[F1 2018] Race 12 - GP van Hongarije + testdagen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 66.050 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:31
Damian schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:57:
Laatste keer dat Vettel een regenrace aan de leiding reed:

...

*gniffel*
Is het een trend? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 10:11
Nieuw cement/beton in Hongarije. Strak hoor.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di8tW7kW0AAJB2T?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di8tWbEXcAAZRNt?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 09:53
Jasphur schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:52:
Klootz*k. Net editten voor ik je wil verbeteren he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

De betonnen geverfde 'kerb' zal wel lekker glad zijn als het regent....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 16:07

Damian

Insane Obtrusion

kevlar01 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:04:
Alles wat geverfd is vermijden als het nat is ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:29
Was that who I think it was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

... sore loser
8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
kevlar01 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:04:
Ligt aan de verf volgens mij. Ik kan mij herinneren dat Max in Brazilië 2016 die lijnen gewoon gebruikte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
Maar als ik dit zo zie ligt er dus nog steeds beton in de pit straat?

Ik had verwacht dat ze tot aan de boxen zouden gaan asfalteren.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ricciardo, die zelfs een ronde wachtte om Max de vinger te kunnen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08

Oekol

waka waka hey hey

Was dit al bekend?

Thursday, July 26, 1500 hours local time (1300 UTC)
Valtteri Bottas (Mercedes), Esteban Ocon (Force India), Kimi Raikkonen (Ferrari), Carlos Sainz (Renault)

Friday, July 27, 1300 hours local time (1100 UTC)
Maurizio Arrivabene (Ferrari), Robert Fernley (Force India), Mario Isola (Pirelli), Toto Wolff (Mercedes)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Volgens Fabrega krijgt Vandoorne een nieuw chasis. Gewoon uit preventie of was er iets met het oude?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 15:29
Jasphur schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:27:
Volgens Fabrega krijgt Vandoorne een nieuw chasis. Gewoon uit preventie of was er iets met het oude?
Ze worstelen al een aantal races met problemen in downforce e.d. waarbij de auto van Stoffel compleet ander gedrag vertoont dan die van Alonso. Dus ze zullen concluderen dat er iets mis is met het oude chassis (mogelijk ergens een scheurtje binnen).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:22
Arjan90 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:31:
[...]

Ze worstelen al een aantal races met problemen in downforce e.d. waarbij de auto van Stoffel compleet ander gedrag vertoont dan die van Alonso. Dus ze zullen concluderen dat er iets mis is met het oude chassis (mogelijk ergens een scheurtje binnen).
Alonso zei dat McLaren heeft ook zo'n beetje alle onderdelen die ze kunnen vervangen hebben vervangen, maar dat problemen bleven bij Stoffel zijn auto. Chassis vervangen is dus iets wat ze wel moeten doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

Jasphur schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:27:
Heeft nog lang geduurd. Hopelijk echt alles nieuw en niet alleen een componentje hier of daar. Ik blijf het raar vinden dat ze het euvel niet boven hebben gekregen. Dat ding moet je toch op de millimeter kunnen analyseren en achterhalen waar het probleem zit?

Ik hoop dat Vandoorne er dan ook meteen een goed weekend bij heeft. Met zoveel problemen is zijn zelfvertrouwen momenteel echt weg en de geruchten om hem te vervangen worden steeds groter. Even een weekendje waarop hij zijn waarde kan bereiken zou fijn zijn. Het moet niet zo zijn dat zo'n talent met zo'n team de kans niet meer krijgt...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik hoop ook dat de problemen bij Vandoorne nu eindelijk opgelost worden zodat hij kan laten zien dat hij Alonso kan bij benen.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Humma Kavula schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:13:
Ik hoop ook dat de problemen bij Vandoorne nu eindelijk opgelost worden zodat hij kan laten zien dat hij Alonso kan bij benen.
Hij rijdt toch ook gewoon met ouder materiaal dan Alonso?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:27:
[...]

Hij rijdt toch ook gewoon met ouder materiaal dan Alonso?
Ik vraag me af of dat ook daadwerkelijk zo is, Alonso zal ongetwijfeld de eerste zijn die nieuwe onderdelen op de wagen krijgt (al hoeft dat ook niet altijd positief te zijn) maar het is ook niet zo dat Stoffel nog met een 2017 auto in de rondte rijdt ;)

Stoffel heeft helaas iets te vroeg in zijn carrière een Alonso'tje gedaan en is ingestapt bij een team waarvan men nog steeds denkt dat het een topteam is maar wat in werkelijkheid al een paar jaar van geluk mag spreken als ze in de middenmoot mee kunnen doen. Doodzonde want ik denk dat ie gewoon in het rijtje Verstappen, Ocon, Leclerc, Gasly e.d. thuis hoort wat betreft "jonge honden met talent".

Stoffel heeft alleen de pech dat hij al wat ouder is dan de rest van de talenten en eigenlijk net te laat de F1 in is gekomen bij het "verkeerde team" maar datzelfde geld denk ik ook voor een Wehrlein welke inmiddels afgeserveerd is terwijl de talentloze mannen als een Grosjan, Magnussen, Ericson e.d. nog steeds iedere GP in de rondte rijden.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:13

Vuvuzela

My spire is forming

R2D2 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:44:
[...]..
Stoffel heeft alleen de pech dat hij al wat ouder is dan de rest van de talenten en eigenlijk net te laat de F1 in is gekomen bij het "verkeerde team" maar datzelfde geld denk ik ook voor een Wehrlein welke inmiddels afgeserveerd is terwijl de talentloze mannen als een Grosjan, Magnussen, Ericson e.d. nog steeds iedere GP in de rondte rijden.
Magnussen talentloos? drink je wel genoeg met deze hitte? stond notabene in zn 1e gp weekend al op het podium.
Zelfs Grosjean zou ik absoluut niet zo omschrijven.. laatste jaar is ongelukkig maar hij heeft zich al wel bewezen 100+ f1 starts.. podiums etc. oke.. het is geen absolute top.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deze ook maar doen dan? :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Vuvuzela schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:29:
[...]

Magnussen talentloos? drink je wel genoeg met deze hitte? stond notabene in zn 1e gp weekend al op het podium.
Zelfs Grosjean zou ik absoluut niet zo omschrijven.. laatste jaar is ongelukkig maar hij heeft zich al wel bewezen 100+ f1 starts.. podiums etc. oke.. het is geen absolute top.
Ericsson heeft ook al 80+ starts op zijn naam staan en die gaat de 100 ook wel redden... ook een prima coureur dus volgens jou?

Grosjan heeft de nodige oepsjes gehad in zijn carrière maar heeft daar eigenlijk weinig bijzonders tegenover weten te zetten in zijn loopbaan. Magnussen hetzelfde verhaal, ook zo’n wereldcoureur die wel 1 hele keer in zijn carrière op het podium heeft gestaan, laten we Maldonado in dat geval ook als talent bestempelen, die pakte tenslotte zelfs ooit een GP winst ;-). Magnussen werdt dat jaar 11e in het kampioenschap met een toen nog uiterst betrouwbare McLaren waarbij hij nog niet de helft van de punten scoorde die Button binnen wist te harken.

Er zijn genoeg mensen gesneuveld in de F1 die meer talent hadden dan een Grosjan of Magnussen... maarja ook dat is F1 ;-)

Haas heeft het geluk dat ze het één ander bij Ferrari weg kunnen shoppen en dat ze daarmee best leuk voor de dag komen in het middenveld. In combinatie met hun rijders zorgen ze in ieder geval geregeld voor vermaak ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door R2D2 op 25-07-2018 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16
Jasphur schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:52:

[afbeelding]
[afbeelding]
Hopelijk regent het niet, voordat we DTM-achtige praktijken krijgen. Of is dit alweer vernieuwd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010

iichel

Gazoooo

Dit is opnieuw vernieuwd naar aanleiding van de glijpartijen in de DTM.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Max en Danny zijn voorbereid op een natte race

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di-TO-oXoAASfSu?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di-TQBeXgAAb2u9?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di-TPlbX0AAURmm?format=jpg&name=large

Foto’s van Fabrega zijn trackwalk gister
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di-VHVaX0AAFsnT?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di-VGgXXcAgfMmL?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di-VFdFXoAAW4FC?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di-VEP4XsAAjhPJ?format=jpg&name=large

@alex3305 Je video in het artikel is offline gehaald. Ik wist toevallig wel waar het over ging maar voor wie benieuwd is naar wat je bedoelt. Hier een nog werkende video

[ Voor 129% gewijzigd door Jasphur op 26-07-2018 07:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 15:47
Jasphur schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 07:00:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Foto’s van Fabrega zijn trackwalk gister
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

@alex3305 Je video in het artikel is offline gehaald. Ik wist toevallig wel waar het over ging maar voor wie benieuwd is naar wat je bedoelt. Hier een nog werkende video
Hoe kom je toch aan die fotos van het circuit? Goed zoeken, via via of ga je zelf na alle wedstrijden?

Edit: ik zie nu staan "foto's van Fabrega zijn trackwalk gister". Dus het zal wel gewoon zoeken zijn :p

[ Voor 4% gewijzigd door NyceNL op 26-07-2018 07:17 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-06 22:18

Kiwi

Gadgetfreak

* Kiwi heeft gisteren ook maar even een trackwalk gedaan :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9EBECba.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
R2D2 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:43:
[...]

Ericsson heeft ook al 80+ starts op zijn naam staan en die gaat de 100 ook wel redden... ook een prima coureur dus volgens jou?
Ik denk niet dat er discussie ontstaat over Ericsson :)
Grosjan heeft de nodige oepsjes gehad in zijn carrière maar heeft daar eigenlijk weinig bijzonders tegenover weten te zetten in zijn loopbaan.
Wat ik ervan hoor is dat Grosjean vooral snel is in een goede auto, maar dat hij niet om problemen heen kan rijden. Ik vind dat je dan geen complete (en goede) rijder bent, als je alleen met "perfectie" kunt omgaan.
Magnussen hetzelfde verhaal, ook zo’n wereldcoureur die wel 1 hele keer in zijn carrière op het podium heeft gestaan, laten we Maldonado in dat geval ook als talent bestempelen, die pakte tenslotte zelfs ooit een GP winst ;-). Magnussen werdt dat jaar 11e in het kampioenschap met een toen nog uiterst betrouwbare McLaren waarbij hij nog niet de helft van de punten scoorde die Button binnen wist te harken.
Een en ander hangt ook wel samen met bij welk team je rijdt natuurlijk. In een Mercedes, Ferrari of RBR rijd je veel makkelijker naar een podiumplek dan in iets anders. Als die drie teams niet uitvallen, is het podium voor de rest onbereikbaar. Dus als een coureur nooit doorstroomt naar een hoger niveau, blijft het podium onbereikbaar, op freak incidents en regen na natuurlijk.

Magnussen vind ik vooral een gevaarlijke idioot. De manier waarop hij anderen de muur of het gras in dwingt vind ik geen mooie eigenschap. Bizar dat hij daar nog niet echt voor aangepakt is. Vooral Baku vond ik een bizarre race toen hij tot twee keer toe Gasly de muur in drukte, een keer zelfs bijna frontaal bij de pits. Hard vechten: prima, maar dit is echt levensgevaarlijk.
Er zijn genoeg mensen gesneuveld in de F1 die meer talent hadden dan een Grosjan of Magnussen... maarja ook dat is F1 ;-)
Dat ontkent niemand :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Grrrrrene schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:02:
Een en ander hangt ook wel samen met bij welk team je rijdt natuurlijk. In een Mercedes, Ferrari of RBR rijd je veel makkelijker naar een podiumplek dan in iets anders. Als die drie teams niet uitvallen, is het podium voor de rest onbereikbaar. Dus als een coureur nooit doorstroomt naar een hoger niveau, blijft het podium onbereikbaar, op freak incidents en regen na natuurlijk.
Ook waar inderdaad, Hulkenberg is daar een mooi voorbeeld van. Maar Magnussen heeft zijn hele loopbaan verder weinig bijzonders meer laten zien, behalve dan af en toe iemand de muur in proberen te drukken.

Als je dat allemaal af zet tegen een Ocon welke bijvoorbeeld in 1/3 van de starts van Magnussen in staat is praktisch hetzelfde aantal punten bij elkaar te rijden in een vergelijkbare auto...
Magnussen vind ik vooral een gevaarlijke idioot. De manier waarop hij anderen de muur of het gras in dwingt vind ik geen mooie eigenschap. Bizar dat hij daar nog niet echt voor aangepakt is. Vooral Baku vond ik een bizarre race toen hij tot twee keer toe Gasly de muur in drukte, een keer zelfs bijna frontaal bij de pits. Hard vechten: prima, maar dit is echt levensgevaarlijk.
En als dat de manier is waarop je met een Haas waar een Ferrari achterin ligt een Torro Rosso met een Honda achter probeert te houden heb je dus wat mij betreft weinig te zoeken in de F1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Beelden via Auto und Motor Sport

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-4452c05d-1178974.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-4cbc8b7a-1178975.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Mercedes-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-1aa6a47a-1178978.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Renault-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-550029be-1178979.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-1d7bfb61-1179018.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Toro-Rosso-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-9830f044-1179019.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-5f0c3390-1179022.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 26-07-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03:49

d0s

sssst

Weerbericht is helemaal omgeslagen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
d0s schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:14:
Ik had niet anders verwacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:15

SuBBaSS

-has Ryzen

d0s schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:14:
Wat dan? Krijgen we sneeuw? :+

Excuses, melige morgen....

Heb er weer zin an!
Vind die filmpjes die Red Bull maakt van die circuits altijd zo tof hè (sowieso eigenlijk veel van de media die ze maken).
Max klinkt nog steeds een beetje duffig, maar goed, hij is niet vanwege z'n presentatie-skills aangenomen natuurlijk. :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 18-05 16:38
AAAAAH ziet er netjes uit, dat moet haast wel de voorraad nieuwe PU onderdelen zijn.
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Renault-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-550029be-1178979.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door powah33 op 26-07-2018 10:29 ]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
powah33 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:27:
AAAAAH ziet er netjes uit, dat moet haast wel de voorraad nieuwe PU onderdelen zijn.
[afbeelding]
Klopt. RBR heeft het bij Ferarri neergelegd, maar wij weten wel beter. Dat zijn Renault onderdelen

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-GP-Ungarn-Budapest-Formel-1-Mittwoch-25-7-2018-fotoshowBig-d2e1e312-1178980.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Jasphur schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 07:00:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou toch een dikke salto richting het water maken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 05-06 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Jasphur schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:31:
[...]

Klopt. RBR heeft het bij Ferarri neergelegd, maar wij weten wel beter. Dat zijn Renault onderdelen

[afbeelding]
Wat een verschil tussen de stapels bij Red Bull en die van Ferrari. Red Bull netjes gestapeld en gebonden, Ferrari een grote bende. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Red bull loopt gewoon een stapje voor in de ontwikkeling van afval op Ferrari :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Als ik die foto's zie ben ik behoorlijk onder de indruk van de biceps en armspieren van Max! Is dit echt nodig om een dergelijke auto te besturen of hecht hij er wellicht zelf ook waarde aan? Andere coureurs hebben dit volgens mij niet zo

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 22:02

Jelte,89

Woodworking

dreameater schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:38:
Als ik die foto's zie ben ik behoorlijk onder de indruk van de biceps en armspieren van Max! Is dit echt nodig om een dergelijke auto te besturen of hecht hij er wellicht zelf ook waarde aan? Andere coureurs hebben dit volgens mij niet zo
Viel mij ook op! Tuurlijk zijn coureurs 100% fit maar dit zie je er normaal niet vanaf bij max.
Ik denk dat fit blijven op dit niveau automatisch bijdraagt een (veel) hogere spiermassa

Revive the guild!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
@Jelte,89 Dat en in combinatie met het aandraaien van een lier (of hoe heet dat op een zeilboot) ook veel kracht kost, dus zijn spieren zijn gespannen. Bij mij zie je ook geen spierballen als ik achter mijn bureau zit, maar til ik een zak potgrond dan zie je ze wel. Jaja, ik ben een Tweaker met een sportschoolabbo :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
De meeste F1 coureurs hebben het niet zo erg als Max met zijn biceps, misschien is dat gewoon voor hemzelf. Het is wel zo dat ze de nek en armen goed moeten trainen, omdat ze flink wat G-krachten te verduren krijgen. Vooral als ze hard door de bochten gaan, dan kunnen ze het langer volhouden. Benen trainen ze ook, al zijn er wel coureurs die daarbij "vals spelen" met een stukje schuimrubber tussen hun benen, zoals Ricciardo dat doet en Rosberg dat deed.

Rosberg had nog een andere truc, namelijk een inlegkruisje in z'n helm (waarschijnlijk onder zijn bivakmuts) om het zweet op te vangen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Laatst online: 30-05 22:02

Jelte,89

Woodworking

Jasphur schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:47:
@Jelte,89 Dat en in combinatie met het aandraaien van een lier (of hoe heet dat op een zeilboot) ook veel kracht kost, dus zijn spieren zijn gespannen. Bij mij zie je ook geen spierballen als ik achter mijn bureau zit, maar til ik een zak potgrond cement dan zie je ze wel. Jaja, ik ben een Tweaker met een sportschoolabbo :P :+
Fixed that for you ;)

Uiteraard, maar zo groot had ik ze niet verwacht >:)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:10
ThomasG schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:57:
Benen trainen ze ook, al zijn er wel coureurs die daarbij "vals spelen" met een stukje schuimrubber tussen hun benen, zoals Ricciardo dat doet en Rosberg dat deed.
De benen trainen ze toch omdat ze met ergens boven de 100KG het rempedaal moeten intrappen? En dat stukje schuim tussen de knieën heeft daar dan weer niks mee te maken, dat is voornamelijk tegen het "schommelen"/"rollen" van de benen (jaja, in de bochten, maar lijkt me niet dat ze het "rollen" van de benen anders opvangen met de beenspieren, daarnaast zit in de stoeltjes volgens mij ook al een opstaand randje tussen de benen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:14

Killjoy

Klingon lawn products

powah33 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:27:
[afbeelding]
Zo te zien heeft RBR alvast zelf uitgezocht wat ze ervan nodig hebben >:)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:43:
De benen trainen ze toch omdat ze met ergens boven de 100KG het rempedaal moeten intrappen?
Blijkbaar trainen ze hun benen niet zo hard (om zo licht mogelijk qua gewicht te blijven), want Lewis had dit van de week op z'n Instagram staan:
"Damm chicken legs. I've had to be 68kg for the past 11 years bs. But come next year, bye bye to these chicken Ass legs".

[ Voor 27% gewijzigd door warp op 26-07-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Klopt maar vanaf volgend jaar is er een minimumgewicht van 80kg voor een coureur en het gewicht zal op de plek van de coureur aangevuld worden, mits de coureur lichter is.
Dit jaar (en daarvoor) mocht het team het gewicht nog ophangen waar ze wilden en dat had een voordeel mbt balansverdeling. Minimumgewicht was al wel 80kg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Leuk die gesprekken over biceps en beenspieren, maar zijn er nog nieuwtjes vanaf de baan / vanuit de teams?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

PU elementen gebruikt tot aan vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/lhotRFC1ElltI0anTBXrkdHreDWAz3eOty6IfbLrHLw.jpg?w=584&s=57cb34a336326fafcb709dcc0e14ab27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:06

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0J8w0PP.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
En hoeveel hulplijnen heb je daarvoor gebruikt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

geen enkele... :9

[ Voor 9% gewijzigd door iichel op 26-07-2018 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@iichel Wijsneus ;)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Random

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjBeLpaXsAAj43D?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjBSMZ1WwAEdapz?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjBpDDqXsAAlrbR?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:06
Met zijn vieren side-by-side door de bocht, you don't see that very often ;)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
alesandro_46 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:05:
[...]
Een daarvan krijg een 5 seconden tijdstraf. Met 2 benen buiten de baan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

iichel schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:19:
Klopt maar vanaf volgend jaar is er een minimumgewicht van 80kg voor een coureur en het gewicht zal op de plek van de coureur aangevuld worden, mits de coureur lichter is.
Dit jaar (en daarvoor) mocht het team het gewicht nog ophangen waar ze wilden en dat had een voordeel mbt balansverdeling. Minimumgewicht was al wel 80kg.
Euhm, niet op dit moment.

Minimum gewicht van coureur + stoel wordt volgend jaar 80 kg.

Nu is er alleen minimum gewicht voor totale auto incl coureur = 733 kg.
Nu is er geen enkel minimum gerelateerd aan de coureur.
The minimum weight permissible is 733 kg (1,616 lb)[2] including the driver but not fuel.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik moet het nog zien gebeuren. Komen weekend zware onweersbuien in Hongarije.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:06

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Die voorspelling is al weer weg, blijft gewoon droog zoals het er nu naar uitziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze hadden zeker clicks nodig daar bij Racingnews365. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
En morgen kan het weer gaan sneeuwen! Als het gaat regenen hoop ik dat Vettel hem niet in de muur kletst. Hij moet niet teveel gaan achterlopen op Hamilton. Hoop ook dat het voor RIC allemaal een keer wat mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Er zijn 3 circuits op de kalender waar Red Bull mogelijk in het voordeel is zonder regen. Kunnen we stoppen met de regendans? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjCJYaiX4AAs3aj?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjCBwm5WsAAQ6CH?format=jpg&name=medium

[ Voor 34% gewijzigd door Jasphur op 26-07-2018 15:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Ferrari met de vlag half stof en zwarte armbanden ter ere aan Marchionne

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjBE7xoWsAAWbU3.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/mUSauicdNW5OZr2gJoRS34F8_EBa7irjuM-R0EuTliw.jpg?w=576&s=8d9cb8990af6d26f764770daddda9a8e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

iichel schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:15:

[afbeelding]

[afbeelding]
Mij leek het idee van de zwarte Ferrari's dit weekend wel een mooi eerbetoon (en tegelijkertijd ook best vet) maar dat zal wel onhaalbaar zijn op zo'n korte termijn.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Ferrari is altijd wel erg loyaal met zulke dingen, bv 9/11, overlijden van de Paus in 2005. Ze verzinnen vast wel iets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
iichel schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:23:
Ferrari is altijd wel erg loyaal met zulke dingen, bv 9/11, overlijden van de Paus in 2005. Ze verzinnen vast wel iets.
Het is vaak wel de FIA die tegenwerkt. Toen Enzo Ferrari overleed wilde Ferrari met een compleet Zwarte auto rijden, maar dat mocht niet van de FIA.. Er komt waarschijnlijk iets speciaals op Monza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:06
Ferrari met de vlag half stofk en zwarte armbanden ter ere aan Marchionne

[afbeelding]

[afbeelding]
FTFY ;)

Mooi van Ferrari.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
alesandro_46 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:05:
[...]
Sterker nog, de groep in de achtervolging is klaar om het met 6'en te proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjB0aOOXoAALpqv.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjB0cgGWwAA7ts7.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjCML6bWwAAeu-Z.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjCARvFWwAAgP2D.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjCTKetXcAEl_rI.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjBSz-xX4AEue9t.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di8x_HaX0AABWUf.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door kevlar01 op 26-07-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

grote kans op regen!!! *O*

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 14:38

[afbeelding]

[afbeelding]
Een subtiele zwarte streep op de SF71H.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zsHL1XQ.jpg

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Dat is alweer achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Het veranderd echt met het uur, nu is her zaterdag weer onweer :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Ik voorspel wisselvallige voorspellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Ik voorspel een lekke radiator, zodat de baan toch nog nat wordt :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:13
yorkick schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:39:
[...]

Een subtiele zwarte streep op de SF71H.
[afbeelding]
Die neuzen rechtsboven dan.... best apart.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 14:38
alexbl69 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:52:
[...]

Die neuzen rechtsboven dan.... best apart.
Ik denk niet dat Ferrari dit weekend een Haas vleugel gaat gebruiken ;)

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Daar is hij weer. Mini Max leidt ons rond over de Hungaroring

https://redbullracing.red.../hungary-shrunk-down-size

En hier zijn ze aan het zeilen

[ Voor 43% gewijzigd door Jasphur op 26-07-2018 16:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Haas en Sauber krijgen een ICU update komend weekend volgens Chris Medland. Ferrari gaat deze zelf later pas gebruiken blijkbaar. Die laten de praktijktest aan de andere teams over.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

hardware-lover schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:55:
Haas en Sauber krijgen een ICU update komend weekend volgens Chris Medland. Ferrari gaat deze zelf later pas gebruiken blijkbaar. Die laten de praktijktest aan de andere teams over.
Schijnt nog 40 pk extra op te leveren... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:56
kevlar01 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 16:55:
[...]

Schijnt nog 40 pk extra op te leveren... :|
Wat hebben die Italianen toch bedacht....

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t8TarOkQvhM]

Reclamevrij..als het goed is :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 26-07-2018 17:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:20

Destruction

(ex-)Automonteur

sjaool schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:32:
[...]

Wat een verschil tussen de stapels bij Red Bull en die van Ferrari. Red Bull netjes gestapeld en gebonden, Ferrari een grote bende. :+
Da's de race strategie van Kimi, schijnt..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di8x_HaX0AABWUf.jpg

Bottas: "I hate it when they tell me to move out of the way"
Kimi: "i know, right?"

[ Voor 21% gewijzigd door Destruction op 26-07-2018 18:04 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

The_Butler schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:11:
[...]
Wat hebben die Italianen toch bedacht....
misschien weer, bedoel je?

Elektro-Coup oder Benzin-Trick?

... het is een raadsel....

Afbeeldingslocatie: https://imgr3.auto-motor-und-sport.de/Telemetrie-Hockenheim-GP-Deutschland-2018-lightbox-f3e081a4-1179070.jpg
Die Telemetrie-Daten zeigen: Die Ferrari Kurve setzt sich oben vom Rest des Feldes ab.

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 26-07-2018 18:59 . Reden: gefixed :) ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
hardware-lover schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:01:
[...]

misschien weer, bedoel je?

Elektro-Coup oder Benzin-Trick?

... het is een raadsel....

[afbeelding]
Geen idee waar ik naar zit te kijken :?
* naitsoezn heeft een hekel aan grafieken zonder labels en/of units :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

@agee zo moeilijk is dat toch niet te bedenken. Top snelheid en de manier hoe de snelheid opbouwt over het circuit gemeten.
De rode lijn zal ongetwijfeld Ferrari zijn en de groen blauwe mercedes

En ik vermoed dat ze met de twee batterijen toch een batterij kunnen opladen op de punten dat ze de elektro motor niet nodig hebben en deze gebruiken op de punten waar de motor wel hulp kan gebruiken om zo sneller te accelereren en meer energie op te laden.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 217290 op 26-07-2018 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Anoniem: 217290 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:19:
@agee zo moeilijk is dat toch niet te bedenken.
Joh, ik kan gaan raden, maar liever heb ik gewoon bevestiging. Is het de snelheid over jaren (een dip een paar jaar terug is niet vreemd), is het de snelheid per circuit, sinds wanneer dan, etc. En wie zijn die andere lijnen? En welke snelheid? Topsnelheid, gemiddelde snelheid, geprojecteerde snelheid uit analyses van 'iemand'? Joh, ik vind het echt rete-moeilijk te bedenken. En dan hebben we het nog niet eens over de interpretatie van die lijnen :X . Daarom kan ik er ook zo weinig mee en zou ik graag meer duiding willen dan enkel een grafiekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

naitsoezn schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:35:
[...]

Joh, ik kan gaan raden, maar liever heb ik gewoon bevestiging. Is het de snelheid over jaren (een dip een paar jaar terug is niet vreemd), is het de snelheid per circuit, sinds wanneer dan, etc. En wie zijn die andere lijnen? En welke snelheid? Topsnelheid, gemiddelde snelheid, geprojecteerde snelheid uit analyses van 'iemand'? Joh, ik vind het echt rete-moeilijk te bedenken. En dan hebben we het nog niet eens over de interpretatie van die lijnen :X . Daarom kan ik er ook zo weinig mee en zou ik graag meer duiding willen dan enkel een grafiekje ;)
In de link boven het plaatje van hardware-lover staat eea uitgelegd, is echter wel in het Duits.

Uit Google Translate:
Het beste voorbeeld is het volgasgedeelte tussen bocht 2 en bocht 6 in Hockenheim. Dit zijn de Parabolika-boeg voor de haarspeld. De doorgang is 1.100 meter lang. Het varieert van kilometer 0,8 tot kilometer 1,9. Ongeveer 850 meter DRS kan worden geactiveerd.
Alles is op de eerste 200 meter ongunstig. De snelheidsgrafieken zijn bijna congruent met elkaar als een dikke, kleurrijke bundel lijnen. Alleen bij 225 km / h beginnen de lijnen te scheiden. Ferrari, Mercedes en Force India nog steeds hetzelfde, de rest al een beetje achter.
Met 250 km / u of km 1,4 begint de schaar plotseling dramatisch te stijgen. Ferrari is weg van de rest van de wereld. En duidelijk. Sebastian Vettel en Kimi Raikkonen blijven een tijdje op hetzelfde niveau, dan valt Raikkonen een beetje terug.
Het vreemde: in de laatste 50 meter zijn de lijnen van Vettel, Räikkönen, Bottas en Perez terug in dezelfde gang. 5 km / u achter hen, dan de twee Renault van Carlos Sainz en Nico Hulkenberg, ver weg van Max Verstappen in de Red Bull.
Ferrari won in dit gedeelte van alle andere in een bereik tussen 250 en 320 km / u. Op de korte rechte lijn tussen bochten 1 en 2, neemt de delta alleen toe van 280 km / u, wat te wijten is aan het feit dat de bestuurders de afslag nemen van de Motodrom op 265 tot 275 km / u. Tussen de haarspeld en curve 8 is het effect al vanaf 225 km / h waar te nemen. Op de korte rechte naar de Motodrom wint Ferrari alleen op de auto's met Renault-motor. Er is Mercedes op balhoogte.

[ Voor 49% gewijzigd door kevlar01 op 26-07-2018 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

naitsoezn schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 18:16:
[...]
Geen idee waar ik naar zit te kijken :?
* naitsoezn heeft een hekel aan grafieken zonder labels en/of units :P
Verklaring aan onderzijde plaatje toegevoegd :+

Maar een Duitse webpagina meteen vertalen in het Engels (of andere taal), is een fluitje van een cent als je de originele taal zelf niet machtig bent. Het kan vaak via een browser add-on desgewenst. Maar ik ben opgegroeid met de Duitse taal en dan is het allemaal minder abracadabra dan het lijkt ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
hardware-lover schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:03:
[...]

Verklaring aan onderzijde plaatje toegevoegd :+

Maar een Duitse webpagina meteen vertalen in het Engels (of andere taal), is een fluitje van een cent als je de originele taal zelf niet machtig bent. Het kan vaak via een browser add-on desgewenst. Maar ik ben opgegroeid met de Duitse taal en dan is het allemaal minder abracadabra dan het lijkt ;)
O, Duits doe ik geen eens moeite meer voor; da's verleden tijd. Nee, als je als site geen moeite doet om een Engelse of Nederlandse vertaling te bieden dan haak ik af, net met als paywalls :P .

Misschien was de kritiek dan ook niet op jou gericht maar op de site waar je de grafiek vandaan hebt, maar m'n punt blijft staan :P Als je zonder caption, eenheden, of bijschrift de grafiek niet kunt begrijpen, dan is de grafiek niet goed B)

* naitsoezn heeft geen zin om de vertaling en de site erbij te halen dus laat deze grafiek aan zich voorbij gaan. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 15:47
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjBDkT3W0AEv56u?format=jpg

Deze is volgens mij nog niet voorbij gekomen.

Hoe zit het eigenlijk met het plaatsen van foto's in dit soort topics? I.v.m. eventuele auteursrechten etc.

[ Voor 31% gewijzigd door NyceNL op 26-07-2018 20:06 ]

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.