Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Hamilton is op dit moment de regenkoning. Tot het moment dat ie stopt zal hij dit denk ik ook blijven. Daarna komt Verstappen het overnemen.
Pas als BOT stopt met racen, komt HAM bovenaan te staan in de regen.
[ Voor 68% gewijzigd door Smultie op 31-08-2018 11:46 ]
Bij lange na niet inderdaad.Crashhill schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:44:
Ik vind hem niet zo heftig als die in Brazilie. Dat zei iemand toch
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Vraag me toch af hoe ie het in een red bull zou doen. De RBR's zien er allerminst stabiel uit in de regen, omdat ze het hele design ervan lijken te hebben aangepast aan het gebrek aan Renault power. Dus alle overbodige downforce is er uit gesloopt denk ik.Crashhill schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:44:
Ik vind hem niet zo heftig als die in Brazilie. Dat zei iemand toch
Hamilton is op dit moment de regenkoning. Tot het moment dat ie stopt zal hij dit denk ik ook blijven. Daarna komt Verstappen het overnemen.
Edit: oh en Bottas is ook gewoon sneller nu
[ Voor 4% gewijzigd door Bansheeben op 31-08-2018 11:48 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

"When you grow up your heart dies"
Niet alleen Sky hoor, zie het bij Ziggo ook.
FIA geeft die beelden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij krijgen ze toch de mainfeed en mogen daar zelf ook nog dingen aan toevoegen toch?
Smultie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:46:
BOT regenkoning!
Pas als BOT stopt met racen, komt HAM bovenaan te staan in de regen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wie zegt dat?asing schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:54:
Spec A, B of C maakt niet uit, geen top 10 voor RBR nu.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je sarcasm meter doet het niet?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Crashhill schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:53:
[...]
MERC regenkoning!
Pas als MERC stopt met racen, komen HAM en BOT bovenonderaan te staan in de regen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik las het gewoon als een feit, niet jouw mening. :-P
Maar ik moet het nog zien, ik neem niets voor waar aan. RBR heeft nog steeds een beregoed chassis.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een goede match! Brakke software op een brakke auto.
Is dat een nieuw bandentype?
http://lmgtfy.com/?q=weer+zondag+monzafloriz87 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:58:
Lekker weertje daar zeg. Is dit ook de voorspelling voor zondag?
Smiley vergeten erbij te plaatsen..Spotmatic schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:56:
[...]
Ik las het gewoon als een feit, niet jouw mening. :-P
Maar ik moet het nog zien, ik neem niets voor waar aan. RBR heeft nog steeds een beregoed chassis.
Iedereen denkt nu aan die ene race op Interlagos maar het chassis van dit jaar doet het lang niet zo goed in de regen als dat chassis. Max had dat ook al eens aangegeven.
Maar we zullen zien, ze zijn weer en route.
- Box please Max
- No, one more lap!
Lijkt me ook. Want anders zou Danny Ric wel een bijzonder waardeloze regenrijder zijn. En dat geloof ik voor geen meter.asing schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:59:
[...]
Smiley vergeten erbij te plaatsen..
Iedereen denkt nu aan die ene race op Interlagos maar het chassis van dit jaar doet het lang niet zo goed in de regen als dat chassis. Max had dat ook al eens aangegeven.
Maar we zullen zien, ze zijn weer en route.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Mooi... eigenwijs ja.Pathogen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:00:
Mooi die team radio:
- Box please Max
- No, one more lap!
grr juist op dit moment heb ik reclame ..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
sky?G_Dragon schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:02:
[...]
grr juist op dit moment heb ik reclame ..

Het team vraagt het niet zomaar lijkt me. Maar ja... zal de leeftijd wel zijn (opstandigheid).Pathogen schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:03:
Heerlijk! Coureurs die gewoon een mening hebben ipv blind ja en amen zeggen tegen het team
uh ja een omweg kijk ik het op sky, ben namelijk op me werk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Denk het niet hoor. Alonso bijvoorbeeld kan ook prima zo reageren.TommyGun schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:03:
[...]
Het team vraagt het niet zomaar lijkt me. Maar ja... zal de leeftijd wel zijn (opstandigheid).
Haha, same hereG_Dragon schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:04:
[...]
uh ja een omweg kijk ik het op sky, ben namelijk op me werk.
oh ging de post om het drinken, mijn ogen keken naar wat andersJasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:04:
Alsof er nog niet genoeg water is.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2018 12:06 ]
Zo he, die armen vouwen goed naar binnen.Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:04:
Alsof er nog niet genoeg water is.
[afbeelding]
Ja de omvang van de tri/biceps van de linkerdame. Da's niet misG_Dragon schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:04:
[...]
oh ging de post om het drinken, mijn ogen keken naar wat anders
Zeker niet, ze mogen er wel zijn.Bansheeben schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:07:
[...]
Ja de omvang van de tri/biceps van de linkerdame. Da's niet mis
Kijken is gezond
Versnellingsbak toch?Novadecasa schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:07:
Vettel is al klaar voor deze training, toch aardig wat wijzigingen aan de vloer waarschijnlijk
En toch vrees ik dat je ondanks dat het geluid uit staat je het er alsnog zelf bij denkt (al is het maar bij voorbaat).DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:12:
Rot op met je Grazie Ragazzi. Ik zet het geluid gewoon uit als Vettel weer begint.
Gewoon te vaak gehoord.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.
- DaniëlWW2
- Niet online
Why U do this?Tripl3 D schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:12:
[...]
En toch vrees ik dat je ondanks dat het geluid uit staat je het er alsnog zelf bij denkt (al is het maar bij voorbaat).
Gewoon te vaak gehoord.
Te vaakTripl3 D schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:12:
[...]
En toch vrees ik dat je ondanks dat het geluid uit staat je het er alsnog zelf bij denkt (al is het maar bij voorbaat).
Gewoon te vaak gehoord.

Ik heb te vaak "best fans of the world" gehoord

Als Verstappen dan geen potten kan breken op dit circuit, zie ik ook liever de tifosi uit volle borst meezingen.
Waiting on the world to change
Pas wel op, te lang kijken veroorzaakt reuma.G_Dragon schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:07:
[...]
Zeker niet, ze mogen er wel zijn.
Kijken is gezond
Niet te merken bij Daniel met zijn ReNOT...Edd schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:19:
Niks mis met de Honda
Ok, ok... De baan is nu een stuk drogen..
Mijn boefje is liev!
Was van de zomer in Toscane, da's pas een hel als je iedere keer zodra een Italiaan 'Grazie!' hoort zeggen en je dan zelf de rest er achteraan denkt!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Haha, ja want als andere coureurs na afloop van een race thanks guys! tegen hun team zeggen dan worden we dit ook zat?
Tripl3 D schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:20:
[...]
Was van de zomer in Toscane, da's pas een hel als je iedere keer zodra een Italiaan 'Grazie!' hoort zeggen en je dan zelf de rest er achteraan denkt!

Is die nu ook meteen regengod?Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:19:
Regen? Prost in Monaco ‘83 had regen!
[afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
THE END OF THE MERC ERA!!!! \0/
[ Voor 32% gewijzigd door Smultie op 31-08-2018 12:23 ]
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 31-08-2018 12:24 ]
Jammer dat Vettel er niet nog een tijd bij kan zetten
(samen met sainz heb je dan een top 6 met (ex)RB rijders)
[ Voor 12% gewijzigd door floriz87 op 31-08-2018 12:25 ]
Of het nieuwe blok is nog tragersjaool schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:24:
RIC is echt over zijn houdbaarheidsperiode heen zeg. Niet eens sneller dan HAR.
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee want Vandoorne rijdt helemaal niet.Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:
Foto van regengod VAN. Of werkt het zo niet?
[afbeelding]
? Die zit toch op de bank?Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:
[afbeelding]
Norris en Alonso rijden toch? Of zijn ze gewisseld?
-
Als Merc en Fer nou ook buiten waren toen...Spotmatic schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:21:
En dan te bedenken dat VER die tijd op een veel nattere baan heeft gezet. Meer bewijs heb ik eigenlijk niet nodig.
Heeft 'ie de snelste tijd gereden?Jasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:
[afbeelding]
47 is Lando van Lando 'n NandoJasphur schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:
[afbeelding]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Stukken beter dan Vandoorne...Formula one schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:30:
Norris p20 gp2 driver

Mijn boefje is liev!
Ari Gold schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:31:
Happen jullie nou op @Jasphur ?
Edit: hij wist t echt niet. Foei.
SoftwareprobleemTheBrut3 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:42:
Iemand al gevonden wat er nou mis was met de Spec C? Gewoon een stekkertje vergeten aan te drukken?
No keyboard found. Press F1 to continue.TheBrut3 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:42:
Iemand al gevonden wat er nou mis was met de Spec C? Gewoon een stekkertje vergeten aan te drukken?
De melding softwareprobleem kwam op mij over alsof ze nog ergens 'Spec B' hadden staan, waar ze al 'Spec C' hadden moeten selecteren. Moest meteen denken aan de Ariane 5TheBrut3 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:42:
[ Voor 0% gewijzigd door Woudloper op 31-08-2018 12:50 . Reden: Bugfix, typo gemaakt in naam van de raket ]
CRTL F replace withWoudloper schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:46:
[...]
De melding softwareprobleem kwam op mij over alsof ze nog ergens 'Spec B' hadden staan, waar ze al 'Spec C' hadden moeten selecteren. Moest meteen denken aan de Arian 5
Mijn boefje is liev!
Renault 😏TheBrut3 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:42:
Testing, one, two ...
Of je hoort op tv niet de response van het team die reageerden met "Ok ga nog maar een rondje door dan". Ook is boodschap vaak vertraagd op TV of erg selectief gequote waardoor het helemaal uit zijn verband word gerukt.TommyGun schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:03:
[...]
Het team vraagt het niet zomaar lijkt me. Maar ja... zal de leeftijd wel zijn (opstandigheid).
Als hij echt naar binnen had moeten komen, dan hadden ze dat echt wel gezegt.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ricciardo reed hiervoor nog met de A-Spec rond, hoe groot de (extra) aanpassingen dan moeten zijn t.o.v. de B-spec is de vraag. Heel groot is het probleem blijkbaar niet geweest gezien zijn rondjes verderop in FP1. Vraag me wel af of het team voldoende antwoord gaat krijgen, onder deze omstandigheden, op de vraag of ze de C-spec ook in de auto van Verstappen moeten lepelen voor morgen? Mijn gevoel zegt, gewoon doen, als Ricciardo vandaag verder geen (serieus) probleem krijgt met de upgrade.Woudloper schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:46:
[...]
De melding softwareprobleem kwam op mij over alsof ze nog ergens 'Spec B' hadden staan, waar ze al 'Spec C' hadden moeten selecteren. [knip]
Testing, one, two ...
Extra motor in de poule is ook zeker wel fijn!hardware-lover schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:25:
[...]
Ricciardo reed hiervoor nog met de A-Spec rond, hoe groot de (extra) aanpassingen dan moeten zijn t.o.v. de B-spec is de vraag. Heel groot is het probleem blijkbaar niet geweest gezien zijn rondjes verderop in FP1. Vraag me wel af of het team voldoende antwoord gaat krijgen, onder deze omstandigheden, op de vraag of ze de C-spec ook in de auto van Verstappen moeten lepelen voor morgen? Mijn gevoel zegt, gewoon doen, als Ricciardo vandaag verder geen (serieus) probleem krijgt met de upgrade.
En in Monza kunnen ze de gridstraffen wel opvangen. Liever nu, dan in Singapore.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1