Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-02 20:39
ThaBEN schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:14:
Nieuwe update van Harmonix:

[...]

Bron: https://www.reddit.com/r/...as_dlc_pricing_in_europe/

***UPDATE***
Ziet er naar uit dat de AUDICA + 2019 Season Pass bundel morgen verschijnt op PSN!

[Afbeelding]

Bron: PlayStation Blog

***UPDATE***
Bundel staat online!
Beschikbaar voor €44,99 op PSN.
thanks, ik heb de bundle gekocht.

Inmiddels Audica gespeeld, net zoals bij beat saber vind ik dat de VR echt voor dit soort games gemaakt is. Je kunt duidelijk de ervaring van Harmonix met ritme games terugvinden in deze game. |Ik was begonnen op Beginner en dat ging goed, toen heb ik de overstap naar standard gemaakt en mijn god, dat was me toch een partij moeilijk _/-\o_

De leercurve is best hoog, zeker op de wat snellere nummers moet je al die verschillende onderdelen behoorlijk goed in je vingers hebben, dat heb ik zeker nog niet, dat wordt veel oefenen. De nummers die ik tot nu toe gehoord heb zijn goed en passen bij de ritme games. De eerste 5 dlc songs zaten er in de bundle ook al bij.

Grafisch gebeurd er veel (lijkt een beetje kwa effecten op tetris VR) en de timing en richting herkenning van de moves zijn bij mijn omgeving flawless, dus erg goed gedaan.

Al met al vind ik dit weer een top aankoop, zeker aangezien ik van ritme games hou is dat een prachtige aanvulling voor dat genre.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17:56
Is het nog waard om voor deze een black friday deal te scoren? Wat is een goede prijs ?

Bij de PS5 zal er wel weer een nieuwe uitkomen, maar denk dat dat nog wel even duurt.

• .jef
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13:42
Beavbusi schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:10:
Is het nog waard om voor deze een black friday deal te scoren? Wat is een goede prijs ?

Bij de PS5 zal er wel weer een nieuwe uitkomen, maar denk dat dat nog wel even duurt.
Er gaat weer zo'n bundel komen met 5-tal games, die is altijd goed van prijs.

Ik vermoed dat de PSVR2 pas een jaartje na de PS5 zal komen, ten vroegste.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Er komt een ps vr bundel voor Black Friday, 199 dollar (Zal dus ongeveer 200-230 euro zijn gok ik) met vijf games. PS vr world's, astrobot, resident evil, everybody's golf en Skyrim.

(Via @Jorgen )

Catch22 wijzigde deze reactie 19-11-2019 07:33 (15%)

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

robinez schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:24:
[...]

thanks, ik heb de bundle gekocht.

Inmiddels Audica gespeeld, net zoals bij beat saber vind ik dat de VR echt voor dit soort games gemaakt is. Je kunt duidelijk de ervaring van Harmonix met ritme games terugvinden in deze game. |Ik was begonnen op Beginner en dat ging goed, toen heb ik de overstap naar standard gemaakt en mijn god, dat was me toch een partij moeilijk _/-\o_

De leercurve is best hoog, zeker op de wat snellere nummers moet je al die verschillende onderdelen behoorlijk goed in je vingers hebben, dat heb ik zeker nog niet, dat wordt veel oefenen. De nummers die ik tot nu toe gehoord heb zijn goed en passen bij de ritme games. De eerste 5 dlc songs zaten er in de bundle ook al bij.

Grafisch gebeurd er veel (lijkt een beetje kwa effecten op tetris VR) en de timing en richting herkenning van de moves zijn bij mijn omgeving flawless, dus erg goed gedaan.

Al met al vind ik dit weer een top aankoop, zeker aangezien ik van ritme games hou is dat een prachtige aanvulling voor dat genre.
Gisteren wereldwijd de 17e plek weten te bereiken met 'Everyday' op Expert in de leaderboards. Zo jammer dat je niet via de PS4 zelf gameplay beelden kunt opnemen in deze game. Anders had ik die hier graag gedeeld. Het voelt minstens net zo goed als in Beat Saber wanneer je in de flow zit, alleen een stuk minder zweten :P
Samen met Beat Saber is dit een van mijn meest favoriete VR games tot nu toe.

@robinez
Kom op, je kan het >:)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-02 20:39
:*) uiteindelijk zal het wel beter gaan,
maar ik vind het echt moeilijk, beatsaber en box vr haal ik ook niet al te hoge scores in, maar ik vind het wel erg leuke games om te spelen (zeker met de no fail modifier aan hahaha).

Maar die scores van jou zijn echt bizar hoog, die illusie maak ik me niet om dat ooit te gaan halen :D

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:18
228 voor de PlayStation VR Bril Mega Pack II + Camera + 5 Games bij nedgame en 229 bij Bol.com en Mediamarkt

• Catch22
  • Nu online
nieuws: Facebook neemt vr-studio achter Beat Saber over

Meh, weet niet hoe onafhankelijk ze blijven

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

Ze zeggen zelf (zo goed als) volle support voor alle games die al reeds released zijn. Maar al hun toekomstige games zullen we waarschijnlijk niet meer op PSVR terug zien.

Gelukkig hebben we AUDICA nog ;)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 18-02 16:13

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

Vandaag even goed voor Blood & Truth gaan staan en gisteren even zittend WipeOut gespeeld. Na dik een jaar lang stof happen ben ik weer helemaal om. Zeker Blood & Truth is de film game ervaring, heel erg vet dit. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-02 19:44

The Inquisitor

Greetings weaklings

Geteisem schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:35:
Vandaag even goed voor Blood & Truth gaan staan en gisteren even zittend WipeOut gespeeld. Na dik een jaar lang stof happen ben ik weer helemaal om. Zeker Blood & Truth is de film game ervaring, heel erg vet dit. 8)
Ik heb de psvr helaas al weken niet aangeraakt, maar ik ga binnenkort even blood & truth kopen! Goed om te horen dat het genieten is

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:24
The Inquisitor schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:24:
[...]

Ik heb de psvr helaas al weken niet aangeraakt, maar ik ga binnenkort even blood & truth kopen! Goed om te horen dat het genieten is
Ik wou dat ik mijn PSVR nog had, heb hem gekocht toen hij net uit was maar vond het beeld op de base PS4 nogal tegenvallen, en destijds was er ook niet zoveel aanbod aan goede VR games. Dus heb ik hem weer verkocht. Zit nu wel erg te twijfellen of ik hem nu nog moet halen voor €200 of dat ik wacht op de PS5 en de PSVR2.

Is er nou een duidelijk verschil op te merken in PSVR op grafisch gebied als je hem op een PS4 Pro speelt ten opzichte van de base PS4?

• jaspov
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20-02 18:22
Kalder schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:32:
[...]

Ik wou dat ik mijn PSVR nog had, heb hem gekocht toen hij net uit was maar vond het beeld op de base PS4 nogal tegenvallen, en destijds was er ook niet zoveel aanbod aan goede VR games. Dus heb ik hem weer verkocht. Zit nu wel erg te twijfellen of ik hem nu nog moet halen voor €200 of dat ik wacht op de PS5 en de PSVR2.

Is er nou een duidelijk verschil op te merken in PSVR op grafisch gebied als je hem op een PS4 Pro speelt ten opzichte van de base PS4?
Ik vind van wel. De aliasing is - in een aantal spelen- een stuk beter waardoor de ervaring mij beter bevalt. Maar of je dat ook vind is persoonlijk. Misschien proberen ergens?

Zo zijn er ook mensen die zich storen dat je de pixels kan zien. Dat klopt zeker als je er op let, maar als je een beetje in een spel zit merk ik er weinig van.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Geteisem schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:35:
Spel is hier ook al een tijdje topfavoriet bij mensen die langskomen. Toch ook een goede nieuwe binnenkomer is Everybody's Golf VR. Vermaak me er even goed mee als met Headmaster en die laatste heb ik hoog staan.

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 18-02 16:13

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

Everybody's Golf staat ook op mijn lijstje inderdaad. Ik ga mij in ieder geval vermaken de komende weken denk.

www.gevoeligeplaten.nl

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:34
Vandaag is Superhot voor de PC gratis bij Epic Games. Op epicgames.com krijg je wekelijks een gratis spel, maar nu voor kerst is dat dagelijks. In het verleden zijn veel van de games die daar voorbij kwamen ook games geweest die op PS4 in de PS+ games zaten.
Ik hoop dus dat dat een voorteken is dat Superhot ook weldra in de PS+ games zal zitten.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Twixie schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:46:
Vandaag is Superhot voor de PC gratis bij Epic Games. Op epicgames.com krijg je wekelijks een gratis spel, maar nu voor kerst is dat dagelijks. In het verleden zijn veel van de games die daar voorbij kwamen ook games geweest die op PS4 in de PS+ games zaten.
Ik hoop dus dat dat een voorteken is dat Superhot ook weldra in de PS+ games zal zitten.
Maar dit is wel de non-VR versie hé, maar je wilt de VR versie in PS+ neem ik aan, aangezien je in het VR topic post :p

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• Twixie
The Inquisitor schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:03:
[...]
Maar dit is wel de non-VR versie hé, maar je wilt de VR versie in PS+ neem ik aan, aangezien je in het VR topic post :p
Oops, ik wist niet dat ook op de PS4 er 2 aparte versies van zijn. Inderdaad, ik hoop op de PSVR versie, maar zou dus inderdaad wel kunnen dat we de andere krijgen (als we al iets krijgen) :(. We zien wel :).

• .jef
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13:42
Ik heb makkelijk 15 spellen liggen voor de PSVR, maar speel er eigenlijk zelden mee... Arizona Sunshine was de laatste die ik een beetje heb gespeeld, maar ik word steeds misselijk :-(

• LaFleche
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:57
.jef schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:14:
Ik heb makkelijk 15 spellen liggen voor de PSVR, maar speel er eigenlijk zelden mee... Arizona Sunshine was de laatste die ik een beetje heb gespeeld, maar ik word steeds misselijk :-(
Met name PSVR games waarin je de first person bent maken me misselijk... Blood and truth en zo..

Spellen zoals astro bot en Moss waar de game karakter voor je loopt gaan bij mij een stuk beter af.
Wellicht daar mee beginnen om te wennen?

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:16
Twixie schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:46:
PS plus of niet. Deze game is zo vet. Ik zet vaak matrix playlist aan en dan endless spelen. Je waant je net Neo. Zou hem. Hoe dan ook aanschaffen, mijn meest gespeelde game by far.

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Snippertje schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:15:
[...]

PS plus of niet. Deze game is zo vet. Ik zet vaak matrix playlist aan en dan endless spelen. Je waant je net Neo. Zou hem. Hoe dan ook aanschaffen, mijn meest gespeelde game by far.
Ik bak alleen bijzonder weinig van die storyline, en door het gebrek aan checkpoints zit ik 100x hetzelfde te doen :P

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:16
The Inquisitor schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:43:
[...]

Ik bak alleen bijzonder weinig van die storyline, en door het gebrek aan checkpoints zit ik 100x hetzelfde te doen :P
Probeer het afslaan van kogels een beetje onder de knie te krijgen. Je kan ze slaan of snijden met een mes bijv. En niet teveel gebruiken maken van schieten. Als je het gooien en afweren onder de knie krijgt is de story goed te doen.

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

• RenaldoN
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15:59
Exorcist schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:25:
[...]

Spel is hier ook al een tijdje topfavoriet bij mensen die langskomen. Toch ook een goede nieuwe binnenkomer is Everybody's Golf VR. Vermaak me er even goed mee als met Headmaster en die laatste heb ik hoog staan.
hier zojuist ook Everybody's Golf Vr voor €10 opgehaald bij Gamemania. ben benieuwd of het wat is.
weet iemand of Beat Saber al een keer in de aanbieding is geweest ? ik wil die graag hebben maar €30 is me dan weer iets teveel van het goede.

Mijn Launch PSVR begint nu wel wat meer kuren te krijgen. heb vaak dat het geluid en of het beeld op de bril even uitvalt. met sommige spellen geen probleem maar bij Boxvr/Headmaster is dit toch wel lastig :(

• Twixie
RenaldoN schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:49:
weet iemand of Beat Saber al een keer in de aanbieding is geweest ?
Zo te zien niet : https://psprices.com/region-nl/game/2578774/beat-saber

• Denman
  • Nu online
Ik zat zelf ook enkele weken (eigenlijk maanden :P) te loeren op een aanbieding van Beat Saber, maar die kwam maar niet. Een maandje terug heb ik de PSVR na een periode van minder gebruik maar eens "afgestoft" en weer veel plezier gehad met Firewall Zero Hour / Superhot, maar was toch ook wel toe aan iets nieuws.

Dus... gisteravond na het kerstdiner (en een te volle buik :+) de knoop doorgehakt en voor 4 tientjes aangeschaft inclusief Monstercat Music Pack (alleen al vanwege Overkill, wat een nummer :)).

Eerste indruk: topspel! En zoals gebruikelijk doen de beelden op Youtube geen recht aan de echte ervaring. Voor ik het wist stond ik al swingend de blauwe en rode blokken weg te hakken. Heerlijk gevoel!
In het begin een paar perfecte scores, dus dan ga je al gauw denken; appeltje eitje, hier ram ik mezelf wel in een paar dagen doorheen. Maar niks was minder waar bleek al gauw...
Toen ik bij de 10e stage was aangekomen stond het zweet op m'n voorhoofd, en was mijn activiteitenring op de Apple Watch al aardig aan het vollopen :+

Met enige moeite om 0:45 de headset afgedaan omdat ik vandaag moest werken, dus ik had het vanochtend wel even zwaar. Maar vanavond ga ik zeker op voor ronde 2! :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:04

Cyphax

Moderator NOS
Denman schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:59:
Ik zat zelf ook enkele weken (eigenlijk maanden :P) te loeren op een aanbieding van Beat Saber, maar die kwam maar niet. Een maandje terug heb ik de PSVR na een periode van minder gebruik maar eens "afgestoft" en weer veel plezier gehad met Firewall Zero Hour / Superhot, maar was toch ook wel toe aan iets nieuws.

Dus... gisteravond na het kerstdiner (en een te volle buik :+) de knoop doorgehakt en voor 4 tientjes aangeschaft inclusief Monstercat Music Pack (alleen al vanwege Overkill, wat een nummer :)).

Eerste indruk: topspel! En zoals gebruikelijk doen de beelden op Youtube geen recht aan de echte ervaring. Voor ik het wist stond ik al swingend de blauwe en rode blokken weg te hakken. Heerlijk gevoel!
In het begin een paar perfecte scores, dus dan ga je al gauw denken; appeltje eitje, hier ram ik mezelf wel in een paar dagen doorheen. Maar niks was minder waar bleek al gauw...
Toen ik bij de 10e stage was aangekomen stond het zweet op m'n voorhoofd, en was mijn activiteitenring op de Apple Watch al aardig aan het vollopen :+

Met enige moeite om 0:45 de headset afgedaan omdat ik vandaag moest werken, dus ik had het vanochtend wel even zwaar. Maar vanavond ga ik zeker op voor ronde 2! :)
De Imagine Dragons pack is ook vrij goed, als je meer muziek nodig hebt. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• streamer12
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 14-02 16:02
Is het handig om nu Playstation VR te kopen voor games zoals beat saber en fairpoint te spelen en misschien later op de pc aansluiten via TrinusVr? Ik ben dan van plan de bril+camera en move controllers voor rond de 200 euro te halen op marktplaats. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Deze post was oorspronkelijk een eigen topic. Nu gemerged met het PS VR topic. De search bovenin werkt best goed. :)

exactor it wijzigde deze reactie 13-02-2020 20:04 (18%)

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 18:15

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wat is nu de vraag eigenlijk?
Of je het kan gebruiken?
Of het goedkoper gaat worden?

Als je al van plan bent om de boel te kopen, vanwaar dit topic?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• streamer12
Wintervacht schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:51:
Wat is nu de vraag eigenlijk?
Of je het kan gebruiken?
Of het goedkoper gaat worden?

Als je al van plan bent om de boel te kopen, vanwaar dit topic?
Ik vraag me af of het nu nog waard is om psvr te kopen. En als ik het dan ga kopen dan ben ik even plan dat te doen via marktplaats.

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 18:15

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

streamer12 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:00:
[...]

Ik vraag me af of het nu nog waard is om psvr te kopen. En als ik het dan ga kopen dan ben ik even plan dat te doen via marktplaats.
Tja erg subjectief...

Wat is 'waard'? Voor mij? Nee. ik heb geen PS en ook geen ambities om VR games te spelen, dus een harde nee voor mij.
Maar kennelijk heb jij wel een PS èn wil je VR games spelen, dus ik zou zeggen; dan is het de aankoop waard.

Dan rest de vraag; vind je het die 200 euro waard?
200 euro is niet bepaald veel geld voor een VR bril/set, al heb ik geen idee van de werking of beeldkwaliteit, of die ook mee komt met de Rift of de Vive.
Als de kwaliteit nou zo brak is dat het niet lekker speelt zou het het weer 'niet waard' worden, als alles goed werkt en fijn speelt, why not?

Nog een overweging is: zijn er alternatieven? Je wil het later misschien ook voor PC gaan gebruiken, zij het met een tussenstap (hee zolang het werkt is het goed), dus zijn er nog meer VR sets die beide ondersteunen?
Zo ja, wat kosten die? Hoe staan ze in verhouding op het gebied van resolutie, motion tracking, refreshrate e.d. kortom: zijn er betere alternatieven dan de PSVR?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

streamer12 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:50:
Is het handig om nu Playstation VR te kopen voor games zoals beat saber en fairpoint te spelen en misschien later op de pc aansluiten via TrinusVr? Ik ben dan van plan de bril+camera en move controllers voor rond de 200 euro te halen op marktplaats. Alvast bedankt voor jullie hulp.

[mbr]Deze post was oorspronkelijk een eigen topic. Nu gemerged met het PS VR topic. De search bovenin werkt best goed. :)[/]
200 euro vind ik eigenlijk duur, of zitten daar games, aimcontroller en move controllers bij? Indien niet, zou ik er geen 200 euro voor betalen. Ik heb zelf 2 jaar (?) geleden PSVR gekocht voor 250 euro, en daarna zijn de prijzen voor megapacks (met 5 games) regelmatig voor 199 aangeboden.

Aimcontroller was rond de 85 euro volgens mij (incl farpoint), en move controllers een euro of 50, dus afhankelijk of die er bij zitten is een tweedehandse PSVR geen 200 euro waard.
streamer12 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:00:
[...]

Waarom niet? De PS5 is niet eens uit en de PSVR wordt backwards compatible met PS5. Dus dat is geen probleem. Er komt vanzelf een PSVR 2, maar dat gaat (naar waarschijnlijkheid) nog een behoorlijke tijd duren.

Als je tweedehands koop, koop dan wel de v2, met o.a. 1 dikke kabel ipv 2 losse kabels. Die bevat wat kleine verbeteringen, en als je het toch tweedehands koopt is er genoeg te vinden.

• streamer12
The Inquisitor schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:03:
[...]

200 euro vind ik eigenlijk duur, of zitten daar games, aimcontroller en move controllers bij? Indien niet, zou ik er geen 200 euro voor betalen. Ik heb zelf 2 jaar (?) geleden PSVR gekocht voor 250 euro, en daarna zijn de prijzen voor megapacks (met 5 games) regelmatig voor 199 aangeboden.

Aimcontroller was rond de 85 euro volgens mij (incl farpoint), en move controllers een euro of 50, dus afhankelijk of die er bij zitten is een tweedehandse PSVR geen 200 euro waard.

[...]

Waarom niet? De PS5 is niet eens uit en de PSVR wordt backwards compatible met PS5. Dus dat is geen probleem. Er komt vanzelf een PSVR 2, maar dat gaat (naar waarschijnlijkheid) nog een behoorlijke tijd duren.

Als je tweedehands koop, koop dan wel de v2, met o.a. 1 dikke kabel ipv 2 losse kabels. Die bevat wat kleine verbeteringen, en als je het toch tweedehands koopt is er genoeg te vinden.
Ik kan blijkbaar al voor 175 euro psvr en Move controllers ( nieuw 80 euro) en een game halen dat is het denk ik wel waard. Ik zal dan ook goed kijken naar de 2e versie.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

streamer12 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:55:
[...]

Ik kan blijkbaar al voor 175 euro psvr en Move controllers ( nieuw 80 euro) en een game halen dat is het denk ik wel waard. Ik zal dan ook goed kijken naar de 2e versie.
Moeten het wel de nieuwe Move zijn, want als er PS3 Moves bij zitten dan zijn ze slechts 15 euro waard tweedehands.

• streamer12
The Inquisitor schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:56:
[...]

Moeten het wel de nieuwe Move zijn, want als er PS3 Moves bij zitten dan zijn ze slechts 15 euro waard tweedehands.
Hoe zie ik of het de nieuwe zijn?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

streamer12 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Hoe zie ik of het de nieuwe zijn?
PS3 versie = Mini USB
PS4 versie = Micro USB

Ofwel dit;

• martyaintflying
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-02 13:11
De move controllers van PS3 (dus met mini USB) werken overigens precies hetzelfde, alleen de accuduur is iets minder.

Edit: als ik jou was zou ik ook nog even wat extra video's kijken over TrinusVR i.c.m. PSVR. Ik kom erg wisselende ervaringen tegen.

martyaintflying wijzigde deze reactie 18-02-2020 16:49 (36%)

Pagina: 1 ... 69 70 71 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True