Bij deze foto vraag ik mij af of zelfs de T-cam niet nog op de auto zit
De T-cam was bij de eerste rol al gesneuveld, zoek de onboard filmpjes van de crash maar op.
Ik denk dat Hulkenberg zonder HALO nog minder ruimte had gehad. Vroeger werd met een latje gemeten of er nog ruimte tussen de helm en het latje was als dit latje op de rollbar en neus werd gelegd. Aangezien die delen van de auto zo stevig zijn kan de helm van een coureur dan nooit de grond raken bij een roll-over.
Ik denk dat Hulkenberg zonder HALO nog minder ruimte had gehad. Vroeger werd met een latje gemeten of er nog ruimte tussen de helm en het latje was als dit latje op de rollbar en neus werd gelegd. Aangezien die delen van de auto zo stevig zijn kan de helm van een coureur dan nooit de grond raken bij een roll-over.
Ohja, vanuit de zijkant lijkt het inderdaad T-cam (of iig dat punt waar de T-cam zat) en neus/banden te zijn en zit de halo net ietsjes boven het asfalt.
De T-cam gaf geen beeld/signaal meer. Dat betekend natuurlijk niet dat die niet meer fysiek bovenop de auto zat. Kan natuurlijk ook zijn dat de bv door G-krachten de electronica stuk gaat/antenne afbreekt/... Want IIRC zit in de T-cam zelfs de antenne voor zowat alles. Niet alleen de camera zelf, maar ook de telemetrie en zo. Waarbij er wel een black box in de auto aanwezig zal zijn die de data ook nog vast legt, maar die kunnen ze dus uiteraard niet live "uitlezen".B-Real schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:36:
De T-cam was bij de eerste rol al gesneuveld, zoek de onboard filmpjes van de crash maar op.
Quiz van ziggo over het afgelopen seizoen
Je hebt 20 van de 25 vragen goed beantwoord en je bent hiermee 185,239 seconden bezig geweest.
Je hebt 20 van de 25 vragen goed beantwoord en je bent hiermee 185,239 seconden bezig geweest.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zo te zien hing The Hulk zijn auto ook nog wat op de bandenstapel met zijn achterwiel, waardoor hij wat hoger hangt.
20 / 25 in 178 seconden incl. afleiding tussendoor. Maar "over het 2018 seizoen" is wel vertekend gezien er ook historische vragen bij zitten.basvn schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:01:
spoiler:
En die vraag m.b.t. Grosjean in Baku is ook niet correct. Want Grosjean heeft niemand beschuldigd, het was zijn engineer die dat zei.
Ik geloof daar helemaal niets van. Waarom zou je een van je rijders benadelen omdat je de ander graag goed wil laten uitkomen? Complete waanzin en het gebeurt ook helemaal niet. Een rijder bevoordelen die voor staat in het kampioenschap omdat je graag wilt dat ie WK wordt is iets anders, maar bewust een achterstellen zodat ie er nóg slechter uitziet is idioterie.ATS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:39:
[...]
Ach, ik vond McLaren daar ook niet het team voor, en als je Stoffel mag geloven...
Waarom zou een team vrijwillig $40mln gaan betalen voor een coureur die in werkelijkheid helemaal niet zo goed is, en die ze op basis van een performanceclausule (die volgens mij elke rijder heeft) er zó uit kunnen kegelen? Nee, ik denk dat Stoffel gewoon zelf niet goed genoeg was. Een team in die situatie heeft elk punt nodig, al was het alleen maar om een iets beter figuur te slaan voor de sponsors.
Misschien hebben ze Stoffel niet goed genoeg begeleid, meer aandacht aan Alonso gegeven of wat dan ook, maar dat is wat anders.
Nee, die rare conspiracytheorieën gaan bij mij niet op. En ik weet dat Alonso bij McLaren ooit Hamilton dat kunstje flikte, maar ik denk niet dat ze 'm dat een tweede keer zouden laten doen. Men was er ook helemaal niet over te spreken.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Enige dat ik me voor kan stellen is dat het bij McLaren zou komen omdat ze domweg niet genoeg onderdelen hadden... Maar ik ga er vanuit dat als dat bij McLaren al zo was, dat zich dat niet gaat herhalen bij Force whateverhoezedanookgaanhetenkomendjaar.mphilipp schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:20:
[...]
Ik geloof daar helemaal niets van. Waarom zou je een van je rijders benadelen omdat je de ander graag goed wil laten uitkomen? Complete waanzin en het gebeurt ook helemaal niet. Een rijder bevoordelen die voor staat in het kampioenschap omdat je graag wilt dat ie WK wordt is iets anders, maar bewust een achterstellen zodat ie er nóg slechter uitziet is idioterie.
Waarom zou een team vrijwillig $40mln gaan betalen voor een coureur die in werkelijkheid helemaal niet zo goed is, en die ze op basis van een performanceclausule (die volgens mij elke rijder heeft) er zó uit kunnen kegelen? Nee, ik denk dat Stoffel gewoon zelf niet goed genoeg was. Een team in die situatie heeft elk punt nodig, al was het alleen maar om een iets beter figuur te slaan voor de sponsors.
Misschien hebben ze Stoffel niet goed genoeg begeleid, meer aandacht aan Alonso gegeven of wat dan ook, maar dat is wat anders.
Nee, die rare conspiracytheorieën gaan bij mij niet op. En ik weet dat Alonso bij McLaren ooit Hamilton dat kunstje flikte, maar ik denk niet dat ze 'm dat een tweede keer zouden laten doen. Men was er ook helemaal niet over te spreken.
Gamertag: FinrazielNL
Even een lijntje getekend waar de auto zou liggen zonder halo. Lijkt niet heel veel verschil te zijn qua ruimte, al heb je dan natuurlijk niet de halo zelf die in de weg zit. Als de auto niet tegen de muur gekomen was, dan had de halo waarschijnlijk wel een duidelijk positief effect gehad doordat deze breder is en dus een grotere hoek creëert.kevlar01 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:14:
[...]
Weet niet zeker of hij op de halo steunt. Ik denk eerder op de t-cam / rolbeugel.
[Afbeelding]
Volgens deze afbeelding allebei ongeveer, maar weet niet of het bij HUL ook zo was.
Kan...het komt bij elk team wel eens voor dat er een heel experimenteel onderdeel voor maar één auto beschikbaar is, of dat er iets mis is gegaan. Maar dat is denk ik niet stelselmatig; hoewel ik me het kan voorstellen dat een team in de situatie van McLaren vaker dingen probeert uit wanhoop...Finraziel schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:37:
[...]
Enige dat ik me voor kan stellen is dat het bij McLaren zou komen omdat ze domweg niet genoeg onderdelen hadden... Maar ik ga er vanuit dat als dat bij McLaren al zo was, dat zich dat niet gaat herhalen bij Force whateverhoezedanookgaanhetenkomendjaar.
Maar goed, als Papa Stroll zich gaat bemoeien met het runnen van de races en eist dat zoonlief beter spul krijgt om te laten lijken dat ie de grote held is geloof ik ook niet. Hij mag dan eigenaar zijn, maar dan ben je geen fijne teambaas die dat toestaat. Ik zou in ieder geval hem de les lezen en als ie het daar niet mee eens is, stap ik op of mag ie me ontslaan. Ik heb er dan ook geen problemen mee om iedereen te laten weten hoe dat gegaan is. Dan maar straatveger...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Je had vroeger toch zo'n pikkie op de neus staan om ruimte te houden voor als ie op zijn kop ligt. Lijkt mij dat ze dezelfde marges aanhouden met Halo en goed gekeken hebben of je nog plek hebt om eruit te kruipen.EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:38:
[...]
Even een lijntje getekend waar de auto zou liggen zonder halo.
Je houdt toch hoe dan ook de driehoek tussen HALO, airbox en cockpit over om tussendoor te kruipen? Lijkt me per definitie (veel) minder dan de driehoek Airbox, neus en cockpit.
Hoe erg dat is is een tweede, in de goede oude tijd eindigde iedere crash in een vuurbal en was je al snel ten dode opgeschreven (Zandvoort anyone?
), tegenwoordig valt dat gelukkig wel mee.
Vuur was dus vroeger één v/d grootste gevaren. Sterker nog, heel vroeger droeg men geen gordel omdat ze liever uit de auto geslingerd werden dan leven verbrand.
Tegenwoordig blijven er 2 grote gevaren over, G-krachten en op je hoofd geraakt worden. Snel uit de auto komen heeft dus geen prioriteit meer.
Blijft de HALO natuurlijk een lelijke teenslipper en imho een (hopelijk tijdelijke) noodoplossing, maar dat terzijde.
Hoe erg dat is is een tweede, in de goede oude tijd eindigde iedere crash in een vuurbal en was je al snel ten dode opgeschreven (Zandvoort anyone?

Vuur was dus vroeger één v/d grootste gevaren. Sterker nog, heel vroeger droeg men geen gordel omdat ze liever uit de auto geslingerd werden dan leven verbrand.
Tegenwoordig blijven er 2 grote gevaren over, G-krachten en op je hoofd geraakt worden. Snel uit de auto komen heeft dus geen prioriteit meer.
Blijft de HALO natuurlijk een lelijke teenslipper en imho een (hopelijk tijdelijke) noodoplossing, maar dat terzijde.
Gezien de vorm van een F1 auto zal deze normaal niet (tenzij met band op barrier) zelf zo blijven liggen, maar kiept altijd naar links/rechts, wat dan aan 1 kant veel meer ruimte creeert om eruit te komen.EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:38:
[...]
Even een lijntje getekend waar de auto zou liggen zonder halo. Lijkt niet heel veel verschil te zijn qua ruimte, al heb je dan natuurlijk niet de halo zelf die in de weg zit. Als de auto niet tegen de muur gekomen was, dan had de halo waarschijnlijk wel een duidelijk positief effect gehad doordat deze breder is en dus een grotere hoek creëert.
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Offtopic: https://xkcd.com/214/Wom schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:04:
[...]
Zojuist op Google gaan checken hoe dat zat. Kwam op een foto uit waarbij een bepaald boek werd uitgereikt aan oa. een Baron. Toen vroeg ik mij af hoe een Baron eigenlijk aan zijn titel kwam en inmiddels zit ik op de Wikipedia-pagina over regenbogen...![]()
Hij leunt met het ene achterwiel op de techpro-barrier en kiept niet om omdat aan de voorkant de neus + het voorwiel waarvan de ophanging nog intact is, op de grond leunt.
Het groene lampje wat normaal onder de T-cam zit brandt nog, en dat zwarte 'ding' wat de T-cam lijkt te zijn is een stukje bodywork. Net als het stukje bodywork wat iets verder naar links ligt, op het vrije asfalt. de afgebroken T-cam zelf die er nog aan bungelt. Bij nader inzien
[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 30-11-2018 19:05 ]
Zoals hier te zien is...YakuzA schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:24:
[...]
Gezien de vorm van een F1 auto zal deze normaal niet (tenzij met band op barrier) zelf zo blijven liggen, maar kiept altijd naar links/rechts, wat dan aan 1 kant veel meer ruimte creeert om eruit te komen.

Testing, one, two ...
De terugblikken naar afgelopen seizoen beginnen binnen te druppelen.
Chain Bear had wat tijd over dus deze keer een xxl-video.
Chain Bear had wat tijd over dus deze keer een xxl-video.
Ik heb jullie wel door hoor RBR. Ricciardo een dirtbike geven in jullie kleuren. Dat is gegarandeerde advertentie als het goed gaat, en als het misgaat dan kan hij niet meer rijden want gebroken been. 4D chess van Helmut Marko dit. 

Maar ze zijn al langs geweest in de fabriek.

Maar ze zijn al langs geweest in de fabriek.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad. De brandstoftank is een rubberen zak die meegaat met het volume. Dat is om het klotsen tegen te gaan. Het rubber is met allerlei meuk verstevigd en zodanig beschermd dat de brandstof niet je grootste angst hoeft te zijn voor een brand. Als echter de motor heet is, en er een flink gat ik komt waardoor de olie vrijkomt, kun je wel een steekvlammetje krijgen. Ook niet leuk als je in een penibele situatie zit, maar beter dan een vuurbal...Robertdj schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:59:
Hoe erg dat is is een tweede, in de goede oude tijd eindigde iedere crash in een vuurbal en was je al snel ten dode opgeschreven (Zandvoort anyone?), tegenwoordig valt dat gelukkig wel mee.
En die Halo...die is er en gaat niet meer weg. So stop whining...

[ Voor 4% gewijzigd door mphilipp op 30-11-2018 22:30 ]
Ik heb het ook al eerder gezegd. Ik stoor mij minder aan de halo dan ik van te voren had gedacht.mphilipp schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 22:30:
[...]
En die Halo...die is er en gaat niet meer weg. So stop whining...![]()
"When you grow up your heart dies"
Behalve met camera standpunten. Afgelopen weekend weer zitten ergeren als ze niet 't volledige shot pakten maar die van net links boven de halo bij max. Dan zie je gewoon niks meer..sjaool schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:20:
[...]
Ik heb het ook al eerder gezegd. Ik stoor mij minder aan de halo dan ik van te voren had gedacht.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De linker camera is inderdaad nutteloos op dat moment. Dan zie ik liever de camera die op de coureur is gericht.Leoon. schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:33:
[...]
Behalve met camera standpunten. Afgelopen weekend weer zitten ergeren als ze niet 't volledige shot pakten maar die van net links boven de halo bij max. Dan zie je gewoon niks meer..
Of eentje in de voorste spijl van de halo die naar voren gericht is, zodat je ongeveer kunt zien wat de coureur ook ziet. Of zoals in de Indycar een helmcam.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Nieuwe startnummers van de rookies + Kubica:
Robert Kubica heeft gekozen voor het startnummer 88. De Pool rijdt volgend seizoen voor het team van Williams samen met rookie George Russell. De Brit kiest voor het startnummer 63.
Bij Sauber verschijnt Antonio Giovinazzi aan de start met het startnummer 99. De Italiaan verscheen in 2017 gedurende twee races aan de start voor Sauber met nummer 36, maar was toen slechts invaller. Hierdoor mocht hij voor zijn eerste echte F1-seizoen nog een startnummer kiezen.
Lando Norris gaat bij McLaren van start met het nummer 4. Kersvers Toro Rosso-coureur Alexander Albon heeft nog geen startnummer doorgegeven.
Opvallend dat Kubica voor 88 gaat, ben benieuwd waarom hij dat getal kiest. Naast bijvoorbeeld een geboortejaar wordt dat nummer vaak geassocieerd met de 8e letter van het alfabet, HH dus.
En Norris gaat voor het getal zo dicht mogelijk bij de 1?
Robert Kubica heeft gekozen voor het startnummer 88. De Pool rijdt volgend seizoen voor het team van Williams samen met rookie George Russell. De Brit kiest voor het startnummer 63.
Bij Sauber verschijnt Antonio Giovinazzi aan de start met het startnummer 99. De Italiaan verscheen in 2017 gedurende twee races aan de start voor Sauber met nummer 36, maar was toen slechts invaller. Hierdoor mocht hij voor zijn eerste echte F1-seizoen nog een startnummer kiezen.
Lando Norris gaat bij McLaren van start met het nummer 4. Kersvers Toro Rosso-coureur Alexander Albon heeft nog geen startnummer doorgegeven.
Opvallend dat Kubica voor 88 gaat, ben benieuwd waarom hij dat getal kiest. Naast bijvoorbeeld een geboortejaar wordt dat nummer vaak geassocieerd met de 8e letter van het alfabet, HH dus.
[ Voor 19% gewijzigd door Aardappel op 01-12-2018 10:57 ]
Meestal kiezen ze dubbele nummers als de enkele al in gebruik is, wat bij 8 ook zo is. Er zal heus geen fascistisch idee achter zitten.Aardappel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:53:
Nieuwe startnummers van de rookies + Kubica:
Dat denk ik ook niet, vraag me af of het wel nog in hem op is gekomen.mark-k schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:11:
[...]
Meestal kiezen ze dubbele nummers als de enkele al in gebruik is, wat bij 8 ook zo is. Er zal heus geen fascistisch idee achter zitten.
1 december alweer. Nog even en het is maart.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit soort plaatjes van twitterberichten hoeven echt niet.
[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2018 16:39 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Jouw resultaatbasvn schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:01:
Je hebt 25 van de 25 vragen goed beantwoord en je bent hiermee 43,946 seconden bezig geweest.
Volgens mij sta ik daarmee eerste
Hoe vaak heb je hem gespeeld?Jackson6 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:35:
[...]
Jouw resultaat
Je hebt 25 van de 25 vragen goed beantwoord en je bent hiermee 43,946 seconden bezig geweest.
Volgens mij sta ik daarmee eerste
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Je moet er ook niks achter zoeken en als iemand dat wel doet dan zit dat bij die persoon tussen de oren. Het is maar een getal.Aardappel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:53:
Och, en in het andere geval boort hij er is misschien wel een nieuw fanbase mee aan in Amerika.
Niet om het een of ander maar een ene Haryanto had ook 88 als startnummer bij Manor in 2016...
Maar omdat het toevallig een Pool is denkt de halve wereld aan Hitler en weet ik veel wat..

Maar omdat het toevallig een Pool is denkt de halve wereld aan Hitler en weet ik veel wat..
Het is de coureurs gevraagd : https://www.skysports.com...d-the-reasons-behind-themsjaool schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:28:
[...]
Je moet er ook niks achter zoeken en als iemand dat wel doet dan zit dat bij die persoon tussen de oren. Het is maar een getal.
Och, en in het andere geval boort hij er is misschien wel een nieuw fanbase mee aan in Amerika.
Het is dus niet zo gek als dat het lijkt en het is meteen een zinvolle vraag voor Jack natuurlijk.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
De vraag snap ik wel. Maar ik doelde meer op dat bepaalde nummers dus ook met fascisme of andere dingen geaccosieerd kunnen worden. De coureurs zullen hun nummer vast niet met dat doel uitgekozen hebben.asing schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:16:
[...]
Het is de coureurs gevraagd : https://www.skysports.com...d-the-reasons-behind-them
Het is dus niet zo gek als dat het lijkt en het is meteen een zinvolle vraag voor Jack natuurlijk.
Ik zou zelf denk ik met nummer 42 willen rijden.
Kubica heeft met zijn startnummer voor "dubbel geluk" gekozen:
Link: http://blog.tutorming.com...d-unlucky-chinese-numbers8 is the luckiest number in Chinese culture because 八 sounds like 發 (fa), which means “wealth”, “fortune”, and “prosper” in Chinese. Multiples of eight are even better, as 88 bears a resemblance to 囍 (shuāng xǐ), or “double happiness”.
Was het ook niet zo dat bv Verstappen met 33 rijdt omdat hij 3 wou hebben maar die al bezet was (door Ricciardo). Daarnaast zijn er sowieso wel een aantal dubbele nummers.
33 = Verstappen
44 = Hamilton
55 = Sainz
77 = Bottas
88 = Kubica
33 = Verstappen
44 = Hamilton
55 = Sainz
77 = Bottas
88 = Kubica
Ik heb op werk ook wel eens raar opgekeken toen de chinese collega's 666 stuurden als iets goed was volgens mij, toen ik zei dat het in de westerse wereld als duivels nummer werd gezien keken ze raar op. Veel chinese nummers hebben een bepaalde betekenisU123456 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:06:
Kubica heeft met zijn startnummer voor "dubbel geluk" gekozen:
[...]
Link: http://blog.tutorming.com...d-unlucky-chinese-numbers
De 4 wordt bijvoorbeeld in verband gebracht met de dood, goede keuze LandoPompi schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:49:
[...]
Ik heb op werk ook wel eens raar opgekeken toen de chinese collega's 666 stuurden als iets goed was volgens mij, toen ik zei dat het in de westerse wereld als duivels nummer werd gezien keken ze raar op. Veel chinese nummers hebben een bepaalde betekenis
People as things, that’s where it starts.
11 PerezRobertMe schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:45:
Was het ook niet zo dat bv Verstappen met 33 rijdt omdat hij 3 wou hebben maar die al bezet was (door Ricciardo). Daarnaast zijn er sowieso wel een aantal dubbele nummers.
33 = Verstappen
44 = Hamilton
55 = Sainz
77 = Bottas
88 = Kubica
Was het eigenlijk geen nummer 30 waar Verstappen een voorkeur voor had? Dacht wel eens een foto gezien te hebben dat ie als klein manneke in een autootje zat met nummer 30 erop.RobertMe schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:45:
33 = Verstappen
44 = Hamilton
55 = Sainz
77 = Bottas
88 = Kubica
Nope, toch 3 en 33 op dat autootje; https://www.formule1.nl/n...iest-voor-startnummer-33/
Formule 3 was 30...
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 01-12-2018 22:13 ]
Testing, one, two ...
Speciale foto om te signeren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als ik het goed zie:
spoiler:
Een Red Bull (Racing) medewerker die foto van Baku crash laat signeren?
RobertMe schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:57:
[...]
Als ik het goed zie:
spoiler:Een Red Bull (Racing) medewerker die foto van Baku crash laat signeren?
spoiler:
Wat dacht je gewoon van een fan die RB-merchandise draagt? 
Dat zullen de teams ook wel denken! Werk aan de winkel, nog maar 10 weken om die auto’s te bouwen...walteij schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:54:
[...]
Nog maar 80 dagen tot de wintertests.....
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Omdat ze post-season normaliter ook een signeersessie op de fabriek hebben. En gezien de omgeving (kisten op de eerste foto, gang op de tweede, etc) zou ik dus zeggen dat deze foto van op de fabriek is. Ik vind het er in ieder geval niet uitzien dan een signeersessie geregeld door een sponsor of zo.Bart-Willem schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:07:
[...]
spoiler:Wat dacht je gewoon van een fan die RB-merchandise draagt?
Ondertussen is Racing Point ook officieel. Wat een naam
Zijn die Barbie auto's dan ook verleden tijd?Jasphur schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:33:
Ik vind die 'Barbie' auto's eigenlijk wel leuk om eerlijk te zijn.
Zag gisteren de mogelijk nieuwe livery van Haas, ook wel peppie.
https://www.gpfans.com/nl...ng-van-haas-volgend-jaar/
En wat vinden we van de nieuwe graphics? Vind het wel mooi als ze het werkend krijgen want 9 Vd 10 keer zijn die toeren en schakel momenten ook niet in sync met het geluid....
https://www.gpfans.com/nl...we-tv-graphics-voor-2019/
En wat vinden we van de nieuwe graphics? Vind het wel mooi als ze het werkend krijgen want 9 Vd 10 keer zijn die toeren en schakel momenten ook niet in sync met het geluid....
[ Voor 74% gewijzigd door Card Nox op 02-12-2018 11:00 ]
De kleur komt van BWT af. Als die nog sponsor blijven zal de auto dus ook roze blijven lijkt me zo.Jackson6 schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:44:
[...]
Zijn die Barbie auto's dan ook verleden tijd?
Dat is ook vooral omdat het hetzelfde klinkt als je t uitspreekt.RobinHood schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:56:
[...]
De 4 wordt bijvoorbeeld in verband gebracht met de dood, goede keuze Lando
Ik vind vooral die van de Pit Stop wel een nuttige toevoeging en de status van de auto ook wel leuk. Maar hoeveel procent kans op een inhaal poging en of deze links of rechts gaat gebeuren... nee liever de actie vol in beeld!Card Nox schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:21:
Zoals met alle dingen de beelden van de actie gaan voor alles...stijn1309 schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:03:
[...]
Ik vind vooral die van de Pit Stop wel een nuttige toevoeging en de status van de auto ook wel leuk. Maar hoeveel procent kans op een inhaal poging en of deze links of rechts gaat gebeuren... nee liever de actie vol in beeld!
Die Pitstop is ook relatief eenvoudig te berekenen / kans dat het ook daadwerkelijk zo is zou vrij accuraat moeten zijn.
% van de auto is alweer een stuk meer gokwerk maar wel een grappige stat.
Inhalen lijkt me erg lastig te berekenen, maar heb er niet direct iets op tegen, mits zoals je al aangaf het niet ten koste gaat van de beelden.
Poeh... hmm nee, inhaal moment in percentage heb ik niks aan op het moment zelf! dat is juist intressant in de voorliggende rondes. Het staat nog vol in beeld ook nee, zeker een nee. Toen ik het las twijfelde ik nog maar eenmaal het youtube filmpje gekeken te hebben is dit gewoon een nutteloze toevoeging! Eerder zelfs een irritante toevoeging!Card Nox schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:21:
De pitstaat is nog wel aardig. Leuk toegevoegd en niet in de weg, geeft ook ruim van te voren aan of het close gaat worden. Alleen jammer voor Olav, dan hoeft hij niet meer te roeptoeteren
Banden... tja tja tja ik ben gewoon van mening dat wij niet heel veel kunnen met zulke half informatie. Ik hoor dit soort dingen liever. Een percentage aan de banden gooien... tja weet nu alleen dat er iets met Hulkenberg zijn achterwiel is... en nu? Wat is er aan de hand? Waarom? Nee geef mij deze informatie maar via internet voor de DieHards. Liever een vergelijkings overzicht waar ik zelf coureurs kan kiezen. (Max tegenover Ham/Vettel bijv.) Dan kan je veel meer zien of de banden er echt aan gaan, of er tijd verloren wordt of bespaard word etc.
@himlims_ kwam hier inderdaad een tijdje geleden al mee (himlims_ in "[F1] Seizoen 2018 - deel 2") GPfans plaatst het in een gemakkelijk leesbaar artikel, dank daarvoor.Card Nox schreef op zondag 2 december 2018 @ 10:21:
Kwam toen uit deze video
Erg interessant. Data en F1.
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 02-12-2018 11:38 ]

De grap snap ik ook niet. Maar slaat vast terug dat die van de FIA bij parkeren altijd een duimpje omhoog doet. Maar toen Verstappen dat bordje in Mexico omver reed zal die dat wel niet hebben gedaan.
Iets met 9Gag en/of Reddit
Die kerel links werkt voor de FIA en zet altijd die borden neer bij de eind ceremonie en begeleid de rijders naar de cooldown room. Bij 1 van de laatste races reed VER (expres) 1 van de borden om (zie strip) en die kerel reageerde daar nogal geïrriteerd op en dat was erg goed zichtbaar op de onboard cam. Er zal vast een Tweaker zijn die daar het beeld van heeft.
edit: wat @RobertMe zei
Ja dat wist ik (VER Brazil), maar snap niet wat er grappig aan is (zal wel aan mij liggen) 😂
Ook bevestigd dus:Jasphur schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:33:
Other changes confirmed in the FIA’s 2019 entry list are new title sponsors for the Ferrari and Haas teams – Mission Winnow and Rich Energy respectively
Dat Mission winnow dus title sponsor van Ferrari wordt, vind ik verrassend en ik snap dat ook niet helemaal. Maar goed.
Waarschijnlijk moet je daarvoor meer op 9gag zittenCard Nox schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:08:
Ja dat wist ik (VER Brazil), maar snap niet wat er grappig aan is (zal wel aan mij liggen) 😂
Ik vind hem wel grappig
Openlijk(er) toch een link met een sigarettenfabrikantMartinspire schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:11:
[...]
[knip]
Dat Mission winnow dus title sponsor van Ferrari wordt, vind ik verrassend en ik snap dat ook niet helemaal. Maar goed.
We at Philip Morris International are transforming, learning from our past in order to build a better future for the 1.1 billion people who smoke and those around them. This is our vision.
Philip Morris is al jaren sponsor van Ferrari natuurlijk, en nu hebben ze toch wat bedacht om het bedrijf meer (positief) onder de aandacht te brengen. Dat vage Marlboro logo was toch niet duidelijk genoeg misschien? Nu proberen ze het als Good Guys met een boodschap voor de rokende mensheid....
[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 02-12-2018 22:10 ]
Testing, one, two ...
Ver in Mex + Bra.Card Nox schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:08:
Had eerder verwacht dat de grap ook nog door ging met zijn hand in Lewis zijn kont, zoals het leek vanuit het verkeerde perspectief in Bra.
PSN
Lijkt me niet zo waarschijnlijk, juist omdat veel mensen die associatie hebben, denk ik niet dat je dat dan ook nog eens bewust gaat doen uit bewondering.Aardappel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:53:
Het kan ook gewoon zijn dat hij een Tarantino fan is en The Crazy 88 bedoelt...
Eigenlijk doet Heineken toch hetzelfde. Ze maken geen reclame voor bier langs het circuit. Ze hebben alleen borden dat je niet moet drinken als je nog moet rijden.hardware-lover schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:15:
[...]
Openlijk(er) toch een link met een sigarettenfabrikant
We at Philip Morris International are transforming, learning from our past in order to build a better future for the 1.1 billion people who smoke and those around them. This is our vision.
Philip Morris is al jaren sponsor van Ferrari natuurlijk, en nu hebben ze toch wat bedacht om het bedrijf meer (positief) onder de aandacht te brengen. Dat vage Malboro logo was toch niet duidelijk genoeg misschien? Nu proberen ze het als Good Guys met een boodschap voor de rokende mensheid....
Ik gok dat het een steek naar dat door de FIA een beetje gehypte "netjes voor elkaar zijn" is. Dus ook dat de FIA Max een taakstraf geeft voor het duwen van Ocon.Card Nox schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:08:
Signatures zijn voor boomers.
Het is een verwijzing naar deze meme:Card Nox schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:08:
https://imgflip.com/memegenerator/71273969/DRAKE
Zie de voorbeelden er onder... maar zo grappig vond ik deze ook niet (sorry)
Gamertag: FinrazielNL
Of Heinken bier is kun je over discussieren, maar ze doen wel degelijk aan name-branding langs de baan en podiums hoor. Ja,ze tonen ook borden met 'niet drinken als je nog moet rijden' slogans, maar ook het logo en de naam zijn geregeld vol in beeld.RobertMe schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:28:
[...]
Eigenlijk doet Heineken toch hetzelfde. Ze maken geen reclame voor bier langs het circuit. Ze hebben alleen borden dat je niet moet drinken als je nog moet rijden.
Van Heineken zie je die sponsoring openlijk terug bij Formule 1, van Philip Morris icm Ferrari (Marlboro) is dat pas werkelijk duidelijk buiten Formule 1. Ze slaan al jaren 10-tallen miljoenen stuk aan Ferrari sponsoring en blijkbaar leverde dat nog steeds voldoende op voor het bedrijf. Nu hebben ze toch iets bedacht om ook via de Formule 1 meer (positieve) aandacht te trekken voor het bedrijf. Een beetje zoals Heineken nu doet, drankreclame met een (logische) boodschap daarin verwerkt.RobertMe schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:28:
[...]
Eigenlijk doet Heineken toch hetzelfde. Ze maken geen reclame voor bier langs het circuit. Ze hebben alleen borden dat je niet moet drinken als je nog moet rijden.
Testing, one, two ...
https://streamable.com/sd59mJasphur schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:25:
[...]
Die kerel links werkt voor de FIA en zet altijd die borden neer bij de eind ceremonie en begeleid de rijders naar de cooldown room. Bij 1 van de laatste races reed VER (expres) 1 van de borden om (zie strip) en die kerel reageerde daar nogal geïrriteerd op en dat was erg goed zichtbaar op de onboard cam. Er zal vast een Tweaker zijn die daar het beeld van heeft.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
De 88 associatie met nep-nazis is echt amper bekend bij het algemene publiek.mphilipp schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:22:
[...]
Lijkt me niet zo waarschijnlijk, juist omdat veel mensen die associatie hebben, denk ik niet dat je dat dan ook nog eens bewust gaat doen uit bewondering.
Het kan ook gewoon zijn dat hij een Tarantino fan is en The Crazy 88 bedoelt...
PSN
88 staat ook voor "byebye" in het chinees (omdat het chinese teken voor "bye" op een 8 lijkt). En in morse is het de voorloper van "xoxo"YakuzA schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:20:
[...]
De 88 associatie met nep-nazis is echt amper bekend bij het algemene publiek.
En het is de bijnaam van een vlindersoort met een 8 op zijn vleugels.
Dont smoke and drive?hardware-lover schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:41:
[...]
Van Heineken zie je die sponsoring openlijk terug bij Formule 1, van Philip Morris icm Ferrari (Marlboro) is dat pas werkelijk duidelijk buiten Formule 1. Ze slaan al jaren 10-tallen miljoenen stuk aan Ferrari sponsoring en blijkbaar leverde dat nog steeds voldoende op voor het bedrijf. Nu hebben ze toch iets bedacht om ook via de Formule 1 meer (positieve) aandacht te trekken voor het bedrijf. Een beetje zoals Heineken nu doet, drankreclame met een (logische) boodschap daarin verwerkt.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Op zich vond ik hem nog aardig sympathiek reageren eigenlijk. Duimpje omhoog en een grijns erbij.Jasphur schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:25:
[...]
Die Marlboro grap is waarschijnlijk door een high level marketing goeroe bedacht. Geen hond die snapt wat dat nou weer voor naam is op die auto, voor zover het iemand een biet kan schelen. En pas als je zelf actief gaat zoeken op die naam, kom je er achter dat het iets met Marlboro te maken heeft. Alsof iedereen gaat Googlen op namen die ze niets zeggen... Maar goed, Marlboro zal er wel dik voor betalen.hardware-lover schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:15:
[...]
Philip Morris is al jaren sponsor van Ferrari natuurlijk, en nu hebben ze toch wat bedacht om het bedrijf meer (positief) onder de aandacht te brengen. Dat vage Malboro logo was toch niet duidelijk genoeg misschien? Nu proberen ze het als Good Guys met een boodschap voor de rokende mensheid...
Misschien kunnen ze ook borden langs de baan zetten met het echte Marlboro logo en dan de tekst 'Don't smoke'. Net als Heineken....wat een kolder toch allemaal weer. Maar goed, zolang er maar geld rondgepompt wordt. Hoewel ik liever had gezien dat er iets nuttigs zou gebeuren met die miljoenen die nu een zwart gat in verdwijnen.
Het feit dat we het er hier over hebben en dat commentatoren het er over hebben bewijst dat het wel degelijk werkt.mphilipp schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:03:
[...]
Die Marlboro grap is waarschijnlijk door een high level marketing goeroe bedacht. Geen hond die snapt wat dat nou weer voor naam is op die auto, voor zover het iemand een biet kan schelen. En pas als je zelf actief gaat zoeken op die naam, kom je er achter dat het iets met Marlboro te maken heeft. Alsof iedereen gaat Googlen op namen die ze niets zeggen... Maar goed, Marlboro zal er wel dik voor betalen.
Misschien kunnen ze ook borden langs de baan zetten met het echte Marlboro logo en dan de tekst 'Don't smoke'. Net als Heineken....wat een kolder toch allemaal weer. Maar goed, zolang er maar geld rondgepompt wordt. Hoewel ik liever had gezien dat er iets nuttigs zou gebeuren met die miljoenen die nu een zwart gat in verdwijnen.
Tsja, erover hebben of echt als reclame gebruikt worden is natuurlijk iets anders. Daarnaast hebben commentatoren het denk ik helemaal niet erover. Daarnaast zie je bij Heineken wel vaker nog het flesje erbij, en de ster van het logo. Dit is echt gewoon een tekst die blijkbaar ook het logo is.Tleilaxu schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:15:
[...]
Het feit dat we het er hier over hebben en dat commentatoren het er over hebben bewijst dat het wel degelijk werkt.
En daarnaast moet ik bij Mission Winnow elke keer denken aan:

bron
Valt me tegen dat deze hier nog niet is langsgekomen:
Video in de tweet, URL van video ophalen en in post embedden blijkt onmogelijk...
In 2014, F1 journalist Walter Koster asked the greatest and best press conference question of all time! This is a literal animation of that question. #AbuDhabiGP #F1 #Formula1 @F1 @nico_rosberg @alo_oficial @LewisHamilton @JensonButton @HulkHulkenberg pic.twitter.com/hc7CkHCZAM
— The Circus (@Circus_f1) 16 november 2018
Video in de tweet, URL van video ophalen en in post embedden blijkt onmogelijk...
Verstappen heeft een Plan B indien hij in 2020 nog steeds niet voor de titel kan gaan:https://www.f1today.net/n...an-b-bij-honda-mislukking
Als het waar is, wat is dan het plan B?
Een voorcontract bij Ferrari geloof ik niet zo in, bij Mercedes wel maar dan heeft hij dat ook goed met Red Bull onderhandeld. Zijn contract loopt daar eind 2020 af, welke hij vast zo kan verlengen maar hij is dan blijkbaar ook vrij om te gaan waar hij wil.
Moet als Max zijnde toch een fijn gevoel zijn dat je zo gewild bent dat je bij elk team aan de bak kunt en hoe dan ook miljoenen per seizoen kunt binnen harken en dat nog zonder titel, laat staan als hij wel één of meerdere titels pakt.
Een voorcontract bij Ferrari geloof ik niet zo in, bij Mercedes wel maar dan heeft hij dat ook goed met Red Bull onderhandeld. Zijn contract loopt daar eind 2020 af, welke hij vast zo kan verlengen maar hij is dan blijkbaar ook vrij om te gaan waar hij wil.
Moet als Max zijnde toch een fijn gevoel zijn dat je zo gewild bent dat je bij elk team aan de bak kunt en hoe dan ook miljoenen per seizoen kunt binnen harken en dat nog zonder titel, laat staan als hij wel één of meerdere titels pakt.
Hoe kom je van zo'n embedded link bij de daadwerkelijke post dan?RobertMe schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:28:
Valt me tegen dat deze hier nog niet is langsgekomen:
[Twitter]
Op de link van de post klikkenMikeyMan schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:27:
[...]
Hoe kom je van zo'n embedded link bij de daadwerkelijke post dan?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ah, die had ik gemist. Stel hashtags zag ik, maar de link niet.naitsoezn schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:29:
[...]
Op de link van de post klikkenpic.twitter.com/....etc
Of de datum rechtsonder. Bij pic denk ik dan toch eerder dat die een picture gaat openennaitsoezn schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:29:
[...]
Op de link van de post klikkenpic.twitter.com/....etc
Haha, geweldig voor alle speculatiesB-Real schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:18:
Verstappen heeft een Plan B indien hij in 2020 nog steeds niet voor de titel kan gaan:https://www.f1today.net/n...an-b-bij-honda-mislukking
Mercedes in 2020 kan, waarschijnlijk sturen ze Bottas dan de laan uit. Als Max volgend jaar geen WDC wordt krijgt Lewis zijn 6e en wil hij 100% zeker voor de 7e gaan om op zijn minst gelijk te komen met Schumacher, en dan wil hij vast nog een jaar doorgaan om Schumacher voorbij te gaan.
Daar kan hij Max niet voor gebruiken dus hij zal Max echt niet bij Mercedes willen hebben (vooropgesteld dat Lewis bij Mercedes blijft).
Ferrari dan? Dan zou denk ik Vettel vertrekken, of Leclerc moet er niets van bakken.
Of een ander team een WDC kan produceren moet zich in 2019 eerst nog maar zien te bewijzen.
Prestatieclausule. An zich niet zo gek. Vettel had ook een contract bij Red Bull maar kon door de prestatieclausule ook zo vertrekken.B-Real schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:18:
maar dan heeft hij dat ook goed met Red Bull onderhandeld
NB: normaliter doet RBR niet aan prestatieclausules etc. Dit omdat zij de coureurs de F1 in helpen etc en daar dus ook kosten voor maken en daar "niks" voor terug krijgen. Daarom dat ze altijd een aantal jaren een coureur in eigen gelederen houden. Zie ook Ricciardo die nu na 10 jaar? in de Red Bull familie pas vrij komt. Maar toen Vettel vrij kwam heeft hij ook nog voor een X aantal jaar (vrijwillig) bij RBR verlengt en daardoor kon hij dus ook eisen stellen. Bij Verstappen geldt dat waarschijnlijk ook, omdat RBR hem al heeft bijgetekend voor een X aantal jaar terwijl die nog een lopend contract had etc. Daar lijkt dus ook meer onderhandeld te zijn dan "je contract is afgelopen, we hadden nog een optie om te verlengen, hier bij het kruisje tekenen graag".
Mercedes zal zolang Hamilton nog rijdt onder geen beding een tweede Rosberg creëren, zeker na de sprongen die Ferrari dit seizoen maakten. En als je Max aanneemt, dan zal hij geen tweede rijder zijn.Maasluip schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:46:
[...]
Haha, geweldig voor alle speculaties![]()
Mercedes in 2020 kan, waarschijnlijk sturen ze Bottas dan de laan uit. Als Max volgend jaar geen WDC wordt krijgt Lewis zijn 6e en wil hij 100% zeker voor de 7e gaan om op zijn minst gelijk te komen met Schumacher, en dan wil hij vast nog een jaar doorgaan om Schumacher voorbij te gaan.
Daar kan hij Max niet voor gebruiken dus hij zal Max echt niet bij Mercedes willen hebben (vooropgesteld dat Lewis bij Mercedes blijft).
Ferrari dan? Dan zou denk ik Vettel vertrekken, of Leclerc moet er niets van bakken.
Of een ander team een WDC kan produceren moet zich in 2019 eerst nog maar zien te bewijzen.
Bij Ferrari zal het er van af hangen hoe Leclerc presteert. Zoals Max het wonderkind van Helmut Marco is, is Leclerc het wonderkind van Ferrari, heb ik het idee. Daar bewijst hij zich tot op zekere hoogte ook wel voor. Dus als Leclerc zijn lijn voort kan zetten, denk ik dat Ferrari ook terughoudend zal zijn met een Leclerc / Verstappen rivaliteit.
Jean Todt heef een suggestie gedaan voor de taakstraf van Max Verstappen: meelopen met Stewards tijdens een race of training. https://www.gpfans.com/nl...oor-taakstraf-verstappen/
Samen met Garry Connelly wordt dat vast een leuke sessie
Samen met Garry Connelly wordt dat vast een leuke sessie
/post
Ik weet niet of Hamilton wel zo eerzuchtig is dat ie nog records wil pakken hoor. Als het seizoen in 2019 begint is ie 34 en volgens mij vind hij glamour lifestyle ook wel prettig. Zou me niets verbazen als 'ze' bij Mercedes hem uiteindelijk gewoon laten vertrekken als ze de kans hebben om Max te contracteren.
Maar de vraag is of dat een verstandige keus zou zijn, want aan elke dominante periode komt een eind. Mercedes is nu al een poosje dominant, daar zit een wisseling van de wacht wel een keer aan te komen, is het niet in 2019 dan komen we elk seizoen een jaar dichterbij die (relatieve) aftakeling van Mercedes
Maar de vraag is of dat een verstandige keus zou zijn, want aan elke dominante periode komt een eind. Mercedes is nu al een poosje dominant, daar zit een wisseling van de wacht wel een keer aan te komen, is het niet in 2019 dan komen we elk seizoen een jaar dichterbij die (relatieve) aftakeling van Mercedes
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 03-12-2018 10:11 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dat was vooral de wens van Sergio Marchionne, niet zozeer die van Ferrari. Het schijnt dat Marchionne Leclerc al een contract had laten tekenen. Ferrari CEO Louis Camilleri en teambaas Maurizio Arrivabene hadden Kimi liever gehouden (zover al die geruchten e.d. kloppen).Stoelpoot schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:55:
Zoals Max het wonderkind van Helmut Marco is, is Leclerc het wonderkind van Ferrari, heb ik het idee.
Waar Max het van RBR niet mag, mag Lewis het van Mercedes schijnbaar wel proberen op twee wielen.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
HAM rijdt al wat langer op twee wielen dan VER en heeft ook een eigen motoralesandro_46 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:42:
Waar Max het van RBR niet mag, mag Lewis het van Mercedes schijnbaar wel proberen op twee wielen.
Ik begrijp wel dat Mercededs HAM vertrouwd.
Nee, het bewijst dat ik reageer op berichten rondom die reklame. En dat commentatoren het er zo nodig over moeten hebben. Maar ik ben echt niet meer geinteresseerd geraakt in Marlboro. Zeker niet nu ik al 20 jaar clean ben...Tleilaxu schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:15:
[...]
Het feit dat we het er hier over hebben en dat commentatoren het er over hebben bewijst dat het wel degelijk werkt.
Sowieso heeft reklame maar in zeer beperkte mate invloed op mij.
Ik denk dat Mercedes Max wel overkoopt van RBR als er iets met Lewis gebeurtJasphur schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:49:
[...]
HAM rijdt al wat langer op twee wielen dan VER en heeft ook een eigen motor
Ik begrijp wel dat Mercededs HAM vertrouwd.
Het ging er toen om dat Max aangaf dat ie wel eens een MotoGP motor zou willen proberen. Hij mag best motor rijden, maar zo'n monster is niet heel makkelijk te berijden. Pak dan een Superbike, zoals Hamilton of Alonso. Die kun je desgewenst ook gewoon in de showroom kopen. Pak een BMW S1000RR HP4 Race, dan zit je heel erg dicht tegen een startklare Superbike aan. Is ook maar €80k.alesandro_46 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:42:
Maasluip schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:51:
[...]
Ik denk dat Mercedes Max wel overkoopt van RBR als er iets met Lewis gebeurt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1