[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste
Acties:
  • 237.347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SmooK schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:25:
En nog een vraag, als ik in het bouw menu zit en ik loop bijvoorbeeld naar een guard post kan ik kiezen tussen store in workshop en scrap, wat is precies het verschil tussen die 2 want als je iets in de workshop stored dan wordt het toch automatisch gescrapt?
Nee, store doet geen scrap. Store bewaart het en items worden automatisch gescrapt als je wat gaat bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaat23
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:14
Als je iets stored wordt het volgens mij niet gescrapt en kan je het "gratis' terugplaatsen volgens mij. Hoef je niet het hele eind met 10 dingen te lopen. Je storet er 10 dan loop je, daarna plaats je terug. Maar dat is een gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Met store kun je 'm later nog terugplaatsen. Iets anders om in de gaten te houden is dat scrap altijd minder terug geeft dan wat je erin hebt gestopt aan materialen. Dus je kunt beter store doen (en dan later ergens anders plaatsen) dan scrap en dan later een nieuwe maken.

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 13-11-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaat23
Ik mis tot nu toe wat leuke quests/questgivers. Doe voornamelijk de quests van BOS en die zijn repetitief (goed om snel te levelen) maar ik wil een leuke verhalende quest doen. Iemand een goede tip voor een quest? (Zit rond level 20 nu). Enige verhalende sidequest die ik nu heb gedaan was met de barman in Diamond City.

Ik heb sowieso het idee dat er weinig questgivers zijn, of loop ik er precies langs? Heb al behoorlijk wat vrij op het noorden van de map. Een paar settlements (tot en met the Castle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Biohazzard21 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:05:
[afbeelding]

Hier mijn eerste multiple story gebouw :P Gelijk maar even toegerust met wat defense turrets.
Ziet er goed uit. :)

Ben gisteren bijna twee uur bezig geweest met hetzelfde proberen te bouwen en uiteindelijk is het niet gelukt. Het is nog steeds een leeg blok beton. Wat ik ook probeer, ik krijg de muren niet netjes uitgelijnd met de betonnen vloer. Ik kan er niet tegen als het scheef staat dus ik heb het iedere keer weer afgebroken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Motaro schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:19:
spoiler:
gister iets raars ik was in minutemen fort en op eens hoor ik raar geluid ik kijk om hoog zag ik rook spoor was een raket of zo iets die kwam van kant waar water vandaan en paar sec kwam het neer in stad met hard knal

of dit iets met main Q te doen heeft donno
spoiler:
UFO met Alien :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Ryack schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:32:
[...]

Ben gisteren bijna twee uur bezig geweest met hetzelfde proberen te bouwen en uiteindelijk is het niet gelukt. Het is nog steeds een leeg blok beton. Wat ik ook probeer, ik krijg de muren niet netjes uitgelijnd met de betonnen vloer. Ik kan er niet tegen als het scheef staat dus ik heb het iedere keer weer afgebroken. :)
Zo kreeg ik de muren niet netjes in elkaar geklikt op de pc. Dus overal zitten kleine kiertjes tussen waar natuurlijk niemand door kan :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Ryack schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:32:
[...]

Die betonnen vloeren in Sanctuary werken niet erg goed. Je kunt beter beginnen met een houten vloer leggen, en daarna muren bouwen. Dan is het simpelweg een kwestie van stapelen en de tweede vloeren erboven op leggen. Een paar pagina's geleden kwam er een handige guide voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Noctonix schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:39:
[...]

Ah dus het komt uit gloeilampen! Ga ik daar iig op letten, kom wel heel veel aluminium cans tegen :+

[...]

Ben bang van niet, maar zou zo maar kunnen. Wel kun je fasttravel gebruiken als je echt iets nodig hebt en geen zin hebt om dat eind te lopen :9
Ook uit riffle's, mits je die perk hebt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:42:
[...]

Ook uit riffle's, mits je die perk hebt.
perks? zo iets als in cod?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, net als in Fallout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:52
Biohazzard21 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:36:
[...]

Die betonnen vloeren in Sanctuary werken niet erg goed. Je kunt beter beginnen met een houten vloer leggen, en daarna muren bouwen. Dan is het simpelweg een kwestie van stapelen en de tweede vloeren erboven op leggen. Een paar pagina's geleden kwam er een handige guide voorbij.
Grappig om te zien dat er toch wel meerdere mensen zijn die zich hieraan storen. Je kunt de vloerdelen inderdaad wel op de betonnen fundering leggen, maar je houdt altijd wat over aan de zijkanten. Voor de perfectionistische mensen onder ons is dat dermate irritant om dan maar gewoon alles weer af te breken en het bouwen links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SparksNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:49:
[...]

Grappig om te zien dat er toch wel meerdere mensen zijn die zich hieraan storen. Je kunt de vloerdelen inderdaad wel op de betonnen fundering leggen, maar je houdt altijd wat over aan de zijkanten. Voor de perfectionistische mensen onder ons is dat dermate irritant om dan maar gewoon alles weer af te breken en het bouwen links te laten liggen.
lol je bouwt iets met steigerhout , natuurlijk sluit dat niet goed aan :D hele wereld is naar de klote dat geeft niks maar die 2 planken die niet aansluiten $#&%^*(* geweldig waar mensen zich druk om kunnen maken.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Idd, alles in de hele FO wereld is met ducttape aan elkaar gefrommeld, maar de zelfbouw zou een vinexwijk moeten zijn? :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:05
Donstil schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:09:
[...]

Daar heb ik (op de One) ook last van.
Irritant idd, ik zie 90% van de tijd de ondertitel van mijn personage wel maar dan de andere niet.
Heh gelukkig, jullie hebben dat ook. Grappig is dat dit in 3 en NV ook gebeurde. Dialogen blijven ook wel is hangen. Dan zie je alleen maar je personage die wat knikt tot dialoog over is (PS4)

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaat23
OVER ITEMS:

Wat ik heb gedaan is naar settlement gaan waar ik GEEN resources had en ben daar ik in de workshops gaan "bouwen" en heb dan overal op de knop gedrukt die een vergrootglas voor de te vinden resources plaatst (search for item) dacht ik (Q op de PC).

Nu zie ik bij elk "junk"item gelijk of het een resource materiaal is. Je kan er voor kiezen om steel en wood bijvoorbeeld niet op te nemen (door te zorgen dat die wel al in je storage zitten) als je niet zoveel structures bouwt maar voornamelijk mods.

Wat ik nu laat liggen zijn vooral (radiated) gefabriceerde etenswaren en (onder)kleding. De rest is allemaal glimmende junk :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ben redelijk n00b geloof ik. Ik snap er echt niet veel van. Kan gewoon het verhaal volgen. Net uit het museum maar wat moet ik in die sanctuary? Van alles te bouwen enzo maar heb geen idee waarom. Ook geen idee hoe ik verder moet met wapens maken enz. Moet denk maar gewoon Mario bros gaan spelen denk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Nog maar even gekloot :P knappe indringer die hier voorbij komt ongezien.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/5dmi2v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:57:
Ben redelijk n00b geloof ik. Ik snap er echt niet veel van. Kan gewoon het verhaal volgen. Net uit het museum maar wat moet ik in die sanctuary? Van alles te bouwen enzo maar heb geen idee waarom. Ook geen idee hoe ik verder moet met wapens maken enz. Moet denk maar gewoon Mario bros gaan spelen denk haha
Het gevoel van teveel vrijheid is precies wat Fallout zo aantrekkelijk maakt - als je eenmaal doorhebt dat je niet aan het handje genomen wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ga mijn settlement "verplaatsen" naar de Starlight Diner :D Mooi vlak stuk grond met een perfecte positie voor turrets (bovenop het scherm :D) en water in het midden (wel even reinigen).
Moet goed te doen zijn zelfs al zou hij meer attacks krijgen omdat hij aan een weg ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesé10
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Nu dik 28 uur in de game zitten en nog maar level 13, veel bezig met mijn settlement. Fantastische game die een geweldige sfeer neerzet. Naast een paar bugs geen gekke dingen tegengekomen. Wat ik graag zou willen weten, waar kan ik alle settlements vinden? Ik zou graag alle onderdelen naar sactuary hebben om daar een grote stad van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Hoe kan je een beetje inschatten of je level wel hoog genoeg is om bepaalde quests te doen.. heb af en toe het gevoel nog wat underpowered te zijn voor de quests die ik doe...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaat23
jaydenjarno schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:57:
Je moet vooral helemaal niks in dit spel. Je kan lekker rondgaan dolen/alleen sidequests oppikken/naar het eind "rennen" door alleen de mainquest te doen/de hele dag settlements bouwen/de hele dag je wapens modden. Wat jij wil.

Ik doe nu van en alles en nog wat Main+side en laat mijn settlers groente verbouwen die ik omzet naar soep, waar ik weer lijm uithaal om zo mods te bouwen. En als ik het zat ben ren ik een rondje totdat ik een paar random vijanden tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

hmr schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:01:
Hoe kan je een beetje inschatten of je level wel hoog genoeg is om bepaalde quests te doen.. heb af en toe het gevoel nog wat underpowered te zijn voor de quests die ik doe...
Als je vijanden een schedel naast hun naam hebben dan kun je beter omdraaien.

Of gewoon doorbikkelen natuurlijk. Ik ben tot nu toe slechts 1x weggerend van een locatie, en dat was met level 5 oid toen ik een Raider in een Power Armor + Fat Man tegenkwam samen met een Legendary Raider :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:02:
[...]

Of gewoon doorbikkelen natuurlijk. Ik ben tot nu toe slechts 1x weggerend van een locatie, en dat was met level 5 oid toen ik een Raider in een Power Armor + Fat Man tegenkwam samen met een Legendary Raider :+
Ah schedels betekenen dus high level :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaat23
Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:02:
[...]

Mietje!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ze waren 2 levels verder dood hoor :+

Toen ik gisteren een Legendary Deathclaw tegenkwam wilde ik het ook op een rennen zetten, maar uiteindelijk niet gedaan en goed voor beloond. Ren nu eigenlijk nergens meer voor weg, de lastigste vijand tot nu toe was een Sentry Bot. Die dingen zijn 1) snel, 2) enorm gepantsered en 3) hebben 2 miniguns :X

Gisteren een heel stuk gedaan aan de linkerkant van de map helemaal in het zuiden.
spoiler:
Daar lopen erg veel Deathclaws rond, en helemaal aan het einde van de map is er een soort enorme "Ground Zero"-locatie waar alles plat ligt en er enkel nog een bunker staat (inclusief Power Armor) en veel radiation.
Wel indrukwekkend om te zien :)

[ Voor 72% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Biohazzard21 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:57:
Nog maar even gekloot :P knappe indringer die hier voorbij komt ongezien.

[afbeelding]
Waar zijn je searchlights ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
HeatWave schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:53:
Idd, alles in de hele FO wereld is met ducttape aan elkaar gefrommeld, maar de zelfbouw zou een vinexwijk moeten zijn? :').
Het gaat toch om de manier van aansluiting met de wereld. Of het nou een post-apocalyptische wereld is of niet, een stuk prikkeldraad hoort niet te zweven en een tripod-turret kan niet op 1 poot blijven staan op een schuin dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ries schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:09:
[...]
Het gaat toch om de manier van aansluiting met de wereld. Of het nou een post-apocalyptische wereld is of niet, een stuk prikkeldraad hoort niet te zweven en een tripod-turret kan niet op 1 poot blijven staan op een schuin dak.
Misschien is minecraft meer iets voor jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jelle Brolnir schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:55:
[...]

Heh gelukkig, jullie hebben dat ook. Grappig is dat dit in 3 en NV ook gebeurde. Dialogen blijven ook wel is hangen. Dan zie je alleen maar je personage die wat knikt tot dialoog over is (PS4)
Aan het begin kon ik ook een aantal keer niet met mijn persoonlijke robot communiceren.

Hij zei alleen maar "Yest master" oid terug.

Ach verder vermaak ik me uitstekend.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
klaasvd79 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:42:
[...]

Even een vraagje, hoe heb jij het dak van dat huis zo netjes gekregen? Bij mij staat er een hoop rotzooi op, maar ik kan het niet salvagen volgens mij, heb er al trap tegen op gebouwd maar lukt niet. Is hier een tip voor?
Bedoel je dat huis waar ik in loop met allemaal bedden erin enzo? Heb dat huis zelf gebouwd, dus er stond eerst helemaal niks daar. Het dak is zijn gewoon 'roof' platen via wood.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
voxxel schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:09:
[...]

Waar zijn je searchlights ;)
koper is op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam gister wat leuks tegen, er was een missie
spoiler:
waar je Nick Valentine moest redden bij de subway station, op dat plein was ook een rivier.

En in die rivier zat een super mutant behemoth/Deathclaw/weet ik veel wat was, maar het was super sterk.

Uiteindelijk 3 fat boy nukes op hem moeten lossen voordat hij dood was, en de loot was nog bagger ook.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:13:
[...]

Misschien is minecraft meer iets voor jou :D
Qua graphics lijken ze we wel op elkaar haha. (geintje.... ik ben een grote fan van fallout. Voordat ik nu wordt afgemaakt hier haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

net de 1e attack gehad op mijn base.. 4 super mutants.. echt vet om te zien hoe 3 heavy turrets ze neerschieten _/-\o_

de laatste had ''orders'' bij met daarop ''KILL LOOT RETURN'' :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
spartacusNLD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:18:
net de 1e attack gehad op mijn base.. 4 super mutants.. echt vet om te zien hoe 3 heavy turrets ze neerschieten _/-\o_

Welk level ben je? En hoelang zit je al in het spel? Even om te kijken of mijn basis zoiets kan weerstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvisser
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-09 06:15
spartacusNLD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:18:

Zijn ze ook in staat om je muren te slopen of zijn deze sterk genoeg om aanvallen te weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

mike0001 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:19:
[...]
Welk level ben je? En hoelang zit je al in het spel? Even om te kijken of mijn basis zoiets kan weerstaan
lvl 16.. heb nu 21 uur ( wow :/ ) in de game zitten tot nu toe..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ries schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:09:
[...]
Achja, dat soort dingen heb ik nog nooit anders gezien in zowel de TES als Fallout games. Net als houterige animaties en bugs.

Ohja en gameplay zo leuk dat je er met gemak 100+ uur in stopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als je wapens aan je settlers geeft, moet je ze dan ook ammo geven of kunnen ze zonder ammo schieten?
In Skyrim kon bijv. 1 Daedric Arrow in hun inventory stoppen en die was dan oneindig. Werkt dat hier ook (dus 1 er in) of is enkel een wapen geven voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

davidvisser schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:20:
[...]
Zijn ze ook in staat om je muren te slopen of zijn deze sterk genoeg om aanvallen te weerstaan.
ik heb een soort barricade gemaakt bij de brug (vergelijkbaar met de gene die hier met foto's gepost zijn) achter de baricade heb ik een houten toren gemaakt met 3 heavy turrets erop. De super mutants zijn blijkbaar niet slim want ze bleven aan de andere kant van de brug terwijl ze een beetje lukraak op de turrents aan het schieten waren.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvisser
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-09 06:15
spartacusNLD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:23:
[...]

ik heb een soort barricade gemaakt bij de brug (vergelijkbaar met de gene die hier met foto's gepost zijn) achter de baricade heb ik een houten toren gemaakt met 3 heavy turrets erop. De super mutants zijn blijkbaar niet slim want ze bleven aan de andere kant van de brug terwijl ze een beetje lukraak op de turrents aan het schieten waren.. :P
Zoiets heb ik nu ook maar alleen bij de brug heb ik dat. Verder ommuurd maar ben bang dat ze ergens waar geen turrets staan de muur slopen en dan toch binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:22:
Als je wapens aan je settlers geeft, moet je ze dan ook ammo geven of kunnen ze zonder ammo schieten?
In Skyrim kon bijv. 1 Daedric Arrow in hun inventory stoppen en die was dan oneindig. Werkt dat hier ook (dus 1 er in) of is enkel een wapen geven voldoende?
Mijn companion vraagt af en toe om ammo, ik neem aan dat settlers die dus ook nodig hebben. Aan de andere kant, ik geef mijn companion nooit ammo, en toch is ze altijd met een shotgun bezig :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Een vraagje,kun je nu alleen een settlement bouwen op plaatsen die op de kaart te zien zijn en waar je een fast travel naar toe kunt doen of ook op een willekeurigeplek op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:53
DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:27:
Een vraagje,kun je nu alleen een settlement bouwen op plaatsen die op de kaart te zien zijn en waar je een fast travel naar toe kunt doen of ook op een willekeurigeplek op de map?
Waar een workbench is en waar alle mobs zijn weggehaald, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:27:
Alleen plaatsen waar een inwoner + happiness icoontje bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03

:)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik ben nog niet aan mijn settlement begonnen maar is er ook een top down view? Zo first/third person is echt gigantisch lastig soms en onoverzichtelijk bij de eerste plaats waar je iets kunt doen aangezien het zo groot is. Kan ik de ruimte ook beperken tot iets kleiners?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Grimmie187 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:28:
[...]

Alleen plaatsen waar een inwoner + happiness icoontje bij staat.
Das jammer,ben leuke plekjes tegen gekomen waar van ik dacht hier kun je wel een leuk settlement beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weszz schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:29:
Ik ben nog niet aan mijn settlement begonnen maar is er ook een top down view? Zo first/third person is echt gigantisch lastig soms en onoverzichtelijk bij de eerste plaats waar je iets kunt doen aangezien het zo groot is. Kan ik de ruimte ook beperken tot iets kleiners?
Je hoeft het niet zo groot te maken! Wat je eventueel kan doen, (PC!) is via console de command tcl doen, dat is een noclip command. Dan kun je even snel omhoog vliegen kijken wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg niet nee, misschien in een latere patch.

Ben ik de enigste die vast zit op werk en morgen en Zondag ook moet werken? *zucht* :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:32:
[...]

Ben ik de enigste die vast zit op werk en morgen en Zondag ook moet werken? *zucht* :'(
nee je bent niet de enige.. werk werk werk, verjaardagen.. bier afspraak (dat is wel ok overigens).. pas zondagavond MISSCHIEN een uurtje om te spelen.. *zucht*

Ik krijg alleen mijn fallout fix door dit forum.. dus ga zo door mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:33:
[...]

nee je bent niet de enige.. werk werk werk, verjaardagen.. bier afspraak (dat is wel ok overigens).. pas zondagavond MISSCHIEN een uurtje om te spelen.. *zucht*

I know dat feeling brother.. vanavond afgesproken om te stappen maar ik blijf liever thuis om lekker Fallout te doen.. is dat raar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Iemand die mijn vraag hieronder kan beantwoorden misschien?

spoiler:
iemand een idee hoelang het duurt voordat die thicket excavation leeg is gedraind heb de quest gedaan maar aals ik na een tiental uren terug ga is er nog niks veranderd en de person daar is ineens erg bot

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:53
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:33:
[...]

Haha, same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Laatst online: 11-09 15:57
Wil vanavond maar even gaan beginnen aan mijn settlement, nu ik er velen over hoor.

Is het goed mogelijk een muurlinie te krijgen om Sanctuary in zijn geheel? Omdat het een 'eilandachtig' dorpje is, lijkt het mij mooi aan de rivierbedding de muren rondom te plaatsen.

Midden door Sanctuary muren plaatsen lijkt mij zonde van de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:32:
[...]

Nee hoor. Ik zit hier ook vast |:(
En met 6 op 7 dagen van +10u en de vriendin die dan nog de weinige vrije ruimte met sociale verplichtingen inplant ziet het er voor de rest van het jaar niet rooskleurig uit :(

owja en we zijn nog aan het bouwen ook :p

[ Voor 4% gewijzigd door Stampertjen op 13-11-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
copywizard schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:34:

spoiler:
iemand een idee hoelang het duurt voordat die thicket excavation leeg is gedraind heb de quest gedaan maar aals ik na een tiental uren terug ga is er nog niks veranderd en de person daar is ineens erg bot
Volgens mij is dat het enige dat je daar kan doen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
davidvisser schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:25:
[...]

Zoiets heb ik nu ook maar alleen bij de brug heb ik dat. Verder ommuurd maar ben bang dat ze ergens waar geen turrets staan de muur slopen en dan toch binnen komen.
Heeft iemand meegemaakt dat er enemies van een andere kant dan de brug kwamen? Heel Sanctuary is omgeven door water. Ben benieuwd, anders kan ik net zo goed alleen de brug laten bewaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
voxxel schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:38:
[...]

Volgens mij is dat het enige dat je daar kan doen.
spoiler:
als je de quest start geeft hij aan dat als het leeg is gedrained er een boel scrap te vinden zal zijn vandaar dat ik wel interesse had misschien is daar nog wat leuk power armor te vinden? en wat is nou de fun om een pomp te starten om het leeg te drainen en dan drained het niet leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Laatst online: 04-09 16:20

spoiler:
24 uur slapen werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Afbeeldingslocatie: http://forums.macrumors.com/attachments/img_0062-jpg.599562/

Net echt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel ziek, had ik maar een smartwatch i.p.v een GSHOCK..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:31:
[...]

Je hoeft het niet zo groot te maken! Wat je eventueel kan doen, (PC!) is via console de command tcl doen, dat is een noclip command. Dan kun je even snel omhoog vliegen kijken wat er aan de hand is.
Idd, goed idee. :) TCL is overigens niet cheaten bij het creëren van een settlement. Anders kun je niet precies de aansluitingen zien of het controleren van lastige hoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spoiler:
Ik heb een quest gekregen via iemand (weet niet meer wie, dacht BoS) om daar terug te gaan. Toen ik daar kwam was hij helemaal leeg (:o wat diep!) en zat het vol Raiders. Maar dat was zeker een flink wat ingame dagen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:42:
[...]

Heel ziek, had ik maar een smartwatch i.p.v een GSHOCK..
het is maar een achtergrondje hoor, helaas geen echte app, anders had ik hem meteen geinstallerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
wesley1980 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:41:
[...]

24 uur slapen werkte bij mij
oke thx ga ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

De PipWatch 4000 unlocked... spoiler!

Nice hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:44:
[...]

Ik heb een quest gekregen via iemand (weet niet meer wie, dacht BoS) om daar terug te gaan. Toen ik daar kwam was hij helemaal leeg (:o wat diep!) en zat het vol Raiders. Maar dat was zeker een flink wat ingame dagen verder.
Goed om te weten :) Ik vond het al raar dat er niks te doen was na die quest.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:44:
[...]

het is maar een achtergrondje hoor, helaas geen echte app, anders had ik hem meteen geinstallerd :P.
Oh damn, lijkt net echt!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:34:
[...]

I know dat feeling brother.. vanavond afgesproken om te stappen maar ik blijf liever thuis om lekker Fallout te doen.. is dat raar? :p
Nee dat is niet raar ;) ken het gevoel vanaaf moet ik uit eten en verjaardag veiren van iemand, maar wil fallout spelen :)
zit er zelfs over na te denken om volgende week een dag vrij te nemen van werk, en dan de hele dag fallout te spelen.
Want ik naast 40 uur in de week werken bestaan deze maanden uit heel veel sociale verplichtingen als verjaardagen, sinterbaas, en vrienden bezoeken :P

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
Ik ken het gevoel. Moet helaas ook bijna ieder weekend minstens één dag werken, en vrijdag- en zaterdagavond is meestal ingepland met sociale verplichtingen (wat ook niet erg is natuurlijk).

Kwam trouwens net nog wat leuks tegen,
spoiler:
een kamp super mutants waarbij er eentje blijkbaar een zelfmoordcommando was:p als je ze juist weten te raken ontploffen ze als een nuke, erg geinig
.

Ook kan je granaten dmv VATS nog in de lucht kapot schieten voordat ze de grond raken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Laatst online: 04-09 16:20
Ik ben wel in een eigen settlement gaan slapen en toen met fast travel terug gegaan

[ Voor 24% gewijzigd door wesley1980 op 13-11-2015 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
Ook gelijk maar even geprobeerd, ziet er tof uit. :9
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ythbxeb.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
iemand tips voor het uitschakelijken voor MK turrets? ik verneuk al mn ammo aan die onzin.. en er was geen terminal in de buurt voor eventuele override of iets. :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Ambition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
iemand tips voor het uitschakelijken voor MK turrets? ik verneuk al mn ammo aan die onzin.. en er was geen terminal in de buurt voor eventuele override of iets. :+ |:(
Bij mij zijn ze altijd in 3-4 schoten kapot met mijn laser rifle. Dit is op hard.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
[...]

[afbeelding]
Ja, wel cool, jammer dat je niet al teveel compications kan gebruiken, ik hou het nog wel even op de standaard watchface :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Whut? 2-3 schoten is altijd voldoende :+
Zwakke plek is dat "oog" naast het kanon. Maar krijg ze nu ook met 2 schoten op de cilinder kapot.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:57
Die zijn toch super makkelijk? Ik haal ze altijd met 3á4 schoten neer en ik ben lvl10 op survival.
Ik sneak gewoon en gebruik een sniperrifle.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Biohazzard21 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:52:
Ik ken het gevoel. Moet helaas ook bijna ieder weekend minstens één dag werken, en vrijdag- en zaterdagavond is meestal ingepland met sociale verplichtingen (wat ook niet erg is natuurlijk).

spoiler:
Kwam trouwens net nog wat leuks tegen, een kamp super mutants waarbij er eentje blijkbaar een zelfmoordcommando was:p als je ze juist weten te raken ontploffen ze als een nuke, erg geinig.

Ook kan je granaten dmv VATS nog in de lucht kapot schieten voordat ze de grond raken _/-\o_
Ik heb het even in een spoiler gezet, dus wil je een edit doen graag.
spoiler:
Ik had de zelfmoordcommando nog niet gezien...
luigi87 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:48:
[...]

Nee dat is niet raar ;) ken het gevoel vanaaf moet ik uit eten en verjaardag veiren van iemand, maar wil fallout spelen :)
zit er zelfs over na te denken om volgende week een dag vrij te nemen van werk, en dan de hele dag fallout te spelen.
Want ik naast 40 uur in de week werken bestaan deze maanden uit heel veel sociale verplichtingen als verjaardagen, sinterbaas, en vrienden bezoeken :P
Heren, wel leuk dat we allemaal overleggen hoe weinig tijd we hebben voor Fallout 4, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is anders krijgen we de volgende regel:
"Het is jammer dat je weinig vrije tijd hebt voor Fallout 4 maar dat hoef je hier niet mede te delen"

OT: Iemand een idee waar ik veel Energy Cells kan vinden? :> (Wel natuurlijk voor de anderen in spoiler zetten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Scy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:01:
OT: Iemand een idee waar ik veel Energy Cells kan vinden? :> (Wel natuurlijk voor de anderen in spoiler zetten).
spoiler:
Op dode vijanden die schoten met wapens die van Energy Cells gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
Remy!!!! schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:01:
[...]

Die zijn toch super makkelijk? Ik haal ze altijd met 3á4 schoten neer en ik ben lvl10 op survival.
Ik sneak gewoon en gebruik een sniperrifle.
mja voor jou miss :P ik ben lvl 5 en heb echt alleen maar troep wapens moet echt 30 keer schieten wil dat ding down gaan, vaak ben ik zelf al dood voor ik hem neer heb mja, maar gewoon neer schieten dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:02:
[...]

spoiler:
Op dode vijanden die schoten met wapens die van Energy Cells gebruik maken.
Dat snap ik :) maar ik bedoel voornamelijk in containers, in New Vegas had je bijvoorbeeld RepConn HQ en daar kon je veel Microfusion Cells vinden.
spoiler:
De vijanden droppen te weinig munitie, beetje zonde van mijn Energy perks als ik mijn favoriete wapens niet kan gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Conan zelf ervaar ik altijd al als uiterst grappig maar zijn game "reviews" zijn eigenlijk nog leuker.

Zijn kijk op Gaming is fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:59:
[...]

[afbeelding]
Ik wil ook! Ik wil ook! :)

Heb je een linkje naar het plaatje toevallig?

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 13-11-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:08
Novarion schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:36:
Wil vanavond maar even gaan beginnen aan mijn settlement, nu ik er velen over hoor.

Is het goed mogelijk een muurlinie te krijgen om Sanctuary in zijn geheel? Omdat het een 'eilandachtig' dorpje is, lijkt het mij mooi aan de rivierbedding de muren rondom te plaatsen.

Midden door Sanctuary muren plaatsen lijkt mij zonde van de ruimte.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb nu gebouwd op een oude fundering, 3 verdiepingen hoog (wat soms best wel frustrerend was met het automatisch koppelen.. )

Al is om sanctuary heen ook handig (water purefier ding en generatoren)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
ASNNetworks schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:13:
[...]

Bedoel je dat huis waar ik in loop met allemaal bedden erin enzo? Heb dat huis zelf gebouwd, dus er stond eerst helemaal niks daar. Het dak is zijn gewoon 'roof' platen via wood.
Nee, dat huis daarvoor, waar ook de workbenches staan en die voor het power armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Meisje die ik ken uit de game wereld heeft net haar settlement klaar op de PS4, vind dit toch echt een mooi plekje.
Was daar ook al begonnen maar door de keyboard bug niet verder gekomen dan 2 trap treden. :(

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/12241034_10206429349629859_114177742824339337_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Donstil schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:10:
[...]

[...]

Nee, zag dit op Macrumours, maar is prima te vinden via Google volgens mij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Scy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:05:
[...]

Dat snap ik :) maar ik bedoel voornamelijk in containers, in New Vegas had je bijvoorbeeld RepConn HQ en daar kon je veel Microfusion Cells vinden.
spoiler:
De vijanden droppen te weinig munitie, beetje zonde van mijn Energy perks als ik mijn favoriete wapens niet kan gebruiken. ;)
Was ook een sarcastische tip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Leuk, ik ga eens kijken of iemand dit al voor de Gear S heeft gedaan (zo niet, misschien leuk om te maken, vast wel weer een paar malloten die er 25 cent voor willen neerleggen :D )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:33
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wzClZEXl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rm4BEy6l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xvVG0Gtl.jpg

Pick your poison
http://facerepo.com/app/s...elevance&query=pip&page=1

[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 13-11-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HeatWave schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:12:
[...]

Nee, zag dit op Macrumours, maar is prima te vinden via Google volgens mij ;).
Ik lui ;), maar ga zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Donstil schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:10:
[...]

[...]

Here you go!
http://imgur.com/3qxB3Yg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Ambition88 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:03:
[...]

mja voor jou miss :P ik ben lvl 5 en heb echt alleen maar troep wapens moet echt 30 keer schieten wil dat ding down gaan, vaak ben ik zelf al dood voor ik hem neer heb mja, maar gewoon neer schieten dus. :+
Ik gooi er een granaat of een molotov op, dat werkt wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Darkangle schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:16:
[...]

Leuk, ik ga eens kijken of iemand dit al voor de Gear S heeft gedaan (zo niet, misschien leuk om te maken, vast wel weer een paar malloten die er 25 cent voor willen neerleggen :D )
Iemand was me voor, vind hem alleen niet super mooi.

http://gearfaces.com/?p=19531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:33
LG Watch R. Maar is er voor veel andere smart watches....
http://facerepo.com/app/s...elevance&query=pip&page=1

allerlei soorten :+
Pagina: 1 ... 72 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.