Zijn er speciale groepen voor daily ops, of hoe joinen jullie dezein groepen?NukaWorldNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:38:
[...]
Dat is ook deels de reden waarom ik daily ops doe. Gewoon zo min mogelijk schieten en de andere spelers het laten doen die toch al overpowered zijnEn hoppa binnen 8 minuten gecleared en makkelijk wat xp en ammo en andere zooi krijgen.
je kan een public team aanmaken of joinen genaamd "daily ops" als je hem zelf aanmaakt moet je geduld hebben tot er meer mensen joinen en dan kan je dailyops zelf starten of je joined een team die al dailyops heet en dan wacht je tot ze daily ops in gaan.Poesmij schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:07:
[...]
Zijn er speciale groepen voor daily ops, of hoe joinen jullie dezein groepen?
je krijgt extra XP als je daily ops binnen een bepaalde tijd voltooid en als je dan ook nog in een daily ops public team zit krijg je extra xp dacht ik.
verder kan je verschillende teams maken op de PC door naar je map te gaan en op C te drukken geen idee hoe het werkt op consoles persoonlijk zit ik altijd wel in een team als is het maar omdat je vaak bonus dingen krijgt als je in een team zit ongeacht welke.
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Zo moet ik nu de quest a Colossal Problem doen.copywizard schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:41:
[...]
je kan een public team aanmaken of joinen genaamd "daily ops" als je hem zelf aanmaakt moet je geduld hebben tot er meer mensen joinen en dan kan je dailyops zelf starten of je joined een team die al dailyops heet en dan wacht je tot ze daily ops in gaan.
Hierbij moet je in een mijn Wendigo Earl doden.
Deed dit in mijn eentje op lvl 37. Niet te doen. Wil die Wendigo eigenlijk wel tegen de vlakte?
Ik joinde gewoon een event maar bleek de enige? Misschien te traag gereageerd?
Dus misschien handiger als ik wacht op anderen met een zelf gemaakt event in deze ? Hoe doe ik dat?
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 09-03-2021 13:47 ]
dit is wel een geheel ander dingetje er zijn enkele events in fallout die je nagenoegen niet alleen kan doen mits je echt uber overpowerd bent.Harribo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:46:
[...]
Zo moet ik nu de quest a Colossal Problem doen.
Hierbij moet je in een mijn Wendigo Earl doden.
Deed dit in mijn eentje op lvl 37. Niet te doen. Wil die Wendigo eigenlijk wel tegen de vlakte?
Ik joinde gewoon een event maar bleek de enige? Misschien te traag gereageerd?
Dus misschien handiger als ik wacht op anderen met een zelf gemaakt event in deze ? Hoe doe ik dat?
Dat is onder andere colossal problem, sheep squase event en scorched earth event.
Voor alle drie moet je eerst een quest of quest line geheel behalen.
Waarna je het event kan starten het colosal problem event is er een die je eigenlijk met 4 tot 8 personen wil doen.
Je kan als dat event begint (dus begonnen is door iemand anders door een nuke te gooien op een speciale plek) het event joinen desnoods in je eentje (want hiervoor kan je niet echt teams maken) en dan bij de ingang van de mijn wachten tot er meer mensen naar binnen gaan er zal ook een timer lopen tot de mijn geheel open gaat.
Als je dan geheel aan dit einde van de mijn wacht zul je zien dat er meer mensen komen dat kan haast niet anders want anders heeft die persoon die nuke voor niks gegooit???
geduld is een schone zaak zou ik zo zeggen en kijk anders een aantal youtube filmpjes
het scorched earth event is een event in de openlucht die join ik vaak al op lvl 1 puur om wat xp te krijgen je kan dan nog niet voldoende dps doen om ook echt loot ervan te krijgen maar je krijgt wel xp en een 3 sterren legendary item voor het behalen van de quest dus dat is altijd een aanrader en vaak komen hier zoveel spelers op af dat de queen zo neer is.
wat betreft de sheep squase dat is een questline die erg leuk is maar ook die kan je niet met minder dan 4 a 8 spelers doen gezien de tegenstander 100% armor penatration heeft dus hoe goed je armor ook is je bent vaak binnen enkele klappen weg.
"Misschien te traag gereageerd?" dit kan kloppen want er kunnen maximaal 8 spelers tegelijk in dit event dus als jij net nr 9 was en de rest was al begonnen sta je daar in je eentje in team 2
[ Voor 20% gewijzigd door copywizard op 09-03-2021 13:57 ]
Dank!copywizard schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:54:
[...]
dit is wel een geheel ander dingetje er zijn enkele events in fallout die je nagenoegen niet alleen kan doen mits je echt uber overpowerd bent.
Dat is onder andere colossal problem, sheep squase event en scorched earth event.
Voor alle drie moet je eerst een quest of quest line geheel behalen.
Waarna je het event kan starten het colosal problem event is er een die je eigenlijk met 4 tot 8 personen wil doen.
Je kan als dat event begint (dus begonnen is door iemand anders door een nuke te gooien op een speciale plek) het event joinen desnoods in je eentje (want hiervoor kan je niet echt teams maken) en dan bij de ingang van de mijn wachten tot er meer mensen naar binnen gaan er zal ook een timer lopen tot de mijn geheel open gaat.
Als je dan geheel aan dit einde van de mijn wacht zul je zien dat er meer mensen komen dat kan haast niet anders want anders heeft die persoon die nuke voor niks gegooit???
....
"Misschien te traag gereageerd?" dit kan kloppen want er kunnen maximaal 8 spelers tegelijk in dit event dus als jij net nr 9 was en de rest was al begonnen sta je daar in je eentje in team 2
Maar ik kan dat event ook zelf starten neem ik aan door er een nuke op te gooien?
Ik stond daar dus in mijn eentje. Maar toen het event begon, was ik nog niet voorbereid, dus ff snel wat geloosd etc en toen kwam ik daar. Wrs had de starter geen geduld ook om op een ander te wachten
Maar in mijn eentje had ik inmiddels al aardig wat leeggeschoten op die Wendigo. Maar was nauwelijks te zien dat er uberhaupt iets van zijn health af was.
Nog een tip qua wapen tegen meneer Earl?
"Nog een tip qua wapen tegen meneer Earl?" niet echt nee eigenlijk alle endgame gear met een goede build doe je in ieder geval iets van dps maar dan nog is het in je eentje volhouden daar erg pittig.Harribo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:45:
[...]
Dank!
Maar ik kan dat event ook zelf starten neem ik aan door er een nuke op te gooien?
Ik stond daar dus inclusief mijn eentje. Maar toen het event begon, was ik nog niet voorbereid, dus ff snel wat geloosd etc en toen kwam ik daar. Wrs had de starter geen geduld ook.
Maar in mijn eentje had ik inmiddels al aardig wat leeggeschoten op die Wendigo. Me was nauwelijks te zien dat er uberhaupt iets van zijn health af was.
Nog een tip qua wapen tegen meneer Earl?
"Maar ik kan dat event ook zelf starten neem ik aan door er een nuke op te gooien? " dat klopt maar ook het gooien van een nuke is niet een van de simpelste dingen in het spel überhaupt raad ik je aan erg vroeg in het spel de enclave questline te doen tot het punt waarbij je de nuke moet launchen.
Dan ben je namelijk tegen die tijd general van de enclave en heb je toegang to een boel erg mooie items waaronder het X01 experimental power armor plans voor niks.
Maar het launchen van een nuke is tegenwoordig al iets simpeler door nukacrypt.com normaal moest je met teams een code kraken om überhaupt iets te kunnen in de launch silo dus dat is al wat simpeler gelukkig al vinden sommige dit cheaten maar in je eentje is het dacht ik echt niet te doen als je de filmpje ziet dat er soms teams van 10 man een dag bezig waren de code te kraken....
Wat een feest dit spel!
Ff de stilte doorbreken...
Nieuwe update met nieuwe features etc 27 april
Ff de stilte doorbreken...
Nieuwe update met nieuwe features etc 27 april
Gister toch weer aardig wat buggs tegengekomen. Overencumbered zijn met nog meer dan genoeg ruimte over. Erg fijn als je net een daily op begint.
Scorchbeast queen die telkens dood neervalt en weer opstaat.
Mothman kan zijn blessing niet geven omdat die 100 meter hoog in de lucht blijft hangen.
Mobs die gewoon dood neervallen als je op ze aan het mikken ben.
Verder blijft het amusant genoeg om dagelijks te spelen maar gister was extreem buggy.
Scorchbeast queen die telkens dood neervalt en weer opstaat.
Mothman kan zijn blessing niet geven omdat die 100 meter hoog in de lucht blijft hangen.
Mobs die gewoon dood neervallen als je op ze aan het mikken ben.
Verder blijft het amusant genoeg om dagelijks te spelen maar gister was extreem buggy.
Oh als de mothman blijft hangen moet je van de vuurtoren afspringen en hem in de lucht aanklikken dan valt hij weer naar beneden.
Gewicht blijft een raadsel ik denk dat het aan bepaalde perks of ziektes ligt die ergens door geblokkeerd worden
Gewicht blijft een raadsel ik denk dat het aan bepaalde perks of ziektes ligt die ergens door geblokkeerd worden
Steam: Evert
Na het lezen van dit topic wordt het toch weer eens tijd om mijn level 25 character opnieuw leven in te blazen. Vrienden spelen dit helaas niet en moet dus vaak alleen spelen.
Denk dat dat de reden is dat ik vaak afhaak. Misschien toch maar eens wat vaker in een groep meespelen. Lees namelijk dat je hier ook wat xp mee kan farmen hierboven
Wat ik meestal deed was naar campen toe gaan van hoog gelevelde spelers waar ook iemand rond liep. Vaak krijg je dan zijn overbodig spul gratis.
Denk dat dat de reden is dat ik vaak afhaak. Misschien toch maar eens wat vaker in een groep meespelen. Lees namelijk dat je hier ook wat xp mee kan farmen hierboven
Wat ik meestal deed was naar campen toe gaan van hoog gelevelde spelers waar ook iemand rond liep. Vaak krijg je dan zijn overbodig spul gratis.
[ Voor 17% gewijzigd door Oxigeon op 24-04-2021 08:28 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zo bijna 2 maanden niet meer gespeeld en net weer opgestart. De reden was eigenlijk Destiny 2. Die game speelde ik eigenlijk de laatste maanden wel elke dag en dat is ook wel meteen het nadeel van dit soort games. Je kan gewoon niet (tenminste ik niet) meerdere live services games spelen en je characters onderhouden. Bij mij gaat toch al heel snel mijn aandacht naar 1 of max 2 van zulke games en dan vergeet je toch weer die andere games. Ook al heb ik er en eigenlijk nog steeds wel mee vermaakt toch ga stoppen met Destiny 2 en ga ik echt alleen nog maar verder met Fallout 76 en Elder Scrolls Online. Er gaat al zoveel tijd inzitten en zeker als je meerdere live services games speelt. En uiteindelijk blijf ik de werelden van The Elder Scrolls en zeker Fallout gewoon veel toffer vinden om vele uren in te steken.
Ik speel pes en fallout. Meer niet. Kost mij anders teveel tijd. Een Quest doen en wat onderhoud en ben zo een paar uur verder.
Ik heb eindelijk level 50 gehaald jippie.
Ben voorstander van melee, kan soms met 1 klap van die scorch wegwerken zonder kogels te verbruiken.
Overmorgen de grote Lock & Loaded update!
Ik had trouwens die Mountain Power station rechts bezocht voor de tweede keer en moest ik weer alles repareren om hem draaiende te krijgen.
Dit om extra electriciteit te leveren aan de fusion core generator ernaast.
Na alles gerepareerd en alle lekken gedicht te hebben kreeg ik hem niet aan de praat. Vroeg me af wat ik dan nog moest doen of het moet een bug zijn?
Desondanks wel 7 volle fusion cores mee genomen... Handig...
Speel trouwens solo maar misschien mis ik dan veel?
Ik heb eindelijk level 50 gehaald jippie.
Ben voorstander van melee, kan soms met 1 klap van die scorch wegwerken zonder kogels te verbruiken.
Overmorgen de grote Lock & Loaded update!
Ik had trouwens die Mountain Power station rechts bezocht voor de tweede keer en moest ik weer alles repareren om hem draaiende te krijgen.
Dit om extra electriciteit te leveren aan de fusion core generator ernaast.
Na alles gerepareerd en alle lekken gedicht te hebben kreeg ik hem niet aan de praat. Vroeg me af wat ik dan nog moest doen of het moet een bug zijn?
Desondanks wel 7 volle fusion cores mee genomen... Handig...
Speel trouwens solo maar misschien mis ik dan veel?
[ Voor 78% gewijzigd door Harribo op 25-04-2021 08:20 ]
Die Buried treasure quest... je komt op een gegeven moment een Legendary *** Sentry bot tegen. Ik ben level 49 met Marine armor, maar dat ding one-shot me met een missile barrage zodra ik in zicht ben. Het meest frustrerende hier aan is dat je de HELE quest (inclusief alles mobs) opnieuw moet doet, om daarna weer ge-one-shot te worden. Je krijgt niet eens de kans om hem in cooldown te krijgen en die quest allies staan er maar een beetje dom bij te kijken.
Dat is toch niet leuk? Hoe kom ik hier vanaf?
Ff zoeken op YouTube? Legio video's van oplossingen vaak.HTT-Thalan schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:17:
Die Buried treasure quest... je komt op een gegeven moment een Legendary *** Sentry bot tegen. Ik ben level 49 met Marine armor, maar dat ding one-shot me met een missile barrage zodra ik in zicht ben. Het meest frustrerende hier aan is dat je de HELE quest (inclusief alles mobs) opnieuw moet doet, om daarna weer ge-one-shot te worden. Je krijgt niet eens de kans om hem in cooldown te krijgen en die quest allies staan er maar een beetje dom bij te kijken.
Mensen blij met de nieuwe update en features?
Heb het zelf allemaal nog niet geprobeerd
Gisteren even opgestart na tijdje niet meer.Harribo schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:50:
[...]
Ff zoeken op YouTube? Legio video's van oplossingen vaak.
Mensen blij met de nieuwe update en features?
Heb het zelf allemaal nog niet geprobeerd
ik heb het gevoel dat ze ook visueel het een en ander hebben aangepast of lijkt dat alleen maar zo?
verder heb ik gisteren een potje Ops gedaan en dat was echt drama. ik ben lvl 240 en was binnen no time dood door een lvl 60 vijand (in power armor dood door 3 of 4 keer geschoten te worden). dat vind ik echt een slechte ontwikkeling. Heb Ops ook niet afgemaakt omdat het mijn spel plezier compleet wegneemt als je onrealistisch snel doodgaat.
Dus mijn eerste ervaring is dat er visueel iets is aangepast en dat Ops niet leuk is. Verder hebben ze nu dat nieuwe systeem geintroduceerd dat je je SPECIAL kan aanpassen. kan handig zijn om snel even wat te veranderen. Twee CAMPS heb ik nog niet geprobeerd. heb niet langer als een uur gespeeld.
@mike0001 misschien moet je die verslaan op een andere manier dan de gangbare?
One shot kill gaat niemand anders redden
Uit de Patch Notes:mike0001 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:53:
[...]
Gisteren even opgestart na tijdje niet meer.
ik heb het gevoel dat ze ook visueel het een en ander hebben aangepast of lijkt dat alleen maar zo?
verder heb ik gisteren een potje Ops gedaan en dat was echt drama. ik ben lvl 240 en was binnen no time dood door een lvl 60 vijand (in power armor dood door 3 of 4 keer geschoten te worden). dat vind ik echt een slechte ontwikkeling. Heb Ops ook niet afgemaakt omdat het mijn spel plezier compleet wegneemt als je onrealistisch snel doodgaat.
Dus mijn eerste ervaring is dat er visueel iets is aangepast en dat Ops niet leuk is. Verder hebben ze nu dat nieuwe systeem geintroduceerd dat je je SPECIAL kan aanpassen. kan handig zijn om snel even wat te veranderen. Twee CAMPS heb ik nog niet geprobeerd. heb niet langer als een uur gespeeld.
New Mutations
Enemies in Decryption have a new default Mutation, called Savage Strike, which makes their attacks more deadly and causes them to ignore your armor resistances.
We’ve also added several new Mutations to the randomized pool that can apply to enemies in any Daily Ops mode:
Group Regeneration: Enemies heal when grouped together.
Swift-Footed: Enemies have extra fast movement and melee attacks speeds.
Toxic Blood: On death, enemies leave behind poisonous hazard pool.
En iets verder:
Enemies: Fixed an issue causing certain Daily Ops enemies to have lower defenses than intended.
bron: https://fallout.bethesda....pdate-notes-april-27-2021
[ Voor 8% gewijzigd door nightraven79 op 28-04-2021 16:47 ]
Ik heb geen one shot kills. Ik ga als een bezetene met mijn 0.50 cal machinegun met exploderende bullets rond haha. Maximale carnage fallout style.Harribo schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:32:
@mike0001 misschien moet je die verslaan op een andere manier dan de gangbare?
Precies dit dus. Het was zwaar frustrerend en zag mijn teamgenoten ook 1 voor 1 vertrekken. Dus ik was niet de enige die het niets meer aan vond.nightraven79 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:46:
[...]
Uit de Patch Notes:
New Mutations
Enemies in Decryption have a new default Mutation, called Savage Strike, which makes their attacks more deadly and causes them to ignore your armor resistances.
We’ve also added several new Mutations to the randomized pool that can apply to enemies in any Daily Ops mode:
Group Regeneration: Enemies heal when grouped together.
Swift-Footed: Enemies have extra fast movement and melee attacks speeds.
Toxic Blood: On death, enemies leave behind poisonous hazard pool.
En iets verder:
Enemies: Fixed an issue causing certain Daily Ops enemies to have lower defenses than intended.
bron: https://fallout.bethesda....pdate-notes-april-27-2021
Andere mensen een andere mening of ervaring met Ops? Of (zoals Haribo zegt) een tactiek die beter werkt?
Gisteren nog even rond gelopen en zag een paar leuke verbeteringen. Nu kan je bullets maken per x aantal afhankelijk van hoeveel resources je hebt. Dus niet meer per klik bullets maken maar bijvoorbeeld 5x bulk bullets.
ervaring met Ops?mike0001 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 07:54:
[...]
Precies dit dus. Het was zwaar frustrerend en zag mijn teamgenoten ook 1 voor 1 vertrekken. Dus ik was niet de enige die het niets meer aan vond.
Andere mensen een andere mening of ervaring met Ops? Of (zoals Haribo zegt) een tactiek die beter werkt?
Gisteren nog even rond gelopen en zag een paar leuke verbeteringen. Nu kan je bullets maken per x aantal afhankelijk van hoeveel resources je hebt. Dus niet meer per klik bullets maken maar bijvoorbeeld 5x bulk bullets.
niet echt... heb al een dikke anderhalve maand niet gespeeld (gisteren terug gespeeld) omdat mijn season al gedaan was en het té repititief werd
gewoon een random power armor setje aan doen dan wandel je daar zo doorheen?HTT-Thalan schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:17:
Man die Radiation Rumble blijft ook een heerlijk event hoor. Ik gebruik die puur om xp te vergaren en lekker wat te levellen en na afloop een hoop junk en aid verzamelen uit die chaos wat er ligt haha. Zeker nu met die autoaim dan is het snel vast klikken op verschillende enemies en proberen zoveel mogelijk enemies te raken met je automatische wapen. Je krijgt dan op die manier super snel xp en je levelt echt snel. Best ideaal als je trouwens ook nog laag level bent.
Gister zo'n one shot daily op gedaan. Iedereen een aantal keer dood maar je spanwnt snel en samen toch gelukt. Was best te doen.
Ik vind persoonlijk de ops waar je de laatste klap melee moet doen vervelender.
2 camps is erg fijn. Je kan heen en weer zonder kosten. Gewoon weer een gratis travel point.
Ik vind persoonlijk de ops waar je de laatste klap melee moet doen vervelender.
2 camps is erg fijn. Je kan heen en weer zonder kosten. Gewoon weer een gratis travel point.
misschien leuk om weten.
Speel dus al sinds het begin op PC.
Daar waar ik vroeger via de Bethesdaclient speelde, doe ik dit nu via de Xbox app op PC.
recentelijk neem ik ook deel aan de Beta van Xbox cloud.
Ik weet niet of het vanwege de Beta is, maar de game in Xbox Cloud pakt je characters niet over, je moet letterlijk opnieuw beginnen
Daar waar ik vroeger via de Bethesdaclient speelde, doe ik dit nu via de Xbox app op PC.
Ik weet niet of het vanwege de Beta is, maar de game in Xbox Cloud pakt je characters niet over, je moet letterlijk opnieuw beginnen
Is dat niet omdat Xbox en PC geheel gescheiden zijn van elkaar? Je komt namelijk ook niet samen op een server terecht en zo.nightraven79 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:09:
misschien leuk om weten.
Gister avond een "bug" tegengekomen die vooral vervelend was voor mijn teamgenoten. Tijdens daily op spawnde ik (na dood) in een gebied waar ik niet uit kon komen en waar ook geen tegenstanders naartoe kwamen. De laatste minuten stond ik dus alleen maar een beetje te wachten tot de rest van mijn team de op af maakte.
Nog een paar daagjes dus (7 juli)
ter info voor diegenen die met Seasons meedoen: tot de 6de juli zijn er dubbel zoveel dailies te doen.
Toen de Xbox versie nog geen 60fps optie dan zeker de PC, maar tegenwoordig speelt het op de Xbox ook op 60fps en speel ik het daar op.Akemi schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:56:
Wat speelt lekkerder op de PC of de XBOX series X ?
Gaat het richten met muis niet een stuk sneller dan met controller?NukaWorldNL schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 17:32:
[...]
Toen de Xbox versie nog geen 60fps optie dan zeker de PC, maar tegenwoordig speelt het op de Xbox ook op 60fps en speel ik het daar op.
Heb m'n 1st abo ook weer eens aangeslingerd van 't weekend.
Nut van die perkmachines bij de treinstations, meh... ik wil graag van perks wisselen 'on the go' en in mijn camp.
(Via nexusmods heb je een perkmod, werkt perfect
)
Die meerdere camps moet ik nog uitproberen, maar ik denk dat die wel gaan bevallen.
Heb eigenlijk al vanaf het begin van F76 een 'probleem', ondertussen houd ik er rekening mee.
Zodra ik ingame kom, hetzij na een aantal uur, een dag, of een paar minuten onderbreking.
De eerste DMG die ik doe bij een random creature (speler nog niet geprobeerd) wordt niet geteld, wel gaat het aantal HP achteruit maar schiet daarna weer terug naar 100%.
Creature wordt ook niet getriggerd om mij aan te vallen, stealth wordt ook niet verbroken.
Als ik daarna nog een keer DMG doe, pakt ie 'm wel.
Zal kijken of ik het op beeld kan krijgen, bekend probleem?
Heb het al meerdere malen bij Bethesda aangekaart, maar nooit een reactie gehad.
Nut van die perkmachines bij de treinstations, meh... ik wil graag van perks wisselen 'on the go' en in mijn camp.
(Via nexusmods heb je een perkmod, werkt perfect
Die meerdere camps moet ik nog uitproberen, maar ik denk dat die wel gaan bevallen.
Heb eigenlijk al vanaf het begin van F76 een 'probleem', ondertussen houd ik er rekening mee.
Zodra ik ingame kom, hetzij na een aantal uur, een dag, of een paar minuten onderbreking.
De eerste DMG die ik doe bij een random creature (speler nog niet geprobeerd) wordt niet geteld, wel gaat het aantal HP achteruit maar schiet daarna weer terug naar 100%.
Creature wordt ook niet getriggerd om mij aan te vallen, stealth wordt ook niet verbroken.
Heb het al meerdere malen bij Bethesda aangekaart, maar nooit een reactie gehad.
Kwaed weer...
"Nut van die perkmachines bij de treinstations, meh... ik wil graag van perks wisselen 'on the go' en in mijn camp. "Kenackwurst schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:57:
Heb m'n 1st abo ook weer eens aangeslingerd van 't weekend.
(Via nexusmods heb je een perkmod, werkt perfect)
je weet dat je een perkmachine gewoon kan maken in je camp he? staat onder volgens mij onder machine categorie?
die dmg bug herken ik ook als vats gebruiker is het momenteel lastig iets snel te killen ik vermoed dat dat komt door de server lag die weer door de duppers word veroorzaakt
Nee wist ik niet eigenlijk, had ik even beter moeten kijken.copywizard schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:06:
[...]
"Nut van die perkmachines bij de treinstations, meh... ik wil graag van perks wisselen 'on the go' en in mijn camp. "
je weet dat je een perkmachine gewoon kan maken in je camp he? staat onder volgens mij onder machine categorie?
die dmg bug herken ik ook als vats gebruiker is het momenteel lastig iets snel te killen ik vermoed dat dat komt door de server lag die weer door de duppers word veroorzaakt
Buiten dat, ik heb die mod.
Ik kwam toevallig op reddit tegen dat er weer ernstig veel dupers zijn de laatste tijd, ik heb er vrij weinig last van, denk ik, gezien ik een einzelganger ben die het liefst in zijn eentje in een '1st' server zit.
Overigens voor andere GoT'ers wel toegankelijk als daar behoeft aan is. ingame: Verwarde_man
Kwaed weer...
Dat vind ik wel. Ik heb het een tijd geprobeerd met een controller, ronduit drama.Akemi schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:40:
[...]
Gaat het richten met muis niet een stuk sneller dan met controller?
Ze hebben sinds een maand oid er nu een auto focus optie bij gemaakt maar volgens mij werkt dat niet zo goed.
Probeer het uit anders?
Ik zelf speel met een steam link over wifi vanaf pc op mijn grote tv.
Zelf speciaal een gameboard voor gemaakt, groot feest
@Kenackwurst kijkt uit met mods. Ik gebruikte slechts de perk load out manager mod en werd maanden later daar voor gestraft door besthesda. Mijn account werd verwijderd.
Ik zou gewoon het risico niet nemen.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 16-07-2021 20:35 ]
Echt joh?Harribo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:33:
[...]
@Kenackwurst kijkt uit met mods. Ik gebruikte slechts de perk load out manager mod en werd maanden later daar voor gestraft door besthesda. Mijn account werd verwijderd.
Ik zou gewoon het risico niet nemen.
Ik gebruik 'm eigenlijk al vrij lang... behalve deze nog 1 andere voor mooier/harder klinkende explosies.
Maatje van mij al vanaf het begin, die is ook nooit gebanned/gewaarschuwd.
---
Heb gisteren pas de Vault 79 quest afgerond...
Ik ben altijd te afgeleid door de daily's en de events
Kwaed weer...
Sinds de launch weer eens opgestart, hoop nieuwe content en NPC's met gesproken tekst, erg leuk.
(Was volgens mij door iedereen gezien een grote fout om dat er uit te laten)
Ben lvl 13 op het moment, zojuist afgemaakt door een deathclaw die om de hoek stond, nou ja, die zooi ben ik kwijt.
Iemand nog goede tips voor een low level om wat ammo en goede gear te krijgen?
Ben lvl 13 op het moment, zojuist afgemaakt door een deathclaw die om de hoek stond, nou ja, die zooi ben ik kwijt.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik gebruik melee wapen. Scheelt ammo. Dat icm perks (strength:gladiator etc) kan je aardig vijanden wat neer slaan.Mad-Matt schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:45:
Gewoon spelen en de quests doen.
Verder kun je inspirational perk (charisma?) aanschaffen en je aansluiten bij een Casual groep om sneller xp te krijgen en eventueel slapen.
Ook de lone wanderer perk is handig als je veel alleen ophalen pad gaat.
Assault rifles en andere duurdere wapens verzamelen, die kan je weer verkopen bij oa de stations, met die caps kan je weer andere nuttige dingen kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 09-08-2021 16:54 ]
Vorige week ook maar eens aan deze game begonnen na wat positieve vids op YT. Gelijk 1st genomen om alle pvp actie te vermijden en met een vriend het spel aan het doorlopen.
Nog steeds lekker Bethesda achtige bugs natuurlijk, maar over het geheel goed speelbaar en het voelt nu veel meer als de Fallout coop game waar ik van droomde.
Ongelofelijk dat je de game op de C schijf moet installeren om niet heel de tijd met een ini file te moeten slepen voor je het spel opstart, maar ook dat past helaas bij Bethesda.
Verder jammer dat je nog zo beperkt wordt in het bouwen in een privat world met max 8 man. Had toch minstens 3x zo groot verwacht gezien er op een normale server 24 man/camps kunnen? Hoe dan ook veel beperkingen bij het bouwen die je normaal gesproken met mods zo gefixt hebt (in vorige delen dan natuurlijk).
Ook zie ik nergens de tab custom worlds die ik op Youtube wel heb langs zien komen. Daar kon je wel grotere builds aanzetten en verschillende cheats. Is dat weer weg gehaald?
En het laatste wat ik jammer vind is dat de privat world niet blijft bestaat als ik offline ga. Snap het idee wel, maar voor €15 heb ik in een ander spel wel een dedicated server die altijd online is.
Ga mij hoe dan ook wel 1 of 2 maanden vermaken in deze game en daarna zien we wel weer. Daarna zal ik 1st te duur vinden voor wat het geeft en zie mijzelf niet meer zonder 1st spelen
Nog steeds lekker Bethesda achtige bugs natuurlijk, maar over het geheel goed speelbaar en het voelt nu veel meer als de Fallout coop game waar ik van droomde.
Ongelofelijk dat je de game op de C schijf moet installeren om niet heel de tijd met een ini file te moeten slepen voor je het spel opstart, maar ook dat past helaas bij Bethesda.
Verder jammer dat je nog zo beperkt wordt in het bouwen in een privat world met max 8 man. Had toch minstens 3x zo groot verwacht gezien er op een normale server 24 man/camps kunnen? Hoe dan ook veel beperkingen bij het bouwen die je normaal gesproken met mods zo gefixt hebt (in vorige delen dan natuurlijk).
Ook zie ik nergens de tab custom worlds die ik op Youtube wel heb langs zien komen. Daar kon je wel grotere builds aanzetten en verschillende cheats. Is dat weer weg gehaald?
En het laatste wat ik jammer vind is dat de privat world niet blijft bestaat als ik offline ga. Snap het idee wel, maar voor €15 heb ik in een ander spel wel een dedicated server die altijd online is.
Ga mij hoe dan ook wel 1 of 2 maanden vermaken in deze game en daarna zien we wel weer. Daarna zal ik 1st te duur vinden voor wat het geeft en zie mijzelf niet meer zonder 1st spelen
"Ook zie ik nergens de tab custom worlds die ik op Youtube wel heb langs zien komen. Daar kon je wel grotere builds aanzetten en verschillende cheats. Is dat weer weg gehaald?"Beakzz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:44:
Vorige week ook maar eens aan deze game begonnen na wat positieve vids op YT. Gelijk 1st genomen om alle pvp actie te vermijden en met een vriend het spel aan het doorlopen.
Dit is momenteel alleen beschikbaar op de PTS (public test server) deze kan je als je de bethesda launcher gebruiker gratis downloaden en installeren. Hierna kan je met een kopie van jou characters rond wandelen in een "custom
" public of private world naar je eigen keuzes en opties.
Let wel alle voortgang die je boekt in de PTS draagt niet over naar de normale game.
Als je mij toe voegt "copywizard" en je speelt op PC dan ben ik best bereid je even te boosten? of eventueel een net armor setjes en wapens te leveren zodat het spel wat makkelijker wordt? (en nee geen hacked/dupped stuff maar gewoon een goed begin setje zoals een lvl 15 handmade en shadowed leather setje)Mad-Matt schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:45:
Sinds de launch weer eens opgestart, hoop nieuwe content en NPC's met gesproken tekst, erg leuk.
[ Voor 16% gewijzigd door copywizard op 10-08-2021 08:55 ]
Huh? Ik heb hem gewoon op een E schijf...Beakzz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:44:
Enige wat ik aanpas in de ini, zijn mijn login gegevens.
Geen mods, ik had 1 mod een aantal maanden, daardoor werd mijn account verwijderd. Dus dat doe ik niet meer.
Ik heb trouwens geen 1st nodig om toch veel van het spel te genieten. Vind de eigen ontwikkeling en het avontuur top.
Waar voeg je iemand toe dan?copywizard schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:52:
[...]
Als je mij toe voegt "copywizard" en je speelt op PC dan ben ik best bereid je even te boosten?
Mag mij ook wel toevoegen hoewel ik misschien minder te leveren heb. Harrold74
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 10-08-2021 09:51 ]
idem hier (mbt de installatieschijf)Harribo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:46:
[...]
Huh? Ik heb hem gewoon op een E schijf...
Geen mods, ik had 1 mod een aantal maanden, daardoor werd mijn account verwijderd. Dus dat doe ik niet meer.
Mods doe ik nu niet meer omdat ik nu via de Xbox app speel..
Wat wél irritant is, is dat, na elke update, mijn Sophos Endpoint Protection een kernel32 Trap detecteert in de Project76_GamePass.exe (de Fallout76 exe indien via Xboxapp)
Wat blijkt.. bij élke update verandert de foldernaam, dus moet ik telkens de global exclusion aanpassen...nu zitten we aan: BethesdaSoftworks.Fallout76-PC_1.0.35.0_x64__3275kfvn8vcwc
Leg eens uit? Want ik en 2 andere vrienden kregen een foutmelding bij het opstarten van de Gamepass versie en na een zoektocht op Google kwam ik niet verder dan dat je de ini elke keer moet verplaatsen naar my games/Fallout 76. Iemand had er zelfs een .bat voor gemaakt.Harribo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:46:
[...]
Huh? Ik heb hem gewoon op een E schijf...
Ik heb trouwens geen 1st nodig om toch veel van het spel te genieten. Vind de eigen ontwikkeling en het avontuur top.
Dit moet dus elke keer als ik de game opstarte ander kreeg ik de nopingregion error. Nu dus maar naar C verhuist, maar mijn vrienden kunnen dat niet vanwege ruimte.
https://www.reddit.com/r/...epass_no_region_ping_fix/
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 10-08-2021 10:16 ]
oh, super, thanks!copywizard schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:52:
[...]
"Ook zie ik nergens de tab custom worlds die ik op Youtube wel heb langs zien komen. Daar kon je wel grotere builds aanzetten en verschillende cheats. Is dat weer weg gehaald?"
Dit is momenteel alleen beschikbaar op de PTS (public test server) deze kan je als je de bethesda launcher gebruiker gratis downloaden en installeren. Hierna kan je met een kopie van jou characters rond wandelen in een "custom
" public of private world naar je eigen keuzes en opties.
Let wel alle voortgang die je boekt in de PTS draagt niet over naar de normale game.
[...]
Als je mij toe voegt "copywizard" en je speelt op PC dan ben ik best bereid je even te boosten? of eventueel een net armor setjes en wapens te leveren zodat het spel wat makkelijker wordt? (en nee geen hacked/dupped stuff maar gewoon een goed begin setje zoals een lvl 15 handmade en shadowed leather setje)
Volgens mij heb ik je succesvol een uitnodiging gestuurd
[ Voor 3% gewijzigd door Mad-Matt op 10-08-2021 13:13 ]
@Harribo invite is verstuurd en die kan je terug vinden door op je map op C te drukken en dan onder het kopje Friends.
@Mad-Matt invite accepted
Vanavond heb ik iets meer tijd dan net en dan kan ik je eventueel wel even booster en wat goede Gear geven.
Vanavond heb ik iets meer tijd dan net en dan kan ik je eventueel wel even booster en wat goede Gear geven.
[ Voor 26% gewijzigd door copywizard op 10-08-2021 15:09 ]
Was jij dat net met al die stimpacks en radaway?copywizard schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:04:
@Harribo invite is verstuurd en die kan je terug vinden door op je map op C te drukken en dan onder het kopje Friends.
Zo ja, enorm bedankt.
(schrok me kapot van die plasma vlammenwerper)
Haha dat was ik inderdaad dacht ff snel inloggen en even wat langs brengen ik kom vanavond nog wel even langs met wat meer spullen.Mad-Matt schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:10:
[...]
Was jij dat net met al die stimpacks en radaway?
Zo ja, enorm bedankt.
(schrok me kapot van die plasma vlammenwerper)
p.s. mocht je wensen hebben wat je wil hebben laat het even weten dan regel ik dat
[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 10-08-2021 15:23 ]
man, level 400+ hoe lang heb je daar over gedaan???copywizard schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
Haha dat was ik inderdaad dacht ff snel inloggen en even wat langs brengen ik kom vanavond nog wel even langs met wat meer spullen.
p.s. mocht je wensen hebben wat je wil hebben laat het even weten dan regel ik dat
Vanavond ga ik uit eten met vrienden, ff kijken of het van de week nog lukt.
(En voor wat ik nodig heb, iets wat ik altijd te kort heb, schroeven en aluminium)
Doe ook mee met die Radiation Rumble event als die verschijnt. Schiet gewoon 1 keer op een enemy, maar omdat er zoveel enemies komen waarop je schiet level je als een gek als je nog op een laag level bent. Die xp vliegt dan om je oren haha. Dat heeft mij elke keer geholpen om in het begin een beetje snel te levellen. Ik was bijvoorbeeld destijds level 7 en ik deed toen mee en na 1 zo'n event was ik serieus bijna level 20. Er spawnen zoveel enemies en je hoeft ze maar 1 keer te raken en je krijgt al xp.Mad-Matt schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:45:
ah nice, goede tip. ff oplettenNukaWorldNL schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:21:
[...]
Doe ook mee met die Radiation Rumble event als die verschijnt. Schiet gewoon 1 keer op een enemy, maar omdat er zoveel enemies komen waarop je schiet level je als een gek als je nog op een laag level bent. Die xp vliegt dan om je oren haha. Dat heeft mij elke keer geholpen om in het begin een beetje snel te levellen. Ik was bijvoorbeeld destijds level 7 en ik deed toen mee en na 1 zo'n event was ik serieus bijna level 20. Er spawnen zoveel enemies en je hoeft ze maar 1 keer te raken en je krijgt al xp.
Gamepass versie? Zegt me niets. Evenals xbox app.?Beakzz schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:11:
[...]
Leg eens uit? Want ik en 2 andere vrienden kregen een foutmelding bij het opstarten van de Gamepass versie en na een zoektocht op Google kwam ik niet verder dan dat je de ini elke keer moet verplaatsen naar my games/Fallout 76. Iemand had er zelfs een .bat voor gemaakt.
Dit moet dus elke keer als ik de game opstarte ander kreeg ik de nopingregion error. Nu dus maar naar C verhuist, maar mijn vrienden kunnen dat niet vanwege ruimte.
https://www.reddit.com/r/...epass_no_region_ping_fix/
Ik heb hem gewoon via besthesda launcher gekocht en geïnstalleerd. Maar speel hem via steam (link). (per ongeluk besthesda versie ipv steam versie gekocht, daarom de login via ini)
Zoveel kostte dat ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 11-08-2021 19:01 ]
Ik zie niemand staan. Speel pc.copywizard schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:04:
Dat is een typische fallout bug kans is als je mij een invite stuurt dat je mij er wel tussen ziet staan.
Je kan me inviten met de ign copywizard
De eerste stappen in Fallout 76 gedaan, zowel op pc als Xbox. Had nog de stille hoop dat je verder kon gaan op de pc met je xbox character maar helaas.
Op pc speelt het wel makkelijker vind ik. Wellicht omdat ik fallout altijd gewend ben op de pc.
Wat ik me afvraag is als je ergens simpele junk vind of lockpicks spawnen deze na een tijdje weer terug?
Op pc speelt het wel makkelijker vind ik. Wellicht omdat ik fallout altijd gewend ben op de pc.
Wat ik me afvraag is als je ergens simpele junk vind of lockpicks spawnen deze na een tijdje weer terug?
meestal respawnt junk na 24u.Akemi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:06:
De eerste stappen in Fallout 76 gedaan, zowel op pc als Xbox. Had nog de stille hoop dat je verder kon gaan op de pc met je xbox character maar helaas.![]()
had hetzelfde voor, speel FO76 zowel op pc als via xbox (cloudgaming)
Op junk zit een pick up limit van 255 stuks als je dus 255 stuks junk loot in de open wereld respawnd het eerste junk stukje weer terug.Akemi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:06:
De eerste stappen in Fallout 76 gedaan, zowel op pc als Xbox. Had nog de stille hoop dat je verder kon gaan op de pc met je xbox character maar helaas.![]()
Wat betreft lockpicks zit dacht ik een timer van 20 uur op of gewoon server hoppen
Had het idee dat dingen anders zijn op de xbox als op de PC. Zijn bepaalde locaties die ik op de pc niet kan vinden. Ben ik gek aan het worden of klopt dit?nightraven79 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:57:
[...]
meestal respawnt junk na 24u.
had hetzelfde voor, speel FO76 zowel op pc als via xbox (cloudgaming)
nog niet gemerkt, zou me sterk verbazenAkemi schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:04:
[...]
Had het idee dat dingen anders zijn op de xbox als op de PC. Zijn bepaalde locaties die ik op de pc niet kan vinden. Ben ik gek aan het worden of klopt dit?
1 van de dingen aan de FO franchise is dat je in het begin echt aan het surviven bent, maar later ben je echt een bad-ass en zelfs een Deathclaw maakt je niet bang. Komt dat ook nog in FO76? (Ben lvl 25 en ren voor alles groter dan een scorched/ghoul weg
)

ja hoor, dat komt nog... rond level 75-80 indien je de goede gear hebt..Mad-Matt schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:51:
1 van de dingen aan de FO franchise is dat je in het begin echt aan het surviven bent, maar later ben je echt een bad-ass en zelfs een Deathclaw maakt je niet bang. Komt dat ook nog in FO76? (Ben lvl 25 en ren voor alles groter dan een scorched/ghoul weg)
Meat Week is weer begonnen en van het weekend begint ook Double XP. Dus even lekker weer wat events grinden haha.
double xp dit weekend? dat zou super zijn kan ik weer even wat levels boosten! wil mijn shotgun build nog een beetje pimpen voor de peppershakerNukaWorldNL schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:52:
Meat Week is weer begonnen en van het weekend begint ook Double XP. Dus even lekker weer wat events grinden haha.
3 knieschijfjes kapot en ze liggen netjes op een rij te wachten op een super sledge in het gezicht.

Wel balen van die Buried Treasure quest.
Ik bestorm met de raiders Vault 79.
Op een gegeven moment moet Rara een grote deur voor je openen. Dat moet je aan haar vragen maar ze staat achter de deur dus kan haar niet vragen.
Lekker weer. Dit is het laatste in een reeks quests. Al die quests om zover te komen voor niets gedaan.
Al een paar keer weer opnieuw begonnen maar de bug blijft. En die quest is best veel werk dus niet iets om eindeloos te proberen.
Er was ook eerder in deze quest een bug waarbij je Johnny niet kon spreken via de intercom. Maar die heb ik opgelost. Je moet eerst alle vijanden neer knallen, daarna pas voor de eerste keer op de intercom knop drukken.
Ik bestorm met de raiders Vault 79.
Op een gegeven moment moet Rara een grote deur voor je openen. Dat moet je aan haar vragen maar ze staat achter de deur dus kan haar niet vragen.
Lekker weer. Dit is het laatste in een reeks quests. Al die quests om zover te komen voor niets gedaan.
Al een paar keer weer opnieuw begonnen maar de bug blijft. En die quest is best veel werk dus niet iets om eindeloos te proberen.
Er was ook eerder in deze quest een bug waarbij je Johnny niet kon spreken via de intercom. Maar die heb ik opgelost. Je moet eerst alle vijanden neer knallen, daarna pas voor de eerste keer op de intercom knop drukken.
Zat mij al af te vragen waarom ik steeds een quest begon die ik al snel weer failde (aangezien ik er niets mee deed). Had per ongeluk wat Prime animals gekild, maar die moet je dus in dat andere event koken blijkbaarNukaWorldNL schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:52:
Is dat 2e event een beetje te doen met 2 spelers of moet ik toch een keer public gaan voor dit?
Edit : Wat een gekte die meatweek met double xp 🤣 in 1 avond van level 26 naar 42 gegaan. Geen enkele kogel meer over en kan ze ook niet meer maken en mijn stash Is ook helemaal vol. Morgen maar eens alles verkopen/scrappen.
Heel happy als er een 200+ level te hulp schiet als je zit te tobben samen met een andere low level
[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 20-08-2021 02:55 ]
Ik kan niets meer taggen om te zoeken, enig idee hoe ik dit weer kan doen? (Gaat om ballistic fiber voor combat armor lvl 30)
Lopen mensen rond met level 1027. Kom ik aan met mijn level 10 !
Hoe lang heb je daarvoor niet moeten grinden?
Die werken eventueel, slapen en spelen fallout. Meer nietAkemi schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:18:
Lopen mensen rond met level 1027. Kom ik aan met mijn level 10 !![]()
Ballistic Fiber koop ik vaak gewoon ook. Barter perk erbij.Mad-Matt schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:38:
Ik kan niets meer taggen om te zoeken, enig idee hoe ik dit weer kan doen? (Gaat om ballistic fiber voor combat armor lvl 30)
Je kunt makkelijk caps op verschillende manieren grinden.
Alleen al bij een Casual groep aan sluiten levert je zonder wat te doen caps vaak op.
[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 20-08-2021 13:24 ]
voor Ballistic Fiber gebruik ik deze: https://www.youtube.com/watch?v=fNpf5n4QGKsHarribo schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:20:
[...]
Ballistic Fiber koop ik vaak gewoon ook. Barter perk erbij.
Je kunt makkelijk caps op verschillende manieren grinden.
Alleen al bij een Casual groep aan sluiten levert je zonder wat te doen caps vaak op.
Voor caps doe ik nog steeds zoals in begin: ik maak nog steeds een 50tal Marine tactical helmet ...
en die verkoop ik dan bij een station vendor (27-28 caps/stuk)
Ik zet er ook een paar for sale voor 30 caps in mijn vendor.
Wat ik ook vaak veel verkoop (en goedkoop) zijn de bobbleheads... ik zet die steeds in mijn vendor voor 30 caps... die vliegen meestal de deur uit aan die prijs (same voor tijdschriften aan 5 caps)
Indien (gebeurt soms) de bobbleheads niet verkopen via mijn vendor verkoop ik ze in een station.
Goede tips, Thanks.nightraven79 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:30:
[...]
voor Ballistic Fiber gebruik ik deze: https://www.youtube.com/watch?v=fNpf5n4QGKs
Voor caps doe ik nog steeds zoals in begin: ik maak nog steeds een 50tal Marine tactical helmet ...
en die verkoop ik dan bij een station vendor (27-28 caps/stuk)
Ik zet er ook een paar for sale voor 30 caps in mijn vendor.
Wat ik ook vaak veel verkoop (en goedkoop) zijn de bobbleheads... ik zet die steeds in mijn vendor voor 30 caps... die vliegen meestal de deur uit aan die prijs (same voor tijdschriften aan 5 caps)
Indien (gebeurt soms) de bobbleheads niet verkopen via mijn vendor verkoop ik ze in een station.
Ik zit nu redelijk tegen een wall aan waar ik even doorheen moet pushen, zojuist level 40 gevonden, vijanden zijn flink sterk en m'n wapens lopen een beetje achter. (lvl 30 sniper rifle en een lvl 30 combat rifle ondersteund met een super sledge)
ben nu onderweg naar Fort Atlas voor de Brotherhood questline.
Je kan niet je SPECIALs resetten of wel?
[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 20-08-2021 15:32 ]
VERDOMME!!
Bezig met Over and Out, alles verslagen in de Enclave basis, al m'n ammo er doorheen gejaagd.
Server disconnected. Alles leeft weer...
Bedankt Bethesda, nou kan ik eerst weer dagen gaan farmen om m'n ammo terug op niveau te krijgen.
Bezig met Over and Out, alles verslagen in de Enclave basis, al m'n ammo er doorheen gejaagd.
Server disconnected. Alles leeft weer...
Bedankt Bethesda, nou kan ik eerst weer dagen gaan farmen om m'n ammo terug op niveau te krijgen.
Just FYI
Patch 30 (einde Nuclear Winter, introductie Fallout Worlds): 8 september
Patch 30 (einde Nuclear Winter, introductie Fallout Worlds): 8 september
Ik was volgens mij level 20 (ik speel nu sinds een tijd op de XSX) toen Meat Week begon en nu ook nog met die double xp ben ik gewoon al level 60 geworden. Heerlijk hoor als je nog lekker snel kan levellenBeakzz schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:02:
[...]
Zat mij al af te vragen waarom ik steeds een quest begon die ik al snel weer failde (aangezien ik er niets mee deed). Had per ongeluk wat Prime animals gekild, maar die moet je dus in dat andere event koken blijkbaarHad ook ineens een nieuw camp (van het event dus) naast mijn nieuwe build dus dat camp zal niet bruikbaar zijn op een public server (populaire plek gok ik).
Is dat 2e event een beetje te doen met 2 spelers of moet ik toch een keer public gaan voor dit?
Edit : Wat een gekte die meatweek met double xp 🤣 in 1 avond van level 26 naar 42 gegaan. Geen enkele kogel meer over en kan ze ook niet meer maken en mijn stash Is ook helemaal vol. Morgen maar eens alles verkopen/scrappen.
Heel happy als er een 200+ level te hulp schiet als je zit te tobben samen met een andere low level
Nooit mijn camp verplaatst. Nu gedaan. Niet geweten dat je alles weer opnieuw kan gaan bouwen..... grrr......
Na m'n disconnect ellende van gister, kom ik net weer online. Kon m'n camp niet geplaatst worden.
Dus kan ik alles weer opnieuw doen
Het zit niet mee.
Dus kan ik alles weer opnieuw doen
Het zit niet mee.
Ja het "probleem" is dat ik F76 gewoon niet helemaal goed begreep dus toen ik 2 weken geleden voor het eerst opstartte ben ik veilig op mijn privat servertje gaan zitten met het idee dat public mayhem was.NukaWorldNL schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:29:
[...]
Ik was volgens mij level 20 (ik speel nu sinds een tijd op de XSX) toen Meat Week begon en nu ook nog met die double xp ben ik gewoon al level 60 geworden. Heerlijk hoor als je nog lekker snel kan levellen
Door een YT video kwam ik er achter dat je bij meat week ook items kon krijgen voor je camp (basebuilding is altijd mijn eerste prioriteit
Ook al level 52 ondertussen
@Akemi @Mad-Matt Als ik beide camps niet kan plaatsen ga ik gelijk weer terug naar het menu om een andere server te joinen. Mijn camps zijn ook zo glitchy gebouwd dat ik ze niet zo maar terug kan plaatsen volgens mij
[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 21-08-2021 10:36 ]
Ik pc level 78 Harrold74
@nightraven79 grappig die marine tactical helmets maak ik ook puur voor de verkoop, zelf bedacht, toevallig
Ik zoek alleen nog een beter wapen.
Mijn beste wapen is een melee Farmhand. Damage 180. Beste en goedkoopste manier.
Ik zie spelers met (laser?) wapens, ff pow pow en grote tegenstanders liggen al.
Dus niet alleen een hoge damage, maar blijkbaar ook hip-fire en niet meteen leeg.
Mijn beste wapen is daarin een legendary plasma op cores maar die heeft een damage van 58.
Wat hebben die spelers voor wapens dat ze zo makkelijk grote tegenstanders neerhalen?
@nightraven79 grappig die marine tactical helmets maak ik ook puur voor de verkoop, zelf bedacht, toevallig
Mijn beste wapen is een melee Farmhand. Damage 180. Beste en goedkoopste manier.
Ik zie spelers met (laser?) wapens, ff pow pow en grote tegenstanders liggen al.
Dus niet alleen een hoge damage, maar blijkbaar ook hip-fire en niet meteen leeg.
Mijn beste wapen is daarin een legendary plasma op cores maar die heeft een damage van 58.
Wat hebben die spelers voor wapens dat ze zo makkelijk grote tegenstanders neerhalen?
[ Voor 133% gewijzigd door Harribo op 21-08-2021 12:06 ]
Zal je adden. Heet Bambeakz in game geloof ik of iets wat er op lijkt.Harribo schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:01:
Ik pc level 78 Harrold74
Geen idee wat die spelers gebruiken. Heb sinds gisteren zo'n spike schieter en dat doet tenminste wat tegen grotere enemies en daar heb ik aardig wat ammo voor, maar soms moet ik echt mijn best doen om snel genoeg iets te kunnen raken als er high level spelers bij zijn.
Als je alles een (paar) keer raakt tijdens een prime meat event dan vliegen de zware (legendary) guns je echt om de oren. moet nu om de 2 events even naar die mol om mijn legendarys in te leveren, want daar raakt mijn stash erg snel vol mee en ik kan ze niet scrappen : ?
Ik doe die prime events (en bijvoorbeeld ook die Radiation Rumble event) echt puur voor xp en die loot. Idd gewoon 1 keer schieten en dan de hogere level spelers het laten afmaken en zo ontvang ik toch alle xp en loot. Dat heeft me echt enorm geholpen om lekker snel te levellen. Even nog lekker dit weekend verder en daarna is het weer afgelopen met die double xp.Beakzz schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:38:
[...]
Zal je adden. Heet Bambeakz in game geloof ik of iets wat er op lijkt.
Geen idee wat die spelers gebruiken. Heb sinds gisteren zo'n spike schieter en dat doet tenminste wat tegen grotere enemies en daar heb ik aardig wat ammo voor, maar soms moet ik echt mijn best doen om snel genoeg iets te kunnen raken als er high level spelers bij zijn.
Als je alles een (paar) keer raakt tijdens een prime meat event dan vliegen de zware (legendary) guns je echt om de oren. moet nu om de 2 events even naar die mol om mijn legendarys in te leveren, want daar raakt mijn stash erg snel vol mee en ik kan ze niet scrappen : ?
Ja had eigenlijk ook moeten serverhoppen maar ik vermoed dat de plek waar ik em neer had gezet een populair plekje is. Dan blijf ik serverhoppen.Beakzz schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:34:
[...]
Ook al level 52 ondertussenZijn er nog actieve pc spelers hier met niet te hoge levels?
@Akemi @Mad-Matt Als ik beide camps niet kan plaatsen ga ik gelijk weer terug naar het menu om een andere server te joinen. Mijn camps zijn ook zo glitchy gebouwd dat ik ze niet zo maar terug kan plaatsen volgens mij
Speel op de PC ben lever 16 geloof ik: sugarjunk
bwoah!!
Net de Face Breaker gekregen, MAN dat is leuk en sterk!
Nice ! Ik hou wel van melee wapens. Nog niet aan toe die quest..... komt wel.Mad-Matt schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 16:24:
bwoah!!
Ja mijn 2e camp bleek direct naast het cook meat event te staan dus maar een 3e camp slot gekocht van de zuur verdiende atoms dus nu heb ik keuze op de meeste servers.Akemi schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:16:
[...]
Ja had eigenlijk ook moeten serverhoppen maar ik vermoed dat de plek waar ik em neer had gezet een populair plekje is. Dan blijf ik serverhoppen.Verder zoeken en alles maar weer opnieuw bouwen....
Speel op de PC ben lever 16 geloof ik: sugarjunk
Op zich wel een handige plek voor mij want daar staat die trader op een verse privat server met een hoop build plans dus met die overvloed aan vlees deze week is dat leuk ruilen. Moet alleen de metal walls nog en dan mag hij opzouten 😅
Heb ondertussen ook alle plans van het cook event inclusief de pepper shaker en de fiets bbq.
Zo hoppa net level 75 aangetikt. Echt zo heerlijk man die Prime Events van Meat Week en double XP combo. Je levelt echt als een gek man. Morgen nog even een dag goed die events grinden en dan is het daarna voorlopig weer gedaan met de double xp.
Zo ff een vol weekend goed gegrind (meat week en prime events) en ben nu level 90. Wow gewoon door die double xp 70 levels (begon bij level 20) gestegen haha. Ga het wel weer missen hoor die double xp
Speel al sinds day one en ik ben momenteel level 234. Ik heb wel een lange tijd niet gespeeld en moet nu aardig wennen aan dingen die voor mij nieuw zijn.
Ik heb een stealth commando built maar ik wil er eigenlijk wel heavy weapons bij hebben.
Ik heb een stealth commando built maar ik wil er eigenlijk wel heavy weapons bij hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door TheBlackestCrow op 22-08-2021 22:52 ]
https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection
Dankzij het weekend event met dubbele xp ben ik nu lvl 54.
Ik merk dat ik met m'n Face Breaker lekkere dmg doe, maar m'n vuurwapens zijn nagenoeg nutteloos.
(.50 sniper werkt wel redelijk met stealth en 2.3x dmg)
Enige tips waar ik naar moet zoeken om ook ranged weer wat meer dmg doe?
Ik merk dat ik met m'n Face Breaker lekkere dmg doe, maar m'n vuurwapens zijn nagenoeg nutteloos.
bhahaha, heb ik weer. Weet ik 2 te moeilijke vijanden naar de basis van een hoog level te lokken om ze te vernietigen met zijn turrets, logged hij uit. 
Edit:
Ik was trouwens vergeten dat ik een Gaussrifle had gevonden, dat helpt!!

Edit:
Ik was trouwens vergeten dat ik een Gaussrifle had gevonden, dat helpt!!
[ Voor 21% gewijzigd door Mad-Matt op 23-08-2021 17:46 ]
Ik mep ook wat af met de Farmhand. Zeer effectief, zeker met wat perks.
Vergeet niet de Alt knop he? Power hit.
Enig wapen wat bij mij beter werkt is de Galting Plasma.
Maar ik gebruik eigenlijk vnl de Farmhand. Nu level 80.
Vergeet niet de Alt knop he? Power hit.
Enig wapen wat bij mij beter werkt is de Galting Plasma.
Maar ik gebruik eigenlijk vnl de Farmhand. Nu level 80.
Dat zal waarschijnlijk aan je build liggen. Ik heb het al meer dan een jaar niet meer gespeeld maar toen ik zocht naar verbeteringen in mijn damage lag het voor 99% aan het niet min-maxen van mijn build.Mad-Matt schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 12:43:
Dankzij het weekend event met dubbele xp ben ik nu lvl 54.
Stealth builds met een enorme focus op Crit zijn enorm sterk. Koppel dit met goeie rolls op legendary wapens - toen ik speelde was dit bloodied builds - en je kan enorm vooruit komen. Er is voldoende armor te vinden of te modden zodat je stealth ook nog beter wordt.
Zoek online wat naar builds die je liggen en pas je gear en je perks daarop aan, je zal zien dat je damage enorm de lucht in gaat schieten
Thanks, ik duik de donkere hoeken van het internet in om een leuke build te vinden.sleepwalkerbe schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:13:
[...]
Dat zal waarschijnlijk aan je build liggen. Ik heb het al meer dan een jaar niet meer gespeeld maar toen ik zocht naar verbeteringen in mijn damage lag het voor 99% aan het niet min-maxen van mijn build.
Stealth builds met een enorme focus op Crit zijn enorm sterk. Koppel dit met goeie rolls op legendary wapens - toen ik speelde was dit bloodied builds - en je kan enorm vooruit komen. Er is voldoende armor te vinden of te modden zodat je stealth ook nog beter wordt.
Zoek online wat naar builds die je liggen en pas je gear en je perks daarop aan, je zal zien dat je damage enorm de lucht in gaat schieten
(Ik moet zeggen dat ik niet veel armor vind, ik loop nu camps af van hogere levels om daar goedkope plans te vinden, werkt best aardig)
let wel op hoe oud de builds zijn er word nogal wat generfd bij Bethesda ik denk dat ik een half jaar niet meer actief gespeeld heb maar ik had een Bloodied heavy weapon build (is de leukste in mijn mening) maar die takelt met de update ook af.Mad-Matt schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:06:
[...]
Thanks, ik duik de donkere hoeken van het internet in om een leuke build te vinden.
(Ik moet zeggen dat ik niet veel armor vind, ik loop nu camps af van hogere levels om daar goedkope plans te vinden, werkt best aardig)
hiervoor had ik een Bloodied rifle build deze was super sterk en werkt veel met vats maar dan gebruik je 3 a 4 wapens max. met de Bloodied heavy weapon heb je zon beetje alle heavy weapons bij je en gebruik je waar je de munitie voor hebt dan speel je met 10 a 15 wapens
Steam: Evert
Heb je helemaal niet met Prime meat hunts meegedaan dan? Bij mij vloog de armor om mijn orenMad-Matt schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:06:
[...]
Thanks, ik duik de donkere hoeken van het internet in om een leuke build te vinden.
Zo ben ik tenminste aan de gang gegaan voor basebuild plans. Genoeg plans tussen de 1 en 10 bottlecaps gezien, maar je moet er wat voor rond reizen en server hoppen. En de perk dat je goedkoper kan fast travelen is dan natuurlijk handig.
Van level 26 naar 79 gegaan trouwens tijdens double XP. Die prime hunt was er vannacht om 2 uur nog steeds dus toen zelf maar opgegeven. Vanaaf weer normaal spelen (neem aan dat het nu echt over is).
Kan ik ook mijn stash weer eens opruimen. Die zat heel het weekend vol met vlees omdat ik niet meer kon verkopen en legendary weapons die maar bleven droppen.
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 24-08-2021 14:07 ]
Yep dat doe ik idd ook. Gewoon naar camps gaan waar je ziet dat ze veel plans verkopen en gewoon even een kijkje nemen of de prijs goed is. Zo ja dan koop ik alle plans die ik nog niet heb.Beakzz schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:32:
[...]
Heb je helemaal niet met Prime meat hunts meegedaan dan? Bij mij vloog de armor om mijn orenEr zijn genoeg spelers die goedkoop plans verkopen. gewoon naar 1 fast travelen die aardig wat plans beschikbaar heeft en dan hopen dat die redelijke prijzen vraagt.
Zo ben ik tenminste aan de gang gegaan voor basebuild plans. Genoeg plans tussen de 1 en 10 bottlecaps gezien, maar je moet er wat voor rond reizen en server hoppen. En de perk dat je goedkoper kan fast travelen is dan natuurlijk handig.
Van level 26 naar 79 gegaan trouwens tijdens double XP. Die prime hunt was er vannacht om 2 uur nog steeds dus toen zelf maar opgegeven. Vanaaf weer normaal spelen (neem aan dat het nu echt over is).
Kan ik ook mijn stash weer eens opruimen. Die zat heel het weekend vol met vlees omdat ik niet meer kon verkopen en legendary weapons die maar bleven droppen.
Ja met die prime events heb ik ook genoeg armor en wapens verzameld en zoveel mogelijk weer voor scrip verkocht. Ik heb trouwens ook genoeg honey gevonden met die events hahaha. Wel handig om in te leveren bij Sweetwater want voorlopig heb ik toch genoeg
Ik ga nu ook weer normaal spelen en locaties zoeken etc. Laatste week speelde ik echt alleen maar meat week en prime events

[ Voor 7% gewijzigd door NukaWorldNL op 24-08-2021 15:40 ]
Klopt het dat je na lvl 50 geen perk-points meer krijgt? Alleen perk-cards?
Klopt. Vanaf dat moment kan je die punten gebruiken om je special aan te passen of de perkcards scrappen voor punten die je weer kan gebruiken voor legendary perks.Mad-Matt schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:30:
Klopt het dat je na lvl 50 geen perk-points meer krijgt? Alleen perk-cards?
Is dat 1 punt veranderen per level nog steeds een ding dan? Dacht dat je met dat je met dat perk loadout bord naar wens kon bouwen nu.NukaWorldNL schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:32:
[...]
Klopt. Vanaf dat moment kan je die punten gebruiken om je special aan te passen of de perkcards scrappen voor punten die je weer kan gebruiken voor legendary perks.
Heb voor de zekerheid maar niks meer gekozen na level 50 tot ik weet wat voor build ik nu eigenlijk wil.
Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1