[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 73 Laatste
Acties:
  • 236.797 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik ben ervan overtuigd dat hij wel gaat komen.
Ik vermoed komende E3 alleen nog behind closed doors te zien.
Bij E3 volgens jaar (of misschien eerder) uitgebreide presentatie.
Release datum schat ik vervolgens op november 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Iek ik hoop toch wel op een eerdere release dan dat, hopelijk wordt de game bij launch niet overspoeld met bugs etc wat we helaas van Bethesda gewend zijn :{

Hoe dan ook: TAKE MY MONEY! _/-\o_ *O*

[ Voor 12% gewijzigd door BlackEyedAngel op 12-05-2015 16:42 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ben vooral benieuwd welke engine ze hiervoor zouden gaan gebruiken, die van skyrim/fallout 3 loopt nogal op zijn laatste benen imho, ook al kan er best mooi beeld gegenereerd mee worden, is die nogal buggy, beperkte animaties, en beetje gedateerd. Hopelijk hebben ze een compleet herontwikkelde/doorontwikkelde versie hiervoor waar de boel wat minder bugs bevat.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:12:
Ben vooral benieuwd welke engine ze hiervoor zouden gaan gebruiken, die van skyrim/fallout 3 loopt nogal op zijn laatste benen imho, ook al kan er best mooi beeld gegenereerd mee worden, is die nogal buggy, beperkte animaties, en beetje gedateerd. Hopelijk hebben ze een compleet herontwikkelde/doorontwikkelde versie hiervoor waar de boel wat minder bugs bevat.
Skyrim is al een andere engine dan Fallout. Buggy waren de engines altijd en de houterige animaties zijn volgens mij geen gevolg van de engine, maar van het artwork en andere designkeuzes.

Desalniettemin kijk ik er naar uit. Ik hoop echt dat Fallout 4 me weer weet te pakken zoals Fallout 3 dat deed. Skyrim heb ik niet ontzettend veel gespeeld (misschien 80 uur), op een gegeven moment ken je het riedeltje wel. Wat dat betreft lijken TES en Fallout toch net te veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:21:
[...]

Skyrim is al een andere engine dan Fallout. Buggy waren de engines altijd en de houterige animaties zijn volgens mij geen gevolg van de engine, maar van het artwork en andere designkeuzes.

Desalniettemin kijk ik er naar uit. Ik hoop echt dat Fallout 4 me weer weet te pakken zoals Fallout 3 dat deed. Skyrim heb ik niet ontzettend veel gespeeld (misschien 80 uur), op een gegeven moment ken je het riedeltje wel. Wat dat betreft lijken TES en Fallout toch net te veel op elkaar.
Het zijn natuurlijk andere iteraties/ versies maar in essentie op zelfde basis gebouwd. zoals ik zei, hoop ik dat ze de engine kunnen updaten en bugs platdrukken, die animaties waar ze ook door beinvloed worden moeten wel wat beter tegenwoordig, met al die mocap mogelijkheden moet dat prima kunnen. :)

Zolang ze de sfeer van fo3/vegas kunnen pakken maar wellicht nog wat meer immersie kunnen toevoegen a la metro, dus meer interactie tussen npc's en natuurlijker look van de nederzettingen etc, dan wordt dit weer een no lifer game waar vele uurtjes in gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dat ze de oude engine niet gaan (her)gebruiken, lijkt me een ding wat logisch is.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Techno Overlord schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:02:
Dat ze de oude engine niet gaan (her)gebruiken, lijkt me een ding wat logisch is.
vertel dat aan activision met de cod series... :'( elke keer zelfde engine beetje upgraded vanaf die van cod4/ mw1.
fallout 3 is ook gebaseerd op de engine die in morrowind en oblivion gebruikt is wat al een tijdje uit is.
Wikipedia: Gamebryo
Skyrim heeft wel nieuwere engine, creation engine maar die leunt natuurlijk wel op de basis vanuit de gamebryo engine.
Wikipedia: The Elder Scrolls V: Skyrim

waarschijnlijk gaan ze die doorontwikkelen en dan fallout 4 epic mooi maken :)
Alle verbeterings mods die er tegenwoordig voor skyrim zijn kunnen ze theoretisch vrij simpel gaan doorvoeren in die engine, voorzover mogelijk. Denk dan aan verbeterde lighting, immersion mods, verbeterde bewegingsmods etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

De laatste CoD heeft, gelukkig voor de CoD spelers, wel degelijk een nieuwe engine gekregen.

Het kan haast niet anders dat er een compleet nieuwe engine gebruikt gaat worden voor Fallout 4. Natuurlijk hebben de Xbox One en PS4 hier natuurlijk veel mee te maken.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
Techno Overlord schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:14:
De laatste CoD heeft, gelukkig voor de CoD spelers, wel degelijk een nieuwe engine gekregen.
Nieuwe engine? Nee.

Skyrim heeft volgens Bethesda ook een 'nieuwe engine' in de werkelijkheid is nog steeds dezelfde engine als in Oblivion, en zelfs Morrowind werd gebruikt maar dan opnieuw opgepoetst met een nieuw versienummertje en een nieuwe naam.

Dat valt bij mij niet onder de noemer 'nieuwe engine' dan moet de vooruitgang wel heel erg groot zijn. Dit is niks meer als een upgrade, en geen ik quote "Brand new engine".

Ik neem aan dat we ook bij een nieuwe Fallout gewoon weer de natuurlijke verloop van (engine) development gaan zien, de graphics van Skyrim maar dan weer een beetje opgeleukt en opgepoetst net als toen we van Oblivion naar Fallout 3 gingen. :)
Techno Overlord schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:02:
Ik verwacht niet dat Bethesda opeens een nieuwe engine welke (grotendeels) from scratch is gemaakt gaat gebruiken, zeker omdat ze volgens hun eigen woorden net een nieuwe engine hebben gebruikt in Skyrim.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 13-05-2015 19:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Techno Overlord schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 18:14:
Het kan haast niet anders dat er een compleet nieuwe engine gebruikt gaat worden voor Fallout 4. Natuurlijk hebben de Xbox One en PS4 hier natuurlijk veel mee te maken.
Hoe kom je daarbij? Aangezien dezelfde technische eisen en uitdagingen gesteld worden kan het juist niet anders dan dat veel hergebruikt wordt, of dat nu in idee of in exacte uitvoering is. Juist de verwachting dat men alles dat men kent weggooit en opnieuw begint lijkt me niet erg realistisch.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 13-05-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:08
De engine die ze nu gebruiken is volgens mij niet zo slecht. Ja, het kan een grafische oppoets beurt gebruiken, maar om nou de hele game engine te gaan vervangen alleen voor de rendering engine..
Ik denk dat ze gewoon een polish gaan doen. Dus DX11/12 spul er in, wellicht de physics en animation middleware updaten en verder werken aan hun radiant quest system en dan is het wel weer klaar.
Je weet wel. Wat de meeste game studio's doen als ze nog een prima engine hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 13-05-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik denk dat het logisch is dat er een compleet nieuwe engine komt want nieuwe lichting consoles dus ideaal moment om nu een nieuwe engine te ontwikkelen. Tegenwoordig ontwikkelen de meeste studio's voor consoles en poorten daarna naar PC, ipv andersom hoe het vroeger was. Deze lichting consoles gaat nog wel een tijdje mee en biedt nieuwe mogelijkheden op grafisch vlak en gebied van physics. DirectX12. De oude engine is al zo vaak hergebruikt. Veel kritiek was er op dit feit dat het allemaal wat achterhaald was. Men laat te veel potentie liggen als er geen compleet nieuwe engine komt. De oude hergebruiken betekend toch dat er grenzen aan bepaalde zaken zitten. Een gemiste kans dus als men wéér gaat recyclen met wat tweaks.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Een nieuwe engine bouwen is zo ontzettend duur dat het wellicht de moeite niet loont. Vooral niet als de oude engine in de basis nog voldoet (wat IMO het geval is). Hooguit dat ze wat subsystemen een update moeten geven, maar compleet van de grond af bouwen zie ik echt niet gebeuren.
Overigens zie ik zelf juist tegenwoordig dat er niet meer specifiek voor de console of de PC wordt ontwikkeld en daarna geport. Het is best hip om een game engine te schrijven voor zowel de PC als de console gelijktijdig. Is ook niet zo super vreemd, want de consoles zijn niet meer zo maatwerk als dat ze vroeger waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Techno Overlord schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:46:
Ik denk dat het logisch is dat er een compleet nieuwe engine komt want nieuwe lichting consoles dus ideaal moment om nu een nieuwe engine te ontwikkelen. Tegenwoordig ontwikkelen de meeste studio's voor consoles en poorten daarna naar PC, ipv andersom hoe het vroeger was. Deze lichting consoles gaat nog wel een tijdje mee en biedt nieuwe mogelijkheden op grafisch vlak en gebied van physics. DirectX12. De oude engine is al zo vaak hergebruikt. Veel kritiek was er op dit feit dat het allemaal wat achterhaald was. Men laat te veel potentie liggen als er geen compleet nieuwe engine komt. De oude hergebruiken betekend toch dat er grenzen aan bepaalde zaken zitten. Een gemiste kans dus als men wéér gaat recyclen met wat tweaks.
Lezen is ook een kunst blijkt wel:
D4NG3R schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:14:
Ik verwacht niet dat Bethesda opeens een nieuwe engine welke (grotendeels) from scratch is gemaakt gaat gebruiken, zeker omdat ze volgens hun eigen woorden net een nieuwe engine hebben gebruikt in Skyrim.
Voor Skyrim hebben ze dus net een "nieuwe" engine gemaakt. De volgende Fallout / TES game gaat gewoon op een opgepoetste versie van de huidige engine draaien, net zoals alle voorgangers dat deden.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 14-05-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27

Soullie

Planeshift

Ik denk / hoop dat de hogere specs van de nieuwe consoles gewoon meer weten te halen uit een bijgewerkte skryim engine. En dat zich dit dan ook vertaald naar een betere pc versie.

Ik ben normaal niet zo van de Hypes etc maar ik zou deze keer wel teleurgesteld zijn als er E3 geen aankondiging komt. Ook omdat men toch opeens vrij plotseling met Skyrim DLC stopte, om aan iets anders te gaan werken.

Naja maar even wachten zo lang weg is E3 niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Techno Overlord schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:46:
Ik denk dat het logisch is dat er een compleet nieuwe engine komt want nieuwe lichting consoles dus ideaal moment om nu een nieuwe engine te ontwikkelen.
Je blijft maar roepen dat het logisch zou zijn, maar daarbij ontbreekt toch wel een hoop realiteitszin over wat het kost om een volledig nieuwe engine te ontwikkelen, nog even los van dat je dan ook nog flinke risico's loopt dat dingen helemaal niet zo goed uitpakken als je gehoopt had. Daar houden investeerders en aandeelhouders dan weer niet van. Nog los van dat je veel meer tijd in nieuwe grafische elementen kunt stoppen als je de boel oppoetst, in plaats van alles weer van voren af aan te moeten doen. Opnieuw beginnen heeft alleen zin als je met de vorige engine echt niet meer verder kunt of dat het zo'n grote klus is dat je beter opnieuw kunt beginnen, maar daar lijkt geen sprake van.

Om al die en de reeds genoemde redenen is het dus helemaal niet logisch. Het lijkt er dan ook op dat het niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

D4NG3R schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:30:
[...]

Lezen is ook een kunst blijkt wel:

[...]
Er wordt gespeculeerd als ik het goed heb. Wat ik hier lees, berust dan ook op meningen van mensen. Nog niets is de waarheid. Dus waar jou denigrerende comment op slaat, snap ik even niet.
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:41:
[...]

Je blijft maar roepen dat het logisch zou zijn, maar daarbij ontbreekt toch wel een hoop realiteitszin over wat het kost om een volledig nieuwe engine te ontwikkelen, nog even los van dat je dan ook nog flinke risico's loopt dat dingen helemaal niet zo goed uitpakken als je gehoopt had. Daar houden investeerders en aandeelhouders dan weer niet van. Nog los van dat je veel meer tijd in nieuwe grafische elementen kunt stoppen als je de boel oppoetst, in plaats van alles weer van voren af aan te moeten doen. Opnieuw beginnen heeft alleen zin als je met de vorige engine echt niet meer verder kunt of dat het zo'n grote klus is dat je beter opnieuw kunt beginnen, maar daar lijkt geen sprake van.

Om al die en de reeds genoemde redenen is het dus helemaal niet logisch. Het lijkt er dan ook op dat het niet gaat gebeuren.
OK, fair enough. Ik heb dan ook niet veel verstand van het ontwikkelen van nieuwe engines of het recyclen van een oude. De tijd zal het iig leren of we een nieuwe engine krijgen of dat de oude wordt gerecycled en opgepoetst.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Techno Overlord schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:37:
OK, fair enough. Ik heb dan ook niet veel verstand van het ontwikkelen van nieuwe engines of het recyclen van een oude. De tijd zal het iig leren of we een nieuwe engine krijgen of dat de oude wordt gerecycled en opgepoetst.
Het ding is, zelfs een echt totaal nieuw gecode engine zal veel elementen en ideëen van de oude bevatten. Als je dat niet doet gooi je alle ervaringen tot dan toe weg. Het probleem blijft hetzelfde, namelijk het neerzetten van een continu lijken grote spelwereld, dus de oplossingen zullen ook soortgelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Techno Overlord schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:37:
[...]

Er wordt gespeculeerd als ik het goed heb. Wat ik hier lees, berust dan ook op meningen van mensen. Nog niets is de waarheid. Dus waar jou denigrerende comment op slaat, snap ik even niet.
Die was ook niet op jouw gericht Die was niet helemaal zo bedoeld, sorry voor de uithaler - een topic eerder vandaag met een nieuwe user was nogal euh, tenenkrommend. Nog nooit iemand zo hard over reacties heen zien lezen. :|

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 14-05-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 09:21
Het is niet ondenkbaar dat er een nieuwere versie van de engine uitkomt. Skyrim is immers alweer vijf jaar geleden.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j-phone schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 23:39:
Het is niet ondenkbaar dat er een nieuwere versie van de engine uitkomt. Skyrim is immers alweer vijf jaar geleden.
Dat lijkt me dan weer vanzelfsprekend. Zelfs New Vegas had updates en upgrades, net als eigenlijk alle andere titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Skyrim is bijna 4 jaar en niet 5 jaar oud. ;) November 2011.

Fallout 3 (die in-house is gemaakt in tegenstelling tot new vegas) was daar weer 3 jaar voor. Een nieuwere versie is logisch, dezelfde 'natuurlijke' stap als bij alle eerdere games werd gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Ok, my bad. Bijna 4 jaar oud.

Is een nieuwe engine echt denkbeeldig? Ik bedoel, Skyrim en NV zien er nu wel een beetje gedateerd uit. Ik ben sinds 167 uur gametijd geleden weer eens begonnen aan Skyrim en een nieuwe iteratie mag echt wel opgepoetst worden.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Klopt, maar kijk voor de gein eens wat de modding community er nog uit kan halen. Ook Bethesda weet dit dondersgoed, liever een game die door iedereen gespeeld (en dus gekocht) kan worden en vervolgens jaren lang in leven word gehouden door de modding community dan een spel welke er fancy uitziet maar op veel minder systemen draait.

Daarnaast is gameplay gewoon het belangrijkste bij FO/TES games, en de meeste mensen slepen tientallen, dan wel 100en uren uit de games. Met mods word dit alleen maar meer, ik zie andere A++ games die er super gelikt uitzien dit nog steeds veel minder doen.

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 15-05-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamebryo heeft nooit bekend gestaan om zijn cutting edge graphics of stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dat ook niet nee.. Al moet ik zeggen dat de meeste gamebreaking bugs uit Oblivion en Fallout 3 niet meer in Skyrim aanwezig waren, questitems of NPC's die door de grond zakken heb ik in de bijna 500 uur die ik in Skyrim heb zitten minder als 5x gezien.

Nog wel genoeg andere bugs trouwens, maar meestal veroorzaken die eerder een glimlach dan irritatie. :9

New Vegas:

Waar ik trouwens wel op hoop is dat de combat iets euh, consistenter word.. Oblivion/Fallout 3/Fallout NV/Skyrim, in allemaal was de consistentie van combat ver te zoeken, schieten met pijlen / spreuken of in VATS was vaak nogal lomp of er klopte gewoon helemaal niks van. Voornamelijk in VATS zie ik met regelmaat projectielen een magische hoek van 90 (+) graden maken omdat ik 95% kans had om m'n target te raken..

Over VATS gesproken, iets wat ik graag zie in FO4 is dat VATS niet meer de tijd bevriest maar eerder een soort super-slomo activeert, zeg wat 90% vertraagd terwijl je je doelen selecteert. Momenteel is het in veel gevallen nog een wondermiddel tegen de dood omdat je characters soms op het laatste nippertje (voordat ze een hoek om rennen) nog kan raken of een grenade die je bijna gaat raken uit de lucht kan schieten. Alles in slomo geeft je ook meer om naar te kijken trouwens, je ziet veel meer in bewegende afbeeldingen dan in iets wat lijkt op een screenshot. :)

[ Voor 67% gewijzigd door D4NG3R op 15-05-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 01:17:
Waar ik trouwens wel op hoop is dat de combat iets euh, consistenter word.. Oblivion/Fallout 3/Fallout NV/Skyrim, in allemaal was de consistentie van combat ver te zoeken, schieten met pijlen / spreuken of in VATS was vaak nogal lomp of er klopte gewoon helemaal niks van. Voornamelijk in VATS zie ik met regelmaat projectielen een magische hoek van 90 (+) graden maken omdat ik 95% kans had om m'n target te raken..
Als je een D&D-achtige opzet hanteert zul je dat toch op enig moment moeten gaan toepassen :) Zelf zou ik graag een wat organischer combatsysteem zien - of eigenlijk organischer alles. TES en Fallout zijn allebei op veel vlakken best wat houterig en dat mag eindelijk eindelijk weleens wat beter worden. Het zou de immersion wel wat beter maken, al is het inmiddels ook wel een beetje onderdeel van de charme.

Oh, en native support voor de Oculus Rift natuurlijk, dat zou erg prettig zijn. Goed toegepaste VR is echt briljant voor dit soort spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Zo'n grote spin KABAM ineens in beeld met je VR bril, dat kost mij dan veel schone onderbroeken lol.

Edit: FO heeft geen spinnen 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door j-phone op 18-05-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Met betrekking tot die engine, ligt eraan. Bethesda heeft wel een goede track-record met het ombouwen van engines, wel met wisselend resultaat maar ze zijn wel redelijk ambitieus. De Xngine was best vooruitstrevend, het had eigenlijk alles wat de Quake 1 engine had, maar dan een jaar of twee eerder. Maar het was een enorme resource hog doordat het een Doom engine was waar ze bergen met middleware aan hadden toegevoegd. Hetzelfde hebben ze gedaan met Morrowind, Oblivion en Skyrim met de Gamebryo/Creation Engine...met dus dezelfde problemen: Memory leaks en dergelijken.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon met de Creation Engine verdergaan maar er allemaal features aan toevoegen zoals SSAO en eventueel een nieuwe physics engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Toch Doom 4 ipv Fallout 4? Hopelijk wordt het "en" en niet "of".

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 18:50
Ik denk dat ze daar bewust niets overzeggen om nog een grotere hype te creeëren.Ik meen me een interview te herinneren waar op de makers aangaven de fans te willen verrassen. Iets in de trend van blam hier is ie dan :)

Zoiets van : Stilte in de zaal, lichten gaan uit en dan : " War, war never changes ".Is het al 14 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Anoniem: 363533 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:46:
[..] en eventueel een nieuwe physics engine.
Ik verwacht eigenlijk dat dit een van de laatste dingen is die ze gaan doen, misschien een nieuwe(re) versie van Havock maar een compleet nieuwe engine? Nee, behalve ragdolls beweegt er eigenlijk vrij weinig in de TES/FO games, liever dat ze meer tijd steken in andere zaken waar je veel meer van gaat merken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nieuwe engine zou natuurlijk mooi zijn en dat zal ook best maar belangrijkst blijft voor mij de sfeer en humor. Ook al zouden ze hem baseren op de engines van FO3 en FO:NV zou ik hem meteen pre-orderen. Lekker exploren en er weer 100+ uren in steken. Als ze hem op 14/6 om 00:00 uur zouden aankondigen pre-order ik hem bij wijze van spreken om 00:01. Instant buy.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
D4NG3R schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:38:
[...] Ik verwacht eigenlijk dat dit een van de laatste dingen is die ze gaan doen, misschien een nieuwe(re) versie van Havock maar een compleet nieuwe engine? Nee, behalve ragdolls beweegt er eigenlijk vrij weinig in de TES/FO games, liever dat ze meer tijd steken in andere zaken waar je veel meer van gaat merken. ;)
Er zijn maar weinig engines, volgens mij, die niet alles uitbesteden aan andere middleware. Daarnaast heeft gelukkig Havok niet stilgestaan de afgelopen jaren en is hun middleware een stuk beter gaan performen. Dat is ook zo ongeveer het enige dat het IMO nog hoeft te doen. De physics simulatie is namelijk al een tijdje goed genoeg voor zo ongeveer elk spel. Er beweegt overigens stiekem best veel in TES/FO games: clothes (banners, kleding), pijlen en dat soort dingen (ok, kan je onder ragdols scharen), fauna (bomen, gras, etc). Niet alles hoeft met physics te worden gedaan of heeft even hoge prioriteit, maar het is toch mooi als het wel wordt gedaan. Ik denk trouwens dat in een gemiddeld shot in Skyrim een kwart ervan nog wel een (simpele) physics simulatie heeft en dat de helft ervan er wel een zou kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
l0n3w012ph schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:54:
Nieuwe engine zou natuurlijk mooi zijn en dat zal ook best maar belangrijkst blijft voor mij de sfeer en humor. Ook al zouden ze hem baseren op de engines van FO3 en FO:NV zou ik hem meteen pre-orderen. Lekker exploren en er weer 100+ uren in steken. Als ze hem op 14/6 om 00:00 uur zouden aankondigen pre-order ik hem bij wijze van spreken om 00:01. Instant buy.
Dit dus. Had FO3 ooit gehaald voor de PC en daarna voor de xbox 360, wilde op beide kunnen spelen en de 360 stond op een beamer...FO4 is een instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 17:23

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Techno Overlord schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
Toch Doom 4 ipv Fallout 4? Hopelijk wordt het "en" en niet "of".
Doom wordt volgens mij niet ontwikkeld door Bethesda, maar door ID Software. Beide onderdeel van Zenimax volgens mij? Bethesda geeft de game wel uit. Hetzelfde geld voor Elder Scrolls Online waar Bethesda wederom de uitgever is en niet de ontwikkelaar, dat is Zenimax. Ik weet niet zeker of het klopt maar het lijkt me dat de boys bij Bethesda dan 'tijd over' hebben om aan wat anders te werken. Zenimax bestaat verder uit een stuk of 7 ontwikkelstudio's dus dat is ook hoopgevend lijkt me. Toch wel vervelend dat onomstotelijk bewijs uit blijft. Het nieuws dat de studio van Guillermo del Toro blijkbaar de FO4 trailer gaat maken is ook weer zo vaag.

He gadver ik zit alweer voorin de hypetrain realiseer ik me nu. 8)7

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Caelorum schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:48:
Ik denk trouwens dat in een gemiddeld shot in Skyrim een kwart ervan nog wel een (simpele) physics simulatie heeft en dat de helft ervan er wel een zou kunnen gebruiken.
Kijk er niet raar van op dat die gewoon simpel worden berekend IPV dat Havock hier achter hangt. En de meeste cloth physics zijn dus gewoon van voor af geanimeerd. Als deze wat minder statisch worden zou dit een prima resultaat kunnen opleveren, maar doet het echt af van de gameplay? Voor de meesten denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Oh ik wilde ook niet zeggen dat havok physics meuk er achter hangt. Vandaar dat ik simpel zei. Wilde alleen maar aangeven dat een hoop.toch nog wel physics spul een keer een behandeling beeft gekregen. Bij het maken of bij het renderen. Je ziet verder steeds meer games die het realtime simuleren, dus zoiets zou ik eigenlijk ook wel verwachten van een nieuwe fallout. Al zou ik destructable environments meer verwachten dan mooie bomen, maar ok ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Aangaande een mogelijk nieuwe engine voor Fallout 4 denk ik dat het 1 van de onderstaande versies wordt:

Opgepoetste Gamebryo engine: Gamebryo is de engine voor Fallout, NV, Elderscrolls 3 en 4. Een opgepoetse nieuwe versie zou waarschijnlijk geen nieuw engine voor Fallout 4 kunnen worden. De engine is al eerder gebruikt al basis voor bijvoorbeeld de Creation engine. Dan zouden ze die nieuwere versie wel gebruiken.

De ID tech 5/6 engine (5 is bijvoorbeeld gebruikt in Rage en 6 wordt gebruikt in de nieuwe Doom game) zou wel kunnen worden gebruikt. Al zou deze dan wel gemodificeerd moeten worden om ook de mod community tegemoet te komen. Dat brengt ons tot het volgende:

In Nov 2013 heeft Zenimax de Void Engine getrademarkt. Gebaseerd op Id Tech. Dus blijkbaar een gemodificeerde id tech 6 engine. Oooo! Eerder in 2013 hebben ze aangegeven dat ze klaar waren met Skyrim. Daaruit kun je afleiden dat Bethesda klaar was met Skyrim en een half jaar later wordt er een nieuwe engine gepatenteerd. Het zou dus goed kunnen dat dit wat met Fallout 4 te maken heeft.

De ID tech engine is echter niet echt open voor modders, wat creation kit/gamebryo wel waren (in zekere mate). Bethesda zal zijn modders denk ik niet in de steek laten wat het bovenstaande verhaal dus best ondersteund.

Een andere mogelijkheid is dat de Creation engine (Skyrim) opnieuw wordt gebruikt. De Creation engine is gebasseerd op de oude Gamebryo engine. Zou dan de nieuwe Void engine een opgepoetste Creation engine zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
id Tech engine verwacht ik eerlijk gezegd niet. Die engine is niet ontworpen met de gedachte om er grote open werelden mee te renderen. Dat levert uiteindelijk problemen op die je liever wilt voorkomen. Aangezien ze (Zenimax Media) al engines hebben die daar wel voor zijn ontworpen lijkt mij id Tech 5/6 niet een voor de hand liggende keuze. (nog afgezien van modding en dergelijke)

Dan zou je nog kunnen denken aan een ander in-house ontwikkelde engine: die van ESO (HeroEngine hebben ze alleen voor prototyping gebruikt. De uiteindelijk gebruikte engine is custom). Die is zeker gebouwd met grote werelden in het achterhoofd, maar dan weer minder met grafische pracht en volledig clientside. Die schrijf ik dan ook meteen weer af. Is totaal niet logisch.

Dan kan je nog denken: Ok, nieuwe engine dan, maar dat is zo gigantisch duur, dat ik persoonlijk niet denk dat ze dat gaan doen. Dan blijft er wat mij betreft nog maar 1 ding over en dat is de Creation engine of een doorontwikkeling daarvan te gebruiken. Persoonlijk denk ik dat de Creation engine, mits ze deze blijven updaten, nog wel een jaar of 4 door kan gaan. Dan zit je tegen TES:6 of Fallout 5 aan te kijken voor een nieuwe engine.
FloydRaalte schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:47:
[...] Zou dan de nieuwe Void engine een opgepoetste Creation engine zijn?
Misschien een combinatie van Tech en Creation. Dus de audio, rendering en networking subsystemen van Tech met de AI en overige gameplay subsystemen van Creation.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 19-05-2015 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
Laten ze Fallen Earth opkopen. Grafisch mooi updaten (houterig bewegen van je karakter iets beter) en er een sticker opplakken Fallout4 Online en ik teken gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Volgens Deze Site is Redbox (kiosk in Amerika) Fallout 3 games aan het re-stocken vanaf 16 juni. Weten ze meer dan wij of liften ze mee op de hype? Choo Choo! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
FloydRaalte schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:47:
De ID tech engine is echter niet echt open voor modders, wat creation kit/gamebryo wel waren (in zekere mate). Bethesda zal zijn modders denk ik niet in de steek laten wat het bovenstaande verhaal dus best ondersteund.
Oudere versies juist wel voornamelijk 2 en 3 kan je heel veel mods en lopende projecten voor vinden. 4 is nooit echt populair geworden en voor 5 zie ik inderdaad verdacht weinig. Maar stel jezelf de vraag: Is het wel handig voor Bethesda om zo'n relatief zware engine te gebruiken voor een spel welke het voor 90% van gameplay en na de launch modders moet hebben? Alle 3D TES en FO games waren toen ze uitkwamen geen grafische hoogvliegers, en toch doen/deden ze het gigantisch goed in zowel de verkoopcijfers en modding community. Om de volgende FO grafisch gigantisch hard op te poetsen zou ook direct betekenen dat veel minder mensen hem kunnen spelen. Een aantal grafische mods die Skyrim er bijvoorbeeld *relatief* modern uit laten zien zijn ondanks gigantische optimalisaties vrij zwaar.

In mijn ogen zie ik ze liever doorgaan met de Engine (reeks) waar ze bekend mee zijn dan dat ze grotendeels van scratch af aan moeten gaan werken, ik hoop dat je weet hoe buggy Oblivion was toen deze uitkwam? Vergelijk dat eens met Fallout New Vegas. Ik zit er niet op te springen dat we dat weer gaan zien omdat de devs nog niet zo vertrouwd zijn met de engine als dat ze zouden moeten zijn. ;)

Wat ik wel moet zeggen: Ik hoop dat ze de audioengine wel een oppoetsbeurt geven, de muziek is altijd wel goed geweest in de games maar ik heb nooit echt het idee gehad dat ik echt op een barren wasteland rondloop omdat er nauwelijks ambient audioques zijn, deze heb ik er altijd achteraf in moeten modden.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 27-05-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Een doorontwikkelde 'nieuwe' engine heeft mijn voorkeur wel mits dit wel een wezenlijk verschil gaat maken en niet fo3 met vrijwel zelfde textures en wat aanpassingen gaat worden. Denk dat bij bethesda dit ook niet zomaar doen gelukkig, maar we hebben wat matige 'nieuwe' engines voorbij zien komen in gameland. Ook van die leuke hype video's waar iedereen een uhd beeld ziet wat in de werkelijke game een stuk minder uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:25
Een hele nieuwe engine zal niet gebeuren, maar denk dat het gewoon weer een opgepoetste versie zal worden.

Ach mij maakt dat ook niet heel veel uit hoor. Ik was altijd de console versies gewend, maar toen ik eenmaal op de pc die games ging spelen. Wow wat een verschil met al die grafische mods. Die engine kan best wel wat hebben als je kijkt wat voor mods je hebt. Gelukkig zijn Bethesda games ook niet heel zwaar en kan je al best makkelijk die games goed modden. Ok een ENB gaat wat lastiger, maar texturemods en weermods gaan prima.

Ik zal Fallout 4 eerst vanilla spelen, maar als ik het de 1e en 2e keer goed heb door gespeeld dan ga ik toch weer met mods bezig zijn. Ik vond bijvoorbeeld Fallout New Vegas nooit echt boeiend genoeg, maar nu mede door de vele goede mods vind ik het spel nu echt awesome. Vind hem zelfs stiekem leuker dan Fallout 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Het zal wel een te modden Engine zijn.

Ik vermoed dat het Payed mods for skyrim drama een test was voor de lancering van FO4.
Ik hoop dat dit daar trouwens niet weer bij geprobeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Paid mods mogen van mij prima uitkomen maar dan wel met fatsoenlijke copyright bescherming en een eerlijk deel voor de ontwikkelaars van said mods.

Fallout 4 gaat net zoals de recente TES en FO games worden, eerst lekker vanilla erdoorheen met een uur of 2-300 op de klok en dan modden van hier tot Tokyo!

[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 27-05-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

NukaWorldNL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:29:
Een hele nieuwe engine zal niet gebeuren, maar denk dat het gewoon weer een opgepoetste versie zal worden.

Ach mij maakt dat ook niet heel veel uit hoor. Ik was altijd de console versies gewend, maar toen ik eenmaal op de pc die games ging spelen. Wow wat een verschil met al die grafische mods. Die engine kan best wel wat hebben als je kijkt wat voor mods je hebt. Gelukkig zijn Bethesda games ook niet heel zwaar en kan je al best makkelijk die games goed modden. Ok een ENB gaat wat lastiger, maar texturemods en weermods gaan prima.

Ik zal Fallout 4 eerst vanilla spelen, maar als ik het de 1e en 2e keer goed heb door gespeeld dan ga ik toch weer met mods bezig zijn. Ik vond bijvoorbeeld Fallout New Vegas nooit echt boeiend genoeg, maar nu mede door de vele goede mods vind ik het spel nu echt awesome. Vind hem zelfs stiekem leuker dan Fallout 3.
Leuk is dat die verschillende meningen. Ik vond New Vegas meteen al leuker dan 3. Veel meer te doen en te exploren maar zo heeft ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ben nu weer met 3 bezig, blijft leuk :)

Nog 17 dagen te gaan en dan weten we of de pre-order de deur uit kan! Of dat we weer met een enorme kater de volgende aankondiging kunnen afwachten...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
l0n3w012ph schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:44:
[...]

Leuk is dat die verschillende meningen. Ik vond New Vegas meteen al leuker dan 3. Veel meer te doen en te exploren maar zo heeft ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ben nu weer met 3 bezig, blijft leuk :)

Nog 17 dagen te gaan en dan weten we of de pre-order de deur uit kan! Of dat we weer met een enorme kater de volgende aankondiging kunnen afwachten...
Ik speelde New Vegas toen voor het eerst op een Xbox 360 en daar zaten echt nog heel veel bugs in en het spel liep veel te vaak vast. Vandaar dat ik echt snel klaar mee was. Fallout 3 liep echt 10 keer beter. Na een aantal jaar en veel videos van Gopher (Youtube) gezien ben ik begonnen met modden. En wow Fallout New Vegas werd meteen veel en veel beter en leuker. Fallout 3 ook hoor, maar Fallout New Vegas heeft toch wel de betere mods. Dan merk je ook meteen waarom het jammer is dat sommige kleinere mods al niet in de vanilla game zaten.

Pas geleden weer eens op de Xbox 360 gespeeld en damn wat valt dat dan gigantisch tegen. Niet zozeer de graphics, maar de leegheid en simpelheid als je zonder mods speelt :+ Ik ben eerlijk gezegd ook wel een beetje verpest nu door die mods :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Afbeeldingslocatie: http://ec0c5a7f741a6f3bff65-dd07187202f57fa404a8f047da2bcff5.r85.cf1.rackcdn.com/images/0dU_YslW59AB.840x0.Vdef9Kkm.jpg
[Hypetrain]
  • Dobbelsteen op de voorgrond: grootste (size-wise) getal is een 4!
  • Knipoogje van Vaultboy: wat weet hij meer dat wij niet weten?!
  • Dobbelsteen totaal op de voorgrond: 4+2=6
  • Dobbesteen totaal op de achtergrond: 5+6+3=14
  • 14 juni is de dag van hun major event!
[/Hypetrain]

Choo choo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ff de trein ontsporen, ;)

Bovenstaand plaatje is gerelateerd aan New Vegas, en is al een paar jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

M a r c o schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:43:
ff de trein ontsporen, ;)

Bovenstaand plaatje is gerelateerd aan New Vegas, en is al een paar jaar oud.
AAAawwwwwwwwww! :+ Ik vond em net zo leuk gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ik heb me in ieder geval voor genomen bij een aankondiging Tale of Two wastelands nog eens door te spelen. (en zonder aankondiging misschien ook ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 11:09
Heb echt zin in deel 4.
Jammer dat Fallout 3 niet lekker werkt op Windows 7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lekrutes schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:27:
Heb echt zin in deel 4.
Jammer dat Fallout 3 niet lekker werkt op Windows 7 :(
... in zéér uitzonderlijke gevallen. 99% van de Win 7 computers werkt het prima :)
Ze kunnen niet garanderen dat het op 100% van de Win 7-computers werkt,daarom staat het niet onder de ondersteunde OS'en. De officiële bewoording is dan ook: "Fallout 3 is not optimized for Windows 7 and later."

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 02-06-2015 09:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
anandus schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:59:
[...]
... in zéér uitzonderlijke gevallen. 99% van de Win 7 computers werkt het prima :)
Ze kunnen niet garanderen dat het op 100% van de Win 7-computers werkt,daarom staat het niet onder de ondersteunde OS'en. De officiële bewoording is dan ook: "Fallout 3 is not optimized for Windows 7 and later."
Klopt alleen bij mij loopt hij om de haverklap vast op random plekken.
Toen ik het speelde op XP was dit ook maar niet zo vaak als ik het nu op Windows 7 heb. Dus ben maar gestopt en wacht op de nieuwe versie.

Heb al meerdere zaken geprobeerd maar niks maakt een verschil.
Heb de gewone geprobeerd, de GOTY edition, compatibiliteits Modus op meerdere instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
lekrutes schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:29:
[...]
Heb al meerdere zaken geprobeerd maar niks maakt een verschil.
Heb de gewone geprobeerd, de GOTY edition, compatibiliteits Modus op meerdere instellingen.
Snel stemmen op GOG en zorgen dat die dar ook beschikbaar komt: http://www.gog.com/wishlist/games/fallout_3_goty Mogen zij uitzoeken wat je moet doen om het stabiel te draaien en anders geld terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:40
Ik heb de GOTY versie via steam. Daarna wat mods eroverheen gegooit en na ong 30/35 uur spelen maar 2 vastlopers gehad... Speel op windows 8. Key online gekocht voor ik meen 3/4 euro ofzo!

[ Voor 0% gewijzigd door TFDev op 02-06-2015 11:05 . Reden: wat ipv wad.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
TFDev schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:50:
Ik heb de GOTY versie via steam. Daarna wad mods eroverheen gegooit en na ong 30/35 uur spelen maar 2 vastlopers gehad... Speel op windows 8. Key online gekocht voor ik meen 3/4 euro ofzo!
De versie die ik had liep hij gemiddeld in 2 uur al 8x vast. op random plekken.
Soms als je gebouw in ging of wanneer je gewoon in de middle of knowhere aan lopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Heb je wel wat tweaks veranderd? Of uberhaupt iets met ini files gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

NukaWorldNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:08:
Heb je wel wat tweaks veranderd? Of uberhaupt iets met ini files gedaan?
Dat vroeg ik me ook af. Op zijn minst m.b.v. Mod Nexus met de onofficiële patch en bugfixes installeren! En als je dan toch bezig bent direct de weather, GFX upgrades, inventory&HUD overhaul etc... mods installeren. Even googlen en dan heb je legio aan mod-lijstjes, loading orders en weet ik veel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
FloydRaalte schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:27:
[...]

Dat vroeg ik me ook af. Op zijn minst m.b.v. Mod Nexus met de onofficiële patch en bugfixes installeren! En als je dan toch bezig bent direct de weather, GFX upgrades, inventory&HUD overhaul etc... mods installeren. Even googlen en dan heb je legio aan mod-lijstjes, loading orders en weet ik veel wat.
Naja eerst maar de core game werkend zien te krijgen.

Ik gebruik FOSE, Stutter Remover, 4 GB Enabler, Unofficial Patch, NVAC en dan die ini tweaks (BUseThreadedAI=1 iNumHWThreads=2 ) nog.

Nou mijn game loopt toch echt wel 10x beter dan zonder al die mods/tweaks. Helaas blijft Fallout 3 nog weleens crashen op de pc, maar ja dat moet je maar voor lief nemen. 1 a 2 crashen tijdens 1 spelsessie vind ik weer niet heel erg. Zonder al die tweaks bleef mijn game ook telkens freezen en crashen.

En dan vanuit daar steeds mod voor mod installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-06 12:49
http://fallout.bethsoft.com
https://twitter.com/Bethe...status/605744940006670337
https://www.facebook.com/fallout

SO IT BEGINS. _/-\o_

Tip: bookmark https://www.reddit.com/r/fallout
Veel nieuws wordt daar geaggregeerd.

Wat achtergrondmuziek om het nieuws te laten bezinken:
YouTube: Andy Williams - It's The Most Wonderful Time Of The Year

[ Voor 78% gewijzigd door Asgaro op 02-06-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

please , please , please :)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Oh shitttttttt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

woei, komt wel goed, ik voel het aan mien water! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zag het op Twitter, maar m'n telefoon wilde het niet openen. Iemand die me kan zeggen wat ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Het erge is dat de game waarschijnlijk pas weer voorjaar 2016 wordt gereleased. Net als de vorige delen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verstekbakker schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:54:
Ik zag het op Twitter, maar m'n telefoon wilde het niet openen. Iemand die me kan zeggen wat ik mis?
je ziet iets fallout achtigs met please stand by als tekst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dit.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Megamind schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:59:
Het erge is dat de game waarschijnlijk pas weer voorjaar 2016 wordt gereleased. Net als de vorige delen :(
Ja dat wordt echt balen. Ben je helemaal gehyped, maar dan alsnog lang moeten wachten tot de uiteindelijke release.

Ik hoop nog steeds stiekem op eind dit jaar, maar dat zal inderdaad niet gaan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megamind schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:59:
Euhm... Skyrim, Fallout 3 en Fallout New Vegas kwamen alledrie in de herfst uit.
Oblivion kwam in de lente uit, misschien ben je daarmee in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Maar als ik me niet vergis zat er bij de meeste toch wel ca een jaar tussen eerste aankondiging en release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
anandus schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:30:
[...]
Euhm... Skyrim, Fallout 3 en Fallout New Vegas kwamen alledrie in de herfst uit.
Oblivion kwam in de lente uit, misschien ben je daarmee in de war?
Ik doelde meer tijd tussen announcement en release.

Fallout 3: announced 10 juli 2004, release 28 october 2008!
Fallout 3 NV: april 2009, release 19 october 2010.

Dus als we een announcement krijgen morgen, misschien dan november 2016? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Fallout New Vegas is gewoon Fallout New Vegas hoor. Niet Fallout 3 New Vegas :P

En Fallout 3 is niet in 2004 aangekondigd, maar toen begonnen ze ermee. In 2007 werd die aangekondigd en in 2008 kwam die. Het zal wel hetzelfde gaan als Fallout 3. Fallout 4 tease morgen en dan echt aangekondigd op de E3 met een oktober 2016 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

http://fallout.bethsoft.com/

O+

[ Voor 4% gewijzigd door Soullie op 02-06-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ach laat mij wat achterlopen ; D, zag het denk post het in een blije bui. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Morgenmiddag om 4u word het topic dus mooi ondergespammed? Heb er weer zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nu nog alles op tijd klaar hebben voor een November release zal wel te optimistisch zijn, maar ik zou er echt enorm blij mee zijn. Dat terzijde vind ik het uiteindelijk niet erg als het wat langer duurt, ben nu immers toch al jaren aan het wachten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Tja voor kerst release is natuurlijk wel mooi voor sales.... dus hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finsdefis schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:04:
Nu nog alles op tijd klaar hebben voor een November release zal wel te optimistisch zijn, maar ik zou er echt enorm blij mee zijn. Dat terzijde vind ik het uiteindelijk niet erg als het wat langer duurt, ben nu immers toch al jaren aan het wachten :')
Daarbij heb ik voor dit jaar nog geen computerupgrade ingecalculeerd, wat natuurlijk wel nodig is voor Fallout 4 :P

Hoe dan ook, het zal (dit, of volgend jaar) hoogstwaarschijnlijk inderdaad eind oktober/begin november zijn. Dan is de buzz nog lekker vers voor de kerstkadootjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:26
Afbeeldingslocatie: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120521020559/battlefield/images/thumb/9/93/Shut_up_and_take_my_bottlecaps.png/500px-Shut_up_and_take_my_bottlecaps.png

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Fallout 4: Rise of the Paid Mods

Niet te hopen, maar heb mijn vermoedens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hij komt :) Dat kan bijna niet anders meer. Wanneer maakt me niet uit, liefst z.s.m. Maar als hij maar aangekondigd wordt!

Ze hebben me al voor gek verklaard, maar ik plan meteen een week vrij van mijn werk als de release datum bekend is :)

Draai al een paar weken de hele tijd deze playlist op Spotify: http://open.spotify.com/u...st/1yA2JOzwjaBUyZKpmD68T6

[ Voor 21% gewijzigd door l0n3w012ph op 02-06-2015 21:18 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TheDeeGee schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:01:
Fallout 4: Rise of the Paid Mods

Niet te hopen, maar heb mijn vermoedens.
Lijkt me niet. Sowieso heeft Steam ook afstand gedaan daarvan en vinden mensen altijd wel manieren om mods te verspreiden. De enige beperking zou in always-online drm kunnen zitten, maar daar heeft Bethesda geen belang bij in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Fuck man krijg ook ineens superveel zin om weer met die games te beginnen. Maarja heb ze echt al zoveel gespeeld dat ik bijna alles wel weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 16:56
Oew en ik was net weer begonnen met F3 GOTY <3

Dat hou ik nog wel even vol tot... (november pleaseeeeeee <+:) )

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

EvaluationCopy schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:38:
Oew en ik was net weer begonnen met F3 GOTY <3

Dat hou ik nog wel even vol tot... (november pleaseeeeeee <+:) )
Ik ook al een paar weken :) Vanavond kwam ik net weer bij Three Dog bij de Galaxy News Radio Station in Chevy Chase. "(...) Bringing you the truth, no matter how bad it hurts!" _/-\o_

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Is het al morgen 18:00 pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 19:14
Ik wacht zelf meer op het stoppen van de countdown om 16:00 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als men de source code van de teaser website checkt, vindt men de volgende tekst:
"Masterbrain is a unique robobrain that controls all the other security robots in the Vault-Tec headquarters in the year 2277. It roams the Vault-Tec administration level but it will most likely be found near a turret-control terminal slightly left of the level's center."
Nog verder de code in duiken levert een Google Tag Manager op die verwijst naar fallout4.com waar eerder zo'n zelfde countdown timer te zien is als op de teaser website. Echter, die site geeft nu geen response meer.

Bron

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Straks blijkt het een free-to-play card game for ios te zijn, alle fans over de zeik incl moi :P

War. War never changes. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen wil hem nu al hebben!!! Waar is een Delorean als je er een nodig hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 22:43

superwashandje

grofheid alom

je kan je natuurlijk laten invriezen :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

In een Cryogenic pod in het Cryo Lab bijvoorbeeld... :+

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 674354

en de trol actie:

"new announced! Fallout 3 + New Vegas in HD for the PS4/Xbone"

Iedereen boos natuurlijk, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 19:14
BlackEyedAngel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:35:
Straks blijkt het een free-to-play card game for ios te zijn, alle fans over de zeik incl moi :P

War. War never changes. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen wil hem nu al hebben!!! Waar is een Delorean als je er een nodig hebt :(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zmxjDj9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 22:43

superwashandje

grofheid alom

of in vault 112 zodat je ondertussen alle fallouts in virtual reality kan beleven :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Pagina: 1 ... 3 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.