Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Nieuwevolger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:11:
[...]

Daar bespaar je niet veel mee haha, maar meestal is z'n bundel in een actie nog weer een paar 10tjes goedkoper.
Ja maar doe er dan op zijn minst move controllers bij en een extra spelletje of demo. |:(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Ja maar doe er dan op zijn minst move controllers bij en een extra spelletje of demo. |:(
Had het ook graag gehad, maar ik denk dat Sony ook wel graag ontwikkelingskosten en marketing terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
Ook lekker op tijd drie dagen voor de lancering... Als ik deze had kunnen kopen dan had ik het wel gedaan aangezien het toch weer 10 euro scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtCaffran schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:27:
Ook lekker op tijd drie dagen voor de lancering... Als ik deze had kunnen kopen dan had ik het wel gedaan aangezien het toch weer 10 euro scheelt.
Denk niet dat deze bij launch beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BamSlam_ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:48:
Ik heb de PSVR op 13 september voorbesteld bij Coolblue. Op de productpagina werd vermeld "Levering op releasedag 13 oktober" (en dat stond er tot enkele dagen geleden nog steeds). De e-mail met bestelbevestiging was iets minder zeker: "U ontvangt uw bestelling naar verwachting op donderdag 13 oktober 2016.". De 399,- zijn begin oktober geïncasseerd via mijn credit card. Dus als Coolblue nu niét op 13 oktober zou leveren dan zou dat wel een blamage zijn.
Vraag gesteld aan CoolBlue of ik mijn PSVR de 13e kan verwachten.
Antwoord:
Wij verwachten de Sony VR-bril deze week binnen en zullen dan zo veel mogelijk klanten direct van hun bestelling voorzien. In principe betekent dit inderdaad dat u 13 oktober uw VR-bril zal ontvangen, maar omdat het nooit helemaal zeker is hoeveel excemplaren wij zullen ontvangen en wanneer kan ik het niet met zekerheid zeggen. Uw bestelling staat in ieder geval goed in ons systeem en u ontvangt uw bestelling zo snel mogelijk.
Da's niet zo cool. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 23:49
BamSlam_ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

Vraag gesteld aan CoolBlue of ik mijn PSVR de 13e kan verwachten.
Antwoord:

[...]

Da's niet zo cool. :(
Omdat wij beiden 'm vrij laat hebben pre-ordered denk ik dat we er naar kunnen fluiten bij Coolblue. Anders was de status ook niet gewijzigd. Duidelijk is uit het antwoord dat ze niet iedereen die heeft besteld kunnen voorzien op de 13e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik ga nog maar even wachten, misschien dat er straks een leuke VR Pro bundel komt met controllers camera psvr en pspro.

Meteen de eerste kinderziektes en de patches afwachten en eens kijken bij hoeveel mensen dat ding na 2 weken op een plank ligt cool te wezen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-05 21:11
Man man man,

Kan niet wachten tot donderdag, 2 dagen vrij genomen om te genieten.
vergeet trouwens niet dat de "kitchen" demo (resident evil) gewoon te downloaden is in de store donderdag.
Deze staat niet op de demo disc, maar is in mij opzich een belangerijke demo.

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 15:43
Meer mensen die hier meer naar uitkijken dan naar de release van een nieuwe console? Bij de PS4 waren mijn verwachtingen helemaal niet zo hooggespannen. Op een gegeven moment weet je wel een beetje wat je kan verwachten. Maar nu we een compleet andere speelervaring krijgen, kriebelt het veel meer. Met zo'n bril op je kop in een ander wereld treden is iets wat toch al wel sinds de jaren '80 tot de verbeelding spreekt en dit jaar is het dan eindelijk zover.

Ik verwacht geen perfectie, verre van, maar wel een eerste stap in een ontwikkeling die de komende jaren heel bepalend zou zijn. Naast games ook virtuele werkplekken etc. Virtuele vergaderingen. Virtueel boodschappen doen enz. enz. Of het op lange termijn een positieve ontwikkeling zal zijn moet nog blijken, maar ik stap graag mee op deze trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Met een paar leuke titels (zodra die beschikbaar komen) ligt de totale investering rond de duizend euro.

#ProductPrijsSubtotaal
1Sony PlayStation 4 Pro Zwart€ 393,-€ 393,-
2Sony Move motion controller Zwart€ 19,-€ 38,-
1Sony PlayStation Camera V2€ 53,99€ 53,99
1Eagle Flight, Playstation VR€ 38,-€ 38,-
1Eve: Valkyrie€ 0,-€ 0,-
1Farpoint, PlayStation 4€ 0,-€ 0,-
1Sony PlayStation VR€ 393,-€ 393,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 915,99

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
MrJayMan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:40:
Met een paar leuke titels (zodra die beschikbaar komen) ligt de totale investering rond de duizend euro.

#ProductPrijsSubtotaal
1Sony PlayStation 4 Pro Zwart€ 393,-€ 393,-
2Sony Move motion controller Zwart€ 19,-€ 38,-
1Sony PlayStation Camera V2€ 53,99€ 53,99
1Eagle Flight, Playstation VR€ 38,-€ 38,-
1Eve: Valkyrie€ 0,-€ 0,-
1Farpoint, PlayStation 4€ 0,-€ 0,-
1Sony PlayStation VR€ 393,-€ 393,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 915,99
Daar moet je niet naar kijken. In het verleden (voordat ik trouwde, een kind kreeg en een hypotheek had) kocht ik alle consoles en heel veel AAA-titels, die ik vervolgens lang niet allemaal uitspeelde. Als ik na de levensloop van een console dan uitrekende wat dat apparaat mij per dag had gekost inclusief games... Om nog maar te zwijgen van wat het mij per uur in gebruik had gekost... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:10

RawChild

PSN: Rawchild

Samenvatting van giant bomb:
[YouTube: https://youtu.be/s7N8WOuUg8U]

Veel over gesproken op bepaalde sites. Ziet er ook echt niet goed uit. Pushsquare heeft er zelfs nog speciaal een filmpje over gemaakt dat hij deze problemen niet heeft. Dus wellicht dat giantbomb een kapotte vr bril heeft? Want dit is wel bizar. Hopelijk niet te veel van deze gevallen in de verkoop straks.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ach vrijwel alle andere reviewers zijn positief dus ik maak me geen zorgen. Ze hadden beter na een tijdje kunnen stoppen en accepteren dat hun PSVR unit niet deugt in plaats van 8 uur lang te zeiken. :F

Natuurlijk zijn er wel negatieve kanten aan de PSVR maar deze zullen wat mij betreft niet opwegen tegen wat het te bieden heeft: VR! We zullen het donderdag gaan zien :)

[ Voor 21% gewijzigd door SgtCaffran op 10-10-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 19:01
Ik denk dat er genoeg PS VR's beschikbaar zijn, nog op veel plaatsen te bestellen met levering 13 oktober 2016.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik was vrij negatief na de Giantbomb livestream, maar na alles gelezen te hebben begint het gewoon weer te kriebelen en wil ik hem als gadgetfreak uiteraard weer hebben.

De reden waarom ik hem bij coolblue wil bestellen is dat zij niet moeilijk doen met uitproberen.
Heb hetbze zelf gevraagd en het was geen probleem nadat je hem uitgeprobeerd had om hem terug te sturen.

Bij bol.com of andere sites staat dat de verpakking dicht moet blijven.

Ik wacht dus even af totbhij daar weer te bestellen is.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtCaffran
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:59:
De reden waarom ik hem bij coolblue wil bestellen is dat zij niet moeilijk doen met uitproberen.
Heb hetbze zelf gevraagd en het was geen probleem nadat je hem uitgeprobeerd had om hem terug te sturen.

Bij bol.com of andere sites staat dat de verpakking dicht moet blijven.
Vind je dit heel gek? Je draagt dit ding op je hoofd, zweet er in, maakt de headset misschien wat vies en dan wil je hem terug sturen... :/

Wet koop op afstand is wat mij betreft niet de manier om de headset uit te proberen. Als je zo erg twijfelt ga dan komende zaterdag naar een Game Mania of andere winkel die demo's doet en beslis daarna of het iets voor je is. Eventueel kan je altijd iemand in dit topic vragen of je een middagje langs kan komen met een sixpack bier en wat snacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

SgtCaffran schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:57:
[...]

Vind je dit heel gek? Je draagt dit ding op je hoofd, zweet er in, maakt de headset misschien wat vies en dan wil je hem terug sturen... :(

Wet koop of afstand is wat mij betreft niet de manier om de headset uit te proberen. Als je zo erg twijfelt ga dan komende zaterdag naar een Game Mania of andere winkel die demo's doet en beslis daarna of het iets voor je is. Eventueel kan je altijd iemand in dit topic vragen of je een middagje langs kan komen met een sixpack bier en wat snacks.
Kan mij niet voorstellen inderdaad dat Coolblue dit wel ok vind. Wet koop op afstand heeft ook zo zijn beperkingen en terecht.

Als je te lam bent om naar een event of een winkel te gaan om de bril uit te testen heb je gewoon pech mijn inziens. 8)7

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:59:
Kan mij niet voorstellen inderdaad dat Coolblue dit wel ok vind. Wet koop op afstand heeft ook zo zijn beperkingen en terecht.
Dat is nou juist de enorme service van CoolBlue: de klant gewoon koning laten zijn (behalve bij pre-orders ;) ).
En de reden dat het mijn "preferred supplier" is als consument. Ik heb er de afgelopen jaren voor duizenden Euro's besteed. Heb twee keer een geopend en voorzichtig uitgeprobeerd product retour gestuurd en dat werd zonder problemen retour genomen. Het aankoopbedrag wordt ook niet pas na twee weken teruggestort maar gewoon binnen enkele dagen. De producten die retour komen zet CoolBlue dan als "tweede kansje" op de site, tegen een lagere prijs. Er wordt duidelijk bij vermeld waarom de prijs lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:05:
[...]

Dat is nou juist de enorme service van CoolBlue: de klant gewoon koning laten zijn (behalve bij pre-orders ;) ).
En de reden dat het mijn "preferred supplier" is als consument. Ik heb er de afgelopen jaren voor duizenden Euro's besteed. Heb twee keer een geopend en voorzichtig uitgeprobeerd product retour gestuurd en dat werd zonder problemen retour genomen. Het aankoopbedrag wordt ook niet pas na twee weken teruggestort maar gewoon binnen enkele dagen. De producten die retour komen zet CoolBlue dan als "tweede kansje" op de site, tegen een lagere prijs. Er wordt duidelijk bij vermeld waarom de prijs lager is.
Dat is natuurlijk heel fijn. Maar waren dit ook producten die je draagt en waarin je gezweet hebt e.d.
Dat denk ik niet. Dan wordt het toch een iets ander verhaal.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:08:
[...]
Dat is natuurlijk heel fijn. Maar waren dit ook producten die je draagt en waarin je gezweet hebt e.d.
Dat denk ik niet. Dan wordt het toch een iets ander verhaal.
Toch wel: een van de producten was een Garmin Vivasmart armband met touchscreen. Die ik natuurlijk wel voorzichtig heb uitgeprobeerd, d.w.z. kort gedragen en goed schoongemaakt voor ik hem terugstuurde. Het andere product had ook een touchscreen. Dus als je de PSVR voorzichtig uitprobeert en zelf eventuele gebruikssporen zoveel mogelijk uitwist zal er bij Coolblue niet moeilijk gedaan worden.

[ Voor 11% gewijzigd door BamSlam_ op 11-10-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:48
Ranzig :r
Dat je dat zelf normaal vindt :D
Ga dan gewoon naar een Gamemania inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik heb ze vrij van gebruikssporen teruggestuurd. Niets mis mee. Moet je op Marktplaats eens iets gebruikts kopen.. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door BamSlam_ op 11-10-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
[...]

Vind je dit heel gek? Je draagt dit ding op je hoofd, zweet er in, maakt de headset misschien wat vies en dan wil je hem terug sturen... :/

Wet koop op afstand is wat mij betreft niet de manier om de headset uit te proberen. Als je zo erg twijfelt ga dan komende zaterdag naar een Game Mania of andere winkel die demo's doet en beslis daarna of het iets voor je is. Eventueel kan je altijd iemand in dit topic vragen of je een middagje langs kan komen met een sixpack bier en wat snacks.
Dat is toch anders..
Je wilt het in alle rust even thuis uitproberen en heb via E-Mail te horen gekregen dat dit bij CoolBlue geen enkel probleem is om deze terug te sturen.
Ik wil weten of het bij mij thuis ook een goede situatie is m.b.t afstand, tracking enz enz.
Als dat niet zo is, wil ik het gewoon kunnen terugsturen.

Ps. Ik zweet niet zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Gewoon even een keukenpapiertje of (droog) tissue tussen je hoofd en de PSVR stoppen als je hem uitprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:59:
[...]

Als je te lam bent om naar een event of een winkel te gaan om de bril uit te testen heb je gewoon pech mijn inziens. 8)7
Die hebben daar geen probleem mee hoor. Die zijn daar zo relaxt in. Ik mocht mijn Tritton headset ook terugsturen, als deze niet zou bevallen. Is in principe gewoon een hygiënisch product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:53:
Ik heb ze vrij van gebruikssporen teruggestuurd. Niets mis mee. Moet je op Marktplaats eens iets gebruikts kopen.. ;)
Ging me specifiek om de headset, meeste andere dingen kan ik me wat bij voorstellen.
Een horloge afvegen is vrij simpel :)
Maar goed; je weet vantevoren dat je een gebruikte koopt, dus wat dat betreft goed geregeld d:)b

Gisteren Gamemania (daar besteld) gebeld en die verwachten 'm donderdag in de loop van de dag binnen te krijgen. Andere al info van hun "fysieke" winkel?

[ Voor 26% gewijzigd door matthijst op 11-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:10
Ik heb het voor de zekerheid ook even nagevraagd bij Coolblue en het is idd mogelijk om de bril binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden te retourneren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-04 10:04

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

[...]
Wet koop op afstand is wat mij betreft niet de manier om de headset uit te proberen.
Dat is echter precies de reden waarom die wet bestaat: als je online besteld kan je het product niet in het echt bekijken/testen en daarom heb je het recht het terug te sturen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 19-05 14:06
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:05:
[...]

Dus als ik het goed begrijp koop ik iets bij coolBlue probeer het stuur het terug en iemand anders kan dat zelfde product met iets korting weer kopen.
dus bv.. als je slecht wil ik koop probeer stuur terug een en vriend wacht tot hij als gebruikt artikel weer te koop word aangeboden en heeft dus eigenlijk korting gekregen via mij.
Hebben ze bij CoolBlue dan zulke dikke marges dat ze nog lager kunnen.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Nee, ze hebben daar service en willen tevreden klanten. En vertrouwen nog op de eerlijkheid van de mens. Bij ongeopende producten bieden ze overigens geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Grappig dat dit nog niet algemeen bekend is joh, die service van Coolblue. Dit is natuurlijk waarom Coolblue zo succesvol is, ze concurreren niet op prijzen, sterker nog; meestal zijn ze iets duurder dan de rest. En terecht, want daarvoor krijg je sublieme service terug en volledige transparantie over retouren. Vinden ze inderdaad niet erg; bijna alles mag terug zonder opgaaf van reden en dat verkopen ze met flinke korting als tweede kansje. Hier maken ze verlies op, maar het levert ze onbetaalbaar veel goede recensies en een goede naam op.

Ik koop overigens bijna al mijn Coolblue spullen als tweede-kansje, dit scheelt vaak aanzienlijk in de aanschaf en is vaak niet van nieuw te onderscheiden en je hebt volledige garantie.

Ik probeer op deze manier zoveel producten, en velen met mij. Gewoon bestellen, proberen en terugsturen. Zo werkt dat bij Coolblue en vast ook nog wat andere partijen. En daar betaal ik graag een paar euro extra voor. En vergeet niet; het is 2016.

[ Voor 12% gewijzigd door joblamie op 11-10-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
joblamie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:14:
Hier maken ze verlies op, maar het levert ze onbetaalbaar veel goede recensies en een goede naam op.
En het levert ze veel terugkerende klanten, uiteindelijk buigen ze dat verlies om in een mooie winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-04 10:04

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

joblamie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:14:
Grappig dat dit nog niet algemeen bekend is joh, die service van Coolblue. Dit is natuurlijk waarom Coolblue zo succesvol is, ze concurreren niet op prijzen, sterker nog; meestal zijn ze iets duurder dan de rest. En terecht, want daarvoor krijg je sublieme service terug en volledige transparantie over retouren.
Precies. Daarom heb ik er ook geen probleem mee om weken voor de tijd al honderden euro's richting Coolblue over te maken voor de pre-order van de PSVR. Bij een andere webshop had ik dat zeker niet zomaar gedaan.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik heb mijn pre-order gisteravond gecancelled. Komt even niet zo goed uit en ik wacht toch liever ook nog even af. Ondanks mijn positieve PS VR ervaring in Eindhoven.

Ook de komst van de PS4 Pro en de performance winst wbt VR vind ik interessant. Maar nog belangrijker de spellen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Geteisem schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:11:
Ik heb mijn pre-order gisteravond gecancelled. Komt even niet zo goed uit en ik wacht toch liever ook nog even af. Ondanks mijn positieve PS VR ervaring in Eindhoven.

Ook de komst van de PS4 Pro en de performance winst wbt VR vind ik interessant. Maar nog belangrijker de spellen.
Als je nu meteen toen je ging cancellen aan ons had verteld waar dan had iemand anders misschien die plek over kunnen nemen mocht het naartuurlijk een order zijn die geleverd zou worden op 13-10-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

FreakGIB schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:14:
[...]

Als je nu meteen toen je ging cancellen aan ons had verteld waar dan had iemand anders misschien die plek over kunnen nemen mocht het naartuurlijk een order zijn die geleverd zou worden op 13-10-2016
Levering dat weet niemand met zekerheid natuurlijk. Maar daar heb ik verder niet aan gedacht. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Aaargh! schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Dat is echter precies de reden waarom die wet bestaat: als je online besteld kan je het product niet in het echt bekijken/testen en daarom heb je het recht het terug te sturen.
https://www.thuiswinkel.org/
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen.

In een normale winkel kan je ook niet zomaar de VR bril uitproberen. :)

Overigens als Coolblue dit prima vindt dan ik ook. Weet alleen wel van vrienden die bij soortgelijke bedrijven werken dit juist erg nadelig is voor hun bedrijfsvoering. Dit heeft vooral te maken met gratis verzending en zeer lage marges bij de electronica producten.

[ Voor 16% gewijzigd door SgtCaffran op 11-10-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

[...]

Ik denk dat er nog wel een paar los te krijgen zijn donderdag. Bart smit moet ook nog hun bestel link gaan mailen. Die deel ik hier wel als ik bericht krijg. Werkte met de ps4 ook prima paar jaar terug

The playroom vr kan je nu al downloaden (gratis)

[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 11-10-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
SgtCaffran schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:17:
[...]

https://www.thuiswinkel.org/
De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen.

In een normale winkel kan je ook niet zomaar de VR bril uitproberen. :)
Ik wil niet moeilijk doen maar hier zei je toch iets anders :+
[...]

. Als je zo erg twijfelt ga dan komende zaterdag naar een Game Mania of andere winkel die demo's doet en beslis daarna of het iets voor je is.
RawChild schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Ik denk dat er nog wel een paar los te krijgen zijn donderdag. Bart smit moet ook nog hun bestel link gaan mailen. Die deel ik hier wel als ik bericht krijg. Werkte met de ps4 ook prima paar jaar terug

The playroom vr kan je nu al downloaden (gratis)
Ook uit de US PSN store kun je al de US demo disc downloaden, is iets van 40GB.

Hier staan btw alle gratis dingen, sommige moeten ui de US store gedownload worden. (bron Reddit)

Alumette(Interactive Experience) https://store.playstation...05884_00-PENROSEALLUMETTE
Invasion(Interactive Experience) https://store.playstation...06149_00-INVASIONPSVREP01
Within(Experience) https://store.playstation...05883_00-WITHINUNLIMITED4
Playroom VR(Game) https://store.playstation...04318_00-US00000000000000
PSVR DEMO DISC-Full 18 game(Game) https://store.playstation...04579_00-PSVRDEMODISC0001
Littlstar VR Cinema(Experience) https://store.playstation...06120_00-LITT1ST4RTHEG0AT

[ Voor 47% gewijzigd door henkyyyyyyy op 11-10-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:28:
Ik wil niet moeilijk doen maar hier zei je toch iets anders :+
Snap waarom je dit zo zegt maar dat klopt natuurlijk niet. Dit is een speciaal georganiseerd event door GameMania waar 1 (of enkele) VR bril(len) worden gebruikt om demo's mee te geven. Dat betekent niet dat je daar zaterdag zomaar een VR bril uit de stelling kan trekken om te proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43

DarkSide

theres no place like ::1

er staat niet dat je dat in een normale winkel moet doen.
Er staat zoals je dat normaal in een winkel doet.

Als ik een TV in winkel A wil kopen. Maar die heeft hem niet staan. Kan ik hem dus ook niet bekijken.
Dan moet ik naar winkel B toe.

Zelfde hier. als ik de PSVR bij de BCC zou willen kopen maar ze hebben hem niet voorradig dan kan ik hem dus niet testen. Dan zou ik naar de MM moeten om het te kunnen testen.
Of gewoon online bestellen en dan evt. Gebruik maken van de WKOA.

Zolang jij netjes met de PSVR omgaat en de doos etc goed behandeld kan je hem gewoon terugsturen.
Maak jij, per ongeluk, een kras op de PSVR dan mag je hem ook terugsturen. Maar kan je een rekening krijgen van de waardevermindering van het product.
Welke de winkel wel moet kunnen aantonen.
Dus een simpel krasje is niet 150,- waarde vermindering bijvoorbeeld

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Volgens mij zijn er meer dan genoeg PS VR beschikbaar, bij veel winkels nog steeds te koop met levering 13-10-2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Volgens mij zijn er meer dan genoeg PS VR beschikbaar, bij veel winkels nog steeds te koop met levering 13-10-2016.
De vraag is dan wel welke gaan daadwerkelijk leveren op de 13e.
Maar goed als je deze bril zo graag wilt pre-order je die natuurlijk op tijd.

Al denk ik toch persoonlijk dat het met de PS VR niet zo zal zijn dat die overal uitverkocht is.
Verwacht niet dat dit meteen een succes wordt onder het grote publiek.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
SgtCaffran schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:30:
[...]

Snap waarom je dit zo zegt maar dat klopt natuurlijk niet. Dit is een speciaal georganiseerd event door GameMania waar 1 (of enkele) VR bril(len) worden gebruikt om demo's mee te geven. Dat betekent niet dat je daar zaterdag zomaar een VR bril uit de stelling kan trekken om te proberen. ;)
Ja Media Markt gaat het ook doen vertelde ze mij aan de telefoon.
Maar het feit is dat ik hem in mijn setting wil proberen, met mijn kamer opstelling en lichtinval.
Ik wil hem niet kopen en dat dan later blijkt dat ( ik noem maar iets geks ) ik niet voor mijn kast mag zitten omdat hij misschien wel hetzelfde licht weerkaatst als mijn headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43

DarkSide

theres no place like ::1

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:39:
[...]

Ja Media Markt gaat het ook doen vertelde ze mij aan de telefoon.
Maar het feit is dat ik hem in mijn setting wil proberen, met mijn kamer opstelling en lichtinval.
Ik wil hem niet kopen en dat dan later blijkt dat ( ik noem maar iets geks ) ik niet voor mijn kast mag zitten omdat hij misschien wel hetzelfde licht weerkaatst als mijn headset.
Dan moet je hem gewoon online bestellen.
En dan kan je WKOA gebruiken om hem eventueel te retourneren.
Mits je geen grote beschadigingen etc aan de set maakt.

Zelfde geldt voor een TV trouwens. Die kan je bekijken bij de MM.
Maar thuis blijkt misschien dat je toch te veel last hebt van je grote raam.
Als je de TV rechtstreeks uit de winkel gehaald hebt, kan je hem om die reden niet zomaar teruggeven.

De WKOA is wat dat betreft een hele mooie, waar je als consument ook enigzins misbruik van kan maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik ga het zaterdag eens uitproberen bij de Game Mania, ik weet niet wat ik moet verwachten. Heb nog nooit een VR-Bril opgehad! Ben wel benieuwd hoe het zal zijn.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Oliwier30 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:52:
Ik ga het zaterdag eens uitproberen bij de Game Mania, ik weet niet wat ik moet verwachten. Heb nog nooit een VR-Bril opgehad! Ben wel benieuwd hoe het zal zijn.
Die demo dagen 15 oktober 2016 is de reden dat ik verwacht dat er genoeg PS VR brillen te koop zullen zijn bij release. Waarschijnlijk is het lastiger om 13-10-2016 aan een PS Move en misschien ook wel een PS Camera (V2) te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:15:
[...]

Die demo dagen 15 oktober 2016 is de reden dat ik verwacht dat er genoeg PS VR brillen te koop zullen zijn bij release. Waarschijnlijk is het lastiger om 13-10-2016 aan een PS Move en misschien ook wel een PS Camera (V2) te komen.
Ik was eigenlijk niet echt van plan om zo'n bril te halen, maar misschien brengt de demo mij op andere gedachten! Ik ga het zien zaterdag.

Maar of je bril nou de 13e krijgt of de 15e of de 16e, wat maken die paar dagen uit? Je krijgt hem toch uiteindelijk wel?

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Yes! Mijn PSVR is verstuurd. Bezorging morgen tussen 10:00 en 14:00! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:53:
Nice! Waar heb je hem besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Vanmorgen een nieuwe order geplaatst bij Bart Smit. Ik ga mijn CoolBlue pre-order maar cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:56:
Vanmorgen een nieuwe order geplaatst bij Bart Smit. Ik ga mijn CoolBlue pre-order maar cancellen.
Ben je niet bang dat als hij niet bevalt je hem niet kan terugsturen bij Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Huh morgen maar dat is de 12de zou toch pas de 13de mogen.
Waar heb je hem besteld ik heb van de bedrijven waar ik hem heb besteld nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:57:
Ben je niet bang dat als hij niet bevalt je hem niet kan terugsturen bij Bart Smit?
Nee.

[ Voor 96% gewijzigd door BamSlam_ op 11-10-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Maar ik zie dit op hun site staan :

Alle software en hardware kan alleen verzegeld/geseald geruild worden. Is de verzegeling/seal verbroken, dan wordt je ruiling niet geaccepteerd in de winkel of door onze Klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:04:
[...]

Maar ik zie dit op hun site staan :

Alle software en hardware kan alleen verzegeld/geseald geruild worden. Is de verzegeling/seal verbroken, dan wordt je ruiling niet geaccepteerd in de winkel of door onze Klantenservice.
Ik denk dat hij bedoelt Nee vind het niet erg dat ik het niet kan terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Haha, gaan we weer. Dit doen Bart Smit en Intertoys altijd, morgen schuift het bezorgmoment een dag op. Ze pakken alles al in en scannen het in, maar morgen gaat het pas echt naar PostNL voor bezorging 13 oktober 2016.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 11-10-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Nou ja, dan heb ik hem in ieder geval donderdag. Dat viel bij Coolblue nog te bezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
FreakGIB schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt Nee vind het niet erg dat ik het niet kan terug brengen.
Aah oke dat kan natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier na lang wikken en wegen toch de pre-order geannuleerd. Na het zien van de drie instructie videos van Sony over de PlayStation VR, toch maar de knoop doorgehakt.

Mijn redenen:
Resolutie vond ik niet geweldig (maar daar kan je aan wennen);
Driveclub VR maakte mij een beetje misselijk;
Veel kabels om en rond de TV;
Nog een enorme backlog aan PS4 games;
Weinig tijd.

PS Camera had ik al (PS4 Set Driveclub Gamer Edition) en ik had al twee PS Move controllers samen voor € 15,00 op de kop getikt na de aankondiging, dat het werkte met PS Move), dus daarom lang getwijfeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 11-10-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
FreakGIB schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:06:
[...]
Correct, tevens juist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Bij Bol is de PSVR ook weer te reserveren met levering op verschijningsdatum. Headsets zullen dus wel binnen zijn en voldoende om alle reserveringen tot nu toe weg te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
KlaasjeNL schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:43:
Bij Bol is de PSVR ook weer te reserveren met levering op verschijningsdatum. Headsets zullen dus wel binnen zijn en voldoende om alle reserveringen tot nu toe weg te werken.
Die heb ik net geannuleerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Hebben jullie eigenlijk ook al accessoires besteld, zoals draagtassen of stands om de headset op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:11
Ik had nog rekening gehouden met schaarste, maar daar lijkt geen sprake van te zijn helaas. Woensdag lekker aan de gang, hebben jullie de Move-controllers ook besteld? Ik twijfel daar nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik had de Move-controllers nog liggen (gekocht in het PS3-era) en de camera heb ik meteen gekocht bij release van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
NotSoSteady schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:54:
Ik had nog rekening gehouden met schaarste, maar daar lijkt geen sprake van te zijn helaas. Woensdag lekker aan de gang, hebben jullie de Move-controllers ook besteld? Ik twijfel daar nog over.
Ik heb gewoon het "nieuwe" move duo pack gekocht. Het gebruik van de move controllers schijnt ontzettend veel aan de immersie van VR toe te voegen dus ik vind het zonde om zoveel geld in VR te investeren en dan die laatste stap niet te nemen.

Vooral Until Dawn: Rush of Blood lijkt me wel gaaf, ik hoop dat er meer lightgun games uitkomen. Time Crisis anyone? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://www.9lives.be/sites/default/files/styles/main_body_gallery_desktop/public/content/time-crisis-4-ps3.jpg?itok=oFV-Vq16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:12
Hopelijk verzend bol.com ze vanavond al.

Heb in maart 1 VR gepreorderd en in juli nog 1 voor mijn broer. Ben benieuwd of ik ze beide ga ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:12:
Haha, gaan we weer. Dit doen Bart Smit en Intertoys altijd, morgen schuift het bezorgmoment een dag op. Ze pakken alles al in en scannen het in, maar morgen gaat het pas echt naar PostNL voor bezorging 13 oktober 2016.
Status bij PostNL is net veranderd naar "Zending ontvangen door PostNL". Bezorgtijdvak nog steeds morgen (12-10) tussen 10 en 14 uur. *O* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:43:
[...]

Status bij PostNL is net veranderd naar "Zending ontvangen door PostNL". Bezorgtijdvak nog steeds morgen (12-10) tussen 10 en 14 uur. *O* _O-
Nice! Bij bol.com nog geen update dus geen idee of ze ook echt morgen verstuurd gaan worden maar ga uit van wel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Demodisk is te downloaden in de VS winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:12
SgtCaffran schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:49:
[...]

Nice! Bij bol.com nog geen update dus geen idee of ze ook echt morgen verstuurd gaan worden maar ga uit van wel. :9
Als ik iets bij bol.com bestel krijg ik altijd rond 01:00 - 02:00 een verzendbevestiging.

Is eigenlijk al jaren zo.

Dus even afwachten

Misschien worden ze vandaag nog verstuurd

:)

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 11-10-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:11
SgtCaffran schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:08:
[...]

Ik heb gewoon het "nieuwe" move duo pack gekocht. Het gebruik van de move controllers schijnt ontzettend veel aan de immersie van VR toe te voegen dus ik vind het zonde om zoveel geld in VR te investeren en dan die laatste stap niet te nemen.

Vooral Until Dawn: Rush of Blood lijkt me wel gaaf, ik hoop dat er meer lightgun games uitkomen. Time Crisis anyone? _/-\o_

[afbeelding]
Ja, ik heb het Move Duo-pakket ook maar toegevoegd, als het allemaal niks is verpats ik het weer. Die paar tientjes meer of minder maken ook weinig meer uit. Het gehele bedrag is zo wel flink opgelopen met headset, camera, controller en wat games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 06:31
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:43:
[...]

Shoot, Amazon.de pas de 14e, dus dat wordt pas na het weekend.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:53:
Hebben jullie eigenlijk ook al accessoires besteld, zoals draagtassen of stands om de headset op te zetten?
Ja, de nieuwe move controllers omdat die ws micro USB hebben en te chargen zijn vanaf de PS4. Ook nieuwe camera. Lijkt beter in te stellen, omdat ie wat hoger op een soort standaard staat.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:07
loekf2 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:29:
[...]

Ja, de nieuwe move controllers omdat die ws micro USB hebben en te chargen zijn vanaf de PS4. Ook nieuwe camera. Lijkt beter in te stellen, omdat ie wat hoger op een soort standaard staat.
Nieuwe move controllers hebben ook gewoon mini usb
http://www.psx-sense.nl/2...veranderd-geen-micro-usb/
Waarschijnlijk hebben ze gewoon de oude partij herverpakt :+
Zelf heb ik de oude camera voor €28 op marktplaats gekocht move controllers had ik nog van de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
RenaldoN schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 00:01:
[...]

Nieuwe move controllers hebben ook gewoon mini usb
http://www.psx-sense.nl/2...veranderd-geen-micro-usb/
Waarschijnlijk hebben ze gewoon de oude partij herverpakt :+
Zelf heb ik de oude camera voor €28 op marktplaats gekocht move controllers had ik nog van de ps3
Pfffffffttttt wat een fail. Die ga ik dus cancellen. Ik heb de oude PS3 moves ook nog ergens liggen, gebruik ik die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-05 08:53

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Modbreak:Probeer het hier a.u.b. een beetje inhoudelijk te houden.

Gelet op de aanstaande release-datum kan ik me wel voorstellen dat er hier met enig enthousiasme gesproken wordt over pre-orders e.d., maar helaas voegt dat niks toe. Het dient hier te gaan over het product zelf, en de eventuele ervaringen die hier ongetwijfeld weldra gedeeld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Eerste gebruikersreviews op reddit zijn wel positief:
https://www.reddit.com/r/PSVR/new/

Tip 1: verwijder ook het beschermplastic dat op de lenzen zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 10:33
Gister avond een PS VR set uitgepakt. Het is opvallend eng hoeveel kracht je moet zetten om de hoofdband los te trekken. Vanwege de plastic ben je namelijk erg voorzichtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 817509

Weet iemand of de PS-VR echt pas vanaf morgen worden vrijgegeven voor verkoop of dat ze vandaag eind van de dag ook al opgehaald kunnen worden heb er zelf 1 bij de Mediamarkt ge-preorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gurty schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:07:
Gister avond een PS VR set uitgepakt. Het is opvallend eng hoeveel kracht je moet zetten om de hoofdband los te trekken. Vanwege de plastic ben je namelijk erg voorzichtig.
Er zit achterop een wiel wat je los en vast kan draaien om de band te locken, misschien dat die nog vast zat ?
of niet helemaal los was gedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurty
FreakGIB schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:35:
[...]

Er zit achterop een wiel wat je los en vast kan draaien om de band te locken, misschien dat die nog vast zat ?
of niet helemaal los was gedraait.
Dat klopt als een bus. Maar als je die knop hebt ingedrukt, vind ik dat je nog aardig wat kracht moet uitoefenen om het los te trekken. Maar omdat het allemaal plastic is wil je ook (tenminste ik) er voorzichtig mee omgaan.
De PU die bij de VR zit vond ik uit eindelijk kleiner ogen dan op foto's en video's die ik heb gezien.

Betreft de PlayStation Camera ziet er in het nieuwe jasje naar mijn mening ook iets mooier eruit. Dat Sony nu een beugeltje erbij levert vind ik een groot vooruitgang. Het enige nadeel is dat je camera nu moet kantelen in het houdertje. (geeft een schurend indruk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gurty schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

Dat klopt als een bus. Maar als je die knop hebt ingedrukt, vind ik dat je nog aardig wat kracht moet uitoefenen om het los te trekken. Maar omdat het allemaal plastic is wil je ook (tenminste ik) er voorzichtig mee omgaan.
De PU die bij de VR zit vond ik uit eindelijk kleiner ogen dan op foto's en video's die ik heb gezien.

Betreft de PlayStation Camera ziet er in het nieuwe jasje naar mijn mening ook iets mooier eruit. Dat Sony nu een beugeltje erbij levert vind ik een groot vooruitgang. Het enige nadeel is dat je camera nu moet kantelen in het houdertje. (geeft een schurend indruk)
Zijn die beugels ook los te koop want ik zag op internet ook foto's waar zowel de oude als nieuwe camera op een beugel stonden en ik heb de oude al maar geen beugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
FreakGIB schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:04:
[...]

Zijn die beugels ook los te koop want ik zag op internet ook foto's waar zowel de oude als nieuwe camera op een beugel stonden en ik heb de oude al maar geen beugel.
Is toch makkelijk te vinden?
http://m.bartsmit.com/m20...1-tv-clip-en-muurbeugel-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag komen de reviews van de overige games ook online, ben benieuwd. Iemand weet hoe laat toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurty
FreakGIB schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:04:
[...]

Er zijn genoeg gelijkmatige beugels te verkrijgen voor de oude PS Camera. Zelf heb ik de mount van het merk 4Gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Had net gechat met support bij Bol.com over mijn bestelling.
En ze hadden genoeg voorraad om alle reserveringen te voorzien.
ik vroeg ook nog of het eerder verstuurd word omdat sommige mensen vandaag al de PSVR hebben gehad.
Hij zij vandaag word het verstuurd zodat het op de verschijnings datum geleverd word.

Ik vraag me ook af waneer Tweakers met en review komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:09

swv

Sterker nog bol.com heeft 'm gewoon op voorraad. Maar ik wacht nog even jullie ervaringen af. Dus kom maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

PSX-sense had vorige week al een review, maar waar blijven alle andere nederlandse websites met hun review? Zoals tweakers. Kijkdaar toch wel naar uit.

Zou er een kans zijn dat hij morgen ook gewoon op voorraad in bepaalde winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
NU.nl geeft vanmiddag een 3/5. Ruim voldoende dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeevdTee schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:59:
Hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

PeevdTee schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:59:
Ik noem dat niet echt ruim voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:09

swv

RawChild schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Ik noem dat niet echt ruim voldoende.
Sommige mensen zijn nou eenmaal met de studententienmentaliteit opgegroeid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
sww89 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Sommige mensen zijn nou eenmaal met de studententienmentaliteit opgegroeid :+
Hehehe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Iemand nog een adresje voor goedkope move controllers?
Ik kan ze nu met 6 maanden garantie de used versie kopen bij Game Mania voor 40 per paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:36:
Iemand nog een adresje voor goedkope move controllers?
Ik kan ze nu met 6 maanden garantie de used versie kopen bij Game Mania voor 40 per paar.
Hahaha 40 per paar, de advies prijs van de 2 psmove controller bundel is 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05 19:20
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:48:
[...]

Hahaha 40 per paar, de advies prijs van de 2 psmove controller bundel is 80.
Euh grappig? :)
40 per paar is toch voordeliger dan 80, dus goede deal toch? of mis ik nu iets grappigs? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-05 13:47
superericje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Euh grappig? :)
40 per paar is toch voordeliger dan 80, dus goede deal toch? of mis ik nu iets grappigs? :+
Volgens mij is 40 voor 2 move controllers een prima prijs. Op Marktplaats heb ik er 2 gekocht, de een voor 13 euro met verzenden en de ander voor 17 met verzenden.
Pagina: 1 2 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.