Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-08 13:47
anandus schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
Zitten er eigenlijk al NPC's in het spel?
(Sorry, heb het spel een tijdje niet gespeeld)
Al een jaar.... maar soit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende week weer Fasnacht :+ Heb dat altijd al een leuk event gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:47:
Volgende week weer Fasnacht :+ Heb dat altijd al een leuk event gevonden.
Vanaf wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf de 29e. Duurt tot 2 November.

Zo tering vanavond 2x keer die scorched earth gedaan en wtf hoeveel enemies spawnen er wel niet. Normaal spawnen er ook best wat enemies, maar deze keer was het echt teveel. Volgens mij weer een nieuwe bug want dit is niet normaal. Er kwamen gewoon 30 enemies tegelijkertijd en waarvan vele legendaries en dat herhaalde gewoon een paar keer tot de queen dood is. Relax om veel xp te vergaren, maar dit klopt volgens mij niet echt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night Lord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik ben net op PC begonnen met mijn eerste character.

Wat is het advies :
Eerst de origineele quest lijn doen (de Overseer quest lijn)
Of de originele quest lijn en de wastelander quests gewoon door elkaar te doen?

Ik ben namelijk lvl 3 en weet niet zeker of de wastelander quest lijn te doen is op een low level character.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Night Lord schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 03:08:

Wat is het advies :

Ik ben namelijk lvl 3 en weet niet zeker of de wastelander quest lijn te doen is op een low level character.
net gepost door angry turtle misschien heb je hier iets aan?

YouTube: OP Beginners GUIDE, Character Build TIPS, Best Weapons & Armor + Ven...

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:02

Wat is het advies :

Het is inderdaad beter om eerst de Overseer line te doen, ben ook net begonnen. Er zitten redelijk veel skill checks in de Wastelanders quests. Je kunt het wel proberen maar heb het gevoel dat het handiger is om eerst in ieder geval een deel van de Overseer line te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet sowieso level 20 zijn om een bepaalde missie te kunnen doen. Dus ook al begin je meteen met Wastelanders dan moet je alsnog andere dingen doen om te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79

Wat is het advies :

best, al zeker tot level 20, de overseerquestlijn doen daarna maakt het niet veel uit.

voor de rest: wat is in je ingame id, dan kunnen andere tweakers je toevoegen en eventueel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:11
Ik benn v an playstation overgestapt naar pc en ga dus een nieuw karakter tegemoet. Heb alle hoofdlijnen al gespeeld dus weet wat me te wachten staat. Maar wat een verbetering zeg op pc ik heb er zin in! Nu eindelijk met me maat online spelen. Voeg me gerust toe ign is endechaos. Kan alle hulp gebruiken aangezien ik low level bent momenteel.
Ik weet momenteel niet of ik trouwens wel blij bent met one wasteland for al update, in het begin merk ik dat de uitdaging wat minder is in andere gebieden dan 'the forest'

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yep op de pc speelt het zoveel keer beter. Eindelijk gewoon volop op 60 fps spelen en niet steeds dat haperen tijdens grotere gevechten of sowieso eigenlijk een te lage fps.

Ik heet trouwens ook anders. Je kan me toevoegen met de naam AdVictoriamN7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night Lord
nightraven79 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

best, al zeker tot level 20, de overseerquestlijn doen daarna maakt het niet veel uit.

voor de rest: wat is in je ingame id, dan kunnen andere tweakers je toevoegen en eventueel helpen
Bedankt voor de hints en tips iedereen.
Mijn user ID is volgens het social menu een random string letters en cijfers.
Dit is waarschijnlijk omdat ik speel via steam en geen bethesda account heb.
In steam ben in Erik Erikson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Night Lord schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:24:
[...]

Bedankt voor de hints en tips iedereen.
Mijn user ID is volgens het social menu een random string letters en cijfers.
Dit is waarschijnlijk omdat ik speel via steam en geen bethesda account heb.
In steam ben in Erik Erikson.
Ik heb het spel ook op Steam en heb toch echt een Bethesda Account nodig op het spel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night Lord
NukaWorldNL schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:12:
[...]

Ik heb het spel ook op Steam en heb toch echt een Bethesda Account nodig op het spel te kunnen spelen.
Ik heb geen Bethesda account gemaakt.
Dus ik denk dat er automatisch een account gegenereerd is bij de eerste opstart.
Zal zoeken hoe ik daar een normaal account van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Night Lord schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:16:
[...]

Ik heb geen Bethesda account gemaakt.
Dus ik denk dat er automatisch een account gegenereerd is bij de eerste opstart.
Zal zoeken hoe ik daar een normaal account van kan maken.
Ik kon niet spelen via steam zonder in te loggen in Bethesda. Koste mij nogal moeite omdat ik destijds een verkeerd getypte inloggegevens had ingetoetst. Lijkt me sterk dat je, via welke launcher dan ook niet ben ingelogd in Bethesda zijn servers, al ben ik een leek.

En bij Bethesda moet je dat toch verifiëren via email dacht ik. :)
Verbeter me als ik het fout heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Night Lord
endechaos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 00:47:
[...]

Ik kon niet spelen via steam zonder in te loggen in Bethesda. Koste mij nogal moeite omdat ik destijds een verkeerd getypte inloggegevens had ingetoetst. Lijkt me sterk dat je, via welke launcher dan ook niet ben ingelogd in Bethesda zijn servers, al ben ik een leek.

En bij Bethesda moet je dat toch verifiëren via email dacht ik. :)
Verbeter me als ik het fout heb!
Ik zeg ook niet dat er geen Bethesda account aangemaakt is.
Bij het starten van het spel net na de "press any button to start" prompt zie je signing in.
Ik heb alleen geen idee welk account er inlogt.

Ik heb een Bethesda account aangemaakt met het zelfde email als mn steam account dit is echter niet het goede email addres (geen Fallout 76).

Maar ik heb via google de volgende threads gevonden van mensen met hetzelfde probleem.

Op Reddit
https://www.reddit.com/r/...e_is_numbers_and_letters/
https://www.reddit.com/r/...ask_my_bethesda_username/
https://www.reddit.com/r/...ndom_numbers_and_letters/

En op Steam :
https://steamcommunity.co...ns/0/4086396624008855999/
https://steamcommunity.co...ns/0/2993165479000274598/ Deze oplossing werkte dus niet voor mij

Edit 1 :
Ik heb gelukkig contact gehad met Bethesda support.
Ik hoop binnenkort een normale user ID te hebben.

En Edit 2 :
En het is gelukt.
Mijn Ingame ID is Erik+Erikson

[ Voor 5% gewijzigd door Night Lord op 29-10-2020 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Night Lord schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:18:
[...]:
En het is gelukt.
Mijn Ingame ID is Erik+Erikson
Ik voeg je zodra ik kan toe, maar kan een paar dagen duren, zitten met een sterfgeval in de naaste familie (geen COVID) zal dus heel weinig online zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo de komende dagen even dat Fasnacht event grinden. Ben een tijdje geleden helemaal opnieuw begonnen en moet dus alles weer zien te krijgen. Vind ik niet erg want heb dat event altijd al leuk gevonden.
nightraven79 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:12:
[...]

Ik voeg je zodra ik kan toe, maar kan een paar dagen duren, zitten met een sterfgeval in de naaste familie (geen COVID) zal dus heel weinig online zijn
Sterkte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night Lord
nightraven79 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:12:
[...]

Sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man heerlijk hoor 2 double xp events kort achter elkaar. Ben nu met mijn pc character ook level 52 geworden. Moet ook zeggen als je een stealth character speelt en dan met bijvoorbeeld The Fixer speelt dan vliegt de xp ook om je oren hoor. Heerlijk die bonussen steeds.

Maar damn gisteren gewoon iemand tegen gekomen die level 1912 was. WTF hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF loopt telkens een level 9 speler heel langzaam door mijn camp en koopt alles, terwijl je echt niet zoveel caps kan hebben. Volgens mij een bot ofzo weet het anders ook niet. Had iets van 8000 caps en nu bijna 18000. Lekker hoor maar voelt een beetje vreemd aan.

Edit: Cheater dus. Kom net 2 stashes tegen met honderden plans erin.

[ Voor 30% gewijzigd door NukaWorldNL op 01-11-2020 18:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dankzij dit double xp weekend even snel een char van lvl 15 naar lvl 68 gegooid gewoon 35 lvls op een kunnen doen! voornamelijk dankzij mensen die tijdens events lucnhboxen openen ik heb nu dus ook een "angry turtle" stealth build met een leuke mutants gauss rifle en doe headshots van 1400+ op mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
copywizard schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:40:
dankzij dit double xp weekend even snel een char van lvl 15 naar lvl 68 gegooid gewoon 35 lvls op een kunnen doen! voornamelijk dankzij mensen die tijdens events lucnhboxen openen ik heb nu dus ook een "angry turtle" stealth build met een leuke mutants gauss rifle en doe headshots van 1400+ op mobs
Hier ook volgens mij tussen de level 15 a 20 begonnen en ben dankzij dit event ook level 70 geworden. Heerlijk hoor van mij het vaker die double XP events.

Eigenlijk is het een combo. Double XP, in een groep zitten waar je 100% XP krijgt, eten waarmee je extra XP krijgt, lunchboxes idd en een stealth character waarmee je ook weer XP bonussen krijgt. Ja dan schiet het wel op haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn god wat zijn de servers weer bagger zeg de laatste dagen. Heel vaak crashes of server reageert niet bij simpele handelingen.

• copywizard
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:41:
Mijn god wat zijn de servers weer bagger zeg de laatste dagen. Heel vaak crashes of server reageert niet bij simpele handelingen.
ligt dat aan de servers? dat zou mooi zijn ben al dagen bezig met het tweaken van mijn settings omdat het lijkt alsof mijn muis soms heen en weer schiet en ik soms aan het rennen ben en dan ineens 10 meter terug spring.

• copywizard
  • Niet online
damn wat is de game de laatste dagen weer laggy zeg dinsdag gewoon een heel lvl aan xp gemist bij een event waar de ghouls maar niet dood wilde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
ok, dus gisteren is, per vergissing (Bethesda heeft het daarna een Thanksgiving cadeau genoemd), Steel Dawn en Shelters gelanceerd (update pc: ong 8GB).
op zich niet slecht...
Alleen: ik moet mijn Sophos Endpoint Security afzetten, want hij aanziet het opstarten van Fallout 76 een Kernel32Trap exploit.
heb al geprobeerd om de Bethesdafolder en de programma's in exceptions te zetten, maar nope, Sophos blijft het opstarten als exploit te zien (ook al zegt hij na scan 'all ok') en game start dus niet op zonder dat ik Sophos af zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:03
Toen FA76 uit kwam heb ik het spel meteen aangeschaf en ook veel gespeeld. Op een bepaald moment mee gestopt omdat er gewoon teveel bugs in het spel zaten waar ik last van had als ook dat er diverse quests waren waar ik met anderen MOEST samenwerken. Daar had ik eigenljikj geen zin in .

Nu weer een tijdje Fallout 4 aan het spelen en toch begint het weer te kriebelen om FA:76 te spelen. Nu is de vraag.. is het het nog waard? Als ik zo lees dat de servers laggy zijn etc? Of is het beter om FA:76 links te laten liggen?

En hoe zit het met spelen in een VM? Ik speel zelf games via Shadow.tech en ik hoor van sommigen dat er games zijn waarbij je dat niet mag/kunt. Is dat bij FA:76 het geval?

[ Voor 51% gewijzigd door Webgnome op 25-11-2020 12:42 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
[b]Webgnome in "[Multi] Fallout 76"

Nu weer een tijdje Fallout 4 aan het spelen en toch begint het weer te kriebelen om FA:76 te spelen. Nu is de vraag.. is het het nog waard? Als ik zo lees dat de servers laggy zijn etc? Of is het beter om FA:76 links te laten liggen?
Ik ga eerlijk zijn: ik heb de afgelopen maand niet veel gespeeld door omstandigheden, maar de keren dat ik wél speelde heb ik weinig problemen ondervonden met lagging...
Wat me verbaasde, juist omdat ik ook van andere streamers hoorde dat er veel lag zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:56:
Toen FA76 uit kwam heb ik het spel meteen aangeschaf en ook veel gespeeld. Op een bepaald moment mee gestopt omdat er gewoon teveel bugs in het spel zaten waar ik last van had als ook dat er diverse quests waren waar ik met anderen MOEST samenwerken. Daar had ik eigenljikj geen zin in .

En hoe zit het met spelen in een VM? Ik speel zelf games via Shadow.tech en ik hoor van sommigen dat er games zijn waarbij je dat niet mag/kunt. Is dat bij FA:76 het geval?
Een boel is met de zojuist uitgekomen patch verholpen weinig tot geen server lagg meer ook is de grootste VATS bug gepatched wat betreft spelen in een VM geen idee daar heb ik geen ervaring mee maar als je het spel al in je bezit hebt raad ik zeker aan hem nog en poging te geven bijna alle content op de raids na kan je solo doen al is een nuke launchen in je eentje wel pittig maar is te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow echt heerlijk dat je nu in principe niet meer naar je eten en drinken hoeft te kijken. Als die 2 balken helemaal leeg zijn gebeurt er niks meer. Normaal ging er altijd AP en HP beetje bij beetje af tot je bijna niks meer over had en ging je ook bijna dood. Ja kan het nog steeds aan blijven vullen zodat je extra buffs krijgt, maar dan boeit me niets. Ik denk dat ik voorlopig gewoon zo blijf spelen. Nu kan je gewoon relax doorspelen of even wat anders doen IRL zonder bang te zijn dat je bijna dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesus man die kutservers kunnen ook niks handelen he. Ik wil gewoon zoiets simpels doen als een deur openen of een vendor in en na een paar teveel klikken crasht de server al. Dat is me nu teveel gebeurt. Man soms lijkt het echt alsof deze game door amateurs is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:24:
Jesus man die kutservers kunnen ook niks handelen he. Ik wil gewoon zoiets simpels doen als een deur openen of een vendor in en na een paar teveel klikken crasht de server al. Dat is me nu teveel gebeurt. Man soms lijkt het echt alsof deze game door amateurs is gemaakt.
bij mij vandaag de eerste keer problemen gehad...
ik was in Grafton om in de school rubber te farmen, was het dat event met Grafton monster...
alleen verscheen het niet... het monster was wel bezig aan te vallen... maar je zag het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was mijn Steam character helemaal vergeten :+ . Ik was al een tijd helemaal gewend aan Gamepass en speelde daar de Fallout 76 versie op. Vanavond toch maar weer eens verder gegaan met mijn Steam character. Daar heb ik ook de meeste vrienden (oa: @endechaos weet niet of je me überhaupt nog herkend had net tijdens het spelen in Whitesprings).

Maar ik ga morgen denk ik wel helemaal opnieuw beginnen en laat die Gamepass versier verder voor wat het is, want het is alweer zolang geleden dat ik met dit character gespeeld heb en weet mijn god niet meer wat ik allemaal wel en niet heb en waar ik wel niet ben geweest. Daarbij wil ik mijn camp ook helemaal anders hebben op een andere plek. Binnenkort toch weer een double xp weekend dus weer ff goed levellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
NukaWorldNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:04:
Was mijn Steam character helemaal vergeten :+ . Ik was al een tijd helemaal gewend aan Gamepass en speelde daar de Fallout 76 versie op. Vanavond toch maar weer eens verder gegaan met mijn Steam character. Daar heb ik ook de meeste vrienden (oa: @endechaos weet niet of je me überhaupt nog herkend had net tijdens het spelen in Whitesprings).

Maar ik ga morgen denk ik wel helemaal opnieuw beginnen en laat die Gamepass versier verder voor wat het is, want het is alweer zolang geleden dat ik met dit character gespeeld heb en weet mijn god niet meer wat ik allemaal wel en niet heb en waar ik wel niet ben geweest. Daarbij wil ik mijn camp ook helemaal anders hebben op een andere plek. Binnenkort toch weer een double xp weekend dus weer ff goed levellen.
Ja ik zag je en herkende je naam! Vond het genoeg voor vanavond ;). Als je opnieuw begint zal ik plans junk etc voor je klaar hebben liggen. Ik zie je in Appalachia!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
endechaos schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:08:
[...]

Ja ik zag je en herkende je naam! Vond het genoeg voor vanavond ;). Als je opnieuw begint zal ik plans junk etc voor je klaar hebben liggen. Ik zie je in Appalachia!
Ja ik had al een deel van de avond gespeeld, maar zag pas later dat je ook online was. Dacht eventjes joinen en kijken of je me herkende :+

Oh das heel aardig van je. Mocht ik echt besluiten om opnieuw te beginnen dan join ik je weer. Ik join je sowieso wel weer een keer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag was volgens mij de eerste keer dat meerdere mensen uit mijn lijst in 1 server waren, maar ja was van korte duur omdat ik uit de server werd getrapt pff. Maar ik heb het nog steeds niet kunnen doen (het opnieuw beginnen), omdat ik toch best wel geleveld ben met dit character en toch wel veel dingen heb verzameld. Maar ik merk wel dat ik totaal niet meer serieus speel met dit character. Heb nou al zoveel locaties ontdekt bijvoorbeeld dat ik geeneens meer weet of ik die locatie al goed doorzocht heb. Ik doe altijd 1 goede rustige ronde om alles goed te bekijken en te looten etc. De laatste tijd join ik eigenlijk mensen en help ik hun gewoon met spelen.

Moet trouwens zeggen dat die shelters er wel tof uit zien. Ik heb er nog niks mee gedaan, maar als ik zie wat sommige mensen gemaakt hebben. Sommige hebben echt een hele vault gemaakt en wat een ruimte kan je nu gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
NukaWorldNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:27:
Vandaag was volgens mij de eerste keer dat meerdere mensen uit mijn lijst in 1 server waren, maar ja was van korte duur omdat ik uit de server werd getrapt pff. Maar ik heb het nog steeds niet kunnen doen (het opnieuw beginnen), omdat ik toch best wel geleveld ben met dit character en toch wel veel dingen heb verzameld. Maar ik merk wel dat ik totaal niet meer serieus speel met dit character. Heb nou al zoveel locaties ontdekt bijvoorbeeld dat ik geeneens meer weet of ik die locatie al goed doorzocht heb. Ik doe altijd 1 goede rustige ronde om alles goed te bekijken en te looten etc. De laatste tijd join ik eigenlijk mensen en help ik hun gewoon met spelen.

Moet trouwens zeggen dat die shelters er wel tof uit zien. Ik heb er nog niks mee gedaan, maar als ik zie wat sommige mensen gemaakt hebben. Sommige hebben echt een hele vault gemaakt en wat een ruimte kan je nu gebruiken.
Opnieuw beginnen vond ik juist kut. Weer alles opnieuw doen enz. Ik vind 't leuk om andere te helpen en te bouwen. Al heb k nog lang niet genoeg plans als ik op de ps4 had.
Vanavond ben ik er weer en wat beter, aangezien zojuist mijn nieuwe controller is binnengekomen. Speel nu met eerste generatie ps4 controller en stap over op de nieuwste Xbox controller. Dan komen de tekens ingame ook weer overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

Hier sinds vandaag ook weer aan het spelen op de ps4. Toch weer eventjes wennen allemaal

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-09 12:43
Ik hoop dat ze het systeem van de puntenverdeling in de special aanpassen. Het is mooi dat ze alles nerfen en aanpassen maar ik heb geen punten om elke keer mijn build om te gooien naar iets wat werkt.

Bij payday 2 kon je op den duur ook gewoon je build aanpassen dat zou hier ook moeten
Je hebt al snel tegen de 100 punten nodig als je alles opnieuw verdeeld en de perk kaarten moet kopen.

Steam: Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog flink wat rondgerent in de wereld van Apalachia.

Uiteindelijk van level 7 naar 9 gegaan. Merk toch dat ik steeds tegen het punt aan loop dat ik te weinig bullets bij me heb. Heb nu opgezocht in Google dat ik voor Leads naar een workshop moet aan een meer. Daar maar eens een kijkje gaan nemen of ik daar wat kan gaan halen.

Verder zag ik dat er nu double xp weekend is. Wat kan ik dan het beste doen om een beetje snel te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 15-09 19:10
Oxigeon schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:39:

Uiteindelijk van level 7 naar 9 gegaan. Merk toch dat ik steeds tegen het punt aan loop dat ik te weinig bullets bij me heb. Heb nu opgezocht in Google dat ik voor Leads naar een workshop moet aan een meer. Daar maar eens een kijkje gaan nemen of ik daar wat kan gaan halen.

Verder zag ik dat er nu double xp weekend is. Wat kan ik dan het beste doen om een beetje snel te levelen.
Voor lead kan je beter blikjes verzamelen. Bij het gesticht (kan even niet op de naam komen nu, maar rechtsboven fault 76) zitten veel traps met blikjes. Als ik me niet vergis een stuk of 9 traps a 5 blikjes. Dat schiet lekker op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Oxigeon schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:39:

wanneer ik online ben kan je altijd even joinen op de wereld waar ik zit, mijn camp is aan de meest noordelijke leadmine
Andere tips:
Motel vlakbij Flatwoods heeft verschillende gewichten voor gewichtheffen, idem voor Charleston brandweer.
Blikjes die omhooghangen als "alarm' bevatten lood (alle tinnen blikken) net zoals blauwe verfpotten.
Ook de gymzalen van de 3 silo's (ik ga vaak de silo binnen om te farmen en dan terug naar buiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

nightraven79 schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:32:
[...]

wanneer ik online ben kan je altijd even joinen op de wereld waar ik zit, mijn camp is aan de meest noordelijke leadmine
Andere tips:
Motel vlakbij Flatwoods heeft verschillende gewichten voor gewichtheffen, idem voor Charleston brandweer.
Blikjes die omhooghangen als "alarm' bevatten lood (alle tinnen blikken) net zoals blauwe verfpotten.
Ook de gymzalen van de 3 silo's (ik ga vaak de silo binnen om te farmen en dan terug naar buiten).
Probleem is dat ik geen ammo heb om een drukke area in te gaan. Moet dan rustig sneaken en pakken wat ik pakken kan en terug naar mijn camp

Edit: server joinen kan niet. Ik speel op ps5. Jij pc toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 13-12-2020 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Vanavond de game eens gespeeld op een X serie X ipv op mijn PC en ik moet bekennen dat ik aangenaam verrast ben. Speelt erg lekker en ziet er waanzinnig uit.

Misschien toch maar even switchen :)
Zijn er meer mensen die op XSX spelen ? Evt met 1ST ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:36:
Vanavond de game eens gespeeld op een X serie X ipv op mijn PC en ik moet bekennen dat ik aangenaam verrast ben. Speelt erg lekker en ziet er waanzinnig uit.

Misschien toch maar even switchen :)
Zijn er meer mensen die op XSX spelen ? Evt met 1ST ?
Ik zit in hetzelfde schuitje. Beetje een dilemma eigenlijk haha. Ik had eigenlijk besloten om gewoon met mijn Steam character door te gaan en die Gamepass voor pc versie te laten gaan. Maar ik heb ook sinds gisteren een XSX en kan nu al zeggen dat ik voorlopig daar de meeste tijd mee zal spenderen. Dus wellicht ga ik alsnog voor een nieuwe character maar dan op de XSX.

Edit: Was ook deels de reden waarom ik een XSX heb gehaald, omdat Bethesda nu bij Microsoft zit.

[ Voor 6% gewijzigd door NukaWorldNL op 13-12-2020 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56
Moet inderdaad zeggen dat het op de XSX inderdaad allemaal lekker loopt, misschien moet ik toch ook eens echt gaan beginnen met deze game. En een mooi moment om op te pakken, zo aan het begin van season 3, alhoewel ik nu wel erg veel games naast elkaar wil gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nol_NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:13:
Moet inderdaad zeggen dat het op de XSX inderdaad allemaal lekker loopt, misschien moet ik toch ook eens echt gaan beginnen met deze game. En een mooi moment om op te pakken, zo aan het begin van season 3, alhoewel ik nu wel erg veel games naast elkaar wil gaan spelen :)
Denk dat ik dinsdag toch weer ga beginnen, maar dan op de XSX via Gamepass. En idd dan begint ook season 3 dus een mooi moment om te beginnen. Speelde toch al niet meer serieus met mijn Steam character en weet ook echt niet meer wat ik allemaal wel en niet heb gedaan/gezocht ook wat betreft locaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Leuk om te lezen dat meerdere mensen positieve ervaringen hebben met de XSX.
Ik ga persoonlijk ook switchen naar de console.
Het bevalt gewoon heel erg goed en het ziet er ook nog eens mooi uit :)

Plus ik heb gewoon weer zin om lekker helemaal opnieuw te beginnen, na mijn lange break.
Ben alles al bijna vergeten hehe :)

*edit*
Moet alleen even gaan kijken hoe die shelter werkt. Die was er nog niet toen ik speelde.
Kreeg nu al bij lvl 3 een quest of zo

[ Voor 17% gewijzigd door Iusedto op 14-12-2020 11:12 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
Even een attentie... Game is nu ook in de aanbieding bij Bol.com.

Voor 8,50 heb je volgens mij prima waar voor je centjes d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 14-12-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel nu ook alweer een paar dagen. Ben level 10 en een vriend 35. Wat kan ik dan nu al zoal met hem doen? Kan ik samen met hem de missies in? Of moet ik die dan zelf ook nog eens een keer doen?

Of is her beter events te doen? Ik heb echt geen flauw idee. Qat als we samen spelen. Krijg ik dan enemies van level 35 tegen me? Die kan ik nog niet aan namelijk

Edit:
Kun je plans die je already owned en dus geleerd hebt gewoon verkopen? Of ben je dan al het geleerde kwijt?

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 14-12-2020 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 18:40
Oxigeon schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:45:
Ik speel nu ook alweer een paar dagen. Ben level 10 en een vriend 35. Wat kan ik dan nu al zoal met hem doen? Kan ik samen met hem de missies in? Of moet ik die dan zelf ook nog eens een keer doen?

Of is her beter events te doen? Ik heb echt geen flauw idee. Qat als we samen spelen. Krijg ik dan enemies van level 35 tegen me? Die kan ik nog niet aan namelijk

Edit:
Kun je plans die je already owned en dus geleerd hebt gewoon verkopen? Of ben je dan al het geleerde kwijt?
Known plans heb je geleerd en kun je verkopen zonder iets kwijt te raken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Iusedto
Zo tweede avond, na mijn switch naar console, erop zitten.
Bizar hoe verslavend deze game is geworden zeg. Fantastisch :)

Als ik inlog in WoW( guilty pleasure voor 16 jaar) dan ben ik na 5 tot 10 minuten er al klaar mee, maar in FO76 moet ik echt op de tijd letten anders wordt het nachtwerk hehe.
Er is altijd iets te doen....

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanavond weer eens beginnen op de XSX. Mooi moment want dan begint ook season 3.

Ja Fallout 76 is misschien niet zo goed als de oudere Fallout games, maar hij blijft idd net zo verslavend leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iusedto schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:00:
Zo tweede avond, na mijn switch naar console, erop zitten.
Bizar hoe verslavend deze game is geworden zeg. Fantastisch :)

Als ik inlog in WoW( guilty pleasure voor 16 jaar) dan ben ik na 5 tot 10 minuten er al klaar mee, maar in FO76 moet ik echt op de tijd letten anders wordt het nachtwerk hehe.
Er is altijd iets te doen....
Ik begon me na 300 uur en level 550 pas een beetje te vervelen, main story uit, side missies uit, Secret Service armor en alles wel gedaan. Gelukkig vanavond Season 3, leuke rewards fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik moet hier nog wel even teruglezen welke perks ik in het begin het best kan gebruiken, soms een beetje last van keuzestress :)

En in het begin is er toch nog geen PvP mogelijk ? Tot nu toe alleen mensen tegengekomen die begonnen te zwaaien en daarna weer verder liepen, vandaar mijn vraag. Level 5 inmiddels, maar nog een hoop uit te zoeken. Het banjeren en ontdekken van de wereld is wel een feestje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
NukaWorldNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:58:
Vanavond weer eens beginnen op de XSX. Mooi moment want dan begint ook season 3.

Ja Fallout 76 is misschien niet zo goed als de oudere Fallout games, maar hij blijft idd net zo verslavend leuk.
Voor mij zijn Fallout 2 en 3 de allerbeste games ooit in de serie maar FO76 heeft iets anders wat me enorm aanspreekt.
Geen idee wat precies het is, maar bijvoorbeeld het "verdwalen" op weg naar een quest of locatie is voor mij echt een "probleem" :)
Soms log ik in, wil een quest gaan doen maar 2 uur later ben ik er nog steeds niet omdat ik continue andere locaties vind hehe

Season 3 was mij niet bekend, eerlijk gezegd
Ga zo maar even inlezen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Best wel laat geworden vandaag :) Kwam tijdens een quest iemand tegen, die gast was al level 231.
Allemaal notes en plans en weet ik veel wat van gekregen.... Nu kan ik opeens diverse waterzuivering installaties maken. Sterke guns en armor. Morgen even kijken wat het nou precies allemaal is. Hij bleef cadeautjes geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Nol_NL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 02:38:
Best wel laat geworden vandaag :) Kwam tijdens een quest iemand tegen, die gast was al level 231.
Allemaal notes en plans en weet ik veel wat van gekregen.... Nu kan ik opeens diverse waterzuivering installaties maken. Sterke guns en armor. Morgen even kijken wat het nou precies allemaal is. Hij bleef cadeautjes geven.
*kijkt naar de tijd*
02.38
Beetje laat, lijkt me een understatement :)

Klopt het dat nu de hele map scaled naar je level of zijn er nog steeds gebieden waar je met een laag level niet naar toe kan ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Iusedto schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:09:
[...]

*kijkt naar de tijd*
02.38
Beetje laat, lijkt me een understatement :)

Klopt het dat nu de hele map scaled naar je level of zijn er nog steeds gebieden waar je met een laag level niet naar toe kan ?
grootste deel van de map wel, sommige Events echter niet (je zal bijv. nooit een Scorched Beast Queen van level 20 zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Als je nu de bas game koopt zit de wastlanders er dan automatisch bij?

Is het nog te doen om als nieuwe speler te beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Bieren89 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:37:

als het goed is wel volgens mij zijn de optie pakketen alleen bouwspul en skins.

opnieuw beginnen kan altijd het is geen PvP georiënteerd spel dus je hebt verder weinig te maken met andere spelers op het traden en sommige events na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bieren89 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:37:

Ja en ja :)
Ben zelf 3 dagen geleden begonnen (XSX)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Evert134 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:45:
[...]

als het goed is wel volgens mij zijn de optie pakketen alleen bouwspul en skins.

opnieuw beginnen kan altijd het is geen PvP georiënteerd spel dus je hebt verder weinig te maken met andere spelers op het traden en sommige events na.
Zijn er nog genoeg random spelers voor de events ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Bieren89 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:01:
[...]

Zijn er nog genoeg random spelers voor de events ?
Jazeker. I game een team joinen helpt hier ook altijd wel bij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
Wat een game joh (y) Volgens mij is het bij Fallout76 wel een voordeel als je wat later ingestapt bent. Zitten echt leuke quests tussen. Voor mijn gevoel is er super veel te doen en ik heb echt pas een heel klein deel van de map gezien. Tijdens het exploren rol ik ook van het één in het andere avontuur. Level 10 alweer ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Nol_NL op 20-12-2020 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NukaWorldNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:58:

Lol helemaal vergeten tot nu toe. Speel de laatste dagen weer veel Rocket League en Warzone haha :+ Dat is wel een klein nadeel als je meerdere online games speelt. Begeven moment blijf je in een bepaalde game hangen en vergeet je de andere weer. Deze week ga ik wel echt weer eens beginnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Zo, eerste weekend FA76 er op zitten (XSX) en man dat is goed bevallen.
Grafisch is het wel erg mooi op de nieuwe console. Prachtig.

Ben lvl 17 of 18 geworden en dat vond ik netjes :)
Nog zo ontzettend veel te ontdekken zie ik want ik heb nog maar een fractie vd de map gezien.
En zelfs, in dat kleine gedeelte, nog niet alle locaties bezocht.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas draait de game nog steeds op 30fps op de XSX. Hopelijk komt er toch een keer een patch want ik was juist nu 60fps gewend van de pc. Los van dat ziet het er grafisch wel top uit hoor. Je ziet zeker wel verschil met bijvoorbeeld de PS4 versie die ik voor het eerst had destijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51

Fallout 4 in 4K/60 :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow dat is wel erg nice hoor. Ga die meteen installeren als ik weer eens aan die games ga beginnen. Als Bethesda het nou eens zelf zou doen, maar nee wederom moeten modders het weer fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
NukaWorldNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:54:
[...]

Wow dat is wel erg nice hoor. Ga die meteen installeren als ik weer eens aan die games ga beginnen. Als Bethesda het nou eens zelf zou doen, maar nee wederom moeten modders het weer fixen.
Er komt een officiële 4K/60 patch aan vanuit Microsoft. Die komt binnenkort. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9TkoNgw.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Fallout 4 kon mij totaal niet bekoren dus dat geloof ik wel.
En remake van Fallout 3 lijkt me dan weer wel geweldig :)

En tot die tijd heb ik Fallout 76 hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Fallout 4 was toch een kleine remake van Fallout 3? Het verhaal heeft heel veel overeenkomsten?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Webgnome schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:00:
Fallout 4 was toch een kleine remake van Fallout 3? Het verhaal heeft heel veel overeenkomsten?
Dat vind ik eerlijk gezegd niet hoor. Zit wel een groot verschil tussen 3 en 4, tenminste dat vind ik :)

Wat ik met name erg storend vond in FA4 waren die settlements icm het bouwen ervan en het verdedigen ervan
Dat aspect haalde me elke keer uit de game zeg maar en het was ook nog eens ontzettend saai.(imo)
Daarnaast kon hele verhaal met de zoon me niet echt boeien

Vermaak me dan beter in FA76 qua verhaal en dat zegt wel wat :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nee. Totaal niet zelfs. Compleet verschillende verhalen, karakters, setting en locatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow just wow _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Fallout 3: Je bent een kind en je zoekt je vader en oh ja je moet de wereld redden
Fallout 4: Je bent een vader en zoekt je kind en oh ja je moet de wereld redden.

Fallout 4 in a nutshell

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webgnome schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:09:
Fallout 3: Je bent een kind en je zoekt je vader en oh ja je moet de wereld redden
Fallout 4: Je bent een vader en zoekt je kind en oh ja je moet de wereld redden.

Fallout 4 in a nutshell
Ja ok qua main quest mochten ze wel wat origineler zijn, maar de side quests, characters, locaties en setting zijn toch wel echt heel anders hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Webgnome schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:09:

Fallout 4 in a nutshell
FO3 - je vader is weggevlucht uit de Vault omdat hij de wereld wil helpen , jij moet hem vinden en helpen de juiste chip te vinden voor water cleaning

FO4 - je kind is gestolen (vader of moeder) door ongekende entiteit , je was/bent 200 jaar ingevroren en de wereld zit vol met synths die de mensen vervangen om zo macht te krijgen.
Je moet je kind vinden en ondertussen kiezen of je met de synths of met BOS wil samenwerken - railroad en andere kleinere facties dan nog genegeerd in deze summary.

Toch wel een groter verschil dan je hier wil neerzetten.

Anders kan je zeggen : FO3 en FO4 je komt uit een vault en kan alles neerknallen , kijk eens hoe gelijkaardig....
Iusedto schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:27:
[...]

Dat vind ik eerlijk gezegd niet hoor. Zit wel een groot verschil tussen 3 en 4, tenminste dat vind ik :)

Wat ik met name erg storend vond in FA4 waren die settlements icm het bouwen ervan en het verdedigen ervan
Dat aspect haalde me elke keer uit de game zeg maar en het was ook nog eens ontzettend saai.(imo)
Daarnaast kon hele verhaal met de zoon me niet echt boeien

Vermaak me dan beter in FA76 qua verhaal en dat zegt wel wat :)
Als je Preston Harvey negeert na de verplichte quests - dan krijg je niks te maken met settlements verdedigen. Ik ben aan men 3de playthrough bezig en ik ben nu pas aan the Castle gekomen met de minutemen ;) Ik vond die hele factie zo irritant , maar uiteindelijk wou ik toch zien wat ze te bieden hebben...

[ Voor 30% gewijzigd door sleepwalkerbe op 23-12-2020 22:49 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:39

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik heb gisteren Fallout aangeschaft en geïnstalleerd. Als ik het spel opstart begint het in 'bordered window' met een resolutie van 1200 x 720. Als ik het instel op 'fullscreen' met een (native) resolutie van 19230x1200, zegt het spel dat de instellingen in werking treden bij de volgende keer opstarten. Dat is echter niet zo: het start op dezelfde manier op. Wat ik ook probeer, er verandert niks. Ik heb de hele instellingenlijst van de NVidia-driver al doorlopen en her en der aangepast, maar nu weet ik het niet meer....Iemand ?

[ Voor 60% gewijzigd door garathane op 26-12-2020 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
garathane schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:26:
Ik heb gisteren Fallout aangeschaft en geïnstalleerd. Als ik het spel opstart begint het in 'bordered window' met een resolutie van 1200 x 720. Als ik het instel op 'fullscreen' met een (native) resolutie van 19230x1200, zegt het spel dat de instellingen in werking treden bij de volgende keer opstarten. Dat is echter niet zo: het start op dezelfde manier op. Wat ik ook probeer, er verandert niks. Ik heb de hele instellingenlijst van de NVidia-driver al doorlopen en her en der aangepast, maar nu weet ik het niet meer....Iemand ?
Gevonden op Reddit:
documents/mygames/fallout76/fallout76prefs.ini
En verander de volgende lijnen:
iSize H=1200

iSize W=1920

bFull Screen=1

bBorderless=0

Hierna save je de ini-file... én “heel belangrijk” verander je de file naar read-only.
Heb zelf niet geprobeerd, ik gebruik “gewoon” borderless window ipv fullscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fucking hell man. Dat dit spel nog steeds hele oude bugs heeft. Half uur bezig geweest met die scorched beast queen en op einde ga ik dood. Kan ik geeneens respawnen en niks doet het meer. Jesus man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:40

Scighera

swim-bike-run

Fallout 76... na meer dan 2 jaar afwachten (fallout 4 en skyrim op pre order gekocht ) nu maar in de sale de deluxe gekocht voor 17 euro.

Mixed feelings over the game.

Pro
Fallout feel
Herkenbaar qua wapens en modding
Groot

Con
- Graphics: hoofdpijn , slechte focus (heb hersenletsel, werkt niet mee) uiteindelijk alle blur via een custom ini eruit gehaald en een optimum reshade mod geïnstalleerd om de rest van de waas eruit te halen. Nu fatsoenlijk contrast en scherp beeld. snap niet dat dat Beteshda deze filters heeft gebruikt. Gelukkig was ik niet de
Enige dus genoeg oplossingen.

- overweldigend. Nieuwe perk systeem, score , stom etc maakt het een flinke gooi in het diepe

-CAMP. 2 uur bouwen, blue printen en elders willen neer planten middels camp maar het geheel gewoon niet kunnen plaatsen. Ook al was het het slechts een 1x1 fundament die contact moest maken (de rest zou ik na plaatsen met zuilen ondersteunen voor ethestiek.
Nu maar gewoon de BOS second tower geplant als thuisbasis.

-inventory management. Onoverzichtelijk en snel vol. Zelfs met mod nog niet heel veel beter qua overzicht. Skyrim werkte zoveel fijner.

- verkopen en caps. weinig caps te vinden en weinig vendors voor verkoop tot Nu toe .

Nog flink zoeken dus. Wel wat mooie momenten gehad dus even doorbijten

Met name camp en inventory moet ik zien te fixen, kost teveel tijd steeds🤔

www.triathlete.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

nightraven79 schreef op zondag 27 december 2020 @ 01:18:
[...]

Gevonden op Reddit:
[...]

Heb zelf niet geprobeerd, ik gebruik “gewoon” borderless window ipv fullscreen
Ik heb het via custom ini gedaan, die overruled de andere en worden dus niet gewijzigd door fo76 settings.

Onderstaand voorbeeld is full screen forceren (Ik had een glitch in borderless Window) en daarnaast alle blur verwijderen (los van het kleurenfilter)

People are reporting that you can create a custom ini file in your Fallout 76 installation folder and this is the first method we will explain here. Go to the folder where your game is installed (you can find the default by typing into your windows explorer address bar the following: %PROGRAMFILES(X86)%\Bethesda.net Launcher\games\Fallout76). Create a new file there called Fallout76Custom.ini. It should contain the following lines:

[Display]
bFull Screen=1
bFullScreen=1
bBorderless=0
fDOFBlendRatio=0
fDOFMinFocalCoefDist=999999
fDOFMaxFocalCoefDist=99999999
fDOFDynamicFarRange=99999999
fDOFCenterWeightInt=0
fDOFFarDistance=99999999

[ImageSpace]
bDoDepthOfField=0
bDoRadialBlur=0
iRadialBlurLevel=0
bDynamicDepthOfField=0
bMBEnable=0
bScreenSpaceBokeh=0
bLensFlare=0

www.triathlete.nl

Meh wel jammer dat je maar 50 foto's kan opslaan. Ik vind het altijd handig als ik een locatie 1x goed heb doorzocht om dan een leuke foto te maken (dan weet ik voor later dat ik daar al een keer ben geweest), maar kwam er net achter dat er dus een limiet op zit van 50. Niet het einde van de wereld haha, maar zou leuker zijn geweest als het gewoon onbeperkt was.

• Evert134
Scighera schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:46:
[...]

Ik heb het via custom ini gedaan, die overruled de andere en worden dus niet gewijzigd door fo76 settings.

Onderstaand voorbeeld is full screen forceren (Ik had een glitch in borderless Window) en daarnaast alle blur verwijderen (los van het kleurenfilter)

People are reporting that you can create a custom ini file in your Fallout 76 installation folder and this is the first method we will explain here. Go to the folder where your game is installed (you can find the default by typing into your windows explorer address bar the following: %PROGRAMFILES(X86)%\Bethesda.net Launcher\games\Fallout76). Create a new file there called Fallout76Custom.ini. It should contain the following lines:

[Display]
bFull Screen=1
bFullScreen=1
bBorderless=0
fDOFBlendRatio=0
fDOFMinFocalCoefDist=999999
fDOFMaxFocalCoefDist=99999999
fDOFDynamicFarRange=99999999
fDOFCenterWeightInt=0
fDOFFarDistance=99999999

[ImageSpace]
bDoDepthOfField=0
bDoRadialBlur=0
iRadialBlurLevel=0
bDynamicDepthOfField=0
bMBEnable=0
bScreenSpaceBokeh=0
bLensFlare=0
Volgens mij is het slechte focus beeld de "dept of view" optie die kun je in het spel helemaal terug draaien. Hier had ik in het begin ook last van.

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Lvl9, eerste pvp gehad in defence van een workshop

Uiteraard verloren alleen als lvl9 tegen een team van lvl20. Zonde van de caps en resources die ik daar wilde Farmen.

Nog 2,5 week en dan kan ik ipv op medium op full ultra spelen. Heb er al zin in, mijn pc heeft het zo nu en dan zwaar.😁
Evert134 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:03:
[...]

Volgens mij is het slechte focus beeld de "dept of view" optie die kun je in het spel helemaal terug draaien. Hier had ik in het begin ook last van.
Vreemde is dat deze al op het laagste stond.

www.triathlete.nl

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Per ongeluk Alt tab in fo76 resulteert in zwart scherm , terwijl muziek door speelt.

Volgens taak manager reageert het spel niet meer, erf irritant aangezien het meestal in workshop mode gebeurd

www.triathlete.nl

• nightraven79
Scighera schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:56:
Per ongeluk Alt tab in fo76 resulteert in zwart scherm , terwijl muziek door speelt.

Volgens taak manager reageert het spel niet meer, erf irritant aangezien het meestal in workshop mode gebeurd
Heb dat probleem niet, heb een controller op de pc aangesloten >:)

Wat ik wel voor heb: indien mijn Logitech Wireless Pro via de dongle is aangesloten hoor ik in het menu de muziek enzovoort... zodra ingame, niets.. af en toe wat ruis.
Indien ik de dongle uittrek en de headset via Bluetooth verbind: geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Lvl16 nu

Toch wat build foutjes gemaakt, maar na lvl50 kan je dingen aanpassen dus ik ga niet opnieuw beginnen. Met 12 van de 16 keuzes ben ik tevreden dus goed genoeg.

Doel wordt het richten op

- geen vats

- normale armor , ik denk metal, samen met rank1 voor minder gewicht

-non automatic rifle perks (en dan 2 of 3 verschillende kalibers mee. Sniper hunting rifle , fixer, handmade )

-gunsmith perks

-paar levels in canibal en lead belly zodat ik geen gedoe heb steeds met inventory

-Lone wanderer Max

-paar andere perks voor extra DT of extra damage

-de 3x damage vanuit sneak

-scrounger heb ik al Max, maar mogelijk vervangen later

En daarnaast mogelijk wat perks voor sniper, maar betwijfel of die de ruimte waard zijn.

Doel is deels sterk character , deels fun, deels makkelijker maken qua gameplay (hele gedoe met inventory is tijdrovend)
nightraven79 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 23:12:
[...]

Heb dat probleem niet, heb een controller op de pc aangesloten >:)

Wat ik wel voor heb: indien mijn Logitech Wireless Pro via de dongle is aangesloten hoor ik in het menu de muziek enzovoort... zodra ingame, niets.. af en toe wat ruis.
Indien ik de dongle uittrek en de headset via Bluetooth verbind: geen probleem
Haha, vreemde dingen zijn dat. Ik krijg soms spontaan en favorieten menu op het scherm, terwijl ik de scrollknop of Q niet aanraak

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:10
Van de week en gisteren fo76 weer eens gespeeld.
Wat een spel! Zoooo veel te doen en te ontdekken!
Volgens mij kan je dit gerust een jaar spelen...
Ik hoop dat veel mensen dit spelen dat verdient zo'n groot spel

Mijn camp was opeens weg en op de plaats waar hij stond, stond nu opeens iets anders.
Dus kon de boel weer opnieuw bouwen.
Ik had wel iets gesaved maar dat werkte niet goed om te herstellen blijkbaar.
Nu heb ik ook maar een hutje dus zo klaar.

Dacht in elk geval ff een mitrailleur voor mijn hutje. Komen er de volgende dag Mongrels terwijl ik binnen in mijn onderbroek stond. Hoorde dat. Schoot de mitrailleur neer, weer vlees :)

Speel nu met gamepad maar dat richten is nu wel moeilijk ipv keyboard /mouse.
Nog iemand tips daarvoor?
(Zag een optie auto aim maar die is disabled)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-01-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:19:
Van de week en gisteren fo76 weer eens gespeeld.
Wat een spel! Zoooo veel te doen en te ontdekken!
Volgens mij kan je dit gerust een jaar spelen...
Ik hoop dat veel mensen dit spelen dat verdient zo'n groot spel

Mijn camp was opeens weg en op de plaats waar hij stond, stond nu opeens iets anders.
Dus kon de boel weer opnieuw bouwen.
Ik had wel iets gesaved maar dat werkte niet goed om te herstellen blijkbaar.
Nu heb ik ook maar een hutje dus zo klaar.

Dacht in elk geval ff een mitrailleur voor mijn hutje. Komen er de volgende dag Mongrels terwijl ik binnen in mijn onderbroek stond. Hoorde dat. Schoot de mitrailleur neer, weer vlees :)

Speel nu met gamepad maar dat richten is nu wel moeilijk ipv keyboard /mouse.
Nog iemand tips daarvoor?
(Zag een optie auto aim maar die is disabled)
Lol dat is ook de reden waarom ik Fallout en The Elder Scrolls games blijf spelen. Die werelden blijven gewoon boeiend en je vindt altijd wel weer iets nieuws om te doen. Dit zijn voor mij games die ik altijd wel weer oppak als ik geen zin heb in andere games.

Kreeg je geen melding over je CAMP dat die niet in die wereld geplaats kon worden? Er bestaat altijd een kans dat iemand anders ook dat plekje heeft genomen en dan zou je een andere server moeten joinen. Dan staat die er als het goed is gewoon. Je hoeft niet telkens opnieuw je CAMP te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Had gisteravond een vervelende bug waardoor ik geen enkele deur of crafting station kon openen.
Niets hielp.
Kon wel gewoon spelen maar toen mijn bags vol zaten en mijn armor kapot was kon ik helaas niets scrappen of repareren.

Daarna ben ik maar uitgelogged en een avondtje c-rpg gedaan (PoE2)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Iusedto schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:19:
Had gisteravond een vervelende bug waardoor ik geen enkele deur of crafting station kon openen.
Niets hielp.
Kon wel gewoon spelen maar toen mijn bags vol zaten en mijn armor kapot was kon ik helaas niets scrappen of repareren.

Daarna ben ik maar uitgelogged en een avondtje c-rpg gedaan (PoE2)
Raar verhaal. Al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
NukaWorldNL schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Kreeg je geen melding over je CAMP dat die niet in die wereld geplaats kon worden? Er bestaat altijd een kans dat iemand anders ook dat plekje heeft genomen en dan zou je een andere server moeten joinen. Dan staat die er als het goed is gewoon. Je hoeft niet telkens opnieuw je CAMP te bouwen.
Inderdaad, de volgende wereld pakken.
Vanavond wezen struinen in dat zuidelijke mijn gebied, uiteraard met gasmasker.
Prachtig, de sfeer en de wereld.. Spel is zo mooi gedaan, echt een avontuur . Wat een reusachtig ding staat daar ook zeg.

En zeer handig om sniper gun mee te nemen. Tot nu toe tik ik ze van afstand al weg :)

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-01-2021 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Harribo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:50:
[...]

Raar verhaal. Al opgelost?
Ik heb nog niet kunnen checken.
Heb vanavond weer wat game tijd en dan kijk ik even op de bug weg is.
Hoop het wel :)

*edit*
Ik kan weer deuren openen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 07-01-2021 09:53 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:31:
[...]

Inderdaad, de volgende wereld pakken.
Vanavond wezen struinen in dat zuidelijke mijn gebied, uiteraard met gasmasker.
Prachtig, de sfeer en de wereld.. Spel is zo mooi gedaan, echt een avontuur . Wat een reusachtig ding staat daar ook zeg.

En zeer handig om sniper gun mee te nemen. Tot nu toe tik ik ze van afstand al weg :)
Ik probeer altijd zo snel mogelijk een The Fixer te krijgen. Heerlijke wapen als je ook een sneaky character speelt qua perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:14:
[...]

Ik probeer altijd zo snel mogelijk een The Fixer te krijgen. Heerlijke wapen als je ook een sneaky character speelt qua perks.
de Fixer( Stealth, +50 Limb Damage, +30 Ghoul Damage, +1Perception) zit bij mij, naast een sniper en een Gaus Minigun in elk Character van me.

Enige nadeel van de Fixer (: je munitie vliegt er door...)

[ Voor 3% gewijzigd door nightraven79 op 06-01-2021 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo heb nu denk ik 1/3 van de map gehad. Bijna alles van The Forest en alles van The Ashheap. Wil echt nu doorzetten met dit character op de XSX en alles ontdekken. Dat is bij mij altijd een probleem als ik Action RPG's in open werelden speelt. Dan blijf ik zovaak weer opnieuw beginnen om toch weer wat anders te proberen en zo blijf ik heel vaak in een zelfde gebied hangen. Hier bleef ik eigenlijk altijd maar hangen in The Forest en ging nooit echt op onderzoek in die andere gebieden los van events.
Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1