Bedankt voor je reactie. Ik heb andere mods inderdaad ook aangepast middels xEdit (FO4Edit, hoe je het noemen wil) maar RighteousAuthority komt nergens voor. Legendary weapons ook al gezocht, er moet ergens een mod zijn met een banlist voor bepaalde item-id's misschien... onvindbaar voor mij tot nu toe. Op itemID 00225963 vind ik de naam BoS101LaserRifle maar daarna zoeken in zowel form als editor ID leveren voor mij niets op.
edit:
Ik ben erachter dat je het werkelijk itemID gebruikt in de modlist kunt vinden door het wapen op te rapen door E ingedrukt te houden, dan in console "getplayergrabbedref", daar komt een ander itemID uit, ff003557, die ik in xEdit dan weer niet kan vinden als zowel FormID als editorID

Zo staat de Deliverer er bijvoorbeeld in, hier kan ik nog chocola van maken:
plaatje
Zo staat de Righteous Authority erin, hier kan ik geen chocola van maken:
plaatje
Het base wapen voor de RA is volgens mij de LaserGun met itemID 0009983B maar die basis is gewoon modbaar.
edit:
Edit 2 ik ben erachter. De modder kan niet
spellen 
Voor mensen die zich dit later nog afvragen, in de mod "Real Uniques" zitten itemIDs voor je legendary weapons en die hebben idd geen mod combinations. Na dat gevonden te hebben vind ik dat ook terug in de
modlijst. Fixed attachments dus, en de deliverer werkt nog omdat ze die simpelweg vergeten zijn in RealUniques. Gehannes altijd dat modden en toch bedankt hierboven!
[
Voor 43% gewijzigd door
TV_NERD op 21-02-2026 08:53
]