It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
In de JS (Die net toevallig institute.js heet) staat een referentie naar een pre-order pagina:BlackEyedAngel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:35:
Straks blijkt het een free-to-play card game for ios te zijn, alle fans over de zeik incl moi
1
| {"pre-order":{"label-text":"Pre-Order","description-text":"XBox One, PS4, and PC ready","url":"http:\/\/dqc45zkm619be.cloudfront.net\/"} |
XBO, PS4 en PC.
Edit: Whoopsy, had een edit moeten doen ipv een quote..
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 11:32 ]
Dan lijkt een nieuwe engine toch wel aannemelijk!D4NG3R schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:31:
[...]
In de JS (Die net toevallig institute.js heet) staat een referentie naar een pre-order pagina:
code:
1 {"pre-order":{"label-text":"Pre-Order","description-text":"XBox One, PS4, and PC ready","url":"http:\/\/dqc45zkm619be.cloudfront.net\/"}
XBO, PS4 en PC.
Fallout 2 - nog betere gameplay en verhaal
Fallout 3 - absoluut mijn beste game aller tijden, heb er wel honderden uren inzitten.
Fallout New Vegas - meh. Kon me niet bekoren. Misschien nog maar eens een kans geven.
Fallout 4 ? Ben er wel klaar voor ja .
Ga nooit zo mee in "hypes" maar dit is instant pre order, hehe
FUMES et CARNES

Ook erg goed.
Ik heb de Ultimate edition van NV nog in de Steam lijst staan dus dat is zeker een optie.
Mijn MMO abo's zijn net afgelopen dus ben op zoek naar iets "nieuws"
FUMES et CARNES
Een doorontwikkeling van de huidige engine die voor Skyrim werd gebruikt dan. Gewoon alle DX9 en 10 meuk eruit en alleen OpenGL 4.2 en DX11 ondersteunenietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:33:
[...]
Dan lijkt een nieuwe engine toch wel aannemelijk!
Daarnaast is een nieuwe engine niet iets om voor te juichen. Die lui kennende zal het de eerste maand of twee meer bugs kijken zijn dan daadwerkelijk fatsoenlijk spelen.
Fallout zonder bugs is geen Fallout (3 en NV dan) , die physics werken zo raar somsCaelorum schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:44:
[...]
Een doorontwikkeling van de huidige engine die voor Skyrim werd gebruikt dan. Gewoon alle DX9 en 10 meuk eruit en alleen OpenGL 4.2 en DX11 ondersteunenDe engine op zich was IMO primo, alleen kan het wel een opfrisbeurtje gebruiken.
Daarnaast is een nieuwe engine niet iets om voor te juichen. Die lui kennende zal het de eerste maand of twee meer bugs kijken zijn dan daadwerkelijk fatsoenlijk spelen.
Maar even serieus, het maakt me echt niks uit. Zelfs de oude Fallout engine zou ik prima vinden. Betere graphics en andere mogelijkheden zijn altijd welkom, maar zolang de core gameplay hetzelfde blijft vind ik het best.
Dacht gewoon dat aangezien er alleen PS4, Xbone en PC genoemd worden dat er wel flink wat zal veranderen (Waaronder misschien zelfs een nieuwe engine, who knows).
[ Voor 8% gewijzigd door ietso op 03-06-2015 11:49 ]
100% mee eens. Is ook het enige wat voor mij van belang is....en het geen Fallout MMO wordtietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:48:
[...]
....... zolang de core gameplay hetzelfde blijft vind ik het best.

FUMES et CARNES
Veel liever zie ik trouwens een coop modus in FO4 verschijnen, ipv een NPC companion samen met een vriend lekker over de wastes struinen.
Of een systeem als in de Dark Souls games, dat je soms randomly andere spelers tegenkomt waar je samen mee kan spelen of kan proberen neer te schieten.
[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 11:53 ]
Zolang het niet ten koste gaat van de singleplayer zou ik eigenlijk alle soorten MP wel kunnen waarderen. PVP lijkt me wel heel erg clunky met hoe ik Fallouts "weapon handling" in gedachten heb. Moet wel flink aanD4NG3R schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:52:
Een Fallout MMO zou ik wel kunnen waarderen, maar dan moet het niet zoals TESO worden, die voelt voor mij gewoon niet aan als een TES game.
Veel liever zie ik trouwens een coop modus in FO4 verschijnen, ipv een NPC companion samen met een vriend lekker over de wastes struinen.
Of een systeem als in de Dark Souls games, dat je soms randomly andere spelers tegenkomt waar je samen mee kan spelen of kan proberen neer te schieten.
gesleuteld worden voordat dat lekker zal spelen lijkt me.
Ik heb liever een ijzersterke en uitgebreide SP dan een game met MP en daardoor is gekort op de SP.
En bugs bij release zullen er altijd wel blijven gezien alle grote open-world games die hetzelfde probleem hebben.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Sowieso hoop ik dat het VATS systeem op de schop gaat, ik vind in F3 en F:NV dat het systeem er voor zorgt dat je eigenlijk altijd uit benarde situaties komt. Ik speelde F3 altijd vanuit first-person en gebruikte VATS alleen als er weer zo'n grote Mutant Brute voor mijn neus stond.
PS/XBL: Nogne
Imho moet VATS maar op 2 manieren worden aangepast: 1, het moet geen time freeze meer worden maar een super-slomo zodat je toch iets sneller keuzes moet maken. 2, het moet geen godmode meer worden.. In FO3 kreeg je letterlijk geen schade tijdens VATS, en in NV was de schade flink gereduceerd.
Edit: En meer cinematic kills, die zijn altijd leuk.
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 12:34 ]
Verwijderd
Inderdaad, maar dat maakt mijn punt er nog niet heel erg anders op. Ik gebruikte VATS in FO3 met regelmaat als een soort godmode als een auto naast mij op springen stond.The player character receives only 10% of normal damage in V.A.T.S.; however, some weapons are still strong enough to kill you instantly, such as the Fat Man, and especially the Experimental MIRV.
Uren en uren dwalen door bossen in Skyrim. En nu hopelijk weer uren en uren dwalen over verlaten vlaktes.
KOM MAAR OP !!!
Verwijderd
mis een na story mode dat je verder kan zou ook leuk zijn:)(zodat je 100% kan halen ofzo)
Ik vermaak me anders prima met ESO, maar doe maar weer rustig. Zenimax heeft maar 1 studio die een MMO kan maken en die hebben wel andere dingen te doen dan een nieuwe MMO maken.Dubrillion schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:39:
Neeee geen MMO alsjeblieft. Ik vermaak me kostelijk met Star Wars op ze tijd, maar Fallout en Elder Scrolls horen een SP game te zijn. [...]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Gezien de voorgaande delen en de wereld van The Last of Us ligt dit gelukkig binnen m'n verwachtingen
[ Voor 58% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-06-2015 14:48 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
http://fallout4.com Al is de site nu weer offline gehaald
Gamespot heeft er nu ook een artikel over online staan.
[ Voor 31% gewijzigd door aftermath op 03-06-2015 14:55 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

FUMES et CARNES

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Fallout 3 zo'n 90 uur in zitten. New Vegas....nooit uitgespeeld

Ter voorbereiding dat toch maar eens corrigeren in de toekomst, leuke voorbereiding voor deel vier
[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 03-06-2015 15:09 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Is toch wel een vreselijk andere stijl. Fallout hoeft niet zo hard te proberen om erg anders dan The Witcher te zijn.boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:07:
Witcher 3 heeft de maatstaf voor open world RPG's een stuk hoger gelegd, ben benieuwd of Bethesda de uitdaging aankan.
Als dit een realistische screenshot is, wat ik helaas niet denk maar gewoon een render voor de sfeer, dan komen ze aardig in de buurt.boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:07:
Witcher 3 heeft de maatstaf voor open world RPG's een stuk hoger gelegd, ben benieuwd of Bethesda de uitdaging aankan.
Maar zolang de game lekker speelt en dezelfde humor en donkere sfeer er weer in zit, ben ik er bij
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Toegegeven: Fallout had ook altijd best wel leuke/memorabele sidequests, en dat is het sterkste punt waarmee TW3 zich onderscheid van bijvoorbeeld de TES games (of een DA:IIs toch wel een vreselijk andere stijl. Fallout hoeft niet zo hard te proberen om erg anders dan The Witcher te zijn.

Ik wil gewoon zeggen dat ik hoop dat Bethesda de uitdaging met CDPR aangaat en probeert hetzelfde niveau van storytelling te evenaren
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ah zo, ja daar ben ik het wel mee eens. Wastelands survival is meer mijn stijl dan fantasie/medieval verhalen. Ik heb gehoord dat Witcher 3 echt een geweldig verhaal zou moeten hebben, als ze dat in een post-apocalypse stijl stoppen dan zal dit echt mijn GOTY worden (Word het waarschijnlijk sowieso al).boe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Toegegeven: Fallout had ook altijd best wel leuke/memorabele sidequests, en dat is het sterkste punt waarmee TW3 zich onderscheid van bijvoorbeeld de TES games (of een DA:I).
Ik wil gewoon zeggen dat ik hoop dat Bethesda de uitdaging met CDPR aangaat en probeert hetzelfde niveau van storytelling te evenaren
BTW, iemand enig idee waarom Tweakers nog niets heeft gepost over die aftellende site? Doen ze dat niet omdat het geen conreet nieuws is of?..
[ Voor 8% gewijzigd door ietso op 03-06-2015 15:17 ]
Het grootste verschil zit er in dat bij de witcher je een specifiek hoofdpersoon en verhaal hebt dat gebaseerd is op de boeken, en bij fallout je een 'random' protagonist bent en het verhaal veranderen kan, veel meer denk ik dan bij de witcher. de vrijheid daarin is wat groter. Maar qua sidequests etc mag het zeker van hetzelfde niveau zijn, liefst ook met iets meer animatie tijdens de gesprekken, dat kan wel beter in fallout, maar in godsnaam gewoon fallout 3 stijl maar dan ge update naar huidige engine standaardsietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:16:
[...]
Ah zo, ja daar ben ik het wel mee eens. Wastelands survival is meer mijn stijl dan fantasie/medieval verhalen. Ik heb gehoord dat Witcher 3 echt een geweldig verhaal zou moeten hebben, als ze dat in een post-apocalypse stijl stoppen dan zal dit echt mijn GOTY worden (Word het waarschijnlijk sowieso al).
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

............en ik ben er 1 van
FUMES et CARNES
Sowieso vindt ik het game gerelateerde nieuws op Tweakers niet om van de daken te roepen. Vaak lees ik het op andere sites. Jammer want anders was Tweakers mijn all-in-1 site geweest.ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:16:
[...]
Ah zo, ja daar ben ik het wel mee eens. Wastelands survival is meer mijn stijl dan fantasie/medieval verhalen. Ik heb gehoord dat Witcher 3 echt een geweldig verhaal zou moeten hebben, als ze dat in een post-apocalypse stijl stoppen dan zal dit echt mijn GOTY worden (Word het waarschijnlijk sowieso al).
BTW, iemand enig idee waarom Tweakers nog niets heeft gepost over die aftellende site? Doen ze dat niet omdat het geen conreet nieuws is of?..
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Hier nog 1Iusedto schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:24:
Lol, zitten 16K mensen te kijken naar een stream die niets laat zien
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waar zie je dat dan precies?Iusedto schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:24:
Lol, zitten 16K mensen te kijken naar een stream die niets laat zien
Vind ik ook. Tweakers faalt hier heel erg hard in, dit mag van mij wel anders.FloydRaalte schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:27:
[...]
Sowieso vindt ik het game gerelateerde nieuws op Tweakers niet om van de daken te roepen. Vaak lees ik het op andere sites. Jammer want anders was Tweakers mijn all-in-1 site geweest.
Please stand by
En static noise
Om 16:00 zal er wss meer te zien zijn
Verwijderd
Je hebt wel door dat dit (concept)art is?Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:37:
mooie screen? Hondje ziet er nou niet echt hi rez uit. Ook weer een staart die door de vloer clipped waarschijnlijk
Verwijderd
Ik reageerde op de mensen die bezig waren over hoe mooi de "screenshot" wel niet is. Tot nu toe laat het nou niet veel speciaals zien.Thasquealer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:38:
[...]
Je hebt wel door dat dit (concept)art is?
De mysterious stranger?ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:41:
[afbeelding]
Deze heb ik hier nog niet gezien. Staat op IGN site.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ondanks dat kotaku nul journalistieke kwaliteit/integriteit heeft klopt het ja, is pas aangekondigd.
Wil je constant stil gaan staan voor mooie plaatjes kan je beter naar een museum gaan. Vergeleken met Skyrim (de laatste game op waarschijnlijk dezelfde engine) ziet dit er ontzettend goed uit.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:39:
[...]
Ik reageerde op de mensen die bezig waren over hoe mooi de "screenshot" wel niet is. Tot nu toe laat het nou niet veel speciaals zien.
Verwijderd
Kotaku als bron nemen is een beetje als de telegraaf serieus nemenboe2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:46:
[...]
Ondanks dat kotaku nul journalistieke kwaliteit/integriteit heeft klopt het ja, is pas aangekondigd.
Dan hebben ze de grauwe sfeer een beetje verlaten, vind hem namelijk erg kleurrijk... Weet nog niet of ik daar blij mee zou zijn...ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:41:
[afbeelding]
Deze heb ik hier nog niet gezien. Staat op IGN site.
Het is in een stad, 's avonds met verlichting, denk dat het vooral in dit geval kleurrijk is. Gewoon in de wastelands zal het vast nog wel grauw voelenl0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:48:
[...]
Dan hebben ze de grauwe sfeer een beetje verlaten, vind hem namelijk erg kleurrijk... Weet nog niet of ik daar blij mee zou zijn...
Hoop het en zal wel goed komen. Grauwe sfeer en zwarte humor! Kom maar op!ietso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:50:
[...]
Het is in een stad, 's avonds met verlichting, denk dat het vooral in dit geval kleurrijk is. Gewoon in de wastelands zal het vast nog wel grauw voelen
Lijkt wel of je zo'n broadcast van de Hunger Games aan het kijken bent
nooit New Vegas binnengewandeld?l0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:48:
[...]
Dan hebben ze de grauwe sfeer een beetje verlaten, vind hem namelijk erg kleurrijk... Weet nog niet of ik daar blij mee zou zijn...
Heb nog nooit zo gespannen voor een testbeeld zitten kijkenMegamind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:51:
http://www.twitch.tv/bethesda
Lijkt wel of je zo'n broadcast van de Hunger Games aan het kijken bent
Haha.. same herel0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:52:
[...]
Heb nog nooit zo gespannen voor een testbeeld zitten kijken
Hoezo Hype Train
FUMES et CARNES
http://fallout.bethsoft.com/
[ Voor 33% gewijzigd door Desmoos op 03-06-2015 15:58 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
BlackEyedAngel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:01:
Na het zien van de trailer: HEBBEN!!!!

Ik heb Fall-out 3 wel even gespeeld (Was toen nog jong en vond het niet zo heel boeiend) ben tot in de eerste stad gekomen dacht ik. Las vegas nooit aangeraakt.
Welke zal ik nu gaan halen om alvast voor te breiden op Fallout 4
Als ik jou was, gewoon Fallout 3 opnieuw proberen.Vecodo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:05:
Fuck.... Ik ben een sucker voor hypes en dus ook voor deze
Ik heb Fall-out 3 wel even gespeeld (Was toen nog jong en vond het niet zo heel boeiend) ben tot in de eerste stad gekomen dacht ik. Las vegas nooit aangeraakt.
Welke zal ik nu gaan halen om alvast voor te breiden op Fallout 4?
Doe jezelf een plezier en begin met 3 en daarna NV.Vecodo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:05:
Fuck.... Ik ben een sucker voor hypes en dus ook voor deze
Welke zal ik nu gaan halen om alvast voor te breiden op Fallout 4?
Als je dan nog hype over hebt begin je lekker met 1 en 2
Dat zeggen ze misschien wel op de E3 over 2 wekenEvaluationCopy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:06:
WANNEER DAN!!!!!!!!!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Praat me er niet vanCT schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:06:
Ik was nog jong toen ik fallout 1 speelde ....
FUMES et CARNES
l0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:07:
Ja precies!!! Wanneer is de release?
Soon(tm)FloydRaalte schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:06:
[...]
Dat zeggen ze misschien wel op de E3 over 2 weken
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Dit topic is gesloten.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.