Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:42:
[...]
Hmm, zie nu dat hij de download annuleert. Hij zal dan wel uitstaan ondanks dat ik hem op die ruststand gezet heb.
Raar, ook hier suggereren ze toch echt dat een PS4 in Rust Mode (alhoewel ze het dan ineens Standby noemen) gewoon in Rust blijft : https://support.playstati...-Rest-Mode?language=en_US .
Het is wel zo dat je voor Rust mode dus wel minstens één van de functies tijdens Rust moet aan staan hebben : USB charging, download, of games suspenden. Zie: https://manuals.playstati...settings/standbymode.html
Ik zou dus eerst ook daar eens checken en überhaupt checken of je PS4 wel naar Rust gaat (i.e. LED is oranje).

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 20-11-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Twixie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:50:
[...]

Raar, ook hier suggereren ze toch echt dat een PS4 in Rust Mode (alhoewel ze het dan ineens Standby noemen) gewoon in Rust blijft : https://support.playstati...-Rest-Mode?language=en_US .
Het is wel zo dat je voor Rust mode dus wel minstens één van de functies tijdens Rust moet aan staan hebben : USB charging, download, of games suspenden.
Ik zou dus eerst ook daar eens checken en überhaupt checken of je PS4 wel naar Rust gaat (i.e. LED is oranje).
Heb volgens mij alles aanstaan, in ieder geval nooit iets aangepast. Wat zou kunnen is dat de download al klaar is, hij staat nu op 'afspeelbaar'. Nou ja, ik zie het vanavond wel, bedankt voor alle hulp hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:53:
[...]

Heb volgens mij alles aanstaan, in ieder geval nooit iets aangepast. Wat zou kunnen is dat de download al klaar is, hij staat nu op 'afspeelbaar'. Nou ja, ik zie het vanavond wel, bedankt voor alle hulp hier!
Je kunt ook niet echt de voortgang zien op afstand. Ik doe ook vaak een download aan op werk via de browser, maar zodra ik F5 druk kan ik hm ineens nog een keer downloaden naar de PS4. Gewoon negeren, zodra je 1x hebt gedrukt en er heeft 'downloaden' gestaan dan is het waarschijnlijk gewoon gelukt.

Geannuleerd betekent vaak dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is...been there done that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
The Inquisitor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:54:
[...]

Je kunt ook niet echt de voortgang zien op afstand. Ik doe ook vaak een download aan op werk via de browser, maar zodra ik F5 druk kan ik hm ineens nog een keer downloaden naar de PS4. Gewoon negeren, zodra je 1x hebt gedrukt en er heeft 'downloaden' gestaan dan is het waarschijnlijk gewoon gelukt.

Geannuleerd betekent vaak dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is...been there done that
Dan is die 34Gb wel lekker snel binnen gekomen, maar lijkt inderdaad gebeurd te zijn.

Zie allemaal andere games staan op 'speelbaar' (ander scherm geeft 'afspeelbaar') waarvan ik zeker weet dat ze gedownload zijn, maar ook bij deze games staat de optie 'download naar je ps4' nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:56:
[...]
Zie allemaal andere games staan op 'speelbaar' (ander scherm geeft 'afspeelbaar') waarvan ik zeker weet dat ze gedownload zijn, maar ook bij deze games staat de optie 'download naar je ps4' nog beschikbaar.
Is dit op de app of website ? Wanneer ik hier kijk : https://store.playstation.com/nl-be/download/list (voor Nederlanders zal dit wellicht wel redirecten naar de NL site), dan heb ik gewoon bij elk game staan 'Afspeelbaar op' maar dat is gewoon een indicatie voor welk platform dit spel is.
De knop 'Downloaden naar je PS4/PS3' staat er inderdaad altijd, ongeacht of het game al geinstalleerd staat of niet.
Als er een melding kwam van 'geannuleerd' vrees ik toch ook dat hij er niet zal staan bij thuiskomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:56:
[...]
Ok, zie nu dat je het had over de DownloadRIJ, dus de queue van wat aan het downloaden is. Ik zie daar ook 'Speelbaar' verschijnen kort nadat ik een download gestart heb. Dat wijst er alleszins op dat het downloaden gestart is en je PS4 mooi in Rust staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Twixie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:59:
[...]

Is dit op de app of website ? Wanneer ik hier kijk : https://store.playstation.com/nl-be/download/list (voor Nederlanders zal dit wellicht wel redirecten naar de NL site), dan heb ik gewoon bij elk game staan 'Afspeelbaar op' maar dat is gewoon een indicatie voor welk platform dit spel is.
De knop 'Downloaden naar je PS4/PS3' staat er inderdaad altijd, ongeacht of het game al geinstalleerd staat of niet.
Als er een melding kwam van 'geannuleerd' vrees ik toch ook dat hij er niet zal staan bij thuiskomst.
Er stond niet dat hij geannuleerd was, hij werd simpelweg verwijderd uit de downloadrij en de knop 'downloaden naar ps4' werd weer beschikbaar.

Maar gaat inderdaad om die lijst van jouw link. Lijkt er dus niet op dat je kan controleren of de download gelukt is en het lijkt er ook op dat je niet kan controleren of de ps4 nog in rustmodes staat.

Edit: nogmaals aangezet en hij staat nu al ruim een half uur op 'wachten' in de downloadrij, er staat niks anders in de wachtrij dus weet niet of hij nu aan het downloaden is.

[ Voor 8% gewijzigd door Malt007 op 20-11-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F*¨cking hilarious : geek: Fallout 76-server crasht na driedubbele simultane nucleaire ontploffing
De reviews voor de PS4 versie komen blijkbaar ook binnen en het is erm, redelijk dramatisch : https://www.metacritic.co...ation-4/fallout-76?ref=hp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:32
Flagg schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:53:
[...]

Frozen and Friends the game. O+

:P
na 13 jaar te wachten op Kingdom hearts 3 mag ik toch wel echt hopen dat dit niet het geval gaat zijn :P
Ziet er daarnaast ook meer uit als Tangled en friends :+

alle gekkigheid terzijde, het is wel echt een extreem cool spel als het gelijk blijft kwa gameplay aan de vorige kingdom hearts games en ben ook zeer blij dat ik een ps4 ervoor heb gekocht (uiteraard ook voor andere games :P)

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
bram1984 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:13:
Leuk leesvoer. 23 ontwikkelaars benoemen hun top 3 games. INSIDE komt opvallend vaak langs.

En Shuhei heeft uiteraard Bloodborne op 1. Wat een baas. 8)

Edit: https://blog.eu.playstati...consoles-5th-anniversary/
Hrmmm ik vond inside een beetje.......beklemmend! Nu moet ik die game misschien nog is een kans gaan geven! Ik vond zijn voorganger limbo (hoewel die ook flink creepy was) ook erg leuk en ben er (voor mijn doen) nog best ver mee gekomen ook.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:29
energydrank schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:01:
[...]

na 13 jaar te wachten op Kingdom hearts 3 mag ik toch wel echt hopen dat dit niet het geval gaat zijn :P

alle gekkigheid terzijde, het is wel echt een extreem cool spel als het gelijk blijft kwa gameplay aan de vorige kingdom hearts games en ben ook zeer blij dat ik een ps4 ervoor heb gekocht (uiteraard ook voor andere games :P)
Heb laatst Kingdom Hearts I.5 & II.5 en II.8 gehaald in voorbereiding op deel 3. Normaal verzamel ik altijd alles in spellen en zo heb ik gelezen dat er ook in deze spellen aardig wat te halen is, maar na een paar uur wordt ik niet heel vrolijk van de besturing. Is het de moeite waard voor het verhaal alleen?

[ Voor 45% gewijzigd door Yukidaruma op 20-11-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:11:
[...]

Heb laatst Kingdom Hearts I.5 & II.5 en II.8 gehaald in voorbereiding op deel 3. Normaal verzamel ik altijd alles in spellen en zo heb ik gelezen dat er ook in deze spellen aardig wat te halen is, maar na een paar uur wordt ik niet heel vrolijk van de besturing. Is het de moeite waard voor het verhaal alleen?
kh 1 is inderdaad ruk kwa besturing. Verhaal is eigenlijk ook niet echt goed, maar de gameplay van kh2 is echt behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Yukidaruma schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:11:
[...]

als je houdt van Disney en complete mindfucks aan verhaal jazeker, maar dit lijkt me meer een vraag voor het Kingdom Hearts 3 Topic haha, daar zullen ook meer andere fans zitten haha maar IMO wordt kingdom hearts 3 het echt helemaal waard, vooral omdat ik nu al zo diep in het verhaal zit en gewoon de rest MOET weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Eerste is best grappig ja.

Tsja Metacritic he, maar goed ik vind het tot nu toe best vermakelijk. Maar deze game heeft zeker nog werk nodig.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

energydrank schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:01:
[...]

Ik maak maar een gebbetje. :P

Maar dat was het eerste wat bij me naar binnen schoot bij het zien van de eerste trailer. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Weet iemand hier trouwens ook hoe je het verschil ziet tussen de v1 van een ps4 controller en de v2?

ik heb net namelijk een PS4 gekocht (2e hands) en als ik dan toch gebruik kan maken van de inruilactie bij de game mania wil ik daar ook gebruik van maken ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
energydrank schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:42:
Weet iemand hier trouwens ook hoe je het verschil ziet tussen de v1 van een ps4 controller en de v2?
ik heb net namelijk een PS4 gekocht (2e hands) en als ik dan toch gebruik kan maken van de inruilactie bij de game mania wil ik daar ook gebruik van maken ook! :P
De v2 heeft in de touchpad een horizontaal doorzichtig lijntje waar je het licht van de front-LED ook door kan zien. Dit is overigens nagenoeg onzichtbaar wanneer de controller uit is. Zet dus gewoon de controller aan en zie of je het gekleurde lijntje bovenaan je touchpad hebt. Indien niet, is het een v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
energydrank schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:42:

Bij de nieuwe zijn de knoppen (donker)grijs ipv zwart.
Bij de nieuwe zie je de lightbar ook aan de voorkant.

Welk type ps4 heb je gekocht?

Edit: Twixie was me voor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 20-11-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Twixie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:45:
[...]
De v2 heeft in de touchpad een horizontaal doorzichtig lijntje waar je het licht van de front-LED ook door kan zien. Dit is overigens nagenoeg onzichtbaar wanneer de controller uit is. Zet dus gewoon de controller aan en zie of je het gekleurde lijntje bovenaan je touchpad hebt. Indien niet, is het een v1.
ah oke top, ik zal dr op letten (moet hem nog ophalen :P)
Anton.net schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:46:
[...]

Bij de nieuwe zijn de knoppen (donker)grijs ipv zwart.
Bij de nieuwe zie je de lightbar ook aan de voorkant.

Welk type ps4 heb je gekocht?
een "normale" ps4 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Bedoel je het eerste type ps4? Dus geen slim..
Als die een glanzende bovenkant heeft zou ik hem al niet meenemen :X

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 20-11-2018 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Anton.net schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:49:
[...]

Bedoel je het eerste type ps4?
Als die een glanzende bovenkant heeft zou ik hem al niet meenemen :X
geen glanzend bovenkantje gelukkig :P
wat is hier zo "slecht"/ anders aan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
energydrank schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:51:
[...]

geen glanzend bovenkantje gelukkig :P
wat is hier zo "slecht"/ anders aan als ik vragen mag?
Dat is de oudste versie van PS4, dus kans op slijtage is het grootst
Die glanzende ps4 was ook redelijk luid enzo

Het type ps4 dat jij gaat kopen is dan een CUH-12XX. Die werd nog geleverd met de V1 controller

[ Voor 18% gewijzigd door Anton.net op 20-11-2018 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Update: Helaas is de verkoper nooit op komen dagen.meerdere berichtjes gestuurd via marktplaats maar geen antwoord meer terug gekregen.

Doet toch wel een beetje pijn dat er zulke mensen op deze wereld bestaan, maarja je doet er niks aan.

maarja als iemand nog een leuke ps4 heeft voor niet al te veel hoor ik het graag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:03
energydrank schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:54:
Update: Helaas is de verkoper nooit op komen dagen.meerdere berichtjes gestuurd via marktplaats maar geen antwoord meer terug gekregen.

Doet toch wel een beetje pijn dat er zulke mensen op deze wereld bestaan, maarja je doet er niks aan.

maarja als iemand nog een leuke ps4 heeft voor niet al te veel hoor ik het graag :P
Mag ik vragen welke prijs je had afgesproken voor die 2de hands ps4? Want met een beetje geluk scoor je vrijdag aanstaande een nieuwe PS slim voor 185 euro. Dat was vorig jaar tijdens Black Friday (en ergens in december) de deal in verschillende winkels. Even 2 dagen wachten en je hebt dan een gloednieuwe PS met 2 jaar garantie. Is ook wat voor te zeggen, tenzij je die 2de hands voor onder de 100 euro kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:22
hostje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:15:
[...]

Mag ik vragen welke prijs je had afgesproken voor die 2de hands ps4? Want met een beetje geluk scoor je vrijdag aanstaande een nieuwe PS slim voor 185 euro. Dat was vorig jaar tijdens Black Friday (en ergens in december) de deal in verschillende winkels. Even 2 dagen wachten en je hebt dan een gloednieuwe PS met 2 jaar garantie. Is ook wat voor te zeggen, tenzij je die 2de hands voor onder de 100 euro kon krijgen.
Hoe zat het met de PS4 pro dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
hostje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:15:
[...]

oh echt? ik had voor deze een prijs afgesproken van 160 euro, inclusief een paar games. Weetje toevallig welke winkels die actie vorig jaar hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei! Al uit op PC, komt ook naar consoles ...

Time, time, time ... :X

En deze belooft toch ook wel weer vet spektakel ...

[ Voor 30% gewijzigd door -SaveMe- op 20-11-2018 22:43 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:47:
[...]

Dit is een remake van deel 2.
Kun je zien, wist niet dat daar een remake van kwam. Op zich ook de enige RE die ik wel kon pruimen. Elke nieuwe RE werd steeds meer bagger imho ...

Gezien het enorme aanbod van games gaat deze er niet komen denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
energydrank schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:27:
[...]

oh echt? ik had voor deze een prijs afgesproken van 160 euro, inclusief een paar games. Weetje toevallig welke winkels die actie vorig jaar hadden?
Intertoys en Mediamarkt hebben de Slim vorig jaar voor 185 in de aanbieding gedaan. Sowieso ergens half december (heb er toen ook een gehaald). Ik dacht ook tijdens Black Friday, maar daar begin ik nu aan te twijfelen. Even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
hostje schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:46:
[...]

Intertoys en Mediamarkt hebben de Slim vorig jaar voor 185 in de aanbieding gedaan. Sowieso ergens half december (heb er toen ook een gehaald). Ik dacht ook tijdens Black Friday, maar daar begin ik nu aan te twijfelen. Even afwachten dus...
haha zal ik doen Kingdom hearts 3 komt toch pas in Januari haha :P

Super Bedankt voor de tip trouwens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:40
Anton.net schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:56:
[...]

Dat is de oudste versie van PS4, dus kans op slijtage is het grootst
Die glanzende ps4 was ook redelijk luid enzo

Het type ps4 dat jij gaat kopen is dan een CUH-12XX. Die werd nog geleverd met de V1 controller
Grappig. Ik heb zo’n PS4 met “glanzende” bovenkant, heb ik sinds release en:

A: Letterlijk honderden (zo niet duizenden :p) uren op gespeeld zonder enige tekenen van slijtage. Doet het nog meer dan prima en is snel.
B: Ik heb ‘m werkelijk nog nooit lawaai horen maken, met uitzondering van toen ik ‘m in een redelijk dichte nieuwe tv kast had gezet. Maar dan maken alle PS4’s lawaai :+

Sterker nog: zie regelmatig die Game Mania aanbiedingen voorbij komen waar je je PS4 kan inruilen voor een Pro, maar kan het gewoon niet over m’n hart verkrijgen. Net zoals ik al m’n consoles ooit bewaard heb, doe ik dat bij deze ook. Wellicht dat die Pro er nog wel komt, maar dan moet er een leuke aanbieding komen :)

Of nou ja, er staat voor begin volgend jaar een zolder verbouwing op het programma, waarbij ik ook een Mancave krijg inclusief 4K beamer. Dan ben ik denk ik snel om naar een PS4 Pro :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 12:45
Psyonara schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:21:
[...]

Hoe zat het met de PS4 pro dan?
Ik ben het ook in de gaten aan het houden maar vooralsnog is het erg rustig.
Wellicht dat de Pro nog te goed loopt en ze daar dus weinig mee gaan stunten.

Ik begreep dat je vorig jaar voor 285 euro een pro kon kopen maar dat lijkt er vooralsnog dit jaar niet in te zitten.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:47
louzy82 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:39:
[...]

Ik ben het ook in de gaten aan het houden maar vooralsnog is het erg rustig.
Wellicht dat de Pro nog te goed loopt en ze daar dus weinig mee gaan stunten.

Ik begreep dat je vorig jaar voor 285 euro een pro kon kopen maar dat lijkt er vooralsnog dit jaar niet in te zitten.
Dat was vorig jaar bij de Media Markt in Duitsland. Amazon DE ging daar toen in mee. MM Duitsland komt volgens mij morgenavond pas met hun acties dus nog even afwachten tot vrijdag. Hopelijk lekt de folder eerder uit O-) Anders ga ik toch maar voor PS4 Slim Spider-Man bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Denman schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:14:
[...]

Grappig. Ik heb zo’n PS4 met “glanzende” bovenkant, heb ik sinds release en:

A: Letterlijk honderden (zo niet duizenden :p) uren op gespeeld zonder enige tekenen van slijtage. Doet het nog meer dan prima en is snel.
B: Ik heb ‘m werkelijk nog nooit lawaai horen maken, met uitzondering van toen ik ‘m in een redelijk dichte nieuwe tv kast had gezet. Maar dan maken alle PS4’s lawaai :+

Sterker nog: zie regelmatig die Game Mania aanbiedingen voorbij komen waar je je PS4 kan inruilen voor een Pro, maar kan het gewoon niet over m’n hart verkrijgen. Net zoals ik al m’n consoles ooit bewaard heb, doe ik dat bij deze ook. Wellicht dat die Pro er nog wel komt, maar dan moet er een leuke aanbieding komen :)

Of nou ja, er staat voor begin volgend jaar een zolder verbouwing op het programma, waarbij ik ook een Mancave krijg inclusief 4K beamer. Dan ben ik denk ik snel om naar een PS4 Pro :P
Leuk om te lezen dat er ook goede org ps4’s waren en zijn dus. Maar volgens mij wel een v/d weinigen. Ik ga er dan ook vanuit dat je geen huisdieren hebt en weinig last van stof in je huis.

Ik dacht zelf net, Misschien kan ik idd mijn pro verkopen en een rdr2/stilste pro die je nu kan krijgen terughalen, maar net als jij ben ik happy met wat ik nu heb. Dus geen zin om de moeite te doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
Gisteren voor het eerst met een headset (Sony Gold 500 million LE) gespeeld.
Het gamegeluid viel me op in positieve zin, dat is behoorlijk goed. Het haalt het niet bij een surround maar slecht is het zeker niet.
Waar ik alleen heel veel mee zat te pielen is de juiste balans te vinden tussen game- en chatgeluid, zeker ook omdat niet iedereen even hard klinkt. Daar wordt de komende dagen nog wel even aan de knopjes gedraaid.
Het PS4 oortje blijft vanaf nu lekker in de la liggen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij amazon.de (ik denk alleen op cybermonday) ps4 slim met 2 controllers en keuze uit rdr2 of bo4 voor 299. https://www.amazon.de/gp/...rd_r=N4XZQ799V7P2FRJHNVK0

[ Voor 61% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-11-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
GrandDestroyer schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:15:
[...]

Dat was vorig jaar bij de Media Markt in Duitsland. Amazon DE ging daar toen in mee. MM Duitsland komt volgens mij morgenavond pas met hun acties dus nog even afwachten tot vrijdag. Hopelijk lekt de folder eerder uit O-) Anders ga ik toch maar voor PS4 Slim Spider-Man bundel.
Dat was ook mijn plan echter zag ik op amazon.de een actie die alleen vandaag geldig was:
PS4 Slim 1 Tb + 2 dual shock + Red dead redemption 2 voor 299.
(ik heb liever red dead redemption dan spiderman vandaar dat ik nu twijfel)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Nieuwevolger schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:43:
bij amazon.de (ik denk alleen op cybermonday) ps4 slim met 2 controllers en keuze uit rdr2 of bo4 voor 299. https://www.amazon.de/gp/...rd_r=N4XZQ799V7P2FRJHNVK0
Alleen vandaag.

Ik weet niet of dit een probeersel is om nog wat te verkopen tegen betere prijzen voordat ze met de echte aanbiedingen komen....

Ze noemen het zo te zien 'Cyber monday woche' met elke dag, dagaanbiedingen?

Louzy#2475

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 21:05
https://www.resetera.com/...t-selling-hardware.82267/
NPD cijfers zijn er weer, spiderman nog steeds in de top 10 !!

Maar dit viel meer op :
PS4 was the top selling console in October: PlayStation 4 was October's best-selling hardware platform in both units and dollars sold. PlayStation 4 hardware unit sales achieved an all-time October high for the platform, while PlayStation 4 hardware dollar sales reached its highest point for an October month since October 2014. October 2018 unit sales of PlayStation 4 reached the highest mark for any PlayStation hardware platform in an October month since the PlayStation 2 in October 2002.
Hardware cijfers :

October...

PS4: 1.34
Switch: 1
Xbox One: 0.83
3DS:0.26

YoY:

PS4: +62%
Switch: -12%
Xbox One: +64%
3DS: -45%

Er is daar een 199 dollar spiderman ps4 slim bundel, die in 1 dag meer verkocht in amerika dan aantal maanden bijmekaar...
Dus ja sony heeft een gouden bundel !!

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 21-11-2018 10:30 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 15:40
louzy82 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:50:
[...]

Alleen vandaag.

Ik weet niet of dit een probeersel is om nog wat te verkopen tegen betere prijzen voordat ze met de echte aanbiedingen komen....

Ze noemen het zo te zien 'Cyber monday woche' met elke dag, dagaanbiedingen?
Twijfel hier ook heel erg over... Opzich een mooie aanbieding. Nu bestellen en eventueel retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-10 15:47
Zuaro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:27:
[...]

Twijfel hier ook heel erg over... Opzich een mooie aanbieding. Nu bestellen en eventueel retourneren?
Ja daar zit ik ook mee in m'n hoofd. Sowieso beter dan die Spiderman bundel. Zou je hem makkelijk kunnen retourneren als ik hem gewoon in de doos laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
bram1984 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:13:
Leuk leesvoer. 23 ontwikkelaars benoemen hun top 3 games. INSIDE komt opvallend vaak langs.

En Shuhei heeft uiteraard Bloodborne op 1. Wat een baas. 8)

Edit: https://blog.eu.playstati...consoles-5th-anniversary/
Opvallend dat MGSV niet is genoemd, geeft wel aan dat onder de ontwikkelaars zelf Kojima een minder grote status geniet dan bij de gamer.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

- black friday aanbiedingen hier Black Friday / Cyber Monday 2018
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.

Kuch! :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 15:40
Lipton1 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:36:
[...]

Ja daar zit ik ook mee in m'n hoofd. Sowieso beter dan die Spiderman bundel. Zou je hem makkelijk kunnen retourneren als ik hem gewoon in de doos laat?
Inderdaad beter dan de Spiderman bundel als je die niet wil hebben.
Snelle search op ervaring: Amazon.de retour procedure

Kan tot 3 weken duren tot je geld terug hebt maar met een creditcard moet dat geen probleem zijn denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
even in het Black friday topic van 2017 gekeken.
Als ik het goed samenvat waren daar de playstation deals een beetje als volgt:

PS4 slim 1 Tb + Fifa 18 + extra controller voor 277 euro bij MM Nederland
PS4 Pro 1 tb + Fifa 18 voor 333 euro bij real.de
PS4 slim 500 gb, los, 222 euro bij otto.nl
PS4 pro 1 tb, los, 284 euro bij Amazon.de
PS4 pro 1tb, fifa 18 + extra controller voor 379 euro bij intertoys

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:19:
[...]

Leuk om te lezen dat er ook goede org ps4’s waren en zijn dus. Maar volgens mij wel een v/d weinigen. Ik ga er dan ook vanuit dat je geen huisdieren hebt en weinig last van stof in je huis.

Ik dacht zelf net, Misschien kan ik idd mijn pro verkopen en een rdr2/stilste pro die je nu kan krijgen terughalen, maar net als jij ben ik happy met wat ik nu heb. Dus geen zin om de moeite te doen.
Nouuuu...

mijn launch-PS4 doet het ook nog steeds perfect. Nu staat deze vrij werkloos in de slaapkamer (af en toe wat Netflix, heeeeeel af en toe nog een spel) maar had er voor die tijd toch ook wel wat uren op staan. En m'n katten ken je :P

De Pro wordt nu het meeste gebruikt, maar gezien de koude (zeker in de winter) ruimte waarin deze staat heb ik sowieso weinig last/kans op oververhitting. Gaat af en toe harder blazen maar dat is dermate weinig/niet storend dat het geen naam mag hebben. De andere "gewone" PS4 (Batman editie) staat enigszins in een half-gesloten kast, deze wordt merkbaar warmer dan de andere twee maar ook hier verder geen issues mee. Eenmalig defecte HDD gehad maar goed, die was toch al aan vervanging toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 10:25
Misschien een hele domme vraag maar voor mensen die eerder bij gamemania games besteld hebben;

er staat bij detroit become human niet bij of het een fysiek/digitaal product betreft wanneer ik het wil bestellen. Nu kan je het ook afhalen in de winkel, maar ik neem gewoon aan dat als ik het laat bezorgen, dat het gewoon een fysieke copy is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roybs schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:01:
Misschien een hele domme vraag maar voor mensen die eerder bij gamemania games besteld hebben;

er staat bij detroit become human niet bij of het een fysiek/digitaal product betreft wanneer ik het wil bestellen. Nu kan je het ook afhalen in de winkel, maar ik neem gewoon aan dat als ik het laat bezorgen, dat het gewoon een fysieke copy is?
Misschien begrijp ik je vraag niet, maar digitaal kun je alleen uit de PS Store halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Exorcist schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:57:
[...]

Nouuuu...

mijn launch-PS4 doet het ook nog steeds perfect. Nu staat deze vrij werkloos in de slaapkamer (af en toe wat Netflix, heeeeeel af en toe nog een spel) maar had er voor die tijd toch ook wel wat uren op staan. En m'n katten ken je :P

De Pro wordt nu het meeste gebruikt, maar gezien de koude (zeker in de winter) ruimte waarin deze staat heb ik sowieso weinig last/kans op oververhitting. Gaat af en toe harder blazen maar dat is dermate weinig/niet storend dat het geen naam mag hebben. De andere "gewone" PS4 (Batman editie) staat enigszins in een half-gesloten kast, deze wordt merkbaar warmer dan de andere twee maar ook hier verder geen issues mee. Eenmalig defecte HDD gehad maar goed, die was toch al aan vervanging toe :+
En je stof ken ik ook :P :+
disclaimer mocht iemand de smilieys gemist hebben.....dit was een grapje. Weinig stof gezien, wat wsl juist de stille ps4 verklaard

Maar serieus, ik snap dat er ook goede ps4 waren, maar 2 factoren spelen bij dit 'probleem'.
Sowieso waren er ook veel luidruchtige ps4's. Waren er ook niet 2 produktie locaties? China en Japan ofzo?

En als 2e, waarschijnlijk het 'tevreden klant' syndroom. Als jouw ps4 stil is, dan speel je ermee en is het klaar. Als je ps4 aspiraties heeft om een F16 te imiteren qua decibel, dan ben je ontevreden en dan ga je op fora lopen zei klagen O-)

Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die het prima vinden, die gebruiken een headset of negeren het geluid gewoon.

Zo heeft een maat van me heeft nog een x360 elite waar hij nog steeds VEEL op gamed en ik irriteer me behoorlijk aan het geluid als ik bij hem ben.......want ik weet dat de nieuwere x360's stiller zijn en ook dat het een stuk scheelt als je je disc op de hd installeerd.......maar hij is er aan gewend en het boeit hem niet (of iig niet meer) tsja.........

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 21-11-2018 15:06 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 21:05
Bij originele ps4 hielp koelpasta vervangen heel erg. Deze na 2 jaar vervangen destijds ergens 2016. En de koelpasta was hellemaal hard en goor.. dus artic mx4 erop gemikt en toen was ie echt bijna muisstil. Meerdere keren gecontroleerd of de fan wel werkte maar deed het gewoon. Broer heeft de ps4 nu al 2jaar ainds november 2016, en ding ia nog steeds muisstil en werkt prima !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blij als black friday weer voorbij is ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
-SaveMe- schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:26:
Blij als black friday weer voorbij is ...
Modbreak:'we' modereren hier niet super streng op, omdat er ook veel mensen het wel leuk vinden om aanbiedingen te lezen MAAR de topicwarning is er niet voor niets. Dus laten we er we proberen op te letten met zijn allen dat we niet alleen maar een soort lite versie van het black friday / cyber monday topic worden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hitman 2 is uit. Ik hoor hier weinig mensen over. Zijn er hier nog mensen die de game gaan halen. Persoonlijk ben ik een beetje klaar met de serie. Vond het vorige deel zeer mwoooooh .... Wel goed dat het gewoon weer een volle game is in plaats van die episodes ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

-SaveMe- schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:43:
Hitman 2 is uit. Ik hoor hier weinig mensen over. Zijn er hier nog mensen die de game gaan halen. Persoonlijk ben ik een beetje klaar met de serie. Vond het vorige deel zeer mwoooooh .... Wel goed dat het gewoon weer een volle game is in plaats van die episodes ...
Heb opzich wel genoten van deel1, was zeker niet slecht.. maar vind het niet leuk genoeg meer om er veel geld voor neer te leggen. Voor 15 euro wil ik hém wel kopen, maar tot die tijd niet echt. Ik heb 1 uitgespeeld maar nooit meer aangeraakt eigenlijk, ondanks het juist een game is met veel replay value... Contracts en Blood Money heb ik wel heel vaak opnieuw gespeeld.

Ik heb liever eigenlijk een goede splinter cell weer... vond de laatste best goed eigenlijk (alleen jammer van de voice actor)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:50:
[...]

Ik heb liever eigenlijk een goede splinter cell weer... vond de laatste best goed eigenlijk (alleen jammer van de voice actor)
Hear, hear! Inderdaad, een nieuwe Splinter Cell zou super tof zijn, maar volgens heeft Ubi onlangs eens gezegd dat ze daar niet mee bezig zijn. Jammer en eigenlijk wel raar, was toch wel een succesvolle serie volgens mij. Blacklist was echt meesterlijk... Die heb ik ook nooit verkocht in de hoop op singleplayer DLC, maar helaas ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:09:
[...]

Misschien begrijp ik je vraag niet, maar digitaal kun je alleen uit de PS Store halen.
Beetje denigrerend Bram, dat kan beter en vooral vriendelijker. :P
We zijn niet allemaal zo goed op de hoogte als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-10 15:47
Zuaro schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:45:
[...]

Inderdaad beter dan de Spiderman bundel als je die niet wil hebben.
Snelle search op ervaring: Amazon.de retour procedure

Kan tot 3 weken duren tot je geld terug hebt maar met een creditcard moet dat geen probleem zijn denk ik.
Heb hem gekocht, hopelijk wordt ie vrijdag al bezorgd oOo
Dan andere aanbiedingen maar even afwachten, anders retour!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 10:25
Winkiller schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:34:
[...]

We zijn niet allemaal zo goed op de hoogte als jij.
Haha is niet erg hoor :) Maar nu is mijn vraag wel goed beantwoord! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor hier überhaupt bijna nooit niemand over Hitman, eigenlijk. Serie trekt me ook niet echt, eigenlijk.

Nog 2 weken tot de Game Awards. Heel benieuwd of we release data gaan krijgen voor Death Stranding en Ghost of Tsushima. Ik verwacht in ieder geval van de eerste een nieuwe trailer.
Roybs schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:47:
[...]

Haha is niet erg hoor :) Maar nu is mijn vraag wel goed beantwoord! Thanks.
Let vooral niet op hem. Hij vindt alles op het grote boze internet denigrerend.

Overigens, bedenk ik me net, komen games heel soms wel in code vorm, maar dat zijn dan vooral review/promo exemplaren en in sommige gevallen games die bij een console bundel zitten. Losse game binnen de fysieke retail staan altijd op disc. Trap ook nooit in louche online winkels die je PS4 games digitaal proberen te verkopen waarbij aflevering bijvoorbeeld binnen een half uur plaatsvindt. Die verkopen je namelijk een account waar je niet meer in kan zodra bijvoorbeeld. het wachtwoord wordt gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

-SaveMe- schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:59:
[...]

Hear, hear! Inderdaad, een nieuwe Splinter Cell zou super tof zijn, maar volgens heeft Ubi onlangs eens gezegd dat ze daar niet mee bezig zijn. Jammer en eigenlijk wel raar, was toch wel een succesvolle serie volgens mij. Blacklist was echt meesterlijk... Die heb ik ook nooit verkocht in de hoop op singleplayer DLC, maar helaas ...
In plaats daarvan hebben ze zich bezig gehouden met een andere Tom Clancy game: Ghost Recon en vervolgens flink gefaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:22
Geteisem schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:43:
- black friday aanbiedingen hier Black Friday / Cyber Monday 2018

Kuch! :X
Snap het sentiment, maar mijn PDD-NOS kan dat niet filteren als ik alles van alles onder een hoed zie.
Vooral in het Black Friday topic.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Psyonara schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:23:
[...]

Snap het sentiment, maar mijn PDD-NOS kan dat niet filteren als ik alles van alles onder een hoed zie.
Vooral in het Black Friday topic.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Zo gisteren twee producten voor de set-up van mijn PS4 pro gekocht.

UGREEN 10532 Audio Klinken Y Adapter 20cm Stereo audiokabel Splitter 3.5mm Kopfhörer Verlängerung für Handys, Schwarz €6.99,-

Syncwire Audio Y Splitter Kabel - 23cm Audio Splitter - 3,5mm Male auf 2X Female Nylon Kopfhörer Doppelstecker für Apple, Samsung, Smartphone, Kopfhörer, Lautsprecher & Mehr - Schwarz €6.49,-

Totaal voor beide was ik €12.81,- kwijt. Beide goede reviews.

Nu wil ik dus mijn Logitec Z623 verbinden met de joystick & en mijn PC. om zo goede geluid eruit te krijgen. Hopelijk gaat het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:11
Altijd wel fan van de serie geweest, maar heb het wel een beetje gezien. Hoe tof het ook allemaal is gedaan, het innoveert niet.
Normaal gesproken had ik deze wel gekocht, maar gezien de huidige drukke release periode sla ik hem voorlopig over.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:07:
[...]

In plaats daarvan hebben ze zich bezig gehouden met een andere Tom Clancy game: Ghost Recon en vervolgens flink gefaald.
Ik heb die game Platinum. Volledige game met zijn tweetjes Co-op gespeeld en dan was het echt wel leuk. Hebben er veel plezier van gehad: Maar voor pure singleplayer kan het niet tegen een goede Splinter Cell op nee ...
steefje schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:40:
[...]

Altijd wel fan van de serie geweest, maar heb het wel een beetje gezien. Hoe tof het ook allemaal is gedaan, het innoveert niet.
Normaal gesproken had ik deze wel gekocht, maar gezien de huidige drukke release periode sla ik hem voorlopig over.
Heb de indruk dat dat een beetje de algemene opinie is. Op zich wel jammer, heb me erg vermaakt met vooral de eerste delen ... (nog op de oude Xbox(1) )

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 21-11-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ga hem wel spelen, maar ik wacht tot de prijs wat zakt. Hitman 2016 is redelijk kort, maar ik vond het wel heel tof. Kwalitatief gezien 1 van de beste games op ps4 imo. Hitman 2 zou ook grotere/gevarieerdere maps hebben, dus dat komt helemaal goed.

@bram1984 Als je Hitman 2016 goedkoop kan vinden zou ik die echt eens proberen! De serie sprak me eerst ook niet aan. Per toeval heb ik de game eens gespeeld, echt een aanrader.!
Mechanics en gameplay zijn heel vlot, graphics uitstekend, framerate +-50fps, stealth voelt goed en natuurlijk aan, veel keuzemogelijkheden etc...
Vooral het Sapienza level was leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:53:
[...]

Ik ga hem wel spelen, maar ik wacht tot de prijs wat zakt. Hitman 2016 is redelijk kort, maar ik vond het wel heel tof. Kwalitatief gezien 1 van de beste games op ps4 imo. Hitman 2 zou ook grotere/gevarieerdere maps hebben, dus dat komt helemaal goed.

@bram1984 Als je Hitman 2016 goedkoop kan vinden zou ik die echt eens proberen! De serie sprak me eerst ook niet aan. Per toeval heb ik de game eens gespeeld, echt een aanrader.!
Mechanics en gameplay zijn heel vlot, graphics uitstekend, framerate +-50fps, stealth voelt goed en natuurlijk aan, veel keuzemogelijkheden etc...
Vooral het Sapienza level was leuk
Dank voor de tip. Als de backlog het ooit toelaat, zal ik er eens naar kijken. Ik kan er helemaal naast zitten, maar ik krijg een beetje het idee dat je losse missies speelt zonder echt een verhaal. Dat staat me wat tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:03:
[...]

Dank voor de tip. Als de backlog het ooit toelaat, zal ik er eens naar kijken. Ik kan er helemaal naast zitten, maar ik krijg een beetje het idee dat je losse missies speelt zonder echt een verhaal. Dat staat me wat tegen.
Er zit wel degelijk een rode draad in het verhaal hoor ;) Elk level is dan wel een ' episode' maar er is een reden dat je naar die locaties gaat... en dat klopt in het grotere plaatje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:34:
[...]
Heb ik iets gemist ? Ik zie daar gewoon een vriendelijke post en niets denigrerend aan. Of is die post geëditeerd ondertussen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:13:
[...]

Heb ik iets gemist ? Ik zie daar gewoon een vriendelijke post en niets denigrerend aan. Of is die post geëditeerd ondertussen ?
Ga er ook vooral over door, een vraag van iemand die niet dagelijks in dit topic komt wordt genadeloos met een lame "geintje" afgeblaft maar dit soort nodeloze post worden dan weer plusjes voor gegeven door de vaste garde...oh wacht nog even een paar emoticons erbij :o :+ _/-\o_ ;w 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Wordt degelijk wel over gepraat hoor :)
[MULTI] Hitman 2 (2018)

[ Voor 4% gewijzigd door s0kkie op 21-11-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:24:
[...]

Ga er ook vooral over door, een vraag van iemand die niet dagelijks in dit topic komt wordt genadeloos met een lame "geintje" afgeblaft maar dit soort nodeloze post worden dan weer plusjes voor gegeven door de vaste garde...oh wacht nog even een paar emoticons erbij :o :+ _/-\o_ ;w 8)7
Welk geintje bedoel je precies? Want ik twijfelde alleen of ik zijn vraag goed begreep (wat ik dus ook aangaf) en gaf verder antwoord op zijn vraag.

@Twixie Nope, geen edit aan te pas gekomen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 21-11-2018 14:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@bram1984 was niet gericht naar jou, meer een post van iemand anders eerder deze week die duidelijk niet elke dag dit topic leest ging mij meer om het algemeen.

Het is voor 'nieuwkomers' denk ik niet zo heel leuk denkende dat ze een oprechte vraag stellen waar iemand dan weer met een zuur gezicht op reageert en vervolgens plusjes vangen van hun vaste kameraadjes hier, ik vind zelf dat karma systeem echt 10x niks tenzij er ook minnetjes uitgedeeld kunnen worden om wat 'tegengas' te kunnen geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sipio schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:38:
@bram1984 was niet gericht naar jou, meer een post van iemand anders eerder deze week die duidelijk niet elke dag dit topic leest ging mij meer om het algemeen.

Het is voor 'nieuwkomers' denk ik niet zo heel leuk denkende dat ze een oprechte vraag stellen waar iemand dan weer met een zuur gezicht op reageert en vervolgens plusjes vangen van hun vaste kameraadjes hier, ik vind zelf dat karma systeem echt 10x niks tenzij er ook minnetjes uitgedeeld kunnen worden om wat 'tegengas' te kunnen geven ;)
Ik zou je graag een minnetje geven, maar dit moet toch geen best buy of aankoopadvies/aanbiedingen topic worden. Niks vreemds aan denk ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

The Inquisitor schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:05:
[...]

Er zit wel degelijk een rode draad in het verhaal hoor ;) Elk level is dan wel een ' episode' maar er is een reden dat je naar die locaties gaat... en dat klopt in het grotere plaatje.
Maar dat verhaal is dan wel weer erg matig en is er puur als excuus om naar het volgende level te gaan. Maar ach... De game heeft het eigenlijk niet eens nodig. Ik vind Hitman 2 echt fantastisch. Ik vermaak me er eerlijk gezegd meer mee dan met RDR2. 8)

Wat je wel moet beseffen is dat de game gemaakt is om levels meerdere malen op verschillende manieren te spelen. Als je hem 1x voor het 'verhaal' gaat spelen en geen interesse hebt in het vaker spelen van een level moet je de game niet kopen, imo.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sipio schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:24:
[...]
genadeloos met een lame "geintje" afgeblaft
Djezus, als een reactie die begint met "misschien heb ik je vraag verkeerd begrepen" al afblaffen is ?! En dat heeft niets met vriendjes te maken. Ik ken Bram niet, weet enkel dat het een reg is, en ben vrij zeker dat ik ook wel al eens een opmerking had over een post van hem.

En als je het over mijn reacties had op de zoveelste zelfde post, dan ok, die mag je gerust als afblaffen of onvriendelijk bestempelen. Ik zal me inhouden vanaf nu :P. Al is het m.i. gewoon ook elementaire beleefdheid van nieuwe posters van toch eerst even de posts van de laatste dagen te checken als het over iets actueel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:48:
[...]

Djezus, als een reactie die begint met "misschien heb ik je vraag verkeerd begrepen" al afblaffen is ?! En dat heeft niets met vriendjes te maken. Ik ken Bram niet, weet enkel dat het een reg is, en ben vrij zeker dat ik ook wel al eens een opmerking had over een post van hem.

En als je het over mijn reacties had op de zoveelste zelfde post, dan ok, die mag je gerust als afblaffen of onvriendelijk bestempelen. Ik zal me inhouden vanaf nu :P. Al is het m.i. gewoon ook elementaire beleefdheid van nieuwe posters van toch eerst even de posts van de laatste dagen te checken als het over iets actueel gaat.
Bro, after all we've been through.. :+
Voxalizer schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:44:
[...]

Maar dat verhaal is dan wel weer erg matig en is er puur als excuus om naar het volgende level te gaan. Maar ach... De game heeft het eigenlijk niet eens nodig. Ik vind Hitman 2 echt fantastisch. Ik vermaak me er eerlijk gezegd meer mee dan met RDR2. 8)

Wat je wel moet beseffen is dat de game gemaakt is om levels meerdere malen op verschillende manieren te spelen. Als je hem 1x voor het 'verhaal' gaat spelen en geen interesse hebt in het vaker spelen van een level moet je de game niet kopen, imo.
Hopelijk komt 'ie een keer in de Plus dan. Ik moet zeggen dat Ik RDR2 volgens mij ook al een week of langer niet aangeraakt heb. Überhaupt niet echt veel gespeeld de afgelopen tijd. Kids zijn drukker met Knack 2 en Rayman en inmiddels ook Paw Patrol. Kan ook niet echt zeggen dat ik word geroepen om RDR2 verder te spelen. Maar ik zit ook pas in act 3 en ik geniet er wel van als ik eenmaal bezig ben. Wil hem wel uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Nogmaals, ging mij meer over de algehele sfeer, mijn mening is dat het er door het karma systeem niet gezelliger op is geworden, maar zoals gezegd dat is mijn mening, is ook niet belangrijk, post on (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
Het enige spel waar ik momenteel echt naar uitkijk is just cause 4. eindelijk weer een spel spelen die is gemaakt om aan te kloten.

Red dead, spiderman en battlefield koop ik ooit wel een keer in een aanbiedingsbak... of niet ;)

[ Voor 27% gewijzigd door dm-dutchman op 21-11-2018 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:54:Hopelijk komt 'ie een keer in de Plus dan.
Hitman heeft het afgelopen jaar vrij vaak tijdelijk levels gratis speelbaar gemaakt volgens mij. Misschien doen ze rond kerst weer het eerste level van Hitman 1 met kerstversiering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Iemand nog tips voor couch-coop games? Dit weekend weer een met thuis met 4en een avondje.

De laatste keer Alienation en Overcooked gedaan dat was geslaagd. Iemand bijvoorbeeld Catastronauts geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:57:
Iemand nog tips voor couch-coop games? Dit weekend weer een met thuis met 4en een avondje.

De laatste keer Alienation en Overcooked gedaan dat was geslaagd. Iemand bijvoorbeeld Catastronauts geprobeerd?
Rayman is erg vermakelijk. En Knack 2 ook. Dead Nations is wat ouder, maar ook tof. Dan heb je nog Helldivers, A Way Out, Diablo 3 en Sky Force die ik zo uit mijn hoofd kan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laser League (zat in PS+) is ook zeer leuk met zijn 3en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:11

Die Playlink games schijnen best leuk te zijn met een groepje mensen; That's You en Knowledge of Power.

Als je met zijn tweeën bent, kan ik Resident Evil 5 aanraden (mits het jouw genre is).
Voor mij 1 van de beste co-op games van de last gen. De PS4 remaster is net zo leuk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sipio schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:38:

Wow trek even een blik zuur los anders om niks. :o

Alsof iemand naar plusjes kijkt of het ook maar iets interesseert.
En er zijn hier "vriendjes"? Oh teh horror. :P

Volgens mij, maar dat denk ik hé... maak jij je vreselijk druk om hele onbelangrijke dingen. Gooooooosfrabaaaaa :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dat denk jij dan verkeerd.. Maar hier heb je een plusje :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
@Flagg hallo ik ga anders echt hard van alle plusjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Je koopt er niks voor als je een plusje krijgt, maar het is wel leuk soms.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Gaan we nu weer on-topic?

Overigens: de plusjes op het forum doen helemaal niets voor je karma...

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 21-11-2018 19:42 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 17:47
Waar blijven die normale zwarte PlayStation 4 Pro 2TB consoles? Elk jaar komt Sony wel met lichte upgrades van zijn consoles rond augustus, september of oktober. Dit jaar is het echt rustig.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Jumpman De pro heeft recent een kleine revisie gehad (Cuh-72)

Waarom wil je zo graag een 2tb versie vanuit de fabriek hebben? Sony heeft het zo gemaakt dat het makkelijk is om je geheugen te upgraden. Dan kan je het toch makkelijk zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 17:47
Anton.net schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:19:

Waarom wil je zo graag een 2tb versie vanuit de fabriek hebben? Sony heeft het zo gemaakt dat het makkelijk is om je geheugen te upgraden. Dan kan je het toch makkelijk zelf doen?
Wil ik niet, maar had dit wel van Sony verwacht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Jumpman Precies, zo zullen veel mensen er wel over denken. :P
Diegenen die meer geheugen willen, zullen zelf wel upgraden...

Ik denk dat Sony momenteel meer kan verkopen met lagere prijzen ipv duurdere varianten met meer geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:03

Tribits

Onkruid vergaat niet

Prijsverschil tussen 1TB en 2TB drives is toch een euro of 40, zal retail dus minimaal 50 euro worden er vanuit gegaan dat ze niet op de marges willen interen. De pro bundles zitten nu meestal al boven de prijs van de XBox One-X, dus daarmee zouden ze inderdaad wel het risico lopen dat ze zichzelf de markt uit prijzen.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender82
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-09 18:21
Ik heb vandaag de ps4 gereserveerd bij bol.com. Vooral dankzij alles wat ik hier gelezen heb aan tips.

Super met 2 controllers maar helaas kan ik de Spider-Man game die erbij zit niet samen spelen... Dus lees ook mee over de vragen over co-op games (waarvoor dank).

Nou is de ps4 vooral voor mijn zoontje en dacht ik dat ik zonder ps-plus af zou kunnen... Hij zal geen battlefield ofzo online gaan spelen (wel Fortnite, maar dat kan zonder ps-plus)... Maar de vraag is doe ik hier goed aan? Kan ik zonder plus account of heeft het nog veel andere voordelen?
Ik zag dat games vaker goedkoper waren met een plus account...maar kan ik dit ook ergens nakijken?
Ik dacht eerst dat ik in de winkel wat spelletjes zou gaan kopen, maar toen zag ik dat bijvoorbeeld rocket league in de PlayStation store goedkoper was... Is het mogelijk om nu al een account aan te maken op de pc en spellen te kopen zodat ik deze na sinterklaas op de PlayStation kan downloaden of werkt dit niet zo?
Is het normaal dat de PlayStation store goedkoper is dan bijvoorbeeld bol.com?

Ik zag dat er soms ook verwezen wordt naar andere stores in het buitenland (Amerika of Indonesië)... Is hier een handleiding voor hoor dit aan te pakken om de beste deals te krijgen? Kan ik games gekocht via die andere store vervolgens transferen naar m'n main account ofzo?

Als de vragen niet geschikt zijn voor dit topic bij voorbaat excuses.

[ Voor 15% gewijzigd door Pretender82 op 21-11-2018 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:19:

Sommige mensen hebben daar helemaal geen zin in. Je moet ook je bestanden overzetten en de firmware downloaden. Niet iedereen is daarvoor in de wieg gelegd.
Pretender82 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:00:
Ik heb vandaag de ps4 gereserveerd bij bol.com. Vooral dankzij alles wat ik hier gelezen heb aan tips.

Super met 2 controllers maar helaas kan ik de Spider-Man game die erbij zit niet samen spelen... Dus lees ook mee over de vragen over co-op games (waarvoor dank).

Nou is de ps4 vooral voor mijn zoontje en dacht ik dat ik zonder ps-plus af zou kunnen... Hij zal geen battlefield ofzo online gaan spelen (wel Fortnite, maar dat kan zonder ps-plus)... Maar de vraag is doe ik hier goed aan? Kan ik zonder plus account of heeft het nog veel andere voordelen?
Ik zag dat games vaker goedkoper waren met een plus account...maar kan ik dit ook ergens nakijken?
Ik dacht eerst dat ik in de winkel wat spelletjes zou gaan kopen, maar toen zag ik dat bijvoorbeeld rocket league in de PlayStation store goedkoper was... Is het mogelijk om nu al een account aan te maken op de pc en spellen te kopen zodat ik deze na sinterklaas op de PlayStation kan downloaden of werkt dit niet zo?
Is het normaal dat de PlayStation store goedkoper is dan bijvoorbeeld bol.com?

Ik zag dat er soms ook verwezen wordt naar andere stores in het buitenland (Amerika of Indonesië)... Is hier een handleiding voor hoor dit aan te pakken om de beste deals te krijgen? Kan ik games gekocht via die andere store vervolgens transferen naar m'n main account ofzo?

Als de vragen niet geschikt zijn voor dit topic bij voorbaat excuses.
Niemand dwingt je om Plus te nemen, dus dat kan gewoon. Je krijgt met Plus iedere maand 2/3 games die je kunt spelen zolang je abo loopt. En je krijgt inderdaad kortingen op bepaalde content.

Nieuwe games zijn echter vrijwel altijd duurder in de Store. Na een tijdje kan het voor komen dat ze goedkoper zijn dan retail, dat klopt.

Je kunt via Google voldoende handleidingen vinden hoe bijvoorbeeld een US account aan te maken. Een Indo account aanmaken werkt hetzelfde. Als je de PS4 primair maakt, dan kun je alle games op je NL account spelen.

En ja, je kan ook gewoon in een browser aankopen doen en direct downloaden op je PS4, mits deze in rest mode staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:03

Tribits

Onkruid vergaat niet

bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:44:
[...]

Sommige mensen hebben daar helemaal geen zin in. Je moet ook je bestanden overzetten en de firmware downloaden. Niet iedereen is daarvoor in de wieg gelegd.
Klopt wel, ik vind dat het wel eens makkelijker voor wordt gesteld dan het is. Als je de disk vervangt direct na aanschaf is het eenvoudiger, maar ook relatief duur want dan is die 80 euro gewoon meerprijs en die 1TB gaat tweedehands ook niet meer dan een paar tientjes opbrengen.
Niemand dwingt je om Plus te nemen, dus dat kan gewoon. Je krijgt met Plus iedere maand 2/3 games die je kunt spelen zolang je abo loopt. En je krijgt inderdaad kortingen op bepaalde content.
Het zal er een beetje vanaf hangen wat voor gamer je bent of je die games de moeite waard vindt. Soms zit er best wat aardigs tussen, maar het is wel altijd enkele jaren oud. Ik denk dat vooral de jongere spelers meer warm lopen voor de laatste releases.
Nieuwe games zijn echter vrijwel altijd duurder in de Store. Na een tijdje kan het voor komen dat ze goedkoper zijn dan retail, dat klopt.
Binnen een paar weken komt meestal ook de tweedehands handel wel op gang en is dan doorgaans een tijdje voordeliger dan de store, maar goed, niet iedereen zal zin hebben om marktplaats of te struinen voor een voordelig exemplaar.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PS Pro deal bij Amazon.de. Spiderman erbij. 348,- (of fifa)

Voor de geinteresseerden :)
Pagina: 1 ... 52 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen