Hij speelt op PS4, dus zoiezo medium settings.
Fallout zijn grafisch gezien niet DE mooiste games.. maar geloof mij.
Ik run hem op Ultra alles op het hoogst, en damn die game is pretty.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat is wel het voordeel van de iets oudere engine. meer mensen draaien hem op ultra. zelf met een gtx 770Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:23:
[...]
Fallout zijn grafisch gezien niet DE mooiste games.. maar geloof mij.
Ik run hem op Ultra alles op het hoogst, en damn die game is pretty.
Kijk, hier was ik nog niet helemaal uit. Thanks!Angeloonie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:08:
Nog een tip: mods in je inventory nemen ook gewicht in, en je kunt ze in de workshop dumpen en alsnog opnieuw gebruiken zonder ze in je inventory te stoppen. Net als materials dus.
Strength: 1SmokingSig schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:25:
Hoe hebben jullie je punten in het begin uitgedeeld ?
Verwijderd
Tja.. de recommended system specs zijn wel te hoog gegrepen IMO.SmokingSig schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:24:
[...]
Dat is wel het voordeel van de iets oudere engine. meer mensen draaien hem op ultra. zelf met een gtx 770
Dit dus...EpicHenk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:27:
[...]
Gedachte: Melee is voor mij niks en ik wilde de Ninja Perk en alle Locksmith/Hacker mogelijkheden.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
IMDB: Screamers (1995)Remy!!!! schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:26:
Gisteren ook leuk, ik was ergens aan het rondlopen en ik hoor ineens gepiep. Ik dacht toen al dat lijkt wel op het gepiep van zo'n landmine als je in de buurt komt. Dus ik kijk voorzichtig om mij heen en ik zie niets. En dan hoor ik dat gepiep ineens dichterbij komen, dus ik sta daar zo van WTF.Ik blijf vervolgens nog steeds voorzichtig om mij heen kijken waar het vandaan komt, zie ik ineens een molerat op mij afrennen die 2 (of meerdere?) mine's op zijn lichaam had gebonden.
Gelukkig was hij nog redelijk ver uit de buurt, dus ik kon met 1 goed gemikte shot op z'n lichaam de mine raken. Vervolgens ontplofte alle mine's op zijn lichaam en toen er was niets meer terug te vinden van de molerat.
IMDB: Screamers (1995)Remy!!!! schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:26:
Gisteren ook leuk, ik was ergens aan het rondlopen en ik hoor ineens gepiep. Ik dacht toen al dat lijkt wel op het gepiep van zo'n landmine als je in de buurt komt. Dus ik kijk voorzichtig om mij heen en ik zie niets. En dan hoor ik dat gepiep ineens dichterbij komen, dus ik sta daar zo van WTF.Ik blijf vervolgens nog steeds voorzichtig om mij heen kijken waar het vandaan komt, zie ik ineens een molerat op mij afrennen die 2 (of meerdere?) mine's op zijn lichaam had gebonden.
Gelukkig was hij nog redelijk ver uit de buurt, dus ik kon met 1 goed gemikte shot op z'n lichaam de mine raken. Vervolgens ontplofte alle mine's op zijn lichaam en toen er was niets meer terug te vinden van de molerat.
Verwijderd
Damn, ik ben zo stom geweest met mijn S.P.E.C.I.A.L. keuze..EpicHenk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:27:
[...]
Strength: 1
Perception: 5
Endurance: 2
Charisma: 3
Intelligence: 5
Agility: 7
Luck: 5
Gedachte: Melee is voor mij niks en ik wilde de Ninja Perk en alle Locksmith/Hacker mogelijkheden.
Verwijderd
Hahaha, heerlijk als zulk soort dingen gebeuren.Remy!!!! schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:26:
ik denk dat je nog wat langer moet gaan spelen om een betere indruk te krijgen, ik lees hier wel meer dat mensen zeggen dat de wereld zo leeg is, maar zodra je ook maar een beetje gaat free-roamen door die wereld kom je er al heel snel achter dat er bizar veel te doen is. Er zijn zoveel quests, 'verborgen' loot caves en mooie omgevingen te vinden dat het de eerste 10 uur van de ene verbazing in de andere vallen is.Malt007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:24:
Heb gisteren een uurtje of 2 gespeeld en ben nu level 4. Eerste indruk is dat dit aanvoelt en eruit ziet als een ps3 spel, nu geef ik niet zoveel om de gfx maar de wereld is wel heel eenvoudig en leeg
In elk gebied?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:27:
[...]
Flawless 60 FPS, shadow, AA, alles op het allerhoogst.
T'scheelt misschien wel dat ik een ASUS STRIX 960 heb.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
ook leuk...zo;n supermutant die op je af komt rennen met een mininuke op scherp
www.triathlete.nl
Verwijderd
Heb natuurlijk nog lang niet alles ontdenkt, maar tot nu toe nog geen een keer een drop onder de 60 fps gehad.ChojinZ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:35:
[...]
In elk gebied?
Zit hier op een 4670K@ 4,4GHz icm met een 980TI te spelen en zit over het algemeen op de 100FPS (cap).
Echter, in sommige gebieden dondert de performance in en zit ik ineens op de 50FPS. Nog geen drama, maar het verbaast mij dat zelfs een 980TI het soms moeilijk heeft.
Heb overigens wel alles op ultra/max staan op een 1440P scherm.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 11:40 ]
Ik heb die Thicket Excavations bug ook. Ik kan er nog niet veel over vinden op de interwebs maar blijkbaar heeft het te maken met low poly LOD's (level of detail) die worden getoond. Je ziet dus polygonen die bedoeld zijn voor ver weg view. (wanneer je kijkt naar de opgraving van veraf worden er dus polygonen geladen van mindere kwaliteit)Alcmaria schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:56:
[...]
Ja!.. daar ben ik ook geweest.. viel dwars door de scenery heen.. het is daar voor mij onspeelbaar (2x gtx780 in sli en 2560x1080 reso)
heb jij een vergelijkbare hardware opstelling? of heeft iedereen last van die bug?
[ Voor 11% gewijzigd door FloydRaalte op 12-11-2015 13:25 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Realiseer je wel dat 1440p +-1,8x zo veel pixels heeft als 1080p en daarom ook een stuk zwaarder.ChojinZ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:35:
In elk gebied?
Zit hier op een 4670K@ 4,4GHz icm met een 980TI te spelen en zit over het algemeen op de 100FPS (cap).
Echter, in sommige gebieden dondert de performance in en zit ik ineens op de 50FPS. Nog geen drama, maar het verbaast mij dat zelfs een 980TI het soms moeilijk heeft.
Prima.
Ik moet wel zeggen dat ik ook echt werk heb gemaakt van mijn voorbereidingen. Alles stond al vast en de eerste paar perks ook.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:30:
[...]
Damn, ik ben zo stom geweest met mijn S.P.E.C.I.A.L. keuze..
Iets van 4 Strength, terwijl ik dat nooit maar ook echt nooit gebruik.
Voor de rest alles op 2 en iets van 9 op agility.
Heb het zelf nog niet meegemaakt na een aantal uren.Vlassie1980 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:37:
Aangezien mijn oude pc deze game niet gaat trekken wil ik hem voor PS4 gaan halen.
Kunnen de PS4 spelers hier mij vertellen of er vaak FPS drops voorkomen en of dit ook echt erg storend is? Ben zelf altijd enorm kritisch daarin en kan me er echt aan ergeren
Zo een sprong er nog geen 3 meter van me af en rende op me af,voor ik door had wat het was was ik dood,schrok me kapot.Remy!!!! schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:26:
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Strength: 4SmokingSig schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:25:
You're too slow!
4/4/4/4/4/4/4SmokingSig schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:25:
Strength:
Perception:
Endurance:
Charisma:
Intelligence:
Agility:
Luck:
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 12-11-2015 11:43 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tot nu toe 1x na 2 uur spelen. Gewoon in een open en leeg veld toen er 3 van die vliegjes op me afkwamen. Volgens mij begon t zelfs toen ik een andere kant op keek en zodra de laatste dood was, was de framedrop weer weg. In alle andere gevechten in veel drukkere settings geen last gehad en geloof me, deze framedrops zie je niet over het hoofd. Lijkt me dan ook niet iets grafisch maar eerder CPU gerelateerd ofzo.Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:40:
[...]
Heb het zelf nog niet meegemaakt na een aantal uren.
Ook lijkt me dit een bug die makkelijk is te patchen is, vooralsnog nergens last van.
Users die posten flawless 60 fps moet je altijd negerenChojinZ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:35:
[...]
In elk gebied?
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 12-11-2015 11:47 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dat Tab probleem had ik gisteren ook ineens last van, nadat ik het spel had herstart werkte alles weer goed.teupje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:41:
Ik word helemaal gek van mijn Pip-Boy. Me tab knop reageert gewoon niet ingame en kom er ook niet meer uit, behalve als ik de knop wijzig (nu op mouse 5).
Als ik Steam overlay wil gebruiken met Shift - Tab werkt het wel gewoon dus het lijkt een ingame bug. Hij is wel verschrikkelijk irritant iig.
Meer mensen last van?
Ik heb trouwens ook nog steeds die gekke witte texture problemen op mijn AMD kaart. De oplossingen van Reddit hebben niet geholpen tot nu toe.
Wanneer reageert je TAB-knop niet? Bij een fresh boot of heb je inmiddels al een keertje alt+tab gebruikt?teupje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:41:
Ik word helemaal gek van mijn Pip-Boy. Me tab knop reageert gewoon niet ingame en kom er ook niet meer uit, behalve als ik de knop wijzig (nu op mouse 5).
Als ik Steam overlay wil gebruiken met Shift - Tab werkt het wel gewoon dus het lijkt een ingame bug. Hij is wel verschrikkelijk irritant iig.
Meer mensen last van?
Ik heb trouwens ook nog steeds die gekke witte texture problemen op mijn AMD kaart. De oplossingen van Reddit hebben niet geholpen tot nu toe.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
als je heel erg kritisch hierop bent zou ik hem niet ophalen.Vlassie1980 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:37:
Aangezien mijn oude pc deze game niet gaat trekken wil ik hem voor PS4 gaan halen.
Kunnen de PS4 spelers hier mij vertellen of er vaak FPS drops voorkomen en of dit ook echt erg storend is? Ben zelf altijd enorm kritisch daarin en kan me er echt aan ergeren
Heb je de FPS 'fixes' al geprobeerd?evilpin0 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:46:
[...]
Users die posten flawless 60 fps moet je altijd negerenHij heeft een processor die het heel erg matig doet op de Creation Engine dat gecombineerd met zijn videokaart en alles op ultra, die is de vault nog niet uit geweest.
Performence dropt hier op mijn 4770k (4.1 ghz) + 290 (1140 mhz). Bij performence drops kakt de GPU usages in, wat duidelijk een teken is van driver/spel slecht geoptimaliseerd .
De graphics zijn best nog redelijk, maar die drops kan ik echt heel moeilijk leven. Ga je van 74 fps (75hz freesync scherm) naar 35 FPS (met 30% gpu load) bah bah irriteert me echt mateloos tijdens schieten. Gelukkig stijgt de fps aanzienlijk als je aim down sights gebruikt, wat het mikken nog wel te doen maakt.
Spel schijnt ook veel baat te hebben bij I7, wat ik las een aanzienlijke betere performence geeft dan een I5.
Verwijderd
Ik lieg daar niet over.evilpin0 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:46:
[...]
Users die posten flawless 60 fps moet je altijd negerenHij heeft een processor die het heel erg matig doet op de Creation Engine dat gecombineerd met zijn videokaart en alles op ultra, die is de vault nog niet uit geweest.
Performence dropt hier op mijn 4770k (4.1 ghz) + 290 (1140 mhz). Bij performence drops kakt de GPU usages in, wat duidelijk een teken is van driver/spel slecht geoptimaliseerd .
De graphics zijn best nog redelijk, maar die drops kan ik echt heel moeilijk leven. Ga je van 74 fps (75hz freesync scherm) naar 35 FPS (met 30% gpu load) bah bah irriteert me echt mateloos tijdens schieten. Gelukkig stijgt de fps aanzienlijk als je aim down sights gebruikt, wat het mikken nog wel te doen maakt.
Spel schijnt ook veel baat te hebben bij I7, wat ik las een aanzienlijke betere performence geeft dan een I5.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 11:52 ]
Dan ga ik er denk ik toch maar gewoon voorNovarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:40:
[...]
Heb het zelf nog niet meegemaakt na een aantal uren.
Ook lijkt me dit een bug die makkelijk is te patchen is, vooralsnog nergens last van.
Hier ook soms last van,maar na een fasttravel lijkt het verdwenen.teupje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:41:
Meer mensen last van?
psn: taker-mart
Uiteraard! heb een 21:9 freesync scherm, heb deze fixes al toegepast voordat ik begon. Draai wel FOV op 90, dat met een 21:9 resolutie betekend veel meer blikveld.Grimmie187 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:49:
[...]
Heb je de FPS 'fixes' al geprobeerd?
http://www.gamepur.com/gu...ort-change-fov-mouse.html
Vooral de framedrops zijn bij mij stukken minder na die aanpassingen (4790 + 970).
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Willekeurig, de ene keer wel de andere keer niet. Meestal gaat me Pip wel open als ik Tab druk maar als ik dan weer Tab druk om eruit te komen werkt het niet. Aan die toetsencombinatie ben ik ondertussen gewend en meestal als ik de overlay opent staat het spel pauzeIrrival schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:48:
[...]
Wanneer reageert je TAB-knop niet? Bij een fresh boot of heb je inmiddels al een keertje alt+tab gebruikt?
De steam overlay heb ik zowieso nooit op shift + tab staan omwille van het feit dat shift en tab vaak een functie hebben in games. Als je nu in Fallout gaat sprinten en plots op je pip boy wilt kijken open je die overlay. Heb die knop toepasselijk op "Home" of "Page up" ^^
Ik ga er stiekem vanuit dat je al een fresh install/update hebt gedaan van je drivers. Heeft de kaart vaker texture problemen ondervonden tijdens het spelen van games? Hoe warm wordt je GPU tijdens F4/andere games?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ah duidelijk.evilpin0 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:53:
[...]
Uiteraard! heb een 21:9 freesync scherm, heb deze fixes al toegepast voordat ik begon. Draai wel FOV op 90, dat met een 21:9 resolutie betekend veel meer blikveld.
Maar wat ik al zei, de GPU usages kakt in, dus wachten op een nieuwe driver of patch
In de vorige Fallout games "resette" het dorp na enige tijd (ik meen ingame 24 of 48 uur) als je hostile met ze bent. Mensen waren hierna wel wat minder friendly, maar qua quests en vendors kon je alles weer doen. Lijkt me dat dit hetzelfde is in Fallout 4..taker1987 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:52:
ik was net een opdracht aan het doen waar bij ik een sleutel kon halen of in het huis kon inbreken .. ik koos voor optie 2 , maar had niet door dat een bewaker me had gezien .. nu als ik uit het huis kom willen ze me allemaal dood schieten .. hoe kan ik van mn wanted level af en weer ongestoord in dat dorp komen ?
taker1987 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:52:
ik was net een opdracht aan het doen waar bij ik een sleutel kon halen of in het huis kon inbreken .. ik koos voor optie 2 , maar had niet door dat een bewaker me had gezien .. nu als ik uit het huis kom willen ze me allemaal dood schieten .. hoe kan ik van mn wanted level af en weer ongestoord in dat dorp komen ?
Zal het niet weten,maar een tip,met alles wat je wilt gaan doen (lock picken,huis betreden,nieuwe locatie, enz.) even op F5 drukken om het spel op te slaan, bevalt het je niet wat je hebt gedaan kun je het snel opnieuw proberen.taker1987 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:52:
Oei, dan zal ik er ook nog wel tegen aan gaan lopen, ben ik bang.Malt007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:44:
[...]
Tot nu toe 1x na 2 uur spelen. Gewoon in een open en leeg veld toen er 3 van die vliegjes op me afkwamen. Volgens mij begon t zelfs toen ik een andere kant op keek en zodra de laatste dood was, was de framedrop weer weg. In alle andere gevechten in veel drukkere settings geen last gehad en geloof me, deze framedrops zie je niet over het hoofd. Lijkt me dan ook niet iets grafisch maar eerder CPU gerelateerd ofzo.
mixing a drink and music
I'll do what I can, but expect very little.
Verwijderd
Gisteren gedaan. Werkt.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:07:
Oh, nog een tip btw!
Iedereen kent de gun wel die in de container zit bij Vault 111.
Je kan (als het goed is) dogmeat commanden om die item voor jou te fetchen.
http://kotaku.com/how-to-....YkETBcIMTk2uX1oytHipyg.0
Source voor als iemand t niet gelooft.
Zelf nog niet uitgeprobeert, dus weet niet zeker of het lukt.
Werd ook genoemd op pu.nl, zal dus wel werken.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:07:
Oh, nog een tip btw!
Ik heb gemerkt dat als het een keer niet lukt en de Fetch optie is donker gekleurd dat het me ook niet meer lukte. Dus Quickload en een nieuwe poging gewaagd. Het lijkt erop dat je mazzel moet hebben maar ik raad je aan Dogmeat wel in de kooi of bij de deur te plaatsen.HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:10:
Ik kreeg het niet voorelkaar, maar misschien gebruikte ik het verkeerde commando ofzo? Hij begon te "whimperen" en deed verder niets...
Ik ga het vanavond nog wel een keer proberen, ik kan wel wat firepower gebruikenWren schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:12:
[...]
Ik heb gemerkt dat als het een keer niet lukt en de Fetch optie is donker gekleurd dat het me ook niet meer lukte. Dus Quickload en een nieuwe poging gewaagd. Het lijkt erop dat je mazzel moet hebben maar ik raad je aan Dogmeat wel in de kooi of bij de deur te plaatsen.
Vreemd... bij elke grote stad heb ik het probleem. Vanavond maar eens kijken of er nog wat te tweaken valt...Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:39:
[...]
Heb natuurlijk nog lang niet alles ontdenkt, maar tot nu toe nog geen een keer een drop onder de 60 fps gehad.
Zelfs als ik een fat man nuke in diamond city afschiet geen drops, maar die gaat er ooit nog wel een keer komen vrees ik..
Ik speel trouwens ook wel met een overgeklokte CPU en op een 1080p scherm, dat scheelt ook weer wat.
Klopt, maar daarentegen is mijn videokaart wel een flink stuk sneller (960 vs 980TI)tikkietrugjaap schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:40:
[...]
Realiseer je wel dat 1440p +-1,8x zo veel pixels heeft als 1080p en daarom ook een stuk zwaarder.
evilpin0 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:46:
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door ChojinZ op 12-11-2015 12:15 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Met een 980Ti ga ik ervan uit dat je deze problemen niet zou moeten krijgen, die GPU is way above recommended.ChojinZ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:13:
[...]
Vreemd... bij elke grote stad heb ik het probleem. Vanavond maar eens kijken of er nog wat te tweaken valt...
[...]
Klopt, maar daarentegen is mijn videokaart wel een flink stuk sneller (960 vs 980TI)
djunisol schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:58:
[...]
spoiler:waarschijnlijk in dat dorpje wat zo heilig isnope die gaan niet weer vriendelijk doen dus beste loaden en de sleutel ligt ergens in dat dorp
Dat leek mij dus ook. Vanavond eerst maar eens een driver update doen. Zal me niets verbazen als het daar aan ligt.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:15:
[...]
Met een 980Ti ga ik ervan uit dat je deze problemen niet zou moeten krijgen, die GPU is way above recommended.
Strength: 4EpicHenk schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:27:
[...]
*knip*
[ Voor 6% gewijzigd door TgR_KILLER op 12-11-2015 12:17 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
Die nieuwe Nvidia driver update heb ik nog niet, die doet t bij mij niet helemaal lekker ofzo.ChojinZ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:16:
[...]
Dat leek mij dus ook. Vanavond eerst maar eens een driver update doen. Zal me niets verbazen als het daar aan ligt.
Ik denk dat the CPU verschrikkelijk veel uitmaakt...ChojinZ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:13:
[...]
Vreemd... bij elke grote stad heb ik het probleem. Vanavond maar eens kijken of er nog wat te tweaken valt...
[...]
Klopt, maar daarentegen is mijn videokaart wel een flink stuk sneller (960 vs 980TI)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
2 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 327,95 | € 655,90 |
2 | Asus H170 PRO GAMING | € 122,95 | € 245,90 |
2 | Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD | € 708,90 | € 1.417,80 |
2 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 135,90 |
2 | Fractal Design Define S | € 81,95 | € 163,90 |
2 | Dell U3415W Zwart | € 791,20 | € 1.582,40 |
2 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 79,90 |
2 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 98,- | € 196,- |
2 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 185,90 |
2 | Samsung SM951 (NVMe) 512GB | € 323,95 | € 647,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 5.311,50 |
ik heb een gewone 980 en heb nog niks gemerkt van fps drops. heb geen ini files aangepast o.i.d ik heb alleen god rays op minimum gezet want dat schijnt toch niet mooier te zijn op hogere settings.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:15:
[...]
Met een 980Ti ga ik ervan uit dat je deze problemen niet zou moeten krijgen, die GPU is way above recommended.
[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-11-2015 12:22 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
taker1987 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:15:
[...]
spoiler:het gaat om diamont city .. daar is een missie van de detective dat je een huis moet doorzoeken van earl sterling .. ik kon zn sleutel zoeken/halen of picklocken , dat dus gedaan , maar daar stond dus een bewaker die me door had ... nu kom ik de stad niet uit of in .. toen heb ik dus een sneak ding gegeten om de stad uit te komen via fast travel .. dit lukte . maar nu kom ik de stad niet meer in
haha dat is dus het hele punt .. save game is van een paar uur eerderdjunisol schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:21:
[...]
spoiler:haha dan maar uitmoorden die hapzo ver ben ik helaas nog niet dus kan je niet helpen enige tip pak een savegame net voordat je je fout hebt begaan want ik mag dat stadje waar ik het over had dus niet meer in
en ben al een paar dagen verder
Haha idd.. Ben gewend dat veel singleplayer games tegenwoordig constant autosaven dus mijn F5 reflex werkt nog voor geen meter. Heb gister hardop op mezelf zitten schelden toen ik voor de 6e keer vergeten was te quicksavenFreakiebeakie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:23:
ja als je niet veel saved moet je leren leven met de consequenties van je actiesprachtig vind ik dat
ik save juist wel , alleen het probleem is .. er zijn op dat moment 2 saves aangemaakt .. en laat het nou precies zijn dat savegame 1 is van paar uur terug .. savegame 2 is net op t moment dat ik het huis in stap , en savegame 3 t moment dat ik de stad in kom na het huisje waar iedereen me dood wilFreakiebeakie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:23:
ja als je niet veel saved moet je leren leven met de consequenties van je actiesprachtig vind ik dat
[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 12-11-2015 12:28 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-11-2015 12:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Grimmie187 op 12-11-2015 12:35 ]
Thanks voor de tip, nog geen ammo.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:07:
Oh, nog een tip btw!
Ik heb die godrays op low gezet. Ik zie het verschil tussen Ultra en Low niet. Maar je merkt wel een significante framedrop als het op Ultra staat.4bit schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:03:
Hier zakt de FPS soms in elkaar wanneer er god rays zijn. Voor de rest speelt het soepel, en nauwelijks bugs en glithes tegen gekomen. Soms begint een item rond te vliegen wanneer je er over wandelt, ooit eens een ghoul door de grond geschoten met een shotgun.
Hier toch al een mooie 14 uren kunnen spelen op survival. Moeilijkheid valt al bij al nog goed mee. Uitdagend , maar niet frustrerend moeilijk. Wel een 2 uren gedaan om de hele Corvega Assembly Plant op te kuisen.
Ook een paar keren gestorven omdat die hond in de weg loopt, en ik bijgevolg niet op tijd weg raak voor een handgranaat.
GamiQ, de game notes app met game maps!
[ Voor 5% gewijzigd door Novarion op 12-11-2015 13:09 ]
Af en toe een uurtje slapen doet wonderen voor je HP.Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:08:
Hoe gaan jullie trouwens om met health?
Rad besmeting is niet te vermijden, dit zal je dus hoe dan ook krijgen en zal dus oplopen en snoepen aan je max health. Rad-x is volgens mij best lastig te krijgen, om de haverklap gebruiken lijkt mij dus niet slim.
En voor health gebruiken jullie dan gewoon stimpacks? Omdat de rest van vele stukken food rad bevatten.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het gaat niet heel snel is mijn ervaring, behalve een plonsje dat ik ergens in het water naam, neemt de rad niet echt snel toe. Zou best kunnen dat het op bepaalde moeilijkheidsniveaus na verloop van tijd zelfs afneemt. Je health regenerate ook tenslotte.Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:08:
Rad besmeting is niet te vermijden, dit zal je dus hoe dan ook krijgen en zal dus oplopen en snoepen aan je max health. Rad-x is volgens mij best lastig te krijgen, om de haverklap gebruiken lijkt mij dus niet slim.
En voor health gebruiken jullie dan gewoon stimpacks? Omdat de rest van vele stukken food rad bevatten
Edit: of misschien bedoel ik Radaway..
[ Voor 8% gewijzigd door TommyD_34 op 12-11-2015 13:11 ]
Je kan eten koken en dan is de radiation weg.Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:08:
En voor health gebruiken jullie dan gewoon stimpacks? Omdat de rest van vele stukken food rad bevatten
Er is een perk 'waterboy' waarbij je gewoon kan gaan zwemmen en geen rad krijgt erdoor.TommyD_34 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:10:
[...]
Het gaat niet heel snel is mijn ervaring, behalve een plonsje dat ik ergens in het water naam, neemt de rad niet echt snel toe. Zou best kunnen dat het op bepaalde moeilijkheidsniveaus na verloop van tijd zelfs afneemt. Je health regenerate ook tenslotte.
Edit: Je kunt een perk pakken waarbij Radaway en Stimpacks effectiever worden. Voor mensen zoals ik (de mindere schutters) is zoiets onmisbaar.
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 12-11-2015 13:13 ]
Ik heb nog niet veel gespeeld, uurtje of 8. Tot nu toe 2 keer Rad-away gebruikt. Rad-X is voor je immuniteit tegen Radiationpoison dus daar heb je niets aan als je al 20% Rad besmetting hebt. Rad-X gebruik ik eigenlijk niet. Wanneer ik ongeveer 15% radpoison heb gebruik ik Rad-away. Heb er nog zat van.Novarion schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:08:
Ik had hier geen verandering met die tweaks (i7, 660M)martyaintflying schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:09:
Een tip die ik op Reddit tegen kwam om je FPS te verbeteren op je PC. Ga het vanavond even proberen
The old INI tweaks still work. - https://www.reddit.com/r/...ld_ini_tweaks_still_work/
Zou kunnen maar als ik dan deze benchmarks bekijk (1440p):Darkangle schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:18:
[...]
Ik denk dat the CPU verschrikkelijk veel uitmaakt...
# Product Prijs Subtotaal 2 Intel Core i7-6700 Boxed € 327,95 € 655,90 2 Asus H170 PRO GAMING € 122,95 € 245,90 2 Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD € 708,90 € 1.417,80 2 Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB € 67,95 € 135,90 2 Fractal Design Define S € 81,95 € 163,90 2 Dell U3415W Zwart € 791,20 € 1.582,40 2 Scythe Mugen 4 PCGH Edition € 39,95 € 79,90 2 Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 € 98,- € 196,- 2 Corsair RM550x € 92,95 € 185,90 2 Samsung SM951 (NVMe) 512GB € 323,95 € 647,90 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 5.311,50
2 PC's gebouwd speciaal voor Fallout 4, en nog geen framedrop oid gezien. Leuk bij effect: ty*** hekel gekregen aan alle andere monitoren (dus ook op werk).
3440x1080, met gelijk de POV tweak en de resolutie tweak (niets anders was nodig) en ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets moois gezien.
Er zijn ook quests waarbij je hoe dan ook radiation op loopt. Dan scheelt Rad-X best wat! Ik laat de radiation max 10-20% van mn health nemen, daarna toch even een Rad-Away!FloydRaalte schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:14:
[...]
Ik heb nog niet veel gespeeld, uurtje of 8. Tot nu toe 2 keer Rad-away gebruikt. Rad-X is voor je immuniteit tegen Radiationpoison dus daar heb je niets aan als je al 20% Rad besmetting hebt. Rad-X gebruik ik eigenlijk niet. Wanneer ik ongeveer 15% radpoison heb gebruik ik Rad-away. Heb er nog zat van.
Ah die quests ben ik nog niet tegengekomen, maar thanks voor de heads-up. Begon het al zonde te vinden dat ik Rad-X niet gebruikSluw schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:22:
[...]
Er zijn ook quests waarbij je hoe dan ook radiation op loopt. Dan scheelt Rad-X best wat! Ik laat de radiation max 10-20% van mn health nemen, daarna toch even een Rad-Away!
ASNNetworks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:27:
[...]
NEE! Ik hoop niet dat je alle skill points hebt uigegeven aan de SPECIAL! Je kan gewoon willekeurig elke skill in de tree activeren, MITS je aan de voorwaarden voldoet: bepaald level zijn en de SPECIAL moet ook een bepaald level zijn. Je hoeft ook niet alle skills onder elkaar op volgorde te activeren. Je kan gerust skills overslaan en een kiezen die je echt wil, zolang je maar aan de voorwaarde voldoet.
De SPECIAL geeft steeds een boost in de special zelf (extra carry weight, meer AP, meer health etc). Daaronder staan de perks, die je dus zelf kan activeren naar wens, zolang je maar een bepaald SPECIAL level hebt (staat bij de perk) en een bepaald algemeen level bent, ook dat staat erbij.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 12% gewijzigd door HeatWave op 12-11-2015 13:30 ]
Wees voorzichtig hiermee!martyaintflying schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:09:
Een tip die ik op Reddit tegen kwam om je FPS te verbeteren op je PC. Ga het vanavond even proberen
The old INI tweaks still work. - https://www.reddit.com/r/...ld_ini_tweaks_still_work/
In die reddit post staat een link naar een uitgebreidere guide:HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:29:
Wil best wat in de ini rommelen, maar het is me niet helemaal duidelijk wat wat doet. Die Cell Buffer staat bij mij bijv al op 36 en zou je moeten verhogen naarmate je meer ram hebt, nou heb ik 24GB, maar waat moet ie dan op?.
Zelfde met de Preloadsize, FO mag van mij best zoveel mogelijk RAM slikken als ie wil, maar wat zijn de beste waarden?
Edit: en moet het dan ook nog in de game-dir of alleen in je save-dir?
Questions, questions.
Deze kan je ook gebruiken:martyaintflying schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:32:
[...]
In die reddit post staat een link naar een uitgebreidere guide:
http://www.tweakguides.com/Fallout3_10.html
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 12-11-2015 13:35 ]
Ik geloof dat die hyperthreading-settings nooit wat gedaan hebben, maar ik kan ernaast zitten.HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:36:
Ik wacht het nog wel even af allemaal, ik heb eigenlijk nergens last van opzich. Maar het idee dat ie gewoon een deel van de resources niet gebruikt staat me als tweaker natuurlijk tegen.
Zeker bijv hyperthreading en mijn hoeveelheid ram, ik bedoel, daar koop je het voor.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq