![]() | |
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door D4NG3R op 12-11-2015 01:59 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door D4NG3R op 12-11-2015 01:59 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
[ Voor 62% gewijzigd door FloydRaalte op 26-11-2013 22:27 ]
Agree, ik vond F3 niet leuk omdat je veel te veel moest tunnelratten, NV was bijna alles bovengronds en de map was vele malen interessanter.Sinned123 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:56:
fallout nv zit veel dicht bij de sfeer en stijl van fallout 1 en 2.
dus als fan van het eerste uur vind ik NV echt veel beter.

[ Voor 23% gewijzigd door FloydRaalte op 05-12-2013 12:01 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

BlackEyedAngel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:35:
Straks blijkt het een free-to-play card game for ios te zijn, alle fans over de zeik incl moi
War. War never changes. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen wil hem nu al hebben!!! Waar is een Delorean als je er een nodig hebt
Zou kunnen. Die stanbeelden lijken haast identiekSoullie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:36:
Dat beeld is Paul Revere volgens mij.
Staat in Boston.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 03-06-2015 16:45 ]
Van Reddit waar meer mensen herkenningspunten uit Bosten hebben gevonden:anandus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:11:
En er is een obelisk te zien, dat is volgens mij Bunker Hill.
* anandus vindt het leuke zoekplaatjes

[ Voor 41% gewijzigd door FloydRaalte op 03-06-2015 21:29 ]
Ja de game ziet er nog precies hetzelfde uit als deeltje 3Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:17:
Ik vraag me af waarom die graphics zo laag zijn? Ik bedoel, voor mij persoonlijk maakt het niet heel veel uit, maar je zou toch verwachten dat ze beter zouden zijn, wat niet is. Dat zou toch betekenen dat ze i.p.v. de graphics iets anders ''groters'' hebben aangepakt?
[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 06-06-2015 12:45 ]
Zoals als gezegd: je mist veel van de lore en de achtergrond info van de verschillende characters, fracties zoals The Brotherhood of Steel, Ceasars legion, The Enclave, The Railroad, Raiders etc... En dat is misschien wel een gemis. Er zal waarschijnlijk veel naar gerefereerd worden in FO4. Ook de Radiostations komen ten dele terug, een gewaardeerd element uit de serie. Alleen om die redenen zou ik FO3 en NV al gaan spelen, en je hebt nog tijd zat! Misschien FO1 en 2 ook wel maar daar kan ik niet echt over meepraten.Standeman schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:23:
Fallout heeft me altijd wel getrokken, maar uiteindelijk heb ik het nooit gespeeld. Nu ben ik van plan om sowieso 4 aan te gaan schaffen. Heeft het dan meerwaarde om deel 1-3 eerste te spelen?
Neem de TS eens door, heb dat ding niet voor niets in elkaar geknutseld.kkbizz schreef op zondag 14 juni 2015 @ 02:43:
heeft iemand wat tips voor welke stream ik het beste kan kijken? ik weet dat er door e3 zelf gestreamt wordt maar gamekings streamt ook.
Wat het ook betekend, in de trailer kan je jet zien wat pas in 2241 is uitgevonden volgens de officiële canon lore.FloydRaalte schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:43:
Een of andere slimmerd heeft een leuk detail gevonden in de trailer. Het lijkt erop dat de hoofdrolspeler tevens in de pre-war footage zit. Al is het wel lastig te zien. Wat zou dat kunnen betekenen?
[afbeelding]

[ Voor 58% gewijzigd door D4NG3R op 14-06-2015 14:50 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 64% gewijzigd door Megamind op 15-06-2015 05:10 ]
[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 15-06-2015 09:41 ]

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 15-06-2015 11:45 ]
EnzymeNL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:58:
Ik zou het wel tof vinden als het bouwen van huizen / nederzettingen ook (optioneel) in het verhaal kan en niet alleen in een aparte modus. Anders lijkt het mij nogal saai. Wat is dan je doel?
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Frenkie123 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:46:
Hey tweakers, kunnen jullie mij helpen? Ik ben een ED-E aan het bouwen en nu zit ik met de kleur ( kleuren) die er op moeten komen. Door de diverse belichtings variaties is de ED-E in de ene scene blauw-metal dan weer bruin-roestig. Wat denken jullie? [afbeelding]
Of ben je er in het echt een aan het bouwen? Sorry ik dacht dat je bedoelde dat je een mod aan het maken was.

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 20-06-2015 14:49 ]
Zekers, eerste keer ermee spelen was echt letterlijk dit plaatjeD4NG3R schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:00:
Het belangrijkste is denk ik nog wel dat je veel minder delay hebt bij free/gsync, nou maakt het bij een RPG als Fallout weinig uit, maar bij online shooters wil je geen tearing hebben maar ook de delay van vsync niet.
[ Voor 29% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-06-2015 17:41 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

[ Voor 69% gewijzigd door Mad-Matt op 02-07-2015 11:49 ]
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
[ Voor 23% gewijzigd door FloydRaalte op 07-07-2015 12:39 ]
Nee gewoon figurines, miniatuurtjes. Zoals deze Vash the Stampede:Kenan82 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:12:
[...]
Bedoel je op 'ware' grootte? Dus 2 meter hoog ongeveer?
Verwijderd

In new vegas is het altijd zo als je een crit schiet oid.Scighera schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:31:
Is dat niet het bloody-mess perk? Heb dit perk zelf in mijn nieuwe game niet genomen en nu heb ik daar weinig last meer van.
Mocht iemand nog een goede preorder winkel tegenkomen dan houd ik mijn aambevolen.
over graphics...
Crysis 3 vs Fallout 3 / New Vegas.
Crysis 3 wasmaar was het snel zat: te lineair, te weinig beleving..
Fallout 3 ben ik nu voor 3e keer mee bezig (Wanderers Edition)
New Vegas ook voor de derde keer met alle DLC
(even los van het feit dat ik ook voor derde keer Morrowind speel. Met HD graphics pack. blijft imho de beste elder scrolls als je het combat systeem even niet meerekend. jammer dat daar geen mod voor is)

[ Voor 15% gewijzigd door hexta op 20-07-2015 15:38 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
[ Voor 16% gewijzigd door Flex0r op 20-07-2015 15:57 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Vandaar dat een groot aantal games welke (toen ze uitkwamen) verre van grafische hoogstandjes zijn toch zo populair waren en ook nu blijven.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:59:
Jij moet van het idee afstappen dat een verhaallijn heel erg belangrijk is tegenwoordig. Dan zou je net zo goed de grafische engine van Doom 1 kunnen nemen en daar een leuk verhaaltje om heen breien. We leven in 2015, niet begin jaren 90. Nu wil ik niet zeggen dat de grapics van FO4 slecht zijn, maar er zit nog veel meer rek in. En die rek moeten ze nemen.
[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 20-07-2015 19:35 ]
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:59:
Jij moet van het idee afstappen dat een verhaallijn heel erg belangrijk is tegenwoordig. Dan zou je net zo goed de grafische engine van Doom 1 kunnen nemen en daar een leuk verhaaltje om heen breien. We leven in 2015, niet begin jaren 90. Nu wil ik niet zeggen dat de grapics van FO4 slecht zijn, maar er zit nog veel meer rek in. En die rek moeten ze nemen.
Wat jij onbelangrijke graphics noemt is voor een ander wel een deal breaker. En als ik de forums en het nieuws rondom dit spel zo lees zijn er veel mensen die het wel raar vinden dat de graphics wederom achterlopen op andere games.
Dat de community veel tijd in de game steekt zou een duidelijk signaal moeten zijn naar de ontwikkelaars toe. Het is de community die komt met complete texture packs, HD pack, environmental packs, wapen mods en ga zo maar door. Dit moet er gewoon standaard al in zitten. Kom niet aanzetten dat dit een goede beslissing is van het ontwikkelaarsteam, en al helemaal niet dat het een terechte keuze is.
Zoals ik al eerder zei: stap eens af met alles te vergoeilijken in deze gamereeks dat het verhaal er toe doet. Daar kom je één keer mee weg, maar we zijn nu bij een andere engine aangekomen en een nieuw deel. Tijd voor verbetering in de gameplay, tijd voor betere graphics, tijd voor meerdere lange verhaallijnen en uitgebreidere side missions. Minder schieten en meer exploren. Dan zet je een goede game neer wat evenwichting is en mee kan met de tijd.
En jij maakt niet de fout dat je hier wat zegt. Je denkwijze is verkeerd, niet per definitie fout. Je schiet er zeker iets mee op als je hier iets post, of wil je in je eigen denkwereld blijven steken, of doet een ander zijn of haar mening er niet toe?
kevlar01 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:12:
Als ik zo die Graphics > Gameplay discussie lees denk ik... kijk eens naar Mario / Nintendo.
Graphics zijn ook altijd 'ruk', maar gameplay is altijd 10/10.
Mijn gevoel is dat de meeste gamers daar toch voor kiezen.
Denk maar eens zo.. stel dat je een supertoffe flitsende Need for Speed hebt met ontiegelijk mooie graphics. Maar het stuurt als een dweil. Dan ben je snel klaar met spelen.
Fallout 3 / NV waren in hun tijd al niet de mooiste, maar echt lelijk is het niet.
Oh en degene die zegt dat vlakke graphics een feit is.. volgens mij is dat nog altijd een mening

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 25-08-2015 20:41 ]
Shacknews heeft al twee van de zeven items bekend gemaakt:Mad-Matt schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:55:
Lootcrate Fallout 4
$100,00 en er schijnt voor meer dan $150,00 aan Fallout meuk in te zitten.
https://www.lootcrate.com...Nw-XYJvaYF4A01lvcTPH3tr_w
T minus whenever it feels right
Perk chart, de 4e rij onder Intelligence.Mithrildor schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:49:
Wat me opviel:
- Bij Science wordt er niks over hacking vermeld. Is dit een losse perk geworden of kun je nu gewoon alle computers kraken.

Niks nieuws, in Fallout 3 en NV had je daar Intense Training voor die exact het zelfde deed.
- Je kunt nu bij een level voor een extra punt in een SPECIAL kiezen in plaats van een perk.
[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 24-09-2015 20:20 ]
Case_C schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Op 2:12
"to start navigating..."
Natuurlijk kan dat een perk zijn die je progress versnelt, maar kan dat ook betekenen dat je je eigen verti-bird/overige voertuigen kan opknappen en gebruiken!?

Maar dat is toch al zo sinds Fallout 3?EvaluationCopy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:18:
Het is misschien ijdele hoop, maar wordt het ook niet tijd voor realistische(re) kogels en schademodel?
Wat me anno 2015 erg stoort zijn de rpg stats a la 'een balkje met health' dat aftelt als je genoeg op iemand schiet. Een headshot is einde verhaal, ongeacht het kaliber kogel dat je gebruikt. Iemand in z'n been schieten = kreupel (dat is al wel min of meer). Richten mag dan uiteraard een stuk moeilijker gemaakt worden.
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 19-10-2015 09:29 ]

[ Voor 27% gewijzigd door hexta op 20-10-2015 13:52 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:37:
[...]
Ik moet het een beetje zien als Skyrim? Main quest, die niet al te belangrijk is en voor de rest wordt je als speler zijnde 99% van de keren totaal afgeleid door weer andere quest lines?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als je het in de Vault goed hebt gedaan begin je met een 9mm pistol.Scifo83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:08:
[...]
Gisteren een uurke gespeeld, ben toch al geraakt tot aan een winkelmarkt (op zoek naar radiostation) ^^ mijn eerste combat met scavengers, ging niet zo goed. Bleek dat ik met een BB gun aant schiete was lol
Kvond de combat ook wat houterig aanvoelen, maar is wellicht typisch rpg.
Hoe geraak ik trouwens aan coins,zilver? Wil toch wat deftige wapens kopen. Ook dat schieten op lichaamsdelen, kmoet toch mikken op het laagste percentage he? :unsure:

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 28-10-2015 16:28 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server

Thommiie schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:02:
[...]
Honlandse kruiden toegsetaan met Fallout![]()
?

Anonnymous! schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:41:
[...]
Ik kan wel een zootje meenemen? Interesse?

Bij Gamekings hadden ze hem ook al binnenD4NG3R schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:26:
Zozo, er is weer een gigantische leak geweest!
http://www.gameranx.com/u...-main-menu-screen-leaked/
[afbeelding]
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de terughoudendheid van Bethesda. Weinig devs die dat tegenwoordig nog aandurven.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik denk dat je voor de lol wat beelden terug moet kijken. Waarschijnlijk is het in je hoofd mooier dan het was. Natuurlijk is het flink geupgrade met mods maar komt in mijn ogen niet in de buurt van FO4 qua licht, effecten en details in de wereld.anandus schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:47:
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik grafisch niet een enorme sprong vooruit, eigenlijk.
We moeten niet vergeten dat het (waarschijnlijk) in principe gewoon dezelfde engine als FO3 is, natuurlijk.
Ik speel echt alles hoor behalve MMO's en Moba's want als je daar eenmaal aan begint...Mithrildor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:56:
[...]
Je moet er echt van houden. Ik weet niet wat voor spellen je normaal gesproken speelt, maar als je van spellen houdt die in 20 uur een strak verhaal met strakke gameplay neerzetten, dan is Fallout waarschijnlijk niets voor jou. Je moet jezelf gewoon kwijt raken in een spel als Fallout .
Ik speel nu nog steeds vanilla @ 5K 144hz (hij gebruikt GPU niet eens 100% waardoor ik nooit boven de 100FPS kom)Sluw schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:10:
[...]
Ik denk dat je voor de lol wat beelden terug moet kijken. Waarschijnlijk is het in je hoofd mooier dan het was. Natuurlijk is het flink geupgrade met mods maar komt in mijn ogen niet in de buurt van FO4 qua licht, effecten en details in de wereld.
[video]
[afbeelding]

[ Voor 43% gewijzigd door Koning Willy op 31-10-2015 18:09 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Geen, ik zei dat ik eerst het spel vanilla wil spelen, ik ga misschien later modden

[ Voor 22% gewijzigd door Koning Willy op 31-10-2015 19:24 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

[ Voor 14% gewijzigd door Mithrildor op 31-10-2015 23:09 ]
Ahjah ik hoop dat ik het game in 5K DSR op +60FPS kan runnen, zo te zien moet dat lukkenbatumulia schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:43:
[...]
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Ik kan wel door de compressie van de PS4 en IMGUR heenkijken, maar niet dat de drawdistance en schaduwen zo slecht zijn, maar ook de LOD. Dat kan gewoon niet meer zo slecht bij een game uit 2015. Dat is iets wat ik verwacht bij een game uit ~2010. Hopen dat het op de PC een stuk beter is, anders wacht ik nog wel even met kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 01-11-2015 01:17 ]
Just Cause 2Mithrildor schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:55:
[...]
Ach, het ziet er een heel stuk beter uit dan een spel uit 2010, het ziet er meer uit als een spel uit 2013/2014, maar het heeft wel een aantal duidelijk zichtbare gebreken.

[ Voor 3% gewijzigd door Scighera op 01-11-2015 13:48 ]
www.triathlete.nl
Je gaat er vanuit dat Bethesda niet beter kan, maar ik denk juist dat ze hier expres voor hebben gekozen. Bij een lineaire game is het goed te doen om overal de framerate boven een bepaalde grens te houden en dus kan een ontwikkelaar als Naughty Dog overal super gelikte graphics afleveren. De wereld van Fallout 4 is gigantisch groot, dus dat maakt het controleren van de framerate moeilijker. Daarnaast kan de speler ook op ieder moment van het spel besluiten om zijn gehele inventory op de grond te legen, en dat moet het spel aankunnen. Na de kritiek op de waardeloze framerates op de consoles van Fallout 3 heeft Bethesda er blijkbaar voor gekozen om het op safe te spelen.batumulia schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:22:
[...]
Als jij het als ontwikkelaar van games nog steeds presteerd om geen schaduwen te produceren in een game uit 2015 (hoe minimaal die schaduwen ook zijn) dan gaat er ergens iets niet goed. Dan kan je wel komen met een hele discussie over het feit hoe gameplay het van graphics wint, maar dat is gewoon slecht. Uiteraard is het altijd met Bethesda games dat hun de basis maken en dat de community hun games moeten afmaken met mods.
Hahn schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:34:
[...]
Het zou mij niet zijn opgevallen als jij het niet had benoemd. En ik kan een mierenneuker tot en met zijn als het op details aankomt. Dus misschien ben jij wel gewoon nog wat kritischer dan de gemiddelde gamer

[ Voor 22% gewijzigd door Mithrildor op 01-11-2015 16:42 ]

[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 02-11-2015 09:16 ]
HeatWave schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:07:
[...]
Ik gebruikte het dan ook echt alleen maar als ik ergens in de problemen kwam, verder gewoon maar blind knallen.

T minus whenever it feels right
www.triathlete.nl
Doe waar jij je goed bij voelt! Vond het een merkwaardig begin van de zin, that's all!Techno Overlord schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:57:
[...]
Haha moraalridder much?![]()
![]()
Dat moet er idd bij ja. Het is immers een RPG. Ik speel ze zoals ik het wil en niet wat ethisch gezien verantwoord is ofniet. Ik gedraag mij in games anders dan irl, daar zijn ze immers voor (onder andere).

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 03-11-2015 13:23 ]
FUMES et CARNES
Want met die game heb je echt het gevoel een 16 jarig Japans meisje te zijnIusedto schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:01:
Het gevoel krijgen alsof ik mijn char ook echt ben.
Dit speel ik nu :
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 03-11-2015 13:53 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
"Next-gen"Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 00:00:
Gaan we weer. Nogmaals vind ik dat een game anno 2015 er beter kan uitzien als wat er nu van vertoond is en bekend is. Die verhaallijn is niet de enige reden dat ik een game koop. Zoals gezegd door mij hoeft het niet top notch te zijn, maar sommige aspecten als schaduwen, vlakke kozijnen die op huizen geplakt zijn, fletse kleuren. Het lijkt bij tijd en wijlen een game uit 2010. Natuurlijk heeft deze game heel veel potentie, maar laat dat dan ook zien in andere aspecten dan alleen die verhaallijn.
Ik vind het geweldig leuke games om te spelen, en ik heb ze allemaal honderden uren gespeeld, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kritisch mag zijn op Fallout 4 of bepaalde tunnelvisie heb zoals sommigen hier naar mijn idee wel hebben. De verhaallijn is maar een aspect van de game.
Of ik de game ga kopen? Eerlijkheidshalve gebiedt mij te zeggen dat ik het nog niet weet. Ik wacht de officiële ingame beelden en reviews wel af.

Dit is IMO een ideale kandidaat voor wat tessellation met displacement mapping. Al het rode kan er iets uit staan. Zeg maar zoiets als dit:EvaluationCopy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:26:
[...] (Simpel voorbeeld: die 'bakstenen' muur, kom op jongens, daar had toch wat bumpmapping overheen gekund? [...]

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 04-11-2015 09:07 ]
Dit topic is gesloten.
![]()