![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 12
|
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2018 19:24 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 12
|
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2018 19:24 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ben bang dat het niet meer lang duurt voor hij weer een rode waas voor de ogen krijgt.Jasphur schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:00:
En door! Ik ben erg benieuwd hoe Vettel zich voelt. Ik verwacht dat hij erg strijdlustig is deze race, meer dan normaal.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zou jammer zijn. Ik hoop toch dat het kampioenschap zo spannend blijft!Spotmatic schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:08:
[...]
Ik ben bang dat het niet meer lang duurt voor hij weer een rode waas voor de ogen krijgt.
Die uitval in Hockenheim was duur, heel duur. Ik zie Vettel het kampioenschap niet meer winnen tenzij Lewis ook een keer uitvalt.
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 31% gewijzigd door NyceNL op 24-07-2018 08:23 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Regen zorgt voor een kleiner verschil in motorvermogen, dat is juist ten gunste van RBSnowhite0901 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:22:
google geeft voorlopig regenwolkjes aan voor het weekend op de hungaroring.....Dat hoeft niet gunstig te zijn voor RB.
Wat ik begrepen heb was dat nu juist toch al het geval bij dit circuit. Daarnaast is in de regen een foutje zo gemaakt:)DaMarcus schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:28:
[...]
Regen zorgt voor een kleiner verschil in motorvermogen, dat is juist ten gunste van RB
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Moeten ze dat dan nog bewijzen volgens jou?demo31051987 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:03:
Daar gaan we dan! Weer een circuit waarbij de Red Bulls kunnen laten zien hoe goed hun chassis is
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Anoniem: 1036995
Mee eens. Ferrari overwinning denk ik.Mystikal schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:17:
En door. Ik geloof niet dat de redbulls het hier gaan doen. Ik zet in op een standaard 5-6 onder normale omstandigheden.
Ik ook, maar ben bang dat dat kleine foutje afgelopen zondag hem heel duur zal komen te staan. Ferrari wil nog wel eens steken laten vallen in de 2e seizoenshelft, dus het zou wel prettig zijn om die met een voorsprong in te gaan.PureLOOD schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:10:
[...]
Zou jammer zijn. Ik hoop toch dat het kampioenschap zo spannend blijft!
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Sorry, ik had er even een /s bij moeten zetten. Ik bedoel dat RBR nog een keer laat zien dat ze het beste chassis hebbenGekkenhuis schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:30:
[...]
Moeten ze dat dan nog bewijzen volgens jou?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[ Voor 30% gewijzigd door nachtnet op 24-07-2018 08:54 ]
Het zal niet snel mijn favoriet worden maar vind Vettel tot nu toe stukken beter en gecontroleerder overkomen dan vorig seizoen. Lijkt toch wel of hij er iets mee gedaan heeft.Spotmatic schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:08:
[...]
Ik ben bang dat het niet meer lang duurt voor hij weer een rode waas voor de ogen krijgt.
Die uitval in Hockenheim was duur, heel duur. Ik zie Vettel het kampioenschap niet meer winnen tenzij Lewis ook een keer uitvalt.
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 24-07-2018 08:55 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik vind Vettel dit seizoen een stuk relaxter over komen. Wellicht omdat hij weet dat hij met zijn Ferrari races kan winnen zonder afhankelijk te zijn van pech bij Mercedes. Daarmee verwacht ik dat zijn "rode waas" mee zal vallen.Help!!!! schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:54:
[...]
Het zal niet snel mijn favoriet worden maar vind Vettel tot nu toe stukken beter en gecontroleerder overkomen dan vorig seizoen. Lijkt toch wel of hij er iets mee gedaan heeft.
Hopelijk blijft dat zo als de druk nog hoger wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door alesandro_46 op 24-07-2018 08:57 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Fijne vakantie en bedankt voor al het werk dat je in deze topics stopt.nachtnet schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:54:
* nachtnet begint aan de zomerstop.
https://gathering.tweaker...ist_messages/1866847staat ook online.
Veel plezier met deze race. tot over 3 weken.
*knip* Off-topic. Probeer het eens in [ZT] Zin & Onzin van Religie 4/∞ maar laten we dit topic religie-vrij houden.Jasphur schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:10:
@Spotmatic Maar HAM heeft God aan zijn zijde. Dus die valt niet meer uit
Maar even serieus. Ik hoop echt niet dat die rode waas weer bij VET naar bovenkomt. Hoop heel erg dat hij geleerd heeft van vorig jaar. Evenals VER. Vorig jaar was echt geen leuke race (Hongarije) wat dat betreft.
[ Voor 27% gewijzigd door naitsoezn op 24-07-2018 09:42 ]
Fijne vakantie! Past alles in de koffer van nachtnet junior?nachtnet schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:54:
* nachtnet begint aan de zomerstop.
https://gathering.tweaker...ist_messages/1866847staat ook online.
Veel plezier met deze race. tot over 3 weken.
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 24-07-2018 09:26 ]
mark-k schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:48:
@naitsoezn als dit topic vrij van religie moet blijven mogen we dus ook geen enkele video meer posten waarin HAM praat lijkt me
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik hoop 'tAnoniem: 1036995 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:35:
[...]
Mee eens. Ferrari overwinning denk ik.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Opflikkeren met die regenJackson6 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:09:
Het zal uiteraard kurkdroog worden daar maar toch leuk voor de voorbeschouwing:
[afbeelding]
For the sake of het kampioenschap hoop ik met je mee.Hackus schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:12:
Hoop op een beter resultaat voor Ferrari dan afgelopen race. Go Ferrari
Bang dat VET m nog n keer in de muur prakt?
Als Ferrari 1-2 ligt hoef ik geen regen
Ik hoop eigenlijk wel op regen bij de Q binnenkort, dat is denk ik de enige manier waarop RBR nog pole gaat pakken buiten Monaco.
Ik vind het WK belangrijkermark-k schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:21:
[...]
Ik hoop eigenlijk wel op regen bij de Q binnenkort, dat is denk ik de enige manier waarop RBR nog pole gaat pakken buiten Monaco.
Verbaast me dat er races minder aantrekkelijk zijn dan Monaco dan.Franco10 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:25:
Dit is voor mij sinds ik deze sport volg de minst aantrekkelijke race, hoop dat regen voor wat actie zorgt.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Als Vettel 2x wint is het verschil weer 3 punten (in het geval dat Hamilton 2x 2e wordt)Jasphur schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:17:
[...]
For the sake of het kampioenschap hoop ik met je mee.
Even nog een lijstje met de tussenstand:
1 HAM 188
2 VET 171
3 RAI 131
4 BOT 122
5 RIC 106
6 VER 105
7 HUL 52
8 ALO 40
9 MAG39
10 PER 30
11 OCO 29
12 SAI 28
13 GRO 20
14 GAS 18
15 LEC 13
16 VAN 8
17 ERI 5
18 STR 4
19 HAR 2
20 SIR 0
Ik gok dat dat er niet meer in zit voor een RB, dus dan liever nog n keer dat Max n recordje pakt.
PSN: xMaurice93
Maar ja, is het niet Max z'n beurt om uit te vallen?XNL073 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:35:
Waarschijnlijk zal VER ook RIC inhalen in de tussenstand dit weekend.
Ga jij eens gauw in je mand...!Spotmatic schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:42:
[...]
Maar ja, is het niet Max z'n beurt om uit te vallen?
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 24-07-2018 10:43 ]
"When you grow up your heart dies"
Alsjeblieft niet zeg.Spotmatic schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:42:
[...]
Maar ja, is het niet Max z'n beurt om uit te vallen?
Gaaf, wat voor auto ?Lensent schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:00:
Heb hier ooit zelf met mijn circuitauto gereden, leuke baan om zelf op te sturen!
Daarover gesproken. Geen derde?Martinspire schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:16:
Mooie baan voor kansen van Max. Slechte baan voor een leuke race. Ben wel wat benieuwd maar denk wel dat ik zorg dat mn mobiel en laptop en Switch is opgeladen als de race begint. Misschien dat het middenveld nog interessant kan zijn.
Regen zou mooi zijn, maar ik denk niet dat dit de race veel zal beïnvloeden. Daar is de baan gewoon niet naar. Te smal, te weinig inhaalplekken en te weinig DRS om nog een beetje naar elkaar te kruipen
Suggesties? Zoveel rechte stukken heeft het circuit ook al niet. Kunt hoogstens iets tussen T3 en T4 of T11 en T12 proberen. Maar in ieder geval T4 is op hoge snelheid en kun je maar met 1 auto langs elkaar, dus daar heeft DRS geen zin om uitremacties te bevorderen want er is geen rempunt.
Gewoon overal DRS toestaan. De meeste hebben toch niet de ballen om met DRS door de bochten te gaanRobertMe schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:24:
[...]
Suggesties? Zoveel rechte stukken heeft het circuit ook al niet. Kunt hoogstens iets tussen T3 en T4 of T11 en T12 proberen. Maar in ieder geval T4 is op hoge snelheid en kun je maar met 1 auto langs elkaar, dus daar heeft DRS geen zin om uitremacties te bevorderen want er is geen rempunt.
FTFYThomasG schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:26:
[...]
Gewoon overal DRS toestaan. De meeste hebben toch niet de ballen downforce om met DRS door de bochten te gaan
Een in het Nissan wereldje een bekende auto, een omgebouwde bejaardenbak met 200 pk atmosferische motor.
een Micra? Silvia? Wel tof hoorLensent schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:30:
[...]
Een in het Nissan wereldje een bekende auto, een omgebouwde bejaardenbak met 200 pk atmosferische motor.
Klopt tijdens de FP's en kwalificatie mocht je DRS gebruiken waar en wanneer je wilde inderdaad, tijdens de race alleen in de DRS zones. Uit mijn hoofd seizoen 2010 + 2011?kevlar01 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:52:
[...]
een Micra? Silvia? Wel tof hoor
OT: DRS open voor de hele ronde hebben ze een paar jaar geleden ook gedaan toch? Of was dat alleen tijdens kwalificatie?
Dat gaat wel lukken. Verstappen is nu weer aan de beurt om met mechanische pech uit te vallen, het gaat om en om (of wat dat wie er als eerste de pits uit zou gaan tijdens Q?)DoeEensGek schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:27:
Hoop dat Ricardo een hele wagen over de streep brengt.
Verwacht dat Vettel wel door heeft dat hij nog steeds een grote kans hebber is met de beste auto van het veld.
Testing, one, two ...
En anders zorgt RIC daar wel voor in vergelding met vorig jaarhardware-lover schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:29:
[...]
Dat gaat wel lukken. Verstappen is nu weer aan de beurt om met mechanische pech uit te vallen, het gaat om en om (of wat dat wie er als eerste de pits uit zou gaan tijdens Q?)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Misschien rijdt hij wel de hele tijd met een scheef stuur zodat het in de race recht staatYakuzA schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:28:
Zou Vettel nu al in de FP gaan oefenen met een scheef stuur?
Zodat hij voorbereid is voor als het weer fout gaat zoals vorig jaar.
Komt bekend voor
Waiting on the world to change
Na afgelopen weekend staat zijn stuur scheef naar voren toe toch ?YakuzA schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:28:
Zou Vettel nu al in de FP gaan oefenen met een scheef stuur?
Zodat hij voorbereid is voor als het weer fout gaat zoals vorig jaar.
Nee, hij heeft hem vlak daarna alweer rechtgezet.. Waarom denk je dan dat hij op zijn stuur sloeg?HeAdWaVe74 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:16:
[...]
Na afgelopen weekend staat zijn stuur scheef naar voren toe toch ?
Gaat hij nog wel rond ?
-
[ Voor 15% gewijzigd door kevlar01 op 25-07-2018 10:15 ]
Als er regen komt wordt het wel een stuk leuker, vooral omdat de pitlane van de Hungaroring spekglad is. Bij de DTM race op de Hungaroring een paar weken geleden gleden ze van de pitlane zo de pitcrew voorbij en de garage inStealthyPeanut schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 06:58:
Zonder veranderlijke weersomstandigheden toch wel in de top2 van saaiste race van de kalender. Maar met een kansje voor Max toch weer wat boeiender.
Ik hoop ook op regen maar meer met het argument dat het chaos oplevert en dus is het leuker om naar te kijken.kevlar01 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:14:
Denkt iemand nog dat er verassingen zullen zijn dit weekend?
Leclerc? Gasly? Vandoorne?
Ik denk zelf dat Williams (helaas)helemaal zoek gereden wordt dit weekend....
Heb niet zo veel met de rijders(behalve KUB), maar gun het ze als team niet.
Overigens goede hoop op regen op zaterdag/zondag als ik weeronline.nl moet geloven
Naar wat ik begreep is dat ze het voor de F1 wel hebben geasfalteerd, vanwege de ongelukken in pitlane die tijdens de DTM zijn gebeurd.ThomasG schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:20:
[...]
Als er regen komt wordt het wel een stuk leuker, vooral omdat de pitlane van de Hungaroring spekglad is. Bij de DTM race op de Hungaroring een paar weken geleden gleden ze van de pitlane zo de pitcrew voorbij en de garage in
-
Agreed, zoals die twee Coronel muppets die afgelopen weekend met droge ogen voorspellen dat Max wel even wint zodra er een paar druppels vallen. En dat zijn dan 'experts'..Jackson6 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:26:
[...]
Ik hoop ook op regen maar meer met het argument dat het chaos oplevert en dus is het leuker om naar te kijken.
Dat argument dat Max dan extreem veel meer voordeel heeft dat vind ik een beetje achterhaald, op Ziggo en ook op het forum wordt af en toe gedaan of Max met regen dan wel even de race wint. Brazilië 2016 was prachtig alleen toen is hij wel met extreem veel geluk uit de muur gebleven.
Ik vrees het ook en dat vind ik nog veel erger eigenlijk:iichel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:40:
Ik heb het idee dat die Coronel broertjes wel beter weten. Tom is een erg goeie circuit racer en Tim heeft de laatste tijd ook niet onverdienstelijk gereden in Dakar.
Ik denk (of misschien hoop) dat het gewon een beetje 'typetjes' zijn om het NL publiek aan te spreken bij Ziggo. Als ik Ziggo kijk, dan heb ik altijd meer sympathie voor Robert Doornbos. Ook een doorgewinterde racer met veel kennis, zowel van de business als het racen on track, maar is altijd wel iets realisitischer en heeft niet zo'n last van Max fever.
Omdat Mercedes daar ook niet altijd lekker gaat bedoel je?iichel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:48:
@Grimmie187 Ontken je nog steeds het bestaan van Singapore?
Ik bedoel het volgende niet vervelend, maar hoewel dat leer zeker een goeie running gag is, is dit niet Reddit maar een ander forum. Ik lees Reddit niet, GoT wel. Dus als we gaan verwijzen van het één naar de ander, dan snapt niet iedereen dat, zeker niet zonder link..iichel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:52:
Haha nee op Reddit is het een runninng gag om Singapore 2017 te ontkennen, vooral door Ferrari fans
ping 127.212.23.124
Omdat @Grimmie187 een verstokte Ferrari fan is snapte ik de plagerige grap van @iichel dus wel. Maar ja, dat krijg je als je zo'n beetje op dit forum leeft.pjottum schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:02:
[...]
Ik bedoel het volgende niet vervelend, maar hoewel dat leer zeker een goeie running gag is, is dit niet Reddit maar een ander forum. Ik lees Reddit niet, GoT wel. Dus als we gaan verwijzen van het één naar de ander, dan snapt niet iedereen dat, zeker niet zonder link..
Ik denk dat Max wel aardig voordeel heeft als het regent. Natuurlijk is de kans op brokken ook groter, maar dat geldt voor iedereen. Ik denk wel dat Max gewoon een hele snelle regenrijder is (net als z'n pa) en dat hij in de regen relatief sneller is dan velen om hem heen. Grootste nadeel is denk ik echter dat Hamilton ook zeer snel is in de regen, en de kans op een overwinning dus niet echt zoveel groter wordt.Jackson6 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:26:
[...]
Ik hoop ook op regen maar meer met het argument dat het chaos oplevert en dus is het leuker om naar te kijken.
Dat argument dat Max dan extreem veel meer voordeel heeft dat vind ik een beetje achterhaald, op Ziggo en ook op het forum wordt af en toe gedaan of Max met regen dan wel even de race wint. Brazilië 2016 was prachtig alleen toen is hij wel met extreem veel geluk uit de muur gebleven.
Dat zinnetje doet mij weer instantly denken aan....kevlar01 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:21:
Even een terugblik naar het verleden:
Max heeft ook vanaf begin aan af, toen hij begon met karten, altijd geoefend op regen rijden. Jos spoot dan de baan nat, en ging samen met andere mensen op de baan staan zodat Max een andere lijn moest gaan rijden. Daarom is hij vergeleken met de meeste andere F1 coureurs een goede regen rijder, omdat hij dat van begin af aan geleerd heeft. Je ziet hem ook altijd als enige zoeken naar een andere lijn waar meer grip is. De rest blijft altijd op de oude-vertrouwde droogweer lijn rijden, dat spekglad wordt in de regen. Regenrijden is ook de regen waarom Max zo jong in de F1 kwam. Dr. Marko had hem in de F3 zien rijden tijdens een regenrace waar hij vele seconden per ronde sneller was dan iedereen, en daar iets vergelijkerbaars als Brazilië 2016 liet zien. En heeft daardoor de F2 overgeslagen (iets wat nu niet meer kan door andere regels).Snowdog schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat Max wel aardig voordeel heeft als het regent. Natuurlijk is de kans op brokken ook groter, maar dat geldt voor iedereen. Ik denk wel dat Max gewoon een hele snelle regenrijder is (net als z'n pa) en dat hij in de regen relatief sneller is dan velen om hem heen. Grootste nadeel is denk ik echter dat Hamilton ook zeer snel is in de regen, en de kans op een overwinning dus niet echt zoveel groter wordt.
Maar het is moeilijk om daar echt duidelijkheid over te krijgen, gewoon omdat het nooit regent. Dus laat die regen maar komen wat mij betreft
Denk dat hij de "trained monkey" en "less buttons more" enzo bedoeldetlpeter schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:55:
@AzzKickah de beruchte stuiterende veer van de auto van Barrichello.
[ Voor 7% gewijzigd door Snowdog op 25-07-2018 12:03 ]
Wilde al 'a short view back to the past' typenAzzKickah schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:54:
[...]
Dat zinnetje doet mij weer instantly denken aan....
De échte fans weten het![]()
Grimmie snapte hem, daar ging het om.pjottum schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:02:
[...]
Ik bedoel het volgende niet vervelend, maar hoewel dat leer zeker een goeie running gag is, is dit niet Reddit maar een ander forum. Ik lees Reddit niet, GoT wel. Dus als we gaan verwijzen van het één naar de ander, dan snapt niet iedereen dat, zeker niet zonder link..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq