[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.459 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:44

Case_C

[Team Carrack]

Gisteravond voor het eerst een uurtje of 2 kunnen spelen, en moet zeggen dat de negativiteit wel mee mag vallen.

Punten waar ik momenteel over val:
Artifacting/lighting glitches in dialogen. (Is waarschijnlijk nog wel aan te passen in de instellingen)
Verder niets :P .

Het shooter aspect is IMO prima, de pistols schieten lekker weg. En headshots zijn niet ongebruikelijk :) . Zal me er wel mee gaan vermaken gok ik zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 12-11-2015 08:41 ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 15:31
Ik weet niet waarom jij je aangesproken voelt, heb je posts niet eens gezien. Ik had het over Metacritic. Stond nog geen dag na release al bomvol met reacties en 0-scores. Dat lijkt me wat overdreven toch.

Kritisch zijn lijkt me heel gezond, maar je kunt overdrijven.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Luukwa schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:36:
[...]

Dus als ik negatieve opmerkingen heb over de game zijn ben ik gelijk aan het zeiken? Sorry maar er zijn gewoon heel wat gebreken aan dit spel, iedereen mag daar volgens mij zijn/haar mening over hebben
Meningen verschillen, mensen stellen verschillende eisen, verwachten andere dingen. Eeuwige discussie gewoon :). Mening moet uiteraard beetje je wel kunnen onderbouwen anders is het idd dom zeuren :p. Maar mits je voor jou goede reden hebt waarom is niet leuk of kut is is het prima lijkt me. Het is aan anderen hoeveel ze zich er van aan trekken :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-10 13:06

Format-C

Tracing Rays

DonJunior schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:27:
[...]

Dat is het gevaar van een hype rondom een game. Dan is men vooraf dermate enthousiast dat het spel alleen nog maar tegen kan vallen. Ik heb dat al bij meerdere games gemerkt. Wat eigenlijk zonde is want nu kijk je toch op een andere manier naar het spel..
GTA 5 was zelfs nóg beter dan verwacht. ;)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 12:20
Hier nog wat pics van m'n settlement:
Afbeeldingslocatie: http://www.ydna.nl/upload-files/fallout1.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.ydna.nl/upload-files/fallout2.jpeg

Freedom for everyone..

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10 11:42
Ik beleef tot op heden veel plezier aan het spel.
Bij Sanctuary heb ik inmiddels een leuke stad uit de grond getrokken.Echter loop ik hier tegen een klein dingetje aan.
Ik heb inmiddels een paar power generatoren en overal in de stad items geplaatst die power nodig hebben. Maar hoe verbind ik deze? Ik zie dat nergens terug.

Ps. Xbox one versie en nog geen enkele vastloper of hapering gehad.
EvaluationCopy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:34:
Al die negatieve reacties op Metacritic stonden er ook echt al binnen 12 uur na de release.
Wat dat betreft vind ik het wel wel frappant dat mensen al een mening hadden over het verhaal.
Na 20 uur is het verhaal bij mij nog niet eens echt begonnen, en ik heb behalve 2 side-quests voor de Minutemen
spoiler:
Tenpines Bluff en Oberland Station

me alleen bemoeid met de main quest.
Ik heb net de eerste main story quest buiten sanctuary
spoiler:
Unlucky Valentine
gedaan en het verhaal is nog niet eens echt begonnen.
Dus ik vind het knap dat mensen na 12 uur al een mening over het verhaal kunnen hebben.
Maar misschien als je het heel erg rusht ofzo?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• FlyLight3r
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:48:
[...]
Wat dat betreft vind ik het wel wel frappant dat mensen al een mening hadden over het verhaal.
Na 20 uur is het verhaal bij mij nog niet eens echt begonnen, en ik heb behalve 2 side-quests voor de Minutemen
spoiler:

spoiler:
Unlucky Valentine
Dus ik vind het knap dat mensen na 12 uur al een mening over het verhaal kunnen hebben.
Zelfde als The Witcher 3. sommigen knallen door mainquest en hadden dat in 15 uur uitgespeeld. Fallout kan je ook zo spelen als je wilt. Ik heb 20+ uur en ben net lvl 15 en paar quests gedaan. Voornamelijk rondlopen en overal naar binnen gaan enzo :D

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

[...]
spoiler:

spoiler:
Unlucky Valentine
Het kan natuurlijk zijn dat mensen een mening baseren op de opening van de game? Als dat verhaal je niet aan staat kan het moeilijk zijn om het verhaal leuk te gaan vinden.

Hetzelfde had ik met Fallout NV, dat verhaal kon me ook weinig interesseren. Daarbij kwam nog dat die wereld me ook niet echt trok :P . Dan houd je weinig over om zo'n game te blijven spelen.

Fallout 4 is voor mij in ieder geval een schot in de roos :) . Denk dat ik hier minstens 150-200 uur in kwijt kan :P .

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 10:47
Dit is mijn eerste Fallout, heb er nu zo'n 8 uur in zitten en ik weet zeker dat ik me nog heel wat uurtjes ga vermaken met deze game. Ik vind het helemaal geweldig. Heerlijk sfeertje, veel te doen en uit te zoeken.

Of je het leuk vind is grotendeels een smaak kwestie, maar volgens mij zit het spel gewoon goed in elkaar.
Hou je van fast-paced action games of enkel van top-notch graphics, kan ik me voorstellen dat dit niet je ding is.
Graphics zijn niet mijn hoogste prio en fast-paced action games als COD zijn weer niet mijn ding, dus hier ga ik ook geen oordeel over uitbrengen.
Metacritic staat imo vol met mensen die vinden dat ze dat wel moeten doen :)

Ik ben nu L5 en heb een chronisch tekort aan bobby pins :?
Heb er in totaal pas 3 gevonden, terwijl ik alles loot wat los en vast zit.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

mike0001 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:48:
Bij Sanctuary heb ik inmiddels een leuke stad uit de grond getrokken.Echter loop ik hier tegen een klein dingetje aan.
Ik heb inmiddels een paar power generatoren en overal in de stad items geplaatst die power nodig hebben. Maar hoe verbind ik deze? Ik zie dat nergens terug.

Op de PS4 moet je op de generator staan in workshop mode en dan op driehoekje drukken. :)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
mike0001 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:48:

Je moet nog een stroomkabel trekken van de generator naar je item die stroom nodig heeft. Op de Ps4 is dit bij focus op item driehoekje. Staat wel onderin het menu als je op een item focussed.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Maverick! schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:53:
Voorzichtiger omgaan met bobby-pins? :P

Zal niet zeggen dat ik al veel kluizen heb geopend, maar 2 stuks... maar dat heeft nog geen 1 bobby-pin gekost.

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Playa del C. schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:31:
[...]

Elke keer als er staat dat dogmeat iets heeft gevonden, dan gaat dat naar zijn inventory. Bij mij had hij op een gegeven moment 15 fusion cells.
Aaaaah chill......voortaan toch maar Dogmeat mee. Ik vind de game overigens echt super, maar ik ben dan ook niet echt heel kritisch, nogal een Bethesda fan. Het dialoogsysteem vind ik niet zo, maar ik vind de AI van de vijanden een verademing. Zoals eerder al de agressieve manier van aanvallen van Ghouls of dieren, maar ook de mate van tactiek van andere vijanden. Enige waar ik altijd helemaal gek van wordt is van die debielen die continu granaten of molotov cocktails lopen te smijten....argh :?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik blijf voorlopig, omdat ik maar korte sessies kan doen na mijn werk, ook maar even bouwen en meuk verzamelen, wapens upgraden etc. Af en toe een missie tussendoor, maar ondanks nu wel de perks toch een chronisch gebrek aan anno en caps :P.

Wapens zijn ook echt geen fuck waard nog, vind na een gevecht dan wel een zooi guns, maar die leveren dan 1zo weinig op dat een powercore nog onbetaalbaar is bijv.

Oh well, langzaam aan, heb geen haast.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• mike0001
Splendid schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:54:
[...]

Je moet nog een stroomkabel trekken van de generator naar je item die stroom nodig heeft. Op de Ps4 is dit bij focus op item driehoekje. Staat wel onderin het menu als je op een item focussed.
Ah oke zal het vanmdidag eens proberen. Dat je een kabel moest trekken dat dacht ik wel al. Hoe ik dat moest doen zag ik nergens. Ik zal eens proberen. Beetje muziek in mijn settlement is toch een stuk gezelliger ;)

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 10:47
Case_C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:54:
[...]

Voorzichtiger omgaan met bobby-pins? :P

Zal niet zeggen dat ik al veel kluizen heb geopend, maar 2 stuks... maar dat heeft nog geen 1 bobby-pin gekost.
Ik heb 3 pins gevonden. Hiermee heb ik 6 of 7 kluizen/kisten/deuren opengemaakt :)
Nu zit ik alweer een tijd zonder pinnetjes :/

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• HeatWave

HeatWave

mike0001 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:57:
[...]

Ah oke zal het vanmdidag eens proberen. Dat je een kabel moest trekken dat dacht ik wel al. Hoe ik dat moest doen zag ik nergens. Ik zal eens proberen. Beetje muziek in mijn settlement is toch een stuk gezelliger ;)
Met de controller (op PC) is het Y en dan gewoon die kabel slepen tussen de 2 dingen.

• mike0001
HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:00:
[...]

Met de controller (op PC) is het Y en dan gewoon die kabel slepen tussen de 2 dingen.
Heb nu de PS4 en PC gekregen, maar ik heb een xbox haha. Ik kom er vast wel uit :) Bedankt voor de feedback.
Nu kan ik mijn settlers (Leuk idee. The Settlers in Fallout omgeving) nog tevredener houden

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-10 01:55
[...]
spoiler:

spoiler:
Unlucky Valentine
Net eens de main quests opgezocht, en ik zit ook waar jij zit. Blijkbaar zitten we al bijna aan het einde van de main quest. Stelt amper iets voor :D

Als het klopt wat ik lees zijn er 7 main quests.

iRacing Profiel

• TommyD_34
Scifo83 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:02:
[...]

Net eens de main quests opgezocht, en ik zit ook waar jij zit. Blijkbaar zitten we al bijna aan het einde van de main quest. Stelt amper iets voor :D
De main quest begint
spoiler:
in Diamond city
he ;). Ik ben pas bij de derde quest ervan ofzo, maar die vond ik te lastig dus bewaar ik nog even.
Hoe zit het trouwens met mods op consoles, werkt dat een beetje?

• TommyD_34
Volgens mij is dat nog niet actief.
Scifo83 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:02:
[...]

Als het klopt wat ik lees zijn er 7 main quests.
Er zijn 11 main quests, die ik/wij net heb gedaan is de derde.
We zitten nog helemaal n het begin.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 12-11-2015 09:07 ]

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-10 01:55
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:06:
[...]

Ok, misschien is deze walkthrough nog in progress dan?
http://www.usgamer.net/ar...t-4-walkthrough-and-guide

Staan geen spoilers in.

iRacing Profiel

Verwijderd

Maverick! schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:53:
Dit is mijn eerste Fallout, heb er nu zo'n 8 uur in zitten en ik weet zeker dat ik me nog heel wat uurtjes ga vermaken met deze game. Ik vind het helemaal geweldig. Heerlijk sfeertje, veel te doen en uit te zoeken.

Of je het leuk vind is grotendeels een smaak kwestie, maar volgens mij zit het spel gewoon goed in elkaar.
Hou je van fast-paced action games of enkel van top-notch graphics, kan ik me voorstellen dat dit niet je ding is.
Graphics zijn niet mijn hoogste prio en fast-paced action games als COD zijn weer niet mijn ding, dus hier ga ik ook geen oordeel over uitbrengen.
Metacritic staat imo vol met mensen die vinden dat ze dat wel moeten doen :)

Geloof me, die bobbypins die komen er wel.
Gewoon veel looten, ik heb er nu al 115 ofzo en ik let er geen eens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Gister een dag vrij genomen voor fallout. Lading bier, peuken, chips en gaan. _O_
tot nu toe nog heeel weinig aan quests gedaan.
Even wat gedachten genoteerd;

Sides?
-Ik heb het idee dat je niet echt meer kanten kan kiezen van quests. de evil of good of backstab kant oid. Maaaaaar, ik heb natuurlijk amper gequest. Kan iemand die wat verder is hier uitsluitsel over geven?

Power armor
De power armors. Tjah, ik heb er nu 3 in mijn main base staan. Leuk voor overpowered gebieden, maar het voelt endgame aan, zo'n heftige armor. Gelukkig heb je vrije keuze, dus ik ben een naakte chick met enkel arm, been en een chest armor. :P Gewoon omdat het kan. _O_

Environment
De omgevingen zijn prachtig, ik verlies me soms al weer even in een simpel gebouw aan lore die verscholen zit in computers en de taferelen. defences opgezet en daar achter de mensen die het niet overleefd hebben, een raider bunkertje waarvan de raider is afgemaakt door feral ghouls etc. (en gewoon grappige shit. :P een skelet in een bad met er omheen 3 manequins met zwaarden in hun hand, of een beer met een sigaar en een krant op de plee) valt niet onder spoiler denk ik?

Vats/richten
Vats tjah, ik gebruik het eigenlijk alleen voor dichtbij nu. ik vind het systeem niet super meer. vroeger was het een moment om taktiek te overdenken, nu is het een schiethulpje oid.
Maar het zelf schieten daarentegen is veeeeeel beter geworden. Dus dat is aangenaam _O_

Armor/guns bouwen
Het verbouwen van armor en wapens is gewoon heerlijk. _O_

Je eigen settlement bouwen
Awesome dat het kan. Maakt het spel NOG eens veel groter (qua tijdverslindendheid) en heerlijk als een gebied even vervelend is omdat je er al 3 uur in rondloopt. Even terug, even kloten in je dorpie, en daarna weer met frisse moed terug naar waar je was.

en verder ben ik benieuwd wat ik nog tegen ga komen. :D

[ Voor 11% gewijzigd door hexta op 12-11-2015 09:19 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 10:24

sHELL

VR "connoisseur"

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:09:
[...]

Geloof me, die bobbypins die komen er wel.
Gewoon veel looten, ik heb er nu al 115 ofzo en ik let er geen eens op.
Ik tel ze niet meer nee, mouse over geeft aan 99+ :P

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10 21:29
Grappig hoe kritiek soms verschilt. Ik ben nooit een Fallout gek geweest, zowel Fallout 3 als NV konden mij nooit zo lang boeien (na een uurtje gamen werd het al gauw saai). Maar nu met Fallout 4 is dat gevoel helemaal weg, sinds een dag of twee ben ik echt verslaafd (lang geleden dat ik dat had bij een game)!

Ben inmiddels lvl 15 en heb gisteren twee legendary wapens gevonden, wat een verschil in dmg! Ammo blijft nog wel een heikel punt, zelfs met scrounger perk.. Waarom kunnen we geen ammo craften?

spoiler:
Iemand trouwens al die Fort missie gehaald? Dat je met 4 man uit je settlement moet vechten tegen die krab-achtige beesten in het verlaten fort? Gisteren echt 5x geprobeerd maar naast de eindbaas spawnt er tegelijkertijd ook een legendary crab.. Zelfs met buffs in mijn armor suit had ik geen schijn van kans, heb de quest maar even opzij gezet voor later.

Ik speel trouwens op de PC, heb direct na installatie alle 'fixes' gedaan (FOV, FPS, etc.). Sinds de eerste keer opstarten geen enkele crash gehad, alleen de dialogue tekst loopt af en toe achter idd.
Behoorlijk :P

Hier op RPS een artikel (spoilers) over de reviewer's 'favourite companion' (Nick) en daar staat ook in
a relatively early companion NPC
:)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 12-11-2015 09:13 ]

Verwijderd

Wat is trouwens jullie favo volger?

Ik heb op dit moment dogmeat, die attackt enemies en houd ze ook nog is vast.
Verder vind die ook nog is items?

Enneh.. weet iemand hoe ik een spoiler kan aangeven? :+

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:10:
De power armors. Tjah, ik heb er nu 3 in mijn main base staan. Leuk voor overpowered gebieden, maar het voelt endgame aan, zo'n heftige armor. Gelukkig heb je vrije keuze, dus ik ben een naakte chick met enkel arm, been en een chest armor. :P Gewoon omdat het kan. _O_
Dat dacht ik eerst ook, totdat ik er achter kwam dat er nog veel meer soorten armor parts en customization is. Dan voel je je pas echt OP. Maar het balanceert wel goed met het feit dat je fusioncores nodig hebt. Die zijn niet zo makkelijk te vinden.

• TommyD_34
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:06:
[...]

We zitten nog helemaal n het begin.
spoiler:
Is dat na "spoorzoekertje spelen of die waarin je Nick Valentine moet redden?

• hexta
sHELL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:15:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, totdat ik er achter kwam dat er nog veel meer soorten armor parts en customization is. Dan voel je je pas echt OP. Maar het balanceert wel goed met het feit dat je fusioncores nodig hebt. Die zijn niet zo makkelijk te vinden.
yeah klopt, ik heb al een armor gemod idd. :P
Ach de keuze is leuk voor gebieden die fucked zijn. :P

TommyD_34 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:16:
[...]

spoiler:
Is dat na "spoorzoekertje spelen of die waarin je Nick Valentine moet redden?
De derde main quest van de elf is
spoiler:
Die waar je Nick valentine red

Edit:
Uitgaande van de walkthrough op Polygon.

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 12-11-2015 09:18 ]

Verwijderd

sHELL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:15:
[...]

Tja, ze zijn idd wel moeilijker om te vinden maar ik heb er nu ook al iets van 16 in mijn inventory zitten.
Je vind ze veel in machines die je veel tegen komt in questen, en dogmeat vind ze verder ook nog wel is.

• Grimmie187
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:15:

Voor mij ook dogmeat idd, gunfights zijn veel makkelijker als hij een enemy in de kuiten bijt :D

Spoilers tussen [ spoiler ] en [ / spoiler ] (zonder spaties)

Verwijderd

spoiler:
Ik heb nu een missie gedaan waarin je de mayor van Good Neighbour krijgt als companion Hancock.

En geloof mij, die kerel is een BEAST.

spoiler:
En een Ghoul. :+

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:15:

Ik heb nog de keuze tussen dogmeat.
spoiler:
Die minuteman leider
en robocop, en robocop vind ik awesome, die praat nog een beetje enzo. (al loopt hij wel te zeiken over dat ik "indecent" gekleed ben. :D )

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:20:
[...]

Ik heb nog de keuze tussen dogmeat.
spoiler:
Die minuteman leider
en robocop, en robocop vind ik awesome, die praat nog een beetje enzo. (al loopt hij wel te zeiken over dat ik "indecent" gekleed ben. :D )
Haha wat een gozer.

spoiler:
Ik heb nu het armour van een Courier aan van het Institute.

Tegen mij zeggen ze niks.

spoiler:
Ik heb op dit moment Dogmeat, Nick, Cotsworth, Paladin Danse, en Mayor Hancock.

Toch zit ik te twijfelen of ik dogmeat of Hancock meeneem, extra gunfire is namelijk wel lekker en die kerel rent overal in zonder spijt.

Verwijderd

Ik gok dat ik nog héél veel uren kwijt ga zijn aan dit spel. In totaal nu zo'n 8 uur gespeeld en ik ben nog niet eens bij
spoiler:
Diamond City
. Veel teveel tijd kwijt aan mijn character customizen, side-quests, dingen verzamelen etc. Gelukkig heb ik veel strength en de perk dat ik extra dingen mee kan dragen. Wat een heerlijke game waarin je jezelf helemaal kan verliezen. O+

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-10 16:46
Heb gisteren een uurtje of 2 gespeeld en ben nu level 4. Eerste indruk is dat dit aanvoelt en eruit ziet als een ps3 spel, nu geef ik niet zoveel om de gfx maar de wereld is wel heel eenvoudig en leeg, daarnaast 1x last gehad van enorme framedrops terwijl ik buiten liep en er 3 van die vliegjes op me af kwamen, slaat mijns inziens nergens op want die 3 kleine beestjes zorgen echt niet voor zware gfx lijkt me.

Gameplay is uiteraard prima en met looten vermaak ik me opperbest. Aan pins geen gebrek trouwens, denk dat ik er al 30 heb gevonden terwijl ik pas 2 uurtjes speel. Ondertussen denk ik rond de 5 sloten open gemaakt.

Paar dingen die ik me nog afvraag; Wanneer moet je beginnen met je base maken en wat voor toegevoegde waarde heeft dat eigenlijk? En klopt het dat ik geen sidequests vind omdat ik nog niet naar diamond city ben gegaan? Heb namelijk een half uurtje rond gelopen op de linkerbovenhoek van de kaart en meerdere nederzettingen gevonden maar niemand die met me wil praten.

Ook reeds 2 fusion cores gevonden waarmee je de armor kan aanzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-10 18:30

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Chaoss schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:45:
[...]

Tjah kijk eens bij de user reviews op metacritic, dan lees je veel dezelfde dingen:

-dialoog systeem is slecht/matig, gesproken tekst is slecht geacteerd.
-je hebt geen invloed op de wereld om je heen.
-er zit geen sterk verhaal in.
-karma systeem is teniet gedaan.
-grafisch matig, vrij saaie / lege wereld.
-veel bugs / glitches.

Bovenstaande punten lees ik regelmatig terug dan zal er wel een kern van waarheid inzitten. Niemand verwacht een perfecte open wereld game, maar Fallout 4 is nu een slechte shooter en een matige RPG.

Ik was van plan de game vandaag te halen maar ik durf het niet meer aan. Ik ben gewoon bang dat FO4 vies gaat tegenvallen nu ik The Witcher net uitgespeeld heb.
Er zal zeker een kern van waarheid inzitten, maar het wordt ook echt overtrokken naar mijn mening.
Graphics: nou ja, iedereen zijn eigen mening maar ik vind ze prima en een stuk beter dan FO3 of NV

Dialoog: het was inderdaad beter met de tekst voluit geschreven, maar ik lees ook dat mensen het dom vinden werken met het klikken of met de pijltjes. Maar denk eens na, dat moest je ook in alle vorige Fallouts, waarom is het dan nu opeens niet meer goed? Wat wil je dan doen?

Invloed op wereld: je hebt met het bouwsysteem echt wel invloed op je wereld en het zal met mods vast en zeker over de hele wereld kunnen mocht je dat willen. Zover ik weet had je in FO3 en NV helemaal geen wereld die te beïnvloeden was, en daar hoorde je ook niemand over klagen.

Het verhaal: ook weer persoonlijk, ik kon me totaal niet vinden in het verhaal van FONV, en dit verhaal start blijkbaar een beetje saai maar wordt steeds interessanter. Het is niet superspeciaal á la The Last of Us, maar er zijn zeker al supervette stukjes en Valentino is best een goed uitgewerkt persoon.

Karma systeem: klopt, maar zo leuk vond ik dat nu ook weer niet. Als ik 1 keer per ongeluk schoot op een vriendelijke persoon dan had het hele spel de pik op me en dan is er geen manier om het teniet te doen.

De wereld zit stokvol, bij ieder stukje bos, bij ieder meer, bij iedere settlement, in elke Cave is wat te doen. Nee, dit is echt een véél te overtrokken punt, al eens van de map van New Vegas gehoord? Dat is een woestijn, met letterlijk de inhoud van een woestijn: vrijwel niks dus.

Bugs: Jazeker, die zijn er, maar niet game-brekend. Wel is er met de audio een bug dat het geluid weggaat als je iets van een audiokabel uittrekt en een andere insteekt of een audio modus wijzigt. Ook vliegen er wel eens koeien door de lucht en is het bouwsysteem niet ideaal qua snapping of overlapping.

Het is gewoon hoezeer jij je wat van de hype aantrekt, en van de mening van reviewers. Het is gewoon een solid spel, had er wat meer "juice" in kunnen zitten? Wat meer polish? Wat betere textures voor de rotzooibergen? Zeker, maar het werkt ten minste en dat is wat een grote berg spellen de afgelopen jaren sowieso al niet lukt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
nog even een tip weet niet of het al is genoemd maar let op als je even uit je power armor stap om bijvoorbeeld een terminal te bedienen waar een stoel voor staat want een raider springt zo in jou armor en dan ben je het gewoon keihard kwijt weet niet of dit een spoiler is maar denk eerder een waarschuwing en een wijze les voormijzelf :)

maar verwijder dus altijd de fusion core uit je power armor als je eruit gaat waar je ook bent anders ben je hem kwijt!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:24:
Heb gisteren een uurtje of 2 gespeeld en ben nu level 4. Eerste indruk is dat dit aanvoelt en eruit ziet als een ps3 spel, nu geef ik niet zoveel om de gfx maar de wereld is wel heel eenvoudig en leeg, daarnaast 1x last gehad van enorme framedrops terwijl ik buiten liep en er 3 van die vliegjes op me af kwamen, slaat mijns inziens nergens op want die 3 kleine beestjes zorgen echt niet voor zware gfx lijkt me.

Gameplay is uiteraard prima en met looten vermaak ik me opperbest. Aan pins geen gebrek trouwens, denk dat ik er al 30 heb gevonden terwijl ik pas 2 uurtjes speel. Ondertussen denk ik rond de 5 sloten open gemaakt.

Paar dingen die ik me nog afvraag; Wanneer moet je beginnen met je base maken en wat voor toegevoegde waarde heeft dat eigenlijk? En klopt het dat ik geen sidequests vind omdat ik nog niet naar diamond city ben gegaan? Heb namelijk een half uurtje rond gelopen op de linkerbovenhoek van de kaart en meerdere nederzettingen gevonden maar niemand die met me wil praten.

Ook reeds 2 fusion cores gevonden waarmee je de armor kan aanzetten.
Als je fps drops hebt en het eruit vind zien als een ps3 game is er toch echt iets mis.
Ik run hem op Ultra met 60 FPS en het ziet er echt super tof uit.
Je kan beginnen met je base te maken als je
spoiler:
de mensen uit de toren heb gered van de raiders, een van de eerste missies in Commonwealth als je uit de vault komt.

Verwijderd

copywizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:26:
nog even een tip weet niet of het al is genoemd maar let op als je even uit je power armor stap om bijvoorbeeld een terminal te bedienen waar een stoel voor staat want een raider springt zo in jou armor en dan ben je het gewoon keihard kwijt weet niet of dit een spoiler is maar denk eerder een waarschuwing en een wijze les voormijzelf :)

maar verwijder dus altijd de fusion core uit je power armor als je eruit gaat waar je ook bent anders ben je hem kwijt!
Too late. Die ben ik dus kwijt als ik jouw verhaal zo lees. :(

• HeatWave

HeatWave

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:32:
[...]

Er zijn er meer te vinden, heb er ondanks mijn lage missie-count ook al 2 staan :).

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-10 16:46
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:29:
[...]

Als je fps drops hebt en het eruit vind zien als een ps3 game is er toch echt iets mis.
Ik run hem op Ultra met 60 FPS en het ziet er echt super tof uit.
Je kan beginnen met je base te maken als je
spoiler:
de mensen uit de toren heb gered van de raiders, een van de eerste missies in Commonwealth als je uit de vault komt.
Speel op de ps4 :)

Als ik het vergelijk met andere games die ik speel zoals destiny of dragon age dan is het voor mij duidelijk dat dit gewoon echt een generatie terug is. Hoeft niks uit te maken als het goedgemaakt wordt door de overige spelelementen maar dat zie ik op dit moment nog niet helemaal.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Chaoss schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:45:
[...]

Tjah kijk eens bij de user reviews op metacritic, dan lees je veel dezelfde dingen:

-dialoog systeem is slecht/matig, gesproken tekst is slecht geacteerd.
-je hebt geen invloed op de wereld om je heen.
-er zit geen sterk verhaal in.
-karma systeem is teniet gedaan.
-grafisch matig, vrij saaie / lege wereld.
-veel bugs / glitches.

Bovenstaande punten lees ik regelmatig terug dan zal er wel een kern van waarheid inzitten. Niemand verwacht een perfecte open wereld game, maar Fallout 4 is nu een slechte shooter en een matige RPG.

Ik was van plan de game vandaag te halen maar ik durf het niet meer aan. Ik ben gewoon bang dat FO4 vies gaat tegenvallen nu ik The Witcher net uitgespeeld heb.
Lekker Hearts of Stone halen voor TW3. FO4 wordt binnen de maand dat je je daarmee bezig houdt, hopelijk nog wel een paar keer gepatched.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• FlyLight3r
Malt007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:34:
[...]

Speel op de ps4 :)

Als ik het vergelijk met andere games die ik speel zoals destiny of dragon age dan is het voor mij duidelijk dat dit gewoon echt een generatie terug is. Hoeft niks uit te maken als het goedgemaakt wordt door de overige spelelementen maar dat zie ik op dit moment nog niet helemaal.
Grafisch is fallout nooit geweldig geweest. Het is inderdaad een oude engine maar doch is het ook wel een beetje een game die je moet liggen. Kijk naar een WoW. Omdat er zon dedicated playerbase is blijft het speelbaar en hoor je niemand klagen over hun atari tijdperk graphics. Zelfde geld voor die-hard fallout fans. Het is de gameplay, story en feeling die belangrijk is. AAA+++ graphics is leuk maar niet nodig :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:32:
[...]

Er zijn 2 power armour plekken die ik uit me hoofd weet..
spoiler:
Er is een missie in Good Neighbour daar ga je graven en als je uiteindelijk in een kamer komt kan je 2 kanten op gaan, de linker kant is naar het power armour.
Wel een ding, er staat een legendary Mirelurk lord die op een Deathclaw lijkt.
Houd dus je fat boy bij de hand ;), verder krijg je er ook een als je de Brotherhood of steel joined.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-10 12:33
Heb er nu een paar uur in zitten, een half gebakken settlement opgezet.
Vermaak me wel alleen als een Fallout leek komt er veel op me af met wat je allemaal kunt verzamelen,me inventory de hele tijd vol waardoor je traag gaat lopen.
Dump alles in de workbench en toch blijft me inventory nog 1/2 vol, zit er een Max aan wat je in je workbench kunt dumpen?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:35
Wat ik me afvraag, je hebt geen levelcap maar zover ik kan zien zijn er geen respawns dus uiteindelijk ben je klaar want je kunt niet eindeloos grinden zoals in WoW of Destiny bv waar de mobs respawnen. En je munitie zal ook een keer op zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• FlyLight3r
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:40:
Wat ik me afvraag, je hebt geen levelcap maar zover ik kan zien zijn er geen respawns dus uiteindelijk ben je klaar want je kunt niet eindeloos grinden zoals in WoW of Destiny bv waar de mobs respawnen. En je munitie zal ook een keer op zijn.
Raiders spawnen gewoon in steden weer terug naar mijn idee.

spoiler:
bijvoorbeeld dat dorpje waar museum of freedom zit, alles gedaan daar, kwam er gisteren weer keer langs, PATS allemaal raiders weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:40:
Heb er nu een paar uur in zitten, een half gebakken settlement opgezet.
Vermaak me wel alleen als een Fallout leek komt er veel op me af met wat je allemaal kunt verzamelen,me inventory de hele tijd vol waardoor je traag gaat lopen.
Dump alles in de workbench en toch blijft me inventory nog 1/2 vol, zit er een Max aan wat je in je workbench kunt dumpen?
Had ik ook.
spoiler:
Er is een Strength perk die ervoor zorgt dat je 25 meer kan hebben in je inventory. Dat helpt in ieder geval al.

Wat mij ook hielp is constant mijn wapens en armor upgraden. Dan ging het ineens behoorlijk snel met de resources etc. en was mijn inventory al gauw leeg. :)

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 12:20
copywizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:26:

Wow thnx! ik vond het al raar dat een van m'n power armour pakken zich had verplaatst in m'n settlement :+ Blijkbaar maken hun er ook gebruik van!

Freedom for everyone..

• copywizard
  • Niet online
HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:34:
[...]

Er zijn er meer te vinden, heb er ondanks mijn lage missie-count ook al 2 staan :).
hoe doe je dat dan ik heb ook wel een raider gevonden met "raider power armor" maar die kon ik niet afdoen bij hem? of moet ik dan eerst uit mijn eigen power armor gaan ofzo? dat zou balen zijn tenzij hij er nu nog ligt!

• HeatWave

HeatWave

copywizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:44:
[...]

hoe doe je dat dan ik heb ook wel een raider gevonden met "raider power armor" maar die kon ik niet afdoen bij hem? of moet ik dan eerst uit mijn eigen power armor gaan ofzo? dat zou balen zijn tenzij hij er nu nog ligt!
Ik heb er 1 gevonden na een side-quest.

spoiler:
legerbasis na een distress-signal, aan het einde kreeg ik een wachtwoord om de armory te openen, daar lagen wapens, ammo en 1 power armor (zonder core)

• Lekker Ventje
copywizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:44:
[...]

Ik heb tijdens een quest er eentje midden in het bos zien staan. Daar vlakbij was een kleine schuur met schroot en lag zo'n fusion ding.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• copywizard
  • Niet online
HeatWave schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:46:
[...]

Ik heb er 1 gevonden na een side-quest.

spoiler:
legerbasis na een distress-signal, aan het einde kreeg ik een wachtwoord om de armory te openen, daar lagen wapens, ammo en 1 power armor (zonder core)
aaa oke dat scheelt daar ben ik nog niet geweest dus wie weet in de toekomst! thx

• copywizard
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:48:
[...]

Ik heb tijdens een quest er eentje midden in het bos zien staan. Daar vlakbij was een kleine schuur met schroot en lag zo'n fusion ding.
ik zou bijna vragen kan je niet even een map marker sturen via PM ;)

• Lekker Ventje
Lipst3r schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:43:
[...]

Raiders spawnen gewoon in steden weer terug naar mijn idee.

spoiler:
bijvoorbeeld dat dorpje waar museum of freedom zit, alles gedaan daar, kwam er gisteren weer keer langs, PATS allemaal raiders weer
Ben daar al meerdere keren geweest maar geen respawns gezien. Ik zie nog wel overal dode beesten liggen die ik al eerder gekilled heb.

• HeatWave

HeatWave

copywizard schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:49:
[...]

aaa oke dat scheelt daar ben ik nog niet geweest dus wie weet in de toekomst! thx
spoiler:
missie kwam er tussen door na een van de quests uit Sanctuary, gewoon het radiosignaal volgen en dan kom je er vanzelf. Wel vrij pittig nog.
.

• TommyD_34
anandus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:17:
[...]

De derde main quest van de elf is
spoiler:
Die waar je Nick valentine red

Edit:
Uitgaande van de walkthrough op Polygon.
Ah oke, ja die vond ik goed te doen. Heb je
spoiler:
Skinny afgeknald of het vredig opgelost
.

Ik vind persoonlijk de Boston Area lekker chaotisch met overal encounters tussen allerlei facties. Ik kwam gister overigens een
spoiler:
Mutant Suicider tegen
. Die neerschieten gaf een leuk effect. >:)

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Grimmie187 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:11:
Ben inmiddels lvl 15 en heb gisteren twee legendary wapens gevonden, wat een verschil in dmg! Ammo blijft nog wel een heikel punt, zelfs met scrounger perk.. Waarom kunnen we geen ammo craften?

spoiler:
Iemand trouwens al die Fort missie gehaald? Dat je met 4 man uit je settlement moet vechten tegen die krab-achtige beesten in het verlaten fort? Gisteren echt 5x geprobeerd maar naast de eindbaas spawnt er tegelijkertijd ook een legendary crab.. Zelfs met buffs in mijn armor suit had ik geen schijn van kans, heb de quest maar even opzij gezet voor later.

Ik speel trouwens op de PC, heb direct na installatie alle 'fixes' gedaan (FOV, FPS, etc.). Sinds de eerste keer opstarten geen enkele crash gehad, alleen de dialogue tekst loopt af en toe achter idd.
Die ammo problemen heb ik ook op de hogere difficulty.
Mijn vrienden hebben overigens nergens last van maar ik baal dat ik niet kan craften.
Enige optie die je hebt is in stealth gewoon beroven van bijvoorbeeld die oma in die kantine vlakbij het begin.

spoiler:
Die Mirelurk queens is echt wel een bitch, ik heb dr gekite over landmijnen en zelfs mijn fatboy opgeschoten. Onder die muur is een vlammenwerpen en raket werper te vinden die het makkelijker maakt.

Warhammer en PC games en lego

• hexta
DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:40:

Armor en wapens hebben ook een bepaald gewicht he, net als aid items

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:01:
[...]

Armor en wapens hebben ook een bepaald gewicht he, net als aid items
Vlees is zwaar , staal is zwaar en nuka cola is zwaar !

spoiler:
Er is een perk die je workbenches aan elkaar linkt voor een massive storage _O_

• hexta
Arnevld schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:58:
[...]

Die ammo problemen heb ik ook op de hogere difficulty.
Mijn vrienden hebben overigens nergens last van maar ik baal dat ik niet kan craften.
Enige optie die je hebt is in stealth gewoon beroven van bijvoorbeeld die oma in die kantine vlakbij het begin.

spoiler:
Die Mirelurk queens is echt wel een bitch, ik heb dr gekite over landmijnen en zelfs mijn fatboy opgeschoten. Onder die muur is een vlammenwerpen en raket werper te vinden die het makkelijker maakt.
Ik heb op hard van elk weapon type (qua ammo) 1 gun.
Allemaal gemod, als 1 soort ammo laag begint te worden schakel ik over naar de volgende gun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-10 17:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zei iemand Power Armor? :P
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/au6s0h.png

Level 16 nu :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• hexta
Arnevld schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:02:
[...]

Vlees is zwaar , staal is zwaar en nuka cola is zwaar !

spoiler:
Er is een perk die je workbenches aan elkaar linkt voor een massive storage _O_
spoiler:
Werkt dat alleen voor workbenches in andere settlements die je opzet of echt alle random workbenches die je tegenkomt in gebieden die niet van jou zijn?

Verwijderd

Dat doe je goed, veel ge-free roamd? _/-\o_

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

hexta schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:04:
[...]

spoiler:
Werkt dat alleen voor workbenches in andere settlements die je opzet of echt alle random workbenches die je tegenkomt in gebieden die niet van jou zijn?
spoiler:
Ik geloof alleen settlements hang me er niet aan op als ik het fout zeg :-) heb hem zelf ook nog niet unlocked

• DoubleDutch
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:43:
[...]

Had ik ook.
spoiler:
Er is een Strength perk die ervoor zorgt dat je 25 meer kan hebben in je inventory. Dat helpt in ieder geval al.
Wat mij ook hielp is constant mijn wapens en armor upgraden. Dan ging het ineens behoorlijk snel met de resources etc. en was mijn inventory al gauw leeg. :)
Bedank ga ik proberen, wat trouwens te doen met wapens die ik meerdere keren in mijn inventory heb, slopen voor onderdelen en overal één van over houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
Arnevld schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:06:
[...]

spoiler:
Ik geloof alleen settlements hang me er niet aan op als ik het fout zeg :-) heb hem zelf ook nog niet unlocked
Jammer, dan is hij later pas de moeite waard :P
DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:07:
[...]

Bedank ga ik proberen, wat trouwens te doen met wapens die ik meerdere keren in mijn inventory heb, slopen voor onderdelen en overal één van over houden?
Ik hou van alles 1 en de rest sloop ik voor onderdelen ja.
Ik ben nog niet echt traders tegen gekomen waarvoor het de moeite is om geld te verzamelen.

• Grimmie187
Vet :)

Heeft het ook nog nut (zijn ze wezenlijk anders)? Want je kunt je eerste power armor ook op veel manieren helemaal customizen natuurlijk.

• DoubleDutch
Ben er ook al 2 tegen gekomen maar die hadden geen fusioncell, draag je die dan altijd bij je om ze mee te krijgen?

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:12:
[...]

Ben er ook al 2 tegen gekomen maar die hadden geen fusioncell, draag je die dan altijd bij je om ze mee te krijgen?
Ik had er laatst 10 bij me. Beetje zuinig zijn met fusion cells. Ze zijn moeilijk te vinden helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door sHELL op 12-11-2015 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik houd er zoiezo altijd 2 op zak, zodat ik er altijd een mee kan slepen naar sanctuary. :9

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 14:51

Brons

Fail!

[...]
spoiler:

spoiler:
Unlucky Valentine
Wat mij betreft is de pacing het grootste probleem van het spel. Het doel van de main quest zou heel belangrijk moeten zijn voor je maar na een stormachtig begin en de heftige gebeurtenissen in Concord begint het allemaal heel erg rustig te worden. De main quest lijkt wat weg te vagen maar de eerste side quests zijn ook niet zo heel interessant.

Wat mij betreft hadden ze een ander hoofdverhaal mogen bedenken en mij na het eerste uur in een quest hub mogen dumpen. Lekker side questen en langzaam de wereld ontdekken. Maar misschien komt die hub nog.

Ik ben nog niet verder dan
spoiler:
de fabriek in Lexington

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-10 10:25
Wow...nice!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• DoubleDutch
sHELL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:14:
[...]

Ik had er laatst 10 bij me.
Stom van me, gelukkig weet ik ze nog te staan, vanavond maar even kijken.

Verwijderd

DoubleDutch schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:15:
[...]

Stom van me, gelukkig weet ik ze nog te staan, vanavond maar even kijken.
Nu hopen dat niet een raider er eentje mee heeft genomen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-10 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:14:
[...]

Ik houd er zoiezo altijd 2 op zak, zodat ik er altijd een mee kan slepen naar sanctuary. :9
TIP: bewaar je fusion cores in het begin en gebruik je power armor niet (verleidelijk ik weet het :P). Als je namelijk intelligence op level 9 zet, kun je een perk unlocken die je fusion cores aanzienlijk langer mee laten gaan. Ik heb er inmiddels 59 op zak en loop continu rond in m'n power armor.

• HeatWave

HeatWave

[...]

het is niet handig, maar je kan een Power Armor ook gebruiken zonder core, is alleen niet vooruit te rammen, maar fast travel werkt gewoon.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Ik ben nu twee dagen na werk aan het spelen en het is al twee nachten 3 uur geworden.... begin dan rond een uurtje of 10.. Pfoe dat is de volgende dag 10 uur op kantoor zwaar...

Wat een spel zeg! Ben nu vooral bezig met de Minuteman quests en de Brotherhood quests.. Erg leuk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 20:41
hmr schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:34:
Ik ben nu twee dagen na werk aan het spelen en het is al twee nachten 3 uur geworden.... begin dan rond een uurtje of 10.. Pfoe dat is de volgende dag 10 uur op kantoor zwaar...

Wat een spel zeg! Ben nu vooral bezig met de Minuteman quests en de Brotherhood quests.. Erg leuk!
Haha ken het gevoel. Gisteren begonnen om 20u en voor ik het wist was het 1u45 :9

Om 7u moeten opstaan omdat ik al om 8u30 op een werfvergadering moest zijn. Heb het gevoel dat het korte nachten zal worden de volgende weken.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 14:45
Stampertjen schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:38:
[...]

Haha ken het gevoel. Gisteren begonnen om 20u en voor ik het wist was het 1u45 :9

Om 7u moeten opstaan omdat ik al om 8u30 op een werfvergadering moest zijn. Heb het gevoel dat het korte nachten zal worden de volgende weken.
hier hetzelfde inderdaad . begin meestal rond 8 uur , maar dan zit ik echt in een lange missie en ga soms paar keer dood .. dus voor ik het weet is het rond de klok van 2 uur snachts :+ lang niet met een game gehad dat ik er echt midden in zit _/-\o_

psn: taker-mart

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07:05
Dit is mijn eerste Fallout-game en heb daarom echt geen idee waar ik aan ga beginnen vanavond. Gisteren een klein uurtje geweest en de proloog doorlopen. Wat zijn de aanraders om te doen? Waar moet ik op letten? Is het een vereiste dat ik de verhaallijn van deel 1 t/m 3 doorneem? Zoveel vragen... |:(

PSN: xMaurice93

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 20:41
taker1987 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:40:
[...]

hier hetzelfde inderdaad . begin meestal rond 8 uur , maar dan zit ik echt in een lange missie en ga soms paar keer dood .. dus voor ik het weet is het rond de klok van 2 uur snachts :+ lang niet met een game gehad dat ik er echt midden in zit _/-\o_
Zelf de vriendin hier vindt het een boeiend spel. Ik speelde gisteren op de HTPC in de living. Dus dat is groot scherm, surround, alle lichten uit en hue ledstrips die dienst doen als ambilight. Meer setting kan ik er niet van maken.

En de vriendin maar van "Ej ga daar eens kijken. Ik zag daar een kistje" en van "Zet daar nog een deel huis voor een workbench" :9
Brons schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:14:
[...]

Wat mij betreft is de pacing het grootste probleem van het spel.
Ja, daar ben ik het wel mee eens, de pacing had beter gekund.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Misschien een handige tip voor mensen die strugglen met hun ammo:

spoiler:
In Diamond City staat een dude een muur te verfen, hij geeft je een quest om verf voor hem te halen in een hardwarestore dicht bij de stad. Deze store was voor mij (met extra ammo perk) heeelemaal afgeladen met ammo en stimpacks/drugs en er waren relatief weinig raiders aanwezig.

Ook heb ik op laag level een zwaar gemodde pipe rifle gevonden op een legendary raider. Moest in het begin niks hebben van die wapens maar deze was gelijk semi-automatisch met behoorlijke damage en een 24 round mag. Sloopt ghouls, raiders en wildlife met 1-3 schoten en gebruikt de .38 ammo die je op vrijwel iedere raider vind. Nu moet je natuurlijk geluk hebben om zoiets te vinden maar ik denk dat het wel waard is om in het begin een .38 pipe rifle zo veel mogelijk up te graden. Nog nooit onder de 100 kogels voor dit wapen gekomen terwijl ik hem voor mid/long range altijd gebruik. Binnen zweer ik bij de combat shotgun, maar shells zijn wat zeldzamer.

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Stampertjen schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:46:
[...]

Zelf de vriendin hier vindt het een boeiend spel. Ik speelde gisteren op de HTPC in de living. Dus dat is groot scherm, surround, alle lichten uit en hue ledstrips die dienst doen als ambilight. Meer setting kan ik er niet van maken.

En de vriendin maar van "Ej ga daar eens kijken. Ik zag daar een kistje" en van "Zet daar nog een deel huis voor een workbench" :9
Haha dat had ik ook man, begon bij het aanmaken van het karakter al. Toen ik Voor het eerst aan mijn settlement begon zei ze 'fuck it ik wil dit ook', zoals je kan raden heeft ze eerst 45 min gedaan over haar karakter aan te maken haha

• HeatWave

HeatWave

Feihcretsam schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:48:

spoiler:
In Diamond City staat een dude een muur te verfen, hij geeft je een quest om verf voor hem te halen in een hardwarestore dicht bij de stad. Deze store was voor mij (met extra ammo perk) heeelemaal afgeladen met ammo en stimpacks/drugs en er waren relatief weinig raiders aanwezig.

Ook heb ik op laag level een zwaar gemodde pipe rifle gevonden op een legendary raider. Moest in het begin niks hebben van die wapens maar deze was gelijk semi-automatisch met behoorlijke damage en een 24 round mag. Sloopt ghouls, raiders en wildlife met 1-3 schoten en gebruikt de .38 ammo die je op vrijwel iedere raider vind. Nu moet je natuurlijk geluk hebben om zoiets te vinden maar ik denk dat het wel waard is om in het begin een .38 pipe rifle zo veel mogelijk up te graden. Nog nooit onder de 100 kogels voor dit wapen gekomen terwijl ik hem voor mid/long range altijd gebruik. Binnen zweer ik bij de combat shotgun, maar shells zijn wat zeldzamer.
Ah, tnx, die ga ik meteen doen vanavond :P.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:05:
[...]

Dat doe je goed, veel ge-free roamd? _/-\o_
Eigenlijk zowat alleen maar :P Heb misschien 5 quests gedaan oid :P
Grimmie187 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:09:
[...]

Vet :)

Heeft het ook nog nut (zijn ze wezenlijk anders)? Want je kunt je eerste power armor ook op veel manieren helemaal customizen natuurlijk.
Ze hebben allemaal verschillende onderdelen. Versie a, b, c etc. De paintjobs doen ook nog wat, en ik heb een legendary chestpiece voor 1 armor.
[...]

Ik heb die dingen altijd bij me ja :P

De armor die in de maintenance dinges staat is mijn "main", de rest is 2e/3e/4e keus :+

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Lol mijn dogmeat heet nog steeds "dog" bij mijn vriendin heet hij wel gewoon dogmeat terwijl ik verder ben in de story xD

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Feihcretsam schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:48:

spoiler:

Kijk, ik weet wat ik ga doen uit mijn werk.
Ik struggle niet echt met stimpaks maar wel met ammo.. heb atm amper ammo maar 46 stimpaks.
Thanks voor de tip man, dat is echt een goede!

Verwijderd

SparksNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:17:
[...]

TIP: bewaar je fusion cores in het begin en gebruik je power armor niet (verleidelijk ik weet het :P). Als je namelijk intelligence op level 9 zet, kun je een perk unlocken die je fusion cores aanzienlijk langer mee laten gaan. Ik heb er inmiddels 59 op zak en loop continu rond in m'n power armor.
Damn, had toch minder punten moeten uitgeven aan Agility en Charisma.. zucht. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nog een tip: mods in je inventory nemen ook gewicht in, en je kunt ze in de workshop dumpen en alsnog opnieuw gebruiken zonder ze in je inventory te stoppen. Net als materials dus.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26
Ik vermaakt mij prima met 't spel, maar ik moet zeggen dat ik de grenade/molotov spammende A.I. behoorlijk irritant begin te vinden.

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Malt007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:24:
Waarop speel je?
Pagina: 1 ... 66 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.