[F1] Seizoen 2018 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 96 Laatste
Acties:
  • 557.073 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Oeps, verkeerde thread...

[ Voor 94% gewijzigd door sjaool op 20-11-2018 20:37 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:49:
[...]

Ik zorg er juist voor dat ik klaar ben voor de gridwalk van Jack. Ben namelijk altijd wel benieuwd hoe Max de race ingaat. Ja, ben stiekem een hopeloze fanboy. Doe er maar wat aan. :+

[...]

Dit. :Y
Je moet gewoon tot het extreme gaan als je wil winnen, zeker als je vermogen mist. Natuurlijk kan je te ver gaan, en Newey is zeker ook wel te ver gegaan, maar die RB14 lijkt gewoon redelijk te deugen. Het is geen MP4/20, laat staan de totaal geflopte MP4/18 of de opgepoetste MP4/19. Eigenlijk wel opvallend dat onder Newey, McLaren jarenlang steeds geen betrouwbare auto wist te bouwen. Na de MP4/20 ging Newey ook naar RBR. Na de RB3 van 2007 lijkt het extreme op aerodynamica ten koste van koeling ook gestopt te zijn in Newey auto's en kwam er meer balans tussen elementen. De uitzondering was misschien de RB10 van 2014, maar die had ook een absoluut verschrikkelijke PU achterin liggen. :P

Overigens wel jammer dat je nu Gary Anderson pakt aangezien hij op technisch vlak er vaak juist naast lijkt te zitten. Hij is sterker met analyses van teamproblematiek zoals Ferrari waar het weer lijkt te rommelen. :)
McLaren en Newey is deels de schuld van Ron Dennis. Ron wilde absoluut niet dat Newey onmisbaar zou zijn voor McLaren omdat Newey daardoor teveel macht zou krijgen. Ron heeft o.a. daarom het beruchte Matrix Management ingevoerd. Gevolg is dat Newey niet de vrijheden had die hij bij Williams en RBR wl had/heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 15:40
mphilipp schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:58:
[...]

Precies. Het zijn de deskundologen die columns vol moeten schrijven of presentatoren op tv die het uur vol moeten lullen die van alles verzinnen. Hypotheses die dan worden opgepakt door mensen die precies menen te weten hoe ze een F1 auto moeten bouwen maar dat nog nooit gedaan hebben.
De vraag is ook voorgelegd aan Gary Anderson:

[...]

Ik vond dit wel aannemelijk klinken. Ook hij is iemand die een column vol moet krijgen, maar hij doet het tenminste nog vanuit een achtergrond van praktijkervaring.
Als Newey zijn touch mist, waarom rijd die Red Bull dan elke race alle andere Renault motoren op een ronde? ;)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
YakuzA schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:10:
[...]
Echter beide nadelen zorgen niet voor downforce vermindering.
Volgens mij worden de elementen op de voorvleugel ook gebruikt om de lucht te sturen zodat de vloer te "gesealed" wordt en zo meer ground effect te krijgen. Als je ground effect/mechanische grip verliest dan verlies je volgens mij meer dan je met pure vleugel downforce kunt opvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 20-11-2018 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poljert
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-09 16:38
Volgens de website van de formule 1:
The most obvious aerodynamic devices on a Formula 1 car are the front and rear wings, which together account for around 60 percent of overall downforce (with the floor responsible for the majority of the rest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

UltraSub schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:28:
[...]

Volgens mij worden de elementen op de voorvleugel ook gebruikt om de lucht te sturen zodat de vloer te "gesealed" wordt en zo meer ground effect te krijgen. Als je ground effect/mechanische grip verliest dan verlies je volgens mij meer dan je met pure vleugel downforce kunt opvangen.
Klopt idd. Ze gebruiken de lucht van de Y250 om lucht te sturen vanaf de voorvleugel, dat doen ze eigenlijk door wat vortexes op te wekken met de uitstekende punten van de horizontale flaps.
(Het heet Y250 omdat ze de eerste 250mm vanaf het midden van de auto geen flaps op de voorvleugel mogen hebben)

De teams zullen dus iets harder moeten werken met de bargeboards en de cape ala Mercedes om de airflow weer te krijgen waar ze hem willen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 06-10 15:40
UltraSub schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:28:
[...]

De meeste vortex generators om de vloer te sealen zitten op de bargeboards en aan het begin van de vloer. De meest flaps en krullen op de voorvleugel zijn voornamelijk om de lucht om de voorwielen heen te sturen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Is hier al voorbvij gekomen dat inmiddels Sergey Sirotkin op 1 staat bij de Sky F1 Driver Of The Year award? Actie van de Reddit users. Hilarisch toch?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 10:25

TrekDr0p

QR niet scannen

mphilipp schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:18:
Is hier al voorbvij gekomen dat inmiddels Sergey Sirotkin op 1 staat bij de Sky F1 Driver Of The Year award? Actie van de Reddit users. Hilarisch toch?
En op #20..
trom geroffel

Lance Stroll -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:40
TrekDr0p schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:21:
[...]

En op #20..
trom geroffel

Lance Stroll -O-
Maar 100~ minder stemmen als Sains.. valt reuze mee hoe ver onderaan hij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
br men schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:18:
[...]

Zelfde kwaliteit toch? Lijden aan ernstige zelfoverschatting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 16:02

bakvis

Tweakers.Nerd

br men schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:18:
[...]

Dat hebben we met een paar tweakers zo gefixt!

Mijn Specs

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4FhnfQAT4ZYLnEOkS7YRFhg1/full.jpg :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:55
bakvis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:02:
[...]

Dat hebben we met een paar tweakers zo gefixt!
Iets meer dan een paar :-) het verschil is nu meer dan 30.000 stemmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een botje/netwerk over dat momenteel niks aan het doen is 😀😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
mphilipp schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:18:
Gewoon je cookies weggooien, en je kunt opnieuw stemmen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

ThomasG schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:24:
[...]
Gewoon je cookies weggooien, en je kunt opnieuw stemmen 8)7
Even een Chinese clickfarm inhuren voor een paar euro. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 16:02

bakvis

Tweakers.Nerd

durian schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:44:
[...]

Iets meer dan een paar :-) het verschil is nu meer dan 30.000 stemmen.
Ik bedoel om Stroll van de laatste plaats af te krijgen (dat is maar 100 stemmen).

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bakvis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:52:
[...]

Ik bedoel om Stroll van de laatste plaats af te krijgen (dat is maar 100 stemmen).
iemand moet onderaan staan :+ wie zie je daar liever?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ThomasG
himlims_ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:54:
[...]

iemand moet onderaan staan :+ wie zie je daar liever?
Ocon :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Moet er nu niet via de Nederlandse F1 sites een oproep komen om Max omhoog te krijgen?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mphilipp schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:14:
Moet er nu niet via de Nederlandse F1 sites een oproep komen om Max omhoog te krijgen?
Die was hier al gedaan, en Max begon toen in te lopen op Hamilton, maar toen begon Reddit met trollen. Kennelijk kan je opnieuw stemmen door je browsercache weg te gooien, en dan gaat het hard met de stemmen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50
Motorsport.com is er inmiddels van overtuigd dat Kubica bij Williams gaat rijden in 2019. (met de disclaimer 'uit onze bronnen begrijpen wij' (Korreltje zout vooralsnog))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Maar gaat Kubica nog echt wat toevoegen aan het F1 seizoen? Of is het gewoon een opgeblazen pr gebeuren in de media?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:41:
Motorsport.com is er inmiddels van overtuigd dat Kubica bij Williams gaat rijden in 2019. (met de disclaimer 'uit onze bronnen begrijpen wij' (Korreltje zout vooralsnog))
Ik hoop het. :Y
* DaniëlWW2 is nog steeds pisnijdig op Ocon en hoopt dat Russel goed kan presteren bij Williams waarna iedereen Ocon vergeet. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:48

Wom

Druppelt langs alle kanten binnen nu inderdaad. Dat is een beste comeback die hij maakt op deze manier. Weet nog niet of ik er heel blij van wordt, maar de keuze voor het soort coureur vind ik wel goed. Geen pure pay-driver in ieder geval.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:47
Paulus07 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:44:
Maar gaat Kubica nog echt wat toevoegen aan het F1 seizoen? Of is het gewoon een opgeblazen pr gebeuren in de media?
Dat is nog maar de vraag. Ik denk dat het een gevalletje 'Alonso in een McLaren' word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die bron is Roberto Chinchero, een goede vriend van Kubica die voor de Italiaanse versie van motorsport.com schrijft. Morgen schijnbaar de officiële aankondiging, maar inderdaad nu nog een korrel zout.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48

Martinspire

Awesomeness

Wat me leuk lijkt is dat straks wel een IP wordt bijgehouden waarmee ze de tabel schonen en er ineens iemand anders bovenaan staat _O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Martinspire schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:52:
Wat me leuk lijkt is dat straks wel een IP wordt bijgehouden waarmee ze de tabel schonen en er ineens iemand anders bovenaan staat _O-
Het is Sky, dus die geven Hamilton op het einde 200k extra stemmen :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:53
Ik ben benieuwd wat Kubica bij een mogelijk debuut gaat presteren. Ik denk dat het tegen gaat vallen.

Let wel, ik vond hem in het verleden echt top maar hij is er nu al zo lang uit, is een stuk ouder en ondervind toch enigszins een handicap aan zijn hand/arm. Het gaat er bij mij dan niet in dat hij net zo snel is als de gevestigde orde of de oude garde die nog steeds F1 rijdt zonder lange onderbreking.

Echter races winnen bij Williams gaat volgend jaar niet gebeuren, dus als hij leuk mee doet in het midden/achterveld en niet onder doet voor zijn teamgenoot dan is het prima natuurlijk en erg goede PR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
ThomasG schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:56:
[...]
Het is Sky, dus die geven Hamilton op het einde 200k extra stemmen :')
Tja, beter dan dat Nederlanse fanboys Verstappen onterecht bovenaan zetten. Dan vind ik dit met Sirotkin bovenaan nog wel humor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19
Ik hoop dat Kubica toch wat mooie acties gaat laten zien in een beperkte auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

B-Real schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:56:
Ik ben benieuwd wat Kubica bij een mogelijk debuut gaat presteren. Ik denk dat het tegen gaat vallen.

Let wel, ik vond hem in het verleden echt top maar hij is er nu al zo lang uit, is een stuk ouder en ondervind toch enigszins een handicap aan zijn hand/arm. Het gaat er bij mij dan niet in dat hij net zo snel is als de gevestigde orde of de oude garde die nog steeds F1 rijdt zonder lange onderbreking.

Echter races winnen bij Williams gaat volgend jaar niet gebeuren, dus als hij leuk mee doet in het midden/achterveld en niet onder doet voor zijn teamgenoot dan is het prima natuurlijk en erg goede PR.
Zolang hij zijn teamgenoot verslaat is t goed eigenlijk toch? Zoals je zelf ook al aangeeft.
Alonso heeft Stoffel op alle fronten afgedroogd.... af en toe nog wat punten gesprokkeld met dat hondenhok.
Misschien kunnen ze het gevecht aangaan met McLaren?
De verhoudingen liggen volgend jaar wellicht sowieso anders door de regelwijzigingen.

[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 21-11-2018 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wom schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:44:
[...]

Druppelt langs alle kanten binnen nu inderdaad. Dat is een beste comeback die hij maakt op deze manier. Weet nog niet of ik er heel blij van wordt, maar de keuze voor het soort coureur vind ik wel goed. Geen pure pay-driver in ieder geval.
Misschien ben ik wat negatief, maar in mijn ogen is het een pay-driver in het kwadraat.
Het betreft een rijder uit een andere generatie met een handicap. Zal best nog leuke rondjes kunnen rijden maar die gaat het niet winnen tov de nieuwe generatie. Het verhaal achter Kubica verkoopt natuurlijk wel.

(Overigens wel tof voor hem dat hij zich zo terug heeft weten te knokken)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
kevlar01 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:22:
[...]

Zolang hij zijn teamgenoot verslaat is t goed eigenlijk toch? Zoals je zelf ook al aangeeft.
Alonso heeft Stoffel op alle fronten afgedroogd.... af en toe nog wat punten gesprokkeld met dat hondenhok.
Misschien kunnen ze het gevecht aangaan met McLaren?
De verhoudingen liggen volgend jaar wellicht sowieso anders door de regelwijzigingen.
Dat zou geen goed nieuws zijn voor George Russel, maar het klopt dat de verwachting voor Kubica niet heel veel hoger liggen dan dat.

Hopelijk is hij een goede aanvulling op de ontwikkeling van de auto en kan Williams weer een beetje opkrabbelen, dat zijn ze hard nodig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

nachtnet schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
Uit het Familiealbum:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

spoiler:
1e is duidelijk, Vettel, 2e is wat lastiger, maar Alonso
Gezien de foto die Alonso op Instagram postte denk ik ook dat hij dat is.

https://www.instagram.com/p/Bqblls-nRke/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:26:
[...]

Misschien ben ik wat negatief, maar in mijn ogen is het een pay-driver in het kwadraat.
Het betreft een rijder uit een andere generatie met een handicap. Zal best nog leuke rondjes kunnen rijden maar die gaat het niet winnen tov de nieuwe generatie. Het verhaal achter Kubica verkoopt natuurlijk wel.

(Overigens wel tof voor hem dat hij zich zo terug heeft weten te knokken)
Welke sponsor heeft hij eigenlijk? Brengt hij echt meer binnen dan Sirotkin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Tleilaxu schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:51:
[...]

Exposure! Maakt niet uit welke rijder je in een Williams zet, aandacht is er toch niet. Nu wel. Dat vinden de andere sponsors weer heel leuk.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Tleilaxu schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:51:
[...]

Kubica heeft PKN Orlen, een groot Pools oliebedrijf met een jaaromzet van zo'n 25-30 miljard euro.

[ Voor 0% gewijzigd door ThomasG op 21-11-2018 12:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Leesvoer:

ESPN - Alternative facts - What if ALO? +??min

Een lang artikel met Futurama's what if machine. Wat als..? Alonso niet zijn f1 glazen had ingegooid? (in 3 verschillende uitwerkingen.)

Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/en.futurama/images/9/98/What_if_Machine.jpg/revision/latest?cb=20071229230945

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 21-11-2018 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ThomasG schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:00:
[...]
Kubica heeft PKN Orlen, een groot Pools oliebedrijf met een jaaromzet van zo'n 25-30 miljard euro.
Orlen en Lotos heeft hij als sponsor idd.

Waar Sirotkin met Russische sponsoren toch iets moeilijker wordt met de huidige Rusland <> Rest van de wereld verhoudingen en sancties.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:44:
[...]

Ik hoop het. :Y
* DaniëlWW2 is nog steeds pisnijdig op Ocon en hoopt dat Russel goed kan presteren bij Williams waarna iedereen Ocon vergeet. >:)
Komaan, dat zou het failliet van de F1 zijn wat mij betreft en het zou de "azijnpissers" als een Alonso en Villeneuve gelijk geven dat de F1 "te makkelijk" is geworden.

Het gerucht dat ie tijdens de tests veel sneller zou zijn geweest dan de huidige Williams coureurs mag hopelijk meer zeggen over het niveau van die 2 dan van een Kubica.

Ik gun hem zijn successen, maar dan lekker in de Formule E of iets dergelijks. :+

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• nachtnet
Leesvoer:
Theplayerstribune - Listen to the Honey Badger By Daniel Ricciardo +25min
After the Hungarian Grand Prix at the end of July, I flew to Los Angeles. I wanted to get away. I needed space. I needed a nine-hour flight, free of WiFi and distractions. I needed to make a decision.

After 10 years with Red Bull, the team had drawn up a new F1 contract offer for me. I’ve spent my whole professional racing career with Red Bull, but Renault had also offered me a deal. They both wanted me to drive for them, and they both wanted an answer soon.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.theplayerstribune.com/uploads/bd452b77-180610jj_ricciardof1_p1493045.jpg?width=768

RIC over het besluit over te stappen. Serieus goed leesvoer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

R2D2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:27:
[...]

Komaan, dat zou het failliet van de F1 zijn wat mij betreft en het zou de "azijnpissers" als een Alonso en Villeneuve gelijk geven dat de F1 "te makkelijk" is geworden.

Het gerucht dat ie tijdens de tests veel sneller zou zijn geweest dan de huidige Williams coureurs mag hopelijk meer zeggen over het niveau van die 2 dan van een Kubica.

Ik gun hem zijn successen, maar dan lekker in de Formule E of iets dergelijks. :+
Kubica was geen middelmatige coureur hoor. Als hij dat ongeluk niet had gehad, dan reed hij in 2012 voor Ferrari. Contract was al getekend en dan reed Kubica naast Alonso. Slechter dan Alonso zou ik hem niet inschatten en Alonso was uitzonderlijk goed in zijn Ferrari tijd. Als Kubica nu nog enig niveau haalt, dan is hij waarschijnlijk al on par of beter met vrijwel iedereen in het middenveld. Zeker geen wanhoopsgreep als hij echt mag gaan rijden en nog presteert. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-11-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 06-10 11:22
nachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:30:
Leesvoer:
Theplayerstribune - Listen to the Honey Badger By Daniel Ricciardo +25min

[...]

[Afbeelding]

RIC over het besluit over te stappen. Serieus goed leesvoer.
shit, ik lees te traag en ben dus te laat om het te posten :+ . maar ik onderstreep bovenstaande. Als je een kijkje in een coureur z'n gedachten wil hebben is dit het.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:48

Wom

Tof artikel inderdaad!

Maar hij kon dus alleen maar uit Renault en Red Bull kiezen dus :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:31:
[...]

Kubica was geen middelmatige coureur hoor. Als hij dat ongeluk niet had gehad, dan reed hij in 2012 voor Ferrari. Contract was al getekend en dan reed Kubica naast Alonso. Slechter dan Alonso zou ik hem niet inschatten en Alonso was uitzonderlijk goed in zijn Ferrari tijd. Als Kubica nu nog enig niveau haalt, dan is hij waarschijnlijk al on par of beter met vrijwel iedereen in het middenveld. Zeker geen wanhoopsgreep als hij echt mag gaan rijden en nog presteert. ;)
precies dit - keek er altijd graag naar, wanneer niemand inhaalde ... deed kubica het toch! wanneer een ander 5 ronden achter iemand bleeg zitten, pakte kubica ze beide in 1 bocht. los van het 'mooie verhaal' van ongeval terug naar de pits, ben ik erg blij dat hij weer op de grid verschijnt. Man wat heeft/had die gast een ruw talent

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Video:

Video van Williams over wat ze moeten veranderen voor races waar Alcohol (martini) reclame niet mogelijk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:20

Reinier

\o/

Komt er snel een 2019 topic? Daar hoort dit nieuws. Dit is het 2018 topic B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:11:
Video:
[YouTube: Williams: A Unique Livery in Formula One]

Video van Williams over wat ze moeten veranderen voor races waar Alcohol (martini) reclame niet mogelijk is.
aaaaah dus daar het is mis gegaan bij williams, dubbele kosten voor dubbel werk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

R2D2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:27:
[...]
Zullen we gewoon afwachten hoe hij rijdt straks? We weten inmiddels allemaal dat de Williams een hondenhok was, dus laten we kijken waar ze staan volgend jaar. Als iemand gemotiveerd is, dan is het Kubica wel. En als het niet lukt, kan ie na 1 seizoen weer inpakken. Echt veel slechter dan Stroll/Sirotkin kan het niet worden.

Dat gespeculeer schieten we niets mee op. Wij zijn niet in staat om vanaf de zijlijn te bepalen hoe snel Robert is; dat kunnen we pas volgend jaar zien. Misschien rijdt ie wel de sterren van de hemel. Mooi toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29
Reinier schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:42:
[...]

Komt er snel een 2019 topic? Daar hoort dit nieuws. Dit is het 2018 topic B)
mphilipp schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:45:
[...]

Zullen we gewoon afwachten hoe hij rijdt straks? We weten inmiddels allemaal dat de Williams een hondenhok was, dus laten we kijken waar ze staan volgend jaar. Als iemand gemotiveerd is, dan is het Kubica wel. En als het niet lukt, kan ie na 1 seizoen weer inpakken. Echt veel slechter dan Stroll/Sirotkin kan het niet worden.

Dat gespeculeer schieten we niets mee op. Wij zijn niet in staat om vanaf de zijlijn te bepalen hoe snel Robert is; dat kunnen we pas volgend jaar zien. Misschien rijdt ie wel de sterren van de hemel. Mooi toch?
Zeg, als er in dit topic niet meer gespeculeerd mag worden en alleen maar specifiek over 2018 (dus ook geen historische foto's of discussie over vroeger meer) dan kun je drie kwart van de posts gaan schrappen denk ik...

edit @mphilipp jij was niet de enige die ik quotte :P
En laat ik dan even een :+ er bij zetten, was niet 100% serieus.

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 21-11-2018 15:45 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Finraziel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:51:
[...]
Zeg, als er in dit topic niet meer gespeculeerd mag worden en alleen maar specifiek over 2018 (dus ook geen historische foto's of discussie over vroeger meer) dan kun je drie kwart van de posts gaan schrappen denk ik...
Goed idee... Ik had het alleen over (zinloos) speculeren. Over foto's e.d heb ik niets geroepen.

Maar als het bv over Kubica gaat, zijn het niet eens discussies. We weten niet wat ie wel of niet kan want we zijn niet bij de sessies geweest. Dus als iemand zegt dat ie het niet kan, is dat nergens op gebasseerd. Ja, op een gevoel. Laten we dan een 'F1 toekomstvoorspellingen' openen en dan gaan we volgend seizoen eens kijken wat er allemaal van is uitgekomen.

Ik vind hem dan wel weer een verrijking en zie hem binnen Williams als een soort mentor voor die nieuwe knul. Want leuk kunnen rijden in de ene klasse wil niet zeggen dat ie het ook meteen snapt in F1. Dus een beetje begeleiding van een oudgediende is nooit weg. Ik zie Kubica geen wereldkampioen meer worden, maar in de juiste wagen zou ie zomaar een keer een race kunnen winnen of om de podiumplekken mee kunnen doen. Hij is niet meteen al zijn racecraft kwijt denk ik.
Maar goed, alle is afhankelijk of men bij Williams de weg naar voren weer kan vinden. Niet zo lang geleden hadden ze helemaal geen gek chassis. Dus het kan best. En Robbert is geen pannekoek.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Even een @nachtnet ‘tje en hier nog meer foto’s uit een oude doos. Excuses voor de lange post als je op je mobiel kijkt :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjMAxBXQAEw5GD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjMBVfWsAA7uHO?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjMEQIXoAISzjD?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjMFM7XoAAbClW?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjMF6jWsAYMUW_?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjLWn9XgAAdV4m?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjLu-4WkAAAh2U?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjLxifWoAEChxQ?format=jpg&name=small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsjIy5QXgAA6fQC?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DseakRfXoAE0vaz?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsTlSLDXQAAkel1?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:15
Er is een interview vrijgegeven door de Schumacher-familie dat 2 maanden voor het ski-ongeluk gegeven is.

https://www.telegraaf.nl/...rview-met-f1-legende-vrij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Aardappel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:53:
Er is een interview vrijgegeven door de Schumacher-familie dat 2 maanden voor het ski-ongeluk gegeven is.

De originele site waar hij in video antwoord geeft:
http://www.michael-schumacher.de/en/fans/michael-talks/

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Blijft toch raar om te zien met het andere verhaal in je achterhoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 16:14

Jelte,89

Woodworking

Jasphur schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:00:
Even een @nachtnet ‘tje en hier nog meer foto’s uit een oude doos. Excuses voor de lange post als je op je mobiel kijkt :P

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toen de mannen nog mannen waren en de vrouwen nog vrouwen :)

Revive the guild!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 16:18

basvn

Breezand - NHN

Today at 1300 (Abu Dhabi time), Williams will announce the signing Robert Kubica for the 2019 season as headliner pilot.

Volgens : Albert Fabrega
@AlbertFabrega

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50

Pierre

Van nature lui!

Luisteren jullie hier wel eens naar RaceReport Podcast

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit is het laatste interview dat Michael Schumacher ooit gaf

Michael Schumacher liep op 29 december 2013 ernstig hersenletsel op bij een skiongeluk en de kans is klein dat hij ooit nog volledig hersteld. Hoe het nu precies met zijn gezondheid is, blijft een groot vraagteken. Zijn familie laat er weinig over los, maar ze hebben nu wel het laatste interview dat Schumacher ooit gaf openbaar gemaakt.

Schumacher is één van de meeste succesvolle coureurs die de Formule 1 ooit gekend heeft. De Duitser wist maar liefst zeven keer wereldkampioen te worden en is hiermee recordhouder. Binnenkort viert de legende zijn 50ste verjaardag, en in aanloop naar deze heugelijke dag heeft de familie van Schumacher zijn laatste interview vrijgegeven. Hierin spreekt hij onder meer over zijn meest emotionele wereldtitel, de veranderingen binnen de sport en zijn manier om gemotiveerd te blijven.

Als Schumacher wordt gevraagd naar zijn meest emotinonele kampioenschap, dan wijst hij direct naar het jaar 2000. "Dat zal ongetwijfeld de titel zijn die ik met Ferrari behaalde op Suzuka in 2000", zo wordt hij geciteerd door het Spaanse ABC. "Na een periode van 21 jaar waarin niets werd gewonnen, pakten wij eindelijk weer de titel door een bijzondere race te winnen." Aan het einde van 2006 ging Schumacher er een tijdje tussenuit, om vervolgens in 2010 weer terug te keren op de grid. Volgens hem is de sport flink veranderd.

"Er is zo ontzettend veel veranderd, maar dat verandert niets aan het feit dat de Formule 1 één van de zwaarste sporten ter wereld is. Voorbereiding is cruciaal", zo zegt de zevenvoudig wereldkampioen. Ook nederig en hongerig blijven vindt hij essentieel. "Ik zei altijd tegen mezelf: 'Ik ben niet té goed, ik moet meer werken'. Records zijn leuk, maar de twijfels zijn essentieel. Teveel zelfvertrouwen gaat je niet helpen. Je moet sceptisch blijven om te kunnen verbeteren en de volgende stap te kunnen zetten", aldus Schumacher.

Ten slotte geeft de Duitser zijn mening over wat een coureur moet bezitten om het te schoppen tot de top. "Talent is heel belangrijk in de wereld van het racen, maar zoals in iedere sport, is dat iets dat je moet ontwikkelen", zo zegt hij. "Karten geeft een goede basis om je talent te laten zien, maar je moet ook andere competenties vinden die belangrijk zijn als racecoureur."

Bron

En het interview, opgenomen op 30-10-2013, bestaande uit 10 vragen.
http://www.michael-schumacher.de/en/fans/michael-talks/

Edit: Het was al gepost zie ik, maar zo'n linkdump lees je makkelijk overheen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 07-10 08:48

iichel

Gazoooo

Boek gelezen van/over Kimi, aanrader! :) Niks heel erg nieuws, maar een leuke bundeling verhalen over hem.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qa4cBnJ.jpg

Wie hem wil lenen --> PB

De rest van de bieb: iichel in "[F1] Seizoen 2018 - deel 2"
Aussie Grit ligt bij @AzzKickah :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Aardappel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:53:

Ik vraag me nou af wat we daar nou aan hebben. Het is een oud interview en volgens mij een van de Firma Open Deur. Waar de familie ons mee zou dienen is een statusupdate. We hoeven niet de intiemste details te hebben, maar gewoon wat er mankeert en hoe hij is. Er wordt nu volop gespeculeerd (voor zover hij nog in het nieuws is) en onzin verspreid. Ik snap niet hoe minimale info inbreuk maakt op de privacy. Het lezen van onzin doet veel meer pijn en is belastender.
Hij is nu eenmaal een publiek figuur en ik wil niet zeggen dat ie daarmee 'van ons' is, maar hij heeft een hoop bewonderaars die zich zijn lot best wel aantrekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dsluj5iWwAAHYHX.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
Breaking:

KUB naar Williams

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmHMnvXgAEbdo8.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 16:18

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/nd6qts.jpg

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• B-Real
Nou, succes gewenst dan maar.
Ik snap wel dat hij de kans om F1 te rijden niet laat lopen, maar zoals eerder gezegd vraag ik mij af wat hij er afgezien van dat punt mee opschiet.

Ik hoop voor Williams dat ze met Kubica het tij kunnen keren en volgend jaar op z'n minst weer in het middenveld te vinden zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
over een paar uurtjes (of morgen) bericht dat STR naar RPFI gaat?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmIxdtXoAAQwnQ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmIkqXXoAICD9I.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmIiJRW0AAEkC1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmIrX5XoAAeAUs.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmJbI7XQAAy6pV.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsmJMWBWwAAhi0H.jpg

+1 voor SIR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik ben wel blij met de komst van Kubica. Ik hoop van ganser harte dat ie zelf goed weet wat ie kan en dat ie dit aankan. Ik ben geneigd dat te geloven want anders wordt het een grote afgang en gaan we nooit meer wat van 'm horen. Hij weet wat ie ervoor moet doen en je kunt heel goed meten én weten hoe fit/sterk je moet zijn om F1 te rijden. Ik ga me niet aan een voorspelling wagen, maar ik ben blij dat ie de kans krijgt om de kriticasters stil te krijgen, al is zijn comeback natuurlijk ook financieel gemotiveerd. Bovendien hebben ze nu ervaring met 2 rookies, en dat werkt niet. Een rookie en een ervaren man, dat is minimaal nodig, vooral als ze de weg naar voren moeten hervinden. Dan is een lineup van Russel en bv Ocon niet handig. Ocon kan leuk sturen, maar heeft nog te weinig F1 ervaring om de relevante input te geven.

Aan motivatie in ieder geval geen gebrek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:20

Reinier

\o/

warp schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:09:
Dit is het laatste interview dat Michael Schumacher ooit gaf

Michael Schumacher liep op 29 december 2013 ernstig hersenletsel op bij een skiongeluk en de kans is klein dat hij ooit nog volledig hersteld.
Bij een spelfout in de eerste zin haak ik af :)

Ik vind het geen spectaculair interview. Liever had ik wat meer gehoord over zijn gezondheid. Daar blijft z'n familie overdreven gesloten over.

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:16
Dus SIR niet naar STR(Scuderia Toro Rosso) voorlopig.

[ Voor 5% gewijzigd door leonwin7 op 22-11-2018 10:37 ]

• RobertMe
  • Laatst online: 23:12
leonwin7 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:28:
[...]

Dus SIR niet naar STR voorlopig.
In het algemeen bedoel je dan? Want momenteel heeft STR ook geen contract in de F1 en bij Williams zijn nu beide stoeltjes vergeven. Jaajaa, ik weet dat pappa STR mede-eigenaar is van Racing Point. En met pijn in het hart moet ik zeggen dat in ieder geval vorig jaar STR nog wat leuke dingen heeft laten zien. Met geluk op het podium in Baku, de regen kwalificatie in Monza. Maar van SIR kan ik me zo snel niks herinneren (van dit jaar), alhoewel ik van STR dit jaar me ook niks kan herinneren.

Edit:
@leonwin7 En ik las "maar" i.p.v. "naar" :X

[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 22-11-2018 10:51 ]

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:16
Sorry met STR bedoel ik Scuderia Toro Rosso :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 16:11
Supergaaf! En mooie reactie van Sirotkin. Iemand die, itt Stroll, altijd het positieve wist te benoemen. Waardevolle eigenschap voor een team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Reinier schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:23:
Bij een spelfout in de eerste zin haak ik af :)

Ik vind het geen spectaculair interview. Liever had ik wat meer gehoord over zijn gezondheid. Daar blijft z'n familie overdreven gesloten over.
Voor spelfouten in dat stuk moet je bij de bron zijn. Ik copy/paste het alleen maar. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Nou Kubica, dat worden mooie gevechten voor P17 t/m P20 :+

Al hoop ik wel dat Williams een wat beter seizoen krijgt dan 2018... :X

Strava

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
De eerste Crash met Kubica in de Williams is een feit: :+

Heeft ie dat ook weer gehad. Nu afwachten tot maart, of de 2019 williams ook niet weer rijdt als een speedboot op het droge. :+

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48

Martinspire

Awesomeness

Jammer van Sirotkin. Vond/vind hem nog wel een leuke rijder. Maar hij maakt Stroll niet bepaald in en heeft weinig laten zien (in de live broadcast) om een vervolg mogelijk te maken.

Ik vind het leuk dat Kubica erin komt, maar verwacht er eigenlijk weinig van. Hij heeft ook bij de trainingen niet bepaald denderende tijden neergezet en het lijkt bijna een promotiestunt en niet zozeer een serieuze vulling van de stoel. Denk ook niet dat ie er blij van wordt om constant in de achterhoede te zitten en die motivatie dus snel weg is. Hij gaat verder een flinke kluif hebben aan Russell, maar voor die is het wel een aanvulling dat ie een fatsoenlijke teammate krijgt.

Ik hoop in ieder geval dat Kubica niet gaat rallyrijden in de winter :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Ik mocht Sirotkin eigenlijk ook wel. Zijn kunnen werden een beetje verbloemd door de belabberde auto en de momenten waarop Stroll met mazzel goede resultaten haalde. Uiteraard geen categorie race winnaar/wereldkampioen, maar in de basis een prima middenveld coureur denk ik.

Sirotkin is wel een echte racer, zoals in de GP2 is gebleken en ook bij de race in o.a. Singapore (dacht ik?). Ik had hem nog wel een jaartje extra gegund, maar helaas zo werkt de F1 niet.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

Met Kubica hebben ze nu toch weer een "ouwetje" bij Williams... Betekent dit dat Martini aan kan blijven als sponsor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

@Pathogen volgens mij zou Martini sowieso stoppen als F1-sponsor in het algemeen

https://nl.motorsport.com...liams-f1-1009396/2187351/

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 22-11-2018 11:35 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:12
Martinspire schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:17:
Ik vind het leuk dat Kubica erin komt, maar verwacht er eigenlijk weinig van. Hij heeft ook bij de trainingen niet bepaald denderende tijden neergezet
Volgens mij hebben ze Kubica bij de tests voornamelijk in gezet om de auto te verbeteren/meten/.... Hij heeft dus nooit echt snelle ronden gereden en heeft zich alleen gefocussed op het ontwikkelen van de auto.

Pathogen schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:30:
Met Kubica hebben ze nu toch weer een "ouwetje" bij Williams... Betekent dit dat Martini aan kan blijven als sponsor?
Was Martini niet al lang weg? Volgens mij hadden ze een meerjarig contract t/m 2018, maar het laatste geld hebben ze al in 2017 of zo betaald. Lijkt mij dus niet dat hun vertrek "gekoppeld" is aan de (leeftijd van de) coureurs.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 15:16
Klopt het dat nu alleen nog niets bekend/zeker is over Hartley, Ocon en Stroll ? (van de huidige F1 coureurs)

• FastFred
  • Laatst online: 07-10 13:11
Jasphur schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:00:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een brilliante foto's! Heerlijk dat nonchalante informele. Bierbuiken, snorren, geen handschoentjes en in de open lucht lekker sleutelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica