![]() | |
![]() |
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
![]() | |
![]() |
Je hebt voor dichtbij nog een shotgun (afgezaagde loop) of zelfbouw uzi nodig, werkt prima tegen mimelurks (aim for the head) en doorgeslagen GhoulsNovarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:56:
Wat zijn een beetje fijne wapens, voor de afwisseling?
Ik gebruik nu vol plezier de BoS Fusion Rifle.
Maar heb begrepen dat afwisselen met wapens voor ammo beter is.
Heb sinds kort nu ook een snipertje gevonden in Concord, wil ik ook zeker even gaan customizen tot iets leuks.
Maar heb naast de sniper en de fusion rifle nog meer leuks nodig denk.
[ Voor 13% gewijzigd door _Anvil_ op 13-11-2015 17:08 ]
Die ga ik zeker onthouden. Kom ik vanzelf tegen gok ik?Biersteker schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:05:
[...]
spoiler:Kellogg's Pistol![]()
, sinds ik die heb gebruik ik bijna geen andere wapens meer.
Standaard wel ja, maar je kan je natuurlijk focussen op een bepaald type wapen d.m.v. perks._Anvil_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:07:
Moet wel wennen aan dat versimpelde skills systeem, je figuur is dus direct even goed met een pistool als met een Gatling laser als ik het goed heb??
Major spoiler:Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:11:
Shortbarrel shotgun heb ik, idd erg fijn voor close combat, wel snel herladen met maar 2 patronen haha.
Uzi is wellicht een goeie!
[...]
Die ga ik zeker onthouden. Kom ik vanzelf tegen gok ik?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Anoniem: 604128
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:21:
Een legendery zwaard/kapmes in een mijnschacht gevonden, doet net zoveel damage als een .50 sniper.
[ Voor 56% gewijzigd door D4NG3R op 13-11-2015 17:28 ]
Don't trust an atom, they make up everything.
Jup!D4NG3R schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:22:
.50 cal REBA II sniper met silencer voor de lange afstand
spoiler:Je krijgt deze in Salem (iets ten noorden van het Witch museum). Ding doet 50% meer schade op mirelurks en bugs
(single shot) Assault rifle voor middelver
(single shot) Combat Shotgun voor dicht bij
Ik zorg er voor dat ik ten alle tijde redelijk stocked up ben met schoten hiervoor, het is zeldzaam dat ik moet wisselen naar iets anders (dan die 3) omdat ik geen ammo meer heb.
[...]
spoiler:Toevallig Kremvth's Tooth? Die mijnschacht is geweldig omdat deze erg vergelijkbaar was met http://fallout.wikia.com/wiki/Dunwich_Building[/url]
HELD!!! dank uAnoniem: 172410 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:30:
Ik loop steeds terug naar de basis wanneer ik qua gewicht vol zit. Helemaal vergeten dat die stomme hond ook nog dingen kan dragen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Vandaag beetje met geheugensnelheid gespeeld. Voorheen had ik de FSB:DRAM op 1:1 lopen zodat de CPU naar 4.5GHz kon. Nu staat deze op 1:2 met de CPU op 4.0GHz (chipset laat niet meer toe voorlopig).evilpin0 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:09:
[...]
Thuis maar eens me geheugen overclocken, draait nu op 1600 MHZ.
Heb de FPS problemen eigenlijk al opgelost door shadow distance op 6000 te zetten in de ini, maar als geheugen zoveel verschil uitmaakt ga ik dat ook wel ff proberen.
You will understand energy and you will be happy.
Wat best wel goed op een horde ghouls werkt is om ze in de benen te schieten als ze een been kwijt zijn kruipen ze, wat je meer tijd geeft om met de rest bezig te zijn.YellowOnline schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:58:
Gaat snel dit optic... Deel 2 al!
Verdorie, ik heb zin te spelen, maar vanavond is België-Italië (voetbal). Waarom gaat het leven ook door terwijl er een nieuwe Fallout is
Voor wie eerder - ik vind de post niet terug - schreef wat je op Survival allemaal moet doen: wat nog ontbrak was VATS. VATS en sneak zijn onontbeerlijk in survival mode. Als Rambo ben je heel snel dood - zeker zonder powerarmor. Op level 7, waar ik ben, volstaan twee klappen van een ghoul om mij te doden.
[ Voor 30% gewijzigd door Flagg op 13-11-2015 18:04 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
[ Voor 15% gewijzigd door sHELL op 13-11-2015 18:15 ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
D'oh, ik was dat ook helemaal vergeten.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 13% gewijzigd door Ambition88 op 13-11-2015 18:28 ]
Anoniem: 172410
Ik vind juist dat Fallout je inmiddels wel erg aan het handje neemt. Dat soort dingen zijn dan eigenlijk niet zo erg.Ambition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:27:
ik begin me echt te irriteren aan die lockpick dinges, doe ik een quest ga ik er helemaal naartoe alleen om erachter te komen dat het ergens in zit die ik nog niet kan unlocken, zet het er ffe bij ofzo
Dat vind ik juist totaal niet, je hebt geen flauw idee voor welk level een quest is bedoeld, 20 minuten weggegooid voor jan doedel, beetje zonde van mn tijd, maargoed next!Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:29:
[...]
Ik vind juist dat Fallout je inmiddels wel erg aan het handje neemt. Dat soort dingen zijn dan eigenlijk niet zo erg.
na 3-4 lockpins geef ik meestal op; open komen er slechts enkele, idk noobAmbition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:27:
ik begin me echt te irriteren aan die lockpick dinges, doe ik een quest ga ik er helemaal naartoe alleen om erachter te komen dat het ergens in zit die ik nog niet kan unlocken, zet het er ffe bij ofzo -.- begin de controls wel aardig onder de knie te krijgen.
Ik doe het met AZERTY. Ideaal is het niet, maar soit.DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:24:
Ben bezig met het oplossen van mijn probleem met het niet kunnen bewegen tijdens het bouwen.
Het probleem zit hem in het opnieuw instellen van de keybinding,wat ik heb gedaan.
Wat ik van internet haal is dat ik mijn instellingen van qwerty naar azerty niet veranderen, normaal doen je dat met ALT+SHIFT,dit werkt niet, iemand een idee hoe ik dat anders kan doen?
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Staat dat niet op je map?Biersteker schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:41:
Ik draag in fallout eigenlijk nooit powerarmor, maar heb nu een legendary chestplate gemaakt.
spoiler:In de Polymer factory
Maar waar kan ik mijn powerarmor vinden? Ik heb hem ergens achtergelaten, had eigelijk wel iets van een mapmarker verwacht.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
je hebt zon icoontje/logo van het pak op je map staan (als het goed is) last-known location
[ Voor 31% gewijzigd door Biersteker op 13-11-2015 18:48 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Aaaah duidelijk dat ik daar zelf niet aan gedacht had,bedankt.YellowOnline schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:39:
[...]
Ik doe het met AZERTY. Ideaal is het niet, maar soit.
Om met alt-shift van keyboard layout te veranderen is het wel noodzakelijk dat een andere layout (in casu qwerty us) geïnstalleerd is hé. Dat doe je via je regional settings inhet control panel.
Beknop daar ik dit op mijn gsm typ.
Nee, je ziet dan een vergrootglas bij objecten die het onderdeel bevatten.technoaddict schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:30:
Als je een wapen wil upgraden of iets wil bouwen waarbij je onderdelen nog niet hebt, dan kan je bij dat onderdeel aangeven dat je het wil tracken (om te vinden) ofzo. Moet ik dan in mijn kompas een aanwijzing zien waar het gevonden kan worden?
Shikata ga nai.
tnx!Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:50:
[...]
Nee, je ziet dan een vergrootglas bij objecten die het onderdeel bevatten.
Je kunt wel aangeven dat je dat materiaal zoekt, maar dan wordt het pas aangegeven als je het ding van dichtbij bekijkt. Je ziet het aan het vergrootglas naast de naam, mits je het materiaal dus gehighlight hebt.technoaddict schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:30:
Als je een wapen wil upgraden of iets wil bouwen waarbij je onderdelen nog niet hebt, dan kan je bij dat onderdeel aangeven dat je het wil tracken (om te vinden) ofzo. Moet ik dan in mijn kompas een aanwijzing zien waar het gevonden kan worden?
Er zijn maar heel weinig quests waarbij je niet verder kunt zonder bepaalde lockpicking skills. Waarschijnlijk zie je iets over het hoofdAmbition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:32:
Dat vind ik juist totaal niet, je hebt geen flauw idee voor welk level een quest is bedoeld
Niet slecht.Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today announced that its award-winning game, Fallout® 4, is generating record sales at retail outlets and via digital download for Xbox One, PlayStation® 4 computer entertainment system and PC. Bethesda launched with approximately 12 million units worldwide to meet day one demand, representing sales in excess of $750 million.
Per ongeluk op de walk/run-key gedrukt?Ambition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:10:
heeft iemand ook wel eens last van een walk bug? dan druk je gewoon ''w'' van naar voren lopen en somehow loop je dan echt super traag en nee mn invent is niet vol... zoja hoe fix ik dat?
[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 13-11-2015 19:13 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Bij het bouwen stap ik soms gewoon achteruit rechts om niet tussen AZERTY of QWERY te moeten wisselenDoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:48:
[...]
Aaaah duidelijk dat ik daar zelf niet aan gedacht had,bedankt.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Let even op of je Capslock (lopen/rennen), Shift (sprinten) of Control (kruipen) niet per ongeluk op de verkeerde stand getoggled hebt. Het is in dit geval echt geen bug, maar een featureAmbition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:10:
heeft iemand ook wel eens last van een walk bug? dan druk je gewoon ''w'' van naar voren lopen en somehow loop je dan echt super traag en nee mn invent is niet vol... zoja hoe fix ik dat?
mixing a drink and music
我的名字是Mirno
Volgens mij tot op acht gewassen, mits ze dicht bij elkaar liggen. Als je ze één toewijst, dan pakken ze vanzelf de andere op.DeFries schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:42:
Was het nu mogelijk om settlers meer taken te geven dan 1? Kan ik dus 1 persoon meerdere crops laten beheren?
Shikata ga nai.
was wel een heerlijk horror film ook voordat je dat mes kon krijgen, brilliant!D4NG3R schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:22:
.50 cal REBA II sniper met silencer voor de lange afstand
spoiler:Je krijgt deze in Salem (iets ten noorden van het Witch museum). Ding doet 50% meer schade op mirelurks en bugs
(single shot) Assault rifle voor middelver
(single shot) Combat Shotgun voor dicht bij
Ik zorg er voor dat ik ten alle tijde redelijk stocked up ben met schoten hiervoor, het is zeldzaam dat ik moet wisselen naar iets anders (dan die 3) omdat ik geen ammo meer heb.
[...]
spoiler:Toevallig Kremvth's Tooth? Die mijnschacht is geweldig omdat deze erg vergelijkbaar was met http://fallout.wikia.com/wiki/Dunwich_Building[/url]
www.triathlete.nl
mixing a drink and music
ah je hebt gelijk, thanks manAnoniem: 172410 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:37:
[...]
Let even op of je Capslock (lopen/rennen), Shift (sprinten) of Control (kruipen) niet per ongeluk op de verkeerde stand getoggled hebt. Het is in dit geval echt geen bug, maar een feature
Hammer toevallig? Die kwam ik gisteren ook tegen. Even met mijn sniper op het dak geklommen en achter dekking heeeel langzaam neergesniped.bronce schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:59:
Ik heb hier een super mutant met een rocket launcher. Die schiet zo snel dat ik altijd meteen dood frustrerend.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
mixing a drink and music
PC ook. Staat het spul bij jou op SSD of HDD?Boefmans schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:12:
Wat voor platform? Bij mij (pc) zijn de laadtijden lekker vlot, ik kan soms de tekst/hint niet eens aflezen en ik lees vrij snel
mixing a drink and music
refreshrate van je monitor niet op 144hz zetten meen ik...Cowamundo schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:25:
Man wat is dit toch een leuk en fijn spel! Kan mezelf helemaal verliezen in het uitzoeken van de ultieme gear samenstelling. Ook het knutselen in een settlement en het indelen van mijn mega moestuin om zo aan genoeg adhesive te komen heeft me ondertussen al aardig wat uurtjes gekost.
Speel atm op hard omdat ik normal echt te makkelijk vind maar extra hard kost me zoveel kogels dat ik het alleen maar bloed irritant vind.
Wel wordt ik een beetje moe van die terminal bug, blijf echt constant hangen als ik gebruik moet maken van zo'n ding. iemand hier een oplossing voor?
Haha ja, had ik aan begin ook last van.bangkirai schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:33:
DUH......
Goh je kunt dat PERKS screen omlaag scrollen.............
nog meer keuzes......
Had ik dus in begin niet door, ook omdat ik niet per ongeluk met muis op onderste gedeelte kwam.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oh thanks, dat ga ik eens proberen!Occy74 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:32:
[...]
refreshrate van je monitor niet op 144hz zetten meen ik...
Ja - en dat is op een behoorlijk krachtige PC. Mijn games staan wel niet op SSD maar in een JBOD. Mijn eerste 'laad' van de dag duurt zo lang dat ik dacht dat ie bleef hangen. F9 gaat wel snel daarna.Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:09:
Zijn de laadtijden bij jullie ook betrekkelijk lang? Fallout 4 is toch wel met afstand het spel met de langste laadtijden, vooral bij fast travel en dergelijke.
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 13-11-2015 20:55 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
hij is een keer door zijn ammo heen geloof ik, dus ontwijk die raket en daarna return firebronce schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:59:
Ik heb hier een super mutant met een rocket launcher. Die schiet zo snel dat ik altijd meteen dood frustrerend.
www.triathlete.nl
idem hier, SATA drive, maar ach, als dat de eerste load is. en ik save voordat ik afsluit altijd op een buiten locatie, dan heb ik ergste gehadYellowOnline schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:52:
[...]
Ja - en dat is op een behoorlijk krachtige PC. Mijn games staan wel niet op SSD maar in een JBOD. Mijn eerste 'laad' van de dag duurt zo lang dat ik dacht dat ie bleef hangen. F9 gaat wel snel daarna.
www.triathlete.nl
en je kan perkpoint opsparen, op level 18 komen er twee mooie vrij, dus ik gebruik die van lvl 17 nog nietbangkirai schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:33:
DUH......
Goh je kunt dat PERKS screen omlaag scrollen.............
nog meer keuzes......
Had ik dus in begin niet door, ook omdat ik niet per ongeluk met muis op onderste gedeelte kwam.
www.triathlete.nl
Smiling as the shit comes down...
mijn ervaring is juist anders.... al moeten ze om een gebouw heen lopen, trappenhuis door, deuren door, ze staan uiteindelijk achter me voor een onderonsjeScrooLoose schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:27:
Ik heb zo een idee dat de "path algorithm" (of hoe je het ook maar noemt) van de enemies niet zo denderend is, heb zeer vaak dat ze niet bij me kunnen komen om een of andere reden en dan een eind weglopen en als ik dan een stap opzij doe of ik ga er achteraan dat ze me dan weer "zien" of zo.
www.triathlete.nl
Je kunt wel je Radation vinden op je pipboy! Zit aan de rechterkant van je pipboy, is een losse gaugeYellowOnline schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:12:
FFS, ik heb nu pas door dat het radiation systeem anders. De hoeveelheid radiation (de rode balk) beperkt rechtstreeks hoeveel ehalth je hebt. En ik maar zoeken in mijn Pip-Boy waar mijn radiation levels te vinden zijn.
Dit is mij ook al opgevallen ja, soms wel makkelijk met sterke vijanden maar het voelt wel een beetje als cheaten als ik gewoon om een auto of iets heen blijf lopen en ze zo niet bij me kunnen komen.ScrooLoose schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:27:
Ik heb zo een idee dat de "path algorithm" (of hoe je het ook maar noemt) van de enemies niet zo denderend is, heb zeer vaak dat ze niet bij me kunnen komen om een of andere reden en dan een eind weglopen en als ik dan een stap opzij doe of ik ga er achteraan dat ze me dan weer "zien" of zo.
Badkuipen,toiletpotten en wastafels.Chaoss schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:00:
Wat is een handige manier om aan keramiek te komen? Dat heb je best veel nodig bij power onderdelen. Ik ben wat aan het klussen in mijn eerste settlement en dat voelt wel goed, toch een beetje het gevoel dat ik nuttig bezig ben voor een ander
Verder heb ik eigenlijk geen idee in welke perks is moet investeren ik doe eigenlijk maar wat omdat ik er totaal geen gevoel bij heb, kan maar moeilijk bepalen welke perks het nuttigst zijn.
Ik heb gemerkt dat hoe lang F9 erover doet om te laden sterk afhangt van hoe ver je inmiddels weer gereisd hebt.YellowOnline schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:52:
Ja - en dat is op een behoorlijk krachtige PC. Mijn games staan wel niet op SSD maar in een JBOD. Mijn eerste 'laad' van de dag duurt zo lang dat ik dacht dat ie bleef hangen. F9 gaat wel snel daarna.
[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 22:29 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
zet het nou gewoon op een ssd. op een hdd gamen is zo 2010...Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:11:
[...]
Ik heb gemerkt dat hoe lang F9 erover doet om te laden sterk afhangt van hoe ver je inmiddels weer gereisd hebt.
Nukezone FTW
4 GB vrije ruimte. Dat gaat 'm niet worden. Ik ga geen upgrades meer doen totdat Broadwell-E uit is. Dan koop ik liever gelijk een of andere kekke NVMe-schijf, in plaats van dat ik weer ga rommelen met al lang en breed achterhaalde standaarden.Powrskin schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:27:
zet het nou gewoon op een ssd. op een hdd gamen is zo 2010...
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 13-11-2015 22:44 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Opzoek naar Kellogg? (BIj mij ben ik hem daar kwijt geraakt en na een paar uur spelen liep hij ineens weer in Sanctuary)schumi1986 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:24:
Tijdens een missie ben ik dog Meat kwijt geraakt, hoe kan ik deze weer terug vinden?
Nee moest een paar raiders uit een gebouw jagen, ik hoop dat ie bij mij na een tijdje ook gewoon weer eens ergens rond loopt, ik heb namelijk nog junk van Meat dog tegoed die ik TIJDELIJK aan hem gegeven hebMad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
[...]
Opzoek naar Kellogg? (BIj mij ben ik hem daar kwijt geraakt en na een paar uur spelen liep hij ineens weer in Sanctuary)
En elk cafeetje/eettentje van hun borden, kommen en kopjes beroven..en asbakkenoxford bastard schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:03:
[...]
Badkuipen,toiletpotten en wastafels.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Tjeez wat een lelijke shit.ASNNetworks schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:30:
Hierbij even een update van mn settlement
[video]
Een hoop weer erbij gebouwd en een shitload aan search lights erbij gezet. Met als mooie finisher: een eigen HQ waar ik alles vanuit 'regel'
Ik denk dat ik voorlopig niks erbij ga bouwen, het balkje is ook al geel geworden. Nu is het tijd om alles te vullen met meubels etc. Leuker dan ik had verwacht dat settlement gedoe haha.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
geen probleemkuusj98 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:28:
Even wat vragen over de Minutemen en de Institute questline.
spoiler:Ik ben nu zo ver met de Minutemen quests dat die piraat me vraagt of ik leider wil zijn van de Minutemen. Nu zou dit wel "ok" zijn, maar als ik hen join, kan ik dan ook nog andere groepen joinen?
Ik ben namelijk nog niet bij de BoS geweest en ik ben bij de Institute quests (met meneer Kellogs) dat ik de chip aan de meneren bij het spoor moet zoeken. Wat is wijsheid?
Omg vet..! hoe lang ben je hier mee bezig geweest?ASNNetworks schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:30:
Hierbij even een update van mn settlement
[video]
Een hoop weer erbij gebouwd en een shitload aan search lights erbij gezet. Met als mooie finisher: een eigen HQ waar ik alles vanuit 'regel'
Ik denk dat ik voorlopig niks erbij ga bouwen, het balkje is ook al geel geworden. Nu is het tijd om alles te vullen met meubels etc. Leuker dan ik had verwacht dat settlement gedoe haha.
Maar hoe scrap je spul wat je al hebt opgepakt en dus in je inv. zit? Heb er om gezocht maar kijk er helemaal overheen denk ik?2Dutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:52:
[...]
En elk cafeetje/eettentje van hun borden, kommen en kopjes beroven..en asbakken
Vermaak me erg goed met de game, maar moet denk ik toch even wat dingetjes gaan uitzoeken mbt het bouwen/scrappen van spullen...volgens mij worden bij items die meerdere materialen bevatten de overige materialen vernield als je er maar 1 van gebruikt in zo'n workstation...gooi nu de boel op de grond en scrap ze via die workshop mode om alle losse materialen te kunnen storen. Kan me vergissen..lang gegamed..bedtijd
[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 14-11-2015 01:00 ]
kuusj98 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:28:
Even wat vragen over de Minutemen en de Institute questline.
spoiler:Ik ben nu zo ver met de Minutemen quests dat die piraat me vraagt of ik leider wil zijn van de Minutemen. Nu zou dit wel "ok" zijn, maar als ik hen join, kan ik dan ook nog andere groepen joinen?
Ik ben namelijk nog niet bij de BoS geweest en ik ben bij de Institute quests (met meneer Kellogs) dat ik de chip aan de meneren bij het spoor moet zoeken. Wat is wijsheid?
Tja, ik heb ook even gekeken, heb de TV op de achtergrond aan en luister zo wat mee. Is vrij erg inderdaadbangkirai schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 01:01:
Moet eerlijk zeggen, ben gestopt met spelen, na al dat nieuws over parijs.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq