• jimmevs
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 21-04 11:56
*knip, enquete-spam*

[Voor 95% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2021 13:49]

Nou, gisteren eens met Nazi Zombie Army 4 begonnen. Dat is best leuk. Tot nu toe alleen solo, maar heeft wel behoorlijke Left 4 Dead vibes :)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:10
dvd-linden schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:45:
Ik heb ook nog echt niet het idee dat ik een PS5 mis.
Gedlt voor mij ook, PS5 aanschaf schuif ik ook naar achter en daarbij ook de TV en AVR upgrade. Sowieso ben ik nu ook op PS4 al een tijdje uitgespeeld. Heb net nog Fenyx Rising besteld, die lijkt mij nog wel leuk om te spelen, maar daarna is er niet echt iets wat ik nog wil spelen op 't moment. Twijfelgevallen als de Mass Effect remaster en Biomutant komen toch ook nog voor PS4 uit.

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:29
Kwistnix schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:52:
[...]

Gedlt voor mij ook, PS5 aanschaf schuif ik ook naar achter en daarbij ook de TV en AVR upgrade. Sowieso ben ik nu ook op PS4 al een tijdje uitgespeeld. Heb net nog Fenyx Rising besteld, die lijkt mij nog wel leuk om te spelen, maar daarna is er niet echt iets wat ik nog wil spelen op 't moment. Twijfelgevallen als de Mass Effect remaster en Biomutant komen toch ook nog voor PS4 uit.
Ik heb nog zoveel oudere games te spelen: NieR: Automata GOTY, Everybody's Golf, South Park the Fractured but Whole, Ni No Kuni 2, Detroit Become Human (een vriend zit me steeds te "pushen" dat ik die nou echt eens moet spelen), Dark Souls 3 GOTY, Dead Cells, Red Dead Redemption 2, wellicht Days Gone en nog een aantal games die ik voor een tweede keer wil doorlopen (FFVII, Sekiro, the Last of Us 2, Uncharted 4). En dan vergeet ik zelfs nog een paar PS3 games (waaronder de eerste Ni No Kuni) die ik nog heb liggen. En zo wil ik ook heel graag Bioshock 1 nog eens doorspelen en Bioshock 2 nog eens spelen (over Infinite heb ik mijn twijfels).

Dus ja, ik weet nu al niet waar ik die tijd vandaan moet halen om dat allemaal te spelen. En aangezien ik voor al deze games nou niet per se een PS5 nodig heb, heb ik zoiets van 'laat die koop nog maar even zitten'. Niet dat die nou echt goed te krijgen is of zo haha.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Hier hetzelfde. Heb met de PS5 helemaal niet dat FOMO wat ik met de PS4 wel had. Nog zo'n enorme backlog op zelfs de PS3 nog, ik ben voorlopig nog wel even bezig. Ben ook niet echt een hele snelle gamer dat scheelt wel. Zo moet ik Witcher 3 nog steeds uitspelen (zit op ongeveer 80% ofzo)

/edit: Hoe kom ik aan een PS4 Pro tag? Ik heb daar werkelijk nog nooit wat over gezegd :?

[Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 10-04-2021 13:36]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:59
Vrijdag schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:35:

/edit: Hoe kom ik aan een PS4 Pro tag? Ik heb daar werkelijk nog nooit wat over gezegd :?
Tijd om er 1 aan te schaffen dus
Vrijdag schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:35:
Hoe kom ik aan een PS4 Pro tag?
Misschien mis ik iets maar wat is een PS4 Pro tag?

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:42
Superkiwi schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:41:
[...]

Misschien mis ik iets maar wat is een PS4 Pro tag?
Dan mis je iets ja, jij hebt er ook één. :+

Het zijn de tags onder je naam, en specifiek bij jou onder je "Hoi doei".

PSN: Redrafted

Oh leuke tag!
Gefeliciteerd met je nieuwe tag @Vrijdag *O* oOo

Laatste tijd trouwens Diablo III weer eens opgepakt en wat draait dat soepel op de Pro zeg! (laatste keer dat ik het speelde was 2016, nog de originele PS4)
Laadtijden zijn supersnel en ondanks dat het constant érg druk is in beeld met getalletjes, ontploffingen, laserbeams, kleurtjes en weet ik veel wat meer blijft de fps heerlijk steady, zelf met 2 spelers in couch co-op.

[Voor 77% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2021 16:15]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

maartend schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:38:
[...]

Tijd om er 1 aan te schaffen dus
Subliminale reclame! Dacht ik dat ik er vanaf was met adblockers :+

Superkiwi schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:16:
Oh leuke tag!
Gefeliciteerd met je nieuwe tag @Vrijdag *O* oOo
Jij ook gefeliciteerd 8) *O*

• Stef120
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:31
Officiële trailer van Subnautica: Below Zero is er!

Release is 14/05/2021 en ook direct voor oa PS4 & PS5 oOo

[Voor 1% gewijzigd door Stef120 op 13-04-2021 19:00. Reden: Broken link]

PS4 update, 8.50.

Ik mis de performance upgrades ;(

Nou dat updaten ging even mis hier :/
Bij opstarten bleef een blauw scherm hangen, alleen het verwijderen van de stroomkabel hielp. Opnieuw aangesloten, PS4 vraagt om Dualshock via de kabel aan te sluiten en op de PS knop te drukken > werkt niet, Dualshock gaat niet aan. Wederom stroomkabel verwijderd, daarna ging de PS4 eindelijk normaal aan.
Toen via "i" de update willen doorvoeren. "Cannot download", onbekende error.
Dus maar weer opnieuw opgestart en toen begon eindelijk de download.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-11 15:45

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Tekken 7 is nu ook maar een tientje btw.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• DUBWiSE
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 27-11 16:01

DUBWiSE

Feeling irie

Hier ook totaal geen haast met de aanschaf van een PS5. Heb een flinke PS4 backlog, die zelfs nog PS3 games (remasters) bevat. Laatste game die ik gespeeld heb is Bioshock 2, vandaag begonnen aan AC: Syndicate. Verder heb ik o.a. Bioshock Infinite, Watch Dogs, The Talos Principle, Shadow of the Tomb Raider, Grim Fandango Remastered, Uncharted (3 &) 4, Spider-Man en Beyond: Two Souls nog op de plank liggen. Daarnaast wil ik in ieder geval RDR 2, TLoU 2, Detroit: Become Human en Cyberpunk 2077 nog spelen. Tel daarbij op een sloot aan PS Plus en Play at Home games waar ik nog doorheen kan bladeren, dus ik ben voorlopig nog wel even zoet. Houd tegenwoordig eigenlijk ook niet meer zo goed bij wat er allemaal aan nieuwe games uit komt, dus ik weet ook niet wat ik mis. Tel daarbij op de slechte verkrijgbaarheid en het lelijke/lompe design van de PS5 en ik zie mezelf op z'n vroegst pas in het najaar van 2022 een PS5 aanschaffen. Speel verder nog GT: Sport met een groep vrienden, daarvan is de opvolger ook nog niet in zicht dus ook daar geen druk :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Toen de PS4 Pro uit kwam waren er ook veel mensen die hard riepen er geen behoefte aan te hebben 'want geen 4K TV' enzo. Je kon er moeilijk omheen dat de PS4 Pro in z'n geheel veel betere performance bood, ook met hogere framerates op 1080p. Je ziet nu hetzelfde met de PS5. De PS5 is een kanon als PS4 :) Dus ook als je voorlopig alleen PS4 games speelt is het een grote upgrade. Mijn backlog van PS4 is ook aanzienlijk, maar dat maakt de upgrade eerder aantrekkelijker dan minder aantrekkelijk. Wordt ie in ieder geval gebruikt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 10:58

thunder8

Het gedonder begint weer.

Exirion schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:17:
Toen de PS4 Pro uit kwam waren er ook veel mensen die hard riepen er geen behoefte aan te hebben 'want geen 4K TV' enzo. Je kon er moeilijk omheen dat de PS4 Pro in z'n geheel veel betere performance bood, ook met hogere framerates op 1080p. Je ziet nu hetzelfde met de PS5. De PS5 is een kanon als PS4 :) Dus ook als je voorlopig alleen PS4 games speelt is het een grote upgrade. Mijn backlog van PS4 is ook aanzienlijk, maar dat maakt de upgrade eerder aantrekkelijker dan minder aantrekkelijk. Wordt ie in ieder geval gebruikt.
Dat geloof ik meteen. Maar ik zie bij vrienden toch ook wel de nodige problemen met de hardware van de PS5 of de controller. Een persoon had al binnen 2 weken een controller waarvan de accu al defect was, een adaptive trigger al niet meer werkte en een ander had behoorlijk wat problemen met vastlopers. En wat ik links en rechts lees, zijn dat geen uitzonderingen.

Vaak is de eerste editie van een nieuwe console niet vrij van kinderziektes. Om over de beschikbaarheid nog maar even te zwijgen. Persoonlijk wil ik er pas 1 kopen, als de eerste revisie er komt en deze fatsoenlijk beschikbaar is. Ik heb geen haast, mijn 4 Pro is nog redelijk nieuw en als de eerste revisie van de PS5 goed beschikbaar is, zal ik zeker niet twijfelen om deze te kopen. Maar zoals ik al zei, dat is persoonlijk en eenieder zal andere redenen hebben om juist wel of niet te kopen. :)

PSN-ID: Thunder76nl

• RaijRaij
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 17:02
Problemen zul je altijd houden. Zoals jij vrienden hebt waarvan de controller stuk ging of de console lastig doet zo heb ik er die nergens last van hebben. Ik heb vrijwel elke console op release gehaald en nog nooit vanaf het begin problemen gehad(na een paar jaar gebruik wel overigens maar dat vind ik acceptabel)

Wel koop ik meteen een slim versie als deze uit zou komen van de 5(mits ik een vorkheftruck kan lenen om de huidige ps5 weer mijn huis uit te tillen)

PSN: raysmook Stadia: RaijRaij XBOX: RaijRaij

Acties:
  • +5Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:17:
Je ziet nu hetzelfde met de PS5. De PS5 is een kanon als PS4 :)
Ik zou gelijk een PS5 kopen hoor, áls ze normaal beschikbaar zouden zijn in de winkel.
Ik ga niet constant het schaarse aanbod in de gaten houden en/of telegram groepjes toevoegen om maar te hopen er één te kunnen bemachtigen. Totdat ze normaal in de winkel te verkrijgen zijn voldoet mijn PS4 Pro meer dan prima. En ja, ik weet dat het nog érg lang gaat duren ;)

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Is er tegenwoordig niemand meer die een ps4 pro zoekt 2e hands?
Die van mij staat al paar week te koop, maar geen enkele reactie erop.

Je 1 of 2 keer iemand gehad die het wel wil kopen voor 100 of 200.

Hoe merken jullie dat met de de verkoop?

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13:20
G.Scholtens schreef op donderdag 29 april 2021 @ 14:41:
Die van mij staat al paar week te koop, maar geen enkele reactie erop.

Je 1 of 2 keer iemand gehad die het wel wil kopen voor 100 of 200.

Hoe merken jullie dat met de de verkoop?
Volgens mij gingen de PS4 Pro's ook voor €200 van de hand, lijkt me zelf ook een prima prijs voor een product van een aantal jaren oud met een verkoop prijs van €400?

Die van mij is voor 150 weggegaan, weliswaar was daar de Disc lezer wel van defect...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-11 12:27

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

G.Scholtens schreef op donderdag 29 april 2021 @ 14:41:
Ik zoek er toevallig eentje, en ben jouw advertentie tegengekomen. Je vraagt er (naar mijn mening) veel teveel voor, simpel.

Er zitten een hoop spelletjes bij, maar niet mijn genres. Die intresseren mij dus niks (daarbij kost een tweedehands spelletje max vijftien euro). Als ik daarnaast al een refurbished ps4 PRO kan kopen, mét garantie voor 175 euro minder, dan is je vraagprijs veel te hoog. Dan koop ik die liever die, en koop daar spellen bij die ik wél leuk vind. Ben ik nog steeds goedkoper uit..Overigens zou ik, áls ik al jouw vraagprijs zou overwegen nóg eerder een ps5 overwegen.

De prijs moet voor een tweedehands apparaat wel ophouden rond de 200 euro... Vergeet ook niet dat straks de markt overspoelt gaat worden als de PS5 goed verkrijgbaar is. Die prijzen gaan echt nog wel zakken. En ik heb geen haast...

Ik verwacht dat veel mensen op deze manier redeneren, en daarom je advertentie links laten liggen.

[Voor 8% gewijzigd door Question Mark op 29-04-2021 17:19]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• G.Scholtens
  • Nu online
Question Mark schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:15:
[...]

Ik zoek er toevallig eentje, en ben jouw advertentie tegengekomen. Je vraagt er (naar mijn mening) veel teveel voor, simpel.

Er zitten een hoop spelletjes bij, maar niet mijn genres. Die intresseren mij dus niks (daarbij kost een tweedehands spelletje max vijftien euro). Als ik daarnaast al een refurbished ps4 PRO kan kopen, mét garantie voor 175 euro minder, dan is je vraagprijs veel te hoog. Dan koop ik die liever die, en koop daar spellen bij die ik wél leuk vind. Ben ik nog steeds goedkoper uit..Overigens zou ik, áls ik al jouw vraagprijs zou overwegen nóg eerder een ps5 overwegen.

De prijs moet voor een tweedehands apparaat wel ophouden rond de 200 euro... Vergeet ook niet dat straks de markt overspoelt gaat worden als de PS5 goed verkrijgbaar is. Die prijzen gaan echt nog wel zakken. En ik heb geen haast...

Ik verwacht dat veel mensen op deze manier redeneren, en daarom je advertentie links laten liggen.
Ja is een vraagprijs, maar 400 moet toch te doen zijn zou je zeggen met alles? Kom ze ook tegen van 300 met 1 controller en een spelletje.

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-11 12:27

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

G.Scholtens schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:52:
[...]
Ja is een vraagprijs, maar 400 moet toch te doen zijn zou je zeggen met alles?
Ik weet niet, maar je begon je verhaal dat je advertentie al weken staat en je geen enkele bieding krijgt die ook maar in de buurt van je vraagprijs komt. Ik denk dat daarmee je vraag wel beantwoord wordt...

Voor 300 kan ik al een refurbished PS4 pro met garantie kopen (2 controllers). En er is niemand die 150 gaat geven voor 11 spelletjes die hij niet wil. Tweedehands kost een game ook maar een tientje..

[Voor 54% gewijzigd door Question Mark op 29-04-2021 19:06]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja is een vraagprijs, maar 400 moet toch te doen zijn zou je zeggen met alles?
Nou, niet dus. Je kunt het blijven denken, maar dan raak je dat ding nooit kwijt. De markt bepaalt, niet jij.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Even een vraagje voor de Walking Dead kenners.

Mijn nichtje wil graag deze game hebben voor haar verjaardag:

The Walking Dead - Season 3: A New Frontier - PS4
https://www.bol.com/nl/p/...ier-ps4/9200000064785285/

Maar nu zie ik dat er ook een: Telltales The Walking Dead the Definitive Series is.
pricewatch: The Walking Dead: The Definitive Series, PS4

Volgens de omschrijving: The Telltale Definitive Series bevat alle 4 seizoenen, 400 dagen DLC en The Walking Dead: Michonne

Zit in die versie dan ook de de game die mijn nichtje graag wilt spelen of zijn New Frontier en Telltale 2 verschillende game(series)?

[Voor 12% gewijzigd door Greatsword op 30-04-2021 13:55]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 27-11 09:18

lasharor

7 december 2004

[...]

Ja is een vraagprijs, maar 400 moet toch te doen zijn zou je zeggen met alles? Kom ze ook tegen van 300 met 1 controller en een spelletje.
Als ik naar die advertentie kijk zou ik voor dat bedrag doorsparen voor de PS5 en gebruik maken van die games die je daar al standaard bij krijgt.

Ik had ook een poging gedaan op marktplaats. Maar ik ga echt niet +150 EUR neerleggen voor een console die snel in relevantie zal verliezen.

Wat mij betreft:

PS4 base: 100 EUR
PS4 PRO: 150 EUR

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Greatsword schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:54:
Even een vraagje voor de Walking Dead kenners.

Mijn nichtje wil graag deze game hebben voor haar verjaardag:

The Walking Dead - Season 3: A New Frontier - PS4
https://www.bol.com/nl/p/...ier-ps4/9200000064785285/

Maar nu zie ik dat er ook een: Telltales The Walking Dead the Definitive Series is.
pricewatch: The Walking Dead: The Definitive Series, PS4

Volgens de omschrijving: The Telltale Definitive Series bevat alle 4 seizoenen, 400 dagen DLC en The Walking Dead: Michonne

Zit in die versie dan ook de de game die mijn nichtje graag wilt spelen of zijn New Frontier en Telltale 2 verschillende game(series)?
De Definitive Series bevat ook A New Frontier, maar soms willen gamers om een bepaalde reden een bepaalde versie van een game (trophies/achievements).
Als het om het hele verhaal gaat is de Definitive Series de betere/completere optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 13:16
lasharor schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:59:
[...]

Als ik naar die advertentie kijk zou ik voor dat bedrag doorsparen voor de PS5 en gebruik maken van die games die je daar al standaard bij krijgt.

Ik had ook een poging gedaan op marktplaats. Maar ik ga echt niet +150 EUR neerleggen voor een console die snel in relevantie zal verliezen.

Wat mij betreft:

PS4 base: 100 EUR
PS4 PRO: 150 EUR
Eens. En die prijzen zullen zich steeds vaster aftekenen wanneer hordes gamers hun oude consoles willen verkopen om de nieuwe ps5 te bekostigen. Een ps5 die hopelijk naar het einde van het jaar beter en beter beschikbaar zal worden. Minder dan 150 euro voor een ps4 pro zie ik zelfs dan nog niet gebeuren, het blijft immers een mooi competent toestel, en 150 euro is een halve switch bvb.

Er zit nog wel wat leven in de ps4 pro voor de iets minder veeleisende gamer die simpelweg een lichte upgrade zoekt om onze gigantische ps4 backlogs uit te spelen :Y) , en die voorlopig voor wat voor reden dan ook nog niet aan de ps5 wil (design, brakke interface, bugs, te weinig echte next-gen games, ...)

Denk dat het voor mezelf ook zoiets wordt. Ergens nog een tweedehands ps4 pro aan +-150 euro, voor aan een tweede tv/andere locatie. Nauwelijks een echte uitgave, de prijs van 2 nieuwe games ongeveer. En daarmee nog minstens tot april/mei volgend jaar trekken. Backlogs spelen, en dan een ps5 aanschaffen met een aantal echte next gen titels (voorlopig enkel Miles Morals, en Ratchet and Clank die echt de moeite zijn)

Speelt ook mee dat het design van de ps4 en ps4 pro >>>>> design ps5. Misschien wacht ik wel op de ps5 slim die zonder brak voetje kan opgesteld worden. Gewoon op z'n kant. |:( :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online
Blijkbaar is Horizon Zero Down nu gratis op PS4 tot 14 mei!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-11 15:42
Zijn er nog mensen opzoek naar die back button attachement?
Bij toeval kwam ik iets tegen op AliExpress en deze voor die paar euro (net geen 7) direct besteld.
Ondertussen binnen en ik moet zeggen dat het nog best prima werkt eigenlijk.
Was niet duur en kan die periode tot de PS5 hier staat prima overbruggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Nu online
Moet ik nog iets doen / rekening mee houden als ik mijn ps4 verkoop? Iemand wil mijn pro overnemen en heb bijna alle games uit de PS Plus. En wil deze ook weer gaan gebruiken zodra ik een ps5.

Savegames opslaan in cloud of USB denk ik?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 11:08
G.Scholtens schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:07:
Moet ik nog iets doen / rekening mee houden als ik mijn ps4 verkoop? Iemand wil mijn pro overnemen en heb bijna alle games uit de PS Plus. En wil deze ook weer gaan gebruiken zodra ik een ps5.

Savegames opslaan in cloud of USB denk ik?
Als je plus hebt kun je je savegames opslaan in de cloud. Daarna je playstation gewoon formateren en deactiveren in je playstation account. De snelle format is in principe al goed genoeg, maar als je je daar niet goed bij voelt kun je ook de grondige formatering uitvoeren.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:11:
[...]

Als je plus hebt kun je je savegames opslaan in de cloud. Daarna je playstation gewoon formateren en deactiveren in je playstation account. De snelle format is in principe al goed genoeg, maar als je je daar niet goed bij voelt kun je ook de grondige formatering uitvoeren.
Bedankt. Mijn plus verloopt wel over een maand dacht ik. Maar alles blijft toch zodra ik hem weer verleng?

Acties:
  • 0Henk 'm!
G.Scholtens schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:23:
[...]

Bedankt. Mijn plus verloopt wel over een maand dacht ik. Maar alles blijft toch zodra ik hem weer verleng?
Savegames naar de cloud, je PS4 formatteren en klaar :) Alles wat je al had via Plus kan je later alsnog gebruiken. Afhankelijk van welk platform je dan speelt natuurlijk, maar op de site kan je in elk geval zien wat er op jouw naam staat. Je kan dan ook nog spellen claimen, handig voor als je geen console (meer) hebt maar ze niet wil missen voor later.

Acties:
  • 0Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:06:
Zijn er nog mensen opzoek naar die back button attachement?
Zijn de officiële overigens niet alweer gewoon leverbaar? De laatste tijd zie ik die regelmatig ook passeren in reclames/ads van o.a. MediaMarkt, GameMania, e.d.
Best wel vreemd, die dingen zijn echt minstens een jaar totaal onvindbaar geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik heb vorige week Subnautica weer eens opgepakt en het is eigenlijk bizar hoe slecht die game draait op de Pro, terwijl er zelfs 'PS4 Pro enhanced' op het doosje staat.
Framedrops, pop-up op slechts enkele (tientallen) meters, zaken die traag ingeladen worden, blue screen crashes.....
Het is dat de game zo leuk en verslavend is, anders had ik 'm al snel weggelegd denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 10:08

En geruchten dat deze volgende maand in Plus zit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• BruceWayne
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-11 11:12

BruceWayne

Heeft een alterego

Door een operatie zit ik een tijdje inmobiel thuis en wil dus weer wat oude PS4 games oppakken. Echter maakt mijn PS4 behoorlijk wat herrie. Wat is volgens jullie de beste manier om deze schoon te krijgen? Heeft een tijd stilgestaan, dus verwacht dat er wel wat stof her en der zit. Gewoon met de perslucht er over of is er een speciale techniek? Op Youtube zie ik mensen alles uit elkaar schroeven, is dat ook hoe jullie dat doen? Of is dat wat overkill?

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-11 15:45

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

BruceWayne schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:44:
Door een operatie zit ik een tijdje inmobiel thuis en wil dus weer wat oude PS4 games oppakken. Echter maakt mijn PS4 behoorlijk wat herrie. Wat is volgens jullie de beste manier om deze schoon te krijgen? Heeft een tijd stilgestaan, dus verwacht dat er wel wat stof her en der zit. Gewoon met de perslucht er over of is er een speciale techniek? Op Youtube zie ik mensen alles uit elkaar schroeven, is dat ook hoe jullie dat doen? Of is dat wat overkill?
Ik heb die van mij gewoon opengeschroefd ( 2 schroefjes). Vervolgens alleen de fan en alles daaromheen schoongemaakt.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• BruceWayne
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-11 11:12

BruceWayne

Heeft een alterego

LuckyLuke schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:50:
[...]

Ik heb die van mij gewoon opengeschroefd ( 2 schroefjes). Vervolgens alleen de fan en alles daaromheen schoongemaakt.
Duidelijk. Dan ga ik daar zo maar eens mee aan de slag. Garantie is toch al lang verlopen.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
Mijn zoon wil graag voor zijn verjaardag een PS4 en nu zie ik dat ipv de prijzen dalen juist aan het stijgen zijn. Een nieuwe is via marktplaats zelfs bijna even duur, terwijl als ik zoek einde vorig jaar en begin dit jaar ze zelfs voor onder de 200euro weggingen (iig de Slim versie). Wat is wijsheid, hem nog even geduld laten hebben of juist niet. Wat is jullie visie hierop?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 27-11 18:25
jongetje schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 19:32:
Mijn zoon wil graag voor zijn verjaardag een PS4 en nu zie ik dat ipv de prijzen dalen juist aan het stijgen zijn. Een nieuwe is via marktplaats zelfs bijna even duur, terwijl als ik zoek einde vorig jaar en begin dit jaar ze zelfs voor onder de 200euro weggingen (iig de Slim versie). Wat is wijsheid, hem nog even geduld laten hebben of juist niet. Wat is jullie visie hierop?
Tsja, er is gewoon veel vraag naar consoles en het aanbod (nieuw) is laag.
Een nieuwe ps4 slim aanschaffen voor ruim 300 euro is natuurlijk aan de hoge kant. Maar als je er veel plezier aan beleeft…

Geen plannen om uiteindelijk toch een ps5 te kopen? Welke tv heb je en welke games gaat hij spelen? Misschien is tijdelijk gebruik van de PsNow streaming dienst op een pc een overbrugging?

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10:26
Voor 100 euro meer heb je een ps5 digital... heb de mijne toen voor170 verkocht ofzo..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Beavbusi schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 23:13:
Voor 100 euro meer heb je een ps5 digital... heb de mijne toen voor170 verkocht ofzo..
En voor 100 minder een Series S, zou ook nog een optie zijn.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10:26
Exorcist schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 07:43:
[...]

En voor 100 minder een Series S, zou ook nog een optie zijn.
Dan een ps4 ? ;)

Maar is inderdaad dezelfde prijs als een PS4. Dan zou ik het wel weten.

[Voor 15% gewijzigd door Beavbusi op 01-07-2021 10:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XenRave
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 26-11 13:45
Beste mede-tweakers,

Ik geniet al een hele tijd van mijn PS4 Pro en vermoed dat ik deze voorlopig ook nog wel flink zal blijven gebruiken. Mijn schijfruimte (1 Tb) is echter een irritatiepunt aan het worden, ik moet constant games verwijderen voordat ik weer nieuwe kan downloaden (gaat best rap met die 'gratis' PS+ games elke maand). Dus ik denk dat het tijd wordt om uit te breiden met een externe harde schijf. Nu vroeg ik mij af, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb al uitgezocht dat er wat limitaties zijn (minimaal usb 3.0 en hij moet tussen de 250gb en 8tb zijn). Zijn er verder nog do's of dont's op dit vlak?

Oh ja, ik weet dat er 'speciale ps4 externe harde schijven' bestaan met zelfs een officieel Playstation logo erop, dus de makkelijkste optie is natuurlijk gewoon een van die aanschaffen. Echter, ik zou natuurlijk geen echte tweaker zijn als ik simpelweg voor de commerciële (oftewel onnodig dure) variant ga 💁🏼

Acties:
  • +1Henk 'm!
Je weet dat je niet per se alle geclaimde ps+ games direct hoeft te downloaden he ;)
Ze blijven gewoon in je bibliotheek staan waar ze geen ruimte innemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:59
XenRave schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:20:
Beste mede-tweakers,

Ik geniet al een hele tijd van mijn PS4 Pro en vermoed dat ik deze voorlopig ook nog wel flink zal blijven gebruiken. Mijn schijfruimte (1 Tb) is echter een irritatiepunt aan het worden, ik moet constant games verwijderen voordat ik weer nieuwe kan downloaden (gaat best rap met die 'gratis' PS+ games elke maand). Dus ik denk dat het tijd wordt om uit te breiden met een externe harde schijf. Nu vroeg ik mij af, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb al uitgezocht dat er wat limitaties zijn (minimaal usb 3.0 en hij moet tussen de 250gb en 8tb zijn). Zijn er verder nog do's of dont's op dit vlak?

Oh ja, ik weet dat er 'speciale ps4 externe harde schijven' bestaan met zelfs een officieel Playstation logo erop, dus de makkelijkste optie is natuurlijk gewoon een van die aanschaffen. Echter, ik zou natuurlijk geen echte tweaker zijn als ik simpelweg voor de commerciële (oftewel onnodig dure) variant ga 💁🏼
J einterne hdd vervangen door een van 2TB en dan je oude interne in een kastje doen en aansluiten als externe. En niet alles downloaden, maar enkel de games die je gaat spelen

Acties:
  • 0Henk 'm!
XenRave schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:20:
Beste mede-tweakers,

Gewoon een 2tb schijfje er in doen en de Plus spellen claimen via de site. Hoef je ze ook niet meteen te installeren :)

Als je dan nog niet uitkomt kan je er altijd nog een externe schijf aan hangen voor de single player spellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XenRave
Superkiwi schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:30:
Je weet dat je niet per se alle geclaimde ps+ games direct hoeft te downloaden he ;)
Ze blijven gewoon in je bibliotheek staan waar ze geen ruimte innemen.
Daar ben ik me van bewust, maar is gewoon een stukje gemak hé.. alles gedownload en ready to play hebben is net wat chiller dan eerst iets uit je bibliotheek moeten downloaden voordat je kunt spelen 😜
maartend schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:46:
[...]

J einterne hdd vervangen door een van 2TB en dan je oude interne in een kastje doen en aansluiten als externe. En niet alles downloaden, maar enkel de games die je gaat spelen
Vrijdag schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:44:
[...]

Gewoon een 2tb schijfje er in doen en de Plus spellen claimen via de site. Hoef je ze ook niet meteen te installeren :)

Als je dan nog niet uitkomt kan je er altijd nog een externe schijf aan hangen voor de single player spellen.
Helder, hebben jullie nog tips met betrekking tot welke 2Tb schijf ik zou kunnen kopen ter vervanging van de huidige interne schijf? Of werkt eigenlijk elke schijf wel...

Acties:
  • 0Henk 'm!
XenRave schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:07:
[...]

Helder, hebben jullie nog tips met betrekking tot welke 2Tb schijf ik zou kunnen kopen ter vervanging van de huidige interne schijf? Of werkt eigenlijk elke schijf wel...
Ik heb gewoon de goedkoopste genomen indertijd, laadtijden vind ik niet echt heel erg (mijn PS4 staat op mijn bureau, dus ik heb mijn andere schermen nog voor wachttijdentertainment :P )

Heb je money to burn, dan kan je kijken naar een SSD, of een beetje een snelle 2,5". Maar dan kom je wat mij betreft een beetje in het gebied dat de kosten de baten overstijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XenRave
Vrijdag schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:13:
[...]

Ik heb gewoon de goedkoopste genomen indertijd, laadtijden vind ik niet echt heel erg (mijn PS4 staat op mijn bureau, dus ik heb mijn andere schermen nog voor wachttijdentertainment :P )

Heb je money to burn, dan kan je kijken naar een SSD, of een beetje een snelle 2,5". Maar dan kom je wat mij betreft een beetje in het gebied dat de kosten de baten overstijgen.
SSD lijkt mij ook overbodig, wat je zelf al zegt; dan gaan de kosten de baten overstijgen. Gaat mij d'r alleen om dat ik wat extra ruimte heb, dus een normale HDD zal voldoen.

Denk dat het dan zoiets zal worden; https://tweakers.net/pric...gate-st2000dm008-2tb.html is net niet de aller goedkoopste, maar dan heb ik liever voor 5 euro meer een wat bekender merk :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
XenRave schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:18:
[...]

SSD lijkt mij ook overbodig, wat je zelf al zegt; dan gaan de kosten de baten overstijgen. Gaat mij d'r alleen om dat ik wat extra ruimte heb, dus een normale HDD zal voldoen.

Denk dat het dan zoiets zal worden; https://tweakers.net/pric...gate-st2000dm008-2tb.html is net niet de aller goedkoopste, maar dan heb ik liever voor 5 euro meer een wat bekender merk :)
Volgens mij heb ik die er ook in zitten bedenk ik me. In elk geval prima keuze voor extra opslag :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XenRave
Vrijdag schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:34:
[...]

Volgens mij heb ik die er ook in zitten bedenk ik me. In elk geval prima keuze voor extra opslag :)
Kijk eens aan. Thanks, ik weet wat me te doen staat! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 03:58
XenRave schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:18:
[...]

Volgens mij is dat een 3,5" HDD ipv een 2,5"?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XenRave
Schweino schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:47:
[...]

Volgens mij is dat een 3,5" HDD ipv een 2,5"?
Dat klopt inderdaad, ik heb totaal niet gelet op de grootte. Dus ik moet diezelfde pakken maar dan als 2,5"? Ik zie dat die wel een tikkeltje duurder weer zijn, dan kan ik misschien ook alsnog gaan voor een externe HDD zoals pricewatch: Seagate Basic 2TB Zilver

Voordeel daarvan is dat ik hem altijd ook nog voor iets anders kan gebruiken én ik hoef mijn PS niet open te schroeven. Hmm dammit, keuzes keuzes.

Acties:
  • 0Henk 'm!
XenRave schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:01:
[...]
Voordeel daarvan is dat ik hem altijd ook nog voor iets anders kan gebruiken én ik hoef mijn PS niet open te schroeven. Hmm dammit, keuzes keuzes.
Je hoeft helemaal niet je PS4 helemaal open te schroeven. Het vervangen van de interne HDD is gewoon gedocumenteerd door Sony en dus officieel ondersteund. Ik weet de exacte stappen niet meer juist, maar iedereen zou het dus moeten kunnen.

Maar als ik me niet vergis, is een externe HDD gewoon even snel als de interne. Zelf heb ik de interne vervangen door een 1TB SSD, en hangt er dan een 4TB externe aan. Gewoon de goedkoopste externe HDD van een merknaam die ik vond. Die speciale game drives zijn puur marketing.

PS: nog een voordeel van een externe schijf, is dat je die later dan gewoon as-is in een PS5 kunt pluggen en je onmiddellijk je externe games ook op de PS5 kunt spelen.

[Voor 9% gewijzigd door Twixie op 05-07-2021 17:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!
maartend schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:46:
[...]
J einterne hdd vervangen door een van 2TB en dan je oude interne in een kastje doen en aansluiten als externe.
Is lang geleden dat ik er mee bezig geweest ben, maar volgens mij levert dit dus totaal geen voordeel op tov extern 2TB inpluggen. Je zit dus met een hoop gedoe om intern en extern te wisselen terwijl de snelheid nagenoeg identiek zal zijn.

[Voor 6% gewijzigd door Twixie op 05-07-2021 17:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XenRave
Twixie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 17:07:
[...]

Je hoeft helemaal niet je PS4 helemaal open te schroeven. Het vervangen van de interne HDD is gewoon gedocumenteerd door Sony en dus officieel ondersteund. Ik weet de exacte stappen niet meer juist, maar iedereen zou het dus moeten kunnen.

Maar als ik me niet vergis, is een externe HDD gewoon even snel als de interne. Zelf heb ik de interne vervangen door een 1TB SSD, en hangt er dan een 4TB externe aan. Gewoon de goedkoopste externe HDD van een merknaam die ik vond. Die speciale game drives zijn puur marketing.

PS: nog een voordeel van een externe schijf, is dat je die later dan gewoon as-is in een PS5 kunt pluggen en je onmiddellijk je externe games ook op de PS5 kunt spelen.
Dank voor deze reply. Had niet verwacht dat het wisselen van de HDD officieel ondersteund wordt, who would have thought :) Maar zoals je zelf eigenlijk ook al aangeeft, externe hdd aansluiten kan handig zijn ivm eventuele overstap naar ps5 ooit. De ps4 kan dan netjes 'as is' doorverkocht worden. Nog 1 vraagje uit interesse, in welk opzicht merk je verschil tussen hdd en ssd als interne schijf? Heeft dit echt een significant effect op laadtijden? (enige voordeel wat ik me zo kan bedenken)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:11
XenRave schreef op maandag 5 juli 2021 @ 19:17:
[...]

Dank voor deze reply. Had niet verwacht dat het wisselen van de HDD officieel ondersteund wordt, who would have thought :) Maar zoals je zelf eigenlijk ook al aangeeft, externe hdd aansluiten kan handig zijn ivm eventuele overstap naar ps5 ooit. De ps4 kan dan netjes 'as is' doorverkocht worden. Nog 1 vraagje uit interesse, in welk opzicht merk je verschil tussen hdd en ssd als interne schijf? Heeft dit echt een significant effect op laadtijden? (enige voordeel wat ik me zo kan bedenken)
SSD maakt niet wereld van verschil, maar wel ietsjes uit, vooral voor laadtijden, respons van menu en texture pop-up. Zie dit artikel van Eurogamer. Daarbij lijkt het dus ook iets uit te maken of je de SSD intern of extern aansluit.

Zeker nu SSD prijzen laag zijn, kan het net dat beetje verschil maken (tussen de oren ;) )
Ik heb in ieder geval tijdje geleden mijn 1TB schijf door een 1TB SSD vervangen en geen spijt van (en nee, ik heb geen benchmarks genomen :P )

[Voor 6% gewijzigd door Canis Lupus op 05-07-2021 19:26]

PSN:CanisLupusNL - About.me - LEGO sets

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcellus78
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 05-07 19:58
Zou enkel de boven kap verwijderen, maar een goede compressor met zo'n 8 bar doet ook wonderen. 😉

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:22

Quakie

quakelen

Ik heb al jaren een PS4 en gebruik hem sinds een paar maanden pas echt... Ik speel het spel Apex Legends.
Helaas had ik gauw last van dat mijn controller niet goed reageerde.. Nieuwe besteld en nu heeft deze last van controller drift. Het is een v2 controller, hebben ze hier allemaal last van, want dan is het misschien handiger om ander merk te nemen. Ik heb werkelijk waar geen idee wat een goede is.. Ik wil niet hoofdprijs betalen want vond 65 euro al veel.. Ik sta op lijsten voor een PS5 ;)

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +2Henk 'm!
Quakie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:02:
Nieuwe besteld en nu heeft deze last van controller drift. Het is een v2 controller, hebben ze hier allemaal last van
Gewoon omruilen, want dat hoort helemaal niet. Ik heb 3 v2 controllers en op geen enkele heb ik drift.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phoca
  • Registratie: december 2020
  • Nu online
[...]

Ik heb een PS4 Pro met een SSD. Er is wel een verschil waar te nemen, maar dit is inderdaad slechts een klein verschil. Vaak zit ik een paar seconden eerder in een game dan mijn vrienden. Als ik een schatting zou moeten maken, dan scheelt het hooguit 10% aan wachttijd. Ik wilde destijds de schijf vervangen om meer opslag te hebben en ik vond het geen probleem om iets meer te investeren voor snellere laadtijden en minder pop-up (dat stond mij tegen bij Ghost Recon).

Het wisselen van de schijf is overigens kinderspel. Via de achterkant kan je een bracket uitnemen en dan is het een kwestie van schijf wisselen en de bracket weer terugzetten. Er staan genoeg duidelijke instructievideo's op Youtube op dit voor elkaar te krijgen. Het is echt niveau consument en niet niveau Tweaker, dus niets om je zorgen over te maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]
Nog 1 vraagje uit interesse, in welk opzicht merk je verschil tussen hdd en ssd als interne schijf? Heeft dit echt een significant effect op laadtijden? (enige voordeel wat ik me zo kan bedenken)
Hier wat testresultaten van mezelf : Twixie in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:22

Quakie

quakelen

@Twixie thanks ga ik doen. Hopelijk werkt derde wel goed.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XenRave
Phoca schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:40:
[...]

Ik heb een PS4 Pro met een SSD. Er is wel een verschil waar te nemen, maar dit is inderdaad slechts een klein verschil. Vaak zit ik een paar seconden eerder in een game dan mijn vrienden. Als ik een schatting zou moeten maken, dan scheelt het hooguit 10% aan wachttijd. Ik wilde destijds de schijf vervangen om meer opslag te hebben en ik vond het geen probleem om iets meer te investeren voor snellere laadtijden en minder pop-up (dat stond mij tegen bij Ghost Recon).

Het wisselen van de schijf is overigens kinderspel. Via de achterkant kan je een bracket uitnemen en dan is het een kwestie van schijf wisselen en de bracket weer terugzetten. Er staan genoeg duidelijke instructievideo's op Youtube op dit voor elkaar te krijgen. Het is echt niveau consument en niet niveau Tweaker, dus niets om je zorgen over te maken.
Dank voor je reactie! Als ik het zo lees is de hdd vervangen voor een ssd dus voornamelijk leuk als extraatje (kijkend naar performance) maar vooral ook gewoon omdat het leuk is om een beetje te hobbyen :) Wie weet dat ik het probeer bij mijn 2e ps4, waar ik nog voor aan het kijken ben (wederom stukje gemak, mijn huidige ps4 pro staat in de woonkamer en wordt ook gebruikt voor Netflix e.d. maar ik heb op een andere kamer een racestoel/stuurtje/pedalen staan en wil niet telkens de ps4 pro moeten slepen tussen kamers als ik ff wil racen). Voor nu ga ik in ieder geval maar voor een externe hdd bij de playstation in de woonkamer puur om mijn opslagruimte irritatiepuntje te fixen :)
Nice! Leuk man zo'n testjes doen, en goed uitgevoerd en beschreven ook. Respect. Scheelt toch heel wat meer dan ik vooralsnog dacht, vooral dan bij de ingame laadtijden / timetravels. Wat ik hierboven al zei, misschien wel leuk om een ssd te prikken in mijn nog aan te schaffen 2e ps4, black friday komt al snel eraan :*)

• TlighT
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 11:09
Weet iemand hoe je de Playstation Plus games voor PS5 kunt reserveren zonder PS5?

1. Ik ga naar de Playstation Plus pagina in mijn browser (https://www.playstation.c...us/this-month-on-ps-plus/)
2. Ik log in met mijn Playstation account.
3. Ik klik bij "A Plague Tale: Innocence" op de knop "Find Out More".
4. Ik selecteer de optie "Included".

Als ik dat doe, dan zie ik alleen een uitgegrijsde knop "Subscribe" en niet iets als "Add To Library" ofzo.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
Klik op "not available for purchase" hij stuurt je dan door naar de Nederlandse store en kan je hem in je bibliotheek zetten

System | Racing is in my Blood

• TlighT
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 11:09
Barfman schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:02:
Klik op "not available for purchase" hij stuurt je dan door naar de Nederlandse store en kan je hem in je bibliotheek zetten
Ja dat werkt, dank je wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-11 15:42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phoca
  • Registratie: december 2020
  • Nu online
XenRave schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:56:
[...]

Dank voor je reactie! Als ik het zo lees is de hdd vervangen voor een ssd dus voornamelijk leuk als extraatje (kijkend naar performance) maar vooral ook gewoon omdat het leuk is om een beetje te hobbyen :) Wie weet dat ik het probeer bij mijn 2e ps4, waar ik nog voor aan het kijken ben (wederom stukje gemak, mijn huidige ps4 pro staat in de woonkamer en wordt ook gebruikt voor Netflix e.d. maar ik heb op een andere kamer een racestoel/stuurtje/pedalen staan en wil niet telkens de ps4 pro moeten slepen tussen kamers als ik ff wil racen). Voor nu ga ik in ieder geval maar voor een externe hdd bij de playstation in de woonkamer puur om mijn opslagruimte irritatiepuntje te fixen :)
De PS4 Pro heeft sowieso een USB aansluiting aan de achterkant zitten. Zo te lezen is dat de console die in je woonkamer staat. In dat geval kan je de externe opslag misschien ook nog mooi uit het zicht kwijt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 11:20
Denk dat ik het maar even hier vraag. Kent iemand een betrouwbare site waar ik zo goedkoop mogelijk een originele ps4 controller kan kopen?

Bij voorbaat dank

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:42
Nietdatikweet schreef op zondag 18 juli 2021 @ 23:30:
Denk dat ik het maar even hier vraag. Kent iemand een betrouwbare site waar ik zo goedkoop mogelijk een originele ps4 controller kan kopen?

Bij voorbaat dank
Omdat je vorige vraag in het verkeerde topic gesteld was...? :+

Ik zou, zoals er ook was gereageerd op je vorige bericht, de Pricewatch even bekijken. Een andere optie is Budgetgaming.

PSN: Redrafted

• paul99
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16-11 20:16
Meer mensen die problemen hebben met PSN momenteel?

• boyette
  • Laatst online: 27-11 23:52
paul99 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:20:
Meer mensen die problemen hebben met PSN momenteel?
Yes PSN ligt er dus volledig uit
ook voor PS5

• mrtl
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 11:26
Ja, Akamai Edge DNS ligt plat en daarmee een groot deel van het internet.

XBL: stenograaf

• boyette
  • Laatst online: 27-11 23:52
mrtl schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:21:
Ja, Akamai Edge DNS ligt plat en daarmee een groot deel van het internet.
idd

https://edgedns.status.akamai.com/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:21:
Prima game, maar Shadow overslaan, die is kudt.
I second that. Mooie graphics maar verder kon het me al niet echt boeien, en nu zit ik vast in een berucht stuk waar alleen een die hard gamer doorheen komt: de ambush in Cenote. Echt, wat een belachelijk ruk game design.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-11 06:37
Exirion schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:11:
[...]

I second that. Mooie graphics maar verder kon het me al niet echt boeien, en nu zit ik vast in een berucht stuk waar alleen een die hard gamer doorheen komt: de ambush in Cenote. Echt, wat een belachelijk ruk game design.
Hoe ben je bij het bericht dat je quote uitgekomen dan? Kijk eens naar de datum :P
(Verder denk ik niet dat de persoon waarop je reageert nog terug zal reageren, @bram1984 wordt vermist :+ )

The pen is mightier than the sword, except in games.

• XenRave
Nietdatikweet schreef op zondag 18 juli 2021 @ 23:30:

Bij voorbaat dank
Ik kan me herinneren dat ik ooit eens een 2e hands console heb gekocht bij GooHoo. Controllers en games kun je er ook kopen, allemaal met garantie (want; alles wordt door hun getest). Prima optie wat mij betreft!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Kalder schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:15:
(Verder denk ik niet dat de persoon waarop je reageert nog terug zal reageren, @bram1984 wordt vermist :+ )
Misschien komt ie wel terug nu iemand het met hem eens is :P

• R4gnax
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10-11 21:22
Iemand anders toevallig al gemerkt dat Sony eindelijk sorteren en filteren terug toegevoegd heeft aan de web store?

Ze lijken alleen wel wat ... ::ahem:: CSS probleempjes te hebben in de nieuwe versie van de store.
Aapjes hebben een min-width(120em) media-query gebruikt als breakpoint van waaraf alles opgeblazen te tonen - ik vermoed voor 4K groot-beeld gebruik.
Die 120em correspondeert onder standaard dpi-instellingen met 1920px. Dat wil zeggen: op een klein 1920x1080 scherm je browser maximaliseren levert je een totaal onbruikbare schermindeling op.

Lekker amateuristisch weer.
Ach ja; only Sony.

[EDIT]
Oh mijn god; het Nederlandse store-front noemt de filter-categorie "Type" in het Nederlands "Lettertype."
Fantastisch stukje niet redactioneel gecontroleerde machinevertaling weer.
Het is echt amateur-uur daar.

[Voor 26% gewijzigd door R4gnax op 04-08-2021 20:10]

R4gnax schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:06:
Oh mijn god; het Nederlandse store-front noemt de filter-categorie "Type" in het Nederlands "Lettertype."
Ik denk dat dat al gefixed is, want bij mij filter je op "Genre".

EDIT: ook geen problemen met Chrome gemaximized op een 1920x1200 scherm.

[Voor 8% gewijzigd door Twixie op 04-08-2021 20:58]

• Raem
R4gnax schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:06:
Iemand anders toevallig al gemerkt dat Sony eindelijk sorteren en filteren terug toegevoegd heeft aan de web store?

Ze lijken alleen wel wat ... ::ahem:: CSS probleempjes te hebben in de nieuwe versie van de store.
Aapjes hebben een min-width(120em) media-query gebruikt als breakpoint van waaraf alles opgeblazen te tonen - ik vermoed voor 4K groot-beeld gebruik.
Die 120em correspondeert onder standaard dpi-instellingen met 1920px. Dat wil zeggen: op een klein 1920x1080 scherm je browser maximaliseren levert je een totaal onbruikbare schermindeling op.

Lekker amateuristisch weer.
Ach ja; only Sony.

[EDIT]
Wow, stelletje amateuren inderdaad. Mijn PS5 gaat meteen de deur uit. Dit kan echt niet.

• R4gnax
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10-11 21:22
Twixie schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:57:
[...]

Ik denk dat dat al gefixed is, want bij mij filter je op "Genre".

EDIT: ook geen problemen met Chrome gemaximized op een 1920x1200 scherm.
Product-type is niet "genre" heh. "Genre" staat inderdaad verderop correct in de lijst.

Wat betreft je 1920x1200 scherm: weet je zeker dat je zoom factor op 100% staat en je DPI-instellingen ook op de normale 100%. Want ik zie het hier fout gaan in zowel Firefox als Chromium-based Edge.
R4gnax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:37:
[...]
Product-type is niet "genre" heh. "Genre" staat inderdaad verderop correct in de lijst.
Ok, waar zie je dat dan staan, want Type zie ik niet. Ik heb in de filter de volgende mogelijkheden: Sorteren, Prijs, Genre, Platform, Releasedatum, PlayStation VR, Leeftijdkeuring.
Wat betreft je 1920x1200 scherm: weet je zeker dat je zoom factor op 100% staat en je DPI-instellingen ook op de normale 100%. Want ik zie het hier fout gaan in zowel Firefox als Chromium-based Edge.
Ja, gewoon browser op 100% en geen scaling in Windows.
Maar misschien kijken we naar een verschillend deel van de Store ? Ik zit bij Bladeren.

EDIT: het was inderdaad dat laatste. Als ik op de homepage klik op PS4 bvb voor de PS4 titels, krijg ik ineens andere filters, waaronder de fameuze Lettertype. Dus zelfs de filters zijn niet consistent op alle pagina's. 8)7

[Voor 13% gewijzigd door Twixie op 05-08-2021 10:10]

• ganicus
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 18-11 21:59
Sorry verkeerde topic!

[Voor 89% gewijzigd door ganicus op 08-09-2021 19:18]

• JoteW
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 27-11 22:30

JoteW

FIFA / F1

Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies?

Hoop dat iemand me voort kan helpen! Dank alvast!

Twente komt eraan!

• DenHond
  • Laatst online: 13:10
JoteW schreef op zondag 12 september 2021 @ 17:28:
Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies?

Hoop dat iemand me voort kan helpen! Dank alvast!
Handig linkje:
https://www.androidcentra...p-your-playstation-4-sale

Als je niet wil backuppen:
Settings--> account management --> Activate as your primary ps4-->Deactivate

Daarna:
Settings-->initialization--> Initialize ps4 (kan lang duren)

Hier zwiert hij er alles af en kan de nieuwe eigenaar hem opstarten zoals jij dat deed de eerste keer (account aanmaken enz...).

Spellen die je digitaal heb aangekocht hangen vast aan je Playstation account, dat wil je niet aan de nieuwe koper geven (daar deze account vast hangt aan je email en evt betaalmiddelen).
Indien je een ps5 gaat kopen later kan je dat account terug gebruiken voor op je ps5.
Leegzwieren en zien dat je bent uitgelogd is dus de boodschap :)

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Ik wil een DS4 controller kopen, lijkt bijna overal uitverkocht te zijn. Is dat tijdelijk of is Sony met de productie gestopt? Dat laatste kan ik me niet voorstellen overigens.

Motor-forum.nl

• Jurgen69
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 00:43
Het is niet te hopen, ik verslijt er zo'n 2 per jaar (drift linker stick). Het is al erg genoeg dat de productie van de PS4 pro gestopt is om die oerlelijke PS5 te promoten. Imitaties niet meegeteld is de originele ps4 controller inderdaad bijna nergens te krijgen en waar ie nog wel te koop is, oa Nedgame kost ie ineens 90 euro.. Bizar.. Bij Amazon binnenkort weer leverbaar.. Geen idee wat de reden is

• slommer
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-11 16:19
Bij intertoys gewoon op voorraad voor €60? (of de verkeerde? nog geen 1 nodig gehad nl)
Liep er toevallig langs dit weekend

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
@Jurgen69 Idd, 90 euro bij Nedgame. Misbruik maken van de schaarste, bij die kl*tewinkel bestel ik iig niks meer.

@slommer Online helaas uitverkocht bij Intertoys.

Motor-forum.nl

• Raem
Bananeman schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:33:
@Jurgen69 Idd, 90 euro bij Nedgame. Misbruik maken van de schaarste, bij die kl*tewinkel bestel ik iig niks meer.

@slommer Online helaas uitverkocht bij Intertoys.
De lokale gameshop hier heeft ze nog op voorraad.

https://www.geekstore.nl/...laystation-4-accessoires/

Ik heb geen ervaring met online bestellingen bij hun. Maar als fysieke winkel hebben ze prima service, dus ik verwacht dat het met online bestellingen ook prima gaat.

*opgelost*

[Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2021 10:05]

• Robolokotobo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-11 19:53
Het nieuwe Pinball FX topic. De game gaat in Early Acces in maart 2022. Details in de startpost

[Multi] Pinball FX (2022)

i5 3470 8GB GTX 1650

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12:14

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik moet voor een vriend zijn zoontje's ps4 fixen, ik vermoed een defecte hdd, nu heb ik die hier nog wel paar liggen, maar die komen allemaal uit laptopjes en hebben wrs nog een windows (partitie) erop staan, als ik deze inbouw en via een usb stick in fat32 de software er opnieuw opknal, doet de software deze dan netjes even formateren, of krijg ik daar gezeik mee en heb ik die eerst zelf leeg te gooien, en te formateren?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Pagina: 1 ... 175 176 177 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee