Acties:
  • +8 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/y7uKxAqTtFm0Yy3kfJ1sGV4P/full.png
Afbeeldingslocatie: http://download.gamezone.com/uploads/image/data/1207401/psvr.jpg
PlayStation VR discussie-topic

Welkom in het discussie topic over de PlayStation VR. In deze eerste post zul je wat informatie vinden over de PlayStation VR. Daarnaast kun je in dit topic natuurlijk al je ervaringen die je hebt gehad met de PlayStation VR posten of simpelweg discussiëren over de PSVR.

Aanverwant topic:

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/M7ljhoPjpFdJtRDre5bUmHvV/full.png

De officiele PSVR site van Sony.

Als je de PlayStation 4 koopt, dan zit het volgende in de doos:

• PlayStation VR headset
• Processorbox
• Stereo hoofdtelefoon
• HDMI-kabel
• USB-kabel
• AC-adapter en netsnoer
• Aansluitadapter voor VR-headset
• Demodisk met 8 verschillende VR demo's

Bij de Amerikaanse PSVR zit een disk met 18 demo's. Waarschijnlijk kan je de overige 10 demo's in Europa ook downloaden als je een Amerikaans PSN-account aanmaakt.

Kenmerken

Scherm
De PSVR maakt gebruik van een 5,7" OLED-scherm met een RGB-subpixel matrix resolutie van 1080p, dat wil zeggen: 960 × 1080 per oog.

Audio
De PSVR maakt gebruik van 3D audio, die door de bijgeleverde processorbox naar de hoofdtelefoon gestuurd wordt. Je heb geen speciale hoofdtelefoon nodig, al is het aan te raden om wel een "goede" hoofdtelefoon te gebruiken. Er zit een standaard 3.5mm aansluiting op.

Controllers
Alle spellen kunnen bediend worden met de standaard DualShock Controller. Er zijn een aantal spellen die "gemaakt zijn" om met de Move-Controller te bedienen. Batman Arkham VR is hier een voorbeeld van.

Camera
Je kunt de PS Camera weer afstoffen, want PSVR werkt alleen in combinatie met de camera. Voor degenen die hem nog niet hebben is er vanaf 13 oktober een nieuwe versie van de camera te koop.

Noemenswaardige spellen

Launchgames
Bij de launch zijn er een aantal spellen beschikbaar. De meeste zijn veredelde techdemo's en de uitspeeltijd zal daardoor niet heel lang zijn.

Batman Arkham VR
• EVE: Valkyrie
PlayStation VR Worlds
Until Dawn: Rush of Blood
• Demodisk met 8 verschillende VR demo's
Gratis Playroom VR
Linkje naar alle launch games

Aanschafprijs

PlayStation VR
De PSVR is vanaf 13 oktober verkrijgbaar en kost 399 euro.

Camera
De PS Camera heeft een adviesprijs van 59,99.

PlayStation Move dual set
De move controller is optioneel. Een set van twee is verkrijgbaar voor 79,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit mathijs. Ik zal er de komende tijd verschillende nieuwe reviews plaatsen van bepaalde games als ze online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:04
Het ziet er goed uit! Is eigenlijk al zeker dat iedereen zijn pre-order krijgt, of gaat het weer net zo als met de PS4 launch? Te weinig voorraad en in batches uitgeleverd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 17:02
Top. Gratis playroom VR is ook nog het vermelden waard https://www.playstation.com/en-gb/games/the-playroom-vr-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jumpman schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:25:
Het ziet er goed uit! Is eigenlijk al zeker dat iedereen zijn pre-order krijgt, of gaat het weer net zo als met de PS4 launch? Te weinig voorraad en in batches uitgeleverd.
Denk dat iedereen hem wel krijgt op launch. Zag vandaag nog op Gamemania staan dat je nu nog kan bestellen voor levering op launchdag.

Iemand een idee of ze nog eerder opengaan?
00:01 lijkt me mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 12-03 08:16
Jumpman schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:25:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ik heb voor de zekerheid bij Bol en Wehkamp een bestelling staan met achteraf betalen en wacht dus af wie er het eerste levert.
Ook heb ik bij Bart Smit een reserverings Email achter gelaten maar tot nu toe nog niks gehoord.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04 12:48
Mooi dat er nu een apart topic is :)

Weet iemand waar de Nederlandse reviews (o.a. van Tweakers) blijven? Is er in NL een andere embargo datum of krijgen de NL redacties hun testunits pas later toegestuurd?

Verder ben ik benieuwd of de PSVR vanaf volgende week op meer locaties uit te proberen is, zoals bij Mediamarkt bijvoorbeeld? Lijkt me wel een slimme zet van Sony omdat VR mensen toch pas echt kan overtuigen door het zelf te ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zaterdag 15 oktober vanaf 12:00 PSVR demodag bij alle Game Mania's:
https://www.gamemania.nl/...vr-demodag-bij-game-mania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
De Game Mania bij ons in de buurt is een tijdje geleden helaas gesloten. Wel twee Media Markten vlakbij, die moeten dat ding toch ook wel gaan demo'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-04 02:02
Meest eerlijke PSVR review die ik heb gezien:

YouTube: Tested: PlayStation VR Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Misschien OP even aanpassen met ALLE launchgames?

zie hier: http://www.powerpyx.com/l...aunch-titles-ps-vr-games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Playroom VR en linkje naar launchgames toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 19:05

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Is trouwens al bekend of/wanneer de PS VR bundel in Nederland uitkomt? Dus de set met camera, Move controllers en PS VR Worlds.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:32

DarkSide

theres no place like ::1

StefSOFT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:59:
Is trouwens al bekend of/wanneer de PS VR bundel in Nederland uitkomt? Dus de set met camera, Move controllers en PS VR Worlds.
Volgens mij is het vooralsnog niet.
Hier dus los aanschaffen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 19:05

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Jammer vond hem in de US wel leuk geprijsd.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 06:32

DarkSide

theres no place like ::1

Ja snap ook niet waarom er geen bundel is.
Bundels zijn meestal toch ook wel aantrekkelijk om aan te schaffen.

Camera 60, duo pack move 80 plus psvr : 539.
Dan scheelt een bundel toch. Kan je mooi een VR spelletje voor kopen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 07:25

RawChild

PSN: Rawchild

Kijk. Een VR topic! Ben benieuwd of ie wat leverbaar is volgende week.

Games die mijn interesse hebben zijn:
Rigs
Battlezone
Cockpit games lijken mij toch het meest geschikt voor VR.
Andere game waar ik erg naar uit kijk is farpoint. Maar die heeft helaas nog geen datum.

Die review van Tested heb ik ook gezien. Zij geven aan dat tracking toch echt wel een beetje een dingetje is. Werkt stuk minder goed dan bij de concurrenten. Sony gebruikt hier dan ook hun verouderde hardware voor

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik verwacht in de nabije toekomst nog wel een alternatief voor de move controller met betere tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 09:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
.GoO schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:54:
Ik verwacht in de nabije toekomst nog wel een alternatief voor de move controller met betere tracking.
Ik absoluut ook wel! 1 die gewoon echt heel veel beter werkt maar wel weer duurdere controllers nodig heeft. En tja, als je PSVR al hebt inmiddels dan wil je dat misschien wel doen tegen die tijd. Nu gelijk al duurdere controllers introduceren had denk ook niet verstandig geweest. Nu zijn ze en goedkoper en aardig wat mensen hebben ze al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StefSOFT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:59:
Denk niey echt dat Sony zo snel met de bundel gaat komen, misschien een keer als de verkopen stagneren. Sowieso zo zit sony met het probleem met de euro koers. Sony verdient meer aan een bundel van 500 dollar in amerika dan 1 van 500 euro inclusief btw in europa. Denk daarom dat Sony er voor kiest om de europese consumenten maar extra te laten lappen en alles apart te laten kopen.

Sowieso is de oculus rift in amerika al 100 dollar goedkoper dan hier in europa. Daarom wilt Sony de psvr bundel extra scherp in de amerikaanse markt zetten. Want zoveel verschil zit niet in de 600 dollar oculus rift en 500 dollar psvr inclusief accesoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:53:
[...]

Ik absoluut ook wel! 1 die gewoon echt heel veel beter werkt maar wel weer duurdere controllers nodig heeft. En tja, als je PSVR al hebt inmiddels dan wil je dat misschien wel doen tegen die tijd. Nu gelijk al duurdere controllers introduceren had denk ook niet verstandig geweest. Nu zijn ze en goedkoper en aardig wat mensen hebben ze al.
Sony kan inderdaad juist met een een scherpe prijs komen voor ze accesoires vergeleken met de concurrent. Een setje oculus touch kosten 200 euro en de extra sensor voor roomscaling 60 dollar. Dan zijn de move controllers met 80 dollar veel toegankelijker. Sowieso zijn de camera en move controllers juist de accesoires waar Sony z'n winst mee gaat pakken. Dezelfde move controllers kosten 6 jaar geleden precies evenveel, de ontwikkelingskosten hebben ze er al uit. De playstation camera (zoveel bijzondere techniek zit er niet in) is ook al 3 jaar oud en voor 60 euro behoorlijk prijzig voor wat je er voor terug krijgt.

Een meer objectievere review van nederlandse bodum ga je niet krijgen ;)

http://www.psx-sense.nl/252500/review-playstation-vr/

[ Voor 5% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-10-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik zit er toch aan te denken om mijn pre-order te cancellen. Sowieso komt de PS VR hier in huis binnen < 1 jaar. Maar heb de komende tijd nog genoeg te doen en de PRO komt er ook nog aan.

Hoop eigenlijk dat er 'mooie' bundels komen. Waarom zijn hier niet? Iets wat ik nog steeds een belachelijke zet van Sony vind.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Aenea schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:53:
[...]

Plus dat er bijna geen move controllers verkocht zijn. Die oude meuk moeten ze ook kwijt.
Bovendien valt er natuurlijk veel meer te verdienen aan het in kleine stapjes uitbrengen van verbeteringen. Maar goed dat is iets wat elk winst gericht bedrijf doet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:53:

Hoop eigenlijk dat er 'mooie' bundels komen. Waarom zijn hier niet? Iets wat ik nog steeds een belachelijke zet van Sony vind.
Lees mn reactie hierboven zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nieuwevolger schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:00:
[...]

Lees mn reactie hierboven zou ik zeggen.
Had ik al gelezen. Maar dan blijf ik het nog een belachelijke zet vinden. Zeker omdat dit mijn inziens 'veel' meer zou verkopen dan alles los.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:20:
[...]

Had ik al gelezen. Maar dan blijf ik het nog een belachelijke zet vinden. Zeker omdat dit mijn inziens 'veel' meer zou verkopen dan alles los.
Tja dat weet ik niet, mensen die perse psvr willen, kopen toch wel heel het setje en veel mensen gaan om die 40 euro extra niet moeilijk. Nou dat is al mooi extra winst voor Sony. Ik zie z'n bundel pas komen als de verkopen stagneren en Sony wel moet ingrijpen om geen klanten te verliezen eventueel aan de concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Geteisem schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:56:
[...]

Plus dat er bijna geen move controllers verkocht zijn. Die oude meuk moeten ze ook kwijt.
Bovendien valt er natuurlijk veel meer te verdienen aan het in kleine stapjes uitbrengen van verbeteringen. Maar goed dat is iets wat elk winst gericht bedrijf doet.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:56:
[...]

Ik las ook ergens dat er 20 miljoen stuks verkocht werden destijds, maar sowieso ligt er nu een nieuw model in de schappen, dus daar ligt het niet aan.

Wikipedia zegt over 15 miljoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-10-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Laatst online: 21-04 10:04

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

StefSOFT schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:02:
Jammer vond hem in de US wel leuk geprijsd.
Denk dat dat ook de reden is dat ie niet in Europa uitkomt. De Core PSVR is in Europa een stuk goedkoper dan in de VS zodat ze $399 = €399 kunnen aanhouden, eenzelfde geintje met de launch bundle zou ze waarschijnlijk gewoon veel te veel kosten.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
matthijst schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:04:

Welkom in het discussie topic over de PlayStation VR. In deze eerste post zul je wat informatie vinden over de PlayStation VR. Daarnaast kun je in dit topic natuurlijk al je ervaringen die je hebt gehad met de PlayStation VR posten of simpelweg discusïeren over de
Typfout: discusïeren moet discussiëren zijn.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Coolblue kan in ieder geval geen pre-orders garanderen heb ik zo het idee. Ze gaan er vanuit dat de 12e een lading binnenkomt maar ze weten niet hoeveel. Hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gelezen dat we waarschijnlijk de 12e reviews kunnen verwachten van bepaalde psvr launch games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Nieuwevolger schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:52:
Ik had gelezen dat we waarschijnlijk de 12e reviews kunnen verwachten van bepaalde psvr launch games.
Over welke spellen heb je het dan? Er zijn al heel wat reviews van PSVR spellen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Eve Valkyrie reviews ben ik wel benieuwd naar.
En irritant dat Batman alleen te downloaden is en niet gewoon in de winkel ligt.

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 09-10-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Over welke spellen heb je het dan? Er zijn al heel wat reviews van PSVR spellen.
Die er dus nog niet zijn haha, driveclub, rigs, rez, battlezone en sportbar bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 18-04 12:41
Waar ik benieuwd naar ben, maar nergens kan vinden: wat is de lengte van de kabel van het kastje naar de VR bril?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Wat me trouwens opviel, dit topic is bijna niet te vinden met de zoekfunctie. Zou mooi zijn als de titel kan worden aangepast met iets van "Playstation VR" er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
SgtCaffran schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:10:
Wat me trouwens opviel, dit topic is bijna niet te vinden met de zoekfunctie. Zou mooi zijn als de titel kan worden aangepast met iets van "Playstation VR" er in.
5 meter totaal: de initiele kabel is korter, maar komt met een verlengkabel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Sovereign schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:32:
Coolblue kan in ieder geval geen pre-orders garanderen heb ik zo het idee. Ze gaan er vanuit dat de 12e een lading binnenkomt maar ze weten niet hoeveel. Hmm..
Via de playstation site kan je hem bestellen via alle beschikbare webshops. Bij coolblue en bol.com kan je nu geen bestelling meer plaatsen. Ik heb begin september besteld bij bol. Die wordt volgens de status nog steeds geleverd op de 13de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik reken erop dat ze eind van de week nog wel ergens in een winkel verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ik heb de mijne op 16 maart in de pre-order gedaan bij bol.com. Bij status staat nog steeds: geleverd op verschijningsdatum. Maar de shop geeft aan niet meer leverbaar. Ze nemen dus ook geeneens orders aan.... Normaal gesproken staat er dan levertijd onbekend of 2-3 weken etc. En nu gewoon niet leverbaar.

Hoop niet dat dit betekent dat bol.com gewoon niks kan leveren op release.... Zie zo gebeuren dat Nederland opeens gewoon niks heeft op release dag :/

Edit: even contact opgenomen met Bol, weer gerustgesteld :+

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/291nae9.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 09-10-2016 22:05 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
ASNNetworks schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:00:
Hoop niet dat dit betekent dat bol.com gewoon niks kan leveren op release.... Zie zo gebeuren dat Nederland opeens gewoon niks heeft op release dag :/
Drama much? :P Waarschijnlijk hebben ze simpelweg al hun units verkocht en nemen ze geen nieuwe pre-orders meer aan. Heb zelf ook bij bol.com gereserveerd en er staat bij mij ook "geleverd op verschijningsdatum", dus de 13e. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
SgtCaffran schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Drama much? :P Waarschijnlijk hebben ze simpelweg al hun units verkocht en nemen ze geen nieuwe pre-orders meer aan. Heb zelf ook bij bol.com gereserveerd en er staat bij mij ook "geleverd op verschijningsdatum", dus de 13e. :)
Beetje paniek zo kort voor release, je weet hoe het is :P Maar al gerust gesteld door Bol haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
ASNNetworks schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:00:
Ik heb de mijne op 16 maart in de pre-order gedaan bij bol.com. Bij status staat nog steeds: geleverd op verschijningsdatum. Maar de shop geeft aan niet meer leverbaar. Ze nemen dus ook geeneens orders aan.... Normaal gesproken staat er dan levertijd onbekend of 2-3 weken etc. En nu gewoon niet leverbaar.

Edit: even contact opgenomen met Bol, weer gerustgesteld :+

[afbeelding]
Dat is een duidelijk antwoord, die duidelijkheid kon Coolblue me in ieder geval niet geven toen ik de pre-order plaatste. Ik heb vorige maand besteld overigens.

Edit: Bij "mijn bestellingen" is de leverdatum al foetsie, doet me vermoeden dat ze niet kunnen leveren op de launch. Zucht. :-(

Edit 2: En driveclub VR staat nu ook niet meer op de 13e maar 21e.

[ Voor 10% gewijzigd door Sovereign op 09-10-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:41
13 augustus bij Bol besteld. Leverdatum: op verschijningsdatum. Ben benieuwd... Heb ook een pre-order bij MM lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-04 19:48
Waarom hebben sommige mensen dubbele pre-orders? ( de meeste doen het om er een slaatje eruit re halen. Heb ik sterk vermoeden) Ik heb gewoon 1 en weet met 100% dat het geleverd wordt.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Had er zelf 3 besteld. Om zeker te zijn dat je m ook echt krijgt :)
Niet heel vreemd als je het verhaal over coolblue leest.
Gamemania belde een maandje terug dat ik 50 moest aanbetalen om 'm op release te krijgen. Dat dus gedaan en die bij bol.com geannuleerd. Mediamarkt online wilde ik ook annuleren maar kan niet vinden "waar" dat moet.

Slaatje uit slaan lijkt me stug. Tenzij je voor 50 euro een rij marktplaatspaupers aan de deur wilt hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 10-10-2016 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:25
mhhh die van mij bij coolbleu heeft ineens ook geen datum meer........:-( annuleren of wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04 16:43
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:04:
Had er zelf 3 besteld. Om zeker te zijn dat je m ook echt krijgt :)
Niet heel vreemd als je het verhaal over coolblue leest.
Gamemania belde een maandje terug dat ik 50 moest aanbetalen om 'm op release te krijgen. Dat dus gedaan en die bij bol.com geannuleerd. Mediamarkt online wilde ik ook annuleren maar kan niet vinden "waar" dat moet.

Slaatje uit slaan lijkt me stug. Tenzij je voor 50 euro een rij marktplaatspaupers aan de deur wilt hebben.
En wie draait er voor de verzendkosten op? Hiervoor is de wkoa niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Malt007 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:20:
En wie draait er voor de verzendkosten op? Hiervoor is de wkoa niet bedoeld.
Ophalen in het filiaal.
En is het mijn probleem als een online verkoper geen "annuleerknop" heeft? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:58:
[...]

Ophalen in het filiaal.
En is het mijn probleem als een online verkoper geen "annuleerknop" heeft? :D
Dat dus. Heb hem eerst bij Bol en later bij MM besteld. Bij MM gekozen voor afhalen, maar kan daar inderdaad geen annuleerknop vinden. Als Bol gewoon levert stuur ik de MM wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04 16:43
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat dus behoorlijk asociaal. De kosten hiervan zullen in de marges worden opgenomen zodat alles weer duurder wordt, webwinkels worden steeds argwanender voor retouren waardoor ze (al dan niet onwettelijke) algemene voorwaarden opstellen. Natuurlijk heeft dit amper effect op de grote winkels zoals Bol.com of MM maar kleinere webwinkels worden op deze manier toch echt gedupeerd. Je ziet het overigens ook al op het forum, het barst van de topics over geschillen met retouren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb 9 augustus besteld (en dus ook meteen 100% betaald) bij Coolblue. Ze gaan er tot nu toe steeds vanuit dat ik 'm ook op 13-10 krijg, al garanderen ze dat uiteraard nooit.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu de oculus rift gebruik kan maken van 45 fps en dat verdubbelen, ben ik benieuwd of de psvr dit ook kan. Helemaal in de toekomst lijkt dit geen gek idee, aangezien de ps4 in de toekomst de vr games niet kan bijbenen kwa kracht waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Verwacht vandaag of morgen ook wel de reviews van de Nederlandse websites, waaronder deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ik heb hem zelf bij Bol en Wehkamp besteld met achteraf betalen .
krijg net bij Bol via de chat te horen dat hij geleverd gaat worden

Je ontvangt deze op de verschijningsdatum dat is 13-10-2016/

Had ook bij Bart Smit op reserveer hem geklickt dan krijg je een Email als ze hem hebben zodat je kan bestellen maar tot nu toe nog steeds niks gehoord.

dus ga die bij Wehkamp cancelen

[ Voor 16% gewijzigd door FreakGIB op 10-10-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als webwinkels eens zouden beginnen met leveren wanneer ze beloven zouden mensen niet op meerdere sites bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
matthijst schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:27:
Als webwinkels eens zouden beginnen met leveren wanneer ze beloven zouden mensen niet op meerdere sites bestellen :)
Beetje lastig als die webwinkels zelf ook niet precies weten hoeveel units ze binnen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
RawChild schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:10:
Verwacht vandaag of morgen ook wel de reviews van de Nederlandse websites, waaronder deze.
Eerste Nederlandse review stond vrijdag reeds online:
http://www.psx-sense.nl/252500/review-playstation-vr/

(via Nieuwevolger in "[PS4]Het grote Playstation VR topic")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Nieuwevolger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:02:
Nu de oculus rift gebruik kan maken van 45 fps en dat verdubbelen, ben ik benieuwd of de psvr dit ook kan. Helemaal in de toekomst lijkt dit geen gek idee, aangezien de ps4 in de toekomst de vr games niet kan bijbenen kwa kracht waarschijnlijk.
De PSVR maakt inderdaad gebruik van reprojection. Hierbij wordt het laatste beeld gedraaid naar de laatste positie gegevens van de headset. Bij 60Hz wordt een extra beeld ingevoegd en werkt reprojection op 120Hz, bij 90Hz draait reprojection op 90Hz en bij 120Hz draait reprojection op 120Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 22-04 10:24
Ik was redelijk enthousiast en dacht de PSVR te halen op release dag. Als de starterset nou ook beschikbaar was in NL dan had ik het wellicht gewoon gedaan, nu betalen we in NL teveel.

Zijn er hier mensen die de bril hebben getest en die een vergelijk kunnen maken met de Gear VR (icm met een S7)? Benieuwd hoe de brillen vergelijken. Vond de resolutie niks op de Gear, content zeer mager en de immersie icm hoe zwaar het voor je ogen / hersenen is reden genoeg om de Gear VR terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pantrofl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-03 14:49
Erg lastig om te vinden welke games wel support krijgen, en welke niet.

Race games zoals project cars die eerst wel de VR zouden supporten doen dat niet meer. Er zijn al weinig racing sim games voor de PS4. Assetto corsa ook niks over bekend..

Wel jammer aangezien, voor mij persoonlijk, de virtual reality puur om dit soort games aangeschaft zou worden.

Ben ook benieuwd hoe lang de normale PS4 nog meegaat met virtual reality..

[ Voor 100% gewijzigd door pantrofl op 10-10-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pantrofl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:26:
Erg lastig om te vinden welke games wel support krijgen, en welke niet.

Race games zoals project cars die eerst wel de VR zouden supporten doen dat niet meer. Er zijn al weinig racing sim games voor de PS4. Assetto corsa ook niks over bekend..

Wel jammer aangezien, voor mij persoonlijk, de virtual reality puur om dit soort games aangeschaft zou worden.

Ben ook benieuwd hoe lang de normale PS4 nog meegaat met virtual reality..
Op project cars moet je inderdaad niet te veel rekenen, maar gran turismo sport gaat de psvr wel ondersteunen, dat moet toch wel de killer game zijn voor psvr, dus beter valt hij niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
gday schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:57:
Ik heb 9 augustus besteld (en dus ook meteen 100% betaald) bij Coolblue. Ze gaan er tot nu toe steeds vanuit dat ik 'm ook op 13-10 krijg, al garanderen ze dat uiteraard nooit.
Is bij jou onder "mijn bestellingen" nog een leverdatum zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pantrofl
Nieuwevolger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Op project cars moet je inderdaad niet te veel rekenen, maar gran turismo sport gaat de psvr wel ondersteunen, dat moet toch wel de killer game zijn voor psvr, dus beter valt hij niet tegen.
GT Sport heb ik ook wel wat hoop voor inderdaad. Maar onbekende 2017 release datum..

Ik klink heel negatief, maar had gehoopt op wat meer support / bekendheid tijdens release voordat ik €450 (incl. camera) ga uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pantrofl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

GT Sport heb ik ook wel wat hoop voor inderdaad. Maar onbekende 2017 release datum..

Ik klink heel negatief, maar had gehoopt op wat meer support / bekendheid tijdens release voordat ik €450 (incl. camera) ga uitgeven.
Tegen die dat gt echt uitkomt hebben we de info wel gekregen. Zou dan mooi zijn als we dan ook al een bundel zien met psvr en gran turismo voor 400 (wel zonder de camera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Sovereign schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Is bij jou onder "mijn bestellingen" nog een leverdatum zichtbaar?
Nee, maar ik heb daar eerder ook nooit gekeken dus ik weet niet of dat er überhaupt heeft gestaan. Heb tot nu toe altijd wel bevestigingen gekregen van Coolblue dat ik bij de eerste leveringen zou zitten, maar altijd onder voorbehoud. Wat dus eigenlijk weinig zegt. :P

[ Voor 22% gewijzigd door gday op 10-10-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Xecuter NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:18:
Ik was redelijk enthousiast en dacht de PSVR te halen op release dag. Als de starterset nou ook beschikbaar was in NL dan had ik het wellicht gewoon gedaan, nu betalen we in NL teveel.

Zijn er hier mensen die de bril hebben getest en die een vergelijk kunnen maken met de Gear VR (icm met een S7)? Benieuwd hoe de brillen vergelijken. Vond de resolutie niks op de Gear, content zeer mager en de immersie icm hoe zwaar het voor je ogen / hersenen is reden genoeg om de Gear VR terug te sturen.
Ik heb een keer heel kort de Gear VR op gehad dus heb maar een korte indruk.
Vond het meteen al vrij pixellig en hij zat niet echt lekker zeker niet met een bril

heb de PSVR 15 min kunnen proberen en die zat erg goed en was veel minder pixellig
Ik begon met die Demo dat je onderwater zit in zo'n chark kooi en daar zag ik wel een beetje het raster de pixels omdat alles vrij langzaam beweegd maar was voor mij niet echt hinderlijk en misschien als je de brightness setting nog wat kan aanpassen dat het minder opvalt.
Daarna BattleZone gedaan en was daar zo druk bezig met rondkijken en bewegen dat het me helemaal niet meer opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

FreakGIB schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Ik heb een keer heel kort de Gear VR op gehad dus heb maar een korte indruk.
Vond het meteen al vrij pixellig en hij zat niet echt lekker zeker niet met een bril

heb de PSVR 15 min kunnen proberen en die zat erg goed en was veel minder pixellig
Ik begon met die Demo dat je onderwater zit in zo'n chark kooi en daar zag ik wel een beetje het raster de pixels omdat alles vrij langzaam beweegd maar was voor mij niet echt hinderlijk en misschien als je de brightness setting nog wat kan aanpassen dat het minder opvalt.
Daarna BattleZone gedaan en was daar zo druk bezig met rondkijken en bewegen dat het me helemaal niet meer opviel.
Volgens mij zijn er ook weinig goede VR apps voor de telefoon. Leuk om eens te testen om te zien wat VR nou inhoudt, maar ik word misselijk van telefoon VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me ook af of al die beelden wel native gebruik maken van het 1440p scherm. Een 360 graden filmpje bestaat toch uit 6 camera's? Nou 6x 1440 is echt knijtertje veel aan opslag. Het zelfde geld voor games, de resolutie is bijna 2x zo hoog als de psvr maar de gpu van de s7 is een stuk minder sterk dan die ps4 en de games zijn ook nog veel slecher geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gday schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:50:
[...]
Nee, maar ik heb daar eerder ook nooit gekeken dus ik weet niet of dat er überhaupt heeft gestaan. Heb tot nu toe altijd wel bevestigingen gekregen van Coolblue dat ik bij de eerste leveringen zou zitten, maar altijd onder voorbehoud. Wat dus eigenlijk weinig zegt. :P
Ik heb de PSVR op 13 september voorbesteld bij Coolblue. Op de productpagina werd vermeld "Levering op releasedag 13 oktober" (en dat stond er tot enkele dagen geleden nog steeds). De e-mail met bestelbevestiging was iets minder zeker: "U ontvangt uw bestelling naar verwachting op donderdag 13 oktober 2016.". De 399,- zijn begin oktober geïncasseerd via mijn credit card. Dus als Coolblue nu niét op 13 oktober zou leveren dan zou dat wel een blamage zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 10-10-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

BamSlam_ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Ik heb de PSVR op 13 september voorbesteld bij Coolblue. Op de productpagina werd vermeld "Levering op releasedag 13 oktober" (en dat stond er tot enkele dagen geleden nog steeds). De e-mail met bestelbevestiging was iets minder zeker: "U ontvangt uw bestelling naar verwachting op donderdag 13 oktober 2016.". De 399,- zijn begin oktober geïncasseerd via mijn credit card. Dus als Coolblue nu niét op 13 oktober zou leveren dan zou dat wel een blamage zijn.
Ik heb meteen ook vooruit betaald op 9 augustus. Ben benieuwd of ze het gaan redden. Een blamage zou ik het overigens niet willen noemen. Het is voor webshops ook lastig om in te schatten hoeveel ze geleverd gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pantrofl
Wat is op dit moment de meerwaarde van het pre-orderen van een VR bril dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

pantrofl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:08:
Die is hetzelfde als bij elk ander product waarvan de vraag het aanbod overstijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
gday schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:03:
Ik heb meteen ook vooruit betaald op 9 augustus. Ben benieuwd of ze het gaan redden. Een blamage zou ik het overigens niet willen noemen. Het is voor webshops ook lastig om in te schatten hoeveel ze geleverd gaan krijgen.
Als dat zo is dan moeten ze niet heel stellig op de productpagina vermelden "Bestel nu en ontvang hem op de releasedag". Zet dan een voorbehoud neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
BamSlam_ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:27:
[...]

Als dat zo is dan moeten ze niet heel stellig op de productpagina vermelden "Bestel nu en ontvang hem op de releasedag". Zet dan een voorbehoud neer.
Ze hadden beter de pre-order mogelijkheid eerder weg kunnen halen. Ik heb ook vooruit betaald en ben ook afgegaan op de mededeling dat ze op de 13e zullen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

BamSlam_ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:27:
[...]

Nja, ik snap dat je dat zo ziet. Maar persoonlijk ben ik een beetje klaar met me druk maken om die first world problems. ;) Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat je je ten onrechte druk maakt.

[ Voor 8% gewijzigd door gday op 10-10-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Tot nu toe, heb ik er nog helemaal niks mee.
Toch benieuwd of ik er wat meer mee kan krijgen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Xecuter NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:18:

Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken omdat je bij de Gear alleen vanaf een vast punt in een bepaalde richting kan kijken, terwijl je bij de PSVR ook om hoekjes kan kijken, kan gaan staan etc. Dus ook al zou het grafisch vergelijkbaar zijn, de immersie is een stuk minder bij de Gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Sovereign schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Ze hadden beter de pre-order mogelijkheid eerder weg kunnen halen. Ik heb ook vooruit betaald en ben ook afgegaan op de mededeling dat ze op de 13e zullen leveren.
Hier ook. besteld op 08-09-2016, als ik inlog en bij "mijn bestellingen" kijk staat er gewoon "Je bestelling wordt geleverd op 13-10-2016" , dus daar ga ik dan maar van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Aaargh! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:19:
[...]

Hier ook. besteld op 08-09-2016, als ik inlog en bij "mijn bestellingen" kijk staat er gewoon "Je bestelling wordt geleverd op 13-10-2016" , dus daar ga ik dan maar van uit.
Juist, bij mij staat dat er niet meer, enkel nog "Je bestelling is in goede orde ontvangen". Volgens mij krijgen ze er stukken minder dan bijv. Bol.com.

Ik heb heb inmiddels nog ergens anders besteld, en dan cancel ik de bestelling bij coolblue wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Sovereign schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:24:
[...]
Juist, bij mij staat dat er niet meer, enkel nog "Je bestelling is in goede orde ontvangen". Volgens mij krijgen ze er stukken minder dan bijv. Bol.com.
Heb je voor of na mij besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449192

Zojuist bij de Mediamarkt online een bestelling geplaatst voor de Playstation VR en de camera (versie 2).
Voordat ik de bestelling heb geplaatst heb ik nog contact opgenomen met de chat. Ze hebben me verteld zolang er niet staat 'uitverkocht' dat deze op release dag geleverd zal worden.

Voor de zekerheid dit nogmaals gevraagd via hun Twitter account.
Dit kreeg ik zojuist terug:

"We streven er naar om je bestelling de dag voor release op te sturen. Deze kun je op de dag van release verwachten."

Hopelijk kunnen ze de belofte waarmaken!

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
pantrofl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:08:
Eigenlijk niets voor de mensen die het niet perse op de release datum willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Sovereign schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:24:
[...]

Ik heb heb inmiddels nog ergens anders besteld, en dan cancel ik de bestelling bij coolblue wel.
Bij mij staat daar "Je bestelling is in goede orde ontvangen"... nou, ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Aaargh! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:19:
[...]

Bij mij staat het niet terwijl ik een maand eerder heb besteld en betaald. :) Zou wat moois zijn als jij 'm wel krijgt donderdag en ik niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gday schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:03:
[...]

De retailers hebben de brillen nu wel in het magazijn liggen, dan doe je een simpel sommetje van voorraad-pre orders en je weet of er genoeg brillen zijn. Maar goed, waarschijnlijk weet de magazijn medewerker er meer van dan iemand van de klanten service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

gday schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:58:
[...]

Bij mij staat het niet terwijl ik een maand eerder heb besteld en betaald. :) Zou wat moois zijn als jij 'm wel krijgt donderdag en ik niet. :P
Heb je alleen de core besteld of ook de camera + move controllers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nieuwevolger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

De retailers hebben de brillen nu wel in het magazijn liggen, dan doe je een simpel sommetje van voorraad-pre orders en je weet of er genoeg brillen zijn. Maar goed, waarschijnlijk weet de magazijn medewerker er meer van dan iemand van de klanten service.
Ja ok, maar de pre-orders zijn met name gedaan in de periode dat er nog geen spoor van een VR-bril te vinden was in magazijnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Aaargh! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Heb je alleen de core besteld of ook de camera + move controllers ?
Alleen de bril. Camera had ik al, en Move-controllers wil ik eventueel later nog eens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

gday schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:41:
[...]

Alleen de bril. Camera had ik al, en Move-controllers wil ik eventueel later nog eens bestellen.
Ik vermoed dat het dan daar aan ligt.

Als ze X setjes PSVR/Camera/Move binnen krijgen gaan ze waarschijnlijk het eerst naar de mensen die alle 3 besteld hebben. Stel ze krijgen 10 complete sets binnen, en jij hebt als eerste alleen een PSVR, gaan ze dan nummer 10 die alle 3 besteld heeft alleen een camera/move sturen ? Of blijven ze met die camera/move in de maag zitten ?

Beetje achterlijk dart er in Europa geen bundels te koop zijn dan had je dit voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Misschien een domme vraag. De oude ps4 camera kan toch ook gebruikt worden icm PSVR? Of moet er de nieuwe versie camera gekocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Aaargh! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:48:
[...]

Beetje achterlijk dart er in Europa geen bundels te koop zijn dan had je dit voorkomen.
Dit dus. Met een paar tientjes voordeel of een game oid.
pinokkia schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:52:
Misschien een domme vraag. De oude ps4 camera kan toch ook gebruikt worden icm PSVR? Of moet er de nieuwe versie camera gekocht worden.
Je kan gewoon de oude gebruiken. Zit ook geen verschil tussen behalve het design voor zover ik weet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:25
Ik heb alle 3 besteld (op 1-9) bij coolbleu (en ook nog een PS4 Pro)....maar eerst gingen de move controllers naar "niet leverbaar" en nu dus de PSVR bril, krijg dus de 13e alleen de camera...nou lekker dan...........ik denk dat ik het hele zooitje maar cancel en wel wacht totdat ze beter leverbaar zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

breagor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:54:
Ik heb alle 3 besteld (op 1-9) bij coolbleu (en ook nog een PS4 Pro)....maar eerst gingen de move controllers naar "niet leverbaar" en nu dus de PSVR bril, krijg dus de 13e alleen de camera...nou lekker dan...........ik denk dat ik het hele zooitje maar cancel en wel wacht totdat ze beter leverbaar zijn......
Vreemd. Raar dat ie bij mij nog steeds op de 13e staat.

Zouden ze misschien geloot hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou een mooie naai streek zijn als ze sommige nieuwe pre orders voorrang gaan geven. Ook niet netjes dat ze niks met zekerheid kunnen zeggen, waar door je straks de pech kan hebben dat als je bij iemand anders had gepreordered je het apparaat wel zou hebben op release en nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Hele spannende bundel voor Europa http://www.psx-sense.nl/2...vr-bundel-europa-onthuld/ not! Doe het dan goed. Man, man, man.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:05:
Hele spannende bundel voor Europa http://www.psx-sense.nl/2...vr-bundel-europa-onthuld/ not! Doe het dan goed. Man, man, man.
Daar bespaar je niet veel mee haha, maar meestal is z'n bundel in een actie nog weer een paar 10tjes goedkoper.
Pagina: 1 2 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.