Nickrsd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:02:
Voor mij is dit ook de eerste Fallout game. Soms ben ik helemaal hyped en kan ik niet stoppen, soms heb ik er totaal geen zin in om aan te beginnen.
Het ia nog veel uitzoeken wat en hoe alles moet.. En wat het nut is van elke item wat je oppakt.. Miss is het meeste wel gewoon crap..?
Ben nu lvl 8 op hard en het speelt voor mij zwaar, het is moeilijk.. Ben nu de eerste metaal raider gear tegengekomen.. En heb Nick Valentine gevonden. Wellicht wordt het wat makkelijker straks..? Heb ook weinig ammo. En dikke Guns heb ik nog niet

niet alleen de main quest volgen, ook gewoon verkennen , is ten slotte een open world game...
ik ben nu lvl 16, speel op survivor mode. haal geen ammo bij traders of wat dan ook...
-maak gebruik van je perks, met name weapon mods zorgen dat je meer damage doet met je guns
-keep your distance, zoveel mogelijk op afstand uitschakelen vanuit sneak mode, zorg dat elke kogel raak is
- slapen om je health bij te vullen ipv steeds stimpacks te pakken, voedsel en purified water gebruiken om health bij te vullen
-veel quicksaven

-vuren vanuit sneak (hidden) geeft 2x damage, headshot kan dan dodelijk zij. neem de tijd, dit is geen pure shooter, zorg voor voldoende dekking.
volgens mij is er een guide ergens voor mensen die nieuw zijn tot fallout, denk dat dat handig kan zijn.
Ja, hij is moeilijk, ik speel bewust op survivor, en ik kom legendary ghouls/raiders/mutants tegen . maar kan niet zeggen dat ik ammo tekort heb, ca:
600 .36 (upgraded pistol)
600 10mm (upgraded pistol)
300 .45 (upgraded combat rifle)
200 .308 (sniper rifle)
200 .50 (sniper rifle)
400 shells (shotgun)
ca 100 granaten thuis liggen, missiles, 5 mini nukes, enige waar ik nu tekort op krijg is energy cells
Alle wapens zijn semi-auto of bolt action bij mij. waarom? meer damage per schot (wat dus ammo spaart) en ik maak gebruik van mijn gunslinger (pistol) en rifleman perk.