Dat ook niet nee.. Al moet ik zeggen dat de meeste gamebreaking bugs uit Oblivion en Fallout 3 niet meer in Skyrim aanwezig waren, questitems of NPC's die door de grond zakken heb ik in de bijna 500 uur die ik in Skyrim heb zitten minder als 5x gezien.
Nog wel genoeg andere bugs trouwens, maar meestal veroorzaken die eerder een glimlach dan irritatie.
New Vegas:
Waar ik trouwens wel op hoop is dat de combat iets euh, consistenter word.. Oblivion/Fallout 3/Fallout NV/Skyrim, in allemaal was de consistentie van combat ver te zoeken, schieten met pijlen / spreuken of in VATS was vaak nogal lomp of er klopte gewoon helemaal niks van. Voornamelijk in VATS zie ik met regelmaat projectielen een magische hoek van 90 (+) graden maken omdat ik 95% kans had om m'n target te raken..
Over VATS gesproken, iets wat ik graag zie in FO4 is dat VATS niet meer de tijd bevriest maar eerder een soort super-slomo activeert, zeg wat 90% vertraagd terwijl je je doelen selecteert. Momenteel is het in veel gevallen nog een wondermiddel tegen de dood omdat je characters soms op het laatste nippertje (voordat ze een hoek om rennen) nog kan raken of een grenade die je bijna gaat raken uit de lucht kan schieten. Alles in slomo geeft je ook meer om naar te kijken trouwens, je ziet veel meer in bewegende afbeeldingen dan in iets wat lijkt op een screenshot.
[
Voor 67% gewijzigd door
D4NG3R op 15-05-2015 01:22
]