Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:30:
PS+ Games van December:

SOMA (PS4)
Onrush (PS4)
Steredenn (PS3)
Steins;Gate (PS3)
Iconoclasts (PS Vita + PS4)
Papers, Please (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...-plus-games-for-december/
Twixie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:23:
[...]

Mja, het is ook niet mijn ding, maar aan de Metacritic scores te zien zijn het prima games. Het is al erger geweest.
Als je de reacties lees onder de trailer die ze op onder andere Facebook en YouTube gedropt hebben leest dan deelt lang niet iedereen je mening ;) ik zelf vind het aanbod met de maand magerder worden en dat is best jammer. Maar goed, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
energydrank schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:26:
[...]

heeft al aangegeven dat dit hetzelfde verhaal zal zijn als met de Chromecast.

[...]

Ik zou eens proberen om een andere HDMI kabel te gebruiken of misschien een andere poort op de receiver indien er meerdere opzitten
Wat bedoel je? Zoals ik het lees, zit de Chromecast niet in de receiver omdat hij deze in de TV via USB kan voeden. Ziggo in TV moet gewoon in stopcontact met als console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:58
B-Real schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:06:
[...]

Hopelijk niet een al te wazig verhaal en hopelijk heeft iemand een idee wat de storing zou kunnen veroorzaken en hoe deze op te lossen. Anders wordt het zoals gezegd komend weekend alles loshalen en middels trial&error het proberen op te lossen. :'(
Ondersteund je receiver hdr en 4k. Welke HDMI standaard ondersteund je receiver?
Heb je een HDMI kabel die dit ondersteunt?
Heb je al bij de settings qua video en geluid gekeken op je PlayStation?
- je kan even met de settings spelen, iets lager zetten en kijken wat er gebeurt.
Ik zou sowieso een andere kabel proberen
Misschien verkeerd gelezen net, maar ik meen dat je nu al je apparatuur hebt aangesloten op je tv en daarvan het geluid doorstuurt naar je receiver? Ik dacht dat het hele idee van ARC juist was dat je alles aansluit op je receiver en die weer verbind met je tv.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze game lijkt me ook erg leuk. Komt in december....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:14
@-SaveMe- PS plus december 2019 8)

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dit ziet er lekker vaag uit, prachtig

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
Nog even kort een probleem omschrijving. Het beeld stoort, om de paar seconden zie ik dan een grijze streep van een paar cm hoog door het scherm flitsen (zoals het oude ruisbeeld). Meestal onderin het scherm, maar ook in het midden en de bovenkant van het scherm.
Alsof er dus iets het signaal stoort. De receiver en TV krijgen hun internet via WiFi, ik heb helaas geen mogelijkheid om er een kabel naar toe te leggen.
bram1984 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:24:
@B-Real Ziggo in je receiver doen en PS4 in je TV?
Dat gaat hetzelfde probleem geven als de ChromeCast erin, mijn vriendin begint te piepen. Aanvullend probleem bij de ChromeCast is dan de stroomvoorziening, maar daar is ook wel iets voor te verzinnen.
Echter, dat is wel gewoon de oplossing als het niet anders kan O-)
energydrank schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:26:
[...]

heeft al aangegeven dat dit hetzelfde verhaal zal zijn als met de Chromecast.

[...]

Ik zou eens proberen om een andere HDMI kabel te gebruiken of misschien een andere poort op de receiver indien er meerdere opzitten
Er zitten 8 HDMI poorten op de receiver. Daarvan heb ik nu drie verschillende geprobeerd, allen met hetzelfde probleem.
De kabel is de standaard HDMI kabel van de PS4 welke afgelopen maandag nieuw uit de doos is gekomen én rechtstreeks op de TV foutloos werkt.
bram1984 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:59:
[...]

Wat bedoel je? Zoals ik het lees, zit de Chromecast niet in de receiver omdat hij deze in de TV via USB kan voeden. Ziggo in TV moet gewoon in stopcontact met als console.
De ChromeCast zit in de TV en de Ziggo kast ook. Bij beide is dit het meest praktische voor mijn vriendin. TV aan en Ziggo kast aan en het werkt. Als ik dat via de receiver doe dan zal ik haar eerst ook moeten uitleggen hoe ze dat doet, haar kennende is dat lastig en teveel werk.
Dus als het anders kan en ik die PS4 (die het minst gebruikt wordt) gewoon via de receiver kan is dat de mooiste oplossing.
steefje schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:04:
[...]

Ondersteund je receiver hdr en 4k. Welke HDMI standaard ondersteund je receiver?
Heb je een HDMI kabel die dit ondersteunt?
Heb je al bij de settings qua video en geluid gekeken op je PlayStation?
- je kan even met de settings spelen, iets lager zetten en kijken wat er gebeurt.
Ik zou sowieso een andere kabel proberen
Misschien verkeerd gelezen net, maar ik meen dat je nu al je apparatuur hebt aangesloten op je tv en daarvan het geluid doorstuurt naar je receiver? Ik dacht dat het hele idee van ARC juist was dat je alles aansluit op je receiver en die weer verbind met je tv.
De receiver ondersteund 4K en HDR, de TV alleen 4K. Ik heb wel in de settings van de PS4 gekeken, maar de standaard settings leken de lading te dekken. Zoals gezegd werkt alles (met dezelfde basis instellingen) foutloos als ik het rechtstreeks via de TV doe.
De kabel is de originele van Playstation en is maandag nieuw uit de doos gekomen en werkt, mits via de TV wel goed. Ik kan echter dit weekend wel even een andere kabel proberen, maar het lijkt me sterk.

ARC werkt twee kanten op. Het maakte daarmee in feite niet uit waar je iets op aansluit :) Maar in de basis is het het mooiste als je alles via de receiver doet omdat je het geluid dan per kanaal ook automatisch kunt instellen. Dus ander geluid voor gamen, films, muziek of gewoon TV kijken.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
B-Real schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:46:
Nog even kort een probleem omschrijving. Het beeld stoort, om de paar seconden zie ik dan een grijze streep van een paar cm hoog door het scherm flitsen (zoals het oude ruisbeeld). Meestal onderin het scherm, maar ook in het midden en de bovenkant van het scherm.
Alsof er dus iets het signaal stoort. De receiver en TV krijgen hun internet via WiFi, ik heb helaas geen mogelijkheid om er een kabel naar toe te leggen.
ik heb een erop lijkend probleem met mijn ziggo decoder, deze kan niet via de versterker aangesloten zijn omdat er dan protocollen elkaar storen/niet volledig geimplementeerd zijn en ik geen beeld krijg (bekend probleem bij deze ziggo decoder), kan zo iets bij jou ook spelen?

Als het storing zou zijn: heb je een andere (beter geisoleerde) HDMI kabel geprobeerd?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Denk dat je met dit probleem in het verkeerde topic zit en naar de afdeling moet van je receiver, aangezien het via de tv goed werkt ligt het niet aan de PS4

Pioneer?

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 29-11-2018 09:54 ]

@B-Real Dan is het gewoon een handshake probleem tussen PS4 en receiver. Lastig op te lossen dus. Wellicht is een Logitech Harmony iets voor je vriendin. Het is bijna Sinterklaas en kerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 11-10 15:42
Mrjraider schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:43:
[...]

[...]

Als je de reacties lees onder de trailer die ze op onder andere Facebook en YouTube gedropt hebben leest dan deelt lang niet iedereen je mening ;) ik zelf vind het aanbod met de maand magerder worden en dat is best jammer. Maar goed, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggen ;)
Volgens mij betaal je hier gewoon voor toch? :9 Je mag best kritisch zijn naar kosten vs opbrengst.

there's no tweak without the tweaker

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
B-Real schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:46:
Ik lees dat je de HDMI kabel tussen de ps4 en de receiver checked en dat die nieuw is etc, maar wat van de hdmi kabel tussen de receiver en de tv? Die moet ook 4k aan kunnen.

Also, wat is de ondersteunde HDCP versie van de receiver?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• B-Real
Svennie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:51:
[...]

ik heb een erop lijkend probleem met mijn ziggo decoder, deze kan niet via de versterker aangesloten zijn omdat er dan protocollen elkaar storen/niet volledig geimplementeerd zijn en ik geen beeld krijg (bekend probleem bij deze ziggo decoder), kan zo iets bij jou ook spelen?

Als het storing zou zijn: heb je een andere (beter geisoleerde) HDMI kabel geprobeerd?
Andere HDMI kabel ga ik dit weekend uitproberen en ga ook de Ziggo box rechstreeks op de receiver aansluiten. Gaat wel nodige tijd en frustratie kosten om alles los te halen en weer weg te werken (probleem met een TV wand en alle kabels gebundeld uit het zicht achter deze wand).
Cardwizard schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:45:
Denk dat je met dit probleem in het verkeerde topic zit en naar de afdeling moet van je receiver, aangezien het via de tv goed werkt ligt het niet aan de PS4

Pioneer?
Het is een Denon AVR X2200W, volgende stap is het Denon topic inderdaad.
Melantrix schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:22:
[...]

Ik lees dat je de HDMI kabel tussen de ps4 en de receiver checked en dat die nieuw is etc, maar wat van de hdmi kabel tussen de receiver en de tv? Die moet ook 4k aan kunnen.

Also, wat is de ondersteunde HDCP versie van de receiver?
Ah, dat is wel een scherpe. Die kabel heb ik nog niet gecheckt nee.
De kabel tussen PS4 en receiver is de originele van PS4, maar geen idee wat voor type kabel er tussen de receiver en TV zit :)

De receiver ondersteund HDCP 2.2.

Het is deze receiver: https://www.denon-hifi.nl...nema/avreceiver/avrx2200w

@ Allen, bedankt voor het meedenken tot zover d:)b

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 15:27
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 06:53:
Gratis codes voor the Realm Royale PlayStation 4 Closed Beta!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Redemption Instructions:

Navigate to the PlayStation Store
Scroll down and select "Redeem Codes"
Enter the 12 character code shown above
Click Confirm

Zeg even als je een code gebruikt hebt AUB.
En ook B52J-H3NM-CKPH nu gebruikt!
Geen idee of het leuk is ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:27

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
virtualJac schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:03:
[...]

Volgens mij betaal je hier gewoon voor toch? :9 Je mag best kritisch zijn naar kosten vs opbrengst.
Sony hoeft niet het verschil te maken met de ‘gratis’ games. Ms doet volgens mij haar best niet omdat ze je naar gamepass willen sturen. En nintendo, zelfs ik als grote retro fan vind nes games niet kunnen. Dus ja, vrees dat het niet snel beter wordt.

10 second ninja DONE

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 23:51
30 juni is duidelijk een placeholder

We will see :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
nog steeds geen HDR support voor ROTR op de PS4 zie ik, anders zou ik het nog een keer willen doorlopen.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

virtualJac schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:03:
[...]

In principe wel natuurlijk, echter PS plus moet je niet nemen voor de Games / geweldige Indies.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@Hamazaki Rise of the Reds?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
tomb raider. ik had gehoopt dat deze update zou komen na de hdr ondersteuning van de xbox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sha1tan.nl
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 12:57
Nee, Rise of the Robots O+
Hamazaki schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:29:
nog steeds geen HDR support voor ROTR op de PS4 zie ik, anders zou ik het nog een keer willen doorlopen.
Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Is en blijft volgens mij exclusief 1X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:15
B-Real schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:47:
[...]

Andere HDMI kabel ga ik dit weekend uitproberen en ga ook de Ziggo box rechstreeks op de receiver aansluiten. Gaat wel nodige tijd en frustratie kosten om alles los te halen en weer weg te werken (probleem met een TV wand en alle kabels gebundeld uit het zicht achter deze wand).

[...]

Het is een Denon AVR X2200W, volgende stap is het Denon topic inderdaad.

[...]

Ah, dat is wel een scherpe. Die kabel heb ik nog niet gecheckt nee.
De kabel tussen PS4 en receiver is de originele van PS4, maar geen idee wat voor type kabel er tussen de receiver en TV zit :)

De receiver ondersteund HDCP 2.2.

Het is deze receiver: https://www.denon-hifi.nl...nema/avreceiver/avrx2200w

@ Allen, bedankt voor het meedenken tot zover d:)b
Ik heb zelf nog de Denon X2000 en heb mijn Ziggobox op de receiver aangesloten. De receiver kan je namelijk instellen dat hij één signaal doorstuurt als deze uit staat, even instellen op de Ziggobox dus. Dan moet je vriendin alleen het goede HDMI signaal selecteren.

PSN: Redrafted

Grappig. Toen ik ROTR zag, moest ik toch ook effen zoeken. acronymfinder had niets dat hier op leek te slaan, dus dan maar gewoon Google en zo vond ik het. Heb het zelfs dan gesubmit bij acronymfinder :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mrjraider schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:43:
[...]
Mja, da's gewoon elke maand hetzelfde gezaag ook. Idem op de EU PlayStation blog. Feit is dat het toch geen compleet onbekende/indie titels zijn en het ook nog vrij deftige games zijn. Maar ja, elke maand dezelfde azijnpissers die maar tevreden gaan zijn als het een absolute AAA topper is die dan liefst nog niet meer dan een jaar oud mag zijn. En dan ga je een nieuwe vloot azijnpissers hebben die gaan zagen omdat ze het game al lang hadden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
@Twixie en dan zijn er nog azijnpissers die je gaan vertellen dat het DE game is i.p.v. het game :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Weer iets bijgeleerd vandaag :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Geteisem schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:40:
[...]

In principe wel natuurlijk, echter PS plus moet je niet nemen voor de Games / geweldige Indies.
Is de enige reden dat ik het heb :9
Maar ik ben wel zo reëel om het op waarde te schatten... Ik heb mijn geld voor het huidige jaar PS+ (wat pas halverwege is) er al lang uit. Ik geloof 35 of 40 euro betaald tijdens de days of play, en met Beyond: Two Souls, Heavy Rain en God of War III remastered heb ik het er voor mezelf qua exclusives al uit. Daarnaast dan nog games als XCOM 2 en Maffia III die ik niet per se op de PS4 hoefde te hebben, maar ook nog niet op een ander platform had... en het is een superdeal, met nog ruim een half jaar te gaan. Het hoeft dus niet elke maand top te zijn, als je elke paar maanden wat vindt wat je wil spelen dan was het het geld toch eigenlijk al waard.

Gamertag: FinrazielNL

• Cardwizard
Speel al tijden niet zo heel veel meer, zelfs niet dagelijks. zit nu een kleine week thuis met een blessure en de PS4 staat aan van vroeg in de ochtend tot midden in de nacht, net als vroegâh >:)

Wel fijn om eens wat langer achter een game te hangen

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 29-11-2018 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Cardwizard schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:21:
Speel al tijden niet zo heel veel meer, zelfs niet dagelijks. zit nu een kleine week thuis met een blessure en de PS4 staat aan van vroeg in de ochtend tot midden in de nacht, net als vroegâh >:)

Wel fijn om eens wat langer achter een game te hangen
Verklaart ook meteen waarom je zo actief bent hier de laatste paar dagen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@DigitalError inderdaad, normaal ben ik iets actiever in het leven, nu keihard no-lifer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Dat is wel de beste manier om eens door die stapels onbespeelde games of lijstjes met nog te kijken series/films heen te komen ja :P

Ach, mijn vriendin moet morgen werken. Als zij eruit gaat 's ochtends ben ik toch wakker. Even boodschappen doen, rondje met het hondje en ik kan de hele dag op de bank hangen :)
Volgens mij is ze zondag ook de hele dag weg *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Finraziel schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:04:
[...]

Is de enige reden dat ik het heb :9
Maar ik ben wel zo reëel om het op waarde te schatten... Ik heb mijn geld voor het huidige jaar PS+ (wat pas halverwege is) er al lang uit. Ik geloof 35 of 40 euro betaald tijdens de days of play, en met Beyond: Two Souls, Heavy Rain en God of War III remastered heb ik het er voor mezelf qua exclusives al uit. Daarnaast dan nog games als XCOM 2 en Maffia III die ik niet per se op de PS4 hoefde te hebben, maar ook nog niet op een ander platform had... en het is een superdeal, met nog ruim een half jaar te gaan. Het hoeft dus niet elke maand top te zijn, als je elke paar maanden wat vindt wat je wil spelen dan was het het geld toch eigenlijk al waard.
Fijn dat je zo 'reëel' bent. Ik en velen met mij vinden het gewoon ondermaats. Vind zelden tot nooit spellen die ik wil spelen. En de meeste 'toppers' heb ik allang gespeeld. Maar goed superdeal, hell no. Er zou ook een stripped versie moeten zijn om alleen online te kunnen spelen tegen een gereduceerd bedrag. Maar goed het zij zo.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Geteisem schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:16:
[...]

Fijn dat je zo 'reëel' bent. Ik en velen met mij vinden het gewoon ondermaats. Vind zelden tot nooit spellen die ik wil spelen. En de meeste 'toppers' heb ik allang gespeeld. Maar goed superdeal, hell no. Er zou ook een stripped versie moeten zijn om alleen online te kunnen spelen tegen een gereduceerd bedrag. Maar goed het zij zo.
Nou je hoeft niet zo geïrriteerd te doen hoor -O-
Ik gaf alleen aan dat het voor sommige mensen wel een reden kan zijn om voor de dienst te betalen. Dat jij er niet genoeg uit haalt is jammer voor jou maar betekent niet dat niemand de dienst voor de games zou moeten nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
Toch weer even wat Spidey liefde hier.... ik en de kids hebben allemaal andere game smaak, ik speel graag single player voor het verhaal, de jongste alleen maar FIFA/GTA en wil nooit wat anders spelen, de oudste is prof no-lifer achter de pc met Fortnite -O-

Maar sinds ik Spider-man speel zijn ook die 2 er helemaal weg van! Mag ik even en dat ga ik ook spelen zijn dingen die ik hier in huis normaal nooit hoor.

Toch grappig.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
Verandering van spijs doet eten d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Nu ik steeds vaker zit te gamen terwijl m'n vrouw thuis is ben ik op zoek naar een goede surround headphone. Ik heb deze Tweakers review gelezen en daar komt de Plantronics Rig erg goed uit de test. Deze is echter niet meer leverbaar. Weet iemand of de opvolger RIG 500 PRO (of Esports Edition) net zo goed is?

Deze is bedraad. Ik zou liever een wireless hebben, alleen dan zonder ingebouwde accu. Dus eentje met bijv. 2x oplaadbare AA.

Iemand goede ervaringen met een van deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christmas comes early to PlayStation Store! 🎄

Starting today, save on SoulCalibur VI, Dark Souls III, Uncharted: The Lost Legacy and more:

https://blog.eu.playstati...ck-off-today/#sf203214826

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DtPitxcWkAARCai.jpg

Straks even neuzen of er wat voor mij bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 11:35
Kun je ook een normale bluetooth koptelefoon aansluiten op de PS4? Als je op koptelefoon of headphone zoekt wordt je altijd naar headsets geleid en ik hoef er niet door te kunnen spreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:13:
Christmas comes early to PlayStation Store! 🎄

Starting today, save on SoulCalibur VI, Dark Souls III, Uncharted: The Lost Legacy and more:

https://blog.eu.playstati...ck-off-today/#sf203214826

[Afbeelding]

Straks even neuzen of er wat voor mij bij zit.
Titanfall 2, voor 5 euro... no-brainer. Gewoon meepakken als je die nog niet hebt gespeeld. En pak dan meteen Doom mee voor 8 euro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@hostje ok baas doe ik, maar echt

[ Voor 35% gewijzigd door Cardwizard op 30-11-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 11-10 23:03
d:)b Thank me later :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bioshock Collection voor €9.99, nog nooit zo laag geweest. Heb natuurlijk net SW:BF2 gekocht met Black Friday dus eigenlijk helemaal geen tijd... :p

Overigens wel raar dat er hierboven sprake is van XMas deals, want bij mij in de store staan ze als Sinterklaas aanbiedingen :). EDIT: ah ja, was een EU blog post, en buiten BE en NL ken natuurlijk niemand Sinterklaas :P.

[ Voor 44% gewijzigd door Twixie op 30-11-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@hostje bij voorbaat dank :D

The Witcher 3 is ook maar 15 euro..... nooit gespeeld, twijfel

[ Voor 51% gewijzigd door Cardwizard op 30-11-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens opnieuw het issue met DLCs/Upgrades.
Battlefield 4 Premium Edition is nu €7.99, maar de Battlefield 4 Premium upgrade is €49.99. En ja hoor, als je BF4 al gekocht hebt, kan je dus enkel de upgrade kopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
hostje schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:51:
[...]

Titanfall 2, voor 5 euro... no-brainer. Gewoon meepakken als je die nog niet hebt gespeeld. En pak dan meteen Doom mee voor 8 euro!
Heb de bundel met Battlefield 1 gekocht voor 14,99. Wilde Battlefield 1 toch al eens een keer oppikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Cardwizard schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:59:

€10,00 op Marktplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
JerDrie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:24:
Kun je ook een normale bluetooth koptelefoon aansluiten op de PS4? Als je op koptelefoon of headphone zoekt wordt je altijd naar headsets geleid en ik hoef er niet door te kunnen spreken...
nee
Cardwizard schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:59:

echt een no-brainer :+ maar zeker meepakken als je het perse digitaal wilt, anders kun je hem wel van mp pakken idd zoals hierboven gezegd wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door RubenSaurus op 30-11-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Voor mensen die af en toe zin hebben om een casual potje BF V oid te spelen (21+, geen squeakers aub), voeg mij toe:

Members only:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Cardwizard
Kyumia schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:17:
Voor mensen die af en toe zin hebben om een casual potje BF V oid te spelen (21+, geen squeakers aub), voeg mij toe:

Members only:
Ik heb BF V nog niet maar ga je toevoegen omdat ik die username in mijn vriendendienst MOET hebben :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Cardwizard schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:28:
[...]

Ik heb BF V nog niet maar ga je toevoegen omdat ik die username in mijn vriendendienst MOET hebben :*)
_O-

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
BrutalBunnyBalls is online: top }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:41
JAAAAAAAAAAAA _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 16:59

Jazzper

BB4E^Guerilla

Meh! Drie kids hier van 5,8 en 10. Spelen al jaren op oude PS2 (fifa) en Wii (mariokart). Ik wil ze leren sparen dus hebben ze zich een ons gespaard voor PS4 (oa PS2 verkocht). Prachtig!

Zij richting de 250 euro na lang sparen dus wij lappen de rest, waren al die Black Friday (spiderman) deals uitverkocht. Grrrr... Heb hier en elders paginas teruggelezen maar klopt het dat het nu 349 voor 1TB PS2 slim + game is of wachten of in december nog prima deal/bundel langskomt?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
@Jazzper 333 euro bij Bol, kopen die hap en 83 euro bij lappen, de kids merken het verschil niet dat jij beter had moeten opletten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Jazzper schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:42:
Meh! Drie kids hier van 5,8 en 10. Spelen al jaren op oude PS2 (fifa) en Wii (mariokart). Ik wil ze leren sparen dus hebben ze zich een ons gespaard voor PS4 (oa PS2 verkocht). Prachtig!

Zij richting de 250 euro na lang sparen dus wij lappen de rest, waren al die Black Friday (spiderman) deals uitverkocht. Grrrr... Heb hier en elders paginas teruggelezen maar klopt het dat het nu 349 voor 1TB PS2 slim + game is of wachten of in december nog prima deal/bundel langskomt?
Mooi :) (niet dat ze uitverkocht waren maar leren sparen)
Heb destijds zelf ook 250 gulden gespaard (10 maanden zakgeld) voor een Commodore 64 waarna mijn moeder de andere helft bijlegde. Is een goede leerervaring :)

Wat betreft wachten... tja, je hebt best kans dat er nog wel een goede deal langs komt. Je kunt pepper.com in de gaten houden en eventueel een alert instellen op PS4. Maar garanties zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:18
Jazzper schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:42:

Komt doorgaans nog wel een aanbieding in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Rocksteady heeft laten weten dat ze niets gaan tonen op TGA.
Ze zijn wel bezig met een project, maar het is geen Superman game.

Dat gerucht was dus vals

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gravity Rush 2 is nu 6 dollar in de US store. Tot 3 december geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
hii tweakers,

ik vroeg mij af hoe de eigenaren van de ps4 pro 7216 het geluid ( blazen/stofzuiger ) het tot nu toe ervaren nu ze de ps4 pro 7216 een tijdje in huis hebben?

is hij echt stiller? of alleen met bepaalde games?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Ruudox schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:30:
zit echt te twijfellen om de psvr te halen vandaag voor 196 euro met camera en spel.
Hebben hier mensen eigenlijk spijt van hun aankoop of juist totaal niet?

lijkt me wel gaag want een oculus rift is mij iets te duur.
+ 1 hier.

Ben ook benieuwd in hoeverre de gemiddelde eigenaar hier het ding blijft gebruiken.
Wie o wie deelt zijn/haar ervaringen? :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:12
joey82 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:31:
hii tweakers,

ik vroeg mij af hoe de eigenaren van de ps4 pro 7216 het geluid ( blazen/stofzuiger ) het tot nu toe ervaren nu ze de ps4 pro 7216 een tijdje in huis hebben?

Zeker weten stiller vergeleken met de 71xx. Hij blaast gewoon duidelijk minder hard bij dezelfde games. Heb ze kort achter elkaar in huis gehad, waarbij ik de 71xx geretourneerd heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb de oude Pro ook verkocht omdat ik gek werd van het geblaas, de nieuwe is echt rustiger, love it

@jimz93 even naar het PSVR topic

[ Voor 35% gewijzigd door Cardwizard op 01-12-2018 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 08:45
joey82 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:31:
hii tweakers,

De fan hoor ik in Spiderman niet echt blazen, wel zit er een soort ratelgeluid in, ik weet niet of dat hoort dus misschien dat anderen hierover kunnen meepraten? Verder valt mij op de de cd speler nogal wat geluid kan produceren door vibraties, ligt ook echt eraan waar je je PS4 op plaatst. Ik denk dat indien ik de PS4 in een tv meubel zou zetten het geen echt geluidshinder meer oplevert. Heb tot nu toe nog geen andere games geprobeerd heb hem pas 2 dagen, vind het wel jammer dat die alsnog wat geluid produceert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@TheUninvited geluid maakt elke PS4, het is een beetje de kwestie: hoe veel geluid maakt het ding, zet die nieuwe Pro maar in een (gesloten) kast en gegarandeerd dat die gaat lopen janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@TheUninvited Wanneer hoor je de disc drive dan?
In principe werkt dat ding enkel bij de installatie van een game en de eerste 5 sec wanneer je een game opstart. Tijdens het spelen doet de disc drive niets.

Met ratelgeluid bedoel je misschien coil whine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 08:45
Cardwizard schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:35:
@TheUninvited geluid maakt elke PS4, het is een beetje de kwestie: hoe veel geluid maakt het ding, zet die nieuwe Pro maar in een (gesloten) kast en gegarandeerd dat die gaat lopen janken
Kan best begrijpen dat de fan hoorbaar is, maar mechanisch geluid van de fan lijkt mij niet de bedoeling.
Maar zal vanavond weer eens kijken hoe het ervoor staat.
Anton.net schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:39:
@TheUninvited Wanneer hoor je de disc drive dan?
In principe werkt dat ding enkel bij de installatie van een game en de eerste 5 sec wanneer je een game opstart. Tijdens het spelen doet de disc drive niets.

Met ratelgeluid bedoel je misschien coil whine?
Disc drive draait ongeveer een minuutje of 2/3 en dan gaat die uit. Ik geloof niet dat het coil whine is, klinkt echt mechanisch. Maar ik ga even kijken of ik er wat meer over kan vinden anders misschien omruilen aangezien die net nieuw is.

[ Voor 27% gewijzigd door TheUninvited op 01-12-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:12
Ik heb voor het eerst in mijn leven bloedeffecten uitgezet in een game. Ik zal wel wat ouder worden ofzo, maar in AC Origins vind ik de bloedeffecten echt to much. Kan mij niet heugen dat dat in andere AC delen zo heftig was.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

jimz93 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:42:
[...]

+ 1 hier.

Ben ook benieuwd in hoeverre de gemiddelde eigenaar hier het ding blijft gebruiken.
Ik heb hem eind 2017 (black Friday) gehaald voor 200€ en ik gebruik hem sporadisch, maar resident evil en dirt rally vr zijn voor mij al voldoende om er tevreden mee te zijn. Niet dol enthousiast maar wel tevreden.

Er zijn nog wel meer grappige spelletjes maar nog niet heel veel complete titels zoals RE7 en skyrim en Dirt Rally, meeste zijn goed voor een uur of 10/15 speeltijd.

Maar dat gezegd hebbende, het is wel grappig en ik zal niet gauw meer een dirt rally spelen zonder VR, daar is het echt een briljante toevoeging.

En ik heb die van mij nu een keer of 3 voor een paar weken uitgeleend, maar kreeg hem iedere keer weer terug met het antwoord; wel leuk, maar ga hem zelf niet kopen vooral vanwege het gebrek aan volwassen titels.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ruudox schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:30:
zit echt te twijfellen om de psvr te halen vandaag voor 196 euro met camera en spel.
Hebben hier mensen eigenlijk spijt van hun aankoop of juist totaal niet?

lijkt me wel gaag want een oculus rift is mij iets te duur.
jimz93 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:42:
[...]

+ 1 hier.

[Playstation VR] Ervaringen & Discussie
Cardwizard schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:32:
Ik heb de oude Pro ook verkocht omdat ik gek werd van het geblaas, de nieuwe is echt rustiger, love it

@jimz93 even naar het PSVR topic

Spuit 11, las ik later...

[ Voor 22% gewijzigd door ralph075 op 01-12-2018 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Nu online
Ik weet niet hoe dicht jullie op de ps4 zitten, maar ik hoor de 71xx nooit onder het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@AlexFL en als je die koptelefoon af zet dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 22:50
TheUninvited schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:48:
[...]

Kan best begrijpen dat de fan hoorbaar is, maar mechanisch geluid van de fan lijkt mij niet de bedoeling.
Maar zal vanavond weer eens kijken hoe het ervoor staat.

[...]

Disc drive draait ongeveer een minuutje of 2/3 en dan gaat die uit. Ik geloof niet dat het coil whine is, klinkt echt mechanisch. Maar ik ga even kijken of ik er wat meer over kan vinden anders misschien omruilen aangezien die net nieuw is.
Op welke resolutie speel je? En staat SuperSampling aan of uit?

Ik weet helaas exact wat voor geluid je bedoelt. Ik heb het helaas ook.
Ik heb eind oktober de RDR2 bundel gekocht. Deze maakte bij het spelen van RDR2 op 1080p SuperSampling uit, een irritant ratelend geluid. Ik heb het bijna een maand aangekeken, op laatste moment toch retour gezonden en op black friday bij Amzon een losse Pro en Spiderman gekocht. (Spiderman meteen weer geretourneerd, totaal mijn spel niet)
De Pro die ik nu heb rateld helaas ook met RDR2 maar stuk minder dan die andere.

God of war is volgens mij een enorm zware game, maar daarbij rateld m'n Pro totaal niet

Spiderman heb ik dus niet, anders had ik daarmee ook ff kunnen testen.

Ik begrijp dus alleen totaal niet wat dat geratel nou triggerd, iemand een idee?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Gotta love it...

:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexFL
  • Nu online
Cardwizard schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:49:
@AlexFL en als je die koptelefoon af zet dan? :+
Haha.. nee niks koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:20
haha hele goede, heb ondertussen al een psvr en ik heb maar 1 woord WOW, maar ga het psvr topic zeker even checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 19:55
Fantastisch. Heb zelf nooit de voorgaande delen gespeeld, maar dit lijkt me wel echt dikke fun. Nu nog afwegen of ik hem voor de PC of PS4 Pro wil... Aangezien ik verhalen las dat JC3 niet zo lekker draait...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb er echt wel weer zin in :P

@MitchellHearth Ik had deel drie voor de PS4 gehaald toen deze in de PSplus zat. En ik merkte helemaal niks van de verhalen die op het internet gezet werden toen JC3 gelanceerd werd. Ze hebben de game echt goed opgepoetst.

[ Voor 29% gewijzigd door Jasphur op 02-12-2018 09:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@MitchellHearth JC is echt heerlijk om in rond te kloten. En zoals @Jasphur zegt viel het allemaal best mee met de framerates in deel 3. Heb de game prima kunnen uitspelen vlak na launch en er erg veel lol mee gehad.

Bovendien hebben ze nu extra hun best gedaan op de engine en de game draait beter dan ooit en ziet er weer mooier uit.

Ga hem niet op release spelen, ik heb nog een wachtrijtje, maar spelen ga ik hem zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
MitchellHearth schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:34:
[...]

Fantastisch. Heb zelf nooit de voorgaande delen gespeeld, maar dit lijkt me wel echt dikke fun. Nu nog afwegen of ik hem voor de PC of PS4 Pro wil... Aangezien ik verhalen las dat JC3 niet zo lekker draait...
En om even je keuze voor pc of console makkelijker te maken.

Die truukjes die je ziet, zoals bijvoorbeeld dat ‘breakdancen’ in de trailer is gemakkelijker te doen op de pc dan op de console. De aimassist op de console is vooral bedoelt voor vijanden en dergelijke en werkt prima. Maar wil je bijvoorbeeld een booster plakken op een gasfles dan moet je op de console wel echt even stilstaan en goed mikken, of heel veel oefenen.

Wie weet dat ze dat hebben aangepast in deel vier, maar als je vooral Just Cause wilt spelen om die creatieve manieren van chaos creëren. Dan raad ik je aan met een muis te spelen. Wil je gewoon chaos creëren en de tijd nemen om dingen uit te proberen, neem dan de console versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:06:
[...]

Die truukjes die je ziet, zoals bijvoorbeeld dat ‘breakdancen’ in de trailer is gemakkelijker te doen op de pc dan op de console. De aimassist op de console is vooral bedoelt voor vijanden en dergelijke en werkt prima. Maar wil je bijvoorbeeld een booster plakken op een gasfles dan moet je op de console wel echt even stilstaan en goed mikken, of heel veel oefenen.

Wie weet dat ze dat hebben aangepast in deel vier, maar als je vooral Just Cause wilt spelen om die creatieve manieren van chaos creeeren. Dan raad ik je aan met een muis te spelen. Wil je gewoon chaos creeeren en de tijd nemen om dingen uit te proberen, neem dan de console versie.
Ik heb alle delen op de console gespeeld en eigenlijk nooit problemen gehad qua controls. Speelt juist heerlijk. Tuurlijk zal het plakken met de hook wat langzamer zijn dan op de PC met muis, maar het werkt meer dan goed genoeg om in full combat allerlei grappen uit te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
-SaveMe- schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:12:
[...]

Ik heb alle delen op de console gespeeld en eigenlijk nooit problemen gehad qua controls. Speelt juist heerlijk. Tuurlijk zal het plakken met de hook wat langzamer zijn dan op de PC met muis, maar het werkt meer dan goed genoeg om in full combat allerlei grappen uit te halen :)
Is ook, maar ik verwacht dat het met een muis veel makkelijker zal gaan en je dus veel bijzondere truukjes kunt uithalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
nvt

[ Voor 92% gewijzigd door Amaze86 op 02-12-2018 11:55 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
BF5 €40 bij bol.com en €34 bij amazon uk via een trukje,staat op pepper.

Game verkoopt voor geen meter blijkbaar 67% minder sales dan met bf1.Denk volgend jaar gratis.... ook don van ea om de game te releasen in deze periode.Had het in maart gedaan van 2019.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Amaze86 schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:37:

Game verkoopt voor geen meter blijkbaar 67% minder sales dan met bf1.Denk volgend jaar gratis.... ook don van ea om de game te releasen in deze periode.Had het in maart gedaan van 2019.
Goede tip, dadelijk even wat Esso punten inwisselen voor bol.com tegoed en bestellen :)

EDIT: ik kreeg van bol.com zelfs nog 2,50 korting omdat ik jarig was geweest. Morgen binnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door B-Real op 02-12-2018 14:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Jasphur schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:06:
[...]

Wie weet dat ze dat hebben aangepast in deel vier, maar als je vooral Just Cause wilt spelen om die creatieve manieren van chaos creëren. Dan raad ik je aan met een muis te spelen. Wil je gewoon chaos creëren en de tijd nemen om dingen uit te proberen, neem dan de console versie.
Ben je beter met een controller => PS4 (Pro?)
Ben je beter met de muis/keyboard => PC?

Ben zelf beter met een controller dan een muis dus voor mij is het sowieso een vrij makkelijke keuze. Al kan ik mn controller ook op de PC aansluiten maar qua performance ontlopen ze elkaar weinig.

Maar ondersteund deze geen muis/tobo op PS4 dan :P
zit zelf achter mn pc waar mn consoles op 1 monitor zijn aangesloten dus het maakt mij nooit uit, maar ik vind het halen van trophies en achievements wel wat boeiender dan die fake punten op Steam waar je een paar games hebt met tienduizenden punten te behalen door wat te klikken

Ik vind het alleen jammer dat ze er wederom geen multiplayer in zetten. Er is een modcommunity die deze voor de voorgaande games heeft gemaakt, maar dat is toch altijd buggy. Maar gewoon even coop met een maat doen lijkt me zoveel beter dan alleen maar SP doen. En dan kun je nog een wedstrijdje doen van wie de koe verder kan lanceren oid. _O-

Anyways, ik hoop dat ze de game nu beter hebben opgezet om als speeltuin te kunnen spelen, want voorheen had je toch aardig wat irritante enemies rondlopen die het spelplezier aan het eind van de game een beetje vernaggelden. Dat je tekens afgemaakt wordt terwijl je wat cools probeert te doen. Of dat ze tientallen vijanden spawnen waardoor je weer terug moet schieten want het zijn er teveel.

Ik merk overigens dat veel games een dergelijke mechanic toevoegen dit jaar. Spiderman had daar ook al last van dat je op den duur gewoon niet meer aan het experimenteren bent omdat het niet meer gaat en je simpelweg enemy na enemy aan het afwerken bent om maar iets te kunnen voltooien. Ook de moeilijkere moves laat je dan sneller weg omdat het simpelweg teveel risico begint te worden.

Prima dat ze die uitdaging willen toevoegen, maar laat dat lekker bij hard en moeilijker. Bij medium/easy verwacht ik nog wel wat te kunnen spelen met de vijand. In tegenstelling tot de vorige game, lijkt deze wel 4 moeilijkheidsgraden te hebben (beginner, experienced, veteran, hardcore) en ook nog een game+, dus hopelijk zijn ze wat makkelijker in de eerste 2 dat het je toestaat ook te blijven experimenteren.

Verder ben ik er nog niet helemaal uit of de deluxe versie zijn geld waard is. Het is 10 euro extra voor een dag eerder spelen en onder andere een andere wingsuit. Gezien die dingen enorm waardevol zijn, kan het maar net zo zijn dat het een leukere game is met die wingsuit maar ik weet nog niet genoeg over hoe je dingen unlocked of dat echt een permanente bonus blijft of niet. Net als dat JC3 bij de DLC gewoon een stuk leuker/makkelijker werd.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2018 13:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-10 15:12
Ik heb de playstation 4 pro en ben overgegaan naar de XBOX X en die is qua beeld iets mooier is met 4K dan de ps4 pro en daarbij ook compleet stil. Ik hou mijn ps4 wel voor content (uncharted) op zolder , maar kan nu eindelijk gewoon beneden gamen zonder lawaai van een console De XBOX X is nu 341 bij amazon de.

wellicht leuke tip als extra console

[ Voor 6% gewijzigd door Noresponse op 02-12-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:01

RnB

Omdat ik het wisselen van discs zat was, heb ik deze verkocht en opnieuw aangekocht in de Playstation Store. Nu heb ik echter het probleem dat ik mijn Save games van Fall Out 4 niet kan downloaden uit de Cloud. Na wat uit geprobeerd te hebben, denk ik het probleem te hebben gevonden.

De disc versie van Fall Out was de G.O.T.Y. variant, de digitaal aangekochte versie is de normale varient. Ik heb hiervoor gekozen, omdat de add ons die bij de G.O.T.Y. komen, nog in mijn bibliotheek stonden.
Ik kan mij voorstellen dat mijn PS4 de digitaal aangekochte versie niet kan matchen aan mijn save games, vanwege het verschil in variant.

Heeft iemand hier ervaring mee, is dit te omzeilen, om te zetten door Playstation zelf of heb ik gewoonweg pech en moet ik van vooraf aan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51
Noresponse schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:57:
Ik heb de playstation 4 pro en ben overgegaan naar de XBOX X en die is qua beeld iets mooier is met 4K dan de ps4 pro en daarbij ook compleet stil. Ik hou mijn ps4 wel voor content (uncharted) op zolder , maar kan nu eindelijk gewoon beneden gamen zonder lawaai van een console De XBOX X is nu 341 bij amazon de.

Moest even dubbel kijken of ik wel in juiste topic zit. Maar ben toch echt in het PlayStation draadje zie ik nu..
Denk dat dit soort posts niet zo hier passen, net als ik een aanbieding ps4 pro in xbox topic post zeker weten niet goed ontvangen word.
;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Noresponse schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:57:

De vernieuwde ps4 pro is ook stil cuh72×× enige reden voor een x is 4k blu ray,o nee je kan gewoon de s versie kopen voor 180.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@RnB Ik vrees dat je pech hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Baalt nog steeds dat ie geen gebruik heeft gemaakt van de Game Mania controller actie. Zou er ooit nog zoiets voorbij komen...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Amaze86 schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:37:

Heeft weinig te maken met dom te zijn om nu te releasen, if anything was het net het perfecte moment want als je game goed is vliegt het over de toonbank tijdens black Friday en Kerst, en dan hier nog bij Sinterklaas.

Heeft denk ik alles te maken met gewoon de shit storm die vooraf de launch plaats vond, en dan nog een paar jammerlijke uitspraken van EA op kritiek van het spel na Beta, heeft veel mensen doen weg keren van deze game.

Anyway hier in de week een nieuw internet Abbo nemen en kan kiezen voor een PS4 Pro + Spiderman voor 69 euro, voor dat geld gaan we hem maar niet laten staan en maakt het me ook niet uit welke CUH ik ga krijgen, al zal het waarschijnlijk wel een 7116B worden of ze moeten net nieuwe stock hebben gekregen maar dat weet je met zo een provider toch nooit.

Met wat geluk doet GM dan weer een inruilactie als de PS5 uitkomt en kan ik hem inruilen voor meer dan dat ik hem betaald heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Spider-Man uitgespeeld O+ , ben niet zo van de DLC... must...resist....te laat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-10 15:12
We zijn toch geen hooligans :) Ik heb een PS3, PS4 pro, PSP vita en PSP slim en een hele reeks Nintendo stuff en elke console is leuk en een XBOX X ook. Het zijn de zelfde games wat we spelen op speciale content na :)

Het is net zoals met mobieltjes het zijn uiteindelijk app machines en we kunnen met ze bellen, netflix op kijken en berichten mee sturen.

Trouwens die XBOX X was op amazon in frankrijk en gratis verzendkosten.
v8power67 schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:52:
[...]

Moest even dubbel kijken of ik wel in juiste topic zit. Maar ben toch echt in het PlayStation draadje zie ik nu..
Denk dat dit soort posts niet zo hier passen, net als ik een aanbieding ps4 pro in xbox topic post zeker weten niet goed ontvangen word.
;)

[ Voor 14% gewijzigd door Noresponse op 02-12-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op zondag 2 december 2018 @ 17:20:
Baalt nog steeds dat ie geen gebruik heeft gemaakt van de Game Mania controller actie. Zou er ooit nog zoiets voorbij komen...
Eigenlijk was het niet eens een speciale actie IMHO. Ik denk dat jaaltijd €30 voor een occasie controller krijgt, dus is gewoon kwestie van gezien of je dan ergens een nieuwe kunt kopen voor €40 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Noresponse schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:51:
Het zijn de zelfde games wat we spelen op speciale content na :)
[...]
Uhh nee niet echt

Doe mij persoonlijk maar een One X met Elite controller en de PlayStation spellen, kunnen we behalve de PS exclusives ook alle toffe Xbox exclusives spelen :+

PlayBox _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Cardwizard op 02-12-2018 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51
Noresponse schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:51:
We zijn toch geen hooligans :) Ik heb een PS3, PS4 pro, PSP vita en PSP slim en een hele reeks Nintendo stuff en elke console is leuk en een XBOX X ook. Het zijn de zelfde games wat we spelen op speciale content na :)

Het is net zoals met mobieltjes het zijn uiteindelijk app machines en we kunnen met ze bellen, netflix op kijken en berichten mee sturen.

Trouwens die XBOX X was op amazon in frankrijk en gratis verzendkosten.
[...]
Heeft niks met hooligans te maken. Het hoort hier niet echt thuis. Zoiets post je in xbox topic en mensen die dus intresse hebben erin lezen het dan in het xbox topic.
Als we nu voor beide consoles aanbiedingen moeten gaan aanbieden in beide topics. Dat word sowieso console wars. Plus onnodig.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Pagina: 1 ... 56 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.