Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoppie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 16:33
B-Real schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:43:
Lekker fancy die kleurtjes! :)

De aanbiedingen met Pro's zijn/waren beperkt, maar ik heb er toch echt één (een CUH72) gescoord voor 319eu en Spiderman voor 29eu. Totaal 348eu.
Tja, het is niet de 285eu van vorig jaar en ook boven de 300eu maar alsnog wel een veel lagere prijs dan de afgelopen tijd.

Dat ze de prijzen niet verder verlagen is hier al meermaals voorbij gekomen, het apparaat verkoopt als een trein dus welke reden zou Sony hebben om de prijs te verlagen?

EDIT: vlug zijn, hier wordt gelinkt naar een bundel van 339eu: https://gathering.tweaker...message/57194327#57194327
(niet gecheckt of dit een CUH72 is, maar waarschijnlijk niet...)
Volgens de Q&A onder het product is dit een CUH7116B

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MKMosselman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:56:
[...]
Is die bundel dan wel met de V2 versie van de controller?
Zal hem straks eens open doen, maar op de foto op de doos zie je ook gewoon die LED-strook in de touchpad, dus ik ga er van uit dat dat gewoon de v2 is. Lijkt me ook totaal onwaarschijnlijk dat er nu nog v1 verkocht wordt, en al zeker in bundel met content die pas uitgekomen is nadat v2 al op de markt was. Fortnite is in juli 2017 gereleased, terwijl de DS4v2 al van september 2016 op de markt is. En sowieso is die bundel bij mijn weten nu pas gereleased.

EDIT: confirmed v2 (typenummer stond overigens gewoon op de doos, zie ik nu).
Ik zou nu wel de V-Bucks en outfit aan mijn zoontje willen geven, want zelf speel ik eigenlijk geen Fortnite. Het probleem dat ik zie is dat hij eigenlijk geen Fortnite op de PS4 kan/mag spelen door die online beperkingen van PSN. Dus ik vraag me af, als hij op zijn account VBucks en outfit krijgt, of die dan ook gelijk beschikbaar zijn als hij op de iPad inlogt op Fortnite. Iemand daar ervaring mee ?
EDIT2: volgens wat ik met google vind, zijn items wel cross platform maar vbucks niet. Als ik die code dus op zijn PS4 account ingeef, is er het risico dat hij omwille van de leeftijdsbeperking ze niet eens kan uitgeven.

[ Voor 39% gewijzigd door Twixie op 23-11-2018 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Reclamation Day has come!

Step out of the vault and explore the new world for less this weekend with #Fallout76 as part of the PS Store #BlackFriday sale:

https://store.playstation...MTN0000000000#sf202865478

FO76 voor €39,99...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 15:25
MKMosselman schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:39:
[...]

Gaaf. Blijft toch een vreemd goeie deal dat ze die omruil doen bij Gamemania.
Denken ze nu echt die oude V1 versies zo makkelijk kwijt te raken daarna?
Als iemand het weet dan zijn zij het... Volgens mij doen ze dit soort acties ook alleen als hun voorraden lager worden, dus wellicht lopen die 2e hands controllers juist wel erg goed. En ze bieden nu effectief 30 euro voor de controller, want dat is hoeveel korting je bovenop de actieprijs krijgt. Die 30 euro verdienen ze echt wel terug weer (en winst ook wel, waar ze dan de paar die toch niet helemaal goed blijken op kunnen vangen).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL, nog geen 2 weken na de release. Duidelijk een teken aan de wand en hun verkopen zijn wellicht desastreus nu het spel overal neergesabeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
Over die omruilactie van GM: ik ben toch even langs geweest om een zwarte in te ruilen voor een zilvere.
Nu bleek dat er te veel speling zat op de input van de linkerstick. Alsof er een te grote deadzone is. Het gaat over kleine procenten, maar het was wel zichtbaar in de test..
Ik had hier nooit iets van gemerkt. Die controller is ook maar 10 maanden oud, was echt nog niet zo veel gebruikt. Verder totaal geen slijtage te bespeuren. Het rubber van de sticks is nog als nieuw.
Volgens mij is het gewoon een slecht exemplaar, dat defect heeft er altijd in gezeten.
Conclusie: GM nam hem niet aan

Ook deze controller mag nog werken tot 2020 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
Twixie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:06:
[...]

LOL, nog geen 2 weken na de release. Duidelijk een teken aan de wand en hun verkopen zijn wellicht desastreus nu het spel overal neergesabeld wordt.
Zou dit net zoiets als No Mans Sky worden. Helemaal neergesabeld, kneitergoedkoop, wordt steeds beter en dan steeds duurder. Ik heb hem gekocht voor 10 euro, PS4 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Anton.net schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:25:
Over die omruilactie van GM: ik ben toch even langs geweest om een zwarte in te ruilen voor een zilvere.
Nu bleek dat er te veel speling zat op de input van de linkerstick. Alsof er een te grote deadzone is. Het gaat over kleine procenten, maar het was wel zichtbaar in de test..
Ik had hier nooit iets van gemerkt. Die controller is ook maar 10 maanden oud, was echt nog niet zo veel gebruikt. Verder totaal geen slijtage te bespeuren. Het rubber van de sticks is nog als nieuw.
Volgens mij is het gewoon een slecht exemplaar, dat defect heeft er altijd in gezeten.
Conclusie: GM nam hem niet aan

Ook deze controller mag nog werken tot 2020 :>
Zelfs als de controller perfect werkt en alleen maar de stikker aan de achterkant versleten is, nemen ze de controller niet aan..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-10 16:32
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:26:
[...]

Zou dit net zoiets als No Mans Sky worden. Helemaal neergesabeld, kneitergoedkoop, wordt steeds beter en dan steeds duurder. Ik heb hem gekocht voor 10 euro, PS4 dus
mijn gok: Ja, ik denk zeker dat dit weer een gevalletje No Man's sky zal worden. Als je de typische Bethesda bugs gewent bent en ermee kan leven is het ook wel een leuk spelletje. of kijk even in het https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1857367 ook genoeg gepraat erover

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]Anton.net in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"Die controller is ook maar 10 maanden oud, was echt nog niet zo veel gebruikt.
Ik zou dan proberen garantie te claimen waar je hem kocht. Natuurlijk wel redelijk kans dat je die as-is terug krijgt en ze zeggen dat hij in orde is, en de speling binnen de marge valt. Je zal nogal moeilijk als argument kunnen gebruiken dat Game Mania hem niet wil aanvaarden wegens niet volledig in orde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
P.E.No.1 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:35:
[...]

Zelfs als de controller perfect werkt en alleen maar de stikker aan de achterkant versleten is, nemen ze de controller niet aan..
Was al benieuwd wat de voorwaarden waren, maar 1 van mijn sticks is voorwaarts een beetje stuk dus dat is sowieso kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
[...]

Ja opzich kan ik dat wel begrijpen, het typenummer moet gewoon leesbaar zijn..
Achter de kassa lagen een paar blinkende zwarte controllers. Dat is het oude type, ondertussen al meer dan 2 jaar oud. Ze nemen ze dus wel terug. Ik heb gewoon pech dat mijne een maandag morgen gevalletje is :P

@Twixie inderdaad, ga me de moeite niet doen om garantie te claimen. In praktijk werkt dat ding perfect, anders had ik het wel gemerkt.

Over Fallout 76: bethesda games hebben altijd wel de trend om snel in prijs te dalen. De reviews van Fallout 76 hebben dat proces gewoon een beetje versneld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:17:
[...]
Ik zou nu wel de V-Bucks en outfit aan mijn zoontje willen geven, want zelf speel ik eigenlijk geen Fortnite. Het probleem dat ik zie is dat hij eigenlijk geen Fortnite op de PS4 kan/mag spelen door die online beperkingen van PSN. Dus ik vraag me af, als hij op zijn account VBucks en outfit krijgt, of die dan ook gelijk beschikbaar zijn als hij op de iPad inlogt op Fortnite. Iemand daar ervaring mee ?
EDIT2: volgens wat ik met google vind, zijn items wel cross platform maar vbucks niet. Als ik die code dus op zijn PS4 account ingeef, is er het risico dat hij omwille van de leeftijdsbeperking ze niet eens kan uitgeven.
Iemand hier ervaring met het gebruik van een fake geboortedatum voor de PSN account van zijn kind ? Zoon is begrijpelijk gefrustreerd dat ook dat alweer niet kan omwille van die idiote online beperking (die notabene enkel in Europa is). Ben het zelf ook beu om dan telkens te moeten gaan knoeien met onze eigen volwassen accounts, vooral ook als het spellen zijn die sowieso voor kinderen zijn (bvb PvZ). Hij is nu 8, dus het gaat nog minstens 5 jaar duren eer hij online mag spelen volgens PlayStation (ik denk zelfs dat de limiet zelfs hoger is dan 13).
Bon, hij zou zelf dus ook graag een nieuwe PSN account willen zonder die beperkingen. Ik vraag me enkel af of er dingen zijn waar je verder ook moet op letten. Ik denk dat uitgaven en dergelijke geen probleem gaan zijn aangezien het een Child Account blijft en ik dus nog altijd Parental Controls kan toepassen. Ik kan verder ook niet echt aan zaken denken die een probleem kunnen zijn. Hooguit misschien als hij zelf volwassen is, en op een of andere manier gevraagd wordt van Sony van zijn identiteit te bewijzen, dat dan de mismatch duidelijk zal zijn. Maar ja, tegen dan zitten we al minstens op PS6.

EDIT: online ook veel threads te vinden. Is bijna steeds hetzelfde issue dat terugkomt: iemand die zijn paswoord vergeten is en dan ook nog eens zijn fake geboortedatum en daardoor niet meer in zijn account komt. Mja, dat is hier sowieso geen issue aangezien die dingen bij mij in mijn Keepass vliegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 23-11-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

Ligt er aan wie je voor je hebt denk ik. Mijn sticker was aan beide weerszijden volledig versleten, maar het serienummer was nog zichtbaar. De trigger was ook niet heel happy meer, maar ze hebben 'm wel geaccepteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milkman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 15:26
de ps4 pro inclusief spiderman is weer terug
https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

let op dit is de cuh-7216b variant ipv de cuh-7116b die bij de fifa aanbieding zit.
als het goed is deze nieuwe versie een stuk stiller dan de oudere versies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben nog steeds erg blij met mijn oranje paarse DS4v2

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/H-sI9J6J8fE/maxresdefault.jpg

_/-\o_ O-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 22:50
[...]

Had ik vanmiddag ook, stickertje aan de achterkant had een paar minuscule witte plekjes, "sorry deze nemen we niet in..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
-SaveMe- schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:46:

[Afbeelding]

_/-\o_ O-)
Custom cover ofzo? Niet vaak gezien iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:48:
[...]

Custom cover ofzo? Niet vaak gezien iig.
Nee, was een special edition destijds. Spijt dat ik er maar 1 heb gekocht :9

En Darksiders 3 ziet er goed uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Die oranje is nog te koop hoor, is geen special edition. De kleur heet sunset oranje Bij Bol bijvoorbeeld

Ik heb een zwak voor deze 2. Steel Black is mijn favoriet

[ Voor 16% gewijzigd door Anton.net op 23-11-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net Die is het ja! En ik vind die toch mooier dan die twee van jou ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:41
[...]

Je kunt zo'n sticker overigens gewoon online bestellen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:26
Sunset orange is ook mijn favoriet, ik had hem afgelopen winter al gehaald.

Met de fortnite vbucks was er een probleem, dat als je eenmaal content op de ps4 kocht, die content verder niet op andere systemen beschikbaar is en dat je zelfs op andere systemen geen content meer kan aanschaffen voor je fortnite account. Kijk dat ook nog even na en beoordeel hoe relevant dat is.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-10 09:41
Is het heel erg fout om een zwak te hebben voor zilver en gouden controllers. Had (en heb) een satin zilver ps2 en ook zilveren cube.

Maar goed ik laat me morgen verrassen qua aanbod. Mochten mijn controllers door de keuring komen ben ik met nieuwe standaard kleuren ook al blij.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:53:
[...]
Iemand hier ervaring met het gebruik van een fake geboortedatum voor de PSN account van zijn kind ?
Zo, done.
Voor zij die dit ook nog zouden willen doen, nog wat tips. Ik had dus jaartal-10 gedaan, en daardoor is leeftijd direct 18. Gevolg is ook dat het direct een Master Account is, en je daardoor geen enkele Parental Control meer kunt toepassen. In dat geval kun je beter een geboortedatum nemen met een leeftijd van 16 of zo. Dat zou oud genoeg moeten zijn om online te gamen, maar tegelijk nog een Child Account zijn, waarop je alle Parental Control kunt toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:11
Ik ben in afwachting van de levering van de PS4.
Ter voorbereiding wilde ik alvast een PS account aanmaken.
Begin deze week foutmelding richting de servers van Sony/Playstation. Nu weer.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:36
-SaveMe- schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:46:

[Afbeelding]

_/-\o_ O-)
Ik heb deze gehaald vandaag
€37 bij Bol.com. Geen geld!

Ben normaal niet zo van de verschillende kleurtjes. Maar deze is :D _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sefaex schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:39:
[...]

Ik heb deze gehaald vandaag
€37 bij Bol.com. Geen geld!

[YouTube: Berry Blue DUALSHOCK 4 | Special Edition Controller | Out Now]

Ben normaal niet zo van de verschillende kleurtjes. Maar deze is :D _/-\o_
Helemaal mee eens! Had al een controller liggen in deze kleur en vandaag gebruik gemaakt van de GameMania aktie om m;n oude Zwarte DualShock v1 om te ruilen voor de Dualshock 2 Berry Blue , met 10 euro bijbetalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/12RziPXnlDjmV5QH7IEVHaQZ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gZXX6rrnCQj9QzGfY25z7QQx/full.jpg

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Anton.net schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:51:
Die oranje is nog te koop hoor, is geen special edition. De kleur heet sunset oranje Bij Bol bijvoorbeeld

Ik heb een zwak voor deze 2. Steel Black is mijn favoriet
Steel black is ook mijn favoriet (en verboden voor gebruik door huisgenoten (of vriendjes daarvan)). Half jaar geleden speciaal voor omgereden, omdat ie bijna nergens te vinden was toen.
Twixie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:23:
[...]
Zo, done.
Voor zij die dit ook nog zouden willen doen, nog wat tips. Ik had dus jaartal-10 gedaan, en daardoor is leeftijd direct 18.
Heb zelf de kinder-accounts mijn geboortejaar meegegeven bij hun eigen geboortedatum. Mezelf kennende weet ik anders over 2+ jaar niet meer welk systeem ik gehanteerd heb om het geboortejaar te onthouden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 20:22
ozero schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:45:
Goed om te horen.

En games zijn niet gecensureerd? BVijvoorbeeld red dead redemption?

[...]
Weet dat GTA V van de duitse regio deels censuur heeft. Hoe en wat precies zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:36
Fallout 76 is nu te koop voor €30 incl bij Coolshop.
Heb medelijden met de mensen die een week terug €60 hebben betaald.

Gaat toch helemaal nergens over. Volgens mij is een spel nog nooit zo snel in prijs gedaald.

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Sefaex schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:19:
Fallout 76 is nu te koop voor €30 incl bij Coolshop.
Heb medelijden met de mensen die een week terug €60 hebben betaald.

Gaat toch helemaal nergens over. Volgens mij is een spel nog nooit zo snel in prijs gedaald.
Ik heb ook medelijden met de mensen die nu € 30,- betalen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Is dit hier al besproken?
Media Molecule heeft laten weten dat er toch nog een beta van Dreams komt in 2018.
28 november is een livestream met gameplay etc

Ik word niet echt warm van deze game, maar ben wel benieuwd hoe het gaat evolueren.
Het zou mogelijk moeten zijn om heel gevarieerde games te bouwen met Dreams. Zou wel grappig zijn als de fanbase een soort Uncharted 5 maakt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van dit lijstje krijg ik toch wel een d... euhhh... hoge verwachtingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Ik zie dat de Spider-Man pro deal voor 349 weer op Amazon staat. Heb toch gekozen voor de slim voor 290 met extra controller en Spider-Man. Ben geen zware gamer. Meer ook met zoon. Zwaardere en duurderw komt wel als ie ouder is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Causing chaos...nuff said! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@-SaveMe- prima lijstje ja!
Ik zou wel liever een nieuwe Ratchet and Clank zien ipv Spiderman 2. Maarja, Spider verkoopt zo goed..
Voor HZD 2 ben ik ook sceptisch, benieuwd hoe ze daar nog veel gaan vernieuwen

Verder:
-Ready at Dawn moet nog steeds een game aankondigen
-Die Harry Potter RPG
-Die nieuwe AAA studio van Sony in San Diego (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:08:
[...]
Ik heb ook medelijden met de mensen die nu € 30,- betalen. :p
Dat ook, maar hij heeft wel een punt. Hoe pissed zou je zelf niet zijn als je dit ge-preordered hebt en 2 weken na release is het te krijgen voor de helft van de prijs ?! Het risico op prijsdalingen is te verwachten met zaken die al een tijdje uit zijn, maar toch niet na 2 weken. Doet er niet toe of het games of hardware is.

Nu ja, positieve is dat er weer nog een hoop mensen geleerd zal zijn om niet in de pre-order val te trappen, en al zeker niet in de eindejaarsperiode :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er aanraders vannuit de playstation store? Ik hoor geweldige verhalen over god of war maar assasin creed lijkt me ook wel wat 🙋‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 18:57
Bij meer mensen die ps4 pro met sipderman hadden besteld op amazon.de Bezorging verhinderd?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:07
Fietsbel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:41:
[...]

Helemaal mee eens! Had al een controller liggen in deze kleur en vandaag gebruik gemaakt van de GameMania aktie om m;n oude Zwarte DualShock v1 om te ruilen voor de Dualshock 2 Berry Blue , met 10 euro bijbetalen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Fancy!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:17:
Zijn er aanraders vannuit de playstation store? Ik hoor geweldige verhalen over god of war maar assasin creed lijkt me ook wel wat 🙋‍♂️
Ik heb God of War tijdens deze sale gekocht en ik vermaak me er meer dan prima mee. Dijk van een game!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 11:01

Bluebe

Roar

Amaze86 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:20:
Bij meer mensen die ps4 pro met sipderman hadden besteld op amazon.de Bezorging verhinderd?
Die van mij hangt nog op "Besteld op vrijdag 23 november"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Die van mij wordt bezorgt door DHL....ligt het daar aan hmm

wordt maandag geleverd,dhl is een ramp.Geen briefje niks dat ze geweest zijn.Zijn gewoon niet geweest dat is het.

[ Voor 49% gewijzigd door Amaze86 op 24-11-2018 12:55 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
jammer dat nergens persona 5 of dark souls remasterd in de BF sale is:(

[ Voor 4% gewijzigd door ThatsHollywood op 24-11-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:14

vhal

ಠ_ಠ

Slaapje schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:27:
[...]

Ik heb God of War tijdens deze sale gekocht en ik vermaak me er meer dan prima mee. Dijk van een game!
Deze had ik ook besteld tijdens de sale. :) Momenteel ben ik bezig met de Uncharted trilogie, met moeite heb ik het eerste deel uitgespeeld maar dit had voornamelijk te maken omdat dit deel zo verschrikkelijk gedateerd is :X Deel 2 lijkt iig een stap vooruit te zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:46:
[...]

Dat ook, maar hij heeft wel een punt. Hoe pissed zou je zelf niet zijn als je dit ge-preordered hebt en 2 weken na release is het te krijgen voor de helft van de prijs ?! Het risico op prijsdalingen is te verwachten met zaken die al een tijdje uit zijn, maar toch niet na 2 weken. Doet er niet toe of het games of hardware is.

Nu ja, positieve is dat er weer nog een hoop mensen geleerd zal zijn om niet in de pre-order val te trappen, en al zeker niet in de eindejaarsperiode :).
Zou inderdaad kut zijn. Aan de andere kant een wijze les dat je wat selectiever moet zijn bij wat je voor de volle mep koopt. Bethesda staat nu niet bepaald bekend om hun polish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag!

Ik vaar momenteel in het duitse ruhrgebied en heb eind van de middag op 35 min. fietsen een Saturn zitten met de volgende aanbieding: Playstation 4 pro (CUH-72) met spiderman voor €349,- (console en spel apart verkocht, dus geen bundel)

Nou vind ik dat een prima aanbieding om deze winter maar eens goed te vermaken en het gamen een beetje op te pakken.

Nou weet ik wel zeker dat je de playstation op nederlands in kan stellen dus dat zal prima zijn, maar weten jullie of spiderman op engels te zetten is? Als die duits overgesproken is dan is die voor mij onspeelbaar...

En hoe zit het met garantie? Mocht ik de ps4 pro volgende week aansluiten en iets blijkt niet goed te zijn (dan, of een haar later) kan ik dan via de nederlandse playstation/sony dat oplossen of is dat via Saturn?

Ik ga er vanuit dat er tweakers zijn die die combie al hebben aangekocht, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:38
Fietsbel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:41:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
<3 <3

Mijne komt vandaag (hopelijk) binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milkman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 15:26
Amaze86 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:20:
het laatste bericht is bij de mijne dat ie onderweg is en volgende week maandag/dinsdag wordt afgeleverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:29
Ik heb mijn Pro bij Amazon vandaag binnengekregen en kan bevestigen dat het een 7216B is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelloz
  • Laatst online: 23:13
Nou, toch maar overstag gegaan en de RDR2 PS4 Pro bundel aangeschaft, denk dat wachten op sale tevergeefs want vernieuwd apparaat en nieuwe populaire game.
Verder nog meegenomen:
Voor couch co-op met vriendin: Extra Dual Shock V2, Victor Vran, Divinity Original Sin 2
Last of Us Remastered van de Lidl

Besteld: Horizon Zero Dawn Complete, Bloodborne Goty, Dragon age inquisition.
Als ik die beu ben door naar God of War.

De Ziggo router gaat geen vrienden worden met de ps4 merk ik al, wifi enkel op 2.4 ghz aan de praat gekregen na lang gedoe de IP adressen handmatig in te vullen. Maar goed dat ik online play sowieso laat schieten en puur voor de updates wifi aan heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Jelloz op 24-11-2018 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
Ik heb 1 controller bij Gamemania kunnen ruilen voor een nieuwe met 10 euro bijbetaling. Toch een bijzonder goede deal imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:47
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:25:
Goedendag!

Ik vaar momenteel in het duitse ruhrgebied en heb eind van de middag op 35 min. fietsen een Saturn zitten met de volgende aanbieding: Playstation 4 pro (CUH-72) met spiderman voor €349,- (console en spel apart verkocht, dus geen bundel)

Nou vind ik dat een prima aanbieding om deze winter maar eens goed te vermaken en het gamen een beetje op te pakken.

Nou weet ik wel zeker dat je de playstation op nederlands in kan stellen dus dat zal prima zijn, maar weten jullie of spiderman op engels te zetten is? Als die duits overgesproken is dan is die voor mij onspeelbaar...

En hoe zit het met garantie? Mocht ik de ps4 pro volgende week aansluiten en iets blijkt niet goed te zijn (dan, of een haar later) kan ik dan via de nederlandse playstation/sony dat oplossen of is dat via Saturn?

Ik ga er vanuit dat er tweakers zijn die die combie al hebben aangekocht, alvast bedankt!
Jazeker, ik heb die bundel ook.

Spiderman volgt de taal van de PS4, dus als je PS4 op Nederlands staat is de game in het Engels met Nederlandse ondertiteling. Ik heb zelf de PS4 op Engels staan, en dan is de game in het Engels zonder ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rennie01
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Hallo, Vandaag heb ik mijn eerste PS4 ontvangen. Ik heb een hoofdaccount aangemaakt op mijn naam (volwassene) en een account voor mijn zoontje van 11. Fortnite heb ik eveneens geinstalleerd. Echter als ik vanuit de account van mijn zoon fortnite opstart krijg ik (oftwel mijn zoon) het verzoek om aan te melden bij playstation network.

Betekent dit dat ik een nieuw account voor mijn zoon moet aanmaken onder zijn eigen e-mail adres?

Tevens heb ik volgens mij de fout gemaakt de epic games account te koppelen aan de ps4 account. Die is nu dus gekoppeld aan mijn user id. Hoe krijg ik dit weer op mijn van mijn zoontje?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Twixie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:46:
[...]

Echt niet ik heb een bobblehead erbij gekregen. :P

En als je ieder dubbeltje om moet draaien kan ik me er wat bij voorstellen dat je boos wordt, maar die 30 euro interesseert me echt geen reet. Ben het met pokeren wel eens in minder dan 5 minuten kwijt geraakt.

Maar als je zo krap bij kas zit dat je je over 30 euro gaat opwinden moet je wellicht bij jezelf te rade gaan of je je geld überhaupt in games moet steken...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:38
418O2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:10:
Ik heb 1 controller bij Gamemania kunnen ruilen voor een nieuwe met 10 euro bijbetaling. Toch een bijzonder goede deal imo
Was vanmiddag ook nog even langs geweest hierzo. Hadden ze alleen nog de zwart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
Ari Gold schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:54:
[...]

Was vanmiddag ook nog even langs geweest hierzo. Hadden ze alleen nog de zwart. :(
Ik had de allerlaatste, een blauwe. Maakt me weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

De Darksiders 3 Apocalypse Edition is compleet uitverkocht bij THQ Nordic.

Wie alsnog naast Fury de figurines van War, Death en Vulgrim zou willen hebben heeft de meeste kans op Ebay (want er wordt inmiddels flink in gehandeld)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandDestroyer schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:15:
[...]

Jazeker, ik heb die bundel ook.

Spiderman volgt de taal van de PS4, dus als je PS4 op Nederlands staat is de game in het Engels met Nederlandse ondertiteling. Ik heb zelf de PS4 op Engels staan, en dan is de game in het Engels zonder ondertiteling.
Laat ik je bericht nou net lezen als ik de saturn in loop, top!

Heb de bundel ook gekocht! Happy gaming deze winter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat hier zo te zien druk worden komende tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:54:
[...]
En als je ieder dubbeltje om moet draaien kan ik me er wat bij voorstellen dat je boos wordt, maar die 30 euro interesseert me echt geen reet. Ben het met pokeren wel eens in minder dan 5 minuten kwijt geraakt.
Maar als je zo krap bij kas zit dat je je over 30 euro gaat opwinden moet je wellicht bij jezelf te rade gaan of je je geld überhaupt in games moet steken...
Dat heeft niets te maken met krap bij kas zitten, maar gewoon met het gevoel bedrogen geweest te zijn. Het pokervoorbeeld is ook gewoon absurd (ben zelf pokeraar) omdat je daar als je geld snel kwijt geraakt gewoon bad beats had en je het op termijn wel terug wint (veronderstellend dat je +EV speelt).
Dan is de situatie van iets te kopen en onmiddellijk erna het ergens goedkoper te vinden, nog meer acceptabel omdat het daar 2 onafhankelijke partijen zijn en het je eigen schuld is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
Fallout 76 had voor release een beta lopen. Toen werd al langs alle kanten geroepen dat er dingen mis zijn met de game.
Bethesda deed van te voren ook al aan damage control door te zeggen dat er 'spectaculaire' bugs in de game zitten.
Dan kan je wel verwachten dat de sales niet geweldig gaan zijn, waardoor de prijs gaat droppen.
Langs de ene kant is Bethesda heel lui geweest, maar als consument ben je ook extreem naïef als je 76 op release voor 60 euro koopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Mensen kunnen zich wel bedrogen voelen, maar blijkbaar hadden ze wel €60,- over voor de game, en als ze dat eigenlijk niet hadden dan hadden ze iets langer moeten wachten

2 weken maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwintb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-10 19:39
Nou ben ik niet helemaal thuis in verschil zien tussen de stille PS4 Pro versie en de "oude" versie. Nu heb ik de voorkeur voor Fifa 19 t.o.v. Spider man; https://www.otto.de/p/pla...54/#variationId=747727155

Hoe kan ik hier achterhalen of dit de stillere versie is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:07
gerwintb schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:06:
Nou ben ik niet helemaal thuis in verschil zien tussen de stille PS4 Pro versie en de "oude" versie. Nu heb ik de voorkeur voor Fifa 19 t.o.v. Spider man; https://www.otto.de/p/pla...54/#variationId=747727155

Hoe kan ik hier achterhalen of dit de stillere versie is?
Volgens de foto* is dit een 7116B (71xx-serie), terwijl de 'nieuwste' en stilste de 72xx-serie is.

* zoom in rechts onderaan op de doos

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:07
Sorry

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cvmYWbWkxJQQeQwvoF1UAMMk/full.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 18:25
Flagg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:54:
[...]

Echt niet ik heb een bobblehead erbij gekregen. :P

Wat een flauwekul..

Dat jij geen moeite hebt om geld weg te smijten wil niet zeggen dat iedereen zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Smeldor schreef op zondag 25 november 2018 @ 03:43:
[...]

Wat een flauwekul..

Dat jij geen moeite hebt om geld weg te smijten wil niet zeggen dat iedereen zo is.
Geld weg smijten. :') Dus als je een game koopt aan het eind van het jaar die daarna meteen in de aanbieding komt is dat geld wegsmijten? Dan zou ik nooit meer een spel kopen in die periode als ik jou was. Sowieso "smijt ik geld weg" bij ieder spel want ik koop vrijwel alles in een psn store, en da's vaak een tientje en soms 2 duurder dan bij de cdkeys shops.

Nogmaals als 30€ zo'n wereld bedrag voor je is dat je je erover op moet winden moet je je geld misschien niet aan spelletjes uitgeven.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelle kortingen zijn niet alleen met spellen het geval.
We weten nu wel dat het kan lonen om een week of wat
te wachten met een nieuw spel halen.

Voor ieder wat wils dus.

Ik zit bijvoorbeeld kwijlend te wachten op ArmA IV op de PS5.
Maar dat blijft voorlopig een wilde en natte droom van mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik ben er wel achter dat een RDR2 voor mij geen GOTY gaat worden. Zitten nog steeds te veel dingen in die behoorlijk storend zijn. Maarja omdat het een R* game is komen ze daar schijnbaar mee weg en mag dat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05
Lees op resetera dat ook met de nieuwe pro 7200 serie er een nidec en delta fan is. En dat er mensen zijn met delta fan die dus lawaai maakt en omgeruild hebben voor een nidec fan en deze heel stil was in dezelfde situatie.
Dus voor de mensen die speciaal de nieuwe versie kopen, kan dus nog steeds lawaaierige zijn.

https://www.resetera.com/...ion-cuh-72xx.71139/page-3

Denk dat ik mijn pro eens ga pimpen met een nidec fan van ebay ofzo als ik nog niet heb. En verse koelpasta erop.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:23
zit echt te twijfellen om de psvr te halen vandaag voor 196 euro met camera en spel.
Hebben hier mensen eigenlijk spijt van hun aankoop of juist totaal niet?

lijkt me wel gaag want een oculus rift is mij iets te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ruudox schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:30:
zit echt te twijfellen om de psvr te halen vandaag voor 196 euro met camera en spel.

Niet echt spijt maar heb hem toch verkocht vorige week.
Kon er niet echt tegen, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Paulus07 schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:20:
Ik ben er wel achter dat een RDR2 voor mij geen GOTY gaat worden. Zitten nog steeds te veel dingen in die behoorlijk storend zijn. Maarja omdat het een R* game is komen ze daar schijnbaar mee weg en mag dat...
Wat voor dingen vind je storend? Heb RDR2 sinds vorige week en vindt het echt een fantastisch spel! Twijfelde tusse RDR2 en Fallout 76 en denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:30
Ruudox schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:30:

Ik heb hem gehaald voor €195 bij Bol.com toen en heb er nog steeds geen spijt van.
Ik moet het wel langzaam opbouwen want na 45min begin ik misselijk te worden; zeg maar het oude wagenziekte.

Maar ik kan me nu al vermaken met Astro Bot, straks nog Borderlands VR en de Cinema Mode met Fifa 19 is heerlijk; groot scherm op ongeveer je neus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

store.playstation.com lijkt nogal kapot te zijn op dit moment

Echt balen dit...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeToBe schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:36:
[...]

Wat voor dingen vind je storend? Heb RDR2 sinds vorige week en vindt het echt een fantastisch spel! Twijfelde tusse RDR2 en Fallout 76 en denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt
Qua open wereld is het ongeëvenaard en ik vermaak me er prima mee, maar voor mij ook zat dingen die het lang niet mijn GOTY maken. Ik speel sessies van ongeveer een uurtje en dan heb ik het wel weer gezien en geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Laatst online: 23:13
bram1984 schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:27:
[...]

Qua open wereld is het ongeëvenaard en ik vermaak me er prima mee, maar voor mij ook zat dingen die het lang niet mijn GOTY maken. Ik speel sessies van ongeveer een uurtje en dan heb ik het wel weer gezien en geen zin meer.
Ik heb hetzelfde, het is wel een gemoedelijke game qua tempo.

Hoop dat het geen Assasin's Creed / Tomb Raider niveau dertien in een dozijn open world afvink lijstjes game gaat zijn met superveel maar uiteindelijk middelmatige content.

Wat een warmte kanon is die PS4 Pro trouwens. TV meubel vak is wellicht niet de beste plek, 10 cm speling aan weerszijden, 7 cm speling bovenop maar wel weinig airflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb sinds de launch van RDR2 ook een PS4 Pro met RDR2. Ik vermaak me voorlopig nog met RDR2, ben daarna van plan de PS4 exclusives als The Last of Us en God of War te gaan spelen.

Ik heb m'n PS4 op dit moment aangesloten op m'n TN 144hz 24'' monitor, op de TV beneden is de game veel waziger. Het betreft een 43'' LG 1080p monitor uit 2012. Zou dit aan de monitor liggen? Ik heb op de PS4 alle settings als supersampling aangezet. Op mijn 24'' monitor ziet het beeld er prima uit, maar op de TV is het heel erg wazig. Kleuren zijn ook minder mooi, maar dat ligt eraan dat het een budget TV is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelloz schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:40:
[...]

Ik heb hetzelfde, het is wel een gemoedelijke game qua tempo.

Hoop dat het geen Assasin's Creed / Tomb Raider niveau dertien in een dozijn open world afvink lijstjes game gaat zijn met superveel maar uiteindelijk middelmatige content.

Wat een warmte kanon is die PS4 Pro trouwens. TV meubel vak is wellicht niet de beste plek, 10 cm speling aan weerszijden, 7 cm speling bovenop maar wel weinig airflow.
Het zal inderdaad voornamelijk met het tempo te maken hebben en het feit dat de game niet continue pure "fun" levert zoals bijvoorbeeld een Spider-Man.

Waar in andere games 3 uur spelen als 15 minuten aanvoelt, voelt 15 minuten in RDR2 als 3 uur spelen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
BeToBe schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:36:
[...]

RDR2 ziet er tof uit maar die controls.......
Gisteren ook weer met een missie dat je in een huis iets moet doen en knallen. Maar omdat die controls zo traag zijn en je niet kan rennen binnen was het gewoon saai en niet leuk. + de missies zijn ook niet echt uitdagend/moeilijk.

Verhaal heeft me ook nog steeds niet echt te pakken al zit ik in chapter 4.
Het is gewoon nog steeds niks anders dan ga van A naar B knal mensen neer. en als de missie voorbij is sta je daar. Je bent gewoon een checklist aan het afvinken.

Daarnaast ook nog flink wat irritante bugs/glitches.
Zo was ik te paard helemaal van onderaan de map naar boven gelopen. Daar heb je een plek voor een "speciaal" dier. een wolf.
Maar als je daarop staat te wachten om ze neer te knallen spawnen de wolfen half in de grond in default mode en ze zijn "Rotten". Dus je kan er vervolgens helemaal niks mee.

Had gehoopt dat het later wel zou werken, maar het blijft stuk.
En zo zijn er nog meer dingen wat fout gaat of dat je paard ergens blijft hangen.

Niet rennen in je kamp......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:29
Er is maar 1 zo'n legendarische wolf, dus "ze" neerknallen gaat je gewoon niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-10 19:40
@Paulus07 ik denk dat de manier van spelen: ga van a naar b niet de juiste manier is bij RDR, je moet veel meer ontdekken en de random en side missies doen i.p.v. rechtstreeks je verhaal af willen maken. Als je zo speelt dan heb je dat gevoel veel minder

Ik zelf speel ook alleen nog maar van a naar b want ben er klaar mee en heb hem bijna uitgespeeld, maar in het begin deed ik het op de andere manier wat echt een andere beleving geeft

Even een bak koffie zetten en weer door..... vandaag uitspelen en beginnen aan een spel met iets meer tempo. Spider-man misschien :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Yukidaruma schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:24:
Er is maar 1 zo'n legendarische wolf, dus "ze" neerknallen gaat je gewoon niet lukken.
ja maar dan moet die wel goed spawnen en niet in default render modus half in de grond met als status rotten. :P heb nog geprobeerd om andere dieren neer te leggen om de wolf te triggeren maar doet ook niks en spawnt nog steeds in de grond.

@Cardwizard anders spelen heb ik in het begin gedaan. jagen en dat soort dingen. + al die andere random strangers/events onderweg. Maar het voegt niet veel toe. Dat je iemand tegenkomt langs de weg die van paard is gevallen. Die breng je dan naar een dorpje en vervolgens hoor je er niks meer van. Beetje zonde.

En die strangers langs de weg die dan gebeten zijn door een slang ofzo..... die knal ik direct neer :P

Was trouwens ook een mooie hoofdmissie in chapter 3 of 4 in die stad op begraafplaats.
ben echt 5 minuten in die stad. De AI speler triggert politie, Vervolgens een half uur lang elke agent in heel die stad neer lopen knallen. Tot ik door alle ammo heen was en ik maar ging rennen om uit het wanted gebied te geraken.Uiteindelijk gelukt.Maar hoppa, Bounty van $650 dollar erbij :P en bedankt AI speler.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind achteraf RDR2 vooral een mooi verhaal, maar qua gameplay heeft het erg weinig om het lijf. Wat ik op zich wel leuk vind naast de story is rommel verzamelen voor de Trapper. Maar ook zoiets doe ik eigenlijk veel liever in een online mode met een eigen character en wat vrienden.

Het komt voor mij iig niet eens in de buurt van een GOTY.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:25
Ik moet eerlijk zeggen dat ik misschien toch te vroeg ben geweest met mn oordeel.

Heb nog wat gameplay gecheckt en Darksiders 3 ziet er toch wel fun uit, beetje god of war style.

Heel ffe de reviews vandaag afwachten.

Zie trouwens dat deze bij YGZ slechts 46 euro is, heb zelf geen ervaring met hier bestellen, maar zal geen import game/problemen opleveren toch?:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:13
Ambition88 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:01:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik misschien toch te vroeg ben geweest met mn oordeel.

Heb nog wat gameplay gecheckt en Darksiders 3 ziet er toch wel fun uit, beetje god of war style.

Zie trouwens dat deze bij YGZ slechts 46 euro is, heb zelf geen ervaring met hier bestellen, maar zal geen import game/problemen opleveren toch?:)
Ik heb hier zelf regelmatig games voor mn Switch besteld, en nooit problemen mee gehad in ieder geval. Altijd gewoon PAL versie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Emmavdv schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:08:
[...]

Ik heb hier zelf regelmatig games voor mn Switch besteld, en nooit problemen mee gehad in ieder geval. Altijd gewoon PAL versie gekregen.
Ah okè. Geen idee wat een PAL versie is, zal wel vergelijkbaar zijn met een benelux editie oid, doe ik ffe de aanname.

Thnx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooral de oude GoW delen (waar ik persoonlijk weinig aan vind). Met GoW 2018 heeft het weinig te maken. Ik heb DS2 kort gespeeld toen deze in de PS Plus zat, maar na 20 minuten weer verwijderd. Deel 3 ziet er niet veel anders uit, dus die sla ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bram1984 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:51:
[...]

Vooral de oude GoW delen (waar ik persoonlijk weinig aan vind). Met GoW 2018 heeft het weinig te maken. Ik heb DS2 kort gespeeld toen deze in de PS Plus zat, maar na 20 minuten weer verwijderd. Deel 3 ziet er niet veel anders uit, dus die sla ik over.
De oude delen vind ik ook niet veel soeps, maar dat is meer omdat het niet 3rd person is waardoor het niet lekker wegspeelt qua besturing en ''fixed'' camera.

Dat is hier niet het geval toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Nog langer wachten op me ps4 van amazon.de blijkbaar is dhl het pakket kwijt...mocht die niet komen tot eind van deze week dan kan ik weer een nieuwe bestelle voor hetzelfde bedrag omdat ik met ideal betaald had,was het met cc dan kreeg ik meteen een nieuwe deze week.

Al zeggen ze dat die nog kan binnen komen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:13
Amaze86 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:17:
Nog langer wachten op me ps4 van amazon.de blijkbaar is dhl het pakket kwijt...mocht die niet komen tot eind van deze week dan kan ik weer een nieuwe bestelle voor hetzelfde bedrag omdat ik met ideal betaald had,was het met cc dan kreeg ik meteen een nieuwe deze week.

Al zeggen ze dat die nog kan binnen komen deze week.
Bol.com is ook mijn controller kwijt geraakt bij de post. Daar kan ik helaas alleen opnieuw van de actie gebruik maken als het binnen 30 dagen weer op voorraad is. Vanavond maar even kijken of ik het nog ergens anders kan scoren voor de korting prijs...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Voxalizer schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:32:
Ik vind achteraf RDR2 vooral een mooi verhaal, maar qua gameplay heeft het erg weinig om het lijf. Wat ik op zich wel leuk vind naast de story is rommel verzamelen voor de Trapper. Maar ook zoiets doe ik eigenlijk veel liever in een online mode met een eigen character en wat vrienden.

Het komt voor mij iig niet eens in de buurt van een GOTY.
Precies dit. De story kan ik wel waarderen, zeker in zo'n western setting. Maar verder vind ik alles er omheen niet zo boeiend. Ook de legendary en perfect pelts scoren trekt me al niet meer. Boeit me ook niet zo wat ik aanheb, zolang de kleding maar bij de temperatuur past. Ook dingen doneren aan het kamp enzo, zie de toegevoegde waarde nog niet. Het heeft geen effect op story missies imo, dus doe ik daar niks mee.

Dus ben al gestopt met random dingen en die witte side missies als ik er geen zin in heb, en ben gewoon de main story aan het spelen. Voor mij ook zeker geen GOTY.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11

Ik speel op dit moment weer Darksiders 1 (uit de Humble Bundle) en laatst nog DS2 gespeeld uit de PS+. Had beiden al op de X360 gespeeld maar ik vind dat ze deze twee best goed hebben geremastered.

DS3 wil ik ook nog wel halen maar ik wacht daar nog even mee. De eerste twee zakten vrij snel in prijs en ik wil gewoon de hele bundel. Heb geen zin in seizoensmeuk. Zal DS3 waarschijnlijk dan ook pas ergens in de loop van volgend jaar oppikken. Die beeldjes interesseren me verder niet, trouwens.

YGZ is gewoon een Nederlandse webshop, dus ik voorzie daar geen problemen mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 26-11-2018 12:39 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Lees net twee reviews van Darksiders 3... klinkt wel heel teleurstellend....

Erg jammer... Ga hem nog niet bestellen en wat YT playthroughs bekijken komende weken. Anders wacht ik op een aanbieding...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Grrr, donderdag dus de PS4 Pro plus Spiderman bundel besteld.

Het spel is inmiddels onderweg en kan ik volgen via de PostNL app. Kan echter door de brievenbus, dus who cares.
De console gaat via DHL. Ik heb hier een tracking-ID voor ontvangen, kijk ik echter bij de bestelgegevens van Amazon.de dan staat er:
Deze verzendmethode verstrekt geen tracking updates.
Wat moet ik dan met een tracking-ID? Juist hierbij zou het wel handig zijn zodat iemand het aan de deur ook in ontvangst kan nemen aangezien dit natuurlijk niet door de brievenbus past 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:40:
Grrr, donderdag dus de PS4 Pro plus Spiderman bundel besteld.

Het spel is inmiddels onderweg en kan ik volgen via de PostNL app. Kan echter door de brievenbus, dus who cares.
De console gaat via DHL. Ik heb hier een tracking-ID voor ontvangen, kijk ik echter bij de bestelgegevens van Amazon.de dan staat er:

[...]

Wat moet ik dan met een tracking-ID? Juist hierbij zou het wel handig zijn zodat iemand het aan de deur ook in ontvangst kan nemen aangezien dit natuurlijk niet door de brievenbus past 8)7
En dan nog heb je er doorgaans weinig aan, want doorgaans staat er tussen 09:00 en 19:00 uur. Maar bij mij gooien ze alles gewoon bij de buren af. Werkt prima.
Ambition88 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:04:
[...]

De oude delen vind ik ook niet veel soeps, maar dat is meer omdat het niet 3rd person is waardoor het niet lekker wegspeelt qua besturing en ''fixed'' camera.

Dat is hier niet het geval toch. :)
Ik vind het anders weinig weghebben van de nieuwe GoW. Dit ziet er in mijn opinie gewoon uit als een arcade hack & slasher, terwijl GoW meer een over the shoulder cinematische adventure feeling geeft.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 26-11-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doukkali
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-04 21:40
poor Leno schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:47:
[...]

"Snelheid" helpt t ook wel mee hoor (minder framedrops enzo).. Welke koelpasta heb je gekocht? De een is de ander niet namelijk.. Sommige goedkope hebben niet echt een hoge en goede warmte geleiding.. Daarom heb ik bij mn oude het ook 2x moeten doen :X
Ik heb de Arctic MX-4 gehaald

Hoorde daar wel goede verhalen over van PS4 gebruikers
Pagina: 1 ... 54 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.