[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.357 views

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2r269zt.png

Gaat nergens meer over dit _O- Heb geen ruimte meer nu :+
En ik mis vooral rechter-armen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 12-11-2015 20:49 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Zo jij hebt flink gespeeld of niet ? :P

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
superbassie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:28:
Heerlijke muziek trouwens op dat radiostation als je aan het ronddwalen bent in de game _/-\o_

[video]
Deze is echt heerlijk. Lekker sneaken in een goor, donker gebouw, raiders en ghouls door hun kop knallen en dan dit heerlijke nummer er bij :)

Zonnepanelen

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 06:52
kuusj98 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:17:
[...]
De praktijk wijst toch iets anders uit. Ik kan prima op ruim 60fps spelen buiten de stad, en rond de 40-50 in Boston met een FX8320 op 4.6Ghz en een GTX 970. Dit uiteraard op ultra met Godrays uit, die zijn sws irritant en voegen weinig toe.
Die website heeft toch resultaten uit de praktijk lol? Jouw CPU is dus overklokt, en zoals ik al zei is het interessant om te zien wat de CPU's met een stevige overklok doen. Dat doet Techspot.com wel in haar reviews.

You will understand energy and you will be happy.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Biohazzard21 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:51:
Zo jij hebt flink gespeeld of niet ? :P
26 uurtjes :+

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ondanks de nefatiefiteit vanmiddag dag een PS4 exemplaar opgehaald bij de Mediamarkt, laten daar trouwens voor 52,- nette prijs dus.

Stond overigens ook nog een pipboy edition, hoezo uitverkocht :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Deze namiddag had ik ook dat ik aan het schieten was zonder dat de gun in kwestie gerenderd werd ... bugs blijven een vreemd beestje.

Gelukkig nog geen game crashes meegemaakt, gisteren wel een paar keer gehad dat ik Fallout 4 wou starten, maar hij gaf enkel een zwart scherm ipv de startvide. (op PC overigens)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:37
Hoe blij kan je worden als je door een huis heen loopt en er staan 2 ventilatoren haha.
Wat een heerlijk spel is dit. Het bouwen, verbeteren en modificeren van je wapens, settlement en armor is al een spel opzich.

Ik vond deel 3 al leuk, de lol is in deel 4 alleen maar groter geworden.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

net ook iets raars was mijn power armor zo maar kwijt tot dat ik hem ander kant van stad zag lopen een van inwoners van stad ging even aan loop met MIJN ARMOR :)

hoe zet ik iets in spoiler ? wand zag net iets maar wil niet zo maar neer zetten misschien niet leuk voor ander

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Motaro schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:18:

hoe zet ik iets in spoiler ? wand zag net iets maar wil niet zo maar neer zetten misschien niet leuk voor ander
[spoilerx] dit mag niemand anders weteuh [/spoilerx] (x weghalen)

[ Voor 21% gewijzigd door Grecio op 12-11-2015 21:24 ]

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

Motaro schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:18:
net ook iets raars was mijn power armor zo maar kwijt tot dat ik hem ander kant van stad zag lopen een van inwoners van stad ging even aan loop met MIJN ARMOR :)

dus daarom is die van mij weg , die T51 van de mainquest heb ik laten staan voor de kerk, en paar fas travels later stond ie er nog maar nu niet meer...

Als je iemand hebt gedood die een power armor aan heeft, kan je de core en de stukken meenemen maar niet het exoskeleton zelf?? zo maar eens zoeken naar het repareren hiervan... paar stukken beschadigd

oh ja, er zijn dus skill bobbleheads. net een gevonden van explosives voor 15% meer damage :)

PC is nu uit, een keer op tijd naar bed haha ;)

www.triathlete.nl

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Heb net even verderop Sanctuary de drive inn bioscoop vrij gemaakt. Nu is het de bedoeling dat ik daar een radio beacon neerzet. Het lijkt me echter veel beter om die beacon gewoon in Sanctuary neer te zetten.. Wat hebben jullie daar gedaan ?

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Wat een heerlijke game weer, bevalt me net zo goed als het vorige deel. In de stad zelf echter inderdaad wel veel nogal hinderlijke fps drops op de PS4. Jammer dat de huidige generatie consoles mede door prijsconcurrentie de ontwikkeling van games tegenhoudt. Maar de komende tijd ben ik hier wel zoet mee, lekker immersive!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Weet er iemand hoe ik met een vertibird de lucht in kom? Ik heb de playstation versie en moet met X op de map drukken maar plaats alleen een marker, verder gebeurd er niets.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
gravit0n_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:00:
[...]

Thanks.

De AMD's gaan hard onderuit, de Pentium G3258 nog harder. Het is nog interessant om te kijken wat de AMD FX serie doet met overklokken, maar zolang je geen dikke i7 (laatste generaties) hebt hoef je niet aan een GTX970 te beginnen in ieder geval.
Volgens mij helpt een goede videokaart juist wel voor de performance. Ik heb zelf de pentium op 4.2 met een 980, draait prima op Ultra 1080p@60. Waar ligt dat dan aan?

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Vincent Dave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:31:
[...]

Volgens mij helpt een goede videokaart juist wel voor de performance. Ik heb zelf de pentium op 4.2 met een 980, draait prima op Ultra 1080p@60. Waar ligt dat dan aan?
Ik hoorde spookverhalen over AMD met FO4...

hier een oude Phenom II X6 1055Top de standaard 2,8ghz icm een niet overgeklokte R7970-3gb: 1080pen ultra zonder problemen

www.triathlete.nl

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
Scighera schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:36:
[...]

Ik hoorde spookverhalen over AMD met FO4...

hier een oude Phenom II X6 1055Top de standaard 2,8ghz icm een niet overgeklokte R7970-3gb: 1080pen ultra zonder problemen
In Boston dan?
heb hier een i7 860 2,8ghz (iets beter dan de Phenom II X6 1055T) in combinatie met een gtx 970 en ervaar in boston op bepaalde plekken framedrops naar zelfs 20, Vreemde is dat met hele drukke gevechten en andere volbebouwde plekken in Boston de framerate wel rond de 60 blijft.

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ook leuk om te doen: alle biljartballen verzamelen in de wasteland en dan vervolgens droppen op je pooltafel thuis. Echt vet dat alles blijft liggen.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
YouTube: Fallout 4 MileLurk Queen at the Minute's Man Castle (High / Ultra)

Hier ben ik een MileLurk Queen tegengekomen... dat redde ik niet met gewone wapens, moest het grotere geschut regelen.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Baelrog schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:07:
YouTube: Fallout 4 MileLurk Queen at the Minute's Man Castle (High / Ultra)

Hier ben ik een MileLurk Queen tegengekomen... dat redde ik niet met gewone wapens, moest het grotere geschut regelen.
spoiler:
Gewoon missle pakken in de kamertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Erg fijne sniper gekregen van Legendary Enemy! Dit wordt de opvolger van mn "Wesley Sniper"

Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/b9envq.jpg

Zijn beide dezelfde Hunting Rifle base. Echter heb ik op mn 'Wesley Sniper' een mid-zoom scope opgezet en de damage naar 55 gemod. Binnenkort even dezelfde mods op de nieuwe Legendary zetten en dan heb ik 'Wesley Sniper II'.

Legendary perk: er is in feite geen magazine meer. Dus hoef niet meer te reloaden. Nu is het een bolt rifle, dus moet ik na elke kogel sowieso even reloaden, maar erg fijn dat ik gewoon niet opeens in situaties kom dat ik moet reloaden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Geen idee hoe dit kan:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mOzWtPknxuq31DTgg90VWyDr/medium.jpg

0 HP (ook in Pip-Boy), maar om het met GladOS te zeggen: I'm still alive.

De ondertiteling blijft bij mij constant hangen trouwens. Irritante bug.

[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 12-11-2015 22:16 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

superbassie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:28:
Heerlijke muziek trouwens op dat radiostation als je aan het ronddwalen bent in de game _/-\o_

[video]
De muziek is echt geweldig inderdaad. En zowat elk liedje slaat wel op Fallout, luister nu naar 'The Wanderer', '60 minutemen' etc echt gaaf! :)

Something under the bed is drooling

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Tomvanschayk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:46:
[...]

Die verfquest leverde mij ook veel op! Verder heb ik net ook behoorlijk voorraad ammo gehaald bij een neergestort vliegtuig ten ooste van sanctuary
Waar pik ik deze Quest op?? :)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik heb last van enorme frame drops.
Met een mid range pc (GTA5 op high detail 1080p zonder probleem) heb ik outdoors soms dips naar 30 fps. Als ik alles op low zet, is het net hetzelfde. Op andere plekken heb ik netjes 60fps (vsync)

Nog iemand? Lijkt me nogal slechte optimalisatie?

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

SideShow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:37:
Ik heb last van enorme frame drops.
Met een mid range pc (GTA5 op high detail 1080p zonder probleem) heb ik outdoors soms dips naar 30 fps. Als ik alles op low zet, is het net hetzelfde. Op andere plekken heb ik netjes 60fps (vsync)

Nog iemand? Lijkt me nogal slechte optimalisatie?
De reden is dit: http://imgur.com/a/rdvK4

Geen idee waarom ze dit hebben gedaan maar goed. Er zijn al wat 'tweaks' gevonden/gemaakt/gebruikt door mensen voor het verbeteren van FPS, door het fo4.ini in je MyGames/Fallout4 folder aan te passen. Ook kun je schaduwen op medium (of evt. laag) in plaats van high, schijnt te helpen

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:54
Dat is toch niets nieuws die tweede grond? Ik heb dat ook meerdere malen in 3 en NV gezien als m'n karakter weer eens door de grond zakte.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
YellowOnline schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:16:
De ondertiteling blijft bij mij constant hangen trouwens. Irritante bug.
Daar heb ik (op de One) ook last van.
Irritant idd, ik zie 90% van de tijd de ondertitel van mijn personage wel maar dan de andere niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Biohazzard21 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:25:
Heb net even verderop Sanctuary de drive inn bioscoop vrij gemaakt. Nu is het de bedoeling dat ik daar een radio beacon neerzet. Het lijkt me echter veel beter om die beacon gewoon in Sanctuary neer te zetten.. Wat hebben jullie daar gedaan ?
De radio beacon is bedoelt zodat er mensen naar die settlement komen, je moet er dus bij iedere settlement een bouwen anders komen er geen inwoners.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
gravit0n_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:00:
[...]

Thanks.

De AMD's gaan hard onderuit, de Pentium G3258 nog harder. Het is nog interessant om te kijken wat de AMD FX serie doet met overklokken, maar zolang je geen dikke i7 (laatste generaties) hebt hoef je niet aan een GTX970 te beginnen in ieder geval.
Als je verder naar beneden scrollt en je leest de user comments, dan zie je direct al 2 opmerkingen dan hun G3258 zelf op ultra draait met een HD7970 en ene GTX970.
Volgens mij klopt er niks van die test.
Een i3-4130 die bijna 2x zoveel fps haalt, dat kan niet door alleen maar hyper threading komen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• V_DeR
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-07 23:50
Hiervoor is V&A

[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 13-11-2015 17:19 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Fiole schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:49:
[...]

De reden is dit: http://imgur.com/a/rdvK4

Geen idee waarom ze dit hebben gedaan maar goed. Er zijn al wat 'tweaks' gevonden/gemaakt/gebruikt door mensen voor het verbeteren van FPS, door het fo4.ini in je MyGames/Fallout4 folder aan te passen. Ook kun je schaduwen op medium (of evt. laag) in plaats van high, schijnt te helpen
Onjuist.
Lees het reddit topic maar eens wat daar bij hoort.

Verwijderd

Ik twijfel nog steeds of ik dit spel zal gaan kopen... Een van de dingen die ik me toch afvraag is in hoeverre je dit spel kan spelen zonder ook maar van iets af te weten. Maar dan ook absoluut NIETS!
Mensen vragen hier dingen over dingen waar ik nog nooit van gehoord heb en hoe kom ik ooit achter dingen in het spel als ik geen idee heb wat voor dingen het zijn... als je begrijpt wat ik bedoel. ;) Er is geen ingame tutorial (toch?) en ik vraag me af of je met logica en goed nadenken er ook gewoon kan komen of dat je toch echt constant dingen moet opzoeken op internet. Dat laatste lijkt me namelijk niet zo leuk... Ik wil me op zich het liefst compleet laten verrassen door een voor mij compleet onbekende wereld maar ik wil dan wel van tevoren weten of die wereld niet voor altijd onbekend blijft. En een guide er voor kopen en doorlezen, vind ik dan ook niet echt geslaagd of passend.
Zit er wel een handleiding bij het spel met de basics of dat ook niet? Is het mogelijk echt ALLES al doende te ontdekken? (Zo ja, waarom worden er dan zo veel vragen gesteld hoe je dit en dat moet doen of vinden?)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:21:
Ik twijfel nog steeds of ik dit spel zal gaan kopen... Een van de dingen die ik me toch afvraag is in hoeverre je dit spel kan spelen zonder ook maar van iets af te weten. Maar dan ook absoluut NIETS!
Mensen vragen hier dingen over dingen waar ik nog nooit van gehoord heb en hoe kom ik ooit achter dingen in het spel als ik geen idee heb wat voor dingen het zijn... als je begrijpt wat ik bedoel. ;) Er is geen ingame tutorial (toch?) en ik vraag me af of je met logica en goed nadenken er ook gewoon kan komen of dat je toch echt constant dingen moet opzoeken op internet. Dat laatste lijkt me namelijk niet zo leuk... Ik wil me op zich het liefst compleet laten verrassen door een voor mij compleet onbekende wereld maar ik wil dan wel van tevoren weten of die wereld niet voor altijd onbekend blijft. En een guide er voor kopen en doorlezen, vind ik dan ook niet echt geslaagd of passend.
Zit er wel een handleiding bij het spel met de basics of dat ook niet? Is het mogelijk echt ALLES al doende te ontdekken? (Zo ja, waarom worden er dan zo veel vragen gesteld hoe je dit en dat moet doen of vinden?)
Nou dat is simpel, zonder kennis van eerdere fallouts kun je gewoon genieten van deze.
Ik denk dat de meeste gamers helemaal geen Fallout 1, 2 en tactics gespeeld hebben.

• NotSoSteady
Inmiddels level 23, speelt een stuk fijn wanneer je niet elke keer doodgaat.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Kan mij nog steeds heerlijk vermaken met het spel.

Ghouls zijn verdomde irritant maar dankzij VATS en Dogmeat gaat het erg lekker. Eén arm eraf knallen en Dogmeat maakt dan de Ghoul af.

Dogmeat staat overigens op de map. Mocht je de hond kwijt zijn dan staat deze mogelijk op de kaart.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:21:
Ik heb geen enkele eerdere Fallout game gespeeld en heb vooraf niks, maar dan ook niks gelezen. Ben er helemaal fris in gedoken. Ik heb enkel een vage video bekeken zodat ik wist wanneer Fallout zich in de reeks afspeelt, een beetje info over wat nou Fallout is.

Heb tot nu toe 0x internet geraadpleegd. Je kan écht alles zelf uitvogelen. Daarnaast is er een hele grote 'help' sectie in de settings pagina. Daar kan je over alles wel info krijgen (wat is AP, wat zijn componenten, hoe krijg je exp etc).

Er is geen enkel rede waarom je guides zou moéten gebruiken. Ik speel de game nu weer even op Hard (van Very Hard terug geswitched na 8 levels, was goed te doen maar ik moest simpelweg teveel ammo gebruiken en kreeg te weinig). Ben lvl 20 geworden en de game is steeds toffer en helemaal verslavend. En ik heb geen enkele guide bekeken of zelfs iets opgezocht over de game. Lekker spelen en er zelf achter komen dus!

Kopen dus :)!

Edit: ik ben nu lvl 20, heb een mooi arsenaal aan wapens en legendary gear, een settlement met 18 mensen erin en welgeteld EEN story quest gedaan :+ Er is gewoon lekker veel te doen, uit te vogelen en te exploren. Ben nu pas na 3 dagen spelen in Diamond City, waar de 2e Story Quest dus begint. En dat is niet omdat ik de game niet snap, er is gewoon lekker veel te doen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 12-11-2015 23:57 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Hmz, spel vandaag gekocht. Niet zeker wat ik ervan moet vinden.
Heb heel graag Skyrim gespeeld en dat spel was voor mij echt vernieuwend.

Nu, Fallout is voor mij nieuw. Mijn eerste ervaringen zijn:
- enkele storende bugs (AZERTY...)
- vreemde framedrops
- animaties enzo kunnen beter (?)
- ik stoor me toch wel aan de verouderde engine en blurry textures

Tot nu toe heb ik 1 leuke quest gedaan in dat museum, maar ben nu bezig met bedden bouwen ofzo ... euhm? Leuk is anders. The Sims laat ik wel over aan mijn 9 jarig nichtje.

Tot nu toe zeker geen wow-gevoel of echt onder de indruk eigenlijk.
Hopelijk verandert dit nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
SideShow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:54:
Hmz, spel vandaag gekocht. Niet zeker wat ik ervan moet vinden.
Heb heel graag Skyrim gespeeld en dat spel was voor mij echt vernieuwend.

Nu, Fallout is voor mij nieuw. Mijn eerste ervaringen zijn:
- enkele storende bugs (AZERTY...)
- vreemde framedrops
- animaties enzo kunnen beter (?)
- ik stoor me toch wel aan de verouderde engine en blurry textures

Tot nu toe heb ik 1 leuke quest gedaan in dat museum, maar ben nu bezig met bedden bouwen ofzo ... euhm? Leuk is anders. The Sims laat ik wel over aan mijn 9 jarig nichtje.

Tot nu toe zeker geen wow-gevoel of echt onder de indruk eigenlijk.
Hopelijk verandert dit nog
Je hoeft niet elke quest te doen.... Als iets niet leuk is sla je het gewoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Moet ook wel zeggen, dat ik er ook geen wow gevoel bij heb zoals ik dat bij The witcher had.
Weet nog niet precies waarom, maar speel het alleszins niet continu en vind het ook niet erg als ik niet kan spelen. :>

zit mss gewoon niet in de juiste 'mood'.

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 13-11-2015 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Tukker_T schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:02:
[...]

Je hoeft niet elke quest te doen.... Als iets niet leuk is sla je het gewoon over.
ik persoonlijk denk dat het juist leuk is om elke quest te doen .. zo zie je de hele game en speel je het ook echt uit _/-\o_

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Moet zegen dat ik kwa aankoop van fallout 4 twijfelde, fallout 3 was niet mijn cup of tea.

Maar nu ik fallout 4 speel.. Ik pis elke keer in mijn broek van het lachen als er een suicide super mutant in een paddenstoel explodeert omdat hij dacht dat het een goed idee was een molerat aan te vallen in plaats van moi.

spoiler:
Of door het landschap struinen en z'n brotherhood choper opent vuur op wat low level raiders, echter heeft er eentje een fatboy. 1x raden hoe dat af liep XD.

spoiler:
Door een berg containers struinen en ineens een locked gate tegen komen waar achter een power armor staat geparkeerd... na veel moeite de lock open gekregen, bleek het volledig uitgevoerde T51 te zijn :9~

[ Voor 78% gewijzigd door sHELL op 13-11-2015 00:40 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 06:52
Vincent Dave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:31:
[...]
Nogmaals, die is overklokt en dus niet 1 op 1 te vergelijken met de resultaten van die website. Dat je overal >60FPS haalt vind ik alsnog moeilijk te geloven, er zijn plekken (vooral binnen) waar mijn FPS ook over de 100 kan gaan, maja..

Je kunt me helemaal overtuigen met een filmpje als deze :) YouTube: Fallout 4 Intel G3258 + R7 260x (zeer kleine spoiler, bevat startdorp van FO4)

En als het werkelijk zo is dat jouw Pentium een steady >60FPS op Ultra haalt, ben ik ook heel benieuwd waar dat aan ligt..

[ Voor 10% gewijzigd door gravit0n_ op 13-11-2015 00:50 ]

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
taker1987 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:38:
[...]

ik persoonlijk denk dat het juist leuk is om elke quest te doen .. zo zie je de hele game en speel je het ook echt uit _/-\o_
Ja, maar er lijken ook veel quest in te zitten die constant hetzelfde zijn en helemaal niks met het verhaal te doen hebben. Deze zijn echt doodsaai, helemaal nu ik level 23 ben, je blaast er zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

V_DeR schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:16:
Mede vault dwellers. Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben (en excuses als dit misplaatst is) maar ik ben in het bezit gekomen van dit prachtig stukje artwork op een snowboard. En vroeg me af of er iemand serieus geinteresseerd is in dit object.

[afbeelding]
Die is wel erg vet! Ik skate niet, maar hangt leuk aan de muur denk ik :D

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 13:34
Skaten doe je ook niet op een snowboard :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De performance is bij mij een beetje raar. Ik heb een CPU die maar half benut wordt en hetzelfde met de GPU, maar wel 30-40 frames. Dat zou van mij wel iets hoger mogen.

Het gegeven dat er niets verandert als ik de resolutie stevig omlaag schroef lijkt erop te wijzen dat de CPU moeite heeft de boel bij te benen, maar als ik die dan met 33% overclock verandert er alsnog niets.

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 02:48:
De performance is bij mij een beetje raar. Ik heb een CPU die maar half benut wordt en hetzelfde met de GPU, maar wel 30-40 frames. Dat zou van mij wel iets hoger mogen.

Het gegeven dat er niets verandert als ik de resolutie stevig omlaag schroef lijkt erop te wijzen dat de CPU moeite heeft de boel bij te benen, maar als ik die dan met 33% overclock verandert er alsnog niets.
Als ze beiden maar voor de helft worden benut, zijn ze ook beiden niet de bottleneck (bottleneck is altijd degene die is gemaxt), dus op/omlaag schroeven heeft dan inderdaad geen effect. Hij blockt dus ergens anders op (I/O, streaming?). Misschien geheugen of VRAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLxAROSA schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:00:
Als ze beiden maar voor de helft worden benut, zijn ze ook beiden niet de bottleneck (bottleneck is altijd degene die is gemaxt), dus op/omlaag schroeven heeft dan inderdaad geen effect. Hij blockt dus ergens anders op (I/O, streaming?). Misschien geheugen of VRAM?
VRAM is 2 GB en zit behoorlijk vol (1,8 GB), maar dat zou ook minder moeten worden als je de resolutie omlaag schroeft. Ik heb de boel voor de grap eens naar 800 x 600 gezet en daarbij heb ik eigenlijk precies dezelfde framerate.

Het is me vooralsnog onduidelijk wat nu de bottleneck kan zijn. Misschien de snelheid van het geheugen of videogeheugen eens omlaag of omhoog schroeven, kijken of dat nog wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

V_DeR schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:16:
Mede vault dwellers. Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben (en excuses als dit misplaatst is) maar ik ben in het bezit gekomen van dit prachtig stukje artwork op een snowboard. En vroeg me af of er iemand serieus geinteresseerd is in dit object.

[afbeelding]
Eh... hoe kom je eraan? Dat lijkt op het promo-snowboard van een paar honderd euro. Er was in dit topic wel iemand die dat ding wou kopen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, zo'n hond die dingen kan vinden, maar iedere keer als dat beest iets zegt gevonden te hebben, heb ik geen idee waar hij uithangt :')

Niet erg handig dat Dogmeat niet op het kompas te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09 15:12
Sinned123 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:15:
[...]

Als je verder naar beneden scrollt en je leest de user comments, dan zie je direct al 2 opmerkingen dan hun G3258 zelf op ultra draait met een HD7970 en ene GTX970.
Volgens mij klopt er niks van die test.
Een i3-4130 die bijna 2x zoveel fps haalt, dat kan niet door alleen maar hyper threading komen.
Komt omdat er in die test geen OC op de G3258 zit en die van mij heel rustig op 4.5 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

dustkiller schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:45:
[...]

In Boston dan?
heb hier een i7 860 2,8ghz (iets beter dan de Phenom II X6 1055T) in combinatie met een gtx 970 en ervaar in boston op bepaalde plekken framedrops naar zelfs 20, Vreemde is dat met hele drukke gevechten en andere volbebouwde plekken in Boston de framerate wel rond de 60 blijft.
diamond city bedoel je>? nog niet geweest. ben eerste de noordkant aan het schoon vegen, wat zware gevechten gehad met supermutants en een of andere groep met nog meer hitpoints en flamethrowers.

Maar tot zover niks op dat aspect aan te merken.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Voor mij is dit ook de eerste Fallout game. Soms ben ik helemaal hyped en kan ik niet stoppen, soms heb ik er totaal geen zin in om aan te beginnen.

Het ia nog veel uitzoeken wat en hoe alles moet.. En wat het nut is van elke item wat je oppakt.. Miss is het meeste wel gewoon crap..?

Ben nu lvl 8 op hard en het speelt voor mij zwaar, het is moeilijk.. Ben nu de eerste metaal raider gear tegengekomen.. En heb Nick Valentine gevonden. Wellicht wordt het wat makkelijker straks..? Heb ook weinig ammo. En dikke Guns heb ik nog niet :(

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Nickrsd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:02:
Voor mij is dit ook de eerste Fallout game. Soms ben ik helemaal hyped en kan ik niet stoppen, soms heb ik er totaal geen zin in om aan te beginnen.

Het ia nog veel uitzoeken wat en hoe alles moet.. En wat het nut is van elke item wat je oppakt.. Miss is het meeste wel gewoon crap..?

Ben nu lvl 8 op hard en het speelt voor mij zwaar, het is moeilijk.. Ben nu de eerste metaal raider gear tegengekomen.. En heb Nick Valentine gevonden. Wellicht wordt het wat makkelijker straks..? Heb ook weinig ammo. En dikke Guns heb ik nog niet :(
Misschien een rare vraag, maar waarom zet je'm dan niet een tandje makkelijker?? te moeilijk/zwaar gaat snel vervelen (tenzij je een Bloodborne koopt, daar hoort het zo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Wat een depressieve post zeg. Kop op, het leven is een feest, en Fallout 4 al helemaal! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wen er maar aan, het zal niet enorm veel makkelijker worden (wel wat natuurlijk), maar je zult ammo-problemen blijven houden. /level 22 out

Had gisteren (-6 uur gameplay) 1000 ammo voor de 10mm, nu nog maar 400. Zelfde met mijn laser rifle, begon met 500, nu nog 250. Eigenlijk met alles kom ik ammo te kort.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ook niet naar traders e.d. ga om ammo te halen. Misschien 4x bij die Diner geweest om zooi te verkopen en enkel .308 ammo te kopen, maar meer niet.

Had gisteren maar mijn Lockpicking/Hacking perks een upgrade gegeven en heb mijn "To Do" lijstje wat afgewerkt. Loot viel tegen, maar goed loot=loot. Ook de Cryolater gehaald in Vault 111:+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Laatst online: 12:57
Blaim schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:27:
[...]

Waar pik ik deze Quest op?? :)
Die verfquest in Diamond City, achterin staat een man een muur te schilderen. Bij hem moet je zijn. Dat vliegtuig kwam ik tegen bij wat ronddwalen, zat geen quest aan vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40

Het ontdekken van wat nuttig is en wat niet hoort er een beetje bij, jouw personage weet dat immers ook niet. Ik heb de vorige Fallouts wel gespeeld, maar ik weet bij de meeste items ook nog niet of ze nuttig zijn.

Als het spel te moeilijk is kun je in de opties de moeilijkheidsgraad verlagen dat is absoluut geen ramp. Het is trouwens normaal dat je kogels opraken, dus probeer van elk ammotype een wapen mee te nemen (dus een 10mm pistool, een pipe gun, een hunting rifle, etc). Ammo kun je trouwens ook kopen, bijvoorbeeld in Diamond City, elke keer dat ik daar kom koop ik alle (nuttige) ammo op.

[ Voor 4% gewijzigd door Mithrildor op 13-11-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Tomvanschayk schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:13:
[...]

Die verfquest in Diamond City, achterin staat een man een muur te schilderen. Bij hem moet je zijn. Dat vliegtuig kwam ik tegen bij wat ronddwalen, zat geen quest aan vast
Niet zo maar een muur:
Wikipedia: Green Monster

Diamond city moet Fenway Park voorstellen (Boston Redsox). Behoorlijk nauwkeurig gemodelleerd ook, heel gaaf!

spoiler:
Het inleveren van die quest is ook leuk, als je in hardware city gele en blauwe verf mixed tot groen kun je de wall dus in de originele kleur (groen) verven ipv blauw en krijg je meer caps als reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Tomvanschayk schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:13:
[...]

Maar hoezo krijg je dan zoveel ammo van die quest? Ik heb die quest ook gedaan, maar ik kan niet herinneren dat ik veel ammo kreeg, alleen wat caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Angeloonie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:12:
[...]

Wen er maar aan, het zal niet enorm veel makkelijker worden (wel wat natuurlijk), maar je zult ammo-problemen blijven houden. /level 22 out

Had gisteren (-6 uur gameplay) 1000 ammo voor de 10mm, nu nog maar 400. Zelfde met mijn laser rifle, begon met 500, nu nog 250. Eigenlijk met alles kom ik ammo te kort.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ook niet naar traders e.d. ga om ammo te halen. Misschien 4x bij die Diner geweest om zooi te verkopen en enkel .308 ammo te kopen, maar meer niet.

Had gisteren maar mijn Lockpicking/Hacking perks een upgrade gegeven en heb mijn "To Do" lijstje wat afgewerkt. Loot viel tegen, maar goed loot=loot. Ook de Cryolater gehaald in Vault 111:+
Ik moet zeggen, ik heb de perk genomen dat je meer Ammo vind in containers.. en sindsdien weinig problemen meer met Ammo.. ik wissel wel altijd 3 guns af met verschillende ammo soorten en als de ene leeg is, is de ammo voor de andere wel weer gevuld.. en zo hou ik dat wel vol.. (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:25:
[...]

Ik moet zeggen, ik heb de perk genomen dat je meer Ammo vind in containers.. en sindsdien weinig problemen meer met Ammo.. ik wissel wel altijd 3 guns af met verschillende ammo soorten en als de ene leeg is, is de ammo voor de andere wel weer gevuld.. en zo hou ik dat wel vol.. (hoop ik)
Die heb ik ook, maar helaas is dat telkens voor verkeerde guns :+
En #random freeroamen werkt ook niet lekker, zeker niet als je 5 Deathclaws (incl Legendary) moet omleggen en daar zeker 100 schoten voor nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:37
De verborgen humor in dit spel is ook echt briljant.
Gisteren ergens in een kelder een pc aangezet. stond er "Brad read this!!"
Dus ik openen. Staat er dat Brad een fucking moran is omdat hij al het hondenvoedsel opvreet. Briljant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Meer roamen en craften helpt vaak wel :)
En als je de missie waar je mee bezig ben even zat bent ga je gewoon naar een andere plaats en daar kijken wat er te doen is :)
Voor mij is bijv het rechts boven deel van de kaart nog niet te doen. Ik ben in 1 schot dood. (misschien moet ik niet meer als naakte chick rondlopen, maar dat weiger ik nu nog op te geven) dus loop ik dan meer naar links of het midden. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

Waar vind je ammo voor de vault 111 gun? Heb nog niks gevonden..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

om ook maar even in te haken op alle specs en speculaties:

ik heb een budget/oud beestje;
* Cpu: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
* Motherboard: Asus M4A87TD/USB3
* Gfx: Asus GeForce GTX 660 TI-DC2T-2GD5
* Hdd: Plextor M5 Pro 128GB
* Display: Samsung Syncmaster 2443BW
* RAM: 2x Kingston HyperX KHX1333C7D3/2G
* GamePad: Logitech G13
* GamePad: Microsoft Xbox 360
* Wheel: Logitech DriveForce GT wheel
* Mouse: Logitech MX-518

is niets bijzonders, dare i say it, out dated. maar vind de game prima draaien, heb tot nu toe 4 momentjes gehad waarbij fps drop merkbaar/storend was. verder smooth zat. gfx op medium.

bij (te) veel junk; drump ik alles op de grond, om vervolgens via workshop te scrappen. heb idee dat hierdoor meer ruimte over blijft in backpack(je)

wapen diversiteit vind ik zelf vervelend; too much, hierdoor geen idee wat wel/niet werkt, wat wel/niet schade doet etc. ze lijken te veel op elkaar althans, is mijn mening.

ammo... waarom kan ik alles maken, behalve kogeltjes? :F

@luuk; diamond city is het te koop

prachtige game(play) maar waarom.... waarom geen co-op? wat een gemis, dare i say it; kan niet anno 2015. om die rede zou ik game nooit hoger dan 8 geven :X O-)

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 13-11-2015 08:48 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:16:
Geen idee hoe dit kan:

[afbeelding]

0 HP (ook in Pip-Boy), maar om het met GladOS te zeggen: I'm still alive.
Dit is mij dus ook al twee keer gebeurd.
Ik weet niet of het een bug is of dat ik tweemaal gewoon heel veel geluk hebt gehad.
mike0001 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:36:
De verborgen humor in dit spel is ook echt briljant.
Gisteren ergens in een kelder een pc aangezet. stond er "Brad read this!!"
Dus ik openen. Staat er dat Brad een fucking moran is omdat hij al het hondenvoedsel opvreet. Briljant :)
Ja, het zijn de kleine dingetjes die het zo leuk maakt.
De niet-vertelde verhaaltjes die achter dingen schuilen. Hoe mensen geleefd hebben, etc.

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 13-11-2015 08:50 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Luukwa schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:40:
heb je die gun gehaald met dogmeat? Dan moet je eens in zn inventory kijken. Als het goed is heeft ie 200 ammo voor die gun.
Daarna moet je het bij vendors kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Oh man gisteravond weer een stuk verkend en de bandietjes in de eerste fabriek (Corvega) overhoop geschoten, heerlijke mix van actie en sneaken _/-\o_ En inderdaad die humor overal! Ik heb me ook echt voorgenomen om elke entry in de terminals te lezen :)

Over iets in die fabriek:
spoiler:
Ik vond daar die terminal om die robot te bedienen. Ik had hem in eerste instantie geprogrammeerd als politie agentje, maar medic leek me ook handig - dat wilde hij toen echter niet meer :+ Toch z'n kop er af moeten schieten :P

Ik vind trouwens dat je buiten wel een vergelijkbare sfeer hebt als in Dying Light: leegte, sfeermuziekje, zoeken naar loot en dan iets wat schreeuwend op je afkomt :9~

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luukwa schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:40:
player.additem 0018ABE2 [aantal]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

anandus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:56:
[...]

player.additem 0018ABE2 [aantal]
Meh, vind cheaten in dit soort games zo zwak.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:09
Luukwa schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:57:
[...]

Ik kan die vault-gun uberhaupt niet vinden !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

MEN-O schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:58:
[...]

Ik kan die vault-gun uberhaupt niet vinden !?
In de overseer office is een locked cabinet, daar zit ie in.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:51:
[...]

Ik heb geen enkele eerdere Fallout game gespeeld en heb vooraf niks, maar dan ook niks gelezen. Ben er helemaal fris in gedoken. Ik heb enkel een vage video bekeken zodat ik wist wanneer Fallout zich in de reeks afspeelt, een beetje info over wat nou Fallout is.

Heb tot nu toe 0x internet geraadpleegd. Je kan écht alles zelf uitvogelen. Daarnaast is er een hele grote 'help' sectie in de settings pagina. Daar kan je over alles wel info krijgen (wat is AP, wat zijn componenten, hoe krijg je exp etc).

Er is geen enkel rede waarom je guides zou moéten gebruiken. Ik speel de game nu weer even op Hard (van Very Hard terug geswitched na 8 levels, was goed te doen maar ik moest simpelweg teveel ammo gebruiken en kreeg te weinig). Ben lvl 20 geworden en de game is steeds toffer en helemaal verslavend. En ik heb geen enkele guide bekeken of zelfs iets opgezocht over de game. Lekker spelen en er zelf achter komen dus!

Kopen dus :)!

Edit: ik ben nu lvl 20, heb een mooi arsenaal aan wapens en legendary gear, een settlement met 18 mensen erin en welgeteld EEN story quest gedaan :+ Er is gewoon lekker veel te doen, uit te vogelen en te exploren. Ben nu pas na 3 dagen spelen in Diamond City, waar de 2e Story Quest dus begint. En dat is niet omdat ik de game niet snap, er is gewoon lekker veel te doen ;)
Kijk. Dit was nou het antwoord waar ik op hoopte. Van iemand voor wie het spel net zo nieuw is als mij. Klinkt goed! Lijkt me ook juist de lol dat je van niets weet en alles zelf moet uitvogelen! Jammergenoeg zit ik de komende dagen ietwat krap in de tijd maar ik denk dat ik 'm dan toch maar ga aanschaffen en de Falloutwereld in ga duiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:09
Luukwa schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:58:
[...]

In de overseer office is een locked cabinet, daar zit ie in.
Da's waar ook, ik kreeg em niet open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
MEN-O schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:01:
[...]

Da's waar ook, ik kreeg em niet open..
spoiler:
Je kan Dogmeat het wapen laten fetchen, dan hoef je hem ook niet te lockpicken :)

[ Voor 3% gewijzigd door batumulia op 13-11-2015 09:06 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batumulia schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:01:
spoiler:
Je kan Dogmeat het wapen laten fetchen, dan hoef je hem ook niet te lockpicken :)
!!!SPOILER ALERT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Quote het dan ook niet! :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Hoe stuur je companions weg? Ik wil graag dit spel alleen spelen, maar ik zie geen mogelijk tijdens de praat opties om hem weg te sturen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik heb een belangrijke dilemma die ik moet nemen..

spoiler:
Ben nu dus bij the Institute beland, maar ik moet de keuze maken of ik the Institute (met Shaun) join of the Brotherhood help.

Ik weet echt niet bij wie ik zou gaan, hebben jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Geen idee hoe het een spoiler is maar goed ik heb hem maar tussen spoiler tags gezet.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ben me trouwens echt een paar keer de tering geschrokken in lexington..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
[...]
spoiler:
Dat mormel van mij weigerde dat...
Later maar weer eens terug dan.

Ik heb een beetje een probleem met het doen van quests... :o
Ik begin aan een quest (maak geen gebruik van fasttravel), loop naar het punt waar ik volgens de quest moet zijn, maar halverwege gaat er bij dan iets mis... Een paar uur later schiet me dan ineens te binnen dat ik eigenlijk een quest wilde doen... _O-
Het is heerlijk om een beetje door de Wastelands te 'wandelen'.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Jackal131 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:31:
[...]

Dat mormel van mij weigerde dat...
Later maar weer eens terug dan.
Even quicksaven voor je het doet en dan gewoon een paar keer doen, hij deed het bij mij de eerste keer ook niet meteen :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zoals een wapen uit een locked container halen met een exploit? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
ASNNetworks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:15:
Even een preview van mn Settlement :D Speel altijd first person, maar voor de 'tour' ff op third person gezet.
Even een vraagje, hoe heb jij het dak van dat huis zo netjes gekregen? Bij mij staat er een hoop rotzooi op, maar ik kan het niet salvagen volgens mij, heb er al trap tegen op gebouwd maar lukt niet. Is hier een tip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
anandus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:42:
[...]
Zoals een wapen uit een locked container halen met een exploit? O-)
Haha, touche!

spoiler:
Het wapen is niet eens geweldig trouwens.. Ammo is moeilijk te vinden en de dmg + range zijn ook niet super. De legendary wapens die je van quests krijgt rond lvl 15 zijn al beter.

[ Voor 13% gewijzigd door Grimmie187 op 13-11-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tis geen cheaten, verder heb ik alleen die gun gepakt via een bug.
En ik gebruik hem amper, heb gister een hele sterke assault rifle van een legendary gunner geloot.
Die heeft 40 kogels in een mag en doet 50 damage per kogel.
Damn dat kreng is sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FloydRaalte schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:23:
[...]

Dat gaat automatisch. Alles wat je niet Scrapped maar stored en later pas gaat plaatsen heb je al. Je betaald er geen materials voor.

edit
Dit werkt ook zo met je Junk. Junk bestaat uit materials (adhesive, screws, steel, copper etc). Echter kun je junk niet verder Salvagen zoals in de meeste games. Nee, de junk op zich blijft bewaard en alle bestandsdelen worden opgeteld. Je kunt dus van een Toy Car (1 screw, 2 wood) alleen die screw gebruiken. De Toy car verdwijnt uit je junk storage maar die ongebruikte 2 wood wordt wel (ongezien) bewaart. Waarom Bethesda voor dit omslachtige principe gekozen heeft is mij niet duidelijk. Ik had veel liever alle Junk gesalvaged in bestandsdelen.
ga naar je 'huisje' drop alle junk op de voer; start benchmark mode; scrap alle junk in raw materials *O*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:47:
[...]

Tis geen cheaten, verder heb ik alleen die gun gepakt via een bug.
En ik gebruik hem amper, heb gister een hele sterke assault rifle van een legendary gunner geloot.
Die heeft 40 kogels in een mag en doet 50 damage per kogel.
Damn dat kreng is sterk.
Het cheaten was dat iemand een console command gebruikt (player.additem) om er ammo voor te krijgen.
dat soort zaken sloopt je ervaring met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Laatst online: 12:57
Mithrildor schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:21:
[...]

Maar hoezo krijg je dan zoveel ammo van die quest? Ik heb die quest ook gedaan, maar ik kan niet herinneren dat ik veel ammo kreeg, alleen wat caps.
Bij mij lag er in dat pand waar je die verf moest halen veel ammo in ieder geval. En een redelijke hun in een (master)kluis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:49:
[...]

Het cheaten was dat iemand een console command gebruikt (player.additem) om er ammo voor te krijgen.
dat soort zaken sloopt je ervaring met het spel.
Ja dat is ook zo, en dat doe ik ook niet.
Hetzelfde als mods enzo, die ga ik pas gebruiken wanneer ik het allemaal gecomplete heb.
Zelf gebruik ik geen cheats, mods, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11:10
Jaja gisteren eindelijk wat gespeeld. Ben net het 2e dorp binnen gegaan. Ik weet niet waarom maar ik moet precies alles meenemen wat ik vind. Zijn er zaken die je echt niet nodig hebt ?

Je kan ook direct setlement bouwen maar daar zie ik het nut nog niet van in.

spoiler:
Heb ook het boek gevonden in het oude huis, is dus nadat je de vault uitkomt. direct aan inteligence gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
*krijgt missie* loop de richting op *raakt verdwaald en eindigt in een ondergronds bunker met een baas* Well that sucks. *vindt coole loot* everything went better than expected!

Mijn fallout 4 ervaring tot nu toe. :>

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Grimmie187 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:44:
[...]

Haha, touche!

spoiler:
Het wapen is niet eens geweldig trouwens.. Ammo is moeilijk te vinden en de dmg + range zijn ook niet super. De legendary wapens die je van quests krijgt rond lvl 15 zijn al beter.
Ik kreeg op lvl 8 al een beter wapen nadat ik die quest had gedaan voor een van de factions.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
evilpin0 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:04:
Hoe stuur je companions weg? Ik wil graag dit spel alleen spelen, maar ik zie geen mogelijk tijdens de praat opties om hem weg te sturen.
Staat er wel degelijk tussen, ik meen 'Dog > Talk > Lets go' of zoiets.
Heb hem meerdere malen per ongelijk weg gestuurd.. :F
[...]

spoiler:
Ik heb het gedaan, maar het wapen netjes opgeborgen in m'n huis zodat ik hem later kan gebruiken wanneer het echt nodig is :)

[ Voor 31% gewijzigd door Noctonix op 13-11-2015 10:11 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Is er sprake van 'item scaling'? Ik bedoel; als je een legendary wapen vindt op level 8 of het zelfde wapen maar dan op level 22 is die dan sterker dan die van level 8? Of schaalt alles mooi mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 11:10
Noctonix schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:10:
[...]

[...]

Ik heb het gedaan, maar het wapen netjes opgeborgen in m'n huis zodat ik hem later kan gebruiken wanneer het echt nodig is :)
Ik was is met mijn hond aan het praten, en ik wou klikken op het bovenste pijltje. Op dat moment gaat hij zitten dus het pijltje verplaatste. Vlam een kogel in zijn rug 8)7 :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Noctonix schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:10:
[...]

Je moet dismiss kiezen.

Ben nu met een andere build begonnen met 10 luck. Ben pas lvl 4 en heb net de quest in Concorde achter de rug maar die luck lijkt wel te werken. Ik heb nu bv al army ductape gevonden wat meer geeft dan alleen adhesives en ook al meerdere gloeilampen en nog wat spul dat ik op mijn andere build (lvl 9) niet gevonden heb.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Pagina: 1 ... 70 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.