Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Dus CUH-72xx is stiller maar hogere temps en verbruik , CUH-7116B is luider ( in sommige gevallen ) maar vlot een stukje koeler en verbruikt minder.

Dus PS5 koeler en stiller tesamen ? :P

Zolang ze next gen maar van dat Delta vs Nidec debacle afstappen, snap trouwens niet goed dat dit nu met de 3de Pro revisie nog steeds aan de gang is, moet toch wel iemand genoeg ventilatortjes maken om 1 type in een console te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 22:50
Katmi schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:49:
[...]

Heeft weinig te maken met dom te zijn om nu te releasen, if anything was het net het perfecte moment want als je game goed is vliegt het over de toonbank tijdens black Friday en Kerst, en dan hier nog bij Sinterklaas.

Heeft denk ik alles te maken met gewoon de shit storm die vooraf de launch plaats vond, en dan nog een paar jammerlijke uitspraken van EA op kritiek van het spel na Beta, heeft veel mensen doen weg keren van deze game.

Anyway hier in de week een nieuw internet Abbo nemen en kan kiezen voor een PS4 Pro + Spiderman voor 69 euro, voor dat geld gaan we hem maar niet laten staan en maakt het me ook niet uit welke CUH ik ga krijgen, al zal het waarschijnlijk wel een 7116B worden of ze moeten net nieuwe stock hebben gekregen maar dat weet je met zo een provider toch nooit.

Met wat geluk doet GM dan weer een inruilactie als de PS5 uitkomt en kan ik hem inruilen voor meer dan dat ik hem betaald heb :P
Wat is dat voor aanbieding van internet abonnement en een Playstation voor weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21

Aight!

'A toy robot...'

Supershiva schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:34:
[...]

Wat is dat voor aanbieding van internet abonnement en een Playstation voor weinig?
Van KPN toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:51
Die hebben volgens mij een actie met een controller en een jaar gratis Plus bij een nieuwe internetabbo

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:39
Ik heb ondertussen eindelijk de PS4 slim binnen (tweedehands). Gister avond hebben we er voor het eerst op gespeeld, maar het valt op dat de HDD nogal veel lawaai maakt tijdens het laden van een spel. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 15:42
COD gaat een stuk lekkerder nu ik de sensitivity een stuk verlaagd heb. Wel valt me op dat ik moeite heb om het hele scherm te volgen als ik wat dichter op mijn tv zit. Zie dat veel gasten welke echt goed zijn bijna allemaal op een monitor spelen, dus zal niet de enige zijn die daar last van heeft.
virtualJac schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:12:
Nu ik steeds vaker zit te gamen terwijl m'n vrouw thuis is ben ik op zoek naar een goede surround headphone. Ik heb deze Tweakers review gelezen en daar komt de Plantronics Rig erg goed uit de test. Deze is echter niet meer leverbaar. Weet iemand of de opvolger RIG 500 PRO (of Esports Edition) net zo goed is?

Deze is bedraad. Ik zou liever een wireless hebben, alleen dan zonder ingebouwde accu. Dus eentje met bijv. 2x oplaadbare AA.

Iemand goede ervaringen met een van deze?
Weinig headset spelers hier? Ik twijfel heel erg over bovenstaande of dat ik het extra geld neer ga leggen voor een Astro met MixAmp. Keuzes keuzes.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:29:
Ik heb ondertussen eindelijk de PS4 slim binnen (tweedehands). Gister avond hebben we er voor het eerst op gespeeld, maar het valt op dat de HDD nogal veel lawaai maakt tijdens het laden van een spel. Is dit normaal?
De HDD niet nee, maar die Blu-ray drive kan soms even spinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:45
Ik heb nu een kleine week een CUH72 en deze maakt praktisch geen geluid. Hij staat nu nog op het TV meubel, dus voldoende koele lucht maar dus ook geen geluidsdemping van een kastje.
Bij het installeren van een spel en downloaden van veel content tegelijkertijd hoor je hem iets beter, maar tijdens het gamen zoemt hij alleen licht.

Hij is wel een stuk vlotter dan een normale PS4. Paar weken terug de PS4 (geen idee welk type) van mijn broertje geleend en daar ergerde ik mij met name aan de laadtijden van Gran Turismo Sport, dat is op de PS4 Pro nu een stuk acceptabeler.

Dan nog even terugkomen op mijn HDMI/storing problematiek. Dit weekend nog wat lopen uitproberen, maar de PS4 via de receiver werkt niet zonder storing. Ook bleek de ChromeCast, rechtstreeks in de receiver, ook niet vlekkeloos te werken. Ik vermoed toch dat iets van straling de boel stoort.

Nu in elk geval opgelost door de Ziggo Mediabox op de receiver aan te sluiten en de ChromeCast en PS4 rechtstreeks op de TV. Over twee weken verhuizen en dan ga ik bij het aansluiten wel weer een nieuwe poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Twixie schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:51:
[...]

Eigenlijk was het niet eens een speciale actie IMHO. Ik denk dat jaaltijd €30 voor een occasie controller krijgt, dus is gewoon kwestie van gezien of je dan ergens een nieuwe kunt kopen voor €40 of zo.
Gaat om die oude inruilen en dan voor 10 euro een nieuwe controller. Had mijn 4 controllers in kunnen ruilen voor 40 euro. Dus wel bijzonder imho. Ik had iets eerder in beweging moeten komen had ik verse controllers gehad voor mijn PS4 Pro en oude PS4.

Oh niet goed gelezen en iets te snel gereageerd. Altijd 30 euro voor een oude? Hmmm interessant.

[ Voor 7% gewijzigd door Geteisem op 03-12-2018 09:40 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Geteisem op 03-12-2018 09:40 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:39:
[...]
Oh niet goed gelezen en iets te snel gereageerd. Altijd 30 euro voor een oude? Hmmm interessant.
Kan ik niet garanderen natuurlijk, maar het leek wel een beetje daarop, de manier waarop ze de deal afhandelden. Is goed mogelijk gezien ze €45 durven vragen voor een tweedehandse 8)7 .
Enige catch kan zijn dat je met je verkoop ook verplicht daar terug moet aankopen, dus dat je je 2dehandsprijs betaald krijgt in een aankoopbon. Geen idee, nog nooit eerder iets verkocht aan GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Twixie schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:46:
[...]

Kan ik niet garanderen natuurlijk, maar het leek wel een beetje daarop, de manier waarop ze de deal afhandelden. Is goed mogelijk gezien ze €45 durven vragen voor een tweedehandse 8)7 .
Enige catch kan zijn dat je met je verkoop ook verplicht daar terug moet aankopen, dus dat je je 2dehandsprijs betaald krijgt in een aankoopbon. Geen idee, nog nooit eerder iets verkocht aan GM.
Volgens mij is dat niet verplicht, althans nergens gelezen. Nee, verkoop normaliter ook niets, geen games etc in ieder geval. Maar ja een 10tje voor een verse controller. Maar goed de oude functioneren nog, gaan volgens mij ook langer mee dan de PS3 controllers.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:53
Uiteraard, net als de aanbiedingen van de DS4 voorbij zijn gaat er bier over mijn controller. Gelukkig gebruik ik niet vaak een tweede controller dus maar even wachten tot ze weer in de aanbieding zijn.

Vanavond maar eens de hele controller uit elkaar halen en schoon maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spider-Man is de snelst verkopende PS4 exclusive ooit. Neemt stokje over van Uncharted 4.

https://www.gamesindustry...arksiders-iii-makes-no-32

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
dm-dutchman schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:11:
Uiteraard, net als de aanbiedingen van de DS4 voorbij zijn gaat er bier over mijn controller. Gelukkig gebruik ik niet vaak een tweede controller dus maar even wachten tot ze weer in de aanbieding zijn.

Drink je bier om 10 uur in de morgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Anton.net schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:32:
[...]

Drink je bier om 10 uur in de morgen? :P
Nee gelukkig niet, dat was zaterdag avond, ben sinds die tijd niet meer online geweest. Vanochtend even mij PS4 aangezet, controller werkt verder wel maar de knopjes zijn niet heel fijn meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dm-dutchman schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:35:
[...]

Nee gelukkig niet, dat was zaterdag avond, ben sinds die tijd niet meer online geweest. Vanochtend even mij PS4 aangezet, controller werkt verder wel maar de knopjes zijn niet heel fijn meer ;)
Plakt als de ziekte natuurlijk, maar valt wel te reinigen waarschijnlijk.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Super grappig, ik was gister AC: Origins aan het spelen en ik kom ineens een Moogle tegen. En er zitten meerdere Final Fantasy references in zie ik nu. Geinig. Ga gerust verder met uw dag :+

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 03-12-2018 11:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:31
En hop Spidey platinum is binnen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ready for launch!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:47

RnB

Heeft iemand al wat speeltijd met Just Cause 4 erop zitten?

Ik was erg hyped, maar het spel valt me enigzins tegen. Vooral de graphics vallen zwaar tegen, er zijn oudere games die er stukken beter uitzien. De tussenstukken waarin het verhaal verteld wordt, daar schrik je van, in-game is gelukkig iets beter, maar ook niet om over naar huis te schrijven.
De gameplay daarentegen is tot nog toe wel erg vermakelijk, maar ook daar had ik misschien iets meer verwacht a la Far Cry (meer vehicles om rond te rijden, meer side quests, etc).

Wat jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RnB schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:57:
Heeft iemand al wat speeltijd met Just Cause 4 erop zitten?

Ik was erg hyped, maar het spel valt me enigzins tegen. Vooral de graphics vallen zwaar tegen, er zijn oudere games die er stukken beter uitzien. De tussenstukken waarin het verhaal verteld wordt, daar schrik je van, in-game is gelukkig iets beter, maar ook niet om over naar huis te schrijven.
De gameplay daarentegen is tot nog toe wel erg vermakelijk, maar ook daar had ik misschien iets meer verwacht a la Far Cry (meer vehicles om rond te rijden, meer side quests, etc).

Wat jullie?
Hmmmm, dat valt tegen van de graphics. Maar we zijn de laatste tijd ook wel erg verwend qua grafische prachtig. Wellicht valt het daarom wat tegen ? Maar aan de andere kant gaat het in JC natuurlijk om chaos veroorzaken, dus het is belangrijk dat dat goed zit. Auto's e.d. zijn niet het vervoersmiddel in JC, dat zijn de hook icm je wingsuit! Ik gebruik zelden autos in JC ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
ik zag bij de gamemania personeel de ps4 slim uit de transportdozen halen,

ik heb medelijden met de kopers van die consoles,

beschadige/gescheurde/ingedeukte dozen die werden gewoon achter de toonbank neergezet voor de verkoop....

zoiets kun je weigeren toch?

[ Voor 6% gewijzigd door joey82 op 03-12-2018 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
joey82 schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:34:

beschadige/gescheurde/ingedeukte dozen die werden gewoon achter de toonbank neergezet voor de verkoop....

weigeren? ik zou niet eens overwegen zoiets aan te schaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Iemand een idee waarom ik niet kan inloggen op PC op de Store ? als ik wil aanmelden krijg ik '' Er is een time-out opgetreden bij de verbinding met de server.'' in rode tekst bovenaan de login box.

Username en wachtwoord zijn correct, PS App op de telefoon lukt het wel maar soms kijk ik liever naar de store op PC. Modem ook al eens herstart maar eigenlijk kan het mijn internet niet zijn want elke andere site en programma werkt op mn PC.

Is al van gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@katmi ik heb dat ook ontzettend vaak op mijn iPhone, inloggen: gegevens invullen en niks

Snap ik ook niks van, aankopen doe ik nooit op de PlayStation dus erg onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ja hier ook niets enkel die rode tekst dat er een time out naar de server is, paar maanden geleden nog 10x vlot ingelogged via PC, nu lukt alleen de app, ipad werkt ook niet en smartphone ook niet, via 4G ook niet :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
joey82 schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:34:

Ja ik kom gelukkig nooit bij die bagger winkel tweedehands games daar nog duurder dan bij een gemiddelde webshop plus als je games wilt verkopen mag je blij zijn dat je er 5 Euro voor krijgt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:29:
Ja hier ook niets enkel die rode tekst dat er een time out naar de server is, paar maanden geleden nog 10x vlot ingelogged via PC, nu lukt alleen de app, ipad werkt ook niet en smartphone ook niet, via 4G ook niet :(
Hier geen probleem, maar is misschien ondertussen opgelost. Is wel een Belgisch account, maar volgens mij zijn dat allemaal dezelfde servers.
Probeer anders eens cookies te verwijderen, want ik heb wel vaak issues met Sony/PlayStation sites die niet goed werken omwille van cookie issues.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Omdat ik dungeons 3 en Mafia 3 uit heb, mezelf maar getrakteerd op The Last of Us!

Wat een coole game zeg!! Hier ga ik plezier mee beleven, wat een verschil met Maffia 3 ook, kogels zijn schaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07
Een schijnbaar betrouwbare insider heeft gezegd dat Microsoft in gesprek is met een medium grote studio die voornamelijk sony games maakte over te nemen.
https://www.resetera.com/...-playstation.84755/unread

In dit topic denken ze dat het ready at dawn is die the order 1889 maakte.
Slimme move als ze ook de engine in handen krijgen ivm die technologische zeer bijzonder was.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@v8power67 daar mis je niks aan, wat mij betreft: :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
misschien werkt de store zo slecht omdat alles eruit ligt :+

https://status.playstation.com/nl-nl/

(ben net ook uit mijn game gegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Cardwizard schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:39:
@v8power67 daar mis je niks aan, wat mij betreft: :w
Nooit gespeeld maar graphics waren in die game echt bizar mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Klopt maar dat was ook alles, tegenwoordig zijn er mooie graphics en is het spel ook nog goed EN die hebben geen zwarte balk boven en onder in het beeld :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dm-dutchman schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:11:

Of een goedkopere third party controller kopen ;-). Zelf zweer ik bij de officiële controllers. Maar er komt begin 2019 een bedrade controller bij een discounter te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 22:47:
[...]

Of een goedkopere third party controller kopen ;-). Zelf zweer ik bij de officiële controllers. Maar er komt begin 2019 een bedrade controller bij een discounter te liggen.
Oh, vertel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer dan dat weet ik helaas niet. Via via gehoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ready at Dawn heeft enorm veel potentieel imo. Als ze verder groeien zouden ze zomaar de nieuwe Uncharted/GoW/TLoU kunnen maken.
The Order kreeg redelijk slechte reviews, maar soms was het echt een briljante game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:06:
Ready at Dawn heeft enorm veel potentieel imo. Als ze verder groeien zouden ze zomaar de nieuwe Uncharted/GoW/TLoU kunnen maken.
The Order kreeg redelijk slechte reviews, maar soms was het echt een briljante game
Eigenlijk jammer dat ze die game nooit een update zonder die balken hebben gegeven. De Pro zou dat toch makkelijk moeten kunnen draaien?!

Ready at Dawn zou wel een goede zet zijn voor Microsoft. Ik ben wel blij dat ze eindelijk weer investeren (eigen) studio's. Ik hoop dat daar mooie games uit voortkomen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 23:20:
[...]

Eigenlijk jammer dat ze die game nooit een update zonder die balken hebben gegeven. De Pro zou dat toch makkelijk moeten kunnen draaien?!
Mja heeft weinig met power te maken, het was gewoon een artistieke keuze.
Zou jammer zijn als er geen sequel komt van The Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 22:47:
[...]

Ik heb via een andere tweaker een nieuwe controller overgenomen. Komt als het goed is morgen binnen.

Gisteravond al wel de eerste poging gedaan om alles schoon te maken maar ik denk dat ik een aantal onderdelen goed moet laten weken, aangezien de knopjes nog niet een beetje sticky zijn. Vanavond maar weer een keer los maken.

[ Voor 4% gewijzigd door dm-dutchman op 04-12-2018 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi nieuw dynamisch thema in de store:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Waar blijft die link naar de store? :+

Niet in de EU store blijkbaar, zo zonde weer. Vind dat ze in de US store sowieso veel vaker en veel leukere themes krijgen, ook rond nieuwe releases en gamebeurzen enzo.

Kan hem wel binnenhalen met m'n US account maar heb het liever gewoon onder 1 dak zegmaar.

[ Voor 31% gewijzigd door RubenSaurus op 04-12-2018 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:13

The Inquisitor

Greetings weaklings

Die ziet er goed uit! Space/ISS beelden altijd +1 wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Doet mij een beetje denken aan de Music Visualizer als je muziek afspeelde op de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor alle LG OLED 2017 eigenaren: zet je TV bij HDR games op de PC input mode en op standaard gebruiker. Wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenman2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Iemand de black friday bundel (PS4 PRO + Spiderman) van amazon.de al binnen? Satus is nog steeds besteld, duurt wel erg lang voordat ze hem versturen....
Voorraad probleem misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Laatst online: 02-10 15:09
Greenman2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:30:
Iemand de black friday bundel (PS4 PRO + Spiderman) van amazon.de al binnen? Satus is nog steeds besteld, duurt wel erg lang voordat ze hem versturen....
Heb de PS4 sinds donderdag binnen (zondag betaald dacht ik), Spiderman kreeg ik gisteren bij de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenman2
omnom schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:34:
[...]

Heb de PS4 sinds donderdag binnen (zondag betaald dacht ik), Spiderman kreeg ik gisteren bij de post.
Dat is best netjes, Wordt uiterlijk 12 december bezorgd staat er bij mij :o Hoop niet dat ik zo lang moet wachten pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 17:45
Al een tijdje De 21e of 22e (dacht ik) besteld. Het spel vorige week maandag binnen en console vorige week dinsdag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Laatst online: 02-10 15:09
Greenman2 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:37:
[...]

Dat is best netjes, Wordt uiterlijk 12 december bezorgd staat er bij mij :o Hoop niet dat ik zo lang moet wachten pfff.
Kreeg wel allemaal mailtjes over statussen e.d. Eerst zou Spiderman apart worden verzonden omdat-ie er dan sneller zou zijn, een paar dagen daarna kreeg ik dat de PS4 verzonden was, die kreeg ik toen eerst binnen en een paar dagen later Spiderman dus pas. Zal wel druk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:25
24ste november besteld, vorige week vrijdag (30ste) toegekregen. Spiderman zat bij mij in 1 doos samen met de playstation.

[ Voor 7% gewijzigd door D!zzy op 04-12-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenman2
D!zzy schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:51:
[...]

24ste november besteld, vorige week vrijdag (30ste) toegekregen. Spiderman zat bij mij in 1 doos samen met de playstation.
Ik heb dus gewoon pech. Zal wel komen omdat ik ook RDR2 en nog een controller er bij heb besteld. Maar goed, genoeg erover we wachten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
bram1984 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:30:
Voor alle LG OLED 2017 eigenaren: zet je TV bij HDR games op de PC input mode en op standaard gebruiker. Wereld van verschil.
Ik heb daar veel mee geëxperimenteerd, maar ben er nooit uitgekomen wat ik nu echt mooier er uit vind zien....... staat nu niet op pc mode (input pictogram) omdat ik de kleuren er eigenlijk veel mooier uit vind zien in de “normale” modus (zonder de pc picto dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:10:
[...]

Waar blijft die link naar de store? :+

Niet in de EU store blijkbaar, zo zonde weer. Vind dat ze in de US store sowieso veel vaker en veel leukere themes krijgen, ook rond nieuwe releases en gamebeurzen enzo.

Kan hem wel binnenhalen met m'n US account maar heb het liever gewoon onder 1 dak zegmaar.
Wel in de NL store:
https://store.playstation...04739_00-ATHOMEONEARTH000

Dat is hem toch? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
Waarom zou je geld betalen voor een thema van de playstation? bij mij gaat de playstation aan en start ik gelijk een game of netflix op zonder de achtergrond überhaupt goed te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ow ik dacht dat je een gratis thema bedoelde, laat maar zitten dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:38:
[...]

Ik heb daar veel mee geëxperimenteerd, maar ben er nooit uitgekomen wat ik nu echt mooier er uit vind zien....... staat nu niet op pc mode (input pictogram) omdat ik de kleuren er eigenlijk veel mooier uit vind zien in de “normale” modus (zonder de pc picto dus)
Heb je een 2017 model? Daarvan is bekend dat na een specifieke (inmiddels beruchte) update de Game mode in HDR heel dim is. Gewoon bijna donker. Check bijvoorbeeld Spider-Man of RDR2 met en zonder PC input. En RDR2 heeft niet eens echte HDR. Spider-Man heeft ook hele matige in-game HDR settings (alleen maar een brightness slider). Achteraf gezien best balen dat ik die game niet op PC input heb gespeeld. Het spat veel meer van mijn scherm af nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
bram1984 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:45:
[...]

Heb je een 2017 model? Daarvan is bekend dat na een specifieke (inmiddels beruchte) update de Game mode in HDR heel dim is. Gewoon bijna donker. Check bijvoorbeeld Spider-Man of RDR2 met en zonder PC input. En RDR2 heeft niet eens echte HDR. Spider-Man heeft ook hele matige in-game HDR settings (alleen maar een brightness slider). Achteraf gezien best balen dat ik die game niet op PC input heb gespeeld. Het spat veel meer van mijn scherm af nu.
Yes C7, ik ken het probleem inderdaad en speel altijd op normaal HDR modus (dus niet de game mode) met alle “verbeteraars” uit, heb net nog even vergeleken met pc label aan maar dat ziet er een stuk fletser uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:52:
[...]

Waarom zou je geld betalen voor een thema van de playstation? bij mij gaat de playstation aan en start ik gelijk een game of netflix op zonder de achtergrond überhaupt goed te bekijken.
Ik dacht ook eerst dat hij gratis was. Maar ik installeer ook geen paid themes :) Alhoewel ik hier wel twijfel, hij's wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:49:
[...]

Yes C7, ik ken het probleem inderdaad en speel altijd op normaal HDR modus (dus niet de game mode) met alle “verbeteraars” uit, heb net nog even vergeleken met pc label aan maar dat ziet er een stuk fletser uit
Normale modus? Maar dan ga je toch dood van de inputlag?

PC input ziet er fletser uit bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Omdat je bijvoorbeeld weer eens zo een net-niet bedrag in je wallet hebt zitten waar je toch niks mee kan en fan bent van de game die op de desbetreffende wallpaper zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
bram1984 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:58:
[...]

Normale modus? Maar dan ga je toch dood van de inputlag?

PC input ziet er fletser uit bedoel je?
Inputlag valt mij niet echt op (of tegen ;-)

Pc input is een stuk fletser inderdaad, misschien wat verder tweaken allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
bram1984 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:05:
[...]

Omdat je bijvoorbeeld weer eens zo een net-niet bedrag in je wallet hebt zitten waar je toch niks mee kan en fan bent van de game die op de desbetreffende wallpaper zichtbaar is.
Dat bedrag in mijn wallet waar ik ik "net niks mee kan" laat ik lekker staan voor een spel wat ik later weer een keer koop. Zelf heb ik het epische COD WW2 thema gekregen bij het pre orderen van COD maar heb er maar één keer bewust naar gekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:14:
[...]

Inputlag valt mij niet echt op (of tegen ;-)

Pc input is een stuk fletser inderdaad, misschien wat verder tweaken allemaal
Vreemd. Spidey en RDR2 shinen nu echt bij mij.

Welke game(s) heb je getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nu met Spidey en eerder Horizon

Kun je eens jouw settings posten? Kan ik eens vergelijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:30:
Nu met Spidey en eerder Horizon

Kun je eens jouw settings posten? Kan ik eens vergelijken
Ik DM ze wel even. Beetje off topic denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

[...]

Tsja, zoveel mensen zoveel wensen. Ik start meestal meteen de game op en als ik in een menu zit pas ik iets aan en klaar. Zie de meerwaarde dus ook niet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:34
Nieuwe RE2 gameplay. Bevat wel spoilers.

Als je het originele deel nog nooit hebt gespeeld. Zou ik niet kijken.

Ziet er verder prachtig uit. Zo hoort een remake te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu uit, ook nog eens met een nice price:

Denk erover om na RDR2 gelijk deze te gaan spelen. Heb er wel zin in! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

-SaveMe- schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:36:
Nu uit, ook nog eens met een nice price:

[YouTube: Mutant Year Zero: Road to Eden – Cinematic Reveal Trailer]

Denk erover om na RDR2 gelijk deze te gaan spelen. Heb er wel zin in! :Y
Op youtube ziet het er wel gaaf uit, ik volg Skye Storme en Xwynns. Wist niet dat die op de PS4 kwam.

Beetje XCOM:2 maar toch anders!

Hij staat nog niet in de store? Kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Blijkt dus dat mijn inlog probleem ( aka ''verbinding met de server is timed-out ) als ik wil inloggen op PC op de store komt omdat ik de dag ervoor te vaak een foutief password heb ingevoerd dus lijkt om een IP ban te gaan om op de Store te geraken…

Thans nog perfect een pw reset kunnen opvragen diezelfde avond en geen mail over een ban gehad, op de app kan ik op wi-fi ook niet inloggen, komt een foutcode op maar als ik die opzoek zou dat gaan over het niet juist verbinden van PSVR, wat ik nog niet eens heb of nooit gehad heb, als ik 4G aanzet logged de app wel gewoon in.

Morgen maar eens voor bellen, maar vind het toch maar zwak van Sony, zeg dan dat mijn IP gebanned is wegens foutief inloggen ipv die domme ''Er is een time-out opgetreden bij de verbinding met de server.'' message.
Of doe zoals een andere website en block mijn IP voor 15 min na 5x foutief in te loggen.
Kan ook zijn dat ik het gewoon zo ga laten, binnenkort verander ik van ISP dus heb dan toch een ander IP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aight! schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:35:
[...]

Hij staat nog niet in de store? Kan hem niet vinden.
Voila: https://store.playstation...12667_00-MUTANTYEARZERO01

:)

I wil een fysieke release, maar die lijkt er niet te komen ...

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 04-12-2018 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Last of Us 2 is NIET aanwezig op TGA.
Er is ook geen e3 2019, dus in principe krijgen we pas over een vol jaar nieuws info over TLoU II.

Dit nieuws lijkt te bevestigen dat het een 2020 game wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Anton.net schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:35:
Goed zo, ben het wel een beetje zat van 2-3 jaar lang ettelijke trailers en gameplay trailers van een game te zien voor het uit komt bij Sony, er zijn AAA+ Hollywood films die minder trailers krijgen dan de meeste Sony exclusives :+

Hebben ook net pas een gameplay trailer gehad op E3 dus zie niet in waarom we er weer 1 zouden nodig hebben deze week.

Van de week nog ergens gelezen '' Sony doet geen E3 2019 maar heeft wel een aankondiging elke dag '' dus ik dacht oh leuk, blijkt het gewoon hetzelfde format van voorbije E3 te zijn toen ze elke namiddag ff 10 min aan het lullen waren over een VR/andere game 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Katmi op 04-12-2018 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Anton.net schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 20:35:
Er is ook geen e3 2019, dus in principe krijgen we pas over een vol jaar nieuws info over TLoU II.

Dit nieuws lijkt te bevestigen dat het een 2020 game wordt
Dan word het een cross gen launch game kan haast niet anders.
Zou wel bizar zijn als ze dan alles wat tot nu toe getoond is gewoon ps5 zou zijn.. zullen veel mensen zich genaaid voelen. En terecht indien waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoezo voorbarige conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Kyumia schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:17:
Voor mensen die af en toe zin hebben om een casual potje BF V oid te spelen (21+, geen squeakers aub), voeg mij toe:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Minibump: Dit verzoek geldt nogsteeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:57
[...]

Hehe eindelijk iemand die ook klaagt over de hdr dim van de LG OLED 2017 in gaming mode.

Speciaal voor RDR een ps4 pro bundel met spiderman gekocht en het viel mij meteen op dat HDR in gaming mode zowel in spiderman als in rdr wel erg gedimd is.

Ik heb toen dit kenbaar gemaakt hier in het topic waarna ik er meteen van langs kreeg van onder andere @Blaat omdat er volgens hun helemaal niets mis is met de HDR gaming mode.

Nu ben ik ondertussen gewend aan het donkere scherm maar doe vaak de gordijnen dicht om iets in RDR te kunnen zien.

Zal ook eens de PC mode proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 04-12-2018 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
v8power67 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 21:25:
[...]

Dan word het een cross gen launch game kan haast niet anders.
Zou wel bizar zijn als ze dan alles wat tot nu toe getoond is gewoon ps5 zou zijn.. zullen veel mensen zich genaaid voelen. En terecht indien waar.
Van die gameplay trailer te hebben gezien op E3 vind ik het niet zo spectaculair beter eruit zien dan Uncharted 4 bv, het verschil ligt in subtiele nieuwe dingen zoals nieuwe facial animation en bewegingen die bv Ellie maakt tijdens het spelen.

Trouwens die gameplay trailer van E3 is volledig uit elkaar geplukt door Digital Foundry en de meeste ''snufjes'' uit de trailer zoals de facial features en de bewegingen van Ellie etc zijn een doorontwikkeling van ND hun motion capture technologie, ik zag in ieder geval niets wat me deed denken '' nou dat kan niet op ps4 zijn ''
Als wat we tot nu hebben gezien effectief ps5 footage is ben ik toch niet impressed, zelfs niet voor een launch game op een nieuw systeem, lijkt marginaal beter qua gfx dan UC4.

Trouwens Sony doet wel een paar dagelijkse aankondigingen tijdens E3, beetje zoals vorig jaar waar ze elke dag iets lieten zien, kan ook zomaar zijn dat 1 van die dagen een release date is voor deze game voor eind 2019, PS5 is zowiezo niet voor spring 2020 ( geen glazen bol maar logisch nadenken over beschikbare AMD tech + de prijs van die tech in het begin als Sony ff een paar miljoen units nodig heeft )

[ Voor 15% gewijzigd door Katmi op 04-12-2018 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:21:
[...]

Hehe eindelijk iemand die ook klaagt over de hdr dim van de LG OLED 2017 in gaming mode.

Speciaal voor RDR een ps4 pro bundel met spiderman gekocht en het viel mij meteen op dat HDR in gaming mode wel erg gedimd is.

Ik heb toen dit kenbaar gemaakt hier in het topic waarna ik er meteen van langs kreeg van onder andere @Blaat omdat er volgens hun helemaal niets mis is met de HDR gaming mode.

Nu ben ik ondertussen gewend aan het donkere scherm maar doe vaak de gordijnen dicht om iets in RDR te kunnen zien.

HDR in RDR2 is dan ook niet het beste om mee te vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:57
Klopt hdr in RDR is niet best maar zelfs daar is het verschil aanzienlijk tussen HDR gaming mode en HDR normal mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Kom anders gezellig allemaal hier meepraten, dan houden we de boel hier ook een beetje PlayStation gerelateerd ;)

[LG OLED] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47
Zojuist Onrush even opgestart.
Je kunt merken dat de lui van Motorstorm erachter zitten; het rijdt erg simpel en lekker arcade. Offroad raggen met een techno beat eronder, heerlijk!
Of de unieke opzet (geen finish, sterke catch up) leuk blijft, geen idee. Maar de eerste indruk is prima :)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2018 23:43 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mutant year zero review

TL;DR
Hard! You lose a lot :9

Ennnnn, Just cause 4

Møre explosions O-)

[ Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 05-12-2018 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

V.w.b. de HDR-discussie. Als je het artikel op de frontpage leest, zie je ook dat er op de consoles nogal gemakkelijk/halfslachtig met HDR wordt omgegaan. Ik zou veel games daarom ook niet als benchmark/vergelijkingsmateriaal voor je tv gebruiken. Kies dan gewoon een UHD-film met HDR op schijf. RDR2 schijnt sowieso al niet bijzonder te zijn qua HDR.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

-SaveMe- schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 23:58:
Mutant year zero review

[YouTube: Mutant Year Zero: Road to Eden Review]

TL;DR
Hard! You lose a lot :9

Ennnnn, Just cause 4

[YouTube: Just Cause 4 Review]

Møre explosions O-)
Ik vind dit ook een leuke trailer van Just Cause 4:

[Video: https://www.imdb.com/title/tt8607500/videoplayer/vi1926609433?ref_=vp_pl_0]

One man did all this?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 23:13
Verdorie, ik dacht dat God of War voor 28 euries de definitieve nieuwe prijs was. Had ik hem toch voor dat geld moeten halen rond black friday.
Eerst maar Horizon Zero Dawn uitspelen en de volgende aanbieding afwachten dan.

Bloodborne ook nog niet voorbij de 2e boss :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier hou ik dus van, Bioware geeft aan in een interview dat dragon age 4 minstens 3 jaar nog weg is, ze willen de game vrijdag nacht aankondigen tijdens de game awards.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dm-dutchman
Ik heb veel kunnen weerstaan: God of War, Spiderman, Red dead redemption.....

Hé, Just Cause 4 steelbook edition, Morgen in huis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb nog nooit een Just Cause spel gespeeld, maar word wel enthousiast van wat ik zie. Lijkt me haast een Uncharted on stereoids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Jorgen schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:37:
Ik heb nog nooit een Just Cause spel gespeeld, maar word wel enthousiast van wat ik zie. Lijkt me haast een Uncharted on stereoids.
Ik heb ze allemaal gespeeld inclusief alle dlc's. Het nadeel van dit spel is dat ik een groot gedeelte van het verhaal mis omdat ik tussen de missies door soms gewoon 10 uur aan het klooien ben geweest met die grapling hook ;)

het voordeel is dat ik me dus prima vermaak los van het verhaal ;)

Edit: Heb je niet toevallig Just Cause 3 geclaimed als gratis PS plus game een paar maanden terug?
Edit2: Was augustus 2017
Tweakmans schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:15:
De games die je in augustus 2017 krijgt, zijn zopas bekendgemaakt:

[list]
• Just Cause 3 (PS4)

[ Voor 31% gewijzigd door dm-dutchman op 05-12-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
[...]

schumi1986 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:21:
[...]

Speciaal voor RDR een ps4 pro bundel met spiderman gekocht en het viel mij meteen op dat HDR in gaming mode zowel in spiderman als in rdr wel erg gedimd is.

Hebben jullie in HDR Game Mode de Dynamic Contrast al opgeschroefd naar High? Die instelling hanteer ik sinds ik deze tv heb. De PC input mode schijnt ook niet helemaal ideaal te zijn voor HDR gaming: https://www.rtings.com/tv...ecommended-for-hdr-gaming.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

dm-dutchman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:41:
[...]

Ik heb ze allemaal gespeeld inclusief alle dlc's. Het nadeel van dit spel is dat ik een groot gedeelte van het verhaal mis omdat ik tussen de missies door soms gewoon 10 uur aan het klooien ben geweest met die grapling hook ;)

Edit: Heb je niet toevallig Just Cause 3 geclaimed als gratis PS plus game een paar maanden terug?
Ik zou even in mijn downloadlijst moeten kijken, maar ik ben bang van niet. → Nee helaas.
Heb mijn PS4 een paar maanden niet aan gehad en er ook niet aan gedacht om games te claimen. Dus tenzij dat met terugwerkende kracht nog kan, heb ik hem niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
dm-dutchman schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:41:
[...]

[...]
Zit er een verhaal in Just Cause??? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jorgen Hij was inderdaad gratis een tijdje terug. Het is vooral fun en heel vermakelijk om shit op te blazen op de meest gekke manieren. Mijn favoriet is een helikopter jacken en dan alles vanuit de lucht slopen. Wel repetitief na 2 uurtjes, maar ach.

@Conscience NL Dynamisch Contrast staat geforceerd uitgeschakeld als je PC input kiest. Is dus greyed out. Zie ook dit topic: https://www.resetera.com/...x-webos-sdr-hdr-dv.73304/

De link die je geeft is al best oud trouwens. Sinds de 5.80.xx firmware is de wide color gamut and 8-bit limitatie gefixt.

Het enige nadeel dat je hebt is een lichtelijk hogere inputlag, maar die vind ik verwaarloosbaar. Als je bijvoorbeeld een game speelt op non-PC input en je zet de preset op bijvoorbeeld levendig, dan krijg je pas echt vervelende inputlag. Heel goed zichtbaar als je je controller voor je houdt met je TV op de achtergrond en dan een van de sticks beweegt en de tijd waarneemt die het duurt totdat er op TV iets gebeurt. Game mode is vrijwel direct en PC input wijkt daar niet heel erg vanaf. Ik speel daarbij nooit online en ook nog eens weinig shooters, dus ik merk er haast niks van.

Ik zou zeggen probeer het eens met een HDR game. Wel in je PS4 settings YUV420 selecteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:59
Jasphur schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:01:
[...]

Zit er een verhaal in Just Cause??? :o :+
Uiteraard. De uitgebreide samenvatting is als volgt: "Er leeft een dictator op een eiland, deze moet dood".
Erg genoten van 2 en 3, ben alleen nooit aan de DLC van 3 begonnen. Denk dat het wel even gaat duren voor ik aan 4 begin. Na 200 uur RDR2 ben ik wel toe aan wat beweging en daarnaast is m'n backlog ook nog redelijk groot. Eerst maar eens wat series kijken en daarna zorgen dat ik alles van Kingdom Hearts doorloop voordat 3 verschijnt.

-edit- Wellicht offtopic, maar wat bepaald die karma tags onder de username?

[ Voor 6% gewijzigd door Yukidaruma op 05-12-2018 10:16 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.