• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-03 18:45
ThaBEN schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:14:
Nieuwe update van Harmonix:

[...]

Bron: https://www.reddit.com/r/...as_dlc_pricing_in_europe/

***UPDATE***
Ziet er naar uit dat de AUDICA + 2019 Season Pass bundel morgen verschijnt op PSN!

[Afbeelding]

Bron: PlayStation Blog

***UPDATE***
Bundel staat online!
Beschikbaar voor €44,99 op PSN.
thanks, ik heb de bundle gekocht.

Inmiddels Audica gespeeld, net zoals bij beat saber vind ik dat de VR echt voor dit soort games gemaakt is. Je kunt duidelijk de ervaring van Harmonix met ritme games terugvinden in deze game. |Ik was begonnen op Beginner en dat ging goed, toen heb ik de overstap naar standard gemaakt en mijn god, dat was me toch een partij moeilijk _/-\o_

De leercurve is best hoog, zeker op de wat snellere nummers moet je al die verschillende onderdelen behoorlijk goed in je vingers hebben, dat heb ik zeker nog niet, dat wordt veel oefenen. De nummers die ik tot nu toe gehoord heb zijn goed en passen bij de ritme games. De eerste 5 dlc songs zaten er in de bundle ook al bij.

Grafisch gebeurd er veel (lijkt een beetje kwa effecten op tetris VR) en de timing en richting herkenning van de moves zijn bij mijn omgeving flawless, dus erg goed gedaan.

Al met al vind ik dit weer een top aankoop, zeker aangezien ik van ritme games hou is dat een prachtige aanvulling voor dat genre.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:32
Is het nog waard om voor deze een black friday deal te scoren? Wat is een goede prijs ?

Bij de PS5 zal er wel weer een nieuwe uitkomen, maar denk dat dat nog wel even duurt.

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-03 15:05
Beavbusi schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:10:
Is het nog waard om voor deze een black friday deal te scoren? Wat is een goede prijs ?

Bij de PS5 zal er wel weer een nieuwe uitkomen, maar denk dat dat nog wel even duurt.
Er gaat weer zo'n bundel komen met 5-tal games, die is altijd goed van prijs.

Ik vermoed dat de PSVR2 pas een jaartje na de PS5 zal komen, ten vroegste.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022

Er komt een ps vr bundel voor Black Friday, 199 dollar (Zal dus ongeveer 200-230 euro zijn gok ik) met vijf games. PS vr world's, astrobot, resident evil, everybody's golf en Skyrim.

(Via @Jorgen )

[Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 19-11-2019 07:33]

robinez schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:24:
[...]

thanks, ik heb de bundle gekocht.

Inmiddels Audica gespeeld, net zoals bij beat saber vind ik dat de VR echt voor dit soort games gemaakt is. Je kunt duidelijk de ervaring van Harmonix met ritme games terugvinden in deze game. |Ik was begonnen op Beginner en dat ging goed, toen heb ik de overstap naar standard gemaakt en mijn god, dat was me toch een partij moeilijk _/-\o_

De leercurve is best hoog, zeker op de wat snellere nummers moet je al die verschillende onderdelen behoorlijk goed in je vingers hebben, dat heb ik zeker nog niet, dat wordt veel oefenen. De nummers die ik tot nu toe gehoord heb zijn goed en passen bij de ritme games. De eerste 5 dlc songs zaten er in de bundle ook al bij.

Grafisch gebeurd er veel (lijkt een beetje kwa effecten op tetris VR) en de timing en richting herkenning van de moves zijn bij mijn omgeving flawless, dus erg goed gedaan.

Al met al vind ik dit weer een top aankoop, zeker aangezien ik van ritme games hou is dat een prachtige aanvulling voor dat genre.
Gisteren wereldwijd de 17e plek weten te bereiken met 'Everyday' op Expert in de leaderboards. Zo jammer dat je niet via de PS4 zelf gameplay beelden kunt opnemen in deze game. Anders had ik die hier graag gedeeld. Het voelt minstens net zo goed als in Beat Saber wanneer je in de flow zit, alleen een stuk minder zweten :P
Samen met Beat Saber is dit een van mijn meest favoriete VR games tot nu toe.

@robinez
Kom op, je kan het >:)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-03 18:45
:*) uiteindelijk zal het wel beter gaan,
maar ik vind het echt moeilijk, beatsaber en box vr haal ik ook niet al te hoge scores in, maar ik vind het wel erg leuke games om te spelen (zeker met de no fail modifier aan hahaha).

Maar die scores van jou zijn echt bizar hoog, die illusie maak ik me niet om dat ooit te gaan halen :D

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:42
228 voor de PlayStation VR Bril Mega Pack II + Camera + 5 Games bij nedgame en 229 bij Bol.com en Mediamarkt

• 418O2
nieuws: Facebook neemt vr-studio achter Beat Saber over

Meh, weet niet hoe onafhankelijk ze blijven
Ze zeggen zelf (zo goed als) volle support voor alle games die al reeds released zijn. Maar al hun toekomstige games zullen we waarschijnlijk niet meer op PSVR terug zien.

Gelukkig hebben we AUDICA nog ;)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-08-2022

Geteisem

Bonnetje

Vandaag even goed voor Blood & Truth gaan staan en gisteren even zittend WipeOut gespeeld. Na dik een jaar lang stof happen ben ik weer helemaal om. Zeker Blood & Truth is de film game ervaring, heel erg vet dit. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-03 17:08

The Inquisitor

Greetings weaklings

Geteisem schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:35:
Vandaag even goed voor Blood & Truth gaan staan en gisteren even zittend WipeOut gespeeld. Na dik een jaar lang stof happen ben ik weer helemaal om. Zeker Blood & Truth is de film game ervaring, heel erg vet dit. 8)
Ik heb de psvr helaas al weken niet aangeraakt, maar ik ga binnenkort even blood & truth kopen! Goed om te horen dat het genieten is

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:11
The Inquisitor schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:24:
[...]

Ik heb de psvr helaas al weken niet aangeraakt, maar ik ga binnenkort even blood & truth kopen! Goed om te horen dat het genieten is
Ik wou dat ik mijn PSVR nog had, heb hem gekocht toen hij net uit was maar vond het beeld op de base PS4 nogal tegenvallen, en destijds was er ook niet zoveel aanbod aan goede VR games. Dus heb ik hem weer verkocht. Zit nu wel erg te twijfellen of ik hem nu nog moet halen voor €200 of dat ik wacht op de PS5 en de PSVR2.

Is er nou een duidelijk verschil op te merken in PSVR op grafisch gebied als je hem op een PS4 Pro speelt ten opzichte van de base PS4?

Yes, I actually AM a NPC, but only to you, not to myself.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:07
Kalder schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:32:
[...]

Ik wou dat ik mijn PSVR nog had, heb hem gekocht toen hij net uit was maar vond het beeld op de base PS4 nogal tegenvallen, en destijds was er ook niet zoveel aanbod aan goede VR games. Dus heb ik hem weer verkocht. Zit nu wel erg te twijfellen of ik hem nu nog moet halen voor €200 of dat ik wacht op de PS5 en de PSVR2.

Is er nou een duidelijk verschil op te merken in PSVR op grafisch gebied als je hem op een PS4 Pro speelt ten opzichte van de base PS4?
Ik vind van wel. De aliasing is - in een aantal spelen- een stuk beter waardoor de ervaring mij beter bevalt. Maar of je dat ook vind is persoonlijk. Misschien proberen ergens?

Zo zijn er ook mensen die zich storen dat je de pixels kan zien. Dat klopt zeker als je er op let, maar als je een beetje in een spel zit merk ik er weinig van.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Geteisem schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:35:
Spel is hier ook al een tijdje topfavoriet bij mensen die langskomen. Toch ook een goede nieuwe binnenkomer is Everybody's Golf VR. Vermaak me er even goed mee als met Headmaster en die laatste heb ik hoog staan.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-08-2022

Geteisem

Bonnetje

Everybody's Golf staat ook op mijn lijstje inderdaad. Ik ga mij in ieder geval vermaken de komende weken denk.

www.gevoeligeplaten.nl

Vandaag is Superhot voor de PC gratis bij Epic Games. Op epicgames.com krijg je wekelijks een gratis spel, maar nu voor kerst is dat dagelijks. In het verleden zijn veel van de games die daar voorbij kwamen ook games geweest die op PS4 in de PS+ games zaten.
Ik hoop dus dat dat een voorteken is dat Superhot ook weldra in de PS+ games zal zitten.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Twixie schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:46:
Vandaag is Superhot voor de PC gratis bij Epic Games. Op epicgames.com krijg je wekelijks een gratis spel, maar nu voor kerst is dat dagelijks. In het verleden zijn veel van de games die daar voorbij kwamen ook games geweest die op PS4 in de PS+ games zaten.
Ik hoop dus dat dat een voorteken is dat Superhot ook weldra in de PS+ games zal zitten.
Maar dit is wel de non-VR versie hé, maar je wilt de VR versie in PS+ neem ik aan, aangezien je in het VR topic post :p
The Inquisitor schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:03:
[...]
Maar dit is wel de non-VR versie hé, maar je wilt de VR versie in PS+ neem ik aan, aangezien je in het VR topic post :p
Oops, ik wist niet dat ook op de PS4 er 2 aparte versies van zijn. Inderdaad, ik hoop op de PSVR versie, maar zou dus inderdaad wel kunnen dat we de andere krijgen (als we al iets krijgen) :(. We zien wel :).

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-03 15:05
Ik heb makkelijk 15 spellen liggen voor de PSVR, maar speel er eigenlijk zelden mee... Arizona Sunshine was de laatste die ik een beetje heb gespeeld, maar ik word steeds misselijk :-(

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:48
.jef schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:14:
Ik heb makkelijk 15 spellen liggen voor de PSVR, maar speel er eigenlijk zelden mee... Arizona Sunshine was de laatste die ik een beetje heb gespeeld, maar ik word steeds misselijk :-(
Met name PSVR games waarin je de first person bent maken me misselijk... Blood and truth en zo..

Spellen zoals astro bot en Moss waar de game karakter voor je loopt gaan bij mij een stuk beter af.
Wellicht daar mee beginnen om te wennen?

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 16:02

Snippertje

Light up your life

Twixie schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:46:
PS plus of niet. Deze game is zo vet. Ik zet vaak matrix playlist aan en dan endless spelen. Je waant je net Neo. Zou hem. Hoe dan ook aanschaffen, mijn meest gespeelde game by far.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Snippertje schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:15:
[...]

PS plus of niet. Deze game is zo vet. Ik zet vaak matrix playlist aan en dan endless spelen. Je waant je net Neo. Zou hem. Hoe dan ook aanschaffen, mijn meest gespeelde game by far.
Ik bak alleen bijzonder weinig van die storyline, en door het gebrek aan checkpoints zit ik 100x hetzelfde te doen :P

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

The Inquisitor schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:43:
[...]

Ik bak alleen bijzonder weinig van die storyline, en door het gebrek aan checkpoints zit ik 100x hetzelfde te doen :P
Probeer het afslaan van kogels een beetje onder de knie te krijgen. Je kan ze slaan of snijden met een mes bijv. En niet teveel gebruiken maken van schieten. Als je het gooien en afweren onder de knie krijgt is de story goed te doen.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:23
Exorcist schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:25:
[...]

Spel is hier ook al een tijdje topfavoriet bij mensen die langskomen. Toch ook een goede nieuwe binnenkomer is Everybody's Golf VR. Vermaak me er even goed mee als met Headmaster en die laatste heb ik hoog staan.
hier zojuist ook Everybody's Golf Vr voor €10 opgehaald bij Gamemania. ben benieuwd of het wat is.
weet iemand of Beat Saber al een keer in de aanbieding is geweest ? ik wil die graag hebben maar €30 is me dan weer iets teveel van het goede.

Mijn Launch PSVR begint nu wel wat meer kuren te krijgen. heb vaak dat het geluid en of het beeld op de bril even uitvalt. met sommige spellen geen probleem maar bij Boxvr/Headmaster is dit toch wel lastig :(
RenaldoN schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:49:
weet iemand of Beat Saber al een keer in de aanbieding is geweest ?
Zo te zien niet : https://psprices.com/region-nl/game/2578774/beat-saber

• Denman
  • Laatst online: 00:54
Ik zat zelf ook enkele weken (eigenlijk maanden :P) te loeren op een aanbieding van Beat Saber, maar die kwam maar niet. Een maandje terug heb ik de PSVR na een periode van minder gebruik maar eens "afgestoft" en weer veel plezier gehad met Firewall Zero Hour / Superhot, maar was toch ook wel toe aan iets nieuws.

Dus... gisteravond na het kerstdiner (en een te volle buik :+) de knoop doorgehakt en voor 4 tientjes aangeschaft inclusief Monstercat Music Pack (alleen al vanwege Overkill, wat een nummer :)).

Eerste indruk: topspel! En zoals gebruikelijk doen de beelden op Youtube geen recht aan de echte ervaring. Voor ik het wist stond ik al swingend de blauwe en rode blokken weg te hakken. Heerlijk gevoel!
In het begin een paar perfecte scores, dus dan ga je al gauw denken; appeltje eitje, hier ram ik mezelf wel in een paar dagen doorheen. Maar niks was minder waar bleek al gauw...
Toen ik bij de 10e stage was aangekomen stond het zweet op m'n voorhoofd, en was mijn activiteitenring op de Apple Watch al aardig aan het vollopen :+

Met enige moeite om 0:45 de headset afgedaan omdat ik vandaag moest werken, dus ik had het vanochtend wel even zwaar. Maar vanavond ga ik zeker op voor ronde 2! :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41

Cyphax

Moderator LNX
Denman schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:59:
Ik zat zelf ook enkele weken (eigenlijk maanden :P) te loeren op een aanbieding van Beat Saber, maar die kwam maar niet. Een maandje terug heb ik de PSVR na een periode van minder gebruik maar eens "afgestoft" en weer veel plezier gehad met Firewall Zero Hour / Superhot, maar was toch ook wel toe aan iets nieuws.

Dus... gisteravond na het kerstdiner (en een te volle buik :+) de knoop doorgehakt en voor 4 tientjes aangeschaft inclusief Monstercat Music Pack (alleen al vanwege Overkill, wat een nummer :)).

Eerste indruk: topspel! En zoals gebruikelijk doen de beelden op Youtube geen recht aan de echte ervaring. Voor ik het wist stond ik al swingend de blauwe en rode blokken weg te hakken. Heerlijk gevoel!
In het begin een paar perfecte scores, dus dan ga je al gauw denken; appeltje eitje, hier ram ik mezelf wel in een paar dagen doorheen. Maar niks was minder waar bleek al gauw...
Toen ik bij de 10e stage was aangekomen stond het zweet op m'n voorhoofd, en was mijn activiteitenring op de Apple Watch al aardig aan het vollopen :+

Met enige moeite om 0:45 de headset afgedaan omdat ik vandaag moest werken, dus ik had het vanochtend wel even zwaar. Maar vanavond ga ik zeker op voor ronde 2! :)
De Imagine Dragons pack is ook vrij goed, als je meer muziek nodig hebt. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• streamer12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14-02-2020
Is het handig om nu Playstation VR te kopen voor games zoals beat saber en fairpoint te spelen en misschien later op de pc aansluiten via TrinusVr? Ik ben dan van plan de bril+camera en move controllers voor rond de 200 euro te halen op marktplaats. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Deze post was oorspronkelijk een eigen topic. Nu gemerged met het PS VR topic. De search bovenin werkt best goed. :)

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-02-2020 20:04]

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-03 16:05

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wat is nu de vraag eigenlijk?
Of je het kan gebruiken?
Of het goedkoper gaat worden?

Als je al van plan bent om de boel te kopen, vanwaar dit topic?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• streamer12
Wintervacht schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:51:
Wat is nu de vraag eigenlijk?
Of je het kan gebruiken?
Of het goedkoper gaat worden?

Als je al van plan bent om de boel te kopen, vanwaar dit topic?
Ik vraag me af of het nu nog waard is om psvr te kopen. En als ik het dan ga kopen dan ben ik even plan dat te doen via marktplaats.

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-03 16:05

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

streamer12 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:00:
[...]

Ik vraag me af of het nu nog waard is om psvr te kopen. En als ik het dan ga kopen dan ben ik even plan dat te doen via marktplaats.
Tja erg subjectief...

Wat is 'waard'? Voor mij? Nee. ik heb geen PS en ook geen ambities om VR games te spelen, dus een harde nee voor mij.
Maar kennelijk heb jij wel een PS èn wil je VR games spelen, dus ik zou zeggen; dan is het de aankoop waard.

Dan rest de vraag; vind je het die 200 euro waard?
200 euro is niet bepaald veel geld voor een VR bril/set, al heb ik geen idee van de werking of beeldkwaliteit, of die ook mee komt met de Rift of de Vive.
Als de kwaliteit nou zo brak is dat het niet lekker speelt zou het het weer 'niet waard' worden, als alles goed werkt en fijn speelt, why not?

Nog een overweging is: zijn er alternatieven? Je wil het later misschien ook voor PC gaan gebruiken, zij het met een tussenstap (hee zolang het werkt is het goed), dus zijn er nog meer VR sets die beide ondersteunen?
Zo ja, wat kosten die? Hoe staan ze in verhouding op het gebied van resolutie, motion tracking, refreshrate e.d. kortom: zijn er betere alternatieven dan de PSVR?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

streamer12 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:50:
Is het handig om nu Playstation VR te kopen voor games zoals beat saber en fairpoint te spelen en misschien later op de pc aansluiten via TrinusVr? Ik ben dan van plan de bril+camera en move controllers voor rond de 200 euro te halen op marktplaats. Alvast bedankt voor jullie hulp.

[mbr]Deze post was oorspronkelijk een eigen topic. Nu gemerged met het PS VR topic. De search bovenin werkt best goed. :)[/]
200 euro vind ik eigenlijk duur, of zitten daar games, aimcontroller en move controllers bij? Indien niet, zou ik er geen 200 euro voor betalen. Ik heb zelf 2 jaar (?) geleden PSVR gekocht voor 250 euro, en daarna zijn de prijzen voor megapacks (met 5 games) regelmatig voor 199 aangeboden.

Aimcontroller was rond de 85 euro volgens mij (incl farpoint), en move controllers een euro of 50, dus afhankelijk of die er bij zitten is een tweedehandse PSVR geen 200 euro waard.
streamer12 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:00:
[...]

Waarom niet? De PS5 is niet eens uit en de PSVR wordt backwards compatible met PS5. Dus dat is geen probleem. Er komt vanzelf een PSVR 2, maar dat gaat (naar waarschijnlijkheid) nog een behoorlijke tijd duren.

Als je tweedehands koop, koop dan wel de v2, met o.a. 1 dikke kabel ipv 2 losse kabels. Die bevat wat kleine verbeteringen, en als je het toch tweedehands koopt is er genoeg te vinden.

• streamer12
The Inquisitor schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:03:
[...]

200 euro vind ik eigenlijk duur, of zitten daar games, aimcontroller en move controllers bij? Indien niet, zou ik er geen 200 euro voor betalen. Ik heb zelf 2 jaar (?) geleden PSVR gekocht voor 250 euro, en daarna zijn de prijzen voor megapacks (met 5 games) regelmatig voor 199 aangeboden.

Aimcontroller was rond de 85 euro volgens mij (incl farpoint), en move controllers een euro of 50, dus afhankelijk of die er bij zitten is een tweedehandse PSVR geen 200 euro waard.

[...]

Waarom niet? De PS5 is niet eens uit en de PSVR wordt backwards compatible met PS5. Dus dat is geen probleem. Er komt vanzelf een PSVR 2, maar dat gaat (naar waarschijnlijkheid) nog een behoorlijke tijd duren.

Als je tweedehands koop, koop dan wel de v2, met o.a. 1 dikke kabel ipv 2 losse kabels. Die bevat wat kleine verbeteringen, en als je het toch tweedehands koopt is er genoeg te vinden.
Ik kan blijkbaar al voor 175 euro psvr en Move controllers ( nieuw 80 euro) en een game halen dat is het denk ik wel waard. Ik zal dan ook goed kijken naar de 2e versie.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

streamer12 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:55:
[...]

Ik kan blijkbaar al voor 175 euro psvr en Move controllers ( nieuw 80 euro) en een game halen dat is het denk ik wel waard. Ik zal dan ook goed kijken naar de 2e versie.
Moeten het wel de nieuwe Move zijn, want als er PS3 Moves bij zitten dan zijn ze slechts 15 euro waard tweedehands.

• streamer12
The Inquisitor schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:56:
[...]

Moeten het wel de nieuwe Move zijn, want als er PS3 Moves bij zitten dan zijn ze slechts 15 euro waard tweedehands.
Hoe zie ik of het de nieuwe zijn?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

streamer12 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Hoe zie ik of het de nieuwe zijn?
PS3 versie = Mini USB
PS4 versie = Micro USB

Ofwel dit;

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02 16:54
De move controllers van PS3 (dus met mini USB) werken overigens precies hetzelfde, alleen de accuduur is iets minder.

Edit: als ik jou was zou ik ook nog even wat extra video's kijken over TrinusVR i.c.m. PSVR. Ik kom erg wisselende ervaringen tegen.

[Voor 36% gewijzigd door martyaintflying op 18-02-2020 16:49]

• Triniti
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik weet niet of dit de juiste topic is maar ik ben op zoek naar oortjes die bij de ps vr bril horen. Iemand een idee waar ik ze kan vinden?
Zag gisteren een release announce passeren voor The Room VR. Voor mij een must-have, want de IOS games vond ik telkens geweldig en dit moet gewoon subliem zijn in VR, denk ik. Nog maar weinig reviews van te vinden, maar ze zijn wel telkens vrij lovend.

• Nickdn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-03 12:13
Ik heb sinds een week PSVR thuis staan, astrobot en moss zijn tot nu toe mijn favorite spellen.
Maar ik zou graag everybody golf keer proberen, maar die move controllers zijn over uitverkocht.

Weet iemand of die komt omdat ze met een nieuw design bezig zijn?

Zag natuurlijk dit sony patent langs komen:
https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020031271&_cid=P22-K6M0AT-01562-6

• LaFleche
Nickdn schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:28:
Ik heb sinds een week PSVR thuis staan, astrobot en moss zijn tot nu toe mijn favorite spellen.
Maar ik zou graag everybody golf keer proberen, maar die move controllers zijn over uitverkocht.

Weet iemand of die komt omdat ze met een nieuw design bezig zijn?

Zag natuurlijk dit sony patent langs komen:
https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020031271&_cid=P22-K6M0AT-01562-6
Marktplaats is vaak het goedkoopste en er staan er nu wel wat
2 voor 40 euro bijvoorbeeld

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

LaFleche schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:19:
[...]

Marktplaats is vaak het goedkoopste en er staan er nu wel wat
2 voor 40 euro bijvoorbeeld
Denk dat dat over een laadstation ging zonder de controllers.

Maar als jij er 2 voor 40 euro kan vinden doe het het beter dan ik. :)

Ben in Engeland wel een toko tegengekomen die er 2 voor 220GBP wil verkopen. 8)7

[Voor 10% gewijzigd door Flagg op 07-04-2020 18:35]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• LaFleche
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Je hebt wel gelijk... Dit zijn een move en een navigatie controller.... Sorry
Voor 40 euro is wel een leuke prijs.
Die navigatie controller kan je in een doos gooien want de ps4 slikt deze niet
Maar wel een move voor 40. Voor golf heb je er maar 1 nodig

Wel bizar dat die krengen zo duur geworden zijn.... Heb er gelukkig twee want er zijn ook psvr games die er twee nodig hebben.

Beetje extrz zoeken..... En nu moet je het zelf doen :)
https://www.usedproductsm...on-3-move-controller.html

[Voor 21% gewijzigd door LaFleche op 07-04-2020 19:57]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:59
Heb sinds een weekje een PSVR (een super deal met een tweaker gemaakt, incl. camera/twee move controllers/aim en laadstation). Best wel tevreden.

Echter. De standaard oortjes zijn mwoah. Wat voor audio oplossing gebruiken jullie? Ik zat eerst te denken aan mijn Bluetooth headset. Maar begreep je dan geen 3D audio hebt. Kijk wel met een schuin oog naar de Bionik Mantis, maar vind die wat kostbaar.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41

Cyphax

Moderator LNX
Naj_Geetsrev schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:48:
Echter. De standaard oortjes zijn mwoah. Wat voor audio oplossing gebruiken jullie? Ik zat eerst te denken aan mijn Bluetooth headset. Maar begreep je dan geen 3D audio hebt. Kijk wel met een schuin oog naar de Bionik Mantis, maar vind die wat kostbaar.
Haal die oortjes eraf, hou je een 3,5mm jack-aansluiting over waar je je favoriete oortjes of koptelefoon op aansluit. Ging bij mij goed met een over-ears koptelefoon. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Flagg
  • Niet online

Flagg

LaFleche schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:48:
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Je hebt wel gelijk... Dit zijn een move en een navigatie controller.... Sorry
Voor 40 euro is wel een leuke prijs.
Die navigatie controller kan je in een doos gooien want de ps4 slikt deze niet
Maar wel een move voor 40. Voor golf heb je er maar 1 nodig

Wel bizar dat die krengen zo duur geworden zijn.... Heb er gelukkig twee want er zijn ook psvr games die er twee nodig hebben.

Beetje extrz zoeken..... En nu moet je het zelf doen :)
https://www.usedproductsm...on-3-move-controller.html
Dan heb je er eentje, tweedehands.

Kan er best 100€ voor betalen als het moet, maar ik ben nog ouderwets dat ik naar waarde wil betalen. En ik weiger om tussen de 70 en 100€ te betalen voor iets wat gemaakt wordt wat voor minder dan een tientje en wat zo kunstmatig duur gehouden wordt.

50€ euro voor een setje nieuw is acceptabel en 35/40€ voor een tweedehands setje in goede staat is ook prima. Als ik me wil laten naaien kan dat op veel leukere manieren voor 100€ :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• LaFleche
Flagg schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:55:
[...]

Dan heb je er eentje, tweedehands.

Kan er best 100€ voor betalen als het moet, maar ik ben nog ouderwets dat ik naar waarde wil betalen. En ik weiger om tussen de 70 en 100€ te betalen voor iets wat gemaakt wordt wat voor minder dan een tientje en wat zo kunstmatig duur gehouden wordt.

50€ euro voor een setje nieuw is acceptabel en 35/40€ voor een tweedehands setje in goede staat is ook prima. Als ik me wil laten naaien kan dat op veel leukere manieren voor 100€ :P
Tjja.... Je kan er 100 euro voor uitgeven maar je wil het niet?
In de huidige markt blijft 2e hands nog steeds goedkoper dan nieuw.

50 euro voor een nieuwe set (en dan neem ik aan dat je er dan gelijk 2 wil) gaat je niet lukken en 40 euro 2e hands voor twee ook niet.
Dan maar golf spelen met de controller :)

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:59
Cyphax schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:24:
[...]

Haal die oortjes eraf, hou je een 3,5mm jack-aansluiting over waar je je favoriete oortjes of koptelefoon op aansluit. Ging bij mij goed met een over-ears koptelefoon. :)
Heb dit ook gedaan. Heb een Sony MDR-XB50AP gekocht. Wat een verschil! Hang hem ook aan de controller als ik mij begeef buiten de vr wereld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• straightsix
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-02 10:56
Deze week heb ik Blood & Truth gekocht voor slechts EUR15 in de store.

Wat een gave ervaring zeg, je wordt echt in een film gesleurd. Ik ben vrij gevoelig voor motion sickness, maar met de alternative controls heb ik hier helemaal geen last van.

De gameplay schijnt ongeveer 5 uur te duren, dus dan is 15 euro een zeer schappelijke prijs voor zo'n mooie VR ervaring.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

straightsix schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:29:
Deze week heb ik Blood & Truth gekocht voor slechts EUR15 in de store.

Wat een gave ervaring zeg, je wordt echt in een film gesleurd. Ik ben vrij gevoelig voor motion sickness, maar met de alternative controls heb ik hier helemaal geen last van.

De gameplay schijnt ongeveer 5 uur te duren, dus dan is 15 euro een zeer schappelijke prijs voor zo'n mooie VR ervaring.
Ik had hem bij de vorige sale ook gekocht, en de eerste missie gespeeld. Echt gaaf en ben maar een klein beetje misselijk geworden

Ik moet hem eigenlijk deze week weer eens oppakken, want laatste keer is alweer weken... (maanden...) geleden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 13:01
Hallo.

Klein vraagje ik heb in de PSstore Fruit Ninja VR gekocht, vind m'n zoontje ook altijd erg leuk op de tablet.
Maar de teksten in het spel zijn steeds in het Duits, en ik zie nergens opties om het in het engels te zetten.
Iemand een tip? Ik had m'n systeemtaal ook al op Engels gezet maar dat heeft geen nut gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Leenart schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:32:
Hallo.

Klein vraagje ik heb in de PSstore Fruit Ninja VR gekocht, vind m'n zoontje ook altijd erg leuk op de tablet.
Maar de teksten in het spel zijn steeds in het Duits, en ik zie nergens opties om het in het engels te zetten.
Iemand een tip? Ik had m'n systeemtaal ook al op Engels gezet maar dat heeft geen nut gehad.
Stond je systeemtaal eerst wel in Duits dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:11
@Leenart Misschien even de save games verwijderen (desnoods back up maken) en de game helemaal opnieuw starten wanneer de systeem taal engels is. Het kan zijn dat de game onthoud wat de systeemtaal was tijdens het voor het eerst opstarten van de game ofzo.

Yes, I actually AM a NPC, but only to you, not to myself.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 13:01
sorry voor de late reactie! ben niet heel erg actief online. Maar na veel gegoogle kwam ik er achter hoe je in de settings menu kon komen en daar kon ik de taal veranderen!

"If you press the start button on the move wand while at the main menu and look at your sword hilt, it'll bring up the Settings in Fruit Ninja VR."

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zojuist vanwege alle lovende reviews deze aangeschaft. Downloading as we speak. Vanavond om een uurtje of 10 na het sporten kan ik aan de slag. Mijn schoonmoeder, ook een verfent TWD kijker, heeft de eer om de game voor het eerst te spelen. :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat moorden met je handen ziet er lekker uit :9

Ben benieuwd @bram1984, laat het maar weten

Acties:
  • 0Henk 'm!
The Inquisitor schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 08:27:
Dat moorden met je handen ziet er lekker uit :9

Ben benieuwd @bram1984, laat het maar weten
Had al iets in het PS5 topic gepost. Ik heb niet heel lang gespeeld, maar vooralsnog overstijgt het RE7 en dat is mijn aller vetste ervaring op de PS4 tot nu toe. Dus dat zegt een hoop. De tracking is verbazingwekkend goed en alles werkt heel intuïtief. En wat ik nog niet wist: er zit een Souls sausje over. Als je doodgaat, kan je al je loot weer oppikken op de plek waar je doodging. Ga je weer dood, dan ben je alles kwijt. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 08:32:
[...]

Had al iets in het PS5 topic gepost. Ik heb niet heel lang gespeeld, maar vooralsnog overstijgt het RE7 en dat is mijn aller vetste ervaring op de PS4 tot nu toe. Dus dat zegt een hoop. De tracking is verbazingwekkend goed en alles werkt heel intuïtief. En wat ik nog niet wist: er zit een Souls sausje over. Als je doodgaat, kan je al je loot weer oppikken op de plek waar je doodging. Ga je weer dood, dan ben je alles kwijt. :)
Voor mij geldt dat idd ook, re7 was tot nu toe de beste VR ervaring voor mij. Maar helaas heb je bij deze die verrekte move controllers nodig. Dus weer een vr titel die ik oversla helaas. :)

Weiger nog steeds om die move controllers te kopen tegen woekerprijzen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Flagg schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:04:
[...]

Voor mij geldt dat idd ook, re7 was tot nu toe de beste VR ervaring voor mij. Maar helaas heb je bij deze die verrekte move controllers nodig. Dus weer een vr titel die ik oversla helaas. :)

Weiger nog steeds om die move controllers te kopen tegen woekerprijzen. :)
Ja die zijn blijkbaar nogal duur geworden. Niet tweedehands te vinden?

Voegt wel echt iets toe in deze game. Je hebt echt fysieke handen en armen die best wel goed mee bewegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:16:
Zojuist vanwege alle lovende reviews deze aangeschaft. Downloading as we speak. Vanavond om een uurtje of 10 na het sporten kan ik aan de slag. Mijn schoonmoeder, ook een verfent TWD kijker, heeft de eer om de game voor het eerst te spelen. :9~

[YouTube: The Walking Dead: Saints & Sinners | PSVR Review]
Ziet er leuk uit. Alleen...geen fysieke release zo te zien? Dan haak ik af namelijk :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:20:
[...]

Ja die zijn blijkbaar nogal duur geworden. Niet tweedehands te vinden?

Voegt wel echt iets toe in deze game. Je hebt echt fysieke handen en armen die best wel goed mee bewegen.
ik zie ze op reddit regelmatig langs komen. Als je ze echt wil (ik kan me zelf niet voorstellen hoe je ps vr zonder move controllers wil gebruiken, dan mis je echt veel) dan kan je er wel aankomen. Ja, voor ietsje meer dan msrp, maarja

Acties:
  • 0Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:33:
[...]

Ziet er leuk uit. Alleen...geen fysieke release zo te zien? Dan haak ik af namelijk :X
Wat voegt een fysieke release toe voor 3 tientjes? Tweedehands ga je dit niet snel kwijtraken voor een goede prijs.
418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:34:
[...]

ik zie ze op reddit regelmatig langs komen. Als je ze echt wil (ik kan me zelf niet voorstellen hoe je ps vr zonder move controllers wil gebruiken, dan mis je echt veel) dan kan je er wel aankomen. Ja, voor ietsje meer dan msrp, maarja
Genoeg leuks gespeeld met de DS4 hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:38:
[...]

Wat voegt een fysieke release toe voor 3 tientjes? Tweedehands ga je dit niet snel kwijtraken voor een goede prijs.

[...]
Ik verkoop nooit iets door/verzamel games, dus fysiek is voor mij vrijwel altijd een must. Uitzonderingen daargelaten maar dan zijn het vaak geen (volwaardige) games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:38:
[...]

Genoeg leuks gespeeld met de DS4 hoor.
Ja, ik zeg ook niet dat niets met de ds4 kan, maar met de move zijn er toch wat meer games.

Mijn PS4 en VR komt vandaag weer thuis, maar eens aan de gang met BOXVR (de quarantainekilos zijn real)

[Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 12-05-2020 12:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:34:
[...]

Ja dat laatste dus niet hè, ik ga geen 100€ betalen voor cheap plastic meuk die 5 euro productie waarde hebben.

Dan maar geen vr titels kopen, ze zullen het niet erg vinden blijkbaar. En mijn levensvreugde lijdt er ook niet onder. :P

En re7 was ook een meer dan prima VR ervaring met een ds4.

[Voor 4% gewijzigd door Flagg op 12-05-2020 13:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
Flagg schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:13:
[...]

Ja dat laatste dus niet hè, ik ga geen 100€ betalen voor cheap plastic meuk die 5 euro productie waarde hebben.

Dan maar geen vr titels kopen, ze zullen het niet erg vinden blijkbaar. En mijn levensvreugde lijdt er ook niet onder. :P

En re7 was ook een meer dan prima VR ervaring met een ds4.
Ik heb er destijds 80 euro voor betaald. Maarja, de hele set kost ook wat, de games kosten wat, dan moet het maar. Vind het ook zonde om die hele set te hebben en dan een aantal toptitels te moeten missen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:42:
[...]

Ik heb er destijds 80 euro voor betaald. Maarja, de hele set kost ook wat, de games kosten wat, dan moet het maar. Vind het ook zonde om die hele set te hebben en dan een aantal toptitels te moeten missen.
Ik heb geen last van fomo in welke vorm dan ook. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Exorcist schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:40:
[...]

Ik verkoop nooit iets door/verzamel games, dus fysiek is voor mij vrijwel altijd een must. Uitzonderingen daargelaten maar dan zijn het vaak geen (volwaardige) games.
Als je niets doorverkoopt is digitaal toch juist handig? Of wil je het perse displayen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
The Inquisitor schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:02:
[...]

Als je niets doorverkoopt is digitaal toch juist handig? Of wil je het perse displayen
Yes, iets tastbaars/leuk voor later. Ook met de (semi)garantie het over ** jaar nog steeds te kunnen pakken en spelen als evt. servers allang weg zijn/uit staan etc.

Maar goed, sommige (met name de wat simpelere) games worden nu eenmaal alleen digitaal uitgebracht dus dan moet het wel echt een geweldig spel zijn wil ik het dan nog kopen. Headmaster was daar wel één van (voor PSVR dan), nog steeds leuk om 's te doen met wat maten erbij.

• 418O2
418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:42:
[...]

Ja, ik zeg ook niet dat niets met de ds4 kan, maar met de move zijn er toch wat meer games.

Mijn PS4 en VR komt vandaag weer thuis, maar eens aan de gang met BOXVR (de quarantainekilos zijn real)
Gisteren geprobeerd. Zweten is wel een issue, maar wel mee te werken. Ik boks zelf en merk wel dat ik iets anders moet stoten om het goed te laten registreren. Uppercut raak ik bijna nooit en de hoek moet ik heel anders doen dan je het in het echt zou doen.

Wel een goede exercise

• LaFleche
418O2 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 13:42:
[...]

Als je nog 2 motion controllers zoekt..... Iron man bundel is spel plus twee controller

https://blog.eu.playstati...wnload-a-free-demo-today/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• 418O2
LaFleche schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 18:18:
[...]

Als je nog 2 motion controllers zoekt..... Iron man bundel is spel plus twee controller

https://blog.eu.playstati...wnload-a-free-demo-today/
@Flagg heeft daar meer aan

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Held! :)

Laat me raden 300€... _O-

• 418O2
Flagg schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 19:11:
[...]

Held! :)

Laat me raden 300€... _O-
99

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gadver doe eens niet zo snel, zag het idd, da's nou een redelijke prijs mocht ik het spel ook leuk vinden that is.

Goede tip. :)

• 418O2
Flagg schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 19:13:
[...]

Gadver doe eens niet zo snel, zag het idd, da's nou een redelijke prijs mocht ik het spek leuk vinden that is.

Goede tip. :)
Het is een pre order, zou er dan wel vlot bij zijn.

Ik kijk er wel naar uit, lijkt me heel vet. Hoop dat het anders is dan de Spiderman demo, want daar werd ik draaierig en misselijk van

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LaFleche
Zit ik zelf te zoeken waar ik deze editie kan preorderen..... Nou..... Of mijn Google-Foo is slecht of de preorder kan nog niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08
LaFleche schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 07:57:
Zit ik zelf te zoeken waar ik deze editie kan preorderen..... Nou..... Of mijn Google-Foo is slecht of de preorder kan nog niet
Iemand de bundle al ergens gevonden? Ik zou hem ook graag kopen

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Amazon.nl had een tijdje geleden dat je voor 60 euro een set move controllers kon reserveren zodat je ze kreeg wanneer ze weer beschikbaar waren. Niet gedacht dat ze kwamen, maar morgen worden ze zowaar bezorgd. Eindelijk!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Die demo maar eens proberen morgen. Anderen het al geprobeerd?

Edit: zelf vanochtend de demo geprobeerd. Het is leuk, maar ik denk niet dat het voor mij een buy gaat worden. Wel tof om te kunnen vliegen op deze manier.

[Voor 56% gewijzigd door Snippertje op 29-05-2020 22:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:13
@theHoff lekker hoor ik zoek ze oo knog steeds, maar overal is de Sony PS Move Twin Pack uitverkocht :(
wil zo graag beatsaber of iron man demo doen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LaFleche
Bol.com preorder iron man plus 2 controllers... Niet goedkoop wel spel erbij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudox
LaFleche schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:32:
Bol.com preorder iron man plus 2 controllers... Niet goedkoop wel spel erbij
Ja dit heb ik ook zojuist gedaan. controllers los zijn nog duurder waar ze leverbaar zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ruudox schreef op zondag 31 mei 2020 @ 19:50:
[...]

Ja dit heb ik ook zojuist gedaan. controllers los zijn nog duurder waar ze leverbaar zijn
Pre-orders bij Bol.com heb ik hele slechte ervaringen mee, ik zou het ergens anders proberen. Van m'n 5 pre-orders heb ik er 1 op de dag zelf gehad en de rest geannuleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudox
ow zo erg ja, hmm heb hem al besteld maar thanks voor de heads up (kan hem altijd nog annuleren). Ik ga dan ondertussen even op zoek naar een andere winkel

• 418O2
Er zijn ook wat VR games in de aanbieding. Onder andere everybody's golf vr voor 9,99

https://store.playstation...Amsg-shop%3Akoop-ps4games

• Ruudox
ik zit zelf echt te twijfellen om binnen kort the walking dead te kopen, lees en hoor er goede ervaringen van. Hier mensen al ervaring met die game ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
Ruudox schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:28:
ik zit zelf echt te twijfellen om binnen kort the walking dead te kopen, lees en hoor er goede ervaringen van. Hier mensen al ervaring met die game ?
Ik ben een bange poeperd dus het is niets voor mij, maar van wat ik op reddit zag is het wel goed in zijn genre

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:17
Ik ben ook echt een schijterd in vr maar dit is echt andere koek. Het is meer survival dan jump scare. Ja: ik ben me de pleuris geschrokken af en toe maar, het is niet hun stokpaardje. Ik speel het in sessies van max 1 uur of tot ik dood ga. Dan is het wel weer intensief genoeg geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudox
ok hopen dat de game nog in de sale gaat voor 3 juli want dan heb ik mijn move controllers pas tot nu toe.

De move controllers maakt de ervaring denk ik een stuk beter met PSVR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goochie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-03-2021

Goochie

Als in goochelaar

...Sinds vorige week in het bezit van een VR bril. Absoluut een aparte en gave ervaring!

Er is alleen 1 ding wat ik maar niet voor elkaar krijg en dat is het feit dat, als ik de PS4 aanzet en daarna de VR bril, ik geen beeld krijg. Alleen maar zwart beeld, soms wat ronddraaiende bolletjes en soms krijg ik een plaatje van een controller in beeld dat ik op option moet drukken. Als ik vervolgens de televisie aanzet, heb ik wel gelijk beeld.

Kortom, ik moet dus altijd de tv aanzetten om mijn VR bril aam de praat te krijgen. Daarna kan ik de tv weer uitzetten. Iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen?

10 ton staal...verticaal!!!

• Rayuka
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Mijn PlayStation 4 krijg ik niet meer uit safe mode, vraagt om herinstallatie wat ik al een aantal keer heb gedaan door middel van de herinstallatie file te downloaden op een usb stick.. heeft de laatste keer wel gewerkt maar lukt nu niet meer. Krijg soms een melding dat hij de storage niet kan vinden.
Heb ook de interne schijf er even uit gehad en opnieuw erin, zonder succes.
Kan ik de interne schijf verwijderen en een externe schijf via usb aansluiten daar de PlayStation firmware op downloaden en de games op zetten?

• Ruudox
Rayuka schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:06:
Mijn PlayStation 4 krijg ik niet meer uit safe mode, vraagt om herinstallatie wat ik al een aantal keer heb gedaan door middel van de herinstallatie file te downloaden op een usb stick.. heeft de laatste keer wel gewerkt maar lukt nu niet meer. Krijg soms een melding dat hij de storage niet kan vinden.
Heb ook de interne schijf er even uit gehad en opnieuw erin, zonder succes.
Kan ik de interne schijf verwijderen en een externe schijf via usb aansluiten daar de PlayStation firmware op downloaden en de games op zetten?
Kan je denk ik beter in het ps4 topic stellen :D

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 11:45
Iemand hier al defecte head tracking LEDs gehad? Twijfel of het misschien aan de kabel ligt..... Reparatie bij Sony is €200! :(

2430Wp ZW

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
S0epkip schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:22:
Reparatie bij Sony is €200! :(
Daar haal je bijna een nieuwe voor

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-03 13:20
Sinds gisteren ook in bezit van een PSVR (excuus: vaderdag :P), en het is nog beter dan ik had verwacht.
Soms wel beetje tweaken met de scherpte van het beeld, heb gemerkt dat het heel nauw luistert hoe je het display voor je ogen hebt staan.

Tot nu toe vooral wat demo's (Blood & Truth, Astro Bot) en spellen die ik al had geprobeerd (Tetris Effect, Trackmania Turbo).
Beat Saber maakt z'n naam wel waar, lekker om zo actief op de muziek bezig te zijn (Guitar Hero memories...). Daarnaast vond ik de demo van Astro Bot Rescue Mission heel gaaf, die ga ik zeker kopen als hij in de sale is (standaard 39.99 maar regelmatig voor 19 of 14.99 te krijgen).

Als laatste een rondje Nordschleife in GT Sport, in een Playseat met stuurtje. Oef. Wat een hoogteverschil heeft die baan en toen had ik wel gelijk een beetje last van VR-misselijkheid. Maar wel heel gaaf om te zien hoe goed de dieptewerking in je cockpit en op de baan werkt. Jammer dat het beeld van de baan niet zo scherp en gedetailleerd is, daar komt de PSVR echt aan kracht te kort.

Maar samengevat: mijn verwachtingen zijn echt overtroffen en ga ik de komende tijd veel plezier van hebben :) (en dan komt Star Wars Squadrons VR er nog aan :) )

PSN:CanisLupusNL - Xbox: CanisLupusNL - About.me

Anoniem: 562971

ralph075 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:45:
[...]

Daar haal je bijna een nieuwe voor
Daar héb je een nieuwe voor, Amazon Duitsland in de gaten houden :)

• 418O2
Iron Man VR review: A sad, painful end to the PS4’s PlayStation VR era

Ai, had me er wel op verheugd.

https://www.metacritic.co...ron-man-vr/critic-reviews
Hm, reviews zijn heel wisselend

[Voor 44% gewijzigd door 418O2 op 02-07-2020 21:44]

• Ruudox
wat ik las vanmiddag allemaal goede reviews.

maar nu tussen een 5 en een 9.7 is wel heel raar.

ik heb de game alleen besteld voor de move controllers en deze game was mooi meegenomen

[Voor 32% gewijzigd door Ruudox op 02-07-2020 22:26]

• Ruudox
Zo vandaag de move controllers binnen incl iron man :D

game speelt best lekker weg, ik irriteer me allee naan de laadtijden steeds
Pagina: 1 ... 70 71 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee