![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 16
|
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-09-2018 13:32 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 16
|
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-09-2018 13:32 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Next week: Melbourne or Russia? Decisions... 🤔 go you good things @WestCoastEagles
— Daniel Ricciardo (@danielricciardo) 22 september 2018
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-09-2018 19:34 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
⛔ Trackers of betalen ⛔
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En dan een SC na 5 ronden en dan iedereen die de pits in duikt... ProostMAX3400 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:23:
Ah, Sochi... Fles wodka op tafel en zorgen dat ie leeg is voordat de eerste pitstop plaatsvindt.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lol, f1 teams die up yours zeggen naar Liberty
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mja Baku is saai geweest, maar ook leuk. Valencia is vaak saai geweest, maar de laatste was daar weer leuk. Zo nog meer baantjes waar het hit-or-miss kan zijn, maar wie weet is dit jaar wel leuk. Wat helpt is als men gewoon even de auto's op een paar plekken in de muur ramt voor een safety carSnowhite0901 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:04:
Je weet het maar nooit... Wie weet wordt het deze week een knaller van een race! Ik heb er iig (zoals elke week) zin in. En vergeet niet dat de RB's vanaf achter zullen starten dus inhaalacties krijgen we wel.
[ Voor 15% gewijzigd door basvn op 25-09-2018 09:42 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hopen dat SF de strijd weer wat spannender kan maken, heb er opzich wel vertrouwen in (vind dat over-geanalyseer na een (paar) slecht weekend(en) altijd een beetje overdreven.
Mee eens, het kan zomaar weer de andere kant op vallen.yorkick schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:04:
[...]
Hopen dat SF de strijd weer wat spannender kan maken, heb er opzich wel vertrouwen in (vind dat over-geanalyseer na een (paar) slecht weekend(en) altijd een beetje overdreven.
Vind dit wel echt veruit het minste circuit van de kalender. Af en toe een optocht is niet erg, maar dan moet een circuit wel sfeer en uitstraling hebben (Monaco, Singapore). Dat is hier helaas ook ver te zoeken.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik ook, toen race Japan. Maar we gaan toch alles bekijken hoor, wat later op de dag wordt dat dan
Testing, one, two ...
Die drie in het midden wil ik wel proberen
Ga er maar vanuit dat die de show steelt. Vorig jaar was die er volgens mij ook bij in de cool down room, beetje met de coureurs praten, vragen of alles goed geregeld was. Uiteraard met een tolk erbij omdat hij zogenaamd geen Engels kent.
Ik hoop met je mee. Werken zal ie!TommyGun schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:07:
[...]
Mee eens, het kan zomaar weer de andere kant op vallen.
Zolang het maar niet weer een easy win gaat worden voor Hamilton.
Dan wordt het met name beslist op de zaterdag. Als ie op pole start zie je hem 99 vd 100 keer nooit meer terug tot aan de finishvlag
PSN: xMaurice93
Vanwege MH17 zou ik als Nederlandse coureur zijn hand weigeren te schudden in ieder geval..RobertMe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:04:
[...]
Ga er maar vanuit dat die de show steelt. Vorig jaar was die er volgens mij ook bij in de cool down room, beetje met de coureurs praten, vragen of alles goed geregeld was. Uiteraard met een tolk erbij omdat hij zogenaamd geen Engels kent.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Laat de combinatie politiek en sport alsjeblieft bij het American Football blijvenGrimmie187 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:11:
[...]
Vanwege MH17 zou ik als Nederlandse coureur zijn hand weigeren te schudden in ieder geval..
Ben heel benieuwd hoe hij daarop zou reageren
Deel 1: mee eens!Jasphur schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:15:
[...]
Laat de combinatie politiek en sport alsjeblieft bij het American Football blijven
De F1 heeft haar eigen politiek al.
@iichel Wel apart eigenlijk dat Rusland vaak een treintje/saaie race is. Het circuit lijkt mij uitdagend genoeg.
Misschien geven ze weer een draai aan de DRS zone(s)? Zone 1 kan véééééél langeriichel schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:17:
[...]
[knip]
Deel 2: te weinig ruimte om in te halen, teveel 90 links/90 rechts bochten. Om te rijden op de playstation best leuk en uitdagend om het momentum te bewaren, maar voor F1 races met de huidige autos... not so muchIk kijk meer uit naar de F2 races
Testing, one, two ...
Vooral het eerste jaar was het drama want toen gebeurde helemaal niks.iichel schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:47:
Ja, Baku was prachtigDrama, geklungel, heldhaftigheid en actie!
[ Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 25-09-2018 12:56 ]
Het 1e jaar was iedereen bang omdat ze de F2 race hadden gezien.RobertMe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:51:
[...]
Vooral het eerste jaar was het drama want toen gebeurde helemaal niks.
@iichel hieronder, ik denk dat je 2017 en 2018 bedoeld. 2016 was het eerste jaar met die saaie optocht
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hmm, Baku is in zekere zin wel echt een klassiek stratencircuit met echt hele smalle secties. Dat is bij Sochi toch een stuk minder het geval. Het lijkt zeg maar bijna of de gebouwen hebben moeten wijken om het circuit te kunnen accommoderen. Dus in die zin denk ik niet dat Sochi dezelfde shitshow/drama potentie heeft als Baku. Maar ik laat me graag verrassenAri Gold schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:43:
Laten we even wat positiever doen over deze race ja?
Misschien wordt het dit keer spannend.
Veel waren ook negatief over Baku en dat pakte toen ook anders uit tijdens de race.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
This ⬇️ and more from Fernando as he shares his thoughts on the #RussianGP in our Race Preview: https://t.co/8XV9Cbz7DH 📄 pic.twitter.com/liudJDjllL
— McLaren (@McLarenF1) 25 september 2018
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-09-2018 21:40 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is ook zo. Het circuit is tegelijk gerealiseerd met het Olympisch park. Het ligt ook meer in een park zoals in Melbourne en Montreal dan dat het door de straten van een een stad gaat zoals in Baku, Singapore en Monaco.Bansheeben schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:20:
[...]
Hmm, Baku is in zekere zin wel echt een klassiek stratencircuit met echt hele smalle secties. Dat is bij Sochi toch een stuk minder het geval. Het lijkt zeg maar bijna of de gebouwen hebben moeten wijken om het circuit te kunnen accommoderen. Dus in die zin denk ik niet dat Sochi dezelfde shitshow/drama potentie heeft als Baku. Maar ik laat me graag verrassen
[ Voor 17% gewijzigd door ATS op 26-09-2018 06:40 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Andere discussie, maar echt niet... alles aan sport is politiek, sterker nog, op politiek zelf na is er niks méér politiek dan sport.Jasphur schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:15:
[...]
Laat de combinatie politiek en sport alsjeblieft bij het American Football blijven
Buitenlandse politiek en F1 lekker gescheiden houden, er is al genoeg politiek binnen de F1 zelf.Grimmie187 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:11:
Vanwege MH17 zou ik als Nederlandse coureur zijn hand weigeren te schudden in ieder geval..
[ Voor 18% gewijzigd door ATS op 26-09-2018 09:05 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dit dus. Vind niet dat je de afzonderlijke coureurs er op aan kunt spreken dat ze Poetin een hand zouden geven mocht hij in die ruimte komen.ATS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:05:
Overigens vind ik dat die cooldown ruimte voor de coureurs zou moeten zijn, niet toegankelijk voor bobo's.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wou de politieke discussie ook niet aanzwengelen maar ik vind het zoals @alexbl69 al zegt debiel dat Putin daar gaat staan. Op die manier wordt je als coureur min of meer verplicht mee te doen aan die politiek en daar zou ik in dit specifieke geval als Nederlander (ca. 200 slachtoffers) ernstig moeite mee hebben.TheBrut3 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:54:
[...]
Buitenlandse politiek en F1 lekker gescheiden houden, er is al genoeg politiek binnen de F1 zelf.
Overigens zouden we de race dan ook niet kunnen houden. Gezien er veel nationaliteiten van het F1 veld zijn omgekomen bij de crash. Buiten de Nederlandse ook Australische (RIC), Britse (HAM, RPFI, McLaren, Williams), Belgische (VAN), Duitse (VET, HUL, Mercedes), Canadese (STR), Amerikaanse (Haas) en Nieuw Zeelandse (HAR).
Kortom: Alleen bij Sauber wordt het team of de nationaliteit van een rijder niet geraakt.
Eens dat hij gewoon lekker op de bobo tribune moet zitten, misschien een prijs uitreiken, maar niet in die ruimte komen. Overigens is er niet alleen MH17, ook is er nog iets met een raketaanval op burgers in Gori (Georgië).Grimmie187 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:27:
Wou de politieke discussie ook niet aanzwengelen maar ik vind het zoals @alexbl69 al zegt debiel dat Putin daar gaat staan. Op die manier wordt je als coureur min of meer verplicht mee te doen aan die politiek en daar zou ik in dit specifieke geval als Nederlander (ca. 200 slachtoffers) ernstig moeite mee hebben.
Vlad moet daar vooral lekker wegblijven en daarmee de F1 eigenlijk ook uit Rusland!
/endrant
Mja wat als Max straks met Putin een hand schud. Krijgen we dat gezeik weer...Grimmie187 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:27:
[...]
Wou de politieke discussie ook niet aanzwengelen maar ik vind het zoals @alexbl69 al zegt debiel dat Putin daar gaat staan. Op die manier wordt je als coureur min of meer verplicht mee te doen aan die politiek en daar zou ik in dit specifieke geval als Nederlander (ca. 200 slachtoffers) ernstig moeite mee hebben.
Vlad moet daar vooral lekker wegblijven en daarmee de F1 eigenlijk ook uit Rusland!
/endrant
OT: Heb weinig hoop op een leuke race, ben wel benieuwd hoe de topsnelheden zich nu verhouden op het rechte stuk, met name zondag tijdens de start. Daar werd Vettel er door Bottas keihard uitgereden vorig jaar..
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2018 09:49 ]
In Japan en Duitsland is in de tussentijd wel wat gebeurd, niet? Zo hebben de betrokken landen allereerst hun rol erkend. Daar is bij Rusland vooralsnog totaal geen sprake van, die lijken alleen maar heel veel militairen te hebben die heel toevallig allemaal tegelijk, met medeneming van hun materiaal, met 'vakantie' gaan in conflictgebieden.iichel schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:53:
Tsja moeten we dan ook de Duitsers maar boycotten wegens WO2? En de Japanners for good measure, want Jappenkampen? De F1 coureurs gaan er heen als sporters, niet als vertegenwoordigers van de Nederlandse overheid. Het zijn geen diplomaten en ze bedrijven geen diplomatiek. Een hand als begroeting, gewoon doen.
Ben ik het helemaal mee eens, maar dat wil niet zeggen dat er geen (geforceerd) relletje ontstaat straks. Al verwacht ik RBR niet op het podium, dus handen schudden zit er dan ook niet iniichel schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:53:
Tsja moeten we dan ook de Duitsers maar boycotten wegens WO2? En de Japanners for good measure, want Jappenkampen? De F1 coureurs gaan er heen als sporters, niet als vertegenwoordigers van de Nederlandse overheid. Het zijn geen diplomaten en ze bedrijven geen diplomatiek. Een hand als begroeting, gewoon doen.
Gevalletje damned if you do, damned if you don't... Er zal net zo'n rel komen als er handen geweigerd worden.Martinspire schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:20:
[...]
Ben ik het helemaal mee eens, maar dat wil niet zeggen dat er geen (geforceerd) relletje ontstaat straks. Al verwacht ik RBR niet op het podium, dus handen schudden zit er dan ook niet in
There, I fixed it. Ook als Vettel voor staat in het kampioenschap maakt hij (domme) fouten / neemt teveel risico.iichel schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:31:
Vettel moet immers punten inlopen en die gaat denk ik wel risico's nemen.
Heel veel meer is er niet uit die Williams te krijgen dan ditiichel schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:53:
Keurige 1:46, maar 12 seconden van de race lap record af
[ Voor 75% gewijzigd door Siebeh op 26-09-2018 14:47 ]
Even ondersteboven kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 26-09-2018 14:48 ]
Langer, 2018 staat boven 2017 en zie rijrichting auto's
[ Voor 4% gewijzigd door Bastie-88 op 26-09-2018 14:49 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Basement Bios ---- Exo-S
Jup die zit al met zijn gedachten in de FI.Mystikal schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:40:
Het is een mooi seizoen, maar wel inmiddels beslist in mijn ogen. We kunnen langzaam ons vizier op 2019 zetten. Wat STR ook al doet...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
YakuzA schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:56:
[...]
Jup die zit al met zijn gedachten in de FI.
Basement Bios ---- Exo-S
Jup, die zitten met de gedachte al in de Formule Een.
een treffende spreuk
PSN: xMaurice93
Lijkt toch uitgesteld naar Japan.Maurice079 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:05:
Plooij meldde tijdens de Singapore GP dat Honda dit weekend met de nieuwe spec zou komen. Is hier al wat meer over bekend? Heb ik in elk geval iets om op te letten aankomend weekend
We zijn ook zo cute met z'n allenDeKaerften schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:48:
Ik krijg daar ongeveer zo'n beeld bij in m'n hoofd
[Afbeelding]
....en dan blijken ze ineens een 1100pk blok te hebben en lappen Ric en Max na 30 ronden Hamilton.
Het ligt er fantastisch bij.....
Cogitationis poenam nemo patitur
FTFY!dr.lowtune schreef op donderdag 27 september 2018 @ 07:36:
[...]
....en dan blijken ze ineens een 1100pk blok te hebben en lappen Ric Gas en Max Har na 30 ronden Hamilton.
Ach....een mens kan dromen
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Denk dat Max en Ric niet zoveel meer kunnen doen als p5/6 (als dat al lukt vanaf achteraan)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq