Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Edit:
Dat staat in het berichtje, het stukje voor PIZ is:
"KVNGR REV ALPHA PPS VT"
Keyed Vigenére Reversed Alphabet Passprase VAULTTEC
Duh
[ Voor 75% gewijzigd door anandus op 01-12-2013 22:22 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ook nieuwe morse code
'cq cq de ovs 117 emrg en unkn sos sos sos vt 119 qbn 7667 ii sos sos sos bt 117 qbn 7667 en'
Calling all stations, calling all stations, calling all stations. This is Overseer of Vault 119. Emergency. Unknown enemy. SOS SOS SOS. Vault 119. Quabbin. 7667L1nt schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:20:
ja
ook nieuwe morse code
'cq cq de ovs 117 emrg en unkn sos sos sos vt 119 qbn 7667 ii sos sos sos bt 117 qbn 7667 en'
denk ik dan...
So can the current messages be those of 2299?? everything up to now was from 2077. the new morse code might indicate an attack on vault 119 and you're the only survivor of that. message might be from someone send out by the overseer to seek help at the institute.
Zoek maar eens op: Merchant's Row Boston
The Institute is waarschijnlijk Institute of Technology In Massachusetts
denk ik dan...
Fallout 4 will take place in Boston
CQ CQ CQ DE VT 119 SOS LVL4 UND ATTK OS IS DEAD II SOS LVL4 UND ATTK OS IS DEAD WE WNT MK I
Attempted translation:
Calling all stations, this is Vault 119, SOS, Level 4 is under attack, Overseer is dead, repeat, SOS, Level 4 is under attack, Overseer is dead. (We want Mark I? We won’t make it?)
Word dus langzaam duidelijk dat je de enige overlevende (The Survivor) bent va Vault 119. Dus uit op wraak op de daders??
Weet het nl. niet meer.
I want to believe, maar een stemmetje in mijn hoofd zegt wat anders
FUMES et CARNES
Yups, zelfde verhaal. Teaser-site, countdowntimer, en dan een teasertrailer.Iusedto schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:37:
Hadden Fallout 3 en New Vegas ok zo een "teaser" site etc ?
Edit:
Edit:A teaser site for the game appeared on May 2, 2007, and featured music from the game and concept art, along with a timer that counted down to June 5, 2007. The artists and developers involved later confirmed that the concept art, commissioned before Oblivion had been released, did not reveal anything from the actual game.[33] When the countdown finished, the site hosted the first teaser trailer for the game, and unveiled a release date of "Fall 2008".[34]
lol, alsof de countdown nu erg is, toen waren het 2 fucking maanden
[ Voor 54% gewijzigd door anandus op 02-12-2013 11:58 ]
Als ze ongeveer hetzelfde schema aanhouden dan duurt het dus nog heel lang voor er überhaupt een Fallout 4 komtJune 5, 2007 ....... release date of Fall 2008
Ach, ik wacht het wel af.
Heb Fallout 3 en New Vegas in GOTY editie nog te gaan.
Weer begonnen met FA3 maar zit muurvast in die Alien DLC. Snap er geen zak van hoe je ook al weer uit die cryo kamer kwam
Vanavond maar weer even proberen, hehe
FUMES et CARNES
Volgens mij gaat iedereen ervanuit dat Fallout 4 eind 2014/begin 2015 zal uitkomen.Iusedto schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:58:
[...]
Als ze ongeveer hetzelfde schema aanhouden dan duurt het dus nog heel lang voor er überhaupt een Fallout 4 komt
Al releaset Bethesda meestal in november oktober, net op tijd voor de holiday-aankopen
Dus ik ga uit van november oktober 2014
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 02-12-2013 13:12 ]
Ben trouwens al weer dagen lang aan het rondtrekken in de Mojave desert met die heerlijke muziek op de achtergrond... wat een sfeer!
It was over in a moment and the folks had gathered round
There before them lay the body of the outlaw on the ground
Oh he might have went on livin', but he made one fatal slip
When he tried to match the ranger with the big iron on his hip
Big iron on his hip
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Is het nodig om deel 1 en 2 te spele om het verhaal te begrijpe in deel 3?
Of zijn het 3 verschillende verhalen in de zelfde tijds duur?
Ik heb nooit wat gemerkt van een gebrek aan kennis over het verhaal toen ik deel 3 speelde; 1 en 2 nooit gespeeld.Pjotter87 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:08:
Wil beginne met deel 3 te spele nu is alleen mijn vraag
Is het nodig om deel 1 en 2 te spele om het verhaal te begrijpe in deel 3?
Edit: er is immens veel informatie in het spel zelf te vinden over van alles en nog wat, grote kans dat ik best wat van het verhaal van 1 en/of 2 heb opgepikt tijdens het spelen van 3
[ Voor 25% gewijzigd door Hafermaut op 02-12-2013 15:15 ]
misschien dat de rest het dan ook wat beter begrijptPjotter87 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:08:
Wil beginnen met deel 3 te spelen nu is alleen mijn vraag
Is het nodig om deel 1 en 2 te spelen om het verhaal te begrijpen in deel 3?

En ja beginnen met deel 3 is voldoende. Kost al genoeg energie om die knap draaiend te krijgen met W7 of W8. Laat staan dat je verder terug gaat, hehe.
Plus het verhaal van deel 3 is op zich zelf staand ( in ieder geval voor een "beginner" )
En vele malen beter dan New Vegas, maar dat is een persoonlijke mening
[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 02-12-2013 15:51 ]
FUMES et CARNES
Iusedto schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:50:
En ja beginnen met deel 3 is voldoende. Kost al genoeg energie om die knap draaiend te krijgen met W7 of W8.
Ben je niet in de war met XP? Op Windows 7 draait het prima?
Verder hoef je Fallout 1 en 2 niet echt te kennen. Er is onder fans zelfs een grote discussie of Fallout 3 überhaupt onder de echte Fallout-lore hoort te vallen of niet, het is een beetje een buitenbeentje in de reeks.
Maar laat dat je niet afschrikken, het is op zich een prima verhaal.
Vind ik persoonlijk New Vegas veel leuker, vooral omdat het meer de echte Fallout-feel heeft, maar het zijn allebei prima spellen
[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 02-12-2013 16:13 ]
Daarna speelde het fantastisch.
Breek me de bek niet open over W8. Is al een bagger besturingssysteem maar icm Games for Windows is het echt te triest voor woorden.
Fallout 3 niet bij de lore ? Hoezo dat dan ?
De DLC Zeta was in ieder geval geen Fallout lore ja
Vond New Vegas meer een soort Wild West in het Fallout universum.
Soort van magere Fallout Cowboy mix.
In 3 kwam je tenminste nog uit een Vault
Maar ja , gelukkig heeft ieder zijn of haar eigen smaak
FUMES et CARNES
dus als fan van het eerste uur vind ik NV echt veel beter.
Agree, ik vond F3 niet leuk omdat je veel te veel moest tunnelratten, NV was bijna alles bovengronds en de map was vele malen interessanter.Sinned123 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:56:
fallout nv zit veel dicht bij de sfeer en stijl van fallout 1 en 2.
dus als fan van het eerste uur vind ik NV echt veel beter.
Maar shit's getting real now

Skyrim helemaal plat gespeeld, maar ik had altijd het idee dat het zoveel meer had kunnen zijn als het een puur pc game was geweest (niet helemaal realistisch maar goed).
Maar goed het blijven rumours
Waarom een heel groot plaatje van een artikel?Megamind schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:44:
[...]
Maar shit's getting real now
[afbeelding]
Overigens is hier de link, het is nog niet verwijderd, blijkbaar:
http://www.gameware.at/in...ion%29?emphasize=MS-FAO4A
Edit:
En nog een pagina:
http://thesurvivor2299.com/VT119/
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 03-12-2013 14:10 ]

Je jat een plaatje van Reddit en dat is het dan ?

Maar ja, kan best zijn dat dit alles een grote hoax is
In ieder geval is het dan een goede geweest
FUMES et CARNES
Ik weet niet of het een 'officiële' bethesda site is maar op de http://thepropheteer.com/ kun je een vaag filmpje bekijken waarbij het lijkt alsof er allerlei atomen rond een nucleus draaien. Op een gegeven moment (en blijkbaar bij een bepaalde resolutie) zie je het cijfer 4 staan.

[ Voor 23% gewijzigd door FloydRaalte op 05-12-2013 12:01 ]
En die tweet is een tweet van een jaar geleden?
[ Voor 53% gewijzigd door anandus op 05-12-2013 12:07 ]
Och die 4 vindt ik wel grappig maar dat kan inderdaad makkelijk een hoax zijn. Die tweet van die VGA/VGX medewerker vindt ik veel interessanter. Dat klinkt in mijn oren meer als een bevestiging dat Fallout4 echt gaat komen. Het ondersteund die gedachte in ieder geval wel, want zeker weten doe je nooitanandus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:02:
Weet niet of het echt is, maar het is wel leuk gedaan
En die tweet is een tweet van een jaar geleden?
Als je alles selecteerd staat er tekst tussen de twee zichtbare elementen;anandus schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:46:
[...]
Edit:
En nog een pagina:
http://thesurvivor2299.com/VT119/
REV FEAR - MGSS LHM'H EVHV KBIM'R QIUBMU. CB'L Z YYG MN HBM ZQSUB ZZAY
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat betekend: THEY DON'T KNOW WHAT'S COMING. IT'S A KEY TO THE GREAT GAMENitroX infinity schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:51:
[...]
Als je alles selecteerd staat er tekst tussen de twee zichtbare elementen;
[...]
Ken je Desmond Lockheart nog uit FO3? Das die kerel van Point Lookout character. Iedereen denkt dat het met hem te maken heeft omdat hij in FO3 het heeft over de “Great Game of geniuses and billionaires". Hij wil ook naar het noorden reizen en dat kan kloppen van Boston ligt ten noorden van het gebied uit FO3.
Mochten beide sites echt zijn. 2 hoofdrolspelers? Of 2 namen voor de hoofdpersoon?
AK: {REV _____ 5120} [CPS] PASS {LOC BB YEAR LET} - | H EY XHWHD OF GXSIHS EVE, ZFR G'K ATGEVY ROCL'JM QEOX. GTJX ZSFF QRETYHA HWEUHG WG VKKP HHWE. MCCCZNU SQ UUE VMXECEDCZ. MFE BNMC NEGE QLZCR TP MZ MR YUOG ACBSM. |
WHAT THE FUCK ARE YOU LOOKING AT KIDDO? DON'T TELL ME YOU'VE NEVER SEEN A GUN BEFORE. COME ON, MOVE YOUR ASS! IT'S TIME TO GO. WHERE THE FUCK YOU CAME FROM?
WHERE THE FUCK YOU CAME FROM? COME ON, MOVE YOUR ASS! IT'S TIME TO GO. DON'T TELL ME YOU'VE NEVER SEEN A GUN BEFORE. WHAT THE FUCK ARE YOU LOOKING AT KIDDO?
En inmiddels is er ook al wel weer wat bij gekomen
nieuwe morsecode
CLG BR EMRG IS OVR WE AR OTNB WT AMO STH ATK CMP WA DD N WY OU ALL UNT CD 512Ø EVAC Z Y X YUR NXT
CALLING BLACK ROW, [“EMERGENCY IS OVER,” or “EMERGENCY! IT’S OVER.”] WE ARE [“ON THE NORTH BRIDGE” or “OUTNUMBERED”] WITHOUT AMMO. SOMETHING ATTACKED CAMP. WE ARE DOOMED, NO WAY OUT, ALL UNITS [“CONFIRMED DEAD.” or “CODE:“] 5120: EVACUATE. Z Y X, YOU’RE NEXT
en
AK: {REV _____ 5120} [CPS] PASS {LOC BB YEAR LET} - | H EY XHWHD OF GXSIHS EVE, ZFR G'K ATGEVY ROCL'JM QEOX.GTJX ZSFF QRETYHA HWEUHG WG VKKP HHWE. MCCCZNU SQ UUE VMXECEDCZ. MFE BNMC NEGE QLZCR TP MZ MR YUOG ACBSM. |
AK (Alphabet Key) = THQGN (which is undeciphered callsign from Dec 1 - 20:35, written in REVerse)
PASS (Passphrase) = ONENINEFOURSEVEN (the LETters of the YEAR the Berkely Building was built)
Plaintext:
I AM SORRY TO INFORM YOU, BUT I'M AFRAID THEY'RE DEAD. YOUR LIFE SUPPORT SYSTEM IS JUST FINE. WELCOME TO THE INSTITUTE. THE ONLY SAFE PLACE TO BE IN THIS WORLD.
Anoniem: 369960
Geen fallout 4 op VGX....volgens onderstaand artikel
http://games.fok.nl/nieuw...een-fallout-4-op-vgx.html
Dit is overigens de tweet:
Wat dus eigenlijk niets betekentNo, folks. I am not going to VGX. Bethesda is not showing/talking about anything at VGX. Just some PR meetings in LA. Take deep breaths.
Hij gaat wel 'toevallig' naar LA voor 'PR-meetings'.
Voor hetzelfde geld heeft Beth een zaaltje afgehuurd naast de VGX-venue
Het is zonde om zo'n samenklontering van game-journalisten niet te gebruiken
Overigens valt het me ook op dat mensen zoals Pete Hines de Survivor-website niet hebben debunkt.
Mijn theorie:
De dag na de VGX krijgen een select aantal gamejournalisten een teaser te zien (en wat info). Echter moet dit stilgehouden worden tot de timer afloopt. Kunnen de journalisten alvast hun stukje schrijven en kan iedereen los op 11-12-13
[ Voor 115% gewijzigd door anandus op 06-12-2013 11:26 ]
Thesurvivor2299.com gaat al 22 dagen door met bijna dagelijks updates.
Of de maker van TS2299 is enorm koppig en het ontbreekt aan enig leven bij die persoon of het is een daadwerkelijke aankondiging van iets.
Ofwel Fallout 4 of misschien een groep die een gigantische mod met eigen verhaal heeft gemaakt voor F3, FNV of zelfs skyrim wat zich afspeelt in en rond Boston.
De 'afsluiting' vind ik wat triest, verder vind ik het inderdaad geniaal opgezet, vooral hoeveel moeite er gedaan blijkt te zijn.L1nt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 08:32:
En ook deze blijkt nep te zijn. Ik weet niet wat triester is.
Maar jammer is het wel
Heel frappant dat de dag voor de VGX Beth opeens zegt dat het niet zo is, en de website ermee ophoudt (it almost makes you wonderIemand die voor 22 dagen materiaal maakt voor een hoax of dat Bethesda hem gewoon 22 dagen z'n gang laat gaan en haar fans zo behandelt.
Maar Beth had het wel wat eerder mogen debunken

Blijft wel staan dat er nog de registratie van de trademark en de mention op die webwinkel was (maar dat laatste kon natuurlijk ook een marketingtruc van die winkel zijn geweest).
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 07-12-2013 09:53 ]
Echt een naaistreek zeg. Wel sterk gedaan, maar wát een naaistreek.
- Site opzetten en een peperdure server huren om de gigantische load aan te kunnen.
- Al dat werkt om die morse codes op te zetten, omzetten in MP3 etc...
- Voorbereiding qua locatie en daarop inspelen in het verhaal.
- Het feit dat dit zomaar kan en dat Bethesda dan 'niets' doet... Een Cease en Desist was normaal geweest.
- Trademark wat aangevraagd wordt. (en dan toch weer verdwijnt?)
- Sneaky communicatie (samen lunchen etc.) tussen VGA/VGX mensen en Bethesda.
- Insiders bij Bethesda en Bethesda zelf die 'no comment' hebben i.p.v. ontkennen dat FO4 in de maak is.
Anoniem: 209257
echt?FloydRaalte schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:30:
Echt zeer vreemd dat dit toch een hoax blijkt te zijn. Dat had ik totaal niet verwacht, ik was 99,9% zeker dat FO4 er komen ging. Als je bedenkt wat die gasten er aan werk (en keiharde euro's) in hebben gepompt.... ik kan er met de kop niet bij.
Ik denk eerlijk gezegd dat die load wel meeviel. Tuurlijk veel mensen kwamen op de site, maar het was een lichte site, was relatief weinig dataverkeer.• Site opzetten en een peperdure server huren om de gigantische load aan te kunnen.
huisvlijt• Al dat werkt om die morse codes op te zetten, omzetten in MP3 etc...
fanwank• Voorbereiding qua locatie en daarop inspelen in het verhaal.
niet echt. zolang ze niet echt bij naam noemde is er niks aan de hand en behandelde Bethesda dit niks anders dan een "fan-inititatief".• Het feit dat dit zomaar kan en dat Bethesda dan 'niets' doet... Een Cease en Desist was normaal geweest.
zou wat anders zijn als ze een pre-order page erop hadden gezet.
Ik denk dat ze die zelf weer hebben weg gehaald. Betheseda had anders waarschijnlijk wel ingegrepen.• Trademark wat aangevraagd wordt. (en dan toch weer verdwijnt?)
Ik betwijfel ten zeerste of dat ook daadwerkelijk gebeurt is.• Sneaky communicatie (samen lunchen etc.) tussen VGA/VGX mensen en Bethesda.
gratis reclame en als ze zouden ontkennen dat FO4 in de maak was zouden ze liegen. In principe hebben ze vrij logisch gehandelt.• Insiders bij Bethesda en Bethesda zelf die 'no comment' hebben i.p.v. ontkennen dat FO4 in de maak is.
FO4 komt eraan, dont worry.Als ik zo door ga kan ik gewoon niet geloven dat FO4 niet meer komt!
Het was een tweet van de organisator van VGX zelf (al werd er niet expliciet over FO4 gesproken).Anoniem: 209257 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:29:
Ik betwijfel ten zeerste of dat ook daadwerkelijk gebeurt is.
Euhm.. Ja, dat wisten we al twee dagenHurtebise schreef op zondag 08 december 2013 @ 08:12:
Officiële reactie van Bethesda:
http://rpgwatch.com/#24697
Een hoax dus.
De bedenker van de hoax heeft gisteren een thread op Reddit geopend waar hij de hele zaak uit de doeken doet en vragen heeft beantwoord. De hele hosting en het telefoonnummer heeft hem 900 dollar gekost. Het totale dataverkeer op de server was maar 15 TB. Het hele script heeft hij eerder dit jaar geschreven, dat heeft hem een paar honderd uur gekost. Hij schijnt een hele verhaallijn te hebben en een CGI-trailer die hij later nog gaat releasen. Met deze hype wilde hij Bethesda forceren om wat bekend te maken over Fallout 4.
- Site opzetten en een peperdure server huren om de gigantische load aan te kunnen.
- Al dat werkt om die morse codes op te zetten, omzetten in MP3 etc...
- Voorbereiding qua locatie en daarop inspelen in het verhaal.
Bethesda en Pete Hines hebben ook al gereageerd op dit hele verhaal. Hun standpunt is dat ze nooit op geruchten reageren en dat ze alleen zullen teasen via hun officiele kanalen. Pas toen het echt uit de hand begon te lopen hebben ze een tweet de wereld ingegooid waarmee ze dat standpunt nog eens bevestigden. De bedenker van de site heeft toen de handdoek in de ring gegooid, terwijl het na de countdown eigenlijk de trailer op de site wilde zetten. Of dat nog gaat gebeuren betwijfel ik, maar we zullen zien.
- Het feit dat dit zomaar kan en dat Bethesda dan 'niets' doet... Een Cease en Desist was normaal geweest.
- Insiders bij Bethesda en Bethesda zelf die 'no comment' hebben i.p.v. ontkennen dat FO4 in de maak is.
Hij heeft in ieder geval wel een mail gehad van Bethesda, maar wat daar in staat wil hij mit zeggen.
Gaat Fallout 4 er komen? Ik denk het wel, maar de wens is de vader van de gedachte....
Anoniem: 209257
Lijkt heel erg op een klein kind die z'n kerstkadootje nu wil hebben. Vanwaar de haast? Er zijn zat goeie spellen uit momenteel.King schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:16:
[...]
De bedenker van de hoax heeft gisteren een thread op Reddit geopend waar hij de hele zaak uit de doeken doet en vragen heeft beantwoord. De hele hosting en het telefoonnummer heeft hem 900 dollar gekost. Het totale dataverkeer op de server was maar 15 TB. Het hele script heeft hij eerder dit jaar geschreven, dat heeft hem een paar honderd uur gekost. Hij schijnt een hele verhaallijn te hebben en een CGI-trailer die hij later nog gaat releasen. Met deze hype wilde hij Bethesda forceren om wat bekend te maken over Fallout 4.
Mmm ja die kosten vallen inderdaad erg mee. Van de buitenkant lijkt het dan toch dat er meer werk en geld in gestoken is dan ik zou verwachten. Het is dan uiteindelijk ook het doel van de hoaxer om je te misleiden. Nu wordt ik overigens wel nieuwsgierig naar die CGI trailerKing schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:16:
[...]
[...]
Bethesda en Pete Hines hebben ook al gereageerd op dit hele verhaal. Hun standpunt is dat ze nooit op geruchten reageren en dat ze alleen zullen teasen via hun officiele kanalen. Pas toen het echt uit de hand begon te lopen hebben ze een tweet de wereld ingegooid waarmee ze dat standpunt nog eens bevestigden. De bedenker van de site heeft toen de handdoek in de ring gegooid, terwijl het na de countdown eigenlijk de trailer op de site wilde zetten. Of dat nog gaat gebeuren betwijfel ik, maar we zullen zien.
Hij heeft in ieder geval wel een mail gehad van Bethesda, maar wat daar in staat wil hij mit zeggen.
Gaat Fallout 4 er komen? Ik denk het wel, maar de wens is de vader van de gedachte....
Het standpunt van Besthesda is natuurlijk goed te begrijpen. Ze hebben dit geval echter wel als uitzondering op de regel opgepakt en er toch nog over gecommuniceerd via een tweet. Tsja, hadden ze dan niet direct kunnen zeggen dat het hier om een hoax ging? Of vonden ze het wel prima en hebben ze genoten van een stukje gratis reclame?
Volgens mij valt dat best tegen. Zeker voor RPG's is het een behoorlijk mager jaar geweest. De beste RPG van dit jaar is volgens mij Shadowrun*, en hoewel niet slecht is het ook zeker geen megagoed spel.Anoniem: 209257 schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:44:
[...]
Lijkt heel erg op een klein kind die z'n kerstkadootje nu wil hebben. Vanwaar de haast? Er zijn zat goeie spellen uit momenteel.
(*Beter kan ik eigenlijk niet bedenken, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien?)
Uiteraard komt volgend jaar Wasteland 2 uit, wat een goede dosis post-apocalyptische RPG moet leveren, maar een Bethesdaspel zou fijn zijn
[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 08-12-2013 23:56 ]
http://kotaku.com/leaked-...is-real-set-in-1481322956
Tsja ik ben nu haast geneigd te zeggen: "jaja vast weer een hoax!"King schreef op donderdag 12 december 2013 @ 07:21:
Nieuwe geruchten, dit keer gelekte documenten die in handen zijn gekomen van Kotaku. Volgens hun bevestigd door een anonieme bron, maar goed dat zegt niet zoveel. Ik blijf in ieder geval goede hoop houden.
http://kotaku.com/leaked-...is-real-set-in-1481322956
Nou ja, all bets are off... maar we blijven hopen!
Bethesda stuurt een kerstkaartje met daarin hun line-up voor 2014 verwerkt. De kluis zou uit Fallout moeten komen maar bij nader inzicht is het een masker uit The Evil Within. Helaas dus toch geen Fallout 4 easteregg!
Robodog: Waarschijnlijk uit Wolfenstein
Krans: The Elders Scrolls online logo
Kluis: Masker uit The Evil Within

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Weer een hoax TT.TT
Steam: Ryada.
Anoniem: 570289
Een bekend Youtube channel dat Skyrim mods featuret (bijna 400.000 subscribers) is sinds kort begonnen met modding van Fallout New Vegas.
Wel interessant om naar te kijken en gewoon in de sfeer van Fallout te zitten.
Voorbeeld video:
Vandaag vond ik iets, mja of het waar is?
http://www.kdramastars.co...allout-4-release-date.htm
Mocht het weer een hoax zijn dan mijn excuus voor het kicken

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-08-2014 10:16 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Helaas, dat is (hoax?-)info van anderhalf jaar geleden:luxzenburcht schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:17:
Ik zit iedere dag te kijken op internet of er al nieuws is over fallout 4
Vandaag vond ik iets, mja of het waar is?
http://www.kdramastars.co...allout-4-release-date.htm
Mocht het weer een hoax zijn dan mijn excuus voor het kicken
http://www.reddit.com/r/g...ic_relations_at_bethesda/
Pijnlijk dit terug te lezenYellowOnline schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:11:
Als dit een hoax is, dan heeft iemand toch wel veel moeite gedaan en veel geld eraan uitgegeven. Enfin, ik denk dus niet dat een hoax is.
Van Fallout.Gamepedia:Kriebelkous schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:21:
http://www.gamersnet.nl/n..._of_boston_duikt_weer_op/
Misschien een aankondiging op de VGX?
Edit: bah, gesniperd door anandus[message=00000000,noline]Posted by tagaziel on 5 November 2014, 11:58 (UTC)[/message]:
The Hoax Season is upon us, Vault dwellers. A trademark for Fallout: Shadow of Boston has been submitted for registration with the Deutsches Patent- und Markenamt, by one Ann K. Ford from Paris, on behalf of Bethesda Softworks. VG247 points out it's consistent with the leaks for a similar title from February, the reality is that the title is misspelled (what company misspells its own flagship title?) and the IMDb listing for it is long gone.
Why are we calling BS on this? Here's the raisins:
No such trademark has been submitted to the United States Patent and Trademark Office, and submitting it there first is the general practice of the company (The Skyrim trademark was filed for in June 2010 at the USPTO).
Ann K. Ford (DLA Piper) is the U.S. Chair of the Trademark, Copyright and Media Practice of the company. In Washington, D.C., not Paris.
If it was Bethesda, it would be doing it via DLA Piper UK, as seen in this DPMA entry.
The European Union's Office for the Harmonization of the Internal Market only requires the payment for registration to be made within 30 days of filing, not at the moment of submission. Check it yourself.
Bethesda's next installment will be called Fallout 4 or Fallout IV. That's why Skyrim is The Elder Scrolls V: Skyrim, not The Elder Scrolls: Skyrim.
Once it's deleted, you can read it here, in case you want to show it to your children. On the odd chance it is actually true and Bethesda does misspell the name of its own game in legal documents, registers abroad first despite being an U.S. company, and goes against its practice of numbering its own games, we'll keep you posted. Until proven true, though, doubt everything.
[ Voor 81% gewijzigd door YellowOnline op 05-11-2014 17:13 ]
Hoogstwaarschijnlijk een hoaxKriebelkous schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:21:
http://www.gamersnet.nl/n..._of_boston_duikt_weer_op/
Misschien een aankondiging op de VGX?
Misschien moet ik hoaxwaarschijnlijk zeggen
Ieder z'n mening natuurlijk maar ik heb vaak geprobeerd de eerste 2 delen te spelen, omdat juist iedereen er zo bij zweert maar ik vind het maar niks en haak vaak na een uurtje af, kan er gewoon niet in komen, het is echt een heel ander spel. Daarintegen kon ik me met F3 en FNV uuuuren vermaken en kijk dan ook echt uit naar deeltje 4!Sinned123 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:05:
Bizar al dat gedoe om fallout 4, terwijl de meeste de 2 beste delen niet eens hebben gespeeld.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ach valt wel mee toch? Ik was zelf ook heilig overtuigd van het feit dat de Survivor-Hoax echt was. Daar schaam ik me absoluut niet voor! Wat een goeie Hoax was dat! Ik heb er zelfs plezier aan beleefd om mee te denken naar de mogelijke oplossingen van de morse codes enzo. De reis ernaar toe is vaak de halve beleving
Ik denk dat veel mensen er zo over denken. Fallout 2 is alweer 16 jaar oud en Fallout 3 ongeveer 6 jaar oud. In de 10 jaar die ertussen zit is er veel gebeurd in game-land en veel mensen vinden FO2 gewoon outdated ongeacht de goeie gameplay. Ik ben zelf ook meer een FO3/NV aanhangerH3llSiNG schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:28:
[...]
Ieder z'n mening natuurlijk maar ik heb vaak geprobeerd de eerste 2 delen te spelen, omdat juist iedereen er zo bij zweert maar ik vind het maar niks en haak vaak na een uurtje af, kan er gewoon niet in komen, het is echt een heel ander spel. Daarintegen kon ik me met F3 en FNV uuuuren vermaken en kijk dan ook echt uit naar deeltje 4!
Maar leuke hoax of niet, het begint nu wellicht toch eens tijd te worden voor een aankondiging! Deze trademark aankondiging is overigens al debunked door Bethesda zelf.
Ik heb veel speculatieve forums gelezen en als je dat een beetje filtert komt het erop neer dat FO4 gewoon gaat komen (ja klopt dat is een mening, puur bronloos gelul). Er zijn echter wat meer serieuze zaken uitgelekt (waarvan je de echtheid natuurlijk nog steeds niet kunt bepalen) maar wel interessant. Zoals de uitgelekte missie en intro speech documenten. In hetzelfde artikel staat een stukje over Radio DJ Three Dog uit FO3. Gespeeld door Erik Todd Dellums. Hij twitterde onlangs hints dat hij ook in FO4 zou zitten. Mogelijk zou dit zelfs confirmed zijn. (geen bron van) Anderzijds kun je de release dates van de verschillende games van Bethesda in volgorde zetten. Doe je dat dan zou een logische volgende game mogelijk FO4 zijn. Chronologisch zou de volgende game van Bethesda (welke game dan ook) in 2015/2016 moeten komen.
Uiteraard gaat Fallout 4 er gewoon komen ^^ Dit is een vrij goedlopende franchise en die gewoon op de plank laten liggen is ontzettend dom om te doen als studio.FloydRaalte schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:54:
[...] en als je dat een beetje filtert komt het erop neer dat FO4 gewoon gaat komen [...]

Nee. Net als bij Oblivion > FO3 gaat het hier gewoon Skyrim > FO4 zijn. De engine word iets verder opgepoetst en word daarna weer doorontwikkeld voor de volgende TES / FO game.[...] While many are hoping that Bethesda will actually develop a new game engine for Fallout 4 [...]
Onderwater is het nog steeds de Gamebryo engine die al in TES3 werd toegepast.
[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 18-12-2014 18:06 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik kan me nochtans herinneren dat Pete Hines vlak voor de release van Oblivion noteerde dat ze van TES NOOIT een MMORPG zouden maken.. and we all know how that went..D4NG3R schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:02:
Lijkt me sterk. Bethesda heeft meermaals aangegeven geen MP/COOP toe te voegen aan de canon TES / FO games.

Bongo bongo bongo I don't wanna leave the jungle oh-no-no-no-no-nooooDie countrymuziek uit de 50s en 60s op de mohave desert radio. Geweldig! Ik speel nooit zonder
[ Voor 20% gewijzigd door Shao Kahn op 18-12-2014 19:18 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ik snap wat je bedoeld hoor. Het is ook een totaal ander genre in dezelfde universe.H3llSiNG schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:28:
[...]
Ieder z'n mening natuurlijk maar ik heb vaak geprobeerd de eerste 2 delen te spelen, omdat juist iedereen er zo bij zweert maar ik vind het maar niks en haak vaak na een uurtje af, kan er gewoon niet in komen, het is echt een heel ander spel. Daarintegen kon ik me met F3 en FNV uuuuren vermaken en kijk dan ook echt uit naar deeltje 4!
Maar de zwarte humor die te vinden was in Fallout1 en 2 (vooral deel1) vond ik helaas niet terug in Fallout3 en maar een beetje in NV.
Wel vond ik NV een stap in de goede richting en een veel beter spel dan Fallout3.
Desondanks heb ik de indruk dat fallout3 gek genoeg het best is ontvangen van alle delen.
We’re hosting our first-ever E3 Showcase in Hollywood, CA on June 14th
Forever raver!
Forever raver!
ziet er niet echt legit uit, gewoon een I wish photoshop plaatje.Techno Overlord schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:28:
Lijkt wel een screenshot van Crysis 3 met daarover een brother van de Brotherhood of Steel geplakt.. New York lijkt me wel leuke setting maar Boston is toch meer high-tech. En sowieso werd er al eerder gespeculeerd dat het Boston zou gaan worden maar aan de ene kant was het speculatie, dus...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Wat betreft MMO hierboven: Een FO MMO verwacht ik niet, maar COOp zou fallout niet misstaan! IPV NPC followers met een kameraad de wastes doorlopen.
Blub
Rumour: Bethesda hires Guillermo del Toro's production company to create Fallout 4 trailer

Een E3 reveal op 14 juni lijkt hiermee steeds waarschijnlijker!
hier exact dezelfde ervaring.Sinned123 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:08:
[...]
Ik snap wat je bedoeld hoor. Het is ook een totaal ander genre in dezelfde universe.
Maar de zwarte humor die te vinden was in Fallout1 en 2 (vooral deel1) vond ik helaas niet terug in Fallout3 en maar een beetje in NV.
Wel vond ik NV een stap in de goede richting en een veel beter spel dan Fallout3.
Desondanks heb ik de indruk dat fallout3 gek genoeg het best is ontvangen van alle delen.
1 blijft mijn absolute favoriet, maar eerlijk is eerlijk, als ik hem opnieuw zou spelen zou ik er ook moeite mee hebben, het is echt outdated, al vervelend om goed running te krijgen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Forever raver!
Nee, ik denk dat op de E3 iets getoond zal worden.Techno Overlord schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:13:
Dus jij denkt dat er niets van Fallout 4 getoond gaat worden?
Ik ben gewoon te vaak teleurgesteld. Littekens op mijn ziel enzo
Forever raver!
Dit topic is gesloten.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.