Bij mij werd een ally aangevallen, die ik dus ook als settlement heb unlocked. Echter had ik daar geen turrets gezet. Ik was druk bezig met het bouwen van een groot gebouw in mn eigen 'main' settlement op dat moment, dus had geen zin erheen te gaan om ze te helpen

. Daarna kreeg ik de melding failed, dus geen idee hoe het nu daar gaat. Durf niet erheen te gaan haha
Is het misschien een idee om een sub-topic te maken waar men de performance kan bespreken van Fallout 4? Het heeft niks met de game te maken en na de zoveelste "ik heb last van framedrops" of "dit is mijn setup en dit is wat ik haal en blablabla" begint het wel een beetje storend te worden. Niet om te haten/flamen maar dit voegt gewoon niks toe aan de topic, het gaat helemaal niet over de game en het gaat al vrij hard hier met de posts.... Voor een [Multi] topic over de game, staat er gewoon teveel hier over performance over de PC versie. Laten we eerlijk zijn, zo interessant is dat niet voor dit topic en lijkt me makkelijker voor iedereen als er een apart topic is? Kunnen de performance lovers daar los gaan en kan de rest hier de game zelf bespreken. Een idee?
[
Voor 38% gewijzigd door
ASNNetworks op 12-11-2015 15:14
]