Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxDoDge
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-07 16:30
Er zit ook al een Alien Blaster in de game met speciale ammunitie ervoor.

En er is een enemy wat naar mijn mening een alien is (cryptid uit mijn hoofd).
Toen ik die voor het eerst tegenkwam dacht ik dat het een mini quest was 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07 22:57
NukaWorldNL schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:10:
[...]

Aliens zaten ook of werden ook genoemd in de voorgaande Fallout games hoor. Zit gewoon in de lore van de serie. Zo raar vind ik het niet hoor dat ze nu weer iets met aliens gaan doen. Kijk als je nooit de andere Fallout games hebt gespeeld dan snap ik wel dat je dit misschien vreemd vindt.
Heb de andere fallouts ook gespeeld. Ik vind aliens niet vreemd, ik vind het niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 09:27
Harribo schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:48:
[...]

Heb de andere fallouts ook gespeeld. Ik vind aliens niet vreemd, ik vind het niet veel aan.
Ik heb dat gevoel ook. Leuk dat er in deel 3? een schip was neergestort en je daar die alien blaster vond en als ik me goed herinner was het in een ander deel dat je er twee tegen kwam.
Maar het hoort niet thuis in fallout vind ik persoonlijk.

Aliens heb je andere games voor. Ik loop er ook niet warm voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01
Harribo schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Inderdaad, Aliens... Ik vond het juist leuk dat het spel bestond uit zaken die zouden kunnen bestaan.
Afgezien van de vijanden, mutants etc.
Maar om dan nog eens Aliens toe te voegen ...

Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten hoe ze dit spel nog leuk en uitdagend kunnen houden.
Ik ga wrs nog wel een keer sightseeing want de fallout wereld is groot maar verder....

Kleine stukjes zo nu en dan toevoegen om het leuk te houden is te karig. Eigenlijk zouden ze gewoon fallout 77 of zo moeten gaan ontwikkelen
Men zou eens kunnen gaan uitdiepen hoe het nu zit met de andere kant vn de oorlog. Van wat ik begreep is de oorlog ontstaan door schaarste en dat diverse landen elkaar gingen bevechten. Die andere landen zie je eigenlijk vrij weinig van. En dan heb je nog dat er soms gehint word naar dat het allemaal een fake war was ...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Webgnome schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:08:
[...]

Men zou eens kunnen gaan uitdiepen hoe het nu zit met de andere kant vn de oorlog. Van wat ik begreep is de oorlog ontstaan door schaarste en dat diverse landen elkaar gingen bevechten. Die andere landen zie je eigenlijk vrij weinig van. En dan heb je nog dat er soms gehint word naar dat het allemaal een fake war was ...
Geen land, maar je hebt natuurlijk wel de commies die je ziet in fallout 76. De link met een bepaald land is dan wel snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man toch merk je steeds vaker hoor dat je ziet dat er nog een heel klein team aan dit spel werkt.

Vandaag was weer een daily om te completen, maar dat kan helemaal niet omdat dat event nog helemaal niet actief is. De vorige keer was ook dat je als daily een building group moest joinen, terwijl die group al een jaar ofzo niet meer bestaat (dat is nu casual geworden) in de game. Zulke dingen gaan volgens mij automatisch door een systeem, maar toch zijn allemaal van die kleine dingen dat je toch gaat nadenken.

Blijft gewoon jammer dat deze game lang niet de aandacht krijgt zoals bijvoorbeeld een ESO. Deze donderdag begint ook weer Fasnacht, maarja het enige wat ze nieuw hebben toegevoegd zijn 3 maskers. Wow 3 maskers _O- _O- _O-

[ Voor 9% gewijzigd door NukaWorldNL op 08-02-2022 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
NukaWorldNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:04:
Deze donderdag begint ook weer Fasnacht, maarja het enige wat ze nieuw hebben toegevoegd zijn 3 maskers. Wow 3 maskers _O- _O- _O-
Nou in-der-daad, dit dus. Dat redt het niet.
Nee, ik ben na alles eens gedaan te hebben, afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfelde even of ik wel moest reageren want er is gewoon al een half jaar niet meer gereageerd hier hahaha :+

Speelt iemand nog dit spel?

Toch wel jammer dat het topic dood is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxDoDge
Speel het nog af en toe. Maar zonder nieuwe content en alle Story missie al gedaan is er weinig te beleven.

Ben nu na Fallout 4, New Vegas, Fallout 76 (in die order) Fallout 3 aan het spelen. Daar zitten nu ook al aardig wat uren in ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind het een prachtig spel maar er is nu bijna niets meer te beleven voor mij.
Ik zit echt te wachten op the pitt.

Fallout 3 laatst ook gekocht... Aankoop zonder verstand :)

Denk dat, afgezien van mijn voetbal spel, ik misschien nog wel tombraider ga spelen totdat fallout the pitt komt

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 21-08-2022 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
13 september komt The Pitt. Ben daar ook wel benieuwd naar. Ik speel het spel nog steeds, maar ja ik ben ook gewoon een Fallout gek. Ik kan die spellen blijven spelen zonder dat het me gaat vervelen.

Fallout 3 blijft mijn nummer 1 game. Wat een sfeer heeft die game. Zeker toen die net uit was zoveeeeeeeel uren in gestoken niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
NukaWorldNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 05:09:
13 september komt The Pitt. Ben daar ook wel benieuwd naar. Ik speel het spel nog steeds, maar ja ik ben ook gewoon een Fallout gek. Ik kan die spellen blijven spelen zonder dat het me gaat vervelen.
Hoe hou je het leuk dan? Wat doe je?
Fallout 3 blijft mijn nummer 1 game. Wat een sfeer heeft die game. Zeker toen die net uit was zoveeeeeeeel uren in gestoken niet normaal.
Ja die sfeer in fallout 3 is ongeëvenaard.
Qua verhaal, avontuur en afwisseling vond ik New Vegas het leukste. Man met zijn zwart witte blokjes blouse :)
Fallout 4 vond ik de minste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:02

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben ook weer in de wereld van Fallout getrokken en weer lekker in 76 bezig.

Het enige waar ik moeite mee heb is High-Radiation fluid te vinden, iemand enig idee waar je dit "makkelijk" kan vinden of kan kopen?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 17:28
Ja hoor ! Speel het nog steeds met enige regelmaat. Omdat ik het niet veel achter elkaar speel blijft het voor mij nog interessant.

Ergens op Reddit staat een document waar alles te vinden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Harribo schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:55:
[...]

Hoe hou je het leuk dan? Wat doe je?

[...]
Goeie vraag. Ik vermaak me nu nog redelijk met het uitzoeken van builds en farmen van zooi voor die builds. Maar sommige die zijn zo sterk en ver in de lvl 1000 (Zag zelfs iemand lvl 4000), maar wat doe je dan om je te vermaken? Alles heb je al wel gezien of gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
  • Laatst online: 17-06 13:45
NukaWorldNL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:48:
Twijfelde even of ik wel moest reageren want er is gewoon al een half jaar niet meer gereageerd hier hahaha :+

Speelt iemand nog dit spel?

Toch wel jammer dat het topic dood is :'(
Ik heb het al even niet meer gespeeld, maar niet zozeer omdat ik het niet graag speel.
Momenteel een beetje te druk met privé en tafeltennis (ze hebben me tot bestuurslid van de club gebombardeerd +webmaster gemaakt)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
Mad-Matt schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:26:
Ik ben ook weer in de wereld van Fallout getrokken en weer lekker in 76 bezig.

Het enige waar ik moeite mee heb is High-Radiation fluid te vinden, iemand enig idee waar je dit "makkelijk" kan vinden of kan kopen?
Glowing creatures.
Wat ik meestal doe: ik nuke een regio waar veel creatures zitten en maak dan alles af wat zich in de nuked regio bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-07 23:10
Ik ben recentelijk begonnen nadat ik bij release nooit verder dan lvl 20 ben gekomen.

Ik ben nu level 75, maar merk dat ik nog zo hard gecarried wordt bij public events door mensen met lvl's van 300+.

Hierdoor vraag ik mii af hoe al die spelers zulke hoge dps halen. Ik heb wel gelezen over de super goede legendary's, maar het lijkt wel alsof ze letterlijk 5 tot 10x keer damage doen dan ik. (Momenteel gebruik ik een Tesla rifle die wel ok damage doet, gauss rifle voor long range, en een exploding aristocrat minigun voor boss fights)

Heeft iemand nog tips waar ik aan moet denken om mijn dps op niveau te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ardjee schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:02:
Ik ben recentelijk begonnen nadat ik bij release nooit verder dan lvl 20 ben gekomen.

Ik ben nu level 75, maar merk dat ik nog zo hard gecarried wordt bij public events door mensen met lvl's van 300+.

Hierdoor vraag ik mii af hoe al die spelers zulke hoge dps halen. Ik heb wel gelezen over de super goede legendary's, maar het lijkt wel alsof ze letterlijk 5 tot 10x keer damage doen dan ik. (Momenteel gebruik ik een Tesla rifle die wel ok damage doet, gauss rifle voor long range, en een exploding aristocrat minigun voor boss fights)

Ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld, zit nu geloof ik op lvl 180,maar veel valt of staat op dat vlak met je build.
Daarmee kan je veel sterker worden.
Ook sommige mutations kunnen je helpen.

Kortom, zoek een goede build, er staan er genoeg online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad wel zo ja. Ik speelde tot een paar maanden geleden gewoon met een eigen gemaakte build waarin ik kan lockpicken, weapons kan maken, meer aid kan vinden etc etc. Tot ik toch besloten had om builds te gaan zoeken op YouTube. Sinds een paar maanden speel ik een standaard Commando Full Health. Damn man je merkt meteen dat je met een juiste build voor bepaalde wapens veel meer damage doet. Ik snapte het nooit hoe mensen zo snel enemies konden killen tot ik zelf die build ging gebruiken.

Vergeet trouwens niet dat er nog steeds veel mensen zijn die legacy's gebruiken waardoor ze die enemies met gemak supersnel killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 13:27
Ardjee schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:02:

Wat mij qua build erg heeft geholpen, zijn de filmpjes van Angry Turtle op Youtube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:55
Nou, als groot fallout fan (sinds fo3) ben ik er ook aan begonnen.

Ik had de ps4 versie al liggen maar nooit aan begonnen, later in 2019 met de aankondiging van de ps5 meteen de ps4 pro verkocht. We weten allemaal hoe die next gen launch gegaan is en dat was achteraf gezien vanwege de lockdowns toch wel een domme verkoop.

Gevolg, de ps4 versie van fallout 76 ligt nu nog steeds gesealed in de kast. Inmiddels heb ik een series x met gamepass en dus alsnog toegang tot alle fallouts.

Ik heb dit topic zo'n beetje helemaal door gelezen en blijkbaar ben ik niet te vroeg ingestap, ik had het voordeel van inmiddels npc's en de brotherhood uitbreidingen en gelukkig een stash inhoud van 1200.

Ik heb eigenlijk weer ouderwets genoten. Ik heb de game "ouderwets" solo gespeeld tot nu. De wereld verkennen, main quests doen, side quests doen, stash/inventory managen, bouwen, power armors verzamelen, wapens verzamelen, upgraden en legendary maken, etc.

Dat heeft mij ongeveer totaal 12 dagen speeltijd gekost. 30 aug had ik mijn eerste achievement "reclamation day" en ongeveer een 2 weken geleden was ik klaar met alle solo activiteiten.

Nu kom ik dus op het punt dat echt alle solo missies voorbij zijn en ik kan gaan multiplayen. Ik heb de wapens die ik wil, ik heb de perks die ik wil, ik heb 9 verschillende complete power armor sets, genoeg caps en chems. Ik kan bullions gaan sparen van settlers of raiders, ik kan de pitt in, ik kan events opzoeken en daily's.

Maar nu komt het, nu alle solo play quests met de (later toegevoegde) npc's voorbij zijn, is de game wel klaar voor mij eigenlijk.
De daily's en events vallen erg tegen, ik vind ze echt vervelend om te doen.
De missies voor settlers en raiders om bullions te vergaren krijg ik helemaal niet? De enige bullions die ik binnen hark, koop ik voor 6000 caps op maandag bij smiley.
Een expeditie naar de Pitt heb ik eenmaal gedaan en daar kan ik ook niet echt wat mee.

Ik had eigenlijk gedacht en misschien nog wel meer gehoopt dat na het voltooien van de enclave missie met modus als quest giver er toch wel wat meer meer in zat. De enclave bunker heeft enorm veel potentie om flink wat missies op te baseren, maar na de "end game" is het wel voorbij :( althans zo lijkt het.

Ook van de secret service welke het goud bewaken had ik verwacht en gehoopt dat dat onderdeel na de endgame een rol zou gaan spelen. Weer potentie wat niet gebruikt wordt.

Teurg kijkend heb ik echt behoorlijk wat uren plezier gehad met ouderwets solo spelen, ik mag niet klagen.

Mis ik misschien leuke onderdelen? Waarom kan ik geem bullions verdienen bij de raiders of settlers? Is dat eruit gehaald net als nucleair winter?

Ik hoop dat de nuka cola update weer wat leuks brengt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Chrisje1983 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:20:

Maar nu komt het, nu alle solo play quests met de (later toegevoegde) npc's voorbij zijn, is de game wel klaar voor mij eigenlijk.
De daily's en events vallen erg tegen, ik vind ze echt vervelend om te doen.
Dit is ook het grote minpunt aan de game, zodra je alle solo missies gedaan hebt, blijven er weinig leuke dingen over. Daarom speel ik het nauwelijks meer.
En ook de pitt is dan waardeloos :gewoon praten, schieten en beloning ophalen.
Avontuur en zelf wat nadenken is er dan niet meer bij.
De missies voor settlers en raiders om bullions te vergaren krijg ik helemaal niet? De enige bullions die ik binnen hark, koop ik voor 6000 caps op maandag bij smiley.
Een expeditie naar de Pitt heb ik eenmaal gedaan en daar kan ik ook niet echt wat mee.
Je krijgt treasure notes als je bepaalde missies doet. Die treasure notes kan je omwisselen bij een gold bullion automaat voor gold bullion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Enige wat er voor de eindspeler in the game zit is het scoreboard. Ook dat gaat vervelen na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Akemi schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:06:
Enige wat er voor de eindspeler in the game zit is het scoreboard. Ook dat gaat vervelen na een tijdje.
Mee eens. Ik heb hem nog op de harde schijf staan uit nostalgie. Maar ik heb hem al een lange tijd niet meer aangeraakt.
De Pitt valt me zwaar tegen (ik had echt een compleet nieuw gebied verwacht ten westen van de huidige map ofzo)
Nu is het een soort Arena geworden wat mij persoonlijk niet boeit. Ik start het spel er niet voor op zeg maar.
Wat je terecht zegt, scoreboard is in het begin leuk. Nu alleen maar vervelend.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:12

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik denk dat ik een bug gevonden heb met de black powder rifles. Ik heb er momenteel vier: 2 single barrel (1 two shot en 1 anti armor) en twee dragons (1 two shot en 1 instigating).

Die zijn allemaal hotkeyed zodat ik snel 4 schoten eruit kan gooien want de reload is natuurlijk bagger. Maar als ze allemaal leeg zijn en ik reload er eentje (met een enkele barrel want dat is toch iets sneller) is de andere enkele barrel en één van de dragons ook herladen.

Ik klaag niet, zeker de instigating dragon is natuurlijk hartstikke lollig om te hebben maar correct is het natuurlijk niet. Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Over bug gesproken, waterzapper gebruiken en je hebt unlimited handgranaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ik dit nooit heb gedaan, maar je kan tijdens Holiday Scorched ook je Santatron in Workshops zetten en dan zo extra gifts krijgen van Santatron. Normaal gesproken deed ik er altijd gewoon 1 in mijn camp en dan zocht ik verder naar Holiday Scorched om zo zelf extra gifts te zoeken. Maar door de optie in workshops en camps en zelf nog jagen op Holiday Scorced heb ik nu al 250 Holiday Gifts gevonden sinds gisteren. Sowieso kom ik er altijd te laat achter dit soort dingen omdat ik er meestal niet echt mee bezig bent haha.

En idd die bug is heel makkelijk te doen. Gewoon je zapper equippen en een willekeurige granaat en je kan onbeperkt granaten gooien. Maarja dit samen met de legacy weapons is gewoon niet leuk. Hopelijk fixt Bethesda dit snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eigenlijk ook wel weer op het punt gekomen waarom ik mezelf afvraag waarom ik deze game blijf spelen. Want eigenlijk ben je als je je build hebt steeds maar hetzelfde aan het doen. Tenminste zo ervaar ik het nu steeds meer. Alleen bij mij is het zo dubbel wat betreft deze game. Ik kan andere online games heel makkelijk laten vallen, maar toch blijft deze game mij trekken (komt ook omdat ik van Fallout houd).

Alleen ik vraag me gewoon af of ik hier ook mee moet doorgaan, want wat ik al zei je doet gegeven moment toch veel hetzelfde. Ik heb nu al zoveel locaties doorzocht en intussen vele quests gedaan, maar na een tijdje houdt het een beetje op en voelt het een klein beetje als elke dag dingen afvinken. Want ik heb ook mijn built waar ik al lange tijd mee speel en andere builds trekken mij niet. Ja dan is het eigenlijk steeds events opnieuw doen om omhoog te levellen (maar na een tijd boeien al die levelups wat ik nog heb niet meer). Speciale events zijn leuk, maar die blijven ook maar hetzelfde zonder nieuwe dingen om te verdienen. Daily quests vergeet ik eigenlijk altijd. Camps doe ik ook niets meer mee (eigenlijk alleen een vendor om mn spullen te verkopen). Ja dan ga je toch afvragen waarom je dan nog steeds speelt. Omdat ik een Fallout fan bent trekt dit spel gewoon steeds aan mij en speel ik het wel, maarja misschien moet ik er ook maar gewoon mee stoppen en gewoon echt bij singleplayer games blijven.

En daarbij komt Starfield ook waarschijnlijk dit jaar uit en ben bang dat daar heel veel uren in gaan zitten :+

[ Voor 3% gewijzigd door NukaWorldNL op 02-02-2023 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
NukaWorldNL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:17:
Ik ben eigenlijk ook wel weer op het punt gekomen waarom ik mezelf afvraag waarom ik deze game blijf spelen. Want eigenlijk ben je als je je build hebt steeds maar hetzelfde aan het doen. Tenminste zo ervaar ik het nu steeds meer. Alleen bij mij is het zo dubbel wat betreft deze game. Ik kan andere online games heel makkelijk laten vallen, maar toch blijft deze game mij trekken (komt ook omdat ik van Fallout houd).

Alleen ik vraag me gewoon af of ik hier ook mee moet doorgaan, want wat ik al zei je doet gegeven moment toch veel hetzelfde. Ik heb nu al zoveel locaties doorzocht en intussen vele quests gedaan, maar na een tijdje houdt het een beetje op en voelt het een klein beetje als elke dag dingen afvinken. Want ik heb ook mijn built waar ik al lange tijd mee speel en andere builds trekken mij niet. Ja dan is het eigenlijk steeds events opnieuw doen om omhoog te levellen (maar na een tijd boeien al die levelups wat ik nog heb niet meer). Speciale events zijn leuk, maar die blijven ook maar hetzelfde zonder nieuwe dingen om te verdienen. Daily quests vergeet ik eigenlijk altijd. Camps doe ik ook niets meer mee (eigenlijk alleen een vendor om mn spullen te verkopen). Ja dan ga je toch afvragen waarom je dan nog steeds speelt. Omdat ik een Fallout fan bent trekt dit spel gewoon steeds aan mij en speel ik het wel, maarja misschien moet ik er ook maar gewoon mee stoppen en gewoon echt bij singleplayer games blijven.

En daarbij komt Starfield ook waarschijnlijk dit jaar uit en ben bang dat daar heel veel uren in gaan zitten :+
Zeer herkenbaar.
Ik heb hem ook eindelijk kunnen verwijderen van mijn harde schijf. Ik vond het een erg leuke game en heb er ook honderden uren inzitten.
Maar toen het allemaal hetzelfde werd, ben ik gestopt. DIe nieuwe toevoeging "the Pitt" vond ik ook waardeloos en dat was wel het moment dat ik dacht, oke tot hier en niet verder.

Ik had gehoopt dat ze de map zouden uitbreiden. Dat gedeelte aan de westkant van de kaart. Zet daar een heel nieuw gebied neer en weer wat uitdaging dan kom ik wel weer eens terug. Voor nu gaat hij voorlopig niet meer geinstalleerd worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb dit al tijden. Speel het ook al bijna een jaar niet meer echt .
Het is steeds het dezelfde op den duur en the Pitt is nog erger: praat tegen iemand,schiet mensen neer en kom terug. Meer niet.

Dat wat Fallout sterk maakt, is de wereld en het avontuur.
De wereld is divers en mooi. Maar het avontuur is weg als je alle main quests hebt gedaan.

Ze zouden het beste nieuwe quests kunnen toevoegen met bijvoorbeeld puzzels erbij in of andere dingen dan alleen maar schieten.
Weet alleen niet of ze daar willen of dat het mogelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akemi
Speel het nog wel maar herken het wel. Je zit plichtmatig de scoreboard af te werken. Waar ik wel aan zit te denken is om een nieuwe character aan te maken en alle quests opnieuw te doen. Dit geeft wel weer een nieuwe uitdaging. (zeker omdat wat bugs opgelost zijn in de quests)

Volgende wat ik ga doen is een andere build maken.

Had mezelf ook beloofd geen mmo meer te doen en alleen single player games te spelen maar kon dit niet laten liggen. Ben erg fan van Fallout series. Weinig tijd en nog zo veel leuke single player games te doen.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxDoDge
Akemi schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:24:
Waar ik wel aan zit te denken is om een nieuwe character aan te maken en alle quests opnieuw te doen. Dit geeft wel weer een nieuwe uitdaging.
Dit lijkt mij ook wel leuk, gewoon puur om alle Steam Achievements te halen (met account overzetten is dat nooit 100% geworden jammer genoeg, over bugs gesproken O-) ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren weer eens aan Dragon Age Inquisition begonnen en man het bevalt me meteen weer super. Gewoon weer een in andere wereld waar je lekker rond kan lopen en dingen kan doen. Ik besefte me toen ook wel dat ik niks anders meer speelde eigenlijk toen ik Fallout 76 nog speelde. Mijn meeste tijd ging echt uit naar die game waardoor ik bijna niks meer speelde. Dat is ook gewoon een groot nadeel van live services games. Je wil niet achterlopen en toch met de meeste dingen mee kunnen doen.

Nee ik laat deze game nu ook echt gaan en sowieso ga ik niet meer beginnen aan live services games. Heb daardoor in al die tijd zoveel games (Metro Exodus, Dying Light 2, Cyberpunk 2077 en ga zo maar door) laten liggen die ik eigenlijk allang gespeeld kon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
NukaWorldNL schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:29:
Nee ik laat deze game nu ook echt gaan en sowieso ga ik niet meer beginnen aan live services games. Heb daardoor in al die tijd zoveel games (Metro Exodus, Dying Light 2, Cyberpunk 2077 en ga zo maar door) laten liggen die ik eigenlijk allang gespeeld kon hebben.
Ga em niet laten liggen maar wel proberen meer tijd in single player games te stoppen. Pik ik deze wel weer na een tijdje op. Kan toch niet laten, daarvoor vind ik de Fallout franchise te leuk. Nieuwe Fallout zie ik voorlopig nog niet komen.

Iemand Outer Worlds gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Akemi schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:52:
[...]

Ga em niet laten liggen maar wel proberen meer tijd in single player games te stoppen. Pik ik deze wel weer na een tijdje op. Kan toch niet laten, daarvoor vind ik de Fallout franchise te leuk. Nieuwe Fallout zie ik voorlopig nog niet komen.

outer worlds vond ik persoonlijk niet veel aan. maar ja smaken verschillen gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[...]
Vond er ook niet veel aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-02-2023 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Om eerlijk te zijn ben ik daar toch ook wel bang voor hoor haha. Ik ben ook gewoon groot Fallout fan en nog steeds vind ik Fallout 76 super tof qua wereld. Bedoel het is echt wel een mooie wereld om doorheen te lopen. Alleen ik moet het gewoon veel minder spelen en veel meer andere games. Ik ben nu alweer 2 dagen met Dragon Age Inquisition bezig en man vermaak me er prima mee.

Outer Worlds in begin mee vermaakt maar toch al snel weer afgehaakt. Uiteraard deels door Fallout 76 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07 09:14
Deze game direct na launch gekocht en toen totaal links laten liggen (lege wereld, weinig te doen). Paar weken geleden het weer een kans gegeven.... Er is een hoop gebeurt en ik vermaak me echt uitstekend :) Fashnacht nog net mee kunnen nemen en nu vooral opzoek naar de juiste build / gear. Speel nu commando met een Railway Rifle. Helaas na een poging of 10 nog geen Quad RR kunnen krijgen en ook nog geen gezien in een shop van een andere speler. Kwam er ook pas vrij laat achter waar de treasury notes voor zijn :P Iemand tips wat ik daar het beste voor kan kopen (level 96 atm met focus op automatic rifle en vats)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akemi
JeroendeGroot schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:10:
Deze game direct na launch gekocht en toen totaal links laten liggen (lege wereld, weinig te doen). Paar weken geleden het weer een kans gegeven.... Er is een hoop gebeurt en ik vermaak me echt uitstekend :) Fashnacht nog net mee kunnen nemen en nu vooral opzoek naar de juiste build / gear. Speel nu commando met een Railway Rifle. Helaas na een poging of 10 nog geen Quad RR kunnen krijgen en ook nog geen gezien in een shop van een andere speler. Kwam er ook pas vrij laat achter waar de treasury notes voor zijn :P Iemand tips wat ik daar het beste voor kan kopen (level 96 atm met focus op automatic rifle en vats)
Voor die treasury notes (=gold bullion) heb ik mijn secret service setje gekocht.

En ja die RNG is behoorlijk belabberd. Sommige hebben na 10x mazzel, anderen hebben na 100x nog niets.
Server hoppen en er zijn er vast wel die de quad verkopen. Zorg wel dat je een hoop caps hebt.

Zou ook eens kijken naar auto axe en chainsaw. Wel melee maar doet damage als een malle.
Cold shoulder (shotgun) schijnt ook een leuke te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:59

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Voor de zekerheid even checken bij jullie nu FO 76 geen drol meer kost…voor de PS4

Heb ik een betaald Sony PlaystationPlus lidmaatschap nodig om dit te spelen?

Ik vrees dat ik het antwoord weet en dat het ja is, maar graag even bevestiging vanuit jullie.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Een van de redenen dat ik geen PS speel. Flauwekul met die abonnementen, geldklopperij.

Ik kan je helaas dus niet het antwoord geven

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 20-04-2024 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:59

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Harribo schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 20:47:
Een van de redenen dat ik geen PS speel. Flauwekul met die abonnementen, geldklopperij.

Ik kan je helaas dus niet het antwoord geven
Thanks, no worries…speel jij PC?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen Playstation, maar je hebt net als Xbox een PS+/Xbox Live abbo nodig om online games te spelen.

Zelf ga ik dit jaar ook weer terug naar PC en dan heb ik het ook niet meer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-07 20:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/867xCYWRfOH6USZwoycIYnDbx8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CccMDtqTuLjDGxY2FwTOnTcL.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Fraggert schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 21:55:
[...]

Thanks, no worries…speel jij PC?
Ja. Oa ook om deze redenen.
Maar ik heb wel een ps gehad maar dat was niks voor mij.

Als ik op grote tv wil spelen ipv op mijn desktop pc, gebruik ik een steam link, bekabeld. Heb zelf een game plank daar voor gemaakt met game mat, muis en toetsenbord. Kan ik in mijn luie stoel fallout spelen op de tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Dat is best bijzonder... Miljoen mensen online
Zegt wel wat dat het spel populair is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wel ziek hoor dat het zooo populair is geworden haha.

Stel ik wil het kopen welke versie moet ik dan hebben. Word me niet helemaal duidelijk gezien de DLC's enzo.

Liefst heb ik hem op steam met de DLC's er bij. Maar krijg je nou ook de basegame als je de DLC gewoon koopt of niet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ricmaniac schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:35:

Stel ik wil het kopen welke versie moet ik dan hebben. Word me niet helemaal duidelijk gezien de DLC's enzo.

Liefst heb ik hem op steam met de DLC's er bij. Maar krijg je nou ook de basegame als je de DLC gewoon koopt of niet.
Je moet gewoon alleen de standaard fallout 76 kopen.
De DLCs krijg je er bij als updates bij het hoofdspel.
Dat zijn extra quests en maps. ( Maar eerlijk gezegd nog niet heel bijzonder vind ik.)

De enige dlc die je nog erbij kunt kopen is de atlantic high stakes dlc.
Maar dat bevat vnl alleen maar gadgets voor in je eigen camp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 12:57
Bijzonder dit ja, die amazon prime Fallout serie doet echt wonderen voor de populariteit van de games. Goeie investering van Bethesda dus :9

Ik ben al fan sinds mijn school/studenten tijd in de jaren 90, toen heb ik deel 1, 2 en zelfs Fallout tactics veel gespeeld.

Deze versie had ik links laten liggen, deels omdat ik eigenlijk al een jaar of 6 geen interesse in (digitaal) gamen meer heb. Maar ja, nu dus gratis gekregen via amazon Prime (dat ook gratis is de 1e maand, dus in principe kan iedereen het spel gratis krijgen, op wellicht het console plebs na dan :P )

Gisteravond dus een half uurtje door de vault gelopen en gestopt bij de uitgang. Binnen 0 secrets of verstopte voorwerpen gevonden, meh. Ben erg benieuwd, vooral nieuw voor mij dat alles zo groen is qua natuur in deze versie.
Ricmaniac schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:35:

Gratis als je ff met een dummy email account een gratis trial maand op amazon prime neemt dus ;)

[ Voor 25% gewijzigd door _Anvil_ op 29-04-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:00

Player1S

Probably out in the dark

Van het weekend weer eens geprobeerd terug te komen in deze game maar lukt me simpelweg niet.

Ze zijn op gegeven moment overgestapt van enemies hebben level van de regio naar enemies hebben level gelijkwaardig aan dat van jou en sindsdien ben ik grotendeels afgehaakt omdat zelfs de simpele molerats in het begin gebied (waar mijn huis staat) zijn dan bulletsponges. En dat is met mijn lack of skills simpelweg niet leuk meer.

Misschien moet ik keer nieuw character aanmaken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 12:57
Player1S schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:47:
Van het weekend weer eens geprobeerd terug te komen in deze game maar lukt me simpelweg niet.

Ze zijn op gegeven moment overgestapt van enemies hebben level van de regio naar enemies hebben level gelijkwaardig aan dat van jou en sindsdien ben ik grotendeels afgehaakt omdat zelfs de simpele molerats in het begin gebied (waar mijn huis staat) zijn dan bulletsponges. En dat is met mijn lack of skills simpelweg niet leuk meer.

Misschien moet ik keer nieuw character aanmaken.
O wauw, het Oblivion scaled levelling gedoe dus? Not a fan. Ik wil gewoon old school ingemaakt worden als ik vroeg in de game het verkeerde gebied inloop.. om dan vele levels later OP terug te komen.. dan heb je echt dat gevoel van progressie in je char...

In Fallout 1 en 2 had je ook prachtige loopholes, om dan heel snel een power armor te scoren en zo de progressie arc in de game te "hacken", echt leuk was dat :P

[ Voor 10% gewijzigd door _Anvil_ op 29-04-2024 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

_Anvil_ schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:52:
[...]

O wauw, het Oblivion scaled levelling gedoe dus? Not a fan. Ik wil gewoon old school ingemaakt worden als ik vroeg in de game het verkeerde gebied inloop.. om dan vele levels later OP terug te komen.. dan heb je echt dat gevoel van progressie in je char...

In Fallout 1 en 2 had je ook prachtige loopholes, om dan heel snel een power armor te scoren en zo de progressie arc in de game te "hacken", echt leuk was dat :P
Volgens mij zit er nog wel steeds verschil in de regios maar ik ben nu level 84 en krijg in het makkelijkste gebied level 50 molerats in mn mik gedouwd en verspil een shitton aan kogels aan die kregen terwijl het voorheen gewoon 1-shot kills waren.
Soms wil ik gewoon lekker relax rondhuppelen in het makkelijke gebied maar dat kan dus niet meer.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

[...]

Het werkt net anders dan bij Oblivion, waar bij Oblivion de monsters echt sterker werden blijven ze hier gewoon zwak. De lvls schalen mee maar of ze sterk zijn ligt geheel aan het gebied waar je je bevindt.

Speel nu net voordat de serie uit kwam en ben gisteren level 60 geworden, en eigenlijk alles in het begin gebied is 1 shot kill. In de sterkere gebieden kom je sterkere varianten tegen en die hebben vaak net wat meer munitie nodig voordat ze plat gaan.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat was ook in het begin, maar ze hebben dat veranderd tijdens de One Wasteland For All update in 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

NukaWorldNL schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:46:
[...]

Dat was ook in het begin, maar ze hebben dat veranderd tijdens de One Wasteland For All update in 2020.
wauw, was dat al in 2020?? De tijd vliegt :X

Heb later nog wel het een en ander gedaan zoals de Wastelanders DLC maar ben daarna wel afgehaakt omdat ik zelf te slecht was om beetje fatsoenlijk vijanden af te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Het level scalen is ook niet helemaal dat alles meeschaalt.
Ik was als level 20 namelijk in het mire gebied en daar liepen toch echt lvl 35's rond.
Uit eindelijk zal alles mee schalen tot level 50 verwacht ik.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53

Boullie

Da Bulster

Martin0 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 16:04:
Het level scalen is ook niet helemaal dat alles meeschaalt.
Ik was als level 20 namelijk in het mire gebied en daar liepen toch echt lvl 35's rond.
Uit eindelijk zal alles mee schalen tot level 50 verwacht ik.
Kan ook zijn dat er net een hogere level speler langs gelopen is. Had op een gegeven moment en level 95 enemy naast mijn camp staan en toen was ik nog geen level 50.

Boullie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-07 13:37
Is iedereen alweer afgehaakt? Ik ben een fan van Fallout sinds de jaren 90 en heb alle games gespeeld, behalve 76. vooral vanwege de desastreuze reviews in het begin. Net voor de serie kwam heb ik het toch een kans gegeven en vind het een super game, ben level 154 ondertussen en speel bijna dagelijks met veel plezier. Het level scalen was mij eerlijk gezegd niet eens zo opgevallen. De meeste vijanden gaan er snel aan, op de grootste bossess na natuurlijk. Ben bezig mijn power armor set goed uit te bouwen T60 is wel al gelukt, maar de Hellcat kost wel heel veel gold boulion. Misschien toch maar eerst secret service doen….

Hoe dan ook, hoop dat het weer wat drukker wordt met de aanstaande uitbreiding. Ben bijna klaar met alle quests en nieuws is altijd leuk. Nu is meat week trouwens ook al erg vermakelijk, dus jump erin dames en heren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@Khaos Ik wel maar dat is meer omdat ik gewoon te veel te spelen heb :P

De game is zeker leuk om nu eens door te gaan en door die serie was ik echt lekker gemaakt maar solo spelen is jammer. Kreeg me vrienden niet zover om mee te spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De hype is idd wel weer gezakt zie ik ook aan de cijfers op Steam en Twitch. Toen de serie net uit was zag je echt een boost voor alle Fallout games, maar nu zie je alweer dat het lage aantallen heeft. Dus ja denk dat de meeste mensen alweer afgehaakt zijn en het gewoon puur door die serie even wilde checken.

Ik speelde het spel ook nog steeds dagelijks. Alleen op dit moment kan ik niet meer spelen aangezien ik de XSX al een enige tijd weg heb gedaan en ik het op mijn pc niet kan spelen. Ik wil sowieso wel weer een game pc kopen, omdat ik weer 100% pc wil gamen, maarja moet ik wel eerst het geld hebben hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb alle Quests gedaan, dat vond ik super, en daarna vond ik er echt weinig meer aan. Steeds dezelfde Dailys en events gaan ook vervelen.
Ook zijn de dlcs niet veel aan vind ik. Het is vnl hersenloos schieten.

Ik ben nu weer helemaal into fallout 4. Had die sowieso nog niet heel veel gespeeld en met de updates en de London mod in het vooruitzicht, vermaak ik mij er prima mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:55
Ben hem zelf in 2023 denk ik gaan spelen als een single-player fallout game, alle quests gehad en mij flink vermaakt. Scheelt natuurlijk wel dat ik er erg laat aan begonnen was, en daardoor de nodige updates als vanilla aanzag.
Ik had ook hoop dat de future updates echt wat toevoegde zoals de updates van vóór mijn start dat deden, maar helaas.

Soms met een update check ik even, maar ik kan niet echt ontdekken wat een update nou precies toevoegd, in elk geval geen missies/quests zo lijkt het, en dan sluit ik de game ook weer af. De laatste update die echt wat toegevoegd heeft is the brotherhood update denk ik, en die kwam al uit ver voor ik er aan begon.

Al met al vond ik het een erg leuke game tegen mijn verwachtingen in, misschien nog eens een re-run doen in de toekomst als de servers online blijven of wat mij betreft als de servers offline gaan geven ze de game een laatste update zodat hij offline te spelen is met alle quests intakt.

Wil ook nog een re-run doen in fallout 4, dat is al even geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:46
Chrisje1983 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 00:42:
Ben hem zelf in 2023 denk ik gaan spelen als een single-player fallout game, alle quests gehad en mij flink vermaakt. Scheelt natuurlijk wel dat ik er erg laat aan begonnen was, en daardoor de nodige updates als vanilla aanzag.
Ik had ook hoop dat de future updates echt wat toevoegde zoals de updates van vóór mijn start dat deden, maar helaas.

Soms met een update check ik even, maar ik kan niet echt ontdekken wat een update nou precies toevoegd, in elk geval geen missies/quests zo lijkt het, en dan sluit ik de game ook weer af. De laatste update die echt wat toegevoegd heeft is the brotherhood update denk ik, en die kwam al uit ver voor ik er aan begon.

Al met al vond ik het een erg leuke game tegen mijn verwachtingen in, misschien nog eens een re-run doen in de toekomst als de servers online blijven of wat mij betreft als de servers offline gaan geven ze de game een laatste update zodat hij offline te spelen is met alle quests intakt.

Wil ook nog een re-run doen in fallout 4, dat is al even geleden.
Ik heb 'm ook even geprobeerd als single player game te spelen, maar liep er al gelijk tegen aan dat bij één van de eerste quests het gebouw bezaaid was met lichamen, waarschijnlijk van de NPC's die de quest geven. Uiteraard stonden er voor mij weer nieuwe NPC's klaar, maar het breekt toch een beetje de immersion.

Inmiddels heb ik dus weer 80 uur in New Vegas zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
Mijn replay van FO4 op ultimate difficulty had ik voor FO76 er al opzitten en new vegas dat voelt voor mij dan weer net te ‘oud’ aan. Ik vermaak me na 2 maanden nog steeds prima met nieuwe dingen ontdekken en heb nog veel vrij te spelen dat ook de daily ops/expeditions/scoreboard alles behalve vervelen.

Iedereen heeft zo natuurlijk zijn eigen gevoel daaromtrent en ik had alles behalve verwacht dat 76 me zo lang zou boeien. Zijn er dus hier nog mensen die regelmatig spelen en samen wat dingen willen doen, add me gerust als friend met ingame naam: KhaosNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 08:41
Nou heb ik mijn psplus abo estopt. Heb ik dan nog wel iets aan dit spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
maartend schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:18:
Ik speel zelf op PC dus weet het niet 100% zeker, maar ik denk het niet. Op Playstation heb je zo’n abo nodig om online te kunnen spelen en dit is een online spel….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

maartend schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:18:
Uit de FAQ van de bethesda website

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qYkxor0dTeizIPsyOfHbDUIS2U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0YClrZ4iHdcG03UMTH1b8Jse.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 08:41
Ricmaniac schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:32:
[...]

Uit de FAQ van de bethesda website

[Afbeelding]
Was eigenlijk te onduidelijk. Vraag me af of ik hem nog solo kan spelen. Ik gooi hem wel eens in de PD, kan ik het zelf uitvogelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

maartend schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:39:
[...]

Was eigenlijk te onduidelijk. Vraag me af of ik hem nog solo kan spelen. Ik gooi hem wel eens in de PD, kan ik het zelf uitvogelen
Je kan niet spelen. Om hem te spelen heb je PS plus nodig zoals daar staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
De grote uitbreiding skyline valley komt morgen. Ik kan niet wachten eerlijk gezegd, ook al zie je veel commentaar dat het huidige seizoen met maar 3 dagen waarschuwing wordt afgesloten en veel mensen (mij inclusief) niet de hele scoreboard af kunnen maken. Dat is natuurlijk balen, ik ben 135 nu en wilde graag 150 halen voor de perkpoints, maar heb gelukkig wel alle content kunnen vrijspelen.

Ben benieuwd of hier mensen vanaf morgen erin duiken en er zin in hebben of niet? Oh en dan zullen we het over de ghoul playable character in 2025 voorlopig maar niet hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Khaos schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:08:

Ben benieuwd of hier mensen vanaf morgen erin duiken en er zin in hebben of niet? Oh en dan zullen we het over de ghoul playable character in 2025 voorlopig maar niet hebben :)
Puur als uiterlijk? of krijgt die ook ander soort gameplay. Dat vind ik nou interessant om te horen :P

Expansion lijkt me ook wel tof. Heb gewoon echt het probleem dat ik te veel games wil spelen. En Fallout heeft dan totaal geen prioriteit.

Ben wel benieuwd om je ervaring te lezen straks als je de expansion een beetje gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb deze game echt al een eeuw niet meer gespeeld (geen flauw idee welk level ik ben etc). Misschien wel nog eens de moeite waard om hem te proberen. De pip-boy voor android werkt niet zoals ze omschrijven op hun website.

Ik weet nog dat ik mijn huis op de golfbaan heb gemaakt. Maar hoe of wat weet ik verder ook niet. Ammo was in de tijd dat ik speelde zeldzaam of je moest een abbo nemen op "1st".

Vanavond als ik thuis ben nog maar eens downloaden en kijken waar ik terecht kom.

EDIT: Indien er mensen willen samenspelen voeg me maar toe op psn: Oxigeon

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 11-06-2024 15:30 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:12:
[...]

Puur als uiterlijk? of krijgt die ook ander soort gameplay. Dat vind ik nou interessant om te horen :P

…..

Ben wel benieuwd om je ervaring te lezen straks als je de expansion een beetje gespeeld hebt.
Nee wordt echt playable met nieuwe perkcards etc., beschikbaar vanaf level 50..

Mijn ervaringen zal ik zeker delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
Oxigeon schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:30:
Ik heb deze game echt al een eeuw niet meer gespeeld (geen flauw idee welk level ik ben etc). Misschien wel nog eens de moeite waard om hem te proberen. De pip-boy voor android werkt niet zoals ze omschrijven op hun website.

Ik weet nog dat ik mijn huis op de golfbaan heb gemaakt. Maar hoe of wat weet ik verder ook niet. Ammo was in de tijd dat ik speelde zeldzaam of je moest een abbo nemen op "1st".

Vanavond als ik thuis ben nog maar eens downloaden en kijken waar ik terecht kom.

EDIT: Indien er mensen willen samenspelen voeg me maar toe op psn: Oxigeon
Ammo is zeker geen ding meer, tenminste als je voorbij de eerste levels bent. Ik heb van alles duizenden, op ultracite na dan en kan van de rest meer maken dan ik ooit nodig heb. Qua fijn spelen FO1st eigenlijk nog steeds wel nodig. Zonder die opslagruimte voor al je crafting mats ben je meer inventory management aan het doen dan het spel echt te spelen. Ik speel nu 2 maanden en heb het er nog steeds voor over.

Ik speel ‘helaas’ pc dus connecten kan dan niet denk ik met psn? Veel plezier met er opnieuw inkomen 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Khaos schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:05:
[...]

Ammo is zeker geen ding meer, tenminste als je voorbij de eerste levels bent. Ik heb van alles duizenden, op ultracite na dan en kan van de rest meer maken dan ik ooit nodig heb. Qua fijn spelen FO1st eigenlijk nog steeds wel nodig. Zonder die opslagruimte voor al je crafting mats ben je meer inventory management aan het doen dan het spel echt te spelen. Ik speel nu 2 maanden en heb het er nog steeds voor over.

Ik speel ‘helaas’ pc dus connecten kan dan niet denk ik met psn? Veel plezier met er opnieuw inkomen 😜
Bedankt voor de info. Heb hem vanavond een uurtje of anderhalf aangeslingerd. Laatste keer dat ik gespeeld had was 2020. Was level 11. Dus kun je eigenlijk zeggen dat ik nog compleet nieuw ben.

Heb vanavond met wat gasten van level 850 en 1650 ofzo wat expedities gedaan. Ben nu level 22. Als ik zie wat sommigen voor Camps bouwen moet ik me zelf schamen met mijn simpel blokhutje.

Moet ook bekennen dat ik 100en items bij me draag en ik totaal niet weet wat ik er mee moet doen. Heb er 170 in mijn vending machine gedaan in de hoop dat ik het kwijt wordt aan iemand. Maar dat zal wel niet gebeuren. Lopen er npc rond waaraan ik het merendeel van de meuk kan verkopen ofzo?

Wat betreft de kogels liep ik rond met een shotgun. Bij het killen van een enemy raap je idd meer kogels op dan dat je op hem gebruikt waardoor ik er naar verloop van tijd al 400 had ipv de 35 waar ik mee begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
Leuk om te lezen en ik hoop dat je er nog steeds plezier aan beleefd. Generics in je camp vendor zetten heeft vrij weinig zin, want dat verkoop je waarschijnlijk nooit. Google maar eens op wat verkoopt en de rest gewoon droppen bij een nog vendor. Je kunt elke dag voor max 1400 caps verkopen en die vendors staan bij elk railway station, whitesprings of factions (ook wel op andere plekken, maar dat zijn de bekendste).

Oh trouwens mijn camp is ook nog steeds een simpele houten hut, hoef je je echt niet voor te schamen. Die bouwwerken van andere zijn soms echt mooi om te zien en dat is wel het leuke, omdat iedereen zijn tijd in game anders besteed.

[ Voor 21% gewijzigd door Khaos op 18-06-2024 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Khaos schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:38:
Leuk om te lezen en ik hoop dat je er nog steeds plezier aan beleefd. Generics in je camp vendor zetten heeft vrij weinig zin, want dat verkoop je waarschijnlijk nooit. Google maar eens op wat verkoopt en de rest gewoon droppen bij een nog vendor. Je kunt elke dag voor max 1400 caps verkopen en die vendors staan bij elk railway station, whitesprings of factions (ook wel op andere plekken, maar dat zijn de bekendste).

Oh trouwens mijn camp is ook nog steeds een simpele houten hut, hoef je je echt niet voor te schamen. Die bouwwerken van andere zijn soms echt mooi om te zien en dat is wel het leuke, omdat iedereen zijn tijd in game anders besteed.
Inmiddels de hele game weer verwijderd. Ik weet ook weer waarom ik toen gestopt ben met spelen. Het is gewoon te lastig om bepaalde vijanden te verslaan dat ik de moed gewoon opgeef. Ik kom bepaalde stukken gewoon niet verder (begint al bij de gewone missies waar ik een radiosignaal moet oppakken in het begin gebied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Oxigeon schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:58:
[...]

Inmiddels de hele game weer verwijderd. Ik weet ook weer waarom ik toen gestopt ben met spelen. Het is gewoon te lastig om bepaalde vijanden te verslaan dat ik de moed gewoon opgeef. Ik kom bepaalde stukken gewoon niet verder (begint al bij de gewone missies waar ik een radiosignaal moet oppakken in het begin gebied
Gebruik je wel je perk-cards op de juiste manier? (In het begin ben ik met een sniperbuild bezig geweest, dan wordt je zelf niet zoveel geraakt, niet heel vlot. Later met een commando/full auto build en dat gaat als een trein).
Het spel is namelijk echt niet heel moeilijk, in het begin moet je een aantal monsters laten gaan (maar dat zijn echt de bijzondere, Grafton Monster, Wendigo etc), maar de rest zou echt makkelijk moeten gaan.

Als je op PC speelt wil ik je best een handje helpen

[ Voor 14% gewijzigd door Mad-Matt op 18-06-2024 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:58:
[...]

Ik ben bang dat je geen build hebt en daardoor zwak blijft, Dat was juist in mijn geval destijds ook zo. Ik zag mensen enemies supersnel killen en snapte er niks van. Ik deed bijna geen damage tot ik een keer videos ging checken van builds. Wow toen ik een commando build had gemaakt met perkcards en wapens etc toen deed ik ineens veel en veel meer damage en maaide ik ze met gemak omver. Dus ik heb zo'n idee dat dat jouw probleem zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
Precies wat de heren hierboven zeggen. Ik heb nooit een enkel probleem gehad met enemies. Vanaf het begin sniper gespeeld, vanaf level 30 ongeveer commando en na 100 met power armor en heavy weapons. Er staan tig goeie beginner builds op YT, ja het kost een paar minuten maar er gaat een wereld voor je open.

Aan de andere kant kan ik me ook lastig voorstellen dat je zonder build zo underpowered bent. Weet je zeker dat je niet een end game quest per ongeluk aan het doen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Nou sinds de laatste update is de map volledig kaduuk.
Zou bethesda niet zijn als ze met updates geen nieuwe bugs introduceren.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Martin0 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 23:17:
Dacht al dat het aan mij lag. Elke keer springt de map naar links boven in de hoek en zijn de missies niet zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Martin0 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 23:17:
vreemd genoeg ondervind ik niks op pc, maar op xbox daarentegen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-07 20:26
Vraag , ik heb een 2de account met abo op 1st.
Nu wil ik dus op die andere account gaan , nergens is een log out te zien.
Game resetten en re’install helpen ook niet , blijf op mn oude account.
Weet iemand hoe je can account switched?
Het is een MS store gekocht spel.
En ja alles wat er ook maar over te vinden was online geprobeerd , ben rr al 3 dagen mee bezig.

[ Voor 15% gewijzigd door sfx32 op 08-08-2024 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
sfx32 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:12:
Vraag , ik heb een 2de account met abo op 1st.
Nu wil ik dus op die andere account gaan , nergens is een log out te zien.
Game resetten en re’install helpen ook niet , blijf op mn oude account.
Weet iemand hoe je can account switched?
Het is een MS store gekocht spel.
En ja alles wat er ook maar over te vinden was online geprobeerd , ben rr al 3 dagen mee bezig.
Ik heb in het verleden eens mijn account inloggevens in een ini bestand gezet. Volgens mij fallout76.ini. Weet niet of dat nog werkt.
Was dit:
code:
1
2
3
[Login]
s76UserName=USERNAME
s76Password=PASSWORD

Anders...
Érgens moet ms store je login gegevens neerzetten, zoek eens ín de bestanden in de fallout map (of eventueel andere mappen die fallout gebruikt, documents...)
Fallout 76 start op en dan maakt hij een connectie met besthesda dmv je login gegevens.
Volgens mij is dit proces onafhankelijk van je launcher (ms store, steam, etc).
De eerste versies van Fallout 76 bestonden niet eens op een andere launcher dan de download launcher van besthesda.

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 08-08-2024 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sfx32
Dank je wel . Ik ga zo kijken.
Khou je op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
inibestand aangemaakt in 2 mappen , 1ste map was C:\Users\32470\Documents\My Games\Fallout 76
2de map C:\XboxGames\Fallout 76\Content
Geen resultaat , ook als ik game start via de ms store kom ik toch op andere account terecht.
Frustrating as hell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sfx32
opgelost door te blijven uitloggen op ms account en volhardend herinloggen op dat account en plots was het op account die ik wil , met 1st abo.
thnx voor je moeite harribo.
wou dat het spel net als elk spel gewoon een logout knopje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
sfx32 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:55:
opgelost door te blijven uitloggen op ms account en volhardend herinloggen op dat account en plots was het op account die ik wil , met 1st abo.
thnx voor je moeite harribo.
wou dat het spel net als elk spel gewoon een logout knopje had.
Pfff fijn voor je dat het in ieder geval opgelost is.
Ms software... Praat mij er niet van
Veel spelplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-07 10:36
Zijn er nog Tweakers die Deze game actief spelen op xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
ExtendedCaesar schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:38:
Helaas, ik ben een pc gamer, maar er met de datum voor het tweede seizoen van de tv serie en een tijdje in Fallout London te hebben doorgebracht er weer ingerold. Ik ben zeker geen speler van het eerste uur en heb het vorig jaar van april - augustus gespeeld. Nu dus na een maand of negen terug en er zijn een boel leuke dingen toegevoegd, maar uiteraard het meeste is hetzelfde gebleven.

Ik vermaak me echter weer prima en ga het zeker t/m het volgende seizoen spelen. Zijn er dus uberhaupt nog actieve Tweakers spelers, want het is altijd leuk om met anderen samen aan de slag te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
ExtendedCaesar schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:38:
is al even geleden dat ik nog ingelogd heb, op beide pc en xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-07 10:36
Speel hem nog steeds actief op xbox. Zit nu wel een beetje op het punt dat ik hem even laat liggen totdat het nieuwe seizoen begint. Enige wat ik nu kan doen is "make number go big". Kijk wel uit naar de nieuwe Damage reworks. Kun je nog meer interessante perk builds maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt al heel lang niks met deze game gedaan maar zag dit topic weer met wat berichtjes ...
Open ik vervolgens youtube staat dit ineens in mijn recommend :P Vond het wel leuk gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
Het nieuwe seizoen begint al op 3 juni… ik ben benieuwd !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
Het fishing seizoen is onverwacht meer dan de moeite waard. Het is meer dan vissen alleen en super leuk geïntegreerd met andere activiteiten. Hoe het op de lange termijn uitpakt, is nog te bezien, maar nu amuseer ik me kostelijk (al was het maar met de nieuwe Shotgun builds 😜)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pff ook voor deze game weer een nieuw seizoen.. Er zijn gewoon te veel live service games tegenwooridg man hahahah weet van gekkigheid gewoon nooit meer wat ik wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhrvanB
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-07 17:58
Dat vissen zuigt wel apenballen. Ik ben nu bezig met de MK2 challenge waar je o.a. Piranha en Leatherback voor moet vangen.

Ik heb op Youtube filmpjes zitten kijken of dat beest wel echt bestaat. Na +200 pogingen nog geen spoor van mogen vernemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
DhrvanB schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 15:28:
Dat vissen zuigt wel apenballen. Ik ben nu bezig met de MK2 challenge waar je o.a. Piranha en Leatherback voor moet vangen.

Ik heb op Youtube filmpjes zitten kijken of dat beest wel echt bestaat. Na +200 pogingen nog geen spoor van mogen vernemen.
Het begin van vissen is inderdaad knap lastig en frustrerend. Ik heb nu MK3 en improved bearing en dan vang ik bijna alles, al mis ik er ook nog echt wel wat. Een aantal dingen die ik gedaan heb:
- Doe elke dag de daily fishing quest om de improved drag of improved bearing update voor je rod te krijgen (als je niet wilt wachten, kun je ook telkens een nieuw karakter maken en het zo vaak proberen als je wilt)
- Kijk naar de achievements en zorg dat je de MK3 vrij speelt. Dat was voor mij het meest frustrerende, omdat je daarvoor o.a. die axolotl moet vangen.
- Vis altijd met grilled fish buf
- Vis altijd met improved bait (verzamelen daarvan vind je tig YT filmpjes van. Ik heb zelf de fishing barrel (helaas alleen te krijgen voor Euro’s) en een dag op een private server alle workshops veroverd en er overal 1 neergezet. Elke 30-45 minuten even langshoppen en tussendoor andere dingen doen, paar uur later 200 improved baits) Alternatief is Valley Galeria koelkasten bekijken en server hoppen. Dat leverd ook best wat op en de daily quest geeft er ook 5.
- Vis altijd met weathermachine (regen of nuked zone) vooral om die MK3 te krijgen gaan je kansen echt wel omhoog. Dan heb je dus wel zelf een klein kamp nodig wat je meeneemt, of kijk op de kaart naar andere player camps met het (duik)boot symbool, die hebben meestal weather machine aanstaan.

Als ik het zo terug lees, leest het als heel veel werk. Maar eerlijk gezegd vond ik dit allemaal uitdokteren, proberen, falen en uiteindelijk slagen erg leuk om te doen. Snap echter ook goed dat het niet iedereen zijn ding is. Ik heb op deze manier ook weer heel veel anderen dingen geleerd van het spel.

/enjoy
Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1