• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-03 21:26
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:03:
[...]

Hij heeft het geen seconde over de VR ervaring zelf, als of dat niet meer mee telt.
Of het feit dat de PSVR de meest ergonomische is van de drie.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

onder de wet WKOA zou je de PSVR gewoon kunnen retourneren.
Je mag immers een product bekijken of uitproberen.
Zelfs een laptop mag je uit de doos halen en de windows installatie afmaken en kijken of die bevalt.

Wel moet je ervoor kunnen zorgen dat hij weer terug in originele staat kan komen.
Als dat niet lukt (omdat je bv linux geinstalleerd hebt) dan kan je een rekening krijgen voor de gemaakte kosten.

Ook de PSVR mag je gewoon uittesten. Natuurlijk moet je voorzichtig met de doos en verpakkingen etc omgaan. En als je hem per ongeluk beschadigt mag de webwinkel een waarde vermindering in rekening brengen.

Probleem is waarschijnlijk gelijk hebben en gelijk krijgen zijn verschillende dingen.
De reden waarom er veel mensen toch graag bij webwinkels als Coolblue bestellen vanwege hun service.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden;
DriveClub VR kost nu maar 29,95 bij Coolblue, terwijl ie overal een tientje duurder is.

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-04 14:59
ondanks dat mijn coolbleu bestelling van 13-10 naar "onbekend" was gegaan, is hij vandaag toch samen met de camera en move controllers op de post gegaan :-) heb er zin in, ben benieuwd hoe hij zich verhoud tot mijn Vive...

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26
Heeft iemand de nieuwe PS4 camera en zijn er voordelen tov de oude ? Mij lijkt het handiger dat ie wat hoger op z'n "pootjes" staat en beter verstelbaar is dat het blokje wat ze tot nu toe verkochten. Ik heb de camera nu op een lage kast liggen, zeg maar tegen de voet van de TV aan. Lens licht omhoog gedraaid.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Sovereign schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

Ik vind dat persoonlijk gezegd nogal een bagger review.
Van zulke sites kan je ook geen fatsoenlijke review verwachten. Wel jammer, want ze bereiken een flinke mainstream massa die nu nog minder snel een PSVR zullen aanschaffen.

Tweakers zal morgen op de launchdag wel met hun review komen neem ik aan.

[Voor 9% gewijzigd door .GoO op 12-10-2016 21:30]

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
.GoO schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:29:
[...]

Van zulke sites kan je ook geen fatsoenlijke review verwachten. Wel jammer, want ze bereiken een flinke mainstream massa die nu nog minder snel een PSVR zullen aanschaffen.

Tweakers zal morgen op de launchdag wel met hun review komen neem ik aan.
Dat is zeker jammer, des te minder aanbod straks op marktplaats voor lagere prijzen omdat het toch niet bevalt...... :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
pricewatch: Sony Computer Entertainment Move Motion Controller Twin Pack Zwart

2 van die move-controllers is in prijs gestegen van €38 naar €73 sinds maandag :X
(en kennelijk niet meer los verkrijgbaar).

~

• Sovereign
Wel vreemd hoor, dat het bij sommigen dat zo opwekt. Ik zal het morgen zien krijg m ook in de bus en zal vast een teiltje klaarzetten. *O*
Verschilt per persoon. Ik werd er wel een beetje misselijk van, heb dan ook soms last van wagenziekte. Een vriend van had 0 problemen ermee. Je kan gewoon eraan wennen, als je het vaak genoeg speelt althans. Wordt je misselijk van VR en wil je dat je direct niet misselijk wordt, dan is het niks voor je. Als je hoogtevrees hebt of misselijk wordt in de achtbaan, dan zijn achtbanen ook niks voor je.

Kan in ieder geval niet wachten tot morgen, lekker emmertje erbij voor de zekerheid en gaan :+

Enigzins relevant :+

[Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 12-10-2016 22:37]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-03 19:57

RawChild

PSN: Rawchild

Morgen eerst tot 5 uur werken. Zal in mijn lunchpauze nog even 2 a 3 games kopen.
Zoals het nu staat sowieso rigs. En ik wilde voor battlezone gaan, maar die valt geloof ik toch wat tegen.
Misschien wacht ik ook wel de reviews van morgen af om te beslissen. Al hebben de buitenlandse sites de meeste games nu wel gereviewd

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-04 12:23
Psvr bevalt so far zeker!

Kijkhoeken : mischien vrij klein lijkt het in het begin (ik draag een bril wat het misschien nog wat erger maakt), maar zodra je in je spel zit heb je dat niet meer zo snel door (ligt soms aan het spel). Verder ervoor zorgen dat de bril goed zit voor optimale kijkhoeken.

Resolutie : je ziet de pixels, maar ook dit vind ik niet erg als "1st gen vr" als je er niet op let (en gewoon lekker gamed) valt het allemaal wel mee. (de kwaliteit van het spel ligt natuurlijk lager dan normale ps4 titels. Niks buiten verwachting lijkt me. )

Until dawn rush of blood is een geweldig leuke titel. Hier merk je dat je lichaam toch reageert, met name op de rollercoaster stukjes. Verder gewoon horror. (denk ik tenminste, t is mijn eerste horror game en heb dan ook nog maar 1 level durven spelen XD). Zeker spelen met de move controllers! Ook geweldig dat je soms je hooft moet verplaatsen dan voel je je nog meer in het wereldje. Zie dat graag terug in meer games.
(verder dood eng ;))

Playroom vr is geweldig leuk. Wel het enige spel dat ik af en toe uit mijn "play zone" ging, dit komt omdat je veel kan rond kijken en ik hierdoor soms wat te dicht bij de ps camera kwam (om in die kleine huisjes te kijken) . 360graden rondkijken in dit spel gaat wel erg goed! Moet de 2+ player spelen nog spelen maar de platformer vond ik erg leuk, ook leuk hoe ze die controller er in verwerken. Ik zie zeker graag meer van dit soort (single player) mini games.

De jittering valt reuze mee. Sterker nog ik heb het nog minder dan ik had met de gamescom move controllers, die bewogen soms nogal terwijl ik daar nu geen last van had. Headset vond ik in beide gevallen prima. Als je hem heel stil kan houden zie je het mischien een klein beetje, ik vind het zeker verwaarloosbaar.. Wellicht helpt het wel dat ik psvr op de donkere zolder heb aangesloten. Daar staan wel 2 lampen aan maar deze staan niet binnen de range van de playstation camera.

Van de demo disc heb ik alleen rigs en driveclub vr nog kort gespeeld. Die vond ik alle 2 niet zo. Rigs snapte ik in ieder geval niks van en had ik liever een simpele maar leuk tutorial level van gehad dan dat het je gelijk in het diepe gooit...
Driveclub vr was niet zo immersive als de andere games.
Ik werd dan ook zeker niet ziek ofzo van de drive club demo. Ik had een stuk minder het gevoel van beweging en diepte.

Als laatste motion sickness. Ziek werd ik er niet echt van, maar je voelt het soms wel, vooral als de camera anders beweegt, dus zeker bij rush of blood waar je soms harder gaat en dan weer stil staat. Persoonlijk vind ik het nog meevallen, maar ik heb nog geen langere play sessies gehouden.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

joblamie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Wat willen ze doen dan? Je hebt toch nog niet betaald? Althans als je slim bent, dan kies je bij bol.com voor achteraf betalen. Ik ga hem uitproberen, houd hem uiterst netjes, maar als ie niet bevalt stuur ik hem terug en zal nooit betalen.
BoomTree schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:21:
[...]

Hier idem dito, heb hem met acceptgiro besteld en krijg hem morgen binnen. Eerst even testen of hij bevalt en zo niet dan gaat ie gewoon terug (WKOA).

Retourzendingen:
bla bla
Bla.

Maar zou persoonlijk niet te lang wachten met het retourzenden mocht het niet bevallen.
Ronduit asociaal.....
Ga gewoon naar de winkel om dat ding uit te proberen, maar ga een webshop niet lastigvallen met je eigen luiheid....

[Voor 27% gewijzigd door Wootism op 13-10-2016 00:12]

Rush of blood is wel lekker actueel met die horror clownen.

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Van de full price games lijkt Eve Valkyrie me eigenlijk wel de tofste. Mede ook omdat ik een zwak heb voor het Eve universum, maar ook game modes zoals Carrier Assault klinken gewoon erg vet. Bovendien wordt er in de loop van het jaar nog de nodige gratis content aan de game toegevoegd. Heb wat dat betreft wel vertrouwen in CCP.

Daarnaast lijkt REZ me ook wel erg geschikt voor VR, krijgt ook wel goede reviews, en kan straks op de Pro ook nog in native 4K60 draaien.

Welke games pikken jullie mee?

Misschien een tip voor als je meerdere games digitaal wil halen:
De US store geeft $15 shop tegoed bij besteding van $100.

Flickr --- PSN / Live -> Shiverzz

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Kitchen is nu te downloaden :D
Heb al diverse reactie-video's gezien. Ben benieuwd of dat ik het ook zo benauwd krijg....

[Voor 56% gewijzigd door Wootism op 13-10-2016 00:31]

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-03 15:25
Bol.com bevestiging gehad, morgen komt ie binnen! :D

Denk zelf aan de volgende games:
  • Keep Talking and Nobody Explodes
  • Until Dawn: Rush of Blood
  • Thumper
Wil heel graag The London Heist spelen maar heb daar geen 40 euro voor over. Als deze voor 10 euro los te kopen was had ik die ook gehaald.

Daarnaast lijken Battlezone, RIGS en Headmaster mij heel leuk maar de eerste zijn aan de prijs en de laatste weet ik niet hoe lang deze interessant blijft.

En als laatste nog een tip voor degenen die morgen met de headset aan de slag gaan: gebruik de calibratie tool in de PS4 opties voordat je begint. Deze is anders dan het scherm dat je krijgt als je de headset voor de eerste keer gebruikt. Zie: https://www.reddit.com/r/...n_options_within_the_ps4/

[Voor 56% gewijzigd door SgtCaffran op 13-10-2016 00:52]

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SgtCaffran schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:47:
En als laatste nog een tip voor degenen die morgen met de headset aan de slag gaan: gebruik de calibratie tool in de PS4 opties voordat je begint. Deze is anders dan het scherm dat je krijgt als je de headset voor de eerste keer gebruikt. Zie: https://www.reddit.com/r/...n_options_within_the_ps4/
Bedankt voor de tip, die optie had ik nog niet ontdekt. Ga ik ffies proberen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:29
Is thumper alleen digitaal te koop?
Lees goeie dingen over, maar koop games liever op disk.

Had Eve in preorder staan, maar zonder reviews haal ik denk ik eerst alleen Until Dawn en Batman.
Eve demo eerst een paar keer spelen en dan alsnog kopen lijkt me een betere optie.

[Voor 50% gewijzigd door matthijst op 13-10-2016 07:11]

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:24
Wist niet eens dat er een apart topic al voor was, maar denk dat ik vandaag even blijf hangen om mee te lezen. Met de VR kunnen spelen op Gamescom en Firstlookfestival, beide ervaringen zeer positief. Ik had een preorder staan maar deze geannuleerd omdat ik mijn PS4 al verkocht heb en nu toch moet wachten tot mijn blauwe vrienden de PS4 Pro in november komen brengen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-03 14:20
Ben echt heel benieuwd hoe dit te vergelijken is met de rift

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• BamSlam_
  • Niet online
Voor degenen die de psvr perse in een winkel willen halen: een aantal filialen van Bart Smit, Intertoys en Mediamarkt hebben beperkte voorraad, zie ik net op de websites.

[Voor 11% gewijzigd door BamSlam_ op 13-10-2016 07:54]

• RawChild

RawChild

Ik kan hem in mijn lunchpauze ophalen bij een bol.com afleverpunt. kan ik de rest van de middag naar de doos kijken haha. Lange dag tot 5 uur.
De hele dag tussen het werk door wat gebruikerservaringen lezen en reviews (toch tweakers?)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:13
Wat duurt het lang voordat de Tweakers review er is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Hedgy
Ik heb ook positieve verhalen gehoord over thumper. Hij is nu beschikbaar op de store voor 20 euro. Wil hem graag kopen.
Alleen nu lange schooldag, dat wordt vanavond of van het weekend pas. :p

• SgtCaffran
Hedgy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:32:
Ik heb ook positieve verhalen gehoord over thumper. Hij is nu beschikbaar op de store voor 20 euro. Wil hem graag kopen.
Lijkt mij ook erg leuk! Hoopte dat er een aantal kortingen zouden zijn in de eerste week maar tot nu toe alleen Keep Talking and Nobody Explodes.

• BamSlam_
  • Niet online
Vandaag wordt een update van de PS Mediaplayer gereleased die 360 gradenvideo en foto mogelijk maakt.
https://blog.eu.playstati...d-upscaled-music-support/

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ik ging er steeds van uit dat VR Worlds ook in het pakket zat. Dat maakte het minder zuur dat de launch bundel hier niet te koop is. Maar nu blijkt dat die er helemaal niet bij zit, vind ik dat we in Europa toch wel ernstig benadeeld worden. Koop je de camera en het move duo pack erbij, dan zit je zo op 540 euro tegen 500 dollar voor de launch bundel in de VS. Dan nog 40 euro erbij voor Worlds en als klap op de vuurpijl maar 8 demogames ipv 18 demogames op de disc. Ik vind dat verschil echt veel te groot. In feite krijg je in de VS dus Worlds, 10 extra demo's en 2 games naar keuze extra voor hetzelfde geld...

Ik verwacht alsnog mijn PSVR vanmiddag, maar wacht wel even met het aanschaffen van extra games.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-03 13:41
KlaasjeNL schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:59:
Ik ging er steeds van uit dat VR Worlds ook in het pakket zat. Dat maakte het minder zuur dat de launch bundel hier niet te koop is. Maar nu blijkt dat die er helemaal niet bij zit, vind ik dat we in Europa toch wel ernstig benadeeld worden. Koop je de camera en het move duo pack erbij, dan zit je zo op 540 euro tegen 500 dollar voor de launch bundel in de VS. Dan nog 40 euro erbij voor Worlds en als klap op de vuurpijl maar 8 demogames ipv 18 demogames op de disc. Ik vind dat verschil echt veel te groot. In feite krijg je in de VS dus Worlds, 10 extra demo's en 2 games naar keuze extra voor hetzelfde geld...

Ik verwacht alsnog mijn PSVR vanmiddag, maar wacht wel even met het aanschaffen van extra games.
Met een US account kun je de amerikaanse demodisc gratis downloaden. Maar inderdaad is het belachelijk dat US blijkbaar voorrang krijgt met bepaalde zaken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-08-2022

Geteisem

Bonnetje

Jackal131 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Met een US account kun je de amerikaanse demodisc gratis downloaden. Maar inderdaad is het belachelijk dat US blijkbaar voorrang krijgt met bepaalde zaken.
Ja zo werkt dat nu eenmaal helaas. Veel grotere en interessantere afzetmarkt. Daarnaast wordt het blijkbaar toch wel verkocht zo los.

Ik wacht vooralsnog op interessante bundels of deals. PS4 pro met VR package zou helemaal ideaal zijn in mijn geval. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-03 19:40

Isniedood

nee, echt niet!

Sovereign schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:29:
[...]

Wel vreemd hoor, dat het bij sommigen dat zo opwekt. Ik zal het morgen zien krijg m ook in de bus en zal vast een teiltje klaarzetten. *O*
Tip van een Viver: Speel eerst al je andere games en eindig met racen. Zodra je ook maar een beetje misselijkheid op voelt komen gelijk stoppen en later nog een keer proberen. De misselijkheid die VR kan opwekken kan echt vele uren duren. Bouw het rustig op.

Ik vertel het iedereen die langskomt en 1 heeft zich er niet aan gehouden :p Die heeft het lang gemerkt. Ik ben zelf volledig ongevoelig voor motion sickness, al vond ik het in het begin ook vreemd voelen. Je went eraan.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Anoniem: 233039

Geweldige thread wordt dit. Ik heb zelf nog geen PS4 (of andere current-gen console), maar ik ben letterlijk al tientallen jaren aan het 'wachten' op VR. Dus zodra de PS4 Pro op de markt komt, over een paar maanden, zal ik zeker de VR set erbij aanschaffen. Hopelijk hebben ze dan mooie kerstbundels in de aanbieding.

En de plaatjes (lees zichtbare pixels) hoeven van mij niet perfect te zijn, verwacht ik ook niet, zolang ik binnenkort maar in mijn X-Wing kan gaan dogfighten met Tie-fighters is alles goed. 8)

Tot die tijd zal ik vooral reviews lezen en gebruikerservaringen tot me nemen, onder andere hier.

Ik ben brildragend, dus het zou mooi zijn als gebruikers met een bril hier af en toe wat vertellen over hun VR ervaring, met name inzake draagcomfort en extra licht lekkage door het dragen van een bril.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 233039 op 13-10-2016 10:36]

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Anoniem: 233039 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:10:
Geweldige thread wordt dit. Ik heb zelf nog geen PS4 (of andere current-gen console), maar ik ben letterlijk al tientallen jaren aan het 'wachten' op VR. Dus zodra de PS4 Pro op de markt komt, over een paar maanden, zal ik zeker de VR set erbij aanschaffen. Hopelijk hebben ze dan mooie kerstbundels in de aanbieding.

En tot die tijd zal ik vooral reviews lezen en gebruikerservaringen tot me nemen, onder andere hier.

Ik ben brildragend, dus het zou mooi zijn als gebruikers met een bril hier af en toe wat vertellen over hun VR ervaring, met name inzake draagcomfort en extra licht lekkage door het dragen van een bril.
Het schijnt dat de PS VR het fijnst is voor brildragers vergeleken met de overige huidige VR headsets. Meer ruimte etc.

Ik hoop ook op wat mooie bundels eind dit jaar. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Hmm goede. Ook maar even doen, heb recentelijk een USA account aangemaakt. Bril verwacht ik zo binnen, moet erna helaas weg en vanavond ook pas laat thuis. Wordt morgenavond om zaterdagavond verder te testen met een maat. Ben benieuwd :)

• BamSlam_
  • Niet online
De psvr past prima over mijn bril heen. Ik heb geen hele grote glazen in mijn bril en heb de indruk dat aan de linker en rechter kant wat reflecties in mijn brillenglazen zichtbaar zijn. Of dat licht van buiten is of van het scherm van de bril daar ga ik vanavond eens induiken.

• matthijst
Net opgehaald. Game Mania had er nog 1 voor de vrije verkoop.
ff de kitchen demo gespeeld. Sjezus wat dope :D
Nu wachten tot eind vd middag voor de rest.
Had Until Dawn erbij gekocht.

• Exorcist
  • Niet online
Ik heb Until Dawn en VR Worlds erbij besteld, maar ik dacht dat Rollercoaster Dreams ook uitkwam vandaag. Zie ik verder helemaal niets van terug. Iemand een idee?
https://blog.eu.playstati...playstation-vr-at-launch/
Us account is niet meer nodig voor de demos, nu ook te downloaden in de eu store.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-03 15:30
Nieuwevolger schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:54:
Us account is niet meer nodig voor de demos, nu ook te downloaden in de eu store.
Dat doen ze goed, dat verschil was ook wel erg vreemd

PSN ID: Svennie-NL

• SgtCaffran
Dit is super nieuws! _/-\o_

Anoniem: 827275

Zocht naar iemand die PS VR al had voor reportage. Maar reeds gevonden. Excuses

[Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 827275 op 13-10-2016 11:09]

• Jumpman
Anoniem: 827275 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:05:
Zocht naar iemand die PS VR al had voor reportage. Maar reeds gevonden. Excuses
Welke Tweaker komt er vanavond op het RTL Nieuws? :)

Benieuwd wie straks z'n moment of fame heeft gepakt.

Moet je wel de ballen hebben om rush of blood te laten zien met de killer clown natuurlijk.

[Voor 47% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-10-2016 11:21]

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Net even gekeken bij de MM in Zoetermeer. Kort even de VR Playroom bekeken en de ocean descent gedaan. Moet zeggen dat het er wel goed uit ziet. Er lagen er hier overigens nog heel veel op de stapel..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• BamSlam_
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:20:
Welke Tweaker komt er vanavond op het RTL Nieuws? :)
Als hij zich gisteren had geregistreerd had ik hem met plezier geholpen op mijn vrije dag. Vandaag helaas geen tijd :)

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 22:52
thanks!
direct even gedownload

andere vraag, is er iemand hier die ook Eve Valkyrie gepreorderd heeft in de store en heeft kunnen downloaden?

Ik heb hem gepreorderd, maar hij weigert te downloaden, ik zie wel dat die 2 keer in de store staat inmiddels, dus het lijkt erop dat die preorder van mij aan een niet bestaand product is gekoppeld :(

• Jumpman
BamSlam_ schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Als hij zich gisteren had geregistreerd had ik hem met plezier geholpen op mijn vrije dag. Vandaag helaas geen tijd :)
Als zij... :)

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:52
Exorcist schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:49:
Ik heb Until Dawn en VR Worlds erbij besteld, maar ik dacht dat Rollercoaster Dreams ook uitkwam vandaag. Zie ik verder helemaal niets van terug. Iemand een idee?
22 december komt Rollercoaster Dreams pas .
Voor deze game en Gran turismo wou ik de vr aanschaffen .
Ik wacht nog een paar maanden

PSN: ghpeet

• Exorcist
  • Niet online
sanant schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

22 december komt Rollercoaster Dreams pas .
Voor deze game en Gran turismo wou ik de vr aanschaffen .
Ik wacht nog een paar maanden
Ah, OK. Nou ja, komende tijd staat er voldoende op de agenda om het uit te zingen tot die tijd. Vraag me wel af of het een beetje een OK spel wordt, trailer is qua principe leuk gedaan maar de afwerking lijkt me zo/zo.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 05-03 10:50
Oke misschien een beetje offtopic....

Maar hoe groot is de kans dat als de track and trace aangeeft dat het pakketje tussen 18:30 en 20:30 komt, hij 2 uur eerder kan komen?
Ik moet namelijk werken tot 5 dus dat zou niet zo leuk zijn :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 19-02 22:14
m0nk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:28:
Net even gekeken bij de MM in Zoetermeer. Kort even de VR Playroom bekeken en de ocean descent gedaan. Moet zeggen dat het er wel goed uit ziet. Er lagen er hier overigens nog heel veel op de stapel..
Begrijp ik hieruit dat er een demo in de MM was? Waar je de PSVR kan testen in de winkel? Weet iemand of dit in alle MM's is? Dan ga ik uit mn werk wellicht even langs!

Ik twijfel nog heel erg: je hoort heel veel zeer positieve berichten maar ook heel veel negatieve. Maakt het er niet makkelijker op. Zou hem daarom graag even willen proberen :)

[Voor 15% gewijzigd door Mitchell-CWD op 13-10-2016 11:49]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mitchell-CWD schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:48:
[...]

Begrijp ik hieruit dat er een demo in de MM was? Waar je de PSVR kan testen in de winkel? Weet iemand of dit in alle MM's is? Dan ga ik uit mn werk wellicht even langs!
Ja bij de MM in Zoetermeer ligt er een demo. Geen idee of dat bij de andere MM's ook is. Heb daarna even staan praten met 3 medewerkers die er ook omheen stonden. Heb niet echt veel in kunnen stellen maar op het eerste gezicht was ik wel positief verrast.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

henkyyyyyyy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:47:

Maar hoe groot is de kans dat als de track and trace aangeeft dat het pakketje tussen 18:30 en 20:30 komt, hij 2 uur eerder kan komen?
Hangt nogal van de bezorger/route af. Bij mij klopt het 8 van de 10 keer, maar afgelopen vrijdag werd er gezegd tussen 11:00 en 13:00 en hij was er uiteindelijk om 20:00 pas, iets met pech onderweg. Maar dat ze (veel) eerder komen gebeurt niet zo gek vaak bij mij, dus ik denk dat je wel goed zit. :)

Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 05-03 10:50
Flagg schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Hangt nogal van de bezorger/route af. Bij mij klopt het 8 van de 10 keer, maar afgelopen vrijdag werd er gezegd tussen 11:00 en 13:00 en hij was er uiteindelijk om 20:00 pas, iets met pech onderweg. Maar dat ze (veel) eerder komen gebeurt niet zo gek vaak bij mij, dus ik denk dat je wel goed zit. :)

Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden. :+
Haha oke thanks dat stelt me een beetje gerust! :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 22:47

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

De bezorgtijden zijn volgens mij gebaseerd op de tijd van eerdere bezorgingen in dezelfde postcode, het is geen planning oid.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Hedgy

En de plaatjes (lees zichtbare pixels) hoeven van mij niet perfect te zijn, verwacht ik ook niet, zolang ik binnenkort maar in mijn X-Wing kan gaan dogfighten met Tie-fighters is alles goed. 8)

Tot die tijd zal ik vooral reviews lezen en gebruikerservaringen tot me nemen, onder andere hier.

Ik heb vrij grote glazen en het past makkelijk. Als ik de psvr bril goed op mijn hoofd zet zie ik niks meer van de buitenwereld, dus geen lichtlekkage of iets dergelijks. :)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bij MM in Utrecht ook nog genoeg voorraad.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:18
:9

[Voor 100% gewijzigd door NotSoSteady op 13-10-2016 12:30]

• SToRM666
  • Laatst online: 01-04 10:01
Ik ging eigenlijk wachten, maar het begint nu wel te kriebelen om de PSVR binnenkort al te kopen :P

PSN id: NL_SToRM

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
robinez schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:45:
[...]

na al die extreem slechte verhalen over de graphics met opmerkingen in reviews dat autos er uit zien als kloddertjes verf en dat de bochten niet zichtbaar zijn door de pixelbrij en dat 1 speelronde je gegarandeerd kotsend naar de wc laat rennen, had ik er niks meer van verwacht.

Maar als ik dit zie vind ik het eerlijk gezegd er best goed uitzien (Zeker nu mijn verwachtingspatroon van deze game tot het nulpunt is gedaald).

Als dit een rechtstreekse feed is van het beeld wat je in vr bril ziet dan zou ik al zeer tevreden zijn, maar als ik dan afga op wat ik allemaal lees, dan moet het haast wel volledig verziekt worden door de resolutie in de bril.

Ik heb hem nog maar niet gekocht dus totdat ik hem morgen zelf beoordeeld heb via de demo disc.
Idem hier. Heb er zelfs mijn pre-order door geannuleerd. Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring vandaag. Wil je dat laten weten, als je een mening hebt gevormd?

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hilarische prijzen op Marktplaats en V&A voor de Playstation VR, terwijl hij door heel Nederland op voorraad ligt voor 399. Ik poach er wel eentje voor een eurootje of 300 over een maandje of twee, drie.

• FreakGIB
  • Laatst online: 20-03 10:43

Ik had hem bij Bol besteld en daar stond gisteren tussen 14:00 en 16:00
vanmorgen stond er tussen 12:00 en 14:00
en ik zie nu dat hij om 10:26 afgeleverd was ?
zal wel bij de buren zijn hoop ik.

PSN: FreakGIB

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-03 07:14
FirePuma142 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:23:
Hilarische prijzen op Marktplaats en V&A voor de Playstation VR, terwijl hij door heel Nederland op voorraad ligt voor 399. Ik poach er wel eentje voor een eurootje of 300 over een maandje of twee, drie.
Ja dat is natuurlijk gemikt op schaarste die er blijkbaar niet is. Sony heeft z'n supply chain goed op orde nu. Of de vraag is gewoon laag.

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-03 14:32
Hedgy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Ik heb vrij grote glazen en het past makkelijk. Als ik de psvr bril goed op mijn hoofd zet zie ik niks meer van de buitenwereld, dus geen lichtlekkage of iets dergelijks. :)
hier ook geen problemen :)

Ik moet wel zeggen dat het scherm van een 'non vr'game voor je neus niet extreem scherp is (beetje beamer niveau maar helderder). Het is echter wel GRUWELIJK GROOT! <-- gamen op een tripple XXXL scherm, zeg maar...

• NotSoSteady
remcheese schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Ik moet wel zeggen dat het scherm van een 'non vr'game voor je neus niet extreem scherp is (beetje beamer niveau maar helderder). Het is echter wel GRUWELIJK GROOT! <-- gamen op een tripple XXXL scherm, zeg maar...
Ja, best vet is dat. Ik had mijn PlayStation 4 echter al sinds Uncharted 4 niet meer aangehad, dus moet nu weer updaten als een malle.
Ja heerlijk dat die handelaars een keer genaaid worden.

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 19-02 22:14
m0nk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Ja bij de MM in Zoetermeer ligt er een demo. Geen idee of dat bij de andere MM's ook is. Heb daarna even staan praten met 3 medewerkers die er ook omheen stonden. Heb niet echt veel in kunnen stellen maar op het eerste gezicht was ik wel positief verrast.
Oke dat is goed nieuws. Was het al druk / moest je lang wachten?

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Van Marktplaats verwacht ik niet anders. Maar zelfs hier in Vraag & aanbod zulke proleten te zien. Erg jammer :/

www.gevoeligeplaten.nl

• NotSoSteady
Nieuwevolger schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

Ja heerlijk dat die handelaars een keer genaaid worden.
Een handelaar die slim heeft gewoon online een bestelling geplaatst en alles wat overblijft stuur je terug. Ik heb me er dit keer niet aan gewaagd, dit is nog redelijk niche en voor veel mensen is 399 euro dan te veel. Zometeen even de Move-controllers ophalen bij een afhaalpunt en dan gaan. 8)

• Sovereign
Misschien heb je een nogal afwijkend hoofd. :+

Edit: Hey je was me voor met je bericht deleten, not funny. :(

[Voor 16% gewijzigd door Sovereign op 13-10-2016 12:51]

• NotSoSteady
Sovereign schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Misschien heb je een nogal afwijkend hoofd. :+
Ik vergat de draaiknop. :9~

• Alvanosa
  • Nu online

PSN: Alvanosa

• Sovereign
Zeg het is niet leuk om te horen dat iedereen er al mee bezig is terwijl ik hier op de postbode zit te wachten. :/

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mitchell-CWD schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

Oke dat is goed nieuws. Was het al druk / moest je lang wachten?
Nee ik was de enige.. Wellicht dat het vanmiddag drukker is.

Ik vond het overigens best grappig, stukken beter dan mijn ervaring met de Galaxy VR. Maar toch ben ik bang dat als ik zo'n ding koop inclusief de camera, 2 move controllers en nog een of 2 games ik er 2 weken mee speel en deze daarna niet meer aanraak. Ik sla hem vooralsnog nog even over.

• FreakGIB
  • Laatst online: 20-03 10:43
[...]

Kwa scherpte kan je misschien niet veel verbeteren maar kwa helderheid nog wel misschien omdat het in die bril pik donker is kan de helderheid wel omlaag zodat je het pixel raster misschien minder ziet ?

PSN: FreakGIB

• joblamie
  • Niet online
Valt mij tegen dat er hier om 12:57 nog amper écht inhoudelijke ervaringen zijn geplaatst. Ik volg het topic op de voet met veel enthousiasme en ga vanavond zelf ook aan de slag, maar waar blijven de ervaringen? Geen nieuws is goed nieuws?

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-03 14:24
ik kan m al ophalen...maar goed om 15.00 pas naar huis, overigens zijn er op reddit genoeg ervaringen te lezen, vooral heel positief over Rez en Thumper

wellicht nog handig als je scherm blurry overkomt:

"When I first tried my headset it was a bit blurry, so I went into the settings/devices/PlayStation VR/Measure eye to eye distance and went through the procedure, but it didn't work first time. Turns out that the 70cm distance you need to sit from the camera when you take the photo to measure your eye to eye distance is really important and surprisingly hard to guess so I carefully measured the distance between my face and the camera and tried the IPD settings again and now have perfect crystal clear focus... :)
Tldr: If your headset is blurry, use 'measure your eye to eye distance' in the settings and make sure you measure the 70cm from your face to the camera when you take the picture as it makes a big difference to the result you will get.
Edit: Clarified my instructions a bit... :)"

[Voor 73% gewijzigd door ditani360 op 13-10-2016 13:08]

Genieten & genieten

• Sovereign
ditani360 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:58:
ik kan m al ophalen...maar goed om 15.00 pas naar huis, overigens zijn er op reddit genoeg ervaringen te lezen, vooral heel positief over Rez en Thumper

wellicht nog handig als je scherm blurry overkomt:

"When I first tried my headset it was a bit blurry, so I went into the settings/devices/PlayStation VR/Measure eye to eye distance and went through the procedure, but it didn't work first time. Turns out that the 70cm distance you need to sit from the camera when you take the photo to measure your eye to eye distance is really important and surprisingly hard to guess so I carefully measured the distance between my face and the camera and tried the IPD settings again and now have perfect crystal clear focus... :)
Tldr: If your headset is blurry, use 'measure your eye to eye distance' in the settings and make sure you measure the 70cm from your face to the camera when you take the picture as it makes a big difference to the result you will get.
Edit: Clarified my instructions a bit... :)"
Ik zie op Reddit enorm veel positief commentaar over PSVR.

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-03 08:44
Kan niet wachten.... alleen zelfs nog geen mail gehad van mijn Pre-order....

Heb de Rift al dus kan ook goed vergelijken...

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:33
[...]

Wordt hier dan ook 3D uitgezet dat het gewoon 'theater mode 2D' wordt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RawChild

RawChild

Ik heb die VR headset nu naast mijn staan. moet nog tot 5 werken. Was bij de plaatselijke Bart smit en zij haden maar 2 games, Rigs en driveclub. Heb besloten eerst de demo te checken en reviews af te wachten tot ik over ga tot aanschaf van een game.
Iemand misschien al tips na wat speelsessies?

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 22:52
joblamie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:57:
Valt mij tegen dat er hier om 12:57 nog amper écht inhoudelijke ervaringen zijn geplaatst. Ik volg het topic op de voet met veel enthousiasme en ga vanavond zelf ook aan de slag, maar waar blijven de ervaringen? Geen nieuws is goed nieuws?
dat kan toch bijna niet, hij moet wel eerst even goed uitgeprobeerd worden natuurlijk, vanavond zullen er vast wel veel posts met ervaringen bijkomen.

Alvast de eerste ervaring met de doos:
Die is behoorlijk groot en zwaar!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-04 19:27
Zolang er geen "open world" games in top resolutie komen sla ik hem vooralsnog over

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-03 23:10
Ik kan de eerste voorspelde review van mijn vriendin wel geven:

Wat is dat nou weer voor ding? Geld teveel? Onzinnige rommel....

Zoiets ;-)

• matthijst
In de pauze ff wat getest.
Thumper, leuk spel maar lijkt me vrij snel saai worden. Doordat je op een baan zit geen last van misselijkheid.

Until Dawn, zie er leuk uit en is ook on rails, dus goed te doen.
De onderwaterdemo ziet er mooier uit dan toen ik de demo in de winkel heb gedaan. Gok dat het destijds belabberd was afgesteld en was in Japan, dus misschien kleinere afstand tussen hun ogen ofzo :)

Driveclub VR: ziet er wel mooi uit vind ik, die verfvlekken review is zwaar overdreven. Werd wel misselijk van dat crossen door bochten :r
Zelfde met RIGS trouwens. Misschien een kwestie van wennen, kreeg het er ook warm van :D
Had ook een Bose quietcomfort op, dan ben je wel héél erg afgesloten van de buitenwereld. Eerst maar 's met geluid van de tv spelen denk ik.

Batman gekocht, nog niet gespeeld.

Kitchendemo echt heel cool, dat spel móet haast wel een topper worden.

• joblamie
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:41:
Driveclub VR: ziet er wel mooi uit vind ik, die verfvlekken review is zwaar overdreven. Werd wel misselijk van dat crossen door bochten :r
Kijk, daar hoopte ik al een beetje op. Heeft misschien ook wel met afstelling te maken en op je verwachtingspatroon van zo'n game natuurlijk. Als je dacht dat het er net zo uit ging zien als de normale game, dan ben je al vrij naïef natuurlijk. Dat het jou meevalt en zelfs "wel mooi" vind, voorspelt veel goeds!

P.S. Coolblue verkoopt DriveClub VR nog steeds voor 29,95.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Rebel-Rebel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:39:
Zolang er geen "open world" games in top resolutie komen sla ik hem vooralsnog over
Laat dat vooralsnog dan maar weg :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-04 19:27
Top resolutie kan ik dan beter weglaten..

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 09:30
Ik heb hem nu ook naast mij staan, maar ben nog een paar uur op werk voordat ik hem kan testen! Heb de Amerikaanse Demo Disc al gedownload en heb Drive Club VR gekocht. Dus ik vermaak mij vanavond wel.

• SgtCaffran
HopOnline schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:59:
Ik heb hem nu ook naast mij staan, maar ben nog een paar uur op werk voordat ik hem kan testen! Heb de Amerikaanse Demo Disc al gedownload en heb Drive Club VR gekocht. Dus ik vermaak mij vanavond wel.
Je kan nu ook gewoon de europese demo disc downloaden van de store :)

• matthijst
Benieuwd naar het misselijkheidsgehalte hier, straks :)
Geloof dat je er wel aan kan wennen.

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 09:30
SgtCaffran schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

Je kan nu ook gewoon de europese demo disc downloaden van de store :)
Ik had gisteren begrepen dat hier minder demo's opstaan?

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

matthijst schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:07:
Benieuwd naar het misselijkheidsgehalte hier, straks :)
Geloof dat je er wel aan kan wennen.
Verschilt per persoon. Ik heb er 45 minuten mee mogen gamen in Eindhoven laatst en had nergens last van. Al is dit natuurlijk wel aan de korte kant. Maar ook bij Driveclub VR had ik nergens last van.

www.gevoeligeplaten.nl

HopOnline schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:10:
[...]

Ik had gisteren begrepen dat hier minder demo's opstaan?
Op de bijgevoegde disc wel, maar je kunt sinds vandaag alle andere demo's downloaden via de PS Store.

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-03 15:42
Ik heb net mijn review geplaatst over de PSVR, alle vragen of voorstellen ter verbetering zijn welkom :).

Linkje: productreview: Sony PlayStation VR review door venqwish

[Voor 41% gewijzigd door venqwish op 13-10-2016 14:21]

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:24
venqwish schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:21:
Ik heb net mijn review geplaatst over de PSVR, alle vragen of voorstellen ter verbetering zijn welkom :).

Linkje: productreview: Sony PlayStation VR review door venqwish
Waar staat ie dan -> pricewatch: Sony PlayStation VR ?

Edit:
Je plaatst al een linkje :)

[Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 13-10-2016 14:23]

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-03 15:42
Vanonder blijkbaar, hij valt waarschijnlijk net van je scherm af :D.

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 13:26
venqwish schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Vanonder blijkbaar, hij valt waarschijnlijk net van je scherm af :D.
3 previews te zien, verder niets
Pagina: 1 ... 4 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee