v8power67 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:25:
[...]
Dan word het een cross gen launch game kan haast niet anders.
Zou wel bizar zijn als ze dan alles wat tot nu toe getoond is gewoon ps5 zou zijn.. zullen veel mensen zich genaaid voelen. En terecht indien waar.
Van die gameplay trailer te hebben gezien op E3 vind ik het niet zo spectaculair beter eruit zien dan Uncharted 4 bv, het verschil ligt in subtiele nieuwe dingen zoals nieuwe facial animation en bewegingen die bv Ellie maakt tijdens het spelen.
Trouwens die gameplay trailer van E3 is volledig uit elkaar geplukt door Digital Foundry en de meeste ''snufjes'' uit de trailer zoals de facial features en de bewegingen van Ellie etc zijn een doorontwikkeling van ND hun motion capture technologie, ik zag in ieder geval niets wat me deed denken '' nou dat kan niet op ps4 zijn ''
Als wat we tot nu hebben gezien effectief ps5 footage is ben ik toch niet impressed, zelfs niet voor een launch game op een nieuw systeem, lijkt marginaal beter qua gfx dan UC4.
Trouwens Sony doet wel een paar dagelijkse aankondigingen tijdens E3, beetje zoals vorig jaar waar ze elke dag iets lieten zien, kan ook zomaar zijn dat 1 van die dagen een release date is voor deze game voor eind 2019, PS5 is zowiezo niet voor spring 2020 ( geen glazen bol maar logisch nadenken over beschikbare AMD tech + de prijs van die tech in het begin als Sony ff een paar miljoen units nodig heeft )
[
Voor 15% gewijzigd door
Katmi op 04-12-2018 22:33
]