Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-06 17:25
Afbeeldingslocatie: https://s3.us-east-2.amazonaws.com/hitman.com/en-US/screen_06-h.jpg

De Hitman-serie kreeg in 2016 een zeer geslaagde reboot. Hoewel Agent 47’s moordcampagne overwegend positieve reviews kreeg, was een vervolg toch onzeker. Square Enix zette namelijk IO Interactive in de uitverkoop. De Deense ontwikkelaar gaat nu als onafhankelijke studio door het leven, maar gelukkig met de rechten van de franchise op zak. Hitman 2 pakt in deze sequel dus de (wurg)draad weer op.

Genre: Stealth
Release: 13 november 2018
Platforms: pc, PlayStation 4, Xbox One
Ontwikkelaar: IO Interactive
Uitgever: Warner Bros. Interactive. Entertainment

GEEN EPISODES

De episodische opdeling van Hitman zorgde voor de nodige reuring. Een maand (of langer) wachten om een nieuw level te kunnen spelen, viel namelijk niet bij iedereen in de smaak. Hoewel creative director zelf positief over het experiment is, wordt de episodische aanpak in Hitman 2 toch de nek omgedraaid. Je krijgt (los van de aangekondigde DLC) direct alle content.

LOCATIES

Feitje: Hitman-level The Showstopper is qua oppervlakte en aantal NPC’s maarliefst zes keer zo groot als Streets of Hope uit Hitman: Absolution. Ook Hitman 2 krijgt weer relatief grote levels boordevol wapens, kostuums, personages en gebouwen - meer dan voorheen - die elk een opzichzelfstaande sandbox is.

IO Interactive heeft de volgende locaties bekendgemaakt:

Miami, Verenigde Staten
“Embark on a sun-drenched mission in Miami where you will attend the final hours of the Global Innovation Race – a motorsports event showcasing the very latest in modern car design. Join a crowd of thousands of excited spectators at the biggest racing event of the year.”

Santa Fortuna, Colombia
“Your mission takes you to the remote village of Santa Fortuna, entrenched deep inside the lush Colombian rainforest. Located at the foot of the infamous Delgado mansion, Santa Fortuna offers the discerning tourist everything from beautiful waterfalls to genuine spirit journeys and the chance to spend time with charming fishermen at the town’s local watering hole.”

Hawke’s Bay, Nieuw-Zeeland
“Your mission brings you to the moonlit beaches and roaring waves off the coast of Hawke’s Bay, New Zealand. Enjoy a moonlit stroll and retire for the evening on the deck of a highly secured luxury beach house.”
Afbeeldingslocatie: https://www.ioi.dk/wp-content/uploads/2018/10/1_Hawkes_Bay.png

Whittleton Creek, Verenigde Staten
“Welcome to picture perfect Whittleton Creek, USA – the quintessential American suburb. Experience wide roads flanked by yellowing maple trees, carefully groomed front yards and beautiful houses inhabited by neighborly people enjoying a quiet Saturday.”
Afbeeldingslocatie: https://www.ioi.dk/wp-content/uploads/2018/10/5_Whittleton_Creek.png

Mumbai, India
“Nicknamed ‘City of Dreams’, Mumbai is a treat for any visiting traveler or agent on a mission. Lose yourself in the crowds of the city’s famous slums or admire Bollywood movie locations from afar; Mumbai will not disappoint with its colorful life and countless hidden secrets.”
Afbeeldingslocatie: https://www.ioi.dk/wp-content/uploads/2018/10/04_Mumbai.png

Isle of Sgàil, Atlantische Oceaan
“The Isle of Sgàil in the North Atlantic, is one of the most secretive places in the world…”
Afbeeldingslocatie: https://www.ioi.dk/wp-content/uploads/2018/10/6_Isle_of_Sgail.png

Himmelstein, Oostenrijk (alleen Sniper Assassin-modus)
“With lush gardens and decadent chateaus, Himmelstein is a popular location for the lavish traveler and the perfect location for an event or wedding.”
Afbeeldingslocatie: https://www.ioi.dk/wp-content/uploads/2018/10/7_Himmelstein.png

PROGRESSIE EN MOEILIJKHEIDSNIVEAU

Performance XP is een nieuw progressiesysteem, die naast de bestaande Mastery track actief is. Die krijg je van relatief simpele acties tijdens een playthrough. Denk daarbij aan iemand geruisloos omleggen of een lichaam verstoppen.

Nieuw in Hitman 2 zijn de verschillende moeilijkheidsniveaus. Die is opgedeeld in Casual, Professional en Master. Casual lijkt vooral beginners tegemoet te komen, terwijl Master juist voor de sluippuristen weggelegd is.

Afbeeldingslocatie: https://www.ioi.dk/wp-content/uploads/2018/10/Professional-1024x515.png

LIVE CONTENT

Hitman kreeg na de release regelmatig nieuwe content. In Hitman 2 keren Escalations Contracts en Challenges terug. Ook Elusive Targets maken hun rentree. Niemand minder dan acteur Sean Bean is de eerste tijdelijke doelwit die je binnen 48 uur moet zien te liquideren.

SNIPER ASSASSIN (CO-OP)

Wie Hitman 2 direct na de aankondiging bestelde, kon alvast met Sniper Assassin aan de slag. In de nieuwe co-op modus werk je samen met een online vriend, maar je kunt ook alleen aan de slag. Gewapend met een sniper rifle moet je een drietal targets uitschakelen.

GHOST MODE (MULTIPLAYER)

Hitman 2 krijgt op veler verzoek een competitieve multiplayermodus. In Ghost Mode nemen twee spelers het tegen elkaar op. Elke speler start op hetzelfde punt en heeft dezelfde doelwitten als zijn tegenstander, maar is volledig vrij het met wapens, vermommingen, situaties naar keuze te doen. Wie als eerste alle vijf doelwitten uitschakelt, mag zich uiteindelijk de beste huurmoordenaar noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:38

s0kkie

Cowabunga

Toffe OP en ik kan niet meer wachten op deze titel! Al wordt ie wel onder gesneeuwd door grotere AAA titels, weet ik zeker dat deze het eerste deel gaat overtreffen want ze zijn ook gelukkig afgestapt van het episode bullshit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Hitman is sowieso een niche-game. Daar zal de overvloed aan cowboys en soldaten de komende tijd niet veel aan veranderen.

Overigens heb ik zelf niet zoveel problemen met de episodische aanpak. Ik werd daardoor veel meer uitgedaagd om de levels te doorgronden en als een echte pro targets om te leggen. Probleem is dat er alleen teveel tijd tussen het uitbrengen van de episodes zat (telkens 1-2 maanden duurt echt een baard).

[ Voor 3% gewijzigd door Beun de Haas BV op 24-10-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Mooi, geen episodes meer. De vorige Hitman had ik pas in 2017 gekocht, toen alle episodes gebundeld gekocht konden worden. Was een jaar lang naar uitkijken dus.

Op zich hoef ik de game niet in één ruk te kunnen uitspelen, maar telkens één tot twee maanden op een nieuw level wachten is gewoon uiterst vervelend.

En ja, dit is een niche game. Maar ik ben een Hitman speler van het eerste uur en ook de nieuwste game zal de revue passeren :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:48
Ik las een keer ergens dat heel Hitman 1 ook qua levels in dit spel zou zitten. Klopt dat nog steeds? Lijkt me wel leuk om die nog een keer te doen maar dan met de nieuwe engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
RagEnigma schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:17:
Ik las een keer ergens dat heel Hitman 1 ook qua levels in dit spel zou zitten. Klopt dat nog steeds? Lijkt me wel leuk om die nog een keer te doen maar dan met de nieuwe engine.
Denk eerlijk gezegd niet dat IO Interactive daar tijd/geld/energie insteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-06 11:59
Beun de Haas BV schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:57:
[...]

Denk eerlijk gezegd niet dat IO Interactive daar tijd/geld/energie insteekt.
Volgens mij is dat wel het geval. Uiteindelijk verschilt Hitman 2 ook niet zoveel van Hitman 1 en zijn de levels ook makkelijk over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik denk dat hij de aller eerste Hitman uit 2000 bedoelde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Wellicht wel zo leuk dat ze als post-launch content nog enkele klassieke levels uit vorige delen in een nieuw jasje steken. A New Life, The Meat Kings Party, Traditions of the Trade... yes, please! Maar verwacht het niet in ieder geval.

[ Voor 12% gewijzigd door Beun de Haas BV op 29-10-2018 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RagEnigma
https://www.ign.com/artic...-and-playable-in-hitman-2

Ik dacht dat ik deze vanochtend al gepost had hier maar schijnbaar niet :)
Dus ja het komt en zelfs gratis als je Hitman 1 al gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Alle levels van Season 1 komen terug in Season 2 in het zogenaamde "Legacy Pack", zie ook: https://www.ioi.dk/woa-announcement/

Gratis als je Season 1 al in bezit hebt (op hetzelfde platform)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Oke dus dat is geen nieuwe engine dan :)
Gewoon hier en daar kleine upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
s0kkie schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:38:
Oke dus dat is geen nieuwe engine dan :)
Gewoon hier en daar kleine upgrades.
Als ik het goed begrijp draait het dan in het nieuwe spel Hitman 2 dus als die een nieuwe engine heeft dan is het dus wel een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Voor zover ik begrepen heb gebruikt de nieuwe Hitman dezelfde engine als de vorige game.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ja dat is toch duidelijk aan de graphics dat het dezelfde is lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Hitman 2 heeft dezelfde engine (Glacier) als het vorige deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
The Season 1 content will also take advantage of all of the improvements Hitman 2 will bring, including various gameplay enhancements and new game modes.

Dit bedoelde ik met nieuwe engine :) het is niet het oude spel met nieuwe maps er zijn dus ook enhancements. Dat is inderdaad geen totaal nieuwe engine maar er zal vast wat aan aangepast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 30-06 13:54

MsG

Forumzwerver

Ja zoals dat je nu bijvoorbeeld uit moet kijken met spiegels. Dat zal dan terugvloeien naar Hitman 1 (2016) lijkt me.

Wel mooi dat ze dat integreren. Wel jammer dat die online-eis nog wel er steeds in zit. Hopelijk blijft het spel wel eventjes ondersteund.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1099713

Benieuwd of Hitman 2 langer mijn aandacht kan vasthouden. Vanwege dat uitbrengen van missie's in Hitman 1 was ik na een tijdje afgehaakt. Die online modus, wat lijkt me dat saai zeg... een wedstrijdje wie als eerste klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Inmiddels weer wat nieuwe info over de eerste Elusive Target bekend.

https://www.ioi.dk/hitman...ve-action-launch-trailer/
https://www.ioi.dk/hitman-2-undying-unlock-revealed/

Sean Bean is Mark Faba, een voormalig MI5-agent die tegenwoordig schnabbelt als huurmoordenaar. Wanneer je de missie voltooit, krijg je de Explosive Pen.

[ Voor 50% gewijzigd door Beun de Haas BV op 07-11-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
heb een luxe probleem!
Welke versie zal ik kopen? De gold, Collector's Edition, of de normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De replica koffer is wel heel tof maar weet niet of je er 144,- voor over hebt :P
https://www.bol.com/nl/p/...lBH5hDww.1.3.ProductTitle

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/1/3/9/1/9200000095091931_4.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door s0kkie op 08-11-2018 10:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
tja keuzes, het is een behoorlijk bedrag natuurlijk. Vandaar ook de twijfel!
Het wordt toch een preorder.....aaah waarom ook niet?
Ga voor de duurste optie

omdat het kan :z

[ Voor 23% gewijzigd door Mr-Music op 08-11-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Via G2play.net heb ik de gold gekocht voor onder de 50 euro.
Dus morgenavond kan ik los geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RagEnigma
Geen spoilers

Het spel is erg vet. Tot nu toe alleen de eerste missie gedaan. Heel mooi. Vrij klein level dat dan weer wel maar dat is bij een eerste missie niet erg natuurlijk :) Spiegeling in ramen en dergelijk ziet er goed uit. Had wel al een bug te pakken. 2 personen waren opeens aan het zweven in de lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
Preorder binnen, het feest kan beginnen!
Kon niet wachten op de patch dus meteen ofline het eerste level gespeeld.
Balen want na de update was de data corrupt geraakt🤕.
Kon weer opnieuw beginnen, maar dat is niet heel erg👨🏻🦲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-06 14:23
Zag hem net bij Intertoys en kon het niet laten hem te laten liggen.Na Absolution heb ik wel weer zin in een nieuwe Hitman. :)

De eerste missie laat meteen een goede indruk achter.Visueel is de game ook erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillyboy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-06 09:13
vrij sad dat die al gekraakt is 3 dagen voor release. Pirates spelen voor legit buyers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Gillyboy schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:18:
vrij sad dat die al gekraakt is 3 dagen voor release. Pirates spelen voor legit buyers..
Als je het over onder andere mij hebt dan moet je toch even jezelf inlezen hoe de gold editie werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gillyboy schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:18:
Dat zou erg jammer zijn inderdaad. Ik heb hem (nog) niet gekocht, twijfel nog een beetje. De oude missie "Traditions of the trade" in een nieuw jasje zou mij direct overhalen trouwens _/-\o_

EDIT: Op g2play is ie trouwens te halen voor EUR 37, best schappelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1099713 op 11-11-2018 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Weer eens ondervonden dat asap van tevoren downloaden best handig is. |:(

Enfin, ik had gisteren eindelijk tijd om met Hitman 2 aan de slag te gaan. Na twee uurtjes spelen is mijn eerste indruk in ieder geval behoorlijk positief. Hitman 2 pakt eigenlijk gewoon de draad van deel 1 op. Qua gameplay zijn er geen grote verrassingen dus, maar ergens is dat helemaal niet erg. Dit is gewoon Season 2 met enkele extra's.

[ Voor 198% gewijzigd door Beun de Haas BV op 12-11-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-06 14:23
Na Absolution geen Hitman game meer gespeeld dus deze voelt op een bepaalde manier fris voor mij.Wat me meteen opvalt is dat de controls erg fijn zijn in deze Hitman 2.[speel op de pro]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
heb de "oude" episodes ook binnengehaald, supergaaf dat dit kan.
vanavond is kijken wat het geworden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

kaanmijo

Picobello B.V.

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik de levels uit Hitman 1 in 2 krijg?
Ik heb op het internet al gevonden dat je daarvoor Hitman 1 moest updaten en vervolgens in de store de DLC moest downloaden, maar volgens mij zit ik verkeerd te kijken? Dit is namelijk het enige wat ik zie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pAVLhFM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dhGKewe.jpg

Wat doe ik verkeerd? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 22:41

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

kaanmijo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:53:
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik de levels uit Hitman 1 in 2 krijg?
Ik heb op het internet al gevonden dat je daarvoor Hitman 1 moest updaten en vervolgens in de store de DLC moest downloaden, maar volgens mij zit ik verkeerd te kijken? Dit is namelijk het enige wat ik zie:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wat doe ik verkeerd? :(
Als je de stappen van https://www.ioi.dk/hitman-legacy-faq/ volgt zou je daar de Legacy pack moeten zien in Hitman 1. Die downloaden en daarna kun je in Hitman 2 de Legacy levels downloaden.
Als je de pack niet ziet, disc/digital? Update zeker weten geinstalled?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

kaanmijo

Picobello B.V.

Vae Victis schreef op woensdag 14 november 2018 @ 07:23:
[...]

Als je de stappen van https://www.ioi.dk/hitman-legacy-faq/ volgt zou je daar de Legacy pack moeten zien in Hitman 1. Die downloaden en daarna kun je in Hitman 2 de Legacy levels downloaden.
Als je de pack niet ziet, disc/digital? Update zeker weten geinstalled?
Het is ondertussen gelukt :). Ik hoefde alleen Hitman 2 op te starten en weer af te sluiten. Toen ik dat had gedaan stonden alle legacy maps als DLC bij 2 in Steam, waarna ik ze kon downloaden. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zit te twijfelen om deze te kopen. Wil eigenlijk deel 1 ook nog spelen, of is deel 2 echt veel beter waardoor je beter die gelijk kunt spelen? En hoe zit dat met dat je deel 1 ook kunt spelen 'in' deel 2? :)

Edit: inmiddels gevonden door gewoon even de FAQ door te lezen.
If you do not own a version of HITMAN, the HITMAN GOTY Legacy Pack will be available as DLC for HITMAN 2 for $20.00 USD. HITMAN 2 disc owners will need to use the HITMAN 2 in-game store. Digital owners can either use the in-game store or the platform store (PSN or Xbox Store).
Oftewel, ik kan het beste deel 2 kopen en dan de Legacy Pack in de PS Store.

[ Voor 51% gewijzigd door ilhanko op 15-11-2018 09:35 ]

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gisteravond de eerste intro level gespeeld en het speelt weer heerlijk!
Graphics zien er veel beter uit dan deel 1 (ik speel PS4 Pro), de game speelt weer net zo soepel en er zijn gewoon veel meer mogelijkheden wat het toch weer beter maakt dan deel 1.
Vanochtend ook begonnen met BFV dus ik hoop dat ik nog tijd heb om Hitman 2 af en toe te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:28
Ikzelf heb Hitman 2 nog niet gekocht, ben nu (weer) bezig met de missies van Hitman 1 in Hitman 2.

Merk wel al lichte verbeteringen van de missies.
Weet nu al dat als ik de oude missies uitgespeeld heb, dat ik zeker Hitman 2 ga kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Ryur schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:44:
Ikzelf heb Hitman 2 nog niet gekocht, ben nu (weer) bezig met de missies van Hitman 1 in Hitman 2.

Merk wel al lichte verbeteringen van de missies.
Weet nu al dat als ik de oude missies uitgespeeld heb, dat ik zeker Hitman 2 ga kopen!
Zonder hitman 2 te kopen kun je wel al hitman 1 in hitman 2 spelen??
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
RagEnigma schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:33:
[...]

Zonder hitman 2 te kopen kun je wel al hitman 1 in hitman 2 spelen??
Hoe dan?
1) Downloaden van Hitman 2
2) Hitman 2 opstarten
3) Hitman 2 afsluiten
4) Downloaden van de Episodes van Hitman 1 in 2 (zijn dan toegevoegd als DLC's, heel veel data!)

Let op: je moet de GOTY edition al hebben van Hitman 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hitman 2 is inmiddels te krijgen op Allkeyshop voor EUR 28!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:35
Ook aangeschaft via een keysite voor 28eur. De game speelt hetzelfde als deel 1, wat positief is. Maps zijn weer lekker groot en er zijn een hele hoop NPC's. Zojuist de Mumbai map gespeeld, liep iets anders dan vooraf geplanned, "Mumbai massacre :D ".

Kwa gameplay heb ik eigenlijk zo goed als niks nieuws ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Ryur schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:09:
[...]

1) Downloaden van Hitman 2
2) Hitman 2 opstarten
3) Hitman 2 afsluiten
4) Downloaden van de Episodes van Hitman 1 in 2 (zijn dan toegevoegd als DLC's, heel veel data!)

Let op: je moet de GOTY edition al hebben van Hitman 1
Dus of je moet Hitman 2 gekocht hebben of je hebt een illegale versie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
RagEnigma schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:35:
[...]

Dus of je moet Hitman 2 gekocht hebben of je hebt een illegale versie :P
Nope ;) steam heeft een gratis "DEMO"
Zie screenshot Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DrSHz3g.png

Legacy Pack = Hitman 1 (2016) GotY edition :)
Met die versie kan je Hitman 2 downloaden en dus de training missie spelen.
En als je nog toegang hebt tot Legacy Pack krijg je ook dus de missies van Hitman 1 erbij.

[ Voor 26% gewijzigd door Ryur op 17-11-2018 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RagEnigma
Ryur schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:44:
[...]

Nope ;) steam heeft een gratis "DEMO"
Zie screenshot [Afbeelding]

Legacy Pack = Hitman 1 (2016) GotY edition :)
Met die versie kan je Hitman 2 downloaden en dus de training missie spelen.
En als je nog toegang hebt tot Legacy Pack krijg je ook dus de missies van Hitman 1 erbij.
Thanks. Gelijk door gegeven aan een vriend van mij. Die had vanwege mijn dubbele hitman 1 (humble monthly onlangs) dus het spel gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:00
Aaaah, dus je moet de GotY editie hebben. Dat wordt in al die reviews, waarin er wordt gewezen naar de mogelijkheid om Hitman 1 levels te kunnen spelen vanuit Hitman 2 als je Hitman 1 hebt, niet over gesproken.

Nu heb ik deel 1 gewoon gekocht bij release (toen het nog episodes waren) in de store, dus ik kan ze verder uiteraard gewoon spelen, maar het zou leuk zijn geweest als het vanuit deel 2 kon met die kleine aanpassingen die er zijn als je vanuit deel 2 speelt. Jammer, die levels zouden speelbaar moeten zijn bij alle bezitters van Hitman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Als ik het goed begreep staat er in Hitman 2 dat het niet uitmaakt welke versie van 1 je hebt om Legacy te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:25
Inmiddels is patch 2.11 gereleased met een aantal fixen en de eerste Elusive Target.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Ik kom er gisteren pas achter dat je bepaalde challenges een stuk makkelijker dan gedacht kunt behalen.

Haal je een challenge, dan is die definitief afgevinkt. Dus ook als je de savegame van vóór de behaalde challenge laadt.

In andere woorden... Stel je hebt meerdere challenges waarbij je diverse doelwitten op diverse manieren moet uitschakelen. Save op een handig moment voor je bepaalde acties uitvoert, behaal een challenge, laad vervolgens de savegame, behaal een andere challenge, enzovoorts.

Je hoeft dus niet eerst de playthrough af te ronden en aan een nieuwe te beginnen. Ik voel me zo dom |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Hier moest ik wel even heel hard om lachen:

Mensen worden geband op Twitter vanwege de Sean Bean elusive target.
https://www.vg247.com/201...-2-sean-bean-twitter-ban/

Steam/XBL: Avioto

• RagEnigma
Beun de Haas BV schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:12:
Ik kom er gisteren pas achter dat je bepaalde challenges een stuk makkelijker dan gedacht kunt behalen.

Haal je een challenge, dan is die definitief afgevinkt. Dus ook als je de savegame van vóór de behaalde challenge laadt.

In andere woorden... Stel je hebt meerdere challenges waarbij je diverse doelwitten op diverse manieren moet uitschakelen. Save op een handig moment voor je bepaalde acties uitvoert, behaal een challenge, laad vervolgens de savegame, behaal een andere challenge, enzovoorts.

Je hoeft dus niet eerst de playthrough af te ronden en aan een nieuwe te beginnen. Ik voel me zo dom |:(
Dat werkte bij 1 ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-06 22:11
Beun de Haas BV schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:12:

Inderdaad. Meer zelfs, je hoeft de missie op dat moment zelfs niet uit te spelen; wanneer je op een later moment de missie start, en deze afrondt, dan zal je voor alle sindsdien behaalde challenges die nog niet geregistreerd waren XP en level mastery krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door PearlChoco op 23-11-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
PearlChoco schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:18:
[...]

Inderdaad. Meer zelfs, je hoeft de missie op dat moment zelfs niet uit te spelen; wanneer je op een later moment de missie start, en deze afrondt, dan zal je voor alle sindsdien behaalde challenges die nog niet geregistreerd waren XP en level mastery krijgen.
Als je een save game hebt vlak voor het einde van een missie dan kun je dus wat rondklooien 1 challenge doen en dan die save game laden waar je voor het einde staat. Dit hoort ook te werken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Oh jongens, heb ik even de Elusive Target goed verprutst. *snik*

Na een heel weekend tot in den treuren The Finish Line spelen - waarbij elk hoekje en wapen van het level verkend is - was ik er klaar voor. Eindelijk Sean Bean van mijn lijstje afstrepen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor het derde voorstel... (vanaf hier voor de zekerheid maar een spoilertje):

spoiler:
... en dat is via de parkeergarage naar binnen sneaken.

Nadat ik via de liftschacht naar boven ben geklommen, neem ik de beveiliger daar te grazen en 'leen' ik zijn outfit. Vervolgens lok ik achter de schermen een engineer en sla ik wederom toe. Nu ik een verdieping hoger eindelijk vrij kan rondlopen, realiseer ik me dat ik als geleerde ook de bovenste verdieping vrij spel heb. Ook die trapt in mijn meesterlijke afleidingsmanoeuvres waardoor ik ben enkele minuten tijd al drie gedaantes heb aangenomen. So far, so good...

Dan komt er opeens een hotemetoot met een blauwe doktersjas binnen. Die zal wel heel belangrijk zijn, dus ook hem spaar ik niet. Maar terwijl ik hem fanatiek sta te chocken, gaat de deur open en staart niemand minder dan Sean 'The Undying' Bean me achteloos aan. Een heterdaadje dus. Uit reflex pak ik mijn hardballer met geluidsdemper en maak ik Zwitserse gatenkaas van hem. Maar met een verdieping vol zwaar bewapende beveiligers heb ik geen schijn van kans en sterf ik vluchtend door het trappenhuis een troosteloze dood. Fail.

Zo meedogenloos, maar dat is ook de charme van deze missie. Benieuwd hoe jullie het er vanaf hebben gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
spoiler:
.Ik moest zijn persoonlijke bewakers doodschieten omdat ik gezien was..
Hierdoor maar 2 sterren gehaald door die 2 non target kills.
.

[ Voor 38% gewijzigd door New Yorker op 30-11-2018 06:44 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
New Yorker schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 06:39:
spoiler:
.Ik moest zijn persoonlijke bewakers doodschieten omdat ik gezien was..
Hierdoor maar 2 sterren gehaald door die 2 non target kills.
.
Maakt het wat uit behalve voor de punten en de eer?
Je krijgt toch gewoon die pen als je het maar levend haalt toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
RagEnigma schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:37:
[...]

Maakt het wat uit behalve voor de punten en de eer?
Je krijgt toch gewoon die pen als je het maar levend haalt toch?
Ik kreeg een pen.

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
_/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/954097329403168224/7E198C4296888FC335796681EAC78D1CDBC0DA39/

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Wat vinden jullie de tofste missie van Hitman 2? Ik vind Miami het vetst, omdat die setting geniaal bedacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

India vond ik super irritant, veels te veel mensen op de straat :p
Maar mijn favo was de missie in de Amerikaanse suburbs, ben even de naam vergeten op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:35
s0kkie schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:49:
Maar mijn favo was de missie in de Amerikaanse suburbs, ben even de naam vergeten op dit moment.
Whittleton Creek.

Daar ben ik nu, de levels die daarna komen nog niet gedaan. Maar tot nu toe is Whittleton Creek denk ik mijn minst favoriete.

Waar ik me sinds Hitman 1 / 2016 al aan kan storen, is de sfeer en setting. Ik vond de vorige Hitmans (hitmen? :P) veel duisterder, meer sinister. Die sfeer mis ik in Hitman 1 en 2. Natuurlijk had je in oudere delen ook de suburbs, straten, theaters, etc. Maar toch mis ik echt de duistere toon.

het verhaal volg ik niet. Maar in Whittleton Creek vind ik Diana erg veel praten en is er opeens een andere gast bij die het nodig vind in m'n oor te tetteren. En ze praten zo veel! "heel goed 47, ga hier heen. Owja netjes, doe dat. Oh wat interessant, goed gevonden 47". Ik kreeg het idee dat ze in dat level een lang verhaal aan elkaar proberen te breien.

Dat klinkt als een hoop negativiteit, maar ik vermaak me over de hele linie weer ontzettend met dit deel.
Colombia is mijn favoriet tot nu toe. Grotendeels vanwege de sfeer, maar ook vanwege de afwisseling in de 3 delen van de map.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Mijn favoriete missie/map is Miami.

Ik vind om te beginnen het contrast tussen doel en setting aanstekelijk. Terwijl nietsvermoedende dagjesmensen op een zonovergoten terrein rondscharrelen, ga jij als Agent 47 een paar mensen omleggen. Je zou na afloop bijna quasi-onschuldig een welverdiend ijskoud biertje aan de bar drinken.

Ook vind ik de afwisseling van het level heel prettig. Onder en rondom het terrein is het allemaal tam, terwijl het op de grid het wemelt van de mensen. Het grote gebouw waar Robert Knox zich bevindt is al een level an sich. Elke playthrough deed ik alweer talloze ideeën voor de volgende op. Alles sluit naadloos op elkaar aan.

Tot slot zijn er talloze creatieve manieren om je targets uit te schakelen. Goed gelachen om klungelige afpersers, op hol geslagen killer robots en de excentrieke Florida Man. Er zit trouwens nog een leuke easter egg in dit level.

Kortom, een sterk staaltje map design.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Beun de Haas BV schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:03:
Mijn favoriete missie/map is Miami.

Ik vind om te beginnen het contrast tussen doel en setting aanstekelijk. Terwijl nietsvermoedende dagjesmensen op een zonovergoten terrein rondscharrelen, ga jij als Agent 47 een paar mensen omleggen. Je zou na afloop bijna quasi-onschuldig een welverdiend ijskoud biertje aan de bar drinken.

Ook vind ik de afwisseling van het level heel prettig. Onder en rondom het terrein is het allemaal tam, terwijl het op de grid het wemelt van de mensen. Het grote gebouw waar Robert Knox zich bevindt is al een level an sich. Elke playthrough deed ik alweer talloze ideeën voor de volgende op. Alles sluit naadloos op elkaar aan.

Tot slot zijn er talloze creatieve manieren om je targets uit te schakelen. Goed gelachen om klungelige afpersers, op hol geslagen killer robots en de excentrieke Florida Man. Er zit trouwens nog een leuke easter egg in dit level.

Kortom, een sterk staaltje map design.
Alhoewel ik nog niet weet of het mijn favoriet wordt, erg goed verwoord en sluit ik me bij aan.
Typisch zo'n level dat ik mijn zinnen zet op een bepaalde kill en gaandeweg 10x denk "ow shit, het kan misschien ook zo!". Daarnaast vind ik dat Sierra zo'n gigantisch arrogant hoofd heeft, dat ze er gewoon om vraagt >:)

Hier nog een easter egg in Miami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:32
pimskie schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:38:
[...]

Whittleton Creek.

Daar ben ik nu, de levels die daarna komen nog niet gedaan. Maar tot nu toe is Whittleton Creek denk ik mijn minst favoriete.

Waar ik me sinds Hitman 1 / 2016 al aan kan storen, is de sfeer en setting. Ik vond de vorige Hitmans (hitmen? :P) veel duisterder, meer sinister. Die sfeer mis ik in Hitman 1 en 2. Natuurlijk had je in oudere delen ook de suburbs, straten, theaters, etc. Maar toch mis ik echt de duistere toon.

het verhaal volg ik niet. Maar in Whittleton Creek vind ik Diana erg veel praten en is er opeens een andere gast bij die het nodig vind in m'n oor te tetteren. En ze praten zo veel! "heel goed 47, ga hier heen. Owja netjes, doe dat. Oh wat interessant, goed gevonden 47". Ik kreeg het idee dat ze in dat level een lang verhaal aan elkaar proberen te breien.

Dat klinkt als een hoop negativiteit, maar ik vermaak me over de hele linie weer ontzettend met dit deel.
Colombia is mijn favoriet tot nu toe. Grotendeels vanwege de sfeer, maar ook vanwege de afwisseling in de 3 delen van de map.
Ik vind Whittleton Creek juist erg gaaf, maar jammer dat je die intel er moet verzamelen. Ik vind A New Life in Blood Money ook erg tof. Het minst vind ik het allereerste level (wat meer training is natuurlijk) en ook het laatste level sprak me minder aan. Toch blijven alle levels wel leuk genoeg om een aantal keer te spelen om de verschillende story missions te doen, en natuurlijk om flink aan te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Het vette aan Hitman vind ik dat de moordmissies zich vaak afspelen op alledaagse locaties. In een Splinter Cell, Metal Gear Solid of Ghost Recon moet je vaak (militaire) basissen infiltreren, maar in Hitman duik je een villa in Parijs, de Zweedse ambassade, een ziekenhuis, een racebaan of een treinstation in. Dat maakt het zo vet.

Daarom vind ik Miami ook de vetste map. Dat is een racecircuit waarbij je honderden nietsvermoedende mensen hebt, terwijl jij daar twee man aan het moorden bent. Whittleton Creek vind ik juist minder. Het level zelf vind ik niet zo mooi en ik heb het idee dat er minder vrijheid is dan in andere missies. Tevens vind ik die extra intel-objectives helemaal niks. Laat me gewoon moorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Voor de PC gamers met een Nvidia kaart, waar ik laatst achter kwam: Anzel.

Hiermee kun je in sommige spellen (geen idee welke precies, maar iig Hitman) vrij de camera besturen en schreenshots maken. Ingame ALT+F2

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/r6WNf3D/Hitman-2-Screenshot-2018-12-03-20-20-31-49.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fxF30cj/Hitman-2-Screenshot-2018-12-09-10-33-27-04.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5nGj7cw/Hitman-2-Screenshot-2018-12-16-20-49-48-88.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik twijfel om Hitman 2 officieel te kopen. De game crashed namelijk nogal vaak op mijn RTX 2070. Iemand die kan bevestigen of de recente patches de game (veel) stabieler heeft gemaakt???

en wat is het verschil tussen:

19,99€
HITMAN™ - GOTY Legacy Pack
9,99€
HITMAN™ - GOTY Legacy Pack Upgrade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannickdeb
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-03 21:00
Blaze85 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:46:
Ik twijfel om Hitman 2 officieel te kopen. De game crashed namelijk nogal vaak op mijn RTX 2070. Iemand die kan bevestigen of de recente patches de game (veel) stabieler heeft gemaakt???

19,99€
9,99€
De GOTY Legacy Pack is voor als je alle Hitman 1content in Hitman 2 wilt, maar Hitman 1 niet hebt.

De GTOY Legacy Pack Upgrade is voor als je Hitman 1 al wel hebt, maar niet de GOTY versie van Hitman 1. Met de upgrade krijg je dan de GOTY content van Hitman 1 in Hitman 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02
[YouTube: Hitman 2 Elusive Target 2]

[ Voor 37% gewijzigd door Nol_NL op 22-12-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:32
Ik vond die elusive target wel wat tegenvallen.
spoiler:
alleen maar in dat ene huisje zitten, waardoor je geen patroon oid kan observeren en kan kiezen uit een flink aantal mogelijkheden om hem om te brengen. Uiteindelijk maar gewoon lethal pills in zijn wijnglas gedaan.

Die holiday hoarders is wel geinig, maar ik vind het Parijs level in zijn algemeenheid niet zo leuk dus jammer dat het precies daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
jannickdeb schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:08:
[...]

De GOTY Legacy Pack is voor als je alle Hitman 1content in Hitman 2 wilt, maar Hitman 1 niet hebt.

De GTOY Legacy Pack Upgrade is voor als je Hitman 1 al wel hebt, maar niet de GOTY versie van Hitman 1. Met de upgrade krijg je dan de GOTY content van Hitman 1 in Hitman 2.
Op die manier, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:37

Dark Angel

Corvette LS Power

Blaze85 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:46:

19,99€
9,99€
Ik had ook last van crashes en dat werd veroorzaakt door de nieuwere drivers van Nvidia.
Als je terug gaat naar de release drivers van de RTX 2070 speelt het spel wel prima.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Geen tijd besteed aan de elusive:
spoiler:
explosive baseball naar binnen

Klaar binnen 30 sec >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 11-06 09:15
Er zijn nogal onduidelijkheden hoe je de levels van Hitman 1 kunt claimen/importeren naar Hitman 2. De stappen die je moet nemen zijn verschillend afhankelijk van welke versie van Hitman 1 je bezit. Hierdoor lukt het sommige mensen met een bepaalde methode terwijl dit voor anderen niet werkt. Hieronder de correcte wijze volgens de FAQ op de officiële Hitman website.
Who can redeem the HITMAN Legacy Pack for FREE?
Players who own HITMAN: The Full Experience, HITMAN: The Complete First Season (digital or disc) or all seven episodes individually from the previous HITMAN game, will be able to redeem the HITMAN Legacy Pack.

Players who own HITMAN – Game of the Year Edition (or have upgraded to the GOTY Edition) or own HITMAN: Definitive Edition, will be able to redeem the HITMAN GOTY Legacy Pack.

What is the process to redeem the HITMAN Legacy Pack?
The process is different for each respective platforms and ownership. Note that before attempting to redeem your Legacy pack on any platform, you must first download any updates available for HITMAN 1 and then have launched that game.

On Steam, we can automatically detect what you own and grant you the correct Legacy Pack.
- Launch HITMAN 2 and connect to the game’s servers, which will automatically give you access to the correct Legacy Pack.
- Quit the game to start the download of your Legacy Pack.
- Once the Legacy Pack has installed, it will be playable within HITMAN 2 only.

On PS4 (Digital)
- Be sure you have the H1 ‘base game’ installed and downloaded the latest game update for H1, released on November 8th.
- Launch H1 and follow the prompts in the H1 in-game store to redeem and download your Legacy Pack.
- Once the Legacy Pack has installed, it will be playable within HITMAN 2 only.

On PS4 Disc (both Complete First Season and Definitive Edition):
- Ensure you have all of the content from the disc installed onto your console and downloaded the latest game update for HITMAN, released on November 8th.
- Launch HITMAN and follow the prompts in the HITMAN in-game store to redeem and download your Legacy Pack.
- When the Legacy Pack has installed, it will be playable within HITMAN 2 only.

On Xbox One Digital:
- Ensure that you have the HITMAN ‘base game’ installed and downloaded the latest game update for HITMAN, released on November 8th.
- Launch HITMAN and follow the prompts in the H1 in-game store to redeem and download your Legacy Pack.

On Xbox One Disc (both Complete First Season and Definitive Edition):
- Ensure that you have all of the content from the disc installed onto your console and downloaded the latest game update for H1, released on November 8th.
- Ensure that you have redeemed and installed the Bonus Episode via the voucher code that was included in the box.
- Launch H1 and follow the prompts in the H1 in-game store to redeem and download your Legacy Pack.

NOTE: In the case that you own the disc version of the game and then purchased the digital GOTY Edition or GOTY Upgrade, we recommend that you install all of the content from the disc onto your console and also ensure that you have the GOTY content installed.
Meer info: HITMAN Legacy Pack FAQ

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:55
Gisteren tijden de bol.com flitsdeal Hitman 2 opgepikt voor 25 euro. Heb deel 1 met veel plezier gesoeeld. Is het de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:14

Freakie1NL

Grote Baas

Iemand ervaring met Duitse game versie. Totaal zonder daarover na te denken Hitman 2 gekocht bij Amazon.de omdat hij daar leuk geprijsd was. Is aangekomen echter totaal vergeten dat ik hierdoor dus een Duitse versie zou ontvangen. Nu zag ik online dat je zo ie zo de ingame tekst taal kan veranderen. Dus dat zit goed. Gaat daarmee gepaard het Audi gedeelte ook naar Engels over? Tevens wil Duitsland nog wel eens dingen in games aanpassen, hoe kom ik er achter of dat hier ook het geval is. Totaal niet over nagedacht dat je bij Amazon.de ook de Duitse versie ontvangt. Hij zit nog in plastic dus kan hem nog retour sturen maar als ik alles naar het Engels over kan zetten en er geen significante aanpassingen zijn is het prima zo. Iemand advies?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:09

Oxigeon

En zo is dat!

Freakie1NL schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:15:
Iemand ervaring met Duitse game versie. Totaal zonder daarover na te denken Hitman 2 gekocht bij Amazon.de omdat hij daar leuk geprijsd was. Is aangekomen echter totaal vergeten dat ik hierdoor dus een Duitse versie zou ontvangen. Nu zag ik online dat je zo ie zo de ingame tekst taal kan veranderen. Dus dat zit goed. Gaat daarmee gepaard het Audi gedeelte ook naar Engels over? Tevens wil Duitsland nog wel eens dingen in games aanpassen, hoe kom ik er achter of dat hier ook het geval is. Totaal niet over nagedacht dat je bij Amazon.de ook de Duitse versie ontvangt. Hij zit nog in plastic dus kan hem nog retour sturen maar als ik alles naar het Engels over kan zetten en er geen significante aanpassingen zijn is het prima zo. Iemand advies?
Staat er normaal op de achterzijde van het hoesje geen vlaggetjes met spraak en text in welke talen die te spelen zijn?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Ben op dit moment de PS+ versie van Hitman S1 aan het spelen. Dit doe ik in de legacy versies via de Prologue van 2. Ik vindt het spel echt super vet en wil dus als ik klaar ben met deel 1 ook deel 2 kopen. Als ik deze fysiek koop kan ik dan vanaf de disc de rest installeren of moet ik dan de gehele install verwijderen. Opnieuw installeren vanaf disc en de legacy dlc opnieuw downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Goed nieuws, er komt nog meer nieuwe content aan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Af4Nh7UFM6rIqXOsecCqOSRN/full.jpg

https://www.pcgamer.com/hitman-2-dlc-roadmap/

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels sta ik ook al een tijdje op het punt om deze game aan te schaffen. Zit er veel verschil in de gold of standaard versie? Welke missies kan ik bijvoorbeeld niet spelen en welke wel? Je mist namelijk 2?? DLC?

En hoe zit het met de multiplayer. Heb je die wel of niet met de standaard editie

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 29-11-2019 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Oxigeon schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:30:
Inmiddels sta ik ook al een tijdje op het punt om deze game aan te schaffen. Zit er veel verschil in de gold of standaard versie? Welke missies kan ik bijvoorbeeld niet spelen en welke wel? Je mist namelijk 2?? DLC?

En hoe zit het met de multiplayer. Heb je die wel of niet met de standaard editie
De bank en het resort zitten er niet bij en misschien de nieuwe sniper maps ook niet. De multiplayer volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bij Amazon.de kost die nu 28e incl verzenden (gold edition). De standaard in Nederland 22. Weet niet of het die moeite waard is.

Weet ook niet of die versie van Amazon Duits is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dan kan je nog beter de Steam sale nemen:

https://store.steampowered.com/app/863550/HITMAN_2/

€ 22,49 voor de Gold Edition, en € 14,95 voor de standaardversie.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

XWB schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:54:
Dan kan je nog beter de Steam sale nemen:

https://store.steampowered.com/app/863550/HITMAN_2/

€ 22,49 voor de Gold Edition, en € 14,95 voor de standaardversie.
Excuus. Ik had het over de ps4 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Hitman 2 en de toekomst?
Was het dit of gaan ze komend jaar nog locaties toevoegen? (Al dan niet betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-05 22:08
RagEnigma schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:09:
Hitman 2 en de toekomst?
Was het dit of gaan ze komend jaar nog locaties toevoegen? (Al dan niet betaald)
Dit is een antwoord op je vraag, https://nl.ign.com/hitman...de-hitman-game-komt-eraan

Dus geen nieuwe locaties, de focus gaat nu naar hitman 3. Wat logisch is hé na 13 maanden ondersteuning

Zelf zou 'k niet echt wakker liggen van het aantal locaties, ver iedere map heeft massa replay value.

Dan heb je nog eens de escalations en al die challenges erbij, dit is echt een spel waar je massa uren in kan pompen.

Sommige hoor je al denken het zijn maar 8 levels, maar in een hitman game is het de bedoeling dat je een level meerdere keren speelt. Je hebt zoveel manieren om de perfecte score te halen.

Zelf de golden editie op de kop getikt voor 16 euro een dag of 2 geleden, dan nog voor 4-5 euro de legacy editie er bij gekocht (pc versie )

Is het echt wel waard, zit nu al boven de 10 uur gameplay. Voor mij is dit één van de beste hitman games, zelf het verhaal boeit me deze keer enorm. Akkoord het zijn korte filmpjes, maar 'k ben wel benieuwd hoe het verhaal zich gaat evolueren. Wat 'k vroeger totaal niet had

[ Voor 15% gewijzigd door XhizorBE op 02-12-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Ok mooi er komt een nieuwe :)
Speel hitman2 nu al een jaar en heb van heel veel maps al bijna alles op 100% staan. Ook van de hitman 1 inside 2 :)

The Bank vond ik geweldig maar dat laatst eiland vind ik wat minder.
Volgens steam zit ik op 196 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag dan de stoute schoenen aangetrokken en op bol.com de gold edition aangeschaft voor 21 euro. Als het goed is pleuren ze deze vanavond in de brievenbus. Heb het eerst level met het strandhuis al een paar keertjes gespeeld in de "demo". Dat bevalt me wel.

Aangezien de meeste nieuwe maps alleen beschikbaar zijn met een gold edition moest ik deze wel aanschaffen. Maar de volle prijs van 60euro zou ik daar zeker niet voor over hebben. Nu dus voor een kleine prijs de gold editie opgepikt. Ben toch wel benieuwd of de andere maps zoveel groter zijn dan de strandhuis map. Heb nu eigenlijk wel zin om te spelen.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-06 10:38
Oxigeon schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:04:
Vandaag dan de stoute schoenen aangetrokken en op bol.com de gold edition aangeschaft voor 21 euro. Als het goed is pleuren ze deze vanavond in de brievenbus. Heb het eerst level met het strandhuis al een paar keertjes gespeeld in de "demo". Dat bevalt me wel.

Aangezien de meeste nieuwe maps alleen beschikbaar zijn met een gold edition moest ik deze wel aanschaffen. Maar de volle prijs van 60euro zou ik daar zeker niet voor over hebben. Nu dus voor een kleine prijs de gold editie opgepikt. Ben toch wel benieuwd of de andere maps zoveel groter zijn dan de strandhuis map. Heb nu eigenlijk wel zin om te spelen.
Geloof me, de andere maps zijn veel groter. :)
Heb de game op een gegeven moment weggelegd, maar die map met de racetrack is wel mijn favoriet.

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:06

Ik heb 'm vorige week ook gekocht op bol.com. Heb via PS-plus veel plezier beleefd aan Hitman 1, dus vond het de 21 euro wel waard. Heb just for fun de trainingsmissies weer allemaal eens gespeeld, en daarna de missie bij het strandhuis (maar die is inderdaad redelijk klein). Heb nu een aantal keren de Miami-missie gedaan en ook die beviel erg goed. Dus so far vind ik het een goede aankoop _/-\o_ .

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren wilde ik dus eventjes spelen toen vriendin naar bed was. Maar helaas moest ik eerst een update downloaden van 25GB. Dus nog niet kunnen spelen.

Hoe doen jullie dit normaal. Spelen jullie een map eerst compleet uit of spelen jullie de maps ook een beetje door elkaar heen

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:06
Oxigeon schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:03:
Gisteren wilde ik dus eventjes spelen toen vriendin naar bed was. Maar helaas moest ik eerst een update downloaden van 25GB. Dus nog niet kunnen spelen.

Hoe doen jullie dit normaal. Spelen jullie een map eerst compleet uit of spelen jullie de maps ook een beetje door elkaar heen
Ik speel het wel per map en pas als ik het moe ben ga ik naar de volgende. Vind het zelf juist het leukst als je een map steeds beter leert kennen waardoor je automatisch ook meer mogelijkheden ontdekt om te variëren.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Aangezien de meeste nieuwe maps alleen beschikbaar zijn met een gold edition moest ik deze wel aanschaffen. Maar de volle prijs van 60euro zou ik daar zeker niet voor over hebben.
Helemaal eens hoor. Ik had Hitman 2 Gold met de Steam holiday sale voor € 22 opgepikt

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Deze laatst ook aangeschaft in een aanbieding.
Erg tof dat je de gepimpte levels uit de 2016 versie weer opnieuw kunt spelen.
Ben druk bezig met alle challenges zo goed mogelijk uit te voeren, goed vermaak zo tijdens de lockdown!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Oud schopje: eindelijk de Legacy pack helemaal uitgespeeld, dus nu ook begonnen aan Hitman 2 (Gold Edition).
Miami is echt al een geniale map haha.

Wel chill dat we in Hitman 3 alle progress en items kunnen overzetten. Nog best even moeten grinden voor poison en een goeie sniper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 17:17
Het viel me op dat op hitman.com het volgende te lezen is: Play the entire World of Assassination trilogy in VR.

Dat betekent dat niet alleen Hitman3 maar ook Hitman (2016) en Hitman 2 (2018) in VR gespeeld kunnen worden! 8) 8) 8)
https://hitman.com/global/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:49
Als je nu de Hitman 2 gold edition (Xbox one) koopt, kan je dan nog steeds de holiday hoarders downloaden, of was dat seasonal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:52
Kapot schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:11:
Als je nu de Hitman 2 gold edition (Xbox one) koopt, kan je dan nog steeds de holiday hoarders downloaden, of was dat seasonal?
Dat is letterlijk in de 1e google hit te lezen ;w

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1 2 Laatste