Zonder 4K TV en ook geen plannen om er een aan te schaffen zou ik geen PS4 Pro kopen. Dan koop je hem alleen omdat ze mogelijk iets sneller is, maar dat maakt volgens mij geen wereld van verschil. Zonde geld dan.
Met 4K TV, of de plannen om er een te kopen zou ik wel een Pro kopen maar het is niet zo dat een Slim er echt niet uit ziet op de TV. Ik vond het in elk geval prima toen ik de Slim van mijn broertje een tijdje te leen had.
@
Isaja, jammer dat je de knoop niet eerder door hebt gehakt. De Pro was vorige week regelmatig in de aanbieding, echter wel vrij vlot uitverkocht. De Slim was wat beter beschikbaar met goede deals, die goede deals zullen er nu eerst wel op zitten.
Ik vermoed dat in de komende maanden de Slim echter eerder in de aanbieding gaat dan de Pro welke al maanden relatief schaars is.
@
Melniek, tig keer via smartphone geprobeerd maar telkens een foutmelding op de website. Nu net, terwijl ik dit bericht typ, op een PC geprobeerd en warempel ik kan wel wat zien.
Zie onderstaand. Koerier had hem wel in zijn auto liggen maar heeft hem zojuist weer bij het depot afgeleverd, zal straks eens naar mijn ouders bellen of ze niet thuis waren of dat de koerier überhaupt niet is geweest.
Waarschijnlijk dus morgen bezorgt, vriendinlief is morgenavond pas laat thuis, dus goede planning

Monday
November, 26 2018
15:24 Local Time
Arrived at the depot
Monday
November, 26 2018
10:25 Local Time
Delivery planned in the route of the courier
10:10 Local Time
Delivery planned at the depot
10:06 Local Time
Sorted at the sorting center