Dat was de nummer 1 klacht in vrijwel alle reviewsRuudox schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 18:13:
Zo vandaag de move controllers binnen incl iron man
game speelt best lekker weg, ik irriteer me allee naan de laadtijden steeds
ik heb ze helaas niet gelezen, maar die laadtijden halen je echt totaal uit de game dat is jammer.418O2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 18:22:
[...]
Dat was de nummer 1 klacht in vrijwel alle reviews
maarja ik had hem alleen gekocht voor de move controllers haha
game plus 2 move controller waren goedkoper dan alleen de move controllers 2e hands
Edit:
maar nu ik de move controllers heb.
Mensen nog tips voor games die top zijn met deze move controllers (ja ik ken beatsaber
[ Voor 14% gewijzigd door Ruudox op 04-07-2020 18:30 ]
De beste vr games voor mij met move controllers zijn:Ruudox schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 18:26:
[...]
Edit:
maar nu ik de move controllers heb.
Mensen nog tips voor games die top zijn met deze move controllers (ja ik ken beatsaber)
Super hot: Gewoon makkelijk om te leren maar een goede learning curve
To the top: Een spel die wel echt vr benen vereist
Beat saber: Algemeen bekend
Gun club vr: Lekker knallen met wapens.
Job simulator: Simpel vr game voor een goede eerste indruk van vr.
Until dawn: Als je houd van een creapy setting zonder dat het echt horror is... Een aanrader, gewoon een achtbaan rit waar je targets moet schieten
https://www.bol.com/nl/p/...ove-ps4/9300000002934871/
99 euro voor Iron Man VR met de controllers bij Bol
ping @Flagg
99 euro voor Iron Man VR met de controllers bij Bol
ping @Flagg
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 08-07-2020 13:42 ]
Everybody's golf is ook in de sale voor iets meer dan 8 euro
https://store.playstation...14618_00-EBG000000000EU01
https://store.playstation...14618_00-EBG000000000EU01
[ Voor 22% gewijzigd door 418O2 op 28-07-2020 09:50 ]
Hitman 3 (en ook de levels van Hitman 1 & Hitman 2) wordt volledig speelbaar op PSVR!
YouTube: HITMAN 3 - VR Announcement Trailer | PS VR
Details hier: https://blog.playstation....r-launch-in-january-2021/
YouTube: HITMAN 3 - VR Announcement Trailer | PS VR
Details hier: https://blog.playstation....r-launch-in-january-2021/
HITMAN 3 is the end of the trilogy, but it’s only the beginning when we talk about HITMAN in VR. We’re proud to announce that we are bringing VR support to every location from all three games. That’s right! Every location from the World of Assassination trilogy can be played in VR, when you play them in HITMAN 3. We’re working to finalize the specifics for how PSVR owners can enjoy Hitman in VR, and we’ll have more details to share in the months ahead.
As a reminder, it will be possible to ‘import’ locations that you own from the previous two HITMAN games into HITMAN 3, essentially putting all 20+ locations from the entire trilogy in one place.
HITMAN 3 VR will change the way you play the game by giving you a first person view and allowing you to get truly immersed into the rich and detailed locations that the series is known for.
[ Voor 80% gewijzigd door .GoO op 06-08-2020 23:19 ]
Had me iets beter moeten inlezen over Tetris Effect..... €20,- voor betaald en na een uur al uitgespeeld op ‘hard’.
Hoezo staat deze game in de top 5 van beste PSVR games?
Hoezo staat deze game in de top 5 van beste PSVR games?
Anoniem: 617899
Beat Saber heeft vandaag 11 nummers uitgebracht van Linkin Park. Net gespeeld, super dik! Aanrader.
https://store.playstation...14143_00-P7XXXXXXXXXXXXXXAnoniem: 617899 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:30:
Beat Saber heeft vandaag 11 nummers uitgebracht van Linkin Park. Net gespeeld, super dik! Aanrader.
Tof. LP blijft leuk
Vet, nu moet ik drie game eigenlijk kopen,,,,
Gisteren Ace Combat 7 voor het eerst gespeeld. Echt een geweldige ervaring. In de eerste missie lanceer je vanaf een vliegdekschip en dat voel je wel even in je buik.
Ook het vliegen is zoveel makkelijker dan zonder VR, de mogelijkheid om snel om je heen te kijken voelt heel natuurlijk, ogen op de vijand terwijl je ondertussen stuurt. Deed me denken aan trackmania in VR waar het ook makkelijker is om in VR een looping in te sturen.
Fijne ervaring die je zintuigen goed het gevoel geven echt te vliegen.
Ook het vliegen is zoveel makkelijker dan zonder VR, de mogelijkheid om snel om je heen te kijken voelt heel natuurlijk, ogen op de vijand terwijl je ondertussen stuurt. Deed me denken aan trackmania in VR waar het ook makkelijker is om in VR een looping in te sturen.
Fijne ervaring die je zintuigen goed het gevoel geven echt te vliegen.
Als je een vr headset hebt moet je beat saber sowieso hebben als je het mij vraagt. Dit is echt een goede game, helemaal als je iemand kennis wil laten maken met vrThe Inquisitor schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:14:
Vet, nu moet ik drie game eigenlijk kopen,,,,
Ja, dat geloof ik. Maar ik heb die VR set echt al maanden in de doos liggen... het komt er nooit van, omdat ik van te voren weet dat ik na 5 minuten misselijk wordt.418O2 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 08:56:
[...]
Als je een vr headset hebt moet je beat saber sowieso hebben als je het mij vraagt. Dit is echt een goede game, helemaal als je iemand kennis wil laten maken met vr
Ik heb een Blood & Truth ook al gekocht, en ik vond het enorm vet. Maar ik moet altijd zulke korte sessies spelen dat ik het de moeite niet waard vind om alles uit te pakken.
Beat saber is wel de safest bet als je gauw misselijk wordt. Je hebt de lenzen goed afgesteld neem ik aan?
Ze hebben het niet voor niets over "VR benen": het is iets waar je aan moet wennen. En voor sommige mensen is het lastiger dan voor anderen. In het begin werd ik ook misselijk, maar tegenwoordig heb ik er echt helemaal geen last meer van. Had het niet zo erg als jij, maar als je het nooit doet wordt 't ook nooit beter. Ik denk echt dat beginnen met 'makkelijke' games (kwa misselijkheid) als beat saber een hoop kan schelen. Skyrim VR was voor mij veruit de ergste maar daar voel ik nu ook niks meer.The Inquisitor schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:44:
Ja, dat geloof ik. Maar ik heb die VR set echt al maanden in de doos liggen... het komt er nooit van, omdat ik van te voren weet dat ik na 5 minuten misselijk wordt.
Niks moet natuurlijk, maar het is wel zonde als je er een hebt en niet gebruikt. Ben nu bezig in Walking Dead Saints and Sinners en dat is echt super vet.
https://niels.nu
Yup, alles ingesteld en gemeten.418O2 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:47:
Beat saber is wel de safest bet als je gauw misselijk wordt. Je hebt de lenzen goed afgesteld neem ik aan?
Dat weet ik. Maar ondertussen heb ik dat ding ook al 2 jaar. Het lijkt gaandeweg juist erger te zijn geworden eigenlijk, Zo heb ik Until Dawn Rush of Blood meer dan 1x uitgespeeld en ging het toen goed. Het ergste heb ik meegemaakt tijdens de VR Worlds game "Scavengers Odyssey", ugh, dat springen was zo verschrikkelijk.Hydra schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:06:
[...]
Ze hebben het niet voor niets over "VR benen": het is iets waar je aan moet wennen. En voor sommige mensen is het lastiger dan voor anderen. In het begin werd ik ook misselijk, maar tegenwoordig heb ik er echt helemaal geen last meer van. Had het niet zo erg als jij, maar als je het nooit doet wordt 't ook nooit beter. Ik denk echt dat beginnen met 'makkelijke' games (kwa misselijkheid) als beat saber een hoop kan schelen. Skyrim VR was voor mij veruit de ergste maar daar voel ik nu ook niks meer.
Niks moet natuurlijk, maar het is wel zonde als je er een hebt en niet gebruikt. Ben nu bezig in Walking Dead Saints and Sinners en dat is echt super vet.
Maar goed, dat was dus allemaal in het eerste jaar na bezit, ik kon ongeveer een half uur VR gamen en daarna had ik rust nodig, maar het ging goed. Na verhuizing etc. had ik weer tijd, en het is daarna nooit meer echt lekker gegaan.
Ik heb ook zo'n game waarbij je stil zit en inkomende space ships moet neerknallen. Ik weet de naam even niet meer, maar dat gaat redelijk goed.
Edit: En ik heb in het eerste jaar een deel Farpoint gespeeld en Arizona Sunshine, enz.
Toen ik hem pas had heb ik ook deze gespeeld. Heb een paar dagen last van mijn kop gehad. Daarna nog paar keer geprobeerd, maar kan er echt niet tegen.The Inquisitor schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:27:
Het ergste heb ik meegemaakt tijdens de VR Worlds game "Scavengers Odyssey", ugh, dat springen was zo verschrikkelijk.
Wel jammer. Ligt nu stof te verzamelen.
Alleen Beat Saber speel ik af en toe.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Scavengers Odyssey was voor mij ook de enigste game waarbij ik me echt niet lekker ging voelen. Effect duurde ook even voordat het weg ging. Bij RIGS totaal geen last van met springen.
Battle Zone VR is een stuk beter vol te houden.
Battle Zone VR is een stuk beter vol te houden.
Stadia / PSN : whenheco
PlayStation NL kan me niet verder helpen, dus ik hoop jullie wel.
Gisteren een nieuwe PS VR camera gekocht met move controllers. Camera werkt prima, maar de move controllers niet. Het connecten/synchroniseren met de PS4 lukt niet. Er knippert dan snel een rood lampje een paar seconden (tijdens het indrukken vd PS-knop), maar verder gebeurt er niks. Reset ook al geprobeerd. USB kabel is die van de vr en werkt wel met een dualshock controller, dus hieraan kan het eigenlijk ook niet liggen.
Bij het opladen vd move controllers zie ik nu geen lampje branden, maar gisteren wel.
Enig idee wat er niet goed gaat?
Anders zou ik deze terug moeten sturen en een nieuwe set moeten proberen. Dat kan ook nog.
Gisteren een nieuwe PS VR camera gekocht met move controllers. Camera werkt prima, maar de move controllers niet. Het connecten/synchroniseren met de PS4 lukt niet. Er knippert dan snel een rood lampje een paar seconden (tijdens het indrukken vd PS-knop), maar verder gebeurt er niks. Reset ook al geprobeerd. USB kabel is die van de vr en werkt wel met een dualshock controller, dus hieraan kan het eigenlijk ook niet liggen.
Bij het opladen vd move controllers zie ik nu geen lampje branden, maar gisteren wel.
Enig idee wat er niet goed gaat?
Anders zou ik deze terug moeten sturen en een nieuwe set moeten proberen. Dat kan ook nog.
dan gingen ze er vast niet soepel inSyl72 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:16:
Ben er eindelijk uit. Moet met een mini-USB en geen micro. Passen allebei, maar moet mini zijn
Na lang zoeken kan ik het antwoord niet vinden dus vraag ik het hier.
Ik heb de PSVR conform de manual met de bijbehorende kabels aangesloten op de PS4. De PSVR werkt naar behoren. Als we een non VR game op de PS4 willen spelen moet de VR bril echter aan staan, als de VR bril uit staat zien we niets op de TV. Dit is niet echt praktisch.
Heeft iemand een oplossing?
Ik heb de PSVR conform de manual met de bijbehorende kabels aangesloten op de PS4. De PSVR werkt naar behoren. Als we een non VR game op de PS4 willen spelen moet de VR bril echter aan staan, als de VR bril uit staat zien we niets op de TV. Dit is niet echt praktisch.
USB kabel ook verbonden tussen het PS VR kastje en de PS4?DStout schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:40:
Na lang zoeken kan ik het antwoord niet vinden dus vraag ik het hier.
https://camera-adaptor.support.playstation.com/
Je kan de ps5 adapter voor de psvr gratis bestellen
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 29-10-2020 10:33 ]
Net geprobeerd, maar ik krijg een error.418O2 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:33:
https://camera-adaptor.support.playstation.com/
"Oeps! Er is iets misgegaan. Neem contact op met PlayStation-ondersteuning door te bellen naar +31 207 095 025"
Zijn er mensen die wel succes hebben?
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ik was te lui om dat serienummer op te zoeken, dus heb het niet echt geprobeerdArson schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
Net geprobeerd, maar ik krijg een error.
"Oeps! Er is iets misgegaan. Neem contact op met PlayStation-ondersteuning door te bellen naar +31 207 095 025"
https://www.playstation.com/camera-adaptor
Deze link wel?
[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 29-10-2020 10:46 ]
Idem hier met een Belgische telefoonnummer.Arson schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
Ik vraag me af of het te maken heeft met het feit of je camera deel uitmaakte van een PSVR bundel of niet. Mijn camera was gewoon los gekocht op day 1 van de PSVR release. Sowieso is het vreemd dat enkel PSVR eigenaars die krijgen, want het is dus een adaptor voor de camera, niet voor de PSVR. Wie de camera heeft, zonder PSVR, mag die dus niet op zijn PS5 gebruiken ? Beetje vreemd.
Anoniem: 617899
Vanmorgen werd ik nog teruggestuurd naar de Captcha, nu lukte het.
"Houd er rekening mee dat het invullen van dit formulier niet garandeert dat je de adapter zult ontvangen."
Oke, naja we gaan het zien!
"Houd er rekening mee dat het invullen van dit formulier niet garandeert dat je de adapter zult ontvangen."
Oke, naja we gaan het zien!
In Chrome kreeg ik ook die foutmelding. In Edge lukte het wel. Wellicht even in een andere browser proberen.Arson schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
Voor wie errors krijgt, blijkbaar werkt het wel met de Engelse link : https://camera-adaptor.support.playstation.com/en .
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 29-10-2020 15:20 ]
We will contact you again about the status of your request. If granted, shipments are expected to begin around mid-November 2020.
Make sure you check out our in-depth FAQ to find out more about using the PlayStation Camera Adaptor: https://playstation.com/camera-adaptor-faq
Maar niet met de nieuwe camera, lijkt mij dat het uitgefaseerd wordt. Wellicht een upgrade?
Zou het wel fijn vinden om een kleiner en het liefst draadloos model te hebben. Hopelijk ook een nieuwe versie van de motion controllers.
Heb mij vermaakt met games als rush of blood, blood & truth en beat saber, maar hoopte eigenlijk toch op meer games zoals astro bot, is voor mij nu meer een gimmick geworden en heb hem al zeker een half jaar niet meer gebruikt.
Er zijn wat psvr titels in de sale. Oa espire 1,
Die had initieel veel bugs. Op metacritic lees ik dat dat nu beter moet zijn, kan iemand dat bevestigen?
Die had initieel veel bugs. Op metacritic lees ik dat dat nu beter moet zijn, kan iemand dat bevestigen?
Great news! Your request for a PlayStation Camera Adaptor has been processed and is on its way to you.
This usually takes approximately 1 to 2 business days.
Is al binnen
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 19-11-2020 16:42 ]
Iemand die toevallig recentelijk deze bundel heeft aangeschaft?
Ik had de meegeleverde digitale gamekeys ontgrendeld in de PS Store. Echter heb ik Blood & Truth niet ontvangen in mijn account. Heeft iemand anders daar ook last van gehad?
Heb de game gevonden in mijn Gamebibliotheek en van daarvandaan kunnen downloaden.
Ik had de meegeleverde digitale gamekeys ontgrendeld in de PS Store. Echter heb ik Blood & Truth niet ontvangen in mijn account. Heeft iemand anders daar ook last van gehad?
Heb de game gevonden in mijn Gamebibliotheek en van daarvandaan kunnen downloaden.
[ Voor 14% gewijzigd door Ram-G-maN op 30-11-2020 00:03 ]
Goedenavond, vandaag is de PS4 VR megapack bezorgd. We missen 3 spellen, blood&truth moss en golf VR
Hoe krijgen we die tevoorschijn, de 2 codes die in de boekjes staan hebben we ingevoerd.
Help mijn zoon van 10, 🤣
Hoe krijgen we die tevoorschijn, de 2 codes die in de boekjes staan hebben we ingevoerd.
Help mijn zoon van 10, 🤣
Die games staan door het invoeren van de codes in je bibliotheek.Tantepollewop schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:46:
Goedenavond, vandaag is de PS4 VR megapack bezorgd. We missen 3 spellen, blood&truth moss en golf VR
Help mijn zoon van 10, 🤣
Dankjewel voor reactie, het bleek een bekende fout te zijn. Ik moest bellen naar PlayStation zelf en die hebben de code aangepast.
Options ingedrukt houden op een positie dat je recht voor de camera zit, dan word je 'ge-re-centered'.Tantepollewop schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:48:
Goedemorgen, hoe krijg je je camera zo in ingesteld dat job simulator werkt? Mijn zoon zit telkens onder de grond en dan kan hij nergens bij.
Help help, hij is de wanhoop nabij...
Sony confirms next-gen VR system for PlayStation 5
- enhances everything
- single-cord connection
- new VR controller including DualSense features
- won't launch in 2021
This next-gen VR system will offer better resolution, field of view, tracking & input + allow high-fidelity visuals
Developers apparently have already started on "creating new worlds" for VR
Bron: https://blog.playstation....-playstation/#sf243317607
- enhances everything
- single-cord connection
- new VR controller including DualSense features
- won't launch in 2021
This next-gen VR system will offer better resolution, field of view, tracking & input + allow high-fidelity visuals
Developers apparently have already started on "creating new worlds" for VR
Bron: https://blog.playstation....-playstation/#sf243317607
Ooit heb ik 1x een Playstation VR opgezet in de Media Markt was leuk voor even.
Nu ben ik op zoek naar de Playstation 4 camera, maar die zijn lastig te leveren.
Zag wel bij Game Mania een PlayStation VR Mega Pack II + Camera + 5 Games voor 339 euro.
Vorig jaar in mei was die nog 229 euro.
2e hands gaan de camera's ook nog voor hoge bedragen weg, kennelijk zijn ze schaars geworden
Nu ben ik op zoek naar de Playstation 4 camera, maar die zijn lastig te leveren.
Zag wel bij Game Mania een PlayStation VR Mega Pack II + Camera + 5 Games voor 339 euro.
Vorig jaar in mei was die nog 229 euro.
2e hands gaan de camera's ook nog voor hoge bedragen weg, kennelijk zijn ze schaars geworden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://blog.playstation....-to-download-this-spring/
binnenkort een aantal leuk VR games gratis
Astro Bot Rescue Mission, Moss, Paper Beast, Rez Infinite, en Thumper.
https://uploadvr.com/astr...s-free-psvr-play-at-home/
binnenkort een aantal leuk VR games gratis
Astro Bot Rescue Mission, Moss, Paper Beast, Rez Infinite, en Thumper.
https://uploadvr.com/astr...s-free-psvr-play-at-home/
[ Voor 31% gewijzigd door 418O2 op 23-03-2021 14:24 ]
Thanks! Aantal aangevinkt en toegevoegd aan bibliotheek.
Wat ik niet duidelijk kan terugvinden; moet je de games ook daadwerkelijk voor einde Play at Home campagne (23 april) Downloaden (zoals wordt vermeld) of volstaat Toevoegen aan Bibliotheek?
Bij PS Plus is het laatste het geval, maar omdat in de tekst zo letterlijk Downloaden wordt genoemd twijfel ik...
Ik zit in dubio, ik kan een VR headset voor 100 euro kopen (nieuw in doos) , maar het is wel versie 1. Omdat de kabels steeds verwisseld moeten worden ivm HDR content ben ik terughoudend om deze te kopen. Aan de andere kant is het wel een mooie prijs 
Of misschien gewoon geduldig zijn en voor de Playstation 5 PSVR gaan.
39
100 euro man, waar heb je het over?Fietsbel schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:37:
Ik zit in dubio, ik kan een VR headset voor 100 euro kopen (nieuw in doos) , maar het is wel versie 1. Omdat de kabels steeds verwisseld moeten worden ivm HDR content ben ik terughoudend om deze te kopen. Aan de andere kant is het wel een mooie prijs
dat zou het duiveltje in mijn hoofd zeggen
Let er wel op dat je wel move controllers wil (ook niet gratis, als je ze al kan vinden) en niet weet of er nieuwe controllers komen (denk het wel)
Dat zou het engeltje zeggen
Ik kan je zeggen uit ervaring dat ik erg genoten heb van PSVR, maar dat ik het uiteindelijk erg weinig gebruikte, puur om het feit dat je van alles moest ombouwen. Dan dacht ik alleen al aan het gedoe en had ik geen zin meer om het te spelen.Fietsbel schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:37:
Maar toch ziet die PS5 VR er tot nu toe wel goed uit. Als ze geen gebruik meer maken van de camera als tracking device en je kan het gewoon met 1 USB kabel aansluiten (neem ik even aan), dan zou ik er zo weer een aanschaffen.
Het zou mij ook niet verbazen als die ook wel over de 400 heen gaat hoor. Dat is wel een andere ballgame. En de VR games zijn ook weer niet per se goedkoop.
Anderzijds, voor 200 euro aan VR bril en controllers en paar games heb je wel echt lol
Anderzijds, voor 200 euro aan VR bril en controllers en paar games heb je wel echt lol
Goedemiddag . Ik heb zojuist een andere ps4 gekocht met 1 tb geheugen nu heb ik een externe harde schijf met 2tb waar me spellen op staan die ik al gebruikt heb er aangezet maar hij ziet heel me externe hardeschijf niet meer iemand een idee hoe dat kan ?
Ja, heb de eerste 3 missies gespeeld. Erg vet wel, om eindelijk eens in een TIE Fighter of X-Wing te zitten418O2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:44:
Heeft iemand squadrons al gespeeld? Er gaat een gerucht dat die in de plus gaat komen
Waarom vraag je het ? Als hij in de Plus komt, is hij sowieso gratis, en dan maakt het niet uit of iemand hem al gespeeld heeft418O2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:44:
Heeft iemand squadrons al gespeeld? Er gaat een gerucht dat die in de plus gaat komen
Al is het dan misschien wel een idee om die eindelijk eens weer op te pikken, temeer daar er dan een hoop nieuwe spelers gaan bijkomen.
jawel, want als het trash is hoef ik hem niet te proberenTwixie schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:09:
[...]
Waarom vraag je het ? Als hij in de Plus komt, is hij sowieso gratis, en dan maakt het niet uit of iemand hem al gespeeld heeft.
Ok, maar zolang het maar een gerucht is, ben je weinig met de mening van anderen418O2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:22:
[...]
jawel, want als het trash is hoef ik hem niet te proberen
Oh btw, dat ik hem zo weinig gespeeld heb, zegt overigens niets over de game. Zoals hierboven iemand al zei is het wel vet om in een Star Wars toestel te kunnen plaatsnemen (wat overigens ook al kon in SW:BF2). Het is eigenlijk gewoon dat ik er vaak tegenop zie op mijn VR opstelling terug in orde te brengen.
Met de aankomende 'gratis' PSVR games bij PS Plus wil ik het stof weer van m'n PSVR af gaan blazen. Deze heb ik in de kast gelegd toen ik mijn PS5 kon optuigen.
De reden dat ik de PSVR niet heb aangesloten is omdat de PSVR v2 processor unit helaas geen 120hz ondersteund en dit dus ten koste gaat van de kwaliteit van het gamen.
Zijn er andere PS5 en PSVR eigenaren die dit op een goede manier hebben opgelost? Of is de enige oplossing het wisselen van HDMI-kabel wanneer je op 120hz wil spelen?
De reden dat ik de PSVR niet heb aangesloten is omdat de PSVR v2 processor unit helaas geen 120hz ondersteund en dit dus ten koste gaat van de kwaliteit van het gamen.
Zijn er andere PS5 en PSVR eigenaren die dit op een goede manier hebben opgelost? Of is de enige oplossing het wisselen van HDMI-kabel wanneer je op 120hz wil spelen?

Zie eerdere Post van mij, zou niety moeten werk volgens specs, maar doet het welTijnio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:35:
Voor degene met een PSVR en een TV die HDMI 2.1 ondersteund:toon volledige bericht
Met deze Switch werkt 4k120hz in HDR op mijn tv.
Scheelt kabels wisselen.
Mijn opstelling is als volgt:
Ps5 <-> switch 1 <-> TV (poort 4)
........................ 2<-> PSVR v1 Box <-> Receiver <-> TV poort 3 (arc)
Op het moment dat je vr wil spelen switch je naar input 3 op de tv en wissel je op de splitter.
wil je iets anders spelen schakel je weer terug.
Als je Playstation helemaal uit gaat en weer aan zet schakel hij ook automatisch weer naar poort 1 op de splitter.
Ik kocht deze zelf met het idee dat ik op deze manier in ieder geval nog wel HDR kon gebruiken. maar 4K120hz werk dus ook.
2.1 werk dus wel, altans bij mij:
https://imgur.com/a/6X2G607
Dank! Ik had de zoekfunctie al gebruikt, maar blijkbaar niet goed genoegMdekoning schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:50:
[...]
Zie eerdere Post van mij, zou niety moeten werk volgens specs, maar doet het wel
[...]
Het nieuws dat je willekeurig in het forum plaats van een andere website stond vanochtend al op tweakers en werd al uitgebreid besproken in het PS5 topic.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Euh ik durf eigenlijk niet te beginnen over de VR headset maar die van mij begint uit elkaar te vallen.
Het kunststof van de hoofdband begint te bladeren, de toplaag laat los, herkennen jullie dit ?
Slecht hoor.
Serienummer: H0317080273220 (generatie 2).
Het kunststof van de hoofdband begint te bladeren, de toplaag laat los, herkennen jullie dit ?
Slecht hoor.

Dat zie je wel vaker bij koptelefoons toch? Sony al gecontact?Winkiller schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:09:
Euh ik durf eigenlijk niet te beginnen over de VR headset maar die van mij begint uit elkaar te vallen.
Slecht hoor.Serienummer: H0317080273220 (generatie 2).
Nee niet, de VR headset is minimaal al 2 jaar oud.418O2 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:19:
[...]
Dat zie je wel vaker bij koptelefoons toch? Sony al gecontact?
Ik heb toevallig een oudere hoofdtelefoon van Sony en die heeft het (nog) niet.
Had ik met de PlayStation wireless headset. Op internet goedkoop vervanging gevonden. Wellicht voor de psvr ook simpel te vervangen?Winkiller schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:09:
Slecht hoor.Serienummer: H0317080273220 (generatie 2).
Nee laat maar...de nieuwe komt er aan zag ik in een e-mail van Playstation.jaspov schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 13:29:
[...]
Had ik met de PlayStation wireless headset. Op internet goedkoop vervanging gevonden. Wellicht voor de psvr ook simpel te vervangen?
Wij hebben nu ook een complete PSVR set. + Move Motion Controllers + Aim gun. Gelijk Beat Saber gekocht, erg leuk om te doen. (PS4 pro)
Op het lijstje staan Superhot en Astro Bot Rescue Mission. Ik wacht nog even een actie af en hou Markplaats in de gaten. Want ik vind de (VR) games erg duur voor de PS.
Ik zoek nog een soort van Roller Coaster Demo of een andere ziekmakende Demo ;-). Dat wil onze zoon van 10 heel erg graag. Ik heb 1 keer in een VR achtbaan gezeten met de Rift, en ja, ik werd daar goed beroerd van. De gratis demo's in de store heb ik bijna allemaal al geprobeerd.
Dus als iemand iets weet, laat het even weten. Ik heb al getest met Littlstar (rad tv) maar daar ook nog niets voor gevonden.
Andere tips voor vette VR games zijn ook zeer welkom.
Op het lijstje staan Superhot en Astro Bot Rescue Mission. Ik wacht nog even een actie af en hou Markplaats in de gaten. Want ik vind de (VR) games erg duur voor de PS.
Ik zoek nog een soort van Roller Coaster Demo of een andere ziekmakende Demo ;-). Dat wil onze zoon van 10 heel erg graag. Ik heb 1 keer in een VR achtbaan gezeten met de Rift, en ja, ik werd daar goed beroerd van. De gratis demo's in de store heb ik bijna allemaal al geprobeerd.
Dus als iemand iets weet, laat het even weten. Ik heb al getest met Littlstar (rad tv) maar daar ook nog niets voor gevonden.
Resident evil 7 is wel echt een goede tripple A horror game. Maar dan moet je er wel tegen kunnen. Was mij wat te intens, zo meeslepend...BeyondThunder schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:50:
Wij hebben nu ook een complete PSVR set. + Move Motion Controllers + Aim gun. Gelijk Beat Saber gekocht, erg leuk om te doen. (PS4 pro)
Ja, ik ben bijna klaar met het lezen van alle pagina's hier. En Wipeout wordt hem denk. Inmiddels heb ik Beat Saber, Astro bot en Firewall Zero Hour al aangeschaft. Vooral Firewall heeft best wel een learning curve. Volgende probleem is dat mijn wimpers de lenzen telkens vies maken. Ja, ook als ik alles goed gewassen heb.
Resident evil 7 denk ik nog over na, ik ben niet zo van de horror Dus ik denk dat het voor mij ook te intens is.
Resident evil 7 denk ik nog over na, ik ben niet zo van de horror Dus ik denk dat het voor mij ook te intens is.
Astro Bot Rescue mission wist mij elke keer weer te verrassen en glimlach op het gezicht te tonenBeyondThunder schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 18:41:
Ja, ik ben bijna klaar met het lezen van alle pagina's hier. En Wipeout wordt hem denk. Inmiddels heb ik Beat Saber, Astro bot en Firewall Zero Hour al aangeschaft. Vooral Firewall heeft best wel een learning curve. Volgende probleem is dat mijn wimpers de lenzen telkens vies maken. Ja, ook als ik alles goed gewassen heb.
Ja, geniaal in elkaar gezet, soms wat lastig om om een hoekje te kijken ;-)
Toch wel erg benieuwd naar de backwards compatibility van de nieuwe psvr2. Met launch langzaam naderend hopelijk snel meer bekend. Paar leuke sales vandaag in de PS store maar zou die graag op de nieuwe helm (kunnen blijven) spelen.
Geen backwards compatibility. Jammer.
Aardige backlog die ik graag op de psvr2 had gespeeld.
Aardige backlog die ik graag op de psvr2 had gespeeld.
[ Voor 45% gewijzigd door jaspov op 17-09-2022 07:12 ]
Prima prijshaaymaan schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:02:
€599.99 leuke prijs ......
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er is een apart topic voor de nieuwe versie; ik zou daar even kijken voor ervaringen:haaymaan schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:18:
Hallo, iemand de psvr2 al ontvangen??
[PSVR2] PlayStation VR 2
Dit weekend heb ik de zolder opgeruimd en kwam de PSVR (v2) weer tevoorschijn.
Toch maar even aangesloten en het was toch wel weer een gave ervaring
Het voelt echt zoveel minder achterhaald aan dan ik verwachte.
Anyway, toch maar besloten het spul op Marktplaats te gooien.
Mocht er een tweaker interesse hebben, ik heb er ook een Aim Controller en 2 Moves bij.
Tevens PS5 adapter en wat games (de meeste helaas digitaal).
Ik hoef er de hoofdprijs (50-100 euro) niet voor, dus PM me als je interesse hebt.
Mocht er een tweaker interesse hebben, ik heb er ook een Aim Controller en 2 Moves bij.
Ik hoef er de hoofdprijs (50-100 euro) niet voor, dus PM me als je interesse hebt.
Amai, dingen vliegen bij jou wel rap op zolder danPredje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:22:
[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 16-10-2023 10:49 ]
DM verzondenPredje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:22:
Etuuuuuh!
Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.