Yamaha MT-09
Andersom. Geblokkeerd wiel heeft geen remkracht en het andere wiel wel. Aan die kant word je dus 'naar achteren getrokken'.floriz87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:15:
[...]
Wacht even, gevoelsmatig zou ik zeggen, links blokkeert, dan schiet ik naar links.
Maar idd, lekkere drs fail zeg
RamptoeristPathogen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:16:
Jaa dat welmaar goed, dit soort dingen zie je natuurlijk het liefst live
Ah, tuurlijk, het is natuurlijk tijdens het remmen. Ik ging er even vanuit dat het ene wiel vrij draaide (ongeremd) en de andere blokkeerde (wat zorgt voor meer wrijving). Dank voor de opheldering.MikeyMan schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:17:
[...]
Andersom. Geblokkeerd wiel heeft geen remkracht en het andere wiel wel. Aan die kant word je dus 'naar achteren getrokken'.
Maar idd, lekkere drs fail zeg
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zulke crashes zie ik liever niet hoor.Pathogen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:16:
Jaa dat welmaar goed, dit soort dingen zie je natuurlijk het liefst live
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb een familielid die gek is op brandjes, steekt ze 't liefst ook zelf aan...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Weet ik, het is dus niet zo dat je per definitie een passagier bent als je DRS open blijf staan.Leoon. schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:16:
[...]
Omdat 1 Kimi het zelf door had itt zijn engineers. 2 je hier veel harder komt aanrijden waar je vol op je ankers trapt itt het kortere rechter stuk waar raikkonen het ontdekte.
Waaarom niet? He just walked away
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tsja, in de basis kijk ik races maar voor 2 dingen, leuke inhaalacties en crashes... Natuurlijk is het alleen leuk als er niemand gewond raakt, maar die miljoenen die uit elkaar spatten, dat kan ik nou niet vervelend vinden voor wie dan ook
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat ik een auto die vier keer over de kop vind gaan niet erg plezierig vind om te zien. Vleugels eraf oke, maar dit is mij wat te veel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fysiek, mentaal zal ie wel weer ff rustig aan beginnen kan ik mij zo voorstellenasing schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:20:
ERI is na een check oké bevonden.
Op Silverstone mocht je dit jaar ook voor 't eerst de DRS open in de bocht, alleen geen super snelle bocht zoals dit recht stuk. Met DRS open verlies je hoop downforce dus ja 9 van de 10 keer ben je passagiers in je eigen auto. Weet je waarom? Omdat je met dit soort gevallen het niet weet. Raikkonen zag al een halve ronde in z'n spiegels dat die open stond. Als je het niet verwacht ben je gewoon toeschouwer van je eigen crash.Novadecasa schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:19:
[...]
Weet ik, het is dus niet zo dat je per definitie een passagier bent als je DRS open blijf staan.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Hoort erbij inderdaadPathogen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:20:
[...]
Tsja, in de basis kijk ik races maar voor 2 dingen, leuke inhaalacties en crashes... Natuurlijk is het alleen leuk als er niemand gewond raakt, maar die miljoenen die uit elkaar spatten, dat kan ik nou niet vervelend vinden voor wie dan ook
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
'Vroegah' was dat nog echt een heftig rempunt, tegenwoordig lijkt het net alsof ze even liften en de bocht induiken!
In 1 week heeft de HALO zich tweemaal bewezen zeg....
was /s vergeten
[ Voor 15% gewijzigd door Crashhill op 31-08-2018 15:36 ]
Niet weer dat HALO verhaal...Roamor schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:34:
Holy crap; op volle snelheid: https://streamable.com/drl8q
Wat een bull-shit zeg.Crashhill schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:35:
Zonder Halo was ie dood geweest, of had ie er bij gelegen als een kasplantje.
Edit: Zucht.
[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 31-08-2018 15:36 ]
ERI had deze crash prima kunnen doorstaan zonder HaloRoamor schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:34:
Jij kijkt teveel filmsCrashhill schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:35:
Zonder Halo was ie dood geweest, of had ie er bij gelegen als een kasplantje. /s
was /s vergeten
- DaniëlWW2
- Niet online
Toch is dat een leukere bandenwarmer dan die van tegenwoordig.Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:20:
Zo zien we maar weer. Dit gebeurde er vroeger. En nu zijn we hier. Nice!
Alleen werd de band er soms een beetje glibberig vanstresstak schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:39:
[...]
Toch is dat een leukere bandenwarmer dan die van tegenwoordig.

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 31-08-2018 15:41 ]
Stort maar in de oud ijzer bak!Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:40:
‘Ej, Sauber. Ik heb wat van jullie gevonden. Waar wil je het hebben?’![]()
[afbeelding]
Ah rechtsachter is lek, vandaar die crash.Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:40:
‘Ej, Sauber. Ik heb wat van jullie gevonden. Waar willen jullie het hebben?’![]()
[afbeelding]
"oude alfa gevonden in bossen dichtbij circuit Monza"Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:40:
‘Ej, Sauber. Ik heb wat van jullie gevonden. Waar wil je het hebben?’![]()
[afbeelding]
Zal niet heel veel ijzer bij zijn denk ik...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Deze mag je gewoon bij het plastic doen.

Er ligt wel een Ferrari blok in ja!
Zat ERI er nog in dan?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Pics or it didn't happenSnowDude schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:48:
Die blonde dame in dat strakke Ferrari pakje in het publiek mag wel een avondje langs komen
Het verschil tussen de marshalls en soldaten
Holy chips, dat is een beste klapperRoamor schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:34:

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zo komt dit forum nooit van z'n imago van geile rukkende nerds af.SnowDude schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:48:
Die blonde dame in dat strakke Ferrari pakje in het publiek mag wel een avondje langs komen
I served in a company of heroes.
Zegt de persoon met de moonende kerstman als avatarVuvuzela schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:52:
[...]
Zo komt dit forum nooit van z'n imago van geile rukkende nerds af.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Alleen langskomen? En dan, even zwaaien als ze langs loopt?SnowDude schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:48:
Ennuh, pics
Je bentLasmibalsingh schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:58:
De Renault C-spec is echt een verbetering tot nu toe, topwerk van de ingenieurs uit Viry.
En prutser Vettel vind weer een grindbak...
Oh enne lekker van hem om al dat grind in Parabolica te gooien
[ Voor 20% gewijzigd door Edd op 31-08-2018 16:01 ]
-
"When you grow up your heart dies"
Iets te enthousiast..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
VET eraf
Grazie Ragazzi!
- DaniëlWW2
- Niet online

Max had hem gehouden...JB schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:02:
Rijstijl he... Zou Max eens gebeuren, media weer los!
-
Zoiets als deze van VET heb ik Max eigenlijk nog nooit zien doen.JB schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:02:
Had ook maar iemand verwacht dat Renault deze keer niet uit zijn spreekwoordelijke aars aan het spreken was?Lasmibalsingh schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:58:
De Renault C-spec is echt een verbetering tot nu toe, topwerk van de ingenieurs uit Viry.
[ Voor 52% gewijzigd door Pierre op 31-08-2018 16:04 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is Max ook overkomen. Vandaag in FP1, op een natte baan nota bene. En Max heeft hem gehouden hoor!JB schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:02:
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ook, maar dan wel met een wagen die zilverkleurig is.
Ik denk dat dat baan nog gevaarlijk glad is op bepaalde plekken.
Gaat ferrari in het zilver rijden dan zondag?Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:07:
[...]
Ik ook, maar dan wel met een wagen die zilverkleurig is.
Ik denk dat dat baan nog gevaarlijk glad is op bepaalde plekken.
RicciardoBansheeben schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:03:
[...]
Had ook maar iemand verwacht dat Renault deze keer niet uit zijn spreekwoordelijke aars aan het spreken was?
MinstensGriffx schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:08:
[...]
Gaat ferrari in het zilver rijden dan zondag?
Dat boek van hem was overigens bijzonder vermakelijk...LopendeVogel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:46:
[...]
Haha ja als je de basis regels van de F1 niet kent dan vind ik het nog netjes dat hij überhaupt reageert (google gebruiken had je sneller een antwoord gegeven met de nodige lappen tekst)
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Hoho... Ricciardo staat maar 1 tiende achter max. Dus drie tienden snellere motor kan best welBansheeben schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:03:
[...]
Had ook maar iemand verwacht dat Renault deze keer niet uit zijn spreekwoordelijke aars aan het spreken was?
Kijk maar naar vorige week, was het verschil veel groter.
[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 31-08-2018 16:16 ]
Maar toen was het een verschil tussen A-spec (RIC) en B-spec (VER)MikeyMan schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:15:
[...]
Hoho... Ricciardo staat maar 1 tiende achter max. Dus drie tienden snellere motor kan best wel
Dus REN bedoelde +0,3sec A - C spec??
Haha, als ze nou maar niet allebei voor die nieuwe spec kiezen en zondag allebei kansloos bij de vangrail geparkeerd staanMikeyMan schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:15:
[...]
Hoho... Ricciardo staat maar 1 tiende achter max. Dus drie tienden snellere motor kan best wel
Tweet van autosport, de commentator leest hem net ook in zekere mate letterlijk voor
[ Voor 26% gewijzigd door Oekol op 31-08-2018 16:27 ]
Dat is natuurlijk ook weinig rocket science, zolang geen van die 4 uitvallen, is absoluut maximale nog steeds plekje 5 (en 6).Leoon. schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:26:
In terms of race pace, Mercedes and Ferrari are in the mid-to-high-1m24s range. The Red Bulls are in the low-1m25s and will definitely need some help if they're to score a podium here. #F1
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Treurig om te lezen.Leoon. schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:26:
In terms of race pace, Mercedes and Ferrari are in the mid-to-high-1m24s range. The Red Bulls are in the low-1m25s and will definitely need some help if they're to score a podium here. #F1
Tweet van autosport, de commentator leest hem net ook in zekere mate letterlijk voor. We volgen dezelfde mensen klaarblijkelijk
En hierom zit HAR in die Toro Rosso...
Geen idee of het zo is, maar is wel leuk als het wel zo zou zijn.
Dat is ook wel een beetje een "open deur" tweet. Dit is gewoon een feit en was voordat ze in Monza gingen rijden eigenlijk al wel bekend ook. Red Bull zelf zal ook niet anders beweren dat ze hulp van buitenaf nodig hebben om het podium te halen.Leoon. schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:26:
Tweet van autosport, de commentator leest hem net ook in zekere mate letterlijk voor. We volgen dezelfde mensen klaarblijkelijk
Zeker even de afbeeldingen in het groot bekijken.
[ Voor 43% gewijzigd door Jasphur op 31-08-2018 16:34 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1