Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:52
Balen, 2 jaar terug, speciaal voor FO76, een nieuwe pc ineengestoken ...
Kom ik er gisteren achter dat het zelfs moeiteloos draait op de Zbook van kantoor....

Maw: ik game al de hele tijd in de studeerkamer terwijl ik doodleuk kon gamen op de laptop van kantoor... in de zetel :D

[Voor 4% gewijzigd door nightraven79 op 09-05-2020 14:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: mei 2012
  • Nu online
Ik heb wat moeite om voor mijn store een prijs te plakken op plannen en mods. Wat hij standaard voorstelt lijkt soms belachelijk veel omdat ik er twee of drie van heb en bij andere verkopers zie ik er soms waar 1000 caps of meer op staat.

Zit er een systeem in, een manier om te kijken welke rarity een item heeft?
Ik verlaag heel regelmatig de prijs handmatig tot 50 caps of zo (wat een gedoe zeg, met die slider) maar zit ik dan teveel onder de prijs te verkopen?

Alle feedback welkom:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
Afuni schreef op zondag 10 mei 2020 @ 09:47:
Ik heb wat moeite om voor mijn store een prijs te plakken op plannen en mods. Wat hij standaard voorstelt lijkt soms belachelijk veel omdat ik er twee of drie van heb en bij andere verkopers zie ik er soms waar 1000 caps of meer op staat.

Zit er een systeem in, een manier om te kijken welke rarity een item heeft?
Ik verlaag heel regelmatig de prijs handmatig tot 50 caps of zo (wat een gedoe zeg, met die slider) maar zit ik dan teveel onder de prijs te verkopen?

Alle feedback welkom:)
je hebt inderdaad veel mensen die er enorm veel voor vragen, de vraag is natuurlijk wel of ze het verkocht krijgen.

een enorme hint is al: doe een ronde bij diegene die verkopen en kijk wat zij er voor vragen.
wil je er snel van af? vraag dan minder... duik onder hun prijs.

1 ding weet ik wel: heb je een bloodied legendary en wil je die verkopen : vraag maar door: Bloodied weapons zijn gewild.
Voor de rest rond ik gewoon af naar boven: iets tussen 0-100 rond ik af naar boven per tiental (bijv. iets van 24 wordt 30), daarboven vraag ik gewoon 100 meer.
Een paar uitzonderingen:
bijna iedereen verkoopt bobbleheads aan 100 caps... ik verkoop de mijne goedkoop (ook al omdat ik er dagelijks vindt omdat ik dagelijks dezelfde routes farm) nl. 30 caps: zo verdien ik 30 caps.. en de verkoper maakt ook een winstje..
idem voor de tijdschriften: ik vraag er nooit meer voor dan 10-15 caps. échter de holotapegames verkoop ik aan 20 caps (wastelad, nukatapper, atomic command, red menace).
Stimpaks verkoop ik 10 caps ONDER de aangegeven prijs. Vergeet niet: de prijs die het spel toont zal je NOOIT krijgen van een NPC trader...
Om je een voorbeeld te geven: Marine Tactical Helmet... de prijs die het spel weergeeft is 240 caps.
Verkoop je hem echter aan een NPC, krijg je er maar (afhankelijk van je perks) 25-30 caps voor.
Dus als je die wil verkopen via je vendor: vraag iets tussen de 30 en 250 caps, raakt hij na 2 weken niet verkocht: verlaag je prijs, maar nooit lager dan wat de vendor wou bieden, anders verlies je geld
De tactical marine helmets zijn trouwens nog handig voor iets anders: ze zijn goedkoop te maken (glas, plastiek en rubber) en de npc's geven er dus 25-30caps voor.
Dus wat doe ik: ik farm glas, plastiek en rubber.. maak de helmets, een kleine 50-tal..
en ik verkoop ze allemaal in één keer aan de NPC: ik probeer zo de dagelijkse 1400caps te krijgen.
Idem bij ATHENA (vendor die je uitsluitend krijgt na de astronautmissie te slagen): die heeft nog eens appart 1200caps... je kan dus makkelijk 3600 caps verdienen...

Vind je echter marineplans: duur verkopen.
Marine Helmet plan is redelijk zeldzaam en in de mire te vinden, dus als je dat dubbel vindt: duur verkopen; ik heb er al gehad die 3000 caps gaven voor dat plan, gewoon om dat je met de helmets de NPC's hun geld kan krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Afuni
  • Nu online
Ok, thx.

Laatste vraagje, de moeite om ammo te verkopen? ik zet het op 1 cap per stuk en toch raakt het al een week niet verkocht en vult het mijn stash maar op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 16:03
Afuni schreef op maandag 11 mei 2020 @ 07:03:
Ok, thx.

Laatste vraagje, de moeite om ammo te verkopen? ik zet het op 1 cap per stuk en toch raakt het al een week niet verkocht en vult het mijn stash maar op.
Ik gebruik maar enkele typen ammo: 5 mm, 50 cal, 0.45 en 0.556. Rest gooi ik direct weg als ik het krijg om inderdaad ruimte te sparen. Dit houdt het overzichtelijk. Ook kwa wapens wat ik gebruik en wil hebben.

Wat betreft wapens en armor, ik scrap alle armor en wapens die niet legendary zijn.
De legendary verkoop ik allemaal erg goedkoop. Mijn stash loopt altijd zo snel vol dat ik simpelweg geen ruimte heb om alles te bewaren. Eenn dagje spelen en je hebt zo weer 5- 10 legendary items erbij.

En ook kwa geld, Ik zit inmiddels op zo'n 50k en krijg dat ook niet op. Dus wat moet ik met zoveel?

Bij sommige verkopers zie ik inderdaad absurd hoge prijzen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
50K caps ? :S

Jeetje, kom ik aan met mijn 700 cap lol. :)

[Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 11-05-2020 11:06]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evert134
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 16:32
mike0001 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:29:
[...]

Ik gebruik maar enkele typen ammo: 5 mm, 50 cal, 0.45 en 0.556. Rest gooi ik direct weg als ik het krijg om inderdaad ruimte te sparen. Dit houdt het overzichtelijk. Ook kwa wapens wat ik gebruik en wil hebben.

Wat betreft wapens en armor, ik scrap alle armor en wapens die niet legendary zijn.
De legendary verkoop ik allemaal erg goedkoop. Mijn stash loopt altijd zo snel vol dat ik simpelweg geen ruimte heb om alles te bewaren. Eenn dagje spelen en je hebt zo weer 5- 10 legendary items erbij.

En ook kwa geld, Ik zit inmiddels op zo'n 50k en krijg dat ook niet op. Dus wat moet ik met zoveel?

Bij sommige verkopers zie ik inderdaad absurd hoge prijzen.
als je teveel caps hebt kun je serums plans kopen bij de enclave bunker. kosten zon 17k per stuk kun je eventueel daarna serums maken en verkopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
Afuni schreef op maandag 11 mei 2020 @ 07:03:
Ok, thx.

de meeste ammo die ik niet gebruik (dwz alles behalve .50 round, 5mm round en shotgunshells)dump ik meestal in de buurt van Vault 76.

PS: iemand zin om eens te sterven voor de goede zaak?
Is het enige wat nog ontbreekt met mijn nieuw character om de grote rugzakken te halen is "revive an ally"
heb gisteren de 'imposter sheepsquatch' daarvoor opgestart in de hoop dat iemand ging sterven... maar wanneer je als level 60 met lvls 400 aan die quest deelneemt ben je meestal zelf de persoon die eerst sterft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
Iusedto schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:37:

probeer gewoon zoveel mogelijk te verzamelen: bijv. razorgrain bij de Billings Homestead, met de Greenthumb Perk haal je er makkelijk 100 razorgrain op per keer... verkoop dit in de stations..1 razorgrain levert 1 cap op
Je kan dagelijks de stations 1400caps afhandig maken, dus alles wat je niet kan scrappen of overtollig voedsel enz. : verkopen..
Let wel: de NPC's kopen géén ammo en plans, misc enz. Enkel weapons, apparel, de meeste aid-items (bijv. géén tijdschriften) en mods

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike0001
Iusedto schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:37:

Ben ook level 160 ofzo hoor. Gaat op gegeven moment best snel.
Zeker als je veel legendary spul hebt en die niet te duur verkoopt.
Heb zo op een avond paar honderd caps met verkopen.
En idd veel aid spul verkopen. Dat tikt ook aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
mike0001 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:46:
[...]

een tip daarvoor: indien je Disease Cure recept hebt:
er zijn verschillende locaties waar je Firecap kan vinden, bloodleaf en snaptail reed, vindt je vooral rond Flatwoods in overvlood.
Gekookt water erbij...
Met Green Thumb (alle planten die je harvest x2) kan je zo redelijk wat disease cure maken..
Verkopen voor 20caps/stuk
Véél mensen kopen die omdat ze zelf te lui zijn om ze zelf te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Afuni
  • Nu online
nightraven79 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:26:
[...]

PS: iemand zin om eens te sterven voor de goede zaak?
Is het enige wat nog ontbreekt met mijn nieuw character om de grote rugzakken te halen is "revive an ally"
heb gisteren de 'imposter sheepsquatch' daarvoor opgestart in de hoop dat iemand ging sterven... maar wanneer je als level 60 met lvls 400 aan die quest deelneemt ben je meestal zelf de persoon die eerst sterft
Ik ben vanavond tussen 19u en 20u wel online als dat past. Ik zoek trouwens iemand die in het water wil sterven ;))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
Afuni schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:52:
[...]

Ik ben vanavond tussen 19u en 20u wel online als dat past. Ik zoek trouwens iemand die in het water wil sterven ;))
ok, dan kunnen we elkaar helpen :p

• Iusedto
  • Nu online
mike0001 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:46:
[...]
Ben ook level 160 ofzo hoor. Gaat op gegeven moment best snel.
Zeker als je veel legendary spul hebt en die niet te duur verkoopt.
Heb zo op een avond paar honderd caps met verkopen.
Ik ben level 30 dus dat is inderdaad een best verschil :)
Vermaak me in ieder geval opperbest in deze game. Vergeet vaak de tijd en voor dat ik het weet is het al weer middernacht hehe

[Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 13-05-2020 08:25]

FUMES et CARNES

• mike0001
Iusedto schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:23:
[...]

Ik ben level 30 dus dat is inderdaad een best verschil :)
Vermaak me in ieder geval opperbest in deze game. Vergeet vaak de tijd en voor dat ik het weet is het al weer middernacht hehe
Haha zeer herkenbaar.
Al ben ik wel blij met de update van Wastelanders. Geeft toch weer wat extra uitdaging.

Blijft een leuk spel

• Iusedto
  • Nu online
mike0001 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:31:
[...]
Haha zeer herkenbaar.
Al ben ik wel blij met de update van Wastelanders. Geeft toch weer wat extra uitdaging.

Blijft een leuk spel
Nooit gespeeld voor Wastelanders.
Dit is allemaal nieuw. Vind het soms heerlijk om niet te questen en gewoon te lopen naar dingen die je ziet op de map en zo een fast travel point te krijgen. Daarna lekker het gebouw of iets dergelijks in en lekker leeg te looten voor scrap :)

FUMES et CARNES

• mike0001
Iusedto schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:37:
[...]

Nooit gespeeld voor Wastelanders.
Dit is allemaal nieuw. Vind het soms heerlijk om niet te questen en gewoon te lopen naar dingen die je ziet op de map en zo een fast travel point te krijgen. Daarna lekker het gebouw of iets dergelijks in en lekker leeg te looten voor scrap :)
Ik doe soms ook alleen maar events. Al zijn sommige niet te doen in je eentje.
Voordeel van events is dat je vaak legendary weapons krijgt. Nadeel van events is dat je legendary weapons krijgt haha.
Daarom verkoop ik er ook veel voor een goedkope prijs. Mijn stash is altijd vol.
En ook voor die currency voor legendary weapons (weet ff zo de naam niet meer) zit ik altijd tussen de 900 en 1000 en boven de 1000 kan die niet.

• Evert134
mike0001 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:19:
[...]

Ik doe soms ook alleen maar events. Al zijn sommige niet te doen in je eentje.
Voordeel van events is dat je vaak legendary weapons krijgt. Nadeel van events is dat je legendary weapons krijgt haha.
Daarom verkoop ik er ook veel voor een goedkope prijs. Mijn stash is altijd vol.
En ook voor die currency voor legendary weapons (weet ff zo de naam niet meer) zit ik altijd tussen de 900 en 1000 en boven de 1000 kan die niet.
script heet het ;) maar die kun je ook weer uitgeven bij de purvayor Murmrgh voor of andere legendary wapens of fr legendary modules die heb je nodig als je een van de nieuwe armors wil maken

• mike0001
Evert134 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:37:
[...]

script heet het ;) maar die kun je ook weer uitgeven bij de purvayor Murmrgh voor of andere legendary wapens of fr legendary modules die heb je nodig als je een van de nieuwe armors wil maken
Ik weet dat ik die uit kan geven :)
Alleen wacht ik vaak op de special days dat ze 40% korting geeft ofzo.

Alles wat ik daar vandaan haal kan ik bijna altijd weer teruggeven (met verlies) omdat het altijd minder is dan ik al heb.

Dus vaak koop ik ineens een hele bulk op en kan dan 80% direct weer inleveren haha. Sommige armors zijn wel nice, maar bij weapons krijg ik altijd gausse rifle of spike rifles. Verder niets. (en die gebruik ik dus niet)

• Iusedto
  • Nu online
Legandaries zijn die wapens en armor met een ster rating ?
Heb er pas 2 of 3 van gekregen dacht ik

FUMES et CARNES

• Kpiet
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 18:19
Iusedto schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:21:
Legandaries zijn die wapens en armor met een ster rating ?
Heb er pas 2 of 3 van gekregen dacht ik
Ye, hoe meer sterren, de meer perks.
Daar kan je dus ook builds e.d. op baseren.

https://open.spotify.com/playlist/5IZMxwJdDycYvxmVY91JUe?si=-5Z5rjMySvW1I3jMFaEF0A

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:14
Vanaf morgen weer double xp. Ook maar weer eens spelen dan.

• mike0001
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:19:
Vanaf morgen weer double xp. Ook maar weer eens spelen dan.
Dan zullen we maar eens weer wat xp binnen harken.
Ik hoop dat ze binnenkort het event met Graham weer starten. Dat gaf altijd lekker veel xp (en scrip)

Ik vind het event met die animals ook leuk in dat lab. Alleen omdat die hard is doet daar bijna nooit iemand aan mee. In je eentje is die gewoon niet te doen.

• Iusedto
  • Nu online
Double XP weekend is altijd welkom denk ik.
Ben nu lvl 35 dus ik kom pas kijken :)

Heb wel van mijn Atoms dat log cabin pakket gekocht.
Eerdaags maar eens een knappe basis bouwen.

FUMES et CARNES

• endechaos
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 14:32
Ik heb veel ballistic fiber nodig voor de Chinese Armour, weet iemand ween farm plek en loot waar het valt te halen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 03-07 16:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

endechaos schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:48:
Ik heb veel ballistic fiber nodig voor de Chinese Armour, weet iemand ween farm plek en loot waar het valt te halen?
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Zie de wiki of anders de antwoorden die google zelf al geeft ;)

BattleNetTag: Spud#2543 :|: Bethesda.net & Steam Nick: TepelStreeltje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheGreatWar2077

https://fallout.bethesda....20-roadmap-and-76-seasons

[Voor 16% gewijzigd door TheGreatWar2077 op 14-05-2020 17:06]

• nightraven79

• nightraven79
endechaos schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:48:
Camp Mc Clintock, alle militaire posten en het militair voertuig bij Anchor Farm...
het komt er op neer: ALLE ammo bags verzamelen.
Die vind je in bovenstaande en aan sommige zendmasten

andere mogelijkheid: kopen bij vendors of players...

3de mogelijkheid gaat niet op voor jou.. want je zit niet op PC.... nl. even binnenspringen en me laten weten, denk dat ik er nog wel wat heb... }) (Edit: yeps, 314 ballistic fiber scrap)

[Voor 22% gewijzigd door nightraven79 op 14-05-2020 18:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iusedto
  • Nu online
Die roadmap ziet er goed uit, naar mijn mening.
Heb er zin in :)

Voorlopig eerst maar de huidige content uitspelen want dat is al lastig genoeg voor een speler zoals mij.
Ben teveel afgeleid door loot en ook nog eens een enorme hoarder. Heb eigenlijk geen tijd voor al die rare quests , wil looten en scrappen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• endechaos
Ah had die al gezien, ik las military grade circuitery. Face-palm voor mij, voortaan beter lezen. Had veel van die gefarmd voor 'niks'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evert134
endechaos schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:26:
[...]

Ah had die al gezien, ik las military grade circuitery. Face-palm voor mij, voortaan beter lezen. Had veel van die gefarmd voor 'niks'.
vergeet niet de super duper perk als je die hebt bespaart weer een hoop farmen

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Vanavond een paar uur in de free weekend gestoken, maar het spel is best buggy. Veel vijanden tegengekomen die gewoon niets doen. Zoals een level 21 Deathclaw die ik op mijn gemak neer kon schieten terwijl ik nog maar level 8 was.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• endechaos
g0tanks schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 00:20:
Vanavond een paar uur in de free weekend gestoken, maar het spel is best buggy. Veel vijanden tegengekomen die gewoon niets doen. Zoals een level 21 Deathclaw die ik op mijn gemak neer kon schieten terwijl ik nog maar level 8 was.
Ik heb die ook gehad met de Deathclaw in een bepaalde quest, hopelijk komen ze snel met een fix! Dit zijn toch dingen wat nieuwe spelers kan tegenhouden om verder te spelen!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
endechaos schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:30:
[...]

Ik heb die ook gehad met de Deathclaw in een bepaalde quest, hopelijk komen ze snel met een fix! Dit zijn toch dingen wat nieuwe spelers kan tegenhouden om verder te spelen!
Verder vind ik het wel vermakelijk en als je veel samen speelt voelt het net als een co-op ARPG. C.A.M.P. hebben ze leuk gedaan en het uitzicht nodigt vaak uit om even stil te staan en te spelen met photomode.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• endechaos
g0tanks schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:42:
[...]

Verder vind ik het wel vermakelijk en als je veel samen speelt voelt het net als een co-op ARPG. C.A.M.P. hebben ze leuk gedaan en het uitzicht nodigt vaak uit om even stil te staan en te spelen met photomode.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Camp is wel een favorite iets s da n mij. Heb nu ff snel een hotel gemaakt maar ga snel een nieuwe goede bouwen, ik kan er uren insteken.

Speel je op ps4 toeval llig? Voeg me dan even toen psn is endechaos. Ik kan je wellicht helpen met plans etc. Kost je niks hoorr. Ik zal er vanavond wat later wezen.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
endechaos schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:55:
Speel je op ps4 toeval llig? Voeg me dan even toen psn is endechaos. Ik kan je wellicht helpen met plans etc. Kost je niks hoorr. Ik zal er vanavond wat later wezen.
Ik speel op PC, maar bedankt voor het aanbod! :)

• nightraven79
g0tanks schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:56:
[...]

Ik speel op PC, maar bedankt voor het aanbod! :)
zou zeggen... voeg kheyvaert maar toe dan :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iusedto
  • Nu online
Wat een heerlijke game is dit toch.
Ben erg blij dat ik mijn eigen keuze heb gemaakt en met Wastelanders ingestapt ben 2 weken geleden.
Bevalt heel erg goed :)

Heb nu twee grenade launchers gekregen, 1 heavy weapon en de ander is een portable one.
Voel me potverdorie net de Terminator nu (y) .

Een game die je zoveel plezier geeft is (voor mij) een goede game hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• endechaos
Iusedto schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:00:
Wat een heerlijke game is dit toch.
Ben erg blij dat ik mijn eigen keuze heb gemaakt en met Wastelanders ingestapt ben 2 weken geleden.
Bevalt heel erg goed :)

Heb nu twee grenade launchers gekregen, 1 heavy weapon en de ander is een portable one.
Voel me potverdorie net de Terminator nu (y) .

Een game die je zoveel plezier geeft is (voor mij) een goede game hehe
Ik doe altijd me 40mm grenades weggeven, wellicht wil jij ze? Zit wel op ps4 weet niet welk platform je speelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iusedto
  • Nu online
endechaos schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:48:
[...]
Ik doe altijd me 40mm grenades weggeven, wellicht wil jij ze? Zit wel op ps4 weet niet welk platform je speelt.
Ik speel op de PC dus dat gaat hem niet worden :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15:08

mvds

Totally awesome!

nightraven79 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 18:06:
[...]

zou zeggen... voeg kheyvaert maar toe dan :p
Of mij :) MvdS74 :)

Steun mij voor Alpe d'HuZes 2019!

• TheGreatWar2077
Pffff heel die double xp weekend van vorige week weer vergeten. Dammit COD Warzone :+ Volgende week maandag moet ik wel echt weer gaan spelen want dan begint ook het Fasnacht event. Dat vond ik vorig jaar ook zo tof. Iedereen bij elkaar en helpt met zijn alle en hopen op die ene masker.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Man Fallout 76 speelt echt zoveel vloeiender op een pc. Op de PS4 merk je echt dat die op minder dan 30 fps loopt, maar op pc speel je hem heerlijk op 60 fps. Ook die BR modus is nu beter te spelen.

• SpEcTeR
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 03-07 22:06
Iusedto schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:13:
[...]

Thanks.
Gisteren geprobeerd maar het werkt bij mij niet. Ik kan het vinkje aanzetten inderdaad maar dat vergrootglas verschijnt niet bij een juist item. Als ik het item in mijn inventory heb en er dan overheen scroll dan verschijnt het vergrootglas wel. Lijkt me een bug.
Misschien helpt een relog.
Het viel me op dat het vergrootglas nu ook bij items verschijnt die "los" in de wereld liggen.

Prima verbetering!

• Iusedto
  • Nu online
SpEcTeR schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:30:
[...]

Het viel me op dat het vergrootglas nu ook bij items verschijnt die "los" in de wereld liggen.

Prima verbetering!
Ja, dat is bij de laatste patch geïmplementeerd.
Zeer fijne verbetering inderdaad :)

Vermaak mezelf nog steeds uitstekend in deze game.
Tijd vliegt voorbij als ik eenmaal ingelogd ben

FUMES et CARNES

• endechaos
Ik vermaak me ook echt op en top, maar dat de vendors in camp het nog steeds niet doen begrijp ik echt niet, dat duurt een partij lang.

• mike0001
endechaos schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:20:
Ik vermaak me ook echt op en top, maar dat de vendors in camp het nog steeds niet doen begrijp ik echt niet, dat duurt een partij lang.
Ja en mijn stack is helemaal vol. Moet zelfs de pareltjes tegen veel te weinig geld verkopen om maar ruimte te creeren. Zeer irritant

Acties:
  • +1Henk 'm!

• endechaos
mike0001 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:03:
[...]

Ja en mijn stack is helemaal vol. Moet zelfs de pareltjes tegen veel te weinig geld verkopen om maar ruimte te creeren. Zeer irritant
Ja ik geef al mijn plans tegenwoordig maar weg, en wapens ook. Alles blijven scrappen heeft ook geen zin aangezien je snel aan een overload aan junk zit. Dit zou toch wel vorige week gefixt moeten zijn. En de community die ik spreek online zitten er genoeg aan te denken om weer te wachten op een update voordat ze online komen. Beetje eigen ramen ingooien.

• mike0001
endechaos schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:09:
[...]

Ja ik geef al mijn plans tegenwoordig maar weg, en wapens ook. Alles blijven scrappen heeft ook geen zin aangezien je snel aan een overload aan junk zit. Dit zou toch wel vorige week gefixt moeten zijn. En de community die ik spreek online zitten er genoeg aan te denken om weer te wachten op een update voordat ze online komen. Beetje eigen ramen ingooien.
Ik zit op datzelfde pad. Wacht wel met online komen tot dit geregeld is.
Zag ik trouwens ook gisteren in het spel zelf. Om uurtje of 7 in de avond is het normaal best druk op de Xbox. Gisteren waren er echt maar een hand vol en dat waren allemaal < level 25.

Dus ik wacht ook maar even :)

• nightraven79
mike0001 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:38:
[...]

Ik zit op datzelfde pad. Wacht wel met online komen tot dit geregeld is.
Zag ik trouwens ook gisteren in het spel zelf. Om uurtje of 7 in de avond is het normaal best druk op de Xbox. Gisteren waren er echt maar een hand vol en dat waren allemaal < level 25.

Dus ik wacht ook maar even :)
Het enige waarvoor ik momenteel online kom is voor mijn dailies voor Crater en Foundation, Fasnacht event (elk uur op het uur) .. en dat is het zowat...
Mijn vriendin is verbaasd dat ik nu 's avonds mee voor de tv hang :Y

• nightraven79
mike0001 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:03:
[...]

dat is het voordeel met Fallout 1st: er is een verschil tussen scrap en de gewone Stack.. maar zelfs dan moet ik ook een deel wegsmijten (vaak ammo)
Het event met de legendary moleminers heeft inmiddels voor gezorgd dat mijn stack vol zit met legendaries, waarvan ik nu, nu het event gedaan is, elke dag een deel omruil voor legendary scrip...

• mvds

mvds

Totally awesome!

nightraven79 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:57:
[...]
dat is het voordeel met Fallout 1st: er is een verschil tussen scrap en de gewone Stack.. maar zelfs dan moet ik ook een deel wegsmijten (vaak ammo)
Het event met de legendary moleminers heeft inmiddels voor gezorgd dat mijn stack vol zit met legendaries, waarvan ik nu, nu het event gedaan is, elke dag een deel omruil voor legendary scrip...
Dat is ook precies waarom ze het doen. Zorgen dat je stash te klein is om alles op te slaan zodat ze mensen over kunnen halen geld neer te tellen voor 1st. Want dat is ook zo'n beetje het enige voordeel van 1st.

• nightraven79
mvds schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:07:
[...]

Dat is ook precies waarom ze het doen. Zorgen dat je stash te klein is om alles op te slaan zodat ze mensen over kunnen halen geld neer te tellen voor 1st. Want dat is ook zo'n beetje het enige voordeel van 1st.
goed geplaatst is de tent ook een héél goed voordeel, kan je honderden caps/dag besparen in het rondreizen (Camp in het noorden, Vault 79 in midden, tent in zuiden) gezien je daar gratis naartoe rijd

• endechaos
nightraven79 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:22:
[...]

goed geplaatst is de tent ook een héél goed voordeel, kan je honderden caps/dag besparen in het rondreizen (Camp in het noorden, Vault 79 in midden, tent in zuiden) gezien je daar gratis naartoe rijd
Eens dat het toegevoegde waarde heeft, toch zal ik nooit een abonnement erop nemen al snap ik dat mensen het overwegen. Ik verkoop dan liever wat extra spullen aangezien ik een hoarder bent.

• nightraven79
op Publieke servers valt Fasnacht mee..
op Private momenteel 2 maal geprobeerd: 1 maal verschijnt de 5de bot niet: quest failed
2de maal: tot aan de "endboss"... loopt de server vast en crashed...

Straks nieuwe poging, ga hem op Twitch smijten zodat ik beelden heb voor Beth Support als het misloopt.

Edit: 3de keer goede keer blijkbaar

[Voor 6% gewijzigd door nightraven79 op 29-05-2020 11:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
Ter info, volgens the Inside The Vault hebben ze de oplossing gevonden voor de duping bug met de vending machines & display cases en worden ze volgende week terug geactiveerd
Earlier this month, we disabled C.A.M.P. Vending Machines and Display Cases while we’ve been working to address a duplication issue. While it has taken us a little longer than we thought, we now believe we have that issue resolved internally. The fix is undergoing testing, and we are currently targeting a new hotfix for next week to address that issue and re-enable Vending Machines and Display Cases. We will be sure to let you know as soon as we have an exact date to share.
We take duplication exploits seriously, and work to correct them as often and as quickly possible. If you believe you’ve found a duplication method or spot another player abusing an exploit, please report it by submitting a ticket to our Customer Support team.
Ander leuke weetjes:
  • later vandaag zou de Public Test Server beschikbaar worden voor IEDEREEN..
    1 nadeel aan: je moet een tweede keer de game downloaden.
  • Double XP Weekend van 4 tot 8 juni
  • Fasnacht event met een week verlengd
Bron: https://bethesda.net/en/a...asnacht-extended-and-more

[Voor 4% gewijzigd door nightraven79 op 29-05-2020 08:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• endechaos
nightraven79 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 08:06:
Ter info, volgens the Inside The Vault hebben ze de oplossing gevonden voor de duping bug met de vending machines & display cases en worden ze volgende week terug geactiveerd

[...]

Ander leuke weetjes:
  • later vandaag zou de Public Test Server beschikbaar worden voor IEDEREEN..
    1 nadeel aan: je moet een tweede keer de game downloaden.
  • Double XP Weekend van 4 tot 8 juni
  • Fasnacht event met een week verlengd
Bron: https://bethesda.net/en/a...asnacht-extended-and-more
Met die vendor ben ik wel blij hoor heb echt veel caps gemist erdoor. Double xp is trouwens altijd leuk! En ik had de vorige faschnacht gemist door vakantie dus ben blij dat die nu terug is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
om eerlijk te zijn, zonder de vendors is het een beetje 'saai ' aan het worden... erg dat ik het zeg.. maar wat ik momenteel dagelijks doe
  • De Daily Crater en Foundation Quests
  • De Dagelijkse Ally quests
  • De Dailies & Weeklies voor Atoms
  • Zo veel mogelijk evolueren in elke Tadpole/Possum quest
  • Fasnacht Event
Maar dat is het zowat voor het ogenblik, als er een event oppopt doe ik dat er ook nog even bij.. maar ben dus bullion aan het sparen voor de Ammo Fabricator en het T65-armor, tot dan staat alles op een laag pitje.
Alle bovenstaande ben ik door op een klein anderhalf uurtje.
Dus wat ik nu ga bijkomend ga doen:
  • elke dag een uurtje Public Test Server
  • heb een nieuw character aangemaakt... ik ga proberen van die elke dag 1-5 levels te doen stijgen (afhankelijk van de beschikbare tijd), zonder ook maar enige ressources over te zetten.
Edit: blijkbaar is er voor de Pubkic Test Server géén NDA, dus je mag info/beelden delen.
Was mijn verbazing groot om mijn character letterlijk in het Public Team terug te vinden (tijdens ColossusEvent)van 1 van de populairste Fallout-Youtubers :https://youtu.be/4XSZ-FB-zQ4

[Voor 13% gewijzigd door nightraven79 op 30-05-2020 08:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• endechaos
Kan iemand mij helpen? Heb alles geprobeerd wat op internet te vinden was. Ik heb de missie back to basic gedaan maar ik kan die niet afronden. Ik hoor hierna een vervolg missie te krijgen die niet komt. Het is een bekend probleem heb ik gevonden op internet, vanuit de launch. Iemand die na wastelanders dit ook heeft gehad?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
endechaos schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:35:
Kan iemand mij helpen? Heb alles geprobeerd wat op internet te vinden was. Ik heb de missie back to basic gedaan maar ik kan die niet afronden. Ik hoor hierna een vervolg missie te krijgen die niet komt. Het is een bekend probleem heb ik gevonden op internet, vanuit de launch. Iemand die na wastelanders dit ook heeft gehad?
hoe bedoel je met je kan die niet afronden?
Je hebt de 3 tests + de live shootingrange test en that's it. daarna stopt die.
indien je die al in het begin doet vermijdt je gewoon dat je die moet doen bij de Enclave questlijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kpiet
endechaos schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:35:
Als je inderdaad wat @nightraven79 zegt, nog naar bijvoorbeeld het trainingskamp moet, kan je daar naar binnen lopen en opnieuw je ‘certificaat’ halen, zonder de oefeningen te doen.
Gewoon met de baas van de bots praten.

Ik had deze natuurlijk ook weggegooid ergens in ‘t begin van de game :9

https://open.spotify.com/playlist/5IZMxwJdDycYvxmVY91JUe?si=-5Z5rjMySvW1I3jMFaEF0A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• endechaos
@nightraven79 @Kpiet
Ik heb alles afgerond en ook me 'soldiers certificate' gehaald. De missie staat ook als afgerond. Hierna begon de missie recruitments blues die er soms wel soms niet staat. Hier liep die voor mijn gevoel fout/bugged omdat ik de master sergeant wel kon aanspreken alleen de missie niet kon afrondde. Nu schijnt dat ik daar eerst een andere missie voor moet doen defiance has fallen(oid). Dus ik zal die eerst even moeten doen denk ik. Ik heb de missie gisteravond opgezocht, deze kon ik bij een nog niet ontdekte lokatie activeren. Ik denk en hoop dat daarmee de oplossing in zicht is!
Bedankt iig voor de feedback!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kpiet
endechaos schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:17:
@nightraven79 @Kpiet
Ik heb alles afgerond en ook me 'soldiers certificate' gehaald. De missie staat ook als afgerond. Hierna begon de missie recruitments blues die er soms wel soms niet staat. Hier liep die voor mijn gevoel fout/bugged omdat ik de master sergeant wel kon aanspreken alleen de missie niet kon afrondde. Nu schijnt dat ik daar eerst een andere missie voor moet doen defiance has fallen(oid). Dus ik zal die eerst even moeten doen denk ik. Ik heb de missie gisteravond opgezocht, deze kon ik bij een nog niet ontdekte lokatie activeren. Ik denk en hoop dat daarmee de oplossing in zicht is!
Bedankt iig voor de feedback!
Oeh, Defiance has fallen.

Zorg voordat je naar binnen gaat dat je ‘leeg’ bent.
Daar kan je echt heul veul scrap vandaan halen.

Succes!

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 03-07 19:47

Player1S

Formerly known as L1nt

Na veel te lange tijd heb ik Fallout 76 weer opgepakt. Was destijds afgeleid door andere games.

Ben net level 15 met huidige character en wil op zoek naar power armor dus heb handleiding erbij gepakt maar tot nu toe zijn alle locaties die ik bezoek leeg.

wat doe ik fout? Of is het sinds wastelanders gewijzigd?

edit: getest op normale server en private server dus ook niet dat iemand anders ze al gepakt heeft lijkt me.

[Voor 15% gewijzigd door Player1S op 03-06-2020 10:41]

Player1s Twitch

• mvds

mvds

Totally awesome!

Zoek je een frame of een bepaald type power armor?

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

mvds schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 10:52:
Zoek je een frame of een bepaald type power armor?
Ik heb al 1 frame en 2 stukken T-45 maar ben (nog) niet kieskeurig.

Player1s Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
Kpiet schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 23:38:
[...]

Oeh, Defiance has fallen.

Zorg voordat je naar binnen gaat dat je ‘leeg’ bent.
Daar kan je echt heul veul scrap vandaan halen.

Succes!
inderdaad, voorzie ook wel genoeg ammo. en vooral de ammo bags verzamelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
Player1S schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 10:57:
[...]

Ik heb al 1 frame en 2 stukken T-45 maar ben (nog) niet kieskeurig.
ik laat PA meestal links liggen tot level 20: dan ga ik naar Garrahan Mining Headquarters voor de excavator.

Maar waar je als low level PA stukken kan vinden, normaalgezien (kom ze daar vaak tegen, ook na WL update):
- The Crosshair
- WV Lumber Co. in de eerste hangar,
- Clarcksburg het gebouw in de stad het dichste bij de shooting range, op het 1ste verdiep.
- Eastern Regional Penitentiary: op de koer
- Aaronholt Homestead: de schuur vlakbij de silo
- Gorge Junkyard
- Tussen Portside Hub & Mama Dolce's in Morgantown staat een schuurtje, daar vind je er soms ook
- Wilson Brother's Auto Repair
- 1 van de 2 kanten van de New River Gorge Bridge heeft er ook eentje, de sleutel moet je wel gaan halen op de rollercoaster in Camden Park
- Lewis & SOns Farming Supply

[Voor 9% gewijzigd door nightraven79 op 03-06-2020 15:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Blijft toch wel leuk dat fasnacht event. Iedereen komt even bij elkaar en helpt elkaar. Daarna iedereen weer zijn eigen weg. Van mij zou het wel vaker mogen plaats vinden dat event. Helaas maar 1x in het jaar. Logisch opzich.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• endechaos
Het enige wat ik aan fasnacht leuk vind zijn de plans voor in je camp, derest vind ik 't maar langdradig en vervelend herhalend optochtliedje haha. Wel leuk wat je zegt dat er veel bij elkaar komen!
Heb BTW eindelijk de enclave missie gedaan en heb nu dus ook andere event erbij! Die moet ik afronden om verder te kunnen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Ja ok tis niet super boeiend, maar vind het allang leuk dat tijdens zo'n event even iedereen bij elkaar komt. Trouwens gisteren voor het eerst weer begonnen aan dat event en meteen zag ik weer allemaal zakjes liggen van andere mensen die wat gedropt hadden. Hoppa meteen een berg fasnacht plans en wat maskers verzameld haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Toch bijna level 20 geworden met vaak nuclear winter en fasnacht doen. Kan ik daarna gewoon van begin tot eind die wastelanders dlc gaan spelen zonder dat ik eerst level 20 moest zijn om door te kunnen gaan met die questline.

Edit: En level 20 geworden. Nice de nieuwe quest kwam ook gelijk in beeld. Toch wel lekker die double xp weekenden.

[Voor 20% gewijzigd door TheGreatWar2077 op 07-06-2020 19:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Inmiddels toch aardig wat power armors kunnen vinden. Niks compleet maar gaan de goede kant op.

Vermaak me wel weer met de game. Toch jammer dat ik het zo lang heb laten liggen. Gister paar keer de fasnacht gedaan. Lekker simpel maar toch leuk.

Player1s Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Voor low level chars (en dan bedoel ik tot iets van lvl 60) heb je echt genoeg aan de Excavator PA hoor! Die is makkelijk en goedkoop te repareren en ook prima uit te breiden met extra's zoals extra opslag/gewicht.

Ik heb ook een volledige T-60 set en zelfs een volledige X01 en Ultracite set maar die zijn veel te beperkt qua gewicht wat je mag meedragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Is er iemand op xbox die mij misschien kan helpen met de excavator power armor?
Kom lading acid te kort en kom met moeite voorbij de robots die de plek verdedigen. Was me 1 keer gelukt maar door vele travelen om genoeg onderdelen te krijgen waren ze weer gespawned :(

Player1s Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 03-07 22:06
Player1S schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:27:
Is er iemand op xbox die mij misschien kan helpen met de excavator power armor?
Kom lading acid te kort en kom met moeite voorbij de robots die de plek verdedigen. Was me 1 keer gelukt maar door vele travelen om genoeg onderdelen te krijgen waren ze weer gespawned :(
Via de parkeergarage gaan.
Zorgen voor wat plasma granaten, die hielpen mij goed bij die RoboBrain vlak bij t registratie punt.

En misschien even wat verder levelen en dan opnieuw proberen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGreatWar2077
Aw jammer dat het fasnacht event weer over is. Heeft altijd wel iets als zo'n plek wat meer leeft met wat npc's en versiering. Nu voelt het meteen weer zo dood aan met die scorched die er weer zijn. Van mij mag die wel vaker. Helaas wel alleen de standaard maskers gekregen. Ach kan nu beginnen met de wastelanders quests.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

SpEcTeR schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:13:
[...]

Via de parkeergarage gaan.
Zorgen voor wat plasma granaten, die hielpen mij goed bij die RoboBrain vlak bij t registratie punt.

En misschien even wat verder levelen en dan opnieuw proberen
Inmiddels gelukt nadat een wildvreemde wat acid achter liet en ik in zo'n workplace de armor gebouwd had.

Player1s Twitch

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 19:03
Weet iemand al wanneer die seasons beginnen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
Smit260 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 00:34:
Weet iemand al wanneer die seasons beginnen?
Ik dacht met Update 20...
Wanneer die komt... zou het niet weten. Bethesda heeft afgelopen week niet veel gelost, zelfs geen Inside The Vault artikel

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03-07 08:06

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Ik heb FO76 nog niet gespeeld en ik ben van plan om deze telg toch maar eens te proberen. Via steam kost Wastelanders 39,99 maar via andere sites kan ik een key kopen voor 23,79.... zit daar Wastelanders dan ook bij of moet je die apart aanschaffen?

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• TheGreatWar2077
FloydRaalte schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 19:51:
Ik heb FO76 nog niet gespeeld en ik ben van plan om deze telg toch maar eens te proberen. Via steam kost Wastelanders 39,99 maar via andere sites kan ik een key kopen voor 23,79.... zit daar Wastelanders dan ook bij of moet je die apart aanschaffen?
Wastelanders is gewoon gratis. Ook al koop je die game via een andere site dan kan je alsnog Wastelanders spelen. Je moet die key dan volgens mij wel via de Bethesda Launcher invoeren.

• FloydRaalte

FloydRaalte

TheGreatWar2077 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 21:55:
[...]

Wastelanders is gewoon gratis. Ook al koop je die game via een andere site dan kan je alsnog Wastelanders spelen. Je moet die key dan volgens mij wel via de Bethesda Launcher invoeren.
Thx! Heb intussen inderaad soortgelijke info gevonden. Wel een beetje onduidelijk voor de beginner. Daarbij vertrouw ik Bethesda niet zo goed meer... vandaag maar eens een start maken, ben voorzochtig positief 8)

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Zo mijn eerste stapjes gezet in Fallout 76 en tot nu toe bevalt het me prima! Ik heb wel erg veel last van lag en soms is het daardoor onspeelbaar. (Ik druk vooruit en mijn caharacter start pas na 2 seconden met lopen... en loopt gewoon door als ik het toetstenbord niet gebruik) Verder is het spel erg donker, dat waren de voorgangers ook wel maar daar kon je zelf kiezen wanneer je erop uit ging, overdag of snachts, dat is in FO76 fixed als ik het goed heb. Vanavond weer lekker verder advonturen.

• endechaos
FloydRaalte schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:21:
Zo mijn eerste stapjes gezet in Fallout 76 en tot nu toe bevalt het me prima! Ik heb wel erg veel last van lag en soms is het daardoor onspeelbaar. (Ik druk vooruit en mijn caharacter start pas na 2 seconden met lopen... en loopt gewoon door als ik het toetstenbord niet gebruik) Verder is het spel erg donker, dat waren de voorgangers ook wel maar daar kon je zelf kiezen wanneer je erop uit ging, overdag of snachts, dat is in FO76 fixed als ik het goed heb. Vanavond weer lekker verder advonturen.
Als je op ps4 speelt hebb ik nog wel veel plans voor je evt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

endechaos schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:56:
[...]

Als je op ps4 speelt hebb ik nog wel veel plans voor je evt
Zit op de PC helaas, maar wel bedankt voor het aanbod!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nightraven79
FloydRaalte schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:23:
[...]

Zit op de PC helaas, maar wel bedankt voor het aanbod!
Laat maar weten als je iets nodig hebt : ingamenaam : kheyvaert

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Kort vraagje..

Als ik starched genes gebruik, blijven mijn mutaties dan ook als ik een decontamination shower neem?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evert134
Jackson6 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:27:
Kort vraagje..

Als ik starched genes gebruik, blijven mijn mutaties dan ook als ik een decontamination shower neem?
In mijn beleving wel of het duurt heel lang voordat ze weggaan ik was een keer vergeten de perk uit te zetten en raakte toen niets kwijt. Toch mijd ik ze als ik bij andere spelers hun basis ben

Acties:
  • +1Henk 'm!

• endechaos
Kort vraagje..

Je kan gewoon de shower nemen met die perk als je het alle sterren in de kaart heb, levert geen problemen op. Neem ook gelijk die andere perk in luck (naam even vergeten). Dan heb je vrijwel geen last meer van de negatieve kanten van een mutatie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nightraven79
Kort vraagje..

indien je starched genes hebt blijven je mutaties.
Misschien ook Class Freak perk nemen (onder Luck) om de negatieve effecten te minderen

PS voor iedereen: er gaan, binnen de community geruchten de ronde dat update 20 voor morgen (donderdag) zou zijn.
Om eerlijk te zijn zou mij dat verbazen daar de meeste updates op dinsdag gebeurden maar sommige van die bronnen zaten er wel altijd op in het verleden

• TheGreatWar2077
Ben een beetje bezig met modden in dit spel. Zijn toch best wel wat toffe en handige mods voor dit spel.

Heb nu een nieuwe map, glowing recipes and plans, veel betere en overzichtelijke inventory met icons en een perk loadout manager. Dacht ga het eens proberen en het werkt nog echt _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
TheGreatWar2077 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:33:
Ben een beetje bezig met modden in dit spel. Zijn toch best wel wat toffe en handige mods voor dit spel.

Heb nu een nieuwe map, glowing recipes and plans, veel betere en overzichtelijke inventory met icons en een perk loadout manager. Dacht ga het eens proberen en het werkt nog echt _/-\o_
Zeker via Nexusmods? Ga ook eens naar die glowing plans kijken, heb toch het gevoel dat ik wel eens wat mis.

• TheGreatWar2077
Jackson6 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:28:
[...]

Zeker via Nexusmods? Ga ook eens naar die glowing plans kijken, heb toch het gevoel dat ik wel eens wat mis.
Ja via Nexusmods. Het is helaas wel iets meer werk dan wat je bijvoorbeeld bij Fallout 4 of Skyrim moet doen. Daar kan je bijna elke mod probleemloos via een manager installeren en die doet de rest.. Hier moet je toch wel meer handmatig doen.

• Jackson6
  • Niet online
Weer een vraagje, ik heb nu een permanente chameleon mutation.

Echter wil ik hierbij toch armor gebruiken, ik heb ergens gelezen dat dat kan maar hoe/wat kom ik niet echt achter.

Kan iemand mij hier even duidelijk in scheppen?

Thanks!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Norbert
  • Laatst online: 19:14
Jackson6 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:28:
Weer een vraagje, ik heb nu een permanente chameleon mutation.

Echter wil ik hierbij toch armor gebruiken, ik heb ergens gelezen dat dat kan maar hoe/wat kom ik niet echt achter.

Kan iemand mij hier even duidelijk in scheppen?

Thanks!
Weightless armor heb je nodig.

• Jackson6
  • Niet online
Norbert schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:21:
[...]

Weightless armor heb je nodig.
Thanks, maar dan moet al je armor weightless zijn lijkt me? Wordt nog een aardige zoektocht omdat allemaal bij elkaar te krijgen.

• FloydRaalte

FloydRaalte

TheGreatWar2077 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:49:
[...]

Ja via Nexusmods. Het is helaas wel iets meer werk dan wat je bijvoorbeeld bij Fallout 4 of Skyrim moet doen. Daar kan je bijna elke mod probleemloos via een manager installeren en die doet de rest.. Hier moet je toch wel meer handmatig doen.
Cool! Wist niet dat dit kon bij een MMO. Vooral die inventory mod zou fijn zijn. Heb de oudere Fallouts ook veel gemod. Snap niet waarom Bethesda dit shit-systeem blijft gebruiken. Ik ga het ook direct installeren.

Kun je aangeven welke mods je gebruikt en hoe je die hebt geinstalleerd?

[Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 24-06-2020 12:24]

• Evert134
Jackson6 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:41:
[...]

Thanks, maar dan moet al je armor weightless zijn lijkt me? Wordt nog een aardige zoektocht omdat allemaal bij elkaar te krijgen.
dat is ook zon beetje de lure van dit spel. ik heb unyielding armor en ben altijd opzoek naar betere je hebt de meeste kans bij andere spelers uit de vendors.
Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True