Ik heb nog steeds OG PS4 waar ik vrijwel dagelijks op speel. Inmiddels ook een flinke backlog opgebouwd. Op zich zou ik best een PS5 willen, maar ik zie er geen noodzaak toe. Genoeg spellen op de PS4 om te spelen.
Daarbij wil ik een controller met paddles. Maar aangezien dat ding voor de PS5 ongeveer net zoveel kost al een halve PS5 vind ik dat nogal, tja, prijstechnisch onverantwoord. Ik weet dat je een PS4 controller kan aansluiten op de PS5, maar dan kan je alsnog alleen PS4 spellen spelen.
Het hele grafische verhaal vind ik niet heel interessant. Aangezien ik toch speel op een FHD 27" monitor die ik ook gebruik voor mijn gedateerde gamebak. Die kan geen 4k gaming aan en ik heb ook weinig zin om een monitor te kopen alleen voor een PS5.
Dus voor mij is het vooral een financiële kwestie. Daarnaast eigenlijk gewoon desinteresse. Enige wat ik graag zou willen spelen op de PS5 is Space Marine 2 en de Silent Hill 2 remake. Maar daar wacht ik al zo lang op, dat een paar jaar extra er ook nog wel bij kan.
En sindskort heb ik ook een Switch. En daar zijn ook leuke spellen op (Zelda BotW, Mario spellen en This War of Mine complete edition).
[
Voor 6% gewijzigd door
Vrijdag op 07-03-2024 18:30
]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!