[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:12:
[...]

Je moet dismiss kiezen.

Ben nu met een andere build begonnen met 10 luck. Ben pas lvl 4 en heb net de quest in Concorde achter de rug maar die luck lijkt wel te werken. Ik heb nu bv al army ductape gevonden wat meer geeft dan alleen adhesives en ook al meerdere gloeilampen en nog wat spul dat ik op mijn andere build (lvl 9) niet gevonden heb.
Ah.. Dat was het!
Overigens vind ik dat er weinig copper te vinden is..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:52
Noctonix schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:16:
[...]

Ah.. Dat was het!
Overigens vind ik dat er weinig copper te vinden is..
Ja dat had ik ook, net wat stuff gemaakt moet je copper hebben om alles aan te sluiten :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Mattie112 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:17:
[...]

Ja dat had ik ook, net wat stuff gemaakt moet je copper hebben om alles aan te sluiten :p
Ik haal de copper uit de gloeilampen, heb nu al meer copper dan op mijn lvl 9 build. Hopelijk werkt luck ook bij de wapens, wat uber-riffles lijkt me wel leuk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Nadat ik in een wat bevolkter gebied ben gekomen bij het camebridge police station, merk ik toch ook de framedrops helaas. Met name wanneer je inzoomt met een scope, heel irritant. Denk dat ik maar eens probeer om te settings wat te optimaliseren.

Iemand hier ook last van gehad en zo ja wat heb je aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Copper haal je uit lampen, kwestie van lege huizen doorzoeken dus, Ik speel Fallout als sinds deel 1 (zelfs Tactics gedaan een tijdje), dus ben weer geheel tevreden voorlopig :)

Nog even over het performance verhaal: mijn i5 met 8gb ram en HD7900 GPU (2x, maar geloof niet dat Fallout al iets met Crossfire doet?) draait het spel probleemloos op high.

Ik heb wel shadows en godrays op low gezet als preventieve maatregel, geen merkbare framedrops, geen bugs of glitches. 20uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvisser
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-09 06:15
Koper uit gloeilampen, bij mij komt daar geen koper uit, heb je een specifieke perk daarvoor? Zoek me rot naar koper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Scy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:11:
Is er sprake van 'item scaling'? Ik bedoel; als je een legendary wapen vindt op level 8 of het zelfde wapen maar dan op level 22 is die dan sterker dan die van level 8? Of schaalt alles mooi mee?
Volgens mij schaalt niets mee qua wapens. Een 10mm Pistol zegt in de Inventory op level 22 nog steeds dat hij evenveel damage doet als op level 1.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
davidvisser schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:23:
Koper uit gloeilampen, bij mij komt daar geen koper uit, heb je een specifieke perk daarvoor? Zoek me rot naar koper.
Ik heb wel die perk bij Intelligence, dat kan ook verschil maken.

http://orcz.com/Fallout_4:_Scrapper

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Ik zie die godray setting dus nergens saan he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Gisteren toch maar weer meer een grind-avondje gehad, beetje ammo en caps zoeken (incl de perks). Kwam toch in een dorp terecht met een "missie". Maar even gedaan, weg ammo, beloning: een sniper rifle die precies even sterk was als degene die ik zelf gecraft had :').

Sowieso nog echt veel moeite om aan geld te komen, wapens leveren geen fuck op helaas.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvisser
Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:25:
[...]

Ik heb wel die perk bij Intelligence, dat kan ook verschil maken.

http://orcz.com/Fallout_4:_Scrapper
Dat is het dan, deze perk heb ik nog niet maar zal daar vanavond wat aan doen. Onverwacht toch een hoop lol met het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

SmokingSig schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:26:
Ik zie die godray setting dus nergens saan he...
Ook niet bij Advanced Video Settings o.i.d.

Hij moet er tussen staan als het goed is.

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
davidvisser schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:29:
[...]

Dat is het dan, deze perk heb ik nog niet maar zal daar vanavond wat aan doen. Onverwacht toch een hoop lol met het bouwen.
Ah top dan ga ik die ook even unlocken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11-09 14:46
DieVeenman schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:29:
[...]

Ook niet bij Advanced Video Settings o.i.d.

Hij moet er tussen staan als het goed is.
zal vvd nog eens kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik lees her en der dat een mindere videokaart (radeon 7700m) ook schijnt te werken, die zelfs minder is dan mijn videokaart Firepro m4000. Heb zelf 16GB geheugen en een core i7 in zitten.

Heb geen zin om een andere werkstation/laptop te kopen en ook geen zin om 60 euro over de balk te gooien. Zou mijn videokaart wel of niet geschikt zijn voor minimum te kunnen spelen? Helaas heeft mijn broertje dit spel ook nog niet gekocht, want anders had ik hem via zijn library kunnen uitproberen :(. De minimum eisen wat bethesda aangeeft zegt van niet.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Mijn eerste Fallout game, mede door de hype. Het begin is even doorbijten, want ik ben natuurlijk FarCry gewend. Dit gaat wel even een tikkie verder dan dat. Dus heb hem eerst maar even Very Easy gezet. Mede omdat ik geen flauw idee heb wat nou de beste wapens zijn en hoe ik snel kan healen etc.

Is er ook een soort van itemvault waar je zooi in kan stoppen, en vervolgens 500m verderop in een dorp er weer bij kan? Net als de computer in Pokemon bijvoorbeeld 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:21:
[...]

Ik haal de copper uit de gloeilampen, heb nu al meer copper dan op mijn lvl 9 build. Hopelijk werkt luck ook bij de wapens, wat uber-riffles lijkt me wel leuk.
Ah dus het komt uit gloeilampen! Ga ik daar iig op letten, kom wel heel veel aluminium cans tegen :+
beunhaasbaas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:38:
Mijn eerste Fallout game, mede door de hype. Het begin is even doorbijten, want ik ben natuurlijk FarCry gewend. Dit gaat wel even een tikkie verder dan dat. Dus heb hem eerst maar even Very Easy gezet. Mede omdat ik geen flauw idee heb wat nou de beste wapens zijn en hoe ik snel kan healen etc.

Is er ook een soort van itemvault waar je zooi in kan stoppen, en vervolgens 500m verderop in een dorp er weer bij kan? Net als de computer in Pokemon bijvoorbeeld 8)7 ?
Ben bang van niet, maar zou zo maar kunnen. Wel kun je fasttravel gebruiken als je echt iets nodig hebt en geen zin hebt om dat eind te lopen :9

[ Voor 48% gewijzigd door Noctonix op 13-11-2015 10:40 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Nog een plek met suuuperveel ammo gevonden (Brotherhood of Steel sidequests in Cambridge Police Station)
spoiler:
Als je de quests daar doet en uiteindelijk ervoor kiest om de Brotherhood te joinen dan komt er op een gegeven moment een huge airship/zeppelin de map ingevlogen (geen idee of dit ook gebeurd als je de BoS niet joined..). je kunt/moet dit schip op en je kunt daar alles zomaar looten! Per ammo categorie echt honderden kogels kunnen vinden!

Ik vond dit stuk verder echt heel episch! Ik dacht dat die Brotherhood quests simpele ''ga daarheen, collect dit, moord alles uit en kom terug'' opdrachten waren maar nadat dat schip aankomt krijg je toch brute missies en komt deze verhaallijn wel erg in de buurt van de main storyline.

En de persoon die postte dat de Lone Wanderer perk werkt icm Dogmeat is een held... dat is me toch een overpowered perk, 405 carry capacity en 30% minder dmg krijgen kan ik wel aan wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38

Ja er is een perk om de storage van workbenches te delen en er dus overal bij te komen. Zoek maar even terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

Nickrsd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:02:
Voor mij is dit ook de eerste Fallout game. Soms ben ik helemaal hyped en kan ik niet stoppen, soms heb ik er totaal geen zin in om aan te beginnen.

Het ia nog veel uitzoeken wat en hoe alles moet.. En wat het nut is van elke item wat je oppakt.. Miss is het meeste wel gewoon crap..?

Ben nu lvl 8 op hard en het speelt voor mij zwaar, het is moeilijk.. Ben nu de eerste metaal raider gear tegengekomen.. En heb Nick Valentine gevonden. Wellicht wordt het wat makkelijker straks..? Heb ook weinig ammo. En dikke Guns heb ik nog niet :(
niet alleen de main quest volgen, ook gewoon verkennen , is ten slotte een open world game...

ik ben nu lvl 16, speel op survivor mode. haal geen ammo bij traders of wat dan ook...

-maak gebruik van je perks, met name weapon mods zorgen dat je meer damage doet met je guns
-keep your distance, zoveel mogelijk op afstand uitschakelen vanuit sneak mode, zorg dat elke kogel raak is
- slapen om je health bij te vullen ipv steeds stimpacks te pakken, voedsel en purified water gebruiken om health bij te vullen
-veel quicksaven ;)
-vuren vanuit sneak (hidden) geeft 2x damage, headshot kan dan dodelijk zij. neem de tijd, dit is geen pure shooter, zorg voor voldoende dekking.

volgens mij is er een guide ergens voor mensen die nieuw zijn tot fallout, denk dat dat handig kan zijn.

Ja, hij is moeilijk, ik speel bewust op survivor, en ik kom legendary ghouls/raiders/mutants tegen . maar kan niet zeggen dat ik ammo tekort heb, ca:
600 .36 (upgraded pistol)
600 10mm (upgraded pistol)
300 .45 (upgraded combat rifle)
200 .308 (sniper rifle)
200 .50 (sniper rifle)
400 shells (shotgun)
ca 100 granaten thuis liggen, missiles, 5 mini nukes, enige waar ik nu tekort op krijg is energy cells

Alle wapens zijn semi-auto of bolt action bij mij. waarom? meer damage per schot (wat dus ammo spaart) en ik maak gebruik van mijn gunslinger (pistol) en rifleman perk. :)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvisser
Hoe zit het met settlements. Ik heb al een mooie settlement met turrets maar worden zo ook wel eens aangevallen? Popel om mijn defense aan het werk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Was er geen perk dat je 2 companions tegelijkertijd kon hebben? ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biohazzard21 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:22:
Iemand hier ook last van gehad en zo ja wat heb je aangepast?
Ja, van framedrops tijdens zoomen heb ik ook last. Nog niets geprobeerd, buiten mijn CPU overclocken. Dat maakte geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Dat valt wel mee hoor. Één van de kritiek punten van een deel van de mensen is dat het minder op een RPG begint te lijken maar juist op een shooter. Dus als je redelijk goed was in Far Cry dan kan je dit al helemaal masteren. (Sneaking in Far Cry is bijvoorbeeld iets moeilijker dan in Fallout 4 naar mijn idee).

Het gebruik van wapens en healen heb je binnen een uur door. Stimpacks healen over een gedurende tijd, wapens gebruiken verschillende munitie types (.308, 10mm, microfusion cells, etc). Dus neem het sterkste wapen per munitie type mee en je komt door de meeste gevechten heen. (Soms een beetje zuinig zijn met munitie, gebruik een 'melee' wapen bij bijvoorbeeld die 'zombies' is een goed idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Het basebuilding. Ze maken er de grootste reclame mee maar is ontzettend slecht uitgewerkt. Zwevende hekken, zwevende turrets, bosjes en struiken midden in je huizen, barricades die niet goed passen, elke hobbel in het landschap zorgt voor een verstoring van wat je neerzet. Bah.

Op papier lijkt het leuk om een settlement te bouwen, maar op deze manier is het alleen maar één grote, lelijke rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ries schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:53:
Het basebuilding. Ze maken er de grootste reclame mee maar is ontzettend slecht uitgewerkt. Zwevende hekken, zwevende turrets, bosjes en struiken midden in je huizen, barricades die niet goed passen, elke hobbel in het landschap zorgt voor een verstoring van wat je neerzet. Bah.

Op papier lijkt het leuk om een settlement te bouwen, maar op deze manier is het alleen maar één grote, lelijke rotzooi.
Dat vind ik juist wel een onderdeel van de charme. Niemand die een perfecte flat neerzet die lijkt alsof hij uit beton gegoten is.
Alles is wasteland style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 06:52
Vincent Dave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:31:
[...]

Volgens mij helpt een goede videokaart juist wel voor de performance. Ik heb zelf de pentium op 4.2 met een 980, draait prima op Ultra 1080p@60. Waar ligt dat dan aan?
kuusj98 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:17:
[...]

De praktijk wijst toch iets anders uit. Ik kan prima op ruim 60fps spelen buiten de stad, en rond de 40-50 in Boston met een FX8320 op 4.6Ghz en een GTX 970. Dit uiteraard op ultra met Godrays uit, die zijn sws irritant en voegen weinig toe.
De benchmark van Techspot is uit: http://www.techspot.com/r...t-4-benchmarks/page5.html

De Pentium overklokken helpt veel, maar nog steeds haal je 40 min. en 66 avg FPS. Terwijl een oudere stock i5-2500k hier 74 min en 93 avg doet, meer dan 80% verbetering tov de Pentium gekeken naar de minimum FPS!

Als je de GPU benchmark van ze erbij pakt gaat een GTX770/GTX960 al een bottleneck vormen voor de Pentium.

De AMD's doen het zoals verwacht ook niet erg goed. De stock i5-2500k heeft 50% meer FPS dan de FX-8350, alleen de FX-9590 komt in de buurt. Zelfs met een zware overklok gaat de FX-9590 het niet beter doen dan de i5-2500k.

Verder lijkt memory performance ook een belangrijke factor te zijn: http://www.techspot.com/r...t-4-benchmarks/page6.html

[ Voor 4% gewijzigd door gravit0n_ op 13-11-2015 10:56 ]

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49

Dan heb je dat niet goed uitgezocht. Er zijn namelijk ook funderingen te vinden die je neer kan leggen, waardoor het ongelijke terrein, gelijk wordt. Sommige bosjes en struiken kan je volgens mij scrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gravit0n_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:55:
De Pentium overklokken helpt veel, maar nog steeds haal je 40 min. en 66 avg FPS. Terwijl een oudere stock i5-2500k hier 74 min en 93 avg doet, meer dan 80% verbetering tov de Pentium gekeken naar de minimum FPS!
Ik snap er niets van. Waarom haal ik dan maar 30 fps met een 270X, ook op lage resoluties en terwijl dat ding nooit in de buurt van 100% belast is? Is Fallout dan zo VRAM/bandbreedte-hongerig?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21

Het is gewoon niet zo'n beste buildmode nee, eens. Op zich niet vreemd want Bethesda is goed in andere dingen..

Dit zorgt er bij mij ook voor dat ik alleen bouw wat nodig is (bedden, electra, turrets, etc) om inwoners te krijgen en happiness hoog te houden. Verdiepingen, meubilair, schilderijen, dikke doei ik ben geen sims aan het spelen.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

fuck, ik ben dogmeat kwijt.

Weet iemand hoe je een companion (die je niet gebruikt) naar een bepaalde plek kan commanderen?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:57:
[...]

Ik snap er niets van. Waarom haal ik dan maar 30 fps met een 270X, ook op lage resoluties en terwijl dat ding nooit in de buurt van 100% belast is? Is Fallout dan zo VRAM/bandbreedte-hongerig?
Met de i5-2500k? Ik vind de i5-2500k er ook wel verassend ver bovenuit steken moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gravit0n_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:59:
Met de i5-2500k? Ik vind de i5-2500k er ook al wel verassend ver bovenuit steken moet ik zeggen..
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Grimmie187 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:58:
[...]

Het is gewoon niet zo'n beste buildmode nee, eens. Op zich niet vreemd want Bethesda is goed in andere dingen..

Dit zorgt er bij mij ook voor dat ik alleen bouw wat nodig is (bedden, electra, turrets, etc) om inwoners te krijgen en happiness hoog te houden. Verdiepingen, meubilair, schilderijen, dikke doei ik ben geen sim city aan het spelen.. :w
Prima afleiding voor als ik even geen zin heb in bepaalde quests.
Even aan mijn mancave werken. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dat moment waarop je naar een ventilator op het bureau van je collega kijkt en denkt; Ah, desktop fan! Die moet ik looten! :P

Overigens wel een goede tip om die te looten gezien daar de loot 'gear' inzit, deze heb je nodig voor bijvoorbeeld turrets en kan af en toe moeilijk zijn om aan te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mattie112
Ircghost schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:03:
Dat moment waarop je naar een ventilator op het bureau van je collega kijkt en denkt; Ah, desktop fan! Die moet ik looten! :P

Overigens wel een goede tip om die te looten gezien daar de loot 'gear' inzit, deze heb je nodig voor bijvoorbeeld turrets en kan af en toe moeilijk zijn om aan te komen.
Haha idd, en jij je maar afvragen wat je met al die pennen/borden/kopjes etc in je tas moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Ircghost schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:03:

en screws, essentieel voor weapon mods samen met adhesive :P

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
Geen idee, al moet ik zeggen dat ze in deze benchmark niet altijd even zorgvuldig zijn. Bijvoorbeeld:

"A similar situation was found with the Core i3-4360, which went from a minimum of 41fps with DDR3-1333 memory to a minimum of 65fps with DDR3-2400."

Terwijl ze boven in de grafiek met DDR4 testen.

Het overklokken van de GTX680 icm met mijn CPU heeft in ieder geval geen enkele frame bijgedragen aan de FPS. De CPU daarentegen wel, dat schaalt bijna lineair.

[ Voor 15% gewijzigd door gravit0n_ op 13-11-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
hexta schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:54:
[...]

Dat vind ik juist wel een onderdeel van de charme. Niemand die een perfecte flat neerzet die lijkt alsof hij uit beton gegoten is.
Alles is wasteland style.
Arwintju schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:57:
[...]

Dan heb je dat niet goed uitgezocht. Er zijn namelijk ook funderingen te vinden die je neer kan leggen, waardoor het ongelijke terrein, gelijk wordt. Sommige bosjes en struiken kan je volgens mij scrappen.
Nou dat vind ik totale onzin. Je kan niet eens een normaal stukje prikkeldraad neerzetten op een helling, want dan steekt het hek gewoon in de lucht.

Zelfde verhaal met de junk-hekken. Die zijn nog groter en zweven nog meer. Zeker bij de outpost langs de treinbaan staat het hek gewoon bovenop de rails te zweven.

Ook turrets kun je leuk op daken of heuvels zetten, vervolgens staat hij op één poot op een schuin dakje en zweven de andere 2 poten van de tripod in de lucht. Zelfs bij de simpelste flauwe helling gaat het al verkeerd.

Dan is het nog het algemene ongemak met de interface en controls bij het plaatsen van bedden e.d., maar dat is sowieso al te verwachten.

En er zijn ook genoeg struiken die je niet weg kunt halen. Daar kun je dus ook geen shack of hut neerzetten omdat de bosjes dan gewoon door het huis naar binnen komen.

Al met al super ondermaats voor iets waar ze zo'n reclame mee maken. Grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Het is inderdaad niet erg gebruiksvriendelijk. Ik heb ook veel last met vooral het neerzetten van walls met deuren en dan vooral hoeken aanbrengen. Die automatische 'klik muur aan reeds bestaande muur' werkt dan nadelig want dat wil je juist niet. Je wil een 90 graden hoek maken! Arg! Ik zie het dan ook als een extraatje. Ik heb al wel een flinke base gemaakt in Sanctuary, compleet ommuurt met 2 zwaar bewaakte ingangen. Turrents, spotlights, elevated guard towers etc. Zat voedsel, water, bedden etc. Alleen de marktkraampjes om spullen te verkopen/kopen rest mij nog (plus de hogere level turrets enzo). Maar dat komt vanzelf wel.

Om een ingang te maken in een muur verwijder ik 1 muurpanel waar een muur met deurpanel voor in de plaats komt. Aan beide kanten van deze muur (binnenkant ommuring natuurlijk) zet ik mijn hogere guardtowers neer. Zo kunnen settlers over de muur heen kijken/schieten. Boven de muur met deur komt 1 floor-panel waar een houten trap naar toe gaat. Daar zet ik mijn turrets + spotlight op.

Wat ik overigens doe met muren bouwen op heuvels: begin met 1 hoek op de grond. De andere hoek zweeft dan aangezien de grond afloopt. halverwege de muur maar ik (valk voor, bijna er tegen aan) een nieuwe muur. Zo ga ik trapsgewijs naar beneden en ziet het er nog redelijk goed uit. Die lagere fences gebruik ik niet.

Uiteindelijk is het natuurlijk wachten op goede mods voor het building gedeelte. Het zal me niets verbazen als er straks complete flatgebouwen met maximum military grade security te downloaden valt. (ik kan niet wachten :9~ )

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Thuis maar eens me geheugen overclocken, draait nu op 1600 MHZ.

Heb de FPS problemen eigenlijk al opgelost door shadow distance op 6000 te zetten in de ini, maar als geheugen zoveel verschil uitmaakt ga ik dat ook wel ff proberen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Feihcretsam schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:41:
En de persoon die postte dat de Lone Wanderer perk werkt icm Dogmeat is een held... dat is me toch een overpowered perk, 405 carry capacity en 30% minder dmg krijgen kan ik wel aan wennen :P
Geen dank, geen dank ;)

Shit ik ga vroeg in de midddag weg voor werk en dan ben ik pas zondag avond weer thuis.. Dag weekendje gamen ;w

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
En nog steeds heb ik nergens een beschrijving, filmpje of wat dan ook gezien van iemand wiens settlement wordt aangevallen..

Gisteren kreeg ik plots een bericht tijdens het questen dat een van mn andere settlements werd aangevallen, dus ik dacht hoera, eindelijk! Fast travel er naartoe, bleek dat er 2 roaches rondliepen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Pff, wat een frustratie nadat je de een bij de autofabriek

spoiler: ~2e main missie
Met wat redelijke moeite de gehele fabriek kunnen schoonvegen. Yes, sta bij de uitgang! Kom ik buiten staan er naast de deur twee mannetjes met shotguns en om de hoek nog meer. :'(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
FloydRaalte schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:08:
[...]

Ik heb al wel een flinke base gemaakt in Sanctuary, compleet ommuurt met 2 zwaar bewaakte ingangen. Turrents, spotlights, elevated guard towers etc. Zat voedsel, water, bedden etc. Alleen de marktkraampjes om spullen te verkopen/kopen rest mij nog (plus de hogere level turrets enzo). Maar dat komt vanzelf wel.
Hoe heb je dat gedaan? De ruimte is in principe beperkt. Ik heb in Sanctuary vooral de witte tuinhekjes weer op hun plek gezet om zo het meeste gedeelde wel dicht te krijgen. Dat werkt opzich wel redelijk. Veel huizen en bosjes grenzen al aan de werkgrens waardoor je buitenlangs geen muren meer kwijt kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
The_Worst schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:12:

Met wat redelijke moeite de gehele fabriek kunnen schoonvegen. Yes, sta bij de uitgang! Kom ik buiten staan er naast de deur twee mannetjes met shotguns en om de hoek nog meer. :'(
....en verderop nog meer ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:38:
Ik lees her en der dat een mindere videokaart (radeon 7700m) ook schijnt te werken, die zelfs minder is dan mijn videokaart Firepro m4000. Heb zelf 16GB geheugen en een core i7 in zitten.

Heb geen zin om een andere werkstation/laptop te kopen en ook geen zin om 60 euro over de balk te gooien. Zou mijn videokaart wel of niet geschikt zijn voor minimum te kunnen spelen? Helaas heeft mijn broertje dit spel ook nog niet gekocht, want anders had ik hem via zijn library kunnen uitproberen :(. De minimum eisen wat bethesda aangeeft zegt van niet.
Je kunt het spel op het minimum spelen. Stel je echter hogere eisen aan het detail of de framerate dan zou ik je niet aanraden om het spel te kopen en je PC eerst te upgraden of een nieuwe kopen.

Ik heb een Dell xps 17 - L702x
i7-2670QM op 2,2Ghz (Turbo boost is uit, maakt misschien nog verschil)
GT555-M
6GB RAM
HDD en Windows10

De M4000 is iets sneller voor zover ik kan zien.
Mijn spel staat ingesteld op low met een resolutie van 1366 x 768 en draait best slecht (10 - 20 fps :D )
Ik heb verder niet echt getweakt, misschien kan ik de textures nog wat hoger zetten voor wat eye-candy. Na 4 uur spelen sluit het spel binnen 2 seconden af dus ik heb wat dat betreft wel genoeg geheugen terwijl ze 8GB aanraden.
Ik heb overigens geen last van haperingen of (korte)vastlopers. Misschien kun je daar iets mee?

Ik heb Fallout4 eerst illegaal gedownload om de eerste 10 minuten te spelen, daarna heb ik hem op Steam gekocht ondanks de lage framerate. Ik heb zoals jij aangeeft wel eens vaker 50 euro weggegooid omdat minimale eisen bij de een betekend dat je op 2fps kunt spelen en bij de ander op 25fps.

Fallout4 is wat dat betreft een hartstikke leuke game, persoonlijk vind ik het een groot pluspunt dat je je eigen huisjes kunt bouwen. Ga nu weer verder :9

Edit:
V-Sync uitgezet in het NVidia config.scherm en de instellingen iets hoger gezet. FPS tussen de 30 en 90, geen mouse lag meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Feihcretsam schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:41:
Bij mij werkt dat niet meer. Is toch een bug vermoed ik.
Op het moment dat je Dogmeat als companion dismissed en hem later weer meeneemt werkt dat niet meer

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
evilpin0 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:09:
[...]
Heb de FPS problemen eigenlijk al opgelost door shadow distance op 6000 te zetten in de ini, maar als geheugen zoveel verschil uitmaakt ga ik dat ook wel ff proberen.
Welke .ini setting is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

spoiler:
Ik ben daar via de snelweg gekomen, dus was flink underleveled (slechts 7 op survival), dus dat is inderdaad een hele taaie plek om leeg te krijgen! Wel grappig om daar het verschil te zien tussen NV en 4, je bent echt lang bezig (meer zoals in het echt) om beheerst en goed aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Iusedto schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:16:
[...]

Bij mij werkt dat niet meer. Is toch een bug vermoed ik.
Op het moment dat je Dogmeat als companion dismissed en hem later weer meeneemt werkt dat niet meer
Dat is raar, bij mij werkt dat wel.. Ik heb nu 280 carry weight met dogmeat ipv 230. En ik heb hem al best wel vaak per ongeluk weggestuurd.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvisser
Ircghost schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:17:
[...]

spoiler:
Ik ben daar via de snelweg gekomen, dus was flink underleveled (slechts 7 op survival), dus dat is inderdaad een hele taaie plek om leeg te krijgen! Wel grappig om daar het verschil te zien tussen NV en 4, je bent echt lang bezig (meer zoals in het echt) om beheerst en goed aan de slag te gaan.
Voor mij was dit de eerste quest en op laag level gedaan. Echter veel punten in Agility en Perception dus het was relatief gemakkelijk. Alleen binnen een aantal keren dood gegaan door granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Ben maar hard weggerend en de hond voor dood achtergelaten. Tot zover mijn kogels en simpacks.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
voxxel schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:18:
[...]
Dat is raar, bij mij werkt dat wel.. Ik heb nu 280 carry weight met dogmeat ipv 230. En ik heb hem al best wel vaak per ongeluk weggestuurd.
Ok, dat is wel fijn om te horen.
Zal hem vanavond maar eens proberen te "resetten" dan. Dismissen, meenemen, etc etc net zo lang tot de perk weer werkt
Hoop dat het werkt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Yo wat een levendige thread is dit... per minuut komen er wel reacties bij!

Van diverse lees ik hoe en wat ze bouwen rondom 'home'.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom zou je je 'home' (sanctuary) eigenlijk afbakenen en guarden?
Ik bouw eigenlijk alleen wat nodig is voor de quest en daarna negeer ik het compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
gravit0n_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:16:
[...]

Welke .ini setting is dat precies?
ULTRA
fShadowDistance=20000.0000
fDirShadowDistance=20000.0000

HIGH
fShadowDistance=14000.0000
fDirShadowDistance=14000.0000

MEDIUM
fShadowDistance=3000.0000
fDirShadowDistance=3000.0000

https://www.reddit.com/r/..._distance_performance_in/

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 08-09 11:39
anc schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:21:
Yo wat een levendige thread is dit... per minuut komen er wel reacties bij!

Van diverse lees ik hoe en wat ze bouwen rondom 'home'.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom zou je je 'home' (sanctuary) eigenlijk afbakenen en guarden?
Ik bouw eigenlijk alleen wat nodig is voor de quest en daarna negeer ik het compleet.
Zijn er mensen met foto's van hun sanctuary ? Heb al wat mooie plaatjes voorbij zien komen op internet. Ik hoop zelf vooral op een handige mod met kant en klare gebouwen die je kan plaatsen.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler:
Ben nu op de Prydwyn. BoS zijn volgens mij niet de goodguys als ik de vibe een beetje goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ircghost schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:17:
[...]

spoiler:
spoiler:
In power armor vond ik het zelfs op lvl 5 wel te doen hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ries schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:13:
[...]
Hoe heb je dat gedaan? De ruimte is in principe beperkt. Ik heb in Sanctuary vooral de witte tuinhekjes weer op hun plek gezet om zo het meeste gedeelde wel dicht te krijgen. Dat werkt opzich wel redelijk. Veel huizen en bosjes grenzen al aan de werkgrens waardoor je buitenlangs geen muren meer kwijt kunt.
Hier een paar screens:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HYaOwpG6WmZiBLUWxG4dHdMA/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Rcb3kug7xz4nyz49ISjvRRQR/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cfKwoIvtl8Uj89omAGHMza5S/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VtkFa7sMu6oM8fFEHFyJlPJ6/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mhFlLNBOc6XWvzKgATqMlB14/medium.png

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

HeatWave schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:26:
[...]

spoiler:
In power armor vond ik het zelfs op lvl 5 wel te doen hoor ;)
Dat bedacht ik mij ook toen ik er eenmaal was :P, maar toen had ik geen zin meer om terug te gaan. Ik loop namelijk liever echt, en dan is het meteen weer zo'n pokke eind als het ook zonder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28

het ziet er ind niet uit en dan moet je ook nog de keyboard bug hebben en niet kunnen lopen tijdens het bouwen, na 4 uur bouwen heb ik het maar opgegeven en ben maar rond gaan dwalen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
The_Worst schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:19:
[...]
Ben maar hard weggerend en de hond voor dood achtergelaten. Tot zover mijn kogels en simpacks.
Ik wil je ten zeerste aanraden het buiten terrein wel te verkennen ;)

spoiler:
Er ligt boven op die relingen een repair bobblehead verborgen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Mad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:25:
spoiler:
Ben nu op de Prydwyn. BoS zijn volgens mij niet de goodguys als ik de vibe een beetje goed heb
spoiler:
Ik vond hun Elder juist sympathiek over komen! Ze zijn tegen The Institute en ik ga momenteel van het ''the enemy of my enemy is my friend'' principe uit.. Wel komen veel van de BoS mensen over als trigger happy tough guys die blind orders volgen en schijt hebben aan de rest (beetje zoals het amerikaanse leger in films vaak word neergezet:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ircghost schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:28:
[...]

Dat bedacht ik mij ook toen ik er eenmaal was :P, maar toen had ik geen zin meer om terug te gaan. Ik loop namelijk liever echt, en dan is het meteen weer zo'n pokke eind als het ook zonder kan.
Ach, zo'n puritein ben ik ook weer niet, ik fast travel wel als het me uitkomt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik moet toegeven dat ik die Synths echt de gaafste nieuwe vijanden vindt :) Ze kunnen aardig uit elkaar vallen qua onderdelen en de uitspraken die ze doen zijn echt vet. Dikke Terminator verwijzingen vaak :+
spoiler:
In het begin kwam ik 2 mensen tegen die er 1 onder schot hielden. Ik heb toen die 2 mensen afgeschoten en de Synth gered.
En die Paladin Danse.. :o

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:32
DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:28:
[...]

het ziet er ind niet uit en dan moet je ook nog de keyboard bug hebben en niet kunnen lopen tijdens het bouwen, na 4 uur bouwen heb ik het maar opgegeven en ben maar rond gaan dwalen. ;(
Dit vind ik inderdaad ook erg jammer. Ik hoop dat er mods uitkomen die dit gaan verbeteren, echter ben ik er bang voor... Ik heb maar toevlucht gezocht tot de eerste benzinepomp die je tegenkomt, die zit nog wel redelijk goed in elkaar, werkende garagedeur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
SparksNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:40:
[...]

Dit vind ik inderdaad ook erg jammer. Ik hoop dat er mods uitkomen die dit gaan verbeteren, echter ben ik er bang voor... Ik heb maar toevlucht gezocht tot de eerste benzinepomp die je tegenkomt, die zit nog wel redelijk goed in elkaar, werkende garagedeur etc.
Grappig je bedoeld die met de grote raket op het dak?
Die heb ik nu in gebruik,dubbele trap naar het dak toe was voor mij het makkelijkst om te bouwen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

iCy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:38:

Heb je toevallig een HP Elitebook Workstation? Specs komen namelijk overeen met mijn werklaptop. Ik heb hier Fallout 4 op geinstalleerd omdat ik volgende week een hele week weg ben voor een VMware cursus en ik 's avonds dus toch Fallout kan spelen in het hotel.

Ik kan je zeggen dat hij gewoon loopt op mijn werk laptop. Niet zo smooth en niet zo'n mooie graphics als op mijn pc maar het is zeker speelbaar op 1600x900 met zaken op low maar ook op medium.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Vond dit wel erg vermakelijk om te zien en ontzettend creatief natuurlijk:
YouTube: Familiar Faces #1 | Fallout 4 Character Creator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:25:
spoiler:
spoiler:
Damn, ik moet nu de keuze maken of ik de Institute join of de BoS.. ben wel een beetje een BoS fanboy aangezien FO3.. ik zie the institute een beetje als The Enclave van Fallout 4.

spoiler:
Denk ook wel dat ik met de BoS meega.. maar poeh deze keuze is echt een pain in the ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:32
DoubleDutch schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:42:
[...]

Grappig je bedoeld die met de grote raket op het dak?
Die heb ik nu in gebruik,dubbele trap naar het dak toe was voor mij het makkelijkst om te bouwen. :P
Ja inderdaad, al heb ik verder geen muren / trappen o.i.d. geplaatst. Ik vind het er allemaal zo cheap uitzien. Niks past fatsoenlijk en dat stoort me echt verschrikkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:
Ik moet toegeven dat ik die Synths echt de gaafste nieuwe vijanden vindt :) Ze kunnen aardig uit elkaar vallen qua onderdelen en de uitspraken die ze doen zijn echt vet. Dikke Terminator verwijzingen vaak :+
spoiler:
In het begin kwam ik 2 mensen tegen die er 1 onder schot hielden. Ik heb toen die 2 mensen afgeschoten en de Synth gered.
En die Paladin Danse.. :o Vuile under-cover Synth :+
GVD waarom klik ik ook :( Ik ben nooit zo goed in de omgang met spoilers. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
hexta schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:50:
[...]

GVD waarom klik ik ook :( Ik ben nooit zo goed in de omgang met spoilers. :'(
Precies dit dacht ik dus net... 8)7

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Techno Overlord schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:44:
[...]

Heb je toevallig een HP Elitebook Workstation? Specs komen namelijk overeen met mijn werklaptop. Ik heb hier Fallout 4 op geinstalleerd omdat ik volgende week een hele week weg ben voor een VMware cursus en ik 's avonds dus toch Fallout kan spelen in het hotel.

Ik kan je zeggen dat hij gewoon loopt op mijn werk laptop. Niet zo smooth en niet zo'n mooie graphics als op mijn pc maar het is zeker speelbaar op 1600x900 met zaken op low maar ook op medium.
Klopt als een bus :) Thanks, denk toch maar aanschaffen dan :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Yup same... 99% van de spoilers zijn best onschuldig, maar soms heb je er een zoals deze xD achja, ben al half vergeten wat er stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb hem iets aangepast nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V_DeR
  • Laatst online: 05-07 23:50
-SaveMe- schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 01:09:
[...]

Die is wel erg vet! Ik skate niet, maar hangt leuk aan de muur denk ik :D
Gebruik je skate ook bij snowboarden? Ik ben geen snowboarder dus geen idee 8)7
Maar dit stukje artwork zou inderdaad mooi hangen op de muur als je er ruimte voor hebt (159cm lang)
Shabbaman schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:16:
[...]

Eh... hoe kom je eraan? Dat lijkt op het promo-snowboard van een paar honderd euro. Er was in dit topic wel iemand die dat ding wou kopen.
Ik heb deze "per ongeluk" gewonnnen. Het is inderdaad het snowboard van de Bethesda store waar er maar 155 van zijn gemaakt wereldwijd.

Enig idee wie dat was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mooi d:)b

Ik heb vooral de witte hekjes aan de buitenkant teruggeplaatst in plaats van zo'n hele binnenring. Dit zit er wel meer uit als echt een goede basis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Heeft iemand enig idee welke "loot" je moet bewaren en wat niet?
Er ligt veel te veel spullen rond die ik niet mee kan sjouwen, en ik weet ook niet precies wat ik nodig heb voor mijn Power Armor te upgraden en mijn wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V_DeR schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:54:
[...]

Gebruik je skate ook bij snowboarden? Ik ben geen snowboarder dus geen idee 8)7
Maar dit stukje artwork zou inderdaad mooi hangen op de muur als je er ruimte voor hebt (159cm lang)

[...]

Ik heb deze "per ongeluk" gewonnnen. Het is inderdaad het snowboard van de Bethesda store waar er maar 155 van zijn gemaakt wereldwijd.

Enig idee wie dat was?
Ik ben een fanatieke snowboarder en ook een fanatieke Fallout fan.
Dit is dus een droom voor mij, maar je kan voor dat geld veel betere snowboards kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nogmaals, ik ben Dogmeat kwijt, is er een commando om dat stomme best naar me toe te teleporteren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/28clxes.png

Hier mijn eerste multiple story gebouw :P Gelijk maar even toegerust met wat defense turrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Mad-Matt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:05:
Nogmaals, ik ben Dogmeat kwijt, is er een commando om dat stomme best naar me toe te teleporteren? :?
Kan je hem op de map ergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:58:
[...]

Dit is dus een droom voor mij, maar je kan voor dat geld veel betere snowboards kopen.
Wat staat er op de onderkant van het bordje als ik vragen mag?
Ben zelf een snowboarder, maar zou het gewoon zonde vinden om deze te gebruiken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

officieel is dat niet main quest, blijft leuk

-main questlijn
-minutemen questlijn
-BoS questlijn

zit soms echt van ehm, welk zou ik nu kiezen

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Scighera schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:08:
[...]

officieel is dat niet main quest, blijft leuk

-main questlijn
-minutemen questlijn
-BoS questlijn

zit soms echt van ehm, welk zou ik nu kiezen
vergeet de kleinere questen niet die ook supertof zijn :)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Biohazzard21 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:05:
[afbeelding]

Hier mijn eerste multiple story gebouw :P Gelijk maar even toegerust met wat defense turrets.
Nice!

Heb er nog niet veel mee gedaan behalve in Sanctuary de quest dingen gedaan en een flinke zooi turrets neergeplempt. Maar zoiets ziet er wel gaaf uit. Alleen beetje irritant dat Sanctuary niet echt egale open vlakken heeft, en wil niet midden in de straat gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik zit met een paar vragen waar ik niet echt antwoord op heb kunnen vinden tot nu toe. Dit is mijn eerste fall-out(3 wel in bezit gehad maar nooit echt in kunnen komen) Nu loop ik al een paar dagen over the wasteland en heb ik al best wel wat spullen bij elkaar geraapt waardoor ik bijna altijd vol zit. Heeft het zin om van apparel en wapens meerdere van dezelfde te bewaren of kan ik de rest gewoon verwerken voor resources?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Player.placeatme 0001d162

misschien dit even proberen? in de console dan mocht je op een console spelen dan heb je denk ik even pech

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

PC consolecommand:
[~] (om te openen)

en dan: player.moveto 1D162

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:10:
[...]

Nice!

Heb er nog niet veel mee gedaan behalve in Sanctuary de quest dingen gedaan en een flinke zooi turrets neergeplempt. Maar zoiets ziet er wel gaaf uit. Alleen beetje irritant dat Sanctuary niet echt egale open vlakken heeft, en wil niet midden in de straat gaan bouwen.
Heb je de ingestorte huizen niet gescrapt dan? Dan heb je mooie vlakke stukken concrete :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SmooK schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:10:
Ik zit met een paar vragen waar ik niet echt antwoord op heb kunnen vinden tot nu toe. Dit is mijn eerste fall-out(3 wel in bezit gehad maar nooit echt in kunnen komen) Nu loop ik al een paar dagen over the wasteland en heb ik al best wel wat spullen bij elkaar geraapt waardoor ik bijna altijd vol zit. Heeft het zin om van apparel en wapens meerdere van dezelfde te bewaren of kan ik de rest gewoon verwerken voor resources?
Heeft 0 zin om te bewaren.
Alle mods kun je weer ongedaan maken, dus ook als je een item opnieuw wilt modden kan dat gewoon.

Eventueel kun je overwegen om bepaalde specifieke sets armor te maken, bijv. Energy of Physical resistant, maar tot nu toe heb ik dat niet gedaan (level 22).
Joenino schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:10:
[...]

Heb je de ingestorte huizen niet gescrapt dan? Dan heb je mooie vlakke stukken concrete :P
Een paar wel, maar vind die vlakken nog een beetje klein zeg maar, zeker om een omheining e.d. er omheen te zetten wordt het dan wel wat krap :+ Heb liever gewoon een 100x100 meter stuk vrije grond ergens :+

Ook maar eens Charisma upgraden zodat ik wat meer kan met de settlement :+

Heb geloof ik iets van 100 wood/steel, dus vanavond maar even kijken wat ik goedkoop kan bouwen. Ga er geen dure components voor uitgeven :+

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:54
Heeft iemand eigenlijk ervaring met de Mysterious Stranger perk? Deze heb ik in Fallout 3 wel gekozen en zorgde soms voor waardevolle hulp (en hilarische taferelen) maar ik weet niet of deze in 4 wel handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wren schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:15:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met de Mysterious Stranger perk? Deze heb ik in Fallout 3 wel gekozen en zorgde soms voor waardevolle hulp (en hilarische taferelen) maar ik weet niet of deze in 4 wel handig is.
Werkt nagenoeg hetzelfde als in FO3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V_DeR
  • Laatst online: 05-07 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:58:
[...]

En met dat geld bedoel je hoeveel precies? Uiteraard weet ik de originele verkoop prijs en wat er nu op ebay voor word gevraagd. Maar wat ik niet weet is wat het voor waarde heeft voor een snowboarder of verzamelaar.

Misschien kun je me laten weten wat het jou waard zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

V_DeR schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:16:
[...]

En met dat geld bedoel je hoeveel precies? Uiteraard weet ik de originele verkoop prijs en wat er nu op ebay voor word gevraagd. Maar wat ik niet weet is wat het voor waarde heeft voor een snowboarder of verzamelaar.

Misschien kun je me laten weten wat het jou waard zou zijn?
Ik zou als ik jullie was overgaan op DM of het ding op V&A zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

spoiler:
gister iets raars ik was in minutemen fort en op eens hoor ik raar geluid ik kijk om hoog zag ik rook spoor was een raket of zo iets die kwam van kant waar water vandaan en paar sec kwam het neer in stad met hard knal

of dit iets met main Q te doen heeft donno

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Motaro schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:19:
spoiler:
gister iets raars ik was in minutemen fort en op eens hoor ik raar geluid ik kijk om hoog zag ik rook spoor was een raket of zo iets die kwam van kant waar water vandaan en paar sec kwam het neer in stad met hard knal

of dit iets met main Q te doen heeft donno
spoiler:
Is dat niet het ruimetschip event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
En nog een vraag, als ik in het bouw menu zit en ik loop bijvoorbeeld naar een guard post kan ik kiezen tussen store in workshop en scrap, wat is precies het verschil tussen die 2 want als je iets in de workshop stored dan wordt het toch automatisch gescrapt?
Pagina: 1 ... 71 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.