Max heeft nog tijd zat en als hij zo blijft presteren zoals hij gisteren deed is het gewoon een kwestie van tijd voor het zover is. Hij is nog jong en de topteams zullen altijd belangstelling voor hem houden. Als Hamilton stopt zou het zomaar kunnen dat Max naar Mercedes vertrekt en daar als nummer 1 aan de slag gaat. Voorlopig zie ik hem nog het liefste gewoon een paar jaar bij Red Bull samen met Pierre.FunkyTrip schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:32:
[...]
't is wel een beetje mijn schrikbeeld: Max die tot ver over zijn dertigste F1 blijft rijden, maar nooit kampioen wordt ondanks dat hij altijd een van de beste rijders zal zijn, puur en alleen omdat hij nooit het mazzeltje van de combi 'beste auto en een van de beste rijders' toebedeeld krijgt. De combi die noodzakelijk is om #1 te worden. Hamilton wordt immers ook alleen maar kampioen in een mercedes.
Voor een unsafe release staan gewoon straffen dus dat moet geen enkel probleem zijn. En zo vaak komt het nu ook weer niet voor dat er een echt gevaarlijke unsafe release is.ATS schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:21:
[...]
Lijkt me geen goed initiatief. Je ziet nu al dat te haastige pitstops zorgen voor unsafe releases. Dat is gewoon gevaarlijk, en daar een directe (punten) beloning tegenover zetten stimuleert dat alleen nog maar verder.
"When you grow up your heart dies"