![]() | |
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door D4NG3R op 12-11-2015 01:59 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door D4NG3R op 12-11-2015 01:59 ]
[ Voor 35% gewijzigd door FloydRaalte op 18-11-2013 13:07 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Steam: Ryada.
Forever raver!
In de in-game lore is er helemaal niets meer in Europa volgens mij. Wel jammer, was een leuke afwisseling geweest met de USA.Techno Overlord schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:20:
Misschien gaat het wel om een ingame locatie in Polen... Krakau of Warschau bijvoorbeeld. Vandaar de Poolse namen in het script en de Europese datum notatie...
BS kan natuurlijk ook gewoon Bethesda Softworks zijn..FloydRaalte schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:57:
Meer 'minder leuke onderbouwing': (deze content is nu verwijderd)
- In de countdown script wordt de counter 'bscountdown.js' genoemd. BS is een afkorting voor bullshit.
I'm an Ironman!
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Rupsen, Rapsen.
Die worden in de game toch BoS genoemd? Tijdje geleden dat ik gespeeld heb dus kan er naast zitten. Krijg nu weer zin om te gaan spelen, moet voor NV nog de platinum halen.
PSN ID: Svennie-NL
Ik heb recent zowel F3 als NV voor de PC gekocht omdat het mij nooit gelukt is een van beide op de PS3 uit te spelen vanwege die bug met de save game grootte (o.i.d.), beide spellen waren compleet onspeelbaar op een gegeven moment en heb helaas nooit een patch voorbij zien komen. Dus ik hoop dat ze van dat foutje hebben geleerd, want ik speel het net zo lief achter de PC.als deze game uitkomt voor PS4 dan is dat het perfecte moment om de PS4 te kopen, nu maar hopen dat de mogelijke aankondiging niet voor eind volgend jaar is, heb geen zin om zo lang te wachten.
Je loopt wel heel erg op de zaken vooruit. Als het al echt is, dan zou ik eerder verwachten dat het een trailer is, dan een aankondiging met een datum.Svennie schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:22:
[...]
Die worden in de game toch BoS genoemd? Tijdje geleden dat ik gespeeld heb dus kan er naast zitten. Krijg nu weer zin om te gaan spelen, moet voor NV nog de platinum halen.
als deze game uitkomt voor PS4 dan is dat het perfecte moment om de PS4 te kopen, nu maar hopen dat de mogelijke aankondiging niet voor eind volgend jaar is, heb geen zin om zo lang te wachten.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Haha je hebt natuurlijk gelijk..wambamNL schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:40:
[quote]Techno Overlord schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:34:
Dit is nog niets... Valve kon er pas echt wat van met Portal! Hopelijk doen ze ooit nog zoiets met Half Life 3.
[/quote]
mss offtopic maar wat was dan in korte lijnen met portal
[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 19-11-2013 15:53 ]
Forever raver!
[ Voor 29% gewijzigd door Player1S op 19-11-2013 18:34 ]
Anoniem: 63800
De redenen voor een hoax stapelen zich wel op. Op Reddit kun je een lijst vinden met alle Pro's en Con's. Het is een hele lange lijst en hoewel het nog steeds een Inconclusive oordeel is begint dit toch een beetje wishfull thinking te worden. Er zitten een paar stevige redenen in waarom het waar moet zijn:King schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:45:
Inmiddels is op zowel het Twitter-account en de Tumblr-site gemeld dat het fake-accounts zijn. Ze zijn door twee verschillende personen opgezet om een beetje de hype op te voeren. Ze geven wel beide aan dat ze niets met de teaserwebsite te maken hebben, dus er gloort nog een beetje hoop....
Dis kan dus ook een reden zijn waarom het wel waar kan zijn.FloydRaalte schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:37:
[...]
De redenen voor een hoax stapelen zich wel op. Op Reddit kun je een lijst vinden met alle Pro's en Con's. Het is een hele lange lijst en hoewel het nog steeds een Inconclusive oordeel is begint dit toch een beetje wishfull thinking te worden. Er zitten een paar stevige redenen in waarom het waar moet zijn:Aan de andere kant zijn er ook stevige redenen waarom het niet waar zou kunnen zijn:
- De site draait op een dure server die alle load aankan.
- De trademark Fallout 4 is toch echt geregistreerd.
- GoDaddy wordt vaker gebruikt (b.v. de Blizzard) bij teasers.
- Bethesda is normaliter behoorlijk snel en resoluut met een ontkenning als het om geruchten gaat. Nu houden ze zich stil met als enige commentaar: We don't comment on rumors.
Afwachten dus.....
- Code en server configuratie is degelijk anders dan andere Bethesda hosts.
- ZeniMax en GoDaddy is onlogisch gebruik van domeinregistraties.
- Waarom IP's uit Polen.
• Website script blijkt te veranderen naar wat mensen 'ontdekken' en posten op Reddit.- Twitter en Tmblr account waren een hoax.
kingfriko
Anoniem: 63800
Mocht het inderdaad niet officieel zijn zouden ze het eerder uit de lucht halen omdat ze er geen controle over hebben, dan dat er een logo wordt gebruikt denk ik.FloydRaalte schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:01:
...
Mocht het niet van Bethesda komen dan zouden ze wel gereageerd hebben aangezien hun logo's hier worden gebruikt.
Die laatste zin is zeker hoopvol. Als het een hoax was, was dat sowieso al gekilled door Bethesda.Update: The site now has an actual countdown on it, corresponding to the 11 December as a reveal date. Our excellent commentators have also pointed out further clues found within the site’s code, such as mp3 radio clips named after Bridgeport, CT and Fall River, MA and links to hidden images pointing at prepareforthefuture.com (which redirects to the official Fallout site.)
Same hereAnoniem: 63800 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:38:
Kunnen jullie dit topic niet gauw weer verstoppen.
Kon net fallout naast me neerleggen en verder gaan met de rest van mijn games.
Nu moet ik de boel weer installen vanaf fallout 1 en alles weer opnieuw doen.
Kan namelijk niet gebeuren dat ik onvoorbereid aan deel 4 begin.
–]xprplninja 19 punten 7 uur geleden
The only thing I don't understand is, if it's fake, why wont Bethesda just come out and tell us so we don't get our hopes up? I understand not wanting to file a law suit because it's too much of a hassle, but can't they just tell us if it is fake?
permalink
[–]hotelindia 28 punten 7 uur geleden
One possibility: Bethesda is about to make a legitimate announcement at the Spike VGAs, and as a result has transitioned into a maximum-security, no-comment-on-anything-FO4-related mode. The website isn't hurting anything, and in fact, seems to be generating a bunch of free hype.
permalink
oorspronkelijke post
[–]xprplninja 11 punten 7 uur geleden
That's what I've been thinking as well. If they told us that it's fake we would be disappointed and not hyped for an announcement.
permalink
oorspronkelijke post
R5 7600X - RTX 5070 - 32GB DDR5 6000MT/s - 990 Pro 1TB - 990 EVO+ 2TB - WD Black 2x750GB RAID0
Anoniem: 172410
Ik geloof dat Skyrim een jaar na aankondiging uitkwam.Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:02:
Ik geloof niet zo dat Fallout 4 al zo snel uit zal komen; tot nu werden dat soort dingen zorgvuldig opgebouwd. Een aankondiging schat ik waarschijnlijker in
F3:NV is alweer tijdje uit, weet niet of BS nog veel bezig is met andere games, anders kan dit best vlot gaan.Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:02:
Ik geloof niet zo dat Fallout 4 al zo snel uit zal komen; tot nu werden dat soort dingen zorgvuldig opgebouwd. Een aankondiging schat ik waarschijnlijker in
Anoniem: 172410
Het lijkt me commercieel gezien niet handig om opeens een spel zomaar uit de hoge hoed te trekken en zo heeft Bethesda het ook nog nooit gedaan. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, maar het is niet extreem waarschijnlijk.Megamind schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:19:
F3:NV is alweer tijdje uit, weet niet of BS nog veel bezig is met andere games, anders kan dit best vlot gaan.
Ja ergens heb je gelijk, maar zoveel posten we toch ook weer niet? Dan kun je net zo goed in de TS een Reddit link posten en dit topic op slot doen. Ik vindt het persoonlijk wel interessant om alleen de highlights hier te kopiëren. Het is immers een 'speculatiethread'.Erkel schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:10:
Volgens mij kunnen mensen beter reddit volgen:
http://www.reddit.com/r/F...tion_and_hype_megathread/
Het is praktisch onmogelijk om alle info hier te kopieren...
Mmm daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral de je zin: FO:NV 2 keer geprobeerd, maar op een gegeven moment boeit het me niet meer. voelt aan als een déjà vu. Ik kreeg zelf dat gevoel erg tijdens die missies in de getto wijken. Allemaal dezelfde straatjes die er meer dan verpaupert uitzagen, opstapelende quest waardoor je tussen de bomen het bos niet meer zag, knetter ver lopen voor quests etc... op een geven moment geprobeerd alleen de main quest te doen en dat is me dan nog wel gelukt.Shodan schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:13:
Het is inderdaad zeer naïef om te denken dat het spel dit jaar uitkomt, dat zou wel heel vreemd zijn.
Lijkt me wel erg leuk een vervolg, maar hopelijk weten ze er genoeg vernieuwing in te brengen.
Moet zeggen dat hoewel de story en karakters van FO:NV veel beter in elkaar zaten, fallout 3 mij veel beter beviel. Het ontdekken van de wereld was toen nog nieuw en interessant. De hele strip van vegas kon mij veel minder bekoren. Heb FO3 in 1 ruk uitgespeeld. FO:NV 2 keer geprobeerd, maar op een gegeven moment boeit het me niet meer. De wereld van deel 3 vond ik toch veel leuker om te doorlopen.
Wat ik vooral irritant vond was dat de strip was opgedeeld in secties, die elke keer geladen moesten worden. Erg naar...FloydRaalte schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:20:
[...]
Mmm daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral de je zin: FO:NV 2 keer geprobeerd, maar op een gegeven moment boeit het me niet meer. voelt aan als een déjà vu. Ik kreeg zelf dat gevoel erg tijdens die missies in de getto wijken. Allemaal dezelfde straatjes die er meer dan verpaupert uitzagen, opstapelende quest waardoor je tussen de bomen het bos niet meer zag, knetter ver lopen voor quests etc... op een geven moment geprobeerd alleen de main quest te doen en dat is me dan nog wel gelukt.
Hiervoor zijn een aantal mods uitgebracht, ook met redelijke stukken van de game die niet op tijd af waren of die niet perfect waren erbij. Was toen volgens mij ook meer doordat de performance onder te veel druk zou komen te staan.Erkel schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:13:
[...]
Wat ik vooral irritant vond was dat de strip was opgedeeld in secties, die elke keer geladen moesten worden. Erg naar...
En dat valt weer mooi samen met de hint "Nuclear winter is coming. Reserve your future home today!"FloydRaalte schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:32:
'Toevallig' lanceer Bethesda net nieuwe snowboards. En laat daar nu net een Vault-Tec board bij zitten met het Fallout Logo....
L1nt schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:47:
Enige wat eigenlijk nog een discussie is, is het volgende.
Is het Fallout 4 of is het een Fallout film of serie? Bethesda schijnt de rechten te hebben voor een serie gebaseerd op de fallout universe
Nee, een MMO zou voor mij ook wel een teleurstelling zijn.Soullie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:31:
Ja laten we aub niet hopen op een MMO(iig dat is niet iets waar ik op zit te wachten).
[ Voor 62% gewijzigd door FloydRaalte op 26-11-2013 22:27 ]
FUMES et CARNES
Ik heb hem ook weer van stal gehaaldIusedto schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:38:
Hoax of niet, dit topic heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik Fallout 3 weer ben gaan spelen
Echt heel creepy die radio-uitzendingen! Het lijkt net echt, luchtalarmen en mensen die praten over nuclear attacks. Als we maar niet War of the Worlds taferelen krijgen zoals in in de jaren 30.King schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:49:
Deze hele teaseractie wordt wel groots aangepakt hoor. Naar aanleiding van een nieuwe morsecode op de site met een radiofrequentie hebben radioamateurs in de omgeving van Boston op deze frequentie een luchtalarm en andere aparte dingen gehoord.
Ben benieuwd of je als speler als proloog tijdens de nieuwe game misschien een deel van de nucleaire oorlog gaat meemaken.
[ Voor 67% gewijzigd door FloydRaalte op 28-11-2013 13:41 ]
Geen mods , wil de game zo origineel mogelijk spelen.FloydRaalte schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:15:
[...]
Ik heb hem ook weer van stal gehaaldNet in Primm aangekomen. Gebruik jij ook de Nexus Mod Manager en zo ja, heb je nog advies voor mods?
FUMES et CARNES
FloydRaalte schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:15:
[...]
Ik heb hem ook weer van stal gehaaldNet in Primm aangekomen. Gebruik jij ook de Nexus Mod Manager en zo ja, heb je nog advies voor mods?
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 28-11-2013 15:15 ]
Installed!
Forever raver!
Yups, basically.LuukwaHD schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:13:
Kan iemand me snel briefen wat fallout voor een game is? Ik krijg deze indruk: Open world survival RPG waarin je je eigen supplies moet scavengen en vervolgens zijn er enemys die je het moeilijk maken?
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 29-11-2013 12:24 ]
Forever raver!
FUMES et CARNES
Forever raver!
Gewoon de countdown... stond blijkbaar one day? Nu nog maar 21 uur!Anoniem: 325921 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:26:
http://thesurvivor2299.com/
wat betekent nuclair winter is coming in one day ??
Ik ook, wel jammer dat ze al een tijdje geen update hebben gedaan. Wel logisch dat de laatste update net voor Thanksgiving was... Fallout 4 please let it be true!Techno Overlord schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:
hoop over ruim 21u hier iets leuks te lezen..
Ja, dat lijkt me ook het meest voor de hand liggend. De site ligt er nu ook helemaal uit. Dus rond 21.00 maar weer even kijkenL1nt schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:24:
De teaser lijkt het voornamelijk over de gebeurtenissen van 2077 te hebben dus ten tijden van de great war.
Het sloot af met Boston die weg gevaagd werd. Dus op zich ook logisch dat er niks meer komt.
Misschien dat we vanaf vandaag (over ~20 uur) berichten krijgen uit 2299 en dan 11-12-13 de gameaankondiging.
superB
Dafuq? Hier nu ook. Was letterlijk 10 seconden (1 pagerefresh) terug nog over een half uurtje?
Ik ben het er mee eens dat FO3 qua verhaallijn beter is. Echter past NV veel beter bij de klassieke Fallouts. Houd er rekening mee dat NV niet in de officiële verhaallijn thuis hoort.YellowOnline schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:03:
Qua verhaallijn was FO3 overigens wel beter dan FO3:NV vind ik persoonlijk. Hoe dan ook, ik kijk uit naar FO4 en hoop dat het geen MMORPG wordt (dat zou impact hebben op de modding). Zoals reeds gezegd denk ik niet dat het een hoax is, gezien de vele moeite die erin gestoken is. Een film is het al evenmin denk ik aangezien het dan al op IMDB zou moeten staan in pre-production of zo.
[ Voor 57% gewijzigd door D4NG3R op 01-12-2013 21:15 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
KVNGR REV ALPHA PPS VT PIZ UHMYLPVOQ CM XHWMZP. NBJB SPI'F BYQS QT D'Y BYFGEOB FI VQDYL MAQ. -NGQHT 5120-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq