Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Haha ik kijk er juist naar uit om in een harnas met een zwaard op vijanden af te rennen. Dat leek me wel toepasselijk voor een game waar ook een Camelot-achtige faction is. 10 Strength here we goooooooo!Mad-Matt schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 11:18:
[...]
Kan niet wachten.
Ik heb vuurwapens nodig, ben nooit goed geweest in melee in Fallout.
F5 tik ik standaard vaak aanMad-Matt schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:01:
Hij crasht wel vaak hoor. Vergeet ook steeds te quicksaven, moet er weer even inkomen.
Edit : ik krijg in het begin een Half Life gevoel
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 30-07-2024 18:34 ]
Installeer Buffout Fallout 4 en Load time fix.Mad-Matt schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:01:
Hij crasht wel vaak hoor. Vergeet ook steeds te quicksaven, moet er weer even inkomen.
Heb uren gespeeld zonder crash na het installeren van deze 2 mods (van Nexus te halen)
Dit idd. Ik zag dat die bij veel mensen in begin veel crashte, maar door middel van deze mods is dat voorbij.James Pond schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:51:
[...]
Installeer Buffout Fallout 4 en Load time fix.
Heb uren gespeeld zonder crash na het installeren van deze 2 mods (van Nexus te halen)
Nou groot succes, London doet het niet meer, ik ga hem maar opnieuw installeren.
(F4SE gooit het hele zooitje overhoop, maar volgens Nexus heb ik deze nodig)
[ Voor 35% gewijzigd door Mad-Matt op 30-07-2024 20:03 ]
De script extender? Als het goed is zit die er al in en gaat de boel inderdaad stuk als je de reguliere installeert. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik zie soms wat voorbij komen op de FOLON subreddit.Mad-Matt schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:56:
Nou alle 86 mods geinstalleerd (overdreven, maar moest 4 andere zaken installeren voordat ik deze 2 fixes kon installeren), eens kijken wat dit doet.
Nou groot succes, London doet het niet meer, ik ga hem maar opnieuw installeren.
(F4SE gooit het hele zooitje overhoop, maar volgens Nexus heb ik deze nodig)
Ja, dat wist ik niet. Volgens Nexus had ik het nodig, dus geinstalleerd en toen ging alles over de z**k. London opnieuw geinstalleerd en nu gaat het weer goed, loadtimes zijn echter nog wel erbarmelijk en dat met een gloednieuwe pc.ErikT738 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:59:
[...]
De script extender? Als het goed is zit die er al in en gaat de boel inderdaad stuk als je de reguliere installeert. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik zie soms wat voorbij komen op de FOLON subreddit.
Ik heb London nog niet geprobeerd maar ik gebruikte vroeger voor FO4 wel een mod die tijdens het laden de framerate limiet uitschakelde en daardoor gingen op een SSD de laadtijden enorm naar onder... Geen idee of ze die koppeling met de framerate ooit gefixt hebben maar wellicht speelt dat hier ook nog wel.Mad-Matt schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:06:
[...]
Ja, dat wist ik niet. Volgens Nexus had ik het nodig, dus geinstalleerd en toen ging alles over de z**k. London opnieuw geinstalleerd en nu gaat het weer goed, loadtimes zijn echter nog wel erbarmelijk en dat met een gloednieuwe pc.
Deze was dat volgens mij: https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/10283
Er is ook een nieuwere maar die doet zo te zien veel meer in de game dan alleen bij laden de fps verhogen waardoor ik denk dat de kans dat die compatibel is met London kleiner zal zijn.
Gamertag: FinrazielNL
Load time fixMad-Matt schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 09:06:
[...]
Ja, dat wist ik niet. Volgens Nexus had ik het nodig, dus geinstalleerd en toen ging alles over de z**k. London opnieuw geinstalleerd en nu gaat het weer goed, loadtimes zijn echter nog wel erbarmelijk en dat met een gloednieuwe pc.
https://www.nexusmods.com...?tab=files&file_id=315160
Ik geniet wel volop van London, de accenten zijn geweldig, wereldje is duister en licht herkenbaar.
Het is wel een stap moeilijker dan de reguliere Fallout 4.
Drop je de plugin wel in de juiste map? Ben nu niet thuis maar in de Fallout 4 Data folder is ook een F4SE folder, en daarin een map plugins, daar moet die inMad-Matt schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:37:
load time fix krijg ik niet aan de praat, maar het is het niet anders. Spel loopt erg stabiel op het moment, dus ik neem de loadtimes maar voor lief.
Ik geniet wel volop van London, de accenten zijn geweldig, wereldje is duister en licht herkenbaar.
Het is wel een stap moeilijker dan de reguliere Fallout 4.
Installatie van Buffout is toch gewoon het uitpakken van de map fs4e naar de submap f4se in je Fallout 4 directory?James Pond schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:31:
[...]
Ik adviseer wel om de deze fix te installen voor crashes. Ik heb gisteren uren gespeeld zonder 1 crash.
https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/47359
The fix : install Buffout 4 to the fallout 4 folder as per the instructions on the buffout 4 nexus page. You don’t need any of the dependencies, they are already installed by the game. I can’t be clear enough about this, lots of people are downloading script extender again and if you do, you’ll overwrite the existing one with the wrong version and get errors.
Edit: inside the buffout 4 zip is a folder called F4SE. If you go into your fallout 4 install folder (NOT fallout London install folder) -> data folder, you’ll see another folder called F4SE. Overwrite that with the one you just downloaded. It will insert the files you downloaded to the fallout folder without deleting existing ones.
Deed bij mij niks.
Ik blijf nu steeds crashen na het treinritje in het begin.
Edit: ben nu voorbij het treinritje, snel gesaved. Maar minuut later crasht hij alweer
Hoop dat er snel oplossingen komen, zo is het niet te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 01-08-2024 20:13 ]
Dat kan ook met een regel in de fallout4prefs.ini (zoek zelf even als je dit wilt) maar ik vond gewoon de nexus mod Weapon Debris Crash Fix installeren het beste makkelijkste werken.
Vooralsnog geen crashes meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 01-08-2024 20:31 ]
Ondanks dat ik het programma uitvoer als ik Administrator, het maakt niet uit. Ik moet nog wat anders toestaan maar hoe?
Edit: opgelost: ik meldde mij in Windows aan met een Microsoft online account, je moet dat dan veranderen naar een lokaal account. Daarna ging de f4se_loader probleemloos starten zonder te vragen voor toestemmingen. Mijn lokaal account , die ik al eens een keer had aangemaakt, had blijkbaar ook meteen de goede (admin) rechten.
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 03-08-2024 19:47 ]
Het spel krijgt de toetsenbord en muis invoer dan niet mee. Gewone fallout 4 via deze weg gaat wel goed.
Jammer was leuk geweest.
Wel als third party game dan binnen steam, roept f4se aan .
Ondertussen alles gebackupt etc..want wilde in elke stap terug kunnen naar de vorige.... . Kostte veeeeeel tijd.
Wat een gedoe
Maaarrrr.. Het werkt!
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 04-08-2024 22:24 ]
Bij de instructies staat dat je in de gog software fallout london moet updaten. Ik heb fallout 4 niet gekocht in gog(?).
Maar... Ik heb het geheel draaien onder steam.
Iemand een idee hoe ik het daar dan kan updaten?
Ik kan er ook niks over vinden.
Volgens deze handleiding moet je Fallout London updaten via gog, hier wordt Fallout 4 zelf niet genoemd. Lijkt erop dat de installer je dan verder helpt.Harribo schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:51:
Ik las dat er 9 augustus een update was voor fallout london. V1.01
Bij de instructies staat dat je in de gog software fallout london moet updaten. Ik heb fallout 4 niet gekocht in gog(?).
Maar... Ik heb het geheel draaien onder steam.
Iemand een idee hoe ik het daar dan kan updaten?
Ik kan er ook niks over vinden.
Saved by the buoyancy of citrus
Oh ja dank, ik was wat in de war met de eerste keer dat je de versie van Fallout 4 onder steam moest downgraden.Cyphax schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:58:
[...]
Volgens deze handleiding moet je Fallout London updaten via gog, hier wordt Fallout 4 zelf niet genoemd. Lijkt erop dat de installer je dan verder helpt.
Als je dat de eerste keer gedaan hebt, hoeft dat nu niet meer natuurlijk.
Ik heb het geheel nu geupdate. Update downloaden vanaf gog library en installeren in de fallout 4 steam map.
Het opstarten van Fallout london gaat nu via een launcher waarin je op Play moet drukken.
Dezelfde launcher kan ook updaten.
Zoveel te beleven en heel goede quests en verhalen.
Zo moet ik de weg zien te vinden in een doolhof, kom ik in een portable telefooncel terecht in een ondergrondse gevangenis waar ik uit moet zien te komen, en gisteren moest ik onder water een toegangskaart zien te vinden.
Zo leuk. AVONTUUR.
Helaas gebeurt het nog te vaak dat de laadschermen (oneindig?) zichtbaar blijven.
Dan moet ik het spel weer killen en opnieuw opstarten. Quicksave f5 gebruik ik veel.
Fallout london neem ik aan?Farabi schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:09:
Waar kan ik op de map veel radaways vinden? Dit is mijn situatie op het moment:
[Afbeelding]
Ik heb nergens nog veel kunnen vinden en zit nu in level 35.
Ik zou ze gewoon kopen of zelf maken bij een chemistry workbench (zie daar de benodigdheden die je dan ook kunt verzamelen).
Er is oa een doctor die dat soort dingen ook verkoopt in the Shoppe (locatie) in Hackney.
Je hebt daar ook een verkoper van wapens, kan je ook aan verkopen.
Verzamel ammo, lichte wapens en alcohol om te verkopen, die zijn vaak wel iets waard, zodat je daarvoor in ruil radaway kunt kopen..
Van de andere kant is het wel van belang om je te beschermen tegen Rads. Scheelt je radaway. Dat doe je door middel van een gasmasker, hazard suit, radx, aanpassing aan je armour etc etc
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 16-11-2024 12:37 ]
Ik ben nog nieuw in het spel. Waar kan ik spullen verkopen? Want met traders kan ik alleen kopen maar niet verkopen? Of mis ik iets?Harribo schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:34:
[...]
Fallout london neem ik aan?
Ik heb nergens nog veel kunnen vinden en zit nu in level 35.
Ik zou ze gewoon kopen of zelf maken bij een chemistry workbench (zie daar de benodigdheden die je dan ook kunt verzamelen).
Er is een doctor die dat soort dingen ook verkoopt in the Shoppe (locatie) in Hackney.
Je hebt daar ook een verkoper van wapens, kan je ook aan verkopen.
Verzamel ammo, lichte wapens en alcohol om te verkopen, die zijn vaak wel iets waard, zodat je daarvoor in ruil radaway kunt kopen.
Volgens mij bedoel jij niet Fallout london maar gewoon Fallout 4Farabi schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:36:
[...]
Ik ben nog nieuw in het spel. Waar kan ik spullen verkopen? Want met traders kan ik alleen kopen maar niet verkopen? Of mis ik iets?
Het verschilt per verkoper wat je aan ze kunt verkopen en wat je van ze kunt kopen. Ze zitten vaak verspreid.
Ik meende dat in Fallout 4 je een soort City market place hebt... Daar staan allerlei verkopers. Wel voornamelijk overdag, nachts zijn ze er vaak niet.
Kijk ook hier
https://fallout.fandom.com/wiki/RadAway_(Fallout_4)
Maak verder in je eigen camp een chemistry station.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 16-11-2024 12:43 ]
Voor mij is dit de beste BGS game.
[ Voor 22% gewijzigd door jori040 op 27-11-2024 16:33 ]
Same, ik baal eigenlijk als een stier dat ik die update heb gedaan, ik had het heel mooi voor elkaar met een gebouwde basis en allerlei Mods.jori040 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:33:
Ben van de week aan een nieuwe run begonnen.Het voelt als thuis komen.![]()
Voor mij is dit de beste BGS game.
Geen zin om opnieuw te beginnen en het leek mij teveel werk om alles weer terug te modden zoals ik het had, saves die niet meer werken, Mods die ik niet terug kan vinden.
Ik starte dit spel regelmatig nog op puur voor de sfeer maar nu mijn basis half uit elkaar ligt heb ik er totaal geen zin meer in helaas.
https://gamerant.com/fallout-london-dlc/
Op de pagina ook een link naar een grote lijst met bugfixes.
Ik geniet echt van Fallout london. Het spel is een avontuur met gevarieerde opdrachten daar waar fallout 76 mi gewoon een ordinaire, heel onrealistische, shooter met onzinnige cosmetische items is geworden.
Fallout london is hetgene wat fallout in eerste instantie leuk en uniek maakte.
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 07-12-2024 10:27 ]
op 1 of andere manier krijg ik nu 7 maanden later allemaal 'nieuwe' berichten in mijn rss reader. Dus sorry dat ik zo laat op je feestje kom opdagenExorcist schreef op zondag 26 mei 2024 @ 22:49:
Ben na een paar voorgaande pogingen op eerdere consoles nu eindelijk een stuk verder in FO4 (zo'n 60 uur zelfs). Maar ik hang al UREN op de Molecule missie en het bouwen van de Interceptor. Ben niet de enige als ik zo zoek en ik ben er echt _helemaal_ klaar mee. De grid meermaals opnieuw opgebouwd, op div. plekken, met elkaar verbonden, via elkaar, met genoeg power (40+), via een pole ja/nee, via de console ja/nee, via de dish ja/nee etc etc etc.
Niets werkt. Alles is powered up maar die Sturges blijft maar roepen dat alles op dezelfde power grid connected moet zijn wat ik al in uitentreuren gedaan en geprobeerd heb. Iemand nog echt de goude tip voordat ik helemaal stop met deze ****** missie?
Deze afbeelding heeft mij enorm geholpen:
:strip_exif()/f/image/qv0RyvPoPJzJCeEMzd5fjJgV.png?f=user_large)
Ik had alles best OK gedaan maar begreep niet dat je je pad onder de emitter moest plaatsen. ernaast werkt niet
bron:
https://gaming.stackexcha...uring-the-molecular-level
[ Voor 4% gewijzigd door jmk op 07-12-2024 22:36 ]
Yippie kayak, other buckets!
Globaal spoiler beleid
-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.
Gebruik vooral je gezonde verstand!