Nou, als groot fallout fan (sinds fo3) ben ik er ook aan begonnen.
Ik had de ps4 versie al liggen maar nooit aan begonnen, later in 2019 met de aankondiging van de ps5 meteen de ps4 pro verkocht. We weten allemaal hoe die next gen launch gegaan is en dat was achteraf gezien vanwege de lockdowns toch wel een domme verkoop.
Gevolg, de ps4 versie van fallout 76 ligt nu nog steeds gesealed in de kast. Inmiddels heb ik een series x met gamepass en dus alsnog toegang tot alle fallouts.
Ik heb dit topic zo'n beetje helemaal door gelezen en blijkbaar ben ik niet te vroeg ingestap, ik had het voordeel van inmiddels npc's en de brotherhood uitbreidingen en gelukkig een stash inhoud van 1200.
Ik heb eigenlijk weer ouderwets genoten. Ik heb de game "ouderwets" solo gespeeld tot nu. De wereld verkennen, main quests doen, side quests doen, stash/inventory managen, bouwen, power armors verzamelen, wapens verzamelen, upgraden en legendary maken, etc.
Dat heeft mij ongeveer totaal 12 dagen speeltijd gekost. 30 aug had ik mijn eerste achievement "reclamation day" en ongeveer een 2 weken geleden was ik klaar met alle solo activiteiten.
Nu kom ik dus op het punt dat echt alle solo missies voorbij zijn en ik kan gaan multiplayen. Ik heb de wapens die ik wil, ik heb de perks die ik wil, ik heb 9 verschillende complete power armor sets, genoeg caps en chems. Ik kan bullions gaan sparen van settlers of raiders, ik kan de pitt in, ik kan events opzoeken en daily's.
Maar nu komt het, nu alle solo play quests met de (later toegevoegde) npc's voorbij zijn, is de game wel klaar voor mij eigenlijk.
De daily's en events vallen erg tegen, ik vind ze echt vervelend om te doen.
De missies voor settlers en raiders om bullions te vergaren krijg ik helemaal niet? De enige bullions die ik binnen hark, koop ik voor 6000 caps op maandag bij smiley.
Een expeditie naar de Pitt heb ik eenmaal gedaan en daar kan ik ook niet echt wat mee.
Ik had eigenlijk gedacht en misschien nog wel meer gehoopt dat na het voltooien van de enclave missie met modus als quest giver er toch wel wat meer meer in zat. De enclave bunker heeft enorm veel potentie om flink wat missies op te baseren, maar na de "end game" is het wel voorbij

althans zo lijkt het.
Ook van de secret service welke het goud bewaken had ik verwacht en gehoopt dat dat onderdeel na de endgame een rol zou gaan spelen. Weer potentie wat niet gebruikt wordt.
Teurg kijkend heb ik echt behoorlijk wat uren plezier gehad met ouderwets solo spelen, ik mag niet klagen.
Mis ik misschien leuke onderdelen? Waarom kan ik geem bullions verdienen bij de raiders of settlers? Is dat eruit gehaald net als nucleair winter?
Ik hoop dat de nuka cola update weer wat leuks brengt voor mij.