24 uur slapen werkte bij mijcopywizard schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:34:
Iemand die mijn vraag hieronder kan beantwoorden misschien?
spoiler:iemand een idee hoelang het duurt voordat die thicket excavation leeg is gedraind heb de quest gedaan maar aals ik na een tiental uren terug ga is er nog niks veranderd en de person daar is ineens erg bot
Net echt
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Heel ziek, had ik maar een smartwatch i.p.v een GSHOCK..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 13:42 ]
Idd, goed idee.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:31:
[...]
Je hoeft het niet zo groot te maken! Wat je eventueel kan doen, (PC!) is via console de command tcl doen, dat is een noclip command. Dan kun je even snel omhoog vliegen kijken wat er aan de hand is.
Ik heb een quest gekregen via iemand (weet niet meer wie, dacht BoS) om daar terug te gaan. Toen ik daar kwam was hij helemaal leeg (copywizard schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:34:
Iemand die mijn vraag hieronder kan beantwoorden misschien?
spoiler:iemand een idee hoelang het duurt voordat die thicket excavation leeg is gedraind heb de quest gedaan maar aals ik na een tiental uren terug ga is er nog niks veranderd en de person daar is ineens erg bot
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
het is maar een achtergrondje hoor, helaas geen echte app, anders had ik hem meteen geinstallerdVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:42:
[...]
Heel ziek, had ik maar een smartwatch i.p.v een GSHOCK..
De PipWatch 4000 unlocked... spoiler!
Nice hoor.
Goed om te wetenAngeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:44:
[...]
Ik heb een quest gekregen via iemand (weet niet meer wie, dacht BoS) om daar terug te gaan. Toen ik daar kwam was hij helemaal leeg (wat diep!) en zat het vol Raiders. Maar dat was zeker een flink wat ingame dagen verder.
Verwijderd
Oh damn, lijkt net echt!HeatWave schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:44:
[...]
het is maar een achtergrondje hoor, helaas geen echte app, anders had ik hem meteen geinstallerd.
Nee dat is niet raarVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:34:
[...]
I know dat feeling brother.. vanavond afgesproken om te stappen maar ik blijf liever thuis om lekker Fallout te doen.. is dat raar?
zit er zelfs over na te denken om volgende week een dag vrij te nemen van werk, en dan de hele dag fallout te spelen.
Want ik naast 40 uur in de week werken bestaan deze maanden uit heel veel sociale verplichtingen als verjaardagen, sinterbaas, en vrienden bezoeken
- leeg -
Ik ken het gevoel. Moet helaas ook bijna ieder weekend minstens één dag werken, en vrijdag- en zaterdagavond is meestal ingepland met sociale verplichtingen (wat ook niet erg is natuurlijk).
Kwam trouwens net nog wat leuks tegen,
Ook kan je granaten dmv VATS nog in de lucht kapot schieten voordat ze de grond raken
Kwam trouwens net nog wat leuks tegen,
spoiler:
. een kamp super mutants waarbij er eentje blijkbaar een zelfmoordcommando was:p als je ze juist weten te raken ontploffen ze als een nuke, erg geinig
Ook kan je granaten dmv VATS nog in de lucht kapot schieten voordat ze de grond raken
Ik ben wel in een eigen settlement gaan slapen en toen met fast travel terug gegaan
[ Voor 24% gewijzigd door wesley1980 op 13-11-2015 13:56 ]
Ook gelijk maar even geprobeerd, ziet er tof uit.

iemand tips voor het uitschakelijken voor MK turrets? ik verneuk al mn ammo aan die onzin.. en er was geen terminal in de buurt voor eventuele override of iets.

Bij mij zijn ze altijd in 3-4 schoten kapot met mijn laser rifle. Dit is op hard.Ambition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
iemand tips voor het uitschakelijken voor MK turrets? ik verneuk al mn ammo aan die onzin.. en er was geen terminal in de buurt voor eventuele override of iets.![]()
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Ja, wel cool, jammer dat je niet al teveel compications kan gebruiken, ik hou het nog wel even op de standaard watchfaceNovarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
[...]
Ook gelijk maar even geprobeerd, ziet er tof uit.![]()
[afbeelding]
Whut? 2-3 schoten is altijd voldoendeAmbition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
iemand tips voor het uitschakelijken voor MK turrets? ik verneuk al mn ammo aan die onzin.. en er was geen terminal in de buurt voor eventuele override of iets.![]()
Zwakke plek is dat "oog" naast het kanon. Maar krijg ze nu ook met 2 schoten op de cilinder kapot.
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 14:01 ]
Die zijn toch super makkelijk? Ik haal ze altijd met 3á4 schoten neer en ik ben lvl10 op survival.Ambition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
Ik sneak gewoon en gebruik een sniperrifle.
Ik heb het even in een spoiler gezet, dus wil je een edit doen graag.Biohazzard21 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:52:
Ik ken het gevoel. Moet helaas ook bijna ieder weekend minstens één dag werken, en vrijdag- en zaterdagavond is meestal ingepland met sociale verplichtingen (wat ook niet erg is natuurlijk).
spoiler:Kwam trouwens net nog wat leuks tegen, een kamp super mutants waarbij er eentje blijkbaar een zelfmoordcommando was:p als je ze juist weten te raken ontploffen ze als een nuke, erg geinig.
spoiler:
Ik had de zelfmoordcommando nog niet gezien...
Heren, wel leuk dat we allemaal overleggen hoe weinig tijd we hebben voor Fallout 4, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is anders krijgen we de volgende regel:luigi87 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:48:
[...]
Nee dat is niet raarken het gevoel vanaaf moet ik uit eten en verjaardag veiren van iemand, maar wil fallout spelen
zit er zelfs over na te denken om volgende week een dag vrij te nemen van werk, en dan de hele dag fallout te spelen.
Want ik naast 40 uur in de week werken bestaan deze maanden uit heel veel sociale verplichtingen als verjaardagen, sinterbaas, en vrienden bezoeken
"Het is jammer dat je weinig vrije tijd hebt voor Fallout 4 maar dat hoef je hier niet mede te delen"
OT: Iemand een idee waar ik veel Energy Cells kan vinden?
Scy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:01:
OT: Iemand een idee waar ik veel Energy Cells kan vinden?(Wel natuurlijk voor de anderen in spoiler zetten).
spoiler:
Op dode vijanden die schoten met wapens die van Energy Cells gebruik maken.
mja voor jou missRemy!!!! schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:01:
[...]
Die zijn toch super makkelijk? Ik haal ze altijd met 3á4 schoten neer en ik ben lvl10 op survival.
Ik sneak gewoon en gebruik een sniperrifle.
Dat snap ikAngeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:02:
[...]
spoiler:Op dode vijanden die schoten met wapens die van Energy Cells gebruik maken.
spoiler:
De vijanden droppen te weinig munitie, beetje zonde van mijn Energy perks als ik mijn favoriete wapens niet kan gebruiken. 
Conan zelf ervaar ik altijd al als uiterst grappig maar zijn game "reviews" zijn eigenlijk nog leuker.
Zijn kijk op Gaming is fantastisch.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
[...]
Ook gelijk maar even geprobeerd, ziet er tof uit.![]()
[afbeelding]
Ik wil ook! Ik wil ook!
Heb je een linkje naar het plaatje toevallig?
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 13-11-2015 14:11 ]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:36:
Wil vanavond maar even gaan beginnen aan mijn settlement, nu ik er velen over hoor.
Is het goed mogelijk een muurlinie te krijgen om Sanctuary in zijn geheel? Omdat het een 'eilandachtig' dorpje is, lijkt het mij mooi aan de rivierbedding de muren rondom te plaatsen.
Midden door Sanctuary muren plaatsen lijkt mij zonde van de ruimte.
Heb nu gebouwd op een oude fundering, 3 verdiepingen hoog (wat soms best wel frustrerend was met het automatisch koppelen.. )
Al is om sanctuary heen ook handig (water purefier ding en generatoren)
PSN: Europhea
Nee, dat huis daarvoor, waar ook de workbenches staan en die voor het power armorASNNetworks schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:13:
[...]
Bedoel je dat huis waar ik in loop met allemaal bedden erin enzo? Heb dat huis zelf gebouwd, dus er stond eerst helemaal niks daar. Het dak is zijn gewoon 'roof' platen via wood.
Meisje die ik ken uit de game wereld heeft net haar settlement klaar op de PS4, vind dit toch echt een mooi plekje.
Was daar ook al begonnen maar door de keyboard bug niet verder gekomen dan 2 trap treden.
Was daar ook al begonnen maar door de keyboard bug niet verder gekomen dan 2 trap treden.

Nee, zag dit op Macrumours, maar is prima te vinden via Google volgens mijDonstil schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:10:
[...]
[...]
Ik wil ook! Ik wil ook!![]()
Was ook een sarcastische tipScy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:05:
[...]
Dat snap ikmaar ik bedoel voornamelijk in containers, in New Vegas had je bijvoorbeeld RepConn HQ en daar kon je veel Microfusion Cells vinden.
spoiler:De vijanden droppen te weinig munitie, beetje zonde van mijn Energy perks als ik mijn favoriete wapens niet kan gebruiken.
Leuk, ik ga eens kijken of iemand dit al voor de Gear S heeft gedaan (zo niet, misschien leuk om te maken, vast wel weer een paar malloten die er 25 cent voor willen neerleggen
Zoiets?

Pick your poison
http://facerepo.com/app/s...elevance&query=pip&page=1

Pick your poison
[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 13-11-2015 14:27 ]
Ik luiHeatWave schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:12:
[...]
Nee, zag dit op Macrumours, maar is prima te vinden via Google volgens mij.
Here you go!Donstil schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:10:
[...]
[...]
Ik wil ook! Ik wil ook!![]()
http://imgur.com/3qxB3Yg
Ik gooi er een granaat of een molotov op, dat werkt wel aardig.Ambition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:03:
[...]
mja voor jou missik ben lvl 5 en heb echt alleen maar troep wapens moet echt 30 keer schieten wil dat ding down gaan, vaak ben ik zelf al dood voor ik hem neer heb mja, maar gewoon neer schieten dus.
Iemand was me voor, vind hem alleen niet super mooi.Darkangle schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:16:
[...]
Leuk, ik ga eens kijken of iemand dit al voor de Gear S heeft gedaan (zo niet, misschien leuk om te maken, vast wel weer een paar malloten die er 25 cent voor willen neerleggen)
http://gearfaces.com/?p=19531
LG Watch R. Maar is er voor veel andere smart watches....
allerlei soorten
Die site lijkt geen gear s te doenWaah schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:24:
[...]
LG Watch R. Maar is er voor veel andere smart watches....
allerlei soorten
1 granaat en kaboem. Nuja een granaat gooien is al een opgave op zich via keyboard. Een animatie of indicatie waar ze zou lande was mooi geweestAmbition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:03:
[...]
mja voor jou missik ben lvl 5 en heb echt alleen maar troep wapens moet echt 30 keer schieten wil dat ding down gaan, vaak ben ik zelf al dood voor ik hem neer heb mja, maar gewoon neer schieten dus.
ik was level zes toen, en raakt klaarblijke vol zijn mininuke of zo met een laser rifleAngeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:02:
[...]
Als je vijanden een schedel naast hun naam hebben dan kun je beter omdraaien.
Of gewoon doorbikkelen natuurlijk. Ik ben tot nu toe slechts 1x weggerend van een locatie, en dat was met level 5 oid toen ik een Raider in een Power Armor + Fat Man tegenkwam samen met een Legendary Raider
Deadclaws zijn ook eitje: .45 rifle, 10 schoten en ze kunnen aan de bbq
Ik ben nog nooit weggerent, even quickload, nadenken, eventueel een shotje psycho en gewoon vuur openen
www.triathlete.nl
Nou ik had een missie waarbij ik 6-8 Mirelurks incl King + glowing one moest neerleggen, ik heb 3 marathons afgelegdScighera schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:31:
[...]
ik was level zes toen, en raakt klaarblijke vol zijn mininuke of zo met een laser rifle![]()
Deadclaws zijn ook eitje: .45 rifle, 10 schoten en ze kunnen aan de bbq![]()
Ik ben nog nooit weggerent, even quickload, nadenken, eventueel een shotje psycho en gewoon vuur openen
Deceptie van de dag...
besluiten om toch maar voor t weekend Fallout te halen (heb Fallout 1 en 2 origineel in de kast staan, 3 nooit echt gespeeld) en tot de ontdekking komen dat hij uitverkocht is bij de locale media markt. Naja dan maar even doorlopen naar de intertoys.... ook niet meer??? Dat is balen zeg... eens kijken of ik m nog ergens online kan bestellen met een korte levertijd.
besluiten om toch maar voor t weekend Fallout te halen (heb Fallout 1 en 2 origineel in de kast staan, 3 nooit echt gespeeld) en tot de ontdekking komen dat hij uitverkocht is bij de locale media markt. Naja dan maar even doorlopen naar de intertoys.... ook niet meer??? Dat is balen zeg... eens kijken of ik m nog ergens online kan bestellen met een korte levertijd.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Steam met ideal?JohnnyV76 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:33:
Deceptie van de dag...
Misschien leek dat zo op de video, maar dat dak zit gewoon vol gaten enzo haha. Aan dat huis zelf heb ik niks (kunnen) veranderd (veranderen). Heb enkel alles wat erin zat gescrapped. Dak is gewoon nog lelijk en zit vol gatenklaasvd79 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:12:
[...]
Nee, dat huis daarvoor, waar ook de workbenches staan en die voor het power armor
Tip: je kan vloeren in de lucht laten zweven. Bouw een trap en zet daar vloeren aan vast voor een verdieping, vervolgens verwijder je de trap en heb je een verdieping in de lucht zweven. Je kan hele vette luchtkasteel zo bouwen
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 13-11-2015 14:38 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
er is -altijd- een winkel die de game voorradig heeft, probeer eens de minder bekende kanalen; bart smit (onderdeel van oude eplaza, heeft vaak veel voorraad). een mediamarkt? of winkel in klein dorp/stadje; dus niet eindhoven, maar pak dan geldrop ofzoJohnnyV76 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:33:
Deceptie van de dag...
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 13-11-2015 14:38 ]
Ja dat was het idd, keek nog een keer en zag dat hetzelfde was als bij(helaas). Ja bouwen is erg leuk, kan leuke creaties maken. Bouwen went redelijk snel, en die kiertjes hier en daar geven het wel passend uiterlijk.
De muur die jij om Sanctuary hebt gebouwd, staat die tussen walls of fences?
Haha mooiDonstil schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:35:
[...]
Nice (Mijn collega's snappen het niet)
[afbeelding]

"Waarom heb je in vredesnaam een blij cartoonpoppetje als watchface
Ik heb er een van Bol.com die ik terug ga sturen (lang verhaal met de post en uiteindelijk online bestellen), als je die voor de normale prijs wilt overnemen kan dat ook, dan krijg je de key als ik thuis ben en kun je meteen online straksJohnnyV76 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:33:
Deceptie van de dag...
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 14:43 ]
Ik koop gwn een steamkey online op externe site, 45 € =)Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:43:
[...]
Ik heb er een van Bol.com die ik terug ga sturen (lang verhaal met de post en uiteindelijk online bestellen), als je die voor de normale prijs wilt overnemen kan dat ook, dan krijg je de key als ik thuis ben en kun je meteen online straks
Kan ook net zo makkelijk, maar niet iedereen heeft het zo op cd-key shops. Dus mocht hij wat anders willen dan is die van mij beschikbaar, anders gaat dat ding gewoon naar Bol.com terug, maakt mij niet uit verderSmokingSig schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:44:
[...]
Ik koop gwn een steamkey online op externe site, 45 € =)
Mensen, vraagje, weet iemand hoe je de happyness van je settlement hoger dan 80% krijgt? Ik heb al van alles geprobeerd, maar ze blijven maar bij 80%
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
er zit toch niets aan online/multiplayer in deze game?
kraampjes?ye-roon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:49:
Mensen, vraagje, weet iemand hoe je de happyness van je settlement hoger dan 80% krijgt? Ik heb al van alles geprobeerd, maar ze blijven maar bij 80%
Nee, bedoelde meer "aan de slag"himlims_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:49:
[...]
Schilderijen ophangenye-roon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:49:
[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 14:53 ]
Alleen het installeren via steam. Ik zou de game gewoon lekker digitaal aanschaffen kun je gelijk spelen.himlims_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:49:
[...]
Offtopic. Mijn collega's snappen de Apple Watch sowieso niet /OfftopicDonstil schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:35:
[...]
Nice (Mijn collega's snappen het niet)
[afbeelding]
Ben ik de enige die na wat uurtjes fallout met de radio op de achtergrond de rest van de dag rondloopt met 'I'm the wanderer, yeah the wanderer I roam around around around" in zn hoofd?
Omdat ik toch wat moet hier op kantoor:

En 5963 caps
Achteraf had ik minder in P moeten stoppen, was even vergeten dat items je ook bonussen geven vaak.
Ik heb trouwens nog steeds mijn Wedding Ring om en de andere bij me. Krijg je later nog nieuwe ringen of zijn dit de enige?

En 5963 caps
Achteraf had ik minder in P moeten stoppen, was even vergeten dat items je ook bonussen geven vaak.
Ik heb trouwens nog steeds mijn Wedding Ring om en de andere bij me. Krijg je later nog nieuwe ringen of zijn dit de enige?
[ Voor 43% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 15:07 ]
Vind je net een combat shotgun die eigenlijk een trap was (met wat geluk ontweken, lol, nooit gezien
), word je een minuut later aangevallen door 10 muggen, wat kwam dat goed van pas zeg

Ik bewaar deze voor benauwde situaties, zoals 6 super mutants achter je donder aan, of laatst liep ik in een gebouw en viel naar beneden op een deathclaw, in deze momenten reken je snel af met die combat shotgunSmokingCrop schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:10:
Vind je net een combat shotgun die eigenlijk een trap was (met wat geluk ontweken, lol, nooit gezien), word je een minuut later aangevallen door 10 muggen, wat kwam dat goed van pas zeg
Haha dat Idd. Mijn directe collega heeft een Microsoft Band dus die vat hem wel maar daar houd het idd wel opHeatWave schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:54:
[...]
Offtopic. Mijn collega's snappen de Apple Watch sowieso niet /Offtopic.
ummm.. je gaat als echte fijnproever toch niet Fallout 3 en New Vegas overslaan?JohnnyV76 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:33:
Deceptie van de dag...
Aan je nickname te zien ben je van het zelfde bouwjaar als ik en dus iemand met een verfijnde smaak in games
Ik ga met 92/220 gewicht op pad trouwens. Jullie met meer/minder?
Overigens mijn eerste raid gehad,
Overigens mijn eerste raid gehad,
spoiler:
Waren 5 ghouls die kwamen aanstormen, vrij makkelijk af te slaan
"Leeg" kom ik op iets van 170Grecio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:48:
Ik ga met 92/220 gewicht op pad trouwens. Jullie met meer/minder?

Heb geloof ik 5 wapens mee (allemaal gemod):
spoiler:
- 10mm pistol
- Hunting rifle
- Shotgun
- Laser rifle
- Alien Blaster
- Hunting rifle
- Shotgun
- Laser rifle
- Alien Blaster
Endurance van 2... Charisma van 2.... strength van 2....Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:00:
Omdat ik toch wat moet hier op kantoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
En 5963 caps
Mag ik je al een nerd noemen?
Iemand trouwens een goede link voor tips voordat je aan de game begint, die geen spoilers bevatten? Aan de ene kant is het zonde als je hele stukken mist, aan de andere kant wil ik niets verraden
Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:52:
[...]
"Leeg" kom ik op iets van 170
Heb geloof ik 5 wapens mee (allemaal gemod):
spoiler:- 10mm pistol
- Hunting rifle
- Shotgun
- Laser rifle
- Alien Blaster
spoiler:
De volgende wapen die je mod is zeker een assault rifle of pipe rifle? 5.56 mm en .38 wordt nog niet gebruikt in dat lijstje 
Zit leeg aan de 260.Scy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:00:
[...]
spoiler:De volgende wapen die je mod is zeker een assault rifle of pipe rifle? 5.56 mm en .38 wordt nog niet gebruikt in dat lijstje
Ik heb m'n carryweight gemod naar 1200 
(de enige cheat die ik gebruik, geen zin om heen en weer te rennen)
Dogmeat is MIA, kan hem nergens vinden, moveto werkt niet, bell in settlements werkt niet, ah well.
Dan maar zonder hond
Dogmeat is MIA, kan hem nergens vinden, moveto werkt niet, bell in settlements werkt niet, ah well.
Dan maar zonder hond
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hij ligt in een ''doghouse'' achter een van de huizen in je basisMad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:08:
Dan maar zonder hond
[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 13-11-2015 16:11 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Haha lekker lui. Fast travel naar een workshop moet het werk ook wel doen toch?Mad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:08:
Dan maar zonder hond
Denk dat het steeds erger wordt: "Damn, ammo voor dit wapen nu al op en zo duur..hmm..
? Die vond ik in het begin meteen al, kon alles looten zonder enorme hoge lockpicking skills....spartacusNLD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:10:
[...]
Hij ligt in een ''doghouse'' achter een van de huizen in je basisgewoon alle tuinen doorlopen en je vindt hem vanzelf. wat ook veel mensen missen is dat er een kelder te vinden is in een van de tuinen.. als je expert bent in lockpicking kan je wat leuk spul vinden daar
Ik moet zeggen dat Mad-Matt wel een punt heeft. Fast travellen met verplichte laadzones is saai en kost tijd. Iets wat je niet wil in een spel.Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:16:
[...]
Haha lekker lui. Fast travel naar een workshop moet het werk ook wel doen toch?
Denk dat het steeds erger wordt: "Damn, ammo voor dit wapen nu al op en zo duur..hmm.."
Dus waarom niet een oneindige rugzak?
Ik vertik het om te consolen
. Wil wel mijn armor met pockets gaan uitbreiden en dan zo hoog mogelijk de Strong Back perk. Maar ja, ik wil nog zoveel meer perks
.
zolang je de Strength dan niet vooraf op 1 zet (das voor carryweight toch?)Scy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:21:
[...]
Ik moet zeggen dat Mad-Matt wel een punt heeft. Fast travellen met verplichte laadzones is saai en kost tijd. Iets wat je niet wil in een spel.
Dus waarom niet een oneindige rugzak?In alle vorige fallouts had ik mijn carryweight ook naar 950 verhoogd. Maar ik heb mezelf nooit extra munitie of extra bottlecaps gegeven, want dat valt buiten lui zijn en is echt cheaten
Nope, gebruik enkel non-automatic riflesScy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:00:
[...]
spoiler:De volgende wapen die je mod is zeker een assault rifle of pipe rifle? 5.56 mm en .38 wordt nog niet gebruikt in dat lijstje
De Pipe Rifle is crap
HeheWaah schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:58:
[...]
Endurance van 2... Charisma van 2.... strength van 2....
Mag ik je al een nerd noemen?![]()
Iemand trouwens een goede link voor tips voordat je aan de game begint, die geen spoilers bevatten? Aan de ene kant is het zonde als je hele stukken mist, aan de andere kant wil ik niets verraden
Staat dat aanbod nog steeds? Scheelt mij een trip naar de MM vannavond nlAngeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:43:
[...]
Ik heb er een van Bol.com die ik terug ga sturen (lang verhaal met de post en uiteindelijk online bestellen), als je die voor de normale prijs wilt overnemen kan dat ook, dan krijg je de key als ik thuis ben en kun je meteen online straks
De enige echte nachtmerrie tot nu toe: Mirelurks ... even vervelend als in FO3!
Ja weet ook niet zo goed waarom ik dat nooit gespeeld heb. Ik vermoed dat ik in de tijd dat Fallout 3 uit kwam helemaal in Lord of the Rings Online zat. Dat heb ik jaren gespeeld en op een gegeven moment ook in een raiding kin waar ik zo'n 5 avonden per week aan t raiden was. Heb heel wat spellen laten liggen omdat ik daar gewoon te druk mee was. Poosje terug wel geprobeerd Fallout 3 te spelen maar de oudere graphics stoorden me toch een beetje en kwam er niet helemaal in. F4 wil ik weer als vanouds gaan ontdekken_Anvil_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:40:
[...]
ummm.. je gaat als echte fijnproever toch niet Fallout 3 en New Vegas overslaan?
Aan je nickname te zien ben je van het zelfde bouwjaar als ik en dus iemand met een verfijnde smaak in games
En ja heb nog wel meer originele spellen in doos van "die goede ouwe tijd"
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Eens, vooral de King en de glowing ones, bastards to kill....EpicHenk schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:31:
De enige echte nachtmerrie tot nu toe: Mirelurks ... even vervelend als in FO3!
Nergens te vinden dat beest, ook die doghouse bekeken, nieuwe gebouwd, noem maar op, maar helaas.
(schijnt een voorkomende bug te zijn helaas)
Heb je hem naar een andere base gestuurd? dat kan ook namelijk..Mad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:33:
Nergens te vinden dat beest, ook die doghouse bekeken, nieuwe gebouwd, noem maar op, maar helaas.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja ik vind het systeem sowieso een beetje dom en onhandig. Ben harstikke vaak mn companions kwijt haha. I guess maar gewoon 1tje kiezen en daarmee blijven rondlopenMad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:33:
Nja, ik heb m'n carryweight ook verhoogd.. ben een te grote hoarder in games en geen zin om elke 5 minuten naar de workshop te gaan (bij wijze van spreken.. of ook niet..)
Ook wel eens die fatman uitgetest met een paar gratis missiles zonder enemies
Ook wel eens die fatman uitgetest met een paar gratis missiles zonder enemies
Verwijderd
Net voor het eerst Super Mutants tegengekomen, maar dat was verrassend genoeg easy peasy. Een sniper rifle en een opgeknapte assault gun maken het eigenlijk alweer vrij makkelijk.
Misschien de moeilijkheidsgraad toch maar een tandje hoger zetten.
Misschien de moeilijkheidsgraad toch maar een tandje hoger zetten.
Wat zijn een beetje fijne wapens, voor de afwisseling?
Ik gebruik nu vol plezier de BoS Fusion Rifle.
Maar heb begrepen dat afwisselen met wapens voor ammo beter is.
Heb sinds kort nu ook een snipertje gevonden in Concord, wil ik ook zeker even gaan customizen tot iets leuks.
Maar heb naast de sniper en de fusion rifle nog meer leuks nodig denk.
Heb sinds kort nu ook een snipertje gevonden in Concord, wil ik ook zeker even gaan customizen tot iets leuks.

Verwijderd
Ik gebruik een volledig uitgekitte 10mm pistol, assault rifle en hunting rifle naast elkaar. Zo kan je close range en long range goed uit de voeten. Ik hoef niet meer, dit is eigenlijk al te makkelijk.Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:56:
Wel fijn dat als sluipschutter eindelijk zin heeft. In FO3 was de cut-off van de wereld zelfs met aangepaste instellingen zo dichtbij dat je het wel kon vergeten.
Wacht daar maar even mee totdat het spamposten een beetje voorbij is.D4NG3R schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:02:
Tijd voor een nieuw deeltje, na 7.5K posts mag deze met pensioen!
[Multi] Fallout 4 - Deel 2
Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:56:
spoiler:
Kellogg's Pistol
, sinds ik die heb gebruik ik bijna geen andere wapens meer.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Waarom een deel 2? Er zitten topics bij waar over de 400 pagina's zijn.. deze zit daar dik onder.
Omdat dit deel ook heel erg veel over grafische kaarten en postbodes gaat in plaats van over de game zelf.CMSTRR schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:06:
Waarom een deel 2? Er zitten topics bij waar over de 400 pagina's zijn.. deze zit daar dik onder.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:04:
Wacht daar maar even mee totdat het spamposten een beetje voorbij is.
Omdat we de release inmiddels een paar dagen hebben gehad, het gros van alle spamposts al langs is geweest, en het oorspronkelijke plan eigenlijk was om vlak na de launch al een nieuw topic te openen.CMSTRR schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:06:
(En daar komt bij dat jouw 400 pagina's mijn 400 pagina's niet zijn. Ik zie zelf 100 posts per pagina en zit dan ook pas op 73 pagina's. Er zijn weinig topics welke (ver) boven de 10K posts komen.)
[Multi] Fallout 4 - Deel 2
[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 13-11-2015 17:14 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Lopen jullie ook met zo'n belachelijke opgeketste 10mm rond?
Ik heb het Fallout 4-topic-jaarverslag niet gelezenD4NG3R schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:09:
Omdat we de release inmiddels een paar dagen hebben gehad, het gros van alle spamposts al langs is geweest, en het oorspronkelijke plan eigenlijk was om vlak na de launch al een nieuw topic te openen.
Ja, wat zijn jullie "go to" weapons. voor mij:
- .50 cal sniper (wat een knal)
- .308 silenced sniper
- 44 magnum
- Combat rifle
- .50 cal sniper (wat een knal)
- .308 silenced sniper
- 44 magnum
- Combat rifle
Verwijderd
O ja, ik was nog vergeten dat ik die nog in mijn basis had liggen om op te knappen. Dat ga ik maar eens doen.Mad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:17:
- 44 magnum
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 17:19 ]
Verwijderd
Ik loop steeds terug naar de basis wanneer ik qua gewicht vol zit. Helemaal vergeten dat die stomme hond ook nog dingen kan dragen

Vandaag beetje met geheugensnelheid gespeeld. Voorheen had ik de FSB:DRAM op 1:1 lopen zodat de CPU naar 4.5GHz kon. Nu staat deze op 1:2 met de CPU op 4.0GHz (chipset laat niet meer toe voorlopig).evilpin0 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:09:
[...]
Thuis maar eens me geheugen overclocken, draait nu op 1600 MHZ.
Heb de FPS problemen eigenlijk al opgelost door shadow distance op 6000 te zetten in de ini, maar als geheugen zoveel verschil uitmaakt ga ik dat ook wel ff proberen.
Verschil in minimum FPS is maar liefst zo'n 20% hoger voor mij
Shadow instelling helpt ook inderdaad.
You will understand energy and you will be happy.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.