Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Evert134 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:09:
[...]

Ik heb een deathclaw quantlet maar gebruikt die eigelijk nooit ik speel met een handmade en een lever action rifle. Ik zat er zelf juist aan te denken om de punten bij Str weg te halen. Met unyielding is dit toch al vrij hoog Ik gebruik nooit melee en mijn carry weigth is nu 410 volgens mij.

Als ik wat tijd over heb zal ik daar mee bezig ik heb vanochtend een bloodied .50 cal gekocht van een speler ik wil eigelijk iets hebben om een sterk wapen voor de SBQ te hebben.
All heavy guns hebben perks in STR tak nodig aangevuld met INT dacht ik voor stabilizer.

Ja mijn quest voor de backpack is bugged dus ik heb de 100 extra storage jammer genoeg niet en zit aan 350 max.

Met je Deathclaw heb je trouwens niks aan de perk die je hebt , die is namelijk unarmed volgens het spel. (je kan gratis 15% meer dmg hebben)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-09 12:43
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:17:
[...]

All heavy guns hebben perks in STR tak nodig aangevuld met INT dacht ik voor stabilizer.

Ja mijn quest voor de backpack is bugged dus ik heb de 100 extra storage jammer genoeg niet en zit aan 350 max.

Met je Deathclaw heb je trouwens niks aan de perk die je hebt , die is namelijk unarmed volgens het spel. (je kan gratis 15% meer dmg hebben)
Oh nee klopt die perk van STR is anders ik ben d enaam even kwijt het is die voor unarmed. Misschien moet ik dan maar een nieuw character voor heavy of mij oude weer gebruiken.

Edit: hoeveel possum punten heb je die storage mod haal je i principe uit een vendor weg en niet via een missie

[ Voor 8% gewijzigd door Evert134 op 21-07-2020 22:34 ]

Steam: Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-08 13:47
Het lastigste is dat je de nieuwste legendary wapens niet kan verkopen...
Heb verscheidene bloodied plasma casters, gauss shotguns en gauss miniguns..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
nightraven79 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:24:
Het lastigste is dat je de nieuwste legendary wapens niet kan verkopen...
Heb verscheidene bloodied plasma casters, gauss shotguns en gauss miniguns..
ik doe denk ik echt iets fout.... als ik jou tekst zo lees hahaha

ik ben lvl 91 en heb alleen nog maar standaard wapens en wat "crappy" legendaries maar nog geen echt goede wapens en kan amper iets hebben zelfs in een full PA suit.

Hoe krijg je al die dikke wapen in hemels naam?

[ Voor 4% gewijzigd door copywizard op 22-07-2020 10:58 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe zelf mee met die scorched earth events en andere moeilijkere events en dan krijg je om de haverklap legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 07:46
NukaWorldNL schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:57:
Ik doe zelf mee met die scorched earth events en andere moeilijkere events en dan krijg je om de haverklap legendaries.
Dit dus.
En kopen kan natuurlijk ook. Al moet je daar wel geluk hebben. Meeste mensen verkopen legendaries voor absurd veel geld.
Ik zelf niet. Aangezien ik ze niet kan gebruiken voor resources en al teveel scrip heb, zijn ze bij mij altijd erg goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
copywizard schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:58:
[...]

ik doe denk ik echt iets fout.... als ik jou tekst zo lees hahaha

ik ben lvl 91 en heb alleen nog maar standaard wapens en wat "crappy" legendaries maar nog geen echt goede wapens en kan amper iets hebben zelfs in een full PA suit.

Hoe krijg je al die dikke wapen in hemels naam?
De plannen voor Gauss minigun , plasmacaster en Gauss Shotgun moet je in Vault79 kopen met Gold Bullion
Bij de purveyor koop je met scrip legendary modules.
Je leert het plan en je bouwt het wapen, het is sowieso een legendary weapon, de rest is roulette... je kan 1-3 star legendaries krijgen waaronder dus bloodied. Soms moet je meerdere craften om het gewenste te hebben.
Is trouwens idem voor de armorplans die je in Vault79 kan kopen: te maken met een legendary module en geeft dus een random legendary effect zoals bijv. unyielding
Nadeel van de wapens/armoe die je maakt met plannen van Vault79: je kan ze niet weggeven en ook niet verkopen, enkel scrappen voor scrip

[ Voor 0% gewijzigd door nightraven79 op 22-07-2020 21:46 . Reden: Schoonheidsfoutje uitgehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nightraven79 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:28:
[...]

De plannen voor Gauss minigun , plasmacaster en Gauss Shotgun moet je in Vault79 kopen met Gold Bullion
Bij de purveyor koop je met scrip legendary modules.
Je leert het plan en je bouwt het wapen, het is sowieso een legendary weapon, de rest is roulette... je kan 1-3 star legendaries krijgen waaronder dus bloodied. Soms moet je meerdere craften om het gewenste te hebben.
Is trouwens idem voor de armorplans die je in Vault79 kan kopen: te maken met een legendary module en geeft dus een random legendary effect zoals bijv. unyielding
Nadeel van de wapens/armoe die je maakt met plannen van Vault79: je kan ze niet weggeven en ook niet verkopen, enkel scrappen voor scrip
ok thx dat is duidelijk ik zit nu in de laatste fase denk ik om vault 79 aan te vallen gezien ik de twee factions aan het vragen ben om hulp.

verder had ik al wel een klein beetje gold builion gehad van het event maar in mijn stats/inventory vind ik die niet terug en staan op 0?

maar koop nu alleen maar van mijn script an die random 3 sterren kistjes bij de purveyor heb nu wel een junkie handmade daarvan gekregen en mer dat als ik wat addictions erbij krijg dat mijn dps wel best omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
copywizard schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 07:18:
[...]

ok thx dat is duidelijk ik zit nu in de laatste fase denk ik om vault 79 aan te vallen gezien ik de twee factions aan het vragen ben om hulp.

verder had ik al wel een klein beetje gold builion gehad van het event maar in mijn stats/inventory vind ik die niet terug en staan op 0?

maar koop nu alleen maar van mijn script an die random 3 sterren kistjes bij de purveyor heb nu wel een junkie handmade daarvan gekregen en mer dat als ik wat addictions erbij krijg dat mijn dps wel best omhoog gaat
gold builion krijg je volgens mij pas nadat je de vault 79 missie klaar hebt. kan ook zijn dat je het wel hebt maar dat je een paar keer opnieuw in je pip boy moet kijken had ik ook alles bleef op 0 staan maar ik had het wel.

verder als je een redelijke dps hebt kun je ook scorched beast gaan jagen die zijn vaak wel legendary en geven ook hoge level wapens af. met events zoals uranium fever krijg je 3 legendary s maar meestal lagere levels.

edit: hebben jullie ook die mail gekregen van "missing atoms" ?

[ Voor 3% gewijzigd door Evert134 op 23-07-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 10:12:
[...]

gold builion krijg je volgens mij pas nadat je de vault 79 missie klaar hebt. kan ook zijn dat je het wel hebt maar dat je een paar keer opnieuw in je pip boy moet kijken had ik ook alles bleef op 0 staan maar ik had het wel.

verder als je een redelijke dps hebt kun je ook scorched beast gaan jagen die zijn vaak wel legendary en geven ook hoge level wapens af. met events zoals uranium fever krijg je 3 legendary s maar meestal lagere levels.

edit: hebben jullie ook die mail gekregen van "missing atoms" ?
(Nog) Geen mail gezien, waar gaat het over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
@nightraven79

Deze mail ik weet niet welke challenges ze bedoelen er werken wel meer niet goed :X
Greetings,

Yesterday, we investigated reports that "Lifetime" Challenges were not correctly granting their Atom Rewards to PC players who play through Steam or the Microsoft Store. We released a fix for this issue yesterday afternoon, and these Challenges are now granting their Atom rewards correctly.

While we've addressed the core issue, we needed a little more time to determine how many players were affected and how many Atoms each of them were missing. We're happy to let you know that starting earlier today (July 22), we began granting those missing Atoms to the players who had earned them by completing Lifetime Challenges while the bug was still active.

Please allow us some time to apply the missing Atoms to your account. If you have not received the Atoms in 72-hours of this email please open a customer service ticket

Thank you very much for your patience while we addressed this issue.

The Bethesda Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Evert134 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:51:
@nightraven79

Deze mail ik weet niet welke challenges ze bedoelen er werken wel meer niet goed :X

[...]
ik speel via de bethesda launcher dus niet via steam misschien dat ik daarvoor geen mail heb gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:51:
@nightraven79

[...]
Zelfde als @copywizard : ik speel via Bethesdalauncher dus ook niets van gemerkt.
Heb echter wel opgevangen op Innovsurvivalist en Juicehead hun YT dat er effectiefeen probleem was.
Kans is groot dus dat de mail legit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier wel een mail gehad zie ik net. Heb de game via Steam gekocht. Blijft toch wel echt een ding hoor met deze game. Er blijven maar dingen verkeerd gaan. Hebben ze het gefixt dan gaat er wel weer wat anders kapot haha. En toch gewoon blijven spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:18

GekkeR

key = key

Ik speel via Xbox gamepass, ik zag wat gekke dingen gebeuren met het aantal atoms dat ik had.
In het menu zag ik bijvoorbeeld 450 staan, klik op legendary run en terug en poef ik had 900 atoms.
Dat lijkt nu opgelost en ik heb nu 1200 ofzo atoms (ben nu wel wat ranks verder in de legendary run).

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er ook ineens aan te denken of ik toch maar een keer wat ga kopen in de atom store. Bedoel heb nou al 7000 atoms en moet ze toch wel een keer gebruiken haha. Ik denk dat ik toch wat vaker dingen ga kopen, maar dan echt alleen als het minimaal 50% korting heeft. Dan vind ik het nog wel gaan qua prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
NukaWorldNL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:10:
Zit er ook ineens aan te denken of ik toch maar een keer wat ga kopen in de atom store. Bedoel heb nou al 7000 atoms en moet ze toch wel een keer gebruiken haha. Ik denk dat ik toch wat vaker dingen ga kopen, maar dan echt alleen als het minimaal 50% korting heeft. Dan vind ik het nog wel gaan qua prijzen.
Opzich zijn er soms wel goede dingen. Maar ik koop eigenlijk alleen maar skins van wapens en armor die ik gebruik. Zodat ik ze niet per ongeluk kan scrippen/scrappen of verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het kwa camouflage tegen NPC iets uitmaakt wat je draagt? De laatste dagen draagt mijn character een clownspak en een blauw puntmutsje en toch is hij, tijdens het sluipen vrijwel onzichtbaar voor NPC's totdat hij begint te schieten natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 21:07:
Weet iemand of het kwa camouflage tegen NPC iets uitmaakt wat je draagt? De laatste dagen draagt mijn character een clownspak en een blauw puntmutsje en toch is hij, tijdens het sluipen vrijwel onzichtbaar voor NPC's totdat hij begint te schieten natuurlijk.
Camouflagetenue of ghillie suit doen niets aan je camouflage... enkel sneakperks, chameleon mutation en armor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Gister de wastelanders DLC afgerond. Omdat ik de game heel lang links heb laten liggen nog nooit de mainquest afgerond.

Was daarna even de overseer's questline aan het doen (alle hollotapes vinden) en ga met haar in gesprek en moet ik me opeens veronschuldigen dat ik de nuke gedropt heb.....

Verder leuk spel hoor.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch blijf ik het wel weer jammer vinden als je eenmaal een leuke camp hebt gemaakt dat het toch nog steeds dood aanvoelt. Tuurlijk je kan een paar npc's (Beckett etc) iets laten doen, maar het zal nooit zoals Fallout 4 zijn waar je echt een settlement kan bouwen en een boel settlers erin kan laten. Dan is het wel leuk als je in je settlement komt en iedereen is bezig (en al helemaal met de mod Sim Settlement maar nogmaals dat is een mod). Het is meer voor andere spelers om snel iets te kopen en weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Als iemand zin heeft om te traden op PC , heb een reeks leuke wapens beschibaar - geen god rolls

https://docs.google.com/s...-n6Tr1YsnAqzQM/edit#gid=0

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

En.....vandaag ook mn eerste nuke gelaunched!

Heb het solo gedaan op een prive server (fallout 1st). Pittig maar te doen. Had mn Chinese Stealth Armor aan dus sneaken en turrets uitschakelen.
Daarvoor wel even flink fusion cores ingeslagen en alles met mn "Vampire's Ultracite Gatling Laser" afgeknald.

Alleen stond ik net te dichtbij toen de nuke landde :P

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Player1S schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:50:
En.....vandaag ook mn eerste nuke gelaunched!

Heb het solo gedaan op een prive server (fallout 1st). Pittig maar te doen. Had mn Chinese Stealth Armor aan dus sneaken en turrets uitschakelen.
Daarvoor wel even flink fusion cores ingeslagen en alles met mn "Vampire's Ultracite Gatling Laser" afgeknald.

Alleen stond ik net te dichtbij toen de nuke landde :P
Je kan het eerste reactor core restart deel overslaan als je lockpick en hacking op lvl 3 hebt scheeld weer wat tijd als je het vaker gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

En toen was ik ook de sjaak met de auto-complete bug :(
dik 3000 score weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:25:
dik 3000 score weg.
ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb ik zal ook vast wel wat missen maar zeker ben ik er niet van ze zeggen dat je het sowieso moet melden zodat ze er onderzoek naar kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Volgens mij krijg je die bug als je speeld wanneer de nieuwe dailys komen. dan staan ze op completed maar heb je geen score gekregen.

Ik ga ervanuit dat dit al bekend is bij bethesda net als dat de vats niet werkt na elke update

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb er tot nu toe gelukkig nog geen last van, maar damn man je kan het echt blijven zeggen. Waarom blijft er nou altijd wel weer wat mis gaan in hun games? Ze zouden toch ook weleens achter de oren krabben van moet dit nou. Ze komen echt super amateuristisch over telkens door dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
NukaWorldNL schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:27:
Ik heb er tot nu toe gelukkig nog geen last van, maar damn man je kan het echt blijven zeggen. Waarom blijft er nou altijd wel weer wat mis gaan in hun games? Ze zouden toch ook weleens achter de oren krabben van moet dit nou. Ze komen echt super amateuristisch over telkens door dit soort dingen.
ja het is natuurlijk ook een sterk verouderde engine waar het spel op werkt. het zal waarschijnlijk al een wonder zijn dat het spel uberhaupt draaid. ik ga er niet vanuit dat het de schuld is van de ontwerpers
maar meer van de hogere mensen bij Bethesda. Die elke keer zo goedkoop mogelijk een middelmatig spel neer willen zetten.(TES 6 zou ook nog op dezelfde engine gemaakt worden) en dit zal ook zo blijven Bethesda is naar mijn mening net zo, al niet meer gretig dan EA.

Zonde om te zien hoe de spelindustrie van het beste maken met passie naar het minimaal mogelijke te maken en dan aan te kleden met DLC of micro transacties. Niet alleen Fallout maar eigenlijk alle AAA ontwikkelaars zijn zo geworden. gelukkig voor ons zijn er nog indie ontwikkelaars die wel passie voor hun vak hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Evert134 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:31:
[...]

ja het is natuurlijk ook een sterk verouderde engine waar het spel op werkt. het zal waarschijnlijk al een wonder zijn dat het spel uberhaupt draaid. ik ga er niet vanuit dat het de schuld is van de ontwerpers
maar meer van de hogere mensen bij Bethesda. Die elke keer zo goedkoop mogelijk een middelmatig spel neer willen zetten.(TES 6 zou ook nog op dezelfde engine gemaakt worden) en dit zal ook zo blijven Bethesda is naar mijn mening net zo, al niet meer gretig dan EA.

Zonde om te zien hoe de spelindustrie van het beste maken met passie naar het minimaal mogelijke te maken en dan aan te kleden met DLC of micro transacties. Niet alleen Fallout maar eigenlijk alle AAA ontwikkelaars zijn zo geworden. gelukkig voor ons zijn er nog indie ontwikkelaars die wel passie voor hun vak hebben.
De engine is inderdaad wel erg verouderd en dat kan je zien en voelen. Maar dat gezegd hebbende... Fallout is wel het enige spel dat ik dagelijks speel. Al is het maar voor een uurtje om de dagelijkse quests te halen. Dus iets doen ze goed.
Skyrim heb ik ook meerdere keren uitgespeeld en ook die engine was soms niet om aan te zien zo buggy.

Dus ja de engine is oud en vol bugs, maar toch weten ze de spel beleving hoog te houden (al moet ik toegeven dat dit wel pas een jaar na uitgeven was. In het begin was het spel echt niet te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:11:
[...]

De engine is inderdaad wel erg verouderd en dat kan je zien en voelen. Maar dat gezegd hebbende... Fallout is wel het enige spel dat ik dagelijks speel. Al is het maar voor een uurtje om de dagelijkse quests te halen. Dus iets doen ze goed.
Skyrim heb ik ook meerdere keren uitgespeeld en ook die engine was soms niet om aan te zien zo buggy.

Dus ja de engine is oud en vol bugs, maar toch weten ze de spel beleving hoog te houden (al moet ik toegeven dat dit wel pas een jaar na uitgeven was. In het begin was het spel echt niet te spelen)
Ja hier ook hoor. Het is dat die games gewoon super leuk zijn om te spelen en zeker de werelden zijn tof (echt hoevaak ik al Fallout 3 t/m Fallout 76 gespeeld heb en ook met mods), maar ze moeten toch echt een keer goed gaan vernieuwen. Want het wordt alleen maar triester als ze met deze middelen door blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Player1S schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:25:
dik 3000 score weg.
1 tip die ik vaak hoor: doe NOOIT de NW Challenges voor de main.
indien je de NW challenge doet vooraleer je die in main server gedaan hebt komen die daar op completed te staan...
Btw... juist level de Legendary Run afgewerkt. dus dadelijk mijn camp wat aanpassen om nieuwe stuff te proberen

[ Voor 7% gewijzigd door nightraven79 op 27-07-2020 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
nightraven79 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:59:
[...]

indien je de NW challenge doet vooraleer je die in main server gedaan hebt komen die daar op completed te staan...
Btw... juist level de Legendary Run afgewerkt. dus dadelijk mijn camp wat aanpassen om nieuwe stuff te proberen
:o dat is wel heel ver hoelang hebben we eigelijk voor die run? Ik ben nu bij lvl 61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

nightraven79 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:59:
[...]

Alleen heb ik letterlijk 1x NW gedaan en dat was zaterdag avond. Vervolgens zondag overdag gewoon gespeeld en ben toen tv gaan kijken en dan rond 19:30 weer Fallout aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:44

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Iemand ook dat de game sinds gisteren erg onstabiel is? Heel vaak een CTD zonder melding of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
HTT-Thalan schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:09:
Iemand ook dat de game sinds gisteren erg onstabiel is? Heel vaak een CTD zonder melding of wat dan ook?
CTD zonder melding is volgens mij vaak een geheugen probleem heb je toevallig nog andere programma's in de achtergrond draaien? ben je op steam dan zou je ook de integriteit van het spel kunnen controleren via eigenschappen->lokale bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:33:
[...]

:o dat is wel heel ver hoelang hebben we eigelijk voor die run? Ik ben nu bij lvl 61
Midden september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:18

GekkeR

key = key

HTT-Thalan schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:09:
Sinds gister is vrij specifiek, ik kan alleen zeggen dat ik zelf geen CTD heb gehad gisteravond.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:25
Sinds gister een nieuwe update, inclusief nieuwe doelen om voor te bereiden op de Bos aankomst. En de komende weken nieuwe events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
moet zeggen dat de nieuwe update sommige dingen toch echt erger heeft gemaakt dan voorheen.

merk nu dat de legendary run progress niet direct word weergegeven dus als je een task voltooid krijg ik 5 a 10 min later ineens dat ik hem heb gehaald en geen meldingen meer als ik een legendary run doel heb gehaald.

verder ook zoiets als die foundation quest bug waarbij je na iedere login direct de quest bij ward kan inleveren voor de rep van foundation zit er gewoon nog in.

en heb nog 0,0 kunnen vinden over die BoS quests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Zal ook maar weer eens spelen net een weekje gelaten nadat ik weer een hoop bugs in een keer tegen kwam.
Updates maken het spel over het algemeen erger en de laatste paar keer hebben ze het ook nooit opgelos. Zoals bv. V.A.T.S werkt sinds de legendary run update niet meer hits worden bijna nooit geregistreerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nightraven79
Vindt de update maar niets...
Ja je hebt de “quest” aan Atlas... ik heb gisteren op mijn eentje al 7000 steel gedoneerd, het enige deftige dat ik aan die 28 donaties overhield was 1 3 sterren plasma Gatling waar ik niets mee ben (is 3000-5000 caps waard volgens fed76)
Meatweek start pas binnen 2 weken
De Colossus quest in de mijn is wéér uitgesteld
Verder beloofden ze in de notes dat eindelijk de pocketed en deep pocketed voor secret service armor beschikbaar werden: niets van
De Camo secret Service under armour kan je in de workbench mods geven, maar ze verschijnen niet.
Legendary Perks ook nog steeds niets.

Nee, voor mij is dit 1 van de zwakste major updates die ze gedaan hebben. Ze hypten hem zo en dan bevat hij meer dan de helft van het beloofde niet
.. ik hoop dat ze dit weekend met Quakecon met beter nieuws komen

Alleszins, ben wel blij dat mijn legendary run compleet is, geeft me tenminste de kans wat meer andere dingen te dien waar je geen score voor krijgt..
Heb eindelijk mijn eerste nuke solo gedaan, 2de is ofwel deze avond of morgen voormiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wanneer begint season 2 eigenlijk, ben nu level 94 en ga dus snel de Legendary Run afronden. Maar heb het wel een beetje gehad met die dagelijkse shizzle voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Jackson6 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:21:
Wanneer begint season 2 eigenlijk, ben nu level 94 en ga dus snel de Legendary Run afronden. Maar heb het wel een beetje gehad met die dagelijkse shizzle voorlopig.
Ik neem aan direct daarna dus kun je lekker doorgaan met je dagelijkse shizzle :+

Al moet ik zeggen als het een beetje mee zit ben ik in een kwartier klaar en moet ik alleen nog de NW daily. Maar ik doe ook al een tijdje de dailys voor de settlers en raiders al niet meer. Daar werd ik zo snel flauw van.

Ik wou dat ze VATS eens gingen patchen het werkt nog steeds niet en laat ik nu net een build hebben die het veelvuldig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik doe meestal alleen wat dailies en een paar event om in ieder geval die '5/5 dailies' bonus te krijgen en als ik dan geen zin heb log ik gewoon weer uit. Had niet gedacht zo ver te komen met die Legendary run, ben nu op het laatste segment en heb bijna de Chicken Coop, die is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Jackson6 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:21:
Rond 10 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Net de nieuwe missie gedaan van A Colossal Problem. en eerlijk wat een vreselijke missie het is nog erger dan Encryptid. we waren met zijn 3en hadden geluk dat de wendigo op den duur even vast stond anders hadden we hem ook nog niet eens gehaald.

mocht iemand de missie nog moeten doen voor zover ik het op den duur had. Is de grootste kans om langer te leven is wisselen tussen het plateau en onder de liftschacht voor de rest stort het dak telkens in. En als je hem dood hebt zorg dan dat je niet in de liftschacht staat die stort per direct in en dan word je buiten weer neergezet.

Misschien word de missie nog beter in de toekomst als er meer spelers op af komen volgens mij had de helft nu niet door dat je naar binnen moet gaan. We begonnen met 7 of 8 en waren met maar 3 binnen.

• nightraven79
A Colossal Problem laat max 8 spelers toe per keer, ben je met meer dan wordt alles na de 8 in een 2de instance geplaatst.. het systeem houdt wel rekening met de public teams.
ook, voorzie voldoende stimpacks: indien je er geen meer hebt wordt je buiten gerespawned, er zijn zelfs meldingen van mensen die hun spawnpunt terug moesten kiezen.. in een nuked zone kan je niet respawnen

ik heb het inmiddels al 2 keer gedaan, op zich simpel: je lanceert je nuke (ben aan het testen met stealthrun met uitsluitend shotgun voor de nukelaunch) en zodra de raket geland is loop je NIET richting het terrein, je klikt onmiddelijk op het symbool voor de quest om zo naar de instance te gaan: die plaatst je reeds binnen dan... tot nu toe altijd eerst in de grot geweest

Tip voor diegenenen die de Nukagirl Helmet hebben: als je die op een Chinese Stealth steekt en dan de monkey jingles spacebackpack op je rug zet ben je net een zwarte astronaut ipv rood of zilver

[ Voor 12% gewijzigd door nightraven79 op 20-08-2020 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evert134
ik heb mijn build aangepast om meer defense te hebben even aankijken of dit werkt anders ga ik waarschijnlijk helemaal van Bloodied af. Voornamelijk heb ik nu Blocker, Barbarian en ironclad erbij gedaan.

ook mijn basis opnieuw ingericht om aan de richtlijnen van het RIVM te kunnen voldoen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-568ztiDba94SKWSp28NfhYeSFA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d59O8ZMcoUE9kZpKxbAwbDj7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:19:
ik heb mijn build aangepast om meer defense te hebben even aankijken of dit werkt anders ga ik waarschijnlijk helemaal van Bloodied af. Voornamelijk heb ik nu Blocker, Barbarian en ironclad erbij gedaan.

ook mijn basis opnieuw ingericht om aan de richtlijnen van het RIVM te kunnen voldoen :+
[Afbeelding]
Opgepast, indien ze de powerchanges die op de PTS zitten gaan toepassen gaat Bloodied klappen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
nightraven79 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:35:
[...]

Opgepast, indien ze de powerchanges die op de PTS zitten gaan toepassen gaat Bloodied klappen krijgen
Zat er opzich aan te komen wat is nu nog een redelijke build? Wil eigenlijk geen PA gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:07:
[...]

Zat er opzich aan te komen wat is nu nog een redelijke build? Wil eigenlijk geen PA gebruiken
ik gebruik geen PA, gebruik ook nauwelijks armor (ik loop vaak rond in Chinese Stealth Armor, hoewel ik ook een volledige set Secret Service Armor (met Jet Pack) bij me draag.

Verder qua wapens:
Anti-armor Ghillie Night-Vision Sniper Rifle ** (VATS Criticals +50% damage/ignores 50% of target's armor)
Anti Armor High Capacity Gatling Gun * (ignores 50% of Target's armor)
Final Word *** (+250 Damage Resistance while reloading, 25% faster fire rate, Ingores 50% of target's armor)
Mutant Slayer's Marksman's Pump Action Shotgun *** (+30% damage to super mutants, Bashing damage increased by 40%, +1 Agility)
Stalker's Large Deathclaw Gauntlet *** (+50% Limb Damage, if not in combat +100ù Vats at +50% AP Cost, 90% reduced weight)
Two Shot Gauss MInigun *** (+50% Limb Damage, Shoots additional projectile, 90% reduced weight).

De 3 wapens die ik het meest gebruik:
De shotgun, voor vijanden die dichtbij zijn, Westek en Robco kuis ik hiermee dagelijks uit, 90% van de kills is one shot
De sniper Rifle: gebruik ik op de rest van de map voor aanvallen van afstand
de Gaus Minigun: Scorch Beasts, de Queen, Cryptids en plaatsen waar véél vijanden zijn... snijdt als mes door boter...

The Perks die ik zéker gebruik:
onder Strength: volledige Heavy Gunner, Shotgunner, Master Heavy Gunner, en Expert Heavy Gunner
Agility: Action Girl, Covert Operative, Sneak, Evasive, Born Survivor en Escape Artist.

Nog handige perks:
Perception: Green Thumb
Endurance: Aquagirl/boy en Fireproof
Charisma, Travel Agent en Hard Bargain
Inelligence: Scrapper
Luck: Cap Collector, Starched Genes (zorgt dat radaway mutatie niet verwijdert) en Super Duper. Indien je een mutatie hebt ook Class Freak, dat vermindert de negatieve mutatie-effecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Evert134 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:19:

[Afbeelding]
Ik heb mijn vending machine op het dak gezet en de deur daarheen op slot gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Geen legendary focused build? ik dacht altijd dat daar meer uit te halen was de meeste van die perks heb ik ook alleen gebruik ik rifle wapen dus iets aangepast.

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:25
Colossal problem 1 keer kunnen doen nu, en niet gehaald met 4 man. Is toch best heftig event l. Hopelijk volgende keer 4 man erbij dat de kansen beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:22:
Geen legendary focused build? ik dacht altijd dat daar meer uit te halen was de meeste van die perks heb ik ook alleen gebruik ik rifle wapen dus iets aangepast.
Nope, nooit nodig gehad.. ja mijn character draagt wel legendary armor bij zich, maar ik rust die zelden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Gister voor het eerst in tijden weer even gespeeld. Ben vooralsnog geen fan van dat "one wasteland". Vijanden die normaal superlaag level hebben zijn nu opeens level 50. En blijkbaar heb ik niet echt de beste wapens en zeker niet de beste skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 18:40
Player1S schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:26:
Gister voor het eerst in tijden weer even gespeeld. Ben vooralsnog geen fan van dat "one wasteland". Vijanden die normaal superlaag level hebben zijn nu opeens level 50. En blijkbaar heb ik niet echt de beste wapens en zeker niet de beste skills.
One Wasteland is waardeloos en totaal niet over nagedacht wat de consequenties zijn, geen enkele 'rustige' plek voor gevorderde spelers en voor nieuwe spelers is er geen restrictie meer waarheen ze kunnen gaan. Er waren en naar mening terecht plekken waar je als nieuwkomer niet moest komen, White Spring, Mire, Cranberry. Dat is allemaal weg dus dat deel wat het gevoel van beter worden accentueert is er niet meer, dom! Dan de 'damage' aanpassingen samen met opponenten met hogere levels, ik speel bloodied en heb 75% van mij damage ingeleverd, is dat nog leuk, nou nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
Norbert schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:45:
[...]

One Wasteland is waardeloos en totaal niet over nagedacht wat de consequenties zijn, geen enkele 'rustige' plek voor gevorderde spelers en voor nieuwe spelers is er geen restrictie meer waarheen ze kunnen gaan. Er waren en naar mening terecht plekken waar je als nieuwkomer niet moest komen, White Spring, Mire, Cranberry. Dat is allemaal weg dus dat deel wat het gevoel van beter worden accentueert is er niet meer, dom! Dan de 'damage' aanpassingen samen met opponenten met hogere levels, ik speel bloodied en heb 75% van mij damage ingeleverd, is dat nog leuk, nou nee....
Klopt ook al was het level gebonden gebieden al beschadigd door de vendors en later team je had al lvl 20 spelers tegen een SBQ die er maar wat bijstonden.

Ik had een bloodied rifle build en daar was niets meer van over. Ik heb alles nu omgezet naar bloodied heavy weapon explosive hier is nog wel veel damage en maakt het spel wel weer redelijk. Maar jah wat zal de volgende verwoestende update worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 18:40
Evert134 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:56:
[...]

Klopt ook al was het level gebonden gebieden al beschadigd door de vendors en later team je had al lvl 20 spelers tegen een SBQ die er maar wat bijstonden.

Ik had een bloodied rifle build en daar was niets meer van over. Ik heb alles nu omgezet naar bloodied heavy weapon explosive hier is nog wel veel damage en maakt het spel wel weer redelijk. Maar jah wat zal de volgende verwoestende update worden
Belachelijk toch dat je gedwongen wordt naar een andere speelstijl? Het meest 'veilige' was altijd al PA full health ondanks alles wat men wil beweren over de onsterfelijkheid van bloodied, simpelweg niet waar. Pa en een vampire wapen neemt als een minigun of gatling laser is onsterfelijk, bloodied niet. Dood gaan heeft geen consequenties roept men dan, tja, als jij iedere keer je loot keurig opbergt niet maar als je dood gaat nadat de SBQ dood is verlies je wel belangrijk spul net zo goed als dat je vault steel bij de purv aanschaft of hardened mass bij je hebt. Wij Evert134 moesten het juist hebben van de damage, ook ik speel rifleman namelijk en weg is uw damage en daarmee de kans op dood gaan veel groter. Noem het maar een update, volgens mij is dit een downdate!!! Weet je die lage levels die er bij de queen bijstonden maakt mij niet uit, als je niet genoeg damage doet krijg je ook geen loot en het maakt verder geen verschil. Wat ze er komen doen is een andere vraag, toeschouwer zijn misschien??

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik wacht nog even af hoe het bijgeschaafd word maar eigenlijk kon dit voor mij nog wel eens de druppel worden om juist niet meer te spelen.

Ik ben niet goed in schieten of wat dan ook. Ik heb niks bloodied of wat dan ook. Maar ik kon wel gewoon leuk spelen. Voor mij was het leuk. met mn Chinese stealth armor en crossbow kon ik tenminste nog sluipen en de meeste vijanden in 1 of 2 schoten killen en anders had ik nog andere wapens die het werk afmaakten.

Nu had ik laatst al moeite om een paar van die liberators om te brengen omdat die level 50 waren. Mijn huis staat vlakbij de Wayward dus zou eigenlijk allemaal low level moeten zijn. Niet meer dus.

Begrijp me niet verkeerd, het hoeft voor mij niet allemaal een walk in de park te zijn maar ik vind het wel van de zotte dat ik voor 2-3 liberators gelijk mn heavy machinegun moet pakken om een kans te maken. En ja, dat zal ook deels aan mijn skills liggen. Maar het moet wel leuk blijven IMHO. Ik kan best genieten van een pittig gevecht in de moeilijkere zones maar het moet niet overal en altijd een struggle zijn.

• mike0001
Player1S schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:39:
Ik wacht nog even af hoe het bijgeschaafd word maar eigenlijk kon dit voor mij nog wel eens de druppel worden om juist niet meer te spelen.

Ik ben niet goed in schieten of wat dan ook. Ik heb niks bloodied of wat dan ook. Maar ik kon wel gewoon leuk spelen. Voor mij was het leuk. met mn Chinese stealth armor en crossbow kon ik tenminste nog sluipen en de meeste vijanden in 1 of 2 schoten killen en anders had ik nog andere wapens die het werk afmaakten.

Nu had ik laatst al moeite om een paar van die liberators om te brengen omdat die level 50 waren. Mijn huis staat vlakbij de Wayward dus zou eigenlijk allemaal low level moeten zijn. Niet meer dus.

Begrijp me niet verkeerd, het hoeft voor mij niet allemaal een walk in de park te zijn maar ik vind het wel van de zotte dat ik voor 2-3 liberators gelijk mn heavy machinegun moet pakken om een kans te maken. En ja, dat zal ook deels aan mijn skills liggen. Maar het moet wel leuk blijven IMHO. Ik kan best genieten van een pittig gevecht in de moeilijkere zones maar het moet niet overal en altijd een struggle zijn.
Mee eens.
Ik speelde fallout bijna dagelijks wel een uurtje of wat. maar sinds season 2 heb ik het niet meer opgestart.
Het moet inderdaad wel een beetje in balans zijn. ik ben level 200 en dan is het niet logisch dat ik 500 kogels in een level 50 moet pompen om die om te leggen. Terwijl omgekeerd er weinig voor nodig is om mij weer te ontdoen van mijn loot (ligt ook aan de build natuurlijk, maar los daarvan)

• nightraven79
mike0001 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:33:
[...]

Mee eens.
Ik speelde fallout bijna dagelijks wel een uurtje of wat. maar sinds season 2 heb ik het niet meer opgestart.
Het moet inderdaad wel een beetje in balans zijn. ik ben level 200 en dan is het niet logisch dat ik 500 kogels in een level 50 moet pompen om die om te leggen. Terwijl omgekeerd er weinig voor nodig is om mij weer te ontdoen van mijn loot (ligt ook aan de build natuurlijk, maar los daarvan)
Ik ben gewoon herbegonnen... letterlijk, nieuw character, de fun voor de high lvl characters is er af

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ben level 112 en de enige speelstijl die ik leuk vind is stealth met non-auto rifles en pistols. Ik heb een paar heavy guns geprobeerd (AA flamer, explosive/AA minigun, AA auto rifles etc) maar dat vréét kogels en is nauwelijks sneller. Melee boeit me voor nu ook nog niet. Ik kan wel zeggen dat ik met mijn Two-Shot volledig geüpgrade sniper rifle nog steeds oneshots boek (headshots, dat wel) op de meeste gewone enemies.

Mijn explosive shotgun, wederom vermits headshots en voldoende dichtbij) brand nog steeds door mobs heen. Mijn AA 5.56 halfautomaat is nog steeds erg nuttig evenals mijn Two-Shot lever action rifle. Ik heb wel een AA Gauss Rifle gekocht en die is geweldig DMG wise, maar buggy. De helft van de tijd kan ik niet herladen, niet van wapen wisselen, rotding is het.

Dus ja, als je wél kunt schieten is er weinig aan de hand. En alhoewel ik begrijp dat een dikke DMG nerf niet leuk is, er was ook weinig uitdaging aan als je zo'n beetje alles kunt one-shotten, toch? Ik raak eindelijk weer eens door kogels heen, en er is meer uitdaging.

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

HTT-Thalan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:21:

Dus ja, als je wél kunt schieten is er weinig aan de hand. En alhoewel ik begrijp dat een dikke DMG nerf niet leuk is, er was ook weinig uitdaging aan als je zo'n beetje alles kunt one-shotten, toch?
Als ik serieus ging questen kwam ik ook wel in regios waar het moeilijker was en daar had ik geen enkel probleem mee maar soms log je ook even in om je daily S.C.O.R.E te pakken en dan ga je juist naar de makkelijkere stukken en die zijn er nu dus niet meer.

Dat is dus beetje mijn probleem. Het is nu overal moeilijk.
Vaak claimde ik eventjes de Junkyard workshop voor wat score bijvoorbeeld en het was inderdaad allemaal one-shot kills maar ideaal om even snel te doen. Hoef je nu niet meer te proberen helaas.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Player1S schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:00:
[...]

Als ik serieus ging questen kwam ik ook wel in regios waar het moeilijker was en daar had ik geen enkel probleem mee maar soms log je ook even in om je daily S.C.O.R.E te pakken en dan ga je juist naar de makkelijkere stukken en die zijn er nu dus niet meer.

Dat is dus beetje mijn probleem. Het is nu overal moeilijk.
Vaak claimde ik eventjes de Junkyard workshop voor wat score bijvoorbeeld en het was inderdaad allemaal one-shot kills maar ideaal om even snel te doen. Hoef je nu niet meer te proberen helaas.
Ach toe, het kost je nog steeds niet veel werk om de daily score binnen te halen :P.
Alleen die Daily OPS zijn goddomme wel zwaar... hoef je in je eentje écht niet te proberen. Stealth, zoals ik speel, heeft daar ook totaal geen zin.

• nightraven79
AngryTurtle beweert dat Energyweapons beter geworden zijn tov de gewone ballistische... straks eens uitproberen

• Evert134
Ligt eraan mijn plasma gattling is redelijk sterk die doet nu 212 dmg, aan de andere kant de laser gattling doet nu nog maar 60 of 70 dus daar heb ik niet veel meer aan.

• nightraven79
Evert134 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:16:
Ligt eraan mijn plasma gattling is redelijk sterk die doet nu 212 dmg, aan de andere kant de laser gattling doet nu nog maar 60 of 70 dus daar heb ik niet veel meer aan.
AngryTurtle sprak ook over zijn plasma... mss de plasma wapens wegens energy damage?

PS: kom er net achter dat mijn lvl 174 character (Stealth Build) al de hele tijd met een lvl 25 Stealth armor rondloopt 8)7

• Evert134
nightraven79 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:15:
[...]

AngryTurtle sprak ook over zijn plasma... mss de plasma wapens wegens energy damage?

PS: kom er net achter dat mijn lvl 174 character (Stealth Build) al de hele tijd met een lvl 25 Stealth armor rondloopt 8)7
Ja dat zal je altijd hebben haha. Ik heb op mis nog een stuk secret service armor maar heb er ondertussen wel 50 gemaakt nooit unyielding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
@nightraven79 ik kwam een bekende naam tegen in het wild ;) ook moet je de scavenger station op slot doen haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/meVke5KXxU1vTDy3Q-xWA7EhGYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9X4uMoYtn7Qvxdd4tPGKmwm1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Evert134 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:45:
@nightraven79 ik kwam een bekende naam tegen in het wild ;) ook moet je de scavenger station op slot doen haha.

[Afbeelding]
Is inmiddels al gebeurt 😁
Had net het kamp van mijn nieuwe character verhuisd voor de excavator- en Hornwright (settlers) quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:16
Gisteren begonnen. Behoorlijke hoeveelheid keuzes en informatie wat je te verwerken krijgt. Iemand nog tips? of dingen die je moet weten voordat je dieper het spel in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Sosua schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:45:
Gisteren begonnen. Behoorlijke hoeveelheid keuzes en informatie wat je te verwerken krijgt. Iemand nog tips? of dingen die je moet weten voordat je dieper het spel in gaat?
veel youtube filmpjes checken van bijvoorbeeld angry turtle en mitzi of juicehead?

verder is het denk ik je eigen weg vinden maar leuk dat je aan de game bent begonnen ! en welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Sosua schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:45:
Filmpjes kijken op YT: gidsen genoeg te vinden, diegene die hierboven zijn aangegeven, Innovsurvivalist is ook goed, al is haar Engels minder..
Voor de rest: Tweakers spelers toevoegen, dan kunnen we af en toe helpen, of kan je, bij Fallout 1st spelers, soms wat levelen, op de private server

Info trouwens: ken de exacte datum (nog) niet, maar er komt een FO1st trial (zonder de private server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even via Gamepass voor pc dit spel geprobeerd. Man blijft gewoon zoveel beter om dit spel op de pc te spelen. Komt zoveel beter tot zijn recht met die 60 fps. Op de PS4 waar ik hem eerst ook op speelde is het echt niet te spelen man met nog geen eens 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Iemand of het liefst meerdere mensen die mij willen helpen met The imposter sheepsquatch willen helpen killen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Cuqebaqer schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 07:25:
Iemand of het liefst meerdere mensen die mij willen helpen met The imposter sheepsquatch willen helpen killen ?
platform? tijdstippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen kunnen me ook wel toevoegen op Xbox alvast. GreatWar N7 ;) Ben sowieso eerst te vinden op pc via Gamepass, maar als ik de Xbox Series X heb dan ben ik daar veel vaker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:58:
Mensen kunnen me ook wel toevoegen op Xbox alvast. GreatWar N7 ;) Ben sowieso eerst te vinden op pc via Gamepass, maar als ik de Xbox Series X heb dan ben ik daar veel vaker te vinden.
ik zit op Bethesda.net op pc, maar account werkt ook op Gamepass, dus wanneer X uitkomt vermoedelijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
nightraven79 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:05:
[...]

ik zit op Bethesda.net op pc, maar account werkt ook op Gamepass, dus wanneer X uitkomt vermoedelijk ook
Ik speel op pc. Tijdstip elke avond na 6 uur beschikbaar. Mocht je een keer tijd hebben mijn ign is dutchray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Cuqebaqer schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:18:
[...]

Ik speel op pc. Tijdstip elke avond na 6 uur beschikbaar. Mocht je een keer tijd hebben mijn ign is dutchray.
ik ben meestal elke dag beschikbaar na 6uur (met uitz. van etenstijd) tenzij moeder de vrouw weer eens zaagt;
Voor de rest af en toe overdag ook
ign: kheyvaert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nightraven79 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:05:
[...]

Je dat is waar ook. Je logt sowieso in met je Bethesda.net account ook via Gamepass op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
nightraven79 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:56:
[...]

ik ben meestal elke dag beschikbaar na 6uur (met uitz. van etenstijd) tenzij moeder de vrouw weer eens zaagt;
Voor de rest af en toe overdag ook
ign: kheyvaert
Ik zal je vanavond even toevoegen. Ik had mijn eerst keycard solo vebruikt. Ik had heb op 50% down. Nu heb ik een tweede gecraft maar ik durf er niet op te vertrouwen dat mensen in een public lobby joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Cuqebaqer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:11:
[...]

Ik zal je vanavond even toevoegen. Ik had mijn eerst keycard solo vebruikt. Ik had heb op 50% down. Nu heb ik een tweede gecraft maar ik durf er niet op te vertrouwen dat mensen in een public lobby joinen.
ik ben eventueel ook wel beschikbaar na 1800 op pc ign is copywizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Heb jullie beiden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch blijft dit spel me altijd weer pakken hoor. Echt vandaag weer volop gespeeld en keek net op de klok bijna 2 uur wtf haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Realiseerde mij dat er gewoon geen chat in deze game zit. Behalve voice chat. Echter, iedereen die ik tegenkom is muisstil. Als ik überhaupt al iemand kruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
Sosua schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:23:
Realiseerde mij dat er gewoon geen chat in deze game zit. Behalve voice chat. Echter, iedereen die ik tegenkom is muisstil. Als ik überhaupt al iemand kruis.
Ik kom er soms wel tegen, niet veel weliswaar..

Ivm die “als ík überhaupt iemand kruis” : ironisch genoeg was de kritiek, toen FO76 werd aangekondigd, voornamelijk dat ze liever geen andere spelers tegenkwamen in hun spel.
Net zoals de kritiek dat spelers constant zouden proberen anderen af te knallen... op een paar griefers na bleek dat ook niet waar, integendeel, de community is vrij sociaal en het gebeurt redelijk vaak dat spullen gratis aan low levels gegeven wordt.
Dàt is nu hét nadeel van One Wasteland: de vijanden én loot passen zich aan aan je level..
Wanneer ik vroeger een low level vijand versloeg, en dus low level loot kreeg, gaf ik die loot gewoon weg aan low level players... nu gaat dat niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
nightraven79 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:09:
[...]

Ivm die “als ík überhaupt iemand kruis” : ironisch genoeg was de kritiek, toen FO76 werd aangekondigd, voornamelijk dat ze liever geen andere spelers tegenkwamen in hun spel.
Net zoals de kritiek dat spelers constant zouden proberen anderen af te knallen... op een paar griefers na bleek dat ook niet waar, integendeel, de community is vrij sociaal en het gebeurt redelijk vaak dat spullen gratis aan low levels gegeven wordt.
Dàt is nu hét nadeel van One Wasteland: de vijanden én loot passen zich aan aan je level..
Wanneer ik vroeger een low level vijand versloeg, en dus low level loot kreeg, gaf ik die loot gewoon weg aan low level players... nu gaat dat niet meer
Ik kom van WoW en guild wars 2 af. Dus het is even een mentale switch. Wel een heerlijk gevoel. Dat desolate. Ben wel een pc aan het samenstellen. Wil straks Cyberpunk goed kunnen spelen en kijken hoe ver we dit spel grafisch kunnen rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:11
NukaWorldNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:43:
Net even via Gamepass voor pc dit spel geprobeerd. Man blijft gewoon zoveel beter om dit spel op de pc te spelen. Komt zoveel beter tot zijn recht met die 60 fps. Op de PS4 waar ik hem eerst ook op speelde is het echt niet te spelen man met nog geen eens 30 fps.
Ik heb hem helaas ook gekocht voor PS4 in de huidige aanbieding. Wist dat het een slecht afgewerkte game is maar mijn god, dit is echt niet te spelen. Grootste deel van de tijd loopt de game zeker geen 30fps. Heb een digital foundry filmpje opgezocht: veel stukken 20fps met dips naar 15 8)7. Denk dat ik 'm maar tot de next gen bewaar (heb helaas geen game pc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sluw schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:41:
[...]

Ik heb hem helaas ook gekocht voor PS4 in de huidige aanbieding. Wist dat het een slecht afgewerkte game is maar mijn god, dit is echt niet te spelen. Grootste deel van de tijd loopt de game zeker geen 30fps. Heb een digital foundry filmpje opgezocht: veel stukken 20fps met dips naar 15 8)7. Denk dat ik 'm maar tot de next gen bewaar (heb helaas geen game pc).
Voor mij sowieso nooit meer een Fallout of The Elder Scrolls game op een console (nouja met de nieuwe consoles kan je eindelijk op 60 fps spelen). Op de pc is het zoveel relaxer en daarbij heb je ook nog toegang tot de vele mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo net even een weekje Fallout 1st geclaimed via de Atomic shop (je kan nu een week lang Fallout 1st proberen). Kan ik toch mooi even alle junk uit mijn stashbox halen en in die scrapbox doen. Scheelt toch weer een hoop ruimte en als die trial weer over is kan ik altijd nog die junk gebruiken uit die scrapbox (helaas dan niet meer nieuwe junk erin doen)

Op de PC via Gamepass ga ik geen Fallout 1st kopen (volgens mij heb je die optie ook geeneens). Die koop ik pas als ik een Xbox Series X heb en dan daar via Gamepass ga spelen. Ga niet op 2 platformen Fallout 1st kopen ook al mis ik het nu toch wel een beetje. Die scrapbox en die survival tent zijn vaak toch echt wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
NukaWorldNL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:26:

Op de PC via Gamepass ga ik geen Fallout 1st kopen (volgens mij heb je die optie ook geeneens).
Fallout 1st is beschikbaar om te kopen via Gamepass

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja als ik zoek via de Gamepass PC app dan laat die idd een windows versie zien, maar ja toch koop ik het niet. Het zou natuurlijk top zijn als je net als Gamepass Ultimate (dan heb je PC en Xbox) gewoon 1 keer Fallout 1st op Gamepass koop en dat je die dan kan gebruiken voor de PC en Xbox versie. Maar denk dat die optie er niet is haha. Nee ik wacht wel tot ik de Xbox Series X heb en dan koop ik wel weer een keertje Fallout 1st.

Trouwens t/m 26 oktober double xp, double score en 25% korting bij die legendary vendor. Zeker met die team xp bonussen kan je dus aardig lekker levellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:41:
Ja als ik zoek via de Gamepass PC app dan laat die idd een windows versie zien, maar ja toch koop ik het niet. Het zou natuurlijk top zijn als je net als Gamepass Ultimate (dan heb je PC en Xbox) gewoon 1 keer Fallout 1st op Gamepass koop en dat je die dan kan gebruiken voor de PC en Xbox versie. Maar denk dat die optie er niet is haha. Nee ik wacht wel tot ik de Xbox Series X heb en dan koop ik wel weer een keertje Fallout 1st.

Trouwens t/m 26 oktober double xp, double score en 25% korting bij die legendary vendor. Zeker met die team xp bonussen kan je dus aardig lekker levellen
dacht gisteren al had in een avond 5 levels gedaan haha maar mooi dat ga ik even goed gebruiken ben ook erg blij met die scrapbox zeg wat een verademing zit nu zelfs te denken om een maandje 1st te nemen en die scrap box helemaal tot het gaatje te vullen en dan gewoon 1st stop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraven79
copywizard schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:18:
[...]

dacht gisteren al had in een avond 5 levels gedaan haha maar mooi dat ga ik even goed gebruiken ben ook erg blij met die scrapbox zeg wat een verademing zit nu zelfs te denken om een maandje 1st te nemen en die scrap box helemaal tot het gaatje te vullen en dan gewoon 1st stop te zetten?
scrap box tot het gaatje vullen?
Veel geluk... staat geen limiet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nightraven79 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:29:
[...]

scrap box tot het gaatje vullen?
Veel geluk... staat geen limiet op
Daarom ga ik mijn best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nightraven79 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:09:
[...]

Zitten er eigenlijk al NPC's in het spel?
(Sorry, heb het spel een tijdje niet gespeeld)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
Zitten er eigenlijk al NPC's in het spel?
(Sorry, heb het spel een tijdje niet gespeeld)
Naar mijn idee zit het er best vol mee maar ik heb hem nooit gespeeld voor wastelanders dus durf niet echt het verschil te noemen

Pagina: 1 ... 40 ... 45 Laatste

Let op:
Wil je graag dat jouw ingame naam word toegevoegd aan de TS? Vul dan hier je gegevens in:
https://goo.gl/forms/LkFu5We9UNCPO38n1