Oeps, verkeerde thread...
[ Voor 94% gewijzigd door sjaool op 20-11-2018 20:37 ]
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 94% gewijzigd door sjaool op 20-11-2018 20:37 ]
McLaren en Newey is deels de schuld van Ron Dennis. Ron wilde absoluut niet dat Newey onmisbaar zou zijn voor McLaren omdat Newey daardoor teveel macht zou krijgen. Ron heeft o.a. daarom het beruchte Matrix Management ingevoerd. Gevolg is dat Newey niet de vrijheden had die hij bij Williams en RBR wl had/heeft.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:49:
[...]
Ik zorg er juist voor dat ik klaar ben voor de gridwalk van Jack. Ben namelijk altijd wel benieuwd hoe Max de race ingaat. Ja, ben stiekem een hopeloze fanboy. Doe er maar wat aan.![]()
[...]
Dit.![]()
Je moet gewoon tot het extreme gaan als je wil winnen, zeker als je vermogen mist. Natuurlijk kan je te ver gaan, en Newey is zeker ook wel te ver gegaan, maar die RB14 lijkt gewoon redelijk te deugen. Het is geen MP4/20, laat staan de totaal geflopte MP4/18 of de opgepoetste MP4/19. Eigenlijk wel opvallend dat onder Newey, McLaren jarenlang steeds geen betrouwbare auto wist te bouwen. Na de MP4/20 ging Newey ook naar RBR. Na de RB3 van 2007 lijkt het extreme op aerodynamica ten koste van koeling ook gestopt te zijn in Newey auto's en kwam er meer balans tussen elementen. De uitzondering was misschien de RB10 van 2014, maar die had ook een absoluut verschrikkelijke PU achterin liggen.
Overigens wel jammer dat je nu Gary Anderson pakt aangezien hij op technisch vlak er vaak juist naast lijkt te zitten. Hij is sterker met analyses van teamproblematiek zoals Ferrari waar het weer lijkt te rommelen.
Als Newey zijn touch mist, waarom rijd die Red Bull dan elke race alle andere Renault motoren op een ronde?mphilipp schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:58:
[...]
Precies. Het zijn de deskundologen die columns vol moeten schrijven of presentatoren op tv die het uur vol moeten lullen die van alles verzinnen. Hypotheses die dan worden opgepakt door mensen die precies menen te weten hoe ze een F1 auto moeten bouwen maar dat nog nooit gedaan hebben.
De vraag is ook voorgelegd aan Gary Anderson:
[...]
Ik vond dit wel aannemelijk klinken. Ook hij is iemand die een column vol moet krijgen, maar hij doet het tenminste nog vanuit een achtergrond van praktijkervaring.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Volgens mij worden de elementen op de voorvleugel ook gebruikt om de lucht te sturen zodat de vloer te "gesealed" wordt en zo meer ground effect te krijgen. Als je ground effect/mechanische grip verliest dan verlies je volgens mij meer dan je met pure vleugel downforce kunt opvangen.YakuzA schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:10:
[...]
Echter beide nadelen zorgen niet voor downforce vermindering.
[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 20-11-2018 22:28 ]
The most obvious aerodynamic devices on a Formula 1 car are the front and rear wings, which together account for around 60 percent of overall downforce (with the floor responsible for the majority of the rest)
Klopt idd. Ze gebruiken de lucht van de Y250 om lucht te sturen vanaf de voorvleugel, dat doen ze eigenlijk door wat vortexes op te wekken met de uitstekende punten van de horizontale flaps.UltraSub schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:28:
[...]
Volgens mij worden de elementen op de voorvleugel ook gebruikt om de lucht te sturen zodat de vloer te "gesealed" wordt en zo meer ground effect te krijgen. Als je ground effect/mechanische grip verliest dan verlies je volgens mij meer dan je met pure vleugel downforce kunt opvangen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De meeste vortex generators om de vloer te sealen zitten op de bargeboards en aan het begin van de vloer. De meest flaps en krullen op de voorvleugel zijn voornamelijk om de lucht om de voorwielen heen te sturen.UltraSub schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:28:
[...]
Volgens mij worden de elementen op de voorvleugel ook gebruikt om de lucht te sturen zodat de vloer te "gesealed" wordt en zo meer ground effect te krijgen. Als je ground effect/mechanische grip verliest dan verlies je volgens mij meer dan je met pure vleugel downforce kunt opvangen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
En op #20..mphilipp schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:18:
Is hier al voorbvij gekomen dat inmiddels Sergey Sirotkin op 1 staat bij de Sky F1 Driver Of The Year award? Actie van de Reddit users. Hilarisch toch?
Zelfde kwaliteit toch? Lijden aan ernstige zelfoverschattingbr men schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:18:
[...]
Maar 100~ minder stemmen als Sains.. valt reuze mee hoe ver onderaan hij staat.
Dat hebben we met een paar tweakers zo gefixt!br men schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:18:
[...]
Maar 100~ minder stemmen als Sains.. valt reuze mee hoe ver onderaan hij staat.
Iets meer dan een paar :-) het verschil is nu meer dan 30.000 stemmen.bakvis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:02:
[...]
Dat hebben we met een paar tweakers zo gefixt!
Gewoon je cookies weggooien, en je kunt opnieuw stemmenmphilipp schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:18:
Is hier al voorbvij gekomen dat inmiddels Sergey Sirotkin op 1 staat bij de Sky F1 Driver Of The Year award? Actie van de Reddit users. Hilarisch toch?
Even een Chinese clickfarm inhuren voor een paar euro.ThomasG schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:24:
[...]
Gewoon je cookies weggooien, en je kunt opnieuw stemmen
Ik bedoel om Stroll van de laatste plaats af te krijgen (dat is maar 100 stemmen).durian schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:44:
[...]
Iets meer dan een paar :-) het verschil is nu meer dan 30.000 stemmen.
iemand moet onderaan staanbakvis schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:52:
[...]
Ik bedoel om Stroll van de laatste plaats af te krijgen (dat is maar 100 stemmen).
Oconhimlims_ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:54:
[...]
iemand moet onderaan staanwie zie je daar liever?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Die was hier al gedaan, en Max begon toen in te lopen op Hamilton, maar toen begon Reddit met trollen. Kennelijk kan je opnieuw stemmen door je browsercache weg te gooien, en dan gaat het hard met de stemmen.mphilipp schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:14:
Moet er nu niet via de Nederlandse F1 sites een oproep komen om Max omhoog te krijgen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop het.nachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:41:
Motorsport.com is er inmiddels van overtuigd dat Kubica bij Williams gaat rijden in 2019. (met de disclaimer 'uit onze bronnen begrijpen wij' (Korreltje zout vooralsnog))
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Druppelt langs alle kanten binnen nu inderdaad. Dat is een beste comeback die hij maakt op deze manier. Weet nog niet of ik er heel blij van wordt, maar de keuze voor het soort coureur vind ik wel goed. Geen pure pay-driver in ieder geval.nachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:41:
Motorsport.com is er inmiddels van overtuigd dat Kubica bij Williams gaat rijden in 2019. (met de disclaimer 'uit onze bronnen begrijpen wij' (Korreltje zout vooralsnog))
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat is nog maar de vraag. Ik denk dat het een gevalletje 'Alonso in een McLaren' word.Paulus07 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:44:
Maar gaat Kubica nog echt wat toevoegen aan het F1 seizoen? Of is het gewoon een opgeblazen pr gebeuren in de media?
Die bron is Roberto Chinchero, een goede vriend van Kubica die voor de Italiaanse versie van motorsport.com schrijft. Morgen schijnbaar de officiële aankondiging, maar inderdaad nu nog een korrel zout.nachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:41:
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Het is Sky, dus die geven Hamilton op het einde 200k extra stemmenMartinspire schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:52:
Wat me leuk lijkt is dat straks wel een IP wordt bijgehouden waarmee ze de tabel schonen en er ineens iemand anders bovenaan staat
Tja, beter dan dat Nederlanse fanboys Verstappen onterecht bovenaan zetten. Dan vind ik dit met Sirotkin bovenaan nog wel humor.ThomasG schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:56:
[...]
Het is Sky, dus die geven Hamilton op het einde 200k extra stemmen
Zolang hij zijn teamgenoot verslaat is t goed eigenlijk toch? Zoals je zelf ook al aangeeft.B-Real schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:56:
Ik ben benieuwd wat Kubica bij een mogelijk debuut gaat presteren. Ik denk dat het tegen gaat vallen.
Let wel, ik vond hem in het verleden echt top maar hij is er nu al zo lang uit, is een stuk ouder en ondervind toch enigszins een handicap aan zijn hand/arm. Het gaat er bij mij dan niet in dat hij net zo snel is als de gevestigde orde of de oude garde die nog steeds F1 rijdt zonder lange onderbreking.
Echter races winnen bij Williams gaat volgend jaar niet gebeuren, dus als hij leuk mee doet in het midden/achterveld en niet onder doet voor zijn teamgenoot dan is het prima natuurlijk en erg goede PR.
[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 21-11-2018 11:23 ]
Misschien ben ik wat negatief, maar in mijn ogen is het een pay-driver in het kwadraat.Wom schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:44:
[...]
Druppelt langs alle kanten binnen nu inderdaad. Dat is een beste comeback die hij maakt op deze manier. Weet nog niet of ik er heel blij van wordt, maar de keuze voor het soort coureur vind ik wel goed. Geen pure pay-driver in ieder geval.
alles kan off-topic
Dat zou geen goed nieuws zijn voor George Russel, maar het klopt dat de verwachting voor Kubica niet heel veel hoger liggen dan dat.kevlar01 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:22:
[...]
Zolang hij zijn teamgenoot verslaat is t goed eigenlijk toch? Zoals je zelf ook al aangeeft.
Alonso heeft Stoffel op alle fronten afgedroogd.... af en toe nog wat punten gesprokkeld met dat hondenhok.
Misschien kunnen ze het gevecht aangaan met McLaren?
De verhoudingen liggen volgend jaar wellicht sowieso anders door de regelwijzigingen.
Gezien de foto die Alonso op Instagram postte denk ik ook dat hij dat is.nachtnet schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
Uit het Familiealbum:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
spoiler:1e is duidelijk, Vettel, 2e is wat lastiger, maar Alonso
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Welke sponsor heeft hij eigenlijk? Brengt hij echt meer binnen dan Sirotkin?Ankona schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:26:
[...]
Misschien ben ik wat negatief, maar in mijn ogen is het een pay-driver in het kwadraat.
Het betreft een rijder uit een andere generatie met een handicap. Zal best nog leuke rondjes kunnen rijden maar die gaat het niet winnen tov de nieuwe generatie. Het verhaal achter Kubica verkoopt natuurlijk wel.
(Overigens wel tof voor hem dat hij zich zo terug heeft weten te knokken)
Exposure! Maakt niet uit welke rijder je in een Williams zet, aandacht is er toch niet. Nu wel. Dat vinden de andere sponsors weer heel leuk.Tleilaxu schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:51:
[...]
Welke sponsor heeft hij eigenlijk? Brengt hij echt meer binnen dan Sirotkin?
alles kan off-topic
Kubica heeft PKN Orlen, een groot Pools oliebedrijf met een jaaromzet van zo'n 25-30 miljard euro.Tleilaxu schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:51:
[...]
Welke sponsor heeft hij eigenlijk? Brengt hij echt meer binnen dan Sirotkin?
[ Voor 0% gewijzigd door ThomasG op 21-11-2018 12:01 . Reden: typo ]
[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 21-11-2018 13:29 ]
Orlen en Lotos heeft hij als sponsor idd.ThomasG schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:00:
[...]
Kubica heeft PKN Orlen, een groot Pools oliebedrijf met een jaaromzet van zo'n 25-30 miljard euro.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Komaan, dat zou het failliet van de F1 zijn wat mij betreft en het zou de "azijnpissers" als een Alonso en Villeneuve gelijk geven dat de F1 "te makkelijk" is geworden.DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:44:
[...]
Ik hoop het.![]()
* DaniëlWW2 is nog steeds pisnijdig op Ocon en hoopt dat Russel goed kan presteren bij Williams waarna iedereen Ocon vergeet.
After the Hungarian Grand Prix at the end of July, I flew to Los Angeles. I wanted to get away. I needed space. I needed a nine-hour flight, free of WiFi and distractions. I needed to make a decision.
After 10 years with Red Bull, the team had drawn up a new F1 contract offer for me. I’ve spent my whole professional racing career with Red Bull, but Renault had also offered me a deal. They both wanted me to drive for them, and they both wanted an answer soon.
Kubica was geen middelmatige coureur hoor. Als hij dat ongeluk niet had gehad, dan reed hij in 2012 voor Ferrari. Contract was al getekend en dan reed Kubica naast Alonso. Slechter dan Alonso zou ik hem niet inschatten en Alonso was uitzonderlijk goed in zijn Ferrari tijd. Als Kubica nu nog enig niveau haalt, dan is hij waarschijnlijk al on par of beter met vrijwel iedereen in het middenveld. Zeker geen wanhoopsgreep als hij echt mag gaan rijden en nog presteert.R2D2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:27:
[...]
Komaan, dat zou het failliet van de F1 zijn wat mij betreft en het zou de "azijnpissers" als een Alonso en Villeneuve gelijk geven dat de F1 "te makkelijk" is geworden.
Het gerucht dat ie tijdens de tests veel sneller zou zijn geweest dan de huidige Williams coureurs mag hopelijk meer zeggen over het niveau van die 2 dan van een Kubica.
Ik gun hem zijn successen, maar dan lekker in de Formule E of iets dergelijks.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-11-2018 12:32 ]
shit, ik lees te traag en ben dus te laat om het te postennachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:30:
Leesvoer:
Theplayerstribune - Listen to the Honey Badger By Daniel Ricciardo +25min
[...]
[Afbeelding]
RIC over het besluit over te stappen. Serieus goed leesvoer.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
precies dit - keek er altijd graag naar, wanneer niemand inhaalde ... deed kubica het toch! wanneer een ander 5 ronden achter iemand bleeg zitten, pakte kubica ze beide in 1 bocht. los van het 'mooie verhaal' van ongeval terug naar de pits, ben ik erg blij dat hij weer op de grid verschijnt. Man wat heeft/had die gast een ruw talentDaniëlWW2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:31:
[...]
Kubica was geen middelmatige coureur hoor. Als hij dat ongeluk niet had gehad, dan reed hij in 2012 voor Ferrari. Contract was al getekend en dan reed Kubica naast Alonso. Slechter dan Alonso zou ik hem niet inschatten en Alonso was uitzonderlijk goed in zijn Ferrari tijd. Als Kubica nu nog enig niveau haalt, dan is hij waarschijnlijk al on par of beter met vrijwel iedereen in het middenveld. Zeker geen wanhoopsgreep als hij echt mag gaan rijden en nog presteert.
Komt er snel een 2019 topic? Daar hoort dit nieuws. Dit is het 2018 topicnachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:41:
aaaaah dus daar het is mis gegaan bij williams, dubbele kosten voor dubbel werknachtnet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:11:
Video:
[YouTube: Williams: A Unique Livery in Formula One]
Video van Williams over wat ze moeten veranderen voor races waar Alcohol (martini) reclame niet mogelijk is.
Zullen we gewoon afwachten hoe hij rijdt straks? We weten inmiddels allemaal dat de Williams een hondenhok was, dus laten we kijken waar ze staan volgend jaar. Als iemand gemotiveerd is, dan is het Kubica wel. En als het niet lukt, kan ie na 1 seizoen weer inpakken. Echt veel slechter dan Stroll/Sirotkin kan het niet worden.R2D2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:27:
[...]
Ik gun hem zijn successen, maar dan lekker in de Formule E of iets dergelijks.
Reinier schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:42:
[...]
Komt er snel een 2019 topic? Daar hoort dit nieuws. Dit is het 2018 topic
Zeg, als er in dit topic niet meer gespeculeerd mag worden en alleen maar specifiek over 2018 (dus ook geen historische foto's of discussie over vroeger meer) dan kun je drie kwart van de posts gaan schrappen denk ik...mphilipp schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:45:
[...]
Zullen we gewoon afwachten hoe hij rijdt straks? We weten inmiddels allemaal dat de Williams een hondenhok was, dus laten we kijken waar ze staan volgend jaar. Als iemand gemotiveerd is, dan is het Kubica wel. En als het niet lukt, kan ie na 1 seizoen weer inpakken. Echt veel slechter dan Stroll/Sirotkin kan het niet worden.
Dat gespeculeer schieten we niets mee op. Wij zijn niet in staat om vanaf de zijlijn te bepalen hoe snel Robert is; dat kunnen we pas volgend jaar zien. Misschien rijdt ie wel de sterren van de hemel. Mooi toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 21-11-2018 15:45 ]
Gamertag: FinrazielNL
Goed idee... Ik had het alleen over (zinloos) speculeren. Over foto's e.d heb ik niets geroepen.Finraziel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:51:
[...]
Zeg, als er in dit topic niet meer gespeculeerd mag worden en alleen maar specifiek over 2018 (dus ook geen historische foto's of discussie over vroeger meer) dan kun je drie kwart van de posts gaan schrappen denk ik...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De originele site waar hij in video antwoord geeft:Aardappel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:53:
Er is een interview vrijgegeven door de Schumacher-familie dat 2 maanden voor het ski-ongeluk gegeven is.
https://www.telegraaf.nl/...rview-met-f1-legende-vrij
Toen de mannen nog mannen waren en de vrouwen nog vrouwenJasphur schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:00:
Even een @nachtnet ‘tje en hier nog meer foto’s uit een oude doos. Excuses voor de lange post als je op je mobiel kijkt
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Revive the guild!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik vraag me nou af wat we daar nou aan hebben. Het is een oud interview en volgens mij een van de Firma Open Deur. Waar de familie ons mee zou dienen is een statusupdate. We hoeven niet de intiemste details te hebben, maar gewoon wat er mankeert en hoe hij is. Er wordt nu volop gespeculeerd (voor zover hij nog in het nieuws is) en onzin verspreid. Ik snap niet hoe minimale info inbreuk maakt op de privacy. Het lezen van onzin doet veel meer pijn en is belastender.Aardappel schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:53:
Er is een interview vrijgegeven door de Schumacher-familie dat 2 maanden voor het ski-ongeluk gegeven is.
https://www.telegraaf.nl/...rview-met-f1-legende-vrij
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Дорогие друзья, к большому сожалению, в следующем году я не буду выступать в Формуле 1.
— Sirotkin Sergey (@sirotkin_sergey) 22 november 2018
/
Dear friends, unfortunately, I won’t be racing in Formula 1 next year.#SMPRacing #WeAreRacing #F1 #AbuDhabiGP 🇦🇪 pic.twitter.com/YNoshHXVn3
Bij een spelfout in de eerste zin haak ik afwarp schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:09:
Dit is het laatste interview dat Michael Schumacher ooit gaf
Michael Schumacher liep op 29 december 2013 ernstig hersenletsel op bij een skiongeluk en de kans is klein dat hij ooit nog volledig hersteld.
Dus SIR niet naar STR(Scuderia Toro Rosso) voorlopig.
[ Voor 5% gewijzigd door leonwin7 op 22-11-2018 10:37 ]
In het algemeen bedoel je dan? Want momenteel heeft STR ook geen contract in de F1 en bij Williams zijn nu beide stoeltjes vergeven. Jaajaa, ik weet dat pappa STR mede-eigenaar is van Racing Point. En met pijn in het hart moet ik zeggen dat in ieder geval vorig jaar STR nog wat leuke dingen heeft laten zien. Met geluk op het podium in Baku, de regen kwalificatie in Monza. Maar van SIR kan ik me zo snel niks herinneren (van dit jaar), alhoewel ik van STR dit jaar me ook niks kan herinneren.
[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 22-11-2018 10:51 ]
Sorry met STR bedoel ik Scuderia Toro Rosso
Voor spelfouten in dat stuk moet je bij de bron zijn. Ik copy/paste het alleen maar.Reinier schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:23:
Bij een spelfout in de eerste zin haak ik af
Ik vind het geen spectaculair interview. Liever had ik wat meer gehoord over zijn gezondheid. Daar blijft z'n familie overdreven gesloten over.
Our website is now back up and running - apologies for any inconvenience caused. We had an unusually high volume of web traffic this morning... 😋https://t.co/x0SAMf7IPN
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 22 november 2018
[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 22-11-2018 11:35 ]
Volgens mij hebben ze Kubica bij de tests voornamelijk in gezet om de auto te verbeteren/meten/.... Hij heeft dus nooit echt snelle ronden gereden en heeft zich alleen gefocussed op het ontwikkelen van de auto.Martinspire schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:17:
Ik vind het leuk dat Kubica erin komt, maar verwacht er eigenlijk weinig van. Hij heeft ook bij de trainingen niet bepaald denderende tijden neergezet
Was Martini niet al lang weg? Volgens mij hadden ze een meerjarig contract t/m 2018, maar het laatste geld hebben ze al in 2017 of zo betaald. Lijkt mij dus niet dat hun vertrek "gekoppeld" is aan de (leeftijd van de) coureurs.Pathogen schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:30:
Met Kubica hebben ze nu toch weer een "ouwetje" bij Williams... Betekent dit dat Martini aan kan blijven als sponsor?
Wat een brilliante foto's! Heerlijk dat nonchalante informele. Bierbuiken, snorren, geen handschoentjes en in de open lucht lekker sleutelenJasphur schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:00:
Even een @nachtnet ‘tje en hier nog meer foto’s uit een oude doos. Excuses voor de lange post als je op je mobiel kijkt
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
'Officieel' is er inderdaad niks bekend over deze coureurs. Van Stroll kan je er donder op zeggen voor welk team hij volgend jaar rijdt. Ocon is exit voor een jaar en Hartley mag zijn heil elders zoeken.Plenkske schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:36:
Klopt het dat nu alleen nog niets bekend/zeker is over Hartley, Ocon en Stroll ? (van de huidige F1 coureurs)
Maar wie gaat er dan in de tweede STR rijden? Albon gaat Formule E rijden (staat iig op de deelnemerslijst) en Ticktum heeft nog geen superlicentie.DaMarcus schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:41:
[...]
'Officieel' is er inderdaad niks bekend over deze coureurs. Van Stroll kan je er donder op zeggen voor welk team hij volgend jaar rijdt. Ocon is exit voor een jaar en Hartley mag zijn heil elders zoeken.
Zo ver ik heb begrepen, neemt Oliver Rowland de plek in van Alexander Albon in de Formule E. Ticktum zie ik zelfs met genoeg licentiepunten nog niet instappen bij Scuderia Toro Rosso, laat hem eerst maar ervaring opdoen in de Formule 2.demo31051987 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:43:
[...]
Maar wie gaat er dan in de tweede STR rijden? Albon gaat Formule E rijden (staat iig op de deelnemerslijst) en Ticktum heeft nog geen superlicentie.
Dan zullen ze dat toch al snel moeten presenteren. Als ik het mij goed herinner moet alles 2 weken voor de eerste race bekend zijn, wat dus betekent dat STR nog 9 dagen heeft om het bekend te maken.DaMarcus schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:47:
[...]
Zo ver ik heb begrepen, neemt Oliver Rowland de plek in van Alexander Albon in de Formule E. Ticktum zie ik zelfs met genoeg licentiepunten nog niet instappen bij Scuderia Toro Rosso, laat hem eerst maar ervaring opdoen in de Formule 2.
Stroll en Ocon was me inderdaad al duidelijk, Hartley nog niet. Thanks.DaMarcus schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:41:
[...]
'Officieel' is er inderdaad niks bekend over deze coureurs. Van Stroll kan je er donder op zeggen voor welk team hij volgend jaar rijdt. Ocon is exit voor een jaar en Hartley mag zijn heil elders zoeken.
was de zijkant;Paulus07 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:59:
Moeten ze bij de wagen van Kubica nu dan weer een stukje van de vloer/stoel verwijderen om te zorgen dat hij erin past?
Volgens mij was er bij Kubica ook een dingetje dat hij te lang of zo was en daardoor het stoeltje lager lag/stuk uit de bodem/.... Ik vermoed dus dat @Paulus07 daarop doelt.
Was een deel van de headrest dat voor Kubica aangepast moe(s)t worden, en ik vermoed dat Kubica een eigen stuur heeft waarop hij met zijn linkerhand de functies kan bedienen.Paulus07 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:59:
Moeten ze bij de wagen van Kubica nu dan weer een stukje van de vloer/stoel verwijderen om te zorgen dat hij erin past?
[ Voor 50% gewijzigd door Destruction op 22-11-2018 12:16 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq