[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.361 views

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

copywizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:36:
[...]

oei naar die heb ik lang gezocht! hahaha dankjewel
Ik zag hem als loadingscreen-tip voorbij komen :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Angeloonie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:37:
[...]

Cheers, die wist ik nog niet :)

Net een dorp gevonden met daaromheen/in een stuk of 4-5 Deathclaws. Allemaal om, easy as pie :Y)
Op welke moeilijkheidsgraad? en met of zonder powersuit?
Mijn eerste deathclaw, greep me 3x voordat ik het begreep, dat het gewoon vol blaffen is en rustig naar achterlopen. (op normal)

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
SmokingCrop schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:21:
[...]

Dat doe je ook niet voor de defence rating, maar voor de effectieve defence, als ze er niet in geraken, kunnen ze ook niet veel doen :P
Dan zet je daar gewoon 1 turret van 8 defence neer en voila.
En een hekje houdt alles tegen denk je?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:45:
[...]

Op welke moeilijkheidsgraad? en met of zonder powersuit?
Mijn eerste deathclaw, greep me 3x voordat ik het begreep, dat het gewoon vol blaffen is en rustig naar achterlopen. (op normal)
Speel op Hard, zonder Power Armor.

En zojuist de Legendary Deathclaw gekilled :*) Die dropte best lekkere loot :Y)

WTF! Er kwam net een UFO overgevlogen :o :o

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 12-11-2015 15:53 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:43
Wat ik straks als ik thuis kom ga doen in Fallout:

- Blaster halen uit de vault
- Base verder uitbouwen
- De verf quest doen om aan meer ammo te komen
- De alien blaster proberen te vinden. :*)

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Angeloonie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:49:
[...]

Kite jij de deathclaw, of heb je inmiddels al wat van die uber wapens met crits?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tukker_T schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:48:
[...]

En een hekje houdt alles tegen denk je?
Dat zal ik wel merken als ze eens aanvallen :P
Moest dit een Battlefield achtige game zijn, dan nee, maar destructability bestaat niet echt in dit spel, dus? :>
Voor de rest staan de belangrijke dingen ver genoeg van de hekkens om te beschermen tegen granaten & what not.

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 12-11-2015 15:58 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:20
spoiler:
Dat is een event welke een crashsite en een alien met een speciaal wapen spawned. Op Youtube staan wel guides waar je deze kan vinden.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
dustkiller schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:11:
[...]
Weet je dat heel zeker, ik heb bij red rocket de workshop inventory namelijk vol met zooi, en als ik dan naar sanctuary ga zit niks in de invertory.
Nog even de uitleg (in het Engels). Hoe werkt delen van scrap/resources tussen twee settlements:

Perk: Local Leader - Rank 1 (Charisma 6)

When you establish a Supply Route, everything stored in the workbenches of both settlements will be able to be used while building. The Stash's stay separate, but all junk items/materials will show up available when you attempt to build anything.

In Detail:

In Workshop view, press R1 when looking at a settler to make a supply line (once you have the Local Leader perk). Once this is done, they'll walk to the other settlement once a day, and when building you'll have access to all the junk in that settlement's workshop.

However, this does not mean you can physically access that other workshop's inventory from your current settlement's workshop.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
StarWolfer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:03:
[...]

Nog even de uitleg (in het Engels). Hoe werkt delen van scrap/resources tussen twee settlements:

Local Leader - Rank 1 (Charisma 6)

When you establish a Supply Route, everything stored in the workbenches of both settlements will be able to be used while building. The Stash's stay separate, but all junk items/materials will show up available when you attempt to build anything.

In Detail:

In Workshop view, press R1 when looking at a settler to make a supply line (once you have the Local Leader perk). Once this is done, they'll walk to the other settlement once a day, and when building you'll have access to all the junk in that settlement's workshop.

However, this does not mean you can physically access that other workshop's inventory from your current settlement's workshop.
Ah duidelijk, thx!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:14
Hebben jullie dit gezien?:http://www.overclock.net/content/type/61/id/2630731/

Iedereen zeiken dat fallout 4 engine antiek is, maar ondertussen is er wel een boost te zien met hyperthreading! Blijkbaar zorgt de opboue van de xbone en ps4 dat games tich echt multicore programeren nodig maakt.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ardjee schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:09:
Hebben jullie dit gezien?:http://www.overclock.net/content/type/61/id/2630731/

Iedereen zeiken dat fallout 4 engine antiek is, maar ondertussen is er wel een boost te zien met hyperthreading! Blijkbaar zorgt de opboue van de xbone en ps4 dat games tich echt multicore programeren nodig maakt.
Zegt weinig over hyperthreading, meer over het feit dat hij op een 720p resolutie erg CPU afhankelijk is. Maar dat is niet heel gek op die resolutie. Is met wel meer games. Hiernaast lijkt de game weinig gebruik te maken van de extra cores die de AMD cpu's bieden. Dus ik denk dat hij niet echt geoptimaliseerd is om gebruik te maken van meer kernen dan 4.

• Novarion
[...]

4-5 stuks zonder suit en op hard.
Hoe dan?! :X

Ik maar kloten op normal met slecht 1 en dan nog een powersuit met minigun. |:(

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:15:
[...]

Later in het spel krijg je veel sterkere wapens. Zeker als je op Hard speelt, want dan spawnen er vaker Legendary vijanden die Legendary wapens en armor kunnen droppen. Daarnaast helpen de perks die je krijgt door het levelen en het verzamelen van magazines ook enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
godfatherd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:05:
jammer dat ik niet genoeg karma punten heb om mijn settlement te uploaden
upload je het even naar imgur

• Novarion
Mithrildor schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:20:
[...]

Later in het spel krijg je veel sterkere wapens. Zeker als je op Hard speelt, want dan spawnen er vaker Legendary vijanden die Legendary wapens en armor kunnen droppen. Daarnaast helpen de perks die je krijgt door het levelen en het verzamelen van magazines ook enorm.
Misschien ligt het er inderdaad aan dat ik al m'n behaalde lvls nog niet heb ingezet bij perks.
Simpel weg omdat ik niet weet wat de 'beste' keuze is en het dus maar uitstel. Wat ook vast niet heel tactisch is.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
BREAKING NEWS: De lone wanderer perk werkt icm dogmeat 8)

Sorry maar ik had van te voren gedacht dat dogmeat als een volwaardige companion werd gezien en dus niet werkte. Ik ben blij dat ik mijn trouwe maatje mee kan nemen :)

Terug de game in! Lang geleden dat ik zo verslaafd ben geweest aan een game!

Zonnepanelen

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:14
FrankoNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:14:
[...]

Zegt weinig over hyperthreading, meer over het feit dat hij op een 720p resolutie erg CPU afhankelijk is. Maar dat is niet heel gek op die resolutie. Is met wel meer games. Hiernaast lijkt de game weinig gebruik te maken van de extra cores die de AMD cpu's bieden. Dus ik denk dat hij niet echt geoptimaliseerd is om gebruik te maken van meer kernen dan 4.
Als het verschil tussen de 2500k en 2600k slechts 100 mhz en hyperthreading is, hoe verklaar jij het verschil dan?

Het idee van testen op 720 p is juist om de CPU performance te testen: op 4k bittlenecked de GPU al kang voor de CPU dat doet

Welke games nog meer dan? Dat zou betekenen dat andere games ook al baad hebben bij hyperthreading, zelfs al ligt de bottleneck 99 van de 100 keer op de GPU.

• Mithrildor
Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:23:
[...]

Misschien ligt het er inderdaad aan dat ik al m'n behaalde lvls nog niet heb ingezet bij perks.
Simpel weg omdat ik niet weet wat de 'beste' keuze is en het dus maar uitstel. Wat ook vast niet heel tactisch is.
Het spel straft je niet af als je de verkeerde perks kiest. Kies gewoon wat je zelf nuttig lijkt. Als je merkt dat je teveel schade oploopt dan kies je een perk als Tougness of Life Giver. Als je wat meer schade wil aanrichten en je bijvoorbeeld automatische wapens gebruikt dan kies je voor Commando, als je veel afwisselt tussen wapens dan is een perk als Bloody Mess altijd goed. Als je merkt dat je te vaak langs een Terminal komt die je niet kan hacken dan kies je voor Hacker.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Mithrildor schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:20:
[...]

Kun je de difficulty op elk moment aanpassen? Zou dan namelijk het liefst op Norman beginnen, en later overstappen naar Hard juist om die sterkere tegenstanders tegen te gaan komen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:15

Mauz1978

Console War Veteran

voxxel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:25:
BREAKING NEWS: De lone wanderer perk werkt icm dogmeat 8)

Sorry maar ik had van te voren gedacht dat dogmeat als een volwaardige companion werd gezien en dus niet werkte. Ik ben blij dat ik mijn trouwe maatje mee kan nemen :)

Terug de game in! Lang geleden dat ik zo verslaafd ben geweest aan een game!
Dat is mooi! Alleen ik kan m nergens vinden! ik heb m gewisseld voor een andere companion, maar wil em weer terug, maar kan m nergens vinden. Weet iemand hoe je dat op PS4 oplost?

Something under the bed is drooling

• Mithrildor
XyritZz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:34:
[...]

Kun je de difficulty op elk moment aanpassen? Zou dan namelijk het liefst op Norman beginnen, en later overstappen naar Hard juist om die sterkere tegenstanders tegen te gaan komen.
Jup, je kunt gewoon in de opties tijdens het spelen de moeilijkheidsgraad aanpassen. Er is verder ook geen Trophy of Achievement waarvoor je het spel constant in dezelfde moeilijkheidsgraad moet spelen, dus er is geen reden om de moeilijkheidsgraad eentje terug te zetten als het te moeilijk is, of eentje hoger te zetten als het te makkelijk is.

• voxxel
Mauz1978 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:37:
[...]

Dat is mooi! Alleen ik kan m nergens vinden! ik heb m gewisseld voor een andere companion, maar wil em weer terug, maar kan m nergens vinden. Weet iemand hoe je dat op PS4 oplost?
Als je hem hebt gewisseld dan moet hij bij 1 van je settlements zijn. Waarschijnlijk de garage.

Zonnepanelen

• Darkangle

Niet mijn ding, maar voor wie makkelijk wat extra's wil (verklooit het spel voor mij persoonlijk, begrijp dat andere dit wel leuk vinden)

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

voxxel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:39:
[...]

Als je hem hebt gewisseld dan moet hij bij 1 van je settlements zijn. Waarschijnlijk de garage.
Die heb ik helemaal afgezocht en alle hondenhuizen in sanctuary ook :(... bel gemaakt, zouden NPC's ook moeten verschijnen en dat doen ze, alleen dogmeat niet :(...

• Darkangle
Mithrildor schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:38:
[...]

Jup, je kunt gewoon in de opties tijdens het spelen de moeilijkheidsgraad aanpassen. Er is verder ook geen Trophy of Achievement waarvoor je het spel constant in dezelfde moeilijkheidsgraad moet spelen, dus er is geen reden om de moeilijkheidsgraad eentje terug te zetten als het te moeilijk is, of eentje hoger te zetten als het te makkelijk is.
geen rede, of geen rede om niet?

• voxxel
Mauz1978 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:40:
[...]

Die heb ik helemaal afgezocht en alle hondenhuizen in sanctuary ook :(... bel gemaakt, zouden NPC's ook moeten verschijnen en dat doen ze, alleen dogmeat niet :(...
Shit, dat klinkt als een bug.. Nog een savegame ergens waar je hem wel nog hebt?

Zonnepanelen

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:39
Voor de PC spelers is console handiger :).
player.additem 000000F 1000

1000 caps :)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Wanneer re-spawnen mobs nou eigenlijk, de lijken blijven wel overal liggen heb ik het idee maar zie nergens nieuw ge-spawnde enemy's.
Hoe zit dit?

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Cowamundo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:43:
Wanneer re-spawnen mobs nou eigenlijk, de lijken blijven wel overal liggen heb ik het idee maar zie nergens nieuw ge-spawnde enemy's.
Hoe zit dit?
In het vorige deel 72 ingame uur geloof ik?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een deur te plaatsen in mijn huis. Ik kan hem wel buiten het huis plaatsen, maar niet in het huis.
Ja ik kan hem wel plaatsen, maar dan kan ik geen vloer meer leggen. Terwijl ik op video's zie dat het mogelijk is, zeer frustrerend.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
ben ik de enige die het nieuwe perk systeem na een paar uur spelen verschrikkelijk vind ?

waar zijn de lvld gebleven gewoon 1-100 skills en gaan.. nu allemaal zo moeilijk gemaakt terwijl dat helemaal niet nodig is..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mauz1978 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:40:
[...]

Je hebt hem jiet ergens het "stay" commando gegeven i hope? Het mormel luistert verdomd goed en blijft volgens mij tot het einde der tijden op die plek zitten.

Heb ook al eens gehad dat ik wat junk wilde transferren en dat ik per ongeluk het stay commando heb gegeven, vergeet ik het beest en kom er een paar minuten later achter dat ik alleen rondloop, dus ik weer helemaal terug en hij zat er nog net zo mooi als toen ik hem achter liet. 8)7

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Irrival schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:55:
[...]

Kite jij de deathclaw, of heb je inmiddels al wat van die uber wapens met crits?
Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:15:
[...]

Kiten, ze kunnen niet door kleine deuren en ze kunnen niet klimmen. Dat maakt het makkelijk :D

Even wat netter georderd :D Heb nog meer onderdelen in stash, zie dat ik er een vergeten ben :P
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/zwywlz.png

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 12-11-2015 16:46 ]

• voxxel
Angeloonie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:45:
[...]

[...]

Kiten, ze kunnen niet door kleine deuren en ze kunnen niet klimmen. Dat maakt het makkelijk :D

Even wat netter georderd :D Heb nog meer onderdelen in stash, zie dat ik er een vergeten ben :P
[afbeelding]
Bruut gezicht zo 8)

Zonnepanelen

• Flagg
  • Niet online

Flagg

AjDuLion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:44:
ben ik de enige die het nieuwe perk systeem na een paar uur spelen verschrikkelijk vind ?

waar zijn de lvld gebleven gewoon 1-100 skills en gaan.. nu allemaal zo moeilijk gemaakt terwijl dat helemaal niet nodig is..
Als zelfs een peasant als ik het snap kan het nooit moeilijk zijn. ;)

Maar nee je bent vast niet de enige er zijn ook mensen die het onspeelbaar vinden omdat de graphics zo slecht zijn. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8) Ziet er cool uit, maar ik gebruik ze eigenlijk niet :+ Enkel om terug te brengen.

En ik heb de gecrashte UFO gevonden :D Gevoel van richting/afstand klopte perfet met waar ik mijn marker gezet had hehe :D

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

[...]

[afbeelding]
haha, ik dacht dat ik er veel had met 4 :D

Hoe zorg je ervoor dat Dogmeat items "aantrekt" door ze in z'n inventory te stoppen doet niets

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Dit is mijn eerste Fallout, maar wat moet ik in hemelsnaam doen met alle verschillende wapens en apparel die ik vind? Junk dump ik al in m'n workplace. Ik raak ook zo snel vol met het looten.. :'(

PSN: MrMistral

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
MrMistral schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:54:
Dit is mijn eerste Fallout, maar wat moet ik in hemelsnaam doen met alle verschillende wapens en apparel die ik vind? Junk dump ik al in m'n workplace. Ik raak ook zo snel vol met het looten.. :'(
Tja verkopen maar? Bij FO3 pakte ik ook alle wapens die ik om vinden om stuff te repairen maar aangezien dat er niet meer in zit heb ik ook niks aan 8 pistols :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
ik ben dogmeat al compleet kwijtgeraakt hoe kan ik hem nu weer terug vinden?

Verwijderd

Mad-Matt schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:54:
[...]

Hoe zorg je ervoor dat Dogmeat items "aantrekt" door ze in z'n inventory te stoppen doet niets
Driehoekje op de PS4

• MrMistral
Michel242186 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:58:
Niet bij Sanctuary?

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Michel242186 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:58:
Ik las dat je bij Sanctuary of dat tankstation kan kijken, anders de hondenhokken bij Sanctuary aflopen, en anders proberen 24u te slapen ingame.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
martyaintflying schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:01:
[...]

Ik las dat je bij Sactuary of dat tankstation kan kijken, anders de hondenhokken bij Sanctuary aflopen, en anders proberen 24u te slapen ingame.
tnx ga er ff mee bezig

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Kan je hond eigenlijk doodgaan, en ben je hem dan voor altijd kwijt?
MrMistral schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:54:
Dit is mijn eerste Fallout, maar wat moet ik in hemelsnaam doen met alle verschillende wapens en apparel die ik vind?
Bouw er een hut mee :P
/anythingispossible

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Novarion
Poulske schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:06:
Kan dood gaan, voor altijd kwijt niet.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Poulske schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:06:
Nee, ze raken bewusteloos als ze teveel schade oplopen en worden weer wakker als het gevecht over is.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mijn FPS problemen in de steden volledig kunnen oplossen door shadow distance naar benende te halen.

Ik ging van 32 FPS naar 75 fps (capped) door shadow distance van high naar medium te zetten.

Op medium is de distance erg laag, ik gebruik daarom een setting tussen medium en high.

Falloutperf.ini

fDirShadowDistance=6000
fShadowDistance=6000

Medium = 3000
High = 17000

Ik draai nu ook met god rays op medium en de rest allemaal op ultra op een 290 met i7 4770k.

FOV kost ook veel FPS, draai nu op FOV 85 (ipv 90)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

voxxel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:41:
[...]

Shit, dat klinkt als een bug.. Nog een savegame ergens waar je hem wel nog hebt?
Gevonden, hij zat nog in de 'Follow Dogmeat'quest, die ik niet heb afgemaakt omdat ik daar nog wat te zwakke items voor had :D...

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vond max armor in planetside 2 al cool maar in fallout 4 hebben ze zo armor gevoel echt goed gedaan

power armor kan je af laten gaan als nuke dus als je dat piep piep hoort maak dat je weg komt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Motaro op 12-11-2015 17:11 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Nice! Hoogste affiniteit level behaald met Preston.

spoiler:
Krijg nu de "United We Stand" perk. Ik kon al eerder met hem flirten, dat was toen geel en faalde. Nu kon ik "romance" doen haha, dat was echter rood, niet eens geprobeerd :+.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• MrMistral
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:07:
[...]
Bouw er een hut mee :P
/anythingispossible
Haha! Ik las ergens dat ik ze het beste kan scrappen. En m'n apparel smijt ik ook gewoon in m'n workplace for the time being :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mad-Matt schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:54:
[...]

En zojuist nóg een suit gevonden _O- Heb er nu 7(!) staan. En ben niet met een guide op zoek ofzo, maar kom ze gewoon tegen. Heb nu denk ik 33% van de locaties verkend, iig bijna alles tot aan de snelweg van zuid-west naar noord-oost. Diamond City ben ik nog niet eens geweest :+
In de inventory moet je op het item gaan staan en dan "T". Staat onderin het scherm, maar wist het eerst ook niet.

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
MrMistral schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:13:
[...]

Haha! Ik las ergens dat ik ze het beste kan scrappen. En m'n apparel smijt ik ook gewoon in m'n workplace for the time being :)
Overbodige wapens / apparel kun je het beste verkopen denk ik, scrappen voor steel is tamelijk zinloos. Daar heb je al genoeg van.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

v0dka schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:19:
[...]

Overbodige wapens / apparel kun je het beste verkopen denk ik, scrappen voor steel is tamelijk zinloos. Daar heb je al genoeg van.
waar kan je die shit verkopen dan?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
Nickrsd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:31:
[...]

Bij iedere handelaar, je komt er snel genoeg een tegen in de buurt van Sanctuary.

• MrMistral
Nickrsd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:31:
[...]

Goeie vraag :) Fyi, ik heb zojuist de missie in corvega factory afgerond. Nog niet naar Diamond City geweest.

• voxxel
v0dka schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:19:
[...]

Het is ook wel de moeite waard om ze te bewaren en later te scrappen met de int perk waardoor je zeldzamere spullen krijgt uit wapens en armor scrappen.

Zonnepanelen

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Angeloonie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:18:
[...]

En zojuist nóg een suit gevonden _O- Heb er nu 7(!) staan. En ben niet met een guide op zoek ofzo, maar kom ze gewoon tegen. Heb nu denk ik 33% van de locaties verkend, iig bijna alles tot aan de snelweg van zuid-west naar noord-oost. Diamond City ben ik nog niet eens geweest :+

[...]

In de inventory moet je op het item gaan staan en dan "T". Staat onderin het scherm, maar wist het eerst ook niet.
Yep ben er ook al 3 tegengekomen ofzo maar laat ze lekker achter gebruik ze toch niet, ik heb er eentje in Sanctuary achtergelaten mocht ik er ooit een verplicht nodig hebben voor een quest. Vind constant met zo'n PA rondlopen teveel voelen als cheaten. En heb dan het idee dat ik mechwarrior 5 aan het spelen ben en niet fo4 :+

Dat blijft toch het leuke van fo4 iedereen kan het op!zijn eigen manier spelen.

• DutchGrenade
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:16
Ik zit al een tijdje te wachten op Fallout 4 :9~ Heb deel 3 en NV helemaal grijs gespeeld

Iemand advies of mijn PC voldoende zal zijn, zal op 1366x768 gaan spelen voorlopig:

AMD Phenom II X4 840
6GB RAM
GTS 450 2GB
SSD

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
DutchGrenade schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:41:
Ik zit al een tijdje te wachten op Fallout 4 :9~ Heb deel 3 en NV helemaal grijs gespeeld

Iemand advies of mijn PC voldoende zal zijn, zal op 1366x768 gaan spelen voorlopig:

AMD Phenom II X4 840
6GB RAM
GTS 450 2GB
SSD
YouTube: Fallout 4 GTS 450 1080p gameplay

je cpu en gpu zijn al redelijk verouderd. kdenk dat je veel pracht zal missen.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingSig op 12-11-2015 17:45 ]

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
voxxel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:34:
[...]

Het is ook wel de moeite waard om ze te bewaren en later te scrappen met de int perk waardoor je zeldzamere spullen krijgt uit wapens en armor scrappen.
Vergeet niet de mods van de wapens en armor te halen. Ik heb bv. geen gun nut om dikke guns te maken, maar heb op de 2 guns die ik af en toe gebruik al wel aardige mods zitten met silencers, mooi handig

• DutchGrenade
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:16
SmokingSig schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:43:
[...]

YouTube: Fallout 4 GTS 450 1080p gameplay

je cpu en gpu zijn al redelijk verouderd. kdenk dat je veel pracht zal missen.
Top, dat moet wel lukken dus met een lagere resolutie!
En veel pracht heb ik niet nodig, vind ook NV er vandaag de dag nog prima uit zien :)

[ Voor 23% gewijzigd door DutchGrenade op 12-11-2015 17:47 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:20
[...]

[...]

[afbeelding]
Bouw zo'n display zoals in Iron Man met alle soorten powerarmour. 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2012/10/Iron-Man-33.jpg

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
D4NG3R schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:47:
[...]

[afbeelding]
Geen id wanneer de modkit beschikbaar wordt gesteld, maar dat zal 1 van de eersten zijn, Iron man suite versie ........

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
Holy shit, ik voel me echt in het diepe gegooid gister 2 uurtjes gespeeld en ik vind het een super spel maar ik snap er de ballen van, kan iemand mij even kort uitleggen hoe ik nou het beste kan beginnen? zal ik eerst een settlement bouwen of? wat is precies belangrijk om een ''goede'' start te hebben.

Ik probeer wel zoveel mogelijk te looten, ook bs als koffiekopjes enzo ik pak echt alles op :P

Die powerarmor bijv die heb ik gewoon midden op straat laten staan, is die nu weg of? :(

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 12-11-2015 18:07 ]

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik wil F4 op mijn alienware m14x spelen. deze heeft een I7 maar slechts een GT650M met 1 gyg.
Minimum specs zijn grafisch iig 2 gyg. Kan ik het spel dan niet draaien of is er kans dat dit wel gaat? Resolutie is 1 niveau onder HD. Zou het zonde vinden die 30gyg voor niks te downloaden.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Ambition88 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:06:
Holy shit, ik voel me echt in het diepe gegooid gister 2 uurtjes gespeeld en ik vind het een super spel maar ik snap er de ballen van, kan iemand mij even kort uitleggen hoe ik nou het beste kan beginnen? zal ik eerst een settlement bouwen of? wat is precies belangrijk om een ''goede'' start te hebben.

Ik probeer wel zoveel mogelijk te looten, ook bs als koffiekopjes enzo ik pak echt alles op :P

Die powerarmor bijv die heb ik gewoon midden op straat laten staan, is die nu weg of? :(
Ligt eraan wat jij wilt, met Power Suit, of zonder Power Suit, met dorpjes, of zonder dorpjes.
Jouw keuzes, jouw game. Er zijn wel wat guides enz beschikbaar over wat kan en hoe het moet. Maar ik vind het vaak leuker zelf rond te lopen en te ontdekken.

Er is niet echt een goeie start, als jij het op de Melee kant gooit heb je meer aan Strength dan Perception, dus wat voor iemand anders ''goed'' is, is voor jouw slecht.

Op zich maakt het niet uit, je speelt toch meerdere playthroughs :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 18:26 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hahaha (sorry, maar ik zie het al helemaal voor me, zo'n pak midden op de weg)

Gewoon exploren, je krijgt vanzelf quests etc

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Heerlijke muziek trouwens op dat radiostation als je aan het ronddwalen bent in de game _/-\o_

• Ambition88
Mad-Matt schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:27:
[...]

hahaha (sorry, maar ik zie het al helemaal voor me, zo'n pak midden op de weg)

Gewoon exploren, je krijgt vanzelf quests etc
Haha ja, wist ik veel denk heb hem niet meer nodig dus ik stap uit en volg die andere dude... nu lees ik ineens dat raiders je armor kunnen jatten enzo :P

ik wil wel een dorp bouwen lijkt me wel super chill en zie de voordelen er van in, maar damn vind het allemaal zo onduidelijk uitgelegd, ik ga sowieso voor een knal build met veel punten in Intel. _/-\o_

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Ambition88 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:32:
[...]
Haha ja, wist ik veel denk heb hem niet meer nodig dus ik stap uit en volg die andere dude... nu lees ik ineens dat raiders je armor kunnen jatten enzo :P
Niet alleen raiders kunnen je armor jaten. Ik had 1 setler naar mijn prive basis gestuurd (z'n dronken tor uit diamond city). Krijg daar een aanval dus ik knal vrolijk wat raiders af... komt die gast ineens in mijn power armor voorbij rennen, wtf! KOM TERUG!!! :+

[ Voor 3% gewijzigd door sHELL op 12-11-2015 18:40 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

D4NG3R schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:47:
[...]

[afbeelding]
Dat is dus inderdaad de intentie :D
Richting het einde ga ik ergens een huis slopen (= mooie egale betonnen grond) en dan een zooi van die Power Armor stations neerzetten met een volle set van dezelfde classe er bij :)

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Oke, vanavond vertrek hier hier uit de wastelands (woestijn, mexicaanse grens. :P) terug naar de beschaafde wereld; Houston en zal proberen nuka cola quantum in te slaan.
Helaas gelezen dat het meestal op dag 1 al uitverkocht was en waar het nog te koop is wordt het als goud bewaakt, max 1 of twee per person.
Volgens mij zijn er twee targets redelijk dicht bij het vliegveld (IAH) dus ik zal mijn best doen ;)
Verder moet ik nog van hobby airport naar IAH rijden dus zal aan mijn chauffeur vragen of hij een ommetje wil maken naar een eventuele target op onze route :+

• Ambition88
sHELL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:36:
[...]

Niet alleen raiders kunnen je armor jaten. Ik had 1 setler naar mijn prive basis bestuurd. Krijg daar een aanval dus ik knal vrolijk wat raiders af... komt die gast ineens in mijn power armor voorbij rennen, wtf! KOM TERUG!!! :+
Haha dat is wel mooi :o
Wat je wil. Er is geen 'beste' manier, doe gewoon wat je leuk vindt :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb nu een Franse bekakte dames robot als companion, wederom weer een hoop humor

Verwijderd

Mad-Matt schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:46:
Ik heb nu een Franse bekakte dames robot als companion, wederom weer een hoop humor
Ja vind de Companions echt vet, stukje met Piper gelopen, je hebt echt het gevoel dat er iemand met je mee loopt, ipv een schietschijf.

• Ambition88
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:46:
[...]
Wat je wil. Er is geen 'beste' manier, doe gewoon wat je leuk vindt :)
dan ga ik gewoon lekker ''doelloos'' rondlopen en proberen wat betere gear te craften, dat bouwen snap ik echt niks van. :P maar thnx

Verwijderd

Ambition88 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:48:
[...]

dan ga ik gewoon lekker ''doelloos'' rondlopen en proberen wat betere gear te craften, dat bouwen snap ik echt niks van. :P maar thnx
Gewoon lekker gaan uitproberen, je kunt eigenlijk niet fout gaan.

• Ambition88
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:49:
[...]

Gewoon lekker gaan uitproberen, je kunt eigenlijk niet fout gaan.
Hehe ok, wat ik trouwens nog wel lastig vind is het schieten zonder VATS dus echt ingezoomd met rechter muisknop, want je crosshair verdwijnt dan? maar zal wel snel wenne :)

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Heb wel heel veel food maar niet veel nut ervoor. Stimpacks for days en uberveel vreten. Wellicht even van normal naar hard gaan.

Pas toch wel even alles uit mn "food kast" gerukt en opbakken-> tipje; je krijgt xp voor koken :)

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Ambition88 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:48:
[...]
Dat opbouwen van settlements is volgens mij vergelijkbaar met de civil war in skyrim. Kan leuk zijn om te doen, maar geen ramp als je het niet doet.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• tomaat23
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:14
Weet iemand al hoe je meer settlers in Sanctuary krijgt? Heeft iemand er al meer dan 8? Ik heb een radiotoren en genoeg bedden en al het andere (alles is groen happiness 80%).

Voor als je veel knutselt en adhesives tekort komt:
https://www.reddit.com/r/...ited_renewable_source_of/

In het kort:
Water purifier
corn
tato
mutfruit
en dan vegetable starch maken
dat is 5 adhesives per soepje.
Als je ze plant in je favo dorp heb je steeds bij terugkomst wat lijm.

[ Voor 49% gewijzigd door tomaat23 op 12-11-2015 19:00 ]

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:43:
[...]

In het vorige deel 72 ingame uur geloof ik?
Tnx, ik ga er op letten... Dat is alleen de mobs buiten neem ik aan ipv de cleared buildings en stadjes...

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Yes, vanavond echt spelen. Daarnet m'n eerste Deathclaw gehad op Survival-level. Dat doodshoofdje stond er niet voor niets naast :X Gelukkig was ie half doodgeschoten door de andere mobs.

Zoals in elk spel heb ik wel de muziek uitgeschakeld. Ik snap niet dat mensen dat blijkbaar graag hebben :s

[ Voor 22% gewijzigd door YellowOnline op 12-11-2015 19:45 ]

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
YellowOnline schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:44:

Zoals in elk spel heb ik wel de muziek uitgeschakeld. Ik snap niet dat mensen dat blijkbaar graag hebben :s
Bepaalt toch wel behoorlijk de sfeer vindt ik.

Ik heb meestal de muziek voor de sfeer aan. En anders zet ik die radio even aan. Zodra ik terug ben in mn eigen stadje en loot ga opslaan en wat bouwen dan zet ik wel mijn eigen muziek aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Grecio op 12-11-2015 19:52 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Grecio schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:52:
[...]

Bepaalt toch wel behoorlijk de sfeer vindt ik.

Ik heb meestal de muziek voor de sfeer aan. En anders zet ik die radio even aan. Zodra ik terug ben in mn eigen stadje en loot ga opslaan en wat bouwen dan zet ik wel mijn eigen muziek aan.
De radio heb ik meestal wel aan (lekkere muziek) maar de gewone achtergrondmuziek heb ik uitgezet, vind de game zo al spannend genoeg :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

spoiler:
Handig, zo'n Fatboy net voordat je Kelogg confronteer... even een paar passen naar achteren en ka-boom :D... het acteerwerk is wel goed, dat 'you mercenary motherfucker' kwam er echt heerlijk gemeend uit :D

:D

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zet de traditie van Fallout 3 GOTY en Fallout New Vegas verder door ook voor Fallout 4 deze te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/0/0/5/9200000046985000.jpg

http://www.bol.com/nl/p/f...edition/9200000046985000/

Ook verkrijgbaar zonder de extra kaartjes

http://www.bol.com/nl/p/f...uide___1_9200000046984998

Je mag er wel niet te veel op voorhand in bladeren, de gids bevat heel wat spoilers van nog te ontdekken gebieden en quests. Maar vond het in het verleden een handig boek om naar terug te krijgen mocht je ergens vast zitten of als je een oudere quest terug wil oppikken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WTF :D Vind net een Hunting Rifle met unlimited magazine :D
Niet als dat het niet op gaat, maar hoef niet te herladen :D

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Zijn er mensen met 10 luck die ook merkbaar meer goede items vinden of komt dat niet zo nauw?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

gravit0n_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:00:
[...]

Thanks.

De AMD's gaan hard onderuit, de Pentium G3258 nog harder. Het is nog interessant om te kijken wat de AMD FX serie doet met overklokken, maar zolang je geen dikke i7 (laatste generaties) hebt hoef je niet aan een GTX970 te beginnen in ieder geval.
De praktijk wijst toch iets anders uit. Ik kan prima op ruim 60fps spelen buiten de stad, en rond de 40-50 in Boston met een FX8320 op 4.6Ghz en een GTX 970. Dit uiteraard op ultra met Godrays uit, die zijn sws irritant en voegen weinig toe.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

spoiler:
Clear Concord of all hostiles. Lijkt wel bugged heb alles vermoord incl. de Deathclaw. Speel op de PS4. :-(

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

Hallo iedereen!

Ik ben van plan deze game te gaan kopen het lijkt me echt een game die me gaat pakken, maar ik zit met een puntje.
Ik weet niet of mijn pc het aan kan, zou iemand die verstand heeft van computers kunnen zeggen wat hij/zij verwacht met welke settings ik kan spelen
Videokaart: Nvidia GTX 750
Processor: AMD FX(tm)-6300 Six-Core 3.50GHZ
Ram:8GB

Ik weet niet wat er wel of niet invloed op heeft dus als ik iets mis hoor ik het graag!

Groet

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42
glennvho schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:53:
Wat ik straks als ik thuis kom ga doen in Fallout:

- Blaster halen uit de vault
- Base verder uitbouwen
- De verf quest doen om aan meer ammo te komen
- De alien blaster proberen te vinden. :*)
Die verfquest leverde mij ook veel op! Verder heb ik net ook behoorlijk voorraad ammo gehaald bij een neergestort vliegtuig ten ooste van sanctuary

• mtotheh
  • Laatst online: 05-09 08:48
hebben jullie er ook last van als je van gun wisselt(bijv. onder nummer 2 heb je een shotgun en onder nummer 3 een sniper) dat het soms wel 5 seconden duurt voordat de gun ook daadwerkelijk gepakt is? en soms komt die helemaal niet en moet ik eerst via de pip-boy inloggen en daar een gun selecteren. is hier ook een oplossing voor?

• tomaat23
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:14
Heel soepel gaat dat wisselen niet nee. Vaak druk ik even RMB in zodat hij tevoorschijn komt.
Pagina: 1 ... 69 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.