Check de youtube's gepost bovenin pagina 16. Dan zie je wat wij net gezien hebbenTechno Overlord schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:07:
Ik zie alleen Please Stand By maar nu zonder aftellende klok...
Ook gewoon 4 miljoen views al in nog geen 10 minuten op de stream alleen...
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ok ik check zo die YT link.
Nu zie ik:
Access Error
Vault-Tec Central Mainframe has been restarted. Please attempt re-access. Have a pleasant day.
En dan kan ik op Close, Next of Previous klikken.
Nu zie ik:
Access Error
Vault-Tec Central Mainframe has been restarted. Please attempt re-access. Have a pleasant day.
En dan kan ik op Close, Next of Previous klikken.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Op de site fallout4.com: E3 reveal June 14th en pre order fallout 4. Nou dat ga ik dan maar doen 
Edit: dat lukt nog niet...
Edit: dat lukt nog niet...
[ Voor 13% gewijzigd door l0n3w012ph op 03-06-2015 16:12 ]
"we" komen dus in dit deel uit Vault 111
Kom maar op , zou ik zeggen
Kom maar op , zou ik zeggen
FUMES et CARNES
Trouw aan de fallout stijl, grauw, houterige animaties, goeie scenery, goede feel. Nu nog vage verhaallijnen, humor en we zijn weer klaar voor (te)veel uren spelen ^^
Ik blijf kritisch jongens. Fallout 3 was uiteindelijk ook maar een FPS-RPG rehash van 1 en 2. New Vegas was al een stuk beter, maar ik heb het idee dat Obsidian deze keer niet is betrokken bij de ontwikkeling.
Oh mijn verwachtingen zijn waargemaakt. Die trailer laat me weer echt zo blij als een kind voelen. Nog nooit zo hyped om een game geweest als Fallout 4. Godnondeju wat een epischeid5!!
Forever raver!
Helemaal eensch... Ziet er geweldig uit!Techno Overlord schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:14:
Oh mijn verwachtingen zijn waargemaakt. Die trailer laat me weer echt zo blij als een kind voelen. Nog nooit zo hyped om een game geweest als Fallout 4. Godnondeju wat een epischeid5!!
Laten we het aub netjes houden, dit is meer voor in de kroeg.
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2015 21:30 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Tja meningen verdeeld. Ik vond 3 subliem, en NV kon me niet echt grijpen.Comp_Lex schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:14:
Ik blijf kritisch jongens. Fallout 3 was uiteindelijk ook maar een FPS-RPG rehash van 1 en 2. New Vegas was al een stuk beter, maar ik heb het idee dat Obsidian deze keer niet is betrokken bij de ontwikkeling.
Blub
Vond zowel 3 als New Vegas top!
Die kom je over het algemeen weinig tegen bij het spelen van singleplayer games.
Getrouwd zijn is ook geen reden tot succes, na zoveel jaren.
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2015 21:31 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat heb je dan denk ik goed. Het is Bethesda Game Studios die het maak en niet Obsidian Entertainment: Dus de makers van Skyrim, Fallout 3, Oblivion en Morrowind. Kan je helemaal onderaan de site van http://fallout4.com/ zien.Comp_Lex schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:14:
[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 03-06-2015 16:19 ]
Ik juist net iets andersom. Maar nu wel echt zin in een nieuwe versie. Vraag me wel af wanneer limited editions en versies op steam beschikbaar komen. Wil beide hebbenbstard schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Tja meningen verdeeld. Ik vond 3 subliem, en NV kon me niet echt grijpen.
Ik snap hem wel een beetje. Qua gameplaymechanics is er natuurlijk niet veel veranderd sinds 1. Loop naar locatie A, druk op knop B, praat met persoon C, terug naar A, geef spulleke D aan persoon B, vermoord persoon E op locatie F etc etc...bstard schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Tja meningen verdeeld. Ik vond 3 subliem, en NV kon me niet echt grijpen.
Ik hoop dat er op het vrijheidsgebied/realistische wereld wel een goede stap vooruit wordt gemaakt.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Had stiekem toch meer op een TES6 gehoopt.
Wat een vette trailer!! Heb er echt veel zin in, deze gaat zodra het kan in pre-order :)!
PS/XBL: Nogne
Ik moet een planning gaan maken 
Fallout 4 - komt
Xcom 2 - komt
Wil nog Wasteland 2 en Fallout New Vegas gaan spelen.
Ben blij dat Half Life 3 er nog niet is
Fallout 4 - komt
Xcom 2 - komt
Wil nog Wasteland 2 en Fallout New Vegas gaan spelen.
Ben blij dat Half Life 3 er nog niet is

FUMES et CARNES
Haha, dat zou wat zijn. Iedereen zit te wachten op de aankondiging/trailer van Fallout 4, starten ze The Elder Scrolls 6 in
Grafisch ziet het er niet geweldig uit, had stiekem wel gehoopt op dingen als physically based rendering etc.
Maargoed graphics zijn natuurlijk niet alles, zolang de gameplay/sfeer net zo goed zijn als in fallout 3 ben ik wel tevreden.
Maargoed graphics zijn natuurlijk niet alles, zolang de gameplay/sfeer net zo goed zijn als in fallout 3 ben ik wel tevreden.
Beter dan overweldigende graphics die teruggeschroefd worden voor de releasenickyoso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:29:
Grafisch ziet het er niet geweldig uit, had stiekem wel gehoopt op dingen als physically based rendering etc.
[ Voor 20% gewijzigd door Nfear op 03-06-2015 16:31 ]
Ik vind de graphics meer dan goed. Kijk, het kan natuurlijk altijd mooier en beter maar aangezien ik denk dat Fallout 4 een (minimaal) 5x zo'n grote map als New Vegas gaat krijgen, kan het niet zo zijn dat de graphics een nieuwe standaard gaan zetten.
Forever raver!
Helemaal gelijk, en de modding community zal vast en zeker ook wel weer grafische upgrades gaan leveren.Techno Overlord schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:30:
Ik vind de graphics meer dan goed. Kijk, het kan natuurlijk altijd mooier en beter maar aangezien ik denk dat Fallout 4 een (minimaal) 5x zo'n grote map als New Vegas gaat krijgen, kan het niet zo zijn dat de graphics een nieuwe standaard gaan zetten.
Verwijderd
Sorry, ik vind het niks. Aangezien ik denk dat Fallout 4 een (minimaal) 2x zo'n kleine map als New Vegas gaat krijgen.Techno Overlord schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:30:
Helaas blijven we speculeren
Notitie: Nee dit denk ik niet, was om aan te geven dat speculeren over hoe groot nu nog nutteloos is :x
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 16:33 ]
Veel dingen uit Boston in ieder geval. En dat schip is de USS Constitution? Die gouden koepel de Massachesetts State House? Dat standbeeld is Washington in de Public Garden? Wat herkennen jullie allemaal?
[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 03-06-2015 16:36 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat beeld is Paul Revere volgens mij.
Staat in Boston.
Staat in Boston.
Ik heb me niet zo goed op de hoogte gehouden van de technieken achter physically based rendering, maar ik betwijfel of de hardware momenteel snel genoeg is om de grote landschappen vol met spul te renderen zoals in Fallout zitten. Ik heb iig alleen nog maar voorbeelden gezien van relatief kleine scenes.nickyoso schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:29:
Grafisch ziet het er niet geweldig uit, had stiekem wel gehoopt op dingen als physically based rendering etc. [...]
Ik hoopte al dat iemand een keer ging zeggen waar het gaat afspelenanandus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:35:
Veel dingen uit Boston in ieder geval. En dat schip is de USS Constitution? Die gouden koepel de Massachesetts State House? Dat standbeeld is Washington in de Public Garden? Wat herkennen jullie allemaal?
[ Voor 37% gewijzigd door Caelorum op 03-06-2015 16:38 ]
De Memory Den op Scollay Squareanandus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:35:
Zou kunnen. Die stanbeelden lijken haast identiekSoullie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:36:
Dat beeld is Paul Revere volgens mij.
Staat in Boston.
Washington:

Paul Revere:

Even spieken of-ie z'n hand uitsteekt, dat is het grote verschil
Edit:
Ja, Paul Revere:

Ik zag ook een standbeeld van een honkballer, trouwens
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 03-06-2015 16:45 ]
Hmm lijken inderdaad.
Ik nam de boston setting aan en zag dat beeld dus ik koppelde dat gelijk.
Maar die beelden lijken veel opelkaar idd.
Ik nam de boston setting aan en zag dat beeld dus ik koppelde dat gelijk.
Maar die beelden lijken veel opelkaar idd.
En er is een obelisk te zien, dat is volgens mij Bunker Hill.
* anandus vindt het leuke zoekplaatjes
En de openingssong: YouTube: It's All Over But the Crying Hank Williams Jnr
[ Voor 10% gewijzigd door l0n3w012ph op 03-06-2015 17:23 ]
Het nummer dat we allemaal kunnen dromen over een tijdje
Zeker weten! De Boston Red Sox News Radio (ik verzin maar wat) zal constant aan staan bij mij tijdens het spelen. Geeft altijd veel extra sfeeranandus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:29:
Het nummer dat we allemaal kunnen dromen over een tijdje
Galaxy News Network, uiteraard, fight the good fight!

Haha, die had ik nog niet gezien. lekker ouderwets dus. Zouden we Three Dog weer krijgen?anandus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:36:
Galaxy News Network, uiteraard, fight the good fight!
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 03-06-2015 17:45 ]
GoeieNoFearz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:30:
[...]
Beter dan overweldigende graphics die teruggeschroefd worden voor de release
Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dit gewoon ingame footage is, dus dat is positief t.o.v. de release date toch?
Zo, de topicstart is ook redelijk final qua uiterlijk. Even wachten op een high-res versie van de niet-witte versie van het logo maar buiten dat. Wat vinden jullie er van? Ik heb de website een beetje aangehouden voor het uiterlijk, de spacers (het Vault-tec logo) moet ik nog even aanpassen.
Edit: Titelwijziging heb ik ondertussen ook al aangevraagd.
[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 17:53 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Krijg toch wel steeds het gevoel dat het dit jaar weleens zou gaan gebeuren hoor. Als dit echt ingame beelden waren dan moet de game toch bijna af zijn.
Fallout 3 werd ook op de E3 2008 getoond met een gameplay trailer en oktober 2008 kwam die game. In 2007 kwamen ze wel met een teaser trailer, maar dit noem ik geen teaser trailer. Zie het daarom nu toch echt wel gebeuren dat ze op de E3 gaan zeggen dit jaar nog.
Man man man zou toch echt wel vet zijn hoor.
Fallout 3 werd ook op de E3 2008 getoond met een gameplay trailer en oktober 2008 kwam die game. In 2007 kwamen ze wel met een teaser trailer, maar dit noem ik geen teaser trailer. Zie het daarom nu toch echt wel gebeuren dat ze op de E3 gaan zeggen dit jaar nog.
Man man man zou toch echt wel vet zijn hoor.
dikke primaD4NG3R schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:51:
Zo, de topicstart is ook redelijk final qua uiterlijk. Even wachten op een high-res versie van de niet-witte versie van het logo maar buiten dat. Wat vinden jullie er van? Ik heb de website een beetje aangehouden voor het uiterlijk, de spacers (het Vault-tec logo) moet ik nog even aanpassen.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Als het goed is wel, hij was toch degene die al een beetje gelekt had dat F4 eraan kwam?l0n3w012ph schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:45:
[...]
Haha, die had ik nog niet gezien. lekker ouderwets dus. Zouden we Three Dog weer krijgen?
8 januari 2013:Megamind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:07:
[...]
Als het goed is wel, hij was toch degene die al een beetje gelekt had dat F4 eraan kwam?
To all my #Fallout3 and #ThreeDog fans: There may be more of the Dog coming! Fingers crossed!
Als ergens nog gave screenshots opduiken laat het even weten, ik kan ze wel uit de trailer plukken maar dat ziet er ook niet echt uit.
Topicstart is tof gedaan 
Wat ik me nog wel afvraag is of je iets extra zal krijgen bij de pre-order ? Ik weet niet of je het spel nu al kan pre-orderen, maar vanmiddag dat ik het probeerde via fallout4.com was er bij de gameshops nog geen spel te vinden
Wat ik me nog wel afvraag is of je iets extra zal krijgen bij de pre-order ? Ik weet niet of je het spel nu al kan pre-orderen, maar vanmiddag dat ik het probeerde via fallout4.com was er bij de gameshops nog geen spel te vinden
Probeer nooit hyped te raken, maar bij deze game gaat me dat niet lukken. Wat heb ik hier verschrikkelijk veel zin in zeg. Denk dat alleen Mass Effect hetzelfde gevoel bij me kan los maken
Zodra er een release datum bekend is ga ik vrije dagen inplannen
Ik vind de details toch wel mooi hoor, hoop dat dit dicht bij de uiteindelijke graphics ligt (in tegenstelling wat de laatste tijd gebeurt bij games) en ben benieuwd hoe het er op de PS4/XBONE uit gaat zien. Lekker veel rommel, veel verschillende afgebladderde textures, deuken, loshangende dingen, klimplanten etc. En een klein beetje minder houterig 
14 juni gaan ze dus nog (veel?) meer laten zien!
14 juni gaan ze dus nog (veel?) meer laten zien!
To our amazing fans, we can’t wait to show you everything on June 14th at the #BE3 Showcase. Hope you can all tune in. #Fallout4
https://twitter.com/BethesdaStudios/status/606100168195375104
[ Voor 3% gewijzigd door Sluw op 03-06-2015 18:50 ]
wat is het nu van nu al pre-orderen dan?
Als er een bonus bij zit, krijg je die ook als je het een weel voor release doet.
En verkrijgbaarheid is normaal ook nooit een probleem.
Als er een bonus bij zit, krijg je die ook als je het een weel voor release doet.
En verkrijgbaarheid is normaal ook nooit een probleem.
Zenimax kennende zal dit wel inengine footage zijn van de Xbox One. Die toko houd er nooit van om al te hoge verwachtingen te scheppen die ze niet waar kunnen maken. Bij ESO gebruikten ze ook bij veel media medium-settings ipv alles wat de engine kan.Sluw schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:49:
Ik vind de details toch wel mooi hoor, hoop dat dit dicht bij de uiteindelijke graphics ligt (in tegenstelling wat de laatste tijd gebeurt bij games) en ben benieuwd hoe het er op de PS4/XBONE uit gaat zien. [...]
Daarnaast is het altijd beter om footage van de consoles te gebruiken. Dan schep je niet de verkeerde verwachtingen bij een erg luidruchtige groep. PC gamers kunnen over het algemeen wel wat hebben met graphics in dit soort spellen, omdat er toch mods komen.
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 03-06-2015 19:39 ]
Ik ga er na het zien vanuit dat de spelwereld wel (aanzienlijk) groter wordt dan bijv 3/ NV. Misschien zelfs wel opgedeeld in meerdere maps zoals TW3. De vertibird kun je dan gebruiken om over de map zelf heen te vliegen en het grote luchtschip voor map naar map oid? Lekker speculeren zo

Hopelijk komt er een limited edition met een statue van een Deathclaw (ook zichtbaar in de trailer op 1.45-46 ).Volgens mij kunnen we FO 4 rond de kerst verwachten, volgens mij was dat met 3 ook zo.
In ieder geval is de kogel nu eindelijk door de kerk en mogen we nog iets langer wachten, niet dat het uitmaakt na bijna 8 jaar
In ieder geval is de kogel nu eindelijk door de kerk en mogen we nog iets langer wachten, niet dat het uitmaakt na bijna 8 jaar
Na het zien van de trailer kan ik nou niet echt zeggen dat ik ontzettend onder de indruk ben. Grafisch lijkt de game niet veel mooier dan de voorgaande delen. Begrijp me niet verkeerd, ik speel fallout al sinds het eerste uur en heb me met elk deel (1, 2, tactics, 3, vegas) kostelijk vermaakt. Ik twijfel er ook niet aan dat deel 4 ditzelfde gaat waarmaken... maar echt impressed, vooralsnog niet.
Op Amazon staat ie al als pre-order:
http://www.amazon.com/dp/..._i=fallout&qid=1433356224
This item will be released on December 31, 2015.
http://www.amazon.com/dp/..._i=fallout&qid=1433356224
This item will be released on December 31, 2015.
[ Voor 9% gewijzigd door Megamind op 03-06-2015 20:31 ]
Ideaal moment om een nieuwe console aan te schaffen, destijds met Oblivion ook gedaan. Heb er na het zien van de trailer echt al helemaal zin in.
Supervet trouwens, je kunt bellen naar 1-888-4-VAULT-TEC (+1888482858832) en dan krijg je echt Vault Tec aan de lijn (ingesproken bandje)
Van Reddit waar meer mensen herkenningspunten uit Bosten hebben gevonden:anandus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:11:
En er is een obelisk te zien, dat is volgens mij Bunker Hill.
Bunker Hill Monument : 1:36
USS Constitution : 1:39
Scollay Square, Where Government Center is now : 1:40
Fenway Park - Ted Williams Statue : 1:50
Inside Fenway, See the Coke sign and lights: 1:54
Paul Revere Statue and Old North Church : 1:56
Boston Sand & Gravel in the background :2:00
Massachusetts State House : 2:02
Bunker at the Blue Hills Observatory : 2:07
edit: nu met wiki links schaamteloos gejat van reddit.
edit2: voor de TopicStarter: hier nog het logo high res TS is al klaar zo te zien, mooi werk!
edit3: hier nog wat screenshots, had ze hier nog niet gezien.

[ Voor 41% gewijzigd door FloydRaalte op 03-06-2015 21:29 ]
Ik hoop dat er binnenkort wat 'officiële' screenshots / art gaan verschijnen, deze beelden komen allemaal uit de Trailer. 

Ik vind de nieuwe versie van de Fallout Theme (vanaf 1:30 in de trailer) trouwens geweldig, voelt heel erg filmisch.
In FO3:

Bedankt.
Ik vind de nieuwe versie van de Fallout Theme (vanaf 1:30 in de trailer) trouwens geweldig, voelt heel erg filmisch.
In FO3:
[ Voor 64% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2015 21:43 ]
voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:54:
En nu gaat het echte wachten beginnen.. Op basis van de vorige releases gok ik najaar 2016..
Yup. Misschien. Misschien niet. Hopelijk een release date op de E3!NukaWorldNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:25:
En Fallout 3 is niet in 2004 aangekondigd, maar toen begonnen ze ermee. In 2007 werd die aangekondigd en in 2008 kwam die. Het zal wel hetzelfde gaan als Fallout 3. Fallout 4 tease morgen en dan echt aangekondigd op de E3 met een oktober 2016 release.
Volgens een 'gelekte' roadmap (bevat spoilers, mocht dit echt zijn) zou hij dit jaar na de E3 reveal uitkomen. Maar ik geloof er geen snars van.
Zo dat zou wel een toffe toevoeging zijn voor hun E3 presentatie. "Ohja, Fallout 4 is vanaf volgende week verkrijgbaar!!"voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:22:
Volgens een 'gelekte' roadmap (bevat spoilers, mocht dit echt zijn) zou hij dit jaar na de E3 reveal uitkomen. Maar ik geloof er geen snars van.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als ik de screenshots zie krijgt deze game wel meer kleur dan de vorige edities en daar ben ik wel blij mee.
Ik snap dat ze voorheen gingen voor een bepaalde vibe van neerslachtigheid en desolaatheid maar ik werd bijna depri als ik het spel te lang achter elkaar speelde.
Ben erg benieuwd wat het uiteindelijke product gaat worden.
Ik snap dat ze voorheen gingen voor een bepaalde vibe van neerslachtigheid en desolaatheid maar ik werd bijna depri als ik het spel te lang achter elkaar speelde.
Ben erg benieuwd wat het uiteindelijke product gaat worden.
Prima.
Je ziet in de trailer een aantal voor en na situaties. Ik ben benieuwd in hoeverre dat nog een rol gaat spelen in de game. Speel je enkel alleen de na-situatie of ook de voor-situatie?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
misschien is de voor situatie de intro/tutorial.
meen dat bij FO3 of bij NV het opgroeien in de vault de intro/tutorial was.
dus dat je bij het uitlopen van de vault pas echt begint met het spel.
meen dat bij FO3 of bij NV het opgroeien in de vault de intro/tutorial was.
dus dat je bij het uitlopen van de vault pas echt begint met het spel.
Ach ja de numberphiles onder ons denken dat het 23 oktober 2015 gaat worden. The day the bombs fell you see. En dat is een vrijdag, en Skyrim werd ook gelaunched op een vrijdag... yeah right, of dat wat uitmaakt. En dat wordt dan weer gebacked door iemand die het onderstaande uitgevist heeft. Of het waar is? Het is in ieder geval grappigvoxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:22:
Over on the Bethsoft store there's a page for Fallout 4 with a TBA 2015 over it, but at the top it says: A 20% off code will be emailed to you after purchase. 20% off excludes games, pre-sale, deposit and sale items. Codes expire October 31, 2015.
edit: lees hier wel wat over die expire date... zou het dan toch steekhoudend zijn? vast niet want het gaat om een kortingscode van 20% die je krijgt wanneer je pre-ordert. Niets met FO4 zelf te maken denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door FloydRaalte op 03-06-2015 22:46 ]
Verwijderd
Ik vind het heel erg gaaf, maar ben ook erg bang voor simpelweg meer van hetzelfde. Na Fallout 3 helemaal grijs gespeeld te hebben merkte ik dat ik de gameplay van mechanics van Skyrim wel allemaal erg bekend aan vond voelen. Ik heb daar dan ook een uur of 80 in gestoken, wat maar een fractie is van wat ik aan Fallout besteed heb en voor mijn doen weinig voor een spel.
Ik heb New Vegas overgeslagen omdat ik het even helemaal zat was, dus wellicht kan de grotere stap naar deze versie me bekoren. Ik hoop dat er genoeg veranderd is om echt weer als een nieuw spel te voelen.
Ik heb New Vegas overgeslagen omdat ik het even helemaal zat was, dus wellicht kan de grotere stap naar deze versie me bekoren. Ik hoop dat er genoeg veranderd is om echt weer als een nieuw spel te voelen.
Hooguit in een 'flashback' of een simulatie.Zeror schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:35:
Je ziet in de trailer een aantal voor en na situaties. Ik ben benieuwd in hoeverre dat nog een rol gaat spelen in de game. Speel je enkel alleen de na-situatie of ook de voor-situatie?
voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:22:
Ik had ook al 'ergens' ietsje later dan bovenstaande gehoord. Nouja, we merken het welOctober 2015 - PS4/Xbox One/PC release
Dat gezegd hebbende, deze 'ergens' had het ook over een ipad-app.
En een onwijs toffe limited edition, welke ik niet zal verklappen, mocht het echt zijn, maar zou met bluetooth werken. Kan allemaal flauwekul zijn, natuurlijk. Ik merk het wel.
Edit:
Wat mogelijke verrassingen, mocht het waar zijn, verwijderd.
[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 03-06-2015 23:52 ]
Neem van mij maar aan dat we het over 2 weekjes weten. Gezien de beelden gok ik er op dat we hem dit jaar nog wel gaan zien, en of dat nou oktober of november word maakt mij persoonlijk geen snars uit.
Met het grote verschil dat ze toen op de eerste E3 niet meer dan een teaser lieten zien en op de volgende pas gameplay. Nu hebben we gelijk al veel meer en hopelijk op de E3 nog meer. Ik ga voor binnen het half jaar (ja dat is hoop die spreektvoxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:54:
Op basis van de vorige releases gok ik najaar 2016.. Ik ben benieuwd of ze op de E3 al gameplay laten zien.
Verwijderd
Als jij bedoelt wat ik denk dat jij bedoelt word dit de eerste limited edition die ik ooit aanschaf.anandus schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:47:
[...]
[...]
Ik had ook al 'ergens' ietsje later dan bovenstaande gehoord. Nouja, we merken het wel
Dat gezegd hebbende, deze 'ergens' had het ook over een ipad-app.
En een onwijs toffe limited edition, welke ik niet zal verklappen, mocht het echt zijn, maar zou met bluetooth werken. Kan allemaal flauwekul zijn, natuurlijk. Ik merk het wel.
Edit:
Wat mogelijke verrassingen, mocht het waar zijn, verwijderd.
Fallout 3 blijft voor mij de vetste game die ik ooit heb gespeeld. Voornamelijk de vrijheid en het feit dat je acties ook echt consequenties hebben vind ik geweldig. New Vegas was meer van hetzelfde dus ik hoop wel op wat meer innovatie om het zo te zeggen.
Hopen dat ik mijn hype niveau wat normaal kan houden...
Ik geloof er niet zo veel van, zeker die 360/PS3 release lijken me erg sterk, denk niet dat ze daar tijd/geld aan zouden besteden. (ik vind het niet erg, fallout4 zou voor mij de reden zijn om naar de huidige gen te gaan).voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:22:
Als ik een pre-order doe bij Bol.com dan staat er dat die 31-12-2015 beschikbaar is.
Verwijderd
Dat lijkt me een placeholderdatum, geen uitgever wil zijn game laten ondersneeuwen door een wereldwijd gevierd feest.Tadream schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:03:
Als ik een pre-order doe bij Bol.com dan staat er dat die 31-12-2015 beschikbaar is.
Of ze moeten één of andere speciale releasegimmick hebben natuurlijk, maar ik geloof meer in het eerste.
Ik koop eigenlijk zelden op de release datum games, maar voor Fallout maak ik toch echt een uitzondering.
De trailer ziet er in mijn ogen prima uit. De Fallout serie had al nooit de meest realistische graphics en maakt ook niet uit (voor mij dan). En de nieuwe ziet er weer wat beter uit dan de oude dus prima.
Heb een PS4, maar ik zit er over na te denken om eens een goede game PC te bouwen, speciaal voor de Fallout/Skyrim games (met mods). :-)
De trailer ziet er in mijn ogen prima uit. De Fallout serie had al nooit de meest realistische graphics en maakt ook niet uit (voor mij dan). En de nieuwe ziet er weer wat beter uit dan de oude dus prima.
Heb een PS4, maar ik zit er over na te denken om eens een goede game PC te bouwen, speciaal voor de Fallout/Skyrim games (met mods). :-)
Plaatjes zien er wel nice uit. Naar mijn idee Beter dan Fallout 3 en New Vegas.
Verwijderd
Ziet er redelijk uit. Helaas weer een developer die vacht er niet mooi uit kan laten zien
Gaat me niet weerhouden van het spel kopen! De LE komt in huis

Dat gras heeft ook geen upgrade gehad sinds Oblivion uit 2006.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:30:
[...]
Ziet er redelijk uit. Helaas weer een developer die vacht er niet mooi uit kan laten zien
Verwijderd
Eerlijk genomen; het is meer PS3 skyrim dan een echte PS4 & Xbox One gameAvalaxy schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:33:
[...]
Dat gras heeft ook geen upgrade gehad sinds Oblivion uit 2006.
Niet zo miepen
Fallout 3 zag er voor zijn generatie grafisch ook niet top uit... Mocht de pret ook niet drukken
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Nee, en zo'n engine werkt nog steeds met pixelsAvalaxy schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:33:
Dat gras heeft ook geen upgrade gehad sinds Oblivion uit 2006.
Die hond is wel héél erg PS2-niveau inderdaad.
2d textures op een 2d vlak ja. Wordt nog steeds met een shader gedaan hoor. Dat maakt het eigenlijk nog triester.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:42:
[...] Nee, en zo'n engine werkt nog steeds met pixels
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ORrpcvasFy0]
Meer heb ik er niet op te zeggen
Meer heb ik er niet op te zeggen
[ Voor 10% gewijzigd door sleepwalkerbe op 04-06-2015 09:48 ]
Verwijderd
Je weet dat eigenlijk ieder ander spel precies zo werkt?Caelorum schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:45:
2d textures op een 2d vlak ja. Wordt nog steeds met een shader gedaan hoor. Dat maakt het eigenlijk nog triester.
Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, ik had alleen gehoopt dat het dit keer wat langer zou duren

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 09:48 ]
Fallout 3 vond ik ook echt geweldig, helemaal grijs gespeeld. Fallout New Vegas eigenlijk pas een jaar geleden aan begonnen, en dat was eigenlijk wel prettig omdat het anders inderdaad te veel van hetzelfde was geworden.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 01:37:
[...]
Als jij bedoelt wat ik denk dat jij bedoelt word dit de eerste limited edition die ik ooit aanschaf.
Fallout 3 blijft voor mij de vetste game die ik ooit heb gespeeld. Voornamelijk de vrijheid en het feit dat je acties ook echt consequenties hebben vind ik geweldig. New Vegas was meer van hetzelfde dus ik hoop wel op wat meer innovatie om het zo te zeggen.
Hopen dat ik mijn hype niveau wat normaal kan houden...
Vond alleen New Vegas als stad zelf erg tegenvallen, in de story is het eigenlijk een stad die bijna onaangetast is door de bommen maar als je er rondloopt is het alsnog één grote bende. Had wat meer onaangetaster mogen zijn, en ze hadden er ook wat minder laad schermen in kunnen doen. Blijf dat opmerkelijk vinden van alle Bethesda RPG's; in de open wereld kom je nooit een laadscherm tegen maar in een stad moet je bij zo ongeveer elke deur opnieuw laden.
Om heel eerlijk te zijn: Liever de graphics van Skyrim maar dan snel/responsive en weinig bugs dan topgraphics en weer veel bugs/wachttijden.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:34:
[...]
Eerlijk genomen; het is meer PS3 skyrim dan een echte PS4 & Xbox One gameKijk naar The Witcher, kijk naar Bloodborne. Het kan wel
Nummer 1 ding om te verbeteren zou voor mij persoonlijk de character models zijn. De NPC's zien er echt niet uit in Fallout 3 / New Vegas dus ik hoop dat ze daar wel serieus iets aan gaan doen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwijderd
Vertaling: We mogen alleen juichen over de graphics, ook al hebben we allemaal hetzelfde gezien.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:46:
[...]
Je weet dat eigenlijk ieder ander spel precies zo werkt?
Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, ik had alleen gehoopt dat het dit keer wat langer zou duren
[...]
Juich je? Geweldig, ga zo door
Vind je het wat tegenvallen? Ja maar het is maar 1 trailer! Je weet nog niks!
Zie je het gebrek aan logica?
Net pre-ordered op steam, nu het lange wachten.
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe die twee uit elkaar volgen, maar ik zie hier inderdaad het gebrek aan logicaVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:54:
Vertaling: We mogen alleen juichen over de graphics
[...]
Al was de grafische kwaliteit zoals Minecraft, en de sfeer in het spel gewoon zoals elke Fallout dan alsnog was het instant pre-order. Zelf zou ik ook graag nog een nieuwe fallout zien die je top-down speelt (zoals F1 en F2), dit omdat ik F3 en F:NV toch echt geweldig vind. Maar de diepgang in F2 is toch vele malen beter
Ik denk dat je de ironie van de video niet volledig vat. Het is gewoon steeds hetzelfde en zal ook altijd zo blijven, Er is een lichting gamers die gameplay ver boven de graphics plaatst en een groep die het omgekeerd beziet. De trailer is in dit geval zoals al aangegeven in dit topic waarschijnlijk gewoon in-game beelden (of toch gerendered met de engine) en niet een setje CGI beelden om mensen te gaan lokken.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:54:
[...]
Vertaling: We mogen alleen juichen over de graphics, ook al hebben we allemaal hetzelfde gezien.
Juich je? Geweldig, ga zo door
Vind je het wat tegenvallen? Ja maar het is maar 1 trailer! Je weet nog niks!
Mij maakt het geen drol uit hoe de graphics zijn aangezien ik dit spel binnen 8 jaar toch nog af en toe uit het schap zal halen om rustig door te spelen. Ik heb liever dat ze een goeie sfeer creeeren en zo een leuk spel afleveren. Als de graphics zo slecht zijn zal de community toch al snel mods uitbrengen en dan spelen we lekker met mods.
Verwijderd
Zeer zeker zonder te willen zeggen dat dingen vroeger beter waren, waren spellen wel anders. Je ziet iedere iteratie dat Bethesda-spellen toegankelijker worden en dat heeft gevolgen voor de diepgang.Nogne schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:58:
Zelf zou ik ook graag nog een nieuwe fallout zien die je top-down speelt (zoals F1 en F2), dit omdat ik F3 en F:NV toch echt geweldig vind. Maar de diepgang in F2 is toch vele malen beter
Ik heb ook het gevoel dat ik een andere trailer heb gezien dan sommigen hier en elders. Minder/even mooi dan Skyrim? The fuck? Ik vind het er heel mooi uit zien en vooral de licht effecten zijn echt prachtig. Maar goed, ik vind sfeer 100x belangrijker dan scherpe textures en sfeer is iets dat ze 15 jaar geleden ook goed konden neerzetten met bagger graphics.
Ook vind ik de vergelijking met bijv Bloodborne of The Witcher 3 echt niet op gaan. Bloodborne is ten eerste veel kleinschaliger met dus meer ruimte voor grafische pracht. En The Witcher 3 is wel open world maar bij lange na niet zo 'sandbox' als de TES delen en Fallout 3/NV. In de witcher zit alles vast en kan je de wereld nauwelijks aanpassen. Daarbij zijn bijna alle npc's ook heel generic. In Fallout en TES kan je ongeveer alles oppakken en verplaatsen en vervolgens blijft het ook altijd zo. Dat moet allemaal worden berekend en onthouden.
Natuurlijk zijn we inmiddels een generatie en 4 jaar verder sinds Skyrim, maar ik blijf er bij dat het er heel mooi uit ziet
Jij wilt de 1e trailer van Fallout grafisch vergelijken met Witcher 3? Sorry dat ik het zeg maar daar werd in de eerdere beelden ontzettend vals gespeeld terwijl je bij Bethesda er vanuit kan gaan dat de beelden die je hier ziet nog niet final zijn.
Maar goed, het is appels met peren vergelijken. Witcher 3 voelt nogal statisch aan (maar ziet er inderdaad lekker uit). De trailer van Fallout 4 voelt voor mij ontzettend filmisch en de belichting past gewoon ontzettend goed bij een post apocalyptische setting.
Maar goed, het is appels met peren vergelijken. Witcher 3 voelt nogal statisch aan (maar ziet er inderdaad lekker uit). De trailer van Fallout 4 voelt voor mij ontzettend filmisch en de belichting past gewoon ontzettend goed bij een post apocalyptische setting.
[ Voor 81% gewijzigd door D4NG3R op 04-06-2015 11:12 ]
Verwijderd
Met een titel zoals deze is het lastig om je klanten tevreden te stellen. Want ze willen hetzelfde, maar dan beter en toch anders.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:00:
Zeer zeker zonder te willen zeggen dat dingen vroeger beter waren, waren spellen wel anders. Je ziet iedere iteratie dat Bethesda-spellen toegankelijker worden en dat heeft gevolgen voor de diepgang.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt heel blij met de nieuwe trailer en F4 gaat gegarandeerd er voor zorgen dat ik weer veels te veel uren achter mijn pc zit. Ik vind ook zeker dat ze op deze weg door moeten gaan, alleen ik zou het ook heel tof vinden als ze nog een nieuwe Fallout maken in dezelfde stijl als F1/F2.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:19:
[...]
Met een titel zoals deze is het lastig om je klanten tevreden te stellen. Want ze willen hetzelfde, maar dan beter en toch anders.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden
Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen
Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.