Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:51
bram1984 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:58:
[...]

En dan nog heb je er doorgaans weinig aan, want doorgaans staat er tussen 09:00 en 19:00 uur. Maar bij mij gooien ze alles gewoon bij de buren af. Werkt prima.
Ik laat het bij mijn ouders bezorgen, daar is vrijwel altijd iemand thuis. Echter, afgezien van het tijdstip is zelfs de dag nu onzeker en dat is ook niet handig. M'n vader vind het niet erg om een dag thuis te blijven, maar het is dan wel handig om te weten welke dag.

Anyway, gewoon een stukje frustratie (en ongeduld misschien ook wel :P). In de loop van deze week gaan we beginnen met Spiderman, ben benieuwd of dat mij positief verrast.
Daarna neem ik o.a. GTA V, Ghost Recon en Gran Turismo in bruikleen van m'n broertje.

Ik ga me vervolgens proberen in te houden om nog dit jaar BF V en RDR 2 te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-10 17:17
Ok schakel toch echt even jullie hulp in...

Mezelf lekker gemaakt om deze dagen een PS4 aan te schaffen, maar kom er niet uit; nu nog een PS3, en speel vooral FIFA met vrienden. HD scherm, dus pro lijkt me (voor nu) overkill.

Vrijdag waren de deals redelijk maar snel weg, vandaag vind ik weinig, op Amazon UK na
Heeft alleen maar weer 1 controller helaas.

Dus de vraag; PS4 slim (en is dit de snelle versie?) of toch de pro ivm toekomst? En if so, vandaag deze deal of toch even wachten en kijken wat december doet? Heb niet heel veel haast maar moet toch ooit een knoop doorhakken ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Isaja schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:08:

Mezelf lekker gemaakt om deze dagen een PS4 aan te schaffen, maar kom er niet uit; nu nog een PS3, en speel vooral FIFA met vrienden. HD scherm, dus pro lijkt me (voor nu) overkill.

Vrijdag waren de deals redelijk maar snel weg, vandaag vind ik weinig, op Amazon UK na

Dus de vraag; PS4 slim (en is dit de snelle versie?) of toch de pro ivm toekomst? En if so, vandaag deze deal of toch even wachten en kijken wat december doet? Heb niet heel veel haast maar moet toch ooit een knoop doorhakken ;-)
Als je voorlopig geen 4K/HDR scherm verwacht te nemen, zou ik die Slim bundel (€ 199,- ofzo geloof ik?) pakken. Dat wordt in december niet goedkoper. En de Slim is ook nog eens stiller.

Een Pro heeft zo zijn voordelen, maar de PS5 staat al praktisch voor de deur. Nog niet officieel aangekondigd, maar verwacht in 2020. En die gaat hoogstwaarschijnlijk ook PS4 titels afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Een vraag. Ik merk er is een overschot aan PS'4's als ik zo alle winkels bekijk. Ondanks dat de verkopen uitstekend zijn.

Maar ik vraag me af wat doen ze met al die PS4's als ze eenmaal niet verkocht worden. Verbranden ze het of zetten ze het voor ene spot prijs te koop?

Acties:
  • +10 Henk 'm!
theduke1989 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:20:
Een vraag. Ik merk er is een overschot aan PS'4's als ik zo alle winkels bekijk. Ondanks dat de verkopen uitstekend zijn.

Maar ik vraag me af wat doen ze met al die PS4's als ze eenmaal niet verkocht worden. Verbranden ze het of zetten ze het voor ene spot prijs te koop?
Een overschot? De Spider-Man bundel schijnt overal uit te verkopen en ook de Pro is al tijden niet aan te slepen.

Maar inderdaad: alles wat over is wordt ritueel verbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-03 14:32
bram1984 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:20:
[...]

Als je voorlopig geen 4K/HDR scherm verwacht te nemen, zou ik die Slim bundel (€ 199,- ofzo geloof ik?) pakken. Dat wordt in december niet goedkoper. En de Slim is ook nog eens stiller.

Een Pro heeft zo zijn voordelen, maar de PS5 staat al praktisch voor de deur. Nog niet officieel aangekondigd, maar verwacht in 2020. En die gaat hoogstwaarschijnlijk ook PS4 titels afspelen.
Ik ben er hier naar op zoek (heb namelijk al aantal spellen in huis) maar op dit moment helaas nergens een bundle rond die prijs kunnen vinden (saturn.de komt het meest in de buurt met prijs van 236 EUR
).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:20:
Hoe bedoel je niet verkocht worden ? Het is niet zoals fruit dat die dingen slecht worden he ? Die die nu niet voor een Black Friday prijsje verkocht worden, verkopen ze dan volgende week wel tegen de volle prijs. En er is ook nog zoiets als voorraadbeheer. Als een winkel minder dan verwacht verkocht heeft nu, dan gaan ze er gewoon minder terug afnemen van Sony (of de lokale verdeler) om hun voorraad aan te vullen.

En denken dat ze verbrand worden... ?! Volgens mij denk jij veel te veel in termen van voedseloverschotten. 8)7

EDIT: Oh ja, nog een mooi voorbeeld dit weekend gezien in de Carrefour. Daar stond ineens de Days Of Play Limited Edition te koop. Had die zelfs nog nooit eerder gezien, terwijl die toch een half jaar geleden uit kwam en ook maar heel even geproduceerd. Dus ja, soms vinden ze zelfs nog eens wat voorraad die ze dan nog kwijt moeten.

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 26-11-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elbacon schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:27:
[...]

Ik ben er hier naar op zoek (heb namelijk al aantal spellen in huis) maar op dit moment helaas nergens een bundle rond die prijs kunnen vinden (saturn.de komt het meest in de buurt met prijs van 236 EUR
).
Dan ben ik bang dat je te laat bent. Volgens mij was de Spider-Man bundel vorige week iets van € 199,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:47
B-Real schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:40:
Grrr, donderdag dus de PS4 Pro plus Spiderman bundel besteld.

Het spel is inmiddels onderweg en kan ik volgen via de PostNL app. Kan echter door de brievenbus, dus who cares.
De console gaat via DHL. Ik heb hier een tracking-ID voor ontvangen, kijk ik echter bij de bestelgegevens van Amazon.de dan staat er:

[...]

Wat moet ik dan met een tracking-ID? Juist hierbij zou het wel handig zijn zodat iemand het aan de deur ook in ontvangst kan nemen aangezien dit natuurlijk niet door de brievenbus past 8)7
Heb je al geprobeerd om het via de website van DHL zelf te tracken? Daar kon ik wel gedetailleerde gegevens inzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Zonder 4K TV en ook geen plannen om er een aan te schaffen zou ik geen PS4 Pro kopen. Dan koop je hem alleen omdat ze mogelijk iets sneller is, maar dat maakt volgens mij geen wereld van verschil. Zonde geld dan.

Met 4K TV, of de plannen om er een te kopen zou ik wel een Pro kopen maar het is niet zo dat een Slim er echt niet uit ziet op de TV. Ik vond het in elk geval prima toen ik de Slim van mijn broertje een tijdje te leen had.

@Isaja, jammer dat je de knoop niet eerder door hebt gehakt. De Pro was vorige week regelmatig in de aanbieding, echter wel vrij vlot uitverkocht. De Slim was wat beter beschikbaar met goede deals, die goede deals zullen er nu eerst wel op zitten.
Ik vermoed dat in de komende maanden de Slim echter eerder in de aanbieding gaat dan de Pro welke al maanden relatief schaars is.

@Melniek, tig keer via smartphone geprobeerd maar telkens een foutmelding op de website. Nu net, terwijl ik dit bericht typ, op een PC geprobeerd en warempel ik kan wel wat zien.

Zie onderstaand. Koerier had hem wel in zijn auto liggen maar heeft hem zojuist weer bij het depot afgeleverd, zal straks eens naar mijn ouders bellen of ze niet thuis waren of dat de koerier überhaupt niet is geweest.

Waarschijnlijk dus morgen bezorgt, vriendinlief is morgenavond pas laat thuis, dus goede planning :*)
Monday
November, 26 2018
15:24 Local Time
Arrived at the depot

Monday
November, 26 2018
10:25 Local Time
Delivery planned in the route of the courier
10:10 Local Time
Delivery planned at the depot
10:06 Local Time
Sorted at the sorting center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 12:45
bram1984 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:32:
[...]

Dan ben ik bang dat je te laat bent. Volgens mij was de Spider-Man bundel vorige week iets van € 199,-.
Maak daar maar 289,- van.
Dat was dit jaar zo'n beetje de laagste prijs voor een slim bundel.

Er is in het black friday/ cyber monday topic wel 1 x sprake geweest van een bundel voor 199,- maar die persoon had pas te laat gezien dat het om een refurbished toestel ging.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Prima bundel voor af en toe gamen. Ik heb ook de Spider-Man bundel. 290 voor slim 2 controllers en spel. Paar spellen erbij gekocht en was voor 350 klaar voor een tijdje. Prima beelden. Heb ook geen 4k maar toch prachtige beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:05:
[...]

Maak daar maar 289,- van.
Dat was dit jaar zo'n beetje de laagste prijs voor een slim bundel.

Er is in het black friday/ cyber monday topic wel 1 x sprake geweest van een bundel voor 199,- maar die persoon had pas te laat gezien dat het om een refurbished toestel ging.
Ah okay dan was ik in de war, excuus.

@B-Real Je hebt natuurlijk ook betere framerates vanwege de boost modus en titels met resoluties boven de 1080p worden gedownsampled waardoor ze in theorie dus scherper zijn. In de praktijk zal de doorsnee gebruiker het verschil waarschijnlijk niet zien, tenzij deze echt heel dicht op de TV zit. En bij VR ziet het er ook beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
@B-Real: Dat heb ik dus sinds zaterdag, als het te lang duurt effe contact op nemen met dhl en daarna amazon.de

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 12:06
Wat een tegenvaller zeg qua prijzen. Had echt gehoopt op een ps4 slim zo rond €200 maar uiteindelijk via Amazon.fr de PS4 slim 500gb + Fifa19 + Spiderman besteld voor €270 vandaag voor dat ik echt te laat was.
Beide spellen gaan weg voor €70,- richting iemand anders.

Na mijn bestelling ging ook de prijs omhoog hiervan dus ik was blijkbaar de laatste klant voor genoemde prijs :)

[ Voor 9% gewijzigd door beezjeh op 26-11-2018 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-10 17:17
@bram1984 @B-Real thnx voor het advies, ga ik voor een slim-bundel in december!

@beezjeh inderdaad fingers crossed dat er begin december dezelfde bundel weer beschikbaar komt, leuk speelgoed voor de donkere dagen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmgep
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
*knip* refferal linkjes zijn niet toegestaan

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 26-11-2018 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-10 16:32
Voor de Pre-order mensen heb ik ff een vraagje,
Waar pre orderen jullie altijd games? Denk aan bv. een bol.com of een game mania en wat is de winkel waarmee jullie een positieve ervaring mee hebben?
Ik wil graag Kingdom Hearts 3 Pre orderen en weet niet zo goed wat nou goeie winkels zijn voor pre-orderen en kon er ook vrij weinig over vinden op google

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
energydrank schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:48:
Voor de Pre-order mensen heb ik ff een vraagje,
Waar pre orderen jullie altijd games?
Ik bestel meestal bij Bol punt com, dat is toch wel mijn vaste webshop. Leveren altijd netjes op releasedag.
Maar ook prima ervaringen met oa Wehkamp (BF V), Nedgame (Golf Club 2019), Allyourgames, Yourgamezone, Zavvi en Mediamarkt.
Al mijn preorders gedaan bij bovengenoemde webshops kwamen netjes op de dag van release aan.
Sterker nog, ik kan me geen enkele keer herinneren dat een game niét op de releasedag op de mat viel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YourgameZone.nl (YGZ) mmestal. Alleen maar goede ervaringen en vaak de laagste prijs ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:13
Mijn ervaring met allyourgames is zeer goed voor preorders. Vaak ligt het spel nog 1 of 2 dagen eerder dan release in de bus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 11:35
Heb me gisteren op de valreep nog de PS4 Pro bundel met Spiderman voor €339 kunnen scoren bij gamestop.de. Zelf afhalen in Aken, wel de CH71XX variant, maar hij staat sowieso niet in een kastje en voor die prijs ga ik niet klagen :-)
Na jaren dus weer eens mij PSN account afgestoft (had ooit een PS3) en dan wordt 't lekker gamen vanaf pakjesavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Gisterenmiddag stond dit nog in de track&trace, dus had verwacht dat het pakket vandaag zou komen. Echter gisterenavond nog afgeleverd :)
Monday
November, 26 2018
15:24 Local Time
Arrived at the depot

Monday
November, 26 2018
10:25 Local Time
Delivery planned in the route of the courier
10:10 Local Time
Delivery planned at the depot
10:06 Local Time
Sorted at the sorting center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 12:45
Ook ik wilde een PS4 aanschaffen en heb vorige week de aanbiedingen in de gaten gehouden. Al snel leek het toch wel duidelijk te zijn dat er geen geweldige deals kwamen en heb ik op donderdag op amazon.de een bundel PS4 slim 1tb + RDR2 + 2 controllers gekocht voor 299,-

Ik heb hem in een kastje staan (en zet uiteraard het deurtje open als ik aan het gamen ben) en hij is echt ontzettend stil.
Misschien die ie wat meer herrie gaat maken als ik een keer langer dan 1,5- 2 uur zou spelen maar tot op heden gaat het prima.

Gisteren avond ook nog God of War aangeschaf via de US store voor 22 dollar dus ik hoeft me de komende tijd niet te vervelen :-P

Toen ik de order plaatste stond er dat deze maandag geleverd zou worden maar vrijdag avond veranderde dat in zaterdag.
Lucky me, korter wachten dan aangegeven is toch wel een uitzondering in deze periode _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door louzy82 op 27-11-2018 09:13 ]

Louzy#2475

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dan ga ik hier nog even een andere geluid laten horen over pre-orders: tenzij je een speciale editie wilt (en dan een echt speciale editie met statues oid, niet een steelbook die een jaar later nog te koop is) pre-order niet.

Er zit soms een klein beetje content bij, maar dat is (voor mij) nog nooit de moeite waard geweest. En er zijn genoeg games geweest waar ik in geïnteresseerd was, maar na reviews niet of pas veel later (voor veel minder) heb gekocht omdat het niet was wat ik er van verwachtte of omdat de game bij release eigenlijk nog niet af was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar dit spel ziet er ook wel promising uit.

YouTube: Remnant: From the Ashes - Announcement Trailer | PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Isaja schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:08:

De Pro, ook al heb je een 1080P tv. met supersampling in spellen zie je duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

En als je van plan bent nog een keer PSVR te halen dan heb je ook weer voordeel aan de Pro. Dat was mijn reden voor aanschaf (plus het feit dat sommige games op 60fps kunnen draaien of meer steady performance halen, en ik normaal op PC game).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:41
Gropah schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:11:
Dan ga ik hier nog even een andere geluid laten horen over pre-orders: tenzij je een speciale editie wilt (en dan een echt speciale editie met statues oid, niet een steelbook die een jaar later nog te koop is) pre-order niet.

Er zit soms een klein beetje content bij, maar dat is (voor mij) nog nooit de moeite waard geweest. En er zijn genoeg games geweest waar ik in geïnteresseerd was, maar na reviews niet of pas veel later (voor veel minder) heb gekocht omdat het niet was wat ik er van verwachtte of omdat de game bij release eigenlijk nog niet af was.
Ik heb alleen al aan de term een hekel. Het is net zoiets als "gratis geschenk", "nat water" of "heet vuur". Een bestelling reserveren....

Ben er al jaren geleden van afgestapt. Vooral omdat ik de extra's het geld niet meer waard vind én omdat er vrijwel niets "gelimiteerd" is. Loop gewoon de plaatselijke speelgoedwinkel in en hatseflats, je loopt naar buiten met het spel.

Daarbij ben ik tegenwoordig veel meer casual en een langzame gamer. Daardoor heb ik een enorme backlog opgebouwd (op verschillende platformen). Hierdoor heb ik bij veel spellen geen haast om ze aan te schaffen. Met als resultaat dat ik de "GOTY'/Best of/Gold edition/geef-het-een-flitsende-marketingterm versies vaak voor veel minder kan oppikken. En dan heb ik ook nog eens al die digitale zut erbij.

/rant :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
https://www.gtplanet.net/...vealed-at-industry-event/

8k 120fps gt sport gezien op event.
Waar het op draaide geen idee. Of het real time was niemand weet.
Maar de next gen rumours gelijk weer opgelaaid. Draait dit op een dev console ps5. Is het pc.
Misachien is het gt sport op de ps5 met checkerboarding achtige techniek die het naar 8k brengt.
Zou me niks verbazen als de ps5 icm snelle ryzen cpu gt sport in dubbele fps zou kunnen draaien.
( Dus 60fps naar 120). Al met al weer lekker voor de rumours rond ps5

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Vrijdag schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:05:
[...]

Ik heb alleen al aan de term een hekel. Het is net zoiets als "gratis geschenk", "nat water" of "heet vuur". Een bestelling reserveren....

Ben er al jaren geleden van afgestapt. Vooral omdat ik de extra's het geld niet meer waard vind én omdat er vrijwel niets "gelimiteerd" is. Loop gewoon de plaatselijke speelgoedwinkel in en hatseflats, je loopt naar buiten met het spel.

Daarbij ben ik tegenwoordig veel meer casual en een langzame gamer. Daardoor heb ik een enorme backlog opgebouwd (op verschillende platformen). Hierdoor heb ik bij veel spellen geen haast om ze aan te schaffen. Met als resultaat dat ik de "GOTY'/Best of/Gold edition/geef-het-een-flitsende-marketingterm versies vaak voor veel minder kan oppikken. En dan heb ik ook nog eens al die digitale zut erbij.

/rant :P
Ik snap wat je bedoelt opzich met de Pre order bonus zooi, dit is ook echt letterlijk de eerste keer dat ik een Game ga pre orderen alleen al omdat ik er 13 jaar op heb zitten wachten (kingdom hearts 3) maar normaal ben ik ook echt een Casual, langzame gamer die games oppakt die al een paar jaartjes oud zijn om ze dan nog eventjes te spelen haha.

maar ik denk dat ik dan Kingdom hearts 3 (deluxe edition ofc :P) maar in de preorder gooi op bol.com, bedankt voor alle tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
v8power67 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:11:
https://www.gtplanet.net/...vealed-at-industry-event/

8k 120fps gt sport gezien op event.
Waar het op draaide geen idee. Of het real time was niemand weet.
Maar de next gen rumours gelijk weer opgelaaid. Draait dit op een dev console ps5. Is het pc.
Misachien is het gt sport op de ps5 met checkerboarding achtige techniek die het naar 8k brengt.
Zou me niks verbazen als de ps5 icm snelle ryzen cpu gt sport in dubbele fps zou kunnen draaien.
( Dus 60fps naar 120). Al met al weer lekker voor de rumours rond ps5
Is dat dan niet voor PS VR of zo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
Martinspire schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:24:
[...]

Is dat dan niet voor PS VR of zo?
Ja als in ps vr 2.0 op ps5 ? Dat zou wel kunnen, maar werd hier echt op een 8k scherm getoond.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:48

vhal

ಠ_ಠ

Hoe is de Pro (rev 71xx) bij jullie die God of War spelen qua geluid? Ik heb van Sony/Coolblue een 'nieuwe/refurb' gekregen vanwege wat disc-error meldingen maar naar mijn gevoel is dit het eerste spel waarbij de Pro goed hoorbaar is en ik vraag mij af in hoeverre dit 'normaal' is voor deze game.

Bij HZD hoorde ik mijn oude Pro ook wel eens, met name als ik de worldmap opende maar ingame werd hij een stuk stiller.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net zo interresant is dat die gt demo wordt getoond op sony z’n crystal led tv, sony z’n versie op micro led, prijzen beginnen bij 500.000 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Ik heb laatst psvr gekocht maar ik krijg het beeld niet scherp kan de letters niet lezen wat kan ik hieraan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmmmmm, Darksiders 3 laat ik maar even voor wat het is. Qua combat een hele andere kant op dan de vorige delen en het geheel schijnt erg middelmatig te zijn. En de bosses schijnen erg pittig te zijn. Pik ik wel een keer op voor een tientje ofzo ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 13:49
Formula one schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:44:
Ik heb laatst psvr gekocht maar ik krijg het beeld niet scherp kan de letters niet lezen wat kan ik hieraan doen
Hi, gefeliciteerd met je vr.
Er gaat een wereld voor je open.

Heb je de helm, nadat je m op hebt gezet al eens een heel klein beetje omhoog of omlaag bewogen (de band op je hoofd, niet aan de bak zelf trekken) dat wil vaak helpen.

Je kunt daarnaast in het menu van de vr je ogen laten opmeten zodat ie m scherp kan stellen op het midden van je ogen.

Draag je in het dagelijks leven een bril?
Die kun je zonder krasgevaar ophouden als je de unit niet te hard aandrukt.

Als dat niet helpt: in het PSVR topic hier op Tweakers hebben we met z'n allen afgelopen 2 jaar alle tips verzameld.
Het grote PSVR topic

[ Voor 8% gewijzigd door remcheese op 28-11-2018 00:36 . Reden: Vreselijke zinsopbouw en url ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis codes voor the Realm Royale PlayStation 4 Closed Beta!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Redemption Instructions:

Navigate to the PlayStation Store
Scroll down and select "Redeem Codes"
Enter the 12 character code shown above
Click Confirm

Zeg even als je een code gebruikt hebt AUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bok
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-10 08:06

Bok

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 06:53:

Members only:
Deze heb ik gebruikt. Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Nou, gisteren Spiderman geïnstalleerd en gespeeld. Heb het een uur volgehouden en toen weer wat anders gaan doen.
Is sowieso niet mijn type game, maar als ik de waslijst aan knoppen combinaties zie weet ik nu al dat ik niet de moeite ga nemen om dat allemaal aan te leren. Doet me aan Tekken 3 denken vroeger, gewoon op wat knoppen rammen en dan kom je een heel eind.

Het ziet er wel gaaf uit en ik ga nog wel proberen om iets langer door te spelen (een uurtje is wat kort natuurlijk), maar ik moet mij er wel toe zetten.

Daarna nog een uurtje CoD WW2 gespeeld. Dat ziet er zowaar nog lekkerder uit en met het geluid goed aan voel je de explosies trillen in de bank. Dat is toch meer mijn soort spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
B-Real schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:35:
Nou, gisteren Spiderman geïnstalleerd en gespeeld. Heb het een uur volgehouden en toen weer wat anders gaan doen.
Is sowieso niet mijn type game, maar als ik de waslijst aan knoppen combinaties zie weet ik nu al dat ik niet de moeite ga nemen om dat allemaal aan te leren. Doet me aan Tekken 3 denken vroeger, gewoon op wat knoppen rammen en dan kom je een heel eind.

Het ziet er wel gaaf uit en ik ga nog wel proberen om iets langer door te spelen (een uurtje is wat kort natuurlijk), maar ik moet mij er wel toe zetten.
Die combinaties hoef je helemaal niet te gebruiken in Spiderman, gewoon lekker beuken op je eigen manier en je komt er ook wel.

Het gaat toch vooral om het slingeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgevol
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:53

Members only:

Redemption Instructions:

Navigate to the PlayStation Store
Scroll down and select "Redeem Codes"
Enter the 12 character code shown above
Click Confirm

Ziet er gaaf uit! Ik heb de
8692-G9NH-PXRQ gebruikt. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:44

P-ter

...

Thanks, ik heb 59XA-HAN7-X4GK gebruikt!

[ Voor 24% gewijzigd door P-ter op 28-11-2018 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:06
Nieuwe game van Rocksteady is waarschijnlijk geleaked.
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/pxlJAKwYTeu8Vg29KbMOYQ.png

Wellicht een aankondiging tijdens de Game Awards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:41:
[Afbeelding]

Toch Superman dus. Shit man, ik ben echt benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Feitelijk is Superman een karakter met alle cheatcodes aan. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat je daar onmogelijk een goede game omheen kan bouwen, maar ik laat me graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 08:28

dano_nl

Meh

Heren, ik zoek een no-nonsense (goedkope) shooter ala doom, quake of gears of wat, hebben jullie tips? Zoveel mogelijk Gore en geweld is wenselijk.

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dano_nl schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:53:
Heren, ik zoek een no-nonsense (goedkope) shooter ala doom, quake of gears of wat, hebben jullie tips? Zoveel mogelijk Gore en geweld is wenselijk.
Bulletstorm (zit nu in PS Plus)
Wolfenstein + deel 2 + alle DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
+1 voor Wolfenstein
Ik ben nu met deel 2 bezig na me goed vermaakt te hebben met deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:24
Bulletstorm is echt vermakelijk moet ik zeggen, heeft me verrast!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
dano_nl schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:53:
Titanfall 2 is ook echt een geweldige 1st person shooter. Ziet er ook strak uit. Alleen het gore gedeelte dat mist ie dan. Maar ik zou er zeker even een blik op werpen om te kijken of het je ding is. Verder zijn inderdaad Wolfenstein en Doom ook prima shooters, waarbij de ledematen je ook nog eens om de oren vliegen. Dus als het je daar om te doen is, dan zit je met deze titels goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Members only:
Bovenstaande gebruikt. Bedankt :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:48
Ik roep ook Wolfenstein, onlangs 2 aangeschaft, sinds ik het speel, RDR2 niet meer aangeraakt. Of 's avond na je werk even lachen en een uurtje wat nazi's neermaaien beter dan in 2 uur in RDR2 rondslenteren op je paard en vervolgens nog niets gedaan hebben.

Bulletstorm wel nog eens doorgelopen in begin van maand, maar heb die game op xbox360 echt kapot gespeeld, van eerste levels ken ik letterlijk positie van 95% van mannetjes, moet ook wel als je heel gepland en tactische al je skillshots wil gebruiken voor zo'n hoog mogelijke score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Sefaex schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:41:
[Afbeelding]

Hyped!!! Laat maar komen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 23:51
Straks de bekendmaking van nieuwe PS+ games?
Ik ben benieuwd wat deze keer in de maandelijkse teleurstelling zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Eindelijk ps4 pro binnen na kleine vertraging (CUH72×× versie) wat is die stil vergeleken met mijn eerste ps4 pro.

Kan er weer tegen aan tot ps5 uitkomt.

[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 28-11-2018 10:58 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 11:35
Amaze86 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:57:
Eindelijk ps4 pro binnen na kleine vertraging,wat is die stil vergeleken met mijn eerste ps4 pro.

Kan er weer tegen aan tot ps5 uitkomt.
Welke had je eerst en wat heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
JerDrie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:58:
[...]
Welke had je eerst en wat heb je nu?
Had de eerste ps4 pro sinds de release al 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zelf nu pas, na ruim een jaar, ervaren hoe hard die Pro kan gaan blazen. Blijkbaar dus inderdaad enorm afhankelijk van het game. Tot nu toe was het met Trackmania Turbo dat ik de fan toch heel duidelijk kon horen. Maar dat was blijkbaar nog niets vergeleken met Star Wars Battlefront II. Was al gewoon bij de cutscene bij de start van de campaign dat het leek of de PS4 zou opstijgen! En mijn console staat dus volledig vrij op het TV kastje...

Over SW:BF2 gesproken. Gameplay zelf ziet er geweldig uit in HDR, maar menu-schermen en filmpjes zien er vreselijk uit. De ruimte ziet er grijs uit i.p.v. zwart, en al bij het titelscherm zie je enorme banding (bvb rond de SW:BF2 titel zelf). Heeft iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Twixie

Ik heb genoten van de singleplayer van Battlefront II en audiovisueel was het dik in orde op de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:53:
[...]

Toch Superman dus. Shit man, ik ben echt benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Feitelijk is Superman een karakter met alle cheatcodes aan. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat je daar onmogelijk een goede game omheen kan bouwen, maar ik laat me graag verrassen.
Mja enige grote weakness is dat ie maar op 1 plek tegelijk kan zijn, maar dat maakt de gameplay niet echt interessant. En ik denk ook niet dat Rocksteady een dergelijke game aan het maken is maar eerder dat het samenvalt met een film oid.

Maar ik denk dat je qua gameplay waarschijnlijk iets krijgt als Megaton: Rainfall (en ja dat is een hele vage naam voor een dergelijk spel)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Anton.net schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:39:
December games moeten wel goed zijn toch? Kerst enz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:25
The Inquisitor schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:49:
[...]

December games moeten wel goed zijn toch? Kerst enz
Vorig jaar: Darksiders 2 en Kung Fu Panda, hoeft dus zeker niet goed te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Cardwizard schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:02:
[...]

Darksiders 2, zeker niet goed :+
Beetje f*ck the quote :+
Darksiders 2 niet goed 7(8)7. Gij zijt goed gek.
Of heb je het over 3. ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Albinoraptor alle delen zijn he-le-maal niet mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Cardwizard schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:09:
@Albinoraptor alle delen zijn he-le-maal niet mijn ding
Vooruit dat kan, maar niet goed... :P

Ik heb normaal ook niets met dat soort games, alleen verhaal en sfeer vond ik verrassend wel erg leuk, daarom probeer ik ook altijd alle PS+ games, soms kan het meest simpele spelletje, verrassend uit de hoek komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik neem aan dat we RDR2 en Crash Bandicoot in de PS+ krijgen voor de feestmaand toch? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Anton.net schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:39:
Een primaire kleuren pixel art roguelike 2d sprite platform indie voor de PS4 natuurlijk.In 4k. Met 60fps. Glo-ri-eus 8)

Voor de PS3 nog een aftandse blokkendoos shooter, verder nog voor beide platformen een random puzzelspel waar in je (OMGWTF!) gebruik moet maken van PHYSICS (jawel, wie had dát ooit verwacht!).

En de klapperrrrrrr kan natuurlijk niet ontbreken: THAT'S YOU! Waarin de rauwe rekenkracht van de PS4 Pro pas écht goed gebruikt wordt!

There, I called it :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vrijdag schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:15:
[...]

Een primaire kleuren pixel art roguelike 2d sprite platform indie voor de PS4 natuurlijk.In 4k. Met 60fps. Glo-ri-eus 8)

Voor de PS3 nog een aftandse blokkendoos shooter, verder nog voor beide platformen een random puzzelspel waar in je (OMGWTF!) gebruik moet maken van PHYSICS (jawel, wie had dát ooit verwacht!).

En de klapperrrrrrr kan natuurlijk niet ontbreken: THAT'S YOU! Waarin de rauwe rekenkracht van de PS4 Pro pas écht goed gebruikt wordt!

There, I called it :Y)
Vergeet ook niet de Vita game van de maand, alleen pure klassiekers! (voor de afvalbak)

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@DigitalError hey hou eens op die heb ik beide pas gekocht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:53
Het zou wel echt een mooie actie zijn als ze dat zouden doen. Eens kijken hoeveel mensen over de zeik gaan als RDR2 opeens gratis zou zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
DigitalError schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:15:
Ik neem aan dat we RDR2 en Crash Bandicoot in de PS+ krijgen voor de feestmaand toch? :+
Meh, heb ik al gespeeld :O
Spyro zou wel prima zijn ;)

Vandaag zou ik toegang hebben tot Red Dead Online, maar ik ga er niet eens aan beginnen denk ik.
De controls van Red Dead zijn echt te ruk voor leuke multiplayer.
Heb gisteren ook wat streams gekeken en ik was niet echt overtuigd.
Ben wel klaar met die game eigenlijk, al bij al toch een teleurstelling als ik er zo over nadenk

[ Voor 38% gewijzigd door Anton.net op 28-11-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:12
DigitalError schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:15:
Ik zie liever een PS+ bundle van de ACO's :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jasphur schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:37:
[...]

Ik zie liever een PS+ bundle van de ACO's :P
Maar die heb ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Van de week RDR uitgespeeld, vandaag begonnen met Spider-man, tempo ligt zeg maar iets hoger hier :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cardwizard schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:59:
Van de week RDR uitgespeeld, vandaag begonnen met Spider-man, tempo ligt zeg maar iets hoger hier :Y)
Totdat je aan Assassin's Creed Odyssey begint :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
DigitalError schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:20:
[...]

Totdat je aan Assassin's Creed Odyssey begint :+
Is dat nog vlotter?? Twijfel nog erg over die game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Cardwizard schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:36:
[...]

Is dat nog vlotter?? Twijfel nog erg over die game
Ik dacht dat je je game tempo bedoelde :P met Odyssey ben je wel even zoet hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
DigitalError schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:10:
[...]

Ik dacht dat je je game tempo bedoelde :P met Odyssey ben je wel even zoet hoor ;)
Bedoelde ik ook, bevalt wel goed moet ik zeggen die Spidey, Assassins Creed ben ik na een paar delen afgehaakt... de laatste kan misschien wel weer een instapper zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 08:28

dano_nl

Meh

Thanks dat bulletstorm ziet er wel tof uit
bram1984 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:54:
[...]

Bulletstorm (zit nu in PS Plus)
Wolfenstein + deel 2 + alle DLC

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:53
Wanneer worden de gratis games van december bekend gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Saxsymbol schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:35:
Wanneer worden de gratis games van december bekend gemaakt?
Straks
Tussen 4 en 6 ongeveer? Weet niet hoelaat exact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

dano_nl schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:29:
Thanks dat bulletstorm ziet er wel tof uit

[...]
Beetje de geijkte gameserie: maar ik heb bij de Intertoys COD4 remastered + COD Infinite warfare gekocht voor 9,99. Lijkt me een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
The Inquisitor schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:52:
[...]

Beetje de geijkte gameserie: maar ik heb bij de Intertoys COD4 remastered + COD Infinite warfare gekocht voor 9,99. Lijkt me een mooie prijs :)
Geen miskoop in elk geval. MW1 wordt best veel online gespeeld en Infinite Warfare heeft nog wel een redelijke campaign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:53
The Inquisitor schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:52:
[...]

Is die scherpe prijs alleen in de winkel? Online is ie een stuk duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Saxsymbol schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:11:
[...]

Is die scherpe prijs alleen in de winkel? Online is ie een stuk duurder!
Hmm bizar. Ik heb hm gisteren gehaald in ieder geval, en toen was het nog 9,99. In de winkel inderdaad. Er zat een sticker op met de prijs met stift erop geschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Cardwizard schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:28:
[...]

Bedoelde ik ook, bevalt wel goed moet ik zeggen die Spidey, Assassins Creed ben ik na een paar delen afgehaakt... de laatste kan misschien wel weer een instapper zijn
Ik vind het wel een aanrader. Vooralsnog mijn game van het jaar en ik heb zowat elke grote titel wel gespeeld dit jaar. En niet omdat ie nou zo vernieuwend is, maar het pakt wat mij betreft gewoon de beste componenten van de populaire games, zet daar een mooi Grieks sfeertje omheen en geeft je een enorme wereld om in te spelen. De uitdaging is groter dan voorheen (omdat je niet meer als god zomaar een basis inloopt) en er is meer waardevolle content om te doen (minder fetch-missies en veel meer zij-missies met dialoog en cutscenes). Het tempo ligt erg hoog maar ze maken dan ook veel gameplay-technische beslissingen om dat zo te doen. Niet individueel je enemies oppakken om te looten vanwege het realisme zoals in Red Dead, maar gewoon glimmende zakjes op de grond om op te pakken. Hoe meer ik RDR2 speelde, hoe meer ik ACOdyssey ging waarderen over zaken die ik blijkbaar voor lief nam. De snelheid en werkelijke vrijheid in de game beviel me echt enorm. Minder micro management en meer de actie opzoeken. Ik vond zelf Kassandra de leukere van de 2 om mee te spelen (met die gozer is het toch nog wat standaard).

Als je hem met de sint of kerst nog goedkoper kunt aanschaffen moet je het zeker doen. En mijn tip is om vooral veel dingen af te wisselen. Niet alleen maar hoofdverhaalmissies achter elkaar gaan doen maar vooral ook de wereld gaan verkennen en de plekken die je tegenkomt een paar dingen doen en dan weer door gaan. Dan valt het qua herhaling echt reuze mee (want tuurlijk, er zitten grenzen aan wat je kunt doen). De spelwereld is echter zo groot dat je er een langere tijd zoet mee kunt zijn. Nu ook speel ik hem af en toe als ik even geen zin heb in andere games. Het verhaal en de belangrijkste missies heb ik al voltooid, maar de wereld is leuk genoeg om nog gewoon bezig te blijven. De game is dan ook perfect om hier en daar een uurtje of 2 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Even een vraagje hier tussendoor wat misschien in een ander topic moet, maar dat hoor ik dan vanzelf.

Gisteren mij PS4 Pro aangesloten op mijn Denon AVR X2200W receiver. Ik heb beeld en ik heb geluid, dat is op zich het probleem niet.
Echter wel elke paar seconden een streep/storing in het beeld en dat hoort natuurlijk niet.

De PS4 werkt foutloos als ik deze rechtstreeks aansluit op de TV. Een andere HDMI poort in de receiver pakken maakt geen verschil en geeft dus een streep/storing elke tig seconden..

De Chromecast, welke normaal in de TV zit, werkt wel gewoon goed als ik deze achter in de receiver stop. Echter wil ik deze juist in de TV houden omdat dat makkelijker/netter is met de USB voeding.
Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?

De HDMI kabel van de receiver naar de TV heb ik niet gewisseld, heeft echter ook nog nooit problemen gegeven.

Ik heb verder nog niet heel veel getest omdat "even" iets achter in mijn receiver prikken er niet bij is aangezien alles is ingebouwd en kabels ook netjes uit het zicht zijn gewerkt.
Als iemand op voorhand een idee heeft scheelt mij dat komend weekend hopelijk weer wat uurtjes in/uitbouwen en uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:31:
@Twixie
Ik heb genoten van de singleplayer van Battlefront II en audiovisueel was het dik in orde op de PS4 Pro.
Ja, zoals ik zei, de gameplay ziet er dik ok uit. Explosies zijn geweldig in HDR. Het zijn echter laadschermen, menu's en dergelijke die totaal niet kloppen. Blijkbaar is het echter ook al aan EA gemeld, en gezien het een jaar later nog niet opgelost is, zal ik er mee moeten leven, denk ik : https://answers.ea.com/t5...-bug-ps4-pro/td-p/6423554 . Die foto van dat SW:BF2 titelscherm geeft perfect weer wat ik zie (en ja, het ziet er dus zo vreselijk uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@B-Real Kun je alles niet gewoon in je TV prikken en het geluid dan via ARC laten lopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@Martinspire goed verhaal! Die pik ik nog wel een keer mee waarschijnlijk, het tweede stuk van het verhaal had zo over Spider-man kunnen gaan, ben nog maar weinig met het verhaal bezig en vooral aan het slingeren, rugzakken zoeken en masten activeren, voor 2 tientjes een toppertje

@bram1984 zo heb ik hier ook alle apparatuur aangesloten, het grote voordeel is dan ook dat je voor elke bron de beeldje telling veel beter kunt beheren

[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 28-11-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
bram1984 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:44:
@B-Real Kun je alles niet gewoon in je TV prikken en het geluid dan via ARC laten lopen?
Nee, want te weinig HDMI poorten ;)
Heb in mijn TV drie HDMI poorten. Eentje voor de Ziggo MediaBox, eentje (ARC) naar de receiver en eentje voor ChromeCast.

ChromeCast werkt dus wel achterin de receiver, maar ik hoor m'n vriendin nu al klagen als ze een extra handeling (receiver op het juiste kanaal zetten) moet doen om Netflix te gebruiken. De TV ondersteund zelf ook Netflix, maar daar moeten we eens in de zoveel tijd weer inloggen en de ChromeCast werkt altijd.
Plus dat de voeding van de ChromeCast kan via USB naast de HDMI poort, bij de receiver moet ik richting de stekkerdoos.

Ziggo kast heb ik nog niet proberen aan te sluiten op de receiver (dat gaat veel tijd kosten), maar daarvoor geld ongeveer hetzelfde verhaal als voor de ChromeCast.

Mooiste zou dus zijn als de PS4 gewoon niet stoort via de receiver. Wellicht dat het door de WiFi ontvangers achterin de receiver komt?

Hopelijk niet een al te wazig verhaal en hopelijk heeft iemand een idee wat de storing zou kunnen veroorzaken en hoe deze op te lossen. Anders wordt het zoals gezegd komend weekend alles loshalen en middels trial&error het proberen op te lossen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@B-Real Ziggo in je receiver doen en PS4 in je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
HDMI in de receiver is misschien niet geschikt voor de PS4? Misschien is die defect -> Andere poort proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
bram1984 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:24:
@B-Real Ziggo in je receiver doen een PS4 in je TV?
heeft al aangegeven dat dit hetzelfde verhaal zal zijn als met de Chromecast.
B-Real schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:06:
[...]

Ziggo kast heb ik nog niet proberen aan te sluiten op de receiver (dat gaat veel tijd kosten), maar daarvoor geld ongeveer hetzelfde verhaal als voor de ChromeCast.
Ik zou eens proberen om een andere HDMI kabel te gebruiken of misschien een andere poort op de receiver indien er meerdere opzitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ Games van December:

SOMA (PS4)
Onrush (PS4)
Steredenn (PS3)
Steins;Gate (PS3)
Iconoclasts (PS Vita + PS4)
Papers, Please (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...-plus-games-for-december/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:30:
PS+ Games van December:

SOMA (PS4)
Onrush (PS4)
Steredenn (PS3)
Steins;Gate (PS3)
Iconoclasts (PS Vita + PS4)
Papers, Please (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...-plus-games-for-december/
ze hebben RDR2 verkeerd gespeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
December = goeie PS Plus games..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op woensdag 28 november 2018 @ 18:48:
December = goeie PS Plus games..... :X
Mja, het is ook niet mijn ding, maar aan de Metacritic scores te zien zijn het prima games. Het is al erger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik mis wel het dynamische weer/dag cyclus in Spider-man hoor als je net RDR gespeeld hebt, ik speel de hele dag al in de ochtend met laagstaande zon :)

Wat er wel gelikt uit ziet btw

[ Voor 16% gewijzigd door Cardwizard op 28-11-2018 20:40 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.