Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• nightraven79
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06:48
Evert134 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:11:
[...]

dat is ook zon beetje de lure van dit spel. ik heb unyielding armor en ben altijd opzoek naar betere je hebt de meeste kans bij andere spelers uit de vendors.
Ik scrap de mijne meestal in de legendary machines...
Ik gebruik al even geen arnor meer, enkel de Chinese Stealth armor, zelfs de PA gebruik ik zelden.
Enkel mijn wapens zijn legendaries

[Voor 16% gewijzigd door nightraven79 op 24-06-2020 18:55]

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 06-07 00:55
Ik speel ook momenteel alleen Chinese armour is geweldig icm de stealth die het geeft. Echter ga ik wel een armor langzaam opbouwen voor bijvoorbeeld de extra strengh die je kan craften, soms mis is dat extraatje wel eens aangezien ik een hoarder bent.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:57
nightraven79 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:54:
[...]

Ik scrap de mijne meestal in de legendary machines...
Ik gebruik al even geen arnor meer, enkel de Chinese Stealth armor, zelfs de PA gebruik ik zelden.
Enkel mijn wapens zijn legendaries
en
endechaos schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 00:57:
Ik speel ook momenteel alleen Chinese armour is geweldig icm de stealth die het geeft. Echter ga ik wel een armor langzaam opbouwen voor bijvoorbeeld de extra strengh die je kan craften, soms mis is dat extraatje wel eens aangezien ik een hoarder bent.
Ik ben met Wastelanders terug naar FO76 gekomen en sinds dan pas voorbij level 40 gegaan. Daarna dus ook armor beginnen verzamelen en afweging aan het maken geweest met chinese suit. Vrij zeker dat je suit weinig of geen enkel voordeel biedt over een Stealth build met Unyielding armor.

Sinds de terugkeer heb ik ongeveer 60 uur er in zitten en heb ik een 4/5 Unyielding armor bij elkaar gekregen - ver van optimaal maar doet wel het Unyielding werk.
Door de stealth perks te maxen en de stealth van mijn 5de armor piece die Chameleon is heb ik bijna dezelfde invisibility mogelijkheden (enkel niet in PVP)
Ik kan rustig in elk gebouw in crouch blijven en niet opgemerkt worden, zelf al sta ik naast een vijand. Daarom dat ik ook een Deathclaw wapen gebruik voor unarmed in sneak.

Ik heb nu een Unarmed x Sniper build met Gatling minigun voor SBQ.
Wapens : Blodied Powerfist , Furious powerfist , Two Shot assault rifle , Instigating hunting rifle , Blodied Pipe gun rifle en een Blodied Gattling Minigun

Blodied + Unyielding is een leuke combinatie als je er wat perks voor dodge bij neemt.

Unarmed damage ligt rond de 1.3k en 3k crits , ranged damage voor pipe gun komt rond de 1k en 2k crits (en dat met cheap ammo) en men Bloedied Gattling doet rond de 300 en 600 crits per hit.

Behalve de SBQ (en gierig zijn op kogels dus voor unarmed gaan) is het gewoon VATS + schiet en alles valt neer.

Build is ver van klaar maar ik hoop op betere manieren om rerolls te krijgen dan de scrip en purveyor.

[Voor 4% gewijzigd door sleepwalkerbe op 25-06-2020 22:29]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 00:37

Oxigeon

En zo is dat!

Heb zelf ooit een keer fallout gespeeld... Volgens mij was dit fallout 3 of 4. Ik snapte niet echt wat ik moest doen en was er eigenlijk zo wel klaar mee. Om de een of andere manier trekt Fallout 76 me meer. Na wat reviews lezen dacht ik dit moet ik niet doen omdat deze niet goed ontvangen werd.

Na wat verder kijken zag ik dat de Wastelander update flink verbetering heeft gegeven in de game. Nu zie ik op internet dat deze game voor een euro of €15,- wordt aangeboden voor de ps4. Ik denk persoonlijk dat deze door dit bedrag het proberen wel waard is.

Tevens zou op 30 juni de volgende update (20) uitkomen en seasons toevoegen. Dus misschien een mooi moment om in te stappen.

Echter nog een kleine vraag. Is deze game nog steeds een MMO na de Wastelander update?
Ik heb ergens iets gelezen van abbonementen voor deze game. Is dit nog steeds het geval of hebben ze die verwijderd?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• mike0001
  • Laatst online: 06-07 16:33
Oxigeon schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:02:
Heb zelf ooit een keer fallout gespeeld... Volgens mij was dit fallout 3 of 4. Ik snapte niet echt wat ik moest doen en was er eigenlijk zo wel klaar mee. Om de een of andere manier trekt Fallout 76 me meer. Na wat reviews lezen dacht ik dit moet ik niet doen omdat deze niet goed ontvangen werd.

Na wat verder kijken zag ik dat de Wastelander update flink verbetering heeft gegeven in de game. Nu zie ik op internet dat deze game voor een euro of €15,- wordt aangeboden voor de ps4. Ik denk persoonlijk dat deze door dit bedrag het proberen wel waard is.

Tevens zou op 30 juni de volgende update (20) uitkomen en seasons toevoegen. Dus misschien een mooi moment om in te stappen.

Echter nog een kleine vraag. Is deze game nog steeds een MMO na de Wastelander update?
Ik heb ergens iets gelezen van abbonementen voor deze game. Is dit nog steeds het geval of hebben ze die verwijderd?
Er is geen abonnement nodig. Kopen, installeren en spelen.
Verder, het is nog steeds een MMO maar je hebt weinig last van andere spelers. Zeker in dit spel is het meer dat men elkaar helpt dan afslacht. Ik ben inmiddels level 170 ofzo en in al die uren 2 a 3 keer aangevallen door andere spelers.

In dit spel is MMO meer dat je elkaar helpt. Zeker beginnende mensen worden geholpen met resources door hogere levels.

Voor 15 euro krijg je hier zeker geen spijt van. Voordeel, in dit topic zijn er ook genoeg mensen die je willen helpen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

mike0001 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:14:
[...]

Er is geen abonnement nodig. Kopen, installeren en spelen.
Verder, het is nog steeds een MMO maar je hebt weinig last van andere spelers. Zeker in dit spel is het meer dat men elkaar helpt dan afslacht. Ik ben inmiddels level 170 ofzo en in al die uren 2 a 3 keer aangevallen door andere spelers.

In dit spel is MMO meer dat je elkaar helpt. Zeker beginnende mensen worden geholpen met resources door hogere levels.

Voor 15 euro krijg je hier zeker geen spijt van. Voordeel, in dit topic zijn er ook genoeg mensen die je willen helpen.
Uiteindelijk dan zojuist de game online bij een gameshop 2e hands besteld voor €12,-. Hier kan ik me sowieso geen buil aan vallen. Heb het topic hier nog eens wat doorgelezen en kan eigenlijk niet wachten tot hij morgen op de mat valt.

Lees ik het nu ook goed dat je spullen van andere mensen kunt kopen in "winkeltjes" van andere spelers. Ga bijna het gevoel krjgen dat ik een dikke mmo ga spelen :P

• endechaos
Oxigeon schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:28:
[...]

Uiteindelijk dan zojuist de game online bij een gameshop 2e hands besteld voor €12,-. Hier kan ik me sowieso geen buil aan vallen. Heb het topic hier nog eens wat doorgelezen en kan eigenlijk niet wachten tot hij morgen op de mat valt.

Lees ik het nu ook goed dat je spullen van andere mensen kunt kopen in "winkeltjes" van andere spelers. Ga bijna het gevoel krjgen dat ik een dikke mmo ga spelen :P
Ja je kan spullen van andere kopen in hun C. A. 'M. P. Als er een vendor staat, hier stoppen ze spullen in die ze teveel hebben of wat voor reden dan ook.
Ik heb wel wat leuke spullen voor je als je begint, voeg me gerust toen op psn (endechaos). Hoef er niks voor terug hoor!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mike0001
endechaos schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:22:
[...]

Ja je kan spullen van andere kopen in hun C. A. 'M. P. Als er een vendor staat, hier stoppen ze spullen in die ze teveel hebben of wat voor reden dan ook.
Ik heb wel wat leuke spullen voor je als je begint, voeg me gerust toen op psn (endechaos). Hoef er niks voor terug hoor!
Precies dit dus: Mensen helpen elkaar :)

• Evert134
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 01:38
sleepwalkerbe schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:27:
[...]

en

[...]

Ik ben met Wastelanders terug naar FO76 gekomen en sinds dan pas voorbij level 40 gegaan. Daarna dus ook armor beginnen verzamelen en afweging aan het maken geweest met chinese suit. Vrij zeker dat je suit weinig of geen enkel voordeel biedt over een Stealth build met Unyielding armor.

Sinds de terugkeer heb ik ongeveer 60 uur er in zitten en heb ik een 4/5 Unyielding armor bij elkaar gekregen - ver van optimaal maar doet wel het Unyielding werk.
Door de stealth perks te maxen en de stealth van mijn 5de armor piece die Chameleon is heb ik bijna dezelfde invisibility mogelijkheden (enkel niet in PVP)
Ik kan rustig in elk gebouw in crouch blijven en niet opgemerkt worden, zelf al sta ik naast een vijand. Daarom dat ik ook een Deathclaw wapen gebruik voor unarmed in sneak.

Ik heb nu een Unarmed x Sniper build met Gatling minigun voor SBQ.
Wapens : Blodied Powerfist , Furious powerfist , Two Shot assault rifle , Instigating hunting rifle , Blodied Pipe gun rifle en een Blodied Gattling Minigun

Blodied + Unyielding is een leuke combinatie als je er wat perks voor dodge bij neemt.

Unarmed damage ligt rond de 1.3k en 3k crits , ranged damage voor pipe gun komt rond de 1k en 2k crits (en dat met cheap ammo) en men Bloedied Gattling doet rond de 300 en 600 crits per hit.

Behalve de SBQ (en gierig zijn op kogels dus voor unarmed gaan) is het gewoon VATS + schiet en alles valt neer.

Build is ver van klaar maar ik hoop op betere manieren om rerolls te krijgen dan de scrip en purveyor.
ik heb nu ook mijn Bloodied Rifle build en moet zeggen dat ik niet anders meer wil de hoge damage geeft zon beetje alles 1 shot kill ik heb een Bloodied Deathclaw gauntlet, Bloodied Combat rifle, Bloodied lever action en een bloodied tesla rifle zodat ik kan punten kan pakken als ik ze nodig heb :P

ik ben nu bezig alle service armors in unyielding te krijgen heb ik ook geen radsuit meer nodig

Steam: Deathscythe

• sleepwalkerbe
Evert134 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:37:
[...]

ik heb nu ook mijn Bloodied Rifle build en moet zeggen dat ik niet anders meer wil de hoge damage geeft zon beetje alles 1 shot kill ik heb een Bloodied Deathclaw gauntlet, Bloodied Combat rifle, Bloodied lever action en een bloodied tesla rifle zodat ik kan punten kan pakken als ik ze nodig heb :P

ik ben nu bezig alle service armors in unyielding te krijgen heb ik ook geen radsuit meer nodig
Test is met een van je armors Chameleon ipv unyielding - dan sneak je ook nog makkelijk naar je vijanden voor de 2.5x; Die 3STR zal op de hoogte die je nu zit weinig uitmaken door diminshing returns.
Ik vind het veel aangenamer spelen zo als melee , maar kan gewoon roze bril zijn.

• nightraven79
mike0001 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:49:
[...]

Precies dit dus: Mensen helpen elkaar :)
Dat was iets waar ze zich dus bij Bethesda over verbaasden bij launch. Die hadden eerder verwacht dat redelijk wat mensen anderen zouden aanvallen, het is eerder het omgekeerde

• nightraven79
Ik kan rustig in elk gebouw in crouch blijven en niet opgemerkt worden, zelf al sta ik naast een vijand.
Met Chinese verplaats je je zelfs onopgemerkt, zelfs vuren kan je onopgemerkt als je silencer hebt.
Ik speel sinds de release zonder armoe alleen met de Chinese Stealth, zelfs de PA komt niet meer uit de stash. Gisteren nog de Event in de nuclear disposal centre gedaan zonder iets anders, ook dankzij de weapons natuurlijk (zal ze later eens posten)

• Evert134
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:12:
[...]

Test is met een van je armors Chameleon ipv unyielding - dan sneak je ook nog makkelijk naar je vijanden voor de 2.5x; Die 3STR zal op de hoogte die je nu zit weinig uitmaken door diminshing returns.
Ik vind het veel aangenamer spelen zo als melee , maar kan gewoon roze bril zijn.
ik heb wel delen van Chameleon armor gehad maar ik vind het onzichtbaar zijn niet fijn spelen voor richten van wapens als ik geen VATS gebruik en de pip boy werkt niet goed meer.
en het voordeel van unyielding is dat ik alle speechchecks makkelijk kan halen aangezien ik nu heb
25 STR 32 PER 5 END 18 CHAR 15 INT 32 AGL 27 Luck

en ik kan nu ook kiekjes nemen van slapende deathclaw

3 str kan ik inderdaad wel eens bij kijken het is leuk voor de Deathclaw qauntlet maar verder vrij nutteloos zal wel even zoeken of ik nog 3 punten kan gebruiken

[Voor 19% gewijzigd door Evert134 op 27-06-2020 09:27]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wat een benamingen hier allemaal. Is dit een kwestie van veel spelen en die benamingen gaan me bekend voorkomen of moet ik echt een Fallout "nerd" worden om die ook te begrijpen?

Of zijn het merendeel allemaal gewoon benamingen van verschillende armor en wapens?

Unyielding, pipboy, Chinese, PA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evert134
Oxigeon schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 09:35:
Wat een benamingen hier allemaal. Is dit een kwestie van veel spelen en die benamingen gaan me bekend voorkomen of moet ik echt een Fallout "nerd" worden om die ook te begrijpen?

Of zijn het merendeel allemaal gewoon benamingen van verschillende armor en wapens?

Unyielding, pipboy, Chinese, PA
Het 2e ;)
Unyielding is een legendary stat die je armor kan hebben. Pipboy is het fancy horloge dat je hebt. En PA is power armor wat in fallout 76 naar mijn mening voor het eerst goed werkt al gebruik ik het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels vandaag de eerste stappen in de wereld van Fallout 76 gezet.

Vanmiddag de game binnen gekregen en vanavond maar eens aangeslingerd omdat mijn playstation vanmiddag eerst nog 65GB aan patches wilde downloaden.

Inmiddels ben ik aangekomen in een vrij groot dorpje waar ik wat opdrachtjes moet uitvoeren om bij een bepaalde club te mogen. Deze heb ik voltooid en ben toen level 5 geworden.

Daarna toch maar eens kijken waar ik mijn C.a.m.p ga opbouwen. Na wat informatie te hebben ingewonnen via het wereldwijde web heb ik dit maar gedaan bij de golfclub in het oosten van The Forest. Hier heb ik dat het sign neergezet wat ik voor 1 van de eerste questst moest voltooien, een vending machine en een fundering van 3x3 met een stuk of 5 muren op. Toen waren mijn resources op.

Nu zou ik daar ook graag een "my stash" willen neerzetten. Maar hoe zit dit precies. Is die stash geconnect aan alle stashes in de wereld? Of is het zo als ik daar iets drop dat ik die niet in de andere kan vinden.

Hoe zit het verder met de overige personen die in de wereld rondrennen? Kunnen die wat uit de stash jatten? Of is dit weer enkel mogelijk bij bijvoorbeeld een toolbox.

Al met al heb ik me tot nog toe al prima vermaakt.

EDIT: wat doen jullie met alle junk? Is dit ook echt junk of zijn sommige van die materialen nog ergens voor nodig? Heb de meerderheid van dat spul al gewoon gescrapt namelijk

EDIT 2: mooi haha. Ben ik nu wat guides aan het lezen kom ik achter het volgende. Gisteren 2x dood gegaan op weg naar mijn plaats waar ik het camp wilde opzetten nabij het golf terrein. Om mijn items terug te krijgen moest ik daar dan weer langs. Blijkt dat je kan fase travellen naar de locaties van andere spelers. Aangezien 3 andere daar ook een camp hadden had ik dat beter kunnen doen haha :9~

[Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 28-06-2020 08:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike0001
Oxigeon schreef op zondag 28 juni 2020 @ 00:28:

Vanmiddag de game binnen gekregen en vanavond maar eens aangeslingerd omdat mijn playstation vanmiddag eerst nog 65GB aan patches wilde downloaden.

Inmiddels ben ik aangekomen in een vrij groot dorpje waar ik wat opdrachtjes moet uitvoeren om bij een bepaalde club te mogen. Deze heb ik voltooid en ben toen level 5 geworden.

Daarna toch maar eens kijken waar ik mijn C.a.m.p ga opbouwen. Na wat informatie te hebben ingewonnen via het wereldwijde web heb ik dit maar gedaan bij de golfclub in het oosten van The Forest. Hier heb ik dat het sign neergezet wat ik voor 1 van de eerste questst moest voltooien, een vending machine en een fundering van 3x3 met een stuk of 5 muren op. Toen waren mijn resources op.

Nu zou ik daar ook graag een "my stash" willen neerzetten. Maar hoe zit dit precies. Is die stash geconnect aan alle stashes in de wereld? Of is het zo als ik daar iets drop dat ik die niet in de andere kan vinden.

Hoe zit het verder met de overige personen die in de wereld rondrennen? Kunnen die wat uit de stash jatten? Of is dit weer enkel mogelijk bij bijvoorbeeld een toolbox.

EDIT: wat doen jullie met alle junk? Is dit ook echt junk of zijn sommige van die materialen nog ergens voor nodig? Heb de meerderheid van dat spul al gewoon gescrapt namelijk

EDIT 2: mooi haha. Ben ik nu wat guides aan het lezen kom ik achter het volgende. Gisteren 2x dood gegaan op weg naar mijn plaats waar ik het camp wilde opzetten nabij het golf terrein. Om mijn items terug te krijgen moest ik daar dan weer langs. Blijkt dat je kan fase travellen naar de locaties van andere spelers. Aangezien 3 andere daar ook een camp hadden had ik dat beter kunnen doen haha :9~
Scrappen scrappen en nog eens scrappen.
Junk kost veel ruimte in je stash dus dat kan je beter scrappen.
Stash is persoonlijk en kan niets van gejat worden. Zelfde geldt voor toolboxes die van jou zijn. Stashes staan door heel de wereld en daar kan je altijd je spullen in kwijt of juist eruit halen als je iets nodig bent (zijn dus gelinked aan elkaar)

Fast travel kost geld behalve naar je eigen camp of fault 76. Hoe verder weg, hoe duurder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• endechaos
Oxigeon schreef op zondag 28 juni 2020 @ 00:28:

ik ben vanavond (later) online, als je er bent zal ik je alle basis dingen laten zien zoals stash workbenches perks trading wat dan ook. het lijkt veel de eerste uren maar het went heel snel en je zal snel de basis weten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:46
Vandaag voor het eerst The Ash Heap afgestruind (ben vooralsnog altijd in The Forest blijven hangen), maar volgens mij zat ik in een vage server. Want ik had binnen een half uur 6 nuke codes van die ghoul soldiers gevonden. Dacht dat die dingen best zeldzaam waren om een nuke te kunnen lanceren :?

Maar damn ze moeten echt die stash verhogen man. Zit nu alweer aan mijn max met allemaal ammo, aid, misc spullen. Komt ook een beetje omdat ik al zat mensen heb gehad die me spullen gaven ;) Junk kan ik onbeperkt opslaan gelukkig. Heb er normaal niks mee maar denk toch dat ik deze week eens een camp ga bouwen en dan ook die vendor machines ga aansluiten.

Mochten mensen het leuk vinden om eens te spelen of wat nodig hebben. Je kan me toevoegen op Steam onder de naam TheFalloutScrollsN7 }:O

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 23:34
Morgen komt de volgende patch uit met seasons! Heb er zin in. Eindelijk weer een beetje uitdaging in de game😜

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

endechaos schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:11:
[...]

ik ben vanavond (later) online, als je er bent zal ik je alle basis dingen laten zien zoals stash workbenches perks trading wat dan ook. het lijkt veel de eerste uren maar het went heel snel en je zal snel de basis weten.
Ik heb in elk geval al heel veel aan je gehad. Wat vaag dat toen jij in mijn server kwam je camp niet kon spawnen. En toen ik bij jou in de server kwam mijn camp niet kwam ook al stond er niets anders op die plek.

Vanavond laat op de avond denk ik wel dat ik hem nog een keertje ga aanslingeren. Moet toch zorgen dat ik eindelijk die level 10 ga worden zodat ik betere wapens kan gebruiken.

Kom er wel achter dat er echt vrij veel te doen is qua stats etc. Het wordt er niet gemakkelijker op.

Gisteren zat er bij mijn camp een moth. Perongeluk maakte ik hem wakker (schoot niet op hem) en kwam me aanvallen. Helaas schoot hij mijn turret en een muur kapot in mijn kamp. Is het dan verstandig om mijn camp elders op te bouwen? Of was dit gewoon een gevalletje pech. Mijn camp staat op de golfbaan. Met mijn level 5 heb ik er eigenlijk ook nog niet echt iets te zoeken. Maar ik dacht begin meteen op de goede plaats

Edit: linkje naar unlocks van season 1
https://fallout.bethesda.net/en/seasons

[Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 29-06-2020 13:20]

• sleepwalkerbe
Is er eigenlijk enige interesse om hier wat te ruilen in Wapens en in Armor met wat junk en kogels ofzo ?

Ik heb momenteel een goeie voorraad aan Blodied wapens , Instigating wapens en verschillende goeie Unyielding en andere armor.

Junk en kogels kan ik ook traden , afhankelijk van de types.

De wapens zijn geen top tier dus reddit market wil er niks van , maar ze zijn goed genoeg om als main te gebruiken.

Ik kan een lijstje maken en zo traden - enkel als er interesse is natuurlijk.

Edit : Oxigeon - als je iets zoekt van spullen laat maar horen, iedereen in dit forum kan wapens voor je craften , armor voor je craften en zal wel een overvloed aan Radx en Stims hebben. Zo wordt de ervaring toch leuker (in mijn ogen) als je met goeie wapens kan .

Edit 2 :
Evert134 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:37:
[...]

Ik dacht dat Service armors allemaal PA waren - nu dus exact hetzelfde plan als jij! Rustig de goeie Unyielding grinden op die armors is een pak makkelijker dan via de Purv.
Als je gear zoekt / kwijt wil - laat maar horen :)

[Voor 58% gewijzigd door sleepwalkerbe op 29-06-2020 17:31]

• Evert134
@sleepwalkerbe
ik heb slecht nieuws het is in principe net zo irritant als via de purvayor je moet die legendary modules kopen en dan kun je een service armor deel craften. En die heeft dan een willekeurige legendary stat. en je kan het niet traden of in je vendors doen je kan ze alleen scrippen nadertijd.

ik heb nu 2 delen maar ik heb ondertussen wel 20 rechter armen gemaakt nooit een unyielding.

• sleepwalkerbe
Evert134 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:38:
@sleepwalkerbe
ik heb slecht nieuws het is in principe net zo irritant als via de purvayor je moet die legendary modules kopen en dan kun je een service armor deel craften. En die heeft dan een willekeurige legendary stat. en je kan het niet traden of in je vendors doen je kan ze alleen scrippen nadertijd.

ik heb nu 2 delen maar ik heb ondertussen wel 20 rechter armen gemaakt nooit een unyielding.
Ja snap ik , ik heb al de wapens die ik wil van de Wastelanders expansion.

Ook al duurt het een eeuwigheid (3 extra crafts per dag max door scrip) , nog altijd ben je gericht aan het farmen in plaats van te hopen dat het 1) rechter arm is , 2) goed type armor is 3) legend main en 4) (optioneel legend 2nd stats)

Terwijl je nu dus stap 1 en 2 kan overslaan.

Zo heb ik een blodied plasma minigun (500+ per tick) , een instigating 40%Powerattack Gauntlet ( 2000 tot 4000 dmg per tick) en nog wat ander leuks bijeen gecraft. Beiden zijn niet de ultieme variant die iedereen zoekt maar zijn high tier genoeg om overal doorheen te vliegen.

Let wel op dat je als je geen Unyielding krijgt beter een uur wacht alvorens te craften - refreshed de loot tables.

[Voor 6% gewijzigd door sleepwalkerbe op 29-06-2020 17:47]

• Evert134
sleepwalkerbe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:45:
[...]

Ja snap ik , ik heb al de wapens die ik wil van de Wastelanders expansion.

Ook al duurt het een eeuwigheid (3 extra crafts per dag max door scrip) , nog altijd ben je gericht aan het farmen in plaats van te hopen dat het 1) rechter arm is , 2) goed type armor is 3) legend main en 4) (optioneel legend 2nd stats)

Terwijl je nu dus stap 1 en 2 kan overslaan.

Zo heb ik een blodied plasma minigun (500+ per tick) , een instigating 40%Powerattack Gauntlet ( 2000 tot 4000 dmg per tick) en nog wat ander leuks bijeen gecraft. Beiden zijn niet de ultieme variant die iedereen zoekt maar zijn high tier genoeg om overal doorheen te vliegen.

Let wel op dat je als je geen Unyielding krijgt beter een uur wacht alvorens te craften - refreshed de loot tables.
ik heb me nog niet erg verdiept in de wapens zitten er nog redelijke single shot rifles bij de nieuwe wapens?

** een uur wachten is opzich wel handig ik heb het geduld er vaak niet voor ik kocht mijn unyielding armor altijd via vendors was makkelijker haha

[Voor 6% gewijzigd door Evert134 op 29-06-2020 17:59]

• sleepwalkerbe
Evert134 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:57:
[...]

ik heb me nog niet erg verdiept in de wapens zitten er nog redelijke single shot rifles bij de nieuwe wapens?

** een uur wachten is opzich wel handig ik heb het geduld er vaak niet voor ik kocht mijn unyielding armor altijd via vendors was makkelijker haha
Denk niet dat er Single shots zijn behalve een pistol?

De wapens die ik wel ken - en dus ook beter zijn dan voorgangers - zijn de Gauss minigun , de Gauss Shotgun en dan de Gauntlet.

De Gauntlet wordt overklast door de DeathClaw en is op niveau van een Powerfist - terug met het geluk dat je kan gericht farmen.

De Gauss minigun doet bij mijn build (met maar 45% ipv 60% max heavy weapon perks) rond de 350 op de meeste enemies per bullet (smelt Scorchbeast in enkele seconden) en kan super nauwkeurig zijn icm de juiste perks (sniper afstanden)

De Gauss shotgun is volgens wat ik lees ook een beest voor shotgun builds. Ik had iemand zien Vats kills doen van echt belachelijk ver met een shotgun...

Voor de meeste wapens geldt zoals altijd : Blodied, Junkies of Instigating is een must , andere rolls kan je nog voor farmen of lui zijn.

Voor je single shot build heb je volgende opties :
- Rifle drop met legend affixes
- Plasma rifle drop met legend affixes
- Lever rifle drop met legend affixes

In elk geval - als je wil leren welke affixes goed zijn en welke niet kan je altijd op https://fed76.info/ rondlezen. Als je een wapen hebt die je niet wil maar wel goeie legendary affixes heeft, hou je het beter bij om te traden of weg te geven zoals via hier.

Ik zal later vanavond mijn lijstje is aanleggen - kun je eventueel iets van nemen als je zoekt naar dingen voor je rifle build.

Edit : https://docs.google.com/s...YsnAqzQM/edit?usp=sharing

• TheGreatWar2077
Zo vanavond toch begonnen aan mijn C.A.M.P. en meteen 2 vendors gevuld. Moet zeggen ook al is het niet mijn ding (want zo creatief ben ik ook weer niet), toch is het wel rustgevend om gewoon even op je gemakkie wat te bouwen en in te richten. Hopelijk komen er wat mensen langs die wat willen kopen. Dan komt er weer wat ruimte in mijn stash haha.

• mike0001
Gisteren erachter gekomen dat er een cap limiet is. Ik dacht, hey wat toevallig. Heb exact 30000 caps.
Blijkt dat dus de cap limiet te zijn.

Meteen maar even wat suppliers leeg gekocht en mijn lood voorraad aangevuld.

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03-07 08:06

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

TheGreatWar2077 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 23:51:
Maar damn ze moeten echt die stash verhogen man. Zit nu alweer aan mijn max met allemaal ammo, aid, misc spullen.
Herkenbaar! Ik ben continu bezig om mijn scrap uit mijn stash te halen, om te bouwen tot 'bulk' en dan te verkopen. Dit gecombineerd met de vage inventroy maakt het wel een erge inventory management game naar mijn idee. Dit had best wat makkelijker gemogen... ben zeker de heft van mijn tijd kwijt aan shit ordenen en verkopen/scrappen. Zuch, zet die stash toch gewoon op 80.000 i.p.v. 800.

Is ook altijd het eerste wat ik deed in de andere FallOut games, NoStashLimit and NoMaxCarryLimit installeren :o

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• mike0001
FloydRaalte schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:08:
[...]

Herkenbaar! Ik ben continu bezig om mijn scrap uit mijn stash te halen, om te bouwen tot 'bulk' en dan te verkopen. Dit gecombineerd met de vage inventroy maakt het wel een erge inventory management game naar mijn idee. Dit had best wat makkelijker gemogen... ben zeker de heft van mijn tijd kwijt aan shit ordenen en verkopen/scrappen. Zuch, zet die stash toch gewoon op 80.000 i.p.v. 800.

Is ook altijd het eerste wat ik deed in de andere FallOut games, NoStashLimit and NoMaxCarryLimit installeren :o
mee eens maar aan de andere kant, het zorgt er wel voor dat je op een gegeven moment bewust gaat zoeken naar resources en andere resources bewust gaat verkopen per bulk.
Oa plastic is iets waar ik vaak naar opzoek moet om de bulk te verkopen.
Dus het zorgt onbewust ook wel voor een bepaalde manier van spelen. Als je stash 80000 was dan was het in mijn ogen niet echt leuk meer.

Maar ze mogen het wel naar 1000 zetten.... 800 met wat wapens en armor is zo vol.

• Evert134
mike0001 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:49:
[...]

mee eens maar aan de andere kant, het zorgt er wel voor dat je op een gegeven moment bewust gaat zoeken naar resources en andere resources bewust gaat verkopen per bulk.
Oa plastic is iets waar ik vaak naar opzoek moet om de bulk te verkopen.
Dus het zorgt onbewust ook wel voor een bepaalde manier van spelen. Als je stash 80000 was dan was het in mijn ogen niet echt leuk meer.

Maar ze mogen het wel naar 1000 zetten.... 800 met wat wapens en armor is zo vol.
Persoonlijk zou ik liever hebben dat de stash verdeeld word. Los voor wapens, armor en junk dan blijft het nog wat gebalanceerd denk ik.

Maar laten we ze maar niet op ideeën brengen straks zetten ze het achter abonnement net als de junk stash :+

• mike0001
Evert134 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:25:
[...]

Persoonlijk zou ik liever hebben dat de stash verdeeld word. Los voor wapens, armor en junk dan blijft het nog wat gebalanceerd denk ik.

Maar laten we ze maar niet op ideeën brengen straks zetten ze het achter abonnement net als de junk stash :+
Ja die junk stash zou niet mistaan buiten de private server. Dat is wel echt een Bethesda naai streek. Ze weten dat men het wil, dus betaal maar.
Maar goed veel plastic zoeken en alles bulken en verkopen is ook een leuke bezigheid.

Vandaag update van seasons toch? wat houdt dat precies in? Want ik ben wel een beetje toe aan wat nieuws.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wat kan ik eigenlijk aan het volgende doen. Ik heb voor geen 1 gun voldoende lood om een lekker gebied in te gaan en wat te knallen. Ben echt steeds bang zonder kogels te komen. Heb een bezoekje gebracht aan de fairground.

Ook zouden daar volgens wat maps wat bobbleheads moeten liggen maar deze lagen er helaas niet. Dus gok dat iemand me voor is geweest. Al zeggen de verhalen op internet dat ze niet meer steeds op dezelfde plekken spawnen.

Kogels is en blijft een groot probleem

• mike0001
Oxigeon schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:54:
Wat kan ik eigenlijk aan het volgende doen. Ik heb voor geen 1 gun voldoende lood om een lekker gebied in te gaan en wat te knallen. Ben echt steeds bang zonder kogels te komen. Heb een bezoekje gebracht aan de fairground.

Ook zouden daar volgens wat maps wat bobbleheads moeten liggen maar deze lagen er helaas niet. Dus gok dat iemand me voor is geweest. Al zeggen de verhalen op internet dat ze niet meer steeds op dezelfde plekken spawnen.

Blikjes blikjes en nog eens blikjes.
Bij de gevangenis (rechts boven fault 76. east regional penitentiary) kan je heel veel blikjes vinden. die hangen als trap binnen en buiten. Ook kan je buiten gewichten vinden die helemaal uit lood bestaan (op de courtground liggen die)

Verder kan je altijd nog proberen een lood werkplaats te veroveren en lood harvesten (dat kan als je de werkplaats hebt geclaimed)
edit: mocht je trouwens willen harvesten, bij craften steel yard kan je steel en lead harvesten. Dat zit boven de crafton dam (is wel level 20 ongeveer. dus hou hier rekening mee als je pas begint. Crafton steel yard zit vol met mutants van level 15+)

[Voor 11% gewijzigd door mike0001 op 30-06-2020 11:11]

• Evert134

Welke kogels gebruik je? Lood ore kun je uit de lucky hole mine halen moet je wel even de je mining PA aandoen dan krijg je meer.

Of als je al in de nuke silos kan liggen er allemaal lood gewichten in de 1e kamer.

Als je craft moet je erom denken dat je ammosmith (agility) perk hebt en super duper (luck) hebt

[Voor 4% gewijzigd door Evert134 op 30-06-2020 11:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mike0001
Evert134 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:47:
[...]

Welke kogels gebruik je? Lood ore kun je uit de lucky hole mine halen moet je wel even de je mining PA aandoen dan krijg je meer.

Of als je al in de nuke silos kan liggen er allemaal lood gewichten in de 1e kamer.

Als je craft moet je erom denken dat je ammosmith (agility) perk hebt en super duper (luck) hebt
Hij is nog erg laag in level. Dan zou ik niet naar de lucky hole mine gaan ;)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Mijn start tactiek was om een workbench te vinden in een bepaalde locatie. Dat Flatwoods dorpje bijvoorbeeld waar je die eerste Responder quests hebt. Wanneer ik dan een workbench gevonden had ging ik dat gebied volledig uitkammen. Alle loot nam ik mee van Desktopfans tot pencils en steeds wanneer mijn inventory te vol zat met junk ging ik terug naar die workbench om te scrappen.

Verder heb ik in het begin nooit ammo hoeven maken. Wanneer de .45 op was ging ik gewoon over op shotgun shells of wat maar voor handen was. Pas later, wanneer je wat wapen upgrades hebt gedaan en een favoriet wapen hebt wordt ammo maken pas interessant . Althans in mijn geval :+

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• FloydRaalte

FloydRaalte

mike0001 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:44:
[...]

Ja die junk stash zou niet mistaan buiten de private server. Dat is wel echt een Bethesda naai streek. Ze weten dat men het wil, dus betaal maar.
Nee echt? Dus als ik betaal zit er geen limiet aan mij junk stash???

• mike0001
FloydRaalte schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:29:
[...]

Nee echt? Dus als ik betaal zit er geen limiet aan mij junk stash???
Ja als je naar de private server gaat kan je tentjes opzetten en heb je onbeperkt(dacht onbeperkt) scrap stash

• mike0001
FloydRaalte schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:28:
[...]

Mijn start tactiek was om een workbench te vinden in een bepaalde locatie. Dat Flatwoods dorpje bijvoorbeeld waar je die eerste Responder quests hebt. Wanneer ik dan een workbench gevonden had ging ik dat gebied volledig uitkammen. Alle loot nam ik mee van Desktopfans tot pencils en steeds wanneer mijn inventory te vol zat met junk ging ik terug naar die workbench om te scrappen.

Verder heb ik in het begin nooit ammo hoeven maken. Wanneer de .45 op was ging ik gewoon over op shotgun shells of wat maar voor handen was. Pas later, wanneer je wat wapen upgrades hebt gedaan en een favoriet wapen hebt wordt ammo maken pas interessant . Althans in mijn geval :+
ja herkenbaar. Mijn 5mm gaitlin gun, 50 cal gun en .308 machinegun vreten ammo. Vooral als je de Queen mag doden haha (wat ik wel een van de vetste opdrachten vind. Lekker met een hele grote groep bezig zijn)

ik ben dus ook constant op zoek naar lood en staal (waarbij ik het ook steeds vaker koop omdat ik blijkbaar aan mijn cap limiet zit)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben nu level 7 en heb als ik alles weg doe wat ik denk nodig te hebben evengoed nog 75 plaatsen bezet van de 160 (gewicht). Ik heb alle ammo bij me en verschillende Guns. Omdat mijn ammo dus niet toereikend is. Dus ik zit snel vol en moet dan op zoek naar een stash. Maar daar vind ik er vrij weinig van onderweg als ik naar de online map kijk. Kan dan eventueel nog naar een camp toe maar dat kost soms flink wat caps

• nightraven79
mike0001 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:44:
[...]

Maar goed veel plastic zoeken en alles bulken en verkopen is ook een leuke bezigheid.

Vandaag update van seasons toch? wat houdt dat precies in? Want ik ben wel een beetje toe aan wat nieuws.
Seasons gaat de dailies en weeklies voor atoms vervangen, je stijgt per rang, elke rang je stijgt krijg je een item. Bijv rang 5 is een ammo converter waarbij je ammo die je niet gebruikt kan schrappen naar een currency waarmee je dan weer ammo kan kopen

Hier een overzicht: https://www.youtube.com/watch?v=aaTdKHO70mc

[Voor 5% gewijzigd door nightraven79 op 30-06-2020 15:27]

• nightraven79
mike0001 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:36:
[...]

Ja als je naar de private server gaat kan je tentjes opzetten en heb je onbeperkt(dacht onbeperkt) scrap stash
Klopt niet volledig, je kan ook in de mainserver een junkstash en de tenten gebruiken.
Andere Fallout1st mensen kunnen hun junk dan opslaan via jouw junkboxes of in jouw tent, maar jij bent de enige die je tent ziet staan op de map, andere (niet FO1st gebruikers) kunnen die wél tegenkomen en de slaapzak, kookvuur en gewone stashbox gebruiken.

Private servers is een "bijkomstigheid" die je ook bij FO 1st krijgt, maar dus de junkbox en de tent zijn daar niet toe gelimiteerd.
de PS is vooral handig voor te levelen of wanneer je in public bij het grinden geen ressources meer vindt...

[Voor 17% gewijzigd door nightraven79 op 30-06-2020 13:25]

• nightraven79

op wat speel je? indien PC kan ik altijd wat lood of munitie voorzien, gebruik zelf voornamen 2EC (Plasma minigun) en 50cal (sniper) je moet maar eens kijken in het begin van deze forumpost, staat een lijst van gebruikers, zijn er nog een aantal actieven bij.

bobbleheads... ik doe zowat elke dag er jacht op (verkoopt goed in vendors als je ze aan 30-40 caps verkoopt) en inderdaad, zijn er een pak minder spawns dan vroeger.
Voor de rest voor lood: verfpotten, zit lood in.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Oxigeon schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:09:
Ben nu level 7 en heb als ik alles weg doe wat ik denk nodig te hebben evengoed nog 75 plaatsen bezet van de 160 (gewicht). Ik heb alle ammo bij me en verschillende Guns. Omdat mijn ammo dus niet toereikend is. Dus ik zit snel vol en moet dan op zoek naar een stash. Maar daar vind ik er vrij weinig van onderweg als ik naar de online map kijk. Kan dan eventueel nog naar een camp toe maar dat kost soms flink wat caps
Ik was zo klaar met het zoeken naar mijn Stash of een Workbench. Elke keer zoeken om te kunnen scrappen zodat ik niet overencumbered was... man man, dat koste me te veel play-time. Kun je ff een uurtje spelen heb je alleen maar heen en weer zitten lopen! Dus heb ik de Detailed Map Mod heb geïnstalleerd. Deze map vervangt de huidige map en heeft veel meer markers zoals alles Stash plekken, workbenches, trainstations en als je wilt (is een keuze) ook treasure locaties, ore deposits, vendors e.t.c. Echt een verademing! Ook de inventory mod is handig. Deze laat als extra zien hoeveel een tabblad aan totaal gewicht heeft. Zo zie je b.v. snel dat er 50kg in 'Aid' zit en weet je dat je b.v. te veel stimpacks en RadAway bij je hebt.

p.s. als je toch al een online-map aan het raadplegen bent onder het gamen, dan is deze map-mod echt een must-have!

[Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 30-06-2020 15:25]

• sleepwalkerbe
FloydRaalte schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:24:
[...]

Ik was zo klaar met het zoeken naar mijn Stash of een Workbench. Elke keer zoeken om te kunnen scrappen zodat ik niet overencumbered was... man man, dat koste me te veel play-time. Kun je ff een uurtje spelen heb je alleen maar heen en weer zitten lopen! Dus heb ik de Detailed Map Mod heb geïnstalleerd. Deze map vervangt de huidige map en heeft veel meer markers zoals alles Stash plekken, workbenches, trainstations en als je wilt (is een keuze) ook treasure locaties, ore deposits, vendors e.t.c. Echt een verademing! Ook de inventory mod is handig. Deze laat als extra zien hoeveel een tabblad aan totaal gewicht heeft. Zo zie je b.v. snel dat er 50kg in 'Aid' zit en weet je dat je b.v. te veel stimpacks en RadAway bij je hebt.

p.s. als je toch al een online-map aan het raadplegen bent onder het gamen, dan is deze map-mod echt een must-have!
Mijn 'trucje' was om mijn camp vrij vaak te verhuizen in het begin van het spel. 20 Caps is niks tov de 15 minuten wandelen en annoyance.

Die mods lijken wel interessant! Ik blijf toch altijd schrik hebben bij MMOs om een ban te krijgen door mods...

• FloydRaalte

FloydRaalte

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 15:41:
[...]

Mijn 'trucje' was om mijn camp vrij vaak te verhuizen in het begin van het spel. 20 Caps is niks tov de 15 minuten wandelen en annoyance.

Die mods lijken wel interessant! Ik blijf toch altijd schrik hebben bij MMOs om een ban te krijgen door mods...
Ja dat snap ik. Ik hou het bij kleine cosmetische mods. Er zullen vast en zeker ook mods zijn die jou een voordeel geven in de game, die laat ik aan mij voorbij gaan. Spel moet wel leuk blijven en dit zijn meer 'quality of life' mods. M.e.a.w. een no Carry Capacity limit mod zou weer oneerlijk zijn.

• endechaos
Oxigeon schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:09:
Ik heb een wel genoeg lead en iron en gunpowder om kogels te maken voor je. Het enigste wat jij moet doen is een main wapen zoeken waarmee je verder wilt.

Ik ben er vanavond rond 2100uur denk ik. Ben benieuw wat de patch meebrengt van vandaag! Is die al online?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

endechaos schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:09:
[...]

Ik heb een wel genoeg lead en iron en gunpowder om kogels te maken voor je. Het enigste wat jij moet doen is een main wapen zoeken waarmee je verder wilt.

Ik ben er vanavond rond 2100uur denk ik. Ben benieuw wat de patch meebrengt van vandaag! Is die al online?
Ja die is online. Ruim 11GB op de ps4

• mike0001
nightraven79 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:20:
[...]

Klopt niet volledig, je kan ook in de mainserver een junkstash en de tenten gebruiken.
Andere Fallout1st mensen kunnen hun junk dan opslaan via jouw junkboxes of in jouw tent, maar jij bent de enige die je tent ziet staan op de map, andere (niet FO1st gebruikers) kunnen die wél tegenkomen en de slaapzak, kookvuur en gewone stashbox gebruiken.

Private servers is een "bijkomstigheid" die je ook bij FO 1st krijgt, maar dus de junkbox en de tent zijn daar niet toe gelimiteerd.
de PS is vooral handig voor te levelen of wanneer je in public bij het grinden geen ressources meer vindt...
maar even voor mijn info, want dan heb ik het inderdaad niet begrepen. je krijgt pas de tent en scrap stash ALS je eerst een keer private hebt betaald toch? of ik ben level 170 en leer nu iets heeeeeeel belangrijks haha.
De scrap stash kan je dan idd ook in public gebruiken (dat weet ik)
kan je trouwens jouw scrap ook in andere scrap stashes steken dat het dan gescheiden wordt? want dat zou wel cool zijn (ik bedoel dus zonder private te zijn geweest)

• TheGreatWar2077
Je moet sowieso lid zijn van Fallout1st dan pas krijg je beschikking over die unlimited junk stash en tent. Zolang je lid blijft!

Nee het is allemaal verbonden aan elkaar.

• nightraven79
mike0001 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:59:
[...]

maar even voor mijn info, want dan heb ik het inderdaad niet begrepen. je krijgt pas de tent en scrap stash ALS je eerst een keer private hebt betaald toch? of ik ben level 170 en leer nu iets heeeeeeel belangrijks haha.
De scrap stash kan je dan idd ook in public gebruiken (dat weet ik)
kan je trouwens jouw scrap ook in andere scrap stashes steken dat het dan gescheiden wordt? want dat zou wel cool zijn (ik bedoel dus zonder private te zijn geweest)
Neen, je betaald voor Fallout 1st. Niet voor de server. De FO1st subscriptie houdt in: Private Server tent, scrapbox, maandelijks 1650 atoms, specifieke gratis FO1st items in Atomic Shop en kortingen op andere Atomicshop items .
Om eerlijk te zijn: de private gebruik ik zelden.

Wat betreft je scrapbox-vraag: neen.
De scrapbox werkt zoals de stashbox, maar enkel voor scrap. Of je nu je scrap in een box bij een andere speler doet of de jouwe, het komt steeds in je eigen scrapbox terecht.
Wel belangrijke opmerking : hardened mass, glowing mass enz... kan je niet in 1 keer scrappen maar moet je extra bevestigen omdat die spullen zonder gescrapt te worden gebruikt kunnen worden om andere dingen te maken

• TheGreatWar2077
Best wel grappig die score map dat je toch elke keer wat kan krijgen. Ook wel nice dat je nu veel makkelijker een team van 4 maakt en dan specifiek dingen kan doen zoals events afgaan en dan dubbel xp erbij.

• mike0001
ik zag gisterenavond dat mijn weight van 255 naar 210 ging. Maar ik had niets veranderd of weg gedaan. Is er iets dat nu geen weight meer heeft?

Dat teams vormen is inderdaad best handig en leuk gedaan. Maakt ook dat er meer mensen een event doen merkte ik gisteren. Eindelijk die vervelende radiation rumble gehaald haha. Die is niet te doen met maar 2 a 3 man (wat ik voorheen wel heb geprobeerd)

Wat zijn verder de veranderingen? ik zie op het eerste gezicht niet iets anders nu.

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
mike0001 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:33:
ik zag gisterenavond dat mijn weight van 255 naar 210 ging. Maar ik had niets veranderd of weg gedaan. Is er iets dat nu geen weight meer heeft?

Dat teams vormen is inderdaad best handig en leuk gedaan. Maakt ook dat er meer mensen een event doen merkte ik gisteren. Eindelijk die vervelende radiation rumble gehaald haha. Die is niet te doen met maar 2 a 3 man (wat ik voorheen wel heb geprobeerd)

Wat zijn verder de veranderingen? ik zie op het eerste gezicht niet iets anders nu.
Ik merkte ook dat ik ineens -20 capacity had, waardoor is een raadsel..

• Evert134
mike0001 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:33:

Radiation rumble is vrij makkelijk te halen maar je moet snel zijn. Iedereen kan in totaal rond de 40 uranium (of zoiets) halen dus als 2 man dat doen terwijl 1 de npcs in leven houd. En daarna wisseld heb je die 100 vrij snel alleen iedereen gaat altijd in het midden staan schieten en niemand gaat farmen.

• mike0001
Evert134 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:45:
[...]

Radiation rumble is vrij makkelijk te halen maar je moet snel zijn. Iedereen kan in totaal rond de 40 uranium (of zoiets) halen dus als 2 man dat doen terwijl 1 de npcs in leven houd. En daarna wisseld heb je die 100 vrij snel alleen iedereen gaat altijd in het midden staan schieten en niemand gaat farmen.
guilty on that haha.
Ik doe ook alleen maar schieten juist ook omdat het best veel leuke resources geeft.
Maar er zijn een paar pittige events. Radiation Rumble dus.
Die in dat farmaceutisch bedrijf (dat je vriendelijke dieren in leven moet houden) is ook een drama omdat daar bijna nooit iemand heen gaat. Daar sta ik vaak in mn eentje en dan is die niet te doen.
En dan de meest frustrerende en waar ik ook standaard 10 keer of vaker dood ga... Die waar dat beest onzichtbaar wordt. Eigenlijk vind ik die wel het minste van alle moeilijke haha.

Maar goed het blijft leuk om gezamenlijk events te doen en nu met teams nog leuker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Kan je geen abonnementen verlengen in Steam via je wallet of gewoon weer los te betalen? Hij is verlopen en wilde vandaag weer een nieuwe maand kopen, maar nu kan dat ineens alleen maar met een cc. Ik heb dat niet en wil gewoon weer een losse maand kopen. Zou wel erg balen zijn als ik geen gebruik meer kan maken van Fallout1st. En die stash ben ik ook kwijt dan waar heel veel junk in zat. Als dat niet meer kan dan zit ik er echt weer aan te denken om het dan maar op de PS4 te spelen. Daar kan je wel gewoon via je wallet abonnementen per maand betalen.

• Evert134
mike0001 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:48:
[...]

guilty on that haha.
Ik doe ook alleen maar schieten juist ook omdat het best veel leuke resources geeft.
Maar er zijn een paar pittige events. Radiation Rumble dus.
Die in dat farmaceutisch bedrijf (dat je vriendelijke dieren in leven moet houden) is ook een drama omdat daar bijna nooit iemand heen gaat. Daar sta ik vaak in mn eentje en dan is die niet te doen.
En dan de meest frustrerende en waar ik ook standaard 10 keer of vaker dood ga... Die waar dat beest onzichtbaar wordt. Eigenlijk vind ik die wel het minste van alle moeilijke haha.

Maar goed het blijft leuk om gezamenlijk events te doen en nu met teams nog leuker.
Project Paradise en Encryptid ;) komen beide op hetzelfde neer ze zijn best wel te doen als iedereen zich aan de missie houd maar jah dat is het nadeel van fo 76.

Bij Projevt Paradise moet je op een habitat A (volgens mij) storten en de rest negeren als je de feeders vol krijgt dan heb je een lvl 91 Deathclaw die is snel in leven te houden.

Encryptid is best wel een waardeloze missie zolang niemand conduit word is dat beest onschadelijk en heeft schieten geen zin. Als jij of iemand die conduit is down gaat moet je hem niet helpen en hij moet niet respawnen. Ze vallen hem nu niet aan waardoor je nog een 20 ish seconde hebt wat best veel is in die missie.

@TheGreatWar2077
volgens mij moet je de memberschip als een spel kopen
https://store.steampowered.com/sub/415130/

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Evert134 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 07:54:
[...]

Project Paradise en Encryptid ;) komen beide op hetzelfde neer ze zijn best wel te doen als iedereen zich aan de missie houd maar jah dat is het nadeel van fo 76.

Bij Projevt Paradise moet je op een habitat A (volgens mij) storten en de rest negeren als je de feeders vol krijgt dan heb je een lvl 91 Deathclaw die is snel in leven te houden.

Encryptid is best wel een waardeloze missie zolang niemand conduit word is dat beest onschadelijk en heeft schieten geen zin. Als jij of iemand die conduit is down gaat moet je hem niet helpen en hij moet niet respawnen. Ze vallen hem nu niet aan waardoor je nog een 20 ish seconde hebt wat best veel is in die missie.

@TheGreatWar2077
Klopt als een bus. Bij Eve Online kocht ik het ook altijd zo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:25

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Qua ammo heb ik eindelijk een oplossing. Ik ben er eigenlijk heel zuinig mee (geen minigun of uberhaupt automatische wapens), ik gebruik alleen een sniper, een shotgun (beide silenced) en een handmade met reddot. Toch kwam ik uiteindelijk schaarste tegen en zat ik bijna zonder. Om een of andere reden geeft de tinkerers bench echter x180 voor elke craft van .50 caliber ammo, in plaats van een tiende daarvan voor .308 caliber. Ik ben dus maar geswitcht en maak ze zelf :) heb nu permanent tussen de 1000 en 1500 rounds .50 bij. En dankzij dat SCORE systeem heb ik nu een ammo bench waarbij ik alle losse rotzooi die ik vind (.45, 10mm, 5mm rounds etc) allemaal omwissel voor shells, 5.56 en .50 waar nodig. Scheelt weer plek in de stash, ook.

Wat ik echter niet begrijp is hoe sommige mensen zulke enorme CAMP's kunnen bouwen. Ik heb een huis van redelijk formaat:

maar de inrichting is relatief 'clean', deels voorkeur maar deels ook noodzaak, ik zit gewoon aan mijn build limit. Ik heb zelfs niet het maximale aantal turrets en ook geen PA station (niet dat ik dat vaak gebruik, maar toch). Hoe werken mensen daar omheen? Ik zie soms gebouwen bijna twee keer dit formaat, en soms ook meerdere gebouwen in één build (over een rivier heen bv).

If there's anything you can't do on an XR, it's probably your fault.

• TheGreatWar2077
Evert134 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 07:54:
[...]

@TheGreatWar2077
Thanks voor je antwoord, maar helaas dit werkt ook niet bij mij. Als ik eenmaal ingelogd moet zijn staat er dat ik al een keer abbo ben geweest en niet opnieuw dit zo los kan kopen. Ik moet echt een cc hebben om weer een maand af te sluiten. Snap dat echt niet waarom je dan ineens een cc moet hebben. Wat maakt het nou uit als je los per maand wil betalen pfff.

• Stoerekerel
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 05-07 22:18
Hoi,

Ik heb zojuist het:

Fallout 76: Wastelanders Deluxe Edition

https://store.steampowered.com/sub/456624/

Gekocht, op steam vanwege de summer sale kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is om dan ook nog is om het

Tricentennial Pack

https://store.steampowere...ut_76_Tricentennial_Pack/

Er bij te nemen?

Alvast bedankt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evert134
Stoerekerel schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:58:
Hoi,

Ik heb zojuist het:

Gekocht, op steam vanwege de summer sale kan iemand mij vertellen of het de moeite waard is om dan ook nog is om het

Tricentennial Pack

Er bij te nemen?

Alvast bedankt
Nee het zijn skins en camp items puur visueel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
TheGreatWar2077 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:44:
Kan je geen abonnementen verlengen in Steam via je wallet of gewoon weer los te betalen? Hij is verlopen en wilde vandaag weer een nieuwe maand kopen, maar nu kan dat ineens alleen maar met een cc. Ik heb dat niet en wil gewoon weer een losse maand kopen. Zou wel erg balen zijn als ik geen gebruik meer kan maken van Fallout1st. En die stash ben ik ook kwijt dan waar heel veel junk in zat. Als dat niet meer kan dan zit ik er echt weer aan te denken om het dan maar op de PS4 te spelen. Daar kan je wel gewoon via je wallet abonnementen per maand betalen.
De stash ben je in principe niet kwijt.
Indien je een andere FO1sr speler zijn tent vindt, of zijn camp met de scrapbox publiek bereikbaar (wat ik doe) dan kan je wel nog je junk er uit halen, maar niet meer insteken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
Stoerekerel schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:58:
Hoi,

Ik heb zojuist het:

Tricentennial Pack

Er bij te nemen?

Alvast bedankt
Zou het niet doen. Is de versie di ik kocht bij de lancering, is echt puur cosmetische items

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stoerekerel
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 05-07 22:18
Ik had gister al bijna uit frustratie een refund aangevraagd voor deze game bij steam omdat ik bij het creëren van een Bethesda account telkens de volgende foutmelding kreeg.

3:0:1407374883553287

Uiteindelijk na bijna een uur lukte het dan toch, dat was net op tijd want anders had ik daadwerkelijk een refund aangevraagd omdat de tijd op Steam gewoon doorliep. Ik ben trouwens wel nog van plan om deze game op mijn SSD te gaan zetten i.v.m. lange laadtijden, ik hoop dat die dan korter worden. Hopelijk krijg ik daarna dus niet opnieuw problemen met inloggen bij Bethesda.

Dit is trouwens de kerel waarmee ik in deze game in actie kom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
nightraven79 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 08:47:
[...]

De stash ben je in principe niet kwijt.
Indien je een andere FO1sr speler zijn tent vindt, of zijn camp met de scrapbox publiek bereikbaar (wat ik doe) dan kan je wel nog je junk er uit halen, maar niet meer insteken
Ja klopt. Ik heb al die junk gelukkig nog wel, maar blijf het kut vinden dat je via Steam niet via je wallet abonnementen kan betalen. Had Fallout1st puur genomen voor die stashbox waar je unlimited junk in kan doen. En dan kon ik de normale stash gebruiken voor aid en ammo. Ach ja }:|

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Jesus krijg nou wat. Het werkt wel gewoon via de wallet. Ik had support even gevraagd en die zeiden ook dat het moest werken. Ja ik had niks in mijn wallet staan en hij gaf dat ook geeneens (alleen maar CC opties) aan als optie tijdens het hernieuwen van zo'n abonnement. Naja gelukkig weer goed gekomen en kan ik die stash gewoon weer blijven gebruiken en de survival tent etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:38

Player1S

Formerly known as L1nt

Grrrrr Kom ik gister bij mn C.A.M.P. en ontdek dat de boel aangevallen word door molerats. Ik dus beetje op die dingen schieten en ondertussen loopt er een higher level iemand ook rond op stekje.

Net als ik de laatste molerat dood wil schieten rent die gast voor mij langs met gevolg dat ik hem raak.

Meteen bounty aan de broek en voor ik doorheb wat er gebeurd is en excuses kan aanbieden neergemaaid door een gatling laser.
45 caps lichter hierdoor.

Had natuurlijk pacifist mode aan kunnen zetten maar was gewoon een dick move van die gast.

Verder overigens gewoon goede ervaring met higher level spelers. Heeft me lading leuke wapens en stimpacks opgeleverd.

Player1s Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Ik heb eigenlijk ook alleen nog maar goede ervaringen met high level players, Heb al zoveel van ze gekregen zoals plans, aid, ammo etc.

Man die teams is zo'n goede toevoeging. Join gewoon elke keer een events team en je verdient dan dubbele xp met zo'n event, elke keer als iemand een quest voltooid krijg jij ook caps erbij en daardoor level je echt zoveel sneller. Ik was volgens mij rond 30 voordat die teams optie kwam en ben nu level 45. Toch wel lekker dat het hierdoor wat sneller gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mike0001
TheGreatWar2077 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:01:
Ik heb eigenlijk ook alleen nog maar goede ervaringen met high level players, Heb al zoveel van ze gekregen zoals plans, aid, ammo etc.

Man die teams is zo'n goede toevoeging. Join gewoon elke keer een events team en je verdient dan dubbele xp met zo'n event, elke keer als iemand een quest voltooid krijg jij ook caps erbij en daardoor level je echt zoveel sneller. Ik was volgens mij rond 30 voordat die teams optie kwam en ben nu level 45. Toch wel lekker dat het hierdoor wat sneller gaat.
Ik moet zeggen dat ik het ook leuk vind om anderen te helpen. Ammo dat ik niet gebruik geef ik weg, teveel stimpacks geef ik weg en plans gooi ik sowieso veel weg (verkoop ik niet eens). Ik ben level 170 ofzo.

Ja xp is wel leuk, maar dat gaat vanzelf niet meer zo snel. in mijn geval ben ik iets van 4 of 5 levels gestegen door teams. terwijl ik wel al iets van 20 items heb unlocked. Dus zeker voor lagere levels kan dat erg positief zijn.
Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True