[F1 2018] Race 15 - GP van Singapore Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:
  • 63.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:35

sjaool

Every life should have 9 cats

FunkyTrip schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:32:
[...]

't is wel een beetje mijn schrikbeeld: Max die tot ver over zijn dertigste F1 blijft rijden, maar nooit kampioen wordt ondanks dat hij altijd een van de beste rijders zal zijn, puur en alleen omdat hij nooit het mazzeltje van de combi 'beste auto en een van de beste rijders' toebedeeld krijgt. De combi die noodzakelijk is om #1 te worden. Hamilton wordt immers ook alleen maar kampioen in een mercedes.
Max heeft nog tijd zat en als hij zo blijft presteren zoals hij gisteren deed is het gewoon een kwestie van tijd voor het zover is. Hij is nog jong en de topteams zullen altijd belangstelling voor hem houden. Als Hamilton stopt zou het zomaar kunnen dat Max naar Mercedes vertrekt en daar als nummer 1 aan de slag gaat. Voorlopig zie ik hem nog het liefste gewoon een paar jaar bij Red Bull samen met Pierre.
ATS schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:21:
[...]

Lijkt me geen goed initiatief. Je ziet nu al dat te haastige pitstops zorgen voor unsafe releases. Dat is gewoon gevaarlijk, en daar een directe (punten) beloning tegenover zetten stimuleert dat alleen nog maar verder.
Voor een unsafe release staan gewoon straffen dus dat moet geen enkel probleem zijn. En zo vaak komt het nu ook weer niet voor dat er een echt gevaarlijke unsafe release is.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:06

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

ATS schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:21:
[...]

Lijkt me geen goed initiatief. Je ziet nu al dat te haastige pitstops zorgen voor unsafe releases. Dat is gewoon gevaarlijk, en daar een directe (punten) beloning tegenover zetten stimuleert dat alleen nog maar verder.
Dan zouden ze een verplichte fixed tijd moeten nemen, van zeg 4-5 sec. stilstand, en de klok stoppen op 't moment dat de monteurs klaar zijn en de auto weer op de grond staat om die "wedstrijd pitstop" te timen.

Een beetje zoalss vroeger bij het tanken, dat de wielen al klaar waren maar er nog gewacht moest worden, maar dan zonder het gehannes met die slang.

Dus nee, ik zie dat niet gebeuren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door APClll op 17-09-2018 11:28 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 22:37
Tja, een goede pitstop is niet alleen die 2,5 seconden bandenwissel. Het heeft ook te maken met een goede pit-in en pit-out. Kijk bijvoorbeeld naar de drive-through van Perez, die was volgens mij 29,7 seconden. De pit stop van Max was uit mijn hoofd 29,6 seconden. En dat terwijl Perez alleen maar een drive-through deed..

En buiten die 29 seconden heb je ook nog het inrijden van de pitstraat waar je nog verschil kan maken.

Misschien kennen we allemaal deze ook nog, waarbij een coureur op zijn gemakje richting de pit entry cruist en Vettel laat zien hoe het wel moet:

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 17-09-2018 11:41 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TommyGun schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:06:
Niet kunnen kijken, maar ook niets gemist zo te zien. Ik kijk al uit naar Rusland (NOT :z )
Jawel. Je hebt gemist dat Vettel op een hele nette wijze door Verstappen opzij werd gezet bij uitkomen pits. 8)

En dat gezegd hebbende, we hebben dit keer geen discutabele actie van Verstappen te bespreken voor deze race. Alle fora, ook de buitenlandse, vallen nu stil. Wat nu te doen? :X

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 04-07 22:37
hardware-lover schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:41:
[...]

En dat gezegd hebbende, we hebben dit keer geen discutabele actie van Verstappen te bespreken voor deze race. Alle fora, ook de buitenlandse, vallen nu stil. Wat nu te doen? :X
Sirotkin fanclub starten 8)

Ik wil graag de driver of the day scores kunnen zien, ik denk dat Sirotkin echt punten heeft gescoord gisteren bij de fans :D Zijn interview op Ziggo vond ik ook erg vermakelijk, geen typische Rus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:07
Divak schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:43:
[...]
Sirotkin fanclub starten 8)

Ik wil graag de driver of the day scores kunnen zien, ik denk dat Sirotkin echt punten heeft gescoord gisteren bij de fans :D Zijn interview op Ziggo vond ik ook erg vermakelijk, geen typische Rus.
Van reddit:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/7v1wfefj8nm11.jpg?width=640&crop=smart&s=4cca829c82320c861c65ab99e33d84310014a748

Denk dat Max 'm aan zijn grote fanbase te danken heeft. Zijn enige actie was eigenlijk het terugpakken van VET via de pits. Dan kun je het beter de Team of the day award maken.

Sirotkin dus inderdaad 2e samen met Alonso

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:56

pinda powerrr

Slow down...

hardware-lover schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:41:
[...]

Jawel. Je hebt gemist dat Vettel op een hele nette wijze door Verstappen opzij werd gezet bij uitkomen pits. 8)

Jeetje, dan kunnen die Engelsen niet meer beginnen over "crashtappen" hun favoriete term om een leuke discussie om zeep te helpen :|

Waiting on the world to change

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sanderb schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:52:
[...]

Van reddit:
[Afbeelding]

Denk dat Max 'm aan zijn grote fanbase te danken heeft. Zijn enige actie was eigenlijk het terugpakken van VET via de pits. Dan kun je het beter de Team of the day award maken.

Sirotkin dus inderdaad 2e samen met Alonso
Och, een p5 auto op P2 thuisbrengen inclusief allerlei gehaper is best te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-07 21:36

Spotmatic

Ken sent me

MikeyMan schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:12:
[...]
Och, een p5 auto op P2 thuisbrengen inclusief allerlei gehaper is best te waarderen.
Dat sowieso, maar de RB14 is alleen een P5 auto in de Q. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Sinds de geruchten van Mercedes over het valsspelen van Ferrari, gaat het ook minder met Ferrari.
Of heb ik nu mijn alu-hoedje weer op?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
hjs schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:16:
Sinds de geruchten van Mercedes over het valsspelen van Ferrari, gaat het ook minder met Ferrari.
Of heb ik nu mijn alu-hoedje weer op?
Doe je alu-hoedje eens af. :P
Van steeds meer kanten hoor je nu dat mensen denken dat Vettel aan het knappen is onder de druk voor Ferrari te rijden, en de boel ook het moeten managen omdat het Ferrari is, en dus een puinzooitje. Die geluiden komen nu ook al van mensen zoals Newey en Webber.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Opvallend dat de top 3 maar nipt tot 50% komt. Geeft eigenlijk ook wel aan dat het een saaie race was waar niemand er echt bovenuit stak.
Zoals hierboven ook al staat. Goede kwalificatie met een motor die niet wil (maar 0,3 achter HAM die een geweldige ronde had, waar zowel de Ferrari's als Bottas bij lange na niet in de buurt kwamen), in de race als enige Hamilton enigszins kunnen volgen, en ondanks de pech bij de pitstop (wegrijden dan) toch nog (nipt) voor Vettel op de baan blijven.

De meeste anderen hadden dan toch een saaiere race.
Hamilton heeft saai vooraan gereden en niks hoeven te doen.
Vettel heeft Verstappen op puur vermogen ingehaald bij de start, en had wat moeite met Perez (heeft ie die on-track ingehaald of met pitstop van Perez?), en Ferrari had de strategie al weer eens niet op orde.
Bottas, Raikkonnen en Ricciardo helemaal kleurloos en niet eens een poging tot inhalen gedaan/hoeven doen.
Alonso zal gescoord hebben als "best of the rest", met een mindere auto
Sirotkin heeft leuk gereden met het treintje achter hem, maar of hem dat op een ander circuit was gelukt is ook maar de vraag (gezien straten circuit)
Perez viel op in negatieve zin (zorgde wel voor spektakel, maar was niet "goed/de beste/driver of the day")
En de rest van de coureurs was vrij kleurloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-07 22:46

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

RobertMe schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:28:
Zoals hierboven ook al staat. Goede kwalificatie met een motor die niet wil (maar 0,3 achter HAM die een geweldige ronde had, waar zowel de Ferrari's als Bottas bij lange na niet in de buurt kwamen), in de race als enige Hamilton enigszins kunnen volgen, en ondanks de pech bij de pitstop (wegrijden dan) toch nog (nipt) voor Vettel op de baan blijven.

De meeste anderen hadden dan toch een saaiere race.
Hamilton heeft saai vooraan gereden en niks hoeven te doen.
Vettel heeft Verstappen op puur vermogen ingehaald bij de start, en had wat moeite met Perez (heeft ie die on-track ingehaald of met pitstop van Perez?), en Ferrari had de strategie al weer eens niet op orde.
Bottas, Raikkonnen en Ricciardo helemaal kleurloos en niet eens een poging tot inhalen gedaan/hoeven doen.
Alonso zal gescoord hebben als "best of the rest", met een mindere auto
Sirotkin heeft leuk gereden met het treintje achter hem, maar of hem dat op een ander circuit was gelukt is ook maar de vraag (gezien straten circuit)
Perez viel op in negatieve zin (zorgde wel voor spektakel, maar was niet "goed/de beste/driver of the day")
En de rest van de coureurs was vrij kleurloos
Exact dit :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:28:
[...]
[knip] en had wat moeite met Perez (heeft ie die on-track ingehaald of met pitstop van Perez?)[knip]
Ingehaald, op het start/finish gedeelte.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 16:27
iichel schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:56:
[...]

Alonso kwam er vaak dichtbij :o
De heren op Telenet (tot ik een legale manier vind om Sky te bekijken, is het jammer genoeg Telenet) hadden het er over dat,mocht Alonso in zijn totale carrière 9 punten meer had gescoord, we spraken over een 5-voudig kampioen.

Natuurlijk kan je op die manier meerdere grote uitspraken maar vond 9 punten op een totale carrière toch wel frappant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-07 16:10

basvn

Breezand - NHN

Kenhas schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:59:
[...]

De heren op Telenet (tot ik een legale manier vind om Sky te bekijken, is het jammer genoeg Telenet) hadden het er over dat,mocht Alonso in zijn totale carrière 9 punten meer had gescoord, we spraken over een 5-voudig kampioen.

Natuurlijk kan je op die manier meerdere grote uitspraken maar vond 9 punten op een totale carrière toch wel frappant
Hij had er 2 nodig voor 2007
2010, 5
2012, 4

ik tel er 11 :)

Maar zo vaak is hij op het randje net geen kampioen geworden dus

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 16:27
basvn schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:04:
[...]

Hij had er 2 nodig voor 2007
2010, 5
2012, 4

ik tel er 11 :)

Maar zo vaak is hij op het randje net geen kampioen geworden dus
Moet toegeven dat ik niet nageteld heb. Vond het interessant weetje maar toch niet zo interessant om de moeite te doen het te controleren ;)
Jouw berekening zal zijn dat ie 1 punt meer had dan de tweede. Maar misschien was in bepaalde jaren een gelijke stand genoeg door meer gewonnen wedstrijden of zo.

Doet er ook niet echt toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-07 19:22
Divak schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:36:
Tja, een goede pitstop is niet alleen die 2,5 seconden bandenwissel. Het heeft ook te maken met een goede pit-in en pit-out. Kijk bijvoorbeeld naar de drive-through van Perez, die was volgens mij 29,7 seconden. De pit stop van Max was uit mijn hoofd 29,6 seconden. En dat terwijl Perez alleen maar een drive-through deed..

En buiten die 29 seconden heb je ook nog het inrijden van de pitstraat waar je nog verschil kan maken.

Misschien kennen we allemaal deze ook nog, waarbij een coureur op zijn gemakje richting de pit entry cruist en Vettel laat zien hoe het wel moet:

[YouTube: Vettel double overtake in Pit Lane Chinese Grand Prix 2016]
Klopt, maar hier was het volgens mij zo dat HUL zo langzaam reed om dat PER al in de pits stond en hij anders moest wachten bij de pitbox. Dus het was niet perse omdat HUL niet sneller durft. Lijkt me dat alle coureurs het belang van een snelle pit entry wel snappen. Wel snel gehandeld van VET overigens, i.t.t. SAI idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Engelse luistervaardigheid zou wel een voordeel kunnen zijn voor Ferrari. :+
YouTube: Persconferentie na de GP van Singapore | Formule 1 | 16/09/2018

[ Voor 27% gewijzigd door Robertdj op 17-09-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 14:58

backupdevice

Boeh!

Grimmie187 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:30:
[...]

Mwah, ik denk dat het een onzinnige oneliner is om te stellen dat Italianen geen team kunnen runnen.
Grimmie187 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:46:
[...]

Ik vind het onzin om (subjectieve) culturele vooroordelen over een bepaalde bevolkingsgroep 1 op 1 te koppelen aan het functioneren van een raceteam..
Wauw, sorry dat ik je pijn heb gedaan :/

Je kan niet ontkennen dat sinds Schumacher en Brawn het team heeft verlaten en er meer iItalianen in het team zitten niet niet meer zo goed gaat als eerst.

[ Voor 26% gewijzigd door backupdevice op 17-09-2018 14:20 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:35

sjaool

Every life should have 9 cats

Door de verwarrende titel had ik deze ook al in het algemene topic geplaatst maar eigenlijk hoort hij hier thuis.
De overpeinzingen van Allard en Kees.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Weer eens een hele serie aan reacties naar het algemene topic verplaatst. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:56:
Door de verwarrende titel had ik deze ook al in het algemene topic geplaatst maar eigenlijk hoort hij hier thuis.
De overpeinzingen van Allard en Kees.

[YouTube: Waarom Ferrari niet Leclerc, maar Verstappen had moeten nemen! | SLIPSTREAM - RTL GP]
Toevallig net gekeken. Ben het wel met ze eens: Jos heeft een goede beslissing genomen om met RBR in zee te gaan, daar zou hij sowieso rijden. Bij Mercedes was dat nog maar zeer de vraag en zie wat er nu van Ocon komt. Ik vind het diep triest dat zo'n talent nu waarschijnlijk zonder zitje zit in 2019 :N

Verder ook eens dat de actie van Perez gewoon bewust leek. Blij dat ik daar niet de enige in ben, smerig gewoon hoe hij z'n teamgenoot uitschakelt.

Ook altijd wel interessant:

Oh, en nog even over Perez...:

Ook hier helemaal mee eens: ontslaan die gekke Mexicaan en Ocon behouden als jong talent.

En dan nog Marc Priestley met zijn blik op de afgelopen race:

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 17-09-2018 19:44 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Vergeet iedereen nu dat Ham Q3 bijna niet gehaald had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En voor diegene die geen Sky keken, Horner op 2 wielen in een Aston;

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hjs schreef op maandag 17 september 2018 @ 19:43:
Vergeet iedereen nu dat Ham Q3 bijna niet gehaald had :?
Ik dacht dat het om Q2 ging eigenlijk? Als 14e door, toch?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

hardware-lover schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:19:
[...]

Ik dacht dat het om Q2 ging eigenlijk? Als 14e door, toch?
Dan haal je toch ook Q3 niet :+
Maar je heb gelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door ATS op 17-09-2018 20:32 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

iichel schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:30:
[...]
Daarnaast is het wel bekend dat Red Bull de motor zeer marginaal koelt, Mobil 1 brandstof en olie gebruikt (afgeraden door renault)
Deze punten herken ik niet, waar heb je dat vandaan?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-07 18:08

iichel

Gazoooo

FirePuma142 schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:19:
[...]

o.a. F1technical.net, exacte topic moet ik je schuldig blijven.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

iichel schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:22:
[...]

o.a. F1technical.net, exacte topic moet ik je schuldig blijven.
Ah, ok. Zet ik die even op het lijstje speculatie :)

Hoe dan ook moet RBR ook iets meer zelf in de spiegel kijken, althans, dat verwacht je misschien als publiek. Intern zullen ze e.a. echt wel erkennen als zijnde onacceptabel. PR technisch gezien blijven de gelederen gesloten, er is een zondebok en daar wordt volop gebruik van gemaakt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-07 23:01
FirePuma142 schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:19:
[...]

Ted Kravitz noemde het nog in zijn post race notebook toen hij bij de Toro Rosso liep. Die hebben van die luchtsleuven (bovenop de sidepods meen ik?) waar dat bij Red Bull dicht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:06:
[...]

Ted Kravitz noemde het nog in zijn post race notebook toen hij bij de Toro Rosso liep. Die hebben van die luchtsleuven (bovenop de sidepods meen ik?) waar dat bij Red Bull dicht zit.
Compleet andere motor, Honda vs. Renault. Als je naar de koeling kijkt, moet je RBR vergelijken met Renault en McLaren.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Het weekend zit er weer op, tot in Japan! (Rusland slaat toch iedereen over :+ )

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.