Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff die stash zit nu alweer bomvol (gelukkig kan ik mijn junk gewoon in die scrapbox doen anders werd het echt een groot probleem). Heb helaas toch dingen moeten weggooien (hij zit al bomvol met ammo, nuka cola flesjes haha, plans en uiteraard legendaries). Die legendaries vliegen ook om je oren man als je veel events doet haha. Dus gooi standaard vanaf nu alle melee wapens weg ongeacht aantal sterren en level. Die 150 scrip per dag is ook zo gehaald als je 3 maal 3 sterrenwapens inlevert en nogmaals je krijgt om de haverklap wel weer andere legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-07 10:09
nightraven79 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:29:
[...]

de Fixer( Stealth, +50 Limb Damage, +30 Ghoul Damage, +1Perception) zit bij mij, naast een sniper en een Gaus Minigun in elk Character van me.

Enige nadeel van de Fixer (: je munitie vliegt er door...)
Ik heb een fixer plan dus dat js wel fijn. Ren zelf rond met een Bloodied, explosive bullets, 25 less vats cost.
Blijkbaar is dit intussen een legacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 06:36:
[...]

Ik heb een fixer plan dus dat js wel fijn. Ren zelf rond met een Bloodied, explosive bullets, 25 less vats cost.
Blijkbaar is dit intussen een legacy.
Ik moet die plan ook nog ergens zien te krijgen of voor een beetje een normale prijs kopen, Ik loop nu rond met een level 30 en doet het nog steeds prima op level 70 geloof het of niet. Maar wil toch wel een level 50 variant hebben/maken.

Edit: Net The Deep ontdekt. Wow toffe locatie hoor. Je verwacht niet wat er in schuilt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door NukaWorldNL op 15-01-2021 15:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:45
NukaWorldNL schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:48:
[...]

Ik moet die plan ook nog ergens zien te krijgen of voor een beetje een normale prijs kopen, Ik loop nu rond met een level 30 en doet het nog steeds prima op level 70 geloof het of niet. Maar wil toch wel een level 50 variant hebben/maken.

Edit: Net The Deep ontdekt. Wow toffe locatie hoor. Je verwacht niet wat er in schuilt ;)
De plannen van de fixer: eerst die Imposter Sheepsquatchmissie voltooien (begint bij de taxidermist in Lewisburg (zoek maar op Lowe-Down quest Fallout76)
Indien niet de eerste keer kan je het deel van de quest om de Sheepsquatch imposter op te roepen nog eens doen enz... let wel, het is afgeraden die alleen te doen..

https://fallout.fandom.com/wiki/Plan:_The_Fixer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nightraven79 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:11:
[...]

De plannen van de fixer: eerst die Imposter Sheepsquatchmissie voltooien (begint bij de taxidermist in Lewisburg (zoek maar op Lowe-Down quest Fallout76)
Indien niet de eerste keer kan je het deel van de quest om de Sheepsquatch imposter op te roepen nog eens doen enz... let wel, het is afgeraden die alleen te doen..

https://fallout.fandom.com/wiki/Plan:_The_Fixer
Thanks man heb heel die questlijn vandaag gedaan. Lol die holotape op het einde (BAAAAAAA!). Helaas geen plan gehad toen het event klaar was. Maarja heb de quest nu afgerond en dus is de kans groter dat ik dat plan toch wel een keer zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:14
Zo bijzonder is die Fixer toch niet als ik kijk naar Damage/Fire rate?
Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Harribo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:31:
Of mis ik iets?
alles hangt ook af van de legendary specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 17:21

Scighera

swim-bike-run

Harribo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:31:
Of mis ik iets?
Idd, ik gebruik een lvl50 handmade 3star
- double damage of target is full health
- bullets explosie on impact for area damage
- 25% faster reload

Gekocht voor 698 caps van een player vendor machine😇

Fijn wapen, weinig recoil . En gebruikt 5.56mm rounds, cheap met ammosmith en ammofactory perks, 61 rounds voor 4 lead, 6 gunpowder en 12 steel

Enige minpunt is het ontbreken van recon scopes

[ Voor 8% gewijzigd door Scighera op 17-01-2021 09:56 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vraag
Elke keer als ik weer een level gestegen ben, kan ik een perk uitkiezen.
Heel leuk maar die perks kan ik lang niet allemaal actief maken tegelijkertijd aangezien de S.P.E.C.I.A.L. onderdelen allemaal een maximaal aantal punten /perk slots hebben.

Dus dan zou je steeds in het spel die kaartjes moeten wisselen van actief naar inactief en vice versa al gelang naar wat je op dat moment nodig hebt ?

Is er geen manier om het aantal S.P.E.C.I.A.L punten te vergroten?

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 19-01-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Harribo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:00:
Vraag
Elke keer als ik weer een level gestegen ben, kan ik een perk uitkiezen.
Heel leuk maar die perks kan ik lang niet allemaal actief maken tegelijkertijd aangezien de S.P.E.C.I.A.L. onderdelen allemaal een maximaal aantal punten /perk slots hebben.

Dus dan zou je steeds in het spel die kaartjes moeten wisselen van actief naar inactief en vice versa al gelang naar wat je op dat moment nodig hebt ?

Is er geen manier om het aantal S.P.E.C.I.A.L punten te vergroten?
Legendary Perks.
zonder die blijven je SPECIALS tot 15 max dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
nightraven79 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:02:
[...]

Legendary Perks.
Ok.
Legendary Perks pas vanaf level 50 niet?

Ik las dat ook een bobblehead je SPECIALS kunnen vergroten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
Harribo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:21:
[...]

Ok.
Legendary Perks pas vanaf level 50 niet?

Ik las dat ook een bobblehead je SPECIALS kunnen vergroten?
die doen dat inderdaad, alleen beperkte tijd. maar heb niet geprobeerd of je daar dan perkcards op kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nightraven79 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:02:
[...]

Legendary Perks.
Wow kom daar nu pas achter (om eerlijk te zijn heb ik me nog niet echt verdiept in die legendary perks). Dacht dat SPECIALS nog steeds op 15 bleven hangen, maar dat je andere voordelen kreeg met die legendary perks. Blijkt dus dat als die legendary perkcard helemaal vol is je 5 punten extra hebt en dus toch nog een extra perk of 2 kan kiezen om te gebruiken (duurt uiteraard heel lang aangezien je heel veel perkcoins moet hebben maar toch). Toch maar eens mijn perkbuild herzien en alvast rekening houden met die legendary perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
NukaWorldNL schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 18:15:
[...]

Wow kom daar nu pas achter (om eerlijk te zijn heb ik me nog niet echt verdiept in die legendary perks). Dacht dat SPECIALS nog steeds op 15 bleven hangen, maar dat je andere voordelen kreeg met die legendary perks. Blijkt dus dat als die legendary perkcard helemaal vol is je 5 punten extra hebt en dus toch nog een extra perk of 2 kan kiezen om te gebruiken (duurt uiteraard heel lang aangezien je heel veel perkcoins moet hebben maar toch). Toch maar eens mijn perkbuild herzien en alvast rekening houden met die legendary perks.
Die perk coins krijg je toch door onnodige perks te scrappen?

Op zich is het onhandig dat je steeds perk kaarten moet swappen om steeds ze goed te kunnen gebruiken maar vooral het systeem is onhandig.
Je zou eigenlijk vooraf opgeslagen indelingen zo weer terug moeten kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 20:07:
[...]

Die perk coins krijg je toch door onnodige perks te scrappen?

Op zich is het onhandig dat je steeds perk kaarten moet swappen om steeds ze goed te kunnen gebruiken maar vooral het systeem is onhandig.
Je zou eigenlijk vooraf opgeslagen indelingen zo weer terug moeten kunnen halen
dit kan doormiddel van een on-officiele mod die je kan downloaden blijkt erg goed te werken en heb begrepen dat in de aankomende update (dus al live momenteel op de PTS) dat er een swap functie aan komt van bethesda zelf

p.s. let wel op dat on-officele mods kunnen leiden tot een ban maar dit is nog nergens bewezen!

p.s.s. Dit ook omdat allee mods client side only zijn en dus niks aanpassen aan de server kant ;)

p.s.s.s en Bethesda is ook zelf al bezig met officele mod support!

[ Voor 22% gewijzigd door copywizard op 25-01-2021 10:07 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik hou niet van klungelen met mods. Dank je voor de tip.

Ben benieuwd wat besthesda verzint...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mods zijn echt geen probleem, bijna alle mods zijn gewoon QoL mods waarmee het spel gewoon een beetje beter wordt, heeft niets met hacken/cheaten te maken.

Trouwens! Momenteel weer een update gaande, wat toch echt wel het belangrijkste is: stash limit van 800 naar 1200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 14-07 21:17
Jackson6 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:57:
Mods zijn echt geen probleem, bijna alle mods zijn gewoon QoL mods waarmee het spel gewoon een beetje beter wordt, heeft niets met hacken/cheaten te maken.

Trouwens! Momenteel weer een update gaande, wat toch echt wel het belangrijkste is: stash limit van 800 naar 1200!
Stash limit naar 1200 is inderdaad briljant. Ik kom om in de legendary weapons en armor. Fijn dat je ze nu wat langer kan opslaan en verkopen aan mede spelers ipv ze moeten verkopen voor een prikkie aan een merchant.
Dan maak je tenminste 2 mensen blij (mij en de mede speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
mike0001 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 07:48:
[...]

Stash limit naar 1200 is inderdaad briljant. Ik kom om in de legendary weapons en armor. Fijn dat je ze nu wat langer kan opslaan en verkopen aan mede spelers ipv ze moeten verkopen voor een prikkie aan een merchant.
Dan maak je tenminste 2 mensen blij (mij en de mede speler)
Ja heb wel zo nu en dan Fallout 1st en dan drop ik alle zware dingen op m'n tweede character, dan kan via een private server heel makkelijk.

Maar 800>1200 is wel echt heel relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Probleempje..

Ik heb bij de S.P.E.C.I.A.Ls bij Perception maar 1 special point.
Kortom, ik kan maar 1 perk bij Perception kwijt.
Terwijl ik alle lockpick perks inmiddels heb.

Daardoor heb ik een maximale lockpick van 1 en kan ik dus veel locks die 2 of meer eisen, open maken.

Heel frustrerend, iemand een tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:45:
Probleempje..

Ik heb bij de S.P.E.C.I.A.Ls bij Perception maar 1 special point.
Kortom, ik kan maar 1 perk bij Perception kwijt.
Terwijl ik alle lockpick perks inmiddels heb.

Daardoor heb ik een maximale lockpick van 1 en kan ik dus veel locks die 2 of meer eisen, open maken.

Heel frustrerend, iemand een tip?
heb je wel eens gekeken naar legendary perk cards?

als je naar je perk cards gaat en dan de balk daarboven aan klikt heb je je legendary perk cards waarvan je afhankelijk van je lvl maximaal 6 cards kan kiezen hier heb je bijvoorbeeld ook de legendary perk card vor Perception waardoor je maximaal 5 extra perception points krijgt en je dus makkelijk al je lockpicking cards kwijt kan maar zelf heb ik altijd op ieder caracter de lockpicking legendary perk card in gebruik dit omdat ik dan 3 punten overhoud in mijn normale perk cards :)

en met die legendary lockpicking perk card kan je alle locks en computers met 3 of lager direct hacken en je moet er verder geen punten in steken want het enige wat het doet is dan hogere lvls auto hacken/lockpicken en dat is onzin.

hier een linkje naar een angry turtle flimpje over alle legendary perks YouTube: YouTube

[ Voor 6% gewijzigd door copywizard op 28-01-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ok dank.
Maar die Legendary Perks zijn pas vanaf level 50.
Tot die tijd zit ik nog met dit euvel?
Er is geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:47:
Ok dank.
Maar die Legendary Perks zijn pas vanaf level 50.
Tot die tijd zit ik nog met dit euvel?
Er is geen andere manier?
klopt maar die share je wel met al je characters dus als je 1 lvl 50+ hebt kan je op al je chars ongeacht het lvl die perk cards gebruiken.

ik heb zelf 1 lvl 300+ waardoor ik op iedere andere build gelijk 6 kaarten kan gebruiken :) mocht je sneller willen lvlen invite me dan en dan kunnen we een rondje doen met dubbel xp (lunchboxen)

p.s. iedereen is welkom ik heb een private server al weet ik niet op mensen zonder abo daar ook op kunnen? nick is copywizard

[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 28-01-2021 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Waarom zou ik meerdere characters willen hebben? Heeft dat voordelen?

Dank voor je uitnodiging :)
Maar ik vind het juist leuk om zelf mijn best te doen om zo ver te komen.

Wat is het voordeel van een private server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
copywizard schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:50:
[...]

p.s. iedereen is welkom ik heb een private server al weet ik niet op mensen zonder abo daar ook op kunnen? nick is copywizard
just FYI: Yeps, vrienden zonder abo kunnen op je private (tot 8 dacht ik) private server reset wel indien er geen vriend meer is op de private met abo...
Heb ook abo btw...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:22:
Waarom zou ik meerdere characters willen hebben? Heeft dat voordelen?

Dank voor je uitnodiging :)
Maar ik vind het juist leuk om zelf mijn best te doen om zo ver te komen.

Wat is het voordeel van een private server?
Met meerdere characters kan je verschillende builds testen er bestaat namelijk nog niet zoiets als een respec.
Dus je zit vaak snel vast aan een build en als je meerdere characters hebt kan je bijvoorbeeld een heavy pa build proberen en op een andere een melee build en weer een andere een bloodied build.
Je kan er max 5 aanmaken en zo ben ik er na 5 pogingen achtergekomen dat ik sneaky commando met een handmade wel erg lekker vind spelen.

Voordeel van een private server is hoofdzakelijk alle rust om je eigen ding te doen dan wel met spelers die jezelf uitnodigd. Verder is de server leeg en er zit bij een Abo ook een scrap box en dat is zo enorme verademing dat ik stiekem alleen daar al voor blijf betalen haha

En geen probleem je bent altijd welkom om een keer samen te spelen mocht je hulp nodig hebben met quests of vragen over builds :)

[ Voor 5% gewijzigd door copywizard op 28-01-2021 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
copywizard schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:15:
[...]

Met meerdere characters kan je verschillende builds testen er bestaat namelijk nog niet zoiets als een respec.
Dus je zit vaak snel vast aan een build en als je meerdere characters hebt kan je bijvoorbeeld een heavy pa build proberen en op een andere een melee build en weer een andere een bloodied build.
Je kan er max 5 aanmaken en zo ben ik er na 5 pogingen achtergekomen dat ik sneaky commando met een handmade wel erg lekker vind spelen.

Voordeel van een private server is hoofdzakelijk alle rust om je eigen ding te doen dan wel met spelers die jezelf uitnodigd. Verder is de server leeg en er zit bij een Abo ook een scrap box en dat is zo enorme verademing dat ik stiekem alleen daar al voor blijf betalen haha

En geen probleem je bent altijd welkom om een keer samen te spelen mocht je hulp nodig hebben met quests of vragen over builds :)
Via Private Servers kan je, eventueel, ook spullen (geen atomic shop items of caps oa...) uitwisselen tussen je verschillende builds.
Verder gebruik ik de mijne dagelijks voor de daily challenges waarvoor geen andere spelers “nodig” zijn... meer zelfs: de dailies zoals “die dit of dat terwijl je in een team zit” kan je óók doen: je maakt je een-mansteam...
Voor de rest gebruik ik de PS ook voor farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
copywizard schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:15:
[...]

Uh... Builds...? Je bedoelt verschillende karakters met verschillende instellingen van S.P.E.C.I.A.LS en perks etc?

Jij gaat echt voor de top he? Dat is ook een manier van spelen, ik vind juist het proberen te overleven met de beperkingen wel leuk. Afgezien van de beperking die ik hier eerder noemde ;)

Gisteren mijn eerste deathclaw gedood, viel me best mee. Kwam tijdje geleden een paar Legendary Toads tegen, toen moest ik rennen..
Zit nu level 23.

Ik ben nu bezig een eigen gameboard te maken. Het spel is qua schieten niet te doen voor mij met een gamepad. Nu lang genoeg aan gekeken.
Dus gisteren getest met een steam link en toetsenbord /muis combinatie. Ging prima. Nu alleen nog dus een goed gameboard maken voor in mijn luie stoel :)
(ja je kunt ze ook kopen, ze zijn mij oa veel te duur)
Ik heb inmiddels ook al wat ideeën en video's bekeken.
Enfin wat offtopic...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:58:
[...]

Uh... Builds...? Je bedoelt verschillende karakters met verschillende instellingen van S.P.E.C.I.A.LS en perks etc?

Jij gaat echt voor de top he? Dat is ook een manier van spelen, ik vind juist het proberen te overleven met de beperkingen wel leuk. Afgezien van de beperking die ik hier eerder noemde ;)

Gisteren mijn eerste deathclaw gedood, viel me best mee. Kwam tijdje geleden een paar Legendary Toads tegen, toen moest ik rennen..
Zit nu level 23.

Ik ben nu bezig een eigen gameboard te maken. Het spel is qua schieten niet te doen voor mij met een gamepad. Nu lang genoeg aan gekeken.
Dus gisteren getest met een steam link en toetsenbord /muis combinatie. Ging prima. Nu alleen nog dus een goed gameboard maken voor in mijn luie stoel :)
(ja je kunt ze ook kopen, ze zijn mij oa veel te duur)
Ik heb inmiddels ook al wat ideeën en video's bekeken.
Enfin wat offtopic...
Ja inderdaad builds zijn verschillende characters met verschillende perk card layouts voor verschillende speel stijlen.

"Jij gaat echt voor de top he?" nou dat valt ook wel mee hoor speel het gewoon casual maar ben zeker niet bezig met surviven maar gewoon dailies en events doen enzo lekker vaak de queen killen als ik even geluk heb maar ieder zijn eigen speel stijl natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
ben, uit verveling, mijn shelter beginnen uitbouwen...
werk tot nu toe: https://www.youtube.com/watch?v=lpQEaKKsEzk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenackwurst
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-07 13:54

Kenackwurst

LiquorSnurf

Ben na lange afwezigheid, mede door ESO O-) , weer verder gegaan.

Ik moet zeggen dat dat lvl scalen toch nog een beetje tegenvalt.
Tot zo ver zelfs dat een maatje van mij met zijn lvl 20 karakter meer damage deed op een groepje lvl 50 liberators dan mijn lvl 45 instigating gatling gun met explosive rounds, ikzelf ben lvl 135+.
Zat wel op een private sessie, misschien dat het bij een nieuwe sessie beter is.

Hoe bevalt de inmenging van de BoS?
Ik moet nog even naar hun uitzending luisteren, maar sheltertje bouwen vond ik even leuker :P

Kwaed weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-07 10:09
Vandaag kwam ik er achter dat 30k cap het maximum is. Iets verkocht voor 10k maar had al 28k caps. 8k caps weg en het item verkocht. Top Bethesda beetje jammer dat niet duidelijk is van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kenackwurst schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:13:

Tot zo ver zelfs dat een maatje van mij met zijn lvl 20 karakter meer damage deed op een groepje lvl 50 liberators dan mijn lvl 45 instigating gatling gun met explosive rounds, ikzelf ben lvl 135+.
Zat wel op een private sessie, misschien dat het bij een nieuwe sessie beter is.

Ik moet nog even naar hun uitzending luisteren, maar sheltertje bouwen vond ik even leuker :P
Blijkbaar zegt level niet altijd veel. Wrs zal het ook zijn wapen zijn icm de target.
Ik loop zelf nu rond met een combat shotgun en een mark hunting rifle.
Heel handig zo'n sniper, van afstand tegenstanders neer halen zonder een centje pijn.

BoS heb ik bezocht maar moest via een zekere Jenny nu ergens heen waar ik op de heenweg teveel sterke tegenstanders kreeg.
Voorlopig even wat quests in het linker gedeelte van de map.
Nu lvl 25.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kenackwurst schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:13:

Haha ik zit juist nu helemaal in ESO. Maar wil dit spel ook weer spelen dus denk dat ik het beetje afwissel. De ene avond ESO en de andere avond F76 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenackwurst

Kenackwurst

LiquorSnurf

NukaWorldNL schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:07:
[...]

Haha ik zit juist nu helemaal in ESO. Maar wil dit spel ook weer spelen dus denk dat ik het beetje afwissel. De ene avond ESO en de andere avond F76 :+
Even snel naar ESO om de mount upgrades aan te schaffen per karakter en de gift te innen.
Daarna even snel een daily voor de Dark Brotherhood en dan weer F76 :P

Gisteravond minder tot geen last gehad van de lvl scaling, kleine geruststelling.
Anders had ik voor niets weer een maandje 1st afgetikt, lol is er dan snel van af.

Kwaed weer...

• Harribo
Gisteren kon ik niet spelen omdat er geen wereld beschikbaar was waar mijn camp op zijn plaats kon staan. Meerdere servers geprobeerd, steeds dezelfde camp melding.
Dus uiteindelijk maar elders opnieuw opgebouwd. Wel slecht hoor.

• Kenackwurst

Kenackwurst

LiquorSnurf

Harribo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:28:
Gisteren kon ik niet spelen omdat er geen wereld beschikbaar was waar mijn camp op zijn plaats kon staan. Meerdere servers geprobeerd, steeds dezelfde camp melding.
Dus uiteindelijk maar elders opnieuw opgebouwd. Wel slecht hoor.
De leuke plekjes zijn vaak al bezet inderdaad, je kan dan wel spelen in de wereld alleen je camp zou je ergens anders neer moeten zetten. Kost je geen caps.
Alleen dan nog een leuk plekje zien te vinden en hopen dat je blueprints passen _/-\o_

Kwaed weer...

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-07 17:07
Probeer het spel ook te spelen omdat ik het "gratis" kan spelen icm de game pass. Maar man man, zou me genaaid voelen als ik ervoor betaald zou hebben. Je kan niet eens naar de overkant van een riviertje zwemmen zonder vast te komen zitten in niks.

• nightraven79
Poesmij schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:06:
Probeer het spel ook te spelen omdat ik het "gratis" kan spelen icm de game pass. Maar man man, zou me genaaid voelen als ik ervoor betaald zou hebben. Je kan niet eens naar de overkant van een riviertje zwemmen zonder vast te komen zitten in niks.
het enige 'riviertje' waar ik weet van heb ingame is de rand van de map in het westen... normaal dus dat je niet verder kan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Vast in een riviertje? Mij nog nooit overkomen.
Ik vind het een top spel.

Heb er 19 of zo voor betaald maar das een koopje vergeleken met de uren die ik er tot nu toe aan spendeerde.

@Kenackwurst inderdaad, dat is mijn probleem dan. Ik zal eens goed leren hoe ik de volgende keer dat zo weer neer zet.

Nu was ik toch niet echt tevreden over de oude plek en opzet.
Zat vlakbij the Wayward, daar zitten er volgens mij veel met hun camp.

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 11-02-2021 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poesmij schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:06:
Denk dat dat simpelweg gewoon een invisible wall is waar je dan tegenaan zit. Is normaal in Bethesda games, maar als je je daar al aan ergert dan zou ik als ik jou was meteen stoppen met spelen. Want je gaat nog wel bugs tegen komen kan ik je zeggen.

Ik vermaak me nog steeds prima met dit spel _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
Harribo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:20:
Vast in een riviertje? Mij nog nooit overkomen.
Ik vind het een top spel.

Heb er 19 of zo voor betaald maar das een koopje vergeleken met de uren die ik er tot nu toe aan spendeerde.

@Kenackwurst inderdaad, dat is mijn probleem dan. Ik zal eens goed leren hoe ik de volgende keer dat zo weer neer zet.

Nu was ik toch niet echt tevreden over de oude plek en opzet.
Zat vlakbij the Wayward, daar zitten er volgens mij veel met hun camp.
Mee eens. Ik heb er iets van 11 euro voor betaald en zit inmiddels op bijna 400 uur in game haha
Lijken me goed besteedde 11 euro

Er zijn idd een paar plekken waar altijd camps zijn te vinden. Op de golfbanen bij white springs bijvoorbeeld en in de bergen bij top of the world. Daar heb ik ook al meerdere keren gehad dat ik geen wereld kon vinden dat mijn camp niet kon worden gebouwd.

Vraagje, ik heb een heleboel scrip en legedary items. Hoe kan ik legendary weapons upgraden? Heb al meerdere topics gezocht maar kom er niet uit. Heb van die legedary modules en alles, maar krijg het niet voor elkaar. Enige wat me lukt is upgraden met de scoarged module op guns (via de brandweer terminal) maar hoe werkt het met die modules die je bij die dame kan kopen voor scrips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
mike0001 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:08:
[...]

Vraagje, ik heb een heleboel scrip en legedary items. Hoe kan ik legendary weapons upgraden? Heb al meerdere topics gezocht maar kom er niet uit. Heb van die legedary modules en alles, maar krijg het niet voor elkaar. Enige wat me lukt is upgraden met de scoarged module op guns (via de brandweer terminal) maar hoe werkt het met die modules die je bij die dame kan kopen voor scrips?
Geeft het spel het ergens niet met een tekstje aan waarom dat niet lukt of kan? Bijv je mist een plan of je level is niet hoog genoeg etc..
Kan me voorstellen dat je misschien daar ook Legendary Perks voor nodig hebt?

Heb nu uit de Atomic Shop een ammo converter gehaald, was goedkoop. Lijkt me handig, nog uitzoeken hoe ie werkt

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 12-02-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Harribo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:41:
[...]

Geeft het spel het ergens niet met een tekstje aan waarom dat niet lukt of kan? Bijv je mist een plan of je level is niet hoog genoeg etc..
Kan me voorstellen dat je misschien daar ook Legendary Perks voor nodig hebt?

Heb nu uit de Atomic Shop een ammo converter gehaald, was goedkoop. Lijkt me handig, nog uitzoeken hoe ie werkt
Ik ben level 211 dus dat kan het probleem niet zijn :)
Ik snap gewoon niet wat je met die legendary modules kan. Je moet er je weapons mee kunnen upgraden maar dat krijg ik dus niet voor elkaar.

Ammo converter heb ik snel links laten liggen. Je kan beter perks gebruiken om ammo te maken. Ik heb een legendary perk en de ammo converter perk en maak nu in een ruk 360 kogels voor de 0.50 en 5 mm caliber.
Dat tikt tenminste goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
mike0001 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:52:
[...]

Ik ben level 211 dus dat kan het probleem niet zijn :)
Ik snap gewoon niet wat je met die legendary modules kan. Je moet er je weapons mee kunnen upgraden maar dat krijg ik dus niet voor elkaar.

Ammo converter heb ik snel links laten liggen. Je kan beter perks gebruiken om ammo te maken. Ik heb een legendary perk en de ammo converter perk en maak nu in een ruk 360 kogels voor de 0.50 en 5 mm caliber.
Dat tikt tenminste goed aan.
Met Legendary modules kan je (nog) geen wapens upgraden.
Wel kan je Legendary wapens crafted, maar alleen diegene waarvan de plannen pas met of na openen Vault79 ingame kwamen

Ammoconverter trekt op niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
nightraven79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:31:
[...]

Met Legendary modules kan je (nog) geen wapens upgraden.
Wel kan je Legendary wapens crafted, maar alleen diegene waarvan de plannen pas met of na openen Vault79 ingame kwamen

Ammoconverter trekt op niks
Aah oke.
Dat was me niet duidelijk. Nu opzoek naar plannen dan.

Idd ammo converter is echt zonde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nightraven79
mike0001 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:28:
[...]

Aah oke.
Dat was me niet duidelijk. Nu opzoek naar plannen dan.

Idd ammo converter is echt zonde
Hier de lijst van wapens/armor waardoor je, met legendary modules, legendary weapons kan maken... meesten zijn enkel bij faction vendors en Vault79 vendor te krijgen (momenteel)
https://fallout.fandom.com/wiki/Legendary_module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Hmm, moet iemand reviven. Is dit alleen mogelijk met menselijke spelers? Speel het spel niet samen, en vind het ook leuker alleen,iig tot ik hoog level ben. Behoud meer het fallout gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Poesmij schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:17:
Hmm, moet iemand reviven. Is dit alleen mogelijk met menselijke spelers? Speel het spel niet samen, en vind het ook leuker alleen,iig tot ik hoog level ben. Behoud meer het fallout gevoel.
Reviven kan alleen met menselijke spelers.
Ik weet niet welk level je bent en hoelang je fallout 76 al speelt, maar alleen de events doe ik met andere spelers. Ik heb bijna het hele verhaal in mijn eentje doorlopen wat ook prima kan.
Het is wel aan te raden om bepaalde events samen te doen. Die zijn praktisch onmogelijk in je eentje (oa radiation rumble en Squarged Earth zijn niet doen in je eentje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
mike0001 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:19:
[...]

Reviven kan alleen met menselijke spelers.
Ik weet niet welk level je bent en hoelang je fallout 76 al speelt, maar alleen de events doe ik met andere spelers. Ik heb bijna het hele verhaal in mijn eentje doorlopen wat ook prima kan.
Het is wel aan te raden om bepaalde events samen te doen. Die zijn praktisch onmogelijk in je eentje (oa radiation rumble en Squarged Earth zijn niet doen in je eentje)
Ben nu level 37, en inderdaad de events zijn prima en leuk om met andere spelers te doen.
Anders houd ik ook geen kogel over. Helaas gaat er nooit iemand even dood zodat ik kan reviven :+.
Zag dat je die opdracht moet doen om een betere backpack te krijgen, of is daar ook een andere manier voor?(Heb de simpele backpack al wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Poesmij schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Ben nu level 37, en inderdaad de events zijn prima en leuk om met andere spelers te doen.
Anders houd ik ook geen kogel over. Helaas gaat er nooit iemand even dood zodat ik kan reviven :+.
Zag dat je die opdracht moet doen om een betere backpack te krijgen, of is daar ook een andere manier voor?(Heb de simpele backpack al wel)
Ik weet niet wat de meerwaarde is van de backpack als ik eerlijk ben. gok alleen cosmetisch want hoeveel je mee kan nemen is afhankelijk van strength en verschillende perks (of de backpack daarook aan bijdraagt weet ik niet. heb hem zelf niet maar kan ook altijd 300 items meedragen door verschillende perks)

Ik ben level 220 en ook voor mij zijn sommige events kogel vreters hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
mike0001 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Ik weet niet wat de meerwaarde is van de backpack als ik eerlijk ben. gok alleen cosmetisch want hoeveel je mee kan nemen is afhankelijk van strength en verschillende perks (of de backpack daarook aan bijdraagt weet ik niet. heb hem zelf niet maar kan ook altijd 300 items meedragen door verschillende perks)

ummm... mits je altijd in PA (power armor) speelt heb je inderdaad niks aan een backpack maar zo niet dan is een backpack een MUST.
Omdat je al zo 50+ carry weight krijgt ongeacht je strength en met mods erop kan je je leven een stuk makkelijker maken zoals een 90% reduced carry weight voor chems of food dat scheelt je 3 punten in de respectievelijke perks!

p.s. check gerust de mods https://fallout.fandom.com/wiki/Backpack_(Fallout_76)

Het spel kan zo makkelijk en uitgebreid zijn als je weet wat je wel en niet nodig hebt.
Ik heb ook tot lvl 200 gespeeld zonder mutations omdat ik dacht dat dat klote zou zijn omdat je ook veel negatieve effecten zou hebben.
Maar zins ik eraan begonnen ben wil ik nooit meer spelen zonder mutations alleen al het springen van marsupial mutation.
Als ik dan een nieuw character begin dan mis ik die echt dat ik amper over een steen kan springen.

[ Voor 23% gewijzigd door copywizard op 15-02-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
mike0001 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:41:
[...]

de gewone backpack geeft op
level 1: 10 extra carryweight
level 10: 20 extra carryweight
level 20: 30 extra carryweight
level 30: 40 extra carryweight
level 40: 50 extra carryweight
level 50: 60 extra carryweight

de High Capacity Mod voegt dat nog eens toe: dus op lvl 50 met high capacity zit je aan 120 extra CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nightraven79 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:52:
[...]

de gewone backpack geeft op
level 1: 10 extra carryweight
level 10: 20 extra carryweight
level 20: 30 extra carryweight
level 30: 40 extra carryweight
level 40: 50 extra carryweight
level 50: 60 extra carryweight

de High Capacity Mod voegt dat nog eens toe: dus op lvl 50 met high capacity zit je aan 120 extra CW.
like i sayd een backpack is een MUST HAVE als je geen tot weinig PA gebruikt en gebruik je veel PA doen dan gewoon excavator PA met geupgrade legs voor extra carry weight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
copywizard schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:56:
[...]

like i sayd een backpack is een MUST HAVE als je geen tot weinig PA gebruikt en gebruik je veel PA doen dan gewoon excavator PA met geupgrade legs voor extra carry weight :)
ik draag al een dikke 7 maand geen PA meer... dat gedoe met die fusion cores altijd...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nightraven79 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:39:
[...]

ik draag al een dikke 7 maand geen PA meer... dat gedoe met die fusion cores altijd...
:)
ik heb momenteel 5 builds

Full PA heavy gunner = lvl 300+
Sneak Gause rifle build = lvl 150+
Vampire shotgun build = lvl 100
Vampire Melee build = lvl 100
Sneak Commando build = lvl190+

Persoonlijk vind ik commando en full PA beide het lekkerst maar inderdaad fusion cores is altijd ruk :(

eerlijk gezegd heb ik veel van bovenstaande build een beetje gepikt van angry turtle en aangepast naar mijn speelstijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Iemand hier op pc die ik even snel een keertje kan reviven? Moet nog een keer een microfoon kopen. Is nu lastig te vragen :+.

Iemand gevonden die me kon helpen :).

[ Voor 16% gewijzigd door Poesmij op 15-02-2021 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah was helemaal vergeten dat het Fasnacht event er weer was. Ik wacht wel weer tot de volgende aangezien deze nog maar 1 dag duurt. Tja zit weer helemaal in ESO en Destiny 2 dus was Fallout 76 eigenlijk weer helemaal vergeten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:48:
Ah was helemaal vergeten dat het Fasnacht event er weer was. Ik wacht wel weer tot de volgende aangezien deze nog maar 1 dag duurt.
is verlengd tot de25ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik lees steeds over tse wapens.
Hoe krijg of maak ik die?

Heb nu een shotgun met damage 101 en 8 kogels achter elkaar.

Ik heb ook een power chassis met raider armor. Die kan ik nu dragen met mijn level 30.
Maar aangezien je steeds een fusion core daarvoor nodig hebt, houdt me dat tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:48:
Ik lees steeds over tse wapens.
Hoe krijg of maak ik die?

Heb nu een shotgun met damage 101 en 8 kogels achter elkaar.

Ik heb ook een power chassis met raider armor. Die kan ik nu dragen met mijn level 30.
Maar aangezien je steeds een fusion core daarvoor nodig hebt, houdt me dat tegen.
TSE staat voor Two Shot Explosive weapons en zijn vaak een erg sterke versie van meeste wapens.
je kan ze niet zomaar maken of krijgen je zal moeten "gokken" dit kan via murmur dat is een vendor die een beetje in het zuiden van de map zit waar je jou verkregen script kan inleveren voor een HELE kleine kans op een TSE wapen maar 99% kans dat het iets anders word nu kan je op zich met veel andere combies ook goed uit de voeten.

daarnaast zal je voor alle wapens een goede build moeten maken voor je er het maximale uit haalt let wel op dat bij TSE wapen de accuracy belabert is en dit ook niet makkelijk te fixen is.

je krijgt dus extra power maar je raak kans is wel lager dus je levert altijd wel wat in :)

wat betreft Power armor dit is iets dat je speel stijl moet zijn dus je zal er echt aan moeten wennen maar je kan een legendary perk card nemen die jou fusion cores weer oplaad als je word geraakt door lasers van vijanden. dit helpt enorm omdat veel vijanden wel een keer lasers hebben en soms ren ik dan ook gewoon even op een groepje robots af om mijn fusion core op te laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
copywizard schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:36:
[...]

wat betreft Power armor dit is iets dat je speel stijl moet zijn dus je zal er echt aan moeten wennen maar je kan een legendary perk card nemen die jou fusion cores weer oplaad als je word geraakt door lasers van vijanden. dit helpt enorm omdat veel vijanden wel een keer lasers hebben en soms ren ik dan ook gewoon even op een groepje robots af om mijn fusion core op te laden :)
Gaat wel een probleem zijn gezien hij zelf spreekt dat ie lvl30is...
Leg Perks zijn pas vanaf lvl 50

Wat betreft Power Armor... had it... don't use it.
het zit nog in mijn stash, maar ik gebruik het gewoon niet meer, mijn "gewone" armor (Secret Service Armor) is voldoende voor mij.
Bespaart me ook weer in Fusion Cores zoeken.

Indien je écht Fusion Cores wil: Poseidon Power plant claimen en een generator op de fusion core generator zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nightraven79 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:02:
[...]

het zit nog in mijn stash, maar ik gebruik het gewoon niet meer, mijn "gewone" armor (Secret Service Armor) is voldoende voor mij.

Indien je écht Fusion Cores wil: Poseidon Power plant claimen en een generator op de fusion core generator zetten.
goed punt maar rond de lvl 50 wil je toch ook gaan denken over een serieuze build dus dan kan een power armor heavy gunner build nog best in combinatie met die recharge perk?

anyway i have tasted them all en ik vind nog steeds sneak commando en power armor heavy gunner build het lekkerst en fusion cores zijn op endgame geen probleem meer ik maak 4 stuks per keer met 120 power ipv 100 voor een paar stable fluxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
@copywizard ik ben bij die murmur geweest maar dat is mij teveel risico. Wel leuk om te gokken maar niet als je iets specifieks zoekt.
Vraag is nu: hoe herken ik een tse wapen?
Of is dit een domme vraag?

Die legendary perk ben ik nog niet aan toe. Maar zal het in mijn achterhoofd houden.

Power armor is toch vaak het beste?
Hoewel ik nu een chest heb verdiend van 40 terwijl de raider power chest vanaf level 30 ook zoiets is.

[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 22-02-2021 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
Harribo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:26:
@copywizard ik ben bij die murmur geweest maar dat is mij teveel risico. Wel leuk om te gokken maar niet als je iets specifieks zoekt.
het staat in de naam meestalAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HV6Uh7sgPYuDurENW4oEj4-fU-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJVWddF7iz4X1DMuCrw1rStc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok top! Ben net weer in Fallout 76 gedoken. Even lekker een paar dagen dit event grinden. Ik speel al een tijdje op de XSX en daar heb ik nog geen fasnacht gedaan met dit character. Dus even lekker wat maskers en andere dingen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
nightraven79 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:02:
[...]

Welke secret service armor heb je en wat kan je ermee? Ook daar vind ik alles een beetje een gok namelijk. Je ziet niet wat een wapen of armor kan en welke skills die heeft. Beetje zonde van mijn gold bars om te gokken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
mike0001 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:40:
[...]

Welke secret service armor heb je en wat kan je ermee? Ook daar vind ik alles een beetje een gok namelijk. Je ziet niet wat een wapen of armor kan en welke skills die heeft. Beetje zonde van mijn gold bars om te gokken
de plannen koop je maar 1 maal met Gold Bullion, het maken natuurlijk heb je per ledemaat 1 legendary Module nodg en moet je dus proberen tot je het juiste Legendary Effect hebt.

Secret Service Underarmour (Damage Restist 15-15-15) (STR 4 PER 2 END 4)
Cloaking Deep Pocketed Secret Service Left Leg (75% damage reduce by 15% while stnading still, +1 Strength, Being hit in melee generates Stealth for 30secs) (Damage Resist: 40-40-40)
Regenerating Deep Pocketed Secret Service Right Leg (75% damage reduce by 15% while stnading still, +15 poison res, regenerate while not in combat) (Damage Resist: 40-25-40-40)
Unyielding Deep Pocketed Secret Service Chest (+1 Agility, gain +3 to all stats (except END) when low health, Ammo Weight Reduced by 20% (Damage Resist: 90-60-60)
Unyielding Deep Pocketed Secret Service Left Arm (gain +3 to all stats (except END) when low health, +25 Rad Res, Food, Drink and Chem Weights reduced by 20%) (Damage Resist: 40-40-65)
Unyielding Deep Pocketed Secret Service Right Arm (+1 CH, gain +3 to all stats (except END) when low health, Receive 15% less Limb damage(Damage Resist: 40-40-40)

Ben bezig om de 2 benen ook in Unyielding te krijgen omdat een volledige gelijke set bonus modifiers geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer een negatief bericht hoor. Man oh man het spel is wel weer lekker bezig hoor pff. Ik keer weer na een poos terug, maar merk dat het Fasnacht event echt super buggy is en heb alweer 3x server disconnect gehad. Echt dit spel blijft maar problemen hebben man wat is dat toch. Ik speel de laatste tijd ook veel ESO, maar dat spel loopt echt vloeiend. Het blijft gewoon zo jammer dat dit spel maar niet stabiel is.

Ach ja na een avondje fasnacht toch alle maskers (behalve de rare) weer verzameld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:26:

Die legendary perk ben ik nog niet aan toe. Maar zal het in mijn achterhoofd houden.

Power armor is toch vaak het beste?
Hoewel ik nu een chest heb verdiend van 40 terwijl de raider power chest vanaf level 30 ook zoiets is.
zoals nightraven hieronder laat zien kan je het niet missen het zit in de naam en de speciale aanvallen zie je er onder staan two shot = shoots two projectiles en explosive = projectile explodes on impact of zo.

Verder kan niet ieder wapen tegenwoordig meer TSE worden bijvoorbeeld laser of plasma wapens kunnen dat niet MEER vroeger kon dat wel en dat noemen we dan "legacy" wapens die kan je via verschillende minder legale bronnen nog wel kopen.

wat betreft power armor die is altijd het beste maar komt tegen de prijs van het gebruik van fusion cores zelfs een volledige set secret service armor is lange na niet zo goed als een simpele power armor set
dit komt omdat iedere power armor set een soort hidden bonus heeft van 50% damage resistance dit zorgt ervoor dat ongeacht of jou power armor zegt 40 damage resistance te hebben hij dus eigenlijk 60 heeft. en dat geld voor een paar meer specs van power armor.

Voeg je dan ook nog een medic pump toe aan het torso gedeelte van je power armor door middel van een mod dan ben je haast onoverwinnelijk zolang je voldoende stimpaks hebt.

let wel dat officieel je geen legendary power armor kan krijgen in het spel en dat is dan weer het voordeel van normaal armor daar kan dat wel dus mocht je een sneak build willen doen waarbij je niet word gezien dan heb je echt goede legendary armor nodig om niet te worden gezien door de vijand.

Wat betreft murmur zou ik me geen zorgen maken het is niet alsof je iets anders met je script punten kan doen die zijn juist bedoeld om aan murmur uit te geven en met een beetje geluk krijg je daar een leuk wapentje van.
NukaWorldNL schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:38:
Toch weer een negatief bericht hoor. Man oh man het spel is wel weer lekker bezig hoor pff. Ik keer weer na een poos terug, maar merk dat het Fasnacht event echt super buggy is en heb alweer 3x server disconnect gehad. Echt dit spel blijft maar problemen hebben man wat is dat toch. Ik speel de laatste tijd ook veel ESO, maar dat spel loopt echt vloeiend. Het blijft gewoon zo jammer dat dit spel maar niet stabiel is.

Ach ja na een avondje fasnacht toch alle maskers (behalve de rare) weer verzameld.
vreemd ik hoor dit ook vaak op YouTube dat mensen hier last van hebben maar ik speel toch vaak uren achter elkaar en ben eigenlijk nog nooit echt gedisconnect?

[ Voor 15% gewijzigd door copywizard op 23-02-2021 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
mike0001 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:40:
[...]

het is een boel gokken in het spel gelukkig kan je als je een beetje dagelijks speelt makkelijk 200 gold bars per dag halen en als je lvl 50+ bent kan je ook 300 gold bars kopen wekelijks voor 6000 caps in de wayward inn.

je kan dus makkelijk 1000 boulion halen per week dus met een paar weken sparen heb jee en gehele set bij elkaar en dan zul je inderdaad en berg legendary modules moeten kopen met je verzamelde script.
en dan onderdelen maken ik heb zelf alleen al van de secret service chest er meer dan 80 gemaakt zonder 1 goede te krijgen dus daar loop ik nog met BoS combat armor.

[ Voor 46% gewijzigd door copywizard op 23-02-2021 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:38:

van buggy merk ik niet veel, maar speel ook niet vaak Fasnacht, ben weer bezig aan het farmen, die maskers interesseren me niet zo.
Wat wél positief is tegenwoordig is dat je na het event, ongeacht of je de legendary aanviel toch een Legendary item krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
@Harribo let er wel op dat je je script op tijd uitgeeft net als je caps er is voor alle dingen een max cap.

Script = 1000
Caps = 30000
Gold boulion = 5000

Als je daarna meer ervan krijgt verlies je het gewoon in het luchtledige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
copywizard schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:52:
@Harribo let er wel op dat je je script op tijd uitgeeft net als je caps er is voor alle dingen een max cap.

Script = 1000
Caps = 30000
Gold boulion = 5000

Als je daarna meer ervan krijgt verlies je het gewoon in het luchtledige.
Goed voor de Appalachia economie :)
Dank. Script zie ik nog wel de 1000 halen.

Gold kan je inleveren niet? Heb er veel van.
Bij de Crater las ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 23-02-2021 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Goed voor de Appalachia economie :)
Dank. Script zie ik nog wel de 1000 halen.

Gold kan je inleveren niet? Heb er veel van.
Bij de Crater las ik.
Gold kan je inleveren op drie plekken voor zover ik weet dat zijn

the crater (hier zul je reputation moeten grinden om de betere items te kunnen kopen)
Foundation (hier zul je reputation moeten grinden om de betere items te kunnen kopen)
vault 79 (hier kan je alles al direct kopen als je de game uit hebt gespeeld)

1000 script is in een weekje te doen als je regelmatig speelt en al je legendaries die je vind netjes bij murmur inlevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
copywizard schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:00:
[...]

Gold kan je inleveren op drie plekken voor zover ik weet dat zijn

the crater (hier zul je reputation moeten grinden om de betere items te kunnen kopen)
Foundation (hier zul je reputation moeten grinden om de betere items te kunnen kopen)
vault 79 (hier kan je alles al direct kopen als je de game uit hebt gespeeld)
Wat versta je onder reputatie grinden?
Sorry, ik weet nog niet alles van het spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 19:18:
[...]

Wat versta je onder reputatie grinden?
Sorry, ik weet nog niet alles van het spel
Geen probleem ik help graag.

Net zoals in vele mmorpg games heb je factions oftewel groepen in dit geval zijn dat de raiders in de crater en de good guys in foundation.

Je kan door daily Quest te doen voor beide factions Golden claim tickets verdienen die je kan inleveren bij de factions thuis basis (the crater of foundation dus) voor Golden boulion.

En voor het doen van die Quest krijg je niet alleen die tickets maar ook reputation bij die factions en om de beste spullen zoals bijvoorbeeld een Gauss minigun of Gauss shotgun plans te kunnen krijgen zul je bij beide factions het hoogste reputation niveau moeten behalen :)

Zie ook : https://fallout.fandom.co...0when%20interacted%20with.

Let wel dit is allemaal optioneel maar zonder die reputation kan je die coole item wel gedag zeggen gezien ze niet te ruilen of te verkopen zijn dus je zal ze dan nooit zelf in je bezit kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
copywizard schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 19:37:
[...]
Geen probleem ik help graag.
Dank! Spel is ook heel uitgebreid
Net zoals in vele mmorpg games heb je factions oftewel groepen in dit geval zijn dat de raiders in de crater en de good guys in foundation.

Je kan door daily Quest te doen voor beide factions Golden claim tickets verdienen die je kan inleveren bij de factions thuis basis (the crater of foundation dus) voor Golden boulion.
Golden claim tickets... Tot nu toe nergens gezien. Zal eens kijken. Die Quests krijg je zeker door er naar toe te gaan en te praten?
Let wel dit is allemaal optioneel maar zonder die reputation kan je die coole item wel gedag zeggen gezien ze niet te ruilen of te verkopen zijn dus je zal ze dan nooit zelf in je bezit kunnen krijgen.
Goede tip, dank!

Ik heb nu een shotgun van 130 met 8 kogels achter elkaar, dat wordt al beter. Beetje goed mikken en ik kan 2 a 3 tegenstanders tussen de reload neerhalen.

Mijn doel is nu eigenlijk om een zekere Jenny te helpen om verderop blood raiders uit hun schuilplaats te elimineren. Vlakbij Berkeley Station.
Het probleem zit hem niet in die eigenlijke quest tot nu toe maar als ik daar in de buurt kom, kreeg ik tot 2 keer toe extreem sterke legendarys.
Dus ik moet echt wat sterker worden, wil ik daar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Dank! Spel is ook heel uitgebreid

[...]

Golden claim tickets... Tot nu toe nergens gezien. Zal eens kijken. Die Quests krijg je zeker door er naar toe te gaan en te praten?

[...]

Goede tip, dank!

Ik heb nu een shotgun van 130 met 8 kogels achter elkaar, dat wordt al beter. Beetje goed mikken en ik kan 2 a 3 tegenstanders tussen de reload neerhalen.

Mijn doel is nu eigenlijk om een zekere Jenny te helpen om verderop blood raiders uit hun schuilplaats te elimineren. Vlakbij Berkeley Station.
Het probleem zit hem niet in die eigenlijke quest tot nu toe maar als ik daar in de buurt kom, kreeg ik tot 2 keer toe extreem sterke legendarys.
Dus ik moet echt wat sterker worden, wil ik daar komen.
sorry ik bedoel treasury notes (ipv golden claim tickets) deze krijg je door "main events" te doen dus niet de kleinere events en kun je terug vinden onder je MISC tab in je inventory.

Mocht je die quest willen doen en wat hulp nodig hebben laat het maar weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
copywizard schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:58:
[...]

sorry ik bedoel treasury notes (ipv golden claim tickets) deze krijg je door "main events" te doen dus niet de kleinere events en kun je terug vinden onder je MISC tab in je inventory.

Mocht je die quest willen doen en wat hulp nodig hebben laat het maar weten?
Dank je! Weer wat wijzer.
Ik zal binnenkort eens kijken of ik al wat verzameld heb.
Dank voor het aanbod, zal eens kijken

• Poesmij
Na lang zoeken bij player vendors eindelijk een level 50 fixer gevonden, voor een descent prijs. Geen goede rolls en 1 ster. Maargoed, gebruikte op level 80 nog steeds men level 30 fixer. Mocht iemand een goede hebben en weg willen doen op de pc:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Poesmij schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:26:
Na lang zoeken bij player vendors eindelijk een level 50 fixer gevonden, voor een descent prijs. Geen goede rolls en 1 ster. Maargoed, gebruikte op level 80 nog steeds men level 30 fixer. Mocht iemand een goede hebben en weg willen doen op de pc:)
help me vanavond even herinneren dan kijk ik even voor je

• mike0001
Harribo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Dank je! Weer wat wijzer.
Ik zal binnenkort eens kijken of ik al wat verzameld heb.
Dank voor het aanbod, zal eens kijken
Gaat best snel om die treasury notes te krijgen. als je opdrachten doet voor de foundation and crater krijg je er heel snel heel veel.
Ik ben er pas sinds kort achter dat ik die om kan ruilen voor gold bars en ben er per dag dan 20 kwijt voor 200 gold bars. Dat gaat dus erg langzaam want ik heb volgens mij >500 treasury notes haha.

Ik ben zo'n "ik doe maar wat" speler en lees me niet overal in. Dankzij dit forum ben ik erachter dat een rugzak een erg goede toevoeging is en ben gisteren dus maar eens begonnen met de boyschout opdracht haha (want die had ik nog niet voltooid en ben inmiddels level 220)

• copywizard
  • Niet online
mike0001 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:40:
[...]

Gaat best snel om die treasury notes te krijgen. als je opdrachten doet voor de foundation and crater krijg je er heel snel heel veel.
Ik ben er pas sinds kort achter dat ik die om kan ruilen voor gold bars en ben er per dag dan 20 kwijt voor 200 gold bars. Dat gaat dus erg langzaam want ik heb volgens mij >500 treasury notes haha.

Ik ben zo'n "ik doe maar wat" speler en lees me niet overal in. Dankzij dit forum ben ik erachter dat een rugzak een erg goede toevoeging is en ben gisteren dus maar eens begonnen met de boyschout opdracht haha (want die had ik nog niet voltooid en ben inmiddels level 220)
Je kan per week ook 300 gold bars kopen boven in de wayward waar je in het begin enkele Quest doet dit kost wel 6000 caps maar als je een beetje goede verkoop heb lopen met je vending machines is dat in een paar dagen wel weer terug te verdienen.

Als je bij the crater en foundation je reputation omhoog haalt met die daily quests die je doet voor die tickets dan kan je ook bij hen op een bepaald reputation lvl een backpack mod kopen voor gold boulion de een heeft een mod voor 90 % minder gewicht van good en drinks en de andere voor chems en stimpaks ook super handig.
Poesmij schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:26:
Heb net even snel gekeken helaas niks in mijn inventory behalve mijn eigen junkies explosive fixer.
Mocht ik er een vinden zal ik het je laten weten.

[ Voor 16% gewijzigd door copywizard op 25-02-2021 14:59 ]

• mike0001
copywizard schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:58:
[...]

Je kan per week ook 300 gold bars kopen boven in de wayward waar je in het begin enkele Quest doet dit kost wel 6000 caps maar als je een beetje goede verkoop heb lopen met je vending machines is dat in een paar dagen wel weer terug te verdienen.

Als je bij the crater en foundation je reputation omhoog haalt met die daily quests die je doet voor die tickets dan kan je ook bij hen op een bepaald reputation lvl een backpack mod kopen voor gold boulion de een heeft een mod voor 90 % minder gewicht van good en drinks en de andere voor chems en stimpaks ook super handig.

[...]

Heb net even snel gekeken helaas niks in mijn inventory behalve mijn eigen junkies explosive fixer.
ja zeker met daily operations krijg je bizar veel stimpacks. Dus dat is zeker handig.
Ik had al besloten om mijn rep binnen the crater en foundation eens p te krikken voor de leukere wapens en mods. Ook de backpack zal ik eens doen.
Nou Fasnacht is weer over. Toch nog even 75 maskers binnen gehaald whahaha _O- oOo _O- oOo _O-

• Poesmij
copywizard schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:58:
[...]

[...]

Bedankt voor het kijken iig! :)
Ik blijf andere stores ook even in de gaten houden, blijft een fijn wapen.
NukaWorldNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:34:
Nou Fasnacht is weer over. Toch nog even 75 maskers binnen gehaald whahaha _O- oOo _O- oOo _O-
Wilde heel graag het brahmin masker, maar helaas niet gekregen.

[ Voor 12% gewijzigd door Poesmij op 25-02-2021 19:26 ]

• Poesmij
Poesmij schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:25:
[...]

[...]
Wel 1500 acid erbij voor ammo maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Poesmij op 25-02-2021 19:27 ]

Poesmij schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:25:
[...]

[...]

Die heb ik helaas ook niet. Ik heb als enige rare die raven mask gehad en de rest gewoon de standaard maskers. Merk dat die best populair is want heb al zat berichten gehad van mensen die hem wilde kopen. Nee ik wil de enige die ik heb echt zelf bewaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:48:
[...]

Die heb ik helaas ook niet. Ik heb als enige rare die raven mask gehad en de rest gewoon de standaard maskers. Merk dat die best populair is want heb al zat berichten gehad van mensen die hem wilde kopen. Nee ik wil de enige die ik heb echt zelf bewaren :+
ik heb gewoon nooit gekeken naar de maskers, ze interesseerden me niet, dus steevast na het event liet ik mijn masker er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
NukaWorldNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:48:
[...]

Jaa die heb ik ook, die is ook nog wel leuk.
Welke zijn nu nog rare? Had inderdaad ook al verscheidene mensen die er een paar wilde hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
Poesmij schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Jaa die heb ik ook, die is ook nog wel leuk.
Welke zijn nu nog rare? Had inderdaad ook al verscheidene mensen die er een paar wilde hebben.
de lijst die ik terugvind:
Fasnacht Skull Mask (uncommon)
Fasnacht Goblin Mask (uncommon)
Fasnacht Giant Mask (common)
Fasnacht Jester Mask (uncommon)
Fasnacht Soldier Mask (common)
Fasnacht Owl Mask (common)
Fasnacht Witch Mask (common)
Fasnacht Tooth Man Mask (common)
Fasnacht Sun Mask (uncommon)
Fasnacht Winter Man Mask (rare)
Fasnacht Beret (uncommon)
Fasnacht Crazy Guy Mask (rare)
Fasnacht Deathclaw Mask (rare)
Fasnacht Father Winter helmet (rare)
Fasnacht Raven Mask (rare)
Fasnacht Demon Mask (rare)
Fasnacht Brahmin Mask (rare)
Fasnacht Jester Masker (common)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Weet iemand ook of besthesda nog met een manier komt om je perk builds te saven?

Ik zit nu om de zoveel tijd weer te schuiven met perks. Dan weer voor een max rank gunsmith, dan weer voor meer load etc etc
Knullig en niet leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:53:
Weet iemand ook of besthesda nog met een manier komt om je perk builds te saven?

Ik zit nu om de zoveel tijd weer te schuiven met perks. Dan weer voor een max rank gunsmith, dan weer voor meer load etc etc
Knullig en niet leuk
ze zijn er inderdaad mee bezig en voor zover ik begrepen heb zijn ze er al zover mee dat het al actief is op de PTS servers dus dat het dan wel met de volgende grote update of de daarop volgende grote update word gereleased dan kan je als ik het goed heb begrepen bepaalde perk "builds" saven en makkelijker switchen

YouTube: YouTube << Perk Loadouts

[ Voor 7% gewijzigd door copywizard op 05-03-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
copywizard schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:34:
[...]

ze zijn er inderdaad mee bezig en voor zover ik begrepen heb zijn ze er al zover mee dat het al actief is op de PTS servers dus dat het dan wel met de volgende grote update of de daarop volgende grote update word gereleased dan kan je als ik het goed heb begrepen bepaalde perk "builds" saven en makkelijker switchen

YouTube: YouTube << Perk Loadouts
Ok. Dank. Eigenlijk wel noodzakelijk vind ik.

Tot die tijd schijnt er een perk loadout mod te zijn, zal die eens proberen

Edit : de mod werkt prima. Ff wennen maar daarna ok

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 06-03-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Vandaag voor het eerst eens een daily ops geprobeerd.
Spawnen de vijanden altijd gewoon eindeloos door?
Dus is het net als destiny gewoon rennen en alles vermijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-07 17:31
In principe moet je de missie blijven volgen de vijanden spawnen in waves maar je moet telkens wachten naast een box. Ligt er een beetje aan welke vijanden je hebt maar ik join altijd een team en wacht tot ze ermee beginnen je krijgt ook een bonus item als je het onder de 8 (of 6?) minuten doet. Het is ook een makkelijke manier om kogels te farmen

Steam: Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Evert134 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:14:
In principe moet je de missie blijven volgen de vijanden spawnen in waves maar je moet telkens wachten naast een box. Ligt er een beetje aan welke vijanden je hebt maar ik join altijd een team en wacht tot ze ermee beginnen je krijgt ook een bonus item als je het onder de 8 (of 6?) minuten doet. Het is ook een makkelijke manier om kogels te farmen
Aah, kwam al niet door de eerste ruimte omdat de vijanden maar voor me bleven spawnen en mijn sneak built helemaal nutteloos is :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-07 17:31
Poesmij schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:51:
[...]

Aah, kwam al niet door de eerste ruimte omdat de vijanden maar voor me bleven spawnen en mijn sneak built helemaal nutteloos is :+.
Nee klopt bethesda heeft alle vijanden enchanced perception gegeven zodat je geen sneak build kan gebruiken

Steam: Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evert134 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:14:
Dat is ook deels de reden waarom ik daily ops doe. Gewoon zo min mogelijk schieten en de andere spelers het laten doen die toch al overpowered zijn :$ En hoppa binnen 8 minuten gecleared en makkelijk wat xp en ammo en andere zooi krijgen.
Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1