|
[Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2018 22:59. Reden: Nieuwe images & kleine fix]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
|
[Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2018 22:59. Reden: Nieuwe images & kleine fix]
@energydrank | - | energydrank |
@Gem | - | Mjacobs85 |
@Gopher | - | mathijssegers |
@eRRoR.InSiDe | - | RamonB78 |
@BLACKfm | - | OMEGA-ThundeR |
@luigi87 | - | Louis8723 |
@Cowamundo | - | Cowamundo |
@NicoPHZ | - | NicoPHZ |
@Promaxhunter | - | SemiPotent |
@Marty007 | - | Wolfdale |
@LordLuc | - | Randul |
@kappagurka | - | kappagurka |
@Nightraven79 | - | kheyvaert |
@endechaos | - | Endechaos |
@whoojaa | - | freddy |
@NukaWorldNL | - | TheGreatWar2077 |
@Origins | - | Mallakai NL |
[Voor 116% gewijzigd door D4NG3R op 06-05-2019 13:27]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
nickko schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:09:
Nette TS. Nu geduldig afwachten tot er meer informatie vrijgegeven wordt
Gelukkig heb ik ten tijde van FO4 redelijk wat tijd gestoken in een nette TS waardoor ik deze zo weer mee kan nemen naar FO76. In de komende weken zal ik er wel meer aan sleutelen zodra ik wat meer materiaal heb om mee te werken.Cuqebaqer schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:11:
Super strakke OP
Jij niet alleen, ik ben heel erg benieuwd wat we nu precies gaan krijgen. Een 'ouderwetse' Fallout game met of zonder coop? Multiplayer survival? We gaan het zien!ik ben zeer benieuwd wat we over 7 dagen gaan zien.
Waarvan zo zeker van je zaak als ik vragen mag ?D4NG3R schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:54:
Gereserveerd
Huh?jori040 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:06:
[...]
Waarvan zo zeker van je zaak als ik vragen mag ?
Mwhah, doom scenario wil ik het niet noemen - variatie is belangrijk om wat voor media dan ook levend te houden. Het enige waar ik bang voor ben is dat de leak van eind vorig jaar spot-on is, en dat we een Rust clone krijgen. Heck, coop is iets wat ik al jaren wil in TES/FO games.In een doom scenario gaat het een multiplayer game worden.
Was dat een vreemde vraag ofzo ?D4NG3R schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:10:
[...]
Huh?
[...]
Mwhah, doom scenario wil ik het niet noemen - variatie is belangrijk om wat voor media dan ook levend te houden. Het enige waar ik bang voor ben is dat de leak van eind vorig jaar spot-on is, en dat we een Rust clone krijgen. Heck, coop is iets wat ik al jaren wil in TES/FO games.
Ik denk dat je je niet moet vastpinnen op een specifieke ervaring, zodra je dat doet ga je er bij voorbaat al niks aan vinden.
Ik geef nergens aan zeker van m'n zaak te zijn? Vandaar dat ik verward ben over je vraagstelling.
[Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2018 22:31]
Ja sorry dacht dat je het over een pre-order had.D4NG3R schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:21:
[...]
Ik geef nergens aan zeker van m'n zaak te zijn? Vandaar dat ik verward ben over je vraagstelling.
Oh wacht, je denkt dat ik het spel pre-ordered heb? Nee dat 'gereserveerd' duid op een 'gereserveerde' reactie direct na de TS - iets waar ik in de toekomst misschien meer data neerzet.
[afbeelding]
[Voor 34% gewijzigd door NukaWorldNL op 04-06-2018 19:34]
[Voor 79% gewijzigd door jori040 op 04-06-2018 20:50]
vooral het eerste. Kotako had een artikel over een anonieme dev die dit beweerde.pimskie schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:24:
Ik heb nog niet veel gelezen of gezien, maar hoor overal mensen 'multiplayer' roepen. Heeft 1x iemand dit geroepen en wordt het overgenomen, of zijn er meer (afgezien van video hierboven) concrete aanwijzigingen voor?
[Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 05-06-2018 15:31]
Ik blijf het knap vinden hoe 'Youtubers' tegenwoordig een video van 5-15 minuten vol kunnen lullen zonder ook maar iets te zeggen. Als ik goed door deze video heb geskimd praat hij 8 minuten over de text op de doos van een bordspel. Ik hou wel van Fallout dus sinds héle lange tijd ben ik weer op gamesites/youtube te vinden, en dan kom ik helaas niets anders tegen dan complete bagger en clickbait, zowel op youtube als gewoon het web.jori040 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 20:43:
Knap werk van deze gast als die hint waar blijkt te zijn: YouTube: Fallout 76 - OFFICIAL Hints / Clues That Fallout 76 Is Multiplayer.....
[Voor 12% gewijzigd door Divak op 06-06-2018 21:39]
Gooi dan ook direct een link naar de youtube versie.kkbizz schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:29:
In de documentaire van NoClip is in de patreon versie een screenshot te zien van de wereld van fallout 76. De afbeelding zelf is vaag maar er is veel groen te zien. Hiermee lijkt de locatie van west virginia te kloppen. Link: https://prnt.sc/jrb4hp
Ja was ik vergetenD4NG3R schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:30:
[...]
Gooi dan ook direct een link naar de youtube versie.
[video]
Ik heb er zelf ook erg van genoten, de docu word lekker luchtig gehouden en toont een mooie mix van developers.kkbizz schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:54:
[...]
Ja was ik vergeten. Wel een erg mooie documentaire. Je kunt ook zien hoe erg Todd van de games houdt en dat is goed om te zien.
Er zijn bronnen die claimen dat het zelfs 31-07-2018 is, het zou zo maar kunnen maar ik ga er zelf niet van uit.DikkeAMD schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:42:
Een soort van cowlevel als in diablo2 maar dan met deathclaws zal ook leuk zijn haha. Maar die releasedate 31/12 is neem ik aan bullshit
GamiQ, de game notes app met game maps!
31/12 is meestal gewoon een placeholder totdat er wel bekend is wanneer die gereleased word.DikkeAMD schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:42:
Een soort van cowlevel als in diablo2 maar dan met deathclaws zal ook leuk zijn haha. Maar die releasedate 31/12 is neem ik aan bullshit
Rechtsbovenin kan je op 'bekijk' klikken, daar kan je de volledige UBB code zien.-SaveMe- schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:24:
Mooie startpost! Hoe kun je een achtergrond image toevoegen ?
Thanks! Ik zie het al, moet je een table gebruikenD4NG3R schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:53:
[...]
Rechtsbovenin kan je op 'bekijk' klikken, daar kan je de volledige UBB code zien.
GamiQ, de game notes app met game maps!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je kijkt naar hun marketing ben ik 100% zeker dat dit geen mobile only game wordtcorset schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:08:
wel schattig dat sites/fans nu al roepen
"omg it's a rust clone"
"omg it's a battle royale game"
"omg it's an mmo"
Wat zit ik te hopen dat het een sequel wordt voor Fallout Shelter. De zoutfabrieken zouden doordraaien
Maar goed, ik wil gewoon een keer wat anders dan "dit is verwoeste stad X" setting. Dat hebben we nu wel gehad, gewoon een plek waar een GECK fout is gegaan, dus half begroeid, half kapot
En het liefste met 50+ vaults te verkennen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
[Voor 95% gewijzigd door WEBGAMING op 10-06-2018 22:43]
Kijk eens boven je
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
Ninja edit (ik had de originele official Fallout trailer per ongeluk gekopieerd).WEBGAMING schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:46:
Jij had net een andere link, ik wou deze linken. Toen heb jij geedit, en ik ook.
[Voor 26% gewijzigd door j-phone op 10-06-2018 22:50]
Ja, is het ook. Maar Todd Howard presenteerde ook al bij het Microsoft XBOX event.D4NG3R schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:09:
@Nakebod & deze video:
[...]
Ik dacht dat de showcase van Bethesda pas veel later op de avond was? Heeft een van jullie een link om de showcase terug te kijken?
[Voor 14% gewijzigd door j-phone op 10-06-2018 23:12]
Vier keer zo groot...Tadream schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:26:
Ziet er zeker fantastisch uit en 4x zo groot klinkt ook prima.
Zouden ze meer nadruk op het bouwen doen omdat ze dat een paar keer in die trailer zeggen?
Lekker hoor, gewoon een nieuwe Fallout.
Dat weet je niet, misschien hebben ze van de vorige keer geleerd (wat betreft Another settlements needs you help).l0n3w012ph schreef op zondag 10 juni 2018 @ 23:37:
[...]
Bedenk je eens hoeveel “Another settlement needs your help”-type missies we dan voorgeschoteld krijgen! Geweldig... NOT.
Spelwereld ziet er wel mooi uit idd, maar heb niet het idee dat het veel gedetailleerder is dan FO4. Daarnaast lijkt iedere Fallout wel kleuriger te worden. Persoonlijk vind ik een grauwe wereld meer immersive als setting voor Fallout. Het lijkt bijna lief te worden
Misschien heeft de speelwereld meer kleur wegens een G.E.C.K?Tadream schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:07:
[...]
Dat weet je niet, misschien hebben ze van de vorige keer geleerd (wat betreft Another settlements needs you help).
Van mij mag dat trouwens ook wat meer achterwege gelaten worden, ben ik met je eens.
En het lijkt me ook wel dat deze wat grauwer kwa kleuren moet zijn als dit nog voor Fallout 3 speelt.
Tuurlijk een reshade/enb filter erover en het is ook zo voor elkaar, maar dat zou het standaard wel moeten zijn.
In ieder geval ik kijk ernaar uit, heb me met alle Fallouts prima vermaakt, zolang het maar geen multiplayer oid is.
Ik in ieder geval niet, ik ga nu pitten en zie 't morgenochtend welj-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:12:
Nu de grote keuze, wakker blijven en live kijken of morgenochtend maar gaan kijken... Wie blijft er op?
[Voor 13% gewijzigd door Kwistnix op 11-06-2018 00:17]
Ik plof zo op de bank neer en ga lekker NV spelen totdat de stream begint.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:12:
Nu de grote keuze, wakker blijven en live kijken of morgenochtend maar gaan kijken... Wie blijft er op?
[Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 11-06-2018 00:39]
Heh, ben net ook weer begonnen met NV. Had de vorige kere(n) het spel niet uitgespeeld en de DLC niet gespeeld haha.D4NG3R schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:38:
[...]
Ik plof zo op de bank neer en ga lekker NV spelen totdat de stream begint.
* D4NG3R deed overigens precies hetzelfde voor BE3 bij Fallout 4.
NV is tot dusver wel mijn favo 3D Fallout, vooral de Old World Blues DLC is geweldig en brengt dat duistere van FO1/2 weer helemaal tot leven.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:41:
[...]
Heh, ben net ook weer begonnen met NV. Had de vorige kere(n) het spel niet uitgespeeld en de DLC niet gespeeld haha.
Ik blijf wel op
Player1s Twitch
Tadream schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:28:
Geen idee hoe het single player gedeelte wordt...
j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:38:
Je kan singleplayer spelen en questen volgens de video. De focus ligt wel op multiplayer.
Ik denk (vrees) dat jullie het mis interpreteren. Ik verstond de video als "natuurlijk kan je ook solo spelen in deze online wereld (als je de andere spelers negeert)". Maar of die andere spelers jou keuze om solo te spelen ook respecteren is geen gegeven.endechaos schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:42:
Ik zie de multi-player als extra. Zolang ik single player kan spelen ben ik blij! Ik ben hyped!
En hoewel dat inderdaad een leuke draai geeft aan het fallout universum is dit net wat ik niet zie zitten. Hoe kan je als casual speler iets opbouwen als een of andere griever met een druk op de knop alles kan slopen? Als jij veel minder tijd investeert en je komt iemand tegen die graag zaken sloopt zonder meer is de fun er toch rap af? En al helemaal het fallout gevoel.L1nt schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:08:
Met die nukes hebben ze ook wel mooie oplossing waarom je in bv Fallout 3 niks mee krijgt van dit alles. Alles wat opgebouwd is, is gewoon weer opnieuw genuked
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Op die manier bedoelde ik het niet eigenlijk. Fallout 3 speelt zich relatief dichtbij af maar dan wel 200 jaar later. Alles wat je in Fallout 76 doet zou dus eigenlijk nog veel verder ontwikkeld moeten zijn ten tijde van fallout 3 ipv de wasteland die het daar is. Voor de lore kun je dus zeggen dat ze het een en ander hebben opgebouwd maar dat iemand de boel genuked heeft waardoor het ten tijde van Fallout 3 dus nog gewoon een wasteland is.Vnze schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:02:
En hoewel dat inderdaad een leuke draai geeft aan het fallout universum is dit net wat ik niet zie zitten. Hoe kan je als casual speler iets opbouwen als een of andere griever met een druk op de knop alles kan slopen? Als jij veel minder tijd investeert en je komt iemand tegen die graag zaken sloopt zonder meer is de fun er toch rap af? En al helemaal het fallout gevoel.
Player1s Twitch
Is het niet zo dat de tijd erna alles pas (langzaam) dood gaat aan de straling etc. Dus dat de natuur nog wat kleurrijker is vlak nadat de pleurig uitgebroken is zou toch logisch zijn?Tadream schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:07:
[...]
En het lijkt me ook wel dat deze wat grauwer kwa kleuren moet zijn als dit nog voor Fallout 3 speelt.
Tuurlijk een reshade/enb filter erover en het is ook zo voor elkaar, maar dat zou het standaard wel moeten zijn.
[Voor 4% gewijzigd door Joever op 11-06-2018 11:53]
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
Lore-wise:Joever schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:38:
[...]
Is het niet zo dat de tijd erna alles pas (langzaam) dood gaat aan de straling etc. Dus dat de natuur nog wat kleurrijker is vlak nadat de pleurig uitgebroken is zou toch logisch zijn?
http://fallout.wikia.com/wiki/Great_WarAround a week after the initial nuclear explosions, rain started to fall; however, none of it was drinkable. The rain was black; tainted with soot, ash, radioactive elements produced by the nuclear explosions, and various other contaminants produced by nuclear weapons. This rain marked the start of the terrible fallout that marked the true, permanent destruction caused by the Great War. The rain lasted four long days, killing thousands of species that had survived the initial destruction of the bombs, be they animals, plants, or microorganisms. Those few living things – human, animal, or plant – that survived after the rain ended were left to live in the now-barren wasteland that had spread across Earth, where nearly all pre-War plant life had died either in the initial explosions or from the intense radiation produced by the fallout.
Zo begreep ik het ookL1nt schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:30:
[...]
Op die manier bedoelde ik het niet eigenlijk. Fallout 3 speelt zich relatief dichtbij af maar dan wel 200 jaar later. Alles wat je in Fallout 76 doet zou dus eigenlijk nog veel verder ontwikkeld moeten zijn ten tijde van fallout 3 ipv de wasteland die het daar is. Voor de lore kun je dus zeggen dat ze het een en ander hebben opgebouwd maar dat iemand de boel genuked heeft waardoor het ten tijde van Fallout 3 dus nog gewoon een wasteland is.
Ik denk overigens niet dat iemand zomaar lukraak kan gaan grieven. Ik gok dat Bethesda ook wel door heeft dat zoiets averechts werkt.
Ik gok dat er minimaal 2 varianten mogelijk zijn. 1 waarin je echt solo speelt en 1 waar je mutiplayer hebt. En ik verwacht dat die laatste ook nog paar gradaties kent. Een met alleen co-op, Een met PvE en dan nog PvP.
Wellicht kan je nu zelf shopkeeper spelen, of handelaar met een karavaan zoals in menig space sim te zien is.mike0001 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:48:
Verheugd op een nieuwe fallout, maar helaas geen single player. Ik hoorde in een ander forum dat er ook geen NPC's in zitten maar alleen maar andere menselijke tegenstanders. Dat maakt het toch wel heel vreemd? Shopkeepers ook alleen maar mensen?
Ik heb ESO ook nooit aangeraakt terwijl ik > 500 uur in Skyrim heb zitten. Ook met Fallout (en zeker deel 3 en NV) zit ik makkelijk > 500 uur. Maar multiplayer haalt voor mij het lonesome wanderer wel uit het spel. jammer.....
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
Hoelang is dat leuk? Fallout is exploren, wereld ontdekken en niet een winkeltje beginnen. Tis geen sims toch?Joever schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:54:
[...]
Wellicht kan je nu zelf shopkeeper spelen, of handelaar met een karavaan zoals in menig space sim te zien is.
Player1s Twitch
Maar ze voorzien zelfs een nucleaire ICBM en suggereren letterlijk dat je die kan gebruiken om andere spelers hun basis op te blazen. Ook zie je in de video dat de speler zonder waarschuwing aangevallen werd door een andere speler. In dit geval won de verdediger wel maar ik weet vrij zeker dat ik tegen een geoefende speler weinig kans maak. Als het AI mobs zijn kan je ze meestal wel vermijden gezien die zich zelden buiten hun regio begeven. En als het echt tegen zit kan je nog steeds een oudere save laden. De AI gaat ook nooit je basis plunderen (waar ik bij FO4 zowat al mijn waardevolle zaken laat liggen, ik ben een echte hoarder).L1nt schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:58:
Het is nog enorm afwachten en zien waar ze mee komen maar mijn gevoel zegt dat ze wel degelijk rekening houden met grievers en hier rekening mee houden.
Mij hoor je niet zeggend dat dit leuk is, mij lijkt het ook namelijk geen bal aan.mike0001 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:55:
[...]
Hoelang is dat leuk? Fallout is exploren, wereld ontdekken en niet een winkeltje beginnen. Tis geen sims toch?
Wordt alleen lastig als je solo speelt, moet je alle karakters dus zelf spelen (shopkeeper én klant).Joever schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:54:
[...]
Wellicht kan je nu zelf shopkeeper spelen, of handelaar met een karavaan zoals in menig space sim te zien is.
Dat is er vanuit gaan dat er überhaupt een solo wereld is. Ze hebben het gehad over dat je momenteel solo kunt spelen, maar er is nergens specifiek aangegeven dat je in een solowereld rondloopt (dus zonder andere spelers). Mocht dit laatste (helaas) niet gaan gebeuren, dan heb je de optie uiteraard om de spelers om je heen te negeren. Of hun dat echter ook met jou doen?j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:34:
[...]
Wordt alleen lastig als je solo speelt, moet je alle karakters dus zelf spelen (shopkeeper én klant).
Presentatie van Bethesda niet gekeken? Daar is toch veel in gezegd namelijk.Luukwa schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:41:
Moet zeggen dat mensen hier wel ontzettend snel conclusies trekken ondanks dat er nog niets tot weinig echt bekend is gemaakt..
Laten we nou eerst even afwachten wat Bethesda te zeggen heeft voordat we het spel nu al afschrijven..
Heb de recap gelezen.. er is echter alleen globale info bekend gemaakt.. concrete dingen (nog) niet.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:43:
[...]
Presentatie van Bethesda niet gekeken? Daar is toch veel in gezegd namelijk.
Er komt overigens een beta, wellicht kunnen we dan beter inschatten of solo wel / niet gaat gebeuren.
[Voor 13% gewijzigd door Flagg op 11-06-2018 13:14]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Voor mij het zelfde. Heb echt super veel uren in 3 NV en 4 zitten maar als ik alles zo hoor over Multiplayer en een beta die alleen beschikbaar is voor mensen die preorderen weet ik eigenlijk al dat ze bij Bethesda de verkeerde kant op gaan. Goed voorbeeld was dat mijn buurjongen van 15 helemaal hyped was want multiplayer zegt mij genoeg, waarschijnlijk wordt deze editie niet mijn spel.Flagg schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:57:
Nou da's weer een franchise die ik uit mijn favorieten kan schrappen.![]()
Ik speel geen multiplayer meer na UT instagib zo'n beetje.
Als ik met andere mensen iets leuks wil gaan doen ga ik wel naar de pub.
Nou ja "genoeg" andere spellen, dan begin ik over een jaar gewoon weer overnieuw met fallout 4.
Of de trailer moet natuurlijk een volledig verkeerd beeld geven maar die kans acht ik heel klein.
Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - RX6800 - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB
Dat zou zijn met een opt-in co-op modus (oftwel singleplayer totdat de world-owner beslist om iemand toe te laten). Ik vraag mij af of die er gaat komen. Het lijkt mij meer op een wereld waar meerdere spelers in zitten. Daar heb ik weinig zin in.D4NG3R schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:37:
Na de presentatie ben ik zelf eigenlijk een stuk optimistischer, de beelden die getoond werden is precies wat ik al jaren wil; lekker coop met een paar vrienden. Mits de wereld wel stampensvol zit met questen en lore, want het bouwen uit FO4 werd me nogal de strot in geduwd door de verplichtingen tijdens de main quest.
Als ze er een goede coop hadden ingesleuteld was prima geweest, dat kan je namelijk ook gewoon níet doen. En het kan best leuk zijn om met een man of wat een groepje raiders te formeren.Joenino schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:25:
[...]
Voor mij het zelfde. Heb echt super veel uren in 3 NV en 4 zitten maar als ik alles zo hoor over Multiplayer en een beta die alleen beschikbaar is voor mensen die preorderen weet ik eigenlijk al dat ze bij Bethesda de verkeerde kant op gaan. Goed voorbeeld was dat mijn buurjongen van 15 helemaal hyped was want multiplayer zegt mij genoeg, waarschijnlijk wordt deze editie niet mijn spel.
Normaal is het een insta buy voor mij maar ga nu zeker de kat even uit de boom kijken. Wil helemaal geen andere mensen om me heen. Wil gewoon alles kapot maken wat ik wil en niet constant dood gemaakt worden door hackers (die gaan er gegarandeerd komen).
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wees blij want ESO heeft niet dezelfde gameplay als Skyrim (draait op andere engine en is door andere developer gemaakt). F76 daarentegen wel dus daarmee zit het wel snor als de gameplay van Skyrim en/of F4 je bevalt.mike0001 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:48:
Verheugd op een nieuwe fallout, maar helaas geen single player. Ik hoorde in een ander forum dat er ook geen NPC's in zitten maar alleen maar andere menselijke tegenstanders. Dat maakt het toch wel heel vreemd? Shopkeepers ook alleen maar mensen?
Ik heb ESO ook nooit aangeraakt terwijl ik > 500 uur in Skyrim heb zitten. Ook met Fallout (en zeker deel 3 en NV) zit ik makkelijk > 500 uur. Maar multiplayer haalt voor mij het lonesome wanderer wel uit het spel. jammer.....
Ja precies het is wel degelijk nog een Fallout game.Vincent Dave schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:57:
[...]
Wees blij want ESO heeft niet dezelfde gameplay als Skyrim (draait op andere enigine en is door andere developer gemaakt). F76 daarentegen wel dus daarmee zit het wel snor als de gameplay van Skyrim en/of F4 je bevalt.
Ze verwijzen in de presentatie naar tientallen spelers, zoveel volk krijg ik helaas nooit op de beenD4NG3R schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:37:
Na de presentatie ben ik zelf eigenlijk een stuk optimistischer, de beelden die getoond werden is precies wat ik al jaren wil; lekker coop met een paar vrienden. Mits de wereld wel stampensvol zit met questen en lore, want het bouwen uit FO4 werd me nogal de strot in geduwd door de verplichtingen tijdens de main quest.
Dat is waar! Ik ben nog altijd geïnteresseerd omdat het er nog steeds als Fallout uit ziet. Als ze de MP beter implementeren dan ik verwacht is er dus nog een kans dat ik het wel gewoon speel, ondanks al mijn geklaagVincent Dave schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:57:
[...]
Wees blij want ESO heeft niet dezelfde gameplay als Skyrim (draait op andere enigine en is door andere developer gemaakt). F76 daarentegen wel dus daarmee zit het wel snor als de gameplay van Skyrim en/of F4 je bevalt.
[Voor 26% gewijzigd door Vnze op 11-06-2018 14:02]
[Voor 30% gewijzigd door jori040 op 11-06-2018 14:10]
Dit is een spinoff. Grote kans dat tzt Fallout 5 wel weer gewoon is zoals jij het graag wilt. Misschien dan wel met beperkte, optionele multiplayer maar wel weer grotendeels single player zoals FO3, FO:NV en FO4.Flagg schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:57:
Nou da's weer een franchise die ik uit mijn favorieten kan schrappen.![]()
Ik speel geen multiplayer meer na UT instagib zo'n beetje.
Als ik met andere mensen iets leuks wil gaan doen ga ik wel naar de pub.
Nou ja "genoeg" andere spellen, dan begin ik over een jaar gewoon weer overnieuw met fallout 4.
Of de trailer moet natuurlijk een volledig verkeerd beeld geven maar die kans acht ik heel klein.
Player1s Twitch
Bron: Fallout 76 is Online-only, No Full Single-player ExperienceBethesda reaffirmed that while you can try to go it alone with the campaign, key parts of it involve quasi tower-defence elements, in which you cooperate with up to three other players to build a base, maintain it, fight bosses together, fend off attacks from rival teams, and pillage other team's bases for loot. In other words, it's next to impossible to finish the campaign on your own.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details