• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
poor Leno schreef op donderdag 22 november 2018 @ 06:17:
PS Pro deal bij Amazon.de. Spiderman erbij. 348,- (of fifa)

Voor de geinteresseerden :)
Finally! 439 bij Alternate, dan is 349 wel een stuk goedkoper. Krijg je 'm pas dinsdag 27, maar toch...
Twijfel of ik 'm nu gewoon direct moet bestellen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Catorce schreef op donderdag 22 november 2018 @ 06:31:
[...]

Finally! 439 bij Alternate, dan is 349 wel een stuk goedkoper. Krijg je 'm pas dinsdag 27, maar toch...
Twijfel of ik 'm nu gewoon direct moet bestellen :X
Wat ook al even in het black friday topic werd geplaatst, je kan de bestelling bij Amazon.de doen. Bij de betaling kiezen voor iDeal en deze daarin annuleren. Daarmee ontvang je een e-mail van Amazon om alsnog de betaling te voldoen binnen 5 dagen.

Zo heb je nog wat meer bedenktijd en wie weet, een betere deal vrijdag?

• Catorce
Marss911 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 06:35:
[...]

Wat ook al even in het black friday topic werd geplaatst, je kan de bestelling bij Amazon.de doen. Bij de betaling kiezen voor iDeal en deze daarin annuleren. Daarmee ontvang je een e-mail van Amazon om alsnog de betaling te voldoen binnen 5 dagen.

Zo heb je nog wat meer bedenktijd en wie weet, een betere deal vrijdag?
Mooie tip, zojuist gedaan. Benieuwd of er komende dagen dan nog iets interessant(ers) voorbij komt in NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:19:
[...]

Rayman is erg vermakelijk. En Knack 2 ook. Dead Nations is wat ouder, maar ook tof. Dan heb je nog Helldivers, A Way Out, Diablo 3 en Sky Force die ik zo uit mijn hoofd kan noemen.
Helldivers is inderdaad erg tof. Zeker een aanrader.
Voor wie nog een PS4 Pro zoekt. Carrefour België heeft blijkbaar weer een gelijkaardige actie als vorig jaar: per schijf van €100 Multimedia aankoop, krijg je €20 in bonuspunten. Dat wil zeggen dat je de PS4 Pro RDR2 bundel dus kunt kopen voor netto €359 wat een prima deal is. Zie : https://webshop.carrefour.eu/nl/black-month (het bizarre is dat ik op papier nog niets gezien heb over die actie).
Nadeel is natuurlijk dat het in punten is en je dus nog een keer terug moet keren om dan je €80 punten op te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 22-11-2018 08:36 ]

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:48
Wel even opletten dat als je via amazond.de een PS4 Pro koopt

Dat deze een CUH72 lijkt te zijn: https://www.amazon.de/Pla...8d_NA&smid=A3JWKAKR8XB7XF

En deze een CUH71 lijkt te zijn: https://www.amazon.de/Pla...laystation%2B4%2Bpro&th=1

Ik ga hem maar bestellen, heb niet zoveel met Spiderman maar is het proberen wel waard en verkoop ik anders wel.

EDIT: en besteld. Betaling geannuleerd, deze moet binnen 5 dagen alsnog voldaan worden anders wordt de bestelling geannuleerd. Als er morgen een nog betere aanbieding, bijv. met RDR2 voorbij komt, dan neem ik die :)

[ Voor 15% gewijzigd door B-Real op 22-11-2018 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:44:
[...]
Sommige mensen hebben daar helemaal geen zin in. Je moet ook je bestanden overzetten en de firmware downloaden. Niet iedereen is daarvoor in de wieg gelegd.
Dat hoeft ook helemaal niet, want de PS4 ondersteunt externe storage en dat is een upgrade die gewoon iedereen kan doen. Gewoon USB disk inpluggen en in de PS4 menu's ergens aangeven dat applicaties op die externe disk moeten komen.
Volgens benchmarks die ik eens op YouTube zag, blijkt een externe disk zelfs iets sneller dan de interne. Raar maar waar.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:40
Twixie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:48:
[...]

Dat hoeft ook helemaal niet, want de PS4 ondersteunt externe storage en dat is een upgrade die gewoon iedereen kan doen. Gewoon USB disk inpluggen en in de PS4 menu's ergens aangeven dat applicaties op die externe disk moeten komen.
Volgens benchmarks die ik eens op YouTube zag, blijkt een externe disk zelfs iets sneller dan de interne. Raar maar waar.
Dit inderdaad. Wilde eerst niet aan externe opslag maar met de enorme games van tegenwoordig moest ik soms zelfs een game verwijderen om een update van 10GB binnen te trekken :X

Daarom vorige week maar een Seagate schijf van 1TB gekocht. Niet die speciale voor de PS4, want deze werkt ook maar is 5 Euro goedkoper en doet precies hetzelfde. Even formatteren en binnen 10 seconden gebruiksklaar. Netto houd je iets van 950GB over maar meer dan genoeg om mijn favoriete games te installeren.

Eigenlijk had ik dit veel eerder moeten doen, voor die 5 tientjes geen gedoe meer. En idd: zelfs de grootste digibeet krijgt dit voor elkaar :P

Join het GoT Pulse-Team!

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-10 14:44

DUBWiSE

Feeling irie

poor Leno schreef op donderdag 22 november 2018 @ 06:17:
PS Pro deal bij Amazon.de. Spiderman erbij. 348,- (of fifa)
B-Real schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:44:
Wel even opletten dat als je via amazond.de een PS4 Pro koopt

Dat deze een CUH72 lijkt te zijn: https://www.amazon.de/Pla...8d_NA&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Thanks voor de tips, zit al maanden op een goede deal te wachten :*).
Nu ook maar besteld zonder te betalen, in afwachting van eventuele betere deals dit weekend!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Denman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:12:
[...]

Dit inderdaad. Wilde eerst niet aan externe opslag maar met de enorme games van tegenwoordig moest ik soms zelfs een game verwijderen om een update van 10GB binnen te trekken :X
Ik speel hooguit 2-3 games tegelijk, zo lukt het mij nog prima met de interne schijf.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Twixie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:55:
[...]
Verder vind ik PS+ zeker wel een aanrader, en zeker nu het met Black Friday voor €48 beschikbaar is. De voordelen heeft Bram al opgesomd. Ik vind die gratis games wel fijn, want er zitten altijd wel leuke games tussen die je anders wellicht niet eens zou gekocht hebben. Ik heb zo toch al verschillende titels compleet uitgespeeld: Hue, Unfinished Swan, The Swapper, Teslagrad, enz... Dit terwijl ik games die ik koop vaak dan weer niet uitspeel 8)7 . Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat gekochte/AAA titels vaak veel groter zijn en je er veel langer over doet om ze uit te spelen. Lang genoeg in elk geval dat ik een gegeven moment stil val en tijdje erna een ander game begin.
Vind de 'games' over het algemeen een drama. Ooit zaten er welleens wat pareltjes tussen: Dragons Dogma (paar honder uur inzitten!) en Xcom maar verder... Heb PS+ echt puur voor het online gamen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:40
iscara schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:48:
[...]
Ik speel hooguit 2-3 games tegelijk, zo lukt het mij nog prima met de interne schijf.
Ja klopt, dat deed ik voorheen ook, maar met VR is daar wel verandering in gekomen. Het zijn geen hele grote games, maar ik switch vaak tussen die games en dan wil ik er wel een stuk of 10 op laten staan. Dat samen met alle captures en 2-3 games zorgde er wel voor dat de schijf rap vol zat. Ik heb er iig al goed plezier van, het is toch wel lekker dat je niet na hoeft te denken over wat er op te laten staan :P
En mocht ik op korte termijn alsnog een Pro kopen dan verhuist die schijf gewoon mee :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Twixie schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:48:
[...]

Een losse usb schijf is zeker eenvoudiger en dus ook sneller, maar ik vind intern toch wel fijn hoor. Als het op mijn one (officeel dan) mogelijk was had ik het daar ook gedaan. En ja je moet wat kennis hebben maar een bestandje downloaden en op usb stick zetten zou moeten lukken zelfs voor de niet technische tweakers ( ik kan het weten :p )

10 second ninja DONE

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo, ik heb ook maar een PS4 besteld, al een tijdje zitten twijfelen maar gister een mooie aanbieding bij Mediamarkt en toen de knoop maar doorgehakt.

Buiten Spider-Man en RDR2, wat raden jullie aan.
(FPS lukt mij niet met die joystickjes).

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 23:51
Mad-Matt schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:27:
Zo, ik heb ook maar een PS4 besteld, al een tijdje zitten twijfelen maar gister een mooie aanbieding bij Mediamarkt en toen de knoop maar doorgehakt.

Als het enkel over exclusives gaat:
God of War, Uncharted, The last of Us, Horizon Zero Dawn, Ratchet and Clank, The Order 1886, Detroit Become Human..

Natuurlijk is er nog veel meer, maar dit is al een goed begin. Nog opzoek naar een specifiek genre?
have fun :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 22-11-2018 14:42 ]

• Mad-Matt
  • Laatst online: 19:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Daar kan ik wel even mee vooruit, thanks
(Zelf speel ik veel Skyrim/Fallout op de pc)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

iscara schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:48:
[...]
Ik ook, maar ik heb geen zin om me continue druk te hoeven maken over wat ik er nu weer af moet gooien om wat extra ruimte te maken. Mijn VR en Kids map zit ook lekker vol met allerlei titels die ik er gewoon op wil houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 15:25
Geteisem schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:07:
[...]

Vind de 'games' over het algemeen een drama. Ooit zaten er welleens wat pareltjes tussen: Dragons Dogma (paar honder uur inzitten!) en Xcom maar verder... Heb PS+ echt puur voor het online gamen.
Ik ben zelf pas afgelopen zomer het PS4 feestje binnengevallen, maar in die tijd... Beyond: Two Souls, Trials Fusion, CoD Black Ops III, Heavy Rain, Mafia III, Destiny 2, God of War III remastered en komende maand Bulletstorm Full Clip Edition... Het kan dat het niet allemaal jouw smaak is, maar dit zijn echt topgames hoor. En dan mis ik misschien nog wel wat omdat ik er niet bekend mee ben.

Gamertag: FinrazielNL

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:17
De bibliotheek op je ps4 maakt sinds een parch van een half jaar oid geleden ook het onderscheid.
Daar is dus een losse lijst “psplus-aankopen” onder je normale aankopen te vinden.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

bram1984 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:03:
[...]

Ik ook, maar ik heb geen zin om me continue druk te hoeven maken over wat ik er nu weer af moet gooien om wat extra ruimte te maken. Mijn VR en Kids map zit ook lekker vol met allerlei titels die ik er gewoon op wil houden.
Ja met meerdere personen is best wel een must om meer opslagruimte te hebben.

Ik heb al moeite om 500gb vol te krijgen. Speel 1 spel tegelijk en gooi de rest er vrijwel standaard meteen af als ik er klaar mee ben. Heb nu rdr2 en fo76 erop staan en heb nog 200GB+ vrij ofzo. Als ik rdr2 de komende weken niet meer opstart gaat ie eraf, hij is zo weer ged/l. Als ik dan meer betaal voor mijn spellen in de store mogen zij hem ook voor mij bewaren. :P

Maar als je met meerdere ben die allemaal een ander spel spelen gaat je dat never nooit lukken. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bloodborne.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-10 16:32

Kingdom hearts, Spyro, Crash Bandicoot en Bloodborne s naar kijken, zijn een paar games waar ik heel erg naar uitkijk om te kunnen spelen als ik eenmaal mn ps4 heb :P

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Finraziel schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:11:
[...]

Ik ben zelf pas afgelopen zomer het PS4 feestje binnengevallen, maar in die tijd... Beyond: Two Souls, Trials Fusion, CoD Black Ops III, Heavy Rain, Mafia III, Destiny 2, God of War III remastered en komende maand Bulletstorm Full Clip Edition... Het kan dat het niet allemaal jouw smaak is, maar dit zijn echt topgames hoor. En dan mis ik misschien nog wel wat omdat ik er niet bekend mee ben.
Zoveel meningen, zoveel wensen. Maar de 'top' games heb ik allang gespeeld voordat zij uberhaupt op PS plus verschijnen. Dat duurt meestal nog al even.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je ziet hierboven al dat het enorm van speler tot speler af hangt.
Kijk gewoon hier : https://www.metacritic.co...tascore/all/ps4?sort=desc , en kijk dan of het een soort game is dat je aanspreekt.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
Hoe is die sony wireleas headset 7.1 (gold editie) qua comfor..zit die lekker na 2-3 uurtjes.

Heb sony platinum gehad bijna 2 jaar,maar werd er gek van door pijn aan me oren,geluid was goed.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Kingdom hearts 2 is op het moment de beste actie rpg op de ps4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:40:
[...]

:N

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als jij een betere westerse action game kent?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nieuwevolger schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:31:
[...]

Als jij een betere westerse action game kent?
Action Henk natuurlijk d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

:N

The Witcher 3, Divinity Original Sin (II)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:54
Nier Automata

• gmgep
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Het aftellen is begonnen voor een mooie ps4 bundle deal!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Je hebt "vind ik" verkeerd geschreven. Niet iedereen is hier een Disney fan denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Ik kan Disney best waarderen maar die Kingdom Hearts liefde heb ik nooit begrepen, ziet er uit als een kleuter spelletje #sorry

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
Cardwizard schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:56:
(...) maar die Kingdom Hearts liefde heb ik nooit begrepen, ziet er uit als een kleuter spelletje #sorry
Net als Fortnite, toch zijn hele hordes daar dol op ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
dvdkiwi schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:17:
[...]

Net als Fortnite, toch zijn hele hordes daar dol op ;)
Klopt, begrijp ik zelfs nog minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gmgep schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:31:
Het aftellen is begonnen voor een mooie ps4 bundle deal!!
Nou, dat was me even een tegenvaller zeg! 289 voor de Slim bundle, helaas de Pro niet. Zojuist besteld op amazon.de, dat vind ik toch best een nette deal:

PS4 Pro 1TB + extra DS4 controller + FIFA19 voor 349,-

Wat zijn games die leuk zijn voor mijn vriendin? Ze was vroeger gek van Crash Bandicoot, die heb ik dus meteen besteld. Spyro was ik zelf erg fan van dus die komt er ook binnenkort, tevens heb ik Lego Harry Potter 1-7 gehaald en Ratchet & Clank. Het lijkt er dus op dat ik het in platformers moet gaan zoeken, wat zijn daarin de beste PS4 games van de afgelopen jaren? Na het verkopen van mijn PS3 de hele scene links laten liggen, dus heb wat in te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Catorce schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 06:52:
[...]

Nou, dat was me even een tegenvaller zeg! 289 voor de Slim bundle, helaas de Pro niet. Zojuist besteld op amazon.de, dat vind ik toch best een nette deal:

Wat zijn games die leuk zijn voor mijn vriendin? Ze was vroeger gek van Crash Bandicoot, die heb ik dus meteen besteld. Spyro was ik zelf erg fan van dus die komt er ook binnenkort, tevens heb ik Lego Harry Potter 1-7 gehaald en Ratchet & Clank. Het lijkt er dus op dat ik het in platformers moet gaan zoeken, wat zijn daarin de beste PS4 games van de afgelopen jaren? Na het verkopen van mijn PS3 de hele scene links laten liggen, dus heb wat in te halen...
Nvm, is vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Is dat ook de laatste versie, de stille? Ik zag die alleen bij de Spider-Man bundel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
Voor de mensen die het Black Friday topic niet volgen. Kwam net de PS4 Pro met RDR 2 tegen op Amazon UK voor omgerekend ongv. 370 euro.

Pricewatch: Sony PlayStation 4 Pro 1TB + Red Dead Redemption 2 Zwart
Waar:Amazon UK
Categorie:PS4 / Gaming
Normale prijs:€ 438
Black Friday prijs:£ 329.95 (€ 370 ish)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-10 13:57

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Marss911 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:26:
Voor de mensen die het Black Friday topic niet volgen. Kwam net de PS4 Pro met RDR 2 tegen op Amazon UK voor omgerekend ongv. 370 euro.

Is dat met een andere stekker? En is daar geen verschil in netspanning?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marss911
Family Guy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:31:
[...]

Is dat met een andere stekker? En is daar geen verschil in netspanning?
Het enige is dat je een andere stekker er bij krijgt, dus een converter van de UK naar EU stekker moet hebben. Maar net even gekeken, incl verzending komt je uit op 397 euro. Kan dus zijn dat er nog wel betere acties komen, en wellicht dat je dan geen gedoe hebt met stekkers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
Catorce schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 06:52:
[...]

Waar is die deal met de 2e controller? Weet je zeker dat het niet gewoon 1 is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

bram1984 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:34:
[...]

Je hebt "vind ik" verkeerd geschreven. Niet iedereen is hier een Disney fan denk ik.
Mjah, als het over de Sony exclusives gaat in vergelijking met de Microsoft exclusives, dan zijn de tweakers die Sony een warm hart toedragen vaak ineens niet zo zulke taal nazi's ;) #justsaying...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Blij dat ik gisteren de PS4 Pro (CUH72) met Spiderman voor 349eu bij amazon.de heb besteld. Net het blackfriday topic weer doorgespit en ik kom nergens een betere deal tegen.

Nu wachten tot woensdag :)

Eigenlijk wil ik BF V en PS+ wel gelijk bij kopen, maar eerst hier maar eens mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dalim schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:09:
[...]

Je hebt gelijk, ik dacht even dat er +1 extra bij kwam :F
Dan maar een extra bestellen...

Iemand dus nog tips voor girlfriend proof games? Crash/Spyro/Lego/Ratchet&Clank is al in vizier of gekocht, maar voor de rest lastig te bedenken wat er leuk is voor haar.

[ Voor 22% gewijzigd door Catorce op 23-11-2018 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Guide: Best PS4 Local Multiplayer Games

http://www.pushsquare.com...4_local_multiplayer_games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmgep
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Dalim schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:09:
[...]

Die is er ook nog niet geweest.
Ik heb het constant in de gaten gehouden gisteravond en nacht😃
Wel met 1 controller ja. Nu voor €339
Ik verwacht dat er vandaag wel betere deals gaan verschijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
Catorce schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:29:
[...]

Je hebt gelijk, ik dacht even dat er +1 extra bij kwam :F
Dan maar een extra bestellen...

Iemand dus nog tips voor girlfriend proof games? Crash/Spyro/Lego/Ratchet&Clank is al in vizier of gekocht, maar voor de rest lastig te bedenken wat er leuk is voor haar.
Rocket League misschien?
Zit zelf ook aan A Way Out te denken voor met de vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
gmgep schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:48:
[...]

Die is er ook nog niet geweest.
Ik heb het constant in de gaten gehouden gisteravond en nacht😃
Wel met 1 controller ja. Nu voor €339
Ik verwacht dat er vandaag wel betere deals gaan verschijnen!
Als je het over die Gamestop.de aanbieding met RDR2 hebt dan ga je volgens mij niet beter dan dat krijgen. Jammer dat ze alleen in Duitsland bezorgen anders had ik hem zelf gekocht.

Voor de geïnteresseerden:
https://www.gamestop.de/P...nkl-red-dead-redemption-2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
Dalim schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:56:
[...]

Als je het over die Gamestop.de aanbieding met RDR2 hebt dan ga je volgens mij niet beter dan dat krijgen. Jammer dat ze alleen in Duitsland bezorgen anders had ik hem zelf gekocht.

Voor de geïnteresseerden:
https://www.gamestop.de/P...nkl-red-dead-redemption-2
Laat je hem toch via huifkar bezorgen. KOst je iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalim
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:03:
[...]

Laat je hem toch via huifkar bezorgen. KOst je iets meer.
Het was zeker een optie geweest, jammer van de hoge* inschrijfkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
Dalim schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:17:
[...]

Het was zeker een optie geweest, jammer van de hoge* inschrijfkosten.
Net contact met de Huifkarservice gehad, en zij rekenen GEEN inschrijfgeld. Echter betaal je extra kosten hoe duurder het pakket is. De kosten voor het versturen van dit pakket komen uit op 15 euro + 12,50 verzenden naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Bij de Otto de FIFA 2019 bundel voor 349 -
Alleen is dat de cuh 71....
Die Spider-Man deal was cuh 72...
Maakt dat verschil volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 11:35
Dit lijkt toch de CUH72, of niet: https://www.saturn.de/de/...k-standalone-2495539.html
Is overigens met gratis Spiderman game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Juistem, dat is wel een type verder...
Ik heb zelf alleen liever Fifa dan Spiderman, vandaar mijn eerdere vraag.
Weet de verschillen niet zo.

EDIT: Ik lees dat die laatste versie stiller is, wat minder fan - geluiden.

[ Voor 79% gewijzigd door DavidR op 23-11-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 15:27
retroguy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:47:
Ben ik de enige met het probleem om automatisch vernieuwen van het Plus abo uit te schakelen? Ik probeer dit al enkele dagen via de Playstation store te doen, zodat ik op 18 december niet automatisch € 60 ga betalen, maar ik krijg na het klikken op de knop 'Bevestigen' steeds een pop-up met de mededeling: 'de status van je abonnement is niet gewijzigd. Probeer deze dadelijk opnieuw bij te werken'. Ja doei, ik blijf aan de gang.

Reden dat ik het automatisch verlengen wil uitschakelen is dat ik gebruik wil maken van de black Friday abonnement aanbieding voor 12 maanden. (of bij Gamemania).

En de Playstation helpdesk is beroerd te bereiken.
Uitschakelen weet ik niet, ik zou de code van Gamemania doen. Dan heeft Playstation niet je creditcard gegevens en stopt je abonoment van zelf op einddatum want ze kunnen het niet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
retroguy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:47:
Ben ik de enige met het probleem om automatisch vernieuwen van het Plus abo uit te schakelen? Ik probeer dit al enkele dagen via de Playstation store te doen, zodat ik op 18 december niet automatisch € 60 ga betalen, maar ik krijg na het klikken op de knop 'Bevestigen' steeds een pop-up met de mededeling: 'de status van je abonnement is niet gewijzigd. Probeer deze dadelijk opnieuw bij te werken'. Ja doei, ik blijf aan de gang.

Reden dat ik het automatisch verlengen wil uitschakelen is dat ik gebruik wil maken van de black Friday abonnement aanbieding voor 12 maanden. (of bij Gamemania).

En de Playstation helpdesk is beroerd te bereiken.
Als je de nieuwe 12 maanden toevoegd lijkt het me niet dat ze dan de 18e opeens nog een keer gaan afschrijven omdat dat dan niet meer de einddatum is van je PS Plus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:52

Oxigeon

En zo is dat!

MKMosselman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:49:
[...]

Uitschakelen weet ik niet, ik zou de code van Gamemania doen. Dan heeft Playstation niet je creditcard gegevens en stopt je abonoment van zelf op einddatum want ze kunnen het niet verlengen.
Hier ook nog vanalles gezocht. Maar goedkoper dan de Game-Mania vind ik hem helaas nog niet. Misschien later op de dag nog eens een prijscheck doen. Mijn abbo verloopt een dezer dagen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
Oxigeon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:58:
[...]

Hier ook nog vanalles gezocht. Maar goedkoper dan de Game-Mania vind ik hem helaas nog niet. Misschien later op de dag nog eens een prijscheck doen. Mijn abbo verloopt een dezer dagen
Ja goedkoper mag natuurlijk altijd. Keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Helaas nog geen Ps4 op de kop kunnen tikken voor een goed prijsje, ik zit dan ook heel erg te twijfelen, denken jullie dat er in de loop van de dag nog betere deals zullen opduiken of misschien rond kerst ofzo? ik kan nu bij amazon.de een ps4 zonder games voor 245 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 22:11
energydrank schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:24:
Helaas nog geen Ps4 op de kop kunnen tikken voor een goed prijsje, ik zit dan ook heel erg te twijfelen, denken jullie dat er in de loop van de dag nog betere deals zullen opduiken of misschien rond kerst ofzo? ik kan nu bij amazon.de een ps4 zonder games voor 245 halen.
Vorig jaar waren er betere deals rond deze tijd.

PS4 Pro voor €283 incl (Amazon.de)
PS4 Pro + 2 controllers + WW2 voor €377 (Mediamarkt)
PS4 Pro + 2 controllers + Fifa 18 Ronaldo Edition voor €345 (Intertoys)
PS4 Slim 1TB + Mafia 3 voor €199 (Amazon.de)
PS4 Slim 500 GB voor €188 (Intertoys)

Cyber Monday komt er ook aan. En natuurlijk kerst. Als het geen haast heeft zou je nog een maandje kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Sefaex schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:26:
[...]

Vorig jaar waren er betere deals rond deze tijd.

PS4 Pro voor €283 incl (Amazon.de)
PS4 Pro + 2 controllers + WW2 voor €377 (Mediamarkt)
PS4 Pro + 2 controllers + Fifa 18 Ronaldo Edition voor €345 (Intertoys)
PS4 Slim 1TB + Mafia 3 voor €199 (Amazon.de)
PS4 Slim 500 GB voor €188 (Intertoys)

Cyber Monday komt er ook aan. En natuurlijk kerst. Als het geen haast heeft zou je nog een maandje kunnen wachten.
Ik hoorde het al ja haha, gelukkig heeft het totaal geen haast, ik heb hem eingelijk pas nodig als Kingdom hearts 3 er is dus kan nog gerust 2 maandjes wachten :P
Daarnaast ben ik op het moment ook niet thuis en zou die dus eerst nog 2 maandjes op mij moeten wachten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:47
B-Real schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:24:
Blij dat ik gisteren de PS4 Pro (CUH72) met Spiderman voor 349eu bij amazon.de heb besteld. Net het blackfriday topic weer doorgespit en ik kom nergens een betere deal tegen.

Nu wachten tot woensdag :)

Eigenlijk wil ik BF V en PS+ wel gelijk bij kopen, maar eerst hier maar eens mee aan de slag.
Hier ook gister de PS4 Pro met Spiderman bij Amazon.de besteld. En ik heb hem vandaag al ontvangen (had om 7 uur in de ochtend besteld). Kan bevestigen dat het een CUH7216B is. Spiderman komt apart dus ik heb nu een Playstation zonder games ;(

EDIT: Ik heb een Prime account dus misschien dat het vandaar zo snel ging maar bij bestellen stond eerst PS4 delivery op 28ste.

[ Voor 9% gewijzigd door GrandDestroyer op 23-11-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:15
DigitalError schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:50:
[...]

Als je de nieuwe 12 maanden toevoegd lijkt het me niet dat ze dan de 18e opeens nog een keer gaan afschrijven omdat dat dan niet meer de einddatum is van je PS Plus ;)
Dit inderdaad. Als je de code van Game Mania toevoegt wordt je abonnement verlengd naar 18 december 2019. Dan wordt er door Sony dit jaar niks meer afgeschreven.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
GrandDestroyer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:25:
[...]

Hier ook gister de PS4 Pro met Spiderman bij Amazon.de besteld. En ik heb hem vandaag al ontvangen (had om 7 uur in de ochtend besteld). Kan bevestigen dat het een CUH7216B is. Spiderman komt apart dus ik heb nu een Playstation zonder games ;(
Dat is mooi. Dat is ook degene die ik wil ja. Bij Saturn dus dezelfde prijs nog maar dat is Duitsland :(. Ik had deze Spiderman al in mijn mandje maar besloot nog even te wachten. Ik denk al met al een goede prijs en ik wil dus wel specifiek die CUH7216B. Wordt heter maar stuk minder geluid lees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
GrandDestroyer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:25:
[...]

Oh dat is vlot!
Ik heb gisteren om 8.50 besteld, maar betaling geannuleerd en deze (om eventuele betere aanbiedingen af te wachten) gisterenavond pas betaald.
Vrij kort daarna bericht dat Spiderman onderweg is, incl. T&T code welke ik kan zien in de PostNL app maar nog geen gegevens laat zien.

Vanmorgen bericht dat ook de PS4 verzonden is, incl T&T code maar deze kan ik nog niet zien in de PostNL app.

Echter stond er zowel in de advertentie als in de mailtjes dat alles de 29e pas geleverd wordt. Heb je wellicht een Prime account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:22
Zijn die DS 4 Micro USB kabels Proprietary of zo? Van de week 1 bij de Action vandaan, en PS4 en of controller registreren helemaal niks. Terwijl de Kabel die Bij de Ps4 kwam het wel doet ook op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 16:47

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Psyonara schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:50:
Zijn die DS 4 Micro USB kabels Proprietary of zo? Van de week 1 bij de Action vandaan, en PS4 en of controller registreren helemaal niks. Terwijl de Kabel die Bij de Ps4 kwam het wel doet ook op PC.
Sommige werken inderdaad niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozero
  • Laatst online: 12-11-2024
Zijn hier mensen die vaker games in bijv. Duitsland hebben gekocht?

Is de hele game dan ook in het Duits? Dat zou voor mij wel een reden zijn om hem niet in Duitsland te bestellen.

Ook las ik dat er teksten worden veranderd of soms hele delen van de game worden verwijderd aangezien ze in Duitsland strenger zijn...

Geldt dit bijv ook voor England?
B-Real schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:33:
[...]

Oh dat is vlot!
Ik heb gisteren om 8.50 besteld, maar betaling geannuleerd en deze (om eventuele betere aanbiedingen af te wachten) gisterenavond pas betaald.
Vrij kort daarna bericht dat Spiderman onderweg is, incl. T&T code welke ik kan zien in de PostNL app maar nog geen gegevens laat zien.

Vanmorgen bericht dat ook de PS4 verzonden is, incl T&T code maar deze kan ik nog niet zien in de PostNL app.

Echter stond er zowel in de advertentie als in de mailtjes dat alles de 29e pas geleverd wordt. Heb je wellicht een Prime account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
@ozero games uit duitsland zijn gewoon in engels speelbaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozero
Goed om te horen.

En games zijn niet gecensureerd? BVijvoorbeeld red dead redemption?
Amaze86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:29:
@ozero games uit duitsland zijn gewoon in engels speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ozero schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:45:
Goed om te horen.

[...]
het schijnt tegenwoordig minder te zijn, maar ik zou, juist bij het type games als RDR even researchen als ik jou was.

Er loopt een switcht actie bij amazon, 3 games voor 100, dat durf ik zonder problemen te doen.

Aan de andere kant, is er uiteindelijk wel censuur en stoort het je heel erg, dan zet je de game op V&A en dan is het ook snel weer verholpen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
Goed om te horen.

[...]
Vaak wel. Maar daar moet je per spel even voor googlen. Bleod kan andere kleur hebben, en meer van dat spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed om te horen.

[...]
Zou je onder quotes willen reageren in plaats van erboven?

Sommige games wel, maar dat verschilt. RDR2 volgens mij niet. Via Google zijn dat soort zaken doorgaans wel terug te vinden:

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:47
B-Real schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:33:
[...]

Oh dat is vlot!

Ja ik heb een Prime account, maar ondanks dat stond de PS4 toch ook voor mij dat die op de 28ste zou komen. Maar vanavond dus maar is even lekker gamen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
GrandDestroyer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:53:
[...]

Ja ik heb een Prime account, maar ondanks dat stond de PS4 toch ook voor mij dat die op de 28ste zou komen. Maar vanavond dus maar is even lekker gamen :*)
Was jij nou de persoon met ps4 zonder games? Dan is het probleem iig niet groot.

- in de store regelmatig 'acties' games under 5 euro
- Sowieso de 'free to play games' (fortnite, world of tanks en nog diverse anderen)
- demo's
- maandje ps+ alvast nemen (wel even checken of de 'free' games de moeite waard zijn voor jou)
- maandje ps now......dat zou ik in jouw situatie doen. Misschien kan je zelfs een 1 of 2 week gratis trial doen. Vind het echt geweldig voor mensen met geen tot weinig games.

enjoy!

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 23-11-2018 12:58 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozero
bram1984 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:49:
[...]

Zou je onder quotes willen reageren in plaats van erboven?

Sommige games wel, maar dat verschilt. RDR2 volgens mij niet. Via Google zijn dat soort zaken doorgaans wel terug te vinden:

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Bedankt allemaal!
Volgens verschillende fora is hij niet aangepast.
Op de site van USK zijn niet details per spel te vinden.
Rockstar heeft zelf ook geen details gegeven op hun website.

Ik neem de gok en rij vanmiddag even naar Gamestop in Duitsland, daar is de ps4 pro met RDR2 in de aanbieding namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ozero schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:00:
[...]

Bedankt allemaal!

Ik neem de gok en rij vanmiddag even naar Gamestop in Duitsland, daar is de ps4 pro met RDR2 in de aanbieding namelijk.
Zo te zien zit er inderdaad geen censuur in RDR2. Veel plezier ermee alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 00:07
ozero schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:00:
[...]

Bedankt allemaal!

In de webshop is deze al een paar uur uitverkocht, misschien eerst even bellen of ze hem daar op voorraad hebben? Ik ben anders ook wel geïnteresseerd maar heb vandaag geen tijd om daarheen te rijden, ondanks dat ik er maar 30 minuten vanaf woon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
GrandDestroyer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:53:
[...]

Met een beetje geluk is die van mij er dan misschien morgen wel. Ik heb pas gisterenavond betaald, dus wellicht daarom niet verwerkt.

Ik vond het al gek dat ik gisteren/vandaag de track&trace code al kreeg voor iets wat ik pas volgende week zou gaan ontvangen, meestal is dat niet zo ver van te voren toch?

En ach, ik zit al een half jaar te wachten op een goede aanbieding. Die paar dagen extra wachten kunnen er nog wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozero
Ebbao schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:04:
[...]

In de webshop is deze al een paar uur uitverkocht, misschien eerst even bellen of ze hem daar op voorraad hebben? Ik ben anders ook wel geïnteresseerd maar heb vandaag geen tijd om daarheen te rijden, ondanks dat ik er maar 30 minuten vanaf woon :(
Op de site kan je bekijken in welke winkels ze een voorraad hebben.
Via de webwinkel is hij inderdaad uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
ozero schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:09:
[...]

Op de site kan je bekijken in welke winkels ze een voorraad hebben.
Via de webwinkel is hij inderdaad uitverkocht.
Ik zie het! Filiaal bij mij in de buurt heeft ook nog voorraad zo te zien, misschien toch maar iets proberen te regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 11:01

Bluebe

Roar

Ebbao schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:32:
[...]

Ik zie het! Filiaal bij mij in de buurt heeft ook nog voorraad zo te zien, misschien toch maar iets proberen te regelen..
Als het filiaal op groen staat zouden ze voorraad moeten hebben? Ik woon 40 minuutjes van de locatie in Kleve af en zit te twijfelen of ik heen moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
Bluebe schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:49:
[...]

Als het filiaal op groen staat zouden ze voorraad moeten hebben? Ik woon 40 minuutjes van de locatie in Kleve af en zit te twijfelen of ik heen moet rijden.
Verfugbar betekent inderdaad beschikbaar, maar ik weet niet hoe vaak die status wordt bijgewerkt natuurlijk.
Kleve is voor mij ook de dichtstbijzijnde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Bel je ze?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
[...]

Bij Kleve is het inmiddels uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:58:
Ben ondertussen al naar Game Mania geweest met mijn oude v1 controller. Enkele weetjes:
* De actie geldt eigenlijk pas vanaf vrijdag. Ik heb dan ook nog geen nieuwe controller meegekregen, maar enkel een reservatie-bewijs. Dit doet me vermoeden dat Sony toch op een of andere manier ook in deze actie zit.
...
* De Fortnite bundel kon ik ook niet kiezen omdat die zogezegd niet mee doet met de Black Friday actie.
Even mezelf quoten. Daarnet mijn nieuwe controller gaan oppikken. Ik kreeg direct te horen dat de Fortnite bundel blijkbaar toch ook meedoet met de actie, en ik kon dus die bundel meekrijgen ipv enkel de controller, en dat dus tegen dezelfde prijs (€9.98).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
na pijnlijk lang wachten en nadenken toch ook bezweken, trotse eigenaar van een ps4, Direct Bloodborne er ook maar bij gepakt (die wou ik al superlang spelen :P ) nu nog wachten tot februari tot ik erop kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
Twixie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:34:
[...]

Even mezelf quoten. Daarnet mijn nieuwe controller gaan oppikken. Ik kreeg direct te horen dat de Fortnite bundel blijkbaar toch ook meedoet met de actie, en ik kon dus die bundel meekrijgen ipv enkel de controller, en dat dus tegen dezelfde prijs (€9.98).
Is die bundel dan wel met de V2 versie van de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer RPG sweetness :*)

En nog een!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
RDR2 uit Duitsland is zonder censuur en in het Engels, veel spellen in Duitsland zijn alleen met Duitse taal, zou er in ieder geval geen gewoonte van maken daar alles te kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 15:25
Zo, mijn nieuwe controllertjes op mogen halen (oude DS4 en X1 controller ingeleverd)...
Red vs blue
Klaar voor Red vs Blue potjes :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Finraziel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:14:
Zo, mijn nieuwe controllertjes op mogen halen (oude DS4 en X1 controller ingeleverd)...
[Afbeelding: Red vs blue]
ik ga morgen kijken of er nog wat over is bij de gamemania, maar hoop idd met een nieuwe ps4 en xb1 controller weg te lope ndaar (en jaartje ps plus) :)

Maar ik kan me voorstellen dat met deze acties de joypadjes rap uitverkocht raken (al dan niet expres), en al helemaal de leuke kleurtjes (ik heb momenteel 2 zwarte een witte en een rode.......dus mijn oude v1 zwarte omruilen is voor iedereen lekker duidelijk :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 23:51
Ik twijfel ook of ik mn zwarte dualshock zou inruilen voor een leukere kleur.
Anderzijds, ik vind het toch wel netjes als mn controller dezelfde kleur heeft als de console. Keuzes... :X

De kortingen op de slim en de pro vallen echt wel tegen. De PS4 is al 5 jaar uit, de markt raakt dus redelijk verzadigd. Je zou toch verwachten dat Sony stilaan de markt gaat afromen met lagere prijzen.
Niet dus, integendeel. Het afgelopen jaar heeft Sony de prijs zo conservatief hoog gehouden, dat de huidige black friday kortingen koopjes lijken. Vorig jaar kreeg je nog eens 50 euro extra korting...

Ik had gehoopt om een CUH72 te scoren onder 300 euro.
Geen geluk dus. Mijn stofzuigertje mag nog werken tot 2020 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
Finraziel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:14:
[Afbeelding: Red vs blue]
Gaaf. Blijft toch een vreemd goeie deal dat ze die omruil doen bij Gamemania.
Denken ze nu echt die oude V1 versies zo makkelijk kwijt te raken daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Lekker fancy die kleurtjes! :)

De aanbiedingen met Pro's zijn/waren beperkt, maar ik heb er toch echt één (een CUH72) gescoord voor 319eu en Spiderman voor 29eu. Totaal 348eu.
Tja, het is niet de 285eu van vorig jaar en ook boven de 300eu maar alsnog wel een veel lagere prijs dan de afgelopen tijd.

Dat ze de prijzen niet verder verlagen is hier al meermaals voorbij gekomen, het apparaat verkoopt als een trein dus welke reden zou Sony hebben om de prijs te verlagen?

EDIT: vlug zijn, hier wordt gelinkt naar een bundel van 339eu: https://gathering.tweaker...message/57194327#57194327
(niet gecheckt of dit een CUH72 is, maar waarschijnlijk niet...)

[ Voor 18% gewijzigd door B-Real op 23-11-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
MKMosselman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:39:
[...]

Gaaf. Blijft toch een vreemd goeie deal dat ze die omruil doen bij Gamemania.
Denken ze nu echt die oude V1 versies zo makkelijk kwijt te raken daarna?
Mijn aanname hierover is de wet van de grote getallen 'casual' huis moedertjes die bij de gamemania voor jantje een ps4 halen en dan denken
'acht doe er maar een 2e controller bij'
verkoper: 'dat is dan 60 (65?) euro
hm: 'kan dat niet goedkoper?'
verkoper: 'ja hoor 2e hands voor 40-45 euro'
mevrouw: 'oh verkocht'
ka-ching!

Denk dat dit uberhaupt het business model van gamemania is.........af en toe hebben ze leuke deals maar verder zal ik er niet veel nieuw en ook niet 2e hands halen.

maar nu ga ik er dus wel even langs :> O-)

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 53 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.