Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
https://static.tweakers.net/ext/f/y7uKxAqTtFm0Yy3kfJ1sGV4P/full.png

PlayStation VR discussie-topic

Welkom in het discussie topic over de PlayStation VR. In deze eerste post zul je wat informatie vinden over de PlayStation VR. Daarnaast kun je in dit topic natuurlijk al je ervaringen die je hebt gehad met de PlayStation VR posten of simpelweg discussiëren over de PSVR.

Aanverwant topic:

https://static.tweakers.net/ext/f/M7ljhoPjpFdJtRDre5bUmHvV/full.png

De officiele PSVR site van Sony.

Als je de PlayStation 4 koopt, dan zit het volgende in de doos:
  • PlayStation VR headset
  • Processorbox
  • Stereo hoofdtelefoon
  • HDMI-kabel
  • USB-kabel
  • AC-adapter en netsnoer
  • Aansluitadapter voor VR-headset
  • Demodisk met 8 verschillende VR demo's

Bij de Amerikaanse PSVR zit een disk met 18 demo's. Waarschijnlijk kan je de overige 10 demo's in Europa ook downloaden als je een Amerikaans PSN-account aanmaakt.

Kenmerken

Scherm
De PSVR maakt gebruik van een 5,7" OLED-scherm met een RGB-subpixel matrix resolutie van 1080p, dat wil zeggen: 960 × 1080 per oog.

Audio
De PSVR maakt gebruik van 3D audio, die door de bijgeleverde processorbox naar de hoofdtelefoon gestuurd wordt. Je heb geen speciale hoofdtelefoon nodig, al is het aan te raden om wel een "goede" hoofdtelefoon te gebruiken. Er zit een standaard 3.5mm aansluiting op.

Controllers
Alle spellen kunnen bediend worden met de standaard DualShock Controller. Er zijn een aantal spellen die "gemaakt zijn" om met de Move-Controller te bedienen. Batman Arkham VR is hier een voorbeeld van.

Camera
Je kunt de PS Camera weer afstoffen, want PSVR werkt alleen in combinatie met de camera. Voor degenen die hem nog niet hebben is er vanaf 13 oktober een nieuwe versie van de camera te koop.

Noemenswaardige spellen

Launchgames
Bij de launch zijn er een aantal spellen beschikbaar. De meeste zijn veredelde techdemo's en de uitspeeltijd zal daardoor niet heel lang zijn.

• EVE: Valkyrie
  • Demodisk met 8 verschillende VR demo's

Aanschafprijs

PlayStation VR
De PSVR is vanaf 13 oktober verkrijgbaar en kost 399 euro.

Camera
De PS Camera heeft een adviesprijs van 59,99.

PlayStation Move dual set
De move controller is optioneel. Een set van twee is verkrijgbaar voor 79,99.

• matthijst
  • Nu online
quote:
Jumpman schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:25:
Het ziet er goed uit! Is eigenlijk al zeker dat iedereen zijn pre-order krijgt, of gaat het weer net zo als met de PS4 launch? Te weinig voorraad en in batches uitgeleverd.
Denk dat iedereen hem wel krijgt op launch. Zag vandaag nog op Gamemania staan dat je nu nog kan bestellen voor levering op launchdag.

Iemand een idee of ze nog eerder opengaan?
00:01 lijkt me mooi :)

• matthijst
  • Nu online
Zaterdag 15 oktober vanaf 12:00 PSVR demodag bij alle Game Mania's:
https://www.gamemania.nl/...vr-demodag-bij-game-mania

• matthijst
  • Nu online
Playroom VR en linkje naar launchgames toegevoegd :)

• matthijst
  • Nu online
Eve Valkyrie reviews ben ik wel benieuwd naar.
En irritant dat Batman alleen te downloaden is en niet gewoon in de winkel ligt.

matthijst wijzigde deze reactie 09-10-2016 16:11 (3%)

• matthijst
  • Nu online
Had er zelf 3 besteld. Om zeker te zijn dat je m ook echt krijgt :)
Niet heel vreemd als je het verhaal over coolblue leest.
Gamemania belde een maandje terug dat ik 50 moest aanbetalen om 'm op release te krijgen. Dat dus gedaan en die bij bol.com geannuleerd. Mediamarkt online wilde ik ook annuleren maar kan niet vinden "waar" dat moet.

Slaatje uit slaan lijkt me stug. Tenzij je voor 50 euro een rij marktplaatspaupers aan de deur wilt hebben.

matthijst wijzigde deze reactie 10-10-2016 07:05 (6%)

• matthijst
  • Nu online
quote:
Malt007 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:20:
En wie draait er voor de verzendkosten op? Hiervoor is de wkoa niet bedoeld.
Ophalen in het filiaal.
En is het mijn probleem als een online verkoper geen "annuleerknop" heeft? :D

• matthijst
  • Nu online
Als webwinkels eens zouden beginnen met leveren wanneer ze beloven zouden mensen niet op meerdere sites bestellen :)

• matthijst
  • Nu online
Ranzig :r
Dat je dat zelf normaal vindt :D
Ga dan gewoon naar een Gamemania inderdaad.

• matthijst
  • Nu online
quote:
BamSlam_ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:53:
Ik heb ze vrij van gebruikssporen teruggestuurd. Niets mis mee. Moet je op Marktplaats eens iets gebruikts kopen.. ;)
Ging me specifiek om de headset, meeste andere dingen kan ik me wat bij voorstellen.
Een horloge afvegen is vrij simpel :)
Maar goed; je weet vantevoren dat je een gebruikte koopt, dus wat dat betreft goed geregeld d:)b

Gisteren Gamemania (daar besteld) gebeld en die verwachten 'm donderdag in de loop van de dag binnen te krijgen. Andere al info van hun "fysieke" winkel?

matthijst wijzigde deze reactie 11-10-2016 10:28 (26%)

• matthijst
  • Nu online
Demodisk is te downloaden in de VS winkel.

• matthijst
  • Nu online
Eerste gebruikersreviews op reddit zijn wel positief:
https://www.reddit.com/r/PSVR/new/

Tip 1: verwijder ook het beschermplastic dat op de lenzen zit :)

• matthijst
  • Nu online
Super! Iemand enig idee of dit betekent dat fysieke winkels hem dan ook gaan verkopen (omdat Bart Smit schijnbaar te vroeg levert)?

• matthijst
  • Nu online
Waar blijft die Eve Valkyrie review :(

• matthijst
  • Nu online
quote:
ditani360 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

hmm twijfel om gamemania zelf alvast te bellen :P
Apeldoorn gebeld en die zeiden dat ze hem nog niet hadden. Maar óók dat hij morgen om 09:30 klaarligt :+

• matthijst
  • Nu online
quote:
dunn0w schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:10:
Weet iemand hoe het zit met het retour beleid van Bol.com?
Ik heb hem daar besteld maar wil hem eerst wel een paar uurtjes uit proberen voordat ik tot de koop over ga.
Op hun site staat dat het geopend niet retour mag.
Weet niet of ze daar heel erg streng in zijn?
Voor 400 euro zou ik de gok niet wagen als dat op hun site staat.
Ook al zou je wettelijk misschien gelijk hebben, dan wordt het vast een fijne discussie.

• matthijst
  • Nu online
Dat Here they lie een 1 krijgt geloof ik wel. Pas een filmpje van zitten kijken. Vaag spel is me dat.

• matthijst
  • Nu online
Ze zouden wat van die oude arcaderacespellen in VR moeten uitbrengen.
Of Virtua Racing :)

• matthijst
  • Nu online
In een winkel mag je hem ook niet uit de doos halen en testen :D

• matthijst
  • Nu online
Is thumper alleen digitaal te koop?
Lees goeie dingen over, maar koop games liever op disk.

Had Eve in preorder staan, maar zonder reviews haal ik denk ik eerst alleen Until Dawn en Batman.
Eve demo eerst een paar keer spelen en dan alsnog kopen lijkt me een betere optie.

matthijst wijzigde deze reactie 13-10-2016 07:11 (50%)

• matthijst
  • Nu online
Net opgehaald. Game Mania had er nog 1 voor de vrije verkoop.
ff de kitchen demo gespeeld. Sjezus wat dope :D
Nu wachten tot eind vd middag voor de rest.
Had Until Dawn erbij gekocht.

• matthijst
  • Nu online
In de pauze ff wat getest.
Thumper, leuk spel maar lijkt me vrij snel saai worden. Doordat je op een baan zit geen last van misselijkheid.

Until Dawn, zie er leuk uit en is ook on rails, dus goed te doen.
De onderwaterdemo ziet er mooier uit dan toen ik de demo in de winkel heb gedaan. Gok dat het destijds belabberd was afgesteld en was in Japan, dus misschien kleinere afstand tussen hun ogen ofzo :)

Driveclub VR: ziet er wel mooi uit vind ik, die verfvlekken review is zwaar overdreven. Werd wel misselijk van dat crossen door bochten :r
Zelfde met RIGS trouwens. Misschien een kwestie van wennen, kreeg het er ook warm van :D
Had ook een Bose quietcomfort op, dan ben je wel héél erg afgesloten van de buitenwereld. Eerst maar 's met geluid van de tv spelen denk ik.

Batman gekocht, nog niet gespeeld.

Kitchendemo echt heel cool, dat spel móet haast wel een topper worden.

• matthijst
  • Nu online
Benieuwd naar het misselijkheidsgehalte hier, straks :)
Geloof dat je er wel aan kan wennen.

• matthijst
  • Nu online
Wat stinkt die rubberen bende die er boven je neus hangt. Hopelijk verdwijnt die lucht een beetje :D

• matthijst
  • Nu online
Je kan alles spelen zonder move.

• matthijst
  • Nu online
quote:
breagor schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:57:
Vanmiddag ontvangen en zojuist een uurtje getest met de demo's, 2 vragen:

- zaten er bij jullie plastic protectors op de lenzen die verwijdert moesten worden voor gebruik? Ik heb de indruk dat bij mij die er niet op zaten, of ze zijn zo dun dat ik ze niet opmerk.
Op reddit lees ik echter wel posts mbt "niet vergeten de screen protector te verwijderen".
Lenzen waren ook heel vies out-of-the box.....durf eigenlijk niet met een nagel te checken of er wellicht van dat hele dunne plastic op zit omdat ik dan wellicht de lenzen beschadig........vandaar deze vraag of ze normaal zonder zo'n plastic bescherm laagje worden geleverd.

- valt me op dat de lenzen heel snel beslaan, meer mensen hier last van? En is daar iets aan te doen?

Tot nu toe bevalt hij, maar het is echt even wennen dat je zit en geen spullen kunt pakken met de controler etc. tov de Vive...
Er zaten behoorlijk grote plasticjes op die uitstaken rondom. Niet te missen en zeker niet zo onzichtbaar dat je er met je nagel voor moet krabben.

Lenzen beslaan hier helemaal niet.

• matthijst
  • Nu online
Een meter lang zo'n beetje gok ik (zit al achter de TV weggepropt hier).

Net Batman ff getest, wel mooie graphics, introfilmpje is mooi gemaakt.
En zo'n stuk waar je op een liftplatform staat, dat je echt denkt: wow, moet nu ff geen pasje naar rechts doen want dan donder ik naar beneden :D

't is nog ff wennen dat je voor de TV staat; als je naar een rand toe wilt "lopen" ofzo, bang dat je dan door de TV heen gaat (zal wel meevallen, maar...).

matthijst wijzigde deze reactie 13-10-2016 19:30 (22%)

• matthijst
  • Nu online
quote:
bukkum schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:38:
Ik werd goed misselijk van driveclub. Kan je op de tv meekijken wat je op de bril ziet, bij mij heb ik alleen een zwart scherm. Audio krijg ik ook niet uit tv ipv de headset (die wel).
HDMI wel via de box lopen neem ik aan?
Die van ps4-->tv ging moet van controller--> tv gaan
En dan van controller --> tv

• matthijst
  • Nu online
quote:
sww89 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:57:
[...]

Nog even een serieuze vraag dan ;) Geniet staan echt de voorkeur? En verandert dat de ervaring nog t.o.v. zitten? Aangezien voortbewegen nog altijd middels een controller moet vraag ik dit mij dus serieus af.
Oh geen idee. Maar Batman stond dat je kon kiezen staan of zitten :)
Zittend werkt vast net zo goed alleen hij "staat".

• matthijst
  • Nu online
quote:
darkreptile schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:27:
Zo alles gespeelt van "VR Worlds", had hem nog gratis ook, omdat meneer hem niet had aangeslagen :D

na 2 periodes van 3 uur gamen, had ik gelukkig nergens last van. verschilt dus erg van persoon tot persoon, geloof dus niet alle reviews.
Gaat dat underwatergebeuren nog verder na de haai, of is dat het einde? Vond die demo in de winkel destijds wel leuk maar geen 40 euro waard nu.

Verschilt ook heel erg per spel waar je last van hebt, áls je er al last van hebt :)

• matthijst
  • Nu online
quote:
PeevdTee schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:15:
Ik vind het allemaal maar een beetje wazig en niet echt scherp. Wat doe ik verkeerd?
Oogmeting al gedaan via instellingen - apparaten - Psvr?
Dat scheelt een stuk.
Net de lenzen ook schoongemaakt met alcohol. Had eerst met dat Sonydoekje overheen gewreven maar dat liet "vegen" achter.

• matthijst
  • Nu online
Playroom VR kats vergeten, net nog even snel gestart. Weet niet of al die minigames hetzelfde zijn, maar zag er leuk uit en speelde goed. Beetje Mariostijl muntjes verzamelen.
Zoiets moeten ze in een volledige game proppen!

• matthijst
  • Nu online
quote:
Sovereign schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:08:
Nu met driveclub bezig, word er zelf absoluut niet misselijk van, graphics zijn wat onscherp in de verte maar verder is dit gewoon een hele vette game en ben benieuwd wat de PS4 pro hiervoor nog gaat doen.
Ben wel benieuwd welke camerapositie je gebruikt?
Volledig scherm, dashboard inbeeld of 3rd person?
Vanavond nog maar weer 's een poging wagen :)

Tot nu toe misselijk geworden bij RIGS en Driveclub. De rest gaat allemaal wel.

• matthijst
  • Nu online
quote:
RawChild schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:13:
[...]

Echt he. Hele toffe ervaring vond ik dat. Ik zette voor de grap tijdens die game mijn headset af. Dat was echt raar. ineens was ik weer in mijn woonkamer. Playroom VR is echt een heel goed voorbeeld van hoe VR kan en moet zijn.
Ook grappig dat in Playroom na een level een foto van je wordt gemaakt. Dat je opeens ziet: oh ja, fuck, dat ben ik met dat ding op m'n kop in de huiskamer :D

• matthijst
  • Nu online
quote:
FreakGIB schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:16:
is er een Demo van Robinson The Journey
En van Batman ?
En Farpoint
Nee, nee, nee.
Batman kan je kopen voor 20 euro :)

• matthijst
  • Nu online
Zoveel verder dan bijna 2 meter van je camera kan je ook niet zitten denk ik?
Snoer van de headset is niet heel lang?

• matthijst
  • Nu online
quote:
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Zit er niet een verlengkabel bij? Volgens mij wel namelijk van 5m.
Denk dat ik een meter of 2 van de TV zit. PS4 en kastje staan achter de TV.
Heel veel langer is die headsetkabel niet, 't is ook een vrij stugge kabel.

• matthijst
  • Nu online
Opgezocht, totale lengte van headsetkabel schijnt 4,4 meter te zijn :)

• matthijst
  • Nu online
quote:
Sovereign schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:39:
Gewoon met dashboard inbeeld, ik snap echt niet waar mensen last van hebben, ik zal er wel immuun voor zijn.
Tsja, verschilt per mens heh, het is niet alsof het niet bestaat :D

• matthijst
  • Nu online
quote:
Geteisem schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:28:
[...]

Nu al met alcohol. Wat heeft die persoon er in godsnaam mee gedaan dan. 8)7

Microvezel doekje is voldoende denk en dat rubber met een beetje warm water afspoelen.
Dat was ik. Niks bijzonders mee gedaan maar zag er wat vettigs op zitten. Microvezeldoekje had moeite t eraf te krijgen dus maar meteen met van dat cameralenzenschoonmaakspul gedaan.

• matthijst
  • Nu online
quote:
JunkieVirus schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:39:
Mijn neefje krijgt geen haai bij de vr onderwater demo. Iemand anders ook last van?
Yep, die zit er niet in :(

• matthijst
  • Nu online
Nee je staat overal stil.

• matthijst
  • Nu online
Die muziekdemo is ook wel cool gedaan. Mooi om als demo aan mensen te laten zien denk ik: niet veel beweging maar gebeurt wel veel om je heen :)

• matthijst
  • Nu online
quote:
breagor schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:55:
mbt de folie: er zijn inderdaad batches zonder de folie geleverd, op reddit zijn er velen die hem ook zonder folie hebben ontvangen.

Heb het hele weekend storingsdienst, dus kan helaas niet los gaan met de headset, want ik moet de telefoon kunnen horen :-(
Maar moest toch ook mijn camera omruilen omdat ik het oude type had ontvangen, dus dat meteen maar geregeld, hopelijk krijg ik vandaag al het goede type.....en dan kan ik na het weekend echt los
Geluid kan ook gewoon via TV heh :>

• matthijst
  • Nu online
Past precies in kastje. Kabel klik ik er normaal af en leg ene deel achter tv en andere stukje achter de headset:

• matthijst
  • Nu online
quote:
JohnHeroHD schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:14:
[...]

Thanks! Hoe hoog is de lege ruimte in die kast? Ik heb soortgelijke vlakken in mijn Ikea meubel. Eens kijken of die er bij mij ook zo in zou passen. Even wat zooi herordenen, maar dat zou dan moeten kunnen.
Geen meetlint bij de hand, maar een PS4 doosje past er rechtop in, met een mm of 5 over.

• matthijst
  • Nu online
Ik zou zoooooooo graag die old school Star Wars X-Wing (vs Tie Fighter) spellen in VR zien :D
Hopelijk wordt die aanstaande demo mooi en zorgen ze dat er rap daarna een echt spel uitkomt!

• matthijst
  • Nu online
Jammer dat Thumper en Rez voorlopig alleen digitaal te koop zijn.
Misselijkheid neemt wel af naarmate je meer speelt. RIGS en Driveclub nog een keer gedaan en gaat beter :)

• matthijst
  • Nu online
quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:46:
Maar de echte winnaar is toch wel deze auidio zet Harman Kardon BDS 885S, op de price watch 1600 euro, in de store 890 euro. Je moet natuurlijk wel lid zijn van ING, je kreeg de laatste tijd ongeveer 300 punten per maand toegeschreven aan m'n account.
Samsonite koffer, ook erg goedkoop, van 180 voor 110 ofzo.

• matthijst
  • Nu online
Heb je voor online spelen nou een PSN abonnement nodig ala xbox live?
Of werkt bv Eve "gewoon"?

• matthijst
  • Nu online
Ben wel benieuwd hoeveel mensen dat driftprobleem hebben.
Klagers lees je altijd wat van (terecht).

Hoe doen ze dat hier bij mediamarkt? Maken ze die headset nog schoon tussendoor? :-(

matthijst wijzigde deze reactie 22-10-2016 09:34 (30%)

• matthijst
  • Nu online
Ze zouden Google Maps op de bril moeten brengen. Een hometrainer eraan en dan een beetje rondfietsen :)

• matthijst
  • Nu online
Ben benieuwd wat er technisch mogelijk is.
Je blijft op een relatief klein schermpje dat praktisch op je oog zit kijken door een paar lenzen. Screendoor effect zul je altijd blijven houden gok ik.
Zou leuk zijn als het beeld uiteindelijk scherper kan worden (vooral voor objecten die verder weg liggen in bv een spel als Rush of Blood).

• matthijst
  • Nu online
Japanse PSN store zit wel een geinige Godzilla demo in.
En de Hatsune Miku demo vond ik ook wel leuk om een keer ge zien, wel mooi beeld :)

• matthijst
  • Nu online
quote:
.GoO schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:38:
Nieuwe horrorgame aangekondigd voor begin 2017: Don't Knock Twice

[video]

Zie http://punkandlizard.com/dont-knock-twice-ps4-psvr/
Damn :D

• matthijst
  • Nu online
Driveclub doet me denken aan Ridge Racer op de 3DS.
Het went wel langzaam. Gisteren 3 rondjes kunnen rijden voor ik na een crash misselijk begon te worden.
Krijg morgen als t goed is Eve Valkyrie. Benieuwd hoe die bevalt. Demo wel leuk maar te kort om een idee te krijgen.

Heeft iemand Battlezone? Is dat singleplayer nog leuk/lang te spelen?

• matthijst
  • Nu online
Ben ook benieuwd, Valkyrie demo ging wel goed, maar die is wel erg kort.
Kan ook een kwestie zijn van gewenning; vroeger beste lading van die vliegspellen gespeeld. Maar we gaan het zien!

• matthijst
  • Nu online
Irritant dat al die VR spellen digital only zijn :(
Tethered, Rez, Thumper, Wayward Sky...

• matthijst
  • Nu online
Coolblue zal wel zorgen dat hij voorlopig niet op voorraad is als ze slim zijn :D

• matthijst
  • Nu online
Wel heel mooi beeld, die COD demo!

• matthijst
  • Nu online
Demo Disc bevat een aantal demo's, waaronder een demo van VR Worlds (haaientank en schietbaan).

• matthijst
  • Nu online
Ja, de demo is zonder haai :(

• matthijst
  • Nu online
Maakt de pro de PSVR nou mooier? Net ff snel Batman gespeeld en dat leek opeens scherper te zijn over het hele beeld genomen...

Even kort Eagle Flight gespeeld en ja, de wereld is wat kaal, maar ik vind het er wel mooi/scherp uit zien. Zou graag een paar andere steden zien :D

• matthijst
  • Nu online
quote:
Wootism schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:31:
[...]

Heb hem net aangeschaft; wat een geniaal en vooral mooi spel :D
Het stopt inderdaad bij de T-Rex. Daarna kan je nog doorspelen om alle objectives te halen en zo een nieuwe spelmodus vrij te spelen.
Kort spelletje, maar de €3,- absoluut waard _/-\o_

[...]

Ja klopt!
Superleuk spel inderdaad! Jammer dat er nog niet meer levels zijn.
En hier zou Sony handschoenen voor moeten maken :P

• matthijst
  • Nu online
Ik vind het ook super. Super lame.
Beeld is veel te groot.

• matthijst
  • Nu online
quote:
.GoO schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:50:
[...]

Dan kies je voor een kleiner beeld.
Kan, maar dan net zo goed gewoon op TV kijken, zit jet niet met die headset op je kop :)

• matthijst
  • Nu online
Bound ook gekocht, wel leuk maar irritant dat de camera niet vanzelf volgt.
Vind het er wel mooi uitzien.

HoloBall lijkt me ook wel geinig, maar 15 euro, mweh...
Zoiets zouden ze als "echt" tennisspel moeten maken.

• matthijst
  • Nu online
HoloBall toch ook maar ff gehaald.
Wel cool gedaan, moet wel ff de ruimte ervoor hebben denk ik.
Kan je dat speelvlakje ook zelf instellen? Halve meter naar voren zou leuk zijn, zit nu bijna aan de max van de draad?

• matthijst
  • Nu online
Welk drift probleem :)

• matthijst
  • Nu online
quote:
Ja, bedoelde dat niet iedereen dat heeft.
Iig geen reden om m niet te kopen lijkt me.

• matthijst
  • Nu online
HoloBall echt een geinig spel. Wel benieuwd hoe lang het leuk blijft, ze zouden er wel een uitbreiding bij kunnen maken zodat het breakout-achtig wordt.

• matthijst
  • Nu online
Er ie een nieuwe planeet voor Oh My Genesis.
Leuk verzonnen weer, 3 euro :)

Vermaak me ook nog steeds met HoloBall.

• matthijst
  • Nu online
Nieuwe Res Evil demo/update.

• matthijst
  • Nu online
De normale Resident Evil demo, hij is net ge-update naar 1.02.
VR zit erin en werkt wel goed, maar GVD wat creepy :D

matthijst wijzigde deze reactie 03-12-2016 21:49 (3%)

• matthijst
  • Nu online
quote:
FreakGIB schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:06:
[...]

Met normaal bedoel je de Kitchen of wat anders ben niet zo thuis in Resident Evil.
Nee, Resident Evil VII opzoeken in de store en daar de demo van. Dat is een andere dan de kitchen demo.

• matthijst
  • Nu online
Weinig aankondigingen, maar Resident Evil 7 zal wel ziekelijk mooi worden :D
Die demo, sjezus :o

• matthijst
  • Nu online
Mooie level inderdaad.
0,0 misselijkheid ook. Hoop echt dat ze hier een heel spel van gaan maken. Recycle die X-Wing/Tie-Fighter reeks van 15 jaar terug op PC maar in VR :)

• matthijst
  • Nu online
quote:
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:42:

Een collega van me zei net dat de haai wel gratis is.
De demo staat op de disk en je kan een stuk onder water afdalen, maar stopt waar normaal die haai komt :)

• matthijst
  • Nu online
Zelf deze gespeeld:
- Until Dawn - Rush of Blood: blijft leuk om te spelen, mooie schrikacties en schieten met move controllers werkt leuk.
- Holoball: Wii Tennis, maar dan anders. Wel leuk om nu en dan een balletje te slaan. Niet heel veel uitdaging verder, vooral "actief" bezig zijn.
- Oh My Genesis: erg leuk gedaan, levels zijn wat kort maar voor 3 euro per stuk wel betaalbaar. Heel cool hoe je met je handen die wereldbol kunt laten draaien en graphics zien er ook goed uit!

Gespeeld, maar niet meer aangeraakt:
- Batman VR: heel mooi gedaan, maar leuk voor 1x doorspelen. Jammer dat ie in Europa niet op disk is. Echt zo'n spel dat je doorverkoopt na uitspelen.
- Eve Valkyrie: hele spel gekocht, maar mweh, vond er weinig aan. Na 2 dagen weer doorverkocht. Qua space games zou een Star Wars game ala de X-Wing demo ideaal zijn, lading filmpjes ertussen om een verhaal te vertellen.

Heb hoge verwachtingen voor Resident Evil 7. Die laatste demo vond ik echt cool gedaan. Die hele sfeer terwijl je in het huis rondloopt. :D

• matthijst
  • Nu online
quote:
ThaBEN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:27:
...gezien mijn kamer niet zo groot is als de afstand tussen de World Trade Centers. |:(
Mwah, op het moment wel denk ik? :+

• matthijst
  • Nu online
Speel Res Evil staand :)

• matthijst
  • Nu online
Cool, Resident Evil mee gepreorderd. Thanks!

• matthijst
  • Nu online
Plus dat een hoop van die VR-games nauwelijks replaywaarde hebben.
Batman VR, 1x uitspelen en dan klaar mee. 20 euro.

• matthijst
  • Nu online
pas via bol.com zo'n oplaadstation besteld bij Binky's.
Ging allemaal goed.

• matthijst
  • Nu online
Snap dr ook niks van :D
Ziet er toch niet uit, zon lomp pixelscherm als je (U)HD kunt gamen.

• matthijst
  • Nu online
Rush of Blood is wat je zoekt dan :)
Pretpark, schieten:
http://www.xgn.nl/review/until-dawn-rush-of-blood-review

Nog twee weken en dan komt Res Evil :9~
http://www.insidegamer.nl...ekker-vertrouwd-griezelen

matthijst wijzigde deze reactie 06-01-2017 21:50 (95%)

• matthijst
  • Nu online
Oh My Genesis.
Resident Evil
Rush of Blood
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True