• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48
HopOnline schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

Volgens mij is 40 voor 2 move controllers een prima prijs. Op Marktplaats heb ik er 2 gekocht, de een voor 13 euro met verzenden en de ander voor 17 met verzenden.
Oke thanks, ga ik ze zo ophalen!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49
HopOnline schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

Volgens mij is 40 voor 2 move controllers een prima prijs. Op Marktplaats heb ik er 2 gekocht, de een voor 13 euro met verzenden en de ander voor 17 met verzenden.
Hier twee voor € 15,00 gekocht, maar ja dat was direct toen bekend geworden was dat de PS VR met de PS Move controllers ging werken, al was er wel het risico dat de PS Move intern zou veranderen en geen backwards compatibiliteit zou hebben.

Ongeveer een jaar terug vekocht Dixons hele Move pakketten (PS Eye, PS Move en game) voor € 5,00, die konden ze aan de straatstenen niet kwijt toen, hebben echt wel twee maanden online gestaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Ooh sorry ik lees nu pas per paar, dat is niet verkeerd.

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-01 22:35
Weet iemand of er nog kans is dat dit vanmiddag / vanavond al in de schappen ligt bij de Media Markt? Of gebeurd dat bijna nooit met een release dat het daar eerder te koop is?

[Voor 27% gewijzigd door HopOnline op 12-10-2016 12:35]

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08-2021
HopOnline schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:35:
Weet iemand of er nog kans is dat dit vanmiddag / vanavond al in de schappen ligt bij de Media Markt? Of gebeurd dat bijna nooit met een release dat het daar eerder te koop is?
Is wel een kansje dat dat gebeurt. Was ook zo met een paar games. Laatste die ik me kan herinneren was No Man's sky. Maar komt dus wel vaker voor dat een game eerder in de winkel ligt. Toch is het met de PSVR wel net iets anders en ben ik bang dat ze zich er wel aanhouden.

Maar ik ga sowieso even een paar winkels langs vandaag.

[Voor 15% gewijzigd door fukijama op 12-10-2016 12:41]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

HopOnline schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:35:
Als retailer zijnde een verkoop-embargo negeren is natuurlijk niet handig voor toekomstige leveringen.
Dus nee.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:38
Wootism schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Als retailer zijnde een verkoop-embargo negeren is natuurlijk niet handig voor toekomstige leveringen.
Dus nee.
dat klopt maar het gebeurt al dan niet per ongeluk soms wel. Ik heb ooit een spel via de post gekregen op zaterdag wat dinsdag pas release had. Bij Fallout 4 waren er ook een aantal winkels die al eerder verkochten. Het kan dus wel.

PSN ID: Svennie-NL

• BamSlam_
  • Niet online
Ladies & Gentlemen: I got 'em! Met dank aan Bart Smit. :) Aangesloten en een half uur mee gespeeld en het is een killer. Echt helemaal te gek. Ik stuur hem niet terug ;)

Installeren ging prima, duidelijke handleiding die beschrijft hoe je de diverse snoeren moet aansluiten. Wanneer je de bril aanzet wordt eerst de firmware van de bril bijgewerkt, in mijn geval van v1.50 naar v2.00. Ook komt op je homescreen meteen een download-icoon voor VR Playroom. Een wizard op het scherm en in de bril loodst je door het opzetten en afregelen van de bril.

OK, de beeldscherpte kan, zoals bij alle VR-brillen, beter, maar het is prima te doen. Er is wel redelijk wat light-leakge van buitenaf. Maar daar moet nog wel wat aan te doen zijn denk ik.

Echt bizar als je om je heen kijkt in een virtuele ruimte zoals bij Playroom VR en helemaal als je je beweegt, naar voren en naar achteren, omhoog en omlaag: je beweegt echt door de ruimte. Kan niet wachten om Batman Arkham VR uit te proberen. Zometeen ga ik de meegeleverde demodisc eens uitproberen. Update: v1.02 van de demodisc wordt nu gedownload, 6GB.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:43
Super! Iemand enig idee of dit betekent dat fysieke winkels hem dan ook gaan verkopen (omdat Bart Smit schijnbaar te vroeg levert)?

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Svennie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:53:
[...]

dat klopt maar het gebeurt al dan niet per ongeluk soms wel. Ik heb ooit een spel via de post gekregen op zaterdag wat dinsdag pas release had. Bij Fallout 4 waren er ook een aantal winkels die al eerder verkochten. Het kan dus wel.
Aan je bovenbuurman te zie gebeurd het inderdaad wel. :)
Niet handig aangezien Sony nu kan kiezen om andere retailers voorrang te geven t.o.v. Bart Smit bij volgende leveringen.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:09
BamSlam_ schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:00:
Ladies & Gentlemen: I got 'em! Met dank aan Bart Smit. :)
Huh, had je 'm online besteld?

• Jumpman
Ladies & Gentlemen: I got 'em! Met dank aan Bart Smit. :) Aangesloten en een half uur mee gespeeld en het is een killer. Echt helemaal te gek. Ik stuur hem niet terug ;)

Installeren ging prima, duidelijke handleiding die beschrijft hoe je de diverse snoeren moet aansluiten. Wanneer je de bril aanzet wordt eerst de firmware van de bril bijgewerkt, in mijn geval van v1.50 naar v2.00. Ook komt op je homescreen meteen een download-icoon voor VR Playroom. Een wizard op het scherm en in de bril loodst je door het opzetten en afregelen van de bril.

OK, de beeldscherpte kan, zoals bij alle VR-brillen, beter, maar het is prima te doen. Er is wel redelijk wat light-leakge van buitenaf. Maar daar moet nog wel wat aan te doen zijn denk ik.

Echt bizar als je om je heen kijkt in een virtuele ruimte zoals bij Playroom VR en helemaal als je je beweegt, naar voren en naar achteren, omhoog en omlaag: je beweegt echt door de ruimte. Kan niet wachten om Batman Arkham VR uit te proberen. Zometeen ga ik de meegeleverde demodisc eens uitproberen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Haha, mooi! Meestal zie je bij Bart Smit en Intertoys de in de datum en het tijdstip in de Track & Trace verschuiven tot de officiële datum.

Ik zag iemand hier ergens laatst klagen over het feit dat je handen bij sommige games los in beeld zweven. Ik heb dit nu gezien bij London Heist en Batman en kan niet anders zeggen dat ik dit inderdaad ook volstrekt debiel vind. Zit hier een bepaalde gedachte achter? Als ik zo ooit een echte AAA shooter van 10+ uren moet gaan spelen, breekt dat voor mij totaal de illusie en immersie.

• BamSlam_
  • Niet online
Ja, er stond gisteren "Op voorraad, 13 oktober geleverd". Tijdens het bestelproces kun je de afleverdatum kiezen. Die heb ik op 12 oktober gezet. Blijkbaar heeft dat gewerkt. :o

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-01 06:09
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:18:
Ik zag iemand hier ergens laatst klagen over het feit dat je handen bij sommige games los in beeld zweven. Ik heb dit nu gezien bij London Heist en Batman en kan niet anders zeggen dat ik dit inderdaad ook volstrekt debiel vind. Zit hier een bepaalde gedachte achter? Als ik zo ooit een echte AAA shooter van 10+ uren moet gaan spelen, breekt dat voor mij totaal de illusie en immersie.
heb ergens gelezen dat het laten zien van de armen juist tegenwerkte...weet niet meer waar precies, ergens in een reddit ofzo

Genieten & genieten

• Jumpman
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:18:
De gedachte hier achter is, dat ze de armen niet tot heel moeilijk juist kunnen positioneren in de VR wereld, heb ik ergens gelezen.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 21:39

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-02 16:31
...
Echt bizar als je om je heen kijkt in een virtuele ruimte zoals bij Playroom VR en helemaal als je je beweegt, naar voren en naar achteren, omhoog en omlaag: je beweegt echt door de ruimte. Kan niet wachten om Batman Arkham VR uit te proberen. Zometeen ga ik de meegeleverde demodisc eens uitproberen. Update: v1.02 van de demodisc wordt nu gedownload, 6GB.

...
top om je gebruikers ervaringen te lezen, laten we hopen dat de update van die demo disc ons Europeanen ook die 18 demo games uit de usa geeft :)

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-12-2022

RawChild

PSN: Rawchild

@Bamslam, echt bizar dat je hem een dag voor de release hebt ontvangen!
Veel plezier er mee! Al wat meer games gespeeld? Hoe vind je het grafisch?
En dat over die lichtinval heb ik meer gehoord, kan je hem neit strakker tegen je hoofd zetten om dat te beperken? want dat lijkt mij wel vervelend. gaat ten koste van je ervaring..toch?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• henkyyyyyyy
robinez schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

top om je gebruikers ervaringen te lezen, laten we hopen dat de update van die demo disc ons Europeanen ook die 18 demo games uit de usa geeft :)
Je kan de demo uit de US store halen incl de 18 demo games. :)

Er zijn al een paar reviews van rez, rigs, battleborn en drivecluv online.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:43:
Er zijn al een paar reviews van rez, rigs, battleborn en drivecluv online.
Linkjes?
Op Nederlandse website blijft het in ieder geval angstvallig stil rondom die games.... :|

[Voor 18% gewijzigd door Wootism op 12-10-2016 13:48]

• ditani360

Genieten & genieten

Wootism schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:47:
[...]

Linkjes?
Op Nederlandse website blijft het in ieder geval angstvallig stil rondom die games.... :|
Kijk op push square voor rigs en driveclub, zit nu in de trein dus ik kan zo even niet met allemaal links slingeren.
Trouwens de rigs reviews zijn nog allemaal zonder het multiplayer gedeelte. Ook opvallend is dat battlezone helemaal geen multiplayer heeft.

• RawChild

RawChild

Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

Kijk op push square voor rigs en driveclub, zit nu in de trein dus ik kan zo even niet met allemaal links slingeren.
Trouwens de rigs reviews zijn nog allemaal zonder het multiplayer gedeelte. Ook opvallend is dat battlezone helemaal geen multiplayer heeft.
Zit toch online optie in? Of is dat alleen maarr co-op?

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

Thanks!

DriveClub VR
http://www.pushsquare.com/reviews/ps4/driveclub_vr

Rigs:
http://www.pushsquare.com..._mechanized_combat_league

Toch jammer dat DriveClub een beetje tegenvalt qua score :(

• BamSlam_
  • Niet online
Het afgelopen uur heb ik wat demo's uitgeprobeerd: Rigs Mechanized Combat League, Playstation VR worlds, Driveclub VR en Wayward Sky. Het is echt bizar om om je heen te kunnen kijken en te kunnen interacteren met allerlei objecten. Vooral bij Rigs en Wayward Sky is de sense van stereoscopische diepte enorm. Helemaal als je bij Rigs weer eens door een andere speler het stadion uit wordt geschoten en je een tijdje in de lucht blijft hangen: je ziet dan in de verte een stad en onder je in de diepte het stadion. Wayward Sky is ook erg de moeite waard: een game waarbij je een poppetje bestuurd dat puzzels moet oplossen maar bv. ook met een hijskraan objecten kan wegslingeren. Bij de intro van dat spel zit je achter een soort tafel met objecten die je kan oppakken, aan- en uitzetten maar ook weggooien. Er zijn vele harde kreten van verbazing en sensatie uit mijn mond gekomen. Dit is écht vet.

Driveclub is ook wel gaaf in die zin dat je om je heen kunt kijken in de auto en kunt kijken wat de auto's naast je doen. Ook lekker de bocht door slippen is gaaf. Wel zijn de graphics vrij onscherp bij dat spel. Het is wel leuk om een paar keer te spelen, maar ik zal eerder verdergaan met Rigs of Wayward Sky. En ik ben erg benieuwd naar de VR-update van Trackmania Turbo, die binnenkort uitkomt.

Oh, bij v1.02 van de demodisc blijft het aantal demo's beperkt tot 8 verschillende games. Ik heb geen US store-account, maar ga zometeen maar eens even kijken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.

[Voor 23% gewijzigd door BamSlam_ op 12-10-2016 14:34]

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Poeh! Wat jammer dat de eerste reviews melden dat DriveClub écht tegenvalt qua graphics. De immersie schijnt veel goed te maken, maar grafisch is het toch vrij dramatisch lees ik her en der.

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:32
Klinkt enorm gaaf! Begin je na een tijdje spelen last te krijgen van motion sickness of valt dat mee?

Ik ga morgen naar de Nedgame om het complete pakket op te halen :D (PSVR, PS Move, PS Camera, Until Dawn: Rush of Blood).
(Ze zouden me een sms sturen als het klaarstaat, had stiekem al gehoopt dat ze dat vandaag zouden doen natuurlijk).
RawChild schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:04:
[...]

Zit toch online optie in? Of is dat alleen maarr co-op?
Blijkbaar niet volgens de gamespot review.
Zo te zien wel een co-op mode volgens de andere reviews op metacritic.

[Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-10-2016 14:42]

• FreakGIB
  • Laatst online: 11:48
BamSlam_ schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:31:
Het afgelopen uur heb ik wat demo's uitgeprobeerd: Rigs Mechanized Combat League, Playstation VR worlds, Driveclub VR en Wayward Sky. Het is echt bizar om om je heen te kunnen kijken en te kunnen interacteren met allerlei objecten. Vooral bij Rigs en Wayward Sky is de sense van stereoscopische diepte enorm. Helemaal als je bij Rigs weer eens door een andere speler het stadion uit wordt geschoten en je een tijdje in de lucht blijft hangen: je ziet dan in de verte een stad en onder je in de diepte het stadion. Wayward Sky is ook erg de moeite waard: een game waarbij je een poppetje bestuurd dat puzzels moet oplossen maar bv. ook met een hijskraan objecten kan wegslingeren. Bij de intro van dat spel zit je achter een soort tafel met objecten die je kan oppakken, aan- en uitzetten maar ook weggooien. Er zijn vele harde kreten van verbazing en sensatie uit mijn mond gekomen. Dit is écht vet.

Driveclub is ook wel gaaf in die zin dat je om je heen kunt kijken in de auto en kunt kijken wat de auto's naast je doen. Ook lekker de bocht door slippen is gaaf. Wel zijn de graphics vrij onscherp bij dat spel. Het is wel leuk om een paar keer te spelen, maar ik zal eerder verdergaan met Rigs of Wayward Sky. En ik ben erg benieuwd naar de VR-update van Trackmania Turbo, die binnenkort uitkomt.

Oh, bij v1.02 van de demodisc blijft het aantal demo's beperkt tot 8 verschillende games. Ik heb geen US store-account, maar ga zometeen maar eens even kijken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Kan je al iets zeggen over BattleZone ik heb die op zo'n demo dag geprobeerd en vond het heel gaaf maar het was een vrij korte demo.

PSN: FreakGIB

• matthijst
Waar blijft die Eve Valkyrie review :(

• Sovereign
joblamie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:32:
Poeh! Wat jammer dat de eerste reviews melden dat DriveClub écht tegenvalt qua graphics. De immersie schijnt veel goed te maken, maar grafisch is het toch vrij dramatisch lees ik her en der.
Komt mede ook omdat de PS4 gewoon niet krachtig genoeg is om de kwaliteit van de gewone versie allemaal op 60 fps in VR te doen. Mogelijk dat de Pro hierin verbetering brengt, we zullen het zien.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11-2022
Inmiddels verzendbevestiging van Bol

• RawChild

RawChild

IK vraag me dan altijd af hoe het er nu aan toe gaat bij de ontwikkelaar op kantoor. Is toch even je werk van de laatste jaren/maanden dat met de grond gelijk wordt gemaakt.

Ik ga sowieso voor Rigs! ( al vind ik die wel erg duur)
En ik kijk heel erg uit naar farpoint en robinson the journey.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:57
Zoals ik een tijd geleden aangaf, na mijn demo-sessie met Driveclub VR, waren de graphics echt beneden de ondergrens. Voor vele moeilijk te geloven ook omdat de previews maar positief bleven zelfs over de visuals zoals psx-sense.nl ;(

"We schreven het eerder al dat Driveclub er grafisch prachtig uitzag ten tijde van de launch en datzelfde oog voor detail keert nu terug in VR. Ja, de visuele kwaliteit in de headset is minder dan op je grote TV, maar alsnog ziet het er buitengewoon goed uit"

Gelukkig wordt er nu een realistischer beeld gezet in de eerste reviews. Dat doet wel 2 x nadenken als je speciaal voor dit spel een flinke investering gaat doen.

'while DriveClub may be one of the best looking games on Sony's new-gen console, its PlayStation VR counterpart is a visual eyesore. Textures are toned down to the point where Microsoft Paint appears to have been the image editing program of choice'

[Voor 16% gewijzigd door G4mert op 12-10-2016 15:37]

• FreakGIB
joffrey19 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:27:
Inmiddels verzendbevestiging van Bol
Bij mij ook:)
Verzonden op: 12-10-2016

Bezorging door: PostNL (pakketpost)
Verwacht op: 13-10-2016 tussen 14:00 - 16:00

G4mert schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:33:
Zoals ik een tijd geleden aangaf, na mijn demo-sessie met Driveclub VR, waren de graphics echt beneden de ondergrens. Voor vele moeilijk te geloven ook omdat de previews maar positief bleven zelfs over de visuals zoals psx-sense.nl

"We schreven het eerder al dat Driveclub er grafisch prachtig uitzag ten tijde van de launch en datzelfde oog voor detail keert nu terug in VR. Ja, de visuele kwaliteit in de headset is minder dan op je grote TV, maar alsnog ziet het er buitengewoon goed uit"

Gelukkig wordt er nu een realistischer beeld gezet in de eerste reviews. Dat doet wel 2 x nadenken als je special voor dit spel een flinke investering gaat doen..

'while DriveClub may be one of the best looking games on Sony's new-gen console, its PlayStation VR counterpart is a visual eyesore. Textures are toned down to the point where Microsoft Paint appears to have been the image editing program of choice'

Ik ben het daar ook mee eens. Tijdens de hands-on vorige maand viel dat mij direct op. Grafisch is het gewoon geen topper met VR. Maar dit liet mij wél inzien dat het niet met de PSVR zelf te maken heeft, maar de kracht (of het missen ervan) van de PS4. De cockpitview is namelijk wel gewoon mooi en andere games zijn wél scherp. Als het door de PSVR kwam dan waren alle games pixelig zoals Driveclub, maar dat is dus niet zo.

Het is nu te hopen dat de PS4 Pro hier flink wat voordelen gaat bieden. Als Driveclub bijvoorbeeld even scherp was als die haai demo, zou het perfect zijn. Die haai demo heeft veel minder kracht nodig dus kan het er veel beter uitzien met de PS4 kracht.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Jumpman
G4mert schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:33:
Zoals ik een tijd geleden aangaf, na mijn demo-sessie met Driveclub VR, waren de graphics echt beneden de ondergrens. Voor vele moeilijk te geloven ook omdat de previews maar positief bleven zelfs over de visuals zoals psx-sense.nl ;(

Gelukkig wordt er nu een realistischer beeld gezet in de eerste reviews. Dat doet wel 2 x nadenken als je speciaal voor dit spel een flinke investering gaat doen.

Dit was mijn ervaring ook, nadat ik PS VR heb kunnen testen.

RawChild schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

IK vraag me dan altijd af hoe het er nu aan toe gaat bij de ontwikkelaar op kantoor. Is toch even je werk van de laatste jaren/maanden dat met de grond gelijk wordt gemaakt.

Ik ga sowieso voor Rigs! ( al vind ik die wel erg duur)
En ik kijk heel erg uit naar farpoint en robinson the journey.
ze hebben ook nog een 8 en een 6 gekregen op metacritic, maar volgens mij las ik op neogaf dat een andere site ook 1 gaf. Er heeft trouwens ook een site driveclub een 1/5 gegeven.

Maar ik denk dat je als ontwikkelaar zelf vind dat je een goeie game hebt gemaakt en daarna word afgekraakt inderdaad heel kut vind. Maar bijvoorbeeld de ontwikkelaar van no man's sky moest ook wel weten dat z'n game nooit aan de verwachtingen ging doen en dan is het maar hopen dat het gezeik mee valt.

Ben dan benieuwd hoe gran turismo eruit gaat zien in VR dan als ik de verhalen over driveclub hoor. Misschien dat in de toekomst echt de ps4 pro ter pas moet komen om mee te komen met de pc. Maar nu de oculus nog maar 45 fps nodig heeft om VR content vloeiend te draaien, zal ik het niet gek vinden als Sony de eisen van 60 fps terug laat zakken voor de ps4 in de toekomst.

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:32
Net een belletje gekregen van de nedgame dat ze psvr al mogen verkopen en mijn pakket klaarligt. :o

• ditani360
Hedgy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:52:
Net een belletje gekregen van de nedgame dat ze psvr al mogen verkopen en mijn pakket klaarligt. :o
hmm twijfel om gamemania zelf alvast te bellen :P

Genieten & genieten

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:05
Weet iemand hoe het zit met het retour beleid van Bol.com?
Ik heb hem daar besteld maar wil hem eerst wel een paar uurtjes uit proberen voordat ik tot de koop over ga.
Op hun site staat dat het geopend niet retour mag.
Weet niet of ze daar heel erg streng in zijn?

• matthijst
ditani360 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

hmm twijfel om gamemania zelf alvast te bellen :P
Apeldoorn gebeld en die zeiden dat ze hem nog niet hadden. Maar óók dat hij morgen om 09:30 klaarligt :+

• matthijst
dunn0w schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:10:
Ik heb hem daar besteld maar wil hem eerst wel een paar uurtjes uit proberen voordat ik tot de koop over ga.
Voor 400 euro zou ik de gok niet wagen als dat op hun site staat.
Ook al zou je wettelijk misschien gelijk hebben, dan wordt het vast een fijne discussie.
YouTube: DriveClub VR [PSVR] First mins
Dit is driveclub vr gameplay, dit is inderdaad wel wat anders dan wat ze bij ps acces lieten zien.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 17:55
Volgens mij is dat onzin. Je mag een artikel altijd binnen 2 weken terugsturen, ongeopend of niet. Kan me alleen voorstellen dat er voor zaken als boeken, DVD, CDs andere regels zijn.

Ik heb wel eens dingen teruggestuurd, nadat ik de verpakking geopend had.

Of met een PS VR bril gelden andere regels... hygiene enzo

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08-2021
matthijst schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:12:
[...]

Apeldoorn gebeld en die zeiden dat ze hem nog niet hadden. Maar óók dat hij morgen om 09:30 klaarligt :+
Zelfde met Intertoys Enschede. Maar die wisten volgens mij niet eens wat een psvr is. Vroegen de hele tijd of het een nieuwe playstation4 is.

• joblamie
  • Niet online
Wat willen ze doen dan? Je hebt toch nog niet betaald? Althans als je slim bent, dan kies je bij bol.com voor achteraf betalen. Ik ga hem uitproberen, houd hem uiterst netjes, maar als ie niet bevalt stuur ik hem terug en zal nooit betalen.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 17:55
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:14:
Dit is driveclub vr gameplay, dit is inderdaad wel wat anders dan wat ze bij ps acces lieten zien.
Soort iPad graphics idd. Echter je moet niet de Youtube compressie vergeten die alles blurry maakt.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:57
loekf2 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:16:
[...]

Soort iPad graphics idd. Echter je moet niet de Youtube compressie vergeten die alles blurry maakt.
En dan nog inbeelden dat al die pixels nog over je complete zichtveld gaan. Nou dan blijft er helemaal niets meer van over. 1 grote blurry pixel mess ;w

• matthijst
Dat Here they lie een 1 krijgt geloof ik wel. Pas een filmpje van zitten kijken. Vaag spel is me dat.

• matthijst
Ze zouden wat van die oude arcaderacespellen in VR moeten uitbrengen.
Of Virtua Racing :)
loekf2 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:16:
[...]

wat dacht je van de lage resolutie van de psvr haha.

• joblamie
  • Niet online
Dit ziet er inderdaad uit als een soort iPad graphics zoals hierboven iemand al zei. Playstation 2 graphics gaat wat ver, maar het is wel al minder dan playstation 3. Hoewel ik zie dat het grafisch niet veel voorstelt vind ik het ergens toch ook wel weer meevallen eerlijk gezegd.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-01 13:50
Moet kunnen, maar je kunt beter die demo disc niet openen. Daar kunnen ze moeilijk om doen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• HopOnline
joblamie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

Dit ziet er inderdaad uit als een soort iPad graphics zoals hierboven iemand al zei. Playstation 2 graphics gaat wat ver, maar het is wel al minder dan playstation 3. Hoewel ik zie dat het grafisch niet veel voorstelt vind ik het ergens toch ook wel weer meevallen eerlijk gezegd.
Het ziet er inderdaad niet al te bijzonder uit, maar vergeet niet dat de ervaring het bijzonder kan gaan maken.
Hoop dan toch echt dat gran turismo sport erin VR bijna net zo goed uit ziet als gran turismo 5 op de normale ps4. Dat moet toch nog wel lukken mag ik hopen.

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:05
joblamie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Wat willen ze doen dan? Je hebt toch nog niet betaald? Althans als je slim bent, dan kies je bij bol.com voor achteraf betalen. Ik ga hem uitproberen, houd hem uiterst netjes, maar als ie niet bevalt stuur ik hem terug en zal nooit betalen.
Ik heb inderdaad voor achteraf betalen gekozen.

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:29:
Hoop dan toch echt dat gran turismo sport erin VR bijna net zo goed uit ziet als gran turismo 5 op de normale ps4. Dat moet toch nog wel lukken mag ik hopen.
Dat denk ik niet aangezien GT5 er niet voor de PS4 is, maar voor de PS3 :)

Ik denk dat VR gebeuren op dit moment gewoon te veel gehyped wordt.. Over een paar jaar gaan we over op hologrammen voor de display dan zal het een stuk vlotter gaan lopen.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04

mr_zippey schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat VR gebeuren op dit moment gewoon te veel gehyped wordt.. Over een paar jaar gaan we over op hologrammen voor de display dan zal het een stuk vlotter gaan lopen.
Ik denk het niet, de meeste reacties zijn super enthousiast. Dat de kwaliteit van de hardware en software nog (veel) beter kan is wel een feit natuurlijk, maar dat is altijd met een volledig nieuw product.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 14:44

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Pfew, dat was even schrikken, de status van m'n Coolblue bestelling ging van "wordt bezorgt op 13-10-2016" naar "uw bestelling is in goede orde ontvangen". Leek me een stap terug in het process maar volgens de klantenservice komt ie morgen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• RawChild

RawChild

Het zal mij niets verbazen als ie morgen ook gewoon hier en daar in de schappen ligt.

mr_zippey schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Dat bedoel ik ook, gran turismo ziet er prima uit voor een ps3 game, dus het is geen onrealistische gedachte dat gran turismo sport dezelfde graphics kan halen op de psvr met de ps4.

Ik zie VR de komende tijd ook niet zomaar elk huishouden veroveren, maar met de nodige verbetering (wat nog veel tijd gaat kosten) kan het best nuttig zijn voor sommige zaken. Het is alleen de vraag of mensen erin de toekomst opzitten te wachten om met z'n bril op je kop te zitten.

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-01 16:52
De uitstel van GTsport en de nadrukkelijke uiting van Sony dat VR als een afzonderlijk platform wordt gezien, doet me denken aan het volgende;

Wat als GTsport alleen uitkomt in VR in combinatie met de PSpro? Aangezien VR als een platform opnzich wordt gezien hoeven ze geen gehoor te geven aan de "belofte" dat er geen exclusives komen voor de PSpro va PS4

PSN RobinNova

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
henkyyyyyyy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Je kan de demo uit de US store halen incl de 18 demo games. :)
Klopt, gisteren even binnen gehengeld, die was maar liefst 39GB!

Er zijn nog meer gratis apps die je naar binnen kan halen zoals VRideo en LittlStar VR

PS. half uurtje geleden verzendbevestiging mogen ontvangen van BOL.com! Wooohoooo!

• BamSlam_
  • Niet online
Weer een update na enkele uren speelplezier: Battlezone vind ik wat tegenvallen qua gameplay. Rigs vind ik leuker. En de bijgeleverde microvezel schoonmaakdoek ga je nodig hebben. Ondanks dat ik een bril draag heb ik al een paar keer de lenzen schoon moeten maken. Wat betreft light leakage en reflecties in de lenzen: bij spellen met een grote schermhelderheid valt dit enorm mee. Bij donkere spellen als de onderwatersim en Batman zul je het wel gaan merken. Het zal ook nog wel uitmaken hoeveel omgevingslicht er is: Vanmiddag speelde ik in een huiskamer met veel licht van buiten. Vanavond als het buiten donker is zal het wel beter zijn.
Kronos1979 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:00:
De uitstel van GTsport en de nadrukkelijke uiting van Sony dat VR als een afzonderlijk platform wordt gezien, doet me denken aan het volgende;

Wat als GTsport alleen uitkomt in VR in combinatie met de PSpro? Aangezien VR als een platform opnzich wordt gezien hoeven ze geen gehoor te geven aan de "belofte" dat er geen exclusives komen voor de PSpro va PS4
Omdat ze daarmee elke psvr bezitter met een normale ps4 in de rug steken, dan kunnen ze pas een echte shitload van kritiek verwachten. Zoveel moeite is het vast ook niet om een game te downgraden, zodat het werkt met de ps4 en psvr.

• FreakGIB
BamSlam_ schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:04:
Weer een update na enkele uren speelplezier: Battlezone vind ik wat tegenvallen qua gameplay. Rigs vind ik leuker. En de bijgeleverde microvezel schoonmaakdoek ga je nodig hebben. Ondanks dat ik een bril draag heb ik al een paar keer de lenzen schoon moeten maken. Wat betreft light leakage en reflecties in de lenzen: bij spellen met een grote schermhelderheid valt dit enorm mee. Bij donkere spellen als de onderwatersim en Batman zul je het wel gaan merken. Het zal ook nog wel uitmaken hoeveel omgevingslicht er is: Vanmiddag speelde ik in een huiskamer met veel licht van buiten. Vanavond als het buiten donker is zal het wel beter zijn.
Is er ook nog een mogelijkheid om de helderheid van de bril in te stellen las ergens dat jedat via het PS4 menu doet ?

• BamSlam_
  • Niet online
FreakGIB schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:32:
Is er ook nog een mogelijkheid om de helderheid van de bril in te stellen las ergens dat jedat via het PS4 menu doet ?
Dat klopt, als je je PS-toets een tijdje ingedrukt houdt verschijnt het bekende menu, nu met een extra optie om de PSVR in te stellen, waaronder de helderheid.

• Aenea
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:13:
[...]

Omdat ze daarmee elke psvr bezitter met een normale ps4 in de rug steken, dan kunnen ze pas een echte shitload van kritiek verwachten. Zoveel moeite is het vast ook niet om een game te downgraden, zodat het werkt met de ps4 en psvr.
Verwacht eerder dat ze iets anders doen, wat ook ietwat jammer is, maar wel iets minder lullig.

Op de Pro werkt het gewoon in de volledige resolutie, met alle toeters en bellen aan grafische pracht aan, misschien zelfs wel hoger gerendered en dan terug gescaled naar VR resolutie (supersampling).

En op de PS4 renderen ze in een lagere resolutie dan PSVR eigenlijk aan kan en wordt het geupscaled OF ze gooien heel veel toeters en bellen uit.

Dit zorgt er voor dat iedereen alsnog hetzelfde spel kan spelen, alleen is het op de Pro dan wel zodanig dat dat de ultieme versie is.
BamSlam_ schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:04:
Joh, ik ben jaloers op je! Magoe, ik heb 'm morgen als het goed is!

[Voor 30% gewijzigd door Aenea op 12-10-2016 17:59]

• Aenea
Arghh, kan 'm niet verwijderen, excuses voor 2 posts achter elkaar.

[Voor 94% gewijzigd door Aenea op 12-10-2016 17:59]

• RawChild

RawChild

Het is mogelijk om te gamen (zowel vr games als niet vr games) met de vr bril en dan de tv op gewone tv toch? Dan kan in theorie ik gamen en de vrouw tv zien?

• joblamie
  • Niet online
RawChild schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:17:
Het is mogelijk om te gamen (zowel vr games als niet vr games) met de vr bril en dan de tv op gewone tv toch? Dan kan in theorie ik gamen en de vrouw tv zien?
Yep

• Sovereign
Zo slecht vind ik Driveclub er nog niet eens uitzien in dat filmpje.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:29
Zit nog erg te twijfelen.

PSVR zou bij mij een nobrainer zijn bij games als Project Cars, F1 2016 en als je hem kunt gebruiken als scherm op een KPN tvbox. De ondertiteling is niet te lezen in de Netflix app op de KPN box van een afstandje. Netflix kijken op zon ding zou wel vet zijn, in een ruimte zonder PS4.

Wat wel fijn is dat je niet een extra tv hoeft te kopen als je een gamekamertje inricht.

[Voor 12% gewijzigd door RedHat op 12-10-2016 18:27]

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 04-01 00:33
RedHat schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:26:

PSVR zou bij mij een nobrainer zijn bij games als Project Cars, F1 2016 en als je hem kunt gebruiken als scherm op een KPN tvbox. De ondertiteling is niet te lezen in de Netflix app op de KPN box van een afstandje. Netflix kijken op zon ding zou wel vet zijn, in een ruimte zonder PS4.

Wat wel fijn is dat je niet een extra tv hoeft te kopen als je een gamekamertje inricht.
In een ruimte zonder PS4 netflix kijken gaat in ieder geval niet: de PSVR heeft een kabel die naar de PS4 loopt. Draadlooze VR headset zullen er helaas voorlopig niet zijn.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• HopOnline
Net even bij de Media Markt Amersfoort gekeken, maar helaas lagen ze nog niet in de schappen.
Mag toch hopen dat morgen vroeg tweakers de review van de psvr klaar heeft staan. Zelfde geldt voor gamer.nl, insidegamer en pu.nl

• RawChild

RawChild

Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:51:
Mag toch hopen dat morgen vroeg tweakers de review van de psvr klaar heeft staan. Zelfde geldt voor gamer.nl, insidegamer en pu.nl
Nu.nl heeft er sinds vanmiddag wel 1 online staan:
http://www.nu.nl/reviews/...rie-grote-vr-brillen.html

RedHat schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:26:

Stop maar met twijfelen dan, als je de PSVR wil gebruiken zonder PS4: dat gaat niet. Je moet het verbinden met de PS4, sluit je iets anders erop aan, dan werkt de PSVR niet. Misschien dat er later verandering in komt als ze het ook op de PC willen uitbrengen, maar zie die kans erg klein in. PSVR is bedoeld om uiteindelijk games, accessoires en ps4's te verkopen. Op de PC uitbrengen levert Sony amper wat op.

Het is vooralsnog een PlayStation VR en geen onafhankelijk display, zoals de HMZ-T serie van Sony.

[Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 12-10-2016 19:14]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
joblamie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Hier idem dito, heb hem met acceptgiro besteld en krijg hem morgen binnen. Eerst even testen of hij bevalt en zo niet dan gaat ie gewoon terug (WKOA).

Retourzendingen:

a. Zichttermijn is geen gebruiktermijn

De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.

Wanneer de consument het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is deze aansprakelijk voor de waardevermindering. De webwinkelier heeft dus recht op vergoeding wanneer de consument het product gebruikt retourneert.

Maar zou persoonlijk niet te lang wachten met het retourzenden mocht het niet bevallen.

 15" rMBP i7-16GB-512-GT750M  iPhone 7 Plus 128GB Jet Black  42mm Watch Sport Gold

• matthijst
In een winkel mag je hem ook niet uit de doos halen en testen :D

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-02 00:56
Iemand de cinematic mode al getest?

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-08-2022

Geteisem

Bonnetje

Ondanks ik de bril nu niet op de release heb blijf ik dit topic wel op de voet volgen. Ben erg benieuwd naar de ervaringen. Vooral ook nu mensen echt lang / meer kunnen spelen en natuurlijk gewoon in eigen huis.

Hoop echt dat het een succes wordt en er genoeg goede games komen. Maar goed dat ik ook een beetje oorzaak gevolg in dit geval.

www.gevoeligeplaten.nl

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-02 16:31
na al die extreem slechte verhalen over de graphics met opmerkingen in reviews dat autos er uit zien als kloddertjes verf en dat de bochten niet zichtbaar zijn door de pixelbrij en dat 1 speelronde je gegarandeerd kotsend naar de wc laat rennen, had ik er niks meer van verwacht.

Maar als ik dit zie vind ik het eerlijk gezegd er best goed uitzien (Zeker nu mijn verwachtingspatroon van deze game tot het nulpunt is gedaald).

Als dit een rechtstreekse feed is van het beeld wat je in vr bril ziet dan zou ik al zeer tevreden zijn, maar als ik dan afga op wat ik allemaal lees, dan moet het haast wel volledig verziekt worden door de resolutie in de bril.

Ik heb hem nog maar niet gekocht dus totdat ik hem morgen zelf beoordeeld heb via de demo disc.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:54

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben vooral heel benieuwd naar "hoe lang duurt het voordat mensen de PS VR toch in de hoek laten liggen". Ik heb een paar maanden terug zo'n Samsung Gear VR gekocht via Marktplaats. Gewoon om 's te proberen. Dat ding kostte 50 euro. Twee dagen later weer verkocht voor 50 euro op Marktplaats. Was erg leuk om even te proberen. Maar dat was 't dan ook. Ik twijfel nu weer enigszins, maar om nu 500 euro te lappen voor een zelfde soort tijdelijk vermaak... Ik denk dat ik even wacht. Als er echt hele gave games komen, dan ben ik echt niet te beroerd om (diep) in de buidel te tasten, maar voor nu vind ik 500 euro toch net te gek.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• RawChild

RawChild

spaceboy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:46:
Ik ben vooral heel benieuwd naar "hoe lang duurt het voordat mensen de PS VR toch in de hoek laten liggen". Ik heb een paar maanden terug zo'n Samsung Gear VR gekocht via Marktplaats. Gewoon om 's te proberen. Dat ding kostte 50 euro. Twee dagen later weer verkocht voor 50 euro op Marktplaats. Was erg leuk om even te proberen. Maar dat was 't dan ook. Ik twijfel nu weer enigszins, maar om nu 500 euro te lappen voor een zelfde soort tijdelijk vermaak... Ik denk dat ik even wacht. Als er echt hele gave games komen, dan ben ik echt niet te beroerd om (diep) in de buidel te tasten, maar voor nu vind ik 500 euro toch net te gek.
Ik mag toch hopen dat playstation vr vele malen beter is dan gear vr.. de vr die ik op mijn telefoon heb georobeerd was even leuk. Maar vooral lelijk en misselijkmakend

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RawChild schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:48:
[...]

Ik mag toch hopen dat playstation vr vele malen beter is dan gear vr.. de vr die ik op mijn telefoon heb georobeerd was even leuk. Maar vooral lelijk en misselijkmakend
Maar voor pr0n is het prima. :P
(niet "50-euro-prima", maar toch...)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Mobiel vr is alleen nog interessant om filmpjes te kijken, en dat is zelfs nog heel onscherp. Maar dat heeft tenminste nog een toegankelijke prijs.

• Sovereign
Ik vind dat persoonlijk gezegd nogal een bagger review.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sovereign schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

Ik vind dat persoonlijk gezegd nogal een bagger review.
Hoezo, omdat de conclusie niet bevalt? :P

spaceboy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:57:
[...]

Hij heeft het geen seconde over de VR ervaring zelf, als of dat niet meer mee telt.

• joblamie
  • Niet online
Die veel uitgebreidere demo disc plukken jullie uit de amerikaanse playstation store zeggen jullie, maar kun je de Nederlandse versie dan ook gewoon uit de nederlandse playstation store halen?

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:29

gday

TENACIOUS D TIME!!!

matthijst schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:24:
In een winkel mag je hem ook niet uit de doos halen en testen :D
Een goede winkel heeft een demomodel of kan het demonstreren. Je koopt een TV toch ook niet zonder dat je hebt gezien hoe het beeld is?

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Sovereign
spaceboy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:57:
[...]

De review komt mij onevenwichtig over en op sommige punten zelfs oneerlijk en feitelijk onjuist ("klodders verf"). Zelfs het in elkaar zetten is "verwarrend". En dat het niet aan zou voelen als een consumentenproduct is natuurlijk helemaal absurd, wat denkt hij immers dat de gemiddelde consument moet doen om de Rift of Vive werkend te krijgen? Die zijn al helemaal geen plug en play zoals de PSVR. En dat de pixels meer te onderscheiden zouden zijn bij de PSVR dan bij de Rift of Vive wordt juist door erg veel mensen tegengesproken.

• henkyyyyyyy
Ik wil echt niet moeilijk doen. Maar heb bijna alle winkels gebeld met de mogelijkheden omtrent het retourzenden na gebruik.

De 2 winkels die het wel deden waren Coolblue en Wehkamp.
Daar kon je ze bril eerst proberen en zonder opgaaf van reden terugsturen.

Bij de andere kreeg ik telkens te horen dat als de verzegeling van de doos verbroken was hij niet retour aangenomen werd.

Ik ben slechts de messenger dus don't shoot me.

Ikzelf heb hem vanochtend via CoolBlue kunnen bestellen en heb mijn verzendbevesting binnen.

Pagina: 1 2 3 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee