thanks, ik heb de bundle gekocht.ThaBEN schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:14:
Nieuwe update van Harmonix:
[...]
Bron: https://www.reddit.com/r/...as_dlc_pricing_in_europe/
***UPDATE***
Ziet er naar uit dat de AUDICA + 2019 Season Pass bundel morgen verschijnt op PSN!
[Afbeelding]
Bron: PlayStation Blog
***UPDATE***
Bundel staat online!
Beschikbaar voor €44,99 op PSN.
Inmiddels Audica gespeeld, net zoals bij beat saber vind ik dat de VR echt voor dit soort games gemaakt is. Je kunt duidelijk de ervaring van Harmonix met ritme games terugvinden in deze game. |Ik was begonnen op Beginner en dat ging goed, toen heb ik de overstap naar standard gemaakt en mijn god, dat was me toch een partij moeilijk

De leercurve is best hoog, zeker op de wat snellere nummers moet je al die verschillende onderdelen behoorlijk goed in je vingers hebben, dat heb ik zeker nog niet, dat wordt veel oefenen. De nummers die ik tot nu toe gehoord heb zijn goed en passen bij de ritme games. De eerste 5 dlc songs zaten er in de bundle ook al bij.
Grafisch gebeurd er veel (lijkt een beetje kwa effecten op tetris VR) en de timing en richting herkenning van de moves zijn bij mijn omgeving flawless, dus erg goed gedaan.
Al met al vind ik dit weer een top aankoop, zeker aangezien ik van ritme games hou is dat een prachtige aanvulling voor dat genre.