Ohja dat is waar ook. Dat zit nu bij die loadout bord idd. Ja ik heb nu ook iets van 40 levels die ik nog kan gebruiken voor perks, maar weet niet waaraan omdat ik nu toch wel mijn character prima vind. Moet een keer goed kijken wat en welke legendary perks ik zal gebruiken.Beakzz schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:04:
[...]
Is dat 1 punt veranderen per level nog steeds een ding dan? Dacht dat je met dat je met dat perk loadout bord naar wens kon bouwen nu.
Heb voor de zekerheid maar niks meer gekozen na level 50 tot ik weet wat voor build ik nu eigenlijk wil.
Komen er ook nog missies die je gewoon als groep kan doen? Ben nu de Brotherhood story aan het volgen samen met een vriend, maar je moet bijna elke gebouw solo enteren om progress te hebben
Beetje vreemd voor een spel dat zo gericht is op mp?
Wel lekker om weer normaal te spelen na die gekte van de afgelopen dagen. Alleen levelen gaat nu een beetje sloom ineens
Wel lekker om weer normaal te spelen na die gekte van de afgelopen dagen. Alleen levelen gaat nu een beetje sloom ineens
Als ik de verhalen hierboven lees zie ik ook weer dat ik moet gaan spelen. Tof dat het spel eigenlijk zo blijft veranderen. Misschien na mijn vakantie toch maar weer eens opstarten
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
zitten die vrien en jij in hetzelfde team?Beakzz schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:19:
Komen er ook nog missies die je gewoon als groep kan doen? Ben nu de Brotherhood story aan het volgen samen met een vriend, maar je moet bijna elke gebouw solo enteren om progress te hebbenBeetje vreemd voor een spel dat zo gericht is op mp?
Het kan wel zijn dat voor sommige missieprogressie dit individueel dient te gebeuren
Klopt, had ik niet door. Het is gelukt, thanksBeakzz schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:04:
[...]
Is dat 1 punt veranderen per level nog steeds een ding dan? Dacht dat je met dat je met dat perk loadout bord naar wens kon bouwen nu.
Heb voor de zekerheid maar niks meer gekozen na level 50 tot ik weet wat voor build ik nu eigenlijk wil.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ja zeker, want ik ging steeds automatisch mee als ik met E de deur open deed. Maar dan zag ik hem alleen met de npc's praten en bleef mijn missie staan. Snap niet dat ze het je niet gewoon gezamenlijk laten doen. Gewoon de vijanden mee scalen. Nu sta je aan het eind weer op elkaar te wachten (1e Brotherhood missie)nightraven79 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:29:
[...]
zitten die vrien en jij in hetzelfde team?
Het kan wel zijn dat voor sommige missieprogressie dit individueel dient te gebeuren
Maar aan jouw reactie te zien is dat dus meer uitzondering dan de regel.
Perks aangepast naar een build die ik vond voor sniper/melee, gaat een stuk beter. Scorchbeast vermoord en met de Deathclaw gauntlet gaat het ook lekker.
Kabbelen langzaam aan verder. Nu lv25.
Je tickets inwisselen voor legendary spul doe ik dus ook nooit meer. Twee keer een 3 sterren flut item gehad.
En mijn allereerste missie blijft hangen in mijn datalog. Wordt mijn ocd zenuwachtig van. Kan wel praten met ze maar hij gaat niet weg.
Je tickets inwisselen voor legendary spul doe ik dus ook nooit meer. Twee keer een 3 sterren flut item gehad.
En mijn allereerste missie blijft hangen in mijn datalog. Wordt mijn ocd zenuwachtig van. Kan wel praten met ze maar hij gaat niet weg.
Je kabbelt harder door dan ik iig. Sinds het event nog maar 2 levels gestegen en dat was omdat mijn bouwmaterialen op waren en ik er weer op uit moestAkemi schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:13:
Tot nu toe alleen een paar slechte (voor mij) legendary's gekregen van die mol en bij drops van legendary enemies. De beste legendary dropte een speler voor mij tijdens een evenement. Een 3 sterren handmade 5.56 automatic rifle wat gelijk mijn main is geworden en voorlopig blijft
Van de week kwam er ook random speler kijken in het camp van een vriend van mij en die gooide allemaal plans, junk en wapens voor hem neer. Voor hem waarschijnlijk zooi, maar als beginnende speler erg leuk om mee te maken.
inwisselen kan je wel nog doen hoor, op den duur toch omdat je gewoon te veel gaat hebben.Akemi schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:13:
Alleen raad ik aan van het niet te doen vooraleer je op lvl 50 bent
Nice ! Wandel nu rond met een legendary super sledgehammer die 110 damage doet met extra snelheid perks. Dat mept lekker rond.Beakzz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:03:
[...]
Je kabbelt harder door dan ik iig. Sinds het event nog maar 2 levels gestegen en dat was omdat mijn bouwmaterialen op waren en ik er weer op uit moestNou zijn mijn perks ook helemaal niet opgebouwd rond intelligence en charisma (wat blijkbaar nodig is als je snel wilt levelen) en alles rondom legendary's en mutations is mij nog vrij onduidelijk allemaal. Schijn ook legendary cores te kunnen gebruiken enz...nouja komt wel.
Tot nu toe alleen een paar slechte (voor mij) legendary's gekregen van die mol en bij drops van legendary enemies. De beste legendary dropte een speler voor mij tijdens een evenement. Een 3 sterren handmade 5.56 automatic rifle wat gelijk mijn main is geworden en voorlopig blijft
Van de week kwam er ook random speler kijken in het camp van een vriend van mij en die gooide allemaal plans, junk en wapens voor hem neer. Voor hem waarschijnlijk zooi, maar als beginnende speler erg leuk om mee te maken.
Je kan je wapens legendary maken met legendary cores en modules. Hoe meer sterren hoe meer cores en modules je nodig hebt om te maken. Modules kan je eventueel kopen, cores verdien je met missies en events.
Mutations ben ik nog niet tegengekomen maar dat is denk ik ook niet zo vreemd op mijn level.
Heb niet de noodzaak om hard te levelen. Ik doe gewoon de missies en kom vanzelf wel verder.
Mijn Farmhand heeft een dr van 185. Dat icm met perks en power attack, sla ik de zwakkere tegenstanders in 1x neer, heerlijk
FYI:
Nuclear Winter stopt dus op 7/9, alsook het seizoen...
dus al diegenen die nog niet aan het einde zijn: tandje bijsteken
Want anders? Ben nog lang niet aan NW toe volgens mij.nightraven79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:19:
FYI:
Heb besloten dat NW nog niets is voor mij. Heb niet eens een idee wat ik in mijn perks moet hebben om pvp mee te komen 😅
Wel double score tot 7-09 dus daar ligt mijn focus. Zijn nog wat mooie dingen voor mijn base te verdienen
Wel double score tot 7-09 dus daar ligt mijn focus. Zijn nog wat mooie dingen voor mijn base te verdienen
die alsook gaat over de scoreboard seizoenen: Seizoen 5 eindigt volgende weekAkemi schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:44:
[...]
Want anders? Ben nog lang niet aan NW toe volgens mij.
NW was gewoon ter info
Lekker dagje gehad gisteren. Vloog door de scoreboard heen. Nu level 30.
Volgende probleem stashbox vol.
Seizoen 6 zou op 8 september beginnen. Ben benieuwd.
Volgende probleem stashbox vol.
Seizoen 6 zou op 8 september beginnen. Ben benieuwd.
Nou... vanavond ga ik de game ook eens instaleren. Als het goed is komt morgen een nieuwe update met wat vernieuwingen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
En toen ging seizoen 5 ineens 2 weken langer doornightraven79 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:39:
[...]
die alsook gaat over de scoreboard seizoenen: Seizoen 5 eindigt volgende week
NW was gewoon ter info

https://fallout.bethesda....te-notes-september-8-2021
Wel echt benieuwd hoe die custom world gaan werken. Of ik dan echt in een bestaand kamp/stad enz kan gaan bouwen en of het een copy van je char wordt gezien je zo hard kan cheaten.
Edit :lol en toen was de nieuwe score card er ineens. Vlak na een bericht dat het 2 weken uitgesteld werd.. zo Bethesda
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 08-09-2021 22:43 ]
Ah nice zie dat er dit weekend ook een extra double xp en double score event is door bepaalde misverstanden.
Ik vind het niet erg hoor. Kom maar weer door met die double xp.
Maar goed ook. Je had ze moeten horen op Reddit. Veel hadden de laatste stappen gekocht met atoms. Dat hadden ze niet hoeven doen als ze wisten dat het twee weken verlengd was. Gelukkig voor hen valt er nu niets meer te zeiken.Beakzz schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:33:
[...]
Edit :lol en toen was de nieuwe score card er ineens. Vlak na een bericht dat het 2 weken uitgesteld werd.. zo Bethesda
Liep gisteren in vault 51 rond maar die heeft geen functie meer. Hoorde bij NW.
Die nieuwe optie heb ik nog niet geprobeerd.
Oh nee he? Heb teveel dingen dit weekend dus zal wel weinig slaap worden dan 😅NukaWorldNL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:14:
Ah nice zie dat er dit weekend ook een extra double xp en double score event is door bepaalde misverstanden.
Naar ik begrepen heb is double XP begonnen van zodra de update kwam… dus is van gisteren tot maandagBeakzz schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:44:
[...]
Oh nee he? Heb teveel dingen dit weekend dus zal wel weinig slaap worden dan 😅
Ah zie het nu ook. Helemaal niet gemerkt of gezien gisteren (kan ook komen omdat ik moe was van het werk) toen ik even een uurtje had gespeeld. Vandaag uiteraard wel gemerkt toen ik weer bijvoorbeeld Radiation Rumble speelde. Nu is trouwens ook die double Mutations actief bij Daily Ops. Wel handig wederom double xp en double caps etc
nog een infootje:
Je kan nu Vault 51 bezoeken...
de knop om de vault te openen zit in de trailer links van de ingang (rode trailer) helemaal aan het eind
Let wel: zitten scorched binnen, maar ook veel junk..
Moet alleen de acces key nog vinden voor hogere niveaus
EDIT: blijkbaar zit er wel wat meer achter: https://www.youtube.com/watch?v=mM2BGDBt3dQ
de knop om de vault te openen zit in de trailer links van de ingang (rode trailer) helemaal aan het eind
EDIT: blijkbaar zit er wel wat meer achter: https://www.youtube.com/watch?v=mM2BGDBt3dQ
[ Voor 41% gewijzigd door nightraven79 op 10-09-2021 11:59 ]
Zit helemaal niets achter. Ik ben helemaal tot het einde geweest. Die terminals doen verder helemaal niets.nightraven79 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:19:
nog een infootje:
Had een high level die alles clearde voor mij. Is verder ook geen bijzondere loot te krijgen. Junk viel wel mee. Dat is overal te krijgen.
Heb hem ook net gedaan... had om eerlijk te zijn wel gehoopt dat na die zogenaamde "boss" (scorched overseer) er een leuke beloning aan vastgehangen zou hebben...Akemi schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:32:
[...]
Zit helemaal niets achter. Ik ben helemaal tot het einde geweest. Die terminals doen verder helemaal niets.
Had een high level die alles clearde voor mij. Is verder ook geen bijzondere loot te krijgen. Junk viel wel mee. Dat is overal te krijgen.
Nee helaas, het is nog een overblijfsel van NW. Zal wellicht in de toekomst wel een andere functie gaan krijgen.nightraven79 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:04:
[...]
Heb hem ook net gedaan... had om eerlijk te zijn wel gehoopt dat na die zogenaamde "boss" (scorched overseer) er een leuke beloning aan vastgehangen zou hebben...
Heeft iemand die nieuwe buildmodus al eens geprobeerd?
nope, denk er aan om dit na het weekend eens te proberenAkemi schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:14:
[...]
Nee helaas, het is nog een overblijfsel van NW. Zal wellicht in de toekomst wel een andere functie gaan krijgen.
ik zie nog niet het nut van de build modus. vandaag getwijfeld maar als ik dan zie dat niks van de build modus naar adventure gaat... why bother?Akemi schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:14:
[...]
Nee helaas, het is nog een overblijfsel van NW. Zal wellicht in de toekomst wel een andere functie gaan krijgen.
Er is een redelijk grote community die niets anders doen dat hun kampen bouwen, weer afbreken, weer bouwen en dit delen met anderen.mike0001 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:38:
[...]
ik zie nog niet het nut van de build modus. vandaag getwijfeld maar als ik dan zie dat niks van de build modus naar adventure gaat... why bother?
Het probleem in FO76 is dat je niet zomaar om het eender waar kan bouwen, dat kan in de buildmodus dus wel...
De reden waarom niets naar adventure gaat (vooral de level en xp progressie niet, is omdat je, in bepaalde modussen (High Risk, Dweller Must Die, Quantummode & vooral Butchers Delight (ongelimiteerde ammo & no AP)) anders véél sneller zou kunnen levellen dan in normale modus.
De Build modus is in feite tijdelijk, een beetje zoals de PTS, om dan over te gaan naar een andere modus.
De Public Fallout Worlds interesseren me niet zo, wat wel leuk is (en je permanent kan zetten) is de Custom Private World: je kan die bijna volledig finetunen en 24 vrienden uitnodigen, maar wederom, de progress daar gaat niet mee naar adventure
[ Voor 12% gewijzigd door nightraven79 op 11-09-2021 09:44 ]
Ik zie sommige high-end gasten met blauwe kogels schieten of blauwe bliksem, wat is dat?
Blauwe Bliksem: Tesla Rifle.Mad-Matt schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:18:
Ik zie sommige high-end gasten met blauwe kogels schieten of blauwe bliksem, wat is dat?
Blauwe Kogels Gauss dacht ik...
Groene 'kogels" Plasma Gun
Het kan ook handig zijn je toekomstige builds te testen zonder dat je daar veel adventure tijd in hoeft te stekenmike0001 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:38:
[...]
ik zie nog niet het nut van de build modus. vandaag getwijfeld maar als ik dan zie dat niks van de build modus naar adventure gaat... why bother?
wil je een keer een shotgun build proberen ? dat kan dan gooi je je perk kaarten om zonder dat dat jou wat perk punten kost en je kan naar hartelust rond rennen en testen of het wat voor je is?
of wat dacht je van mensen die 100% role playing willen spelen dat kan niet echt meer in adventure mode gezien bijvoorbeeld al dat niet eten of drinken eigenlijk geen negatieve effecten meer hebben.
Ik ben het daarnaast geheel met je eens hoor ik zal ook niet snel worlds gebruiken maar vind het een leukere optie dan nuclear winter die nu weg is.
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Ik heb tot nu toe nog steeds geen beter wapen dan de melee Farmhand. Wel met perks.
En voor het grote werk de Galting Plasma.
Ik zit nu op level 98 en heb van alles in mijn handen gehad. Of het doet te weinig damage, of de reload duurt te lang of de ammunitie is snel op.
Nu weer een Gauss Rifle geprobeerd, ook niks voor mij. Misschien de Gauss Shotgun?
Ik zit nu op level 98 en heb van alles in mijn handen gehad. Of het doet te weinig damage, of de reload duurt te lang of de ammunitie is snel op.
Nu weer een Gauss Rifle geprobeerd, ook niks voor mij. Misschien de Gauss Shotgun?
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 15-09-2021 16:54 ]
zonder build zou je wapens moeten hebben met de 2 shot explosive legendary stat maar die wil iedereen wel dus die zie je niet.Harribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:53:
Ik heb tot nu toe nog steeds geen beter wapen dan de melee Farmhand. Wel met perks.
anders zou je voor een build moeten gaan ik heb al een tijd niet gespeeld maar mijn characters hebben beide Bloodied builds (een bloodied heavy weapon en een bloodied rifle) die waren het sterkst met de minste nadelen.
je hebt meer natuurlijk dan zou je even moeten google of op youtube kijken elke build vergt ook weer een aangepaste stijl van spelen dus het is net wat je zelf graag doet
Zo heeft Bloodied de bijnaam "Glass cannon" je doet immens veel schade maar je bent al down als je je teen stoot
Steam: Evert
Daar heb ik er 1 van, een Galting Gun. Aardig hoor maar red het niet tegen mijn andere twee wapens, Farmhand en Galting Plasma.Evert134 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 17:23:
[...]
zonder build zou je wapens moeten hebben met de 2 shot explosive legendary stat maar die wil iedereen wel dus die zie je niet.
Bloodied heeft als eigenschap dat de damage omhoog gaat als de health naar beneden gaat. Dat klinkt niet echt handig lijkt me. Zo moet je dus letten op je health, mag laag maar niet té laag.anders zou je voor een build moeten gaan ik heb al een tijd niet gespeeld maar mijn characters hebben beide Bloodied builds (een bloodied heavy weapon en een bloodied rifle) die waren het sterkst met de minste nadelen.
Zo heeft Bloodied de bijnaam "Glass cannon" je doet immens veel schade maar je bent al down als je je teen stootdus het werkt wanneer je vijanden nooit dichtbij komen en daar moet je aan wennen met spelen.
Maar bedankt.
Ik ga trouwens ook voor een goede non power armor. Simpelweg omdat bepaalde handige perks alleen met non power armor werken. Vooral damage reduction, wat handig is bij de Daily Ops.
Nu bezig met de Secret Service Armor te vergaren
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 15-09-2021 19:15 ]
Klopt maar dat is een manier van spelen die je wel goed kan leren.
Er zijn ook andere builds zoals junkie ect het is vooral belangrijk dat je gaat stacken met perks en bonussen voor zover dat kan.
Ik heb ook secret service armor met unyielding stat dan heb je een sterke special bonus.
Het punt met fallout76 en Payday 2 wat vergelijkbaar qua herhaaldelijk grinden is is dat het werken aan een build uiteindelijk het enige is wat het spel nog interessant houdt.
Er zijn ook andere builds zoals junkie ect het is vooral belangrijk dat je gaat stacken met perks en bonussen voor zover dat kan.
Ik heb ook secret service armor met unyielding stat dan heb je een sterke special bonus.
Het punt met fallout76 en Payday 2 wat vergelijkbaar qua herhaaldelijk grinden is is dat het werken aan een build uiteindelijk het enige is wat het spel nog interessant houdt.
Ik ben bezig met deze daily ops https://fallout.fandom.com/wiki/Decryption
Maar ik weet niet wat ik fout doe.
Er zijn 3 code carriers, ik krijg ze naar 0hp, maar ze gaan niet dood en vermoorden mij elke keer.
Er zijn 3 code carriers, ik krijg ze naar 0hp, maar ze gaan niet dood en vermoorden mij elke keer.
Heb je niet de daily op waarme je alleen melee aanvallen een vijand kunnen doden? Je kan ze wel verzwakken maar de laatste klap moet melee zijnMad-Matt schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:01:
Ik ben bezig met deze daily ops https://fallout.fandom.com/wiki/Decryption
Waarschijnlijk dat. Je kan zien dat ze dan rood worden, Dan zijn ze makkelijk te doden met melee.Evert134 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:44:
[...]
Heb je niet de daily op waarme je alleen melee aanvallen een vijand kunnen doden? Je kan ze wel verzwakken maar de laatste klap moet melee zijn
Heb je hem alleen gedaan?
Schieten en als ze rood worden even bashen met je wapen. En dood zijn ze
[ Voor 8% gewijzigd door mike0001 op 17-09-2021 12:53 ]
aah, dat zou het wel eens geweest kunnen zijn. Ik gebruikte een .50 machinegun en daarna m'n deathclaw gauntlet en toen vielen ze wel om.Evert134 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:44:
[...]
Heb je niet de daily op waarme je alleen melee aanvallen een vijand kunnen doden? Je kan ze wel verzwakken maar de laatste klap moet melee zijn
Weer wat geleerd.
Heb ik nou gewoon ongeluk of is het Hunt for the treasure Hunter event hoe dan ook zonde van je tijd? Heb tot nu toe naar schatting 50 van die pails gevonden en geopend en het geeft mij alleen maar junk. 1 keer een plan voor een treasure hunter outfit waar ik wel blij mee ben, maar verder echt zooi, kogels en stimpacks.
Wil die extra items voor mijn camp wel graag
Ben nu een 2e build aan het maken voor de Gauss shotgun. Een vriend van mij die nog een level of 50 lager is (zit nu zelf op 162) one shot daar bijna alles mee zonder te sneaken (wel veel vats).
Power armors negeer ik eigenlijk volledig
En verder wil ik absoluut geen bloody build of iets wat volledig van sneaken afhankelijk is. Dus ik heb nog genoeg te tunen.
Wil die extra items voor mijn camp wel graag
Alles hangt of staat met je perk build en de legendary stats. Gebruik zelf een build rond the Fixer en Handmade (als auto rifles). Die eerste krijg je door een missie en dan later het plan door een event te starten, maar die 2e kan je gewoon bij het Wotega? station kopen. Kogels vliegen er wel door heen, maar ik shop gewoon rond bij andere spelers die ze voor 1 cap verkopen en ik heb zo'n ammo converter ondertussen. Als backup heb ik een 3 star powerfist. geen idee meer hoe ik aan dat plan kwam, maar waarschijnlijk gekocht van een andere speler.Harribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:13:
[...]
Daar heb ik er 1 van, een Galting Gun. Aardig hoor maar red het niet tegen mijn andere twee wapens, Farmhand en Galting Plasma.
[...]
Bloodied heeft als eigenschap dat de damage omhoog gaat als de health naar beneden gaat. Dat klinkt niet echt handig lijkt me. Zo moet je dus letten op je health, mag laag maar niet té laag.
Maar bedankt.
Ik ga trouwens ook voor een goede non power armor. Simpelweg omdat bepaalde handige perks alleen met non power armor werken. Vooral damage reduction, wat handig is bij de Daily Ops.
Nu bezig met de Secret Service Armor te vergaren
Ben nu een 2e build aan het maken voor de Gauss shotgun. Een vriend van mij die nog een level of 50 lager is (zit nu zelf op 162) one shot daar bijna alles mee zonder te sneaken (wel veel vats).
Power armors negeer ik eigenlijk volledig
[ Voor 69% gewijzigd door Beakzz op 19-09-2021 03:06 ]
Topic is ook weer een beetje dood aan het gaan zie ik
Gisteren en een groot deel (want ineens spawnen er helemaal geen legendaries meer) van vandaag heel wat Spooky Scorched gedood. Meteen aardig wat spullen verzameld en heb nu nog steeds iets van 100 Spooky Treat Bags
Aankomend weekend weer een double xp event

Gisteren en een groot deel (want ineens spawnen er helemaal geen legendaries meer) van vandaag heel wat Spooky Scorched gedood. Meteen aardig wat spullen verzameld en heb nu nog steeds iets van 100 Spooky Treat Bags
Misschien dit weekend maar weer eens aanslingeren.NukaWorldNL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:47:
Topic is ook weer een beetje dood aan het gaan zie ik![]()
Gisteren en een groot deel (want ineens spawnen er helemaal geen legendaries meer) van vandaag heel wat Spooky Scorched gedood. Meteen aardig wat spullen verzameld en heb nu nog steeds iets van 100 Spooky Treat Bags![]()
Bij mij was er iets geknapt nadat een patch de levels van vijanden aanpaste aan jou level ipv het gebied waar je liep. Volgens mij al zeker meer dan een jaar geleden, als het niet al 2 is

Even casual wat daily's doen werd voor mij opeens een taak want simpele vijanden waren opeens veel hoger level. Combineer dat met lage skills die ik als gamer heb. Dan is de lol er snel voor mij.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wil niet zeggen dat er minder om gegamed wordt.NukaWorldNL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:47:
Topic is ook weer een beetje dood aan het gaan zie ik![]()
Alleen niet zoveel te melden. Gebeurd ook niet veel bijzonders in de game.
Wachten op een nieuwe grote update.
Ik ben er bijna elke dag nog mee aan het spelen.
Enige wat ik te mekkeren heb zijn elke keer die daily reputatie quests. Zo vervelend.
Gewoon rondlopen vind ik nog altijd het leukste.
Enige wat ik te mekkeren heb zijn elke keer die daily reputatie quests. Zo vervelend.
Die negeer ik gewoon. Of doe ze wanneer ik zin in heb. Focus me meer op de missies die gedaan moet worden.Harribo schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:41:
Ik ben er bijna elke dag nog mee aan het spelen.
Ik heb het spel laatst gekocht en ben blij dat ik het gekocht hebt.
Heb een paar keer de free weekends gespeeld (Was tot level 22 gekomen, momenteel level 30)
De community is echt super aardig, met voicechat geven mensen ook allemaal plans die ik nog niet heb.
Het enige waar ik wel de hele tijd mee zit is dat ik te weinig screws en adhesive heb. Is hiervoor een manier om dit makkelijker te krijgen?
Heb een paar keer de free weekends gespeeld (Was tot level 22 gekomen, momenteel level 30)
De community is echt super aardig, met voicechat geven mensen ook allemaal plans die ik nog niet heb.
Het enige waar ik wel de hele tijd mee zit is dat ik te weinig screws en adhesive heb. Is hiervoor een manier om dit makkelijker te krijgen?
Screws: Camp McClintock: ligt vol met Clipboards... ook Typewriters hebben er (je kan er een aantal vinden in de Charleston Herald)...NLxDoDge schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:58:
Ik heb het spel laatst gekocht en ben blij dat ik het gekocht hebt.
Wat betreft adhesive: in je camp een waterpurifier, corn, mutfruit en tato zetten. Daarmee kan je, via je cooking station Vegetable Starch maken... dat je dan weer in kan omzetten in junk : adhessive.
Ik wil graag reputatie Ally bij de settlers want dan kan ik van Samuel de Gauss Shotgun kopen.Akemi schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:57:
[...]
Die negeer ik gewoon. Of doe ze wanneer ik zin in heb. Focus me meer op de missies die gedaan moet worden.
Maar dat moet je dan toch in den treure blijven herhalen voordat je zover bent. Irritant.
Screws: ook ventilators en Hot plates
Aha, ja dan ben je wel even zoet. Ben zelf momenteel meer van de melee. Van alles wat ik momenteel heb doet dit nog het meeste damage. Werkt alleen niet bij iedereen.Harribo schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:00:
[...]
Ik wil graag reputatie Ally bij de settlers want dan kan ik van Samuel de Gauss Shotgun kopen.
Maar dat moet je dan toch in den treure blijven herhalen voordat je zover bent. Irritant.
Niet echt de bedoeling, maar je kan nu onbeperkt fireworks (en daar krijg je automatisch scrap kits bij) claimen in de atomic shop door een glitch. Tja het zijn niet bepaald echt hele belangrijke items, maar ja gratis is altijd goed.
Ik zag in de US store dat fallout 1st $99,00 is, dat is eeen stuk goedkoper( ongeveer €85). Iemand ervaring daarmee en hoe via daar aan te schaffen?
https://www.xbox.com/en-U.../fallout-1st/cfq7ttc0l4dr
https://www.xbox.com/en-U.../fallout-1st/cfq7ttc0l4dr
[ Voor 25% gewijzigd door profox1977 op 20-12-2021 14:18 ]
Anoniem: 338166
Ik dacht, laat ik Fallout 76 ook maar weer eens opstarten, en na een aantal dagen te hebben gespeeld een aardige voorraad aan ammo bij elkaar geraapt.
Dus, ik dacht... laat ik eens lief zijn en het heel goedkoop in de vendor kopen.
3.000 .50 voor 2 caps
10.000 .45 voor 1 caps
2.000 shotgun shells voor 1 caps.
En tot mijn verbazing, word er letterlijk helemaal niet gekocht.
Waar ik in het verleden nog wel eens wat kon verkopen, heeft blijkbaar niemand meer interesse dezer dagen.
Is de ammo helemaal geen issue meer dat mensen het niet meer hoeven te kopen?
Dus, ik dacht... laat ik eens lief zijn en het heel goedkoop in de vendor kopen.
3.000 .50 voor 2 caps
10.000 .45 voor 1 caps
Waar ik in het verleden nog wel eens wat kon verkopen, heeft blijkbaar niemand meer interesse dezer dagen.
@Anoniem: 338166 Om eerlijk te zijn, je kan met de Ammo smith perk en de Super Duper in combinatie met de Ammo Factory super makkelijk veel ammunitie maken.
Ik koop eigenlijk alleen maar Alien ammo, Cryo Cells als ze 1 Bottlecap kosten of als mensen goedkoop Plasma/Fusion Cores verkopen.
Verder is het veel makkelijker en goedkoper om zelf ammunitie te maken.
Stel dat ik .50 kogels wil maken. Normaal 100 kogels per keer dat je het maakt. Met level 2 Ammo Smith is het al 180 en met Ammo Factory weer plus 150% 450? En met nog de 30% kans dat Super Duper het verdubbeld. Dan zou je 900 .50 kogels krijgen (Als ik dit goed heb berekend althans).
Dan ga ik niet voor 1 Cap 2000 .50 kopen.
Ik koop eigenlijk alleen maar Alien ammo, Cryo Cells als ze 1 Bottlecap kosten of als mensen goedkoop Plasma/Fusion Cores verkopen.
Stel dat ik .50 kogels wil maken. Normaal 100 kogels per keer dat je het maakt. Met level 2 Ammo Smith is het al 180 en met Ammo Factory weer plus 150% 450? En met nog de 30% kans dat Super Duper het verdubbeld. Dan zou je 900 .50 kogels krijgen (Als ik dit goed heb berekend althans).
Ah, dan komt het gewoon omdat ik er een tijd ben uit geweest.NLxDoDge schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:27:
@Anoniem: 338166 Om eerlijk te zijn, je kan met de Ammo smith perk en de Super Duper in combinatie met de Ammo Factory super makkelijk veel ammunitie maken.
Er was een tijd dat als je ammo in je vendor had, dat het er gelijk uit vloog.
Gelukkig toch wat caps verdient met plans die je in de gifts krijg.
Zelfs wanneer ik ammo verkoop aan 0 caps raak ik er niet meer van afAnoniem: 338166 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:50:
Ik dacht, laat ik Fallout 76 ook maar weer eens opstarten, en na een aantal dagen te hebben gespeeld een aardige voorraad aan ammo bij elkaar geraapt.
3.000 .50 voor 2 caps
10.000 .45 voor 1 caps
Heb hetzelfde gedaan eerder vandaagnightraven79 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 17:20:
[...]
Zelfs wanneer ik ammo verkoop aan 0 caps raak ik er niet meer van af
.10
.38
.45
.308
0.50
0.556
Cryo
Cells.
Gewoon alles op 0 gegooid, en het enige wat eruit werd gehaald was de 0.10...
En zelfs maar een kwart van wat erin zat.
Was een lage level 14 die blijkbaar alleen pakte wat die nodig had.
(Dus ik ben naar zijn camp gegaan en hem de rest van de 0.10 en de plans voor de 10mm Pistol gegeven.)
(Kon hem ook veel meer geven, maar ik ben zelf op een gegeven herstart omdat iemand mij de beste equipment gaf met gigantisch veel ammo en stimpaks... haalt een beetje de ziel uit de game)
Maar ik dwaal af.
Ik heb alle ammo die ik niet gebruik nu maar gewoon door de converter gegooid.
30.000+ ammo voor 3.000
Happy New Year!
Ik merk het trouwens ook hoor dat niemand meer ammo koopt. Zelf heb ik het idee dat het nu ook komt doordat je veel meer ammo vind in loot tijdens events zoals Radiation Rumble, omdat je nu ook vaak ammo vindt van het wapen wat je op dat moment draagt. Dat is ook nieuw erbij gekomen met die patch.
Ik heb nou al zovaak dat ik bijvoorbeeld 150 ammo heb gebruikt en dan op het einde van zo'n groot event tijdens het looten gewoon serieus weer tegen de 500 erbij heb gekregen. Zeker als je ook die ammo perks gebruikt om veel meer te craften dan is het eigenlijk ook niet meer nodig om ammo te kopen.
Ik merk het trouwens ook hoor dat niemand meer ammo koopt. Zelf heb ik het idee dat het nu ook komt doordat je veel meer ammo vind in loot tijdens events zoals Radiation Rumble, omdat je nu ook vaak ammo vindt van het wapen wat je op dat moment draagt. Dat is ook nieuw erbij gekomen met die patch.
Ik heb nou al zovaak dat ik bijvoorbeeld 150 ammo heb gebruikt en dan op het einde van zo'n groot event tijdens het looten gewoon serieus weer tegen de 500 erbij heb gekregen. Zeker als je ook die ammo perks gebruikt om veel meer te craften dan is het eigenlijk ook niet meer nodig om ammo te kopen.
Ik heb nu een jaar (?) deze game gespeeld maar merk dat ik er wat flauw van wordt.
De quests heb ik vnl gedaan, de events zijn steeds hetzelfde.
En alle campaigns gaan vaak over de atomic shop oid.
Weinig meer te beleven of ergens voor te gaan.
Herken ik ook. ben lvl 260 ofzo en ben er wel helemaal klaar mee. ook de seasons interesseren me niet meer. hele tijd maar punten vergaren om die ladder op te klimmen voor weer een nieuwe skin voor je wapen doet me niets meer.Harribo schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 23:23:
Ik heb nu een jaar (?) deze game gespeeld maar merk dat ik er wat flauw van wordt.
Er kwam toch nog een nieuw gedeelte/gebied vrij kan ik me herinneren? Iemand een idee wanneer?
Ik zit met hetzelfde 2 characters vrij hoog level maar er is weinig meer aan. De kaart is niet erg interessant en er is geen rede om te exploren je moet gewoon je dagelijkse grind doen en weer uitloggen.
Ik ben op den duur gewisseld naar een heavy bloodied build dit is nog enigszins grappig omdat ik nu +- 15 heavy wapen bij met heb en er tussen kan wisselen.
verder was het enige plezier dat ik nog had om naar andere spelers hun basis te gaan en kijken wat ze ervan gemaakt hadden. en of ze nog containers waren vergeten op slot te zetten.
ik heb er toch nog 300 uur in dus het was ook weer niet zo slecht.
Als het mogelijk word om je build te veranderen zonder eerst 100 levels up te moeten gaan zou ik het wel weer spelen. nu is het grinden voor een build die volgende week generfd word.
Ik ben op den duur gewisseld naar een heavy bloodied build dit is nog enigszins grappig omdat ik nu +- 15 heavy wapen bij met heb en er tussen kan wisselen.
verder was het enige plezier dat ik nog had om naar andere spelers hun basis te gaan en kijken wat ze ervan gemaakt hadden. en of ze nog containers waren vergeten op slot te zetten.
ik heb er toch nog 300 uur in dus het was ook weer niet zo slecht.
Als het mogelijk word om je build te veranderen zonder eerst 100 levels up te moeten gaan zou ik het wel weer spelen. nu is het grinden voor een build die volgende week generfd word.
Dat is ook de reden waarom ik toch telkens weer snel klaar was met bijvoorbeeld Destiny. Kijk Fallout ben ik gewoon een groot fan van en dat kan ik blijven spelen, maar normaal gesproken ben ik ook wel na een tijd klaar met zulke onlinegames. Het wordt toch na een tijd telkens hetzelfde doen om betere gear te krijgen etc.
Same here, ben er ook even klaar mee..mike0001 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 08:22:
[...]
Herken ik ook. ben lvl 260 ofzo en ben er wel helemaal klaar mee. ook de seasons interesseren me niet meer. hele tijd maar punten vergaren om die ladder op te klimmen voor weer een nieuwe skin voor je wapen doet me niets meer.
Er kwam toch nog een nieuw gedeelte/gebied vrij kan ik me herinneren? Iemand een idee wanneer?
Het nieuw gebied ... ik denk dat je Fallout 76 Expeditions bedoelt... zou voorzien zijn voor 2022, geen exacte datum.. (roadmap voor 2022 is nog niet vrijgegeven)...
Pffff heb echt teveel spullen die ik niet meer kwijt raak. Heel mijn stash zit al vol met ammo en plans en andere kostbare dingen. Kom ook om in Glowing Blood, maar die dingen zijn ook best wat waard haha. Als je de juiste perks hebt dan kan je zo met 175 (met Radiation Rumble kom je daar al heel makkelijk aan) Glowing Blood een vendor al leegkopen.
En dan komt ook nog bij dat ik iets van 350 holiday gifts moet openen en dat spul wat erin zit moet ik ook weer kwijt raken hahaha. Denk toch dat ik maar voorlopig bepaalde dingen moet laten liggen.
En dan komt ook nog bij dat ik iets van 350 holiday gifts moet openen en dat spul wat erin zit moet ik ook weer kwijt raken hahaha. Denk toch dat ik maar voorlopig bepaalde dingen moet laten liggen.
2 words = mule characterNukaWorldNL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:44:
Pffff heb echt teveel spullen die ik niet meer kwijt raak. Heel mijn stash zit al vol met ammo en plans en andere kostbare dingen. Kom ook om in Glowing Blood, maar die dingen zijn ook best wat waard haha. Als je de juiste perks hebt dan kan je zo met 175 (met Radiation Rumble kom je daar al heel makkelijk aan) Glowing Blood een vendor al leegkopen.
gewoon een extra char aanmaken op low level en daar je spullen dumpen als je fallout first hebt tenminste...
en anders geen ammo opslaan!!!! gewoon weg gooien die sh*t weegt veeeeel te veel in je stash
voor mij ook erg herkenbaar ik speel het met een goede maat van mij dus dan is het nog wel leuk omdat je welkaar dan toch ook spreekt maar verder is er weinig vooruitgang helaas heb 5 chars op 500+ met verschillende builds en heb alles wat mijn hartje begeerd aan wapens en gear.nightraven79 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:43:
[...]
Same here, ben er ook even klaar mee..
Het nieuw gebied ... ik denk dat je Fallout 76 Expeditions bedoelt... zou voorzien zijn voor 2022, geen exacte datum.. (roadmap voor 2022 is nog niet vrijgegeven)...
[YouTube: Fallout 76: Expeditions – The Pitt Teaser]
Maar toch mis ik een verder verhaal.
Al ben ik gisteren eindelijk begonnen aan de order of the tadpole quests en moest daarbij een crossbow gebruiken en ben daarna voor een compound bow gegaan en moet zeggen dat is ook wel een leuke andere speelstijl het proberen van andere wapens en speelstijlen vind ik wel weer erg leuk.
[ Voor 36% gewijzigd door copywizard op 05-01-2022 11:41 ]
Inderdaad, juist het onverwachte en avontuur door de quests maakt dit spel sterk. Als je daar door heen bent, blijft er weinig over.
Grappig daar was ik ook mee bezig. Moet nog mijn crossbow 3x repareren maar dat ding gaat nauwelijks kapot.Al ben ik gisteren eindelijk begonnen aan de order of the tadpole quests en moest daarbij een crossbow gebruiken en ben daarna voor een compound bow gegaan en moet zeggen dat is ook wel een leuke andere speelstijl het proberen van andere wapens en speelstijlen vind ik wel weer erg leuk.
Er mee slaan is trouwens effectiever dan schieten, zeker met de juiste perks
Slaan ? als je een instigating versie kan krijgen en dan plasma arrows dan doet hij leuk wat DPSHarribo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:29:
[...]
Inderdaad, juist het onverwachte en avontuur door de quests maakt dit spel sterk. Als je daar door heen bent, blijft er weinig over.
[...]
Grappig daar was ik ook mee bezig. Moet nog mijn crossbow 3x repareren maar dat ding gaat nauwelijks kapot.
Er mee slaan is trouwens effectiever dan schieten, zeker met de juiste perks
mocht je een defect crossbow willen hebben dan ligt er vaak een bij de bow range boven bij die temple of the winding paths heet het dacht ik?
Ligt buiten aan de linkerkant en deze kan je direct 1 keer repairen en als je dan gebruik maakt van standard repair kits dan kan je na een paar schoten alweer repareren en doe dan ook je perk card uit waarmee je weapons minder snel stuk gaan.
Het lijkt wel een eigen Fallout 1st server hier.
Lekker verlaten haha.
Afijn, ik ben van het weekend weer begonnen, heb het toch een beetje gemist...
Het ronddolen, simpele daylies doen, beetje rommel oppakken, scrappen.
Schrikken van een fuckload aan Ticks, die dingen zijn bah.
Ik ben mijn inventory aan het opruimen, ik heb echt heel veel rommel waar ik vanaf wil.
Plans, Ammo, Aid e.d.
Als iemand hiervan wil profiteren, voeg me dan even toe: Verwarde_Man.
Vanavond ben ik sowieso online.
Waarschijnlijk zit ik op de eigen server, maar die staat op Friends only, joinen moet geen probleem zijn.
Lekker verlaten haha.
Ik ben mijn inventory aan het opruimen, ik heb echt heel veel rommel waar ik vanaf wil.
Plans, Ammo, Aid e.d.
Waarschijnlijk zit ik op de eigen server, maar die staat op Friends only, joinen moet geen probleem zijn.
Kwaed weer...
Forum is net zo dood als de game hahaKenackwurst schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:47:
Het lijkt wel een eigen Fallout 1st server hier.
Lekker verlaten haha.
Plans, Ammo, Aid e.d.
ik heb hem ook echt nog niet aangeraakt in 2022. misschien met het nieuwe gebied eens een keer aanslingeren maar tot die tijd geen behoefte
het is nu alleen maar rondlopen en verzamelen en rondlopen. meer is het niet. Die seasons boeien me geen reet meer.
Ik speel het nog dagelijks. Maar zodra ik alle main storyline quests heb afgerond ben ik er ook wel klaar mee.Forum is net zo dood als de game
Daarom heb ik eerst heel veel daily quests gedaan en zoveel mogelijk van de map ontdekt. Pas daarna ben ik de main quests gaan doen.
Anders kan het inderdaad snel saai worden

Ik blijf het spel leuk vinden hoor, maar ik ben sowieso een groot fan van de serie en ik vind het ook gewoon leuk om lekker simpel locaties af te gaan en dingen te ontdekken.
Die seasons boeien me ook niet zo. Heb tot nu toe nog geen eens een seizoen helemaal voltooid.
Die seasons boeien me ook niet zo. Heb tot nu toe nog geen eens een seizoen helemaal voltooid.
in maart Update 33
Invaders from Beyond... maw... aliens
zal ook wel weer in een 3tal uur uit te spelen zijn.nightraven79 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:33:
in maart Update 33
[YouTube: Invader From Beyond Complete Event Guide & 20 New Rewards Display | Fallout 76 Update 33]
Ik raak minder en minder geinteresseerd in Fallout76 helaas
Inderdaad, Aliens... Ik vond het juist leuk dat het spel bestond uit zaken die zouden kunnen bestaan.nightraven79 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:33:
in maart Update 33
[YouTube: Invader From Beyond Complete Event Guide & 20 New Rewards Display | Fallout 76 Update 33]
Afgezien van de vijanden, mutants etc.
Maar om dan nog eens Aliens toe te voegen ...
Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten hoe ze dit spel nog leuk en uitdagend kunnen houden.
Ik ga wrs nog wel een keer sightseeing want de fallout wereld is groot maar verder....
Kleine stukjes zo nu en dan toevoegen om het leuk te houden is te karig. Eigenlijk zouden ze gewoon fallout 77 of zo moeten gaan ontwikkelen
Aliens zaten ook of werden ook genoemd in de voorgaande Fallout games hoor. Zit gewoon in de lore van de serie. Zo raar vind ik het niet hoor dat ze nu weer iets met aliens gaan doen. Kijk als je nooit de andere Fallout games hebt gespeeld dan snap ik wel dat je dit misschien vreemd vindt.Harribo schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:14:
[...]
Inderdaad, Aliens... Ik vond het juist leuk dat het spel bestond uit zaken die zouden kunnen bestaan.
Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten hoe ze dit spel nog leuk en uitdagend kunnen houden.
Ik ga wrs nog wel een keer sightseeing want de fallout wereld is groot maar verder....
Kleine stukjes zo nu en dan toevoegen om het leuk te houden is te karig. Eigenlijk zouden ze gewoon fallout 77 of zo moeten gaan ontwikkelen
Er zit ook al een Alien Blaster in de game met speciale ammunitie ervoor.
En er is een enemy wat naar mijn mening een alien is (cryptid uit mijn hoofd).
Toen ik die voor het eerst tegenkwam dacht ik dat het een mini quest was 😅
En er is een enemy wat naar mijn mening een alien is (cryptid uit mijn hoofd).
Toen ik die voor het eerst tegenkwam dacht ik dat het een mini quest was 😅
Heb de andere fallouts ook gespeeld. Ik vind aliens niet vreemd, ik vind het niet veel aan.NukaWorldNL schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:10:
[...]
Aliens zaten ook of werden ook genoemd in de voorgaande Fallout games hoor. Zit gewoon in de lore van de serie. Zo raar vind ik het niet hoor dat ze nu weer iets met aliens gaan doen. Kijk als je nooit de andere Fallout games hebt gespeeld dan snap ik wel dat je dit misschien vreemd vindt.
Ik heb dat gevoel ook. Leuk dat er in deel 3? een schip was neergestort en je daar die alien blaster vond en als ik me goed herinner was het in een ander deel dat je er twee tegen kwam.Harribo schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:48:
[...]
Heb de andere fallouts ook gespeeld. Ik vind aliens niet vreemd, ik vind het niet veel aan.
Maar het hoort niet thuis in fallout vind ik persoonlijk.
Aliens heb je andere games voor. Ik loop er ook niet warm voor
Men zou eens kunnen gaan uitdiepen hoe het nu zit met de andere kant vn de oorlog. Van wat ik begreep is de oorlog ontstaan door schaarste en dat diverse landen elkaar gingen bevechten. Die andere landen zie je eigenlijk vrij weinig van. En dan heb je nog dat er soms gehint word naar dat het allemaal een fake war was ...Harribo schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:14:
[...]
Inderdaad, Aliens... Ik vond het juist leuk dat het spel bestond uit zaken die zouden kunnen bestaan.
Geen land, maar je hebt natuurlijk wel de commies die je ziet in fallout 76. De link met een bepaald land is dan wel snel gemaaktWebgnome schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:08:
[...]
Men zou eens kunnen gaan uitdiepen hoe het nu zit met de andere kant vn de oorlog. Van wat ik begreep is de oorlog ontstaan door schaarste en dat diverse landen elkaar gingen bevechten. Die andere landen zie je eigenlijk vrij weinig van. En dan heb je nog dat er soms gehint word naar dat het allemaal een fake war was ...
Man toch merk je steeds vaker hoor dat je ziet dat er nog een heel klein team aan dit spel werkt.
Vandaag was weer een daily om te completen, maar dat kan helemaal niet omdat dat event nog helemaal niet actief is. De vorige keer was ook dat je als daily een building group moest joinen, terwijl die group al een jaar ofzo niet meer bestaat (dat is nu casual geworden) in de game. Zulke dingen gaan volgens mij automatisch door een systeem, maar toch zijn allemaal van die kleine dingen dat je toch gaat nadenken.
Blijft gewoon jammer dat deze game lang niet de aandacht krijgt zoals bijvoorbeeld een ESO. Deze donderdag begint ook weer Fasnacht, maarja het enige wat ze nieuw hebben toegevoegd zijn 3 maskers. Wow 3 maskers
Vandaag was weer een daily om te completen, maar dat kan helemaal niet omdat dat event nog helemaal niet actief is. De vorige keer was ook dat je als daily een building group moest joinen, terwijl die group al een jaar ofzo niet meer bestaat (dat is nu casual geworden) in de game. Zulke dingen gaan volgens mij automatisch door een systeem, maar toch zijn allemaal van die kleine dingen dat je toch gaat nadenken.
Blijft gewoon jammer dat deze game lang niet de aandacht krijgt zoals bijvoorbeeld een ESO. Deze donderdag begint ook weer Fasnacht, maarja het enige wat ze nieuw hebben toegevoegd zijn 3 maskers. Wow 3 maskers

[ Voor 9% gewijzigd door NukaWorldNL op 08-02-2022 20:06 ]
Nou in-der-daad, dit dus. Dat redt het niet.NukaWorldNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:04:
Deze donderdag begint ook weer Fasnacht, maarja het enige wat ze nieuw hebben toegevoegd zijn 3 maskers. Wow 3 maskers![]()
![]()
Nee, ik ben na alles eens gedaan te hebben, afgehaakt.
Twijfelde even of ik wel moest reageren want er is gewoon al een half jaar niet meer gereageerd hier hahaha
Speelt iemand nog dit spel?
Toch wel jammer dat het topic dood is
Speel het nog af en toe. Maar zonder nieuwe content en alle Story missie al gedaan is er weinig te beleven.
Ben nu na Fallout 4, New Vegas, Fallout 76 (in die order) Fallout 3 aan het spelen. Daar zitten nu ook al aardig wat uren in
Ben nu na Fallout 4, New Vegas, Fallout 76 (in die order) Fallout 3 aan het spelen. Daar zitten nu ook al aardig wat uren in
Ik vind het een prachtig spel maar er is nu bijna niets meer te beleven voor mij.
Ik zit echt te wachten op the pitt.
Fallout 3 laatst ook gekocht... Aankoop zonder verstand
Denk dat, afgezien van mijn voetbal spel, ik misschien nog wel tombraider ga spelen totdat fallout the pitt komt
Ik zit echt te wachten op the pitt.
Fallout 3 laatst ook gekocht... Aankoop zonder verstand
Denk dat, afgezien van mijn voetbal spel, ik misschien nog wel tombraider ga spelen totdat fallout the pitt komt
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 21-08-2022 23:07 ]
13 september komt The Pitt. Ben daar ook wel benieuwd naar. Ik speel het spel nog steeds, maar ja ik ben ook gewoon een Fallout gek. Ik kan die spellen blijven spelen zonder dat het me gaat vervelen.
Fallout 3 blijft mijn nummer 1 game. Wat een sfeer heeft die game. Zeker toen die net uit was zoveeeeeeeel uren in gestoken niet normaal.
Fallout 3 blijft mijn nummer 1 game. Wat een sfeer heeft die game. Zeker toen die net uit was zoveeeeeeeel uren in gestoken niet normaal.
Hoe hou je het leuk dan? Wat doe je?NukaWorldNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 05:09:
13 september komt The Pitt. Ben daar ook wel benieuwd naar. Ik speel het spel nog steeds, maar ja ik ben ook gewoon een Fallout gek. Ik kan die spellen blijven spelen zonder dat het me gaat vervelen.
Ja die sfeer in fallout 3 is ongeëvenaard.Fallout 3 blijft mijn nummer 1 game. Wat een sfeer heeft die game. Zeker toen die net uit was zoveeeeeeeel uren in gestoken niet normaal.
Qua verhaal, avontuur en afwisseling vond ik New Vegas het leukste. Man met zijn zwart witte blokjes blouse
Fallout 4 vond ik de minste.
Ik ben ook weer in de wereld van Fallout getrokken en weer lekker in 76 bezig.
Het enige waar ik moeite mee heb is High-Radiation fluid te vinden, iemand enig idee waar je dit "makkelijk" kan vinden of kan kopen?
Het enige waar ik moeite mee heb is High-Radiation fluid te vinden, iemand enig idee waar je dit "makkelijk" kan vinden of kan kopen?
Ja hoor ! Speel het nog steeds met enige regelmaat. Omdat ik het niet veel achter elkaar speel blijft het voor mij nog interessant.
Ergens op Reddit staat een document waar alles te vinden is.
Ergens op Reddit staat een document waar alles te vinden is.
Goeie vraag. Ik vermaak me nu nog redelijk met het uitzoeken van builds en farmen van zooi voor die builds. Maar sommige die zijn zo sterk en ver in de lvl 1000 (Zag zelfs iemand lvl 4000), maar wat doe je dan om je te vermaken? Alles heb je al wel gezien of gedaan.Harribo schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:55:
[...]
Hoe hou je het leuk dan? Wat doe je?
[...]
Ik heb het al even niet meer gespeeld, maar niet zozeer omdat ik het niet graag speel.NukaWorldNL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:48:
Twijfelde even of ik wel moest reageren want er is gewoon al een half jaar niet meer gereageerd hier hahaha![]()
Momenteel een beetje te druk met privé en tafeltennis (ze hebben me tot bestuurslid van de club gebombardeerd +webmaster gemaakt)...
Glowing creatures.Mad-Matt schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:26:
Ik ben ook weer in de wereld van Fallout getrokken en weer lekker in 76 bezig.
Wat ik meestal doe: ik nuke een regio waar veel creatures zitten en maak dan alles af wat zich in de nuked regio bevindt.
Ik ben recentelijk begonnen nadat ik bij release nooit verder dan lvl 20 ben gekomen.
Ik ben nu level 75, maar merk dat ik nog zo hard gecarried wordt bij public events door mensen met lvl's van 300+.
Hierdoor vraag ik mii af hoe al die spelers zulke hoge dps halen. Ik heb wel gelezen over de super goede legendary's, maar het lijkt wel alsof ze letterlijk 5 tot 10x keer damage doen dan ik. (Momenteel gebruik ik een Tesla rifle die wel ok damage doet, gauss rifle voor long range, en een exploding aristocrat minigun voor boss fights)
Heeft iemand nog tips waar ik aan moet denken om mijn dps op niveau te krijgen?
Ik ben nu level 75, maar merk dat ik nog zo hard gecarried wordt bij public events door mensen met lvl's van 300+.
Hierdoor vraag ik mii af hoe al die spelers zulke hoge dps halen. Ik heb wel gelezen over de super goede legendary's, maar het lijkt wel alsof ze letterlijk 5 tot 10x keer damage doen dan ik. (Momenteel gebruik ik een Tesla rifle die wel ok damage doet, gauss rifle voor long range, en een exploding aristocrat minigun voor boss fights)
Ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld, zit nu geloof ik op lvl 180,maar veel valt of staat op dat vlak met je build.Ardjee schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:02:
Ik ben recentelijk begonnen nadat ik bij release nooit verder dan lvl 20 ben gekomen.
Daarmee kan je veel sterker worden.
Ook sommige mutations kunnen je helpen.
Kortom, zoek een goede build, er staan er genoeg online.
Het is inderdaad wel zo ja. Ik speelde tot een paar maanden geleden gewoon met een eigen gemaakte build waarin ik kan lockpicken, weapons kan maken, meer aid kan vinden etc etc. Tot ik toch besloten had om builds te gaan zoeken op YouTube. Sinds een paar maanden speel ik een standaard Commando Full Health. Damn man je merkt meteen dat je met een juiste build voor bepaalde wapens veel meer damage doet. Ik snapte het nooit hoe mensen zo snel enemies konden killen tot ik zelf die build ging gebruiken.
Vergeet trouwens niet dat er nog steeds veel mensen zijn die legacy's gebruiken waardoor ze die enemies met gemak supersnel killen.
Vergeet trouwens niet dat er nog steeds veel mensen zijn die legacy's gebruiken waardoor ze die enemies met gemak supersnel killen.
Wat mij qua build erg heeft geholpen, zijn de filmpjes van Angry Turtle op Youtube.Ardjee schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:02:
Nou, als groot fallout fan (sinds fo3) ben ik er ook aan begonnen.
Ik had de ps4 versie al liggen maar nooit aan begonnen, later in 2019 met de aankondiging van de ps5 meteen de ps4 pro verkocht. We weten allemaal hoe die next gen launch gegaan is en dat was achteraf gezien vanwege de lockdowns toch wel een domme verkoop.
Gevolg, de ps4 versie van fallout 76 ligt nu nog steeds gesealed in de kast. Inmiddels heb ik een series x met gamepass en dus alsnog toegang tot alle fallouts.
Ik heb dit topic zo'n beetje helemaal door gelezen en blijkbaar ben ik niet te vroeg ingestap, ik had het voordeel van inmiddels npc's en de brotherhood uitbreidingen en gelukkig een stash inhoud van 1200.
Ik heb eigenlijk weer ouderwets genoten. Ik heb de game "ouderwets" solo gespeeld tot nu. De wereld verkennen, main quests doen, side quests doen, stash/inventory managen, bouwen, power armors verzamelen, wapens verzamelen, upgraden en legendary maken, etc.
Dat heeft mij ongeveer totaal 12 dagen speeltijd gekost. 30 aug had ik mijn eerste achievement "reclamation day" en ongeveer een 2 weken geleden was ik klaar met alle solo activiteiten.
Nu kom ik dus op het punt dat echt alle solo missies voorbij zijn en ik kan gaan multiplayen. Ik heb de wapens die ik wil, ik heb de perks die ik wil, ik heb 9 verschillende complete power armor sets, genoeg caps en chems. Ik kan bullions gaan sparen van settlers of raiders, ik kan de pitt in, ik kan events opzoeken en daily's.
Maar nu komt het, nu alle solo play quests met de (later toegevoegde) npc's voorbij zijn, is de game wel klaar voor mij eigenlijk.
De daily's en events vallen erg tegen, ik vind ze echt vervelend om te doen.
De missies voor settlers en raiders om bullions te vergaren krijg ik helemaal niet? De enige bullions die ik binnen hark, koop ik voor 6000 caps op maandag bij smiley.
Een expeditie naar de Pitt heb ik eenmaal gedaan en daar kan ik ook niet echt wat mee.
Ik had eigenlijk gedacht en misschien nog wel meer gehoopt dat na het voltooien van de enclave missie met modus als quest giver er toch wel wat meer meer in zat. De enclave bunker heeft enorm veel potentie om flink wat missies op te baseren, maar na de "end game" is het wel voorbij
althans zo lijkt het.
Ook van de secret service welke het goud bewaken had ik verwacht en gehoopt dat dat onderdeel na de endgame een rol zou gaan spelen. Weer potentie wat niet gebruikt wordt.
Teurg kijkend heb ik echt behoorlijk wat uren plezier gehad met ouderwets solo spelen, ik mag niet klagen.
Mis ik misschien leuke onderdelen? Waarom kan ik geem bullions verdienen bij de raiders of settlers? Is dat eruit gehaald net als nucleair winter?
Ik hoop dat de nuka cola update weer wat leuks brengt voor mij.
Ik had de ps4 versie al liggen maar nooit aan begonnen, later in 2019 met de aankondiging van de ps5 meteen de ps4 pro verkocht. We weten allemaal hoe die next gen launch gegaan is en dat was achteraf gezien vanwege de lockdowns toch wel een domme verkoop.
Gevolg, de ps4 versie van fallout 76 ligt nu nog steeds gesealed in de kast. Inmiddels heb ik een series x met gamepass en dus alsnog toegang tot alle fallouts.
Ik heb dit topic zo'n beetje helemaal door gelezen en blijkbaar ben ik niet te vroeg ingestap, ik had het voordeel van inmiddels npc's en de brotherhood uitbreidingen en gelukkig een stash inhoud van 1200.
Ik heb eigenlijk weer ouderwets genoten. Ik heb de game "ouderwets" solo gespeeld tot nu. De wereld verkennen, main quests doen, side quests doen, stash/inventory managen, bouwen, power armors verzamelen, wapens verzamelen, upgraden en legendary maken, etc.
Dat heeft mij ongeveer totaal 12 dagen speeltijd gekost. 30 aug had ik mijn eerste achievement "reclamation day" en ongeveer een 2 weken geleden was ik klaar met alle solo activiteiten.
Nu kom ik dus op het punt dat echt alle solo missies voorbij zijn en ik kan gaan multiplayen. Ik heb de wapens die ik wil, ik heb de perks die ik wil, ik heb 9 verschillende complete power armor sets, genoeg caps en chems. Ik kan bullions gaan sparen van settlers of raiders, ik kan de pitt in, ik kan events opzoeken en daily's.
Maar nu komt het, nu alle solo play quests met de (later toegevoegde) npc's voorbij zijn, is de game wel klaar voor mij eigenlijk.
De daily's en events vallen erg tegen, ik vind ze echt vervelend om te doen.
De missies voor settlers en raiders om bullions te vergaren krijg ik helemaal niet? De enige bullions die ik binnen hark, koop ik voor 6000 caps op maandag bij smiley.
Een expeditie naar de Pitt heb ik eenmaal gedaan en daar kan ik ook niet echt wat mee.
Ik had eigenlijk gedacht en misschien nog wel meer gehoopt dat na het voltooien van de enclave missie met modus als quest giver er toch wel wat meer meer in zat. De enclave bunker heeft enorm veel potentie om flink wat missies op te baseren, maar na de "end game" is het wel voorbij
Ook van de secret service welke het goud bewaken had ik verwacht en gehoopt dat dat onderdeel na de endgame een rol zou gaan spelen. Weer potentie wat niet gebruikt wordt.
Teurg kijkend heb ik echt behoorlijk wat uren plezier gehad met ouderwets solo spelen, ik mag niet klagen.
Mis ik misschien leuke onderdelen? Waarom kan ik geem bullions verdienen bij de raiders of settlers? Is dat eruit gehaald net als nucleair winter?
Ik hoop dat de nuka cola update weer wat leuks brengt voor mij.
Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1