https://steamcommunity.co.../392184522721405322?ctp=3Exorcist schreef op zondag 26 mei 2024 @ 22:49:
Ben na een paar voorgaande pogingen op eerdere consoles nu eindelijk een stuk verder in FO4 (zo'n 60 uur zelfs). Maar ik hang al UREN op de Molecule missie en het bouwen van de Interceptor. Ben niet de enige als ik zo zoek en ik ben er echt _helemaal_ klaar mee. De grid meermaals opnieuw opgebouwd, op div. plekken, met elkaar verbonden, via elkaar, met genoeg power (40+), via een pole ja/nee, via de console ja/nee, via de dish ja/nee etc etc etc.
Niets werkt. Alles is powered up maar die Sturges blijft maar roepen dat alles op dezelfde power grid connected moet zijn wat ik al in uitentreuren gedaan en geprobeerd heb. Iemand nog echt de goude tip voordat ik helemaal stop met deze ****** missie?
Sommige mensen stellen dat het helpt om niet op betonnen fundering van oude huizen te bouwen, maar op de wegen of de grond in Sanctuary.
Sommige mensen stellen dat je soms even moet wachten, een minuut of twee.
Qua bedrading, mijn ervaring is dat de simpele manier meestal het beste werkt. Dus alles verbinden naar een centraal punt (pylon). En niet 'in serie' dus van de één naar de ander. Geen losse spanningsbron per onderdeel. Alles naar één punt.
Ik ben over een week of twee bij dit punt in het spel. Laat maar weten hoe het gaat.