[F1] Seizoen 2018 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 96 Laatste
Acties:
  • 556.968 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:42:
De "bromance" bij Grill the Grid. :P
Deze twee, echt, waarom gaan ze uit elkaar? :'(
Hilarisch! Helmut die altijd om 8u 's-ochtends belt...heerlijk toch. Die blik van herkenning bij beide mannen. Als Helmut dit hoort ben ik benieuwd of ie erom kan lachen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mphilipp schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:48:
[...]

Hilarisch! Helmut die altijd om 8u 's-ochtends belt...heerlijk toch. Die blik van herkenning bij beide mannen. Als Helmut dit hoort ben ik benieuwd of ie erom kan lachen.
Helmut gaat denk ik nu om 7:00 bellen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Destruction schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:19:
[...]

[...]

Zo zijn Japanners, vanuit respect blijven leveren wat er gevraagd wordt, ook al is bekend dat het niet werkt op die manier.

[...]
Helaas moet ik hierover duidelijk van mening verschillen Japanners hebben een heel andere manier van denken en doen dan jij hier beschrijft

[ Voor 3% gewijzigd door leekers op 29-11-2018 15:50 ]

"Beautiful Clean Coal"

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Haha, die mic catch op het einde! En een mooie dis van Max wel: "He's just going a bit to the back" :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Daniel_Elessar schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:13:
[...]
En daarmee vind ik het ergens onbegrijpelijk dat ze Hartley eruit kicken bij TR. Terwijl Honda hem juist credits geeft over zijn feedback en hoeveel ze daaraan hadden. Zo'n rijder wil je in zo'n situatie dan juist houden lijkt mij. Ja hij is niet de beste formule coureur gebleken terwijl hij met de LMP1's wél hard ging, erg jammer.
Hartley is inderdaad zo'n voorbeeld van een coureur die helemaal niet slecht is, maar wellicht niet goed genoeg voor F1. Hoewel hij bij vlagen wel wat heeft laten zien, is het geen doorslaand succes qua raceprestaties gebleken. Maar wij weten niet wat er allemaal gedaan is natuurlijk. Als ze Hartley steeds dingen lieten uitproberen waardoor hij nooit snel was, maar wel veel belangrijke data verzamelde, is dat een ander verhaal. Misschien gaat ie het ooit nog onthullen. Maar ze hebben 'm wel lang aan het lijntje gehouden voordat ze besloten dat ie vervangen werd en door wie. Lang leek het erop dat ze 'm gewoon zouden houden.

Maar misschien is hun development programma nu gewoon klaar, ze hebben er een jaar bovenop gezeten, Honda moest alle registers opentrekken en RBR (Helmut) zal best wel gepusht hebben, en nu gaat de motor de RBR15 in. Nu moet ie gaan presteren. Dus playtime is over. Hartley mag weer weg, want development is voor het grootste gedeelte gedaan. Uiteraard blijf je altijd schaven, maar het zou zomaar kunnen zijn dat men dat ook met de coureurs die ze nu hebben kunnen doen. En een Kvyat heeft volgens mij een betere racepace dan Hartley.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 16:05

basvn

Breezand - NHN

Best for last!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

leekers schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:50:
[...]
Helaas moet ik hierover duidelijk van mening verschillen Japanners hebben een heel andere manier van denken en doen dan jij hier beschrijft
Ik kan me ook niet voorstellen dat men in 2018 nog steeds zo werkt. Ik weet dat het de volksaard is waar iedereen het over heeft, maar Honda heeft te maken met Westerse klanten. In de VS doen ze het ook goed in Indy, dus ik kan me echt niet voorstellen dat de Japanners nog steeds zoals in 1965 werken. Ze zijn ook niet helemaal achterlijk.

En dat McLaren Honda heeft gedwongen iets te maken dat niet werkte accepteer ik ook maar voor een deel. McLaren had inderdaad een hondenhok gebouwd die niet vooruit te branden was, maar Honda heeft ook steken laten vallen. Of dat komt door de druk van Mac of door hun eigen stomiteit laat ik in het midden. Maar in principe kun je gewoon simpel stellen dat er 2 partijen zijn dus ook 2 schuldigen. Wat er aan de hand is, is dat McLaren tegen de pers allerlei dingen roept, en men ook intern de boel in de maling heeft genomen om het eigen stoepje schoon te vegen. Dat blijkt nu wel aangezien ze een aantal mannen eruit getrapt hebben. Honda is dan (en dát is wel hun volksaard) zo chique dat ze niet tegen de pers gaan roepen dat McLaren liegt. Dát zullen ze nooit doen, en dat siert ze.
En Red Bull doet natuurlijk vrolijk mee aan de media oorlog, ook in hun fittie met Renault roepen ze wel eens dingen die volgens mij ook niet helemaal kloppen. Of er zijn problemen met hun eigen onderdelen, en dan houden ze hun mond als heel de wereld weer 'Renault!' roept... Politiek; laten we onze vingers er niet aan branden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
mphilipp schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:02:
[...]
Politiek; laten we onze vingers er niet aan branden.
Amen. Laten we het vooral over racen hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

mphilipp schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:02:
[...]

Politiek; laten we onze vingers er niet aan branden.
Wat dus min of meer betekent dat we het best gewoon de red bull honda voor zichzelf kunnen laten spreken volgend seizoen. Alles wat er nu over wordt gezegd is zo makkelijk te weerleggen omdat er 500 aannames aan vrijwel elke stelling vooraf gaan...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:30
Wordt lachen bij de eerste wintertests. Dan ligt de Honda motor voor het eerst echt achterin de Red Bull. De eerste dagen zullen ze ongetwijfeld rustig aan doen, dingen uitproberen, kijken of alles een beetje werkt, wellicht nog een paar keer uitvallen omdat alles nieuw is.

Ik zie de nieuwsberichten en forumberichten nu al voor me :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
@B-Real Testen zeggen niks!! :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

:D "It's not like he's going away, he's just going a bit further back" _O-

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:14

ATS

Giesber schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:38:
[...]

En de CPU is 3x trager dan die van andere telefoons :+ .
Ze krijgen het voor elkaar om dezelfde CPU 3x trager te laten presteren dan hij in andere telefoons doet 8)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

naitsoezn schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:16:
[...]

:D "It's not like he's going away, he's just going a bit further back" _O-
Zo moest ik wel gniffelen om "a little excitement piddle". :)

"When you grow up your heart dies"

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
ATS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:17:
[...]

Ze krijgen het voor elkaar om dezelfde CPU 3x trager te laten presteren dan hij in andere telefoons doet 8)
Teveel downforce!

• B-Real
Vertel mij wat. Echter de Nederlandse media weten niet hoe snel ze een bericht de wereld in moeten sturen als Max bovenaan staat na een FP1, dat zegt ook bar weinig.

Nu de focus volgend jaar nog meer op Max en die geweldige RBR-Honda combinatie ligt zullen de nieuwsberichten nog veel leuker worden na de eerste testdagen.

Ik zie het allemaal wel. Het aantal gereden ronden bij wintertesten zegt doorgaans meer dan de rondetijden :)

• Jasphur
En zelfs dat zegt eigenlijk nog niet eens echt iets :P

• 3x3
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

| live and give like no one else |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

mphilipp schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:56:
[...]

Hartley is inderdaad zo'n voorbeeld van een coureur die helemaal niet slecht is, maar wellicht niet goed genoeg voor F1. Hoewel hij bij vlagen wel wat heeft laten zien, is het geen doorslaand succes qua raceprestaties gebleken. Maar wij weten niet wat er allemaal gedaan is natuurlijk. Als ze Hartley steeds dingen lieten uitproberen waardoor hij nooit snel was, maar wel veel belangrijke data verzamelde, is dat een ander verhaal. Misschien gaat ie het ooit nog onthullen. Maar ze hebben 'm wel lang aan het lijntje gehouden voordat ze besloten dat ie vervangen werd en door wie. Lang leek het erop dat ze 'm gewoon zouden houden.

Maar misschien is hun development programma nu gewoon klaar, ze hebben er een jaar bovenop gezeten, Honda moest alle registers opentrekken en RBR (Helmut) zal best wel gepusht hebben, en nu gaat de motor de RBR15 in. Nu moet ie gaan presteren. Dus playtime is over. Hartley mag weer weg, want development is voor het grootste gedeelte gedaan. Uiteraard blijf je altijd schaven, maar het zou zomaar kunnen zijn dat men dat ook met de coureurs die ze nu hebben kunnen doen. En een Kvyat heeft volgens mij een betere racepace dan Hartley.
Als ik RBR was, zou ik Hartley als 3e coureur erbij halen voor de vrijdagtrainingen. Juist dan heb je feedback nodig over het gevoel en wat nog mogelijk is. Daar lijkt hij me perfect voor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• B-Real
Jasphur schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:22:
Ook weer waar, maar zo blijven we wel bezig.
De eerste GP zegt niks, want het is de eerste en Albert Park is een redelijk uniek baan en slecht vergelijkbaar met permanente circuits.

De tweede GP in Bahrein is doorgaans erg heet, ook weer niet echt representatief.

De derde GP is in China, misschien dat we hier voorzichtig een richting kunnen geven aan de verhoudingen. Maar daar is het eigenlijk nog te vroeg in het seizoen voor.

De vierde GP is op Baku, wederom niet echt representatief voor de meeste andere circuits.

Dan komen we in Barcelona. Naja, daar kan iedereen blind zijn rondjes rijden. Hier weten we weer iets beter hoe de verhoudingen liggen. Echter iedereen neemt updates/spec B auto's mee naar de eerste Europese GP, dus ook hier is het inschatten van de machtsverhoudingen lastig.

Dan Monaco, tja vreemde eend in de bijt. Kunnen we niets mee.

Vervolgens Canada, ook weer zo'n semi stratencircuit. Kunnen we ook weinig over zeggen.

De 8e GP is Paul Ricard, een derde van het seizoen zit erop. Mogen we nu voorzichtig een favoriet gaan aanwijzen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

@3x3 Is het een teleurstelling voor je als ik zeg dat @DaniëlWW2 je voor was? ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Nee ook niet echt, want ondertussen zijn er updates geweest. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:52

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:22:
Gaan we daar nú al over beginnen?

De testdagen zeggen niks.
Aantal rondjes is niet belangrijk.
De teams zijn aan het sandbaggen.
Niemand laat zijn top zien.
FP1 Melbourne zegt niks.
FP2 zie je ook nog weinig aan.
FP3, nee, beter de race zien, dit zegt niks.
Race Melbourne, neuh, beter na de volgende.
Enz enz....

Zo, dan hebben we alvast een voorsprong op de komende maanden.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DtLozdaX4AIK08E.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Leuk overzicht. Maar vergelijkingen maak je toch met gelijke waarden?

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:22
Jasphur schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:26:
[...]

Het seizoen had nu eenmaal 21 races. Misschien bij FOM aanvragen om in het vervolg een even aantal races te houden zodat het netjes gedeeld kan worden :p
24 zou een mooi aantal zijn. Dan kun je het per half, derde, en kwart seizoen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:26:
[...]

Dit is een overzicht wat F1 zelf heeft gedeeld via twitter :)

Ik zet het alleen hierop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Brawn GP was een uitzondering op die regel. Iedereen dacht nog "dat kan nooit!!" "De anderen sandbaggen"
Dat was toch niet het geval, ze waren gewoon velen malen sneller dan de rest.

Maar goed, normaal zegt testen inderdaad niet zo veel.

@mphilipp Ergens terug in een van de F1 topics is een statement gedeeld van Honda die Hartley prezen voor zijn betrokkenheid bij de ontwikkelingen van de motor. We gaan het inderdaad misschien nooit weten of hij telkens dingen aan het testen was. Ik vind het jammer, vind het een leuke coureur die toegankelijk is (handtekening van hem bij Spa 6h een paar jaar geleden.) Iets rustiger en terughoudender dan die Niki Thiim _O- Ook een toffe gast maar een beetje gek.

Maar ja, hoop dat McLaren en Williams toch iets verder vooruit komen volgend jaar. Dat het middenveld nog dichter bij elkaar zit zou leuk zijn.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

360 graden beelden van de crash van the hulk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik ga ze samen missen!

En max op het laatste, "I am not going to miss him, he's just a bit further back" hahaha auw.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:17

Edd

Even mijn liefde voor NASCAR verspreiden.. :+ :P

[ Voor 19% gewijzigd door Edd op 29-11-2018 20:03 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Wat mis ik dat heerlijke V8 geluid van de F1 :9~

Mooie video btw 👍

• Jasphur
Leuk beroep hebben die gasten toch. :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Snelle.jelle schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:31:
[...]

Wat mis ik dat heerlijke V8 geluid van de F1 :9~

Mooie video btw 👍
Je mist de V8 tot de V10 weer langs komt ;)

:9~

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 30-11-2018 08:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:38

Tripl3 D

Brother in Arms

Wat een timing, gooien de mods net het racetopic dicht op het moment dat ik dit bericht wilde plaatsen. 8)7 Anyway:
Joris748 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:40:Voetbal kan ook aantrekkelijker gemaakt worden door spelregels aan te passen (zuivere speeltijd, self pass in plaats van inworp, etc). Daarmee blijft het voetbal en wordt het geen poppenkast. Hockey heeft eenzelfde evolutie doorgemaakt en is daardoor aantrekkelijker geworden om te kijken.

Waarom kan F1 niet evolueren? Pas bijvoorbeeld de regels aan, zodat auto's (zonder DRS) dicht op elkaar kunnen rijden en er meer ingehaald kan worden. 50 pk verschil wordt dan minder relevant. Er zijn legio mogelijkheden.
offtopic:
Zuivere speeltijd maakt de wedstrijd niet aantrekkelijker. Self pass kan iets helpen, maar als je zo'n draak van een wedstrijd hebt gaan dat soort ingrepen nauwelijks effect hebben.

Uiteindelijk regeert het geld toch en zullen kleinere teams met minder geld maar sporadisch successen boeken. Dan kunnen we allemaal kunstgrepen bedenken, maar veel zal het niet uitmaken, als niet iedereen dit wil (veel zeggen wel dat het willen, maar alleen als het niet ten koste van zichzelf gaat en dus uiteindelijk toch weer tegen zijn).

En waarom moeten we toch altijd 100% entertained zijn? Ik vond dat echt wel een boeiend seizoen. Gebeurde genoeg, maar niet altijd.

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/bc/bc87683ee69346e2ca8673d9bafed3817f6ef75eaf38ff92fd435256ff46003f.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Tripl3 D op 30-11-2018 08:55 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

mphilipp schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:56:
[...]

Ik zou zeggen dat Hartley niet goed genoeg is in F1. Er zijn genoeg F1 coureurs die bijvoorbeeld niet echt overweg konden met een rally auto. Ik denk dat endurance net zozeer een andere tak van sport is. Alles draait daar om constant zijn, waar in F1 soms alles draait om dat ene kwalificatie rondje (zeker omdat Hartley daarop zwaar afgerekend wordt door een hoop mensen).

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tripl3 D schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:52:
Uiteindelijk regeert het geld toch en zullen kleinere teams met minder geld maar sporadisch successen boeken. Dan kunnen we allemaal kunstgrepen bedenken, maar veel zal het niet uitmaken, als niet iedereen dit wil (veel zeggen wel dat het willen, maar alleen als het niet ten koste van zichzelf gaat en dus uiteindelijk toch weer tegen zijn).
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat er niets mag/moet veranderen. De sport is al lang niet meer zoals het in de jaren 50, 70,80 of 90 was. De wereld veranderd, dus de sporten ook. Alleen is het altijd zo dat de fans (ook in de muziek) hun idool gijzelen en niet wensen te veranderen. Net als dat kleuters 100x achter elkaar naar dezelfde aflevering van Kabouter Plop kunnen kijken zonder te vervelen, willen volwassenen over het algemeen graag steeds het bekende voorgeschoteld krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://www.azquotes.com/vangogh-image-quotes/21/85/Quotation-Barack-Obama-Change-will-not-come-if-we-wait-for-some-other-21-85-64.jpg

Wat niet wegneemt dat het wel zinnige veranderingen moeten zijn. F1 moet ook weer geen videospelletje worden. Want de kijkers die je dan trekt, zijn ook weer snel afgeleid en blijf je nieuwe kijkers achterna jagen omdat ze steeds weglopen. En zolang het geen volslagen nepraces worden met allerhande kunstgrepen om de spanning zogenaamd terug te brengen, vind ik het prima om wat te experimenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Bansheeben schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:02:
[...]

Ik zou zeggen dat Hartley niet goed genoeg is in F1. Er zijn genoeg F1 coureurs die bijvoorbeeld niet echt overweg konden met een rally auto. Ik denk dat endurance net zozeer een andere tak van sport is. Alles draait daar om constant zijn, waar in F1 soms alles draait om dat ene kwalificatie rondje (zeker omdat Hartley daarop zwaar afgerekend wordt door een hoop mensen).
Precies. F1 mag dan wel de top van racesport zijn, maar het is enkel de top van single-seater Formula racesport. Andere vormen zoals Endurance Racing, Rallyracing en zelfs Ovals hebben juist hele andere capaciteiten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Bansheeben schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:02:
[...]
Ik denk dat endurance net zozeer een andere tak van sport is. Alles draait daar om constant zijn, waar in F1 soms alles draait om dat ene kwalificatie rondje (zeker omdat Hartley daarop zwaar afgerekend wordt door een hoop mensen).
Klopt. Alonso had het tegenovergestelde toen hij met endurance begon. Hij was banden aan het sparen en had dus niet zo'n geweldige laptime. Dat merkte de engineers en gaven aan dat de endurance banden van een andere kwaliteit zijn en dat ie de banden best wat meer mag belasten. Dat is even een switch die je moet maken als coureur. Het zijn ook inderdaad compleet andere wagens. Maar blijkbaar is Alonso dan wel weer zo'n coureur die de switch makkelijker kan maken. Hartley had daar blijkbaar meer moeite mee en zijn vaardigheden komen in een endurance racer meer tot zijn recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Alonso is natuurlijk wel een beetje van een buitencategorie. Als je zag hoe snel hij zich het oval racen meester heeft gemaakt, vond ik ook wel bijzonder knap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://streamable.com/qhppk

Vettel komt erachter dat Jack een tandarts is :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik kan er niet (meer) naar kijken die Jack, is er nu werkelijk niemand anders geschikt bevonden voor afnemen van die interviews?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Dat kan iedereen met een zijkniptang :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

himlims_ schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:28:
[...]

ik kan er niet (meer) naar kijken die Jack, is er nu werkelijk niemand anders geschikt bevonden voor afnemen van die interviews?
Heb niet zo'n problemen met Jack.
Vroeger was volgens mij Allard Kalff ook pitreporter.
Vond (en vind) hem ook wel oke. Geen idee waarom dat die dat niet meer doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kevlar01 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:28:
[...]

Heb niet zo'n problemen met Jack.
Vroeger was volgens mij Allard Kalff ook pitreporter.
Vond (en vind) hem ook wel oke. Geen idee waarom dat die dat niet meer doet.
Allard, laten we eens met een erg voor de hand liggende vraag beginnen. Waarom ben je precies gestopt bij RTL?

Het is natuurlijk niet één ding wat je tot zo`n beslissing drijft. Ik werd niet op een ochtend wakker en dacht "kom laat ik een stoppen bij RTL". Het is een opsomming van factoren. Ik heb in augustus al met RTL gesproken en gezegd dat we eens goed moesten gaan nadenken over hoe we het verder zouden aanpakken. Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet zo'n raar idee zou zijn om eens wat anders te gaan doen. Op zo'n moment ben ik heel simpel, ik stop met alles en ga dan eens nadenken wat verder te doen.

En toen ben je naar Amerika gegaan…

Dat klopt. Daar ben ik gaan kijken of ik misschien iets met televisie kon gaan doen. Ook hou ik een beetje een oogje in het zijl voor wat rijders in de sportcars, zoals bijvoorbeeld de American Le Mans Series.

Allard vond ik ook niet fijn om naar te luisteren; wel goeie vragen, actueel en to the point, maar ... iedere twee of drie ... woorden moest er een kleine ... pauze ingelast worden ... waardoor zinnen ... en uitspraken eigenlijk beetje ... traaaaag gaan

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 30-11-2018 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ligt het nou aan mij (misschien omdat ik hem zonder geluid keek) of kijkt die Vettel ontzettend verliefd naar Jack? #SorryJohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:49
Bizar, ik ben een echt mensen- en natuurmens, al houd ik ook van techniek. Het geluid van die Ferrari v12 raakt me echt emotioneel.....bizar. (Mooi)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Er is toch een nieuwslezeres die goed op de hoogte is van de F1? Kunnen we die niet als pitreporter inschakelen?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

himlims_ schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:35:
[...]

Allard, laten we eens met een erg voor de hand liggende vraag beginnen. Waarom ben je precies gestopt bij RTL?

Het is natuurlijk niet één ding wat je tot zo`n beslissing drijft. Ik werd niet op een ochtend wakker en dacht "kom laat ik een stoppen bij RTL". Het is een opsomming van factoren. Ik heb in augustus al met RTL gesproken en gezegd dat we eens goed moesten gaan nadenken over hoe we het verder zouden aanpakken. Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet zo'n raar idee zou zijn om eens wat anders te gaan doen. Op zo'n moment ben ik heel simpel, ik stop met alles en ga dan eens nadenken wat verder te doen.

En toen ben je naar Amerika gegaan…

Dat klopt. Daar ben ik gaan kijken of ik misschien iets met televisie kon gaan doen. Ook hou ik een beetje een oogje in het zijl voor wat rijders in de sportcars, zoals bijvoorbeeld de American Le Mans Series.

Allard vond ik ook niet fijn om naar te luisteren; wel goeie vragen, actueel en to the point, maar ... iedere twee of drie ... woorden moest er een kleine ... pauze ingelast worden ... waardoor zinnen ... en uitspraken eigenlijk beetje ... traaaaag gaan
Vond Kalff met het commentaar bij de A1GP races alleen een beetje te vaak 'coureur X komt als een duveltje uit een doosje' zeggen.

Daarover gesproken, Olav zegt trouwens niet meer actieradius maar radius om het insturen van een bocht te beschrijven (viel me eerder al op... actieradius heeft meer te maken met hoe ver je kan komen ipv hoe je een bocht instuurt :P)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wowly schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:37:
[...]

Bizar, ik ben een echt mensen- en natuurmens, al houd ik ook van techniek. Het geluid van die Ferrari v12 raakt me echt emotioneel.....bizar. (Mooi)
vooral in het echt; die beleving, dat geluid van de machine wat je nadert, de piek van geluid golven die weerkaatsen op de reclame borden, de trilling van het wegdek wanneer een beest als dit daarover heen jankt. haartjes op arm, rug alles gaat staan. oorvlies trilt alsof je vooraan op een dancefeest staat. waarna de wind je haren doet wapperen als de bolide alweer 2 bochten verder is... *zucht* gelukkig hebben we de city/demo-races nog :+ (met juiste connecties zijn dat leukere events dan raceday :X)

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 30-11-2018 12:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Niks mis met Jack. Af en toe een beetje te familiar, maar je moet niet vergeten dat bij een Sky etc. veel meer serieuze vragen gesteld worden of uitleg wordt gegeven. Je kunt dat nadoen. Je kan ook een andere approach kiezen. Of ik het daar mee eens ben is het 2e.

Maar voor de generieke kijker is het natuurlijk best vaak een beetje feelgood reporter. Lekker familiar. De vrouw snapt het en vind het grappig.

Voor meer in-depth vragen etc. ga je toch sowieso na SKY.
Daarbij vind ik Doornbos uitstekend bij de voor- en nabeschouwing.
En het ORANJE hart van de coronelletjes, tsja ik ben daar ook gevoelig voor.

Ik neem die rare IT-nerd en die presentator voor lief.

En olav en jack doen het prima, op hun eigen manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alan z
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-08 00:30
kevlar01 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:40:
[...]

Daarover gesproken, Olav zegt trouwens niet meer actieradius maar radius om het insturen van een bocht te beschrijven (viel me eerder al op... actieradius heeft meer te maken met hoe ver je kan komen ipv hoe je een bocht instuurt :P)
Nog wel: "als de DRS open gaat, gaat de auto 20 kilometer sneller"
Vrij lang recht stuk heb je dan te pakken. :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09

scorpie

Supra Addict

Ik weet niet hoe lang jullie al F1 volgen, maar ik vind Olav en Jack best een prima combo hoor. Vroeger begonnen met F1 te volgen met Jur Raatjes (Wikipedia: Jur Raatjes). Maar in my memory was dat toch echt minder dan de huidige combo..

Volgens mij vergeten ook veel mensen dat Olav in z'n eentje naar 10 schermen zit te kijken en tegelijkertijd met Jack communiceert om te zien watvoor nieuws hij uit de pitstraat / paddock weet te halen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

scorpie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:01:
[knip]

Volgens mij vergeten ook veel mensen dat Olav in z'n eentje naar 10 schermen zit te kijken en tegelijkertijd met Jack communiceert om te zien watvoor nieuws hij uit de pitstraat / paddock weet te halen.
Nee hoor, dat realiseer ik mij best. Ik heb al vaker voorgesteld dat ie beter naast me op de bank kan komen zitten, mogelijk is het dan beter te behappen voor hem dan nu regelmatig het geval is. Hij zit er (vind ik) te vaak naast ...

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45
Olav begint steeds meer foutjes te maken. Dat merk ik wel. Jack is gewoon Jack, hij kon wat minder de woorden in de mond van de coureurs leggen.

Allard heb ik een seizoen aangehoord toen hij de A1 GP deed. Op een gegeven ..... moment.... ga je ... je ergeren.... aan ... al die..... pauzes.... in zijn..... verhaal. Dus laat Allard lekker thuis.

Robert Doornbos daarentegen, of Guido van der Garde, die kunnen het heel prima.

Het is natuurlijk niet te vergelijken met Sky Sports F1, dat gaat echt heel anders.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

asing schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:09:
Olav begint steeds meer foutjes te maken. Dat merk ik wel. Jack is gewoon Jack, hij kon wat minder de woorden in de mond van de coureurs leggen.

Allard heb ik een seizoen aangehoord toen hij de A1 GP deed. Op een gegeven ..... moment.... ga je ... je ergeren.... aan ... al die..... pauzes.... in zijn..... verhaal. Dus laat Allard lekker thuis.

Robert Doornbos daarentegen, of Guido van der Garde, die kunnen het heel prima.

Het is natuurlijk niet te vergelijken met Sky Sports F1, dat gaat echt heel anders.
vond Guido ook een mooie aanvulling dit seizoen bij de (4?) races dat hij naast Olav zat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Wom schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:39:
Er is toch een nieuwslezeres die goed op de hoogte is van de F1? Kunnen we die niet als pitreporter inschakelen?
Amber Brantsen bedoel je denk ik? Denk dat je daarmee bij F1 rijders wel weer een band op moet bouwen, maar iets zegt me dat een vrouw dat makkelijker lukt dan een man.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09

scorpie

Supra Addict

hardware-lover schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:06:
[...]

Nee hoor, dat realiseer ik mij best. Ik heb al vaker voorgesteld dat ie beter naast me op de bank kan komen zitten, mogelijk is het dan beter te behappen voor hem dan nu regelmatig het geval is. Hij zit er (vind ik) te vaak naast ...
Ik zal niet ontkennen dat hij best wel obvious fouten maakt, maar het is niet alsof hij een suffe voetbalwedstrijd zit te verslaan. "Nu heeft Sjaak de bal, hij speelt over naar Klaas, die hem meteen hoog terugspeelt. Sjaak verprutst het en is de bal kwijt aan de tegenstander. Etc.).

Ik denk dat er bij een F1 wedstrijd meer te vertellen valt; pitstops in de gaten houden op schermen die wij niet zien via het integraal uitgezonden beeld bijv. Waar iemand weer terug komt op de baan na die pitstop. Sectortijden en dan voornamelijk de consistentie ertussen bijhouden. (Een groene of paarse sector op het live timing scherm kunnen we allemaal zelf ook wel natuurlijk.). De oorzaak van een pace vertraging van iemand achterhalen wederom op systemen die wij niet mee krijgen van de regie.

Toch? Of heb ik het heel erg mis?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Dat is natuurlijk al lang en breed hier besproken: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:14:
[...]
Amber Brantsen bedoel je denk ik? Denk dat je daarmee bij F1 rijders wel weer een band op moet bouwen, maar iets zegt me dat een vrouw dat makkelijker lukt dan een man.
Kan ook erg afleidend werken. Bij Le Mans liep er ooit een hele leuke (Franse) blonde dame rond met een kittig staartje en een kek overalletje. Erg leuk, maar de coureurs durfden niet goed naar haar te kijken. Ze was erg enthousiast en wist er ook wel wat van, maar als ze tè leuk zijn, wordt het een belemmering. Misschien omdat de echtgenotes/vriendinnen van de heren coureurs meekijken.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
basvn schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:13:
[...]

Voor Guido ook een mooie aanvulling dit seizoen bij de (4?) races dat hij naast Olav zat
Helemaal mee eens, vond ik ook. Ik merk alleen ook met Olav:

- Hij mist behoorlijk wat momenten die hij in mijn optiek niet zou mogen missen.
- Als een race saai is weet hij er niet iets spannends van te maken, ter vergelijking de collega's van SKY kunnen dat wel (weetjes, feitjes, enthousiast worden van elke inhaalpoging die dan plaatsvind en ga zo door)

Met Guido kan je al wat opvangen, dan heb je even de tijd of om iets op te zoeken of even de focus ergens anders op te leggen. Ik merk aan mezelf aan hoe meer jaren ik F1 volg, hoe meer ik mij hieraan ga storen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

creapYYY schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:19:
[...]

Helemaal mee eens, vond ik ook. Ik merk alleen ook met Olav:

- Hij mist behoorlijk wat momenten die hij in mijn optiek niet zou mogen missen.
- Als een race saai is weet hij er niet iets spannends van te maken, ter vergelijking de collega's van SKY kunnen dat wel (weetjes, feitjes, enthousiast worden van elke inhaalpoging die dan plaatsvind en ga zo door)
Eddie Jordan in de zeik nemen vergeet je.
mphilipp schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:18:
[...]
Erg leuk, maar de coureurs durfden niet goed naar haar te kijken. Ze was erg enthousiast en wist er ook wel wat van, maar als ze tè leuk zijn, wordt het een belemmering. Misschien omdat de echtgenotes/vriendinnen van de heren coureurs meekijken.... :+
Dan kan je nog steeds zakelijk een antwoord geven (of ontwijken)Maar van mij mogen Jack en Olav blijven, als iemand het anders het doet, zullen we daar ook wel irritatie puntjes voor vinden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

mphilipp schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:18:
[...]

Kan ook erg afleidend werken. Bij Le Mans liep er ooit een hele leuke (Franse) blonde dame rond met een kittig staartje en een kek overalletje. Erg leuk, maar de coureurs durfden niet goed naar haar te kijken. Ze was erg enthousiast en wist er ook wel wat van, maar als ze tè leuk zijn, wordt het een belemmering. Misschien omdat de echtgenotes/vriendinnen van de heren coureurs meekijken.... :+
Afbeeldingslocatie: https://img.photobucket.com/albums/v643/Rebbetzin/2011/Email%20Iconx/this_thread_is_worthless_without_pics.gif

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sylvana van Dumpert bedoel je? Zou niet verkeerd zijn idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Mag geen elke reaguurder meer F1 kijken van de vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Crashhill schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:30:
[...]

Gelukkig is mijn GF niet jaloers aangelegd :P Ik heb medelijden met mijn mede man-volk :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:34
Crashhill schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:30:
[...]

Dan is het voor de vrouw maar te hopen dat er geen mooie coureuses komen in de Formule W :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:14:
[...]

Dat is ze inderdaad. Haar vader werkt volgens mij als hoofdredacteur bij Carros, dus de liefde voor auto's wordt goed doorgegeven in de familie Brantsen gok ik. Maar iemand met kennis van zaken en gevoel voor media zou ik wel zien zitten. Jack is toch meer een fan dan een echte interviewer natuurlijk.
ArcticWolf schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:27:
[...]

Sylvana van Dumpert bedoel je? Zou niet verkeerd zijn idd.
Heb die F1 show één keer bekeken, dat was ook direct meer dan voldoende eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Wom op 30-11-2018 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 14:49

Destruction

(ex-)Automonteur

Wom schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:56:
[...]

Heb die F1 show één keer bekeken, dat was ook direct meer dan voldoende eigenlijk.
Same here. Maar ik heb het sowieso niet op media platformen die zich nu allemaal op Max storten, waar ze van te voren 0,0 intresse in F1 hadden. Jump on the hype train, everyone! :/

Die blonde daarentegen, heb de indruk dat dat vervelender kan :P

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wom schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:56:
[...]

Dat is ze inderdaad. Haar vader werkt volgens mij als hoofdredacteur bij Carros, dus de liefde voor auto's wordt goed doorgegeven in de familie Brantsen gok ik. Maar iemand met kennis van zaken en gevoel voor media zou ik wel zien zitten. Jack is toch meer een fan dan een echte interviewer natuurlijk.

[...]

Jack heeft ook een historie met veel huidige F1 coureurs in de karting, aangezien zijn zoon ook kart. Hij kent er dus al veel vanuit hun karttijd.

Denk dat de F1 sowieso wel een klein wereldje is waar je niet zomaar in terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static1.persgroep.net/parool/image/3b270e2e-1564-43b8-8c33-de5777a7c878?h=YjMxODFlZk0ySXlOekJsTW1VdE1UVTJOQzAwTTJJNExUaGpNek10WkdVMU56YzNZVGRqT0RjNEx6azVPWGc0T0Rj
Amber Brantsen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crashhill
Ik word hier niet door afgeleid, zoals Maxim zou zeggen. Knappe dame, maar geen Dionne Stax }:O
Prima dus. Dit gaat volgend jaar gebeuren? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 30-11-2018 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

TommyGun schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:32:
[...]
Gelukkig is mijn GF niet jaloers aangelegd :P Ik heb medelijden met mijn mede man-volk :+
Same here. Die zit juist te schelden op de tv als een of andere boerin het weer presenteert... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
mphilipp schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:35:
[...]

Same here. Die zit juist te schelden op de tv als een of andere boerin het weer presenteert... 8)
Op het moment dat mijn vriendin scheld met wat er op tv komt, stop ik een banaan in der mond.
Als ik TV kijk houdt mijn vriendin gewoon netjes der waffel, als ze dan iets nodig heeft kan ze me appen.

Die kleine van mij zet ik ook 30 minuten buiten in de kou als ie door het beeld loopt. Wordt tie hard van!

/s off

Serieuze noot: Als mijn vriendin begint te schelden naar de TV om wie er presenteerd, gaan we toch echt even naar de dokter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Stroll is officieel aangekondigd als rijder bij RPFI

http://www.forceindiaf1.c...ongside-sergio-perez-2019

[ Voor 44% gewijzigd door basvn op 30-11-2018 15:10 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wom

Wom

basvn schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:09:
Stroll is officieel aangekondigd als rijder bij RPFI
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/7d/7dd6e96e6508fb43b1564d8a9964c19d7bf1eba07fc98e3c0c099b999ce5040f.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:44

backupdevice

Boeh!

hardware-lover schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:06:
[...]

Ik vind de emotie en beleving die Olav in zijn commentaar heeft en doorgeeft een enorme plus . Ik ben blij dat wij hem hebben .

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
En daarmee is de complete grid bekend voor 2019; https://www.gpupdate.net/nl/f1-teams-rijders/292/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:53
Geen verrassing inderdaad, maar ik ben wel heel benieuwd of hij er nou toch wat van kan bakken komend seizoen. Als hij zo slecht is als dat mensen hier denken dan moet hij in zo'n FI naast Perez toch gigantisch door de mand vallen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dochter van Carlo Brantsen? Zou wel logisch zijn.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Tjonge, was toch nog even spannend v.w.b. het laatste stoeltje.

Heel benieuwd hoe Stroll het gaat doen naast Perez idd, kan mij niet voorstellen dat Perez hem de oren wast. Aan de andere kant, aangezien papa alles betaald en bepaald. Zou Perez qua materiaal benadeeld kunnen gaan worden in het voordeel van Stroll?
Op de een of andere manier vind ik FI daar niet het team voor, maar zoals gezegd wie betaald bepaald natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:14

ATS

B-Real schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:34:
Tjonge, was toch nog even spannend v.w.b. het laatste stoeltje.

Heel benieuwd hoe Stroll het gaat doen naast Perez idd, kan mij niet voorstellen dat Perez hem de oren wast. Aan de andere kant, aangezien papa alles betaald en bepaald. Zou Perez qua materiaal benadeeld kunnen gaan worden in het voordeel van Stroll?
Op de een of andere manier vind ik FI daar niet het team voor, maar zoals gezegd wie betaald bepaald natuurlijk.
Ach, ik vond McLaren daar ook niet het team voor, en als je Stoffel mag geloven...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/023/180/notsurprisedkirk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Maasluip schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:32:
[...]

Dochter van Carlo Brantsen? Zou wel logisch zijn.
Nichtje volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
ATS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:39:
[...]

Ach, ik vond McLaren daar ook niet het team voor, en als je Stoffel mag geloven...
Nouja, dat is dus ook direct waar ik aan dacht inderdaad.

Heel slecht misschien, maar ik hoop echt dat Perez hem in elke sessie minimaal een halve seconde de baas is. Ik heb bar weinig met Stroll, maar dat is ook maar een mening natuurlijk :)

Is overigens geen afgunst t.a.v. de gouden lepel waar hij mee is opgegroeid, daar lopen er in de F1 wel meer van rond maar gewoon zijn hele doen en laten irriteert mij 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:23
Wanneer kunnen we eigenlijk het [F1] Seizoen 2019 - deel 1 topic verwachten? :Y) het is tenslotte bijna 2019 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 15:28
MuVo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:48:
Wanneer kunnen we eigenlijk het [F1] Seizoen 2019 - deel 1 topic verwachten? :Y) het is tenslotte bijna 2019 :+
Nog maar 80 dagen tot de wintertests..... -O-

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

MuVo schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:48:
Inderdaad! 2018 seizoen is nu officieel klaar! zelfs de volledige line-up van volgend jaar is bekend

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qy4q4po47g121.png
Zoveel ruimte had HUL nog tijdens zijn crash om uit zijn auto te komen.....

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zojuist op Google gaan checken hoe dat zat. Kwam op een foto uit waarbij een bepaald boek werd uitgereikt aan oa. een Baron. Toen vroeg ik mij af hoe een Baron eigenlijk aan zijn titel kwam en inmiddels zit ik op de Wikipedia-pagina over regenbogen... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

kevlar01 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:00:
[Afbeelding]
Mooie, maar hoeveel ruimte was er zónder halo geweest? Dan was er namelijk ook geen halo om de auto op te steunen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Pathogen schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:12:
[...]

Mooie, maar hoeveel ruimte was er zónder halo geweest? Dan was er namelijk ook geen halo om de auto op te steunen :P
Weet niet zeker of hij op de halo steunt. Ik denk eerder op de t-cam / rolbeugel.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pk5eWhf.png
Volgens deze afbeelding allebei ongeveer, maar weet niet of het bij HUL ook zo was.

[ Voor 17% gewijzigd door kevlar01 op 30-11-2018 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15

jpiwf

licenced pepernootaddict

[Afbeelding]
Ik zou deze foto, maar dan van de zijkant graag zien om te beoordelen hoeveel ruimte er is. Hoe groot is het gat tussen bovenkant halo en de grond. Dat is het gat waar hij uiteindelijk doorheen had gemoeten als hij er echt snel uit zou moeten.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

kevlar01 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:14:
[...]

Weet niet zeker of hij op de halo steunt. Ik denk eerder op de t-cam / rolbeugel.
Het ziet eruit als allebei, naar mijn indruk zou de auto zonder halo ook met de neus op de grond hebben gelegen. Of zie ik dat qua gewicht verkeerd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:28
[...]

Dan had ie op de lijn van de monocock naar de airbox gelegen..met ruimte om naar de zijkant weg te kunnen kruipen.

Ik denk dat de HALO echt wel wat veiligheid toevoegt, maar dat dit nu net weer een andere extreme is waarbij de HALO wel degelijk nadelig werkt.
HULK had hier met geen mogelijkheid uit kunnen kruipen als er brand was geweest.

Maar goed, er was geen brand, hij is nooit in gevaar geweest, en de F1 heeft weer eens bewezen dat het eigenlijk een enorm veilige sport is geworden. Juist door alle maatregelen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:22
[Afbeelding]
Beeld is wel vertekend, want hoe verder van de camera hoe meer ruimte er is. Alleen wordt dat beeld geblokkeerd door de halo.
[...]

Gezien de vleugeltjes nog op de halo zitten vermoed ik dat de auto nu niet echt op de halo leunt. En vroeger (en nu nog steeds) was de coureur niet buiten de lijn tussen de bovenkant van de airbox/rollbar en ergens een punt in de neus mag uitsteken. Waarschijnlijk is dat dus nog steeds precies de lijn die Hulkenberg nu wel vrij had. Ergo, door de halo is er niks veranderd aan de ruimte die er is, of is die ruimte zelfs verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Misschien zou een ontsnappingsluik in de vloer van de auto wel een mooi idee zijn :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

jpiwf schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:15:
[...]

Ik zou deze foto, maar dan van de zijkant graag zien om te beoordelen hoeveel ruimte er is. Hoe groot is het gat tussen bovenkant halo en de grond. Dat is het gat waar hij uiteindelijk doorheen had gemoeten als hij er echt snel uit zou moeten.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/amp/0a9GnwX0/s6/nico-hulkenberg-renault-sport-.jpg
Zijkant
Pagina: 1 ... 89 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1