[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.362 views

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:18
Zat net wat filmpjes te bekijken hoe anderen een basis bouwen, maar als ze in de bouw modus zitten kunnen ze nog gewoon rond lopen, bij mij werkt het niet.
Ik kan dan niet meer rond lopen maar van af een plek aan de gang gaan? (PC)

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:44:
Zat net wat filmpjes te bekijken hoe anderen een basis bouwen, maar als ze in de bouw modus zitten kunnen ze nog gewoon rond lopen, bij mij werkt het niet.
Raar, ik kan ook gewoon rondlopen. Kan bijvoorbeeld met een schutting deel me halve dorp doorlopen.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:44:
Ga je in bouwmodus vanaf je workbench? Je kunt namelijk ook gewoon ergens in je dorp 'V' vasthouden om bouwmodus in te gaan.

• DoubleDutch
teupje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:48:
[...]

Raar, ik kan ook gewoon rondlopen. Kan bijvoorbeeld met een schutting deel me halve dorp doorlopen.
Alles geprobeerd maar blijf vast op één plek. 😢

• DoubleDutch
Grimmie187 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:49:
[...]

Ga je in bouwmodus vanaf je workbench? Je kunt namelijk ook gewoon ergens in je dorp 'V' vasthouden om bouwmodus in te gaan.
Druk op V om de bouwmodus in te gaan en blijf vast zitten op één plek en kan niet meer bewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Is er ook ergens een site waar ik alle muziek van Fallout 4 kan downloaden?

Ik zit nu zo in die game, dat ik ook graag de muziek in de auto wil hebben :P

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:41:
[...]
Ik geloof dat die hyperthreading-settings nooit wat gedaan hebben, maar ik kan ernaast zitten.
Ik lees ook overal tegenstrijdige dingen,ik hou me wel even aan "if it ain't broke....." voorlopig, mocht ik ergens echt framedrops krijgen kan ik altijd nog rotzooien. Of gewoon een 2de 780 kopen :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Roshnak schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:51:
Is er ook ergens een site waar ik alle muziek van Fallout 4 kan downloaden?

Ik zit nu zo in die game, dat ik ook graag de muziek in de auto wil hebben :P
Hahaha, geweldig. _O-
Dat 's idd een goeie. Ik ben nu ook nieuwsgierig! :9

Even gegoogld: Spotify lijstje http://open.spotify.com/u...st/6odolWS2Iu1L3XjXZJifSF

[ Voor 14% gewijzigd door Novarion op 12-11-2015 13:55 ]

• Grimmie187
DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:51:
[...]

Druk op V om de bouwmodus in te gaan en blijf vast zitten op één plek en kan niet meer bewegen.
Niet toevallig een azerty toetsenbord?

https://www.reddit.com/r/...o/bugs_megathread/cwud2em

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
/me zit vrolijk de mp3'tjes te downloaden voor in mijn horloge.

Thanks, goed idee :). Slapeloosheid deedt me dat even vergeten :D

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Darkangle schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:55:

Kan je niet even een rar uploaden voor jouw favo tweakvriendjes? O+

Bij deze de nummerlijst voor referentie;
https://itunes.apple.com/...e-soundtrack/id1052835490

Foutje sorry

[ Voor 18% gewijzigd door hexta op 12-11-2015 13:58 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Okay, weer een rare bug gevonden hier.

Wanneer ik in sniper mode ingezoomd ben op een vijand dan gaat alles goed. Tot ik Left Alt gebruik om mijn adem in te houden voor een steady zoom. Dit gaat goed tot ik Left Alt los laat. Op dat moment straffed mijn character automatisch naar links. Super irritant!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:57:
[...]

Tenzij het PD is, is het niet toegestaan lijkt me.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Darkangle
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:00:
[...]
We zijn allemaal tweakers. Ik gun het hier iedereen, maar acht ook elke tweaker in staat om binnen 3 seconden dit zelf even te vinden.

Ik ga mijn handen niet branden aan uploaden :).
hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:57:
[...]

Bij deze de nummerlijst voor referentie;
https://itunes.apple.com/...e-soundtrack/id1052835490

Foutje sorry

• hexta
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:00:
[...]
Goed punt, excuses :)
Darkangle schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:55:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/mcg4u1.jpg
8) O+

[ Voor 45% gewijzigd door hexta op 12-11-2015 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overigens, als je meer van dit soort muziek wil kan ik ook GNR Enhanced aanraden.
Het is een mod voor Fallout 3, dus nog niet te gebruiken voor FO4 (maar da's een kwestie van tijd), maar je kan het uitpakken en dan heb je 100 van die typische Fallout-liedjes :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Even een preview van mn Settlement :D Speel altijd first person, maar voor de 'tour' ff op third person gezet.

En

Heb besloten om een deel van Sanctuary af te schermen en te gebruiken als settlement. Kan hierdoor iedereen beetje bij elkaar houden en zorgen dat er minder gaten zijn voor mogelijke aanvallen. De 2e video laat mn Settlement globaal zien en de stats.

Nog genoeg te doen, maar de basis staat eindelijk :D

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 12-11-2015 14:19 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• HeatWave

HeatWave

Ah fuck it, backup gemaakt van de ini's, tweaks aangebracht, nu maar kijken of het nog werkt vanavond als ik thuis ben :').

• FloydRaalte

FloydRaalte

anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:12:
Overigens, als je meer van dit soort muziek wil kan ik ook GNR Enhanced aanraden.
Het is een mod voor Fallout 3, dus nog niet te gebruiken voor FO4 (maar da's een kwestie van tijd), maar je kan het uitpakken en dan heb je 100 van die typische Fallout-muziek :)
Got them all! Heerlijk om s'avonds onder de overkapping, bij een haardvuurtje, met een pilsner in de hand met een stel vrienden lekker naar GNR Radio te luisteren.... Big iron, Big iron!

• DoubleDutch
Heb hier AZERTY en QWERTY toetsenbordjes liggen,beide zelfde problem. ;(

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-04 14:31
Hoe kan je in het begin de karakter een naam geven? Kom steeds uit bij die Vault vertegenwoordiger en de perks Maar kom daar niet verder omdat mijn karakter nog geen naam heeft.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
ASNNetworks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:15:
Even een preview van mn Settlement :D

[video]

En

[video]

Heb besloten om een deel van Sanctuary af te schermen en te gebruiken als settlement. Kan hierdoor iedereen beetje bij elkaar houden en zorgen dat er minder gaten zijn voor mogelijke aanvallen. De 2e video laat mn Settlement globaal zien en de stats.

:o

Wow, lekker bezig geweest. Heb je ook al wat van de quests gedaan? 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Darkangle
Roy36NL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:19:
Hoe kan je in het begin de karakter een naam geven? Kom steeds uit bij die Vault vertegenwoordiger en de perks Maar kom daar niet verder omdat mijn karakter nog geen naam heeft.
op de PC, even met de muis op het naambalkje klikken en dan invullen.

• hexta
Het naambalkje is slecht te zien maar dat zit boven het stukje waar je je specials instelt bij het char maken

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wanneer je de perks instelt staat boven aan Name. Ik keek daar overheen. Vul daar je naam in. Je kunt niet eens verder als je dat niet doet. (PC)

• hexta
Dingen die in mijn Workshop zijn opgeslagen (bijv een stoel of een bed) hoe krijg ik die daar weer uit om ergens neer te zetten?

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 06:52
HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:15:
Ah fuck it, backup gemaakt van de ini's, tweaks aangebracht, nu maar kijken of het nog werkt vanavond als ik thuis ben :').
Dat werkt gegarandeerd niet. Zo'n tweak waardoor Fallout meer threads gebruikt zou hoogstens werken als ie dat uberhaupt al niet deed.

Met Fallout 4 is de CPU een enorme bottleneck. Ik hoop dat Techspot snel met zijn performance review van FO4 komt, die brengen dat altijd mooi in beeld. (zelfde geldt voor Far Cry 4, GTA V bijv.) Zo ben ik benieuwd of een 8-core van AMD het er goed vanaf afbrengt omdat Fallout 4 wel gebruik maakt van multithreading. De single core performance van bijvoorbeeld de Pentium G3258 doet er dan niet meer zo toe.

Op dit moment speel je liever met een dikke i7 en een matige videokaart ala GTX770, dan een i5 en een GTX980 Ti bijv.

[ Voor 22% gewijzigd door gravit0n_ op 12-11-2015 14:31 ]

You will understand energy and you will be happy.

• FloydRaalte

FloydRaalte

hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:21:
Dingen die in mijn Workshop zijn opgeslagen (bijv een stoel of een bed) hoe krijg ik die daar weer uit om ergens neer te zetten?
Dat gaat automatisch. Alles wat je niet Scrapped maar stored en later pas gaat plaatsen heb je al. Je betaald er geen materials voor.

edit
Dit werkt ook zo met je Junk. Junk bestaat uit materials (adhesive, screws, steel, copper etc). Echter kun je junk niet verder Salvagen zoals in de meeste games. Nee, de junk op zich blijft bewaard en alle bestandsdelen worden opgeteld. Je kunt dus van een Toy Car (1 screw, 2 wood) alleen die screw gebruiken. De Toy car verdwijnt uit je junk storage maar die ongebruikte 2 wood wordt wel (ongezien) bewaart. Waarom Bethesda voor dit omslachtige principe gekozen heeft is mij niet duidelijk. Ik had veel liever alle Junk gesalvaged in bestandsdelen.

[ Voor 42% gewijzigd door FloydRaalte op 12-11-2015 14:27 ]

• ASNNetworks
Jackal131 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:20:
[...]

:o

Wow, lekker bezig geweest. Heb je ook al wat van de quests gedaan? 8)
Zijn er ook quests?? Hehe, nee heb wel wat quests gedaan ja en aardig wat fast travel points gevonden. Ben nu lvl 17 en speel sinds lvl 10 ofzo op Very Hard. Maar nog niet Diamond City gezien.

spoiler:
heb nu 13 quests gedaan, waarvan 8 van Brotherhood en 3 van Minutemen. En 1 story en 1 sidequest. Totaal 53 locaties ontdekt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
FloydRaalte schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:23:
[...]

Dat gaat automatisch. Alles wat je niet Scrapped maar stored en later pas gaat plaatsen heb je al. Je betaald er geen materials voor.
Inderdaad, als je bijvoorbeeld een stoel stored en daarna naar je 'stoelenmenu' gaat staat er een '1' bij de stoel die je gestored hebt en kun je dus 'gratis' plaatsen!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
ASNNetworks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:15:
Even een preview van mn Settlement :D Speel altijd first person, maar voor de 'tour' ff op third person gezet.

[video]

En

[video]

Cool! Goed gedaan! Hoop ook zoiets vanavond neer te kunnen zetten! :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
SmokingCrop schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:12:
[...]

Je kan eten koken en dan is de radiation weg.
(soms meerdere van 1 stuk vlees nodig enzo)

[...]

Er is een perk 'waterboy' waarbij je gewoon kan gaan zwemmen en geen rad krijgt erdoor.
Wat kook jij dan om de radiation weg te krijgen? Ik kan alleen maar spul maken om mijn healthbar aan te vullen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• HeatWave

HeatWave

gravit0n_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:22:
[...]

Dat werkt gegarandeerd niet. Zo'n tweak waardoor Fallout meer threads gebruikt zou hoogstens werken als ie dat uberhaupt al niet deed.

Met Fallout 4 is de CPU een enorme bottleneck. Ik hoop dat Techspot snel met zijn performance review van FO4 komt, die brengen dat altijd mooi in beeld. (zelfde geldt voor Far Cry 4, GTA V bijv.) Zo ben ik benieuwd of een 8-core van AMD het er goed vanaf afbrengt omdat Fallout 4 wel gebruik maakt van multithreading. De single core performance van bijvoorbeeld de Pentium G3258 doet er dan niet meer zo toe.

Op dit moment speel je liever met een dikke i7 en een matige videokaart ala GTX770, dan een i5 en een GTX980 Ti bijv.
Kan zijn hoor :).

Ik heb ook niet zoveel aangepast, alleen wat FPS-gerelateerde dingen en de FOV, zie wel of het werkt, een ini is zo teruggezet, kwaad kan het vast niet.

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
martyaintflying schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:25:
[...]

Inderdaad, als je bijvoorbeeld een stoel stored en daarna naar je 'stoelenmenu' gaat staat er een '1' bij de stoel die je gestored hebt en kun je dus 'gratis' plaatsen!
Oh DAAR zijn die cijfers voor! Vroeg me al af wat het was :).

[My Home Automations]

• hexta
[...]

edit
Dit werkt ook zo met je Junk. Junk bestaat uit materials (adhesive, screws, steel, copper etc). Echter kun je junk niet verder Salvagen zoals in de meeste games. Nee, de junk op zich blijft bewaard en alle bestandsdelen worden opgeteld. Je kunt dus van een Toy Car (1 screw, 2 wood) alleen die screw gebruiken. De Toy car verdwijnt uit je junk storage maar die ongebruikte 2 wood wordt wel (ongezien) bewaart. Waarom Bethesda voor dit omslachtige principe gekozen heeft is mij niet duidelijk. Ik had veel liever alle Junk gesalvaged in bestandsdelen.
Ook non-junk items? Een bed wat ik heb gemaakt, maar wil verplaatsen. Dan heb je de optie "store in workplace"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
FloydRaalte schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:16:
[...]

Got them all! Heerlijk om s'avonds onder de overkapping, bij een haardvuurtje, met een pilsner in de hand met een stel vrienden lekker naar GNR Radio te luisteren.... Big iron, Big iron!
Of als je Spotify hebt: https://open.spotify.com/...st/41hz43GrNPKiBffittK3TS ;) Regelmatig geupdate!

• hexta
martyaintflying schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:25:
[...]

Ah dit zocht ik :D Dankje!

• FloydRaalte

FloydRaalte

hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:32:
[...]

Ook non-junk items? Een bed wat ik heb gemaakt, maar wil verplaatsen. Dan heb je de optie "store in workplace"
yep!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:39
gravit0n_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:22:
[...]

Ik speel nu alles medium tot high (zelf aangepast wat ik belangrijk vond) op een quad core i5, 8gb , windows 7, hd5870 (nog niet eens top videokaart dus).
Gaat tot nu toe prima moet ik zeggen. Enige wat soms eventjes hapert is het laden van schijf bij nieuwe omgevingen (heb oude 7200rpm schijf). Wat dat betreft zou ik het op mijn ssd moeten zetten maar die is al aardig vol.
Mijn conclusie is dan ook dat het spel prima te spelen is(mits niet op ultra)

Jammer trouwens dat ik een t nog wat armor krijg in een stadje en vervolgens dat de fuel leegloopt en ik hem weer af moet staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 12-11-2015 14:36 ]

• gravit0n_
HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:32:
[...]

Kan zijn hoor :).

Ik heb ook niet zoveel aangepast, alleen wat FPS-gerelateerde dingen en de FOV, zie wel of het werkt, een ini is zo teruggezet, kwaad kan het vast niet.
Een paar dingen die zeker wel werken:

bForceIgnoreSmoothness=1 (helpt met muisbewegingen schijnbaar)
iPresentInterval=0 (geen vsync, scheelde veel FPS bij mij)

fDefaultWorldFOV=100 (stuk betere FOV)
fDefault1stPersonFOV=100

bMouseAcceleration=0 (geen muisacceleratie)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

edit
Je kan het wel zelf salvagen als je wil, flikker al je junk op de grond. Start Build mode en je kan al je junk salvagen naar de parts.

Echter zul je dan nog wel de rare components (radioactive components, copper etc) niet krijgen als je die perk nog niet hebt geupgrade. Door het pas te salvagen als je het nodig hebt wordt dat issue voorkomen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• HeatWave

HeatWave

gravit0n_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:36:
[...]

Een paar dingen die zeker wel werken:

bForceIgnoreSmoothness=1 (helpt met muisbewegingen schijnbaar)
iPresentInterval=0 (geen vsync, scheelde veel FPS bij mij)

fDefaultWorldFOV=100 (stuk betere FOV)
fDefault1stPersonFOV=100

bMouseAcceleration=0 (geen muisacceleratie)
ja, die vsync heb ikook gedaan, ik speel op de PC met de Xbox-controller, dus muis-instellingen hebben weinig zin denk ik ;).

• gravit0n_
Harribo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:35:
[...]
Ik speel nu alles medium tot high (zelf aangepast wat ik belangrijk vond) op een quad core i5, 8gb , windows 7, hd5870 (nog niet eens top videokaart dus).
Maar dat is dan ook een heel redelijke CPU (mits een van de latere generaties). Voor sommigen speelt 30-40 FPS al fijn, terwijl ik toch het liefst >60 zit (met name in 1st person FOV).

Dit soort CPU performance zie je het liefst (Techspot.com) :

Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/articles-info/1006/bench/CPU_03.png

In tegenstelling tot (Fallout 4 achtige performance) :

Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/articles-info/991/bench/CPU_03.png

[ Voor 30% gewijzigd door gravit0n_ op 12-11-2015 14:46 ]

• FloydRaalte

FloydRaalte

YakuzA schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:37:
[...]

Je kan het wel zelf salvagen als je wil, flikker al je junk op de grond. Start Build mode en je kan al je junk salvagen naar de parts.

Echter zul je dan nog wel de rare components (radioactive components, copper etc) niet krijgen als je die perk nog niet hebt geupgrade. Door het pas te salvagen als je het nodig hebt wordt dat issue voorkomen.
Je hebt gelijk, het kan wel. Maar erg gebruiksvriendelijk is het niet.

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Dan ook een vraag van mijn kant:

Ik ben van alles wat aan het doen (beetje questen, beetje settlement)maar hoe los ik eigenlijk de foodquest voor Sanctuary op. Ik moet dus food verzorgen, weet dat ik daarvoor dingen moet planten maar daar moet je ook settlers op zetten. Op dat moment zijn er vijf waarvan je er volgens mij maar een paar van echt kan gebruiken voor het tuinieren...toch?

• Lekker Ventje
Wren schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:40:

Ik ben van alles wat aan het doen (beetje questen, beetje settlement)maar hoe los ik eigenlijk de foodquest voor Sanctuary op. Ik moet dus food verzorgen, weet dat ik daarvoor dingen moet planten maar daar moet je ook settlers op zetten. Op dat moment zijn er vijf waarvan je er volgens mij maar een paar van echt kan gebruiken voor het tuinieren...toch?
Bij mij was er al eentje bezig met de planten. Misschien is dat omdat ik haar wapen per abuis af heb genomen. Ik heb ook alleen die mensen rondlopen die meegegaan zijn na die schietpartij bij het museum en de happiness staat nu op 60% en daar blijft het voorlopig bij. Eerst mijn quests afmaken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
gravit0n_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:37:
[...]

Maar dat is dan ook een heel redelijke CPU (mits een van de latere generaties). Voor sommigen speelt 30-40 FPS al fijn, terwijl ik toch het liefst >60 zit (met name in 1st person FOV).
CPU becnhmark:

http://www.gamersnexus.ne...ge-performance-difference

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik stoor me trouwens steeds meer aan het feit dat er meerdere acties aan dezelfde toets zijn toegewezen en dat je dit niet kunt rebinden op de PC.

Transfer en Reload zitten allebei onder dezelfde toets (R) en dat is verdomd irritant, het gebeurd me regelmatig dat ik mijn wapen wil reloaden net voor of na het looten en dat ik in het Transfer scherm terecht kom...

De consolitis is erg merkbaar met Fallout 4.

• godfatherd
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-10-2024
Wren schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:40:

bij mij ging er automatisch een chick tuinieren na het planten .

• Wren
godfatherd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:48:
[...]

bij mij ging er automatisch een chick tuinieren na het planten .
Bij mij ook, maar alleen zij is kennelijk niet genoeg om de quest voor helping Sanctuary te laten slagen (volgens mij staat deze nu op 30%).

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Wren schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:49:
[...]

Bij mij ook, maar alleen zij is kennelijk niet genoeg om de quest voor helping Sanctuary te laten slagen (volgens mij staat deze nu op 30%).
Meer plantjes in dat gebied droppen ;).

• Grimmie187
[...]

Meeste foods gebruiken 0.5 mankracht, zij kan dus 12 tuintjes verzorgen.

• godfatherd
[...]

Is wel genoeg, de planten moeten eerst groeien. Dan moet je ze oogsten. Dan opnieuw planten. Zo kom je aan je 100% na een paar (in game) dagen.

• Wren
godfatherd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:52:
[...]

Is wel genoeg, de planten moeten eerst groeien. Dan moet je ze oogsten. Dan opnieuw planten. Zo kom je aan je 100% na een paar (in game) dagen.
Ah, ik moet dus geduldiger zijn (of zij moet eens harder werken) Het hele groeien van groente was me niet geheel duidelijk maar het komt dus goed, dank :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

godfatherd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:52:
[...]

Je kan gewoon crops halen bij een andere farm in de buurt en meteen veel planten, daar liggen genoeg melons en tato's

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• HeatWave

HeatWave

Is er eigenlijk al een keer iemand aangevallen in zijn settlement? Heb nu een zooi turrets neergezet, maar nog geen raider gezien.

• Yonix
  • Nu online
Het is wel een spel dat de nodige tweaks kan gebruiken inderdaad, want op mijn systeem (i7-4970K + 980Ti) liep het 'out of the box' alles behalve soepel @1080p/60fps. :X

Ik heb het nu zo ingesteld staan dat ik met RivaTuner de frames cap op 90fps en in nVidia's Configuratiescherm Vsync forceer om tearing tegen te gaan. Het spel speelt daardoor een stuk fijner, zelfs @2560x1440p met alles op ultra (m.u.v. 'Godrays').

Echter, ik loop nog wel tegen het volgende probleem aan: als ik een computer terminal verlaat blijft mijn character vastzitten in iets. Ik ben dan niet in staat om te bewegen of wat dan ook. Een vorige game laden is dan de enige optie. :S

[YouTube: https://youtu.be/z37gD3TiWGU]

• Mattie112
  • Laatst online: 14-09 15:11
HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:55:
Is er eigenlijk al een keer iemand aangevallen in zijn settlement? Heb nu een zooi turrets neergezet, maar nog geen raider gezien.
Dan doen ze goed hun werk toch :+

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Grimmie187
Haha dat vroeg ik me gisteren dus ook al af.. Ik snap dat voor resources het handig is om je settlement uit te breiden maar ik heb nog nooit iemand gehoord die ook daadwerkelijk een aanval heeft meegemaakt? 8)7

• godfatherd
nee nog niet. Mensen stuur de foto van je settlement. ben benieuwd. ;)

• Lekker Ventje
Volgens mij wordt je pas aangevallen als je meer volk van buiten hebt aangetrokken. Die paar man uit dat museum zal weinig aanvallen uitlokken las ik ergens.

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Surprise, FO4 schaalt behoorlijk tot 6 Cores volgens een test van www.pcgameshardware.de
Behoorlijke verbetering ten opzichte van zijn voorganger (Die ook nog speelbaar was op een Dual Pentium 3)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/t9gjmf.jpg

Performance op mijn i7-2600K@4.4 met Titan in SLI (geforceerd) valt mij tegen (tussen de 30 en 60 FPS) maar dat mag de pret niet drukken, geweldig spel :) .

[ Voor 11% gewijzigd door Zanac-ex op 12-11-2015 15:01 ]

• gravit0n_
Thanks.

De AMD's gaan hard onderuit, de Pentium G3258 nog harder. Het is nog interessant om te kijken wat de AMD FX serie doet met overklokken, maar zolang je geen dikke i7 (laatste generaties) hebt hoef je niet aan een GTX970 te beginnen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
Bij mij werd een ally aangevallen, die ik dus ook als settlement heb unlocked. Echter had ik daar geen turrets gezet. Ik was druk bezig met het bouwen van een groot gebouw in mn eigen 'main' settlement op dat moment, dus had geen zin erheen te gaan om ze te helpen :+. Daarna kreeg ik de melding failed, dus geen idee hoe het nu daar gaat. Durf niet erheen te gaan haha

Is het misschien een idee om een sub-topic te maken waar men de performance kan bespreken van Fallout 4? Het heeft niks met de game te maken en na de zoveelste "ik heb last van framedrops" of "dit is mijn setup en dit is wat ik haal en blablabla" begint het wel een beetje storend te worden. Niet om te haten/flamen maar dit voegt gewoon niks toe aan de topic, het gaat helemaal niet over de game en het gaat al vrij hard hier met de posts.... Voor een [Multi] topic over de game, staat er gewoon teveel hier over performance over de PC versie. Laten we eerlijk zijn, zo interessant is dat niet voor dit topic en lijkt me makkelijker voor iedereen als er een apart topic is? Kunnen de performance lovers daar los gaan en kan de rest hier de game zelf bespreken. Een idee?

[ Voor 38% gewijzigd door ASNNetworks op 12-11-2015 15:14 ]

• gravit0n_
Zanac-ex schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:00:
Performance op mijn i7-2600K@4.4 met Titan in SLI (geforceerd) valt mij tegen (tussen de 30 en 60 FPS) maar dat mag de pret niet drukken, geweldig spel :) .
Dat haal ik mid-high op mijn Xeon X5470@4.3 (ongeveer zelfde performance als stock i7-2600K) en een enkele GTX770, maar ook hier is de beleving net zo mooi :).

[ Voor 5% gewijzigd door gravit0n_ op 12-11-2015 15:08 ]

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Yonix schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:56:
Het is wel een spel dat de nodige tweaks kan gebruiken inderdaad, want op mijn systeem (i7-4970K + 980Ti) liep het 'out of the box' alles behalve soepel @1080p/60fps. :X

Ik heb het nu zo ingesteld staan dat ik met RivaTuner de frames cap op 90fps en in nVidia's Configuratiescherm Vsync forceer om tearing tegen te gaan. Het spel speelt daardoor een stuk fijner, zelfs @2560x1440p met alles op ultra (m.u.v. 'Godrays').

Echter, ik loop nog wel tegen het volgende probleem aan: als ik een computer terminal verlaat blijft mijn character vastzitten in iets. Ik ben dan niet in staat om te bewegen of wat dan ook. Een vorige game laden is dan de enige optie. :S

[video]
Had ik ook. Kwam bij mij door de FPS unlock in de ini. Had de lock weer aangezet en voila hij deed het weer. Zou je eens kunnen proberen.

Ik lust geen rotte appels...

• godfatherd
jammer dat ik niet genoeg karma punten heb om mijn settlement te uploaden

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
Iemand enig idee wat het voordeel van een supply line is? Ik dacht dat je inventory dan gedeeld wordt tussen de settlements, maar heb al meerdere supply lines opgezet en er wordt niks gedeeld.

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

dustkiller schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:06:
Iemand enig idee wat het voordeel van een supply line is? Ik dacht dat je inventory dan gedeeld wordt tussen de settlements, maar heb al meerdere supply lines opgezet en er wordt niks gedeeld.
Je workshop inventory wordt sowieso gedeeld. Met een supply line kan je ervoor zorgen dat je een koppeling maakt tussen bijvoorbeeld een farm en een wat meer stedelijk gebied. Zo krijg je overal de juiste resources.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• Yonix
  • Nu online
KaleBatzZ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:05:
[...]

Had ik ook. Kwam bij mij door de FPS unlock in de ini. Had de lock weer aangezet en voila hij deed het weer. Zou je eens kunnen proberen.
Ik heb geen kernbestanden, zoals een .ini, aangepast. Ik heb enkel RivaTuner de opdracht gegeven om bij Fallout 4 de framerate te locken op 90fps. Daarnaast staat Vsync aan in Nvidia's configuratiescherm.

Maar goed, dat zorgt dus blijkbaar voor problemen en (nieuwe) bugs. Nu voel ik er persoonlijk weinig voor om de tweaks terug te draaien, want op 1080p/60fps is het spel niet speelbaar. Het spel loopt dan, gek genoeg, niet soepel op mijn systeem. :(

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
TeGek schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:09:
[...]

Je workshop inventory wordt sowieso gedeeld. Met een supply line kan je ervoor zorgen dat je een koppeling maakt tussen bijvoorbeeld een farm en een wat meer stedelijk gebied. Zo krijg je overal de juiste resources.
Weet je dat heel zeker, ik heb bij red rocket de workshop inventory namelijk vol met zooi, en als ik dan naar sanctuary ga zit niks in de invertory.

• Mattie112
  • Laatst online: 14-09 15:11
dustkiller schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:11:
[...]

Weet je dat heel zeker, ik heb bij red rocket de workshop inventory namelijk vol met zooi, en als ik dan naar sanctuary ga zit niks in de invertory.
Dat had ik ook idd, je kan wel "take all" doen, maar dan heb je alleen scrap en niet je "gestore"'de producten helaas ;(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Verwijderd

dustkiller schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:11:
[...]

Ja ik baal er nu een beetje van dat ik die missies zo snel achter elkaar heb gedaan, zoveel setllements dat het echt on-overzichtelijk word.

Ook bij mij word de inventory niet gedeeld.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:31:
[...]

Wat kook jij dan om de radiation weg te krijgen? Ik kan alleen maar spul maken om mijn healthbar aan te vullen.
ik doelde op de radation van dat stuk eten dat dan weg is
godfatherd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:05:
jammer dat ik niet genoeg karma punten heb om mijn settlement te uploaden
Gebruik iets als imgur.com

[ Voor 28% gewijzigd door SmokingCrop op 12-11-2015 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Goeie tips m.b.t. settlement management:

http://www.idigitaltimes....settler-management-489272

Belangrijkste conclusie: bouw in het begin geen mega hekken om je settlement heen, dit voegt niets toe aan de defense rating van je settlement en kost alleen maar resources.

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 12-11-2015 15:21 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:20:

Belangrijkste conclusie: bouw in het begin geen mega hekken om je settlement heen, dit voegt niets toe aan de defense rating van je settlement.
Dat doe je ook niet voor de defence rating, maar voor de effectieve defence, als ze er niet in geraken, kunnen ze ook niet veel doen :P
Dan zet je daar gewoon 1 turret van 8 defence neer en voila.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 12-11-2015 15:24 ]

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik stel voor in de begin pagina tips neer te zetten met betrekking tot Settlement en computer gerelateerde dingen om het toch wat soepeler te laten lopen. Ik snap dat mensen met vragen zitten maar doorverwijzen naar de eerste pagina en die zo nu en dan bijwerken is misschien wat makkelijker lijkt me! En zo kan ik zelf ook kijken aangezien ik het al tig keer voorbij zag komen maar de pagina's zo snel gaan dat ik het overzicht ook verlies :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ik stoor me echt enorm aan het feit dat bepaalde muren e.d. niet netjes snappen / "vastklikken" aan elkaar. Bijvoorbeeld de onderdelen waarmee je de buitenmuur kan bouwen. Zodoende kun je nooit een "nette" rechte muur / omheining neerzetten, maar staat de muur altijd oneven en scheef.

Storen meerdere mensen zich hier aan? Erg jammer, want hierdoor laat ik het bouwen nagenoeg links liggen. Ik heb vooralsnog enkel het interieur van de truck stop aangepast.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SmokingCrop schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:21:
[...]

Dat doe je ook niet voor de defence rating, maar voor de effectieve defence :P
Dan zet je daar gewoon 1 turret van 8 defence neer en voila.
Maar een hogere defence rating betekent dat ze uberhaupt niet komen aanvallen. En het heeft invloed op de happiness van de mensen die er wonen.

[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 12-11-2015 15:25 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

SparksNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:24:
Ik stoor me echt enorm aan het feit dat bepaalde muren e.d. niet netjes snappen / "vastklikken" aan elkaar. Bijvoorbeeld de onderdelen waarmee je de buitenmuur kan bouwen. Zodoende kun je nooit een "nette" rechte muur / omheining neerzetten, maar staat de muur altijd oneven en scheef.

Storen meerdere mensen zich hier aan? Erg jammer, want hierdoor laat ik het bouwen nagenoeg links liggen. Ik heb vooralsnog enkel het interieur van de truck stop aangepast.
Ik heb exact hetzelfde probleem! Mijn omheining lijkt eerder op een mislukt doolhof, dan op een daadwerkelijke beschermingsmuur.

• SmokingCrop
  • Niet online
Chester schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:24:
[...]

Maar een hogere defence rating betekent dat ze uberhaupt niet komen aanvallen.
daar heb je die turrets etc voor, die muren zijn echt zo duur niet.. ik kon er meer dan 200 bouwen toen ik alles wat daar lag gescrap'd had.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Vanavond toch maar proberen... :P

Ik las bij een reactie op een website om moeilijkheidsgraad op survival te zetten, en als je dan zo;n super mutant tegenkomt, moeilijkheids graad verlagen naar super easy }:O

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:26:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem! Mijn omheining lijkt eerder op een mislukt doolhof, dan op een daadwerkelijke beschermingsmuur.
Hmm apart, hier op de Ps4 snapt hij dan op zijn vorige.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:26:
[...]

Hmm apart, hier op de Ps4 snapt hij dan op zijn vorige.
Dat gebeurt bij mij ook wel, alleen snapt ie nooit recht. /\/\/\/\/ Dat effect een beetje.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:27:
[...]

Dat gebeurt bij mij ook wel, alleen snapt ie nooit recht. /\/\/\/\/ Dat effect een beetje.
Raar, heb hier wel gewoon een ''rechte'' muur, met wat buigingen erin die in de muur zelf zitten dan. Zal kijken of ik een screentje kan uploaden.

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:27:
[...]

klopt had ik in het begin ook maar je moet eigenlijk het onderdeel eerst neerzetten en daarna proberen lood recht en op een afstandje het item weer op te pakken waarna ja het heel recht kan plaatsten.

vreemd genoeg als je een item creeerd staat die altijd schots en scheef.
maar als je hem dan even snel ergens lost neer zet kan je je character erom heen laten lopen tot hij er recht voor staat en dan weer oppakken om het vervolgens recht te kunnen plaatsten

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Grimmie187 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:20:

Belangrijkste conclusie: bouw in het begin geen mega hekken om je settlement heen, dit voegt niets toe aan de defense rating van je settlement en kost alleen maar resources.
Door middel van hekken kan je de enemies op een bepaalde manier sturen zodat ze altijd uitkomen bij een "bottleneck" vol met turrets :D

Daarnaast voelt het met hekken net een beetje als Alexandria (The Walking Dead S6) :D

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
copywizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:29:
[...]

klopt had ik in het begin ook maar je moet eigenlijk het onderdeel eerst neerzetten en daarna proberen lood recht en op een afstandje het item weer op te pakken waarna ja het heel recht kan plaatsten.

vreemd genoeg als je een item creeerd staat die altijd schots en scheef.
maar als je hem dan even snel ergens lost neer zet kan je je character erom heen laten lopen tot hij er recht voor staat en dan weer oppakken om het vervolgens recht te kunnen plaatsten
Werkt dit ook met de schuttingen? Of doel je hier echt op de binnenmuren?

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 13:52

Case_C

[Team Carrack]

Irrival schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:30:
[...]

Door middel van hekken kan je de enemies op een bepaalde manier sturen zodat ze altijd uitkomen bij een "bottleneck" vol met turrets :D

Daarnaast voelt het met hekken net een beetje als Alexandria (The Walking Dead S6) :D
Nou dan is het wachten op de Fallout 4 zombie mod :P . (Ghouls tellen niet)

• Grimmie187
Irrival schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:30:
[...]

Als je defense rating hoog genoeg is komen er dus nooit attacks en heb je ook geen hekken nodig.

Maar ze zijn niet duur idd en als je het mooi wil maken houdt niemand je tegen :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nog een kleine nuttige tip, ligt niet voor de hand namelijk:
Houd Tab ingedrukt (ipv kort om pip-poy te openen) om je zaklamp aan te doen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Hoe spelen jullie het trouwens? Ik speel meestal een spel eerst uit zodat ik een beetje de ins en outs ken, om vervolgens het spel te spelen zoals ik wel. Die als companion, dat als wapen enz enz.

Vraag me alleen af of dat hier wel nodig is, volgens mij kun je alle ''Specials'' en perks helemaal uitbouwen toch? Hoe pakken jullie het aan?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Grimmie187 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:31:
[...]

Als je defense rating hoog genoeg is komen er dus nooit attacks en heb je ook geen hekken nodig.

Maar ze zijn niet duur idd en als je het mooi wil maken houdt niemand je tegen :)
Maar het is toch juist leuk als ze wel aanvallen en op een bottleneck afgeslacht worden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• copywizard
  • Niet online
SparksNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:30:
[...]

Werkt dit ook met de schuttingen? Of doel je hier echt op de binnenmuren?
zelf nog net met schuttingen gewerkt maar tot nu toe werkte het met alles zo net als dat je een turret met de juiste kant naar voren wil zetten dan zet e hem neer en draai je eromheen en pak je hem weer op zodat de daai cirkel van de turret klopt met de kant die hij moet bewaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 20:35
Angeloonie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:32:
En in de display settings kan je de kleur van de pip-boy aanpassen en daardoor ook de kleur van de zaklamp (anders heb je zo'n lelijke groene gloed).

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• copywizard
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:32:
oei naar die heb ik lang gezocht! hahaha dankjewel

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Remy!!!! schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:35:
[...]

En in de display settings kan je de kleur van de pip-boy aanpassen en daardoor ook de kleur van de zaklamp (anders heb je zo'n lelijke groene gloed).
Cheers, die wist ik nog niet :)

Net een dorp gevonden met daaromheen/in een stuk of 4-5 Deathclaws. Allemaal om, easy as pie :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
SparksNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:24:

Lees ff de eerder genoemde guide. Daar staat namelijk in hoe je dat kan omzeilen (hint: vloeren).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Grimmie187
Tsurany schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:33:
[...]

Maar het is toch juist leuk als ze wel aanvallen en op een bottleneck afgeslacht worden?
True! Ik probeer zoveel mogelijk excuses te vinden om geen settlement te hoeven bouwen, heb je het door? ;)

Vrees dat ik er toch aan moet geloven, tis alleen nogal wat werk voor 5 settlements.. :z

• Remy!!!!
  • Laatst online: 20:35
Is er niet een consolecommand om een aanval op je settlement te starten?
Lijkt mij namelijk best geinig om je defense zo efficiënt mogelijk te maken.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Pagina: 1 ... 68 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.