[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.328 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 06:25

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:57:
en de trol actie:

"new announced! Fallout 3 + New Vegas in HD for the PS4/Xbone"

Iedereen boos natuurlijk, :+
Nou ja, daar zou ik ook wel wat interesse voor hebben :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59
Ondertussen een gloednieuwe TS klaarstaan die iets over 4 gaat verschijnen, even wachten op eventuele beelden en info die word vrijgegeven. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
BlackEyedAngel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:35:
Straks blijkt het een free-to-play card game for ios te zijn, alle fans over de zeik incl moi :P
In de JS (Die net toevallig institute.js heet) staat een referentie naar een pre-order pagina:
code:
1
{"pre-order":{"label-text":"Pre-Order","description-text":"XBox One, PS4, and PC ready","url":"http:\/\/dqc45zkm619be.cloudfront.net\/"}

XBO, PS4 en PC.

Edit: Whoopsy, had een edit moeten doen ipv een quote..

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 17:42
D4NG3R schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:31:
[...]

In de JS (Die net toevallig institute.js heet) staat een referentie naar een pre-order pagina:
code:
1
{"pre-order":{"label-text":"Pre-Order","description-text":"XBox One, PS4, and PC ready","url":"http:\/\/dqc45zkm619be.cloudfront.net\/"}

XBO, PS4 en PC.
Dan lijkt een nieuwe engine toch wel aannemelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik ga er persoonlijk niet van uit (zie eerdere discussies) maar hoop wel dat we eindelijk wat beters gaan krijgen nu de oude consoles niet meer ondersteund (lijken te) worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:59
Fallout 1 - geweldige game
Fallout 2 - nog betere gameplay en verhaal
Fallout 3 - absoluut mijn beste game aller tijden, heb er wel honderden uren inzitten.
Fallout New Vegas - meh. Kon me niet bekoren. Misschien nog maar eens een kans geven.

Fallout 4 ? Ben er wel klaar voor ja . _/-\o_
Ga nooit zo mee in "hypes" maar dit is instant pre order, hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
@ Hierboven, NV is (zeker als je 1 en 2 kon waarderen) juist erg goed, zeker de DLC's zijn geweldig (en die waren in FO3 best wel waardeloos volgens velen). Mocht FO4 eind dit jaar uitkomen is dit een erg mooie kans om daar tot die tijd tijd in te steken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Fallout tactics nog vergeten |:(
Ook erg goed.

Ik heb de Ultimate edition van NV nog in de Steam lijst staan dus dat is zeker een optie.
Mijn MMO abo's zijn net afgelopen dus ben op zoek naar iets "nieuws"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:33:
[...]
Dan lijkt een nieuwe engine toch wel aannemelijk!
Een doorontwikkeling van de huidige engine die voor Skyrim werd gebruikt dan. Gewoon alle DX9 en 10 meuk eruit en alleen OpenGL 4.2 en DX11 ondersteunen :) De engine op zich was IMO primo, alleen kan het wel een opfrisbeurtje gebruiken.
Daarnaast is een nieuwe engine niet iets om voor te juichen. Die lui kennende zal het de eerste maand of twee meer bugs kijken zijn dan daadwerkelijk fatsoenlijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Caelorum schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:44:
[...]

Een doorontwikkeling van de huidige engine die voor Skyrim werd gebruikt dan. Gewoon alle DX9 en 10 meuk eruit en alleen OpenGL 4.2 en DX11 ondersteunen :) De engine op zich was IMO primo, alleen kan het wel een opfrisbeurtje gebruiken.
Daarnaast is een nieuwe engine niet iets om voor te juichen. Die lui kennende zal het de eerste maand of twee meer bugs kijken zijn dan daadwerkelijk fatsoenlijk spelen.
Fallout zonder bugs is geen Fallout (3 en NV dan) , die physics werken zo raar soms ;) Nieuwe engine kan echt niet erger zijn.

Maar even serieus, het maakt me echt niks uit. Zelfs de oude Fallout engine zou ik prima vinden. Betere graphics en andere mogelijkheden zijn altijd welkom, maar zolang de core gameplay hetzelfde blijft vind ik het best.

Dacht gewoon dat aangezien er alleen PS4, Xbone en PC genoemd worden dat er wel flink wat zal veranderen (Waaronder misschien zelfs een nieuwe engine, who knows).

[ Voor 8% gewijzigd door ietso op 03-06-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:48:
[...]
....... zolang de core gameplay hetzelfde blijft vind ik het best.
100% mee eens. Is ook het enige wat voor mij van belang is....en het geen Fallout MMO wordt :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Een Fallout MMO zou ik wel kunnen waarderen, maar dan moet het niet zoals TESO worden, die voelt voor mij gewoon niet aan als een TES game.

Veel liever zie ik trouwens een coop modus in FO4 verschijnen, ipv een NPC companion samen met een vriend lekker over de wastes struinen. :D

Of een systeem als in de Dark Souls games, dat je soms randomly andere spelers tegenkomt waar je samen mee kan spelen of kan proberen neer te schieten.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
D4NG3R schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:52:
Een Fallout MMO zou ik wel kunnen waarderen, maar dan moet het niet zoals TESO worden, die voelt voor mij gewoon niet aan als een TES game.

Veel liever zie ik trouwens een coop modus in FO4 verschijnen, ipv een NPC companion samen met een vriend lekker over de wastes struinen. :D

Of een systeem als in de Dark Souls games, dat je soms randomly andere spelers tegenkomt waar je samen mee kan spelen of kan proberen neer te schieten.
Zolang het niet ten koste gaat van de singleplayer zou ik eigenlijk alle soorten MP wel kunnen waarderen. PVP lijkt me wel heel erg clunky met hoe ik Fallouts "weapon handling" in gedachten heb. Moet wel flink aan
gesleuteld worden voordat dat lekker zal spelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Een of andere arena waar je PvP kan gaan (en misschien kan wedden op andere matches) zou mij wel aanstaan, maar ik ben het met je eens: Het moet geheel optioneel worden, wil je het niet dan zou je het of moeten kunnen uitschakelen of moeten kunnen ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

MP is leuk, maar hoeft niet persé. Het kan ook ervoor zorgen dat het te geforceerd aanvoelt.

Ik heb liever een ijzersterke en uitgebreide SP dan een game met MP en daardoor is gekort op de SP.

En bugs bij release zullen er altijd wel blijven gezien alle grote open-world games die hetzelfde probleem hebben.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:05

Nogne

>.<

Ik denk dat er geen MP in zal zitten. Daarbij vraag ik mij ook af hoe je het VATS systeem goed kan verwerken in een MP Fallout 4.

Sowieso hoop ik dat het VATS systeem op de schop gaat, ik vind in F3 en F:NV dat het systeem er voor zorgt dat je eigenlijk altijd uit benarde situaties komt. Ik speelde F3 altijd vanuit first-person en gebruikte VATS alleen als er weer zo'n grote Mutant Brute voor mijn neus stond.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
VATS gebruikte ik vooral in FO3, in NV is het vaak minder nodig omdat je beter kan richten.

Imho moet VATS maar op 2 manieren worden aangepast: 1, het moet geen time freeze meer worden maar een super-slomo zodat je toch iets sneller keuzes moet maken. 2, het moet geen godmode meer worden.. In FO3 kreeg je letterlijk geen schade tijdens VATS, en in NV was de schade flink gereduceerd.

Edit: En meer cinematic kills, die zijn altijd leuk. :D

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in fo3 kreeg je wel schade in vats, nades en dergelijke konden je doden. het was alleen zeldzaam,meer de vijanden missen je 99% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Schade was wel heel beperkt in F3. Op het moment dat je in VATS ging en je begon aan te vallen, kon jij veel meer aanvallen dan de vijand in hetzelfde tijdsbestek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
http://fallout.wikia.com/...Assisted_Targeting_System
The player character receives only 10% of normal damage in V.A.T.S.; however, some weapons are still strong enough to kill you instantly, such as the Fat Man, and especially the Experimental MIRV.
Inderdaad, maar dat maakt mijn punt er nog niet heel erg anders op. Ik gebruikte VATS in FO3 met regelmaat als een soort godmode als een auto naast mij op springen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaar de 99% mis kans van hun(zo'n deathclaw wist me in vats te killen bijv een keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Neeee geen MMO alsjeblieft. Ik vermaak me kostelijk met Star Wars op ze tijd, maar Fallout en Elder Scrolls horen een SP game te zijn.

Uren en uren dwalen door bossen in Skyrim. En nu hopelijk weer uren en uren dwalen over verlaten vlaktes.
KOM MAAR OP !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Met ESO:TU vermaak ik mij ook nog wel, maar ik zie niet in hoe Bethesda een MMO (met behoud van dezelfde sfeer) van Fallout zou kunnen maken. Skyrim speel ik bijna niet meer sinds ik ESO:TU speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik mee eens. aub geen mmo, zelfs geen dark souls systeem aub. gewoon sp (en mis coop). ik wil gewoon op mijn space alles doen op main story na:) die als laatste ofc.
mis een na story mode dat je verder kan zou ook leuk zijn:)(zodat je 100% kan halen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 22:11
Dubrillion schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:39:
Neeee geen MMO alsjeblieft. Ik vermaak me kostelijk met Star Wars op ze tijd, maar Fallout en Elder Scrolls horen een SP game te zijn. [...]
Ik vermaak me anders prima met ESO, maar doe maar weer rustig. Zenimax heeft maar 1 studio die een MMO kan maken en die hebben wel andere dingen te doen dan een nieuwe MMO maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 11-09 14:46
In mijn fantasie is Fallout nog steeds het ideale IP om een MMO voor te maken, maar ik denk dat het in praktijk niet mogelijk is om dit goed te doen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Eerste screenshot!

Afbeeldingslocatie: http://content.bethsoft.com/bsw_cms_asset/46910_2_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ctrlv.cz/shots/2015/06/03/5LpQ.png

Afbeeldingslocatie: http://ctrlv.cz/shots/2015/06/03/tRg6.png

http://fallout4.com/

[ Voor 46% gewijzigd door aftermath op 03-06-2015 14:48 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

_/-\o_ WHAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaa _/-\o_

Gezien de voorgaande delen en de wereld van The Last of Us ligt dit gelukkig binnen m'n verwachtingen :)

[ Voor 58% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-06-2015 14:48 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

http://fallout4.com Al is de site nu weer offline gehaald :P

Gamespot heeft er nu ook een artikel over online staan.

[ Voor 31% gewijzigd door aftermath op 03-06-2015 14:55 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Hij ligt volgens mij gewoon plat van de load :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Begin toch wel kriebels te krijgen 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Nog een uurtje *O*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42

Soullie

Planeshift

Als er preorder komt zal het toch wel dit jaar zijn... je doet dat niet een half jaar+ van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 18:26
Man word gek hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik zie op gamespot de Bobblehead en de wapens alweer achter in de schuur. Heerlijk!!! Pre-ordering today! :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Witcher 3 heeft de maatstaf voor open world RPG's een stuk hoger gelegd, ben benieuwd of Bethesda de uitdaging aankan :).

Fallout 3 zo'n 90 uur in zitten. New Vegas....nooit uitgespeeld :X

Ter voorbereiding dat toch maar eens corrigeren in de toekomst, leuke voorbereiding voor deel vier :)

[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 03-06-2015 15:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:07:
Witcher 3 heeft de maatstaf voor open world RPG's een stuk hoger gelegd, ben benieuwd of Bethesda de uitdaging aankan :).
Is toch wel een vreselijk andere stijl. Fallout hoeft niet zo hard te proberen om erg anders dan The Witcher te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:07:
Als dit een realistische screenshot is, wat ik helaas niet denk maar gewoon een render voor de sfeer, dan komen ze aardig in de buurt.
Maar zolang de game lekker speelt en dezelfde humor en donkere sfeer er weer in zit, ben ik er bij :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Is toch wel een vreselijk andere stijl. Fallout hoeft niet zo hard te proberen om erg anders dan The Witcher te zijn.
Toegegeven: Fallout had ook altijd best wel leuke/memorabele sidequests, en dat is het sterkste punt waarmee TW3 zich onderscheid van bijvoorbeeld de TES games (of een DA:I :X).

Ik wil gewoon zeggen dat ik hoop dat Bethesda de uitdaging met CDPR aangaat en probeert hetzelfde niveau van storytelling te evenaren :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:13:
[...]

Toegegeven: Fallout had ook altijd best wel leuke/memorabele sidequests, en dat is het sterkste punt waarmee TW3 zich onderscheid van bijvoorbeeld de TES games (of een DA:I :X).

Ik wil gewoon zeggen dat ik hoop dat Bethesda de uitdaging met CDPR aangaat en probeert hetzelfde niveau van storytelling te evenaren :)
Ah zo, ja daar ben ik het wel mee eens. Wastelands survival is meer mijn stijl dan fantasie/medieval verhalen. Ik heb gehoord dat Witcher 3 echt een geweldig verhaal zou moeten hebben, als ze dat in een post-apocalypse stijl stoppen dan zal dit echt mijn GOTY worden (Word het waarschijnlijk sowieso al).

BTW, iemand enig idee waarom Tweakers nog niets heeft gepost over die aftellende site? Doen ze dat niet omdat het geen conreet nieuws is of?..

[ Voor 8% gewijzigd door ietso op 03-06-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:16:
[...]

Ah zo, ja daar ben ik het wel mee eens. Wastelands survival is meer mijn stijl dan fantasie/medieval verhalen. Ik heb gehoord dat Witcher 3 echt een geweldig verhaal zou moeten hebben, als ze dat in een post-apocalypse stijl stoppen dan zal dit echt mijn GOTY worden (Word het waarschijnlijk sowieso al).
Het grootste verschil zit er in dat bij de witcher je een specifiek hoofdpersoon en verhaal hebt dat gebaseerd is op de boeken, en bij fallout je een 'random' protagonist bent en het verhaal veranderen kan, veel meer denk ik dan bij de witcher. de vrijheid daarin is wat groter. Maar qua sidequests etc mag het zeker van hetzelfde niveau zijn, liefst ook met iets meer animatie tijdens de gesprekken, dat kan wel beter in fallout, maar in godsnaam gewoon fallout 3 stijl maar dan ge update naar huidige engine standaards :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Lol, zitten 16K mensen te kijken naar een stream die niets laat zien 8)7

............en ik ben er 1 van :-(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:16:
[...]

BTW, iemand enig idee waarom Tweakers nog niets heeft gepost over die aftellende site? Doen ze dat niet omdat het geen conreet nieuws is of?..
Sowieso vindt ik het game gerelateerde nieuws op Tweakers niet om van de daken te roepen. Vaak lees ik het op andere sites. Jammer want anders was Tweakers mijn all-in-1 site geweest.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 14:06
Iusedto schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:24:

Hier nog 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Hopelijk runt ie op mn laptop..... PC is te oud en ook geen XBox One/PS4 :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Iusedto schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:24:

Waar zie je dat dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attrib
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10-2024
FloydRaalte schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:27:
[...]

Sowieso vindt ik het game gerelateerde nieuws op Tweakers niet om van de daken te roepen. Vaak lees ik het op andere sites. Jammer want anders was Tweakers mijn all-in-1 site geweest.
Vind ik ook. Tweakers faalt hier heel erg hard in, dit mag van mij wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 13:00
Fiole schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Waar zie je dat dan precies?
Please stand by

En static noise

Om 16:00 zal er wss meer te zien zijn

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Op de 1e screenshot als ik links achterin kijk lijkt dit sterk op een ingame beeld draaiend op de Creation Engine. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie screen? Hondje ziet er nou niet echt hi rez uit. Ook weer een staart die door de vloer clipped waarschijnlijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:37:
mooie screen? Hondje ziet er nou niet echt hi rez uit. Ook weer een staart die door de vloer clipped waarschijnlijk :-(
Je hebt wel door dat dit (concept)art is?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thasquealer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:38:
[...]

Je hebt wel door dat dit (concept)art is?
Ik reageerde op de mensen die bezig waren over hoe mooi de "screenshot" wel niet is. Tot nu toe laat het nou niet veel speciaals zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Afbeeldingslocatie: http://im.ziffdavisinternational.com/ign_nl/screenshot/default/maxresdefault-37_5xux.jpg

Deze heb ik hier nog niet gezien. Staat op IGN site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Lees effe naar boven, is al een paar keer langsgekomen. En ja het is echt want komt van www.fallout4.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:41:
[afbeelding]

De mysterious stranger? 8)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ondanks dat kotaku nul journalistieke kwaliteit/integriteit heeft klopt het ja, is pas aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Dacht ik ook al. Lijkt me toch gewoon een random NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Deze wil ik hebben. NU. Who do I have to murder horribly to get it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:39:
[...]

Ik reageerde op de mensen die bezig waren over hoe mooi de "screenshot" wel niet is. Tot nu toe laat het nou niet veel speciaals zien.
Wil je constant stil gaan staan voor mooie plaatjes kan je beter naar een museum gaan. Vergeleken met Skyrim (de laatste game op waarschijnlijk dezelfde engine) ziet dit er ontzettend goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:46:
[...]

Ondanks dat kotaku nul journalistieke kwaliteit/integriteit heeft klopt het ja, is pas aangekondigd.
Kotaku als bron nemen is een beetje als de telegraaf serieus nemen :+ het is een leuke gedachte, maar in de praktijk niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:41:
[afbeelding]

Dan hebben ze de grauwe sfeer een beetje verlaten, vind hem namelijk erg kleurrijk... Weet nog niet of ik daar blij mee zou zijn...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
l0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:48:
[...]

Dan hebben ze de grauwe sfeer een beetje verlaten, vind hem namelijk erg kleurrijk... Weet nog niet of ik daar blij mee zou zijn...
Het is in een stad, 's avonds met verlichting, denk dat het vooral in dit geval kleurrijk is. Gewoon in de wastelands zal het vast nog wel grauw voelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:50:
[...]

Het is in een stad, 's avonds met verlichting, denk dat het vooral in dit geval kleurrijk is. Gewoon in de wastelands zal het vast nog wel grauw voelen ;)
Hoop het en zal wel goed komen. Grauwe sfeer en zwarte humor! Kom maar op!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
http://www.twitch.tv/bethesda

Lijkt wel of je zo'n broadcast van de Hunger Games aan het kijken bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

l0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:48:
[...]

nooit New Vegas binnengewandeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Megamind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:51:
http://www.twitch.tv/bethesda

Lijkt wel of je zo'n broadcast van de Hunger Games aan het kijken bent :P
Heb nog nooit zo gespannen voor een testbeeld zitten kijken :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:52:
[...]

nooit New Vegas binnengewandeld? :?
Meerdere keren maar dat valt in het niet bij dit. Zal wel door meer details komen

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 12:35
l0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:52:
[...]

Heb nog nooit zo gespannen voor een testbeeld zitten kijken :)
Haha.. same here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
53K mensen

Hoezo Hype Train

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:24
Hebben jullie deze al gezien? Vast wel :P
http://fallout.bethsoft.com/

[ Voor 33% gewijzigd door Desmoos op 03-06-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:24
Ennnnn niets .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
Het blijft akelig stil.. nog steeds please stand by

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Na het zien van de trailer: HEBBEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Zou het niet 16:04 worden?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
BlackEyedAngel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:01:
Na het zien van de trailer: HEBBEN!!!!
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

jeej stream werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Yes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Yes!!!!!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
100k mensen op de stream. Wat een hype rond de game !!!!!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Fuck.... Ik ben een sucker voor hypes en dus ook voor deze ;)

Ik heb Fall-out 3 wel even gespeeld (Was toen nog jong en vond het niet zo heel boeiend) ben tot in de eerste stad gekomen dacht ik. Las vegas nooit aangeraakt.

Welke zal ik nu gaan halen om alvast voor te breiden op Fallout 4 :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Vecodo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:05:

Ik heb Fall-out 3 wel even gespeeld (Was toen nog jong en vond het niet zo heel boeiend) ben tot in de eerste stad gekomen dacht ik. Las vegas nooit aangeraakt.

Als ik jou was, gewoon Fallout 3 opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Vecodo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:05:

Doe jezelf een plezier en begin met 3 en daarna NV.
Als je dan nog hype over hebt begin je lekker met 1 en 2 :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik was nog jong toen ik fallout 1 speelde ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
WANNEER DAN!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Dat zeggen ze misschien wel op de E3 over 2 weken :+

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja precies!!! Wanneer is de release?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 18:26
WOW WOW WOW WOW WOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vault 3 d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
CT schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:06:
Ik was nog jong toen ik fallout 1 speelde ....
Praat me er niet van ;(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
adres in de trailer (fallout4.com) ligt al plat.. Wil zeker meer details!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:35
l0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:07:
Ja precies!!! Wanneer is de release?
FloydRaalte schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:06:
[...]

Dat zeggen ze misschien wel op de E3 over 2 weken :+
Soon(tm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik zie alleen Please Stand By maar nu zonder aftellende klok...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Nieuwe TS! Ik ben even weg, ondertussen worden door wat vrienden screenshots verzameld.

Pagina: 1 ... 4 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.