Harribo schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:20:
Ik zit ook te denken... Waarom een nieuwe fallout 4 kopen? Ik speel fallout 4 nu toch even niet meer de laatste maanden en wil graag nu de London mod spelen.
Wat ik dan ook nog kan doen.
Om de London mod te spelen :
1. Backup maken van huidige steam map van Fallout 4 en de savegames (eenmaal wrs)
2. Downgraden fallout 4 en de London mod installeren
Om dan later weer de originele fallout 4 te spelen van steam :
1. Backup maken van de gedowngrade fallout 4 map met de London mod en de savegames. (eenmalig wrs)
2. De backup die ik eerder aanmaakte van de steam fallout 4 terugzetten in dezelfde map, inclusief savegames.
3. In Steam de bestanden laten controleren, bestandsverificatie en dan zou het ok moeten zijn.
Neem aan dat die optie nog steeds in Steam zit? Scheelt weer downloaden.
Zoiets.
Heb er alleen nog geen tijd voor om uit te proberen
Zo werkt het precies. Afgezien dat je nog een bestand op read-only moet zetten in de tussentijd om te voorkomen dat steam het tussentijds update en cloud saves moet uit.
Local savegames om te back-uppen staan in C:\Users\USER NAAM\Documents\My Games\Fallout4
So far weet ik nog niet wat ik van FO London vindt. Zit er een paar uur in, met de eerste de beste factie in zee gegaan (Vagebonds) en wat aan het omklooien.
-Vuurwapens zijn erg zeldzaam nog, dus je doet veel met melee
-Het is best pittig, weinig health items, ben al vaker doodgegaan dan ooit in Fallout 4
-Exploration wordt (nog) niet echt beloond, het is best leeg
-Sfeer is erg goed, ogenschijnlijk veel vrijheid, maar ook overweldigend